Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Lieliskajam Strēlniekam neizdodas ievilkt Latviju Pasaules kausā

Agris Suveizda

Lieliskajam Strēlniekam neizdodas ievilkt Latviju Pasaules kausā
Jānis Strēlnieks. Foto: FIBA

Izšķirošajā cīņā Podgoricā rūgtu zaudējumu piedzīvoja Latvijas basketbola izlase, izbraukumā ar rezultātu 80:74 apspēlējot Melnkalni, taču spēles gaitā nespējot nosargāt nepieciešamo deviņu punktu starpību un netiekot pie ceļazīmes uz Pasaules kausa finālturnīru Ķīnā.

Salīdzinājumā ar piektdienu Latvijas sākumpieciniekā Aigaru Šķēli un Rihardu Lomažu aizstāja Pirejas "Olympiacos" Jāņu duets Strēlnieks un Timma, bet ārpus pieteikuma, kā jau tika paziņots iepriekš, palika ventspilnieku centrs Rolands Zaķis.

Latvijas sākumpiecinieks: Strēlnieks, Ate, Mejeris, Timma, Meiers.

Latvija teicami sāka spēli, jau piektajā minūtē pirmoreiz sasniedzot nepieciešamo pārsvaru. Savu pirmo tālmetienu realizēja gan Mareks Mejeris, gan Timma, kurš trāpīja ar atsitienu pret vairogu, Latvija vienā no spēles nogriežņiem, nekādi nespējot izcīnīt atlēkušo bumbu, izturēja pat piecas aizsardzības pēc kārtas, bet Mārtiņa Meiera grozs ātrajā uzbrukumā jau piespieda Zvezdanu Mitroviču pieprasīt minūtes pārtraukumu (10:0).

Pirmajās astoņās minūtēs Melnkalne guva tikai vienu grozu no spēles, taču arī agresīvi aizstāvēja savu grozu un otrā ceturkšņa sākumā trāpīja pirmo precīzo tālmetienu, 12 punktu deficītu samazinot vairs tikai līdz mīnus pieci (11:16). Ar vēl vienu trejaci mājinieki pietuvojās arī līdz četriem punktiem (14:18), taču Meiera trieciens grozā un Ates tālmetiens atvēsināja Melnkalnes ofensīvu (23:14), bet Ojārs Siliņš ar tālmetienu un tālu divpunktu metienu atjaunoja arī 12 punktu pārsvaru (38:26). Arī mājinieku ātri atguvās, trāpot divus tālmetienus pēc kārtas un pievelkot līdz četriem punktiem (26:30), un Latvija pauzē starp puslaikiem devās ar piecu punktu vadību (36:31).

Otrā puslaika sākumā Melnkalne pēc ilga pārtraukuma pietuvojās viena metiena attālumā (33:36), taču Timma, Strēlnieks un Siliņš atbildēja ar četriem tālmetieniem un lielāko pārsvaru spēlē – 50:37. Melnkalne gan turpināja pacietīgi spiest uz groza apakšu, bet Latvijai trejači vairs nekrita, ļaujot sāncenšiem trešās ceturtdaļas pēdējā minūtē pietuvoties līdz četriem punktiem (55:59). Ceturtās ceturtdaļas ievadā Melnkalne aizmeta garām abus soda metienus un pārkāpa noteikumus Strēlnieka tālmetienā (63:55), taču atbildēja ar kārtējo izrāvienu – Siliņš sešarpus minūtes līdz beigām nopelnīja piekto piezīmi, Dubļevičs pret vairogu realizēja laimīgu tālmetienu, bet Dereks Nīdhems ar vienu soda metienu starpību samazināja līdz nieka diviem punktiem (61:63).

Mejera veiksmīgs tālmetiens un Strēlnieka un Meiera grozi no apakšas trīs minūtes līdz beigām lika pārtraukumu pieprasīt Melnkalnei (70:63). Mājinieki laukumā atgriezās ar Marko Todoroviča gozu ar sodu (66:70), bet atkal sekoja Strēlnieka un Meiera atbilde, pēc Jāņa soda metiena pēc ilgāka pārtraukuma atgūstot plus deviņi (75:66). Todorovičs vēlreiz bija precīzs no apakšas (68:75), savukārt Timma 50 sekundes līdz beigām ietriecās aizsargā un tika pie piezīmes uzbrukumā. Aleksa Popovičs pēc minūtes pārtraukuma, pēc kura laukumā vairs nebija savainotā Latvijas līdera Strēlnieka, trāpīja ārkārtīgi svarīgu tālmetienu (71:75), bet Latvijai glābšanas riņķi 16,2 sekundes līdz beigām pasvieda mājinieki, uzdāvinot Dairim Bertānam trīs soda metienus (78:71).

