Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3
Autors: Andris Liepa

Video: Šneps: "Vienojāmies, ka ar Porziņģi runāsim pēc sezonas"

Latvijas Basketbola Savienības (LBS) ģenerālsekretārs Edgars Šneps sarunā ar Andreju Siliņu stāsta par aktualitātēm Eiropas un Latvijas basketbolā: FIBA un ULEB "karš" un Latvijas pozīcija tajā; "Aldaris" Latvijas Basketbola līgas aprises; sporta veida popularitāte un "EuroBasket 2015" atdeve uz vietējo čempionātu; klubiem un LBS, jaunumi spēļu sarunāšanas apkarošanā; nākamie mērķi; rīkojot Eiropas čempionātus; komunikācija ar NBA par dažādiem iespējamajiem projektiem; izlases gatavošanās Rio olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīram; līdzjutēju aizvešana uz turnīru Belgradā un Kristapa Porziņģa iespējamā spēlēšana valstsvienībā jau šovasar.


Sarunas ilgums: 89 minūtes

, 2016-03-30 15:03, pirms 9 gadiem
Lai man piedod šnupis, bet nav smuki, vienas no nabadzīgākās ES valstu iedzīvotājiem, noslaukt tādu šmeli par biļetēm. Spekulanti - lūk vienīgais arguments, kāpēc tribīnes nebija pilnas. Nepiekrīti? Labi, jūs neesiet spekulanti. Tādā gadījumā jūs esiet nejēgas, ka nespējiet notirgot sporta līdzjūtēju nācijai biļetes uz valsts populārākā sporta veida Eiropas čempinonātu. Man vairs nav ko teikt. Paldies par uzmanību!
, 2016-03-30 15:10, pirms 9 gadiem
Cilveks, kas 2009.gada uztaisija basketbola tragediju valsti!
, 2016-03-30 15:11, pirms 9 gadiem
varēja paprasīt cik ilgi būs nebūs kauns būt LBS ģenerālsekretāra amatā, lai zin cik ilgi AB izlasē neredzēsim
, 2016-03-30 15:13, pirms 9 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: Cilveks, kas 2009.gada uztaisija basketbola tragediju valsti!
bet visliktākais ir tas, ka viņš pats to nesaprot
, 2016-03-30 15:16, pirms 9 gadiem
ingaa rakstīja: varēja paprasīt cik ilgi būs nebūs kauns būt LBS ģenerālsekretāra amatā, lai zin cik ilgi AB izlasē neredzēsim
AB bumbu rokas nav nemis no 2014.gada, kada izlase?
, 2016-03-30 15:27, pirms 9 gadiem
Vismaz par Kristapu pareiz pateica.Nevis vajag vajag vajag vajag...
Vai drīzāk dikti pieticīgs
, 2016-03-30 15:27, pirms 9 gadiem
Andrej, paldies! Ļoti apjomīga un kavalitatīvi izstrādāta intervija!
, 2016-03-30 15:46, pirms 9 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: Cilveks, kas 2009.gada uztaisija basketbola tragediju valsti!
Kāds viņam vispār sakars, ar pļēguriem?
Slēpts komentārs: Basketbola_experts
, 2016-03-30 15:55, pirms 9 gadiem
, 2016-03-30 16:00, pirms 9 gadiem
Runājot par Vef un ņirgāšanos par LBL ko aizstāv Šnepa kungs. Nekādas sportiskās intereses VTB līgā, nekāda izaugsme latviešu spēlētājiem. TOP 6 komandas no VTB līgas pret vef spēlē tūristu režīmā un tā nekāda izaugsme nenotiek un skatītājus tas neinteresē. LBL 4 apļos vismaz 20 normālas, līdzīgas spēles, (kuras arī ieinteresēs neitrālus skatītājus) kamēr VTB sanāks 8 un nevienam neinteresējošas spēles VTB līgā. Visiem Latvijā ir jāspēlē 4 apļi, un augs tikai čempionāta kvalitāte un ažiotāža pašam vefam būs lielāka. Nedēļas vidū lūdzu, spēlējiet starptautiskos Eiropas turnīrus. Ne nevajadzīgas krievu līgas. Nav pret krievu līgām naids, bet basketbola gadījumā spēlēšana tur ir lieka.
, 2016-03-30 16:05, pirms 9 gadiem
Kapec LBL nespelee Lainers un Stimorol?
, 2016-03-30 16:05, pirms 9 gadiem
Kuru interesē Zvaigžņu spēle?
, 2016-03-30 16:11, pirms 9 gadiem
Ralfinolv rakstīja: https://gyazo.com/3e4f32005b5441084...

Rio grupas.
Attēlam ir spekulatīvs raksturs, jo

Teams designated as OQT 1, OQT 2 and OQT 3 will be those qualifying through the 2016 FIBA Olympic Qualifying Tournaments (OQTs) in Belgrade (Serbia), Manila (Philippines) and Turin (Italy) from 4-10 July. They will be drawn into the Olympic Basketball Tournament's three (3) vacant positions following the conclusion of the last game in Manila on Sunday 10 July.
2016 Olympic Games: Tournament for Men - Draw...
, 2016-03-30 16:13, pirms 9 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: Vins publiceja atskaiti interneta, kura bija pilnigi konfidenciala!
To izdarīja Edgars Buļs. Tautai bija jazina savi varoņi, vai tavprāt visu vajadzēja atstāt neko nezinām, un uz izlasi aizcināt pļēgurus turpmak?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-03-30 16:21, pirms 9 gadiem
Lielākā problēma par VEF, tā ir komanda bez dvēseles. Vienīgais gads, atjaunotajā VEFā, kad ir tā bijis, tas bija laiks, kad bija Berta, Berjoza, Janeks, Rowlands, Bonis jauns.
, 2016-03-30 16:24, pirms 9 gadiem
Kad tiks paziņoti kandidāti ?Domaju,ka 5-6 vietas 12nieka jau puslīdz skaidras,bet par atlikusajam būs cīņa būs nežēlīga.MAns paplašinātais kandidatu sarkasts(24gab) sanāk šāds(ar nosacījumu ja visi ierindā)
1.Strēlnieks,Vecvagars,Jakovičš,Peiners
2.Bērtāns Dairis,Blūms,Aigars Šķēle,J.Berzins
3.J.Timma,Bertāns Dāvis,Janičenoks,Laksa,Armands Šķēle,Kuksiks
4.Freimanis,Silins,M.Mejeris,R.Smits,K.Berzins
5.Porzingis,Meiers,Zakis,Selakovs,Blaus,Pasecniks
, 2016-03-30 16:25, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Ir gan izaugsme, to noliegt būtu muļķīgi, Timmam palīdzēja pāriet citā līmenī un šosezon redzams, ka tas pilnībā attaisnojies, Bērziņš kaut cik ir atkopies un tagad sāk beidzot kaut ko radīt, tostarp pret grandiem, nu un, ka nespēlē viņi ar pilnu klapi? Tas nemaina to, ka viņi ir vairākas reizes meistarīgāki utt.

