Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3
Autors: Romualds Vambuts

Foto: Barons/LMT — ASK Rīga

Piedāvājam foto apskatu no LBL spēles starp ''Barons/LMT'' un ''ASK Rīga'' komandām.

Foto: Romualds Vambuts


, 2008-12-05 23:16, pirms 17 gadiem
Eu šis gan trāpīgs kadrs!!!
, 2008-12-05 23:18, pirms 17 gadiem
tas plakāts pa vidu riktīgi "iespārda"!
, 2008-12-05 23:20, pirms 17 gadiem
Berzinja piezime speles beigas pret Mazhuti... nu likas ka bija tiirs bloks.. bet nu tiesnesim vienmeer taisniiba, pat ja nav
, 2008-12-05 23:25, pirms 17 gadiem
laba bilde
, 2008-12-05 23:25, pirms 17 gadiem
Lien cauri... lien cauri...
Slēpts komentārs: slus
Slēpts komentārs: dimwit
, 2008-12-05 23:27, pirms 17 gadiem
njaa...briizhiem tiesneshi svilpa diivaini
Slēpts komentārs: cr0ssf1re
, 2008-12-05 23:28, pirms 17 gadiem
vot tas otrs plakats man liekas prasts..chalji nenjem ljauna
, 2008-12-05 23:28, pirms 17 gadiem
Skaista meitene , man patīk.
, 2008-12-05 23:29, pirms 17 gadiem
ko juus gribat, muuseejie tiesneshi tach.
, 2008-12-05 23:29, pirms 17 gadiem
kā vienmēr baroni izcelas ar intelektu un citu nodirsanu
ASK faniem vajadzetu plakātu nost ar 4(leģionari) + 1 latvietis laukuma - lielāko speles daļu
, 2008-12-05 23:30, pirms 17 gadiem
LABS
, 2008-12-05 23:32, pirms 17 gadiem
Nu ir līmenis.
Slēpts komentārs: grabuliis
, 2008-12-05 23:35, pirms 17 gadiem
nu ko peec speeles visi laizham uz klubu nosvinet!
, 2008-12-05 23:36, pirms 17 gadiem
grabuliis rakstīja: ask smird
kpc tu apkauno savas komandas fanus?
, 2008-12-05 23:37, pirms 17 gadiem
grabuliis rakstīja: ask smird
labi ka tavs klubs tik labi smaržo!!! lol
, 2008-12-05 23:40, pirms 17 gadiem
Ložņā bitīt cauri zaru zariem...
Caur lapu lapām liec to grozā iekšā...
, 2008-12-05 23:47, pirms 17 gadiem
Man ir Kauns par to čali kas peec speles gaja lekties ar Barona faniem laigan es vinju akutka nesmu ieverjos baigi fanjam par ASK -- Bet nu jaatzist ka ari ltru Gļēvie teksti uz plakātiem ir nožēlojami ---- Pieauguši cilvēki varētu kautko labaku izdomāt
, 2008-12-06 00:01, pirms 17 gadiem
Kravčenko.. Red Bull ceļ sparnos !!!!!!!!
Slēpts komentārs: Prospekts
, 2008-12-06 00:02, pirms 17 gadiem
šodien bija ļoti lielas Baroneses,vecuma deļ...
Slēpts komentārs: LAUVA
Slēpts komentārs: LAUVA
, 2008-12-06 00:04, pirms 17 gadiem
LAUVA rakstīja: šodien bija ļoti lielas Baroneses,vecuma deļ...
triis no vinjaam ir 17 gadiigas
paareejaas piecas sakot no 18-20
Slēpts komentārs: LAUVA
, 2008-12-06 00:05, pirms 17 gadiem
LAUVA rakstīja: šodien bija ļoti lielas Baroneses,vecuma deļ...
trijaam no vinjaam ir 17 gadi !!!
paareejaam piecaam 18-20 !!!
, 2008-12-06 00:08, pirms 17 gadiem
papiira sienu .. !!
Slēpts komentārs: floo
Slēpts komentārs: zanez
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Peilāns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-06 00:33, pirms 17 gadiem
Lielakas barnonneses ir tas kuras pukst komentaros esportaa
, 2008-12-06 00:34, pirms 17 gadiem
Pīča šos labi kaitināja
, 2008-12-06 00:35, pirms 17 gadiem
Mažutis šodien bija kā Holivudas aktieris, tēlot viņš māk.
, 2008-12-06 00:35, pirms 17 gadiem
baroneses
, 2008-12-06 00:36, pirms 17 gadiem
Pēc manām domām mača zvaigzne
, 2008-12-06 00:40, pirms 17 gadiem
Sejas izteiksme tiešām laba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-06 00:48, pirms 17 gadiem
oooo, labā izskatās teju nerēla
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-06 00:52, pirms 17 gadiem
piekrītu... iemeta tieši tad, kad visvairāk vajadzēja!
, 2008-12-06 00:55, pirms 17 gadiem
"One life, one love - barons" Indeed
, 2008-12-06 00:56, pirms 17 gadiem
zanez rakstīja: Helmanis izskatās maķenīt nobijies no Aleksandera draudīgā skatiena
Drīzāk jau otrādi..
, 2008-12-06 01:00, pirms 17 gadiem
Bērziņam pilnīgi citas intereses..!!
, 2008-12-06 01:08, pirms 17 gadiem
Nez kurš no abiem autovadītājiem ir apstājies tu speciāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-06 02:21, pirms 17 gadiem
Dushelim nakamais solis bus eiroliiga
Slēpts komentārs: LAUVA
, 2008-12-06 02:24, pirms 17 gadiem
floo rakstīja: un kas tie būtu??
VIP viesi
, 2008-12-06 03:16, pirms 17 gadiem
Tiesneshiem laikam patieshaam ir gruutaakais darbs pasaulee... vienmeer atradiisies kaads, kursh nebuus apmierinaats ar padariito... var jau teikt ka lv slikti tiesneshi utt. bet nu es teiktu, ka ir ok, protams, tiesaa ar kljuudaam, bet tieshi taadas pashas vai pat trakaakas ir arii ULEB tiesneshiem un pat NBA
, 2008-12-06 03:22, pirms 17 gadiem
mosh beidzot saaks vinju izmantot?
Slēpts komentārs: mrPO
Slēpts komentārs: mrPO
, 2008-12-06 04:08, pirms 17 gadiem
Virgīlijs = chick magnet, pat pretinieku komandas karsējas nespēj pretoties
, 2008-12-06 06:14, pirms 17 gadiem
maciņā svilpju komplekts...
, 2008-12-06 08:22, pirms 17 gadiem
O laba bilde...
, 2008-12-06 08:24, pirms 17 gadiem
Gusts bija vnk lielisks,žēl ka izfaulojās bet kopumā viņš laukumā bija produktīvs...
, 2008-12-06 08:25, pirms 17 gadiem
Aleksandrs vēl dod ''Pieci'' Kravčikam
, 2008-12-06 08:26, pirms 17 gadiem
Bija pelnījis šo Novembra labākā spēlētāja titulu....
, 2008-12-06 08:28, pirms 17 gadiem
DIezgan normāli notiesāja šo maču...
, 2008-12-06 08:29, pirms 17 gadiem
Tjip : Kis kis kauns
Slēpts komentārs: 4aliic
, 2008-12-06 08:31, pirms 17 gadiem
Šeit nu man likās ka nebija soda
, 2008-12-06 08:32, pirms 17 gadiem
reku arī Zonne...
, 2008-12-06 08:33, pirms 17 gadiem
Žēl ka Armands nespēlēja,savus 15pts gan jau samestu...
, 2008-12-06 08:34, pirms 17 gadiem
Ne velti vinam sezonas sākumā teica ka viņš beidzot tiks pie nopietnākas spēlēšanas.Prieks ka Kravčiks arī izmanto šo iespeju...
, 2008-12-06 08:36, pirms 17 gadiem
eshans rakstīja: Bērziņa sejas izteiksme tāda itkā starp kājām būtu kāds trāpījis
Drīzāk nopūšās pēc veiksmīgas uzvaras...
, 2008-12-06 09:26, pirms 17 gadiem
baronam smukaaka mashiina..
, 2008-12-06 09:30, pirms 17 gadiem
nu tad jau Gusts arii
, 2008-12-06 09:30, pirms 17 gadiem
4aliic rakstīja: Helmanis : nevaru atrast caurumu ouh shit
ko?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-06 09:32, pirms 17 gadiem
kad izmanto Kravchu tad nemaz vairak nevajag shkjeeli...iemeta padsmit punktus..
, 2008-12-06 09:36, pirms 17 gadiem
es pec ilgakiem laikiem vakar aizgaju uz arenu,un paskatijos uz BU...isteniba es pat nebrinos ja tie mazie pokemoni te,ir dazhi no Ultram,uzvediba diezgan tada janciiga...
, 2008-12-06 11:04, pirms 17 gadiem
Prospekts rakstīja: kursh teksts tev shkjiet gljeevs ?
1. one life, one love - barons ?
2. juusu ultras, juusu zelts ?
3. no ultras, no party ?
4. mediibu sezona ?
5. pasaki militaaristiem - ataa ?
6. laiks nolaist uudeni ?