Latvija pēc minūtes pārtraukuma nekavējoties pārkāpa noteikumus, un Nīdhems trāpīja tikai otro soda metienu (72:78), gan ļaujot Arnim Vecvagaram 14,9 sekundes līdz beigām pieprasīt pārtraukumu, gan arī dodot iespēju izraut ceļazīmi ar tālmetienu. Bertāna trejacis gan nebija precīzs, taču Ate izcīnīja uzbrukuma bumbu un guva divus vieglus punktus (80:72). Noteikumi atkal tika pārkāpti pret Nīdhemu, kurš šoreiz bija perfekts (74:80), bet Latvijai, ievadot bumbu no gala līnijas, palika 8,6 sekundes laika. Bertāna smags tālmetiens pēc saskares gan bija krietni neprecīzs – uz Ķīnu brauks Melnkalne…

Melnkalne – Latvija 74:80 (8:16, 23:20, 24:24, 19:20)
Melnkalne: Nīdhems 22, Todorovičs 13, Dubļevičs 11, A. Popovičs 11, Sekuličs 4, Se. Šehovičs 3, Vraņešs 3, Su. Šehovičs 3, Džurišičs 2, P. Popovičs 2, Radovičs.
Latvija: Strēlnieks 25 (10rp, 5ab, 2p. 6/6, 3p. 2/3, 1p. 7/9), Meiers 12, Timma 11 (3p. 3/4), Mejeris 8, Siliņš 8, Bertāns 6, Ate 5, Peiners 4, Šmits 1.

I grupa

VKomandaUZ+/-P
1.Spānija92+6320
2.Turcija83+8519
3.Melnkalne75+1719
4.Latvija75+2919
5.Ukraina57+1617
6.Slovēnija39-7915

Pasaules kausa finālturnīra dalībnieces

EiropaĀzija/OkeānijaAmerikaĀfrika
ČehijaĶīnaArgentīnaAngola
FrancijaAustrālijaBrazīlijaKotdivuāra
VācijaIrānaKanādaNigērija
GrieķijaJapānaASVSenegāla
ItālijaJordānijaVenecuēlaTunisija
LietuvaJaunzēlande?
PolijaFilipīnas?
KrievijaDienvidkoreja
Serbija
Spānija
Turcija
Melnkalne

     [+] [-]

, 2019-02-25 22:45, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja:
Un kas tur Melnkalnei ir? Ar mūsu max sastāvu izdrāztu tāpat kā Maķedoniju ar +30

     [+] [-]

, 2019-02-25 22:46, pirms 6 gadiem
hokejafaaans rakstīja: jebkurā gadijumā ar šiem abiem pret tiesnešiem mums būtu imunitāte
Varēji uzrakstīt LBS, lai izīrē uz nedēļu

     [+] [-]

, 2019-02-25 22:46, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Vislielākās šausmas, ka divarpus gadus, šķiet, paliekam bez lielā basketa... Divarpus gadus. Vecvagar, tu mums atdosi šos gadus?
Uz ātro wiki atradu, ka uz Olimpiskajām būs atlases turnīrs...

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 22:47, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: TTT starp 8 labākajiem Eiropas klubiem
Labi panākumi bobslejistiem, kamaniņu braucējiem un skeletonistiem
Tenisistes cīnīsies par vietu Pasaules 1.grupā
Ir daudz pozitīva Latvijas sportā, tikai vajag mācēt to saskatīt un priecāties.
Ik pa brīdim iedomājos , ka Latvijas sportā vienmēr var atrast kaut ko pozitīvu, ļoti pozitīvu. Tikai ir cilvēki ,kuri nevēlas to ieraudzīt.
Mums aug spēlētāju skaits NHL, NBA.
Renē regulāri ņemam medaļas.
Pludmales volejbolisti spēlē augstā līmenī.
Hokejisti turas elitē vairāk kā 20 gadus pēc kārtas.
TTT šogas izcils sasniegums.
Tenisā mums ir 3 TOP -100 tenisisti. Sevastova iespējams būs trešā Latvijas tenisiste kura tiks TOP-10.
Protams ir sporta veidi kurā vēlētos lielāku vai mazāku progresu. Pārāk zemu esam biatlonā, vieglatlētikā, futbolā. Gaidu šajos sporta veidos kaut vai nelielu bet progresu tuvākā laikā.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 22:47, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Piedod atvaino, bet Melnkalne nekas sevišķs nav. Absolūti. Taču arī ar to pietika. Kā jau teica, esam viduvēja Eiropas izlase, kurā ir tikai viens nopietns spīdeklis (Strēlnieks). Bet līdzjutējiem liekas, ka esam kaut kāds tur krējums... Ne velna.
Melnkalne jau 10 gadus ir top16 izlase Eiropā!
Cik Eiropā ir izlašu?

