Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3
Autors: Kārlis Justovičs

Latvijas U18 izlase cīnās labi, taču grupu turnīra noslēgumā atzīst Francijas pārākumu

Latvijas U18 izlase cīnās labi, taču grupu turnīra noslēgumā atzīst Francijas pārākumu
Cīņa par bumbu Latvijas un Francijas U18 izlašu spēlē. Foto: FIBA

Trešo zaudējumu aizvadītajos trīs Eiropas U18 čempionāta grupu turnīra mačos šodien piedzīvoja Latvijas jauniešu izlase, kas ar rezultātu 63:73 piekāpās C apakšgrupas uzvarētājai Francijai. Latviešu pretinieks astotdaļfinālā noskaidrosies šovakar paredzētajā Spānijas un Horvātijas cīņā.

Latvijas sākuma piecinieks: Ramza, Ķilps, Bērze, Šteinbergs, Beks.

Mačā, kurš no turnīra tabulas viedokļa neizšķīra neko, pirmos septiņus punktus guva iepriekšējās divās spēlēs divus pārliecinošus panākumus izcīnījušie francūži, kas nedaudz vēlāk atrāvās pat līdz astoņu punktu pārsvaram (10:2). Tomēr tad latvieši ar Roberta Bērzes, Kristapa Ķilpa un Jēkaba Beka palīdzību pietuvojās līdz 9:12. Tradicionāli atlētiskie francūži ar uzbrukumā izcīnīto atlēkušo bumbu palīdzību gan pastāvīgi spēja noturēties pāris punktu vadībā.

Jāuzteic Latvijas izlases aizsardzība, kas otrās ceturtdaļas gaitā francūžus vairāk nekā trīs minūtes no vietas noturēja uz nulles, kamēr paši latvieši Francijas grozā raidīja piecus bezatbildes punktus, pietuvojoties līdz 25:27. Puslaiku pārtraukumā Francija devās pie sešu punktu handikapa - 32:26.

Arī otrajā puslaikā vadības groži konstanti atradās Francijas komandas rokās, Latvijai turoties šķietami aizsniedzamā attālumā, taču tā īsti pretiniekus neapdraudot. Šādā gultnē mačs aizritēja līdz pat tā beigām, Francijai izcīnot uzvaru ar 73:63.

Latvijas izlases rindās četri basketbolisti guva vismaz desmit punktu. Produktīvākais no tiem bija Kristaps Ķilps, kurš bez 15 punktiem iekrāja arī deviņas rezultatīvas piespēles, septiņas kļūdas un četras piezīmes. Robertam Bērzem 14 punkti, kamēr Jēkabam Bekam 13 punkti un sešas bumbas zem groziem. Savukārt uzvarētāju sastāvā 20 punktus guva un piecas bumbas pārtvēra Malkolms Kasalons.

Šovakar Slovēnija un Grieķija savstarpējā spēlē noskaidros C grupas otrās vietas īpašnieci.

Eiropas U18 čempionāts junioriem, 29. jūlijs

Latvija - Francija 63:73 (11:17, 15:15, 19:22, 18:19)
Latvija: Ķilps 15 (9rp, 7kļ, 4piez), Bērze 14 (4ab, 4kļ), Beks 13 (6ab), Krūmiņš 10, Šteinbergs 5 (7ab), Brencāns 4, Vuciņš 1, Atanasovs 1, Salmiņš, Bensons, Ramza, Strautmanis (4piez).

Eiropas čempionāts Volosā, C grupa

VKomandaUZ+/-P
1.Francija30+496
2.Slovēnija11-123
3.Grieķija11-173
4.Latvija03-203

Turpinājumā sekos izslēgšanas turnīrs, Latvijas jauniešiem astotdaļfinālā spēkojoties ar šīvakara Spānijas un Horvātijas mača uzvarētāju.

