Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvija pārbaudes spēlē piekāpjas Lietuvai

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Latvija pārbaudes spēlē piekāpjas Lietuvai
Andrius Mažutis un Jānis Blūms
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Šovakar pārbaudes spēlē Kauņā zaudējumu pret Lietuvas izlasi piedzīvoja Latvijas valstsvienība. Lietuva izcīnīja uzvaru papildlaikā ar 75:77. Abas komandas atkārtoti tiksies piektdien Rīgā.

Turpinot gatavošanos Eiropas basketbola čempionātam, kas septembrī notiks Polijā, Latvijas izlase šodien Kauņā tikās ar kaimiņiem lietuviešiem pirmajā no abu komandu divām pārbaudes spēlēm. Piektdien abas komandas mērosies spēkiem Rīgā.

Spēles rezultātu ātrajā uzbrukumā atklāja Andris Biedriņš – 2:0. Vēl kādu laiku latviešiem ar agresīvu spēli aizsardzībā izdevās noturēt pāris punktu pārsvaru, bet tad lietuvieši spēja samazināt kļūdu skaitu un, veiksmīgi uzbrūkot, pārņēma vadību. Lielākās problēmas mūsējiem sagādāja Linas Kleiza. Pirmo ceturtdaļu ar 17:15 savā labā pabeidza Lietuva. Arī otrajā puslaikā mājinieki laukumā darbojās pārliecinošāk, puslaikā ejot ar +8 (38:30).

Spēle bija diezgan asa, un pirmajā puslaikā sadursmēs savainojumus guva Ernests Kalve un Sandis Valters, kuri otrajā puslaikā laukumā vairs neizgāja. Arī trešajā ceturtdaļā saturīgāk spēlēja lietuvieši, kuri prata noturēt nelielo pārsvaru. Priekšpēdējās ceturtdaļas izskaņā Jānis Blūms ar tālmetienu un Kaspars Kambala ar iemestu vienu no diviem soda metieniem samazināja deficītu līdz trim punktiem – 45:48.

Pēdējās ceturtdaļas sākumā Armands Šķēle ar danku panāca neizšķirtu, bet pēc tam guva vēl divus punktus, atkal kopš spēles sākuma izvirzot Latviju vadībā – 52:50. Līdz 4. ceturtdaļas vidum mājinieki bija spējuši atgūt vadību – 58:56. Ar labu spēli aizsardzībā, piespiežot pretiniekus kļūdīties un pašiem gūstot punktus, latviešiem izdevās turēt līdzi rezultātā un saglabāt nesliktas izredzes uz uzvaru. Neizšķirtu panākt iespēja bija Biedriņam, kurš minūti pirms spēles beigām aizmeta garām abus soda metienus, 63:61 Lietuvas labā.

Ko neizdarīja Biedriņš, iespēja Kristaps Valters, iemetot trīnīti – 64:63. Lietuviešiem vēl viena kļūda uzbrukumā un 26 sekundes līdz spēles beigām ar bumbu bija latvieši. Noteikumi pārkāpti pret Kristapu. Valters jaunākais iemeta abus soda metienus un jau trīs punktu pārsvars mūsējiem - 66:63. Tomēr lietuviešiem izdevās izglābties. Jasaitis iemeta vienu soda metienu, bet otro aizmeta garām, un Kleiza izcīnīja atlēkušo bumbu un guva divus punktus – 66:66. Latvijai vēl 16 sekundes pēdējam uzbrukumam. Latvija uzbrukumā pazaudēja bumbu, bet Jasaitis pēdējā sekundē neiemeta tālu metienu no savas laukuma puses. Jāspēlē papildlaiks.

To ar tālmetienu sāka lietuvieši, bet mūsējie atbildēja ar Kambalas divpunktu metienu – 68:69. Pēc tam Jasaitim trīs punktu gājiens un divi punkti Lavrinovičam un Lietuvai jau +6 (74:68). Ar K. Valtera un Kambalas pūlēm izdevās tikt līdz -1 (73:74). Pēc tam ar piekto piezīmi spēli priekšlaicīgi pabeidza Biedriņš. Nervozā spēles galotnē, kurā abas komandas izpildīja daudz soda metienu, Lietuvai izdevās nosargāt pārsvaru un uzvarēt ar 77:75.

Pārbaudes spēle

Lietuva - Latvija 77:75 (17:15, 21:17, 10:13, 18:21, 11:9)
Lietuva: Kleiza 26, K. Lavrinovičs 13, Delinikaitis 13, Petrāvičus 8, Javtoks 6, Mačulis 4, Sasaitis 4, Jomants 2, Jankūns 1.
Latvija: K. Valters 20, Kambala 15, Biedriņš 12, Šķēle 11, Blūms, 5, Janičenoks 5.

 +51 [+] [-]

, 2009-08-12 22:43, pirms 15 gadiem
nu nekas Lietuvai jākrīt Rīgā:!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +37 [+] [-]

, 2009-08-12 22:43, pirms 15 gadiem
Nu principaa pashu zaudeeta speele. vareja ari uzvareet.

tachu spelejam pret vienu no labakajam pasaules izlasem.

varbut vieniigi varetu iztikt bez savainojumiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-12 22:44, pirms 15 gadiem
Nu nekas,lai tiek svetkos
Kleiza noraka

 +69 [+] [-]

, 2009-08-12 22:44, pirms 15 gadiem
musejie baigie malaci!!!
galvenais lai Kalvem un S.VAltenram viss ok!

Buļs kā apsargs!!

 +13 [+] [-]

, 2009-08-12 22:44, pirms 15 gadiem
speele bij laba...zheel ka adolfs neiemeta sodinus...rīgaa jaatspeeleejas...

 +60 [+] [-]

, 2009-08-12 22:44, pirms 15 gadiem
Laba spēle, tikai žēl, ka neizdevās uzvarēt... Vienīgais, kas krita acīs, ir tas, ka Janičenoks galīgi švaks tajā Itālijas 2. līgā palicis!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-12 22:44, pirms 15 gadiem
ar taadu pasu speeli uz areenu, ar nelieliem uzlabojumiem, bet ar preteeju gala iznaakumu!

SARAUJ LATVIJA

  +5 [+] [-]

, 2009-08-12 22:44, pirms 15 gadiem
Būtu pamatlaika beigās noseguši Kleizu, būtu uzvara.

  +8 [+] [-]

, 2009-08-12 22:44, pirms 15 gadiem
ljoti laba spele, nekas ka zauejam viss vel prieksha

 +25 [+] [-]

, 2009-08-12 22:44, pirms 15 gadiem
paldies dzekiem pa emocijaaam shaja vakaraa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-08-12 22:44, pirms 15 gadiem
IR OK Arēna vinēsim !!!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-12 22:44, pirms 15 gadiem
žēl, gaidam revanšu...

  +8 [+] [-]

, 2009-08-12 22:44, pirms 15 gadiem
Valteram vaidzeeja tos sodus iemest

  +3 [+] [-]

, 2009-08-12 22:44, pirms 15 gadiem
Mūsējie tik un tā ir MALAČI!
Slēpts komentārs: Creager

  -3 [+] [-]

, 2009-08-12 22:44, pirms 15 gadiem
Rīgā revaņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: LAIKS

  +5 [+] [-]

, 2009-08-12 22:44, pirms 15 gadiem
Malači Ar varenajiem lietuviešiem turējās godam

bet nepatika kā janičenoks šodien kapāja

  +8 [+] [-]

, 2009-08-12 22:45, pirms 15 gadiem
P.S. cerams ar Kalvi un S.Valteru viss būs kārtībā.

 +12 [+] [-]

, 2009-08-12 22:45, pirms 15 gadiem
4/4 beigās kleiza,man šķiet,iegāja par ātru soda laukumā,kad tika mesti soda metieni

  +2 [+] [-]

, 2009-08-12 22:45, pirms 15 gadiem
pavaji galotni nospēlēja. Gan pamatlaikā, gan OT.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 22:45, pirms 15 gadiem
Bij labi, gandrīz jau paņēmam, prieks skatīties, lai gan gribējās, lai uzvar mūsējie

  +7 [+] [-]

, 2009-08-12 22:46, pirms 15 gadiem
Kas par spēli! Basketbola vakars izdevies. Gaidam ziņas par Kalvi un S.Valteru.
Slēpts komentārs: Capital
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2009-08-12 22:46, pirms 15 gadiem
Jauzteic kad Kleiza bija monstrs pie Lietuviešiem,un ir līderdotības!

  +6 [+] [-]

, 2009-08-12 22:46, pirms 15 gadiem
Janichenoks sudiigi kapaaceru tas nav saistiits ar to ka vinjs spelee zemaa limenii sezonu!

  +2 [+] [-]

, 2009-08-12 22:46, pirms 15 gadiem
žēl ka neapstiprinaja kleizas teikto! bet puisi malaci!

 +18 [+] [-]

, 2009-08-12 22:47, pirms 15 gadiem
Par pozitīvo:
-priecē KK cīņasspars, vienīgi varētu tikt vairāk laists laukumā kopā ar AB, cutādi zem groza pietrūkst pulvera;
-K. Valtera precizitāte (par beigām nevajag vainot, nogurums darīja savu);
Nepatīkamais:
-Janičenoks ir manāmi degradējis;
- Vītola un Helmaņa (staigājosha pieminekļa) lietderība izlasē ir stipri diskutabla...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-12 22:48, pirms 15 gadiem
No mazām lietām salasās lieli sū-i, Janičenoks no groza apakšas aizmet garām, 2x Valters paslīd, Šķēle neatbloķē Kleizu! Bet nu labāk zaudēt tagad nekā EČ, turās, par lielu Latviju.
PS cerams ka Kalvem un Valteram viss būs ok!

  +5 [+] [-]

, 2009-08-12 22:48, pirms 15 gadiem
Tā cerēju uz pārsteigumu. Zaudējumā nevainoju nevienu spēlētāju jo katrs cīnījās kā varēja.