Par to LBL augšanu - tie ir sapņi, nu tas neietekmēs LBL, ka spēlēs par 20 spēlēm vairāk, tieši otrādi, ja nav procentu sadalījuma, tad regulārās sezonas tabula ir garlaicīga un intriģējošākās izmaiņas notiks no 3.-6/7.vietai pārsvarā un, piemēram, Liepāja varētu aizmirst par iekļūšanu starp tām komandām, kas nespēlēs PO pirmo kārtu...

Par tiem turnīriem piekrītu, taču uzskatu, ka mums ir jācenšas pēc iespējas vairāk LBL klubus iesaistīt starptautiskos turnīros, lai līga iegūtu spēcīgāku sastāvu un lielākas finanses

P.s. Šodien notiek 3 LBL spēles un rakstu joprojām atrast nevaru
Tā izaugsme arī varētu būt eirokausos un būtu arī LBL spēlējot 4 apļus. Domāju, ka LBL turpmāk ar katru gadu paliks tikai spēcīgāks, jo normālus leģionārus var dabūt par saprātīgām cenām, tikai Jūrmala šogad ir ieberzusies ar arzemniekiem. Pa to naudu labus džekus varētu paņemt ko maksā tur. Labi, bet ne par to stāsts. Paldies par tavu komentāru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-03-30 16:35, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Varbūt nākotnē eirokausos būs tā, nenoliedzu to, bet līdz šim tas skaits garantēto spēļu uleb un Fiba bija daudz mazāks kā VTB diemžēl, piemēram, cik šogad BKV bija Fiba spēles? 14? Bet VTB ir 30
Bet kāda starpība spēlēt divas reizes pret Jeņisej vai vel divas reizes pret Liepāju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-03-30 16:37, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Varbūt nākotnē eirokausos būs tā, nenoliedzu to, bet līdz šim tas skaits garantēto spēļu uleb un Fiba bija daudz mazāks kā VTB diemžēl, piemēram, cik šogad BKV bija Fiba spēles? 14? Bet VTB ir 30....Tie 4 apļi ir jūtīga lieta, jo ja spēlētājs, teiksim kāds vietējais, ir sasniedzis jau to maksimumu LBL, viņam ir jāpiedāvā augstāks līmenis arī....Par tiem leģionāriem nav tik vienkārši, jo tiem klubiem tās naudas ir tik cik ir un ja vietējie nesamazina savas prasības, tad grūtāk ir piesaistīt dārgākus leģionārus
Tajā brīdī, kad sasniegts normāls līmenis ir jābrauc prom. Paskaties kaut vai Žalgira piemēru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-03-30 16:38, pirms 9 gadiem
Converse87 rakstīja: To izdarīja Edgars Buļs. Tautai bija jazina savi varoņi, vai tavprāt visu vajadzēja atstāt neko nezinām, un uz izlasi aizcināt pļēgurus turpmak?
Edgars Buls to atskaiti uzrakstija, kas bija vina pienakums, bet nopludinaja vinu Sneps.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-03-30 16:39, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: jeņisej ir augstāks līmenis un ja nebūtu sad.irsta sezonas pirmā puse ar tizlu komplektēšanu, pie kā vaqinojama tikai vadība, jo nolīga Fradi, tad varējām pacīnīties par uzvaru ar viņiem
Vita, Bisons un kas tik tur vel neskrien, pārējos nabagus neatceros. 12 spēles sezonā ar normālām komandām savāksies arī EK. kur intriga un spēles likme vel pie tam būs augstāka.
, 2016-03-30 16:41, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Iespējams, ka tev taisnība, bet no otras puses skatoties ir arī labi, ka spēlētājs sasniedz maksimāli augstu līmeni šeit pat un tad jau doties projām kā gatavs spēlētājs, ja nemaldos to arī vienā no LMT studijām teica kaut kāds viesis
šis viss ir koks ar diviem galiem. Bet es tomēr esmu par to ko rakstīju pirmajā komentārā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-03-30 17:37, pirms 9 gadiem
Neesmu kādu laiku sekojis basketa peripētijām, bet vai Biedriņš ir galīgi norakstīts? No LBS puses ir ticis uzrunāts?
, 2016-03-30 17:37, pirms 9 gadiem
Daudz tēmas tika aprunātas, daudz atbilžu un skaidrības iegūtas. Paldies Andrejam un Edgaram.
Basketbols - Latvijas nacionālais sporta veids! Uz priekšu!
P.S. Ļoti ceru uz Latvijas kausa izcīņu basketbolā un uz veiksmi OS kvalifikācijā!
, 2016-03-30 17:50, pirms 9 gadiem
ST2 rakstīja: Neesmu kādu laiku sekojis basketa peripētijām, bet vai Biedriņš ir galīgi norakstīts? No LBS puses ir ticis uzrunāts?
VINS IR BEIDZIS KARJERU, KAS VEL TE NAV SKAIDRS????? AIZMIRSTAT!!!
, 2016-03-30 17:52, pirms 9 gadiem
Ralfinolv rakstīja: https://gyazo.com/3e4f32005b5441084...