---vispirms izlasi skaidrojoshajaa vaardniiccaa, ko noziimee vaards ''gljeevi'', un peec tam padomaa par to, kaa to var saliidzinaat ar muusu tekstiem---- sanjemies.
šie te trīs -- 4. mediibu sezona ?
5. pasaki militaaristiem - ataa ?
6. laiks nolaist uudeni ?
-- Un jūs gribat teikt ka jūs visi par 100% esat gatavi atbildēt par to ??? MUms tagad sākt skatīties kādi jums ir uzvārdi myb atradīsim kādu kuram piesiteies ????!!!!!---- tas apr to brežu sezonu protams ie ļoti asprātīgi un Potams ka mana tas patiik bet tas tomer ir stūlbu un par to ūdeni nemaz nerunāsim.........
, 2008-12-06 11:10, pirms 17 gadiem
Barona Nissan noformējumā dizainers ir bijis stiprāks par ASK Opeļa dizaineri. Abu komandu sponsoru starpā arī ir konkurence- Nordea -Parex, ACB-Ceļu pārvalde, Nissan Motorcentrs - Opel Adam Auto... Pašlaik Barons sponsori iekabina !
, 2008-12-06 11:12, pirms 17 gadiem
Labi, es esmu Barona fans ! bet tiešām, šis plakāts man liekas noželojami !
, 2008-12-06 11:35, pirms 17 gadiem
Cīņa sākās jau pirms spēles un ārpus laukuma. Kurš kuru ?!!!
, 2008-12-06 11:52, pirms 17 gadiem
Uuch rakstīja: Bērziņam pilnīgi citas intereses..!!
aizdomajies par playstation
, 2008-12-06 11:53, pirms 17 gadiem
askbuki rakstīja: šie te trīs -- 4. mediibu sezona ?
5. pasaki militaaristiem - ataa ?
6. laiks nolaist uudeni ?
-- Un jūs gribat teikt ka jūs visi par 100% esat gatavi atbildēt par to ??? MUms tagad sākt skatīties kādi jums ir uzvārdi myb atradīsim kādu kuram piesiteies ????!!!!!---- tas apr to brežu sezonu protams ie ļoti asprātīgi un Potams ka mana tas patiik bet tas tomer ir stūlbu un par to ūdeni nemaz nerunāsim.........
Taa arii neatbildeejio - kas tur gljeevs. Nau tev viedoklja. Pieljauju, ka shis tas no muusu plakaatiem jums nepatiik. Bet no muusu puses taa nau gljeevuliiba - tas ir klajs viedoklis par ideju kaa taadu.
, 2008-12-06 11:54, pirms 17 gadiem
dejas gan bija tadas interesantas.... nekaadas
, 2008-12-06 11:56, pirms 17 gadiem
meesls rakstīja: nu tad jau Gusts arii
gusts tas jau vispar
, 2008-12-06 12:03, pirms 17 gadiem
idinji, kada atskiriba kads plakats, tas viss piedod asumu un intrigu atradusi zidainji par ko uztraukties
, 2008-12-06 12:03, pirms 17 gadiem
askbuki rakstīja: Man ir Kauns par to čali kas peec speles gaja lekties ar Barona faniem laigan es vinju akutka nesmu ieverjos baigi fanjam par ASK -- Bet nu jaatzist ka ari ltru Gļēvie teksti uz plakātiem ir nožēlojami ---- Pieauguši cilvēki varētu kautko labaku izdomāt
Tur ir arii pieauguši cilvēki ???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: persik
, 2008-12-06 12:52, pirms 17 gadiem
Gluži kā kādā karsējmeiteņu priekšnesumā,kad dažas lec augstu gaisā,lai veodotos kompozīcija,,tikai džeku izpildījumā.