 +13 [+] [-]

, 2009-08-12 22:48, pirms 15 gadiem
Buļs kuilis

  +8 [+] [-]

, 2009-08-12 22:48, pirms 15 gadiem
Trigonometriskais vieninieks rakstīja: Lietuvieši izspēlēja netīru taktisko triku iesūtot savējo uz mūsu soliņu izlūkos pamatlaikā
Ar šo problēmu ātri tika galā Latvijas valstsvienības universālākā persona-Edgars Buļš!

  +2 [+] [-]

, 2009-08-12 22:49, pirms 15 gadiem
Zheel, ka kristapam roka 2x notriiceeja!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-12 22:49, pirms 15 gadiem
nepatīk man, ka ir tikai viena interesanta ceturdaļa un papildlaiks. pirmās 3/4 nekam bija ļoti neinteresantas. apsveicu Lietuvu.

  -3 [+] [-]

, 2009-08-12 22:49, pirms 15 gadiem
Tas fans bija vainīgs

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 22:49, pirms 15 gadiem
eshan rakstīja: Varēja redzēt, ka spēle negāja tik labi kā pret Zviedriju, bet salīdzinot Zviedriju ar Lietuvu, lietuvieši basketbolā ir krietni augstāk, varbūt tāpēc šāds rezultāts, vīri nebija gatavi šādai cīņai pēc spēlēm ar Zviedriju.
Bet cerams ka čempī ies labāk un arī atbildes spēlē izdosies uzvarēt.
ka musus komanda ir klasi augstaka par Lietuvu un ka mums sovkar bij jauzvar. Es saubos, bet vienu es gan labi zinu, ka cali nocinijas godam un varbut biski veiksmes pietruka.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-12 22:49, pirms 15 gadiem
Nu tie 2 Valtera garām aimestie sodini visu izšķīra.

Ņemot vērā ka Lietuva ir viens no EČ favorītiem, tad mūsējie normāli nospēlēja

Interesanti kas ar S. Valteru un Kalvi?
Slēpts komentārs: krissis

 +18 [+] [-]

, 2009-08-12 22:49, pirms 15 gadiem
Monstruaalais mezhonis Buljs ieraadiija vietu lielajam zaljajam Kaktusam , kursh no tribiineem naaca muuseejiem virsuu!!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-08-12 22:50, pirms 15 gadiem
eshan rakstīja: Varēja redzēt, ka spēle negāja tik labi kā pret Zviedriju, bet salīdzinot Zviedriju ar Lietuvu, lietuvieši basketbolā ir krietni augstāk, varbūt tāpēc šāds rezultāts, vīri nebija gatavi šādai cīņai pēc spēlēm ar Zviedriju.
Bet cerams ka čempī ies labāk un arī atbildes spēlē izdosies uzvarēt.
abaaka komanda, nedomāju ka kemzura puišiem lika spēlēt tā pat kā pret Zviedrisju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2009-08-12 22:50, pirms 15 gadiem
Leiši gan jau sāks attaisnoties, ka uzvarēja tik pa divi, jo mēģināja sastāv uiespēlēt, bet īstenībā spēlēja ar pilnu klapi, un lai priecājās, ka nezaudēja mājās

  -4 [+] [-]

, 2009-08-12 22:50, pirms 15 gadiem
tak nee....Musejie lietuviesus vienkarsi sagrava... tak bez variantiem,musejiem vini ar tadu sastavu nestav klat..musejie cempi trijnieka tiks.. da labi......pat zirgam jasmejas....

  +7 [+] [-]

, 2009-08-12 22:51, pirms 15 gadiem
laba spele,bija jauzvar pamatlaika! Kambis zvers poljubomu,ja vins ta turpis vins kadu nositis!))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-08-12 22:51, pirms 15 gadiem
biedrins galiigi pashvaks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 22:52, pirms 15 gadiem
Laba spēle. Varbūt ne kvalitāte, bet kopumā - labi. Priecēja Kambalas sniegums, bet pārsteidza, tas ka Kambala laukumā darbojās labāk par Biedriņu. Jau trešajā mačā pēc kārtas ! Iedomājos cik milzīgs spēks Latvija būs tad, kad Biedriņš atgūs ierasto fizisko formu.

  +4 [+] [-]

, 2009-08-12 22:52, pirms 15 gadiem
āa.kad Sandis beigs gremot himnas laikā!!
K.Valters nospēlēja vnk forši!!

  +4 [+] [-]

, 2009-08-12 22:52, pirms 15 gadiem
Šķēles 7 punkti pēc kārtas :O... Interesanri par ko viņš Domāja?
)

  -2 [+] [-]

, 2009-08-12 22:52, pirms 15 gadiem
Malači! Rīga paņems priekšā!
Tā intervija, kas tagad iet ir tiešraide?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-08-12 22:53, pirms 15 gadiem
Vāja spēle, bet kas pats svarīgākais - līdzīga. Tomēr prieks, ka tā vājā spēle notika tagad, nevis EČ. Vismaz neatkārtojas Kažas kļūdas. Aizsardzība tīri normāla, ja skatās rezultātu - tad pat varētu teikt, ka laba. Uzbrukums gan šodien pavājš. Ļoti redzams, ka spēlētāji vēl joprojām ir bedrē. Zem groza gan, manuprāt, bijām parāki, jo Kleiza tomēr spēlēja kā trešais un tur arī vairumu punktu guva. Ārējie spēlētāji gan šodien nepatīkami pārsteidza. Valters vēl līmenī, bet pārējie varēja arī labāk nospēlēt. Tomēr jāatceras, ka mēs vēl esam sagatavošanās posma vidū un, iespējams, esam vēl fiziskās formas bedrē. Un lūdzu - neizdarīsim tālejošus secinājumus un nevilksim paralēles no nekurienes - mēs vēl joprojām gatavojamies un spēle kļūs tikai un vienīgi labāka. Šāds rezultāts ar principā vāju spēli pret zelta pretendentiem ir labs. Cerams, ka ar Valteru un Kalvi viss būs kārtībā!
Esam laba komanda un to pierādīja šīs dienas spēle! Pats svarīgākais, ka varam vēl stipri labāk, jo daudzas kļūdas tomēr bija nepiespiestas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-12 22:53, pirms 15 gadiem
kaut arii minimaals zaudeejums, tomeer ljoti pozitiiva speele virsrakstaa, lai patiikamaak izklausiitos, vajadzeeja rakstiit "Minimaals zaudeejums papildlaikaa Olimpiskajiem chempioniem"

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 22:54, pirms 15 gadiem
Kriiiistaaaap....

 +12 [+] [-]

, 2009-08-12 22:54, pirms 15 gadiem
Biedriņa 5tā piezīme izsaka visu par spēles tiesnešu darbu it kā sīkās, tomēr epizodēs, kas daudz ko izšķir..
Patika komandas spēle, ja rēķina, ka viss vēl priekšā..
Kambim beidzot nokauts , cīnījās par visiem 100%
Žēl, ka sodiņi neiekrita..

  +8 [+] [-]

, 2009-08-12 22:54, pirms 15 gadiem
NU ko - regbijs ir beizies! Lai tak broļukas līksmo - viņiem šodien tādi kā svētki, bet piektdien Rīgā...
Cerams, ka Kalvem un S.Valteram traumas nebūs nopietnas, jo K.Janičenoks ir zem katras kritikas un diemžēl arī Vītolam spēle vēl nevedās.
Izlasei - paldies par labām emocijām un Kambala IS BACK!

  +2 [+] [-]

, 2009-08-12 22:54, pirms 15 gadiem
Ehh, uzdāvinājām leišiem svētkus .. bet spēle jau laba. Leiši spieda tādā Butauta stilā ļoti asi un parupji.
Patika – veids kā 1:50 pirms beigām kapājot iespieda bumbu grozā, biežāk tā vajag!
Patika Kambala (nepatika, ka pēc neveiksmēm neskrien atpakaļ), vajadzēja OT vairāk iedot apakšā. Kristaps V labi spēlēja, bet 2x paslīd un izšķirīgā brīdī 2 sodi garām, beidzot jāsaņemas!
Nepatika Bērziņš – tagad vai nekad, pilnīgi negatavs izskatījās kontaktspēlei.
Kopumā – mūsējie ir talantīgāki, labāki saspēles vadītāji un labāki centri, bet Lietuvai Kleiza +Butauts , komandas saspēles ziņā Lietuva bija pagaidām labāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-12 22:54, pirms 15 gadiem
Arviz rakstīja: Šķēles 7 punkti pēc kārtas :O... Interesanri par ko viņš Domāja?
)
par savu džudīti

  +2 [+] [-]

, 2009-08-12 22:54, pirms 15 gadiem
Skatāma spēle bija izdevusies

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 22:54, pirms 15 gadiem
eshan rakstīja: Varēja redzēt, ka spēle negāja tik labi kā pret Zviedriju, bet salīdzinot Zviedriju ar Lietuvu, lietuvieši basketbolā ir krietni augstāk, varbūt tāpēc šāds rezultāts, vīri nebija gatavi šādai cīņai pēc spēlēm ar Zviedriju.
Bet cerams ka čempī ies labāk un arī atbildes spēlē izdosies uzvarēt.
Tu dīvains esi ko nozīmē nebija gatavi papildlaikā zaudēt pēdējās sekundēs. Viņi bija gatavi un to arī pierādīja sportiskā veiksme un varbūt skatītāju atbalts palīdzēja Lietuviešiem. Mūsējie nospēlēja labu spēli. Rīgā būs tik pat izteresanta cīņa bet uzvarētāji būs mūsējie es ticu. Sarauj Latvija !!!!

     [+] [-]

, 2009-08-12 22:54, pirms 15 gadiem
tas Lietuvietis musējiem visas smadzenes sačakarēja.

