Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Pārums

Zaudējums arī pret serbiem

Zaudējums arī pret serbiem
Kristaps Janičenoks
Foto: R.Kokšarovs, SA

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība zaudējusi arī otrajā Maskavā notiekošā "Mečel" kausa izcīņas spēlē. Šodien Latvijas basketbolisti ar 74:89 piekāpās Serbijai, lai gan spēles pirmajā pusē izrādīja nopietnu pretestību.

Spēli abas komandas uzsāka līdzīgi, vairāk un precīzāk uzbrūkot no tālās nevis pustālās un tuvās distances. Lai gan sākumā latvieši nonāca iedzinēju lomā ar 2:6, pēc Janičenoka un Helmaņa tālmetieniem Latvijas valstsvienība izvirzījās vadībā – 8:6. Taču ne uz ilgu laiku – sekoja pieci serbu punkti pēc kārtas un pakāpeniski serbi pārņēma spēles vadību savās rokās. Divarpus minūtes līdz desmitminūtes izskaņai latviešiem bija septiņu punktu deficīts, tomēr to izdevās nedaudz samazināt – 22:26.

Otrās ceturtdaļas ievadā serbi saglabāja savu pārsvaru, bet tās vidū, pateicoties Jāņa Porziņģa un Kaspara Ciprusa aktivitātēm, latvieši pietuvojās līdz minimumam – 32:33. Serbijas basketbolisti atkal nedaudz atrāvās, tomēr aizmukt nespēja – Jānis Pozņaks un Juris Umbraško izbrūkot no tālās un tuvās distances, pirmo reizi kopš spēles sākuma atkal izvirzīja Latviju vadībā – 38:36. Līdz puslaika pārtraukumam gan nelielo pārsvaru neizdevās nosargāt un pārtraukumā nācās doties ar triju punktu deficītu – 40:43.

Pēc Bērziņa un Umbraško metieniem Latvija atguva vadību trešās ceturtdaļas sākumā (44:43) un kādu laiciņu turējās sīksti pretī spēcīgajai Serbijas komandai. Diemžēl nepilnas sešas minūtes līdz trešās ceturtdaļas beigām pie rezultāta 50:52 Latvijas izlases spēle pajuka un atlikušajā laikā Nenada Trajkoviča vadītie basketbolisti spēja gūt tikai piecus punktus, nogriezni zaudējot ar 5:17. Pēc trešās ceturtdaļas – 55:69.

Pēdējās desmitminūtes sākumā deficīts jau sasniedza 16 punktus, tomēr Latvijas komanda balto karogu vēl nebija izkārusi – ar kopīgām pūlēm latvieši samazināja serbu pārsvaru uz pusi (63:71), atgriežot vēl nelielas cerības uz labvēlīgu mača iznākumu. Tomēr sekoja pretējais – nespējot gūt punktus četras minūtes pēc kārtas, Latvija šo spēles daļu zaudēja ar 0:10 un serbu pārsvars sasniedza vēl nebijušus apmērus – 63:81. Atlikušajā laikā nopietni samazināt pretinieku pārsvaru neizdevās un tika piedzīvots zaudējums ar 74:89.

Atkal Latvijas komandu iegāza kļūdas - pavisam latvieši kļūdījās 24 reizes (serbi - 16). Divpunktu un trīspunktu metienus Latvijas valstsvienība meta par ar augstāku precizitāti nekā Serbija. Šīs dienas spēlē nepiedalījās Mareks Jurevičus.

"Mečel" kausa izcīņa vīriešu basketbolā
26. jūlijs, Maskava, Krievija
Latvija – Serbija 74:89 (22:26, 18:17, 15:26, 19:20)

Latvija: Bērziņš 13, Janičenoks 11, Umbraško 11, Blūms 7, Porziņģis 7, Helmanis 6, Zaķis 6, Cipruss 4, Jahovičs 3, Pozņaks 2, Kalve, Jeromanovs.


