Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3
Autors: Māris Noviks

Žvīgura varonība nepalīdz Latvijai atspēlēties pret Horvātiju

Žvīgura varonība nepalīdz Latvijai atspēlēties pret Horvātiju
Ivars Žvīgurs ceturtajā ceturtdaļā četras reizes uzlauza horvātu aizsardzību
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze", f64

Latvijas U18 vīriešu basketbola izlase sestdien, 27. jūlijā, otrajā puslaikā atļāva sāncenšiem izcīnīt par piecpadsmit atlēkušajām bumbām vairāk, kļuva par liecinieci nenosvilptiem pretinieku pārkāpumiem, zaudēja Horvātijas izlasei ar rezultātu 68:72 un ceturto reizi vēsturē spēlēs par Eiropas čempionāta bronzas medaļām. Latvijas pretinieki būs Spānijas juniori, kuri pusfinālā zaudēja Turcijai ar 75:77. Spēle par trešo vietu risināsies 28. jūlijā plkst. 18:30 Rīgas arēnā.

Eiropas pusfinālos deviņu vasaru laikā spēlējušas astoņas Latvijas izlases (bilance 1-7). Sieviešu valstsvienība 2007. gadā Itālijā zaudēja Krievijai un finišēja ceturtajā vietā. Latvijas U20 sieviešu izlase pusfināla barjeru nepārvarēja 2005., 2009. un 2010. gadā, bet U18 juniori neveiksmes piedzīvoja 2007., 2010. un 2013. gadā.

Starta piecnieki

Horvātija: Marinelli, Bosnjak, Mazalin, K. Žganec, Arapovič
Latvija: Gludītis, Geks, Ginters, Porziņģis, Pasečņiks

Savu spēli uzbrukumā no pirmajām epizodēm rādīja Anžejs Pasečņiks, nodemonstrējot plašo prasmju loku. Atlēkušā bumba un divi punkti uzbrukumā, tālmetiens, daudzveidīga spēle soda laukumā – deviņi centra spēlētāja punkti izvirzīja Latviju vadībā, brīžiem ļaujot sarkanbaltsarkanajiem iegūt piecu punktu pārsvaru. Vadību noturēt palīdzēja horvātu kļūdas un latviešu gūtie punkti ātrajos uzbrukumos. Vienā no epizodēm Dāvis Geks izcīnīja atlēkušo bumbu aizsardzībā cīņā ar pretinieku centru Arapoviču, citā saņēma bumbu no Kristapa Gludīša un noslēdza ātro uzbrukumu – 23:18.

Nākamajai ceturdaļai asumu piešķīla Ivars Žvīgurs, veicot rezultatīvus reidus Horvātijas soda laukumā un vienu no mēģinājumiem pabeidzot ar efektīgu bumbas triecienu grozā no augšas – 27:20. Uzdevumu augstumos bija arī garie spēlētāji, apdraudot pretiniekus gan soda laukumā, gan perimetrā. Spēka uzbrucēja Rolanda Šmita otrais tālmetiens palielināja pārsvaru līdz divpadsmit punktiem – 34:22. Ceturtdaļas otrajā pusē Latvijas uzbrukums uz divarpus minūtēm apstājās, bet horvātu garie uzbrucēji Mazalins un Karlo Žgaņecs tika pie soda metieniem, samazinot starpību līdz septiņiem punktiem. Viņu atspēlēšanos pārtrauca Pasečņika četru punktu sērija ar Pļavnieka soda metienu vidū – 39:27.

Puslaika pārtraukums nāca par labu horvātiem, kuri aizsardzībā spēlēja ar divkāršu sparu, ilgākā laika posmā atļaujot Latvijai gūt tikai vienu grozu no spēles. Sarkanbaltsarkanajiem trešajā ceturtdaļā gandrīz nebija atkārtotu uzbrukuma iespēju, jo visas bumbas savā laukuma pusē savāca sāncenši. Šmita rezultatīvā piespēle Porziņģim un kārtējais Žvīgura garāmgājiens deva tikai īsu atelpu, kurai sekoja 3:12 izrāviens pretinieku izpildījumā. Tā vidū nesportisko un vienlaikus piekto personisko piezīmi saņēma Kristaps Porziņģis. Lai gan Marinelli un Žgaņecs pamanījās iemest vien divus no pieciem soda metieniem, nākamajās minūtēs horvāti rezultatīvi noslēdza trīs uzbrukumus, tikpat reižu izvirzoties vadībā – 48:50.

Trīsdesmit otrās minūtes vidū Bošņaks panāca sešu punktu pārsvaru – 48:54, liekot Nikolajam Mazuram pieprasīt minūtes pārtraukumu. Nākamajā pusotrā minūtē horvāti rezultatīvi pabeidza vēl divus uzbrukumus, kamēr Latvijas rindās valdīja apjukums – 48:58. Pēc brīža ar piecām piezīmēm laukumu atstāja Čoričs, uz piektā pārkāpuma robežas spēlēja Arapovičs un Mazalins, taču dažās situācijās apšaubāmi tika nosvilpta bumbas kontrole. Trīsdesmit piektajā minūtē Žgaņecs panāca nepatīkamo mīnus divpadsmit – 48:60.

Latvijas pretuzbrukumu sāka Šmita tālmetiens un Geka ātrais uzbrukums, īsā brīdī atspēlējot piecus punktus – 53:60. Gabričs atbildēja ar grūtu tālmetienu no kreisās malas, tomēr sāncenšu aizsardzību frontālā uzbrukumā nekavējoties uzlauza Žvīgurs – 55:63. Nākamajā mēģinājumā Ivars savu gājienu atkārtoja, bet Pasečņiks pārķēra bumbu un, tikdams kavēts, iemeta abus soda metienus – 59:65. Žvīgurs trešo reizi pēc kārtas saraustīja horvātu aizsardzību, samazinot starpību līdz četriem punktiem, bet Geks iemeta abus sodus – 63:65.

Ceturtais Žvīgura reids vēlreiz ļāva pietuvoties divu punktu attālumā, taču Bosņaks strīdīgā situācijā pēc nostaigāta iemeta tālmetienu – 65:70. Gludīša trīspunktnieks atjaunoja cerības, tomēr nākamā bumbas kontrole beidzās ar neprecīzu metienu – Žvīgurs atspēlēja perimetrā Gludītim. Nācās pārkāpt noteikumus un Marinelli roka nenodrebēja – 68:72.

Pusfināls, 27. jūlijs, Rīgas arēna

Horvātija – Latvija 72:68 (18:23, 12:16, 20:9, 22:20)
Horvātija: Marinelli 16 (5ab, 5rp, 5ip), K. Žganec 15 (12ab), Bosnjak 13 (11ab), Mazalin 10 (5ab, 5pp, 8ip), Gabrič 9, Arapovič 5 (6ab), Čorič 4 (5pp), Gulam, Jelenek; Jukič, Kozič, B. Žganec.
Latvija: Žvīgurs 18 (2p 7/11, 3p 0/2, 1p 4/6; 3ab, 9ip), Pasečņiks 17 (6ab, 4ip), Šmits 13 (3ab, 4ip), Geks 6 (5ab), Ginters 5, Porziņģis 4 (2bm, 5pp), Gludītis 3, Pļavnieks 2 (5pp), Lomažs, Mežnieks; Pāže, Čavars.
Tiesneši: Jose Martin (Spānija), Serhiy Zashchuk (Ukraina; Eirolīgas un ULEB kauss), Anastasios Manos (Grieķija; FIBA turnīri). Komisārs K. Koralewski.

Statistika. Horvātija 72, Latvija 68

Metieni no spēles: 25/66 vs 25/67
2p: 20/52 vs 20/44
3p: 5/14 vs 5/23
1p: 17/25 vs 13/16
AB: 53 (17/36) vs 33 (8/25)
RP: 10 vs 11
Kļ.: 18 vs 9
PB: 5 vs 10
BM: 2 vs 4
Personiskās piezīmes: 23 vs 23
Punkti pēc kļūdām: 9 vs 16
Punkti soda laukumā: 30 vs 36
Otrās iespējas punkti: 12 vs 4
Punkti ātrajos uzbrukumos: 4 vs 11
Starta piecnieki: 59 vs 35
Rezervisti: 13 vs 33

Spēles par 1.-8. vietu Rīgas arēnā

Sestdiena, 27. jūlijs

#LaiksSpēleRezultāts
6114:00Krievija – Lietuva77:84
6216:15Serbija – Francija77:66
6318:30Horvātija – Latvija72:68
6420:45Turcija – Spānija77:75

Svētdiena, 28. jūlijs

#LaiksSpēle
6914:00Krievija – Francija (par 7. vietu)
7016:15Lietuva – Serbija (par 5. vietu)
7118:30Latvija – Spānija (par 3. vietu)
7220:45Horvātija – Turcija


, 2013-07-27 20:17, pirms 12 gadiem
Tad beidzo es Viņam piekrītu!!
Twiter
Ģenerālis @ValdisValters
Tiesnešiir maukas!!!
, 2013-07-27 20:17, pirms 12 gadiem
sitā var tiesāt sētas mačus bet ne pusfinālu jauniem čaliem... p..ediņi ne tiesneši.... ja ne paši zaudē tad tiesneši palīdz... malači puikas....vismaz pacīnijās kā nākas.... porziņģītis pietrūka
, 2013-07-27 20:17, pirms 12 gadiem
Negribēju vainot tiesnešus zaudējumā...līdz tam nostaigātam un precīzam 3.pt ,nu tas bija vnk psc,kā var tā notiesāt tādā spēles brīdī?!
, 2013-07-27 20:17, pirms 12 gadiem
Kārtējais tiesnešu melnais darbs attiecībā pret Latvijas izlasi.Lopi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:18, pirms 12 gadiem
Nu ko, jāceļ bronza!
, 2013-07-27 20:18, pirms 12 gadiem
Tam tiesnesim pa galvu vajag, nu kur var enredzēt tādu kļūdu, kur horvātu spēlētājs izlec??? Tas arī noraka visu spēli, jo uzreiz bija -5.
, 2013-07-27 20:18, pirms 12 gadiem
Raksta nosaukums : Tiesneši ieved Horvātiju finālā
Bet 50% paši arī vainīgi ka 3/4 nejēdza iemest
, 2013-07-27 20:18, pirms 12 gadiem
Var jau vainot soģus, bet patiesībā paši vainīgi, ja 5 minūšu laikā, ceturtajā, esot vadībā, nevar iemest nevienu, tad zāģis pelnīts.
Laikam gribēja nodemonstrēt savu klasi metot tālos !!!
, 2013-07-27 20:18, pirms 12 gadiem
Sukas tiesneši noraka spēli! Tiesāšana sētas līmenī, nevis kā EČ. Jāsniedz protests par to trinīti, nav ko ļaut būt peramajiem zēniem.
Un visu spēli tiesāšana zem katras kritikas!
, 2013-07-27 20:18, pirms 12 gadiem
Tiesnesus ar sudainu mietu sasist!
, 2013-07-27 20:18, pirms 12 gadiem
Smieklīgākais ir, ka mīkstie tolerantie latvietīši, tik sēž un gudri spriedelē, kā mums nepaveicās, kā mūs abižo, da paņemiet milnu rokās un noslāniet vainīgos, esat īsti vīri!

ŠNEP UN VOIN, vai varat aizstāvēt LV basketa godu!?!
, 2013-07-27 20:18, pirms 12 gadiem
Paldies tiesnešiem, kad izrādīja respektu pret turnīra saimnieci.
, 2013-07-27 20:18, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: sporta eksperts RobisK kārtējo reizi nekļūdīgs savās prognozēs

lai dzīvo futbols!


