Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Aldaris LBL: "Jūrmalai" astotā uzvara pēc kārtas

Raivis Dombrovskis
Raivis Dombrovskis

Aldaris LBL: "Jūrmalai" astotā uzvara pēc kārtas
Kristaps Mediss (ar bumbu): 20 punkti mačā ar ''Valmieru''
Foto: Ojārs Martinsons, bkjurmala.lv

Šodien Aldaris Latvijas Basketbola līgas (LBL) regulārajā turnīrā kārtējo uzvaru izcīnīja ''Jūrmala/Fēnikss'', kas viesos ar rezultātu 73:65 uzveica BK ''Valmiera''. 20 punktus uzvarētājiem guva Kristaps Mediss, palīdzot savai komandai turpināt 18. oktobrī iesākto uzvaru sēriju.

Sākumsastāvi

Valmiera: Elksnis, Apsītis, Hērts, Dārgais, Iļjins.
Jūrmala/Fēnikss: Jeromanovs, Mediss, Pinete, Dilevka, Mednis.

Valmierieši šodienas cīņu aizvadīja bez pamatsastāva saspēles vadītāja Mārča Vītola (pēc sadursmes ar Kasparu Kambalu savainota potīte, nespēlēs vēl apmēram divas nedēļas), kura prombūtnē mājiniekiem ar uzbrukumu organizēšanu negāja viegli. Lai arī Bo Spensera iesaistīšanās spēlē no soliņa deva labu īstermiņa enerģijas lādiņu mājiniekiem (amerikānim īsā laikā seši gūti punkti, kas no 5:11 palīdzēja sadeldēt jūrmalnieku pārsvaru un pirmo ceturksni noslēgt pie 17:17 ), pozicionālā spēlē mača pirmajā puslaikā pārliecinošāk izskatījās jūrmalnieki. Ļoti labi kustinot bumbu, viesi pāris reizes zem groza pilnīgi brīvu atrada Robertu Medni, bet perimetrā pārliecinoši darbojās Mārtiņš Laksa un Kristaps Mediss. Pirmajā puslaikā viesi vairākkārt atradās solīti priekšā (trīs – piecu punktu attālumā) mājiniekiem, bet sekmīgi aizvadītā puslaika izskaņa (''Valmieras'' piezīmju norma pārvērsta precīzos soda metienos) komplektā ar Edgara Jeromanova caurgājienu lielajā pārtraukumā uz tablo deva plus desmit - 40:30.

Otrais puslaiks valmieriešiem iesākās ļoti vāji – mājinieki nespēja atrast veiksmi metienos no distances, bet groza apakšā pat no ļoti brīvas situācijas garām meta pārliecību zaudējušais centrs Viktors Iļjins, ļaujot Jūrmalai iekrāt 17 punktu handikapu. Laukumā atgriežoties enerģiskajam Dāvim Rozītim (īsā laikā pieci punkti) un tālmetienus realizējot Mārim Ziediņam un Spenseram, mājinieki sadeldēja viesu pārsvaru līdz 47:53 un izšķirošajā ceturksnī devās pie rezultāta 49:56. Līdz ceturtās ceturtdaļas vidum Valmierai labas darbības abos laukuma galos un pāris veiksmīgas epizodes ļāva pietuvoties līdz viena metiena attālumam (60:63), bet trīsarpus minūtes līdz pamatlaika beigām pēc emocionālā Rozīša pustālā metiena tablo vēstīja jau 65:66, liekot Arnim Vecvagaram apslāpēt valmieriešu emocionālo pacēlumu, sasaucot minūtes apspriedi. Mača galotnē svaru kausus par labu Jūrmalai nosvēra Mediss, realizējot divus no trim soda metieniem un brīdi vēlāk realizējot tālmetienu pāri aizsarga rokām. Skanot finālsirēnai, rezultāts uz tablo 73:65.

Šodienas spēlē rezultatīvākais ar 20 punktiem (3p. - 4/4) bija jūrmalnieks Kristaps Mediss, bet 15 punkti un astoņas bumbas zem groziem Mārtiņa Laksas rēķinā. ''Valmierai'' pārliecinoši labākais bija centrs Dāvis Rozītis, kuram 23 spēlētajās minūtēs 18 punkti.