Labs lēciens,Kravčenko!
, 2008-12-06 12:56, pirms 17 gadiem
Abernetijs manuprāt nav tas spēlētājs,kurš nepieciešams Baronam,nav viņā nekā tik īpaša,lai viņš būtu stipri labāks par pārējiem un viņu būtu vērts paturēt.
, 2008-12-06 13:04, pirms 17 gadiem
Ja Mazhutis iemestu abus sodinjus tad berzinjsh butu grekazis :d
, 2008-12-06 13:14, pirms 17 gadiem
Nissan 2:0 Opel (neka personiga! )
Motorcentrs rulle!
, 2008-12-06 13:28, pirms 17 gadiem
ASK labākie!
, 2008-12-06 13:29, pirms 17 gadiem
Normala atspere chalim
, 2008-12-06 13:30, pirms 17 gadiem
Baronam tas dejotajas ir vnk lieliskas
, 2008-12-06 13:35, pirms 17 gadiem
Tas taka bernu darza, ja nevar izdomat ko sakarigu, lai parbljautu fanus, ir jaizskar ASK emblemas gods. Vot tas ir berneskiigi gljevi veciit!
, 2008-12-06 13:37, pirms 17 gadiem
Imigrant. : Vai arī nē..
, 2008-12-06 13:40, pirms 17 gadiem
labs tatoo,tas naw gadiijumaa iededzinaats????
, 2008-12-06 13:43, pirms 17 gadiem
Abernetija vietā varētu kaut vai Gabrānu paņemt...
, 2008-12-06 13:58, pirms 17 gadiem
mižnieks reeciigs
, 2008-12-06 14:15, pirms 17 gadiem
vareetu, ja nebuutu jau nokaveets...
, 2008-12-06 14:30, pirms 17 gadiem
sods, grozi kā gribi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-06 14:53, pirms 17 gadiem
Robis rakstīja: mosh beidzot saaks vinju izmantot?
beidzot?! paskaties visas speles cik vinjs spele.... sosezon! pie 20min stabili
, 2008-12-06 14:55, pirms 17 gadiem
Tas bija moments, kad Bērziņš iemeta grozu, taču mirkli pēc 1. pagarinājuma beigām.
, 2008-12-06 14:59, pirms 17 gadiem
askbuki rakstīja: šie te trīs -- 4. mediibu sezona ?
5. pasaki militaaristiem - ataa ?
6. laiks nolaist uudeni ?
-- Un jūs gribat teikt ka jūs visi par 100% esat gatavi atbildēt par to ??? MUms tagad sākt skatīties kādi jums ir uzvārdi myb atradīsim kādu kuram piesiteies ????!!!!!---- tas apr to brežu sezonu protams ie ļoti asprātīgi un Potams ka mana tas patiik bet tas tomer ir stūlbu un par to ūdeni nemaz nerunāsim.........
ko tu tgd te di...?! teelosi izmekleetaaju un nezin kaadus sakarus dibinaasi tikai tapec, ka BU ir idejas un jums nav? aizskaara tavas juutas? saac veel pinjaat!
, 2008-12-06 14:59, pirms 17 gadiem
crazy_fan88 rakstīja: Baronu fani tiešām ir apdauzīti,citādāk neprot izcelties man tiešām žēl tos mazos daunīšus
vot tev ir liimenis...
, 2008-12-06 15:02, pirms 17 gadiem
gucis rakstīja: Nu ir līmenis.
kas tad ir līmenis?Fanošanas veidiem tagad ir kautkādi ierobežojumi uzlikti?Nu es jau saprotu,ka lielākai daļai liekas,ka arī BU būtu jāfano,tāpat kā cka,TTT,Dinamo, un citu mākslīgu projektu atbalstītājiem

BUM,BUM..ASK,bum bum,bum...TTT...utt.ĻOTI,ļoti žēl ,ka latviešu tauta ir ieprogrammēta,ka normāls,īsts fanu līmenis ir šāds divu-3 saukļu bļaušanas pasākums.Mierīga statiska stāvēšana,vai sēdēšana..un šitā izspatikšana pārējiem.....(bez komentāriem)

Kāda Jums daļa kā mēs atbalstam,dariet,zīmējiet standarto,banerus.konkurence tikai cels mūsu un Jūsu kvalitāti,vairos cilvēku intresi nāks uz basi ne tikai paskatīties uz spēli.

