Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"Liepāja/Triobet" zaudē "Baronam/LDz" un atkāpjas uz trešo vietu LBL

Rolands Eliņš

"Liepāja/Triobet" zaudē "Baronam/LDz" un atkāpjas uz trešo vietu LBL
Dmitro Gļebovs
Foto: Renārs Buivids

Latvijas Basketbola līgas spēlē "Barons/LDz" savā laukumā ar 83:70 pārspēja "Liepāju/Triobet", nobīdot to uz trešo vietu turnīra tabulā.

"Liepāja/Triobet" spēli viesos pret "Baronu/LDz" neuzsāka pārāk veiksmīgi un pirmajā ceturtdaļā nokļuva iedzinējos ar 10:16, taču ceturtdaļas pēdējās trīs minūtēs ļāva pretiniekiem iemest tikai punktu un panāca neizšķirtu. Puslaiku gan nācās noslēdz iedzinējos ar 34:41, jo grūti sekmējās ar "Barona" leģionāra Dmitro Gļebova nosegšanu, kurš jau pirmajā 20 minūtēs sameta 15 punktus.

Mača turpinājumā liepājnieki joprojām nesekmīgi uzbruka no tālās distances, taču spēja nedaudz pietuvoties, turklāt piezīmes sakrāja "Barona" līderi Kaspars Kambala, Kedžo un Gļebovs. Ceturtās ceturtdaļas sākumā "Liepāja/Triobet" pietuvojās līdz pat 56:59, taču "Barons" atbildēja ar vairākiem groziem pēc kārtas, savukārt izšķirošās naglas "Liepājas" zaudējumā iedzina Lauris Mizis un Pāvels Burenko, kuri viens pēc otra iemeta trejačus un izvirzīja "Baronu" vadībā ar 80:64.

Spēle gala rezultāts 83:70 "Barona" labā, un ar 24 punktiem, sešām atlēkušajām bumbām un piecām rezultatīvām piespēlēm to sekmēja Gļebovs. 15 punktus pievienoja Kambala un Kedžo, turklāt visa komanda veiksmīgi uzbruka no tālmetienu līnijas, trāpot 10 no 24 meģinājumiem. Liepājai šajā rādītājā tikmēr 2/13, bet rezultatīvākais ar 14 punktiem bija Lauris Blaus.

Liepājai šis bija sestais zaudējums LBL sezonas 24 spēlēs, kas mazina tās izredzes nosargāt otro vietu regulārajā turnīrā. Vēl gan atlikušas septiņas spēles, turklāt viens mačs (pret "Jūrmalu/Fēnikss") vēl atlicis arī "VEF Rīga", kura šobrīd pakāpusies uz otro vietu. Savukārt "Barons/LDz" (14-11) saglabā sesto vietu, bet nu vairs tikai vienu uzvaru atpaliek no "Jēkabpils".

"Barons/LDz" - "Liepāja/Triobet" 83:70 (17:17, 24:17, 16:18, 26:18)
Barons/Ldz: Gļebovs 24, Kambala 15, Kedžo 15, Burenko 11, Rudmiezis 7, L. Mizis 5, Ošiņš 4, Cipruss 2
Liepāja/Triobet: Blaus 14, Džonsons 10, J. Antrops 10, Helmanis 8, Žeļonis 8, Jurevičus 8, Leimanis 4, G. Antrops 3, Krastiņš 2, Miglinieks 2, Mažutis 1

Izmantotie resursi:
Latvijas Basketbola savienība

  -1 [+] [-]

, 2015-03-08 20:18, pirms 10 gadiem
Barons čempions!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 20:20, pirms 10 gadiem
Baronam pret Jēkabpili spēle rezervē.Ša vai tā pret Liepāju iziet Play off neviens negribēs.Malači Barons,ar īso sastāvu nokapāja,10 truļi un lieta darīta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-03-08 20:24, pirms 10 gadiem
Agra ukraiņi sāk rādīt spēku un krietni nopietnāku nekā visādi vietējie superstāri vai uz dullo ņemti amīši...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-03-08 20:28, pirms 10 gadiem
Neliels pārsteigums tomēr....Ja Liepāja nepastiprināsies, tad sezonas labais sākums var izrādīties veltīgs....14.marts nav tālu, ceru uz kādu papildinājumu..