''Valmierai'' katastrofāli neveicās metienos no distances (tālmetieni - 6/23), turklāt neizteiksmīgu spēli uzbrukumā aizvadīja amerikāņu uzbrucējs Džastins Hērts (2p. - 1/5, 3p. - 0/2, 1p. - 0/2), kuram sliktākais efektivitātes koeficients (mīnus septiņi) starp abām komandām. ''Jūrmala/Fēnikss'' labi uzbruka groziem no distances (3p. - 10/26) un izpelnījās tiesības mest 24 soda metienus, no kuriem precīzi bija 17 (''Valmierai'' - 7/13).

''Jūrmala/Fēnikss'' (bilance 9-3) zaudējumu rūgtumu Aldaris LBL nav izjutusi kopš 18. oktobra un astoņu uzvaru sērijā pārspējusi ''Saldu'', ''Valmieru'', LU un ''Jelgavu'', turnīra tabulā nostiprinoties ceturtajā vietā. Tikmēr ''Valmierai'' pēdējās deviņās Aldaris LBL spēlēs izcīnīta tikai viena uzvara, kas čempionāta kopvērtējumā ar kopējo bilanci 3-9 dod astoto vietu desmit komandu konkurencē. Zaudējumu sēriju valmieriešiem būs iespēja pārtraukt 13. decembrī, kad viņus gaida izbraukums Saldū.

Aldaris LBL regulārais turnīrs. 6. decembris

BK Valmiera - Jūrmala/Fēnikss 65:73 (17:17, 13:23, 19:16, 16:17).
Valmiera: Rozītis 18, Dārgais 13, Spensers 12, Ziediņš 7 (8 atl.b.), Rudmiezis 5, Iļjins 4, Vīņauds 2, Elksnis 2, Hērts 2, Apsītis.
Jūrmala: Mediss 20, Laksa 15 (8 atl.b.), Mednis 12 (7 atl.b.), Jonāts 12 (7 atl.b.), Jeromanovs 4, Gromovs 4, Ausējs 3, Dilevka 2, Pinete 1, Rozenbergs, Čoders.

Aldaris LBL kopvērtējums

VKomandaUZ
1.VEF Rīga20
2.BK Ventspils71
3.Liepāja/Triobet112
4.Jūrmala/Fēnikss93
5.Barons/LDz74
6.BK Jēkabpils74
7.BK Jelgava48
8.BK Valmiera39
9.BK Saldus110
10.Latvijas Universitāte111

Izmantotie resursi:
Latvijas Basketbola savienība

  +5 [+] [-]

, 2014-12-06 20:23, pirms 9 gadiem
Iļjina nabadzībā grūti noskatīties. Uz Rozīti vajadzēja spēlēt visu 2. puslaiku.

  +7 [+] [-]

, 2014-12-06 20:28, pirms 9 gadiem
Valmiera atlaiz Melderi!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-12-06 20:31, pirms 9 gadiem
peha rakstīja: Valmiera atlaiz Melderi!!!
Un Ušackis ieballē Galvanovski. Nešaubos ne mirkli, ka tā notiks. Vienīgais, par ko šaubos, vai Melderi atlaidīs, pazeminās gan.

  +2 [+] [-]

, 2014-12-06 20:31, pirms 9 gadiem
Ņjā, jāņem atpakaļ Varis - viņš māk uzvarēt. Bet prieks par Vecvagaru - izskatās, ka būs vēl viens augsta līmeņa treneris.

  +4 [+] [-]

, 2014-12-06 20:32, pirms 9 gadiem
Prieks par Rozīša cīņasparu un sniegumu, tā turpināt!

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 20:33, pirms 9 gadiem
peha rakstīja: Valmiera atlaiz Melderi!!!
Un nolīgst Kalpiču!

  +3 [+] [-]

, 2014-12-06 20:35, pirms 9 gadiem
Valmierai jāatlaiž treneris, un uz karstām pēdām.