RobisK, 10:16, pirms 10 stundām
viena lieta ir uzvarēt nīkuļojušo un krīzē esošo leišu basketbolu, pavisam, kas cits - čempioni Horvātiju

paredzu bezierunu zāģi, beigsim sapņot
Anālais orgasms tev ?
, 2013-07-27 20:19, pirms 12 gadiem
Nu vāks tādā brīdī tik elementārs noteikumu pārkāpums un neviens no soģiem nespēj saskatīt...Noņemt tās licences, lai profilakses pēc patiesā kādus u10 reģionālos turnīrus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:19, pirms 12 gadiem
Tam tiesnesim pa galvu vajag, nu kur var neredzēt tādu kļūdu, kur horvātu spēlētājs izlec??? Tas arī noraka visu spēli, jo uzreiz bija -5. A tā būtu -2 un LV būtu atkal mierīgi izkapājušies un izlidzinājuši spēle un beigās būtu cita dir.šana.
, 2013-07-27 20:19, pirms 12 gadiem
Tiesneši maitas, bet arī paši nenospēlējām labāko spēli otrajā puslaikā
, 2013-07-27 20:19, pirms 12 gadiem
Paaraak ilgu pauzi panjeema, gandriiz visu otro puslaiku. Ja nemet iekshaa, gruuti uzvareet...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:19, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: sporta eksperts RobisK kārtējo reizi nekļūdīgs savās prognozēs

lai dzīvo futbols!


RobisK, 10:16, pirms 10 stundām
viena lieta ir uzvarēt nīkuļojušo un krīzē esošo leišu basketbolu, pavisam, kas cits - čempioni Horvātiju

paredzu bezierunu zāģi, beigsim sapņot
un??? kur bija bezierunu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:19, pirms 12 gadiem
Tiesneši tādi k###s LBS jāraksta protests.
, 2013-07-27 20:20, pirms 12 gadiem
Tiesnesi maukas!
, 2013-07-27 20:20, pirms 12 gadiem
Es uzskatu ka LV izlasei FIBA ir jaiesniedz apelacija! To tik vienkarshi nevar aizmirst!
, 2013-07-27 20:20, pirms 12 gadiem
Sudja p*dari!
, 2013-07-27 20:20, pirms 12 gadiem
soģi urodi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:20, pirms 12 gadiem
Veči, ES ar JUMS LEPOJOS!
, 2013-07-27 20:20, pirms 12 gadiem
tas treneris ir slims, visu čempi neiet 3pt un pēdējā ceturtdaļā tik lādē vienu pēc otra...tiesnesis arī kaut kāds īblis..bet nu spēlētaji metot tos bezsakarīgos 3pt sabojāja visu iespaidu, ja grib zaudēt tad jādara tas ko viņi darīja, sanāk viņi dabūja tieši to ko vēlējās.
, 2013-07-27 20:20, pirms 12 gadiem
Mūsējie malači!
P.S. Šitādiem soģiem nevajadzētu šādas spēles tiesāt- tas visu bojā un padara bišk neobjektīvu Mūsējie bija pelnījuši spēlēt finālā!
, 2013-07-27 20:20, pirms 12 gadiem
No kurienes bija tā tiesnešu brigāde ?

Jo vienu brīdi likās ,ka Buļš saka Horvātu tienesis
, 2013-07-27 20:20, pirms 12 gadiem
jureks rakstīja: Negribēju vainot tiesnešus zaudējumā...līdz tam nostaigātam un precīzam 3.pt ,nu tas bija vnk psc,kā var tā notiesāt tādā spēles brīdī?!
Tā jau nebija vienīgā situācija, kad tiesneši parādīja, kā piekukuļotajā FIBĀ notiek lietas!!!
, 2013-07-27 20:21, pirms 12 gadiem
entuziasts rakstīja: Sukas tiesneši noraka spēli! Tiesāšana sētas līmenī, nevis kā EČ. Jāsniedz protests par to trinīti, nav ko ļaut būt peramajiem zēniem.
Un visu spēli tiesāšana zem katras kritikas!
Pa šādu epizodi nevar iesniegt protestu!! nebļauj ko nezini!
, 2013-07-27 20:21, pirms 12 gadiem
Tiesneši salauza spēli un beigās ari uzvarēja! nemakuligi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:21, pirms 12 gadiem
Ja jau tiesneši ir [cenzēts], tad kāpēc izlase atdeva 12 punktu pārsvaru? 3/4?
, 2013-07-27 20:21, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: horvātu +13, pašreizējais +4 tikai uz horvātu atslābuma rēķina
Var redzet ka no basha tu njiponju!
, 2013-07-27 20:21, pirms 12 gadiem
nav jau labais stils lamāt tiesnešus un parasti to nedaru..bet nostaigātu ar 6 soļiem pat rokasbumbā neesmu redzējis..nerunāot nemaz par tiem sodametieniem un šmita taranēšanu
, 2013-07-27 20:21, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: horvātu +13, pašreizējais +4 tikai uz horvātu atslābuma rēķina
Nu vispār bija + 12 lašara
, 2013-07-27 20:21, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Var jau vainot soģus, bet patiesībā paši vainīgi, ja 5 minūšu laikā, ceturtajā, esot vadībā, nevar iemest nevienu, tad zāģis pelnīts.
Laikam gribēja nodemonstrēt savu klasi metot tālos !!!
Un ar ko tas sākās? Ar tiesnešu pirmo rupjo kļūdu!
, 2013-07-27 20:21, pirms 12 gadiem
Lai ko varētu teikt par tiesnešiem, vispirms iesaku apskatīties šīs un iepriekšējās spēles atlēkušo statistiku...
, 2013-07-27 20:22, pirms 12 gadiem
SPORTACENTRS.COM, esat tik laipni un sagatavojiet sižetu ar visām tiesnešu LAŽĀM!!!
, 2013-07-27 20:22, pirms 12 gadiem
Šādu pietiesāšanu pirmo reizi redzu, vājprāts tādas dusmas, lepnums par puišiem, kas spēja saņemties un bez tiesnešu gremdēšanas būtu izvilkuši spēli
Slēpts komentārs: M
, 2013-07-27 20:22, pirms 12 gadiem
Basketbola tiesnesis buus nepareizs ja nedos mums bronzu.
, 2013-07-27 20:22, pirms 12 gadiem
Cik mazie šodien punktus sameta?
Bet dikti žēl ,ka tiesneši mums mājās ar nepalīdz
Porziņģim ar vajadzēja savaldīt savas emocījas..
, 2013-07-27 20:22, pirms 12 gadiem
Kaut visi šī mača arbitri kļūtu impote*t* P*dari gatavie!! Žvīgurs malacis, visi pārējie arī, vienīgi Porziņģis šodien pievīla
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:23, pirms 12 gadiem
100% esmu parliecinats ka LBS bus mikstie un nemaz netaisisies sniegt FIBA apelaciju!
, 2013-07-27 20:23, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: SPORTACENTRS.COM, esat tik laipni un sagatavojiet sižetu ar visām tiesnešu LAŽĀM!!!
++++
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:23, pirms 12 gadiem
Te kādam atkal jāiemāca kas ir nostaigāts!!!
, 2013-07-27 20:23, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: sporta eksperts RobisK kārtējo reizi nekļūdīgs savās prognozēs

lai dzīvo futbols!


RobisK, 10:16, pirms 10 stundām
viena lieta ir uzvarēt nīkuļojušo un krīzē esošo leišu basketbolu, pavisam, kas cits - čempioni Horvātiju

paredzu bezierunu zāģi, beigsim sapņot
nekļūdīgs? Bezrunu zāģis? Caur adatas aci uzvinēja, bobis, un ar kārtīgu tiesnešu palīdzību!
, 2013-07-27 20:23, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: 100% esmu parliecinats ka LBS bus mikstie un nemaz netaisisies sniegt FIBA apelaciju!
ko tad tie **** vispār var izdarīt ar Šnepu priekšgalā.
, 2013-07-27 20:23, pirms 12 gadiem
Ko juus ar taam apelaacijaam, speele beigusies!
, 2013-07-27 20:23, pirms 12 gadiem
Marcello92 rakstīja: Tiesneši maitas, bet arī paši nenospēlējām labāko spēli otrajā puslaikā
Kā lai spēle, ja Tevi visas tautas priekšā tiesneši iz.pi.š?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:24, pirms 12 gadiem
Ceru Horvāti nedabūs zeltu,nav to pelnījuši
, 2013-07-27 20:24, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja jau tiesneši ir [cenzēts], tad kāpēc izlase atdeva 12 punktu pārsvaru? 3/4?
Kāda starpība kāpēc atdeva? Tāpat kā ieguva tā pat arī pretinieks atspēlēja. Divas spēkos līdzīgas komandas un šādos gadījumos šāda tiesnešu kļūda vienkārši vienu komandu nogremdē un viss...
, 2013-07-27 20:24, pirms 12 gadiem
Bet galvenais to nostaigatu redzeja visa arena, bet tiesneshi nē!
Toc kkas unikals!
, 2013-07-27 20:24, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es uzskatu ka LV izlasei FIBA ir jaiesniedz apelacija! To tik vienkarshi nevar aizmirst!
tas tagad tā pat vairs neko nemainiš... raksti vai neraksti...
, 2013-07-27 20:24, pirms 12 gadiem
patiesībā trešā 4daļa lielā mērā negāja ar dēļ tiesnešiem, kad šie būtībā pajauca mūsu spēli un palīdzēja horvātiem uz viļņa būt. Ja būtu pieredze lielāka, moš tas tā nebūtu izbojājis mūsu spēli, bet tie ir jaunieši un emocijas ar spēlē savu lomu.
, 2013-07-27 20:24, pirms 12 gadiem
Oficiālu protestu studijā par nostaigāto trīnīti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:25, pirms 12 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: ko tad tie **** vispār var izdarīt ar Šnepu priekšgalā.
Drizak es teiktu ar Voinu priekshgala!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:25, pirms 12 gadiem
Sūds ar tiesnešiem, bet nu treneris ar mīkstais , ka jau kops 3 ceturdaļas nevar pateikt ka trīnīšus nemest, bet maukt uz apakšu!
, 2013-07-27 20:25, pirms 12 gadiem
Nu ko, spēle par 3šo vietu būs apmeklētāka, nekā fināls!
Un , piedodiet, finālā par horvātiem nebūšu!
, 2013-07-27 20:25, pirms 12 gadiem
Viss ko varu teikt malachi , ciinijaas liidz galam tomeer tas ir U18 kur viss var mainiities vienaa mirklii , jo emocijas un viss paareejais tomeer veel nem virsroku nekas paaugsies , kluus gudraaki slikta pieredze arii ir pieredze taa ka nekas panjems Broznu un tad Lielajiem viiriem paliks taads siikums kaa dabuut zeltu un komplekts kabataa Veiksi vechi un paldies par emocijaam
, 2013-07-27 20:25, pirms 12 gadiem
Sos tiesmešus vajadzētu atlaist.
Latvijai ir jāsniedz apelācija.
jo kāda jēga skatīties ja mūsējie netiek finālā tikai tāpēc ka kaut kādi tiesneši izjauc visu spēli!!!!!!!!
, 2013-07-27 20:25, pirms 12 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Cik mazie šodien punktus sameta?
Bet dikti žēl ,ka tiesneši mums mājās ar nepalīdz
Porziņģim ar vajadzēja savaldīt savas emocījas..
Puika darīja visu pareizi, spēlēja momentu līdz galam, nedeva iemest, par to viena uzbrukuma laikā dot 2 piezīmes, tā ir tiesnešu augstākā pilotāža!!!
, 2013-07-27 20:25, pirms 12 gadiem
Kaa saaka speeleet latvieshu basketbolu, taa chempis arii beidzaas.
, 2013-07-27 20:25, pirms 12 gadiem
tik nožēlojami vāju ārējo līniju neatceros kādreiz redzējis jelkādā no izlašu variantiem, pie tam runa iet pa visu čempi kopumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:26, pirms 12 gadiem
Tiesneši te ņe pri čom. Tā pašpārliecinātība, kas nāca no Buļa un Milgilieka pārtaukumā.. Favorīti atradušes. pašiem dvīņu torņi zem groza, bet, ar pārmaiņām izmanto tikai vienu un 2.min. līdz beigām lādē trejačus bez mazākās iespējas trāpīt.
, 2013-07-27 20:26, pirms 12 gadiem
Gluditis 1/9
Geks 2/9