Latvijas U18 izlase

SpēlētājsDzimisAug.Poz.Sporta skolaKlubs'2019EČ+PČ
Emīls Krūmiņš20011821.Rīga/DSN-VEF skolaVEF skola1
Valters Vuciņš20011841.LiepājaLiepāja/LSSS1
Everts Ramza20011811.BS RīgaLU/BS Rīga1
Kristaps Ķilps20011932.VentspilsBK Ventspils2
Ralfs Kristaps Bensons20011942.Rīga/RīdzeneLiepāja/LSSS
Kristofers Strautmanis20011903.SaldusVanoli Cremona (ITA)1
Roberts Bērze20011943.SiguldaLU/BS Rīga
Nikolajs Atanasovs20011974.Rīga/RīdzeneGBA Prague (CZE)1
Mārcis Šteinbergs20012024./5.Ogres BSGran Canaria (ESP)1+1
Pēteris Salmiņš20012024./5.Rīga/Jugla - VEF skolaVEF skola
Mikus Brencāns20012024./5.OgreBK Ogre
Jēkabs Beks20012075.TSV Troster (GER)TSV Troster (GER)1

Vadība

Raimonds FeldmanisGalvenais treneris
Uvis HelmanisTreneris
Kaspars MājenieksTreneris
Dāvis FeiknersFiziskās sagatavotības treneris
Santa MatrozaFizioterapeite
Rolands MauriņšMenedžeris

, 2019-07-29 18:39, pirms 6 gadiem
Ja nemaldos tad, u-18 un u-20 izlasem kopā jau ir 9 zāģis pēc kārtas. Congrats
, 2019-07-29 18:40, pirms 6 gadiem
Cīnīsimies par palikšanu. Stabili.
, 2019-07-29 18:41, pirms 6 gadiem
Sodi un kļūdas, tā jau tīri labi turējās. Treneris labi taktiski sagatavojis, bet nu tās kļūdas, šausmas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-07-29 18:43, pirms 6 gadiem
Cīnīties jau cīnījās, bet neiemeta pat katru otro soda metienu (9/23) un pieļāva ļoti daudz (28) muļķīgu kļūdu.
, 2019-07-29 18:47, pirms 6 gadiem
Ar soda metieniem ir auzas. Pat kosmoss. Kā tos var mest garām.
, 2019-07-29 18:47, pirms 6 gadiem
Ieslēgt zālē un nelaist ārā, kamēr katrs neizmetīs 10000 sodiņu. Kauns skatīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-07-29 18:49, pirms 6 gadiem
Nebija šai spēlei nekādas lielās nozīmes. Francija jau bija garantējusi grupā pirmo vietu, mūsējie nevarēja tikt ārā no pēdējās. Tie, kas skatījās, redzēja, ka abas komandas īpaši neiespringa. Vairāk sanāca tāda treniņspēle. Tāpat jau bija zināms, ka galvenā spēle būs trešdien.
, 2019-07-29 18:50, pirms 6 gadiem
Basketbols sporta spēle nr. 1 Latvijā... Laikam talantīgākie dzimst jau ārpus Latvijas, jo jauniešu izlases slīd lejup... bet Voinam ir viss OK- krēsls iesildīts pamatīgi kopā ar švaukstu Šnepu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-07-29 18:57, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Franku izlase savās labākajās tradīcijās, proti, visi, kā viens, īstenie Gallu pēcteči
Basketbols, vieglatlētika utt. ir tumšādaino sportistu iespēja parādīt savu atlētismu, tāpēc komandas, kurām ambīcijas neaprobežojas ar provinciālismu, bet domā kā tikt uz OS vai PK, ņem savās izlasēs pastiprinājumam kādu no tiem...
, 2019-07-29 18:58, pirms 6 gadiem
Tolerantajiem Asteriksam un obeliksam nevarēja sanākt pēcnācēji, nācās ievest morus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-07-29 19:06, pirms 6 gadiem
Tā arī ir.Šī spēle nedaudz atgādināja treniņspēli.Feldmanis vienīgais kā duls skraidija gar laukuma malu.Ja franči būtu kaut nedaudz vairāk piespiedušies, būtu vismaz-20.Tas salīdzinoši...kā viņi spēlēja pret grieķiem...No šī trenerīša sagaidīsim cīņu par neizkrišanu no A divīzijas.Tieši tāds izcils viņa sasniegums bija dažus gadus atpakaļ, kad knapi pēdējā spēlē(start citu arī ar U18)noturējās A divizijā.
ak68 rakstīja: Nebija šai spēlei nekādas lielās nozīmes. Francija jau bija garantējusi grupā pirmo vietu, mūsējie nevarēja tikt ārā no pēdējās. Tie, kas skatījās, redzēja, ka abas komandas īpaši neiespringa. Vairāk sanāca tāda treniņspēle. Tāpat jau bija zināms, ka galvenā spēle būs trešdien.
, 2019-07-29 19:14, pirms 6 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Tā arī ir.Šī spēle nedaudz atgādināja treniņspēli.Feldmanis vienīgais kā duls skraidija gar laukuma malu.Ja franči būtu kaut nedaudz vairāk piespiedušies, būtu vismaz-20.Tas salīdzinoši...kā viņi spēlēja pret grieķiem...No šī trenerīša sagaidīsim cīņu par neizkrišanu no A divīzijas.Tieši tāds izcils viņa sasniegums bija dažus gadus atpakaļ, kad knapi pēdējā spēlē(start citu arī ar U18)noturējās A divizijā.
tavs trenerīts nevienu no trim spēlēm nav zaudējis taktiski, tad, kas tev nepatīk? Vai skaudība kārtējā?
, 2019-07-29 19:19, pirms 6 gadiem
ak68 rakstīja: Nebija šai spēlei nekādas lielās nozīmes. Francija jau bija garantējusi grupā pirmo vietu, mūsējie nevarēja tikt ārā no pēdējās. Tie, kas skatījās, redzēja, ka abas komandas īpaši neiespringa. Vairāk sanāca tāda treniņspēle. Tāpat jau bija zināms, ka galvenā spēle būs trešdien.
Kautkāds kalambūrs...kā eiropas čempionāta spēle var būt treniņspēle ....
Tur kur pilns ar skautiem, treneriem , aģentiem ir jāgrauž zeme ,lai tiktu pamanīts ...
, 2019-07-29 19:26, pirms 6 gadiem
Zēl, ka maz sparoti no basketbola.Grūti ar tevi diskutēt.Laikam tikai pēdējo reiz basketbolu spēlēji vidusskolā.Ar grieķiem un frančiem zaudējām visos spēles komponentos.Ar Slovēniju arī rezultāts likumsarīgs.Pie šī trenera galvenokārt visas spēļu galotnes zaudējam.