  +5 [+] [-]

, 2014-12-06 20:39, pirms 9 gadiem
Pašlaik Valmierai kurss ir kārtīgi uzņemts uz sliktāko rezultātu LBL pēdējā desmitgadē. Noteikti sava loma arī tam, ka Vītola nav, bet....Kaut kur atgādina to sezonu, kad bija tas horvātu (?) treneris, tad arī zaudēja visiem pēc kārtas, bet tad vismaz bija iekrāta sezonas pirmā pusē (vēl pie Zvirgzdiņa) pamatīga punktu rezerve, un arī konkurence no citām komandām bija mazāka, tāpēc ceturtdaļfinālā tika, kur zaudēja LU.
Izbrīns par virkni spēlētāju, kuri noteikti varētu spēlēt labāk, bet kāpēc tā tas nenotiek, jeb izšauj tikai dažreiz.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-06 20:44, pirms 9 gadiem
peha rakstīja: Valmiera atlaiz Melderi!!!
Melderis jau nemet garām no groza apakšas, pie -1 neuzsit sodu 3pt metienā, vai arī laiski iet pēc atlēkušajām aizsardzībā. Maiņas gan varēja būt sakarīgākas.

  +7 [+] [-]

, 2014-12-06 20:44, pirms 9 gadiem
Gada balva sportā:
Sliktākais treneris - Gatis Melderis!

  +2 [+] [-]

, 2014-12-06 20:45, pirms 9 gadiem
Valmiera varētu uzraut 1.līgā, tur vismaz savējos līdzjūtējus var3mtu vairāk iepriecināt.

  +3 [+] [-]

, 2014-12-06 21:06, pirms 9 gadiem
TOP 6 iezīmējies.

neredzu variantus, ka sešiniekā esošās komandas varētu mainīties.

  +5 [+] [-]

, 2014-12-06 21:10, pirms 9 gadiem
sysonpyh Nr.2 rakstīja: Melderis jau nemet garām no groza apakšas, pie -1 neuzsit sodu 3pt metienā, vai arī laiski iet pēc atlēkušajām aizsardzībā. Maiņas gan varēja būt sakarīgākas.
ja, bet Melderis vinus trene un noskano. speles zimejums ari diezgan vajs. jaspele daudz agresivak, nevis japuli 3p

  +5 [+] [-]

, 2014-12-06 21:19, pirms 9 gadiem
kopš vecais nosēdināja nba līmeņa saspēlnieku jūrmalnieki sākuši spēlēt.
vienkārši žēl valmieras baskotbolistus.kopumā laba komanda ar vāju saspēlnieku (vītols) un katastrofālu galveno treneri.

     [+] [-]

, 2014-12-06 21:31, pirms 9 gadiem
Elksnis nau saspēles vadītājs...

  +5 [+] [-]

, 2014-12-06 21:34, pirms 9 gadiem
Tā tabula ir viena liela parodija par basketbolu. VEF 1. vietā ar bilanci 2-0

  +3 [+] [-]

, 2014-12-06 21:34, pirms 9 gadiem
Jūrmala malači, kapā ar nenovērtētējiem mūsu pašu spēlētājiem un uzvaras nāk bet Valmierai silts ieteikums nomainīt treneri.

  +5 [+] [-]

, 2014-12-06 21:36, pirms 9 gadiem
tomēr brīnums nenotika,Valmiera zaudēja ...
sāk lēnām piepildīties manis teiktais par tukšām tribīnēm,pāris spēles un mājas spēles būs kā izbraukuma spēles
Kur var tik zemu nokrist ... Neatceros kad pēdējo reizi valmierai tik slikti gājis
Bērziņ,apsweicu tevi,tu esi to izdarījis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-12-06 21:45, pirms 9 gadiem
Noņemiet reiz tiem faniem to sirēnas griezi, jei bogu nevaru to ciest. Nedomāju, ka tā nes jelkādu pat sīkāko labumu ne vienai, ne otrai komandai, nemaz nerunājot par spēles vērotājiem uz vietas, i otrpus ekrāniem. Fani protams ir dievi, bet nu reiz tam ir jāliek punkts. Cik var...

     [+] [-]

, 2014-12-06 21:51, pirms 9 gadiem
Valmierai zaude, protams, pelnita, jo parak velu puikas - dazos - pamodas kaut kas lidzigs zveram. Sodien bija laba brigade atsutita tiesat - kur sitadus razo?! Kops Latisevs un Ozols, varbut vel kads no labako tiesnesu gala brauka tiesat Eiropas macus, uz vietas paliek visadi tontoni ar vienadsm frizuram, kuriem labi butu pa LBL 2 papraktizeties nevis savas pravas kacat vitsliga. Ja puikas atbrauc uz Valmieru ar attiecibu 9-3 pret 3-9 galva iecirstu vienigaja rieva, tad skaidrs, ka tads status quo bus ari maca beigas, lai ko ari autsaideri nemeginatu darit laukuma pret nominalajiem speles lideriem, kurus varbut tienesiem tomer nevajadzetu noteikt a priori, bet gan laut spelet laukuma...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 22:37, pirms 9 gadiem
Sāk likties, ka Valmieras kombinācijas ir pārāk sarežģītas priekš to izpildītājiem, liekas, ka jāspēlē vienkāršāk, bet jā, ja nevar iemest, tad nevar uzvarēt, beigu beigās uzvar tie, kas iemet vairāk