tos divus kretinus izlasē nedrikst ņemt, iemest nevar, aizsardzībā arī galīgi nekādi. Horvāti gāja viņiem garām pat bez pick'n'rola, tikai ar driblu...
, 2013-07-27 20:26, pirms 12 gadiem
markkomartins rakstīja: tas tagad tā pat vairs neko nemainiš... raksti vai neraksti...
Aprakstu par tiesnešu darbībām var uzrakstīt,lai izvērtē vai turpmāk šai brigādei uzticēt tiesāt svarīgas spēles
, 2013-07-27 20:26, pirms 12 gadiem
No vienas puses tiesneši ir vainīgi un tas ir nepieņemami tā tiesāt pusfinālu, BET: LV pati izlaida pārsvaru no rokām laukā. Un tā katru spēli - sakrājam pārsvaru un tad tikai deldējam to laukā. Čaļi talantīgi, nu bet vajag atcerēties, ka spēle ilgst pilnas 40min.
+ tie 3pt, nu ja nav, tad nav. Vajag censties izspēlēt zem groza (kas tīri labi sanāk) vai ar pustālajiem gūt punktus, nevis bezjēdzīgi turpināt mest tos un nesavākt atlēkušās.
Bet kopumā puiši tik un tā malači, esam top4 un tas priekš LV ir labs sasniegums. Galvenais attapties no zaudējuma un rīt izcīnīt medaļas, ko arī novēlu izlaisei.
, 2013-07-27 20:26, pirms 12 gadiem
Strīdīgajā trīspunktniekā horvāts uztaisīja 7 soļus pirms metiena
, 2013-07-27 20:26, pirms 12 gadiem
Man arī nav skaidrs kāpēc pārgāja tikai uz tālmetieniem, kāpēc nelika Žvīguram agrāk taisīt caurgājienus, jo visu čempi mazie nevarēja iemest pat divpunktniekus
, 2013-07-27 20:26, pirms 12 gadiem
markkomartins rakstīja: tas tagad tā pat vairs neko nemainiš... raksti vai neraksti...
Nu bet ja neko neteiksi, tad jau FIBA domas ka viss ir pilniga kartiba!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:27, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: sporta eksperts RobisK kārtējo reizi nekļūdīgs savās prognozēs

lai dzīvo futbols!


RobisK, 10:16, pirms 10 stundām
viena lieta ir uzvarēt nīkuļojušo un krīzē esošo leišu basketbolu, pavisam, kas cits - čempioni Horvātiju

paredzu bezierunu zāģi, beigsim sapņot
spēli maz skatījies ,lai varētu teikt ,ka bezierunu?
, 2013-07-27 20:27, pirms 12 gadiem
Ivars spēlēja kā Kobe ziedu laikos. Caurgājieni neapturami.Ko tu stipram padarīsi.
Mazurs par vēlu ierubīja fišku,kam jādod spēles laiks.Vinnētu arī bez Porziņģa un tiesnešu debīlisma,ja dotu līderim laiku,kuru atkapāt.
, 2013-07-27 20:27, pirms 12 gadiem
es jau saprotu, ka pašiem ir jāspēlē un jāuzvar, bet nu grūti, grūti 5 pret 8....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:27, pirms 12 gadiem
Eu, kā sauc to svimpi?
, 2013-07-27 20:27, pirms 12 gadiem
vislarions rakstīja: Strīdīgajā trīspunktniekā horvāts uztaisīja 7 soļus pirms metiena
+ vēl viņam bija izlekts
, 2013-07-27 20:28, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: ko jūs pārmetiet tiesnešiem, es nesaprotu

vot šis tiesnesis ir lašara, kurš neieskaitīja golu
http://www.youtube.com/watch?v=WML0aP4jo_g
Ko tu to stulbo futbolu te dzen ieksha!
Nevienu tak te vinsh nerauksta!
, 2013-07-27 20:28, pirms 12 gadiem
Bogey rakstīja: patiesībā trešā 4daļa lielā mērā negāja ar dēļ tiesnešiem, kad šie būtībā pajauca mūsu spēli un palīdzēja horvātiem uz viļņa būt. Ja būtu pieredze lielāka, moš tas tā nebūtu izbojājis mūsu spēli, bet tie ir jaunieši un emocijas ar spēlē savu lomu.
Lai būtu pret Smitu piezīme -ir 2 piezīmes Porziņģim..
Tā bīja izškirošā kļuda tiesnešiem..
Un vai viņi būtu pārmetuši sodus ,ja vins būtu iemetis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:28, pirms 12 gadiem
M rakstīja: Ko juus ar taam apelaacijaam, speele beigusies!
Prikiņ kādu gadu vēl Latvijas sportam basī kautko nocels tieši šo tiesnešu dēļ? :] Itkā jā , spēle beigusies , bet nu bez soda šādiem referee būtu sūdīgi palikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:29, pirms 12 gadiem
Rīt atbalstīt mūsējos!!! Noteikti fināls būs vienmuļš. Pa 3 vietu būs vairāk skatītāju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:29, pirms 12 gadiem
M rakstīja: Ko juus ar taam apelaacijaam, speele beigusies!
tas jaa,bet jaaiesniedz apelaacija lai tieši šitie konkreetie soģi vairs lielajos turniiros netiesaati,kas zin varbuut ka naakotnee atkal kaadu letiņu speeli notiesaas...
, 2013-07-27 20:30, pirms 12 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Cik mazie šodien punktus sameta?
Bet dikti žēl ,ka tiesneši mums mājās ar nepalīdz
Porziņģim ar vajadzēja savaldīt savas emocījas..
cik nu emocijas pievaldīt.normālā spēlē parasta piezīme un nekas vairāk.citk līdzīgu epizožu noo horvātiem nebij..
, 2013-07-27 20:30, pirms 12 gadiem
tiesneši 3 šajā noraka mūsējos!
, 2013-07-27 20:30, pirms 12 gadiem
sandis44442 rakstīja: Arī Mazurs.. kapēc neņēma taimautu pie +1 vai vēlāk jau pie -1? Ko viņš gaidija?
Ev, urod, tu jau lkm nezini ka ir taimautu limits?!
, 2013-07-27 20:31, pirms 12 gadiem
Tiesneši maukas, noraka spēli un viņu vaina ir ap 60%, bet tie 40% mūsu ārējiem, kuriem 3p. šķiet ka jāmet jebkad, no jebkuras vietas pie jebkādas situācijas!!!!!!!!!!!!!!!
Tiesneši jau Liepājā bija zem katras kritikas, bet kad es teicu, ka viņi ir lopi ar zemu tiesāšanas līmeni, tad mani "atsēdināja". Šodien visa Latvija pārliecinājās par to, ka FIBA neciena Latvijas basketbolu. Iedomājaties, ja tā par sliktu mājiniekiem notiesātu Serbijā, Lietuvā, Turcijā...? Viņi (strīpainie) būtu "auksti"!
, 2013-07-27 20:31, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: nevienu globālā mērogā nekrata kkāds U-18 čempis, uz kura pusfinālu atnāk labi ja 1000 skatītāju
Es nedomaju globala meroga, bet gan te pat latvija!
Un var redzet ka LV futbols diez gan maz interese, jo uz virsligas spelem atvelkas labi ja 100 cilveku!
, 2013-07-27 20:31, pirms 12 gadiem
Saksim ka tiesneši sapēras3/4, ka sodus meta netas, vēl vairāki sodi pret Šmitu, bet nešvilpj un viss beidzot tas nostaigātais.
Interesanti tiesnešiem nebija kauns paspiest pēc spēles roku mūsu galvenajam.:dd
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:32, pirms 12 gadiem
tomasmuller rakstīja: Nu ko Paldies TIESNEŠI!!
Un Paldies U-18, gaidīju ko vairāk.
GEKs ir apsolūta nulle, es viņu vispār laukumā vairs nelaistu, ja būtu treneris
Tāpēc tu neesi treneris, krop li!
, 2013-07-27 20:32, pirms 12 gadiem
beidzat tak vainot puikas, kas veel ir tik tieshaam PACANI , Shit Happens a ja kaadam tik ljoti jau nepatiik tad aizej un izdari labaak , gudri dir*t , ne malku cirst
, 2013-07-27 20:32, pirms 12 gadiem
sandis44442 rakstīja: modernajā basketbolā to sauc - nostaigāts!
vai tad tās nebij 2 dažādas lietas? nostaigāts aka nesta bumba-pārāk daudz soļu bez dribla
izlekts- abas kājas gaisā ar bumbu rokā un neaizmetot piezemējas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:33, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: tie paši 1000 arī atvelkas un tā ir virslīga nevis nacionālās basketbola izlases spēle
uz Latvijas Futbola izlasi ar diez ko daudz neiet..nemaz nerunājot par u20,u18..
, 2013-07-27 20:33, pirms 12 gadiem
Mazur!Mūc jo tas ir tavs zaudējums.Esi pilnīgs analfabēts spēlētāju un taktikas izvēlē.Tev vajadzēja visas iepriekšējās spēles lai meklētu sastāvu un tu biji akls ka neredzēji Žvīgura spējas.Esi auns un kārtīgs ambīlis.
Uz tevi ..Šnepu un citiem muldoņām veču baskets grimst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:34, pirms 12 gadiem
Diez cik Horvātija samaksāja tiesnešiem? Vai vienkārši tiesneši totalizātorā bija uzlikuši uz Horvātiem! Sukas tiesneši!!!!!!
, 2013-07-27 20:34, pirms 12 gadiem
vatsons2008 rakstīja: beidzat tak vainot puikas, kas veel ir tik tieshaam PACANI , Shit Happens a ja kaadam tik ljoti jau nepatiik tad aizej un izdari labaak , gudri dir*t , ne malku cirst
Nu neviens jau ta isti puikas nevaino, parsvara jau tiek nolikti tiesneshi, kas ir diez gan pamatoti!
, 2013-07-27 20:35, pirms 12 gadiem
Tiesneši, tiesneši...pašiem vajadzēja nospēlēt cienīgak 3. ceturtdaļu, lai būtu piekāst uz tiem soģiem, nevis tagad visa vaina uz viņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:36, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu neviens jau ta isti puikas nevaino, parsvara jau tiek nolikti tiesneshi, kas ir diez gan pamatoti!
Tas arii , bet taa vai savaadaak neko vairaak neizmainiit , tapeec ar augsti paceltu galvu par Bronzu
, 2013-07-27 20:36, pirms 12 gadiem
Turnīra statistika FG%
Gluditis 23.7%
Ginters 33.3%
Plavnieks 25.0%
Geks 32.1%
Lomaž 31.0%