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: 1
, 2008-07-26 16:13, pirms 17 gadiem
garie savāca piezīmes, un ar to arī viss beidzās....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-07-26 16:14, pirms 17 gadiem
Vienubrīd jau izskatījās, ka atkal būs pāri 20 pts..bet beigas vismaz noturēja..
, 2008-07-26 16:15, pirms 17 gadiem
40:43 ir 3 punktu deficīts, bet par spēli, pietrūkst noturības, tāpat kā pret RUS, bet pēc tabulas priecē Umbraško un Bērziņš, pēdējais ideāls no sodiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-07-26 16:15, pirms 17 gadiem
buus viss ok
, 2008-07-26 16:16, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Tas nekas, ka pagaidām nav uzvaru, tā pat skaidrs, ka nav mums vel potenciālo trīs līderu - Biedriņa, Valtera, Šķēles. Domāju, ar Serbiem arī neietu tik slikti, ja viņiem nebūtu 3 labākie spēlētāji! Turies Trajko! Tikai mazliet nesaprotu, kapēc šodien nespēlēja Jurēvičus!


Viņiem arī nebija nomināli dažu labāko Stojakovič, Radmanovič un citi.
, 2008-07-26 16:16, pirms 17 gadiem
Baidos te atkal paradisies musu mentalitate.....Visi rakstisim tagad komentarus ka ir cienigs zaudejums....cinaijamies.....ja komanda butu AB,Adolfs un AŠ tad serbi dabutu...Bet drizak ir vienkarsi jasaprot ka serbi uz so bridi ir stipraki,apsezas un jaizanalize savas kludas un padomat ka visu var verst pa labu....Laiks lidz septembrim vel ir....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-07-26 16:17, pirms 17 gadiem
Porziņģis bija? Tādā ziņā - kā nospēlēja, jo redzams, ka laukumā bija? Porziņģa potenciālam beidzot vajag sākt izpausties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-07-26 16:20, pirms 17 gadiem
Jeromanovs nepārliecina jo 2 spēlēs 0 punkti, Gabrāns vismaz pa retam uzbrūk.
, 2008-07-26 16:20, pirms 17 gadiem
eksperts.lv rakstīja: Lūzeriem lūzeru liktenis!


kadaa zinja un pamato.kapec musu komanda ir luzeri?
, 2008-07-26 16:20, pirms 17 gadiem
Paldies par Porziņģi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-07-26 16:22, pirms 17 gadiem
eksperts.lv rakstīja: Lūzeriem lūzeru liktenis!

Jā, tev tāds liktenis.
, 2008-07-26 16:23, pirms 17 gadiem
njaa nu Berzs ir progresejis noteikti, ja njem vera ka vinjs pat vispar nespeleja pedeja EČ!
, 2008-07-26 16:24, pirms 17 gadiem
par jureevichu toch nesapratu, jo vakar vinjsh nospeeleeja daudz labaaak par daudziem citiem speeleetaajiem (Umbrashko).shon umbrashko deva iespeeju un vinjsh to izmantoja, bet jurevicham pat pameegjinaat neljaava!!!
, 2008-07-26 16:24, pirms 17 gadiem
K.Durant rakstīja: kalve netiks izlasē uz kvalifikāciju ar tik sliktu spēli!