Galvanovska ukraiņi rāda pagaidām pret līdzīgiem pretiniekiem labu spēli, redzēsim, kuri tiks pusfinālā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-08 20:31, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: 3 leģionāri ir max
Ja ņem 4., papildus jāmaksā
Zinu bet tik un tā kādu papildinājumu vai maiņu vajag, kaut kas pietrūkst sastāvam

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 20:32, pirms 10 gadiem
Nu ko. Tad īsumā. Kā jau minēju piesardzību pirms spēles, ka Liepāja šo spēli var zaudēt, izvērtējot iepriekšējo spēļu sniegumu un fizisko slodzi, tad nekļūdījos prognozēs. Tad nedaudz par iemesliem. Uz doto brīdi pat amatierim, kurš kaut nedaudz atrodas basketbola rādiusa tuvumā ar neapbruņotu aci var redzēt, ka Liepāja buksē jau kopš spēles ar LU Rīgā, ja ne ātrāk. Iemesli ir vienkārši. Nav pietiekamu spēlētāju resursu izvirzīto mērķu vai ambīciju, ja tādi vispār ir ja runājam par mērķiem, īstenošanai. Labi, var saprast, ka Liepāja ir izšāvusi sākumā un tagad sāk lēnam nolaisties tur, kur "it kā" viņiem bija jābūt kopš sezonas sākuma.... Ja par kļūdām vai nepilnībām tad pilnīgi droši var teikt, labi sportiskie mērķi un cīnīšanās katrā turnīrā par uzvaru ir apsveicami, bet esošā situācijā agri vai vēlu tai krīzei bija jānāk un te nu viņa ir. Sāksim tagad "muļļāties" kopā ar "Taurenīšu" komandu, cerams, ka ne ilgi. Ja par taktiskām kļūmēm, tad jau trešo spēli pēc kārtas Liepāju vārda tiešā nozīmē "izpuļķē" pretinieku trešais-ceturtais nummurs, konkrēti šajā spēlē Ģļebovs un Kedžo, iepriekšējās spēlēs neatgriezīšos, jo aina bija līdzīga. Secinājums viens, jāsāk sabalansēt Rozītīm pirmkārt slodzes, ja reiz tik traki ir aizgājis.Mažuta kungs jau kājas vairs nevelk, kaut gan izvērtējot viņa darba apjomu viņa gados, tas ir likumsakarīgi. Ja par sastāvu, tad ar steigu ir jāmeklē Liepājas "puļķēšanas" vietas aizlāpīšana, tas būtu aktīvs trešais-ceturtais nummurs, pietiktu ar trešo. Sliktākajā gadījumā jebkuru citu spēlētāju, "punktu mašīnu" jebkurā pozīcijā. Ja godīgi, tad tāds ir Valmierā, kurš var ir gan trešais nummurs un var arī izvilkt spēli vienatnē. Uzvārds nav jāmin. Labi, ir viņam savas "haltūras" aizsardzībā, cik nu vakar spēlē ar Jēkabpili varēja redzēt, bet tieši tāds pietrūkst Liepājai. Ja visus šos kopumus apvienos, uz izlēgšanas spēlēm visam atkal būtu jābūt kārtībā. Nekā personīga, lai veicas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-03-08 20:35, pirms 10 gadiem
z-kovs1989 rakstīja: mjaa, liepajai tas Mazutis nevelk, kapec tik ilgi ar vinju auklejas? sen jamet ara vinu
Nekur viņš nav jādzen. Vienkārši Liepāja atšķirībā no Barona ar sirdi un dvēseli cīnijās ar visiem spēkiem divās frontēs, kur arī tika atstāta lielākā daļa emociju un pats galvenais, fiziskā forma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-08 20:35, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kuru no leģionāriem tad sūtīt projām?
Un vai būs kāda kandidatūra, lai būtiski pastiprinātu spēli, nevis mainīt mainīšanas pēc
Var riskēt un Džonsonu aizstāt ar kādu 3/4 numurs spēlētāju, bet nu neesmu es treneris....Vienkārši man kā skatītājam šķiet, ka tam sastāvām pietrūkst kaut kā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 20:37, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tu par ko?
Izņemot Hērtu, Valmierā neviena sakarīga spēlētāja nav
Tieši par to.

     [+] [-]

, 2015-03-08 20:37, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Meistarības pietrūkst
Bet ar zilu amerikāni nez vai Liepāja kļūs stipri labāka
leģionāris automātiski nenozīmē amerikānis

  -1 [+] [-]

, 2015-03-08 20:39, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Meistarības pietrūkst
Bet ar zilu amerikāni nez vai Liepāja kļūs stipri labāka
Nevajag Džonsonu aizstāt. To, kā viņš vienas sezonas laikā pēc ASV ir pielicis eiropas basketbola izpratnē, reti kurš amerikānis ir uz ko tādu spējīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 20:42, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Neviens Hērtu Liepājai nedos
Turklāt Liepājai nav naudas, lai izmestu kādu leģionāru, samaksājot kompensāciju. Un tad vietā ņemt citu
Būs Liepājai jāiztiek ar to sastāvu, kas ir
Es tikai kā piemēru minēju, nav obligāti jāņem šeit. Jūs no Valmieras puses esat cienītais?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-08 20:45, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Nav nozīmes, no kurienes leģionārs
Bet vienkārši Liepāja neņems 4. leģionāru un maksāt kompensāciju arī nebūs gatava
Es jau nesaku, ka kaut kas obligāsti jāmaina vai jāņem Varbūt uz izšķirošiem LBL mačiem saņemsies, nez, lai gan kritums bija gaidāms komandas spēlē

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 20:46, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Nebūs Liepājai papildinājumu
Nav viņiem tādas naudas, lai atļautos 4 leģionārus
Un ar to viņi arī pārkāptu robežu, kā latviska komanda
Un kādu robežu pārkāpa Valmiera?

     [+] [-]

, 2015-03-08 20:47, pirms 10 gadiem
Paredzams iznākums un arī vēl viens otrs kas jau bijis. Liepāja stagnē un buksē un brīžos, kad citi pastiprinās "akli" turās pie esošā sastāva un neko nemaina. Žēl. Patiešām žēl.

     [+] [-]

, 2015-03-08 20:48, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Nebūs Liepājai papildinājumu
Nav viņiem tādas naudas, lai atļautos 4 leģionārus
Un ar to viņi arī pārkāptu robežu, kā latviska komanda
Nepārkāptu neko, tā ir komanda un tai nav nekādu robežu sastāva veidošanas ziņā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 20:49, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Es jau nesaku, ka kaut kas obligāsti jāmaina vai jāņem Varbūt uz izšķirošiem LBL mačiem saņemsies, nez, lai gan kritums bija gaidāms komandas spēlē
Kā šeit cilvēki minēja, tad Liepājai viena vieta vēl ir vakanta, tā kā ir iespēja vēl kaut ko piesaistīt. Kaut vai to pašu Jahoviču, ja reiz dažiem"iegriež" leģionāru nasta. Vismaz sava amplua pretspēlētāju aizsardzībā "izslēgs"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-03-08 20:50, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Kā šeit cilvēki minēja, tad Liepājai viena vieta vēl ir vakanta, tā kā ir iespēja vēl kaut ko piesaistīt. Kaut vai to pašu Jahoviču, ja reiz dažiem"iegriež" leģionāru nasta. Vismaz sava amplua pretspēlētāju aizsardzībā "izslēgs"
Arī tiesa, ka var kādu vietējo kadru piesaistīt un Jahovičs domāju būtu labs papildinājums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 20:52, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Barons iziet pīķi
Līdz ar Galvanovska atnākšanu sakārtojas spēle, Kambis uz play off arī būs formā. Play off kontekstā Barons izskatās daudzsološāk par Liepāju
Tas ir koks ar diviem galiem, it kā no vienas puses ir pareizi un ir jebkura trenera sapnis jau augustā salikt visus spēlētājus pa plauktiņiem un sākt gatavoties, bet vismaz uz doto brīdi, cik var novērot no malas, Barona taktika sāk strādāt jau kuru sezonu tieši martā.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 20:53, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Ko teiktu skatītājs, ja Liepāja kapātu ar 4 leģionāriem?
Ja komanda uzvar, tad kur problēma? Ja viņi rāda labu sniegumu un atdod sevi komandai, tad uzskatu, ka nekādu problēmu nav, mani pilnībā neietekmē leģionāru skaits komandā, jo piemēram, Baronam būtu 4 vai 5 leģionāri, tad tāpat tas būtu tas pats Barons ar tiem pašiem faniem

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 20:54, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Jahoviču var mēģināt, bet nav viņš šogad vairs tik labs
Priekš LBL domāju, ka ir normāls, pie tam Helmanis ir jau viņu trenējis un ir zināms spēlētājs, bet vai viņš pats vēl vēlas spēlēt ir cits jautājums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-03-08 20:56, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Ko teiktu skatītājs, ja Liepāja kapātu ar 4 leģionāriem?
Ir gadiem sen novērots, ka Liepājā, vismaz basketbolā, jo futbolā ir citas vīzijas, skatītājiem primārais ir rezultāts. Pie Endzeļa praktiski spēlēja visi vietējie, ar ko tas beidzās turnīra tabulā un tribīnēs, visi atceras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-08 20:59, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Jahoviču var mēģināt, bet nav viņš šogad vairs tik labs
Es domāju, ka Gatis, ja viņam būs konkrēts uzdevums, savas minūtes aizsardzībā var nospēlēt godam, jo, ja J.Antropam ar Jurēviču ir jāizliek sevi aizsardzībā, turklāt vēl ne pret savas pozīcijas spēlētājiem, tad kāda var būt vēl rezultivitāte uzbrukumā? Nekāda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-03-08 21:05, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Barons iziet pīķi
Līdz ar Galvanovska atnākšanu sakārtojas spēle, Kambis uz play off arī būs formā. Play off kontekstā Barons izskatās daudzsološāk par Liepāju
Kambalu uz izlasi, ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-03-08 21:09, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tici vai nē, bet starp visiem kandidātiem no īstajiem 5.nr. Kambis ir labākais (Selakovs, Zaķis, Meiers, Blauss)
Nav gan labākais, izņemot Šeļakovu visi pārējie pārspēj Kambalu

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 21:09, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Skatītāja domas ir ļoti mainīgas
Vācijā, Itālijā, Francijā utt. skatītājs ir pieradis pie leģionāru dominances, bet latviešu līdzjutējam attieksme nav nešaubīga
Protams, ja spēlē pret Eiropas top klubiem un galvenais uzvar, ir cita runa
Labi, minēšu vēl senāku piemēru. Bija laiks, kad Bolvačova laikā Liepājā, kad komandā bija tādi spēlētāji kā Oberšats, Citskovskis, Bogdans Karebins, Airošius plus vēl vietējie tā laika "jaunie" Ansons, Pusaudzis utt., skatītāji nāca, jo bija arī rezultāts. Tad nāca Borisa Karebina laiki ar leģionāriem Gaļonkinu, Benu Volkeru, Bogdanu Karebinu utt., plus vēl vietējie, bet rezultātu nebija, tas pats Agris Gulbenē šo sastāvu "izrāva" pa visām vīlēm, līdz ar to arī skatītāju nebija. Tā kā viss nonāk pie rezultāta.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 21:09, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tici vai nē, bet starp visiem kandidātiem no īstajiem 5.nr. Kambis ir labākais (Selakovs, Zaķis, Meiers, Blauss)
Deelj 1 veiksmigas speles LBL? Vinjam buutu jaaplosaas LBL, ja jau vinjs tik labs buutu.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 21:10, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Barons objektīvi ir labāks par Liepāju
Un pirmkārt jau Galvanovskis kā treneris ieliek Helmanim
Tu galvā sists esi ? Pirmo reizi Barons uzvar un tu jau saki ka Barons vislabākais , Treneris labāks utt.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 21:12, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Cik saprotu, tad Liepāja būs 3., jo lai būtu 2., tad jāuzvar Ventspils
Izskatās, ka Liepāja būs trešie, jo uz doto brīdi izskatās ka arī neparocīgais Liepājai "mazais" Gulbis Jelgavā var aizķerties spēlē ar Liepāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-08 21:15, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tikai nezin kāpēc šodien Kambis nospēlēja labāk par Blau
Turklāt Kambim ir krampis un nesalūzīs pie pirmās pretinieka provokācijas
Kambi var izprovocēt un diezgan ātri....Pie tam viņš LBL rāda diezgan vidēju sniegumu un ne ar ko neizceļas, tas pats Meiers ar Zaķi labāki ir aizsardzībā un kustīgāki centri....Tas pats Zaķis sezonas otrajā pusē demonstrē diezgan labu sniegumu un viennozīmīgi pārspēj Kambalu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 21:15, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tikai nezin kāpēc šodien Kambis nospēlēja labāk par Blau
Turklāt Kambim ir krampis un nesalūzīs pie pirmās pretinieka provokācijas
Neteikšu viss, Liepājais garais gals nospēlēja labi, ja reiz gan Cipa, gan Kambis tika nodzīti no laukuma ar sarkanām bumbām LBL statistikas piezīmju lodziņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 21:17, pirms 10 gadiem
Uvis pats ar savām maiņām arī noraka

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 21:17, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tikai nezin kāpēc šodien Kambis nospēlēja labāk par Blau
Turklāt Kambim ir krampis un nesalūzīs pie pirmās pretinieka provokācijas
Ja Plivda nospeelees 1 labu speeli, labaaku par Kambi - tad vinjs uzreiz ar jaaieklauj izlases kandidatos?
Smiekliigi glorificet Kambalu, balstoties uz 1 speeli, nevis visu sezonu kopuma, kuraa kopumaa KK speele buksee.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 21:19, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Viss atkarīgs, kā Kambis noskaņojas
Viņš nospēlēs komandas interesēs
Protams, tad kad spēle ir zaudēta, var aiziet arī elkoņi
Lai kādā noskaņojumā nebūtu viņš, tad tāpat pirmkārt Meiers un Zaķis būs labāki, bet Blaus un Šeļakovs konkurēs ar viņu

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 21:20, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kambis šodien nospēlēja stabili kā vienmēr
Bet pakaļu viņš te nerauj. Būs play off Kambis būs 2x labāks
Shitais ir labs attaisnojums KK aizstavjiem, bet varbut iemesls ir taads, ka Kambalam sogad jau buus 37 un vinjs labaak vairs nospeeleet nevar, pat LBL liimenii?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 21:21, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Protams, ka Kambis nebūs izlasē, jo Bagatskis baidās no autoratīviem spēlētājiem
Kambis spēlē kā grib. Kad vajag, pieliek
Nebaidās, viņš vienkārši neder izlases modelī un viss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 21:22, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Protams, ka Kambis nebūs izlasē, jo Bagatskis baidās no autoratīviem spēlētājiem
Kambis spēlē kā grib. Kad vajag, pieliek
Ja play-ofos nepieliks, taatad nebuus gribeejis pielikt?

     [+] [-]

, 2015-03-08 21:23, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kambis apzinās savu vecumu, tāpēc plāno slodzes, neskrien katrā epizodē līdz galam
Būtu neprāts, ja Kambis mēģinātu izrādīties, cik labs viņš ir
Viņš vienkārši pret top komandām nevar izrādīties, tas pats Grants viņu apspēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 21:24, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kambis apzinās savu vecumu, tāpēc plāno slodzes, neskrien katrā epizodē līdz galam
Būtu neprāts, ja Kambis mēģinātu izrādīties, cik labs viņš ir
Protams, protams - ja veeleetos, tad katraa speelee vaaktu 20+10.
Un janem uz Eiropas cempi, jo vinjs tiesam aizsardziibaa noturees Valancunu u.c. izlasu centrus...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 21:27, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Modelis ir tāds, ka izšķirošajā spēlē pamanās zaudēt beļģiem
Ar centriem ir problēmas, tāpēc KK nebūtu uzreiz atmetams
Tāpat KV noderētu
Tikai Bagatskim ir lūzera taktika, kas tagad zināmā mērā parādās arī NN, kur pēc labā sākuma tagad ir pamatīgs kritiens
Ne jau centru pēc Beļģiem zaudēja
Pa lielam ar centriem patlaban nav problēmu...Pie tam Kambis pusi ja ne vairāk no pretinieku centriem neapturētu, jo daļai izlašu ir kustīgi centri, kurus Kambis būtu lielas grūtības nosegt
KV tak nespēlētu tās 10 - 15 minūtes un pārsvarā nesildītu soliņu, jo Strēlnieks spēlēs lielas minūtes katrā spēlē + KV ir pietiekoši izrunājies par izlasi, lai viņš vairs tajā nespēlētu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 21:28, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Modelis ir tāds, ka izšķirošajā spēlē pamanās zaudēt beļģiem
Ar centriem ir problēmas, tāpēc KK nebūtu uzreiz atmetams
Tāpat KV noderētu
Tikai Bagatskim ir lūzera taktika, kas tagad zināmā mērā parādās arī NN, kur pēc labā sākuma tagad ir pamatīgs kritiens
Labi, ka KV un KK nebija, jo nebrinitos, ka tad mees arii 1. posmu nebutu parvarejusi. Tev laikam sveshs ir taads jeedziens kaa komandas mikroklimats un kiimija? Shiis lietas daudzos gadiijumos ir svariigakas par pliku basketbola speletaja talantu.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 21:28, pirms 10 gadiem
Ir tada filma "Nodzitus zirgus ari nosauj"... To es par Jahovicu, tacu ne par nosausanu. Liekam nu sim speletajam mieru, vins savu profesionalaja basiti ir atkapajis un cienigi. Lai nu kar kedas vadzi un sak kadu realu darbinu stradat, bet basiti atstaj valaspriekam vai kadi tresa limena amatieru ligai, kur Jaho vel varetu but paliels kings paris gadus, bet ne vairak...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 21:29, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Grants nav slikts spēlētājs
Viņa līmeņa latviešu spēlētājs būtu izlasē
Viņa līmeņa spēlētājs ir Meiers un viņš visticamāk būs izlasē + Zaķis....Vēl jau Porziņģis paliek ja būs

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 21:30, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Valančūnu neviens no latviešiem nenoturēs
nav jau jānotur, bet gan jāierobežo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 21:32, pirms 10 gadiem
fans366 ir no tiem, kursh citu viedokli nekad neatziis. Vinjam vienmer ir taisniba un punkts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-08 21:35, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Ādolfam ar Strēlnieku spēles laiks būtu jādala uz pusēm
Runa nav par to, ka beļģiem zaudēja dēļ centriem, bet par to, ka Bagijs nav treneris - uzvarētājs, jo baidās no izšķirošu spēļu galotnēm un zvaigznēm, tikai ar kurām var izcīnīt kaut ko lielu
Neko nedalīs, jo Strēlnieks ir pamatsastāva saspēles vadītājs, kurš spēlēs 20+ minūtes katrā spēlē un šaubos vai kas tur mainīsies....Un kādām zvaigznēm iet runa? KV ir labs spēlētājs, bet mikroklimats ir daudz svarīgāks, kā arī personīgā nepatika pret Bagatski un Kambis nevelk izlases līmeni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 21:38, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Sporta psiholoģiju zinu ļoti labi
Tev ir 100 % taisnība, ka mikroklimats ir ļoooti svarīgs
Taču lai izcīnītu lielas uzvaras, ir jāizveido tāda komanda, kurā kopā sadzīvo smaga rakstura spēlētāji, jo tieši tādi ir lielākās zvaigznes
Mums PG poziicijaa nav sliktaaks speletajs Jankas Strelnieka personaa. Neredzu vajadziibu un neticu, ka pats KV piekristu uz 10 min iet laukumaa.

     [+] [-]

, 2015-03-08 21:38, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Gribētos teikt, ka Grants tomēr ir maķenīt labāks par Meieru
Štelmahera pēc diemžēl patlaban jā, sākumā šķita ok, ka Meiers nāk, jo EK, bet tagad skatoties šķiet, ka Liepājā Helmanis viņu daudz labāk izmantotu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 21:40, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Atzīstu!
Pilnīgi piekrītu, ka bez laba mikroklimata komandā nekas nebūs
Pilnīgi piekrītu, ka Kambis ir labi ja 50 % no tā, kas bija savos ziedu laikos
Ja jau piekriiti, ka KK nav tas, kas agrak, kpc tad mudini Bagiju vinju panemt uz izlasi?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 21:40, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: KV ir pietiekami labs, lai mēģinātu viņu ielikt komandas mehānismā
Mikroklimats ir ļoti svarīgs, bet ar viduvēju sastāvu, kaut ar ļoti labu mikroklimatu, titulus praktiski nerāli izcīnīt
Patlaban ir daudz labi spēlētāji izlases redzes lokā un Tu nekādi neieliksi viņu nehānismā ja viņam nav respekta pret treneri un grib būt lielākā zvaigzne izlasē

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 21:41, pirms 10 gadiem
Beidzot Liepājas kluba direktors varēs sākt kasīt savu pliko pauri un papildināt sastāvu, jo beidzot visas lietas nostājas savās patiesās vietās, un ar tādu progresiju, ja nepapildināsies, būs ahterī, jo viss pagaidām ir pārāk labi g;ājis uz urā Liepājai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 21:43, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Top komandās parasti ir 2 augstas klases saspēles vadītāji
Dairis, Blūms pēc pamatpozīcijas šobrīd ir 2nr.
Pietiekami ir citi kandidāti, kuri normāli varēs tās 10 - 15 minūtes sadalīt

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 21:43, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Tāpēc, ka nekas labāks mums nav
Ir gan, lūdzu pietiks sapņot, ka nu KK ir labāks par Meieri un Zaķi, jo tā vnk nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-08 21:44, pirms 10 gadiem
Tas, ko lietpratēji jau skandēja pie zvana sāk piepildīties
medaļas paliek jau patālas : /

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 21:45, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Top komandās parasti ir 2 augstas klases saspēles vadītāji
Dairis, Blūms pēc pamatpozīcijas šobrīd ir 2nr.
Kameer Janka dazas minutes atputisies, tas pats Bluums var vinju mierigi aizvietot un nedomaju, ka muusu speele ljoti cietiis no taa. Naakotnee mums buus Vecvagars - ljoti labs kandidats uz 2. PG vietu izlasee.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 21:46, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Nedaudz sabiezini krāsas
Nav jau KV tāds egosists, lai iedomātos, ka ap viņu tiktu veidota komanda
Kaa zini, ka KV pienemtu rezervista lomu? Pazisti vinju personiigi?

  -2 [+] [-]

, 2015-03-08 21:46, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kameer Janka dazas minutes atputisies, tas pats Bluums var vinju mierigi aizvietot un nedomaju, ka muusu speele ljoti cietiis no taa. Naakotnee mums buus Vecvagars - ljoti labs kandidats uz 2. PG vietu izlasee.
Neaizmirsti Jakoviču, kuru Bagatskis jau lēnā garā iespēlē + tālā nākotnē vēl Pļavnieks utt. No Jēkabpils vēl Sirsniņš, kuram jābūt izlases kandidātos vismaz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 21:49, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Meieram sezona Ventspilī ir ne visai
Zaķis nav stabils
Būtu izlases kandidātu lokā, tad arī varētu spriest konkrētāk
Bet viņa līmeņa spēlētājam būtu jābūt vismaz starp kandidātiem
Kāda līmeņa? Viduvējam LBL centram, kurš ne ar ko neizceļas? Meieram pie Bagatska ies labāk un Zaķis domāju, ka spēs vismaz daļēji nostabilizēt spēli LBL PO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 21:51, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Pārāk daudz balstās uz 1 spēlētāju, kurš nav tāda superzvaigzne, kādas būs citām top izlasēm
Kurām izlasēm? Mūsu grupā LTU izlasei pamata PG ir Kalnietis, kuram vidēji 9 minūtes Loko sastāvā

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 21:51, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Neaizmirsti Jakoviču, kuru Bagatskis jau lēnā garā iespēlē + tālā nākotnē vēl Pļavnieks utt. No Jēkabpils vēl Sirsniņš, kuram jābūt izlases kandidātos vismaz
Ja Vecvagars veiksmigi atgusies no traumas un turpinaas progreset, tad neredzu iemeslus, lai vinjs nekluutu par stabilu izlases vertibu naakotnee. Bet to tikai laiks raadiis. Ja Vecais buutu vesels, tad Plavnieks un Sirsnins vinjam varetu tikai uudeni pienest...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-08 21:53, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja Vecvagars veiksmigi atgusies no traumas un turpinaas progreset, tad neredzu iemeslus, lai vinjs nekluutu par stabilu izlases vertibu naakotnee. Bet to tikai laiks raadiis. Ja Vecais buutu vesels, tad Plavnieks un Sirsnins vinjam varetu tikai uudeni pienest...
Uz izlasi domāju vesals būs, bet bez spēļu prakses viņš neiespēlēsies un ar maz ko varēs palīdzēt, tomēr liela dīkstāve, tas pat Bērziņš tagad pēc traumes lēnā garā tikai atgūst spēli

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 21:55, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Uz izlasi domāju vesals būs, bet bez spēļu prakses viņš neiespēlēsies un ar maz ko varēs palīdzēt, tomēr liela dīkstāve, tas pat Bērziņš tagad pēc traumes lēnā garā tikai atgūst spēli
Nekur neesmu teicis, ka Vecais buus Eurobasket 2015, par taalaaku naakotni biju domajis. Neticu, ka vinjs sogad kandidees uz vietu izlasee. Galvenais, lai saved veseliibu kaartiibaa un iziet veiksmiigu pirmssezonas sagatavosanaas posmu un tad visam jaabuut ok.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 21:58, pirms 10 gadiem
Tak liksim vienreiz mierā šo tēmu par Kambalu un Valteru izlasē, ir pilnīgi skaidrs, ka viņi nekad vairāk tur nebūs.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 21:58, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Lietuva nav labākais piemērs, jo 1.nr. pozīcijā viņiem patiešām situācija nav rožaina
Runa ir par izlasēm, kas nāks pretī play off spēlēs, jo spēle pret Lietuva neko īpaši nedos, ja pat uzvaram
Mees pashi nekur neesam veel tikusi. Cerams, ka muusu puisi arii nedomaa, ka jau no grupas ir izkluvushi...Ar taadu attieksmi var sanaakt ciest pilniigu fiasko, kas vissausmigakajos murgos nebuus raadiijies.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 21:59, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: LBL līmenī Kambis nav viduvējība!
Nevajag runāt muļķības!
Tie ir tavi pieļāvumi. Var tikpat labi izteikt pieļāvumu, ka izlases sastāvā Kambis būtu nozīmīgs spēlētājs
Viņam pret VEF bija 6 punkti un 1 atlēkusī bumba, kamēr Zaķim 9 punkti un 6 atlēkušās bumbas, spēlējot 5 minūtes mazāk

Pret BKV viņam 12 punkti un 6 atlēkušās bumbas, bet Meieram 11 punkti un 7 atlēkušās bumbas

Kur Tad Kambala labāks ir?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-08 22:01, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nekur neesmu teicis, ka Vecais buus Eurobasket 2015, par taalaaku naakotni biju domajis. Neticu, ka vinjs sogad kandidees uz vietu izlasee. Galvenais, lai saved veseliibu kaartiibaa un iziet veiksmiigu pirmssezonas sagatavosanaas posmu un tad visam jaabuut ok.
Tādā ziņā jā, pats sajaucu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 22:05, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Zonne maisījās pa kājām....
Ventspillī un VEF ir labāki partneri apkārt
Tāpēc teiksim arī Meiers izlasē ir labāks kā Ventspilī, jo ir kas var jēdzīgi iedot piespēli
Tad kpc KK nespeelee BKV? Elementari, jo vinjiem vinjs nav vajadziigs...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-08 22:10, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Vārds vietā!
Tikai tad, kad Bagijs taisnosies par zaudējumu ar pieredzes trūkumu, varēs atsaukties uz KK un KV
Tie laiki, kad Latvijas zaudējumus varēja attaisnot ar pieredzes trūkumu ir pagājuši Cerēsim, ka nekas nebūs jāataisno. Mums tomēr izlasē būs (vismaz varētu būt) 3 ACB pamatsastāva spēlētāji + ntie VTB pamatsastāva spēlētāji, trīs NBA draftētie u.c
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 22:14, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kambis būtu spēlējis VEF, bet VEF negribēja maksāt visu sezonas algu
Sponsori negribēja KK un KV dēļ sliktās reputācijas
Par Ventspili īsti nezinu
Baumas no VV saklausiijies?

     [+] [-]

, 2015-03-08 22:15, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Kambis būtu spēlējis VEF, bet VEF negribēja maksāt visu sezonas algu
Sponsori negribēja KK un KV dēļ sliktās reputācijas
Par Ventspili īsti nezinu
VEF pat viņu negribēja starpsezonas mērķis bija Zaķis un labs otrais centrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 22:18, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Jaunups intervijā teica
Iedod linku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 22:21, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: www.kambisthebest.com
Pats apstiprini, ka runaa pilniigakas mulkiibas.

     [+] [-]

, 2015-03-08 22:35, pirms 10 gadiem
Žēl, ka tik daudz komentāru un plaša diskusija pie spēles, kuru Liepāja zaudēja :-(

     [+] [-]

, 2015-03-08 22:35, pirms 10 gadiem
Žēl, ka tik daudz komentāru un plaša diskusija pie spēles, kuru Liepāja zaudēja :-(
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-03-08 22:38, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Svinam Barona uzvaru!
Patiik TOTO komanda?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-08 22:45, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Patīk Kambis, Galvanovskis, simpatizē, ka komanda uzvar, neskatoties uz lielo negāciju jūru, kas pār to veļas
Man zheel, ka Galvanovskim shaadaa bardakaa jastrada.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-03-08 22:50, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Viņam ir pietiekami labi resursi, lai paņemtu 3. vietu
Ukrainas situācija viņam traucēja izaugsmes iespējas, tas tiesa
3. vietu vinji var panjemt, tas tiesa. Ja Baronu nevaditu Galvanovskis, tad es shaadu iespeju kaa realu neizskatitu.