Bija naivi cerēt uz finālu ar tādiem ākstiem. Beigās matemātika vinēja.
, 2013-07-27 20:36, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: nu cik daudz, tik cik Skonto staģikā ir vietu tik arī atnāk - ~ 9k
Uz u-18 un uz u-20??
Un neaizmirsti ka uz pedejo speli pret Bosniju kur izlasi brutali izvaroja, bija kadi 2k Bosnieshu lidzjuteju! Taka reali LV atbalstitaju bija kadi 6-7k!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:36, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: nu cik daudz, tik cik Skonto staģikā ir vietu tik arī atnāk - ~ 9k
vienīgā reize pēdējos gados ,kad tiešām pilns bija skonto stadions bija pret Bosniju un tad pat puse nebij mūsu fani...secinājums? Latviešiem futbols ir pie kājas
, 2013-07-27 20:37, pirms 12 gadiem
Kā tā var tiesāt Eiropas čempionātā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:38, pirms 12 gadiem
nu mazie ari beigas neatveraas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:38, pirms 12 gadiem
dueto rakstīja: vienīgā reize pēdējos gados ,kad tiešām pilns bija skonto stadions bija pret Bosniju un tad pat puse nebij mūsu fani...secinājums? Latviešiem futbols ir pie kājas
Secinajusm ir diez gan trapigs!
Skarbi bet patiesiba!
Ja reikina pec apmekletajiem tad Hokejs parliecinoshi ir 1. vieta jo uz Sochu kvalifikacijas pedejam 2 spelem atnaca vairak ka 10k lidzjuteju!
, 2013-07-27 20:39, pirms 12 gadiem
dueto rakstīja: vai tad tās nebij 2 dažādas lietas? nostaigāts aka nesta bumba-pārāk daudz soļu bez dribla
izlekts- abas kājas gaisā ar bumbu rokā un neaizmetot piezemējas
vislabaakais bija ,ka peec letiņu nesportiskaas pieziimes peedeejos divus sodus jau par pašu paarkaapumu meta tas horvaatu itaalis marinelli,pret kuru sods nemaz nebija paarkaapts,turklaat meta veel atkaartoti! nu tas ir vispaar aarpraats!
, 2013-07-27 20:39, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Bosnijai šogad izcila komanda, viņa varo visus kas pagadās pretī, ne tikai Latviju
nuu vinnēt vinnē,bet varo tikai Latviju,varbūt arī Lihtenšteinu..
, 2013-07-27 20:39, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: nu cik daudz, tik cik Skonto staģikā ir vietu tik arī atnāk - ~ 9k
Lai redzētu spēli uz vieniem vārtiem, aizsardzībā aizsargājoties kā basketbolā, nepieskaroties pretiniekam un pa visu spēli 2 reizes tiek pāri centram.
, 2013-07-27 20:39, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Bosnijai šogad izcila komanda, viņa varo visus kas pagadās pretī, ne tikai Latviju
Nu bet faksts ka tads, ka Bosnijas lidzjuteji bija kadi 2k.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:40, pirms 12 gadiem
ingars31 rakstīja: vislabaakais bija ,ka peec letiņu nesportiskaas pieziimes peedeejos divus sodus jau par pašu paarkaapumu meta tas horvaatu itaalis marinelli,pret kuru sods nemaz nebija paarkaapts,turklaat meta veel atkaartoti! nu tas ir vispaar aarpraats!
tas gan..tas ir apmēram tas pats,ko pāris reizes hokejā esmu redzējis..iedod bullīti,kuru iemet un vēl pēc tam mazākumu
, 2013-07-27 20:40, pirms 12 gadiem
Paši apstājās pie +10...paši vainīgi

UZvarētāju gars piemīt tikai Žvīguram un Šmitam....Porzinģim vēl ir tik daudz kur augt tieši psihologijā...

arējie puikas...diemžēl nekādi...
varēja redzēt ka visas sadarbības taisītas uz garajiem un viss...

teiksim tā potenciāls netika izmantots lai uzvarētu praktiski uzvarētu maču!
, 2013-07-27 20:40, pirms 12 gadiem
Tiesnesis tika pie fleškas, kur ierakstīt savus sastrādātos sūdus.

Twitter / mikusk: Nu te vajadzēja mest ar kaut ...
, 2013-07-27 20:41, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: kurš te runā par latviešiem? tas ir internacionāls sports, piemēram Vācijas izlasē spēlē 2 turki, 1 tunisietis, 2 poļi, par Vācijas futbola fanu auditoriju nerunājot
ew mēs dzīojam Latvijā,kāda daļa gar Vācijas izlasi.un saruna bija par to cik ļoti apmeklē vai neapmeklē Latvijā futbola spēles.kāds tur sakars ar Vācijas izlasi vecīt? nemaini tematu
, 2013-07-27 20:41, pirms 12 gadiem
un tu neproti lietot komatus , viss skaidrs - pamatskola 3 klase kā maksimums
Emka9595 rakstīja: Man patīk futbols Es mīlu basi man piekājas hokejs
, 2013-07-27 20:41, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es uzskatu ka LV izlasei FIBA ir jaiesniedz apelacija! To tik vienkarshi nevar aizmirst!
Vari būt drošs - ja tiesneši noraka mūsējos tik atklāti, tad viņi zina, ka viņiem par to nekas nebūs !!!
Tās nebija kļūdas, tā bija apzināta vienas komandas norakšana, kuru neviens soģis nedarītu uz savu galvu....
, 2013-07-27 20:42, pirms 12 gadiem
objektiivais rakstīja: un tu neproti lietot komatus , viss skaidrs - pamatskola 3 klase kā maksimums
negribu būt maita,bet tev arī kļūdas:d ir 3.klase nevis 3 klase
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:42, pirms 12 gadiem
objektiivais rakstīja: un tu neproti lietot komatus , viss skaidrs - pamatskola 3 klase kā maksimums
piesienoties citam, būtu vismaz punktu aiz "3" ielicis
, 2013-07-27 20:42, pirms 12 gadiem
Tiesnešus var vainot, ja spēle rit punkts punktā un tad pavelk vienu komandu tādā brīdī kā tas 3pt metiens. Te zaudējums spēlē (jau tīri psiholoģiski) sākās pēc pilnīgas nespējīgas 3/4. Un vēl pilnīgi nejēdzīgie 3pt metieni. Paskatoties statistiku skaidri redzams, ka n-tie nerealizētie 3pt radīja visu problēmu. Jāsakārto vienreiz tā kaite - kā tiek iekrāts stabils handikaps pirmajā puslaikā, tā tas tūlīt izsēts pilnīgi neskaidrā veidā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:42, pirms 12 gadiem
resnais putns rakstīja: žvīgurs turnīŗa sākumā bija švaks, līz sajuta pāŗliecību, tad arī laida. Mazurs vispāŗ ir viens no labākajiem jaunajiem treneriem.
Kā individuālai jā, bet kā galvenais, apaļa 0!!!
, 2013-07-27 20:43, pirms 12 gadiem
Breakpoint rakstīja: Vari būt drošs - ja tiesneši noraka mūsējos tik atklāti, tad viņi zina, ka viņiem par to nekas nebūs !!!
Tās nebija kļūdas, tā bija apzināta vienas komandas norakšana, kuru neviens soģis nedarītu uz savu galvu....
Esmu arii drosh par to ka tapatas LV valde nesniegtu apelaciju, jo tadi jau mes esam - samierinamies, lai arii kas noticis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:43, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: es nemainu tematu, futbols Latvijā ir krievu, poļu sports pārsvarā, jo paši latvieši nav tik meistarīgi, diemžēl
Bet kāds tur sakars ar apmeklējumu? saruna bija par to cik to apmeklē nevis vai to spēlē latvieši,krievi,poļi vai sibīŗijas čučmeki
, 2013-07-27 20:44, pirms 12 gadiem
ko te daži iesaistās diskusijās par futbolu? un minēt vācijas izlasi vispār ir sviests- vāciešiem jau cita sporta nav- tikai futbols...
, 2013-07-27 20:44, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: es nemainu tematu, futbols Latvijā ir krievu, poļu sports pārsvarā, jo paši latvieši nav tik meistarīgi, diemžēl
Tas ka tu sac runat par citam lietam liecina tikai pa to ka esi samierinajies ka Latvija futbols nekad nav bijis un nebus nr. 1
, 2013-07-27 20:45, pirms 12 gadiem
kemrausis rakstīja: Paši apstājās pie +10...paši vainīgi

UZvarētāju gars piemīt tikai Žvīguram un Šmitam....Porzinģim vēl ir tik daudz kur augt tieši psihologijā...

arējie puikas...diemžēl nekādi...
varēja redzēt ka visas sadarbības taisītas uz garajiem un viss...