Real Rebel rakstīja: tavs trenerīts nevienu no trim spēlēm nav zaudējis taktiski, tad, kas tev nepatīk? Vai skaudība kārtējā?
, 2019-07-29 19:29, pirms 6 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Zēl, ka maz sparoti no basketbola.Grūti ar tevi diskutēt.Laikam tikai pēdējo reiz basketbolu spēlēji vidusskolā.Ar grieķiem un frančiem zaudējām visos spēles komponentos.Ar Slovēniju arī rezultāts likumsarīgs.Pie šī trenera galvenokārt visas spēļu galotnes zaudējam.
Es pietiekoši saprotu no basketbola un labi saprotu, ka irl ietas, ko treneris ietekmēt īsti nevar, kas tev lido garām....Un visos komponentos? Mēs tīri fiziski zaudam, ko viņš tur izdarīs? Pats ies spēlēt? Doma, ko runā.
, 2019-07-29 19:30, pirms 6 gadiem
...gribas piekrist Kristapam Valteram twitterī dazas dienas atpakaļ,-treneris mēbele...skarbi,bet patiesi.
Real Rebel rakstīja: tavs trenerīts nevienu no trim spēlēm nav zaudējis taktiski, tad, kas tev nepatīk? Vai skaudība kārtējā?
, 2019-07-29 19:33, pirms 6 gadiem
jancuks_jun rakstīja: ...gribas piekrist Kristapam Valteram twitterī dazas dienas atpakaļ,-treneris mēbele...skarbi,bet patiesi.
Valteram? Kurš nemācēja online biļetes uz tenisu atrast? Izlase nezaud taktiski, tad tas tavuprāt nav trenera darbs? Izskaidro lūdzu citiem, kas ir paveicis to darbu, lai taktiski mūsu puikas nekristu iekšā?
, 2019-07-29 19:53, pirms 6 gadiem
...tas,ka Valters nemācēja atrast online biļetes uz tenisu tavā skatījumā ir basketbola kompetences rādītājs???
Jā...dziļa tev izpratne ir,īpaši ...ja runājam par basketbolu...
Treneriem, kuri izaudzinājuši tādus spēlētājus kā Ķilpu,Žagaru u.c.ir atšķirīga izpratne par basketbolu nekā Feldmanim,tādēl arī reziltāti ir citi...
Bet par taktiku,paklusē un nerunā muļķibas.Jau tev nav izpratnes par to,nevajag spriedelēt...bet ja jā,tad mājās pie pusdiengalda,ja vēl kāds bez kaķa to kl;ausās.
Real Rebel rakstīja: Valteram? Kurš nemācēja online biļetes uz tenisu atrast? Izlase nezaud taktiski, tad tas tavuprāt nav trenera darbs? Izskaidro lūdzu citiem, kas ir paveicis to darbu, lai taktiski mūsu puikas nekristu iekšā?
, 2019-07-29 20:15, pirms 6 gadiem
jancuks_jun rakstīja: ...tas,ka Valters nemācēja atrast online biļetes uz tenisu tavā skatījumā ir basketbola kompetences rādītājs???
Jā...dziļa tev izpratne ir,īpaši ...ja runājam par basketbolu...
Treneriem, kuri izaudzinājuši tādus spēlētājus kā Ķilpu,Žagaru u.c.ir atšķirīga izpratne par basketbolu nekā Feldmanim,tādēl arī reziltāti ir citi...
Bet par taktiku,paklusē un nerunā muļķibas.Jau tev nav izpratnes par to,nevajag spriedelēt...bet ja jā,tad mājās pie pusdiengalda,ja vēl kāds bez kaķa to kl;ausās.
Hmm...interesanti skumjšs kadrs esi...
Tātad visa backdoor izspēles utt. nav trenera norādījums?
Tātad double team uz garo, kur mūsejie zaud, nebija treneru norādījums?
Tas pats ar visiem switch un noskrējieniem? Kā tas uzstādījums ir, ja ne treneru korpusa?