  +2 [+] [-]

, 2019-02-25 22:47, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Piedod atvaino, bet Melnkalne nekas sevišķs nav. Absolūti. Taču arī ar to pietika. Kā jau teica, esam viduvēja Eiropas izlase, kurā ir tikai viens nopietns spīdeklis (Strēlnieks). Bet līdzjutējiem liekas, ka esam kaut kāds tur krējums... Ne velna.
Nu baigais krējums neesam, bet ar labu treneri būtu PČ bez stresa, par to esmu drošs!!!

  +4 [+] [-]

, 2019-02-25 22:47, pirms 6 gadiem
Vienu brīdi cerēju, ka vecvagars pacīnīsies ar tiesnešiem, pabļaus uz šiem , uzpsihos, varbūt dabūs pāris tehniskās un komanda varēs normāli spēlēt bez viņa stulbumiem, bet nē, arī šeit abloms. Liekās, ka pat Gulbis būtu vērtīgāks šajā situācijā.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 22:48, pirms 6 gadiem
Daniel rakstīja: Nākošvasar reālie kvaļi uz Olimpiādi 2020!

no WC 2019 uz Olimpiādi tiks tikai 2 Eiropas izlases, Latvijai bez KP diezgan nereāli ..

tā ka OS ziņā nekas nopietns nav zaudēts, tikai jēdzīgi jāsaplāno darbs
Interesanti, protams, cerībiņa paliek. Bet.. citu treneri, un Jankam Strēlniekam jāuzsauc kāds eksotisks ceļojums, Federācijai jau laikus jāgatavojas, jo ja Strēlnieks izlems paņemt atpūtu... mēs sapratīsim. Diemžēl ar šo sastāvu nekādas OS nebūs.

  +4 [+] [-]

, 2019-02-25 22:48, pirms 6 gadiem
Klasika, ja neskaita euro 2004 play-off speles pret turkiem, kad LV izlase ir k-ko lielu uzvarējusi ,kad ir bijis liels spiediens ? Toreiz, jau arī komandā krieveļi bija lielākā daļa, nebija latviešu bālēļiņi ar savu "ko tad es, es jau neko" mentalitāti.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 22:49, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Piedod atvaino, bet Melnkalne nekas sevišķs nav. Absolūti. Taču arī ar to pietika. Kā jau teica, esam viduvēja Eiropas izlase, kurā ir tikai viens nopietns spīdeklis (Strēlnieks). Bet līdzjutējiem liekas, ka esam kaut kāds tur krējums... Ne velna.
vispār jau varētu piekrist, bet par to ka viduvēja ... no tomēr savu krietnu kripatiņu - kādus 10% kā minimums esam virs viduvējību līmeņa bet arī Melnkalne ir tāpatas un visu izsķīra sīkas nianses kas te tiek sulīgi apgremotas komentāros ...

  +3 [+] [-]

, 2019-02-25 22:49, pirms 6 gadiem
Jācer, ka Latvijai vēl kādreiz piedzims tāds killers kā Kristaps Janičenoks. Viņš ir vienīgais, ka ir spējis bez stresa ielikt pēdējās sekundēs un dauudz reizes. Neviļus atmiņā nāk 2013. G pret Melnkalni EČ, un pēdējo sekunžu trīnis. Nav mums Džeku ar vēsu galvu.

  -2 [+] [-]

, 2019-02-25 22:49, pirms 6 gadiem
Ko Melnkalne darīs PK, ja knapi uzvarēja LV 3. Sastāvu Rīgā? Plus tiesneši tik svarīga spēlē notiesāja par labu mājiniekiem.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 22:49, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Klasika, ja neskaita euro 2004 play-off speles pret turkiem, kad LV izlase ir k-ko lielu uzvarējusi ,kad ir bijis liels spiediens ? Toreiz, jau arī komandā krieveļi bija lielākā daļa, nebija latviešu bālēļiņi ar savu "ko tad es, es jau neko" mentalitāti.
Nesen Turciju EČ basketbolā!

     [+] [-]

, 2019-02-25 22:49, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ik pa brīdim iedomājos , ka Latvijas sportā vienmēr var atrast kaut ko pozitīvu, ļoti pozitīvu. Tikai ir cilvēki ,kuri nevēlas to ieraudzīt.
Mums aug spēlētāju skaits NHL, NBA.
Renē regulāri ņemam medaļas.
Pludmales volejbolisti spēlē augstā līmenī.
Hokejisti turas elitē vairāk kā 20 gadus pēc kārtas.
TTT šogas izcils sasniegums.
Tenisā mums ir 3 TOP -100 tenisisti. Sevastova iespējams būs trešā Latvijas tenisiste kura tiks TOP-10.
Protams ir sporta veidi kurā vēlētos lielāku vai mazāku progresu. Pārāk zemu esam biatlonā, vieglatlētikā, futbolā. Gaidu šajos sporta veidos kaut vai nelielu bet progresu tuvākā laikā.
Par šito tieši ar senci šodien runājām. Reāli pie pakaļas, cik un kur spēlē, ja izlase no tā negūst labumu. Šajā gadījumā mums talkā Fiba nāca!

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 22:50, pirms 6 gadiem
hooker rakstīja: Vienu brīdi cerēju, ka vecvagars pacīnīsies ar tiesnešiem, pabļaus uz šiem , uzpsihos, varbūt dabūs pāris tehniskās un komanda varēs normāli spēlēt bez viņa stulbumiem, bet nē, arī šeit abloms. Liekās, ka pat Gulbis būtu vērtīgāks šajā situācijā.
mierīgi, galvenais, ka bija izvele no treneriem, kam piedāvāt, bet paņem Vecvagaru, ar pamatojumu, ka līdzīgu basketbolu un shēhas piekopj kā Bagatskis, redzējām kā piekopj

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 22:50, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Melnkalne jau 10 gadus ir top16 izlase Eiropā!
Cik Eiropā ir izlašu?
Nepārspīlēsim. Šī jau bija kāda 4-5 Melnkalnes izlases spēle, ko skatījos. Tipiska malkas cirtēju izlase ar melno saspēlnieku. Tādas IR jāapspēlē. Bet ir grūti, jo tur ir veči, mums tomēr puikas spēlē.

  +5 [+] [-]

, 2019-02-25 22:50, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Jācer, ka Latvijai vēl kādreiz piedzims tāds killers kā Kristaps Janičenoks. Viņš ir vienīgais, ka ir spējis bez stresa ielikt pēdējās sekundēs un dauudz reizes. Neviļus atmiņā nāk 2013. G pret Melnkalni EČ, un pēdējo sekunžu trīnis. Nav mums Džeku ar vēsu galvu.
Strēlnieks

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 22:51, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nepārspīlēsim. Šī jau bija kāda 4-5 Melnkalnes izlases spēle, ko skatījos. Tipiska malkas cirtēju izlase ar melno saspēlnieku. Tādas IR jāapspēlē. Bet ir grūti, jo tur ir veči, mums tomēr puikas spēlē.
Šodien neuzvarēja?

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 22:51, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Nesen Turciju EČ basketbolā!
Sorry, bet nepiekrītu. Liela spēle bija 1/4 pret Slovēņiem, kur pakāsām. Iekļūt 8niekā ar KP bija kā minimums.

  +4 [+] [-]

, 2019-02-25 22:51, pirms 6 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Nu baigais krējums neesam, bet ar labu treneri būtu PČ bez stresa, par to esmu drošs!!!
Nevis baigais krējums, bet vispār krējums neesam. Vidēja izlase. Ja pievieno KP un DB, tad jau maķenīt virs vidējā... Tas arī viss. Nesapņojam.

     [+] [-]

, 2019-02-25 22:51, pirms 6 gadiem
Daniel rakstīja: Nākošvasar reālie kvaļi uz Olimpiādi 2020!

no WC 2019 uz Olimpiādi tiks tikai 2 Eiropas izlases, Latvijai bez KP diezgan nereāli ..

tā ka OS ziņā nekas nopietns nav zaudēts, tikai jēdzīgi jāsaplāno darbs
Viena WC noteikti būs sloveņiem, uz otro var pretendēt Latvija, Horvātija un jācer, ka PK eiropas izlasei nebūs vieta 25-32.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 22:51, pirms 6 gadiem
paegle99 rakstīja: Ko Melnkalne darīs PK, ja knapi uzvarēja LV 3. Sastāvu Rīgā? Plus tiesneši tik svarīga spēlē notiesāja par labu mājiniekiem.
Par to lai Melnkalne uztraucas. Viņi ir PK, bet mēs... pats zini.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 22:52, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tūlīt sāksies komentētāju mīļākā nodarbošanās - savējo apēšana. Sākam ņammāt Vecvagaru.
un ko piedava tu, dziedat slavas dziesmas, cik labi nospelejam, tikai tiesnesi vainigi un nepaveicas.....???