teiksim tā potenciāls netika izmantots lai uzvarētu praktiski uzvarētu maču!
Tieši otrādāk uzskatu, sadarbību uz garajiem bija ļoti maz!!! Izteikts "latviešu" basketbols, pa perimetru!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:47, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tas ka tu sac runat par citam lietam liecina tikai pa to ka esi samierinajies ka Latvija futbols nekad nav bijis un nebus nr. 1
kā tautas sports,ko spēlēt savam priekam varbūt arī būs,ja vien nezuadēs kkādam orientēšanām utt.jo futbola bumbu dzenā vairāk kā basi grozā liek..bet nopietnā līmenī futbols vēl ilgus gadus būs baša un hoķa ēnā
, 2013-07-27 20:47, pirms 12 gadiem
Nomierinot nervus paklausisimies sho: Serebro - Mama Luba (Official Video) - YouTube
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:47, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: ļoti vienkāršs - latvieši pārsvarā nemāk spēlēt futbolu un arī neskatās to, apmeklējumu 9k veido 70% krievu, 20% latviešu utt
Eu, puikas, ejat uz FUTBOLA sadaļu!
, 2013-07-27 20:48, pirms 12 gadiem
Nevar vainot tikai tiesnešus, ja paši tik nevarīgi. Ko spēlē izdarīja, piemēram, visu saslavētais Porziņģis?
, 2013-07-27 20:48, pirms 12 gadiem
Un vēl Gludītis - ja tev nekrīt trīņi, tad beidz tos mest un gremdēt komandu. Kad bija Larvijai centra auts vajadzēja iet uz 2 pt nevis kārtējo reiz dot Gludītim mest. Jāspēlē ar galvu nevis pašpārliecību, kuras nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:48, pirms 12 gadiem
50/50, pusi tiesneši, pusi paši noraka. Par vēlu sāka smelt ūdeni izgāzušos. Varēja aizķerties, bet nu neko, rīt par bronzu. Aiziet Latvija!
, 2013-07-27 20:48, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: Bosnijai šogad izcila komanda, viņa varo visus kas pagadās pretī, ne tikai Latviju
Nu reku eiropas čempja atlases spēļu apmklējums (u21) izlasei.
Latvija - Lihtenšteina - 785skatītāji
Latvija - Kazahstāna - 600skatītāji
Latvija - Rumānija - 250skatītāji
Kaut kā neredz tos n-tos tūkstošus apmeklējot Latvijas u21 futbola izlasi...
, 2013-07-27 20:49, pirms 12 gadiem
rY87z rakstīja: Malači puiši, es domāju ka Biedriņš U18 vecumā šādu spēli būtu izvilcis, var protams vainot tiesnešus, bet sākumā jāsamet pašiem punkti pretinieku grozā un tikai tad jākritizē citi.
Nebutu ta rupja tiesnesha kluda minuti lidz beigam, domaju ka speli butu izvilkushi!
Bet lab, ka butu ja butu!
, 2013-07-27 20:49, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: ļoti vienkāršs - latvieši pārsvarā nemāk spēlēt futbolu un arī neskatās to, apmeklējumu 9k veido 70% krievu, 20% latviešu utt
un ko tad tie krievi neiet uz virslīgu? lbl i to apmeklētāks pat neierēķinot VEF spēles. un kādi 9k? pilnas tribīnes izlases spēlēs nav bijušas.tas,ka tas ir maksimālais iespējamais daudzums nenozīmē ka tāds ir.lai man piedod futbolfani,lai piedod baša fani,bet ja rēķina izlašu apmeklējumus,top komandu apmeklējumus hokejam nekas klāt nestāv..un tgd beidzu šo diskusiju,jo rodas sajūta ka runāju ar sienu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:50, pirms 12 gadiem
dvielis rakstīja: Nevar vainot tikai tiesnešus, ja paši tik nevarīgi. Ko spēlē izdarīja, piemēram, visu saslavētais Porziņģis?
viena spēle ne tā, un aiziet, aiziet, aiziet- nulle, nekas blablabla
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:50, pirms 12 gadiem
dvielis rakstīja: Nevar vainot tikai tiesnešus, ja paši tik nevarīgi. Ko spēlē izdarīja, piemēram, visu saslavētais Porziņģis?
Paga, paga, ja tevi ar sadomātām piezīmēm dabū no laukuma tik ātri nost? Būtu iedevuši 1 nesportisko piezīmi un miers, bet nē, vienas aizsardzības laikā iedod 2 piezīmes! Atkārtošos, tā ir tiesnešu augstākā pilotāža!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:51, pirms 12 gadiem
dueto rakstīja: un ko tad tie krievi neiet uz virslīgu? lbl i to apmeklētāks pat neierēķinot VEF spēles. un kādi 9k? pilnas tribīnes izlases spēlēs nav bijušas.tas,ka tas ir maksimālais iespējamais daudzums nenozīmē ka tāds ir.lai man piedod futbolfani,lai piedod baša fani,bet ja rēķina izlašu apmeklējumus,top komandu apmeklējumus hokejam nekas klāt nestāv..un tgd beidzu šo diskusiju,jo rodas sajūta ka runāju ar sienu..
Manuprat LV tautai vairak pie sirds vienmer ir gajis tieshi hokejs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:52, pirms 12 gadiem
pēdējo 3nieku vajadzēja iemest, bet es būtu labāk izspēlējis uz 2viem punktiem! Bet tāpat - malači. Man liels lepnums par jums zēni!
, 2013-07-27 20:52, pirms 12 gadiem
pikolo rakstīja: viena spēle ne tā, un aiziet, aiziet, aiziet- nulle, nekas blablabla
tipiski latviešu garā diemžēl..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:52, pirms 12 gadiem
Nu redz, tā vietā, lai apspriestu zaudēto basketa spēli, izslavētie letiņi di.rš par futbolu, sporta spēļu apmeklējumu un citām muļķībām!!!
, 2013-07-27 20:53, pirms 12 gadiem
pikolo rakstīja: viena spēle ne tā, un aiziet, aiziet, aiziet- nulle, nekas blablabla
Bet šī bija IZŠĶIROŠA spēle. Spēlētāja kvalitāte parādās tieši šādās spēlēs.
, 2013-07-27 20:53, pirms 12 gadiem
Derētu gan kādu protestu par tiesāšanu iesniegt, vismaz būtu cerība, ka rīt tādas cūcības neturpinātos.. Manuprāt jau tās 2 piezīmes pret Porziņģi arī bija kas ekstrēms, piedevām vēl tas sviests ar sodiņu izpildi..
, 2013-07-27 20:53, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Manuprat LV tautai vairak pie sirds vienmer ir gajis tieshi hokejs!
manliekas hokejs un basis uz pusēm,tik basī biežāk visādi skandāli tāpēc pazaudēja savu vietu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:54, pirms 12 gadiem
Neesmu bijis no tiem, kurš vaino tiesnešus, taču... 3.cet LV kārtīgi salauza tas marazms ar nesportisko. Atguvās un beigās vienkārši tādu sūdu uzdāvināja ar nostaigātu M.a.u.k.a.s!!! Nekas, malači! Jāņem medaļa! Galvains ir apzināties, ka šajā modelī ir spēlētāji, kuri nākotnē var būt lietas koki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:55, pirms 12 gadiem
VissOK rakstīja: Derētu gan kādu protestu par tiesāšanu iesniegt, vismaz būtu cerība, ka rīt tādas cūcības neturpinātos.. Manuprāt jau tās 2 piezīmes pret Porziņģi arī bija kas ekstrēms, piedevām vēl tas sviests ar sodiņu izpildi..
Visas spēles garumā par saskari LV deva piezīmi, bet CRO varēja kaut taranēt no kājām mūsu spēlētāju un tiesnešu svilpe pa lielam klusēja!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:55, pirms 12 gadiem
dueto rakstīja: manliekas hokejs un basis uz pusēm,tik basī biežāk visādi skandāli tāpēc pazaudēja savu vietu...
Es savu apgalvojumu balstu uz apmeklejuma un TV auditorijas!
Cik zinu tad shi gada hokeja chempja speles skatijas atkal kadi 200,000k. Un basha un futbola speles nekur tuvuma nemaz nav!
, 2013-07-27 20:55, pirms 12 gadiem
Jā šodien mūs noraka tiesneši, bet es aicinu visus līdzjutējus, neatkarīgi no šodienas zaudējuma, ejam visi un rīt atbalstam mūsu izlasi. Piepildām arēnu, mūsu puišiem to vajag, bronza arī ir medaļa.
, 2013-07-27 20:55, pirms 12 gadiem
Emka9595 rakstīja: +++ Nekas jaiet rīt pūs pa visiem 110 % un jādabūs brondza
Baidos, ka komanda morāli ir sagrauta!!!
, 2013-07-27 20:56, pirms 12 gadiem
galvenais lai puikām pietiek tieši psiholoģiskā spēka rītdienai.pirmkārt gribās, otrkāŗt puikas noēdīs bez sāls ja nedabūs kaut to..mēs tak esam tik "labi" fani ,ka ja kautkas nesanāk uzreiz noliekam līdz grīdai un to tādi vēl pa pusei bērni var neizturēt un aiziet no bašā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:56, pirms 12 gadiem
rY87z rakstīja: Sporta karalis ir FUTBOLS. Punkts!
Nu tad ej uz FUTBOLA sadaļu un nejauc šeit gaisu!!!
, 2013-07-27 20:56, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: ļoti iet pie sirds, ja pa visu valsti sakasās 400 reģistrēti hokejisti
Un itka futbolistu butu vairak! yeah right!
Bumbu jau spardit visi mak, bet uz slidam ne visi mak nostavet!
, 2013-07-27 20:57, pirms 12 gadiem
Ricardoo rakstīja: Jā šodien mūs noraka tiesneši, bet es aicinu visus līdzjutējus, neatkarīgi no šodienas zaudējuma, ejam visi un rīt atbalstam mūsu izlasi. Piepildām arēnu, mūsu puišiem to vajag, bronza arī ir medaļa.
Ceturtā vieta arī nav slikta. Lielas starpības 3. vai 4. nav.
, 2013-07-27 20:58, pirms 12 gadiem
dueto rakstīja: galvenais lai puikām pietiek tieši psiholoģiskā spēka rītdienai.pirmkārt gribās, otrkāŗt puikas noēdīs bez sāls ja nedabūs kaut to..mēs tak esam tik "labi" fani ,ka ja kautkas nesanāk uzreiz noliekam līdz grīdai un to tādi vēl pa pusei bērni var neizturēt un aiziet no bašā.
Ja nepamanīji, tad šodien gandrīz neviens nenoliek puišus! Jā ir pa retam individuālistam, kurš grib izcelties, bet kopumā visi jūt līdz puišiem!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 20:58, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es savu apgalvojumu balstu uz apmeklejuma un TV auditorijas!
Cik zinu tad shi gada hokeja chempja speles skatijas atkal kadi 200,000k. Un basha un futbola speles nekur tuvuma nemaz nav!
iespējams,bet ir jāpierēķina arī tas,ka ar hokeju ne visi var nodarboties brīvajā laikā,toties pabumbot iet vairāk,vairāk amatieru līgu utt.to izlīdzinot sanāk diezgan līdzvērtīgi.p.s. pašam hokejs tuvāks pie sirds,bet esmu trennējies basī tā kā abas puses varu novērtēt
, 2013-07-27 20:59, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: es tak rakstīju, ka uz virslīgu iet 1000 skatītāji uz Skonto spēlēm, ja ne vairāk un tas ir tikpat cik šodien uz basi EČ pusfinālu
tu lo.hs esi? uz šodienas spēli bija ap 4-5k skatītāju
, 2013-07-27 20:59, pirms 12 gadiem
Es aicinu visus līdzjutējus, neatkarīgi no šodienas zaudējuma, ejam visi un rīt atbalstam mūsu izlasi. Piepildām arēnu, mūsu puišiem to vajag, bronza arī ir medaļa.
, 2013-07-27 20:59, pirms 12 gadiem
latgalestauretajs rakstīja: Vajag 3. vietu. Viegli vajag. Gan saņemsies. šodien pievīla Porziņģis rīt nē.
Nu nevajag Porziņģi tagad padarīt par vainīgo, ar ko tad viņš noraka komandu, ar to, ka tiesneši no pirksta izzīda piezīmes?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:00, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ja nepamanīji, tad šodien gandrīz neviens nenoliek puišus! Jā ir pa retam individuālistam, kurš grib izcelties, bet kopumā visi jūt līdz puišiem!!!
tas ir sodien,jo var pakampt tiesnesi.šajā portālā nemainot profilu esmu ja 4 gadus un pats esot latvietis varu teikt mēs diemžēl esam divkoši-vienalga kurš sporta veids liela daļa mīl mūsu sportistus tikai pēc uzvarām,pēc zaudējumiem lamā tā itkā mums visi būtu kobes,jordani,grecki,maradonas utt un zaudējumi būtu,kas neiespējams
, 2013-07-27 21:00, pirms 12 gadiem
Tiesneši, tiesneši...BET - personīgās piezīmes 23:23
, 2013-07-27 21:01, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: kad futbolā spēlēs kontinenta pusfinālā tad parunāsim
cik uz baša junioru kvalifikācijas spēlēm bija skatītāju? arēnā jau nespēlēja visticamāk, bet mazajā 50s Daugavas sporta namā
Nu bet loģiski, ka panākumi arī lielā mērā nosaka sporta veida popularitāti. Kad izlase tika euro2004, tad arī futbols bija tiešām populārs un bija "topā" Latvijā. Tagad futbolam panākumu nav un līdz ar to arī popularitāte nav. Basketbolam turpretī šobrīd sāk līst ārā panākumi un attiecīgi arī viss pārējais. Tā kā futbols šobrīd ar saviem bezzobainajiem zaudējumiem ir tālu iepalicis...
, 2013-07-27 21:01, pirms 12 gadiem
dueto rakstīja: iespējams,bet ir jāpierēķina arī tas,ka ar hokeju ne visi var nodarboties brīvajā laikā,toties pabumbot iet vairāk,vairāk amatieru līgu utt.to izlīdzinot sanāk diezgan līdzvērtīgi.p.s. pašam hokejs tuvāks pie sirds,bet esmu trennējies basī tā kā abas puses varu novērtēt
Mna pasham ljoti labi padodas basis, bet lidz shim ta arii nav sanacis nekur patreneties! Baigi zhel jau, bet nu ko nu vairs!
Bet hokejs ljoti patik jau no kada 2005. gada! Un ta dien diena sekoju vinjam lidzi!
Man ir ta 49% patik basis un 51% patik basis! Ta uz pusem!
, 2013-07-27 21:01, pirms 12 gadiem
Žēl ka zaudējām , uzvarai pietrūka tieši tik daudz cik tiesneši pietiesāja Horvātiem.