Rio grupas.
Gribētu redzēt Latviju olimpiādē pret USA
, 2016-03-30 17:55, pirms 9 gadiem
He, he, viņš esot vienojies.. Zingers palūdza netraucēt līdz sezonas beigām, tā ir tā vienošanās
, 2016-03-30 17:55, pirms 9 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: VINS IR BEIDZIS KARJERU, KAS VEL TE NAV SKAIDRS????? AIZMIRSTAT!!!
Bet viņš pats to ir kur pateicis? p.s. Kādu laiku atpakaļ Spicē redzēju, neizskatījās sagruzījies
, 2016-03-30 18:19, pirms 9 gadiem
ST2 rakstīja: Bet viņš pats to ir kur pateicis? p.s. Kādu laiku atpakaļ Spicē redzēju, neizskatījās sagruzījies
Kads sagruzijies??? Kad vinu godinaja 64.vsk , bija intervija ar vinu, un vins teica ka bumbu rokas nenem, uztur sevi forma svaru zale, un nav izsalcis pec basketbola. Vinam jau ir 30gadi, vins jau sen ir teicis ka karjeru beigs 30 gados. Noskataties A.Puces interviju ar Biedrinu un saprastisiet. Ta tagad ir pieejama par velti!
, 2016-03-30 18:44, pirms 9 gadiem
Protams var diskutēt par Šnepu, bet nu salīdziniet ar hokeja vai futbola federācijām. Organizācijas atpaliek 10 gadus no basketbola.
, 2016-03-30 18:49, pirms 9 gadiem
Entonijs uz Rio pošās- oficiāli, Kristapam jāizmanto iespēja
, 2016-03-30 18:50, pirms 9 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Protams var diskutēt par Šnepu, bet nu salīdziniet ar hokeja vai futbola federācijām. Organizācijas atpaliek 10 gadus no basketbola.
Nebūtu KHL, es nezinu vai mums valstī būtu vispār hokejs Un futbols jau nav
, 2016-03-30 18:50, pirms 9 gadiem
specha rakstīja: Entonijs uz Rio pošās- oficiāli, Kristapam jāizmanto iespēja
Kādas tieši tu paralēles viņiem abiem velc?
, 2016-03-30 18:54, pirms 9 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: Cilveks, kas 2009.gada uztaisija basketbola tragediju valsti!
Un no tā ieguva viss basketbols!

Tagad var teikt paldies par to, mums ir izlase ar kuru lepoties, spēlētāji kas ciena savu valsti un karogu!

Pirms 2009 gada vasaras tā nebija, bija skandāli un kauna traipi viens pēc otra!
, 2016-03-30 18:56, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kādas tieši tu paralēles viņiem abiem velc?
Jabrauc palīgā izlasei uz Q, un tad jauzvar serbi (zinu, zinu arī parējie vispims jauzvar) un uz RIO baby
, 2016-03-30 18:56, pirms 9 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: Edgars Buls to atskaiti uzrakstija, kas bija vina pienakums, bet nopludinaja vinu Sneps.
Nopludināja atskaiti Ventspils "grupējuma" cilvēks Uldis Boitmanis, tā ir izteicies pats Edgars Buļs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-03-30 18:58, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Hokejs Latvijā vienmēr ir bijis un būtu bez KHL arī, tā ir tukša spriedelēšana, ka nu KHL kaut kā tur pie dzīvības Latvijas hokeju, jo vienkārši tā nav
Aga, spēlētu pa visādām pažobelēm (Francijas 2.līga, Austrijas 2.līga u.t.t)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-03-30 19:00, pirms 9 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: Cilveks, kas 2009.gada uztaisija basketbola tragediju valsti!

Šneps bija tas kas vienīcas kurināja un dzerstijas un pec tam gāja laukumā ? kkā nesaprotu to loģiķu kapēc vaino Šnepu šitaja padarīšanā...
, 2016-03-30 19:00, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Un? Rezultāti tie paši būtu un tik zemu jau nespēlētu gan galvenies spēki
Kā tu zini, ka būtu ja būtu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-03-30 19:27, pirms 9 gadiem
Nevajag .irst par cenām. Nav Basketbolam tik liela popularitāte acīmredzot. Hokejā par 3 reiz lielākām cenām visu PČ izpirka bez problēmām. Pirms 10 gadiem gan tas bija, bet tomēr.

Tādi līdzjutēji, kas par PČ hokejā skatīšanos klātienē būtu gatavi iztērēt savus 30eiro ir krietni vairāk kā basketā.