  +1 [+] [-]

, 2019-02-25 22:52, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Šodien neuzvarēja?
Vai tad uzvarēja? Man jau liekas, ka mīnuss pieci ir mīnuss pieci!

  -2 [+] [-]

, 2019-02-25 22:53, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nevis baigais krējums, bet vispār krējums neesam. Vidēja izlase. Ja pievieno KP un DB, tad jau maķenīt virs vidējā... Tas arī viss. Nesapņojam.
Nemuldi. Eiropā tagad tādu grandu vispār īsti vairs nav.

  +3 [+] [-]

, 2019-02-25 22:53, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Sorry, bet nepiekrītu. Liela spēle bija 1/4 pret Slovēņiem, kur pakāsām. Iekļūt 8niekā ar KP bija kā minimums.
Basketbols ir aizsargu spēle! Dragičs un Dončičs ir divi labākie aizsargi no Eiropas!

     [+] [-]

, 2019-02-25 22:53, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nevis baigais krējums, bet vispār krējums neesam. Vidēja izlase. Ja pievieno KP un DB, tad jau maķenīt virs vidējā... Tas arī viss. Nesapņojam.
Nu nu, ar KP ir jābūt eiropas TOP4. Tāda cita dominējoša spēlētāja Eiropā bez frīka (ok, tagad vēl arī Dončic) nav.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 22:53, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu nu, ar KP ir jābūt eiropas TOP4. Tāda cita dominējoša spēlētāja Eiropā bez frīka (ok, tagad vēl arī Dončic) nav.
Soms? Jokičs?

  +3 [+] [-]

, 2019-02-25 22:54, pirms 6 gadiem
trenerim jābūt kā obradovičam un mesinam, kuri var uzbļaut nelabā balsī uz tiesneša un nenopelnīt tehnisko, jeb prot aizstāvēt savus spēlētājus. kā arī nodrošina disciplīnus uz soliņa, kad runā treneris bet spēlētājs ausis saspicējis klausās, nevis kā te kad vis laiku pārtrauc un ņerkst pa vidu

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 22:54, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Basketbols ir aizsargu spēle! Dragičs un Dončičs ir divi labākie aizsargi no Eiropas!
Un KP ir labākais garais spēlētājs

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 22:54, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Par to lai Melnkalne uztraucas. Viņi ir PK, bet mēs... pats zini.
Melnkalni droši vien var apspelēt Philippines, Jordan vai Ivory Coast

  -1 [+] [-]

, 2019-02-25 22:54, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Nemuldi. Eiropā tagad tādu grandu vispār īsti vairs nav.
Tu nemuldi! Francija, Serbija, Spānija nav grandi? Trīsreiz lielākas spēlētāju rezerves.

     [+] [-]

, 2019-02-25 22:54, pirms 6 gadiem
paegle99 rakstīja: Ko Melnkalne darīs PK, ja knapi uzvarēja LV 3. Sastāvu Rīgā? Plus tiesneši tik svarīga spēlē notiesāja par labu mājiniekiem.
kads tresais sastavs ? nosauc pirmos divus.........

     [+] [-]

, 2019-02-25 22:55, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu nu, ar KP ir jābūt eiropas TOP4. Tāda cita dominējoša spēlētāja Eiropā bez frīka (ok, tagad vēl arī Dončic) nav.
Bija jau arī top4 izlase, jo ceturto vietu apspēlēja, bet zaudēja tikai čempioniem!

     [+] [-]

, 2019-02-25 22:55, pirms 6 gadiem
Ha-ha rakstīja: un ko piedava tu, dziedat slavas dziesmas, cik labi nospelejam, tikai tiesnesi vainigi un nepaveicas.....???
Neņem galvā cilvēku, kuram zināšanas basketbolā ir ļoti ierobežotas, un viņš komentāru te ieraksta, lai iekrātu lielāku komentāru skaitu šajā portālā.