Tāda uzvara Horvātijas U18 komandai godu nenes!
, 2013-07-27 21:01, pirms 12 gadiem
dvielis rakstīja: Bet šī bija IZŠĶIROŠA spēle. Spēlētāja kvalitāte parādās tieši šādās spēlēs.
tāpat kā t.s. faniem!
, 2013-07-27 21:02, pirms 12 gadiem
rY87z rakstīja: Es nejaucu gaisu, vienkārši pārāk liels offtops par šo tēmu, dažiem cilvēkiem grūti pieņemt acīmredzamo + 90% no tiem tad paviršus ''fano'' par basketbolu, tad hokeju utml. īsāk sakot par to, kas ''foršāks'' dotajā brīdī, kamēr futbolam ir sava nemainīgā fanu bāze, kas ir saglabājusies vairāku gadu garumā. Jā, virslīgas spēles nav apmeklētas, bet paskaties kā iet uz izlasi neskatoties uz sliktajiem rezultātiem, cilvēki ir izslāpuši pēc futbola!
Atā, tiksimies FUTBOLA sadaļā!!!
, 2013-07-27 21:02, pirms 12 gadiem
Valdizzz rakstīja: Tiesnešus var vainot, ja spēle rit punkts punktā un tad pavelk vienu komandu tādā brīdī kā tas 3pt metiens. Te zaudējums spēlē (jau tīri psiholoģiski) sākās pēc pilnīgas nespējīgas 3/4. Un vēl pilnīgi nejēdzīgie 3pt metieni. Paskatoties statistiku skaidri redzams, ka n-tie nerealizētie 3pt radīja visu problēmu. Jāsakārto vienreiz tā kaite - kā tiek iekrāts stabils handikaps pirmajā puslaikā, tā tas tūlīt izsēts pilnīgi neskaidrā veidā.
Taa jau Mazuram ir likumsakariiba vispirms pret itaaliju,tad pret Turciju un tagad pret Horvaatiem...uz lauku skolu vinu par fizkultuuras skolotaaju ar minimaalu algu
, 2013-07-27 21:02, pirms 12 gadiem
nu cik ilgi tauta te spamos par futbolu, atbildot heiterim?
, 2013-07-27 21:02, pirms 12 gadiem
rY87z rakstīja: Es nejaucu gaisu, vienkārši pārāk liels offtops par šo tēmu, dažiem cilvēkiem grūti pieņemt acīmredzamo + 90% no tiem tad paviršus ''fano'' par basketbolu, tad hokeju utml. īsāk sakot par to, kas ''foršāks'' dotajā brīdī, kamēr futbolam ir sava nemainīgā fanu bāze, kas ir saglabājusies vairāku gadu garumā. Jā, virslīgas spēles nav apmeklētas, bet paskaties kā iet uz izlasi neskatoties uz sliktajiem rezultātiem, cilvēki ir izslāpuši pēc futbola!
manuprāt mums kā mazas valsts iedzīvotājiem izlašu,pč līmenī,os līmenī būtu jātbalsta visi sportisti arī kērlings ,boulings un hz vēl kas ko nemaz par sportu saukt negribētos.jābūt savējo patriotam,tāpēc arī varbūt veidojas tāda staigājoša fanu bāze
, 2013-07-27 21:02, pirms 12 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: tu lo.hs esi? uz šodienas spēli bija ap 4-5k skatītāju
Nu nez drizak 3k. ne vairak!
, 2013-07-27 21:02, pirms 12 gadiem
janijs56 rakstīja: Ceturtā vieta arī nav slikta. Lielas starpības 3. vai 4. nav.
4 vieta vai bronzas medaļas Eiropā tur jau pēc nosaukuma ir liela atšķirība tāpēc ejam atbalstīt.
, 2013-07-27 21:03, pirms 12 gadiem
dueto rakstīja: tas ir sodien,jo var pakampt tiesnesi.šajā portālā nemainot profilu esmu ja 4 gadus un pats esot latvietis varu teikt mēs diemžēl esam divkoši-vienalga kurš sporta veids liela daļa mīl mūsu sportistus tikai pēc uzvarām,pēc zaudējumiem lamā tā itkā mums visi būtu kobes,jordani,grecki,maradonas utt un zaudējumi būtu,kas neiespējams
Atvaino, bet tā notiek visā pasaulē! Visi mīl uzvarētājus, bet neieredz zaudētājus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:04, pirms 12 gadiem
Kads doma augusta apmeklet LV - RUS pieaugosho izlases parbaudes speli basketbola??
, 2013-07-27 21:04, pirms 12 gadiem
Kur jādodās, lai iesniegtu protestu??
, 2013-07-27 21:04, pirms 12 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:04, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Mna pasham ljoti labi padodas basis, bet lidz shim ta arii nav sanacis nekur patreneties! Baigi zhel jau, bet nu ko nu vairs!
Bet hokejs ljoti patik jau no kada 2005. gada! Un ta dien diena sekoju vinjam lidzi!
Man ir ta 49% patik basis un 51% patik basis! Ta uz pusem!
nu es ar hoķi no 1998. bet basis patīk jo to vismaz uzspēlēt varu.tāpat kā futbolu ,florbolu,voļuku.ES sportu kā tādu.un kad runa iet par LATVIJAS IZLASI tad nemaz neinteresē kāds sports,tikai par uzvarām,tikai par mūsējiem,nekāda nozākāāšana
, 2013-07-27 21:05, pirms 12 gadiem
DjArchy rakstīja: Kur jādodās, lai iesniegtu protestu??
uz Horvātijas vēstniecību!
, 2013-07-27 21:05, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: viens sīkums

Latvija-Čehija EURO 2004 spēli noskatījās pa LTV7 314k
http://www.tns.lv/?lang=lv&fullarticle=true&category=showuid&id=2100
Nu tu gan salidzinaji. Pirms 10 gadiem bija tik dazhi kanali, un izvele ko skatities bija samera maza, bet paskaties kas notiek tagad!
Tagad pa tv var redzet ljoti daudz ko!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:06, pirms 12 gadiem
DjArchy rakstīja: Kur jādodās, lai iesniegtu protestu??
tas jau LBS jādara,ne jau parastajiem..ja nu vienīgi nesavāktu kkādu petīciju ar kādiem 100k parakstiem,bet protests ir jāsniedz neatceros 1-3 dienakšu laikā pēc spēles..
, 2013-07-27 21:06, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: http://www.youtube.com/watch?v=EdnGRH-YOaE
Super, savi 6 soļi bija!!!
, 2013-07-27 21:06, pirms 12 gadiem
ingars31 rakstīja: uz Horvātijas vēstniecību!
Ne jau horvāti tiesāja!
, 2013-07-27 21:07, pirms 12 gadiem
dueto rakstīja: nu es ar hoķi no 1998. bet basis patīk jo to vismaz uzspēlēt varu.tāpat kā futbolu ,florbolu,voļuku.ES sportu kā tādu.un kad runa iet par LATVIJAS IZLASI tad nemaz neinteresē kāds sports,tikai par uzvarām,tikai par mūsējiem,nekāda nozākāāšana
Piemeram Londonas OS es jau no pasha sakuma atbalstiju musu voleibola abus duetus, kaut gan voleibols neinterese un diez gan slikti padodas! Bet kkas piesaistija un visus machus skatijos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:09, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: viens sīkums

Latvija-Čehija EURO 2004 spēli noskatījās pa LTV7 314k
http://www.tns.lv/?lang=lv&fullarticle=true&category=showuid&id=2100
Un apskaties cik skatijas hokeju un tev viss klus skaidrs!
, 2013-07-27 21:09, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Atvaino, bet tā notiek visā pasaulē! Visi mīl uzvarētājus, bet neieredz zaudētājus!
tad man tev jātvainojas,nesaproti sportu.paties savas komandas vai sportista atbalstītājs mīlēs savējos arī pēc zaudējuma.būs kritika,protams,bet pamatota un mīlestība saglabāsies,nevis kā šeit kur lielakā daļa lēkā no viena krasta uz otru.laikam par to pašu wolverhampton wanderers kur gorkšs kapāja bij stāsts,ka kāš smagiem zaudējumiem bet tik un tā fani viņus mīl,nezākā.tas pats ar Vinipegas Jets komandas pirmssākumiem- viņi kāsa visiem ,radīja līgas antirekordus bet fanu pulks auga griezdamies,tie ir tikai pāris piemēri..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:10, pirms 12 gadiem
rY87z rakstīja: Te nu gan Tu kļūdies. Pa 10 gadiem jauni LV kanāli nav nākuši klāt, neskaitot TV6 un ''kanālu 2'', kurus tāpat gandrīz neviens neskaitās.
nū kam maksā ir arī tas pats sportacentrs.com kanāls,eirosport,khl kanāls,vsb
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:11, pirms 12 gadiem
rY87z rakstīja: Te nu gan Tu kļūdies. Pa 10 gadiem jauni LV kanāli nav nākuši klāt, neskaitot TV6 un ''kanālu 2'', kurus tāpat gandrīz neviens neskaitās.
Piedod, tiesham kludijos, domaju ka pirms 10 gadiem kanalu bija mazak neka bija!
, 2013-07-27 21:11, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: http://www.youtube.com/watch?v=EdnGRH-YOaE
Standarta video ''pēkamo'' soģu ikgadējā konferencē!
, 2013-07-27 21:12, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Sūdīgi, baigā škrobe. Džekiem grūti ko pārmest - spēks reāli pietika pirmajām 15-17 minūtēm, pēc tam jau vairs ne līdzi varēja tikt, ne uzbrukumā paskriet.
Teiksim tā - horvāti varēja visu nokārtot daudz ātrāk, viņiem diezgan daudz brīvi metieni (arī no apakšas) neiekrita, taču nevaru noliegt arī to, ka mūsu [pirms turnīra tāā izslavētie] snaiperi nevarēja trāpīt neko.

Bet pārmest neko nevaru - EČ ir kārtīgas gaļas mašīnas, kad 11 dienu laikā jānorauj 9 spēles. Tas ir vnk nereāli. Turklāt, visi zin, ka mēs, ziemeļnieki, fiziski attīstamies pēc šī vecuma.

Rīt visi marš uz arēnu! Atbalsts nepieciešams kā nekad!
labi teikts par atīstību.nākamgad,aiznākamgad u20 vecumā varēsim gaidīt šos pašus puišus tikai jau finālā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:12, pirms 12 gadiem
rY87z rakstīja: Bet jajau tas hokejs ir tik populārs, tad skatīsies hokeju, nevis citas sporta pārraides. Argumenti par ''izvēlēšanos'' ir muļķīgi un nevietā.
un to saka čalis kam hokejists profila bildē
, 2013-07-27 21:13, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Veciit, paskaties velreiz labak kas taja gada bija popularaks1
Hokeju skatijas 455k kamer tavu futbolu tikai 314k. Ir vel kadi jautajumi par to kurs sporta veids LV sabiedribai nak pie sirds??
piekārto keponu
, 2013-07-27 21:13, pirms 12 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ne jau horvāti tiesāja!
tiesaat netiesaaja,bet varbuut zebraam maksaaja!?
, 2013-07-27 21:13, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Tu tiešām man gribi iestāstīt, ka Euro2004 mūsu spēles skatījās mazāk kā hokeja PČ? Nepazīstu nevienu, kurš pat Līgo vakaru ar vienu aci pavadīja pie TV ekrāna, nemaz nerunājot par pārējām 2 spēlēm
Nu skaitli nemelo!
, 2013-07-27 21:14, pirms 12 gadiem
dueto rakstīja: tad man tev jātvainojas,nesaproti sportu.paties savas komandas vai sportista atbalstītājs mīlēs savējos arī pēc zaudējuma.būs kritika,protams,bet pamatota un mīlestība saglabāsies,nevis kā šeit kur lielakā daļa lēkā no viena krasta uz otru.laikam par to pašu wolverhampton wanderers kur gorkšs kapāja bij stāsts,ka kāš smagiem zaudējumiem bet tik un tā fani viņus mīl,nezākā.tas pats ar Vinipegas Jets komandas pirmssākumiem- viņi kāsa visiem ,radīja līgas antirekordus bet fanu pulks auga griezdamies,tie ir tikai pāris piemēri..
Atbildēšu Tev bijušā iekšlietu ministra Segliņa vārdiem, kas tika publiski TV teikti: "Nepatīk, brauc projām!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:14, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Tu tiešām man gribi iestāstīt, ka Euro2004 mūsu spēles skatījās mazāk kā hokeja PČ? Nepazīstu nevienu, kurš pat Līgo vakaru ar vienu aci pavadīja pie TV ekrāna, nemaz nerunājot par pārējām 2 spēlēm
Noskatījos visas 3 spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:16, pirms 12 gadiem
Tiesneši noraka spēli
, 2013-07-27 21:17, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: līdz u20 šīs attīstības dēļ kā reiz arī viss var strauji mainīties. Skaidrs, ka Porziņģis un Žvīgurs nekur nepazidīs, bet pārējiem ir smagi jāstrādā. Jā jā, arī Andžejam.
Nu, Anžejam fiziski ir jāaug + kāju darbība un dribls apspēlē postā 1 uz 1 !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:21, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Mna pasham ljoti labi padodas basis, bet lidz shim ta arii nav sanacis nekur patreneties! Baigi zhel jau, bet nu ko nu vairs!
Bet hokejs ljoti patik jau no kada 2005. gada! Un ta dien diena sekoju vinjam lidzi!
Man ir ta 49% patik basis un 51% patik basis! Ta uz pusem!
, 2013-07-27 21:23, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: viens sīkums