Būtu tāds Porziņģis uz ko skatīties tā jau būtu cita lieta
, 2016-03-30 19:35, pirms 9 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: Kads sagruzijies??? Kad vinu godinaja 64.vsk , bija intervija ar vinu, un vins teica ka bumbu rokas nenem, uztur sevi forma svaru zale, un nav izsalcis pec basketbola. Vinam jau ir 30gadi, vins jau sen ir teicis ka karjeru beigs 30 gados. Noskataties A.Puces interviju ar Biedrinu un saprastisiet. Ta tagad ir pieejama par velti!
Skaidrs. Paldies!
, 2016-03-30 20:18, pirms 9 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: Cilveks, kas 2009.gada uztaisija basketbola tragediju valsti!
...ir Edža Buļs. Vai tie, kuri bija galvenajās lomās.
, 2016-03-30 20:21, pirms 9 gadiem
motofans125 rakstīja: Kad tiks paziņoti kandidāti ?Domaju,ka 5-6 vietas 12nieka jau puslīdz skaidras,bet par atlikusajam būs cīņa būs nežēlīga.MAns paplašinātais kandidatu sarkasts(24gab) sanāk šāds(ar nosacījumu ja visi ierindā)
1.Strēlnieks,Vecvagars,Jakovičš,Peiners
2.Bērtāns Dairis,Blūms,Aigars Šķēle,J.Berzins
3.J.Timma,Bertāns Dāvis,Janičenoks,Laksa,Armands Šķēle,Kuksiks
4.Freimanis,Silins,M.Mejeris,R.Smits,K.Berzins
5.Porzingis,Meiers,Zakis,Selakovs,Blaus,Pasecniks
Vissāpīgākā pozīcija ir PG bez strēlnieka par 2.tro varam likt tur vienalga ko no tevis nosauktajiem Geku ieskaitot. Varbūt vajag Valteru atpakaļ. Blūmam manuprāt jāsaka "paldies". Am Šķēli ofic vajag 3. liste sāpīga laikam atstātu mājās Dāvi ,Kuksiku un Laksu par 4;5 listi nezinu kuru neiekļaut vajag arī kādu masīvu garo Zaķim vieta ir jāatrod. Pasecniks lai paaug, Šmits iespējams arī. Šeļakovs nu diezvai Blaus 50/50 un vēl sanāk par daudz.
, 2016-03-30 20:25, pirms 9 gadiem
A par VEFu piekrītu - nav uzvaru = nav skatītāju.
, 2016-03-30 20:26, pirms 9 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Nevajag .irst par cenām. Nav Basketbolam tik liela popularitāte acīmredzot. Hokejā par 3 reiz lielākām cenām visu PČ izpirka bez problēmām. Pirms 10 gadiem gan tas bija, bet tomēr.

Tādi līdzjutēji, kas par PČ hokejā skatīšanos klātienē būtu gatavi iztērēt savus 30eiro ir krietni vairāk kā basketā.

Būtu tāds Porziņģis uz ko skatīties tā jau būtu cita lieta
Hokejam seko līdzi gan latvieši, gan rūskiji. Bet basketam pārsvarā latvieši.
, 2016-03-30 23:08, pirms 9 gadiem
Tā piebilde, ka uz Lu nāk vairāk, nekā uz vef.
, 2016-03-30 23:12, pirms 9 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Nevajag .irst par cenām. Nav Basketbolam tik liela popularitāte acīmredzot. Hokejā par 3 reiz lielākām cenām visu PČ izpirka bez problēmām. Pirms 10 gadiem gan tas bija, bet tomēr.

Tādi līdzjutēji, kas par PČ hokejā skatīšanos klātienē būtu gatavi iztērēt savus 30eiro ir krietni vairāk kā basketā.

Būtu tāds Porziņģis uz ko skatīties tā jau būtu cita lieta
2006 gadā Lv bija vēl biezie,tad nāca krīze. Runājot par pč hokejā vairums ieslēdz tv tikai uz pč, bet par dinamo teikšu tā,ka šī nostaļģija drīz pazudīs, jo ar katru gadu skatītāju mazāk un dinamo ir zemāk. Kad arēnā būs kp,tad būs pilna arēna,kā uz irbi, ozo, ironman, ab un kambalu.
, 2016-03-31 00:33, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: jeņisej ir augstāks līmenis un ja nebūtu sad.irsta sezonas pirmā puse ar tizlu komplektēšanu, pie kā vaqinojama tikai vadība, jo nolīga Fradi, tad varējām pacīnīties par uzvaru ar viņiem
Piedodiet un atvainojiet, bet Enisey ir vairākas pakāpes meistarīgāka komanda par Liepāju
Enisey sagrāva Rock ar 30 punktiem, tomēr Rock šobrīd izskatās iet uz BBL zeltu
Enisey ir lietderīgāks sparingpartneris VEF nekā Liepāja
Liepāja ir neslikta komanda, bet VEFu tā var uzvarēt, ja paši vefieši nospēlē krietni zem sava līmeņa
Savukārt ar Enisey sanāk reāla spēkošanās
, 2016-03-31 09:13, pirms 9 gadiem
Shnep atkaapies
, 2016-03-31 09:41, pirms 9 gadiem
JonijsBravo rakstīja: Vissāpīgākā pozīcija ir PG bez strēlnieka par 2.tro varam likt tur vienalga ko no tevis nosauktajiem Geku ieskaitot. Varbūt vajag Valteru atpakaļ. Blūmam manuprāt jāsaka "paldies". Am Šķēli ofic vajag 3. liste sāpīga laikam atstātu mājās Dāvi ,Kuksiku un Laksu par 4;5 listi nezinu kuru neiekļaut vajag arī kādu masīvu garo Zaķim vieta ir jāatrod. Pasecniks lai paaug, Šmits iespējams arī. Šeļakovs nu diezvai Blaus 50/50 un vēl sanāk par daudz.
Paldies par padomiem, mēs Latvijas izlases treneri tos ļoti novērtējam!

Saprotam ka esat ieguldījis milzum daudz darba un pūļu lai visu informāciju apkopotu un labi ka mūsu skautinga štābam tas nav jādara un viņi var šogad vairāk laika veltīt pīpēšanai!

Varbūt varat sazināties ar mums un mēs jūs varētu "iespēlēt" treneru štābā, e pasta adrese:

uzraksti.man@nee.labak.piezvani.lv

Ar cieņu, Ainars Bagatskis un nu bijušais izlases skautinga treneris Artūrs Štālbergs!
, 2016-03-31 10:08, pirms 9 gadiem
Rīgā jau nabagi ir visi - futbols, basketbols, hokejs, volejbols, rokasbumba, v-atlētika.. arī kultūra ir riktīgā pabērna lomā!

Jā, tāda nu ir mums tā N Ušakova slavētā - RĪGA!
, 2016-03-31 10:17, pirms 9 gadiem
VEF lielākā problēma ir leģionāri, nu nemīl latvieši iet un skatīties kā pa laukumu skraida 4 melņi un viens savējais kurš atstāts statista lomā!