Tu visu laiku kaut ko pļerksti, bet pateikt par lietu nevari. Es nesaku, ka Feldmanis ir baigais treneris utt. Bet bezjēdzīgi nolikt viņu ir pilnīgi nevietā un būsim atklāti, Tu pie mazākās iespējas viņu noliec, tāpat kā Lauvu, saistībā ar jēkabpili...

Interesanti, ko Tu šeit rakstītu, ja viņam visi līderi būtu pieejami.
, 2019-07-29 20:16, pirms 6 gadiem
Ja pareizi saprotu, basis Latvijā iet uz leju? Bija taču sasniegts izcils līmenis, kur cīnījās jaunieši finālos vai vismaz par bronzām.. Tagad lasu tikai par sagrāvēm un ripošanu uz zemākajām divīzijām... nu labi, man prioritāte mani puikas hokejā, cerams, ka esam izvēlējušies pareizo sportu🙂
, 2019-07-29 20:22, pirms 6 gadiem
Skolā, ja gribēji 5, bija jāmet 8 no 10. Un gandrīz pusei džeku bija tas 5nieks,
, 2019-07-29 20:35, pirms 6 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: Ja pareizi saprotu, basis Latvijā iet uz leju? Bija taču sasniegts izcils līmenis, kur cīnījās jaunieši finālos vai vismaz par bronzām.. Tagad lasu tikai par sagrāvēm un ripošanu uz zemākajām divīzijām... nu labi, man prioritāte mani puikas hokejā, cerams, ka esam izvēlējušies pareizo sportu🙂
Katras jauniešu U grupas devums gan hokejā gan basketbolā ir nevis par katru cenu nospēlēt labāk eiropas čempī, bet gan potenciāli sagatavot 1-2 nākotnes kandidātus pieaugušo izlasei. Pēc gadiem pieciem, tāpat vairs nevienam neinteresēs vai šie palika 4. vai 14. vietā.
, 2019-07-29 20:46, pirms 6 gadiem
...nav jēgas ar tevi par basketbolu runāt,esi salasījies visadas”gudras lietas”kaa pašam liekas un saskatījies par TV spēles,bet ar to diemžēl nepietiek.Butu Tu kaut cik nopietnaa līmenii spēlējis,būtu interesanti padiskutēt...palasu,ko Tu raksti un kaa analīzee...🤷‍♂️ quyote real_rebel]
Hmm...interesanti skumjšs kadrs esi...
Tātad visa backdoor izspēles utt. nav trenera norādījums?
Tātad double team uz garo, kur mūsejie zaud, nebija treneru norādījums?
Tas pats ar visiem switch un noskrējieniem? Kā tas uzstādījums ir, ja ne treneru korpusa?

Tu visu laiku kaut ko pļerksti, bet pateikt par lietu nevari. Es nesaku, ka Feldmanis ir baigais treneris utt. Bet bezjēdzīgi nolikt viņu ir pilnīgi nevietā un būsim atklāti, Tu pie mazākās iespējas viņu noliec, tāpat kā Lauvu, saistībā ar jēkabpili...