Latvija-Čehija EURO 2004 spēli noskatījās pa LTV7 314k
http://www.tns.lv/?lang=lv&fullarticle=true&category=showuid&id=2100
olimpisko spēļu reitingiem pat tuvu nestāv!
, 2013-07-27 21:24, pirms 12 gadiem
Emka9595 rakstīja: Galvenais ka 49 % patīk basis un 51% arī basis tātad 100 % basis
Vaaaks atvainojos par kludu, biju domajis ka 49% basis un 51% hokejs!
, 2013-07-27 21:25, pirms 12 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:26, pirms 12 gadiem
Sajonara, tauta!
Jaiet tas jauna vilnja balagans japaskatas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:31, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: ja nezini, nerunā
Gadijuma tu neesi tas pats gY87z??
Brizhiem tada sajuta ka no 2 profiliem raksta viens un tas pats cilveks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:33, pirms 12 gadiem
Rodriguez rakstīja: argo
Man gan vairak liekas ka kapteinis dzeks! Ja tadu vel atceries!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:35, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Luk Mazura domas par speli!
http://www.apollo.lv/zinas/mazurs-ja-tiesnesi-kludijas-bet-pasi-neiemetam-izskiroso-metienu/578870
Par savu trenera nevarību ne vārda nesaka, tik tiesneši kļūdās un padotie nevar metienus iemest un grozu zaudē! ĪSTS LŪZERS!!! Ne kripatiņas paškritikas!!! Ar tādu treneri izlūkos negribētu iet!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:36, pirms 12 gadiem
Ir jāpanāk, lai šitādi p... vairs netiesātu tik augsta līmeņa spēles!
Tas kas notika laukumā bija farss, nevis tiesāšana!
Mūsējie kopumā spēlēja tiešām ļoti labi. Pirmais puslaiks vispār bija teicams. Otrajā puslaikā mazliet pietrūka spiediena uz pretinieku grozu. Porziņģa tehniskā un 5.piezīme izsita mūsējos no līdzsvara.
Žvīguram izcila spēle, bet pietrūka vēl viena tikpat azartiska un meistarīga komandas biedra, kurš ar saviem caurgājieniem liktu horvātiem stresot.
Kopumā mūsējie bija pelnījuši vismaz papildlaiku, bet apkaunojošā tiesāšana liedza noritēt godīgai spēlei!
Vajadzētu kopīgi visiem 'pateikties' FIBA mājaslapā vai nosūtīt e-pastus uz FIBA kantori par šitādiem tiesnešiem.
Pēc gadiem šo spēli varēs rādīt un mācīt jaunos tiesnešus kā NEDRĪKST tiesāt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:38, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: a ko viņam vajadzēja darīt? pašam iet laukumā spēlēt?
Darīt savu darbu, meklēt kurš var uzņemties iniciatīvu, kurš var iemest, likt uz tādiem spēlēt, nevis piekopt "latviešu" 3 pts konkursa basketbolu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:40, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: kur tad viņa vaina? Katrā taimautā uzsvēra, ka jāatgriežas ātri atpakaļ. Vai tad viņam atbloks jāliek?Brīvs 3p viņam jātrāpa? Faktiski, neredzēju nevienu viņa kļūdu, varbūt pirmo taimautu otrajā taimā paņēma vienu uzbrukumu par vēlu, taču citādi pilnīgi nekādu pretenziju.
Ja padotie nedara ko Tu liec, tad vainīgi ir nedarītāji vai vadītājs kurš neprot panākt uzdevuma izpildi? Krauliņš vienmēr ir teici, ka uzvar komanda, bet zaudē treneris!!!
, 2013-07-27 21:42, pirms 12 gadiem
Ne mazāk arēnā esot nobesija Horvātu centra auts- čalis pāriet pāri centra līnija ar abām kājām, bet 2reiz uzdriblē aiz centra līnijas. Tiesnesis metrus 4-5 tālāk, bet to nemana.

Tas izlektais un tad trīnis.... par to vien jau gribētos, tiem lohiem atņemt licensi, pat mazs bērns zinātu, ka tā nedrīkst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:45, pirms 12 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Ne mazāk arēnā esot nobesija Horvātu centra auts- čalis pāriet pāri centra līnija ar abām kājām, bet 2reiz uzdriblē aiz centra līnijas. Tiesnesis metrus 4-5 tālāk, bet to nemana.

Tas izlektais un tad trīnis.... par to vien jau gribētos, tiem lohiem atņemt licensi, pat mazs bērns zinātu, ka tā nedrīkst
Centra autu kļūdas tieneši ļoti slikti fiksēja arī U20 čempī, tāds diemžēl to FIBArastu tiesnešu līmenis ir!!!
, 2013-07-27 21:46, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: vai tad tas nav viens un tas pats?
Neesmu parliecinats!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:50, pirms 12 gadiem
Emka9595 rakstīja: Man patīk futbols Es mīlu basi man piekājas hokejs
Es mīlu hoķi, patīk basis, bet futbols pie kājas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:52, pirms 12 gadiem
Contact us | FIBA.COM
Es jau pasveicināju FIBA. Iesaku visiem pateikties FIBA par lieliski izvēlētiem tiesnešiem. Ja šitie ir tādi, kurus FIBA uzskata par spējīgiem tiesāt Eiropas čempionāta pusfinālu, tad FIBA nav nopietna organizācija.
, 2013-07-27 21:52, pirms 12 gadiem
Neidod 100% sodu horvātam aizsardzībā, pēc 10 sek iedot sodu(pelnītu) Porziņģim + apšaubāmu(ļoti, ļoti) PIEKTO piezīmi tam pašam Porim-komandas vilcējam(ok, ne šajā spēlē, bet psc kā viņš bija vajadzīgs spēles beigās), iedod horvātam autu, kur divgadīgam bija skaidts, kas tas ir zarā, neiedod izlektu+nostaigātu horvātam, kas iemet trejaci pēdējā pusminūtē!
Es ĻOTI reti lieku uz tiesnešu vainu, bet spēles baigas un līdz ar to spēli šoreiz noraka tieši strīpainis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 21:56, pirms 12 gadiem
Buhatajs_v1 rakstīja: tu lo.hs esi? uz šodienas spēli bija ap 4-5k skatītāju
Arēnā bij. Nu tik daudz jau nu to4 nebij. Abi gali pilnīgi tukši un vidus ar nebij pilns. Kādi 2-2,5k skatītāji bij
, 2013-07-27 21:58, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: http://www.youtube.com/watch?v=EdnGRH-YOaE
lol, man sanāk 8 soļi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 22:04, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Kjasts Podžuks rāda brīnumus. Eurosport
Lokomotīves mājaslapā viņš ir Ķasts Puodžuks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 22:06, pirms 12 gadiem
draugiem.lv - video , kur var redzēt lūzumu spēlē
, 2013-07-27 22:09, pirms 12 gadiem
M rakstīja: Ko juus ar taam apelaacijaam, speele beigusies!
Lai nākamreiz šitādu huiņu vairs neatļautos Ir jāiz*** cik vien var tagad tos tiesnešus. Obligāti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 22:12, pirms 12 gadiem
getin rakstīja: Lai nākamreiz šitādu huiņu vairs neatļautos Ir jāiz*** cik vien var tagad tos tiesnešus. Obligāti!
Līdz pat nāvessodam!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 22:14, pirms 12 gadiem
Žvīgurs & ŠĶēle:
1It kā nedzer (jācer)
2.Garāks
3.Fāteris basketbolists
4.Uz treneri nedir___ (pagaidām)
5.Talants tāds pats
Kurš labāks?
, 2013-07-27 22:14, pirms 12 gadiem
tomasmuller rakstīja: Turki atspēlējas pēdējās ceturtdaļas rezultāts pagaidām ir 18:3 vājprāts
62:56 no 47:56
Viltus eiropiešiem ir reāls pacēlums, kā arī tiesneši sūdus nevāra!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 22:16, pirms 12 gadiem
GARJĀNIS rakstīja: Žvīgurs & ŠĶēle:
1It kā nedzer (jācer)
2.Garāks
3.Fāteris basketbolists
4.Uz treneri nedir___ (pagaidām)
5.Talants tāds pats
Kurš labāks?
Šķēle. Šķēle savā laikā bija daudz eksplozīvāks, ja ne n-tie meningīti, dzīvesveids utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 22:25, pirms 12 gadiem
Jāpasaka tomēr paldies puišiem un trenerim, jo progress salīdzinot ar U16 ir ievērojams.
Vienīgi pašvaki ar 1. un 2. numuriem. Bet nu labāku laikam nav. Vienīgais kāpēc tik ieilgušas uzbrukumu sērijas , kurus noslēdz ar tālmetieniem.
Šodien arī drusku nepaveicās, neiekrita no labām pozīcijām apakšā. Soģi šodien pabargi pret Porziņgi, bet laikam tas bija horvātu viens no galvenajiem uzdevumiem-dabūt Kristapu no laukuma. Lai veicas rīt un tālākajās cīņās!
, 2013-07-27 22:25, pirms 12 gadiem
Rodriguez rakstīja: Shkjeele forevaaa! nebuutu tas smagais meningiits, eiroliigaa blieztu!
Eirolīgu viņš nodzēra, tas bija pirms slimības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 22:33, pirms 12 gadiem
janijs56 rakstīja: Jāpasaka tomēr paldies puišiem un trenerim, jo progress salīdzinot ar U16 ir ievērojams.
Vienīgi pašvaki ar 1. un 2. numuriem. Bet nu labāku laikam nav. Vienīgais kāpēc tik ieilgušas uzbrukumu sērijas , kurus noslēdz ar tālmetieniem.
Šodien arī drusku nepaveicās, neiekrita no labām pozīcijām apakšā. Soģi šodien pabargi pret Porziņgi, bet laikam tas bija horvātu viens no galvenajiem uzdevumiem-dabūt Kristapu no laukuma. Lai veicas rīt un tālākajās cīņās!
Tieši tā, zaudēja TRENERIS, kurš slikti nostrādāja taktiski! Ja zin, ka visu turnīru nekrīt 3 pts un mazajiem vispār spēle uzbrukumā nevedas, bija jādomā taktiskās viltības, pastiprināti jāspēlē uz garajiem, jāmeklē kontakts ar pretspēlētājiem, lai mestu sodus, utt., bet NĒ, atkal pidžina 3 pts metienus, ārprāts!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 22:43, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: uz kādiem garajiem paspēlēt, ja Andžejs pat nevar pāri centra līnijai tikt dēļ nespēka, un uzbrukuma zonā iestaigā, kad uzbrukumā palikušas 12-14 sekundes? Viņam vēl dot apspēlēt kaut ko? Jau labi, ka spēja pielikt divus skrīnus, taču par bumbu jau vairs pacīnīties nevarēja, kamēr pretinieku garais jau bija pie centra.
Uz Šmitu taču spēlēja, un daudz spēlēja.
A, kas pie tā vainīgs, treniņplānu takš Mazurs sastādīja! Uz Šmitu spēlēja perimetrā, nevis postā!!!
, 2013-07-27 22:45, pirms 12 gadiem
3punktu % līderis komandā ir Pasecniks ar 42.9%. Nuf said...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 22:47, pirms 12 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=Edn...
Laikam spānis(galvenais tiesnesis) nav gribējis, lai finālā pret spāņiem ir Latvija, bet tomēr spāņiem pašiem fail vien sanācis.
, 2013-07-27 22:48, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: uz kādiem garajiem paspēlēt, ja Andžejs pat nevar pāri centra līnijai tikt dēļ nespēka, un uzbrukuma zonā iestaigā, kad uzbrukumā palikušas 12-14 sekundes? Viņam vēl dot apspēlēt kaut ko? Jau labi, ka spēja pielikt divus skrīnus, taču par bumbu jau vairs pacīnīties nevarēja, kamēr pretinieku garais jau bija pie centra.
Uz Šmitu taču spēlēja, un daudz spēlēja.
Pa Andžeju piekrītu, bet kāpēc mazajiem tik švaks caurgājiens? Kāpēc mazie nepamēģina 2p metienus, bet vālē tikai 3p. metienus?
, 2013-07-27 22:49, pirms 12 gadiem
gggg rakstīja: Tad beidzo es Viņam piekrītu!!
Twiter
Ģenerālis @ValdisValters
Tiesnešiir maukas!!!
, 2013-07-27 22:49, pirms 12 gadiem
Nevar teikt ka tiesneši noraka spēli 2 nenozīmīgas kļūdas, bet nju tas gājies kur iemeta trīnīti bij Mega rupja tiesneša kļūda kas varēja spēli pagriezt uz 360 grādiem. Un šādas kļudas nav pieļaujamas pusfinālu spēlēs. Latvijas Basketbola asociācijai vajadzētu iesniegt kaut kādu kļauzu. Tas protams neko nemainīs bet nju lai nebūtu tā ka LV izlasi var bradāt kā grib
Malači puiši un ceram uz bronzu jūs to varat.
, 2013-07-27 22:50, pirms 12 gadiem
Tiesneši pilnīgi podā, viena kļuda pēc otras un uz abām pusēm!!! Vnk. spēli drāza. LV kā paraasti, mazie aizsardzībā neatbloķē savus spēlētājus un Horvāti atlēkušās tik vāc! Par cīņas sparu, gan nav ko pārmest visi cīnijās kā Lauvas. Žvīgura caurgājieni - konfektes, ja vēl būtu stabilāks metiens , tad nākamais Jordan. Nu lai veicas par Bronzu!
Slēpts komentārs: maico
, 2013-07-27 22:52, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: pie tā ir vainīga ziemeļnieku fizioloģija, jo nav iespējams uztrenēt labāku fizisko formu un izturību kā to atļauj organisms.
Ir iespējams - vienīgi tas parasti beidzas traģiski.
Lai Mazurs nebūtu vainīgs, visam atrodas atrunas! Toties spēlētāji par neiemestiem metieniem tika nolikti bez vārda runas!

Teikšu vienu, varbūt kā treniņprocesa treneris vai individuālās sagatavošanas treneris Mazurs ir labs, bet kā galvenajam viņam vēl ir jāaug un jāaug!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 22:52, pirms 12 gadiem
[quote ka_iet_berzin]
uz kādiem garajiem paspēlēt

uz garajiem nevar paspēlēt jo reti kurš jēdz piespēli postā iedot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 22:54, pirms 12 gadiem
Freemen rakstīja: Nevar teikt ka tiesneši noraka spēli 2 nenozīmīgas kļūdas, bet nju tas gājies kur iemeta trīnīti bij Mega rupja tiesneša kļūda kas varēja spēli pagriezt uz 360 grādiem. Un šādas kļudas nav pieļaujamas pusfinālu spēlēs. Latvijas Basketbola asociācijai vajadzētu iesniegt kaut kādu kļauzu. Tas protams neko nemainīs bet nju lai nebūtu tā ka LV izlasi var bradāt kā grib
Malači puiši un ceram uz bronzu jūs to varat.
Tā kā galvenais tiesnesis bija spānis, tad man ir nelāga nojauta, ka spāņi ir kaut ko sabīdijuši, jo vienkārši Horvātija šobrīd nav tajā stiprakajā sastāvā un, protams, pret viņiem spēlēt būtu daudz vieglāk finālā nekā pret mums. Un ja tā, tad esmu tikai priecīgs par spāņu failu pret turkiem, kā arī rīt finālā būšu par turkiem, lai piedod man horvāti, bet viņi nav pelnījuši tur atrasties.
, 2013-07-27 22:55, pirms 12 gadiem
Par tiesnešiem tāpat kā par nelaiķiem-runājam tikai labu vai tad nerunājam vispār...Tāpat latviešu valodu viņi nesaprot...
, 2013-07-27 22:56, pirms 12 gadiem
RobisK rakstīja: sporta eksperts RobisK kārtējo reizi nekļūdīgs savās prognozēs

lai dzīvo futbols!


RobisK, 10:16, pirms 10 stundām
viena lieta ir uzvarēt nīkuļojušo un krīzē esošo leišu basketbolu, pavisam, kas cits - čempioni Horvātiju

paredzu bezierunu zāģi, beigsim sapņot
Tāpēc jau futbols LV nav nekas, ka futbola fani ir tādi duraki. Pats pat nesaprot, ko uzskribelējis...
, 2013-07-27 22:57, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Nespēj samierināties, ka horvāti bija labāki?? Kāpēc vienmēr kādam jābūt vainīgam pie zaudējuma?
Treneris takš tādus atrada, tiesneši un padotie, kas neizpildīja viņa rīkojumus, toties sevi aizmirsa pieminēt, jautājumā, ka Pasečņiks galīgi fiziski beigts, taktiskās viltības netiek pielietotas, kaut vai uzbrukumā spēli virzīt caur CRO līderi, kurš varētu nopelnīt kādu papildus piezīmi, utt.!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 23:02, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: nu tam meistarība pietrūkst, jo, kā redzēji, 1uz1 apspēlēt var tikai Ivars. Otrkārt - tāls 2p vai 3p? Mūsdienās jebkurš treneris pateiks - labāk atkāpies soli un met 3p.
Piekrītu, bet ko tad Raivo Otersons teica, ka šai komandai praktiski nav vājo vietu? Drīzāk var teikt, ka ir dažas stiprās vietas.
, 2013-07-27 23:03, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Manuprāt, Tev ar steigu savs CV jāsūta uz LBS. Vismaz par taktikas izstrādi varētu būt atbildīgs.
Atkal šīs stulbās atrunas, ja nav ko teikt, ej pats trenēt, aiznes savu CV, utt.! Esi taču gudrāks! Ne tu, ne es neesam treneri, bet gan līdzjutēji, kāpēc Tev mani kaut kur ir jāsūta, esi argumentēts un iecietīgs!
, 2013-07-27 23:04, pirms 12 gadiem
Mūsu mazie tomēr vēl ir puišeļi, citās komandās džeki bija stipri nobriedušāki. Drusku pārsteidza Geks, VEFā daudz labāk izskatījās. Kaut ko spriest varēs, kad spēlēs U20 un migrēs uz pieaugušo basketbolu, bet patreiz izskatās, ka no šīs komandas kaut kas sanāks no Porziņģa un Žvīgura. Nu un ar tādu augumu, kā Pasečņikam pazust arī grūti...
, 2013-07-27 23:04, pirms 12 gadiem
janijs56 rakstīja: Piekrītu, bet ko tad Raivo Otersons teica, ka šai komandai praktiski nav vājo vietu? Drīzāk var teikt, ka ir dažas stiprās vietas.
Kuras netiek pilnvērtīgi izmantotas!!!
, 2013-07-27 23:05, pirms 12 gadiem
jagris rakstīja: Mūsu mazie tomēr vēl ir puišeļi, citās komandās džeki bija stipri nobriedušāki. Drusku pārsteidza Geks, VEFā daudz labāk izskatījās. Kaut ko spriest varēs, kad spēlēs U20 un migrēs uz pieaugušo basketbolu, bet patreiz izskatās, ka no šīs komandas kaut kas sanāks no Porziņģa un Žvīgura. Nu un ar tādu augumu, kā Pasečņikam pazust arī grūti...
Cerēsim, ka Pasečņikam nav Grafa raksturs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-27 23:11, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: nu neviens negaidīja, ka perimetrs tik vāji metīs, jo sezonā tiešām labi plivināja puikas, lai vai kādā līmenī spēlēja. Šodien jau ar - būtu iekritis kāds brīvais vairāk, iespējams, būtu citādāk.
Es saprastu tādu spēles plānu ar 3 pts pidžināšanu, ja nebūtu izteiktu un kvalitatīvu centru, bet piedod, tādi bija veseli trīs!!! Iepriekšējās spēles Mazuram arī nebija signāls, ka ārējā līnija nevelk uzbrukumā, treniņā puikas metos tādus iekšā, kas par naivumu trenerim, kurš treniņus salīdzina ar spēlēm?
, 2013-07-27 23:12, pirms 12 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: es Tev priekšā liku daudz argumentus, a Tev tikai viens - Koļa vainīgs. Es taču nesaku, ka viņš nav vainīgs, taču ne jau tik ļoti, kā uzskati Tu. Es tik un tā palieku pie uzskata, ka horvāti šodien bija spēcīgāki. Rezultāts pat ir maldinošs, jo spēlē viņi bija krietni pārāki.
Ar ko spēcīgāki? Ko viņi tādu izdarīja, ko mūsu treneri un spēlētāji nebūtu paredzējuši?
, 2013-07-27 23:13, pirms 12 gadiem
Nu ziniet cilveciski ir kļudities,bet ne jau pusfinālā pieļaut tik rupjas kļudas ka dabun tehnisko piezimi un to izpilda cits speletajs !!!! Un beigas---->100 % izlekts !!!! ja trīs tiesneši neredz(vai negribeja redzet) tad ir apšaubama šo tiesnešu kvalitate!!! Nu uzreiz var redzet ka tadi speletaji kaa Porzingis,Pasečņiks,Šmits un Žvigurs nakotnē lielajaa izlasē ienaks kaa lideri !!!
Malači puikas,ka cinijas lidz galam !!! Neviena zaudeta spele nav bijusi ar graujošu rezultatu( -4 ---> -1 )
, 2013-07-27 23:18, pirms 12 gadiem
Latvijas pretinieki būs Spānijas juniori, kuri pusfinālā zaudēja Spānijai ar 75:77.
, 2013-07-27 23:40, pirms 12 gadiem
Speeli neredzeju, bet visu izsaka shis: Thank refs for not calling Bosnjak traveling.

Galvenais, ka to saka horvāts
, 2013-07-28 00:22, pirms 12 gadiem
kas to lai zin ka butu spele beigusies ja to trini neieskaitiitu
, 2013-07-28 00:22, pirms 12 gadiem
bet nu tiesnesi tadi lohi
, 2013-07-28 00:23, pirms 12 gadiem
vajadzetu sos aizsutit pie Tedija, lai kartigi parmaca!!
, 2013-07-28 01:25, pirms 12 gadiem
Parasti nelamāju tiesnešus, bet nu kas tāds nebija redzēts sen! Tieši atbildīgākajos brīžos izteiktas kļūdas (?) par labu dienvidniekiem noraka visu, ko vēl varēja saglābt... Īpaši uzskatāms tas horvāta 3-nieks pēc acīmredzama nostaigāta, kur no -2 uzreiz -5, kad laika vairs tikpat kā nav...
Jāatzīst arī, ka mūsu komandai 2. puslaikā spēle negāja tā, kā gribētos, ne tikai tiesneši vien pie visa vainīgi, bet, ja sakrīt vairāki neveiksmīgi apstākļi, par smagu sasmelt izlieto ūdeni. It sevišķi, ja kādi strīpainie traucē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-28 02:19, pirms 12 gadiem
Ivars Žvīgurs ar šodienas spēli parādīja, ka ir Latvijas basketbola nākotnes viens no dārgakmeņiem, kuru ir turpmāk rūpīgi jāgatavo lielajai izlasei!
D. Bertāns, K. Vecvagars un I. Žvīgurs ir tie, kuru caurgājieni spētu reāli paplosīt jebkuru Eiropas izlases aizsardzību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2013-07-28 03:36, pirms 12 gadiem
tik cieshaa speelee katra svilpe ir daarga. un 3 taadas ljotisvariigaas epizodees tiesneshi iedeva par labu horvaatiem. NOVEELU NAAVI SPEELES TIESNESIEM, jo vinji to vnk IR PELNIIJUSHI. aborta atliekas
, 2013-07-28 05:41, pirms 12 gadiem
kraasutrepe rakstīja: Nesportiskā un personīgā piezīme... sodiņu mudžeklis... Niča vai pat -1 bija.. Porzingis ārā .. Nākamais uzbrukums - tīra pieziime pret Šmitu,... nenosvilpj.. Nostaigāts tālāk.. Tiesnešu murgi...
Šmitu iegrūda mugurā, skaidri! Melnīgsnējie pi peles, bija jau tuvu Adrijai!
, 2013-07-28 05:45, pirms 12 gadiem
flipsider rakstīja: Speeli neredzeju, bet visu izsaka shis: Thank refs for not calling Bosnjak traveling.

Galvenais, ka to saka horvāts
Ir reizes, kad ir jāsit otram cilvēkam pa seju!!!
, 2013-07-28 09:40, pirms 12 gadiem
7 solji nau nostaigaats u 18!!aa un 6 sodinjus arii redzeeju pirmo reizi kad kaads izpilda peec kaartas...welcome
, 2013-07-28 09:42, pirms 12 gadiem
žēl, ka kāds no līdzjutējiem neizskrēja laukmā un nepieskrēja pie tiesneša... lai parādītu, kas ar viņu notiks ja tā turpinās!
, 2013-07-28 09:43, pirms 12 gadiem
acido rakstīja: tik cieshaa speelee katra svilpe ir daarga. un 3 taadas ljotisvariigaas epizodees tiesneshi iedeva par labu horvaatiem. NOVEELU NAAVI SPEELES TIESNESIEM, jo vinji to vnk IR PELNIIJUSHI. aborta atliekas
mlja veciit nekad neliktu + par taadu noveeleejumu bet nu shoreiz vinji tieshaam to ir pelniijushi...m.a.u.k.a.s