J Gailīša laikā šis tas ir mainījies, bet tā kļūda kas tika pieļauta sezonas sākumā kad laukumā VEF komandā toni noteica un slikti spēlēja leģionāri un vietējie spēlētāji tika atstāti pabērna lomā, to redzam ka nav tik viegli vairs labot!

Un arī iepriekšējos gados cilvēki negāja jo savējie puikas nespēlēja vai spēlēja ļooti maz!

Butauta laikā nāca daudz vairāk, jo toreiz spēlēja un toni noteica savējie - Janičenoks, Bērzs, Bertāns!

Tā ir VEF kļūda, tā ir leģionāru komanda vai Latvijas komanda, to īsti saprast nevar!

Forši ka savējie iedod pa muguru Bilbao, kaifs skatīties, bet nav kaifs iet un skatīties kā negribīgi melņi iet un laiž luni!

Un izskatās ka Ventspils lēnām sāk iet to pašu ceļu, pilns ar melņiem komandā!
, 2016-03-31 10:44, pirms 9 gadiem
Man jau liekas ka šī gada All Stars Spēle parādīja ka tā ir sevi izsmēlusi! Ļoti garlaicīgs pasākums!

Uztaisa Latvijas Kausu februārī, kur piedalās uz doto brīdi LBL 4 labākās komandas, fināla pārtraukumā uztaisa danku un trīnieku konkursu un miers!
, 2016-03-31 11:09, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Man jau liekas ka šī gada All Stars Spēle parādīja ka tā ir sevi izsmēlusi! Ļoti garlaicīgs pasākums!

Uztaisa Latvijas Kausu februārī, kur piedalās uz doto brīdi LBL 4 labākās komandas, fināla pārtraukumā uztaisa danku un trīnieku konkursu un miers!
kas tas par kausu ar 4 komandām, tādu turnīru na*uj nevienam nevajag. vai nu spēlē arī LBL2 komandas vai vispār neviens.
, 2016-03-31 11:18, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: VEF lielākā problēma ir leģionāri, nu nemīl latvieši iet un skatīties kā pa laukumu skraida 4 melņi un viens savējais kurš atstāts statista lomā!

J Gailīša laikā šis tas ir mainījies, bet tā kļūda kas tika pieļauta sezonas sākumā kad laukumā VEF komandā toni noteica un slikti spēlēja leģionāri un vietējie spēlētāji tika atstāti pabērna lomā, to redzam ka nav tik viegli vairs labot!

Un arī iepriekšējos gados cilvēki negāja jo savējie puikas nespēlēja vai spēlēja ļooti maz!

Butauta laikā nāca daudz vairāk, jo toreiz spēlēja un toni noteica savējie - Janičenoks, Bērzs, Bertāns!

Tā ir VEF kļūda, tā ir leģionāru komanda vai Latvijas komanda, to īsti saprast nevar!

Forši ka savējie iedod pa muguru Bilbao, kaifs skatīties, bet nav kaifs iet un skatīties kā negribīgi melņi iet un laiž luni!

Un izskatās ka Ventspils lēnām sāk iet to pašu ceļu, pilns ar melņiem komandā!
Pret Bilbao liela loma bija leģionāriem. Un gāja ne dēļ Telefona, Bērza vai Raķetes, bet gan tāpēc, ka bija rezultāts
VTB līga latviešu skatītājam nav pievilcīga politisku iemeslu dēļ. Ja skraidītu 12 geki, tāpat skatītājs nenāktu
Bet skatītājs arī nenāktu uz VEF LBL spēlēm, ja pat komanda pilnībā sastāvētu no jaunajiem
Par to LU ir pārspīlēts. Nav nekādu pilnu tribīņu. Ir neliels fanu pulciņš+ pārdesmit skatītāju no ielas
Latviešu publikai nepietiek ar vienkārši latviešu spēlētājiem. Primārs ir rezultāts Eiropas mēroga turnīrā
, 2016-03-31 11:21, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Man jau liekas ka šī gada All Stars Spēle parādīja ka tā ir sevi izsmēlusi! Ļoti garlaicīgs pasākums!

Uztaisa Latvijas Kausu februārī, kur piedalās uz doto brīdi LBL 4 labākās komandas, fināla pārtraukumā uztaisa danku un trīnieku konkursu un miers!
Šneps atbildēja, ka spēlētāji tam nepiekristu, jo uz konkursiem ir speciāli jāgatavojas, nevis tajā pašā dienā jāizliekas par 100% oficiālā spēlē
, 2016-03-31 11:33, pirms 9 gadiem
Jāsaka paldies par interviju gan A Siliņam (labi pastrādāts) un E Šnepam!

Intervijas beigās domāju, nez Šnepa amata brālis LFF Mežeckis varētu saņemties un atnākt uz SC un pastāstīt ko tad viņš dara futbola labā? Šaubos..
, 2016-03-31 11:37, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Pret Bilbao liela loma bija leģionāriem. Un gāja ne dēļ Telefona, Bērza vai Raķetes, bet gan tāpēc, ka bija rezultāts
VTB līga latviešu skatītājam nav pievilcīga politisku iemeslu dēļ. Ja skraidītu 12 geki, tāpat skatītājs nenāktu
Bet skatītājs arī nenāktu uz VEF LBL spēlēm, ja pat komanda pilnībā sastāvētu no jaunajiem
Par to LU ir pārspīlēts. Nav nekādu pilnu tribīņu. Ir neliels fanu pulciņš+ pārdesmit skatītāju no ielas
Latviešu publikai nepietiek ar vienkārši latviešu spēlētājiem. Primārs ir rezultāts Eiropas mēroga turnīrā
VTB nekad nav bijis īpaši populārs arī pirms Ukrainas notikumiem! Un tas nav dēļ politikas!