Tu SPĒLI redzēji? Domāju, ka nē. Tādēļ nerunā to, ko tu nezini.
, 2008-07-26 16:24, pirms 17 gadiem
nu nekas vismaz nebuus ta kaa pagaajusso gad kad paarbaudes spelees uzvarejaaam krieviju ,lietuvu bet EČ zaudejaam portugaalei, tur jaw bija taa kluuda kad paagaajusso gad sportiskais kalngals bija tiessi tad bet cempionataa bij kritum siss speeles neeko enozimme taas tikkai lauj trajkovicaam iepaziit tA iisti komandu ta kaa viss buss oki!!!!!!
, 2008-07-26 16:26, pirms 17 gadiem
pirmais puslaiks izskatijās cerīgs....
tākā pēc pirmā jāuzvar ukraiņi ar +20 un tad jau otrajā puslaikā noturēs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-07-26 16:31, pirms 17 gadiem
lipton rakstīja: nu nekas vismaz nebuus ta kaa pagaajusso gad kad paarbaudes spelees uzvarejaaam krieviju ,lietuvu bet EČ zaudejaam portugaalei, tur jaw bija taa kluuda kad paagaajusso gad sportiskais kalngals bija tiessi tad bet cempionataa bij kritum siss speeles neeko enozimme taas tikkai lauj trajkovicaam iepaziit tA iisti komandu ta kaa viss buss oki!!!!!!

Pilnīgi piekrītu
, 2008-07-26 16:32, pirms 17 gadiem
pēc punktiem saskaitot sanāk Latvijai tikai 70
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-07-26 16:34, pirms 17 gadiem
dainis1 rakstīja: pēc punktiem saskaitot sanāk Latvijai tikai 70

Trajkovičs 4pts iemeta
, 2008-07-26 16:35, pirms 17 gadiem
šo pa teļuku rādija? rādīs maču ar ukrainu?
, 2008-07-26 16:35, pirms 17 gadiem
ta ajus vispar kadi pashi esat luzeri. kapec pamatojietir latvijas komanda luzeri? ludzu un es patyeikshu ir ta vai nav=protams subjektivi
, 2008-07-26 16:36, pirms 17 gadiem
Namejs latgaļu karotājs rakstīja: šo pa teļuku rādija? rādīs maču ar ukrainu?

nē un nē
, 2008-07-26 16:43, pirms 17 gadiem
sitie minus liceji vispr kadi pashi luzeri. es a lieku tik plusus. un ja ir savs uzskats ludzu pamatojietiet
, 2008-07-26 16:45, pirms 17 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Tu SPĒLI redzēji? Domāju, ka nē. Tādēļ nerunā to, ko tu nezini.

Bet es viņam pievienojos. Man pietika ar vakar redzēto.
, 2008-07-26 16:56, pirms 17 gadiem
dainis1 rakstīja: pēc punktiem saskaitot sanāk Latvijai tikai 70


Gabrāns iemeta 4 pts
, 2008-07-26 16:56, pirms 17 gadiem
Kļūdas ir daudz, taču būsim optimisti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-07-26 16:59, pirms 17 gadiem
man liekas ka marekam šodien iedeva atpūsties, lai arī citi varētu sevi parādīt, viņš jau vakar to izdarija
Slēpts komentārs: bighunny2
, 2008-07-26 17:20, pirms 17 gadiem
nu ja bet nu kada klases speletaji ir serbiem un kada ir musu viriem
, 2008-07-26 17:25, pirms 17 gadiem
bedwetter rakstīja: latvieši arī ir stipri

......to mēs redzējām EČ Spānijā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-07-26 17:34, pirms 17 gadiem
Ja kaut kur ieraugiet šitās,tad obligāti noņemiet cepuri un atdodiet godu!
liepajniekiem.lv: "Lauvas" stūrēs jaunas...
, 2008-07-26 17:35, pirms 17 gadiem
K.Durant rakstīja: vakar gan redzeeju.. spriezhot peec statistikas shodien tikpat slikts bija...

Tad nespried pēc statistikas.
, 2008-07-26 17:36, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: ......to mēs redzējām EČ Spānijā!

Nu ja - uzvarēja horvātus, cienīgi zaudēja spāņiem.
, 2008-07-26 17:38, pirms 17 gadiem
Jukons rakstīja: Nu ja - uzvarēja horvātus, cienīgi zaudēja spāņiem.