Interesanti, ko Tu šeit rakstītu, ja viņam visi līderi būtu pieejami.
[/quote]
, 2019-07-29 20:53, pirms 6 gadiem
...man sen skaidrs,nešaubos ne uz brīdi, kad esi VEF sistēmai ļoti pietuvināts cilvēks (iespējams algots) visi tavi iepriekšējie komentāri nešaubīgi uz to norada(informāciju kuru stāsti, zin tikai klubam ļoti pietuvināti cilvēki)Tādēļ iesaku nomainīt savu logo pret VEF logo un tad vismaz būs godīgi pret citiem komentētajiem...
Real Rebel rakstīja: Hmm...interesanti skumjšs kadrs esi...
Tātad visa backdoor izspēles utt. nav trenera norādījums?
Tātad double team uz garo, kur mūsejie zaud, nebija treneru norādījums?
Tas pats ar visiem switch un noskrējieniem? Kā tas uzstādījums ir, ja ne treneru korpusa?

Tu visu laiku kaut ko pļerksti, bet pateikt par lietu nevari. Es nesaku, ka Feldmanis ir baigais treneris utt. Bet bezjēdzīgi nolikt viņu ir pilnīgi nevietā un būsim atklāti, Tu pie mazākās iespējas viņu noliec, tāpat kā Lauvu, saistībā ar jēkabpili...

Interesanti, ko Tu šeit rakstītu, ja viņam visi līderi būtu pieejami.
, 2019-07-29 21:59, pirms 6 gadiem
jancuks_jun rakstīja: ...man sen skaidrs,nešaubos ne uz brīdi, kad esi VEF sistēmai ļoti pietuvināts cilvēks (iespējams algots) visi tavi iepriekšējie komentāri nešaubīgi uz to norada(informāciju kuru stāsti, zin tikai klubam ļoti pietuvināti cilvēki)Tādēļ iesaku nomainīt savu logo pret VEF logo un tad vismaz būs godīgi pret citiem komentētajiem...
Smagi kļūdies, neesmu gan un jau izmanīgākie cilvēki, kā cilvēks ar lietotājvārdu mtz08, zina, kā mani sauc un kā mani soc tīklos atrast...Kas saistās ar to pietuvināto informāciju, tad bez jokiem, es vienkārši soc.tīklos rakstu un man reizēm atbild, ja neprasa noklusēt, tad to es arī šeit padalos, man tā nav problēma. Bet interesanti, vispār tajā sistēmā ir man kāds vārda brālis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-07-29 22:22, pirms 6 gadiem
Spēli redzēju. Francūži kruīzā izbrauca cauri. Ne uz brīdi neradās iespēja vai cerība, ka LV uzvarēs šo spēli. Bet, tas arī nebija vajadzīgs. Ja uzvarēs Horvātiju vai Spāniju, tad Cepuri Nost!
, 2019-07-29 22:41, pirms 6 gadiem
Mord rakstīja: Katras jauniešu U grupas devums gan hokejā gan basketbolā ir nevis par katru cenu nospēlēt labāk eiropas čempī, bet gan potenciāli sagatavot 1-2 nākotnes kandidātus pieaugušo izlasei. Pēc gadiem pieciem, tāpat vairs nevienam neinteresēs vai šie palika 4. vai 14. vietā.
Ne U16, ne U18, ne U20 tadu kandidātu nav, ja vien mēs runājam par izlasi, kura mērķēs uz Eiropas top6 vai top8... Ja runājam par Igaunijas līmeņa izlasi, tad kandidātu ir gana!
, 2019-07-29 22:48, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ne U16, ne U18, ne U20 tadu kandidātu nav, ja vien mēs runājam par izlasi, kura mērķēs uz Eiropas top6 vai top8... Ja runājam par Igaunijas līmeņa izlasi, tad kandidātu ir gana!
Par U20 piekrītu, par U16 vēl pāragri spriest, par U18 vismaz vienam, iespējams, ir potenciāls
, 2019-07-30 00:05, pirms 6 gadiem
Mord rakstīja: Par U20 piekrītu, par U16 vēl pāragri spriest, par U18 vismaz vienam, iespējams, ir potenciāls
Par to jau bēdu luga... Nav talantu, pilnīgs sausums...
, 2019-07-30 08:16, pirms 6 gadiem
Latvija ir vienīgā komanda čempionātā, kurai ir tikai zaudējumi
Maz cerību, ka pret Spāniju kas mainīsies
KAUNS un BĒDĪGI !!!