Ja cilvēki nenāk uz VTB dēļ politiskajiem uzskatiem un tie uzskati ir tik citi tad kāpēc uz to pašu CSKA atnāca tie 5-6tk zinot ka CSKA ir armijas klubs un tiek finansēts no Krievijas valstij piederošie uzņēmumiem?

Man neliekas ka šī politiskā pārliecība latviešiem ir tik spēcīga un par to liecina šie cilvēki skatītāju tribīnēs!
, 2016-03-31 11:42, pirms 9 gadiem
Laimes Lācis rakstīja: kas tas par kausu ar 4 komandām, tādu turnīru na*uj nevienam nevajag. vai nu spēlē arī LBL2 komandas vai vispār neviens.
Spānijā, Serbijā vai Itālija kur notiek šīs kausa izcīnās tiek iesaistītas arī komandas no 2 līgas? Man liekas ka nē!

Spānija karaļa kausā piedalās uz to brīdi labākās 8 kopvērtējuma komandas!

Kāpēc 4 komandas Latvijā? Kura pilsēta Latvijā spēs uzņemt piemēram 8 LBL komandas? Jēkabpils? Jūrmala? Ogre? Ok, Rīga, bet ne jau katru gadu jārīko turnīrs Rīgā, Latvijas mērogam ļoti normāls komandu skaits!
, 2016-03-31 11:52, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: VTB nekad nav bijis īpaši populārs arī pirms Ukrainas notikumiem! Un tas nav dēļ politikas!

Ja cilvēki nenāk uz VTB dēļ politiskajiem uzskatiem un tie uzskati ir tik citi tad kāpēc uz to pašu CSKA atnāca tie 5-6tk zinot ka CSKA ir armijas klubs un tiek finansēts no Krievijas valstij piederošie uzņēmumiem?

Man neliekas ka šī politiskā pārliecība latviešiem ir tik spēcīga un par to liecina šie cilvēki skatītāju tribīnēs!
Politika nav vienīgais faktors, bet visai nozīmīgs gan
Krievijas tēls veidojas ne jau tikai no notikumiem Ukrainā vien
CSKA ir cits stāsts. Tas ir Eiropas grands, iespējams, spēcīgākā komanda Eiropā. Uz to skatītājs atnāk pavērot Eirolīgas grandu
Himki, Loko nav tik skanīgi nosaukumi, turklāt jau pārāk bieži redzēti
Uz pārējiem klubiem nāk tikai tie, kas ļoti fano par VEF. Bet VEF nav tik lojālas skatītāju bāzes, lai skatītājs nāktu atbalstīt VEF pret šīm komandām (Uz CSKA nāk paskatīties CSKA zvaigznes, bet ne lai atbalstītu VEF)
Uz CSKA atnāk krievi, bet šie paši krievi nav gatavi atbalstīt VEF
Vēl viens iemesls ir, ka VEF ne par ko īsti necīnās VTB. Maksimums, ko VEF varētu izspiest ir 8. vieta cīņā ar Nymburk, taču tas nav tāds kairinātājs, lai skatītājs būtu gatavs nākt un vēl maksāt 6 eiro. Jā, arī ieejas maksa ir par lielu, ņemot vērā sportiskās intrigas vājumu
, 2016-03-31 12:03, pirms 9 gadiem
VTB ir pārāk spēcīga šī brīža VEF iespējām
Zalgiris - Lietuvas lepnums nav spējīgs uzvarēt Krievijas klubus pat savās mājās pie piepildītām tribīnēm
Rytas Eirokausā bez variantiem zaudēja visās 4 spēlēs pret Zenit un Avtodor
Ja Lietuvā nevar izveidot komandu, kas vismaz 1 spēlē savā laukumā spētu uzveikt kādu no Krievijas klubiem, naivi ir to prasīt no šī brīža VEF
, 2016-03-31 13:12, pirms 9 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Nevajag .irst par cenām. Nav Basketbolam tik liela popularitāte acīmredzot. Hokejā par 3 reiz lielākām cenām visu PČ izpirka bez problēmām. Pirms 10 gadiem gan tas bija, bet tomēr.

Tādi līdzjutēji, kas par PČ hokejā skatīšanos klātienē būtu gatavi iztērēt savus 30eiro ir krietni vairāk kā basketā.

Būtu tāds Porziņģis uz ko skatīties tā jau būtu cita lieta
paskaties kārtīgi IIHF mājas lapā arhīvu 2006. gada PČ hokejā Rīgā. Divās spēlēs 8000 skatītāju, viena tikai sold out. nevajag dir st. gan jau kaut kādi 18 gadi tev ir un neko neatceries, bet dati nemelo. Biļete maksāja 20 lati un varēja iet gan uz LV spēli, gan pārējām grupas spēlēm tajā dienā. Tie ir 35 eiro. Arēna ir hokeja halle un reti kurš grib maksāt naudu lai sēdētu stūrī aiz groza , kur normāli laukumu un spēli nav iespējams redzēt. Tieši tāpēc arī salīzdinoši lētās biļetes laukuma stūros un galos netika izpirktas. Visas dārgās biļetes, kur ir laba redzamība izpirka. Divas nesalīdzināmas lietas.
, 2016-03-31 13:45, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Politika nav vienīgais faktors, bet visai nozīmīgs gan
Krievijas tēls veidojas ne jau tikai no notikumiem Ukrainā vien
CSKA ir cits stāsts. Tas ir Eiropas grands, iespējams, spēcīgākā komanda Eiropā. Uz to skatītājs atnāk pavērot Eirolīgas grandu
Himki, Loko nav tik skanīgi nosaukumi, turklāt jau pārāk bieži redzēti
Uz pārējiem klubiem nāk tikai tie, kas ļoti fano par VEF. Bet VEF nav tik lojālas skatītāju bāzes, lai skatītājs nāktu atbalstīt VEF pret šīm komandām (Uz CSKA nāk paskatīties CSKA zvaigznes, bet ne lai atbalstītu VEF)
Uz CSKA atnāk krievi, bet šie paši krievi nav gatavi atbalstīt VEF
Vēl viens iemesls ir, ka VEF ne par ko īsti necīnās VTB. Maksimums, ko VEF varētu izspiest ir 8. vieta cīņā ar Nymburk, taču tas nav tāds kairinātājs, lai skatītājs būtu gatavs nākt un vēl maksāt 6 eiro. Jā, arī ieejas maksa ir par lielu, ņemot vērā sportiskās intrigas vājumu
Bla bla bla, varētu padomāt ka Dinamo Rīga nav politisks projekts un ar RUS nav saistīts, bet savi 4-5tk tur ir vienmēr klāt, kur tad paliek tavi un tavu tautiešu "CIETIE" politiskie uzskati? Dinamo ir saistīts ļooti ciešā saitē ar Maskavu un Putinu!