...bet zaudēja galveno maču!
Kaut gan basketbolistus tur būtu grūti nosodīt (ja vien nebija pirms spēles visu nakti tusējuši),jo tā bija tīri treneru vaina,ka neprata džekus noskaņot!
, 2008-07-26 17:42, pirms 17 gadiem
Gan jau viss buus labi, kaa nekaa komandaa nau daudzi liideri! serbi kaa nekaa par LV basketbolisiem skaitaas stipraki
, 2008-07-26 18:07, pirms 17 gadiem
Nu vot, uzlika Trajkovicu... Ar Muiznieku mes tik graujosi nezaudetu nedz krieviem , nedz serbiem. Eiropas cempi mums darit nav ko ar tadu speli. Lai visiem zaudetu ar -20?? Jutu, ka atri Trajkovicu nomainis.
, 2008-07-26 18:12, pirms 17 gadiem
OILER1981 rakstīja: Nu vot, uzlika Trajkovicu... Ar Muiznieku mes tik graujosi nezaudetu nedz krieviem , nedz serbiem. Eiropas cempi mums darit nav ko ar tadu speli. Lai visiem zaudetu ar -20?? Jutu, ka atri Trajkovicu nomainis.



tad jau speleja Biedrins,Skele, S.Valters,Vitols
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-07-26 18:25, pirms 17 gadiem
Ta ir normala paradiba.Jauns treneris jauni speletaji.Gan jau lidz kvalifikacijas ciklam viss bus kartiba
, 2008-07-26 18:26, pirms 17 gadiem
OILER1981 rakstīja: Nu vot, uzlika Trajkovicu... Ar Muiznieku mes tik graujosi nezaudetu nedz krieviem , nedz serbiem. Eiropas cempi mums darit nav ko ar tadu speli. Lai visiem zaudetu ar -20?? Jutu, ka atri Trajkovicu nomainis.

Liekas ka neko no sporta nesajedz
, 2008-07-26 18:40, pirms 17 gadiem
Un jau atkal 3 ceturdaļa ir liktenīga
, 2008-07-26 18:44, pirms 17 gadiem
timonss rakstīja: kadaa zinja un pamato.kapec musu komanda ir luzeri?



vins skaitaas pro shpiilers,kas speelee labaak kaa kaads no izlases.

zheel,bet tapeec jau arii esam viena no beediigaakajaam valstiim eiropaa
, 2008-07-26 19:08, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Kaut gan basketbolistus tur būtu grūti nosodīt (ja vien nebija pirms spēles visu nakti tusējuši),jo tā bija tīri treneru vaina,ka neprata džekus noskaņot!


Un tu tam tici ja? Naivs gan tu esi, viņi ir profesionāļi nevis avotu ielas bomži
, 2008-07-26 19:18, pirms 17 gadiem
serbi ar nav zemee metami ja kas....
kgan es labaak priecaajos par uzvareetaam IZSHKJIRIIGAAM speeleem, nevis paarbaudes speelees vineetaam krievijaam un Lietuvaam, lai peec tam pakaastu nominaali vaajaakiem pretiniekiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-07-26 19:24, pirms 17 gadiem
eksperts.lv rakstīja: Lūzeriem lūzeru liktenis!

meesls paklusee atradies esksperts!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-07-26 19:47, pirms 17 gadiem
Nekas, nav noticis pasaules gals, lai dzkiem izdodas nakams speles, veksmi!!
Slēpts komentārs: persik
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-07-26 20:05, pirms 17 gadiem
Traikovičš joprojām neko nerāda.....
, 2008-07-26 20:10, pirms 17 gadiem
muris2008 rakstīja: Traikovičš joprojām neko nerāda.....

