Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvija zaudē. Lietuva, Francija un Serbija iekļūst astoņniekā

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Latvija zaudē. Lietuva, Francija un Serbija iekļūst astoņniekā
Dairis Bertāns
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze", f64

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība piektdien, 13. septembrī, zaudēja Eiropas vicečempionei Franciju ar rezultātu 91:102. Lietuvas, Serbijas un Francijas izlases nodrošinājušas dalību ceturtdaļfinālā, savukārt latvieši un ukraiņi turpina cīņu par ceturto ceļazīmi. Svētdien plkst. 15:30 Latvija spēlēs pret Beļģiju, kura jau zaudējusi izredzes tikt tālāk.

E grupas kopvērtējums

#KomandaU-ZAttiecībaP
1Serbija3-1294:278 (+16)7
2Lietuva3-1285:251 (+34)7
3Francija3-1323:303 (+20)7
4Ukraina2-2262:294 (-32)6
5Latvija1-3306:300 (+6)5
6Beļģija0-4258:302 (-44)4

Pusotru stundu pirms iemetiena spēles likme strauji pieauga. Ukrainas uzvara pār Serbiju atjaunoja austrumeiropiešu cerības, izslēdza no tālākas cīņas Beļģiju un sarežģīja Latvijas situāciju. Zaudējums pret Franciju nozīmē, ka svētdien obligāti jāpārspēj Beļģija, bet turpinājumā jācer uz Lietuvas uzvaru pār Ukrainu.

Pirms spēles pret Franciju latviešiem bija piektā labākā aizsardzība turnīrā, vidēji savā grozā ielaižot 68,5 punktus (mazāk tikai Spānijai, Lietuvai, Horvātijai un Čehijai). Vensāna Kolē vīri šo statistiku sabojāja, Latvijas grozos sametot par 40 punktiem vairāk, nekā iespēja pret lietuviešiem.

Francija: Parker, Batum, Diaw, Gelabale, Ajinca
Latvija: Strēlnieks, Bertāns, Janičenoks, K. Bērziņš, Šeļakovs

Pirmās trīs minūtes abas komandas uzbruka ar 80% precizitāti. Francūži spēlēja tuvāk grozam, savukārt latviešu rindās eksplozīvs starts izdevās Dairim Bertānam. Aizsargs frontālu danku papildināja ar diviem precīziem tālmetieniem, ceturtajā minūtē izlīdzinot rezultātu – 10:10. Radās iespēja izvirzīties vadībā, taču nākamie sarkanbaltsarkano uzbrukumi noslēdzās bez punktu guvuma. Savu augsto līmeni apliecināja Francijas līderis Tonijs Pārkers, dažās minūtēs gūstot astoņus punktus. Komandas biedri neatpalika un Latvijas aizsardzība piedzīvoja grūtus brīžus cīņā pret atlētiskajiem pretiniekiem, kuri īpaši labi jutās “otrajā stāvā”. Sešās minūtēs Francija veica 3:21 izrāvienu, tomēr pēdējos punktus ceturtdaļā guva Rihards Kuksiks – 15:31.

Otrās ceturdaļas sākumā Francija divreiz panāca astoņpadsmit punktu pārsvaru (15:33, 19:37), tomēr pretinieki vairs nebija tik precīzi kā cīņas ievadā. Latviju iegāza sasteigtie uzbrukumi, bumbu bieži izmetot grūtās situācijās. Kuksika tālmetiens apvienojumā ar Strēlnieka un Bertāna aktivitātēm ļāva punktus krāt līdzīgi, taču uz tablo tas nozīmēja 16-18 punktu pārsvaru sāncenšiem. Draudīgs groza apakšā bija Ažinkā, bet Kaspars Bērziņš guva savainojumu un laukumā vairāk neatgriezās. Puslaika pēdējās minūtes ievadā Diāvs ar precīziem soda metieniem pārsniedza pussimta robežu, panākot plus divdesmit “Les Bleus” labā – 32:52. Situāciju mazliet uzlaboja Strēlnieka “buzzer-beater” tālmetiens pēc Janičenoka piespēles – 35:52. Francijas basketbolisti pirmajā puslaikā ar divpunktu un soda metieniem guva 49 punktus (2p 20/30, 1p 9/9), kamēr Latvija šādā ceļā nopelnīja tikai 20 punktus (9/20 un 2/5).

Nākamās divdesmitminūtes sākumā abas komandas no jauna rādīja augstu precizitāti, rezultatīvi noslēdzot lielāko daļu uzbrukumu. Latvijas sastāvā uguņoja Dairis Bertāns, līdz trešās ceturtdaļas vidum sametot 21 punktu, taču Francijas rindās desmit un vairāk punktus bija guvuši četri basketbolisti – Pārkers, Batums, Ažinkā un Diāvs. Ilgāku laiku turoties divdesmit punktu attālumā, francūži vienā brīdī atslābinājās un Latvijai radās iespējas samazināt starpību. Bertāna tālmetiens, Kuksika brīvmetieni un Strēlnieka trāpījums no groza apakšas dzēsa vairāk nekā trešdaļu deficīta – 55:68. Ofensīva turpinājās. Blūms iemeta otro tālmetienu, savukārt pretuzbrukumos par sevi atgādināja Rolands Freimanis, pēc Šķēles piespēles samazinot starpību zem desmit punktu robežas – 65:74. Atspēlēšanos pārtrauca tiesnešu piešķirtā tehniskā piezīme Latvijas soliņam par protestu pret Šķēles kavēšanu uzbrukuma noslēgumā. Pārkers iemeta abus metienus, bet ceturtdaļas pēdējās sekundēs saņēma sodu uzbrukumā. Septiņu punktu starpības vietā mīnus vienpadsmit – 65:76.

Latvija turpināja cīņu. Šķēle guva divus punktus ar sodu, pārliecinoši spēlē iejutās Freimanis, enerģiski cīnījās Bertāns. Pēc Mejera trāpījuma starpība tika samazināta līdz astoņiem punktiem – 75:83. “Les Bleus” neapjuka, uzbruka ar labāko precizitāti turnīrā un četrarpus minūtes pirms pamatlaika beigām atjaunoja četrpadsmit punktu pārsvaru – 79:93. Ātrā un skatītājiem tīkamā spēle turpinājās arī galotnē. Nepilnas divas minūtes pirms finālsvilpes Bertāna un Strēlnieka tālmetieni ļāva pietuvoties septiņu punktu attālumā – 91:98. Nākamais Freimaņa mēģinājums bija neprecīzs, bet, sākoties pēdējai minūtei, Pārkers sasniedza simts gūto punktu robežu.

E grupa, 13. septembris, Ļubļana

Francija – Latvija 102:91 (31:15, 21:20, 24:30, 26:26)
Francija: Ajinca 25 (2p 9/12, 1p 7/8; 5ab, 7ip), Parker 23 (2p 9/16, 3p 0/1, 1p 5/6), Batum 19 (10ab, 6rp), Diaw 16 (9ab, 3rp), De Colo 8, Diot 5, Gelabale 4, F. Pietrus 2 (8ab), Heurtel; Lauvergne, Petro, Kahudi.
Latvija: Bertāns 28 (2p 5/7, 3p 4/6, 1p 6/8; 9ip), Strēlnieks 14 (2p 4/5, 3p 2/3), Freimanis 11, Kuksiks 11, Šķēle 8 (4rp), Blūms 6, K. Bērziņš 4, Janičenoks 3, Meiers 2, Mejeris 2, Šeļakovs 2 (4ab), J. Bērziņš (2ab).
Tiesneši: Arteaga (Spānija), Cerebuch (Itālija), Nuran (Turcija).

Statistika. Francija 102, Latvija 91

Metieni no spēles: 40/67 vs 35/65
2p: 37/56 vs 24/41
3p: 3/11 vs 11/24
1p: 19/21 vs 10/14
AB: 35 (13/22) vs 23 (10/13)
RP: 16 vs 16
Kļ.: 10 vs 10
PB: 5 vs 2
BM: 6 vs 2
Personiskās piezīmes: 20 vs 22
Punkti ātrajos uzbrukumos: 10 vs 8
Punkti pēc kļūdām: 12 vs 17
Otrās iespējas punkti: 16 vs 7
Punkti soda laukumā: 58 vs 42
Starta piecnieki: 87 vs 51
Rezervisti: 15 vs 40

Izmantotie resursi:
EuroBasket 2013

 +22 [+] [-]

, 2013-09-13 23:45, pirms 11 gadiem
Ehh,te arī izpaudās pārsvars centra pozīcijā,Bērziņš dabūja traumu un pa lielam tad vienīgi viņš varēja nosargāt groza apakšu līmenī,pārējie tomēr nepavilka Vispār,kaut arī zaudējām,esmu priecīgs par mūsejo sniegumu,ļoti skatāma spēle,Bertāns vispār tik smuki izčakarēja Žiljēnu ar savām kustībām,prieks par Škēli,atkal varēja atcerēties viņa labākos laikus ar to caurgājienu Ar šādu spēli beļģiem nav variantu pret mums!
Es tikai ceru,ka Bērziņam nav nopietns savainojums,jo tas būtu smagi tagad viņu zaudēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2013-09-13 23:47, pirms 11 gadiem
Prieks par Dairi, malacis, godīgi sakot pie - 20 jau biju zaudējis cerības, malači puiši. Bet mūsu garajiem jāsāk ieguldīt kāds rezultāts, vienalga vai uzbrukumā vai aizsardzībā, šodien nekādi !
P.S.
Man patika Franču žests uzdāvinot De Colo un Galabela kreklu ar 100 nr. par aizvadītām simtām spēlēm. Mūsējiem 100 ar tādu vajadzētu

     [+] [-]

, 2013-09-13 23:47, pirms 11 gadiem
Izlietu ūdeni nesasmelsi... Tagad ir dzīvot vai mirt spēle ar Beļģiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2013-09-13 23:47, pirms 11 gadiem
Jābūt reāliem - franči sāka uz maksimumu, ieguva pārsvaru un tad atlaida un principā bez stresa novadīja spēli līdz sev vēlamam rezultātam. Šis līmenis mums tikai epizodiski bija pa spēkam. Jāuzvelk Beļģija un būs jau labi.

  +5 [+] [-]

, 2013-09-13 23:48, pirms 11 gadiem
Fantastisks basketbols! Latviešu džeki malači! Ja tikai nebūtu tik neveiksmīgs pirmais puslaiks...

Nevaru vien sagaidīt, kad Latvijas izlasē parādīsies iespējams, vēsturē labākais tandēms Dairis un Dāvis Bertāni!

Dairis šovakar normāli spridzināja un pelna sev plusiņus nākotnei, klubu līmenī.

Un, protams, jāapsveic meistarīgā Francijas izlase, ar leģendāro Pārkeru priekšgalā.

SVĒTDIEN JĀSASIT BEĻĢI!!! VARAM !!!

  +7 [+] [-]

, 2013-09-13 23:48, pirms 11 gadiem
Grūti bija ticēt ka vinnēsi Franciju, toties parādījām ka arī Latvija ir gatava cīnīties par augstākajām vietām.

  +7 [+] [-]

, 2013-09-13 23:48, pirms 11 gadiem
Zbal tas Pārkers.

 +13 [+] [-]

, 2013-09-13 23:48, pirms 11 gadiem
Cepuri nost, laba spēle.. mazliet pietrūka... bet pret tādiem spelētājiem - respect.

 +15 [+] [-]

, 2013-09-13 23:48, pirms 11 gadiem
nu ko lai saka bija variantu,bet... Visu cienu LATVIJAI.
Slēpts komentārs: hercog
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-09-13 23:49, pirms 11 gadiem
ļoti laba spēle,neko pārmest!

  +4 [+] [-]

, 2013-09-13 23:49, pirms 11 gadiem
Ja nepapistu pirmo puslaiku, tad paņemtu spēli!

  +6 [+] [-]

, 2013-09-13 23:49, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Skaidrs, ka pret 10 cīņas potenciāliem 8000niekiem nevar cīnīties
Bet nepatika kā Bagijs skaloja mūsējos 1.cet
tā bija nesavāldība
bet nepēlu, pats nesavaldos dažkārt

p.s.
rīt pēc gada pauzes (vispār neesmu cēlis stieni, izņemot bišķi paspaidījis guļus) par godu meitas jubilejai gribu uzgrūst 100 kg un tai jakļūst par tradīciju līdz pat 50 gadu vecumam
kādas likmes izdosies vai ne?
Nedaudz pateikšu priekšā
PB 150
Pērn 120 gumijniekos varēju pēc 6-8 treniņiem, bet šovasar pēc apendicīta un smagas vēderinfekcijas svara zudums ap 14 kg… ir baža
Toties bīčs spēlēts un kāja būs vienalga laba
Sekojiet informācijai
Varēji to paturēt pie sevis!

  +4 [+] [-]

, 2013-09-13 23:49, pirms 11 gadiem
nu ko, ukraina rīt uzvar leišus kas vienmēr mūs "mīl" kopā ar krieviem un viss būs dibenā

  +1 [+] [-]

, 2013-09-13 23:49, pirms 11 gadiem
esi reāls, FRA pirmajās 10 minūtēs parādīja, ka Latvija nav spējīga cīnīties par augstām vietām..
VilhelmsL rakstīja: Grūti bija ticēt ka vinnēsi Franciju, toties parādījām ka arī Latvija ir gatava cīnīties par augstākajām vietām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-13 23:50, pirms 11 gadiem
Ka es jums saku, leiši nekad nepalīdzēs LV. Speciāli vēl zaudēs. Žēl, ka Serbi tā ... Tikai puse ir atkarīga no LV. Tas būs ļoti stulbi, ja LV nespēlēs 1/4finālā. Ja leiši zaudēs, es viņus ienīdīšu līdz mūža galam. DAVAI PARĀDIET, KA ESIET BRAĻUKAS. Neviens neprasa zaudēt, tikai uzvarēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-09-13 23:50, pirms 11 gadiem
Latvija zaudē. Tik tiz*s virsraksts par tādu spēli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-13 23:50, pirms 11 gadiem
lai ar zaudējums,ir lepnums par mūsējiem,,tā tik turpināt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-13 23:50, pirms 11 gadiem
Galīgi nepatīk tas, ka mūsējie liktenis ir daļēji atkarīgs no leišiem...Ukraiņi sitīsies kā traki, kamēr leiši visdrīzāk spēlēs ar pus gāzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-09-13 23:50, pirms 11 gadiem
Mūsējie malači, ka saņēmās un bija daudz skaistu epizožu. Pietrūka veiksmes un laika...

  +5 [+] [-]

, 2013-09-13 23:50, pirms 11 gadiem
grūti kko pārmest,visi centās,bet ne visiem izdevās! Pārkers beigās parādīja,ka ir viens no,ja ne pats labākais turnīra spēlētājs! Sakat,ko gribat,bet valsts nodevēja biedriņa garās rokas šodien noderētu..nu,kas Šeļakovs par centru pret tādu pretinieku kāda ir Francijas izlase..
P.S. Bertāns Vefam šosezon reāli pietrūks..

  +1 [+] [-]

, 2013-09-13 23:51, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Skaidrs, ka pret 10 cīņas potenciāliem 8000niekiem nevar cīnīties
Bet nepatika kā Bagijs skaloja mūsējos 1.cet
tā bija nesavāldība
bet nepēlu, pats nesavaldos dažkārt

p.s.
rīt pēc gada pauzes (vispār neesmu cēlis stieni, izņemot bišķi paspaidījis guļus) par godu meitas jubilejai gribu uzgrūst 100 kg un tai jakļūst par tradīciju līdz pat 50 gadu vecumam
kādas likmes izdosies vai ne?
Nedaudz pateikšu priekšā
PB 150
Pērn 120 gumijniekos varēju pēc 6-8 treniņiem, bet šovasar pēc apendicīta un smagas vēderinfekcijas svara zudums ap 14 kg… ir baža
Toties bīčs spēlēts un kāja būs vienalga laba
Sekojiet informācijai
Ar sintētiku niekojies???

     [+] [-]

, 2013-09-13 23:51, pirms 11 gadiem
carlosbuldozer rakstīja: Stulbie mērkaķi ar savām garajām rokām.....
Kāpēc tad tev ir tāda "mērkaķa" lietotājvārds ?

     [+] [-]

, 2013-09-13 23:51, pirms 11 gadiem
Lietuvai tak jāuvar ukraina, lai būtu 2.?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-13 23:51, pirms 11 gadiem
vismaz skatama spele bija, tas galvenais, bet aizsardziba nekada

  +3 [+] [-]

, 2013-09-13 23:51, pirms 11 gadiem
Skatāma spēle. Otrais puslaiks pret EČ vicečempioni aizvadīts ļoti labi.
Prieks par Bertānu. Pēdējās min bija iespēja pacīnīties par uzvaru, bet neiekrita metieni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-13 23:51, pirms 11 gadiem
Malači puiši cīnījās līdz galam, pret tik spēcīgu pretinieku kā Francija, ir ļoti grūti atspēlēt -20, brīnumam pietrūka veiksmes.

     [+] [-]

, 2013-09-13 23:51, pirms 11 gadiem
ze,ka bertana 28p nepalidzeja. Ja butu savakusi vairak bumbas zem groziem,tad sodien butu uzvara.

  +5 [+] [-]

, 2013-09-13 23:51, pirms 11 gadiem
Juutu ka broliukas muus piepisiis!

     [+] [-]

, 2013-09-13 23:51, pirms 11 gadiem
nevaldāmais rakstīja: Latvija zaudē. Tik tiz*s virsraksts par tādu spēli!
.. it kā mēs spēlējām pret vienlīdzīgu komandu.

  +3 [+] [-]

, 2013-09-13 23:52, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: NU RE, VISI MŪSĒJI IR AIZVADĪJUŠI VIENU SPĒLI NBA
Ha,lol,tiešām Pozitīvi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-13 23:52, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: ar to nepietieks, ja leiši atdosies UKR
un tās ir reāli, jo tā varēs izvairīties no ITA
Un kas tad nāks pretī braļukām ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-09-13 23:52, pirms 11 gadiem
Freimaņa danks Wow !!

  +1 [+] [-]

, 2013-09-13 23:52, pirms 11 gadiem
Emka9595 rakstīja: Jācer uz Ukrains uzvaru
Lielākais šizofrēniķis Sportacentrā. Vēl pirms kāda laika bija kvēlākais basketbola fanāts, smirdēja katrā rakstā par hokeju. Tagad pilnīgi otrādāk. Kas ar tevi?

  +1 [+] [-]

, 2013-09-13 23:52, pirms 11 gadiem
hercog rakstīja: ko tu muldi, vislielākie - bija kad Bērziņš bija laukumā. Ātrāk vajadzēja sākt spēlēt ar vienu garo, tad varbūt būtu panākuši. Bērzam ceru kārtīga trauma, bez viņa ies labāk !
beidz lietot ko tu lieto,kamēr nav par vēlu un izej kādu rehabilitācijas programmu un galvenais atceries,ka tevi vecāki tevi ļoti mīl

  +8 [+] [-]

, 2013-09-13 23:52, pirms 11 gadiem
Francija izskatījās pēc "iemet, cik gribi- mēs iemetīsim vēl vairāk".

  +7 [+] [-]

, 2013-09-13 23:52, pirms 11 gadiem
Būtu 3. cet beigās Šķēle to ātro noslēdzis pie -9. Tur būtu citādi aizgājis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-09-13 23:52, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Skaidrs, ka pret 10 cīņas potenciāliem 8000niekiem nevar cīnīties
Bet nepatika kā Bagijs skaloja mūsējos 1.cet
tā bija nesavāldība
bet nepēlu, pats nesavaldos dažkārt

p.s.
rīt pēc gada pauzes (vispār neesmu cēlis stieni, izņemot bišķi paspaidījis guļus) par godu meitas jubilejai gribu uzgrūst 100 kg un tai jakļūst par tradīciju līdz pat 50 gadu vecumam
kādas likmes izdosies vai ne?
Nedaudz pateikšu priekšā
PB 150
Pērn 120 gumijniekos varēju pēc 6-8 treniņiem, bet šovasar pēc apendicīta un smagas vēderinfekcijas svara zudums ap 14 kg… ir baža
Toties bīčs spēlēts un kāja būs vienalga laba
Sekojiet informācijai
tu esi slims arī ar galvu?

     [+] [-]

, 2013-09-13 23:52, pirms 11 gadiem
riktigais77 rakstīja: blums sija cempi vispar neko naw paradijis,riktigs blumizers...belgiju kartigi samizaas,un leisi vinnes ukrrainu un mes tiksim talak,blums var braukt majas,bez vina bus ari labi he he,malaci cali,nekas ka zaudeja bet bija par velu smelt udenus
Ja tu nevari pateikt neko sakarīgu un objektīvu... Labāk paklusē.

 +13 [+] [-]

, 2013-09-13 23:52, pirms 11 gadiem
Speles top citats "Tad,kad tas resnais stampājas zem groza - neskatamies uz viņu,skatamies uz saviem spēlētājiem!" /A.Bagatskis/

  -2 [+] [-]

, 2013-09-13 23:52, pirms 11 gadiem
Visam ir savs izskaidrojums - piekdiena 13 datums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-13 23:53, pirms 11 gadiem
ja mees uzvaram bellgus un ukrainni zaudee - viss ir bumbaas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-13 23:53, pirms 11 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Bez Beerza gandriiz nebuus varintu mums pret beljgjiem !
Freimanis visu čempi bija labāks par bērzu, tik viņš iesaistas no rezervistiem!Tā kā horvāti ar spēles atdošanu Ukriem vairāk būs zaudējuši, kā ieguvuši!
Tik tizlu un nemotivētu spēli pat Leiši nepieļāva!

     [+] [-]

, 2013-09-13 23:54, pirms 11 gadiem
Lepnums un prieks par šādu komandu!
gribējās uzvaru, bet redzot francijas startu atlika tikai gaidīt, kad viņi atslābināsies. kā jau citās spēlēs, arī šeit veiksme tomēr bija stiprākās komandas pusē. neskatoties uz briesmīgo sākumu, mūsējie prata izmantot francijas atslābināšanos. pāris metieni, un viss varēja būt savādāk.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-13 23:54, pirms 11 gadiem
butu labak ja ukraina speletu pret lietuvu no rita......

  -1 [+] [-]

, 2013-09-13 23:54, pirms 11 gadiem
Latvija iziet kā 4tā komanda, pretī es liktu, ka pretī Slovēnija, lol. Būs interesanti.

  -2 [+] [-]

, 2013-09-13 23:54, pirms 11 gadiem
Diemžēl Latvijai čempionāts svētdien beigsies... Es ceru ka kļūdos, bet Lietuva nespēlēs ar visiem līderiem un ja Ukraina uzvilka serbus tad arī leišus nebūs problēma, diemžel bet tā tas ir...

     [+] [-]

, 2013-09-13 23:54, pirms 11 gadiem
hbarnes40 rakstīja: Ja lv uzvar belgjus bet leishi zaudee...tad latvija taa ieniidiis lietuvu..lol
Aizej un skaidrā paskaties tabulu un tad ...padomā, ja ir ar ko!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-13 23:55, pirms 11 gadiem
Tirsā ir. Leišiem tak neko vairs nevajag..

  -1 [+] [-]

, 2013-09-13 23:55, pirms 11 gadiem
hahaa - kā kāds favorīts zaudē, tā tipa atdevuši spēli .. to pašu var sagaidīt Lietuva-Ukraina. kādā sakarā Lietuvai būtu 100% jāuzvar? pavāja komanda, ar daudziem mīnusiem, var zaudēt jebkuram ..

  +3 [+] [-]

, 2013-09-13 23:55, pirms 11 gadiem
skverzaks1 rakstīja: Freimaņa danks Wow !!
Bertāns ielika danku Batum sejā 1/4

  +6 [+] [-]

, 2013-09-13 23:55, pirms 11 gadiem
Labi nokapāja, savu spēju robežās, tak atzīsim, Francija bija ļoti laba šodien. Mūsējie tāpat parādīja mugurkaulu, malači!

Jāvinnē Beļģija un lai tik pamēģina tie mūsu kaimiņi nevinnēt Ukrainu!

  +1 [+] [-]

, 2013-09-13 23:55, pirms 11 gadiem
Es esmu rasists,atzīstos! Man nav saprotams kāpēc Eiropas čempī mums jāspēlē pret deviņiem melnajiem!

  +3 [+] [-]

, 2013-09-13 23:55, pirms 11 gadiem
Tā tik bij` uguņošana. Neko nekad tādu no Lat nebiju redzējis. Cerējis - jā, bet ne redzējis.

     [+] [-]

, 2013-09-13 23:55, pirms 11 gadiem
lielais eksperts rakstīja: Būtu 3. cet beigās Šķēle to ātro noslēdzis pie -9. Tur būtu citādi aizgājis.
nu nezinu, domāju, ka spraigā galotnē Pārkers tāpat nokārtotu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-13 23:55, pirms 11 gadiem
hercog rakstīja: ko tu muldi, vislielākie - bija kad Bērziņš bija laukumā. Ātrāk vajadzēja sākt spēlēt ar vienu garo, tad varbūt būtu panākuši. Bērzam ceru kārtīga trauma, bez viņa ies labāk !
Absolūts idiots??? Tu ko no baša ar saproti??? Vai tik tik protokolu skaties? Bērzs vienīgais, kas kā līdzīgs zem groza varēja cīnīties! Pie +20 jau franči vairs nespēlēja! Ar beļģiem Bērzu ĻOTI VAJAG!!!!

  +4 [+] [-]

, 2013-09-13 23:55, pirms 11 gadiem
Super skatāma spēle! Paldies mūsu basketbolistiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-09-13 23:56, pirms 11 gadiem
Latvija gudra komanda, šodien atdeva spēli - skaidrs, ka 1/4F no 4.vietas pretī dabūs izdevīgāku pretinieku, nekā būtu no augstākas vietas. pagaidām joprojām viss pēc plāna!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-13 23:56, pirms 11 gadiem
siikaisss rakstīja: Diemžēl Latvijai čempionāts svētdien beigsies... Es ceru ka kļūdos, bet Lietuva nespēlēs ar visiem līderiem un ja Ukraina uzvilka serbus tad arī leišus nebūs problēma, diemžel bet tā tas ir...
Nea...Lietuva visus atsēdinās malā un čučēs pakāšot pirmo vietu grupā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-13 23:57, pirms 11 gadiem
cerēsim, ka LT būs kauns Bagatska priekšā nolaist spēli :-)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-13 23:57, pirms 11 gadiem
army1005 rakstīja: ja uzvaram beļģus un kaimiņi paņem ukrus tad taču tiekam tālāk, vai ne? bet nu nevaram kautkā uzvarēt kaut vienu top komandu...
Labāk šādi, nekā uzvarēt Horvātus un netikt tālāk, kā tas bija citus gadus.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-13 23:57, pirms 11 gadiem
jokdaris!!! padomā par matchupiem - Ajinca vs Meiers, Gelabale vs Blūms, Janičenoks vs Batums, Diavs vs Kuksiks..

Aizsardzība bija pilnīgs izsmiekls! Neviens nevar nosegt 1:1, neviens nevar nobloķēt metienu, bumbu izcīnīt.. vienīgais, kurš tika atsēdināts aizsardzībā bija ... Pārkers!!

2. puslaikā bija exhibition game, skaista spēle, bet LV bija tieši 0% uzvarēt, lai arī starpību samazināja..

Ainarson rakstīja: Ja nepapistu pirmo puslaiku, tad paņemtu spēli!

     [+] [-]

, 2013-09-13 23:57, pirms 11 gadiem
ahcagi rakstīja: Fantastisks basketbols! Latviešu džeki malači! Ja tikai nebūtu tik neveiksmīgs pirmais puslaiks...

Nevaru vien sagaidīt, kad Latvijas izlasē parādīsies iespējams, vēsturē labākais tandēms Dairis un Dāvis Bertāni!

Dairis šovakar normāli spridzināja un pelna sev plusiņus nākotnei, klubu līmenī.

Un, protams, jāapsveic meistarīgā Francijas izlase, ar leģendāro Pārkeru priekšgalā.

SVĒTDIEN JĀSASIT BEĻĢI!!! VARAM !!!
Fantastisks basketbols un izslavētā Latvijas aizsardzība - 102 punkti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SVĒTDIEN JĀSASIT BEĻĢI ... un jāsamaksā leišiem , lai apspēlē ukraiņus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-13 23:57, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Latvija iziet kā 4tā komanda, pretī es liktu, ka pretī Slovēnija, lol. Būs interesanti.
nu ja Leiši neuztaiss suudus,tad ejam

  +4 [+] [-]

, 2013-09-13 23:57, pirms 11 gadiem
Veči sitās līdz galam- visu cieņu, bet tas, ko franči ar mums darīja mūsu soda laukumā, uz to bija grūti noskatīties, tā bija izvarošana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-13 23:58, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Skaidrs, ka pret 10 cīņas potenciāliem 8000niekiem nevar cīnīties
Bet nepatika kā Bagijs skaloja mūsējos 1.cet
tā bija nesavāldība
bet nepēlu, pats nesavaldos dažkārt

p.s.
rīt pēc gada pauzes (vispār neesmu cēlis stieni, izņemot bišķi paspaidījis guļus) par godu meitas jubilejai gribu uzgrūst 100 kg un tai jakļūst par tradīciju līdz pat 50 gadu vecumam
kādas likmes izdosies vai ne?
Nedaudz pateikšu priekšā
PB 150
Pērn 120 gumijniekos varēju pēc 6-8 treniņiem, bet šovasar pēc apendicīta un smagas vēderinfekcijas svara zudums ap 14 kg… ir baža
Toties bīčs spēlēts un kāja būs vienalga laba
Sekojiet informācijai
es domaaju, neviens nekam nesekos. Un tiec kaartiibaa ar veseliibu, nevis pirs dams, dirs dams kaut kaadu 100 meegini izgruust.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-13 23:58, pirms 11 gadiem
heh rakstīja: nu ko, ukraina rīt uzvar leišus kas vienmēr mūs "mīl" kopā ar krieviem un viss būs dibenā
SC krievs muti aizver!!!

  -2 [+] [-]

, 2013-09-13 23:58, pirms 11 gadiem
balts rakstīja: Absolūts idiots??? Tu ko no baša ar saproti??? Vai tik tik protokolu skaties? Bērzs vienīgais, kas kā līdzīgs zem groza varēja cīnīties! Pie +20 jau franči vairs nespēlēja! Ar beļģiem Bērzu ĻOTI VAJAG!!!!
zem groza jā, Bērzs labākais. bet ja būtu skatījies visas LV spēles, tad redzētu, ka Bagijs daudz izmantojis mazo sastāvu - piem ar Kuksiku kā 4-to, kas dod savas priekšrocības..

     [+] [-]

, 2013-09-13 23:58, pirms 11 gadiem
kresnais rakstīja: nu nezinu, domāju, ka spraigā galotnē Pārkers tāpat nokārtotu
SA nenokārtoja, iespējams ar te nenokārtotu! Monstsrs viņš nav, bet gariņš, kaz zin kad un ko darīt gan!

  +1 [+] [-]

, 2013-09-13 23:59, pirms 11 gadiem
v4_karstgalvis rakstīja: lol
trolol
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-13 23:59, pirms 11 gadiem
jā, varu piekrist dažiem, ka spēle varēja būt asāka. mums reizem pietrūkst tāda īsta asuma. mēs cīnījāmies, bet tā ļoti godīgi un draudzīgi. reizēm, lai vinnētu šādas komandas, ir vērts arī spēlēt asi un netīri.

  -2 [+] [-]

, 2013-09-13 23:59, pirms 11 gadiem
balts rakstīja: Absolūts idiots??? Tu ko no baša ar saproti??? Vai tik tik protokolu skaties? Bērzs vienīgais, kas kā līdzīgs zem groza varēja cīnīties! Pie +20 jau franči vairs nespēlēja! Ar beļģiem Bērzu ĻOTI VAJAG!!!!
Kurā vietā līdzīgs, kādā jēga ka bērzs vairāk pagrūzstās un melnais tāpat iemet ? Tev liekas uzreiz labāka aizsardzība ? Bērzs uzbrukumā ir 0 un katrā spēlē ir vismaz 3 rupjas kļūdas. Labāk tad lai jaunais Jānis Bērziņš spēlē gūst pieredzi, viņam ir vismaz nākotne un ok ja arī viņš sūdīgāk aizsardzībā nokapātu, uzbrukumā būtu labāks + pieredze. Bērzam nav nākotnes, nesaprotu ko tu viņu aizstāvi !

     [+] [-]

, 2013-09-13 23:59, pirms 11 gadiem
VilhelmsL rakstīja: .. it kā mēs spēlējām pret vienlīdzīgu komandu.
nerunāju jau par to. kaut vai pretī būtu kazhstāna un izvērstos tādas spēle,virsrakstam būtu jābūt krietni savādākam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-09-13 23:59, pirms 11 gadiem
eh, veči, nevajadzēja vēl sākt domāt par pč....

     [+] [-]

, 2013-09-13 23:59, pirms 11 gadiem
man patika kaa resnais diaavs visu laiku tika atstaats pret muusu punduriem zem groza.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:00, pirms 11 gadiem
lielais eksperts rakstīja: Būtu 3. cet beigās Šķēle to ātro noslēdzis pie -9. Tur būtu citādi aizgājis.
tur jau Slovēnijas neorganizētība vainojama, cik tad reizes nav paslīdējuši (nevis nogrūsti, paši aizķērušiesi) spēlētāji...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-09-14 00:00, pirms 11 gadiem
Euro cup zvaigznu speele, vai kas tamliidzigs =DDD Besi ka garaja galaa nav kaut viens riktiigs vecis, visi taadi zali puisi, kur briziem izskataas nobijusies, speletajus ar atbloket nevar!

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:00, pirms 11 gadiem
Stiflerss rakstīja: nu ja Leiši neuztaiss suudus,tad ejam
kādus suuudus ??? Leišiem vairs neko nevajag. Viņi ir Play-off

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:00, pirms 11 gadiem
Tiesneši nebija neitrāli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-09-14 00:00, pirms 11 gadiem
balts rakstīja: Absolūts idiots??? Tu ko no baša ar saproti??? Vai tik tik protokolu skaties? Bērzs vienīgais, kas kā līdzīgs zem groza varēja cīnīties! Pie +20 jau franči vairs nespēlēja! Ar beļģiem Bērzu ĻOTI VAJAG!!!!
Jā, un tu esi gudrinieks, ja saki, ka pie +20 francūži nespēlēja?!?!
Zini, kaut kā neizskatījās...līderus turēja laukumā, cik vien vārēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:01, pirms 11 gadiem
tas , ko reizēm gribētos no jaunajiem, lai viņi sistos agresīvi, kaut rupji.

  +2 [+] [-]

, 2013-09-14 00:01, pirms 11 gadiem
Ir zaudeeta kauja,bet ne kars!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-14 00:01, pirms 11 gadiem
hercog rakstīja: Kurā vietā līdzīgs, kādā jēga ka bērzs vairāk pagrūzstās un melnais tāpat iemet ? Tev liekas uzreiz labāka aizsardzība ? Bērzs uzbrukumā ir 0 un katrā spēlē ir vismaz 3 rupjas kļūdas. Labāk tad lai jaunais Jānis Bērziņš spēlē gūst pieredzi, viņam ir vismaz nākotne un ok ja arī viņš sūdīgāk aizsardzībā nokapātu, uzbrukumā būtu labāks + pieredze. Bērzam nav nākotnes, nesaprotu ko tu viņu aizstāvi !
Vēl stulbāku salīdzinājumu neatradīsi???
Mazais Bērzs atbrauc uz Eiropas čempi gūt pieredzi lielā Bērza vietā!!!
Zini...ej izgulies...varbūt ar būs kas sakarīgs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:02, pirms 11 gadiem
cikos rīt Lietuva spēlē?

Sūdīga priekšnojauta, zinot,ka viņiem tā spēle neko nemaina - jau nodrošināta vieta.

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:02, pirms 11 gadiem
hbarnes40 rakstīja: Bertans > Janicenoks
Freimanis > Berzins

Nee???!
Cik aprobežotam jābūt, lai tā salīdzinātu spēlētājus? Te tev nav nekāda matemātika, kur viss ir tik konkrēti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:03, pirms 11 gadiem
hbarnes40 rakstīja: Aizver muti!
trin garām, ja kaut kas nepatīk

  -2 [+] [-]

, 2013-09-14 00:03, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: Ukraina ir daudz labāka komanda par Latviju un to pierāda uzvara pret Serbiju un -6 pret franciju, Latvijai visas iespējas dabūt izlasē Biedriņu,Kambalu un mēģināt pēc 2 gadiem
Es domāju, mums vajadzētu naturalizēt kādu, kurš netiek ASV izlasē PG pozīcijā, būsim vēl daudz labāka komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:03, pirms 11 gadiem
siikaisss rakstīja: Diemžēl Latvijai čempionāts svētdien beigsies... Es ceru ka kļūdos, bet Lietuva nespēlēs ar visiem līderiem un ja Ukraina uzvilka serbus tad arī leišus nebūs problēma, diemžel bet tā tas ir...
Zaudēt vai necīnīties nav sportista cienīgi. Lietuvieši ir mūsu brāļi un arī lieliski sportisti. Viņi nepieļaus vienkāršu zaudēšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:04, pirms 11 gadiem
Uzbrukums protams foršs, Bertāns malacis, bet nu garie zem kritikas... tik mīksti.. tāda sajūta, ka bez pilnīgas iedvasmas spēlē.. pat normālu sodu nevar uzsist. Mejeris, Meiers nu pilnīgi puišeļi izskatījās... nesapratu, kāpēc Bagijs tos abus vispār turēja laukumā..

Par Pārkeru - protams, augstākā klase.. meta šodien iekšā arī grūtus metienus un nevarēja arī īpaši taisīt double teamus uz viņu, jo garie galīgi nebija mums līmenī šodien.. Vienīgi nepatika, ka uz Pārkera māņkustībām baigi traki iekrita, labāk neizlekt un viņš met nedaudz pāri rokām, nevis tā riskēt uz lekšanu un dabūt iekšā pilnīgi brīvu lejapu.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:04, pirms 11 gadiem
bonis2 rakstīja: Zaudēt vai necīnīties nav sportista cienīgi. Lietuvieši ir mūsu brāļi un arī lieliski sportisti. Viņi nepieļaus vienkāršu zaudēšanu.
pirmkārt tribīnes ir pilnas ar lietuviešiem, un viņi nevar atļauties tādus brīnumus kā serbi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:04, pirms 11 gadiem
v4_karstgalvis rakstīja: tevi ari panems stabili!
Ta liec viņu mierā, viņš nav vēl beidzis uz Lebrona bildes o....t!
Emocijas, eksplozijas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:04, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: Ukraina ir daudz labāka komanda par Latviju un to pierāda uzvara pret Serbiju un -6 pret franciju, Latvijai visas iespējas dabūt izlasē Biedriņu,Kambalu un mēģināt pēc 2 gadiem
Tavs dzīves mērķis laikam ir būt par idiotu. Izdodas, malacis!

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:05, pirms 11 gadiem
hbarnes40 rakstīja: Bertans > Janicenoks
Freimanis > Berzins

Nee???!
Nē.
Uzmini nu

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:05, pirms 11 gadiem
principā, varēja just, ka caurgājieni uz grozu visai labi iziet, ne tikai bertānam, arī šķēle, kā arī strēlnieks ļoti regulāri tika līdz grozam. iespējams pat, ka francija laida, jo negribēja sapelnīties. tad arī vajadzēja uz to spiest.
''ekh. bet spēle bija lieliska, bertāns "zverjuga", šķēle "molodec"!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:05, pirms 11 gadiem
atbanotais A-BURTS rakstīja: paskatoties uz komentetajiem bimbambola sadalia, katrs tresais ir ar melnadaina foto sava avatara! del ta fakta vien, no visas sirds gribas novelet LV basketbolistiem zagi! HOKEJS PARI VISAM!!!
Es saprotu, ka tev Žagars no Operas ar nepatīk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:06, pirms 11 gadiem
vispār, ja LT uzvar ukraiņus, viņi ir vai nu 1. vai 2.v. grupā. Bet godīgi sakot, skatoties uz otrās grupas komandām, laikam ir vienalga, ar ko spēlēt. Vai ar ITA, kas jau tagad mauc, vai ar ESP, kas vajadzīgā brīdī saņemas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:06, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Tu vispār atšķir raušanu no grūšanas un spiešanas guļus
katrs malkas skaldītājs var 120 uzspiest guļus, bet 100 uzgrūst var tikai pilnīgs metāns vai vīrs ar iemaņām (iemānām pret sievieti, pret kultūru, pret saiedrību, pret vēsturi un sporta klasiku - svarcelšanu)
Es visu atšķiru, esmu informēts, esmu darbojies un saprotu.
Katrs malkas skaldītājs nevar 120 uzspiest, vidējais latvietis droši vien nevar savu svaru uzspiest. Nav nozīmes, kādu vāŗdu es esmu izvēlējies, lai apzīmētu stieņa guļusspiešanu no krūtīm, ja cilvēks vēlēsies, visu sapratīs, nevis kuls sū du.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:07, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Principa,esmu lepns par taadu speli,tomer zaudet Franciem basketbola,nav tas pats kas hokeja ! Respect Parkeram,patriots un super spielers,Andrim buutu janokaunas! Visu laiku domaaju,ka Bertans ir viduvejiba,bet sodien manas domas mainija uz otru pusi,veiksmi vinam Spanija !
ja Bertāns būtu viduvējība,tagad neietu Blūma pēdās Spānijā kapāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:07, pirms 11 gadiem
Kā jau vienmēr. 2 milj Latvijas iedzīvotāji zina, kā iemest grozā , bet mūsu basketbolisti to nemāk! Mainam attieksmi interneta portālos un BEIDZAM kritīzēt Latvijas izlasi! TAS ir visos sporta veidos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-14 00:08, pirms 11 gadiem
KillerLoop rakstīja: Tavs dzīves mērķis laikam ir būt par idiotu. Izdodas, malacis!
es jau reāli nogurstu no šiem biedriņa un kambalas faniem. tā apnikuši!
tad jau labāk investēt jauno centru apmācībā. samesties, aizsūtīt kādus 3-4 perspektīvos pie olaidžuvona uz treniņiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-14 00:08, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: ir naivi cerēt, ka hoholi nesasitīs zirga galvas

bye bye Latvija
Ej gulēt, trolli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:08, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: koka sēne
Mejerim ši bija parocīgākā komandu, pret koparādīt un parādīja asumiņu
kā tad asums bija milzīgs. pat neesmu pārliecināts vai kādu reizi vispār atsitās aizsardzībā. atbloķēt arī nemāk...

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:08, pirms 11 gadiem
atbanotais A-BURTS rakstīja: kads seit sakars ar kaut kadiem tur Zagariem un operu?
Nu zin kā, kulturālie cilvēki, hokeja fani nekulturāli, un tā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:09, pirms 11 gadiem
ricards1509 rakstīja: Kā jau vienmēr. 2 milj Latvijas iedzīvotāji zina, kā iemest grozā , bet mūsu basketbolisti to nemāk! Mainam attieksmi interneta portālos un BEIDZAM kritīzēt Latvijas izlasi! TAS ir visos sporta veidos!
Veselīga kritika ir laba!! Tā kā

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:09, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: tas bija pārpratums

bet visu tomēr nosaka tabula grupā

4.Ukraina
5.Latvija
tev neienāca prātā,ka tas ir tikai tāpēc,ka viņi izgāja ārā no vieglākas grupas un viņiem plusā jau uzvara pār Beļģiju,kam otrajā posmā visi bradā pāri

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:09, pirms 11 gadiem
Kur jūs esat salātlapas Šķēles nolicēji, viņš ar saviem nestandarta gājieniem vismaz ļāva pietuvoties rezultātā.
Bet ja godīgi francūži izjāja diezgan pamatīgi, pašās spēles beigās Parkers visu nokārtoja tā, lai šaubas par uzvarētāju vairs nebūtu.
Nu ko jācer uz LT panākumu pret UKR un pašiem jāņem Beļģi.
p.s. ko ta Buļu nometa, ka nevienu LV spēli neļauj komentēt.
Visu cieņu Bergmanim, uzskatu, ka labākais lv basketa komentētājs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-09-14 00:09, pirms 11 gadiem
Cerams Bērzs nespēlēs, lai brauc labāk patusē ar čomu Biedriņu. Pēdējais no egoistiem palicis izlasē, kas var atļauties staigāt pa laukumu un necīnīties, vai nu čalim nav reakcijas un ir galīgi lēns, tādā gadījumā tāpat jāmet miers basim, grozies kā gribi. Vefā tik viņš var spēlēt, labāku klubu vai līgumu viņš nedabūs nekad. Manā skatījumā Bērziņa kļūdas ir 2x pretīgākas nekā citi kad kļūdās cīnoties. Es būtu komandā iedotu presē tam garajam, ja man jācīnās, bet viņš var staigāt un taisīt kļūdas !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:10, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Arī es esmu par sievieti
A, tu koksu nelieto, ja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:10, pirms 11 gadiem
Lietuva vinnēs vienozīmīgi, es nedomāju ka viņi riskēs palikt 4 grupā. Uzvaras gadījumā iespēja iziet kā pirmajiem, līdz ar to visticamāk 1/4 netrāpīs pret Slovēniju vai Spāniju .
Pašiem atliek tik izdomāt kā saplosīt beļģus...

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:10, pirms 11 gadiem
Un respect jau kuro spēli Blūmam. Attieksme laukumā un arī uz soliņa kā īstam līderim. Nu arī nebaidās iet kaulā.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:10, pirms 11 gadiem
zigiss rakstīja: zem groza jā, Bērzs labākais. bet ja būtu skatījies visas LV spēles, tad redzētu, ka Bagijs daudz izmantojis mazo sastāvu - piem ar Kuksiku kā 4-to, kas dod savas priekšrocības..
Skatījos visas! Ko Kuksiks varēja aizsardzībā pret frančiem??? Absolūta 0!!! Beļģi līdzīga stila, atlētiska komanda! Ja frančiem būtu jāuzvar šovakar + 40, viņi arī būtu +40 vinnējuši! Mēs sametām, tad, kad viss bija skaidrs un franči spēlēja uz 30%! Mēs NEVIENU bumbu zem groza nevaram paņemt, franči pa 3x var mest!

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:11, pirms 11 gadiem
valjero rakstīja: Kur jūs esat salātlapas Šķēles nolicēji, viņš ar saviem nestandarta gājieniem vismaz ļāva pietuvoties rezultātā.
Bet ja godīgi francūži izjāja diezgan pamatīgi, pašās spēles beigās Parkers visu nokārtoja tā, lai šaubas par uzvarētāju vairs nebūtu.
Nu ko jācer uz LT panākumu pret UKR un pašiem jāņem Beļģi.
p.s. ko ta Buļu nometa, ka nevienu LV spēli neļauj komentēt.
Visu cieņu Bergmanim, uzskatu, ka labākais lv basketa komentētājs!
beidz!
Te neviens neietuz personālijām!
Buļs ir tur!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:11, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: normāls centrs sākas no 2,20m
un cik tādu ir NBA,kur vispār garie kā suga sāk izmirt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-14 00:11, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: Ukraina ir daudz labāka komanda par Latviju un to pierāda uzvara pret Serbiju un -6 pret franciju, Latvijai visas iespējas dabūt izlasē Biedriņu,Kambalu un mēģināt pēc 2 gadiem
Lai tak tas Pidriņš pieņem ASV pilsonību un atbrīvo mūs no sava tizluma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:12, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: kurš Latvijai liedza uzvarēt Serbiju un arī izet ar bilanci 1-1?
Nu tad salīdzināji. Ukraiņi uzvarēja Serbus, kuriem nekas vairs īsti nebija vajadzīgs. Latvija tos nabagus sasita kā pagalma puikas. Varēsi turpināt stāstīt, cik Ukraina ir lieliska, kad viņa finišēs 5. vietā grupā.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:12, pirms 11 gadiem
hercog rakstīja: Cerams Bērzs nespēlēs, lai brauc labāk patusē ar čomu Biedriņu. Pēdējais no egoistiem palicis izlasē, kas var atļauties staigāt pa laukumu un necīnīties, vai nu čalim nav reakcijas un ir galīgi lēns, tādā gadījumā tāpat jāmet miers basim, grozies kā gribi. Vefā tik viņš var spēlēt, labāku klubu vai līgumu viņš nedabūs nekad. Manā skatījumā Bērziņa kļūdas ir 2x pretīgākas nekā citi kad kļūdās cīnoties. Es būtu komandā iedotu presē tam garajam, ja man jācīnās, bet viņš var staigāt un taisīt kļūdas !
beidz.. vienīgais normālais centrs (lai arī īstenībā ir 4.numurs), kas palicis izlasē. Cik dzirdēts, arī krietni pamainījies raksturā uz labo pusi.

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:12, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: lielakie savu komandu noliceji un heiteri,ir Krievi un Latviesi,Eiropa citur museejos paslavetu,par labu atdevi un rezultatu,a seit tikai nelgas,vaarguli,egoisti....
O, vēl viens paštaisnais uzradās, kā tev pa žizņ sokas?

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:12, pirms 11 gadiem
Spēle bija laba! Malači!
Žēl, ka zaudējums, bet šoreiz francūžu zvaigžņotie vīri bija labi..laikam viņiem labākā spēle turnīrā...žēl, ka pret mums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-09-14 00:13, pirms 11 gadiem
balts rakstīja: Skatījos visas! Ko Kuksiks varēja aizsardzībā pret frančiem??? Absolūta 0!!! Beļģi līdzīga stila, atlētiska komanda! Ja frančiem būtu jāuzvar šovakar + 40, viņi arī būtu +40 vinnējuši! Mēs sametām, tad, kad viss bija skaidrs un franči spēlēja uz 30%! Mēs NEVIENU bumbu zem groza nevaram paņemt, franči pa 3x var mest!
0 esi tu, jo savu neveiksmi tu izgāz savas negācijas uz citiem! Nedod dies, iedosi man horoskopu un datus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:13, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: lielakie savu komandu noliceji un heiteri,ir Krievi un Latviesi,Eiropa citur museejos paslavetu,par labu atdevi un rezultatu,a seit tikai nelgas,vaarguli,egoisti....
Pagaidi mirklīti, šeit notiek iedziļināšānās spēlē un rūpīga analīze. Eksperti spriež, lai no pagātnes analītiskajiem rezultātiem mācītos nākotnē. Nekā personīgā, tīrs profesionālisms.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:13, pirms 11 gadiem
Komandai kā tādai rezultivitāte tiešām apsveicama, uzbrukumi pacietīgi un diezgan veiksmīgi, aizsardzība arī laba, bet centrs.... Skatoties šo pč, šķiet, ka vienīgais,kas iegāž neizsisties līdz 1., 2. vietai, ir auguma nepārsvars, līdz ar to zema efektivitāte zem groza un bloķēt metienus. Arī šajā spēlē - nemeta franči jau tos truļus, praktiski visus zem groza sameta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:14, pirms 11 gadiem
Peleeciits rakstīja: Veselīga kritika ir laba!! Tā kā
Kritizēt jau var, bet, ja mūsējie uzvar VIŅI IR MALAČI, bet, ja zaudē TAD, LAI IET BEKOT, pasaki tik ka tā nav. Tā vienmēr ir bijis, galvenais ir tas, ka mums Latvijā ir tik daudz sporta ''eksperti'', kas zina kā jaspēlē. Pilnīgi di**t gribās!

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:14, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: koks ir ogļu subprodukts
es lietoju OOOH vai kāda bija spirta formula
Es ne jau par to koksu es par to otru, balto koksu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:14, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: lielakie savu komandu noliceji un heiteri,ir Krievi un Latviesi,Eiropa citur museejos paslavetu,par labu atdevi un rezultatu,a seit tikai nelgas,vaarguli,egoisti....
Ko raudi, liec pretī labo, saki, ka viņi ir kultūristi, monstri, snaiperi un malači! Ko var pukstēt?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:15, pirms 11 gadiem
ricards1509 rakstīja: Kritizēt jau var, bet, ja mūsējie uzvar VIŅI IR MALAČI, bet, ja zaudē TAD, LAI IET BEKOT, pasaki tik ka tā nav. Tā vienmēr ir bijis, galvenais ir tas, ka mums Latvijā ir tik daudz sporta ''eksperti'', kas zina kā jaspēlē. Pilnīgi di**t gribās!
Man vēl vairāk par kažoku mainītājiem nepatīk, tie , kuri raud par kažoku mainītājiem. Latviešiem nav jābūt mīkstajiem, jāaudzina tafgaji.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:15, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: koks ir ogļu subprodukts
es lietoju OOOH vai kāda bija spirta formula
C17H21NO4 Šitā formula.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:15, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: kurš Latvijai liedza uzvarēt Serbiju un arī izet ar bilanci 1-1?
tā tak ir Serbija,viens no čempionāta favorītiem,nav jau jāizplūst galējībās, ne jau Latvijai visi paredz vietu vismaz pusfinālā,bet gan Serbiem,ir tak jābūt reāliem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-09-14 00:15, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Nekad neesmu sapratis, kāpēc elementāras lietas, kas tika saskatītas, kurās vajadzēja un varēja nospēlēt labāk, un kur pie vainas nebija pretinieku meistarīa, un tomēr tas netika izdarīts, nevarētu kko uzrakstīt? Mēs nevaram būt neapmierināti? vienkārši nevarēja manīt nekādu dzirksteli jau no pirmajiem 3 uzbrukumiem...nekāda kapiņa, kā sportā saka. Vienīgais kas gāja kaulā bija Bertāns. pārējie ļāva frančiem pastaigāties līdz soda laukumam, bet viņi jau arī nav amatieri, tas, ka viņi vidēji met varbūt par 10 % sliktāk no distances, nenozīmē, ka viņi nejēdz iemest. viņi brīvi varēja ieskrieties un brīvās vietas, kur atdot pasu bija pārāk daudz. Bet izlase kopumā jau super! Bet sliktākā spēle čempī, tieši tādas ticības sev ziņā, kas izpaudās arī aizsardzībā..
Saliec komatus un atstarpes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:16, pirms 11 gadiem
butu mums kaut viens zoliids centrs, tad mes butu panemusi

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:16, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: zini, kas mani šašāva
Statisktika, ka 20=30jos Kuldīgā 40% bija žīdi
ko man tagad darīt
es nevaru vairs būt drošs
A man patīk kuldīga, seksīga vecpilsēta, es labprāt apmestos uz dzīvi kādā no tām oldskuul māju pirmajiem stāviem, pa logu redzētu ietvi

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:16, pirms 11 gadiem
Serbi...ir pretīgākā izlase, kas zaudē tiem, kam ir izdevīgi!

  -3 [+] [-]

, 2013-09-14 00:16, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: zini, kas mani šašāva
Statisktika, ka 20=30jos Kuldīgā 40% bija žīdi
ko man tagad darīt
es nevaru vairs būt drošs
Kāda vaina žīdiem? No kurienes tāda neiecietība?

  -3 [+] [-]

, 2013-09-14 00:17, pirms 11 gadiem
Ko jūs te iršat!
Tiksim uz PČ, paņemsim Biedru un Kambi un jāsim visus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:17, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: jāpiezīmē fakts, ka francūžiem nebija Joachim Noah - Joakim Noah - Wikipedia, the free encyclopedia

tad vispār būtu +30 Francijai
ej pildi mājasdarbus.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:17, pirms 11 gadiem
[quote hercog]
Kurā vietā līdzīgs, kādā jēga ka bērzs vairāk pagrūzstās un melnais tāpat iemet ? Tev liekas uzreiz labāka aizsardzība ? Bērzs uzbrukumā ir 0 un katrā spēlē ir vismaz 3 rupjas kļūdas. Labāk tad lai jaunais Jānis Bērziņš spēlē gūst pieredzi, viņam ir vismaz nākotne un ok ja arī viņš sūdīgāk aizsardzībā nokapātu, uzbrukumā būtu labāks + pieredze. Bērzam nav nākotnes, nesaprotu ko tu viņu aizstāvi !
Neesu pareģis, par nākotni neteikšu, bet tu salīdzini nesalīdzināmas lietas!J. Bērziņš varētu paņemt franča centru???? Tu no bērndārza??? Bērzs sliktu danku pāri melnajiem ielika, kad tie vēl spēlēja??? Bērzs, kaut nav 5 nr, bet klasi augstāks spēlētājs!!! Kā nākotnē būs, to nezinu!

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:17, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: A man patīk kuldīga, seksīga vecpilsēta, es labprāt apmestos uz dzīvi kādā no tām oldskuul māju pirmajiem stāviem, pa logu redzētu ietvi
Tu neko neredzētu...bļoda...un aufiderzein!

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:17, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: zini, kas mani šašāva
Statisktika, ka 20=30jos Kuldīgā 40% bija žīdi
ko man tagad darīt
es nevaru vairs būt drošs
Tā tas bija daudzās Latvijas mazpilsētās! Visas bodītes piederēja viņiem!

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:17, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: kurš Latvijai liedza uzvarēt Serbiju un arī izet ar bilanci 1-1?
Varu tikai iedomāties, kāds neveiksminieks sēž ekrānam otrā pusē ar šo lielisko segvārdu "lebrons_6". Čalim iemetas stienis pēc katra pārgudrā komentāra.

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:17, pirms 11 gadiem
Lieta kas man nomāc ir garie spēlētāji. Diez vai Andris vēl izlasē spēlēs. Meierim un Freimanim baigi japieliek aizsardzībā. Atlētiski džeki, bet aizsardzība pret labiem gariem ir katastrofa. + Porzņģis būs 4tais numurs, Pašeckins būs ok ja nebūs problēmas ar veselību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:18, pirms 11 gadiem
Kur ir visi Šķēles nolicēji? Joprojām simpatizē viņa caurgājieni, laigan puikam jau 30g.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:19, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: jāpiezīmē fakts, ka francūžiem nebija Joachim Noah - Joakim Noah - Wikipedia, the free encyclopedia

tad vispār būtu +30 Francijai
Jā, viņš parasti samet 19 pa virsu vēl komandas gūtajiem punktiem. Baigais briesmonis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:19, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: man garšo šnabis un patīk sievietes kādas ir
neprasās koks, lai arī patīk DM un Deivs Gahans (hero+kok'90)
Sieviete ir tā kurai ir divi caurumi, nevis tā ko tu pieradis- ar vienu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:19, pirms 11 gadiem
Man pie *irsas, ko par mani runā! Es atbalstu mūsējos un iedzeru boņuku.

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:20, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: cik es lasu tavus komentus,tu esi reals pesimists,visur redzi slikto,tikai aaapan acis atver,te nav U-18 ne u-20,te kappa lielie cali no NBA,kas pelna miljonus,pret muusu LBL puikam
Kas ir pesimists un optimists? Viens gaida briesmīgu galu, otrs labu! Jāiziet no sliktām pozīcijām un jāvirzās uz labām, nevis pastāvīgi ar rozā brillēm "pļekā" dzīvot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:20, pirms 11 gadiem
Peleeciits rakstīja: Sieviete ir tā kurai ir divi caurumi, nevis tā ko tu pieradis- ar vienu!
Vispār jau 3, moš pat 4, bet ausī jau neko dižu ielikt nevar.

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:20, pirms 11 gadiem
lolersk8er rakstīja: Jā, viņš parasti samet 19 pa virsu vēl komandas gūtajiem punktiem. Baigais briesmonis.
Turies, manas meitas noteikti vismaz grozā iemetīs, bet tev....lai paliek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:20, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Nekad neesmu sapratis, kāpēc elementāras lietas, kas tika saskatītas, kurās vajadzēja un varēja nospēlēt labāk, un kur pie vainas nebija pretinieku meistarīa, un tomēr tas netika izdarīts, nevarētu kko uzrakstīt? Mēs nevaram būt neapmierināti? vienkārši nevarēja manīt nekādu dzirksteli jau no pirmajiem 3 uzbrukumiem...nekāda kapiņa, kā sportā saka. Vienīgais kas gāja kaulā bija Bertāns. pārējie ļāva frančiem pastaigāties līdz soda laukumam, bet viņi jau arī nav amatieri, tas, ka viņi vidēji met varbūt par 10 % sliktāk no distances, nenozīmē, ka viņi nejēdz iemest. viņi brīvi varēja ieskrieties un brīvās vietas, kur atdot pasu bija pārāk daudz. Bet izlase kopumā jau super! Bet sliktākā spēle čempī, tieši tādas ticības sev ziņā, kas izpaudās arī aizsardzībā..
Visas spēles nevaram samest 19 troikas, kā citi domā!! , un es nedomāju, ka ļavām viņiem pastaigāties, mūsējie CĪNĪJĀS !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:20, pirms 11 gadiem
valjero rakstīja: Kur ir visi Šķēles nolicēji? Joprojām simpatizē viņa caurgājieni, laigan puikam jau 30g.
simpatizē jau visiem, bet reāli dzīvē pret komandām, kurām ir normāls skautings, tas vairāk nestrādā. šodien melnie pie lielajiem plusiem uz katru māņkustību leca un šķēlem tas deva iespējas. atcerēsimies, ka no iepriekšējām spēlēm kas tāds tikai puslīdz vienā mačā izdevās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:21, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: tā tak ir Serbija,viens no čempionāta favorītiem,nav jau jāizplūst galējībās, ne jau Latvijai visi paredz vietu vismaz pusfinālā,bet gan Serbiem,ir tak jābūt reāliem
nezinu, ko paredz serbiem, bet pēc spēles nav tur nekāds 1/2 fināls. Krstičs, protams, ir spēks, bet pārējā komanda neko īpašu nedemonstrē. Un spēļu šķirošana bieži bēdīgibeidzas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:21, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Vispār jau 3, moš pat 4, bet ausī jau neko dižu ielikt nevar.
Ja jau nāsī vai ausī trāpīt vari, tad vnk tāds tiny dancer

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:21, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Vispār jau 3, moš pat 4, bet ausī jau neko dižu ielikt nevar.
Kro, tu jau aizej savās perversijās!

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:21, pirms 11 gadiem
Peleeciits rakstīja: Turies, manas meitas noteikti vismaz grozā iemetīs, bet tev....lai paliek!
Fantastiski.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:21, pirms 11 gadiem
burlaks rakstīja: es jau reāli nogurstu no šiem biedriņa un kambalas faniem. tā apnikuši!
tad jau labāk investēt jauno centru apmācībā. samesties, aizsūtīt kādus 3-4 perspektīvos pie olaidžuvona uz treniņiem.
Bet nu reāli,nevar noliegt to,ka šodien Biedriņš ar savu spēli aizsardzībā būtu apturējis Francijas garos spēlētājus. Nu varēja tomēr redzēt,ka mūsu jaunajiem ir vel kur augt,vienīgi Bērziņš turēja līmeni,principā dēļ tā tika zaudēta spēle - groza apakša.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:21, pirms 11 gadiem
Centru trūkums - galvenais faktors zaudei.

Pārkers ir Pārkers.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:22, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Vispār jau 3, moš pat 4, bet ausī jau neko dižu ielikt nevar.
Esmu dzirdējis, ka tajos tuneļos vis kas saiet iekšā, vajag tikai mēģināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:23, pirms 11 gadiem
Peleeciits rakstīja: Kro, tu jau aizej savās perversijās!
Es jau tikai apskatu variantus, nu klasiskie 2 ir stabili, lai gan puritāņiem parasti ir tikai viens.

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:23, pirms 11 gadiem
lolersk8er rakstīja: Esmu dzirdējis, ka tajos tuneļos vis kas saiet iekšā, vajag tikai mēģināt.
Vai nu tev maza desa, vai arī mammim tunelis

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:23, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Laikam aizmirsi pret ko mes spelejam? Pret valsti kura ir 30+ reizu vairak iedzivotaju,un daudz lielakas rezerves!
Jā, bet tad ko darīt? Vispār nekur nepiedalīties?

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:23, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: Serbiem trūkst Pekoviča un Teodosiča, favorīti viņi noteikti nav
bāc kur tādi rodās,mūsējie bez visām savām pseido zvaigznēm(Valtera, Biedra un Kambja)ar jebkuru izlasi šajā turnīrā cīnās kā līdzīgs ar līdzīgu, no izlases,kas pirms gada zaudēja visiem,Bagijs ir spējis izveidot kolektīvu no kura pat izlases ar n-tiem NBA spēlētājiem baidās un ir spiesti izlikties līdz pēdējam un pēdējām minūtēm,kaut paskaties uz izlases vecumu,bet nē,galvenais kaut ko gudru uzrakstīt,lai tikai jautrāks vakars pašam būtu

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:23, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Basītī viegli var apmānīt iespaidu par komandu spēku samēru
ne?
Ja govij nav piena, tad taču neteiksi, ka tas ir? Ja nav, tad nav! Bet par nākotni vajag domāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:25, pirms 11 gadiem
hbarnes40 rakstīja: Bruno Pētersons > Andris Biedrins
ko tu te tg irs? Biedža tavam Petjkam pārspraustu pāri ar monstruālu spēku un nobloķētu katru otru metienu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:25, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: manai ir 3 ; )
To sauc par haļavu, vismaz pēc manas vārdnīcas -.-
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:26, pirms 11 gadiem
valjero rakstīja: Vai nu tev maza desa, vai arī mammim tunelis
Visnotaļ neprecīzi esi mēģinājis izprast situāciju, bet lai nu paliek, nakts stundās ne vienmēr pēc garās darba dienas izdodas laba analīze.

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:26, pirms 11 gadiem
jureks rakstīja: Bet nu reāli,nevar noliegt to,ka šodien Biedriņš ar savu spēli aizsardzībā būtu apturējis Francijas garos spēlētājus. Nu varēja tomēr redzēt,ka mūsu jaunajiem ir vel kur augt,vienīgi Bērziņš turēja līmeni,principā dēļ tā tika zaudēta spēle - groza apakša.
vovo Biedriņš ļoti labi spēlē 1 uz 1 pret citem gariem. Esmu redzējis gandrīz visas warriors spēles pēdējos gados, un jā uzbrukumā, džeks galīgi sagājis sviestā, bet aizsardzība viņam ir laba....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:27, pirms 11 gadiem
prieks, ka Dairis iefakoja Ģenerālim (ar savu sniegumu).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:28, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: manai ex ; )
ja prezīzi
Nuu, tad to sauc par neveiksmi

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:28, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Laikam aizmirsi pret ko mes spelejam? Pret valsti kura ir 30+ reizu vairak iedzivotaju,un daudz lielakas rezerves!
Lietuvai, Slovēnijai, Melnkalnei, Maķedonijai viņas ir baigi krietni lielākas! Ko var di.rst par mazo cilvēku resursu?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:28, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: manai ex ; )
ja prezīzi
Vārds.....
Uzvārds.....?
Foto...?

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:28, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Piedaliities,bet zinat savu vietu,par dirsu augstak neuzleksi! Piemeram,esmu lepns ar LV speeli,nesaprotu tos kas liek virsu ! Pasi tak pirms cempja teicat ka bus 0-5,a tagad zeltu gaidat,klauni
Nu es neteicu, vēl pazīstu dažus kuri arī tā nedomāja... Kāpēc bija jāsaka 0-5, ja tos pasūs melnkalniešus un bosniešus bijām uzvarējuši iepriekš?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-14 00:29, pirms 11 gadiem
nahimovs rakstīja: nezinu, ko paredz serbiem, bet pēc spēles nav tur nekāds 1/2 fināls. Krstičs, protams, ir spēks, bet pārējā komanda neko īpašu nedemonstrē. Un spēļu šķirošana bieži bēdīgibeidzas.
šitas čempis vispār ir nenormāls,katru dienu kāds no favorītiem paklūp pret kāu ķipa vājāku komandu,tā kā,man liekas,ka šo čempi izšķirs nevis forma visā turnīrā,bet gatavība tieši konkreitai spēlei,nebrīnīšos,ja galā kāds autsaiders kļūs par čempionu

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:29, pirms 11 gadiem
atbanotais A-BURTS rakstīja: no bernibas ar HOKEJU nodarboties!!! ko darit,ko darit? JEBITIT MATOS!!!
Hokejs nav priekš Latvijas.

Nopērc ekipējumu, paņemot sms credit.

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:29, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Biedrs pie atlekusajam un blokiem buutu noderejis,Madara gan jau ari LV speeles nelauj skatities,Biedrs visam akli piekrit,savadak vel nedos
Vai tad viņa kādam arī nedod?

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:29, pirms 11 gadiem
lolersk8er rakstīja: Vārds.....
Uzvārds.....?
Foto...?
Man liekas, ka tur pārāk intīmi, te tomēr bērni ar apgrozas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:29, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: STOP
Tu uzskati,. ka izlase ir vāja?
jau tagad spēle ir labāka, ja salīdzina LV un EUR sporta sistēmas
es par centriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:30, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: trakais Generalis Bertanu paslaveja,vesturisks notikums
Tāds pats divkosis kā ''lācītis''.Pūš pa visiem vējiem..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:31, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: jā, ja dzīvē viena plakne
nē, ja izvēlies citas vērtības un paŗējo piemeklē (sekmīgi)
; )
A, pierunāt nekādi nesanāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:33, pirms 11 gadiem
atbanotais A-BURTS rakstīja: ja HOKEJU oficiali pasludinatu par prioritativo sporta veidu Latvija, katra mazpilseta butu pa maksligai ledushallei un bezmaksas ekipejumiem visam vecuma grupam un limeniem!!!
Un kam tas ir vajadzīgs? Ir daudz lētāki sporti...

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:33, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: 3p kombinē
nekad savas dievietes nepubliskoju
STOP vai nu tu esi nolifers, kas 24/7 sēž SC/com vai tev vnk nav draudzenes.
p.s. varbūt kļūdos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:33, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: mums tak nr1 sports ir hokejs,basis kaut kur taalak,Lietuva,Makedonija,Melnkalne talantu ir vairak
ex-Dienvidslāvijā vēl ar futbolu, rokasbumbu un voleju, vēl ūdenspolo, u.c. Latvijai eksotiskajiem sporta veidiem jādala tas cilvēciņu skaits!

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:33, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: vieglāk ir nepierunāt :p
Nu švaki, es jau domāju, ka tev ir kkadas mistiskas spējas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:34, pirms 11 gadiem
Tā arī man neatbildēja uz jautājumu, kur ir ir visi Škēles nolicēji? pirms čempja bija, ka biezs, kur ir tg?

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:34, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: OK
bet mums ir DObeles stiprinieks
gultu svilinātājs
un cenšoņi no meža Meiers un Freimis, kas tā jau paŗspēj sevi šogad, PATEICOTIES Bagijam
Ne par velti saka, ka katra komanda ir tik spēcīga, kā tās vājākais posms!

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:35, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: OK
bet mums ir DObeles stiprinieks
gultu svilinātājs
un cenšoņi no meža Meiers un Freimis, kas tā jau paŗspēj sevi šogad, PATEICOTIES Bagijam
Durvju iznesējs arī ir. Ugunskuru iekurinātājs.

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:35, pirms 11 gadiem
Richa191 rakstīja: Zbal tas Pārkers.
ļoti pašpārliecināts, un paŗāk respektēts no mūsu puses

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:35, pirms 11 gadiem
atbanotais A-BURTS rakstīja: ja HOKEJU oficiali pasludinatu par prioritativo sporta veidu Latvija, katra mazpilseta butu pa maksligai ledushallei un bezmaksas ekipejumiem visam vecuma grupam un limeniem!!!
jā, jā! un katrs pats sevi trenētu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:35, pirms 11 gadiem
Ir "dirsā" pēc Serbu spēles, bet tas ir tas`ko mums Jāizdara!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:36, pirms 11 gadiem
valjero rakstīja: Tā arī man neatbildēja uz jautājumu, kur ir ir visi Škēles nolicēji? pirms čempja bija, ka biezs, kur ir tg?
Par slimajiem nedrīkst smieties, tu bļ paskaties kāda viņam uz sejas rēta, nez vai tu ar gribētu lai tevi pāris reizes dēļ meningīta sagraiza.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:36, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: ar to nepietieks, ja leiši atdosies UKR
un tās ir reāli, jo tā varēs izvairīties no ITA
kapēc lai leiši spēlētu pret Itāliju tu vispar saproti ka 1 vieta grupā spēlē pret otras grupas 4 vietu 2 vieta pret otras grupas 3 vietu, vienigais kapec leisi varetu zaudet ir tas ka ukrainiem ta ari ir spele uz dzivibu un navi bet leisi jau ir tikusi talāk

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:36, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Ne par velti saka, ka katra komanda ir tik spēcīga, kā tās vājākais posms!
Šēļakovs mūs izjāja ar +2, lai mēs tiktu LV pirmās divīzijas top 8 finālspēles, čalim ir iekšā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:36, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: tici nee,ne visiem hokejs interese! Vajag sporta karali futbolu attistit,hokejs nav ne ienesigs ne super populars sports
No sākuma fucis ir jālatvisko un tad arī būs popularitāte. Bet ja izlasē spēlē 80% krievu vai puskrievu (labāk runā krieviski, laikaut latvieši), tad ko tur runāt par nacionālismu.

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:36, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: uzrāvos uz bezkompromisa būtbni, bet ar daudz labiem argumentiem un citiem plusiem
Ņeh ņeh, nu man tas nekam neder, bet nu tu skaties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:37, pirms 11 gadiem
atbanotais A-BURTS rakstīja: Latviesu patiesai ieksejai butibai, mentalitatei, arejam izskatam,un citiem faktoriem, visvairak ir atbilstoss tiesi HOKEJS!!!
Laikam es nav latvietis...priecājos par koheju, futbolu, voleju (kas man īpāsi tuvs)!

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:37, pirms 11 gadiem
valjero rakstīja: Tā arī man neatbildēja uz jautājumu, kur ir ir visi Škēles nolicēji? pirms čempja bija, ka biezs, kur ir tg?
paprasi LeBrons#6,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:37, pirms 11 gadiem
atbanotais A-BURTS rakstīja: Latviesu patiesai ieksejai butibai, mentalitatei, arejam izskatam,un citiem faktoriem, visvairak ir atbilstoss tiesi HOKEJS!!!
Jau pietiek ar superaukstajām ziemām, kāpec man vēl testies uz arēnu skatīties uz ledu? Labāk aizeju uz siltu arēnu, paskatos besketu vai da jebko.

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:38, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Par slimajiem nedrīkst smieties, tu bļ paskaties kāda viņam uz sejas rēta, nez vai tu ar gribētu lai tevi pāris reizes dēļ meningīta sagraiza.
Par to vien puikam cepuri nost, bet tādi, kā tu tik māk no*irst, ka tusētājs utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:38, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Tev ieliet?
Skaidrāks paliec.
Pēdējais labais centrs mums bija ... Krūmiņš
jo ne Kambis, ne AB nav kaut tāds kā Ažinka
Dzer mazāk!
Krūmiņš ar tagad būtu vājāks!
Aizmirsti fizisko

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:39, pirms 11 gadiem
valjero rakstīja: Par to vien puikam cepuri nost, bet tādi, kā tu tik māk no*irst, ka tusētājs utt.
Es man liekas neko neteicu par Šķēli, un fanoju par Baronu jau ilgu laiku , sēdies 2, skautings 0, ej atpakaļ uz delfiem

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:39, pirms 11 gadiem
Par spēli:
Īsumā - Olimpiādes fināla USA - SPA mini atkārtojums!

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:39, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: kas Tevi tieši intresē koka gabal
A viņš nevar pierunāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:40, pirms 11 gadiem
Skatos Sasperjods neatbild, tātad kārtejais zaļais gurķis, kurš ikdienu pavada pie pc, žēl tevis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:41, pirms 11 gadiem
Onslovs rakstīja: No sākuma fucis ir jālatvisko un tad arī būs popularitāte. Bet ja izlasē spēlē 80% krievu vai puskrievu (labāk runā krieviski, laikaut latvieši), tad ko tur runāt par nacionālismu.
No sākuma pašiem savā zemē ar cittautiešiem ir jārunā latviski, bet pie mums jau tagad, ja ir viens krievs vai anglis starp 10 latviešiem, letiņi runā po russki vai ingliš, jo lūk nabadziņi nesaprot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:42, pirms 11 gadiem
your_ufo rakstīja: Uz pasaules čempi grib tikt visi, tamdēļ ar smadzenēm domās arī leiši!
Muguras vai īstajām?
Ir zinātniski pierādīts, ka dzerot, cilvēki apdullina muguras smadzenes un tamdēļ zaudē koordināciju.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:42, pirms 11 gadiem
valjero rakstīja: Skatos Sasperjods neatbild, tātad kārtejais zaļais gurķis, kurš ikdienu pavada pie pc, žēl tevis.
Čill, nevajag visus mērīt pēc sevis, tas, ka cilvēks bieži kaut ko iekomentē nenozīmē, ka viņam nav dzīves, katram ir savi hobiji.

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:42, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Lietuvai, Slovēnijai, Melnkalnei, Maķedonijai viņas ir baigi krietni lielākas! Ko var di.rst par mazo cilvēku resursu?!
Lietuvai ir ~ 400k jaunu vīriešu/puiku vairāk nekā Latvijai.
Savukārt ar Maķedoniju salīdzinot mums ir daudz vairāk pensionāru un daudz mazāk bērnu vecumā līdz 14.

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:42, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: No sākuma pašiem savā zemē ar cittautiešiem ir jārunā latviski, bet pie mums jau tagad, ja ir viens krievs vai anglis starp 10 latviešiem, letiņi runā po russki vai ingliš, jo lūk nabadziņi nesaprot!
Piekrītu, piekrītu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:42, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: esmu gredzenots pelnošs sportisks aktīvs daudzsejis
Un es esmu Leslijs Nilsens, beidz vienrez irst!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:43, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Labak normalus futbola laukumus,kur beerni svaiga gaisa var dzenat bumbu! Hokeju ne visi vecaki var pavilkt,futbola tikai maini bucas un getras,hokeja ekipejums ir daargs,ari traumatisks sports prieks beerniem,ta jau labak basi vai futbolu
nu kā esmu dzirdējis,tad Latvijā ir tā,kur lielāki panākumi,tur ar vecāki vairāk grūž savus bērnus,kad Latvija iekļuva Eiro futenē,bija nenormāls pieplūdums futbola sadaļā,kad Dinamo spēlēja labi,hokejā,kad baskets rulēja tajā,priekš mazas nācijas,esam pārāk sadrumstaloti,gribam visur un lielus panākumus,man jau liekas,ka labāks Lietuvas variants,kur tikai basis,mēs esam sportiska nācija,daudz panākumu,bet iedomājies kādi būtu,ja viss būtu pakārtots tikai vienam sporta veidam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:43, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: perfekts citāts
basī' mums ir 2 treneri beidzot Bagijs un Štālijs
hoķī?????
par tiem diviem kadriem vēl īstas pārliecības nav, gribētos LV tādus trenerus par kuriem teiktu, ka tie no jebkura jaunā var izveidot augstas klases basketbolisti, kā Ivkovičs

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:43, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: latviešu patiesai mentalitātei atbilst basketbols un futbols

brīvvalsts laikā un Ulmaņa laikā futbola izlase bija tagadējās Dānijas līmenī, bet basī bijām Eiropas čempioni

hokejs ar savu toreizējo dinamo ir izteikts krievu un pārkrievoto jūdasu sports un 50 gadu okupācijas sekas un netiks tolerēts
nepiesārņo ēteru ar djinamku un kaučuka dzenāšanu pa ledu!

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:44, pirms 11 gadiem
atbanotais A-BURTS rakstīja: runa ir par PRIORITATIVO,nevis VIENIGO sporta veidu! esmu 100% parliecinats,ja tiktu veikts referendums par sadu jautajumu visa LV teritorija,iznakums butu par labu HOKEJAM! SC basketa sadalias vairakuma komentetaju viedoklsi nebut nav tas noteicosais kopeja tautas noskaniojuma aina! ja Kira sadam te referendumam atveletu ento summiniu,tad jautajums automatiski butu izskirts par labu hokejam! Linderams ar valodu likuma grozijumiem lai atpusas!
Atslābsti...

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:44, pirms 11 gadiem
valjero rakstīja: Tā arī man neatbildēja uz jautājumu, kur ir ir visi Škēles nolicēji? pirms čempja bija, ka biezs, kur ir tg?
Kāpēc sauc viņus, es šaubos, vai kādam baigā vēlme te ar viņiem kontaktēties, tāpēc arī nerādās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:46, pirms 11 gadiem
lolersk8er rakstīja: Lietuvai ir ~ 400k jaunu vīriešu/puiku vairāk nekā Latvijai.
Savukārt ar Maķedoniju salīdzinot mums ir daudz vairāk pensionāru un daudz mazāk bērnu vecumā līdz 14.
Kas pie tā vainīgs? Leiši, franči?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:47, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kas pie tā vainīgs? Leiši, franči?
Kas vainīgs pie tā, ka saule spīd pa dienu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:48, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: hokejs nav ienesigs sports,to vien izsaka DR pelna 30k,Kalviitim ko paaris daargos Eiropas restoranos noriitt
pasaki man,kur,izņemot NHL,ar hokeju kāds pelna,bet es nerunāju par pelnīšanu,bet gan par panākumiem globālā mērogā,kā Lietuvas izlases regulārā cīnīšanās par medaļām gan Eiropas,Pasaules vai OS basītī

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:48, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kas pie tā vainīgs? Leiši, franči?
Nē, cilvēks saka, ka vairāk jāapsēklo, tehniski jau viņam taisnība, no otras puses- a to indiešu un ķīniešu ir tik daudz ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:49, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: esmu puskrievs,man tagad sauties zeme,jo runaju ar krieviem krievu val,un ar Lat keponiem latviski?
Galvenais uzrakstīt par latviešu keponiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:50, pirms 11 gadiem
lolersk8er rakstīja: Galvenais uzrakstīt par latviešu keponiem.
Cilvēks izsaka savu viedokli par latviešiem - keponi. Viss skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:51, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Jā mēs esam izsūtīti un izbēguši
Un no mums ir palicis siers

Bet labi, ka ir tādi kā es, Tu, TB, Irbe, u.c. patrioti, kas par to runā
kā mēs varam Grendi aizstāvēt pret pumpainiem un z...jiem
operas vadībā viss ar naudu un ambīcijām ir saistīts, kā jau māksliniekiem, ļoti izteikts EGO

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:51, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: krievi nav taadi gniidas,ka latviesi,un es to saku buudams pats LV pilsonis,dzimis un audzis seit
Tiešām viss skaidrs, kā Onslovs teica.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-14 00:53, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: ar cilvekiem ir jaaruna viniem saprotama valoda
Tad kāpēc viņi var ar Tevi nerunāt Tev saprotamā valodā?

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:54, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: ar cilvekiem ir jaaruna viniem saprotama valoda
to tu varētu teikt par tūristiem,kas atbraukuši uz Latviju uz nedēļas nogali,bet ne jau par tiem,kas te dzīvo gadiem,nedomāju ka Francijā, Spānijā vai Krētā dzīvojošs krievs ieies veikalā un teiks krasnoje marlboro un domās,ka viņu sapratīs,bet,ja godīgi tā nav tikai krievu problēma, pazīstu vairākus angliski runājošus,kas ar gadiem Latvijā dzīvo,ķipa mācijušies Latviešu valodu,saprot visu ko saka,māk ar runāt,bet nerunā, jo angliski viņiem ērtāk izteikties un letiņi 99% māk runāt angliski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:54, pirms 11 gadiem
OKey, tauta, novirzījāmies no tēmas.

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:54, pirms 11 gadiem
Sasperjods, cik tev gadiņi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:55, pirms 11 gadiem
lolersk8er rakstīja: Kas vainīgs pie tā, ka saule spīd pa dienu?
Kas Tev liedz ar savu sieviņu sameistarot kādus 5 letiņus?

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:55, pirms 11 gadiem
Nodevējs Biedriņš pietrūka uzvarai.

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:55, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: esmu puskrievs,maate krieviete,tevs latvietis! kur teikts,ka es necienu latviesus? te iet runa tiesi par sportu,kur muusu fani ir klauni nevis fani
Un? Esmu tīrs latvieties, vienīgi vecvecvectēvs tīrs prūsis, pārējie latvieši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:56, pirms 11 gadiem
atbanotais A-BURTS rakstīja: ja HOKEJU oficiali pasludinatu par prioritativo sporta veidu Latvija, katra mazpilseta butu pa maksligai ledushallei un bezmaksas ekipejumiem visam vecuma grupam un limeniem!!!
Tikpat sakarīgi būtu pasludināt florbolu par prioritāro sporta veidu. Kāds sakars valstij pasludināt par prioritāru ko tādu, dēļ kā pasaule nemaz i tevi nepamanīs. Loģisks iemesls, kāpēc valstij jāatbalsta lielais sports - lai tas nestu valsts vārdu pasaulē. Bet to var izdarīt tikai ar sportaveidu, kurš pietiekami kotējas pasaulē. Ar hokeju - paši par sevi priecāsimies, a pārējiem dziļi vienalga. Jēga?

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:56, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Nē, cilvēks saka, ka vairāk jāapsēklo, tehniski jau viņam taisnība, no otras puses- a to indiešu un ķīniešu ir tik daudz ..
Kāda Tev daļa gar ķīniešiem un hindiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:56, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kas Tev liedz ar savu sieviņu sameistarot kādus 5 letiņus?
Pareizs domu gājiens, katram jāsāk ar sevi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:58, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: prūši izmira 16.gs
Am, vispār jau tehniski, nē.

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:58, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: citu jau nav redzamu vispār...
ar tiem treneriem nav tik viegli
ja taktiku un psiholoģioju viens var panest, tad kur raut fizo, kur raut farmako vienā mazā sportskolā!!??
Lūk tur būtu jāgrūž tā valsts nauda, treneros, jo, ja to nebūs, tad arī kvalificētu spēlētāju nebūs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-14 00:58, pirms 11 gadiem
valjero rakstīja: Sasperjods, cik tev gadiņi?
a vai tad mūsu fani tiešām nav klauni,nospēlēja super pret NBA spēlētājiem piebāztu kommandu,ar Pārkeru priekšgalā,kas terorizē jebkuru kommandu labākajā līgā,bet mēs nevis uzsitam puišiem uz pleca un sakam paldies par cīņassparu,bet sākam nolikt atsevišķu spēlētāju sniegumu,lai gan viņi izdarīja visu ko var

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:58, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: haha,nodirshat krievus,a kas raudaja no priekiem,kad muusu krievini ar LV pasem izdraza Krieviju hokeja PC? Kuri Paharu ceela debesis,kad ukrainis ar LV pasi sita golus Anglija
Pilnīgi pie kājas tā uzvara pār krieviju. Pahars vēl jo vairāk. - "Es mācīsos LV valodu, jo es tagad esmu galvenais treneris!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 00:59, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: man il ķetli gadiņi
Skaidrs, kārtējais vidusskolnieks, no lifers.
Get a life man!
Nevienam vairs neliekas smieklīgi, ka pirmais iekomentē rakstu!

     [+] [-]

, 2013-09-14 00:59, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: pag pag
te audzinām jaunatni, ko skola nedara

es Tu Pulveris citreiz poish mr.- u.c.

frutto tūlīt būs mūsējais
Par Poishu man ir šaubas, noteikti tagad atkal autā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 01:01, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: a vai tad mūsu fani tiešām nav klauni,nospēlēja super pret NBA spēlētājiem piebāztu kommandu,ar Pārkeru priekšgalā,kas terorizē jebkuru kommandu labākajā līgā,bet mēs nevis uzsitam puišiem uz pleca un sakam paldies par cīņassparu,bet sākam nolikt atsevišķu spēlētāju sniegumu,lai gan viņi izdarīja visu ko var
Kurā brīdī noliku kādu lv spēlētāju, tak sāc sekot līdz!

     [+] [-]

, 2013-09-14 01:01, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: ja
man prūši ir senprūši t.d
Nu tad tev ir taisnība, bet vispār pēdējā baltu valoda izmira 19.gs beigās, kad Prūsija apvienoja visu Vācijas teritoriju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 01:06, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: vef RĢ ir lieki
man patīk šobrīd Virslīga
jaunie spēlē jau pat top 4-6 komandās
viņiem ir rūdīju, lai speļe'tu u-21 un tikko zaudējām tikai 0-2 pret PČ u-19
Man vairāk patīk volej šenkers, kur nav to nenormālo nuļļu un kreisās naudas, bet ir pieklājīgs amatieru līmenis, kurš vairāk virzās uz profesionālo pusi!

     [+] [-]

, 2013-09-14 01:07, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: -12 ir super?

Vācija šamos sasita
Ukraina tik -6
tu uz spēli ar skaties vai tikai rezultātu izlasi un tad spried kā nospēlēja,patika man viens,kurš teica,ka 2009.gada tagad vai nekad izlase jau spēles vidū pie mīnus ciktur,būtu savā starpā sakašķējušies un atmetuši visām cerībām ar roku,2011.gada izlase būtu nodomājusi,ka šī nav viņu diena un nebūtu cīnījusies līdz galam,ar cerību,ka vēl daudz laika, bet šī izlase nepadevās,līdz pēdējai iespējai,vot par to es respektēju Bagiju un visus izlases džekus,pat ja kādam kaut kas nesanāca kā gribējās

     [+] [-]

, 2013-09-14 01:07, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Tu domā kuršu kāpā kursēniešu dialektu?
Man jau vispār joprojām raudiens nāk , atceroties kāda Kēnigsberga bija pirms kara un kādu to krievi aizlaiduši šajā laika posmā, konkrēts kauns un negods.

     [+] [-]

, 2013-09-14 01:09, pirms 11 gadiem
valjero rakstīja: Kurā brīdī noliku kādu lv spēlētāju, tak sāc sekot līdz!
tas nebija domāts uz tevi personiski,piedod,ja pārprati,tas bija domāts par lielāko daļu fanu,vismaz iekš SC

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 01:09, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: otrais pants otrais
Tu izkritušo suņa spalvu ēdēj vabole
Tik asprātīgi!
Gandrīz no krēsla nokritu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-14 01:13, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: interesanti,ja LV netiks uz PC,lidosta sagaiditaji bus?
Nu, ja Tu tāds kārtīgs un neklaunisks līdzjutējs esi, tad kāda Tev starpība tiks vai netiks, brauc un sagaidi jebkurā gadījumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-09-14 01:15, pirms 11 gadiem
Džordžs Stīls dzied latviešu korī, zina latviešu vecvārdus, kādus mēs paši nezinam. Ķīnieši atbrauc, jau pēc gada zina valodu.
Krievi (ne jau visi, protams) kačā pravas, taisa referendumus, mūsu zemē svin dienu, kad LV tika okupēta, traucē mums pieminēt mūsu karavīrus.

Un viens jampampiņš te stāsta, ka man drīzāk tie konkrētie slāvi jāpieņem dēļ kaut kādiem 16 energoniem? Nu paldies, no tādiem "baltiskuma patriotiem" tad točna labuma nekāda. Katrs sūds jāpieņem, tikai tāpēc, ka viņam 16 energoni. Nu, citam mazāk, a kas tad ir? Kādam arī kājas vai rokas nav, nu un?
Ja ne citādi, tad vismaz pēc nāves tiks smagi aplauzta A-burtiņa augstprātība. Sajuties dižens Visuma pārstāvis, bet nomirsi tāpat, kā visparastākā skudra.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 01:16, pirms 11 gadiem
to no SF pasākuma?

sasperjods rakstīja: j abūšu rīgā būšu ar savu bumbu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 01:18, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: esmu objektivs,neesmu fantazetajs ka lielaka dala trollu kas te seez,ja netiks nepardzivosu,LV vaardu neapkaunoja,ja tiks priecaasos
Ko nozīmē apkaunoja vai neapkaunoja? Spēlē kā prot un kā pretinieks ļauj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 01:18, pirms 11 gadiem
tev vajadzēja dzirdēt manu sarunu ar viasat pārdevēju pa telefonu - sāka kaujinieciski, bet tad 10 minūšu sarunas laikā argumentēti pierādīju, ka nav viņam taisnība

sasperjods rakstīja: Apsveicu atkal basim vairāk komentu kā hoķim
EMBARGO darbojas

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 01:19, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: nav mums jalieto bļ nah piz
Labi, laiks gulēt, saņemies puika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 01:19, pirms 11 gadiem
nelasīšu - tikai drusku iemetu acis šeit un tenisa rakstā

sasperjods rakstīja: Sveiks, kūr!
no pļump...
ja lasīs visu, ko te samezgloju, aiziesi 4os gulēat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 01:21, pirms 11 gadiem
pirmo reizi mūžā paprovēju piebaldznieku pudelē - nav ne vainas

sasperjods rakstīja: Sveiks, kūr!
no pļump...
ja lasīs visu, ko te samezgloju, aiziesi 4os gulēat

     [+] [-]

, 2013-09-14 01:21, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: apkaunot buutu tad ja staavetu ka stabi,un visi vinus grautu,ja ir atdeve katra speele,speletajiem ir uguntina acis,tad ari rezultats ir!
... bet Tu piekritīsi tēzei, ka komanda ir tik spēcīga, cik tās vājākais posms?

Par atdevi - žetons! Izskatās, ka Bagijs prot sapurināt komi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 01:25, pirms 11 gadiem
Tad turam īkšķus par leišiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 01:26, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: bundesliga viduvejibu pietiek,Virsliiga ir tikai 1 klubs=Skonto,kur spele pusliidz profesionali
viduvējības spēlē Erste Liga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 01:28, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: sē, suņa driska
kad Tev būs 150 mači pro sportā
kad Tev būs 60h darba nedēļa
kad Tev būs izvēle no 5 sievietām 3 valstīs
tad varēsi teikt saņemies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 01:31, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: sē, suņa driska
kad Tev būs 150 mači pro sportā
kad Tev būs 60h darba nedēļa
kad Tev būs izvēle no 5 sievietām 3 valstīs
tad varēsi teikt saņemies
Salātlapa saņemies.
Arlabunakti.
Brauc no Īrijas mājas, celsim LV kopā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 01:31, pirms 11 gadiem
jābrauc uz beļģijas spēli. Ir kāda info par to čarteru? Cik cilvēki ir jau savākušies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 01:47, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: koka pistole reizi gadā, Rudņevs 12 reizes, ir atšķirība?
12?nu var redzēt,ka basketbola fans,ja jau 12 vārti priekš bundeslīgas uzbrucējam un pie tam galvenajam spēkam komandā skaitās labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 01:52, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: viņam ir citas stiprās puses

Messi piemēram nav spēles ar galvu, jo viņš ir rūķis
Messi nav sppēles ar galvu,nu i hreņ,viņš bez tās spēles ar galvu labo rekordu pēc rekorda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 01:55, pirms 11 gadiem
čaļi atceramies,ka esam basketbola sadaļā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-09-14 02:26, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: čaļi atceramies,ka esam basketbola sadaļā
Te sen visiem vajadzēja sadot banus un brīdinājumus. Tas pats bija pēc vienas spēles, ka mazie bērni sāka murgot par ugunsgrēku. Totāls kašmars. Bet izskatās SC vadībai un modiem viss pie dirs,as!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-09-14 04:36, pirms 11 gadiem
Latviešu gājiens uz 1935 gada zeltu nebija nejaušs! Kauns tām Eirpopas valstīm, kuras tagad sauc savu kolonizēto valstu dēlus cīņā par cittautu varu!

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 08:59, pirms 11 gadiem
Man ir milzīgs lepnums par mūsējiem. Spēlēt kā līdzīgam ar līdzīgu pret pasaules varenajiem - tas ir ko vērts

     [+] [-]

, 2013-09-14 09:48, pirms 11 gadiem
Cerams, ka brāļi brāļiem palīdzēs

  +2 [+] [-]

, 2013-09-14 10:39, pirms 11 gadiem
Teikshu godigi - Blums ir lohs!
Vai vinjam tiesham nav apnicis ladet tas troikas? Kas vinsh neredz ka vinjam nekrit? Vinsh spele iemet labi ja 1/5.
Citi vismaz pa grozu met tad kad uzbrukuma laiks iet uz beigam, bet Blums visu laiku met tad kad uzbrukums knapi tikai sacies!

Es ljoti atvainojos par rupjo vardu, bet man tiesham mers sen jau pilns!

     [+] [-]

, 2013-09-14 10:40, pirms 11 gadiem
Manuprat tieshi otrais puslaiks bija visskatamakais!

     [+] [-]

, 2013-09-14 11:51, pirms 11 gadiem
zeel ka musejie tiki velu pamodas

     [+] [-]

, 2013-09-14 11:52, pirms 11 gadiem
nebutu tas pirmais puslaiks tik vaajs no museejiem tad visas ceribas butu mums uzvareet

  +1 [+] [-]

, 2013-09-14 11:52, pirms 11 gadiem
un man loti nepatika musu centri, vinus visus vazaaja ka mazos

     [+] [-]

, 2013-09-14 11:53, pirms 11 gadiem
bet nu ta bija loti skataama spele, daudz danki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-09-14 15:18, pirms 11 gadiem
LIETUVA tāpat kā serbi atdos spēli UKRAINAI un varēsim braukt mājās ar tomer labi nospēlēta sajūtu!!!

     [+] [-]

, 2013-09-14 15:29, pirms 11 gadiem
neko darīt, beidzot mākam paņemt tos, kuri tiešām būtu jāņem, tagad atliek pakāpties soli augstāk, iemācīties stabili ņemt tos, kas pirmajā 8-niekā. nav neviena zaudējuma "portugālei"..tas īstenībā ļoti priecē.
šajā turnīrā portugāle ir beļģija.

     [+] [-]

, 2013-09-18 13:20, pirms 11 gadiem
latvija vispar nemak spelet basiti
visu komandu uz menesi oglu raktuves tad vini saprastu ka spelet un ko vini izlaida no savam rokam
bagacki ara no izlawses un pusi komandu
p............................si.