Atceraties,ka arī basketbolistiem ir patīkamāk spēlēt pie publikas,kura vārās,ārdās,savā starpā konkurē un cīnās,ar dažādām izdarībā(plakātiem,baneriem,dziesmām,šoviem utt),nevis BUM,BUM...un visi pa mājām.Starpcitu tas spēlētājus arī uzvelk,to ir teikuši paši spēlētāji.
, 2008-12-06 15:07, pirms 17 gadiem
4aliic rakstīja: Žēl ka Armands nespēlēja,savus 15pts gan jau samestu...
tad kravchenko nesamestu savus, nevar jua tajapat laika spelet sestais speletajs ar savam minutem
, 2008-12-06 15:14, pirms 17 gadiem
OMFGROFLMAO!!!! Fani tādi, ka varētu nobīties, satiekot vakarā uz ielas. Tādi skarbie veči. Buhahaaaaa!!!
, 2008-12-06 15:50, pirms 17 gadiem
Latishevs peec maza puikas izskataas :d
, 2008-12-06 15:50, pirms 17 gadiem
fjurers rakstīja: kas tad ir līmenis?Fanošanas veidiem tagad ir kautkādi ierobežojumi uzlikti?Nu es jau saprotu,ka lielākai daļai liekas,ka arī BU būtu jāfano,tāpat kā cka,TTT,Dinamo, un citu mākslīgu projektu atbalstītājiem

BUM,BUM..ASK,bum bum,bum...TTT...utt.ĻOTI,ļoti žēl ,ka latviešu tauta ir ieprogrammēta,ka normāls,īsts fanu līmenis ir šāds divu-3 saukļu bļaušanas pasākums.Mierīga statiska stāvēšana,vai sēdēšana..un šitā izspatikšana pārējiem.....(bez komentāriem)

Kāda Jums daļa kā mēs atbalstam,dariet,zīmējiet standarto,banerus.konkurence tikai cels mūsu un Jūsu kvalitāti,vairos cilvēku intresi nāks uz basi ne tikai paskatīties uz spēli.

Atceraties,ka arī basketbolistiem ir patīkamāk spēlēt pie publikas,kura vārās,ārdās,savā starpā konkurē un cīnās,ar dažādām izdarībā(plakātiem,baneriem,dziesmām,šoviem utt),nevis BUM,BUM...un visi pa mājām.Starpcitu tas spēlētājus arī uzvelk,to ir teikuši paši spēlētāji.
Es pan nezinu, ar ko sākt!?

Katrā ziņā "ĪSTA FANOŠANA" nav cenšanās kopēt arzemju "Ultras". Tur ir pavisam cita situācija - tur ir gadu desmitiem ilga sīva cīņa starp dažādam politiskām (AC Milan Vs Inter; Lazio Vs da jebko), etniskām (FCB un Athletic Vs Real; Zagrebas Dinamo Vs Belgradas Crvena Zvezda) un reliģiskām (Celtic Vs Rangers) vai reģionālām (Lyon Vs Saint Etiene) ideoloģijām. Latvijas (Rīgas) gadījumā abas komandas spēlē vienā arēnā un to "Ultras" pārsvarā fano par to komandu, kurai ir smukāks nosaukums, talismans vai kurā spēlē krutais Šķēle, kuram ir lielie sakari esītī. Eiropā un BBL es atbalstu ABAS Rīgas komandas, bet savstarpējās spēlēs dodu priekšroku ASK. ASK ir Krūmiņa, Muižnieka un Valdmaņa komanda "AR VĀRDU UN VĒSTURI", bet Barons nosaukums man neasociējas ne ar ko vairāk kā pa kalnu ripojoša tukša spaiņa skaņa.
, 2008-12-06 15:52, pirms 17 gadiem
crazy_fan88 rakstīja: tas Baronu meičas gan ir tādas padauzas
padauzas var dabuut visi. tu pat vinjaaam klaat pa 10 metri netiec. ai ai ai. pievaldi mutiiti.
, 2008-12-06 15:55, pirms 17 gadiem
Abernetijs ir superaatrs speeleetaajs. Tehnisks dribls. Shis tas pieklibo....ceru, ka iespeeleesies, jo chalis pats par sevi sakariigs. Pagaidaam jau diez ko ceriigi neizskataas.
, 2008-12-06 16:01, pirms 17 gadiem
Canterano rakstīja: Es pan nezinu, ar ko sākt!?

Katrā ziņā "ĪSTA FANOŠANA" nav cenšanās kopēt arzemju "Ultras". Tur ir pavisam cita situācija - tur ir gadu desmitiem ilga sīva cīņa starp dažādam politiskām (AC Milan Vs Inter; Lazio Vs da jebko), etniskām (FCB un Athletic Vs Real; Zagrebas Dinamo Vs Belgradas Crvena Zvezda) un reliģiskām (Celtic Vs Rangers) vai reģionālām (Lyon Vs Saint Etiene) ideoloģijām. Latvijas (Rīgas) gadījumā abas komandas spēlē vienā arēnā un to "Ultras" pārsvarā fano par to komandu, kurai ir smukāks nosaukums, talismans vai kurā spēlē krutais Šķēle, kuram ir lielie sakari esītī. Eiropā un BBL es atbalstu ABAS Rīgas komandas, bet savstarpējās spēlēs dodu priekšroku ASK. ASK ir Krūmiņa, Muižnieka un Valdmaņa komanda "AR VĀRDU UN VĒSTURI", bet Barons nosaukums man neasociējas ne ar ko vairāk kā pa kalnu ripojoša tukša spaiņa skaņa.
Shis veestiijums buus ne tikai tev, bet arii citiem:
No shii briizha mees aizsaakam ciininju starp fanu kultuuraam 1. juusu - bum bum skaa skaa, 2. muusu - baneri, standarto, plakaati, performanse, dziesmas. mees esam pirmie kas sho ir attiistiijushi jau shaadaa liimenii [basketbolaa] mees necenshamies liidzinaaties aarzemju ultraam. mees paarstaavam ideju kaa taadu. Tev to nesaprast.