Un par ko cīnās Dinamo ka tur nāk 4-5tk? Play Off jau labu laiku nav redzēti, hokejisti spēlē tā it kā kāds viņus spiestu tur spēlēt, bet cilvēki nāk!

Es tev pateikšu kur paliek tavi politiskie uzskati Dinamo Rīga hokeja spēles laikā Arēnā Rīga - kaķim zem astes!!
, 2016-03-31 13:52, pirms 9 gadiem
Un jā ja Dinamo biļešu cena būtu 6 eiro, tad tur katrā spēlē būtu Arēna pārpildīta! Un nevajag to noliegt!

Nymburk nav skatītāju pievilinātājs, piekrītu, bet kāds kairinātājs ir tiem 4-5tk cilvēku Dinamo mačos ja pretim nāk Novokuzņeckas Metalurg?
, 2016-03-31 14:19, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Bla bla bla, varētu padomāt ka Dinamo Rīga nav politisks projekts un ar RUS nav saistīts, bet savi 4-5tk tur ir vienmēr klāt, kur tad paliek tavi un tavu tautiešu "CIETIE" politiskie uzskati? Dinamo ir saistīts ļooti ciešā saitē ar Maskavu un Putinu!

Un par ko cīnās Dinamo ka tur nāk 4-5tk? Play Off jau labu laiku nav redzēti, hokejisti spēlē tā it kā kāds viņus spiestu tur spēlēt, bet cilvēki nāk!

Es tev pateikšu kur paliek tavi politiskie uzskati Dinamo Rīga hokeja spēles laikā Arēnā Rīga - kaķim zem astes!!
Šneps pareizi pateica vienu ļoti būtisku lietu - Basketbols ir NACIONĀLAIS sporta veids. Tas ir izteikti latvisks, un uz to nāk 99% latviešu, kamēr uz hokeju nāk liels krievu īpatsvars, tāpat kā uz futbolu. Tie ir savi 25 -30%, tā ir un to nav ko noliegt. Parēķini ja ietilpība ir 10 000 un izpērk 7000 uz basi, tad tajā pašā laikā hokejā tā būtu pilna halle tie 10 000, jo klāt nāk krievalodīgie. Pats esmu bijis pret vitjaz uz dinamo. blakus sēdēja divi veči ap 40 gadiem, kožakos un bļāva līdz - Riga Riga !ja 30% no dinamo fanu sektora ir ar krievu vārdiem kirlicā rakstītiem, tad tur vairāk nav jautājumu, un tas nav izdomājums, jebkurš var paskatīties dinamo fanu lapā biedrus. tur arī veidojas visa starpība. nekad nevienu krievu neesmu manījis basketbola spēlē, nekad...un arī apkārt esošajiem krieviem nevienam neintereseē basketbols, visi tikai za hakej!
, 2016-03-31 14:34, pirms 9 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Šneps pareizi pateica vienu ļoti būtisku lietu - Basketbols ir NACIONĀLAIS sporta veids. Tas ir izteikti latvisks, un uz to nāk 99% latviešu, kamēr uz hokeju nāk liels krievu īpatsvars, tāpat kā uz futbolu. Tie ir savi 25 -30%, tā ir un to nav ko noliegt. Parēķini ja ietilpība ir 10 000 un izpērk 7000 uz basi, tad tajā pašā laikā hokejā tā būtu pilna halle tie 10 000, jo klāt nāk krievalodīgie. Pats esmu bijis pret vitjaz uz dinamo. blakus sēdēja divi veči ap 40 gadiem, kožakos un bļāva līdz - Riga Riga !ja 30% no dinamo fanu sektora ir ar krievu vārdiem kirlicā rakstītiem, tad tur vairāk nav jautājumu, un tas nav izdomājums, jebkurš var paskatīties dinamo fanu lapā biedrus. tur arī veidojas visa starpība. nekad nevienu krievu neesmu manījis basketbola spēlē, nekad...un arī apkārt esošajiem krieviem nevienam neintereseē basketbols, visi tikai za hakej!
Es pēc visa izlasītā secinu vienu:

Ja tu basketbola neesi saticis nekad krievu tautības cilvēkus, tad tu uz basketbola spēli neesi nekad bijis!
, 2016-03-31 14:45, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Es pēc visa izlasītā secinu vienu:

Ja tu basketbola neesi saticis nekad krievu tautības cilvēkus, tad tu uz basketbola spēli neesi nekad bijis!
Uz CSKA arī atnāk
Vēl viena lieta, ka VTB nav galvenais Eiropas basketbola turnīrs un tam ir visai neskaidrs statuss Eiropas basketbola kartē.
KHL spēlējošiem klubiem KHL ir galvenais turnīrs. Krievijas klubiem, kas spēlē Eirolīgā, primāras ir Eiropas sacensības.
, 2016-03-31 14:48, pirms 9 gadiem
KHL ir panācis to, ka tas tiek uztverts kā spēcīgākā Eiropas hokeja līga
Mārketinga ziņā KHL ir tālu priekšā VTB
, 2016-03-31 14:58, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: KHL ir panācis to, ka tas tiek uztverts kā spēcīgākā Eiropas hokeja līga
Mārketinga ziņā KHL ir tālu priekšā VTB
Bet kur ir jūsu latviski politiskie principi par kuriem jūs te runājat? Kur viņi ir kad notiek Dinamo spēles? Par to jau iet runa! Nu kur viņi ir?
, 2016-03-31 15:01, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Bet kur ir jūsu latviski politiskie principi par kuriem jūs te runājat? Kur viņi ir kad notiek Dinamo spēles? Par to jau iet runa! Nu kur viņi ir?
Tā jau nav, ka politiskajiem apsvērumiem nav ietekmes uz KHL spēļu apmeklētību
, 2016-03-31 15:09, pirms 9 gadiem
fkscd rakstīja: Tā jau nav, ka politiskajiem apsvērumiem nav ietekmes uz KHL spēļu apmeklētību
Kkā pēdējos mačos to nepamanīju, tribīnēs bija ļooti daudz cilvēku! Kur bija pazuduši politiskie uzskati?
, 2016-03-31 15:46, pirms 9 gadiem
JonijsBravo rakstīja: Vissāpīgākā pozīcija ir PG bez strēlnieka par 2.tro varam likt tur vienalga ko no tevis nosauktajiem Geku ieskaitot. Varbūt vajag Valteru atpakaļ. Blūmam manuprāt jāsaka "paldies". Am Šķēli ofic vajag 3. liste sāpīga laikam atstātu mājās Dāvi ,Kuksiku un Laksu par 4;5 listi nezinu kuru neiekļaut vajag arī kādu masīvu garo Zaķim vieta ir jāatrod. Pasecniks lai paaug, Šmits iespējams arī. Šeļakovs nu diezvai Blaus 50/50 un vēl sanāk par daudz.
Redzot šādas sarakstītas muļķības man asiņo acis.. Tāpēc lūdzu nedod vairāk padomus, jo redzu, ka par LBL tālāk neredzi..
Dāvis Bertāns ir potenciāls izlases galvenais līderis.(kopā ar KP).. Esmu pārliecināts, ka Bagijs Armandu Šķēli neaicinās un domāju, ka pareizi vien ir. Gudrīši Blūmu un Janichu noraksta katru gadu, bet beigās viņi tāpat ir vieni no galvenajiem vilcējiem.. Jakovičam jāsāk beidzot spēlēt klubā, jo šobrīd izskatās, ka viņam šī sezona varētu būt pēdējā tik augstā līmenī.
, 2016-03-31 17:38, pirms 9 gadiem
ThePower rakstīja: Redzot šādas sarakstītas muļķības man asiņo acis.. Tāpēc lūdzu nedod vairāk padomus, jo redzu, ka par LBL tālāk neredzi..
Dāvis Bertāns ir potenciāls izlases galvenais līderis.(kopā ar KP).. Esmu pārliecināts, ka Bagijs Armandu Šķēli neaicinās un domāju, ka pareizi vien ir. Gudrīši Blūmu un Janichu noraksta katru gadu, bet beigās viņi tāpat ir vieni no galvenajiem vilcējiem.. Jakovičam jāsāk beidzot spēlēt klubā, jo šobrīd izskatās, ka viņam šī sezona varētu būt pēdējā tik augstā līmenī.
Ja neesi pamanījis tad Jakovičam VEFā stabili katru spēli ir vismaz 15-20 minūtes spēles laiks gan LBL gan VTB!
, 2016-03-31 17:41, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Ja neesi pamanījis tad Jakovičam VEFā stabili katru spēli ir vismaz 15-20 minūtes spēles laiks gan LBL gan VTB!
Bet kāda ir spēles kvalitāte? Es neesmu redzejis visas Vef spēles,kad sanāk laiks paskatos VTb mačus, LBL retāk.. Pagājušogad likās,ka Jakovičs iet uz augšu,šogad krīt līmenis,arvien vairak brāķa,nepārdomātu gājienu,minstināšanās,pazuduši precīzie,aukstasinīgie metieni ar uzbrukuma/ceturtdaļas beigām.. LAiks var nekrist ,jo Vef nav konkurences, bet kvalitāte no liela laika nepieaug..
, 2016-03-31 17:45, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nebūtu KHL, es nezinu vai mums valstī būtu vispār hokejs Un futbols jau nav
Tikai izlases sniegums katru gadu pasliktinās tieši dēļ khl līmeņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-03-31 21:07, pirms 9 gadiem
coldasice rakstīja: Tikai izlases sniegums katru gadu pasliktinās tieši dēļ khl līmeņa
Top16 jau ir... Kur tad augstāk?
, 2016-03-31 21:38, pirms 9 gadiem
ThePower rakstīja: Redzot šādas sarakstītas muļķības man asiņo acis.. Tāpēc lūdzu nedod vairāk padomus, jo redzu, ka par LBL tālāk neredzi..
Dāvis Bertāns ir potenciāls izlases galvenais līderis.(kopā ar KP).. Esmu pārliecināts, ka Bagijs Armandu Šķēli neaicinās un domāju, ka pareizi vien ir. Gudrīši Blūmu un Janichu noraksta katru gadu, bet beigās viņi tāpat ir vieni no galvenajiem vilcējiem.. Jakovičam jāsāk beidzot spēlēt klubā, jo šobrīd izskatās, ka viņam šī sezona varētu būt pēdējā tik augstā līmenī.
Nav zvanīts ka Dāvis Bertāns būs pietiekami atguvies, jāskatās kā veiksies pa sezonu. Arī 3p metēji mums ir praktiski visi, bet kas ies caurgājienos un uzņemsies atbildību svarīgos brīžos, turpināsim mest 3p pat tad kad nekrīt? Ja mēs skatāmies klubu pierakstu, tad jaa droši ņemam Andžeju, Šmitu utt.
, 2016-04-01 19:44, pirms 9 gadiem
Patika intervija!