A,ko trenerim ir jarāda????
Ja nu vienīgi, kulaks sūdīgi spēlējošiem spēlētājiem!
, 2008-07-26 20:15, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja kaut kur ieraugiet šitās,tad obligāti noņemiet cepuri un atdodiet godu!
http://www.liepajniekiem.lv/lat/sports/basketbols/2008/07/25/-lauvas--stures-jaunas--mazdas--/

škoda vismaz katram viespēlētājam deva, bet kurš te brauks? stādīs sarakstu, vai arī visi kopā un uz spēl;ēm?, kā reize sanāk 12 spēlētāji plus 2 treneri , ja ticēt zeltiņa teiktajam, un ja kas vēl karsējas var iesēdināt! tagad man pieleca kam viņiem šitās mašīnas- jaunu autobusu tak dārgāk sanāk pirkt, a te vēl prezents
, 2008-07-26 20:29, pirms 17 gadiem
Īpaši nevajadzētu iespringt par šiem diviem zaudējumiem, abas valstis tomēŗ galvas tiesu pārākas par mūsējiem, ne tikai spēles ziņā..
, 2008-07-26 20:41, pirms 17 gadiem
persik rakstīja: Piekrītu,te nepalīdžes ne Biedriņš,ne valters, ne Šķēle,komadai nav lemts,atzīsim,ka LV tgd un tuvākajos nebūs eiropā augstas vietas ieņemošas vīriešu basketa izlases,nav svarīgi vai komadu vadu latvietis,trajkovičš,vai kāda nba kluba galvenais treneris

Tu esi stulbs vai vienkārši tev patīk par tādu izlikties? Kāreiz viss tagad iet uz augšu un EČ2007 vajadzēja būt starpposmam uz kaut ko patiešām augstu.. LBL līmenis pēdējos gados ir cēlies dramatiski - līdz ar ASK ienākšanu un Barons iespēju palielināšanos, nesnaužot arī BKV, konkurence ir palielinājusies. Tāpat Valmierai ir piebiedrojusies Liepāja VEFs. Kas zin, ko Zemgale parādīs. Pieļauju, ka šo trīs komandu līmenī būs. Līdz ar top3 klubu iespēju palielināšanos, cēlies arī BBL līmenis. Šogad jau bija uzvaras pret Žalgiri. Būtu stulbi teikt, ka klubu līmenis neceļās.
Arī pirms EČ mums bija pamats runāt par astotnieku. Pēc pāris gadu pauzes mums beidzot bija izcils centrs. Šķēle, K. Valters, Janičenoks - visi spēlēja augstā līmenī un aizvadīja ļoti labas sezonas. Protams, daudz ko izjauca K. Valtera trauma un K. Kambalas dopings. Bet pat bez viņiem mēs uzvarējām Horvātiju - komandu, kas brauc uz Olimpiādi tagad. Nebūtu kārtējā Kažas muļķība - nespēja noskaņot komandu, būtu mēs tajā astotniekā. Diemžēl šis starpposms uz kaut ko lielu ne īpaši izdevās... vaina nav nevienam citam kā Kažai. Bet tas gan atkal ir cits stāsts. Tomēr, mūsu basis iet uz augšu un vismaz klubu līmenī tas ir sasniedzis diezgan augstu punktu - ja vēl kvotas nostrādās, KK atgriezīsies basketbolā un visi būs bez traumām (tfu,tfu,tfu), EČ varam sagaidīt ar lielām cerībām.
, 2008-07-26 20:43, pirms 17 gadiem
archa247 rakstīja: Īpaši nevajadzētu iespringt par šiem diviem zaudējumiem, abas valstis tomēŗ galvas tiesu pārākas par mūsējiem, ne tikai spēles ziņā..

Nav vērts te minēt kurš ir pārāks par kādu kaut kādos elementos... šī ir pārbaudes spēle, kuru Trajkovičs jau nodefinēja. Atslābstat, jo nav pamats taisīt jezgu. Pastieties cik kurš spēlēja, kas spēlēja un tad izdarat secinājumus. Tāpat EČ būs mēraukla visām šīm spēlēm un zaudējumiem/uzvarām. Paši redzējāt, ka Kažas burvestības (šajā gadījumā uzvaras) nenostrādāja.
, 2008-07-26 21:03, pirms 17 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Nav vērts te minēt kurš ir pārāks par kādu kaut kādos elementos... šī ir pārbaudes spēle, kuru Trajkovičs jau nodefinēja. Atslābstat, jo nav pamats taisīt jezgu. Pastieties cik kurš spēlēja, kas spēlēja un tad izdarat secinājumus. Tāpat EČ būs mēraukla visām šīm spēlēm un zaudējumiem/uzvarām. Paši redzējāt, ka Kažas burvestības (šajā gadījumā uzvaras) nenostrādāja.