P.S. - ATTENTION - ja dzirdat kaadreiz ripojosha tuksha spainja skanju, tad ziniet, tuvojas LBL/Fiba chempiono, taapeec labaak sleepieties.
, 2008-12-06 16:09, pirms 17 gadiem
Pabeigšu domu:

Zīmēt banerus un domāt čantus sākšu tiekai tad ja uzzināšu, ka Baronam ir kādi sakari ar kreisajiem vai pareizticīgo/ebreju/musulmaņu baznīcu. Līdz tam laikam es dodu priekšroku, manai (un TAVAI) mentalitātei atbilstošai, spēles baudīšanai ar aplausiem un uzmundrinājuma saucieniem, neviss apdiršot Baronus, tikai tādēļ, ka "ĪSTAM FANAM" tā ir jādara.
P.S. Vakar skatījos UEFA apskatu, kur Zagrebas Dinamo "ĪSTIE UN PATIESIE FANI" nomētāja ar visādiem priekšmetiem.........savus spēlētājus!!??!!!?!?! Dažs labs ultru "wannabe" tagad sajūsmināts teiktu: "Vot tas ir līmenis!" Tad jau es labāk savus bērnus (ja man tādi būtu) vestu uz operu vai teātri, nevis laistu klāt šiem "īstajiem faniem", kuri viņus, fanojot, nejaušī varētu nosist.
, 2008-12-06 16:14, pirms 17 gadiem
kORUMPANTI ...
, 2008-12-06 16:19, pirms 17 gadiem
Atkal tu tur lielies par to ka esat pirmie.....Tev neapnik??Paniem to spaini un kartigi nokartojies taja!!!!
, 2008-12-06 16:22, pirms 17 gadiem
Prospekts rakstīja: Shis veestiijums buus ne tikai tev, bet arii citiem:
No shii briizha mees aizsaakam ciininju starp fanu kultuuraam 1. juusu - bum bum skaa skaa, 2. muusu - baneri, standarto, plakaati, performanse, dziesmas. mees esam pirmie kas sho ir attiistiijushi jau shaadaa liimenii [basketbolaa] mees necenshamies liidzinaaties aarzemju ultraam. mees paarstaavam ideju kaa taadu. Tev to nesaprast.

P.S. - ATTENTION - ja dzirdat kaadreiz ripojosha tuksha spainja skanju, tad ziniet, tuvojas LBL/Fiba chempiono, taapeec labaak sleepieties.
Mans komentārs laikam bija nedaudz par sarežģītu tavai galvai. Es neteicu, ka esmu ASK "fans" es teicu, ka tas ir bezjēdzīgi MĀKSLĪGI kultivēt konfliktus starp dažādu komandu līdzjūtējiem. Bet varbūt es kļūdos? Pasaki kāds ir Barona "Ultru" izveidošanas mērķis - cīnīšanās par sociālo taisnīgumu vai atbalsts latviešu nacionālismam? Vai tikai tāpēc, lai sevi pašapmierināti sauktu "krutā" vārdā par "ultru"? Es domāju, ka zinu atbildi.
, 2008-12-06 17:25, pirms 17 gadiem
wow,Kravčik!
, 2008-12-06 17:40, pirms 17 gadiem
Dušelis vispār nebija laukumā . :/
, 2008-12-06 17:40, pirms 17 gadiem
lipton rakstīja: labs tatoo,tas naw gadiijumaa iededzinaats????
Skarifikācija
, 2008-12-06 17:52, pirms 17 gadiem
tak liekaties mieraaa,gan barons fani gan ask fani(tie kas beztolkaa vislaik auro) lielaaakaa dalja ir lohi
, 2008-12-06 17:53, pirms 17 gadiem
Parfait rakstīja: piekrītu... iemeta tieši tad, kad visvairāk vajadzēja!
kā parasti. viņš mēdz nemst īpaši daudz, bet tie punkti,ko viņš gūst vienmēr ir svarīgā spēles brīdī.
, 2008-12-06 17:59, pirms 17 gadiem
Plakāts vnk perfekts!
Jūs cilvēki gan esat nedaudz savādi...
pretinieku nolikšana ir daļa no fanošanas, ultrām tas lieliski sanāk!
un galu galā - ir arī par ko!
Savstarpējo spēļu attiecība šajā sezonā......
?
, 2008-12-06 18:13, pirms 17 gadiem
idioti ir visi kas vairaak par 3 saukljiem un tauriites puushanu nezin. ultras neko neshpiko. taadas lietas ir katraa valstii un katram fanu pulkam (muusu gadiijumaa ultraam). Citaas valstiis ultras dzied par pretinieku maates izjaashanu un citu ko pretiigu. Nu tik taalu ceru nekas latvijaa neaizies, bet kropljot ask logo, taisiit banerus pret tiem un arii citiem pretiniekiem, tas ir ultru dabaa. Mums pajaat ko par mums domaa. Mees izplatam ultru ideju un censhamies to uzlabot. Ja kaads te nezin kas ir ultras, tad lai tur muti ciet, nevis gudri runaa. Tieshaam nesaprotu tos lohus kas chiixt ka ultras ir uztaisiijushi kaadu plakaatu, izdomaajushi kaadu dziesmu vai ko veel pret pretiniekiem.
, 2008-12-06 18:53, pirms 17 gadiem
BU-spirit rakstīja: idioti ir visi kas vairaak par 3 saukljiem un tauriites puushanu nezin. ultras neko neshpiko. taadas lietas ir katraa valstii un katram fanu pulkam (muusu gadiijumaa ultraam). Citaas valstiis ultras dzied par pretinieku maates izjaashanu un citu ko pretiigu. Nu tik taalu ceru nekas latvijaa neaizies, bet kropljot ask logo, taisiit banerus pret tiem un arii citiem pretiniekiem, tas ir ultru dabaa. Mums pajaat ko par mums domaa. Mees izplatam ultru ideju un censhamies to uzlabot. Ja kaads te nezin kas ir ultras, tad lai tur muti ciet, nevis gudri runaa. Tieshaam nesaprotu tos lohus kas chiixt ka ultras ir uztaisiijushi kaadu plakaatu, izdomaajushi kaadu dziesmu vai ko veel pret pretiniekiem.
Sākumā labāk izdomājat kā pārbļaut ASK fanus un kā tekstus izrunāt SKAIDRI, jo no Jūsu neskaidro tekstu bļaušanas neko nevar saprast.
, 2008-12-06 18:59, pirms 17 gadiem
Canterano rakstīja: Es pan nezinu, ar ko sākt!?

Latvijas (Rīgas) gadījumā abas komandas spēlē vienā arēnā un to "Ultras" pārsvarā fano par to komandu, kurai ir smukāks nosaukums, talismans
es savukārt nezinu vai vērts ar Tevi diskutēt,jo tu raksti šitādas mulķības.
Īsumā es tev pateikšu,ka ultras ir tikai vienas basketbolā .Un tie kas ir ULTRAS,tie nefano ne pakādu Šķēli utt.personīgi man pajāt kas pa lielam tajā komandā spēle utt.Neatbildu pa citiem,citi savādāk domā no BU.Un BU nefano pēc taviem nosauktiem kritērijiem.Par citu vienkāršu līdzjūtēju es neatbildu,es pat tev piekrītu,ka tā tas ir un tas ir normāli.
Un ir daudzi piemēri pasaulē,kur spēlē vienā stadā vai arēnā.Kautvai tavs pašu pieminētais Milan-Inter.

P.s.esmu atvērts diskusijai,ja tik kaut bišķiņ mūsu tautai palīdzētu saprast,kāda sērga no 90gadiem ir iepotēta.es nesaku ka ir slikti atbalstīt kaa cilvēks māk un izprot.Bet nevajag noliegt un sašust par BU,ja jums nav priekštats kas ir ULTRAS.Nekas personīgs,bet ceru ,ka sapratāt.

Ja kāds grib iepazīties tuvāk.

ultras.lv
, 2008-12-06 19:02, pirms 17 gadiem
armands vismaz var patuset!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-06 20:41, pirms 17 gadiem
fjurers rakstīja: Un ir daudzi piemēri pasaulē,kur spēlē vienā stadā vai arēnā.Kautvai tavs pašu pieminētais Milan-Inter.
Jā! Bet galvenais iemesls kāpēc viņu tifozi viens otru ienīst ir politiskie spēki, kurus abi atbalsta (Milan - kreisie, Inter -labējie), nevis tas, ka viņi ir no vienas pilsētas un stadiona.
, 2008-12-06 21:44, pirms 17 gadiem
barons labakie!
, 2008-12-06 21:46, pirms 17 gadiem
kravcenko uz izlasi!
, 2008-12-06 21:48, pirms 17 gadiem
ask un baronam meitenes vispar lieliskas
, 2008-12-06 21:49, pirms 17 gadiem
lbl un bbl 2008/2009 MVP!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-06 23:17, pirms 17 gadiem
Canterano rakstīja: Jā! Bet galvenais iemesls kāpēc viņu tifozi viens otru ienīst ir politiskie spēki, kurus abi atbalsta (Milan - kreisie, Inter -labējie), nevis tas, ka viņi ir no vienas pilsētas un stadiona.
1)Otrādāk jau drīzāk.Milan-labējie,Inter-kreisie.
2)Jā klubiem ir senas vēstures,eiropas klubi daudzi ir seni un dibināšanas iemesli un dibinātāji dažādi ar dažādiem iemesliem,un tur jau paaudzes paudzēm ņemās.,Un politiskais nav galīgi galvenais un ir tikai viens no entajiem iemesliem, kapēc savā starpā kaščējas.Un vienalga pilsētas kuras dalās 2,3,4 daļās un atbalsta savējos liidz pēdējam.Nekas nav svarīgāks par pilsētas DERBIJU!Kautvai te pat leitijā,polijā,krievijā un nemaz nerunāsim par eiropas fanu,ultru dzīvi.Un tikai pie mums un Igaunijā ir izaugusi taurīšu pūtēju orķestris.Un trīs sauklū saucēju armijas.Kas dodas atbalstīt visas daudzmaz pazīstamākās un lielākās komandas(TTT,ASK,Dinamo,visas izlases utt),brīžiem pat mainot kreklus pāris stundu laikā.Atliek tikai kādam klubam,projektam nopietnam parādīties vai nozust,kā darbiņš gatavs.Tas tā atbilde par tām tavuprāt visām Ultrām....ar to mēs atšķiramies un nevajag pārmest, bļaut,noliegt mūs un spamot Kā tā var?Cik zemiski,idioti,nenormālie,dzērāji utt.Katram ir jāatbild par to ko viņš pats dara un domā,saka.Mums ir cita filosofija,un ja kāds mūs nesaprot,tad jebkurā gadījumā tā nav mūsu problēma.

ultras.lv
, 2008-12-07 01:51, pirms 17 gadiem
fjurers rakstīja: 1)Otrādāk jau drīzāk.Milan-labējie,Inter-kreisie.
Historically, AC Milan was supported by the working-class and trade unionists, a section of who were migrants from Southern Italy (KREISIE). Inter, on the other hand, were mainly followed by the more prosperous and typically middle-class bourgeoisie Milanese (LABĒJIE).

Diskusija beigta - pārējo biezpienu nemaz nelasīju.
, 2008-12-07 02:22, pirms 17 gadiem
Pārējo tomēr izlasīju:

Principā es ultras (tādus kā Boixos Nois) atbalstu (un arī tikai, ja viņi nevāra sūdus), bet tas, kas darās Latvijā, tie nav ultras - tie ir wannabe. Es iemetu acis tavā urlas.....tfūū ultras.lv (kādus trīs mēnešus atpakaļ). Tur bija tāda kā diskusija, par rupora iegādi mačiem, lai organizētu līdzjūtējus mača laikā. Šī diskusija attīstījās apmēram tā: "Tāk! Ruporu mēs dabūjām - tagad vajag meklēt līdzjūtējus, ko ar šo ruporu organizēt." Nu BĒRNUDĀRZS! Vēl tur bija bilde no stadiona LFF virslīgas spēles - desmit čomiem smuks baneris ar uzrakstu: "Everybody hates us, but we don't care!" Es ilgi vārtījos gar zemi: "Puiši, jūs esiet vienīgie 10 cilvēki stadionā - Nobody knows you and nobody cares!" Tavā saitā vēl bija diskusija par to, kas ir jādara īstam ultram: "Tāk! To izdarīju (ievelk ķeksīti), to arī.....Urrā es esmu ultra!"
Par jūsu ultrību (es domāju Barona "ultras") neliecina fakts, ka jums nav savas mājaslapas. Paskaties uz Boixos Nois, Orgullo Vikingo vai Ultras Sur mājaslapām - augstākā klase. Ievadīju gūgles tantē vārdus Barona ultras un man izmeta saiti uz....Barona mājaslapu, kur bija jūsu bilde. Tas arī neliecina par jums neko labu (kurš sevis cienīgs sporta klubs ievietos savā mājaslapā ULTRU foto?). ULTRAS nozīmē ārpuss normālā, nenormāls un sporta klubi mēdz distancēties (vismaz publiskajā telpā) no ultrām, lai negrautu savu tēlu (nesen presē bija bargi nosodīti Boixas Nois puiši, par spēlēšanos ar dūmeņiem spēles laikā). Respektīvi ieliekot jūsu bildi mājaslapā, Barons/LMT apliecina, ka JŪS ESAT GLUŽI PARASTI FANI (nekas ārpuss normālā, NEKASS ĪPAŠS) - tādi paši kā taurīšu pūtēji vai klap, klap, klap - tikai nedisciplinēti un ar nepieklājīgu uzmanību.
, 2008-12-07 02:52, pirms 17 gadiem
fjurers rakstīja: kas tad ir līmenis?Fanošanas veidiem tagad ir kautkādi ierobežojumi uzlikti?Nu es jau saprotu,ka lielākai daļai liekas,ka arī BU būtu jāfano,tāpat kā cka,TTT,Dinamo, un citu mākslīgu projektu atbalstītājiem

BUM,BUM..ASK,bum bum,bum...TTT...utt.ĻOTI,ļoti žēl ,ka latviešu tauta ir ieprogrammēta,ka normāls,īsts fanu līmenis ir šāds divu-3 saukļu bļaušanas pasākums.Mierīga statiska stāvēšana,vai sēdēšana..un šitā izspatikšana pārējiem.....(bez komentāriem)

Kāda Jums daļa kā mēs atbalstam,dariet,zīmējiet standarto,banerus.konkurence tikai cels mūsu un Jūsu kvalitāti,vairos cilvēku intresi nāks uz basi ne tikai paskatīties uz spēli.

Atceraties,ka arī basketbolistiem ir patīkamāk spēlēt pie publikas,kura vārās,ārdās,savā starpā konkurē un cīnās,ar dažādām izdarībā(plakātiem,baneriem,dziesmām,šoviem utt),nevis BUM,BUM...un visi pa mājām.Starpcitu tas spēlētājus arī uzvelk,to ir teikuši paši spēlētāji.
Jūs ar tiem plakātiem spilgti paužat sava fanu kluba inteliģences līmeni, tādas, kā visiem redzams, jums laikam nav. Pat elementārās pieklājības normas laikam jums svešas. Tikai nevajag pukstēt neko pretī, ja tomēr rodas vēlme, paveries bildē, fakti ir neapgāžami.
, 2008-12-07 14:50, pirms 17 gadiem
laikam skaidrot videejam latvietiem, kas BU, kaapeec vinji ir taadi kaa ir un kaapeec dara taa , kaa to dara ir tikpat bezaugliigi, kaa Latvijas Banka Kalviitim gribeeja iestaastiit ka inflaacija IR jaasaak laiciigi apkarot; otrais - arii ckaa fanu rindaas ir cilveeki kuri nav paarsniegushi 18 gadu vecumu, bet tas jau nevienam neinteresee; BU kodols -cilveeki , kas sho ideju ir biidiijushi un attistiijushi Latvijaa jau labu laiku ir paarkaapushi tai pilngadiibas robezjai taa ka nevajag D****, ka par Baronu paardziivo un sektoraa atbalsta ir mazi siikaljas;
par rupjiibaam un alkohola pateerinju - es atvainojos, jaa arii BU dara to, bet man ir bijusi taa (Ne)laime vienaa speelee seedeet blakus ckaa fanu sektoram un es dzirdeeju taadaas jeeliibas, pretekliibas un redzeeju cik alus pateeree vinji, ka sapratu -shajaa zinjaa vinji nav labaaki par BU ne par vienu santiimu
rezumeejums - gribat vai nee BU ckaa faneljiem ieliek izdomas un jaunu ideju zinjaa, paareejaas poziicijaas lielas atskjiriibas nav veerojamas jeb , ja videejam latvietim skjiet normaali nospert no Kaunjas Zalgira faniem saukli un to dricelet sektoraa un pie dienesta ieejas, tad zjeel...
, 2008-12-07 14:55, pirms 17 gadiem
piebilde pie ieprieksh mineetaa - galvenais jau nav kvantitaate - cka var novaakt savu armiju un bljaut - visi esam kaunjas zalgira fani...atvainojos sajaucu - ask fani, bet kvalitaate...cka arii 3 gadus jau ir vieni un tie pashi sauklji ko Dinaara kungs veel no Nameja vai kaads citas organizaacijas panjeemis taa ka par attistiibas tempiem utt nevajag gudri muldeet
, 2008-12-07 19:21, pirms 17 gadiem
ja buutu iemetis ,buutu ideaali !!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-08 16:05, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: Ev nu vecais, nošpikots ta ne nošpikots, bet tjipa barons visaas dziesmas un melodijas paši izdomājuši kātad.....piemēram to - OOO o o o o OOO o OOO o o o o OOO 0..... sapratāt par ko runa...
Visā pasaulē faniem ir kāds sauklis vai dziesma, vai tās melodija, kuru dzied visā pausaulē ,...
Piemēram to pašu bum bum bum ASK .... tas ir sauklis un tas ritms ir visā pasaulē.....protams ar katras komandas savu nosaukumu...
bum bum bum ARIS .... uttt

Viens te gudrais no ultrām baigi par to bum bum bum dir.a...kautgan paši jau arī mauc ...bum bum bum sarauj...bum bum bum sarauj....
takā aii...
es jau nesaku ka mums nav taada sauklja, bet tur jau taa lieta ka ask bez taa buum, bum, bum ask neko citu nezin, aa veel tas visi esam ask fani kas ir noshpikots pa taisno no Zalgira!
Man ir taada sajuuta ka vnk ask faniem skauzh ka BU vismaz ir izdoma uz ko jaunu, un lai savu skaudiibu vinji neslaapeetu vinji shos te plakaatus un izdariibas sauc par meesliem, vot tas ir tizli, un pasakiet ka taa nav!
, 2008-12-08 17:38, pirms 17 gadiem
James.Karalis James rakstīja: BU kodols -cilveeki , kas sho ideju ir biidiijushi un attistiijushi Latvijaa jau labu laiku ir paarkaapushi tai pilngadiibas robezjai taa ka nevajag
Esiet tik labs, kādu IDEJU jūs pārstāvat? Kādu, piemēram, politisko spārnu jūs pārstāvat? Jeb tā ideja ir "Skatieties, es esmu ultra!"
, 2008-12-08 19:26, pirms 17 gadiem
Canterano rakstīja: Esiet tik labs, kādu IDEJU jūs pārstāvat? Kādu, piemēram, politisko spārnu jūs pārstāvat? Jeb tā ideja ir "Skatieties, es esmu ultra!"
ultru un ultroshanas kaa sava veida atbalstiishanas ideju, ja kas jaunais cilveek, starp citu , citur taada ir paziistama labi sen un tie cilveeki paarnjeemushi ideju un centushies pieliidzinaat Latvijas situaacijai; un veel -ir taa ka citur ultras patiehaam uzvedas huligaaniski un tas tiek uztverts ja nee kaaa normaala paraadiiba tad vismaz saprasts un cieniits, bet Latvijaa, kurai jau taa ir vismaz 1000000 iemeslu, kaapeec taa ir "superiigaakaa" valsts pasaulee ,jau to nesaprast...diemzjeel, bet nu lai pastaav korektaa fanoshana, bungu dauziishana, tauriishu puushana un citi pricendaalji - man jau netraucee, bet nenolieciet sho ideju un darbiibu
, 2008-12-09 12:26, pirms 17 gadiem
James.Karalis James rakstīja: ultru un ultroshanas kaa sava veida atbalstiishanas ideju, ja kas jaunais cilveek, starp citu , citur taada ir paziistama labi sen un tie cilveeki paarnjeemushi ideju un centushies pieliidzinaat Latvijas situaacijai; un veel -ir taa ka citur ultras patiehaam uzvedas huligaaniski un tas tiek uztverts ja nee kaaa normaala paraadiiba tad vismaz saprasts un cieniits, bet Latvijaa, kurai jau taa ir vismaz 1000000 iemeslu, kaapeec taa ir "superiigaakaa" valsts pasaulee ,jau to nesaprast...diemzjeel, bet nu lai pastaav korektaa fanoshana, bungu dauziishana, tauriishu puushana un citi pricendaalji - man jau netraucee, bet nenolieciet sho ideju un darbiibu
Man nav nekas pret t.s. ultrām, bet man ir pretenzijas pret "ultrošanu ultrošanas pēc".
, 2008-12-13 19:44, pirms 17 gadiem
vēl tuvāk sabraukt laikam nevarēja
, 2008-12-13 19:49, pirms 17 gadiem
Juriiic rakstīja: gusts tas jau vispar
leiši ka nekā
, 2008-12-15 21:05, pirms 17 gadiem
Kravčenko tik grib iemācīties staigāt... Kamēr citiem nav laika
, 2008-12-15 21:08, pirms 17 gadiem
Izskatās, dzin prom no laukuma!
, 2008-12-16 22:47, pirms 17 gadiem
Kravchenko tik celas sparnos!