  +3 [+] [-]

, 2014-12-06 22:52, pirms 9 gadiem
Jay91 rakstīja: Pilnīgs sviests to tabulu skatoties...!!! CSKA spele mazak apļus savā čempī? un viņiem ir ne tikai klāt VTB kā VEF, bet arī EIROLĪGA, kur viņi arī spēlē vairāk, kā grupu turnīrā!!!
Tas pats Itālijā, SPānijā, Turcijā! VISUR!!

Kauns skatīties kā LBS laiza pakaļas VEF. PAt tad, ja viņi arī visus grautu ar +20, varētu jaunos iespēlēt... kas netiek laukumā, vai tāds Zajacs gūtu pārliecību un moš normālā līmenī kaut ko varētu izdarīt!
A kas tagad? Eirokausā sezona beigusies (vel 2 spēles) un paliek VTB un 7 spēles LBL līdz play off??

Lai nākamgad ir tā, ka visas komandas spēlē vienādu skaitu spēļu UN Play off tiek izspēlēts no 1/4 fināla, lai PO kvalificējas 8 labākās komandas!
Pilnīgi piekrītu - nožēlojami!!! Lai taču ļauj līderiem atpūsties un tad spēlē ar rezervistiem tās LBL spēles (lai gan ar visu pro sastāvu gandrīz no tās pašas šobrīd nožēlojamās Valmieras atrāvās), gan tie VEF otrās lomas spēlētāji augtu, gan pārējie LBL klubi būtu ieguvēji, spēlējot pret spēcīgu pretinieku!

  -3 [+] [-]

, 2014-12-06 22:57, pirms 9 gadiem
Jay91 rakstīja: Pilnīgs sviests to tabulu skatoties...!!! CSKA spele mazak apļus savā čempī? un viņiem ir ne tikai klāt VTB kā VEF, bet arī EIROLĪGA, kur viņi arī spēlē vairāk, kā grupu turnīrā!!!
Tas pats Itālijā, SPānijā, Turcijā! VISUR!!

Kauns skatīties kā LBS laiza pakaļas VEF. PAt tad, ja viņi arī visus grautu ar +20, varētu jaunos iespēlēt... kas netiek laukumā, vai tāds Zajacs gūtu pārliecību un moš normālā līmenī kaut ko varētu izdarīt!
A kas tagad? Eirokausā sezona beigusies (vel 2 spēles) un paliek VTB un 7 spēles LBL līdz play off??

Lai nākamgad ir tā, ka visas komandas spēlē vienādu skaitu spēļu UN Play off tiek izspēlēts no 1/4 fināla, lai PO kvalificējas 8 labākās komandas!
Ev Tu domā, ko uzraksti, jo CSKA ir tikai VTB un EL, citu turnīru viņiem nav...Serbijā arī čempionātu pieskaņo lielajām komandām un neaizmirsti, ka VEF un BKV ir trīs turnīri, abiem klubiem nav tādu naudas līdzekļu lai palaistu otru klubu tikai priekš LBL....pie šādas sistēmas VEF un BKV zaudējums maksā daudz vairāk nekā LIepājai utt.

Ir bezjēgā BKV un VEF spēlēt divus apļus un tava runāšana par jaunu izspēles kārtību der tikai ja nāk komandas klāt, pie pašreizējā komandu skaita nedert tāds formāts

  -2 [+] [-]

, 2014-12-06 22:58, pirms 9 gadiem
ficuks rakstīja: Pilnīgi piekrītu - nožēlojami!!! Lai taču ļauj līderiem atpūsties un tad spēlē ar rezervistiem tās LBL spēles (lai gan ar visu pro sastāvu gandrīz no tās pašas šobrīd nožēlojamās Valmieras atrāvās), gan tie VEF otrās lomas spēlētāji augtu, gan pārējie LBL klubi būtu ieguvēji, spēlējot pret spēcīgu pretinieku!
Kāpēc tikai VEF piemini, BKV arī nepilna sezona + lai jūsu domas īstenotu vajag kā minimums 150 tūkst. priekš otrās komandas palaišanas + vēl spēlētāju pirkšana utt.