Tieši tā. Atklāti sakot man ir pilnīgi vienalga par rezultātu pārbaudes spēlēs. Viņi var zaudēt kaut vai ar 50 punktiem, bet lai tik nospēlē cienīgi izšķirošajās spēlēs.
, 2008-07-26 21:09, pirms 17 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Tu esi stulbs vai vienkārši tev patīk par tādu izlikties? Kāreiz viss tagad iet uz augšu un EČ2007 vajadzēja būt starpposmam uz kaut ko patiešām augstu.. LBL līmenis pēdējos gados ir cēlies dramatiski - līdz ar ASK ienākšanu un Barons iespēju palielināšanos, nesnaužot arī BKV, konkurence ir palielinājusies. Tāpat Valmierai ir piebiedrojusies Liepāja VEFs. Kas zin, ko Zemgale parādīs. Pieļauju, ka šo trīs komandu līmenī būs. Līdz ar top3 klubu iespēju palielināšanos, cēlies arī BBL līmenis. Šogad jau bija uzvaras pret Žalgiri. Būtu stulbi teikt, ka klubu līmenis neceļās.
Arī pirms EČ mums bija pamats runāt par astotnieku. Pēc pāris gadu pauzes mums beidzot bija izcils centrs. Šķēle, K. Valters, Janičenoks - visi spēlēja augstā līmenī un aizvadīja ļoti labas sezonas. Protams, daudz ko izjauca K. Valtera trauma un K. Kambalas dopings. Bet pat bez viņiem mēs uzvarējām Horvātiju - komandu, kas brauc uz Olimpiādi tagad. Nebūtu kārtējā Kažas muļķība - nespēja noskaņot komandu, būtu mēs tajā astotniekā. Diemžēl šis starpposms uz kaut ko lielu ne īpaši izdevās... vaina nav nevienam citam kā Kažai. Bet tas gan atkal ir cits stāsts. Tomēr, mūsu basis iet uz augšu un vismaz klubu līmenī tas ir sasniedzis diezgan augstu punktu - ja vēl kvotas nostrādās, KK atgriezīsies basketbolā un visi būs bez traumām (tfu,tfu,tfu), EČ varam sagaidīt ar lielām cerībām.


Es nesaprotu, cik var dirstiit uz Muižnieku... Nu kamoon - nav tā ka tā ir tikai trenera vaina, ka komanda nenoskaņojās. Nedomāju, ka Kaža teica: "Davai, džeki neiesprigstam - tā jau tik Portugāle, fiksi nomētāsim un iesim dzert aliņu" - 100% Muižnieks darīja visu, lai spēlētājiem ieskaidrotu, ka nebūs nekāda pastaiga utt. Bet ja spēlētājiem galvā biezpiens un visi jūtās baigie stāri tad tur palīdzēt nevar ne Muižnieks ne kurtākais NBA treneris. Vienīgā izeja IMHO ir lai komandā būtu treneris ar dzelžainu disciplīnu, kas izlaistās zvaigznītes savāktu - varbūt tad būtu cerības... Protams es mazliet pārspīlēju, bet vnk viss jau ir spēlētāju galvās - nevar treneris ielīst un visu salabot kā vajag, ja spēlētāji paši to nevēlās.
, 2008-07-26 21:22, pirms 17 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Tu esi stulbs vai vienkārši tev patīk par tādu izlikties? Kāreiz viss tagad iet uz augšu un EČ2007 vajadzēja būt starpposmam uz kaut ko patiešām augstu.. LBL līmenis pēdējos gados ir cēlies dramatiski - līdz ar ASK ienākšanu un Barons iespēju palielināšanos, nesnaužot arī BKV, konkurence ir palielinājusies. Tāpat Valmierai ir piebiedrojusies Liepāja VEFs. Kas zin, ko Zemgale parādīs. Pieļauju, ka šo trīs komandu līmenī būs. Līdz ar top3 klubu iespēju palielināšanos, cēlies arī BBL līmenis. Šogad jau bija uzvaras pret Žalgiri. Būtu stulbi teikt, ka klubu līmenis neceļās.
Arī pirms EČ mums bija pamats runāt par astotnieku. Pēc pāris gadu pauzes mums beidzot bija izcils centrs. Šķēle, K. Valters, Janičenoks - visi spēlēja augstā līmenī un aizvadīja ļoti labas sezonas. Protams, daudz ko izjauca K. Valtera trauma un K. Kambalas dopings. Bet pat bez viņiem mēs uzvarējām Horvātiju - komandu, kas brauc uz Olimpiādi tagad. Nebūtu kārtējā Kažas muļķība - nespēja noskaņot komandu, būtu mēs tajā astotniekā. Diemžēl šis starpposms uz kaut ko lielu ne īpaši izdevās... vaina nav nevienam citam kā Kažai. Bet tas gan atkal ir cits stāsts. Tomēr, mūsu basis iet uz augšu un vismaz klubu līmenī tas ir sasniedzis diezgan augstu punktu - ja vēl kvotas nostrādās, KK atgriezīsies basketbolā un visi būs bez traumām (tfu,tfu,tfu), EČ varam sagaidīt ar lielām cerībām.


Te nav runa par atsevišķiem spēlētājiem kā'tādiem.Atzīstu,ka LV spēlētāji ir ļoti labi,tikai kopā spēlējot viņiem nekas nesanāk,Muižnieks nav vainīgs,ka spēlētāji nespēj pārvarēt savu psiholoģisko gribēšanu vai negribēšanu.
Es nespēju sevi iedomāties,ka lai es rādītu labu spēli laukumu tikai tāpēc,ka treneris tā ar metaforam man teica.
Sen visiem skaidrs,noteicošā ir LBL,sievie'su izlase un citi kausi,Eirop'a viirieshu izlasi vairs neverte augstu..diemzhel,buutu jau labi,ja atguutu veco speeku,kads viniem piemit.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-07-26 21:46, pirms 17 gadiem
Tas tikai liecina, ka shogad buus mums labveeliigs gads Kad basketbolisti paarbaudes speelees uzvar speeciigos... chempionaatos chiks vien sanaak... Tagad ir ceriigi
, 2008-07-26 21:53, pirms 17 gadiem
jancis17 rakstīja: Vini ir KAS?

Tu esi pilnigs P? Skele,kas cer uz savas trulas meitenes Teva-Alkoholika palidzibu? Vini ir 00. Smiekligi sist Tev pa burtiniem, .I.



es tiesham nesaprotu tu telo galigi STULBEn.i vai tads esi pa istam?!
, 2008-07-26 22:36, pirms 17 gadiem
jancis17 rakstīja: Vini ir KAS?

Tu esi pilnigs P? Skele,kas cer uz savas trulas meitenes Teva-Alkoholika palidzibu? Vini ir 00. Smiekligi sist Tev pa burtiniem, .I.

Kas, kas? Runa iet par vīriešu basketbola izlases spēlētājiem.
Vnk atkal kādam vajadzēja palaist baumas, ka šie pirms spēlēs tā kārtīgi atzīmējuši Armanda (ja nemaldos) dzimeni, bet nu sorry, ja arī viņi, ko tādu darīja, tad nu šaubos vai tas varēja nākt par sliktu viņu sniegumam nākošajā dienā pret Portugāli, nedomāju, ka viņi lietoja alkoholu, kā te dažš labs apgalvoja (lasi, viņi tak bija aizbraukuši uz EČ, nevis ar draugiem uzkapāja kādu strītbola maču un iekapāja pa aliem), tur nevienam spēle negāja, visi atceramies ar kādu nožēlojamu precizitāti mēs uzbrukām...

Es nezinu kādi kompleksi tevi moka, varbūt tev vnk skauž vai šī diena tev ir bijusi īpaši smaga, es tiešām neņemšos spriest, bet nu kamōn, aizej un šito apspried ar vipi.lv lietotājiem, domāju tev ar viņiem varētu sanākt visai interesanta diskusija...
, 2008-07-26 23:10, pirms 17 gadiem
Es nedomāju, ka tā būtu kāda katastrofa vai neveiksme, ka zaudējām serbiem pārbaudes mača. Piemēram 2007. pārbaudes spēlē Latvija zaudēja Horvātijai ar 20 punktu starpību, bet EČ vinnēja viņus ar +8. Diemžēl to, kas notika talak atcerēties negribas... Pārbaudes spēles jau ir domātas tāpēc, lai novērstu trūkumus savā spēlē.Žēl, ka ir cilvēki, kas to nesaprot un nicina mūsu spēlētājus. Var teikt, ka mūsu valstī dzīvo super-sportisti, ja ņem vērā iedzīvotāju skaitu un to , ka mēs tik daudzos sporta veidos esam ļoti labi. Tāpēc nenonieciniet mūsu tautiešus!
, 2008-07-27 00:19, pirms 17 gadiem
Kalve atkal "sausā"??
, 2008-07-27 00:30, pirms 17 gadiem
vf rakstīja: Kalve atkal "sausā"??



nu vinjs vel nav GATAVS tam limenis, uz atlasi noteikti diezvai buus! reali skaoties taja pozicija jau ir Janocenoks-Jahovich
, 2008-07-27 04:54, pirms 17 gadiem
Runājot par AB, kaut kur biju lasiijis info, ka chalis nevar pievienoties izlasei, jo meegina parakstiit jaunu liigumu... nu nez, shonakt sanaaca iesliideet esiiti, AB arii tue bija....
, 2008-07-27 11:44, pirms 17 gadiem
Nesaprotu ko komanda mekle tads neprasha ka kalve?visi vinji muzam slave,bet kad iziet laukuma un nolohojas tad ar kkadu traumu aizbildinas!newajag tach tadu lupatu izlase!
, 2008-07-27 12:00, pirms 17 gadiem
persik rakstīja: Te nav runa par atsevišķiem spēlētājiem kā'tādiem.Atzīstu,ka LV spēlētāji ir ļoti labi,tikai kopā spēlējot viņiem nekas nesanāk,Muižnieks nav vainīgs,ka spēlētāji nespēj pārvarēt savu psiholoģisko gribēšanu vai negribēšanu.
Es nespēju sevi iedomāties,ka lai es rādītu labu spēli laukumu tikai tāpēc,ka treneris tā ar metaforam man teica.
Sen visiem skaidrs,noteicošā ir LBL,sievie'su izlase un citi kausi,Eirop'a viirieshu izlasi vairs neverte augstu..diemzhel,buutu jau labi,ja atguutu veco speeku,kads viniem piemit.

Kurš cits, ja ne treneris noskaņos spēlētājus? Komanda kā reizi ir sevi parādījusi kā komanda, kas ir vienota. Varētu padomāt, ka tā bija pirmā tāda reize Kažai.. tas pats jau bija 2005. gadā, kad svarīgākajā spēlē spēlētājus treneris vienkārši nemācēja noskaņot. Ja jau tu saki, ka treneris nav vainīgs, bet vainīgi ir spēlētāji, tad varbūt vispār spēlēt bez trenera? Viņš izvēlas spēlētājus, viņš izvēlas taktiku, viņš dara visu, lai rezultāts būtu... UN ZAUDĒJUMS jau bija pret Portugāli... šeit nu ne nekādīgi nevar nevainot Kažu...