  +5 [+] [-]

, 2009-08-12 22:55, pirms 15 gadiem
Nezin, ko leishi bez Kleizas iesaaktu, dabuutu pa skaustu kaa zviedri! Muuseejie labi speelee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-08-12 22:56, pirms 15 gadiem
Nu sakat ko gribat, bet Janičēnoks smagi krīt ārā no kopējā fona! Laikam IT 2.līga tomēr nav tik spoža! Bērziņš izskatījās uztraucies!

KK ar elkoņiem pastrādāja un vispār malačii!!!Skaista spēle! Galvenais, kas notiks EČ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-08-12 22:56, pirms 15 gadiem
Eīi Tuu nōōst. (cash)
K. Valters - tik labs! Četri trīnīši. Prieks. Cerams, ka Rīgā būs vēl plusā kādi trīss!
Sandi - TURIES! Cerams, ka nekas nopietns.
Un Biedriņš .. Kaut kā neraksturīgi viņam - piecas kļūdas. nezinu, varbūt nekas traks, bet manu prāt, neraksturīgi.
Kopumā priecē komandas saspēlēšanās un atsevišķu spēlētāju saspēlēšanās un precizitāte.
Karo4, divos vārdos - Suūper komanda.
CERAMS, KA 7 LATI PAR SPĒLI 5DIEN NEBŪS PAR VELTI. ^^

  -4 [+] [-]

, 2009-08-12 22:56, pirms 15 gadiem
Jaguars rakstīja: speele bij laba...zheel ka adolfs neiemeta sodinus...rīgaa jaatspeeleejas...
Kpc Aadolfs?!

     [+] [-]

, 2009-08-12 22:56, pirms 15 gadiem
Rīgā būs labāk.

Kas ar Kalvi, cik nopietni?

     [+] [-]

, 2009-08-12 22:57, pirms 15 gadiem
vecā dziesma:Sasteigti un izmocīti metieni un neprecīzi soda metieni izšķirošos brīžos.

  +4 [+] [-]

, 2009-08-12 22:57, pirms 15 gadiem
biedriņš izskatijās pēc amatiera

     [+] [-]

, 2009-08-12 22:58, pirms 15 gadiem
nu sasmidinaaja ar stulbo speeli,iisti letini

  +4 [+] [-]

, 2009-08-12 22:58, pirms 15 gadiem
janičenoks nav pieņēmies svarā...laikam grib pāriet uz citu ampluā.t.i.spēka uzbrucēju.

 +10 [+] [-]

, 2009-08-12 22:58, pirms 15 gadiem
He. Kambala pat izskatījās labāk par Biedriņu. Jūtami labāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-12 22:59, pirms 15 gadiem
kriish rakstīja: kaut arii minimaals zaudeejums, tomeer ljoti pozitiiva speele virsrakstaa, lai patiikamaak izklausiitos, vajadzeeja rakstiit "Minimaals zaudeejums papildlaikaa Olimpiskajiem chempioniem"
tieši spēle nebija pozitīva. tā bija šausmīga! ārprātīgi daudz kļūdu beigās un ļoti neinteresantas spēles 3 ceturdaļas.

     [+] [-]

, 2009-08-12 22:59, pirms 15 gadiem
kļūdas, kļūdas..
baigā minstināšanās visu spēli bet uz beigām pārgāja taču tas augļus nedeva
būtu Janič buzzeru metis

  +8 [+] [-]

, 2009-08-12 22:59, pirms 15 gadiem
Janičenoks ļoti bāls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-08-12 22:59, pirms 15 gadiem
eS NESAPROTU, KĀPĒC DAUDZI NESAPROT, KA TĀS ir pārbaudes spēles, un pēc tām ir grūti kaut ko spriest

  +4 [+] [-]

, 2009-08-12 22:59, pirms 15 gadiem
eu bet tas janičenoks ir ganiem gans,galva grida un uz priekšu

  +2 [+] [-]

, 2009-08-12 23:00, pirms 15 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Esmu ljoti miermiliigs cilveeks un praktsiksi neviens man dziivee virtualaa videe nav izprovoceejis, lai kaa arii ircentushies, bet Seekliniekam (aka Bimabolam) tomeer vareetu pashrociigi pa purnu sadot - tik taalu jau vinjsh ar savu neadekvaato (iespeejams arii tiishi provoceejosho) murgojumu jau mani ir novedis !
Tu jau vari darīt tāpat kā es: vienkārši uzlikt Bimbambolam ignore
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-08-12 23:00, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Labvakar shai skumju pilnaja vakara.
Shkietami droshas uzvaras vieta pret viduvejo Lietuvas izlasi sanaca kaunpilns ‘’zagis’’,ko nu ne kadi negaidija prasigais latvju lidzjutejs.Pec uzvaras par specigajiem skandinaviem,mes pamatoti gaidijam uzvaru,bet neka.Apbedinaja ne tikai rezultats,bet ari puishu pliekanais individualais varejums.It sevishki shis problemas izpaudas garaja gala,kur lempigie leishi lietas kartoja pec sirds patikas.Bet kaa nu ne,ja vel pirms nedeljam divam ,tai vieta,lai lietu sviedrus treninnometne, musu elki uzdzivoja pa Rigas lica pludmali,kur netika smadets ne gradigais,ne ari kadas vieglakas uzvedibas kundzites(skat.dzelteno presi).
Bedigi ir noveloti konstatet katastrofalo musu komandas kondiciju un vadibas taktiskas kljudas.Ir jamaina treneru korpuss nekavejoties.Japarskata nepieredzejusho speletaju lietderiba – Andrim,Kalvem,Skelem,Berzinam sada limene maci pagaidam nav pa spekam...Diemzhel
Varbut mazliet skarbi,bet pa lietu

Bimbambols
taa nosmejos tev suudigi sanak izcelties, jo zinu, ka tas bija tavs merkis! psc tatada limena maciem nav gatavs Andris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:02, pirms 15 gadiem
Kambis Zvērs!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-12 23:02, pirms 15 gadiem
ir .ok.. beidzot ir AIZSARDZIIBA kas vairaaku gadu garumaa nav bijusi raksturiiga muusu komandai... Kambalai liktu visvairaak plusus par sho machu... Aadolfs arii pieraadiija ka ne pa velti kapaa ACB kaut gan saakumaa mociijaas pret Mazhuti un beigaas nesalika tos sodus..
Tas pats Shkjeele var izshaut kaut vai puse Latvijas vinju noliek,... Par Janichenoku... jaapiekriit buus vien lielaakajai daljai kas arii cereeja vairaak no vinja...
Leishi kaa jau leishi.. kleiza- labs vecis ar labu NBA pieredzi... savu darbu izdariija... pret paareejiem mieriigi var ciinieties..
Nu jaaiet uz areenu spakatiities otro dubli..

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:02, pirms 15 gadiem
nu atmiņa pozitīvi palika Kambalas darbība šodien, negatīvi garām aizmestie sodiņi
kopumā -2 nav tik traki, bet ir lietas pie kurām jāpiestrādā

  -2 [+] [-]

, 2009-08-12 23:03, pirms 15 gadiem
ansiso rakstīja: He. Kambala pat izskatījās labāk par Biedriņu. Jūtami labāk
manuprat puskomanda izskatijas labaka par biedrinu

  +3 [+] [-]

, 2009-08-12 23:03, pirms 15 gadiem
taada sajuuta,ka Leišiem to uzvaru vajadzeeja par katru cenu! priekš paarbaudes speeles bik par rupju..rauj aiz rokaam,gruuž,utt...
nu lai jau tiek,nekas pariit revanšs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-08-12 23:03, pirms 15 gadiem
kas Kauņas zālēē ir ar grīdu.?
visu laiku slīdēja.!
sākumā bija ciešami, bet izšķirošajos momentos jau sāka besīt.!!

  -2 [+] [-]

, 2009-08-12 23:03, pirms 15 gadiem
kaadel?!
labi bet speleja citigi, puisi loti centas...ispar vini riiga ir jasagrauj un tur nav divu domu...

  -1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:04, pirms 15 gadiem
teica jau kad spēles laikā kad kalvem pirksts ir lauzts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-08-12 23:05, pirms 15 gadiem
Valters beigas mazliet noraka, bet ta diezgan nesaturiga spele uzbrukumaa..

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:05, pirms 15 gadiem
unda7 rakstīja: kaadel?!
labi bet speleja citigi, puisi loti centas...ispar vini riiga ir jasagrauj un tur nav divu domu...
nu un, ka centās. tas nemaina to, ka zaudēja. labi, ar zaudējumu varētu samierināties, ja spēle būtu kvalitatīva, bet tā diemžēl nebija.
Slēpts komentārs: neatkarigais
Slēpts komentārs: intarinnss

  +8 [+] [-]

, 2009-08-12 23:06, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Labvakar shai skumju pilnaja vakara.
Shkietami droshas uzvaras vieta pret viduvejo Lietuvas izlasi sanaca kaunpilns ‘’zagis’’,ko nu ne kadi negaidija prasigais latvju lidzjutejs.Pec uzvaras par specigajiem skandinaviem,mes pamatoti gaidijam uzvaru,bet neka.Apbedinaja ne tikai rezultats,bet ari puishu pliekanais individualais varejums.It sevishki shis problemas izpaudas garaja gala,kur lempigie leishi lietas kartoja pec sirds patikas.Bet kaa nu ne,ja vel pirms nedeljam divam ,tai vieta,lai lietu sviedrus treninnometne, musu elki uzdzivoja pa Rigas lica pludmali,kur netika smadets ne gradigais,ne ari kadas vieglakas uzvedibas kundzites(skat.dzelteno presi).
Bedigi ir noveloti konstatet katastrofalo musu komandas kondiciju un vadibas taktiskas kljudas.Ir jamaina treneru korpuss nekavejoties.Japarskata nepieredzejusho speletaju lietderiba – Andrim,Kalvem,Skelem,Berzinam sada limene maci pagaidam nav pa spekam...Diemzhel
Varbut mazliet skarbi,bet pa lietu

Bimbambols
LOHS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: GirtissimoX

  +3 [+] [-]

, 2009-08-12 23:08, pirms 15 gadiem
Basis09 rakstīja: Valters beigas mazliet noraka, bet ta diezgan nesaturiga spele uzbrukumaa..
Freimanis arī gremoja.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:08, pirms 15 gadiem
Basketbolists#7 rakstīja: Jā, daudz arī nostrādāja metienu precizitāte, lai arī tā nemaz nebija īpaši sliktāka par leišiem, tā tomēr ir jāuzlabo.

+

KK cīņasspars.
KV neapskaužamā metienu precizitāte.
AB atlēkušās bumbas.

-

UH neprezicitāte trīspunktu metienos. Neraksturīgi viņam.
Janičenoka regress.
Blūmam sevi jāpierāda labāk, viņš tomēr sezonu aizvada labā līmenī, un aizvada labi.



Lai arī, kā man negribētos šajā zāģi pieminēt tiesnešus, bet tomēr, par tādiem sīkumiem, par kādiem sodīja latviešus, nevajadzētu sodīt, turpretīm, ja otrā galā tas notiek divreiz rupjāk no leišu puses un tiesneši švilpē nepūš.

RĪGĀ UZVARĒS STIPRĀKAIS - LATVIJA!
Kāds regress... tak tikko atsāka spēlēt. Pirmā spēle. Forma arī vēl nav un paldies Dievam, ka nav. Nav jau Kažas laiki, kad visi jau šajā laikā lidoja. Lūdzu, neizdariet tālejošus un glupus secinājumus. Tas jau izklausās pēc bimbambola - principāli debili un glubi, bez reāla pamata.

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:09, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Lietuva nebija ne ar ko labaaka par Zviedriju?? Nosauc man 5us Zviedrus kas ir atstajushi spilgtas pēdas (notikumus) muusdienu eiropas basketbolaa!! Un es Tev nosaukshu 20it patlaban aktivos Lietuvieshus kas to IR izdarijushi!!

Nu tu ar saliidzinaaji pi.... ar ziimuli...
Saac saukt!!!


Ar speletaju kvalitati, ar treneru štābu, ar to Lietuva bija labaka par Zviedriju!!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-12 23:09, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: ..un visa ta jezga ar sexualo piederibu...noteikti nenaca par labu izlases sniegumam..
kas tie par murgiem??? pii ar plaušaam jau jaukt nevajag...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:09, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Nu neko, turpinam gatavoties roku iesildis Janicenoks, roku aparstes gan Kalve gan S Valters, domaju ka Biedrinjam shi bija viena no sliktakajam spelem un otras taadas vairs nebuus AB izpildiijumaa... ir rezerves ljooti dauudz un taas ir jaizmanto...
nu nez, man jau liekas ka Andris normāli nospēlēja! jā, nav tā spilgtākā spēle, bet nevarētu teikt ka bija slikti, varēja redzēt ka aizsardzībā rāvās un leiši paši ar īpaši virsū nelīda!!!

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:09, pirms 15 gadiem
Alexij rakstīja: šāds Kambalas sniegums nepārsteidz, viņam allaž labi iet tieši pret Lietuvu
Nu gan secinājums Kāds pamats tam arī ir?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-08-12 23:10, pirms 15 gadiem
Redzams, ka EČ varēsim līdzīgi cīnīties ar praktiski jebkuru pretinieku. Diemžēl neredzu kādu spēlētāju virknējumu varēsim laist ārā galotnēs, lai tās vinnētu, kurš būs tas līderis, kurš spēs ņemt spēli uz sevi un trāpīt kaut cik stabili sodiņus? AB nespēj, tas jau sen zināms, K. Valters no spēles trāpīt var, bet ar sodiņiem ķibele, jo fiziskais pietrūkst... vai tiešām viss būs tikai no KK atkarīgs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:10, pirms 15 gadiem
KAS TAS PAR VIRSRAKSTU? JUMS BASIS IR PILNIIGI VIENALDZIIGS, AUTOR?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:11, pirms 15 gadiem
Nē, nu Lietuvieši parādija sevi, bet via labu spēli tu viedokļi dalās.

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:11, pirms 15 gadiem
Janicenokam nezin kada veida jauzlabo spele,vins nav gatavs tadam limenim. Ceru,ka lidz EC bus gatavs,bet loti saubos. Ceru ari,ka Kestutis neauklesies,jo ir tacu-''TAGAD VAI NEKAD''!!!!!

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:12, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Vieglak protams ir pagriezt adu uz otru pusi un pateikt,ka uzvara nebija galvenais shai spele...Daaa,negaiditi,tiesham negaiditi.Nu neredzeju neko tadu ar ko leishi butu labaki pa zviedriem,ja neskaita Kleizu protams!
nu tu taču esi īsts lohs...tu vispār apjēdz ko raksti.

  +4 [+] [-]

, 2009-08-12 23:12, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Vieglak protams ir pagriezt adu uz otru pusi un pateikt,ka uzvara nebija galvenais shai spele...Daaa,negaiditi,tiesham negaiditi.Nu neredzeju neko tadu ar ko leishi butu labaki pa zviedriem,ja neskaita Kleizu protams!
aizej paguli dubļos!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-12 23:12, pirms 15 gadiem
martinstids rakstīja: KAS TAS PAR VIRSRAKSTU? JUMS BASIS IR PILNIIGI VIENALDZIIGS, AUTOR?
normāls virsraksts... kādu tad tu gribēji? "Fantastiskā Latvijas izlase satriecošā spēlē gandrīz pārspēja Lietuvu???"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-08-12 23:13, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: 100% piekriitu Tev!!
TE tak nav nemazām jēga diskutēt, un normālu diskusiju nemaz neceri, daži izliekas, un daži ir stūlbi UN vēl daži vispār neko nesaprot no basi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:14, pirms 15 gadiem
Nervozais rakstīja: Janicenokam nezin kada veida jauzlabo spele,vins nav gatavs tadam limenim. Ceru,ka lidz EC bus gatavs,bet loti saubos. Ceru ari,ka Kestutis neauklesies,jo ir tacu-''TAGAD VAI NEKAD''!!!!!

Tu to nopietni domāji? Tak tikko pēc slimošanas, pirmā spēlē, formas arī loģiski, ka nav, un tādi gudrīši kā Tu izdara tālejušos secinājumus. Nu nevajag ņemt Kārļa Muižnieka komandas par etaloniem, kad visi kā viens šajā laikā jau lido pa laukumu! Tak domā, ko runā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:15, pirms 15 gadiem
Trigonometriskais vieninieks rakstīja: bet priecē ka mažutis izskatijas lidzvertigi vai pat labak par kalnieti, reali viņam 90% uz čempi biļete
Butauta atklājums, jo pirms pievienošanās ASK viņš tāds nasing spešal spēlētājs vien bija.

  +5 [+] [-]

, 2009-08-12 23:15, pirms 15 gadiem
Trigonometriskais vieninieks rakstīja: bet priecē ka mažutis izskatijas lidzvertigi vai pat labak par kalnieti, reali viņam 90% uz čempi biļete
Mažutis, manuprāt, neizskatījās nekā. Sākumā uzkapāja, pēc tam arī laukumā netika, jo nebija īsti lietderības. Saspēli nevadīja gandrīz nemaz. Darbojās bez bumbas. Kalnietis, principā, arī neko neparādija. Abī vēljoprojām vienā maisā liekami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:15, pirms 15 gadiem
Praktiski tie neiemestie sodi atņēma mums uzvaru, bet nu baigi žēl, ka zaude. Spēle kā pa viļņiem. Rīgā jāņem obligāti.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:16, pirms 15 gadiem
Nu normāli. Protams principiāli pret leišiem, bet tā ir pārbaude. Vēl ir kur pielikt. Kambis savā elementā, nones pretiniekus. Galvenais lai veselība ok Sandim un Kalvem. Prognozēju, ka pirmo zaudes. Rīgā jau toč jāņem revanš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: bubba

  +2 [+] [-]

, 2009-08-12 23:16, pirms 15 gadiem
tiesneshi diivaini notiesaaja, saakumaa sadeva pilniigi nesakariigus mums, peedeejaas 1/4 peedeejaa minuutee leishiem 2i diskutabli leemumi pa sliktu, papildlaikaa aktiivi mums sadeva sodus, tad piebremzeeja un turpinaaja kaa speeles viduu, diezgan bezsakariigi, zaudeejums laikam jau pelniits, ja biedrs nemaak iemest sodus un aadolfs no 4 iemet 2us peedeejaas minuutees tad jau uzvareet nav diez ko daudz variantu, da veel tas trulums kad lavrinovichs IESTUMJ muusu speeleetaaju zem groza un aiz vinja uzreiz kleiza kas savaac bumbu, nezinu vai driikst ar rokaam gruuzt otras komandas speeleetaaju zem groza dziljaak lai pie bumbas tiek partneris kas aiz muguras, bet laikam jau driikst

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:17, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Butauts Kairi arii ievilcis Leishu izlasee!!
vai tik Kairis uz ASK ar neatnāca ar Butauta gādību???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-08-12 23:18, pirms 15 gadiem
Nevis Kleiza noraka, bet paši... savus rebus pie sodametiem ir jāsargā kā savus pautus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-08-12 23:18, pirms 15 gadiem
Neredzu pamatojumu pārākajām cerībām par revanšu Rīgā. Tieši leišiem šī bija PIRMĀ spēle, kamēr mūsējiem jau trešā, tomēr saspēle vaja, pikenroli nedarbojas, kļūdas gan tehniskas, gan pozicionālas...
Ja leiši kaut nedaudz pieliks, vinnēs ar +10 punktiem kā likts.

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:19, pirms 15 gadiem
anglis rakstīja: vai tik Kairis uz ASK ar neatnāca ar Butauta gādību???
Atnāca jau gan.

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:19, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: vai tad es kko teicu par to??
tas bij jautājums!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-12 23:19, pirms 15 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: nu, un pasaki, ka tā nav vistīŗākā taisnība. Citēju W@Twitter: "Kā man patīk kā strādā Kambalas elkoņi,labi ka viņš ir mūsējais!!!"
Viņš ir vnk atsaldēts palicis, pilnīgi smadzenes izdauzītas tajā boksā. Ja bloķē, tad uzreiz arī galva jānorauj. Ja viņu kāds bik pagrūž, atbilde uzreiz tā, ka pretinieks lido. Nu kamõn, EČ viņam ātri 2 nesportiskās un brīvs. BRIESMONIS UZ LAUKUMA
Nu Kambis vienmēr bijis mežonis. Nezinu, varbūt kādam tas ir atklājums...

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:20, pirms 15 gadiem
heh rakstīja: tiesneshi diivaini notiesaaja, saakumaa sadeva pilniigi nesakariigus mums, peedeejaas 1/4 peedeejaa minuutee leishiem 2i diskutabli leemumi pa sliktu, papildlaikaa aktiivi mums sadeva sodus, tad piebremzeeja un turpinaaja kaa speeles viduu, diezgan bezsakariigi, zaudeejums laikam jau pelniits, ja biedrs nemaak iemest sodus un aadolfs no 4 iemet 2us peedeejaas minuutees tad jau uzvareet nav diez ko daudz variantu, da veel tas trulums kad lavrinovichs IESTUMJ muusu speeleetaaju zem groza un aiz vinja uzreiz kleiza kas savaac bumbu, nezinu vai driikst ar rokaam gruuzt otras komandas speeleetaaju zem groza dziljaak lai pie bumbas tiek partneris kas aiz muguras, bet laikam jau driikst
tam es tev piekrītu...bet uz tiesnešiem nav ko skatīties,tā var pazaudēt nākamo momentu...lai treneru štābs tiek galā ar tiesnešiem...čempī nu točna tāpat tiesās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:21, pirms 15 gadiem
Buļs=Bullis!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-08-12 23:21, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Neskaties basketbolu Tu muudzi!!! Izsledz TV un urinee bikseees!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:24, pirms 15 gadiem
Mažutis tiešām godam izkarojis vietu izlasē!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-08-12 23:27, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Riga musejie noteikti visu noliks pa plauktiniem un uzvara bus musu ar +18.Bet kopuma man taisniba sanak,jaunie speletaji vel nav gatavi shim chempim.Jaa,pec diviem gadiem Kalve,Andris,Berzins bus nobriedushi un palidzes,bet pagaidam puishi spriedzi netur.
Pašam neapnika vislaik vienu un to pašu gvelst? Tak tici man, nevienam neinteresē tas ko tu raksti. Tu vienkārši aizklāj komentāru rindiņas, kuras interesē tikai tos, kas dzird tevi pirmo un pēdējo reizi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-08-12 23:27, pirms 15 gadiem
Zem groza tomēr gribētos labāku DEFENCE! Bet par PAPILDLAIKU paldies izlasei, tas ir pareizais ceļa virziens!
Šķēles danks!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:28, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: Valdis Valters @ twitter

ValdisValtersKopumā spēle patika,lai kā izbraukumā nav viegki spēlēt,bet TRŪKST UZVARĒTĀJA PSIHOLOĢIJA

ValdisValtersUn pirmajam kam trūkst uzvarētāja psiholoģija ir K.Valters,diemžēl
Nepiekrītu. Vai arī jautājums, ko viņš šoreiz domā ar uzvarētāju psiholoģiju? Neredzēju ne vienu momentu, kad Kristapam reāli nolaistos rokas vai viņš necīnītos. Man jau liekas, ka Kristaps jau nu tiešām IR uzvarētājs. Neiekrita metieni, neiekrita. Ko darīt? Iekritīs EČ. Un K. Valters jau arī nav nekāds pēdējo sekunžu meistars, lai reāli viņam kaut ko pārmestu. Dažreiz Valdim tie izteikumi tādi.. dīvaini.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-12 23:30, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Nepiekrītu. Vai arī jautājums, ko viņš šoreiz domā ar uzvarētāju psiholoģiju? Neredzēju ne vienu momentu, kad Kristapam reāli nolaistos rokas vai viņš necīnītos. Man jau liekas, ka Kristaps jau nu tiešām IR uzvarētājs. Dažreiz Valdim tie izteikumi tādi.. dīvaini.
Tas jau pat varbūt nav Valtera teikts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-08-12 23:30, pirms 15 gadiem
That was good game , a little bit nervous I think at this time both teams are even and after this game both teams sees their mistakes . I believe both teams ll improove their game in the future I hope in riga we ll see good mach too.

Peace brothers

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:31, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Nepiekrītu. Vai arī jautājums, ko viņš šoreiz domā ar uzvarētāju psiholoģiju? Neredzēju ne vienu momentu, kad Kristapam reāli nolaistos rokas vai viņš necīnītos. Man jau liekas, ka Kristaps jau nu tiešām IR uzvarētājs. Neiekrita metieni, neiekrita. Ko darīt? Iekritīs EČ. Un K. Valters jau arī nav nekāds pēdējo sekunžu meistars, lai reāli viņam kaut ko pārmestu. Dažreiz Valdim tie izteikumi tādi.. dīvaini.
Varbūt KV Valdi pasūtījis, un Valdžam zobs?

  -3 [+] [-]

, 2009-08-12 23:31, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: acimredzot neviens neatceraas 2001 gadu un Turciju kad Kambala debiteeja EC!! Man liekas ka nekas nav baaigi mainijies kopsh taa laika!! Varbut nedaudz agresiivaaks ir, bet es domaju ka labaak ir Kaspara niknums, nekaa Grafa bailju seja zem groza (neko sliktu par Raiti nedomaaju)!! Vismaz pretiniekam ir respekts ka zem groza liist nedriikst!! Un tas ir japarada citad saksies visatljautiiba!! Lidzigi kaa hokejaa - kad aizsargs uzreiz parada ka pa vartsargu laukumu dzivoties nedrikstees!!


Tads Eiropas Šakila variants, tik nedaudz iisaaks un ar baltu aadas kraasu
Valmierieti, ko tu vienmēr attaisno mūsu basketbolistus. kambala un šķēle, manuprāt, ir pēdējie ķēmi (neapvainojieties). kambalam līdz šakila līmenim nekad neizaugt.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:31, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Tas jau pat varbūt nav Valtera teikts
Ir, ir, bet mazliet dīvaini. Skaidrs, ka viņam ir savs viedoklis, bet šajā gadījumā manuprāt tomēr nepamatots. Ari viņš daļēji izdara tālejušos un nepamatotus secinājumus pēc vienas spēles, kas varbūt parāda kaut ko, bet katrā ziņā ne tendences.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:31, pirms 15 gadiem
teicama pieredze dzekiem, vismaz chempii tik traki taadaas galotnees nebuus jaastreso, tomeer speeeleejaam pret lietuvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:32, pirms 15 gadiem
un vispār kas tas par sasaiti kurš iemeta 4 pt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:34, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Ir, ir, bet mazliet dīvaini. Skaidrs, ka viņam ir savs viedoklis, bet šajā gadījumā manuprāt tomēr nepamatots. Ari viņš daļēji izdara tālejušos un nepamatotus secinājumus pēc vienas spēles, kas varbūt parāda kaut ko, bet katrā ziņā ne tendences.
Nē nu varētu jau būt, Valteram jau vienmēr ir tā bijis, ka saka visu kas uz mēles..kas citreiz pat ir ļoti labi

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:34, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Redz Andrim NBA ir 82 speles,no kuram ne viena nav isti ar spriedzi piesatinata,jo PO nav spidejis.Tu tak piekritisi,ka regularajas speles valda nepiespiesta atmosfera?
Nepiespiesta atmosfēra ir tikai amatieru līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:34, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Nē nu varētu jau būt, Valteram jau vienmēr ir tā bijis, ka saka visu kas uz mēles..kas citreiz pat ir ļoti labi
Es jau esmu Valda Valtera piekritējs, bet arī man dažreiz tie viņa izteikumi tādi dīvaini liekas.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-12 23:35, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Redz Andrim NBA ir 82 speles,no kuram ne viena nav isti ar spriedzi piesatinata,jo PO nav spidejis.Tu tak piekritisi,ka regularajas speles valda nepiespiesta atmosfera?
nu pi.... eu tevi nevar uzšaut uz marsu

  +4 [+] [-]

, 2009-08-12 23:35, pirms 15 gadiem
Malači - cīnijās godam Tiešām prieks. Arēnā Rīga jābūt uzvarai

  +2 [+] [-]

, 2009-08-12 23:35, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Nepiespiesta atmosfēra ir tikai amatieru līmenī.
izskatās, ka arī izlašu spēlēs ( atsevišķu spēlētāju izpildījumā).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:36, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: nekad es Tev nepiekritiishu!! nekad!! Tu esi slims idiots!!
man gan tu tādu vairāk atgādini.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:37, pirms 15 gadiem
laba spēle !

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:38, pirms 15 gadiem
paldies par aizraujošo basketbola vakaru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:38, pirms 15 gadiem
nesaprtu tos cilveekus kas oponee interneta trolljiem nu ta tak vinjie milziig jautriiba un uzmaniiba saplieicnajumi,... man shjita ka esporta videe lietotaaji jau pietiekami izskolojushies..bet nifiga...

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:39, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Principa man jau nevajag,lai,kads piekristu,vnk esat godigi pret sevim un nenodarbojieties ar vispareju demagogiju.Visi tak lasa pa druskai dzelteno presi un saprot no kurienes tie sudi sakas....
no tevīm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:39, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Nepiespiesta atmosfēra ir tikai amatieru līmenī.
Tā gan, īpaši "piespiesta" atmosfēra valda All-Stars spēlēs, vienāda spriedze gan NBA, gan LBL.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-12 23:40, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Nu Tu brauc auzas.Amatieru limeni kaislibas un spriedze sit ljoti augstu vilni,noteikti augstaku neka regulara chempja speles!
Kaislības un spriedze starp sētas spēlētājiem kā Tu, ir radusies no ārēji nepiespiestiem apstākļiem kā Apinītis un citiem Tev tuviem draugiem.

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:41, pirms 15 gadiem
es domaju abam izlasem vajadzetu uzlabot precistati 3punktu linijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:42, pirms 15 gadiem
Visi uz arēnu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:43, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Kaislības un spriedze starp sētas spēlētājiem kā Tu, ir radusies no ārēji nepiespiestiem apstākļiem kā Apinītis un citiem Tev tuviem draugiem.
TAk nav jēga ar viņu strīdēties, bimbambolim tas tik prieku sāgādā ka kāds oponē

  -1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:43, pirms 15 gadiem
ir OK spēle -pie šī fiziskā stāvokļa varēja vēlēties tikai vien mazdrusku labāk (ne vairāk) un ļoti vēlētos lai AŠ saprot ka kamēr viņš nedara melno darbu viņa pretenzijas uz līdera lomu no skatītāja tribīnes (vismaz) neizskatās diezko spoži

visādi citādi liels paldies visiem

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:44, pirms 15 gadiem
krissis rakstīja: es domaju abam izlasem vajadzetu uzlabot precistati 3punktu linijas
leishiem ar??? man baisi paliek taada gadiijumaa... ko tad vinji kaa Kleiza visi saaks piljiit???

  +3 [+] [-]

, 2009-08-12 23:44, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: ehh Kleiza made the party.. But thats ok, we are preparing for our counter attack See u in Riga. btw good game!
Yea I agree Kleiza vas animal, but I think this is not so good for us because our team has to play more team play I think Kemzura ll be prepared with Kleiza problem next game
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:46, pirms 15 gadiem
chegewarrior rakstīja: ir OK spēle -pie šī fiziskā stāvokļa varēja vēlēties tikai vien mazdrusku labāk (ne vairāk) un ļoti vēlētos lai AŠ saprot ka kamēr viņš nedara melno darbu viņa pretenzijas uz līdera lomu no skatītāja tribīnes (vismaz) neizskatās diezko spoži

visādi citādi liels paldies visiem
Janicenokam ar steigu vajag sakt atguut speles garshu.. galiigi nekads izskatiijaas... Laikam taa Italijas 2 liiga nav tik spozha ka dazhi te stastiija ...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-12 23:46, pirms 15 gadiem
Nu nekas, 5dien musu karta

  +2 [+] [-]

, 2009-08-12 23:47, pirms 15 gadiem
Malaci Latviesi. speleeja lidz galam!!! Lietuviesi nau ipas labi speleeja. loti daug nekartiibu bija. tikai Kleiza, K.Lavrinivicius Delninkaitis labi speleeja. spele vareja but aatraka. mum Lietuviesiem vajadzes daudz daud treneetij jaa somet varim labu rezultatu bez S. Jasikevicia, S. Siskauska. vienkarsi malaci Latviesi. Paldes par labu macu!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-08-12 23:47, pirms 15 gadiem
2 pedejas Biedra piezimes loti apsaubamas-un vinam nav ipasi sevi japierada-galvenais lai traumas nav.Zel-Helmanim 3p-vismaz brivos 3 vajadzeja ielikt.Kambim vienkarsi brivakas rokas jo sedzeji Biedru neatstaja vienu nekad - vienigi KK kauseja visu laiku-l;ika fiziskus sedzejus.KB nu jaatrod spele -tad garaja gala mes esam labaki par leisiem.zel ka nav Kalves-skiet krietni butu palidzejis sodien kadas 10 min/helmanis/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:55, pirms 15 gadiem
griibeju pajautaat ko Latviesi doma par jaunu treneri Kestuti Kemzuru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:57, pirms 15 gadiem
Lietuvietis rakstīja: griibeju pajautaat ko Latviesi doma par jaunu treneri Kestuti Kemzuru?
man shis patiik!!

ceru ka iedziis paris letinjos leishu nekauniibu labaa noziimee...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-12 23:59, pirms 15 gadiem
Lietuvietis rakstīja: griibeju pajautaat ko Latviesi doma par jaunu treneri Kestuti Kemzuru?
Baigi seksīgs

Bet ja nopietni, tad ir OK Labs treneris, ir talants. ja spēs mūsu tusētājus savākt, būs arī panākumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-13 00:02, pirms 15 gadiem
ew autor vareji jaw vismaz ierakstit cik galu galā bumbas izcinija pie griziem KK un AB

  +3 [+] [-]

, 2009-08-13 00:02, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: hmm.. ir grūti saprast, ko tu ar to gribēji pateikt, jo Šķēle praktiski visus punktus guva vienā brīdī.. spēles pirmo puslaiku vispār bija kluss un nemanāms. Un es domāju, ka Šķēlem ir tieši jāuzņemas uz sevi. Nav viņš tāds Vītols, kas IR melnā darba darītājs. Uzskatu, ka tomēr Šķēlem ir jāgūst punkti. Tā no viņa ir vislielākais labums. Drīzāk tevis teikto varētu attiecināt uz Janičenoku, bet arī tam es īsti nepiekristu.
es kauko gribēju teikt nevis gūtajiem punktiem bet par to kā Kleiza aizlēca garām AŠ un iepidžināja 2 punktus -ja tā būtu vienīgā epizōde es neko neteiktu -ir skaisti mētāt cirka šotus uzbrukumā (nu labi neiekrita -po*^j) bet nu tad vajag nokapāt arī otrā galā līdzgalam -tā taču ir spēles galotne ibiomaķarārā -es saprotu ka Lins kā 3 numurs Eirōpas basketam ir monstrs taču tomēr tā nav pietiekama atruna

  +1 [+] [-]

, 2009-08-13 00:02, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Labvakar shai skumju pilnaja vakara.
Shkietami droshas uzvaras vieta pret viduvejo Lietuvas izlasi sanaca kaunpilns ‘’zagis’’,ko nu ne kadi negaidija prasigais latvju lidzjutejs.Pec uzvaras par specigajiem skandinaviem,mes pamatoti gaidijam uzvaru,bet neka.Apbedinaja ne tikai rezultats,bet ari puishu pliekanais individualais varejums.It sevishki shis problemas izpaudas garaja gala,kur lempigie leishi lietas kartoja pec sirds patikas.Bet kaa nu ne,ja vel pirms nedeljam divam ,tai vieta,lai lietu sviedrus treninnometne, musu elki uzdzivoja pa Rigas lica pludmali,kur netika smadets ne gradigais,ne ari kadas vieglakas uzvedibas kundzites(skat.dzelteno presi).
Bedigi ir noveloti konstatet katastrofalo musu komandas kondiciju un vadibas taktiskas kljudas.Ir jamaina treneru korpuss nekavejoties.Japarskata nepieredzejusho speletaju lietderiba – Andrim,Kalvem,Skelem,Berzinam sada limene maci pagaidam nav pa spekam...Diemzhel
Varbut mazliet skarbi,bet pa lietu

Bimbambols
Ai, Bimbi beidz dirstt. Nevienam šitā spēlē nebija tik svarīga kā leišu faniem. Īstās spēles vēl tikai priekšā. Vienīgais jautājums, kurš no mūsu garajiem vairāk pavilks komandu Biedriņš vai Kambala?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-13 00:07, pirms 15 gadiem
kada izlase Trajkouz to bridi bija kada Kemzuram tagad?

     [+] [-]

, 2009-08-13 00:09, pirms 15 gadiem
Vajag naturalizēt Kleizu!

     [+] [-]

, 2009-08-13 00:13, pirms 15 gadiem
dammit rakstīja: Vajag naturalizēt Kleizu!
tikai Kleizu nav pietiks. soden gan suudiigi speleeja Jasaitis un Kalnietis. jaa vini speleetu taa kaa vinam vajadz speleet, mum Lietuviesam loti labak buut klaajas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-13 00:22, pirms 15 gadiem
Lietuvietis rakstīja: tikai Kleizu nav pietiks. soden gan suudiigi speleeja Jasaitis un Kalnietis. jaa vini speleetu taa kaa vinam vajadz speleet, mum Lietuviesam loti labak buut klaajas.
ar Jasaiti un Kalnieti nepietiktu ja Latvijas metienu % būtu atbilstošs normai

vismaz pagaidām neredzu ka šis LT sastāvs būtu ar kautko labāks par šo LV sastāvu -ja spēle būtu pēc mēneša -tad tā beigtos 94:92 -tikai nezinu kam par labu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-13 00:36, pirms 15 gadiem
chegewarrior rakstīja: ar Jasaiti un Kalnieti nepietiktu ja Latvijas metienu % būtu atbilstošs normai

vismaz pagaidām neredzu ka šis LT sastāvs būtu ar kautko labāks par šo LV sastāvu -ja spēle būtu pēc mēneša -tad tā beigtos 94:92 -tikai nezinu kam par labu
nu es ari domaju ka Latvijas metienu % vareja buut labaaks. nu fakts iir fakts ka es soden Lietuvas komanda redzeju tikai 3 labus. jum varbut soden tikai nekrita punkti un viss. nu tas ir pofik. kito reiz kris. un musu komanda bija bardaks. ar 3 cilvekem neko nevinnesim ja taa speleesim. es domaju jaa Latviesu metienu % bus labakas Riiga, ta mum bus loti gruuti. tikai divas dienas tadu bardaku sakontrolet palika. vienkarsi bus labs macs!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-13 00:48, pirms 15 gadiem
Lietuvietis rakstīja: griibeju pajautaat ko Latviesi doma par jaunu treneri Kestuti Kemzuru?
Veinnozīmīgi labs. Viņš nejautāja tur Biedriņam un Kambalam - gribi nākt uz komandu? ā, negribi nu labi ... Viņš ielika kulaku galdā un pateica, ka visiem jāsanāk. Manuprāt labākais kāds bijis. Cerams, ka attaisnos fanu cerības! Mo6 ka tiksim 4daļ finālā. 8)

     [+] [-]

, 2009-08-13 00:50, pirms 15 gadiem
un Jomantas speleeja taa ka vinam kav kas but samaksaajas par briesmiigu spelu

     [+] [-]

, 2009-08-13 00:51, pirms 15 gadiem
principaa man speele patika, vareeja redzeet uguntinjas speeleetaaju aciis un veelmi kapaaties liidz galam, kaa rezultaataa dazhbriid rodas neuzmaniibas kljuudas; nu esam mees liidzveertiigi ar leishiem un peedeejais metiens bija laimes speele - shoreiz mums veiksme neuzspiideeja, bet riigaa jaanjem;
cerams, ka ar sanju un kalvi viss ir kaartiibaa, jo shaadus zaudeejumus mees nevaram atljauties

  +1 [+] [-]

, 2009-08-13 01:24, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Skatos, esi tālu no basketbola. Ja tev sanāk sekot līdzi basketbolam tik maz kā pagaidām izskatās, tad neko citu kā absolūti debilus komentārus no tevis arī nesagaidīt.
Ne tev padzīvniek vērtēt komentārus,bet basīti esmu pats spelējis pietiekošā līmenī ,sekojis basketbola visiem līmņiem sākot no laika kad Valteru tēvs kopā ar Jēkobsones tēvu un Krištopānu utt.cīnijās par VEF,bet CHRIS MULLIN bija WARIORS supersnaiperis .Tu droši vien vēl kulē atradies ,tāpēc mazliet mazak sprēgā. Tu nespēj novērtēt reālo situāciju un uz visiem basīša U-mačhiem gan zēniem gan meitenēm esi ar savām rozā brillēm,lai gan cienu Tevi par to ka Tev ir savs viedoklis un esi patriots.Kāds sakars sportiskās formas bedrei ar individuālo meistarību basītī? Vai vajadzēja spēlēt 40min. bez maiņām?vai bija jāpresingo visa spēle?Vai nepietika izturības?NĒ. Domā ka leiši ir roboti un negatavojas chempim?Lai nu kā ,bet visās pozīcijās jūtās ,kura ir basetbola lielvalsts.Pat ar diviem LAT supercentriem KLEIZA ar LAVRINOVICHU izkatās pārliecinošāk.Mūsu snaiperiem kā parasti ir mēnešreizes.Helmanis pilnos metienus izmeta pret zviedriem. Kopumā par komandas izredzēm: VAI NU AR PSIHOLOGU-VAI NEKAD!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-13 01:53, pirms 15 gadiem
ansiso, 2009-08-12 22:58, vakar, citēt
He. Kambala pat izskatījās labāk par Biedriņu. Jūtami labāk
----------------------------------------------------------------------

Tikai tāpēc, ka mūsējie spēlēja visai statisku spēli, kur Kambalam priekšrocības. Ja mūsējie visu spēli skrietu ātrajos uzbrukumos, tad Biedriņš izcirstu Kambalu ar tādiem uzbrukumiem, kā pirmais: Valters-Biedriņš.

     [+] [-]

, 2009-08-13 06:38, pirms 15 gadiem
Spēle bija ļoti skatāma un aizraujoša,bet Rīgā lietuvieši dabūs trūkties!

     [+] [-]

, 2009-08-13 08:07, pirms 15 gadiem
laba spēle, ļoti noderīga, intensitātes un emociju ziņā labāku treniņpartneri grūti atrast.

     [+] [-]

, 2009-08-13 08:22, pirms 15 gadiem
Nekas!Nospēlējām labi!Varbūt tikai izšķirošajos brīžos(gan pamatlaikā gan papildlaikā) bija dažas nevajadzīgas kļūdas un sodiņi lidoja garām,bet tā vis ir labi!

     [+] [-]

, 2009-08-13 08:23, pirms 15 gadiem
Lietuvietis rakstīja: un Jomantas speleeja taa ka vinam kav kas but samaksaajas par briesmiigu spelu

     [+] [-]

, 2009-08-13 08:50, pirms 15 gadiem
wtf?
2 punkti?

     [+] [-]

, 2009-08-13 08:50, pirms 15 gadiem
Rīgā būs interesanti

  +1 [+] [-]

, 2009-08-13 08:56, pirms 15 gadiem
Autors ierakstījis leišies Sasaitis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-13 09:16, pirms 15 gadiem
Sasaitis arii ne paaraak izskatiijaas
Slēpts komentārs: AugustsL

  -1 [+] [-]

, 2009-08-13 09:18, pirms 15 gadiem
ja tiesneši būtu bijuši mazliet neitrālāki dažās situācijās, kas zin, visticamāk būtu vinnējuši..... nekas piektdien cerams spēsim parādīt kas ir kas... Biedrs un Kambala ir spēks tomēr, šaubu nav

     [+] [-]

, 2009-08-13 09:29, pirms 15 gadiem
Varētu kāds šito iztulkot, gribētos dzirdēt Butauta un Kleizas komentus
tv.delfi.lt: DELFI Video > Video > Lietuvos rinktinė...

     [+] [-]

, 2009-08-13 09:35, pirms 15 gadiem
biedrins ar katru speli ieskriena saizvien vairak ...
piekam, daudz saturigaka spele kaa pret zviedriju, kaa tam arii vajadzeeja buut
bet nu nekas traks jau nav noticis, maajas lietuva kritis, nejau visu laiku kleizem bus tadas speles

  +1 [+] [-]

, 2009-08-13 09:42, pirms 15 gadiem
Žēl, bet basketbolisti man vakar neuzdāvināja dzimšanas dienas dāvanu! Tomēr mūsējie ir labākie! Priecē Kambala!

     [+] [-]

, 2009-08-13 09:44, pirms 15 gadiem
Clone rakstīja: Varētu kāds šito iztulkot, gribētos dzirdēt Butauta un Kleizas komentus
http://tv.delfi.lt/video/fvpcnpry/
kāds varētu
translate.google.com: Text and Web - Google Translate

  -1 [+] [-]

, 2009-08-13 09:54, pirms 15 gadiem
Mes zaudejam del Kemzuras.Kada jega pamatlaika beigas bija sist sodu ja zinams ka Jasaitis iemestu abus un savu grozu pec sodiem jau nez cik reiz nebijam nosargajusi........Leisi tak neiemestu truli jo aizsardziba mums bija laba vajadzeja tik turet.Tas sods bija pilnigi nesaprotams

     [+] [-]

, 2009-08-13 10:24, pirms 15 gadiem
fearangel rakstīja: Nu principaa pashu zaudeeta speele. vareja ari uzvareet.

tachu spelejam pret vienu no labakajam pasaules izlasem.

varbut vieniigi varetu iztikt bez savainojumiem...
Nu šitā leišu izlase nu nav nekāda pasaules top izlase, mazajā galā nespēlējot Jasikēvičam un Kaukēnam nav neviens augsta līmeņa spēlētājs.

     [+] [-]

, 2009-08-13 10:40, pirms 15 gadiem
Clone rakstīja: Varētu kāds šito iztulkot, gribētos dzirdēt Butauta un Kleizas komentus
http://tv.delfi.lt/video/fvpcnpry/
ieej google translate un iztulko pats :d

  -2 [+] [-]

, 2009-08-13 10:43, pirms 15 gadiem
iznākums pilnībā paredzams- nu nebūs Latvijas izlase spējīga uzvarēt Lietuvu.

     [+] [-]

, 2009-08-13 10:46, pirms 15 gadiem
negribu jau izklausīties pēc zaudētāja, bet tiesneši darīja visu, lai latvija tikai zaudētu...spēles sākums...latvija 4:0 vadībā un pēkšņi tiek iedots sods, latvieši nepaspēj atgriezsties aizsardzībā un jau 4:3..un šādas epizodēs bija padsmitiem....

  +1 [+] [-]

, 2009-08-13 10:52, pirms 15 gadiem
AŠ labi pārķēra bumbas, šai ziņā viss kartibā. Bet uzrbukumā vairak prasās iniciatīva uz caurgājieniem, lai izvirza centrus uz metieniem, vai ari pasam meginat vairak gut punktus.
KK ļoti sakarīgs gan uz punktu gūšanu, gan atlēcošajām.
KV viss kārtībā, tikai laikam jānomaina kedas.
AB pirmajās 3 pārbaudes spēlēs pavājš gan fiziski gan individuālās meistarības ziņā. Sodiņi katastrofa, bet laiks vel ir lai uzlabotos.
Janičenoks - pagaidām vilšanās! Ļoti gaidam progressu!
KB - vai nu nevar atrast savu vietu laukuma, vai ari nav formā. Noteikti varētu labāk kapāties.
Cerams ka ar Sandi un Ernestu viss bus kārtībā. Abi pašlaik spēlē labāk nekā es personīgi biju cerējis.

     [+] [-]

, 2009-08-13 11:01, pirms 15 gadiem
AugustsL rakstīja: Uzskatu, ka Latvija spēli ir vinnējusi.
1. Līdzjutējs uz soliņa bija jāsoda ar tehnisko piezīmi mājiniekiem.
2.Kleizam divpuktnieku (atspērās no divpunktu zonas) ieskaitīja kā trejaci, Janičenokam trijnieku ieskaitīja kā divpunktnieku.
3. Kleiza nepamatoti ātri ieskrēja zonā kad savāca atlecošo no sodiņa.
4. Netika nosvilpti sodi zem groza pret Kambalu vienā no pēdējiem uzbrukumiem.
5. Stipri tendencioza tiesāšana vispār ar strīdīgo lēmumu attiecību 5:15 par labu Lietuvai.
6. Biku jau tiesnešiem arī jāatceras par nesportiskajiem sodiem un abpusējām piezīmēm, jo ja savaino spēlē divus spēlētājus tad biku jāpadomā, kas notiek spēlē.
...Protams viss šis nebūtu būtisks ja nebūtu pašu kļūdas, jo šie leiši bija jāuzvar arī ar visu viņu zāles un tiesnešu palīdzību.
Lūgums izlasei piektdienai, nu vai nevarētu tā netīšām uzskriet Javtoka rokai teiksim Kambala un tā netīši izraut no orbītām, jo spēks jau Kambim pietiek nu un vēl kādam tā no sirds, bet netīšām un lai vairāk spēlē neatgriežas. Citādi vienmēr ar leišiem tā viņi mūsējos savaino, bet mēs ka tik kas nenotiek, ja spēlē asu spēli tad parādam kādas šādai spēlei ir sekas.
es domaaju, apmeeram, tieshi taapat, jo speele bija pat paaraak fiziska tieshi no leishu puses, it kaa vinji gribeetu kaadu speciaali satraumeet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-13 11:10, pirms 15 gadiem
Pārsteidz drusku Biedriņš viņš nevar bumbu savākt kaut kā vājš izskatās, pie šādas spēles NBA viņam labākajā gadījumā sanāks urbināt degunu rezervistos. Drusku piekrītu Atim kaut kā pietrūkst komandā un droši vien fiziskais jo mūsējie izskatījās pārguruši spēles beigās tecēja kā ūdens

     [+] [-]

, 2009-08-13 11:14, pirms 15 gadiem
Var būt vēl nevajag pret Leišiem tā skriet tagat jo pastāv traumas iespējamība šādās spēlēs mums to galīgi nevajag ,nav jau ko likt vietā atšķirībā no viņiem

     [+] [-]

, 2009-08-13 11:14, pirms 15 gadiem
Statistiku kkur nevar apskatīties? KK un AB savāca diezgan bumbas, kuras jau nu vajadzēja atzīmēt... Nav kkur links?

     [+] [-]

, 2009-08-13 11:15, pirms 15 gadiem
jā statene nav kambala savāca 11 bumbas

     [+] [-]

, 2009-08-13 11:17, pirms 15 gadiem
saldainis

  +1 [+] [-]

, 2009-08-13 11:18, pirms 15 gadiem
Monstruāla spēle!
Šitā pielipis pie teļuka nebiju kopš Latvijas - Šveices hokeja mača.
Lieliskas emocijas. Visi cīnījās kā zvēri.
Lietuviešu tiesnešiem publiskais fui par netīras spēles pieļaušanu, bet Rīgā, kā zināms, tiesās savējie. Nekādu pārmetumu. Ja zaudēt, tad tikai šādi.

     [+] [-]

, 2009-08-13 11:24, pirms 15 gadiem
Prieks par spēli. Neskatoties uz to ka zaudējām, man patika.
P.S prieks par Kambalas cīņas sparu

     [+] [-]

, 2009-08-13 11:24, pirms 15 gadiem
chr1sT rakstīja: Prieksh paarbaudes speeles labs sniegums un izskataas ceriigi uz chempi, vieniigi nesaprotu, ko Helmanis veel dara laukumaa, vinjam buutu jaabuut driizaak trenera assistentam vai jaadejo ar karseejmeiteneem.. laukumaa ganiities vinjam vairs neatlauj gadi miinuss arii par shkjeeles kljuudaam.. Tie punkti, ko vinsh guva bija vai nu pilniigi briivi metieni, vai arii tas trulis bija tiiraakaa haljava Par Lietuvu... Taa ir Lietuvas izlase un KLEIZA )))
es jau ar vakar sapratu, ka Kristapam jaunas kedas vajag

  +1 [+] [-]

, 2009-08-13 11:34, pirms 15 gadiem
bija jau labi,malači ,
tikai jāiemāca Biedriņam sodus mest...!
Rīgā jābūt uzvarai !!!

     [+] [-]

, 2009-08-13 11:37, pirms 15 gadiem
līdzvērtīga spēle,
ko vare vairāk vēlēties
protams uzvarēt varējām, tikai mazliet pietrūka
rīgā būs savādāk, uzvara paljubomu

     [+] [-]

, 2009-08-13 11:47, pirms 15 gadiem
Man liekas viss shis ir interesanti, bet tik un taa...galvenasi kriterijs bus EČ un shis uzvaras/zaudejumus neviens neatcereesies...!! ta kaa gatavojamies un gaidam EC!

     [+] [-]

, 2009-08-13 11:51, pirms 15 gadiem
Anorex rakstīja: Man liekas viss shis ir interesanti, bet tik un taa...galvenasi kriterijs bus EČ un shis uzvaras/zaudejumus neviens neatcereesies...!! ta kaa gatavojamies un gaidam EC!
jā tieši tā! visi taču atceras Latvijas hokeja izlases sniegumu pirms čempja un visus tos stulbos esporta komentārus. Kā bija tālāk to visi redzēja...

     [+] [-]

, 2009-08-13 12:28, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Fiziska forma pati pa sevi neuzrodas,ari pludmale izklaidejoties ne, un kur nu vel baudot Rigas naktsklubu labumus.Bet ari ar to visu leishi bij vismaz pamatlaika jaiztaisa.Zviedriem mes neatstajam ceribas,kapec ar Lietuvai atdevam uzvaru??
Nopietni?
Varbūt ejdirst ar saviem komentāriem?

  -1 [+] [-]

, 2009-08-13 12:31, pirms 15 gadiem
Valters gan tos sodinjus meta taa "pofigistiski" maigi izsakoties, jo pirmaja reize vins pat isti nepadribleja un bumbu nepataustija un srazu izmeta..

bet taa malachi, bisk veiksmes pietruka, RIIGAA JANJEM!

     [+] [-]

, 2009-08-13 12:32, pirms 15 gadiem
Galīgi sūdīgi beigās sanāca, Rīgā paņems!!!!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-08-13 12:36, pirms 15 gadiem
Atis Sēklinieks rakstīja: Labvakar shai skumju pilnaja vakara.
Shkietami droshas uzvaras vieta pret viduvejo Lietuvas izlasi sanaca kaunpilns ‘’zagis’’,ko nu ne kadi negaidija prasigais latvju lidzjutejs.Pec uzvaras par specigajiem skandinaviem,mes pamatoti gaidijam uzvaru,bet neka.Apbedinaja ne tikai rezultats,bet ari puishu pliekanais individualais varejums.It sevishki shis problemas izpaudas garaja gala,kur lempigie leishi lietas kartoja pec sirds patikas.Bet kaa nu ne,ja vel pirms nedeljam divam ,tai vieta,lai lietu sviedrus treninnometne, musu elki uzdzivoja pa Rigas lica pludmali,kur netika smadets ne gradigais,ne ari kadas vieglakas uzvedibas kundzites(skat.dzelteno presi).
Bedigi ir noveloti konstatet katastrofalo musu komandas kondiciju un vadibas taktiskas kljudas.Ir jamaina treneru korpuss nekavejoties.Japarskata nepieredzejusho speletaju lietderiba – Andrim,Kalvem,Skelem,Berzinam sada limene maci pagaidam nav pa spekam...Diemzhel
Varbut mazliet skarbi,bet pa lietu

Bimbambols
Ej uzspēlē basketbolu ākst ...

     [+] [-]

, 2009-08-13 13:07, pirms 15 gadiem
Buļs ir staigājošs dienas citāts

  +1 [+] [-]

, 2009-08-13 13:43, pirms 15 gadiem
jasničenoks -slikti, smagnējs, kādi 2-3 kg par daudz, biedriņš- galīgi bez iedvesmas spēlēja, kaspers -malacis, kapāja, šķēle- lietderīgi spēlēja ,nezīmējās, veica daudz melna darba, vītols, helmanis - vismaz vienam no viņiem bija jādod ceļš kādam jaunajam

     [+] [-]

, 2009-08-13 13:51, pirms 15 gadiem
Spēle samērā interesanta. Nu Kleiza.. tā bombardēja.
Izskatās, ka čaļi vēl mazliet negrib pa nopietno pieslēgties, bet domāju ļīdz čempim saies gali kopā un būs labi. Dažās situācijās par ilgu domā, nenostrādā lietas kārtīgi līdz galam un tur arī rodas kļūdas.
Saspēle kopumā bija sakarīga, tikai vietām kļūdas un muļķigas rīcības..
Patika Kambalas agresivitāte un bloki. vispār visi spēlēja daudz maz vienādi. Cerams Kalvem un Saņam viss kārtībā. no sākuma bija baigai izbīlis, ka tikai tas nav tas plec Saņam, jo uzgrūdās pamatīgi. bet vecais bija kreisas. Kaut būtu viss labi. kalvi vajag uz eč.
Vispār man vēl diezgan simpatizēja Šķēle. varbūt baigi labi ar caurgājieniem negāja, bet savus punktus savāca. sodiņi arī beidzot metas. labas piespēles deva. būs okey.
patika lietuviešu izlēcieni un Buļam ir jauna profesija.

P.S - autor, Sandis Valters iemeta vienu trojku! pirmo Latvijai, ja nemaldos.

     [+] [-]

, 2009-08-13 14:45, pirms 15 gadiem
daudz netruka lai vineetu,bet Rigaa lietuva zaudees

     [+] [-]

, 2009-08-13 14:53, pirms 15 gadiem
aizraujoša spēle!!
Rīgā ir jauzvar!!
Sarauj Latvijaa!!

     [+] [-]

, 2009-08-13 15:34, pirms 15 gadiem
Pedobeer rakstīja: Nopietni?
Varbūt ejdirst ar saviem komentāriem?
nevajag viņu citēt,viņš jau tik gaida ka viņu kāds ievēro...viņam laikam noiet uzreiz...

     [+] [-]

, 2009-08-13 15:40, pirms 15 gadiem
Autor.Lietuviešiem ir tāds spēlētjas Jasaitis nevis Sasaitis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-13 16:24, pirms 15 gadiem
ka tad isti tur ir ar kalvi un valteru kaas tas traumas cik npietnas??

     [+] [-]

, 2009-08-14 00:14, pirms 15 gadiem
Arviz rakstīja: Šķēles 7 punkti pēc kārtas :O... Interesanri par ko viņš Domāja?
)
nu noteikkti, ka pa mani