  -3 [+] [-]

, 2014-12-06 23:18, pirms 9 gadiem
Jay91 rakstīja: Pilnīgs sviests to tabulu skatoties...!!! CSKA spele mazak apļus savā čempī? un viņiem ir ne tikai klāt VTB kā VEF, bet arī EIROLĪGA, kur viņi arī spēlē vairāk, kā grupu turnīrā!!!
Tas pats Itālijā, SPānijā, Turcijā! VISUR!!

Kauns skatīties kā LBS laiza pakaļas VEF. PAt tad, ja viņi arī visus grautu ar +20, varētu jaunos iespēlēt... kas netiek laukumā, vai tāds Zajacs gūtu pārliecību un moš normālā līmenī kaut ko varētu izdarīt!
A kas tagad? Eirokausā sezona beigusies (vel 2 spēles) un paliek VTB un 7 spēles LBL līdz play off??

Lai nākamgad ir tā, ka visas komandas spēlē vienādu skaitu spēļu UN Play off tiek izspēlēts no 1/4 fināla, lai PO kvalificējas 8 labākās komandas!
Tu tak esi duraks, VTB krieviem ir takaa nacionalais čempionāts, nekādas atsevišķas Krievijas līgas nav.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-06 23:55, pirms 9 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Kāpēc tikai VEF piemini, BKV arī nepilna sezona + lai jūsu domas īstenotu vajag kā minimums 150 tūkst. priekš otrās komandas palaišanas + vēl spēlētāju pirkšana utt.
Paga, nevelc klāt BKV! Ventspils vismaz spēlē loģiskus 2 apļus ne kā VEF, kas izvēlas pret ko un cik spēlēt (1 aplis + 1 spēle ar BKV)! Nu un kur tā notiek? Kur?!!!!!! Uzkakā vietējai līgai, tāpēc VEF netiek mīlēti un cienīti! Spēlētu kaut 2 apļus, kas nozīmētu pa 1 spēlei klāt pret katru komandu! Daudz prasīts?

  -1 [+] [-]

, 2014-12-07 00:12, pirms 9 gadiem
angrybird rakstīja: Paga, nevelc klāt BKV! Ventspils vismaz spēlē loģiskus 2 apļus ne kā VEF, kas izvēlas pret ko un cik spēlēt (1 aplis + 1 spēle ar BKV)! Nu un kur tā notiek? Kur?!!!!!! Uzkakā vietējai līgai, tāpēc VEF netiek mīlēti un cienīti! Spēlētu kaut 2 apļus, kas nozīmētu pa 1 spēlei klāt pret katru komandu! Daudz prasīts?
Serbijā tā notiek ja nemaldos pirms naudas problēmām Partizan nespēlēja pilnu čempionātu, tagad šķiet Crvena zvezda tā dara.....Tikai nevajag sapņot, ka BKV tā nedarītu ja tiktu VTB...Es cienu LBL, bet man ir pilnīgi vienalga spēles pret Saldu, LU un pārējām lejas gala komandām.....Un otrkārt spēlējot divus apļus tad jāaiziet no VTB un darīt kā tagad BKV dara? EK + LBL un lūgties, lai varētu spēlēt sētas BBL turnīrā, kuru tāpat tikai playoff spēlēs, kas pēc būtības ir vēl sūdīgāk kā VEF un LBL? VEF Var spēlēt 2 apļus vai vairāk ja ir otrā komanda ko palaist, kas prasa ieguldījumu

un atsķirība ir tikai 8 spēles vai 18 vai 10 spēles, kur vef zaudējot cieš vairāk + šogad Liepāja ir reāls pretendents uz finālu

     [+] [-]

, 2014-12-07 10:07, pirms 9 gadiem
Atbalstu viedokli, ka visam komandam LBL jabut VIENADIEM speles noteikumiem, ari VEF Riga un BK Ventspils. Lai tad veido garaku solinu un spele ar lielaku speletaju loku, stiprakos pietaupot staptautiskajiem turniriem, bet LBL laizot uzspelet talakus rezervistus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja