Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Ertels liek Spānijai raudāt, Francija pēc 60 gadiem iekļūst četriniekā

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Ertels liek Spānijai raudāt, Francija pēc 60 gadiem iekļūst četriniekā
Borisa Diāva zvaigžņu stunda: Francija pēc 60 gadu pārtraukuma iekļuvusi Pasaules kausa četru spēcīgāko komandu vidū
Foto: AP/Scanpix

Francijas vīriešu basketbola valstsvienība pēc 60 gadu pārtraukuma ir iekļuvusi pasaules četru spēcīgāko komandu vidū. Trešdien, 10. septembrī, Vensāna Kolē trenētā izlase ceturtdaļfinālā Madridē uzvarēja Spāniju ar rezultātu 65:52. Piektdien francūži cīnīsies pret serbiem, savukārt Lietuvas un ASV spēkošanās notiks ceturtdien.

Pirms desmit gadiem Spānija un Francija nebija pieskaitāmas pasaules basketbola grandiem. Vienas dekādes laikā viss ir mainījies. Abu valstu jauniešu izlašu panākumi, ACB līgas uzplaukums Spānijā un Tonija Pārkera harizma mainīja visu.

Vēl 2009. gada vasarā ne spāņi, ne franči nevarēja lepoties pat ar vienu Eiropas titulu vīriešu konkurencē. Turpretī pēdējos trīs Eiropas finālturnīros triumfējusi tikai “Sarkanā fūrija” vai “Les Bleus”. Tieši šajā laikā abu izlašu tikšanās kļuvusi par klasiku un trešdienas cīņa nebija izņēmums.

Spāņi sāka ar bumbas iespēlēšanu Markam Gazolam, taču centra spēlētāja metieni bija neprecīzi. Otrajā pusē francūži ilgi netika soda laukumā, bet lieliski meta no distances. Divi tālmetieni Borisa Diāva izpildījumā, viens precīzs mēģinājums jaunajam centram Žofrē Loverņam un Francija izvirzījās vadībā ar 11:2. Spāņu mazie spēlētāji Rubio un Navarro beidzot uzlauza pretinieka aizsardzību, bet Ibakas un Marka pirmie trāpījumi panāca minimālu pārsvaru turnīra rīkotājiem. Francija pirmos punktus soda laukuma iekšienē guva tikai astotās minūtes vidū, bet Nikolā Batuma spēja saasināt spēli ļāva pirmo ceturtdaļu noslēgt neizšķirti.

Nākamās desmitminūtes sākumā Francija parādīja, ka var arī iespēlēt bumbu apakšā. Centrs Rūdijs Gobērs divas reizes izcēlās soda laukumā, bet 15. minūtes sākumā pēc nejaušas sadursmes ar Serhio Rodrigesu nosūtīja pēdējo malā. Čačo pēc brīža izkliboja no zāles, savukārt laukumā turpinājās Francijas ofensīva. Lielisko Diāva un Batuma spēli ar šāvienu perimetrā papildināja Želabaļs – 28:21. Turpretī spāņi 18 minūtes (!) nespēja trāpīt no distances. Tikai desmitais mēģinājums Kalderona izpildījumā vainagojās ar panākumu – 30:26. Francija nekavējoties atbildēja, noslēdzot puslaiku ar septiņu punktu pārsvaru – 35:28.

Atpūta spāņiem nāca par labu. Trešās ceturtdaļas sākumā viņi trīs minūtes nosargāja savu grozu neskartu, samazinot starpību līdz minimumam – 35:34. Dio un Diāvs divos sekmīgos uzbrukumos atjaunoja plus pieci, taču sekoja Eirolīgas rezultatīvākā spēlētāja Huana Karlosa Navarro atbilde. Barselonas snaiperis ietrieca otro Spānijas tālmetienu, savukārt nākamajā uzbrukumā pa soda laukuma labo malu aizskrēja garām Francijas aizsargiem 39:39.

Divdesmit sestajā minūtē pēc Serhio Juja un Florāna Pjetrusa izraisītajiem asumiem savu vārdu teica tiesneši. Oļegs Latiševs un Luidži Lamonika pirmajam nosvilpa tehnisko piezīmi, savukārt Pjetruss bonusā saņēma nesportisko piezīmi. Jujs gan iemeta tikai otro brīvmetienu, bet bumbas kontrole beidzās ar neko – 39:40. Francija atguva vadību, tomēr pusstundas beigās labāk nospēlēja spāņi. Rūdija Fernandesa “alley-oop” un Pau Gazola bloķētais metiens ļāva viņiem trešo ceturtdaļu pabeigt ar plus viens – 42:43.

Gazols izšķirošās ceturtdaļas sākumā izcēlās arī pie pretinieku groza, taču tas palika vienīgais Spānijas guvums piecu minūšu laikā. Francija tikmēr veica ofensīvu, panākot plus seši – 51:45. Spāņi pievilka līdz trīs punktiem (53:50), taču brīnišķīgais Diāvs ar pustālo metienu atjaunoja drošāku pārsvaru – 55:50. Tālāks Pau Gazola metiens saglabāja spāņu cerības – 55:52. Francijai "X-faktors" uzradās Tomā Ertela personā. Pirmā puslaika beigās "atzīmējies" ar kluso metienu, viņš palielināja "Les Bleus" pārsvaru līdz pieciem punktiem, bet minūti pirms pamatlaika beigām iemeta tālmetienu – 60:52! Brīdi vēlāk Ertela precīzie brīvmetieni atrisināja jautājumu par spēles uzvarētāju.

Pasaules kausa ceturtdaļfināls, 10. septembris, Madride

Francija – Spānija 65:52 (15:15, 20:13, 7:15, 23:9)
Francija: Diāvs 15, Ertels 13, Batums 9, Želabaļs 9, Gobērs 5, Dio 4, Loverņē 4 (10ab), Furnjē 4, F. Pjetruss, Džeksons; Tillī, Kahudi.
Spānija: P. Gazols 17 (8ab), Navarro 10, Fernandess 6, Kalderons 5, Jujs 5, Rubio 4, M. Gazols 3, Ibaka 2, Rodrigess; Reijess, Klavers, Abriness.

Statistika. Francija 65, Spānija 52

Metieni no spēles: 22/56 vs 20/62
2p: 16/32 vs 18/40
3p: 6/24 vs 2/22
1p: 15/20 vs 10/13
AB: 50 (16/34) vs 28 (8/20)
RP: 14 vs 9
Kļ.: 16 vs 8
PB: 4 vs 5
BM: 2 vs 5
Personiskās piezīmes: 22 vs 18

 +16 [+] [-]

, 2014-09-11 00:43, pirms 11 gadiem
Kas par spēli, kas par intensitāti, kas par baudu! Ja nemaldos, tad pirmā šāda spēle čempionātā, nemaz nerunājot par izslēgšanas spēlēm.
Sākšu ar to, ka pirms spēles pavisam noteikti gribēju Spānijas uzvaru, jo viņiem vienīgajiem ir iespēja ko pretstatīt ASV izlasei, turklāt, uzvarot Spānijai PČ, Eiropa iegūtu papildu vietu Rio kvalifikācijā. Taču spēles laikā atkal visas tēlošanas, ņaudēšanas, arī tiesnešu labvēlība neliela kā vienmēr liek man nostāties pret viņiem. RIEBJAS man bārdainie simulanti.
Par spēli gan man ir tikai viens vārds - Rudy Gobert! Vienītī trīs torņus apturēja! Protams, Francijas megastabilā aizsardzība 40min garumā paveica savu - spāņiem gandrīz katrā uzbrukumā bija jāmet kkādi zilie pāri rokām vai no 9-10m, kas nav labs metiens Eiropas basketbolā.
Par nākotni - es pat šaubos, vai Francija tiks pāri Serbijai, taču turnīra uzvarētājs gan nupat kļuva zināms - no atlikušajām 3 izlasēm ASV pretī stāties pat viņu viduvējā dienā nespēj neviena komanda.

P.S. 52 punkti

  -1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:43, pirms 11 gadiem
lol

  +3 [+] [-]

, 2014-09-11 00:44, pirms 11 gadiem
perfekts iznākums!

 +18 [+] [-]

, 2014-09-11 00:44, pirms 11 gadiem
Dievīgi! Ideāli! Fiasko futenē,fiasko basī..varbūt beigs blatot,tēlot bābas un sāks sportot!
Lieliska spēle, fināla cienīga. Nepatika daži tiesnešu lēmumi par labu tēlotājiem,bet uzvarēja labākie! Go FRA!
Emocijas man bij kā skatoties finālu...tīk ļoti kaitināja esp spēlētāju tēlošana....Cepuri nos Gasola vecākā priekšā...pēc šāda fiasko,domājam izlasē nespēlēs vairs...
FRA bez Pārkera un Noa tāpat lieliska spēle un lielisks sasniegums. Iedomājos,ka franču centr Girberts bij jūtas trešais centrs...a šis samizo bračkas gasolu un ibaku!!!!

  +5 [+] [-]

, 2014-09-11 00:44, pirms 11 gadiem
Hahahahahahahah ahhahaahhahahah ahahahahahahahh ahahahahaha .... sapņu piepildījums.

Rēcīgie teksti no Buļa par Pārkeru

Un sapratu par ko līdzjutēji raudāja- kur likt finālu un pusfinālu biļetes?!?!?!

     [+] [-]

, 2014-09-11 00:45, pirms 11 gadiem
paskatāmies, cik FRA un cik SPA ir AES...
Tas pats bija uz laukuma

  +4 [+] [-]

, 2014-09-11 00:45, pirms 11 gadiem
Malači Francija! Riebjas tie spāņu aktieri. x11 toto labi varēja izcelt.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-11 00:45, pirms 11 gadiem
Super spēle! Prieks gan par Franciju gan Spāniju! ))

  +2 [+] [-]

, 2014-09-11 00:45, pirms 11 gadiem
Nu jā... Šogad spāņiem FIASKO gads!

  +2 [+] [-]

, 2014-09-11 00:45, pirms 11 gadiem
Labākā spēle turnīrā,Francijai pat bez Pārkera ir top komanda ,šodien viņa to parādīja Serbija : Francija noteikti būs laba spēle,ceru ,ka brāļukas būs komanda ,kura visvairāk parādīs Amerikāņiem zobus,jo pagaidām tā pa lielam neviens to nav izdarījis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2014-09-11 00:45, pirms 11 gadiem
Lieliski un svētki man var sākties.
kuri te vēl teica ka FRA bez Pārkera neko nevarot, redz ka var.
Par ASV - Francijas finālu

  +6 [+] [-]

, 2014-09-11 00:46, pirms 11 gadiem
ne velti Kolee teica, ka grib speeleet veelreiz ar Spaaniju lieliska speele

 +14 [+] [-]

, 2014-09-11 00:46, pirms 11 gadiem
Viss normāli! Eiropas ČEMPIONI uzvarēja! Spānija - ASV finālā? Francija bez Pārkera nulles? Tieši šo momentu es gaidiju, kad FRA ielauzīsies cīņā par medaļām.

 +11 [+] [-]

, 2014-09-11 00:46, pirms 11 gadiem
jeeeeee.....visi Fernandesi beidzot iet dro...chiit

 +13 [+] [-]

, 2014-09-11 00:46, pirms 11 gadiem
Nav lielāka prieka kā ieraudzīt Ruģika acīs izmisumu, bezcerību un zadējuma rūgtumu

  +2 [+] [-]

, 2014-09-11 00:47, pirms 11 gadiem
Franciem nervi tomer bija stipraki,bet nu spaani pieviila!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:47, pirms 11 gadiem
apsveicu franciju ar pelniitu uzvaru!!!! lai kaa spanji teeloja un tiesneshi shos vilka taisniiba tomeer uzvareeja!!!! francuuzhi malachi buutu veel shiem parkers ar noah vispaar panjemtu sho chempi tagad tik jaatur iikshi ka uzvilks veel serbus un tad super finals asv pret franciju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-11 00:47, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kas par spēli, kas par intensitāti, kas par baudu! Ja nemaldos, tad pirmā šāda spēle čempionātā, nemaz nerunājot par izslēgšanas spēlēm.
Sākšu ar to, ka pirms spēles pavisam noteikti gribēju Spānijas uzvaru, jo viņiem vienīgajiem ir iespēja ko pretstatīt ASV izlasei, turklāt, uzvarot Spānijai PČ, Eiropa iegūtu papildu vietu Rio kvalifikācijā. Taču spēles laikā atkal visas tēlošanas, ņaudēšanas, arī tiesnešu labvēlība neliela kā vienmēr liek man nostāties pret viņiem. RIEBJAS man bārdainie simulanti.
Par spēli gan man ir tikai viens vārds - Rudy Gobert! Vienītī trīs torņus apturēja! Protams, Francijas megastabilā aizsardzība 40min garumā paveica savu - spāņiem gandrīz katrā uzbrukumā bija jāmet kkādi zilie pāri rokām vai no 9-10m, kas nav labs metiens Eiropas basketbolā.
Par nākotni - es pat šaubos, vai Francija tiks pāri Serbijai, taču turnīra uzvarētājs gan nupat kļuva zināms - no atlikušajām 3 izlasēm ASV pretī stāties pat viņu viduvējā dienā nespēj neviena komanda.

P.S. 52 punkti
Nu neaizmirsti vēl pieskaitīt mača varoņiem Diaw un viņu saspēlnieku. Bet no Gobērs monstrs. Tas bloks pret Pau vnk puķīte

Ko šodienas spēle parādīja par spāņiem? To, ka bez 40-50% no 3pt viņi daudz nevar samest. Lai gan nevarētu teikt, ka FRA (laikam) 25% 3pt būtu baigi labs rādītājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-09-11 00:48, pirms 11 gadiem
Teātris beidzies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:48, pirms 11 gadiem
ASV-Spanija finals
Aktieriem pelnita atputa, lai meklee sev citas skatuves. Uz basketbola laukuma tomer basiti jaspeelee. Novelu lietuvieshiem sagadat vel vienu parsteigumu saja PC.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:48, pirms 11 gadiem
Paspeeju live uzlikt. Pilniigi jutu ka buus 😉 de la france.

     [+] [-]

, 2014-09-11 00:48, pirms 11 gadiem
sidlU rakstīja: ne velti Kolee teica, ka grib speeleet veelreiz ar Spaaniju lieliska speele
Tieši to interviju atcerējos ceturtās ceturtdaļas sākumā. Treneris malacis....spāņu treneris gan pārsteidza...neko nepamainīja,lai būtu savādāk iznākums..cik viņiem 3pts bij? 2/20?

  +3 [+] [-]

, 2014-09-11 00:48, pirms 11 gadiem
Wow! Pilnīgi blāvs un briesmīgs sniegums no Spānijas, varžēdāji pelnīti uzvarēja. Spēlēja fizisku, agresīvu basketbolu, bez jebkādas cieņas pret espanjoliem. Turpretī spāņi izskatījās, ka visu spēli blato un cenšās spēlēt kaut kādu ''hero ball'' un vislaik tikai 1vs1 vai bezjēdzīgs trulis. Biju gaidījis no viņiem daudz daudz vairāk. Gan no Navarro, gan no Ibakas, gan no M.Gazola...

  +3 [+] [-]

, 2014-09-11 00:48, pirms 11 gadiem
Yeeee paradija tiem iedomigajiem galiem isto vietu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2014-09-11 00:48, pirms 11 gadiem
hahahahaaaa )) vienigi 3/4 saaka palikt bail, ka notiesaas. Bet nu kjeemi tie spaanji, pusmetrigas bardas, bet kriit/raud kaa zidainji pec katra pieskariena...

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:48, pirms 11 gadiem
Un vēl.. Kur ir visi tie, kuri par Kolē ņirdza pēc pirmās spēles? Moš beidzot mutes aizkrita?!

     [+] [-]

, 2014-09-11 00:48, pirms 11 gadiem
Francija malači! Pēc pirmās ceturtdaļas notrāpīju uz koef. 9.01!

  -1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:49, pirms 11 gadiem
LABS kofs uz FRA bija

  -1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:49, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Apsveicu USA ar zeltu,un LTU ar bronzu ! jāsmejas par kepkām,kas te solīja ESP zeltu....
Nu šodien daudziem bija melnās dienas ESP, lai pēc vienas spēles noteiktu līmeni. Marc Gazol priekšgalā. Tas šodien bija vienkārši superlempīgs

     [+] [-]

, 2014-09-11 00:49, pirms 11 gadiem
Allez Les Bleus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:50, pirms 11 gadiem
abs-1982 rakstīja: apsveicu franciju ar pelniitu uzvaru!!!! lai kaa spanji teeloja un tiesneshi shos vilka taisniiba tomeer uzvareeja!!!! francuuzhi malachi buutu veel shiem parkers ar noah vispaar panjemtu sho chempi tagad tik jaatur iikshi ka uzvilks veel serbus un tad super finals asv pret franciju
Lai kā man FRA patiktu, tur nekāds superfināls nesanāks

  +2 [+] [-]

, 2014-09-11 00:50, pirms 11 gadiem
Ideāls iznākums! Patika kā Gobērs spēlēja savācot svarīgas bumbas un bloķējot metienus! GO FRANCE!!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-09-11 00:50, pirms 11 gadiem
Ah....ja vēl leiši paveiktu brīnumu un finālā ar fra spēlētu...ah...kā gadu atpakaļ...tik milzīgākā mērogā....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:51, pirms 11 gadiem
SmiekluReinis27 rakstīja: Dievīgi! Ideāli! Fiasko futenē,fiasko basī..varbūt beigs blatot,tēlot bābas un sāks sportot!
Lieliska spēle, fināla cienīga. Nepatika daži tiesnešu lēmumi par labu tēlotājiem,bet uzvarēja labākie! Go FRA!
Emocijas man bij kā skatoties finālu...tīk ļoti kaitināja esp spēlētāju tēlošana....Cepuri nos Gasola vecākā priekšā...pēc šāda fiasko,domājam izlasē nespēlēs vairs...
FRA bez Pārkera un Noa tāpat lieliska spēle un lielisks sasniegums. Iedomājos,ka franču centr Girberts bij jūtas trešais centrs...a šis samizo bračkas gasolu un ibaku!!!!
Andra Biedriņa sparingu izgāja. Un aizsardziibaa taa arii izskatijaas peec AB labakajos gados.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:51, pirms 11 gadiem
neko sev spaanjiem precizitaate no taalaas liinijas-2 no 22
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:51, pirms 11 gadiem
Grizzly rakstīja: Eu? Te tak lielākā daļa parasti Franciju apd_rš un Spāņus slavē.. Kas notiek?
Ej tad runā ar savu lielāko daļu. Man viņi pa dzīvi riebušies.

Žēl, ka rubio nesalauza savu žīda degunu!

     [+] [-]

, 2014-09-11 00:51, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: tam lūzeram ir visi tituli,Buļs ir nulle,kas viņš tāds ir,lai tādas frāzes topītu
?
DAL čempions ar pamatīgu ķieģeli viņš ir, to noliegt nevar

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:51, pirms 11 gadiem
un atceros pirmo virsrakstu grupu turnira Spani atriebjas franciem par finalu . ko tad spani izcinija ar to atriebsanos . Majupcelu un tas mani sodien ta priecee. Ceru divas milakas komandas bus finala USA FRA

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:51, pirms 11 gadiem
Buļa mājieni Ikeram bija pravietiski

  +3 [+] [-]

, 2014-09-11 00:52, pirms 11 gadiem
chubaki rakstīja: Andra Biedriņa sparingu izgāja. Un aizsardziibaa taa arii izskatijaas peec AB labakajos gados.
vispār jā, Andra kopija, tikai drusku garākām rokām, kas labāk palīdz bloķēt metienus. Bet dominance savā soda laukumā diezgan līdzīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-09-11 00:53, pirms 11 gadiem
chuuw rakstīja: BOSTONAS ANTIFANAM NE 1x jau sanāk aprauties..
Es nu Kolē vietā uz to sevišķi necerētu un, ja tā notiktos, sevišķi nepriecātos. Nav ko viņam likt pretī Gazoliem + Ibakam. Ja mazie pagaidām izskatās pat labāki par spāņu mazajiem, tad garajā galā ir dimbā.

Mani vispār izbrīnija vakar divas epizodes pēc kārtas, kad FRA bija -10. Abos gadījumos nebija sods it kā franču trīspunktniekā, bet arī abos gadījumos neļāva normāli piezemēties. To tikai NBA skatās, vai kā? To tā piefiksēju, jo, manuprāt, frančiem tika nozagti 6 sodiņi ļoti svarīgā momentā.
Btw es no mača sākuma biju par FRA. Es tikai necerēju uz šādu fantastisku rezultātu.

Ja nemani, tad es savā tekstā nesaku, ka ESP ir uzvarējuši un, ka es fanošu par viņiem. Man viņi riebj. Visos sportos.

     [+] [-]

, 2014-09-11 00:53, pirms 11 gadiem
Torins rakstīja: Patika Buļa koments

Buļs - ja Spānija grib uzvarēt PČ tad šitas lūzeris(Kasiljass) jādzen laukā no arēnas
Tas pajolis nopietni tā teica??? Cirvis galīgs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-11 00:54, pirms 11 gadiem
to>Tornis,Lai ka Bulam nepatiktu Kasilijas,net nosaukt dzeku pal luzeru kursh sava karjera ir divas reizes uzvarejis CL,divas reizes EC un vienu reizi PC,ir loti tizli!

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:55, pirms 11 gadiem
Spānija cerēja uz kārtējo vieglo uzvaru - nebija noskaņojušies. Ne jau 3p% ir problēma, bet bumbās 16/34 Francijai, 8/20 Spānijai. Skaidrs kurš vairāk gribēja uzvarēt...

  -4 [+] [-]

, 2014-09-11 00:55, pirms 11 gadiem
SmiekluReinis27 rakstīja: Ah....ja vēl leiši paveiktu brīnumu un finālā ar fra spēlētu...ah...kā gadu atpakaļ...tik milzīgākā mērogā....
Tādu finālu nevajag nevienam! Leišiem 4. vieta!

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:55, pirms 11 gadiem
Grizzly rakstīja: Tas pajolis nopietni tā teica??? Cirvis galīgs?
Pravietis
grozi kā gribi pārgrudīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:55, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: vispār jā, Andra kopija, tikai drusku garākām rokām, kas labāk palīdz bloķēt metienus. Bet dominance savā soda laukumā diezgan līdzīga.
Abi sildija beņķi Juutaa un tagad abi smejas pedeejie. Gobers par Spaanjiem, Andris par bilanci kontā.

     [+] [-]

, 2014-09-11 00:55, pirms 11 gadiem
wow, nu gan parsteigums

  -1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:55, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: vienīgais kura tur ir žēl ir Navarro,pārējie ir nulles
Tieši Navarro tajā sarakstā ir nulle

     [+] [-]

, 2014-09-11 00:56, pirms 11 gadiem
Spāņiem tikai 2 lietas atliek:

1) nodzīt bārdas un turpināt kā jefoniem spēlēt, nepadarot bārdu par geju simbolu
2) atstāt bārdas un sākt saprast, ka bez kārtīgas, fiziskas vīru cīņas panākumi vairs nenāks, turpmākos gadus kārtīgi pie tā pistrādājot, un tad nākt laukumā un apliecināt, ka bārdā IR spēks, tā ir, bija un būs vīrišķības simbols!

  -1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:56, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: to>Tornis,Lai ka Bulam nepatiktu Kasilijas,net nosaukt dzeku pal luzeru kursh sava karjera ir divas reizes uzvarejis CL,divas reizes EC un vienu reizi PC,ir loti tizli!
Buljs gadiijumaa pats basiiti kaut kur nespeeleeja,izcils sportists bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:57, pirms 11 gadiem
Grizzly rakstīja: Tas pajolis nopietni tā teica??? Cirvis galīgs?
Pareizi arī teica! Un nerunāja jau par karjeru kopumā.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:57, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: Latvija ar labāko sastāvu varētu mierīgi sisties par 1/4 PK,ja Dievs dod tad par 1/2
Latvija 2020 gadaa cinisies OS finalaa.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-11 00:57, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: Buljs gadiijumaa pats basiiti kaut kur nespeeleeja,izcils sportists bija
izcils viņš noteikti nav un nebija, augstāk par LJBL un DAL nav ticis

  -3 [+] [-]

, 2014-09-11 00:58, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Lai kā man FRA patiktu, tur nekāds superfināls nesanāks
nu pret shadu asv 3 izlasi veel ganaju paciiniisies bet ja buutu visi labakie asv nevis kautkaadi studenti tad gan nebuutu variant

  +3 [+] [-]

, 2014-09-11 00:58, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: ja Navarro ir nulle tad ar tevi vispār nav jēgas diskutēt
Es arī ceru, ka man ar tevi nebūs jādiskutē, kurš labāks, Gazols vai Navarro Paliec pie sava un ej gulēt, rīt skola
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-11 01:00, pirms 11 gadiem
M.Gazols 1/7 Ibaka 1/7 Rubio 1/7 Rodriges 0/3 no speeles.

     [+] [-]

, 2014-09-11 01:00, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: Buljs gadiijumaa pats basiiti kaut kur nespeeleeja,izcils sportists bija
LBL
PBK ilgus gadus mauca
nebija slikts
un nebija viņa slikt ilggadīgā dāma, kas nāca līdzi uz spēlēm ; )

     [+] [-]

, 2014-09-11 01:00, pirms 11 gadiem
abs-1982 rakstīja: nu pret shadu asv 3 izlasi veel ganaju paciiniisies bet ja buutu visi labakie asv nevis kautkaadi studenti tad gan nebuutu variant
Es šodien pie FRA 11-2 ieraudzīju, kas malā applaudē ESP par iemesto grozu un tur bija Ibaka, Kalderons, Fernanders, Rodrigezs. Nodomāju... blin dimbā, kad sanāks rezervistiem spēlēt. Bet redz FRA apspēlēja viņus.

Tagad paskaties, kas USA nāk uz maiņu? ex-MVP Rose? Viņi tur visi kā elefanti skrien un pēc pirmā puslaika FRA vairs nebūs skrējēji. Tā visu čempi spēlē USA. Pie tam ir divi garie elefanti Farīds un Deiviss

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 01:01, pirms 11 gadiem
Zigfrīds_V6 rakstīja: skola man beidzās 10.gadus atpakaļ,netroļlo kepon
Super. Un tad tu vēl 30 gadu vecumā taisi ik mēnešus jaunus nikus un troļļo un izmanto kaut kādu stulbu jēdzienu kā kepons?

  -1 [+] [-]

, 2014-09-11 01:02, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: izcils viņš noteikti nav un nebija, augstāk par LJBL un DAL nav ticis
PBK ir augstāk par LBL2 un LJBL ir arī Kambja un Āda līgas ; )

redz, ja viņs ar šodeinas pauri uzietu laukumā spēlē kopār ar Cirču, Losbergu, Kiseļevu, Krēfeldu vai kā viņu - viņi jemtu 3.v lbl reāli kā JŪ šogad

tad viņš bija vājāks un nedrošāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 01:04, pirms 11 gadiem
forši ļimonu varēja izcelt! nu ja vien, protams, 100 štukas neaizmirsās uzlikt

     [+] [-]

, 2014-09-11 01:04, pirms 11 gadiem
Torins rakstīja: arī Spānija skrēja visu čempi līdz šodienai, visus grāva

Leišiem ļoti labas izredzes paņemt rīt spēli, pat Londonā tas gandrīz izdevās
Leishi nevar panjemt. ASV var iedot.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-11 01:05, pirms 11 gadiem
abs-1982 rakstīja: nu pret shadu asv 3 izlasi veel ganaju paciiniisies bet ja buutu visi labakie asv nevis kautkaadi studenti tad gan nebuutu variant
kaadu 3.izlasi? Tas, ka tur nav Durants un Dzeims, nenozime, ka taa ir 3.izlase. Sie, kas ir, vairak grib uzvaret (ar daziem iznemumiem) nekaa, ja tur butu Durants, Dzeims u.c., kuri jau ir vinnejushi visu, ko vien var vinnet. Ko nozimee noskanjoshanaas un gribeeshana uzvareet, sovakar jau vareeja lieku reizi parliecinaties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-09-11 01:06, pirms 11 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Pravietis
grozi kā gribi pārgrudīt
Kas tas Buļs tāds ir? Pērtiķis, kurš piepirž ēteru ar histērisku, nesakarīgu aurošanu. VSB vismaz Eirolīgu skatoties var uzlikt lietuviešu komentētājus, lai nebojā spēli. Buļs jau nu ir pēdējais basketbola komentētās. Pirdiens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-11 01:06, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Es šodien pie FRA 11-2 ieraudzīju, kas malā applaudē ESP par iemesto grozu un tur bija Ibaka, Kalderons, Fernanders, Rodrigezs. Nodomāju... blin dimbā, kad sanāks rezervistiem spēlēt. Bet redz FRA apspēlēja viņus.

Tagad paskaties, kas USA nāk uz maiņu? ex-MVP Rose? Viņi tur visi kā elefanti skrien un pēc pirmā puslaika FRA vairs nebūs skrējēji. Tā visu čempi spēlē USA. Pie tam ir divi garie elefanti Farīds un Deiviss
nu pret slovaakiem usa pirmais puslaiks nemaz nebij tik labs protams beigas beidza akstiities un smuki uzvilka protams veel jau leishi var uzvilkt asv bet ljoti ceru ka taa nenotiks nevaru ciest tos iedomiigos akstus kas doma ka ir pasaules nabas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-09-11 01:08, pirms 11 gadiem
Grizzly rakstīja: Kas tas Buļs tāds ir? Pērtiķis, kurš piepirž ēteru ar histērisku, nesakarīgu aurošanu. VSB vismaz Eirolīgu skatoties var uzlikt lietuviešu komentētājus, lai nebojā spēli. Buļs jau nu ir pēdējais basketbola komentētās. Pirdiens.
Ozerovu un Kreipānu laiks ir pagājis
Laiks jaunajiem - Buļš, Artuss - vīri, kas saka, ko domā, nevis apzelē laipošanas valodu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-09-11 01:09, pirms 11 gadiem
Manuprāt, viena ļoti neveiksmīga spēle, nemaina to, ka Spānijai bija izcila komanda. Visu cieņu Francijai, bet čempionāts ir palicis bez jebkādas intrigas neitrālam līdzjutējam.

     [+] [-]

, 2014-09-11 01:10, pirms 11 gadiem
kalns30 rakstīja: forši ļimonu varēja izcelt! nu ja vien, protams, 100 štukas neaizmirsās uzlikt
atseviskos kantoros pat gandriz 2 miljonus vareja izcelt.

  -1 [+] [-]

, 2014-09-11 01:11, pirms 11 gadiem
nekas, spāņi varēs vairāk pievērsties savam velobraucienam, kas vēl šonedēļ pilnā sparā kursē!

     [+] [-]

, 2014-09-11 01:11, pirms 11 gadiem
A kur statistika?

  +3 [+] [-]

, 2014-09-11 01:11, pirms 11 gadiem
Lieliska KOMANDAS uzvara. Visi franču spēlētāji malači, bet treneris Kolē ielika oponentu vienos vārtos. Bet tiesneši - VĀJI...Domāju, ka salauzīs frančus, bet ...tur augšā neļāva... -1. piezīme Gobēram garām. Saķeršanās - jādod N Po Gazolam un T Ļull, par N- pietrusam piekrītu, a iedeva ko???!!!Piezīme Batumam uzbrukumā, kuru dod mūsu mazais, a to ka Rūdijs viņam ar abām rokām uz pleca sēž neredz, kaut arī pirms tam , tam pašam Batumam, iedeva... Ja autu pārkāpj galā, tad autu tur arī izspēlē... Gobērs smuki no stīpas nocēla( akmentiņš komentētājiem - vienreiz baša speciem, kuri ir spēlējuši , derētu iemācīties not...) un 3:26 līdz beigām Rubio bij jādod T par tēlošanu- pa seju viņam neviens nesita... Labi, viegli man ir teikt, ja ir atkārtojumi, bet tā saķeršnās- fui tiesnešiem... Malači FRA, bez Pārkera, Noa... Ja godīgi - APBRĪNOJU!!!

     [+] [-]

, 2014-09-11 01:12, pirms 11 gadiem
abs-1982 rakstīja: nu pret slovaakiem usa pirmais puslaiks nemaz nebij tik labs protams beigas beidza akstiities un smuki uzvilka protams veel jau leishi var uzvilkt asv bet ljoti ceru ka taa nenotiks nevaru ciest tos iedomiigos akstus kas doma ka ir pasaules nabas
Arī pret Turciju bija -1 puslaikā. Bet vienkārši citas komandas nejaudā tā skriet visu spēli, jo USA ir hokeja maiņa.

  +4 [+] [-]

, 2014-09-11 01:12, pirms 11 gadiem
Torins rakstīja: Durants ir nulle
Ja tā manta nav pārāk dārga tad pastāsti arī citiem ko tu lieto!

     [+] [-]

, 2014-09-11 01:13, pirms 11 gadiem
esi godīgs - tiesnešiem šī spēle nebija viegla. Un ar pienākumiem tika galā ļoti labi, arī mazā mājinieku pavilkšana ir tikai normāla leita, īpaši, ja savā starpā tiekas 2 lielvalstis

  +3 [+] [-]

, 2014-09-11 01:13, pirms 11 gadiem
raiversons rakstīja: kaadu 3.izlasi? Tas, ka tur nav Durants un Dzeims, nenozime, ka taa ir 3.izlase. Sie, kas ir, vairak grib uzvaret (ar daziem iznemumiem) nekaa, ja tur butu Durants, Dzeims u.c., kuri jau ir vinnejushi visu, ko vien var vinnet. Ko nozimee noskanjoshanaas un gribeeshana uzvareet, sovakar jau vareeja lieku reizi parliecinaties.
Kobe, Lebrons,Westbrooks,Durants, Entonijs, Pols, P.Džordžs, L Aldridž D Howards Bosh Veids D Wiliams K Love B Griffins A Džeferson L.Stivensons, Rondo, J.Smith,T.Duncan. Dazhi tikai nespeelee?

     [+] [-]

, 2014-09-11 01:13, pirms 11 gadiem
Grizzly rakstīja: Kas tas Buļs tāds ir? Pērtiķis, kurš piepirž ēteru ar histērisku, nesakarīgu aurošanu. VSB vismaz Eirolīgu skatoties var uzlikt lietuviešu komentētājus, lai nebojā spēli. Buļs jau nu ir pēdējais basketbola komentētās. Pirdiens.
Tālāk par tevi ir ticis, ja reiz ir bijis izlases ģenerālmenedžeris....

     [+] [-]

, 2014-09-11 01:13, pirms 11 gadiem
Skolotajs35 rakstīja: Manuprāt, viena ļoti neveiksmīga spēle, nemaina to, ka Spānijai bija izcila komanda. Visu cieņu Francijai, bet čempionāts ir palicis bez jebkādas intrigas neitrālam līdzjutējam.
Neitraliem lidzjutejiem ir galigi P..UJ par intrigu, manuprat. Galvenais, lai skatams basis.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-11 01:14, pirms 11 gadiem
Torins rakstīja: Jonas un Motajūns izfukās ASV zem groziem

Jasaitis, Jankūnas, Seibutis salādēs lādiņus no tālienes
Motajūns?????????? Tu smejies???? Esi redzējis kaut vienu LTU spēli?

Tie mazie uzvārdi tiešām iespaidīgāki par Irvingu, Kariju, Tompsonu, Rouzu, Geju, Hārdenu!!!

/sarkasms

     [+] [-]

, 2014-09-11 01:16, pirms 11 gadiem
Jurciks11 rakstīja: Lieliska KOMANDAS uzvara. Visi franču spēlētāji malači, bet treneris Kolē ielika oponentu vienos vārtos. Bet tiesneši - VĀJI...Domāju, ka salauzīs frančus, bet ...tur augšā neļāva... -1. piezīme Gobēram garām. Saķeršanās - jādod N Po Gazolam un T Ļull, par N- pietrusam piekrītu, a iedeva ko???!!!Piezīme Batumam uzbrukumā, kuru dod mūsu mazais, a to ka Rūdijs viņam ar abām rokām uz pleca sēž neredz, kaut arī pirms tam , tam pašam Batumam, iedeva... Ja autu pārkāpj galā, tad autu tur arī izspēlē... Gobērs smuki no stīpas nocēla( akmentiņš komentētājiem - vienreiz baša speciem, kuri ir spēlējuši , derētu iemācīties not...) un 3:26 līdz beigām Rubio bij jādod T par tēlošanu- pa seju viņam neviens nesita... Labi, viegli man ir teikt, ja ir atkārtojumi, bet tā saķeršnās- fui tiesnešiem... Malači FRA, bez Pārkera, Noa... Ja godīgi - APBRĪNOJU!!!
Rubio vajadzēja to degunu ielauzt īstajā vietā

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 01:17, pirms 11 gadiem
chubaki rakstīja: Kobe, Lebrons,Westbrooks,Durants, Entonijs, Pols, P.Džordžs, L Aldridž D Howards Bosh Veids D Wiliams K Love B Griffins A Džeferson L.Stivensons, Rondo, J.Smith,T.Duncan. Dazhi tikai nespeelee?
Gribēju to pašu rakstīt It seviški uzsvars uz garo galu, kas nespēlē...

     [+] [-]

, 2014-09-11 01:18, pirms 11 gadiem
chubaki rakstīja: Kobe, Lebrons,Westbrooks,Durants, Entonijs, Pols, P.Džordžs, L Aldridž D Howards Bosh Veids D Wiliams K Love B Griffins A Džeferson L.Stivensons, Rondo, J.Smith,T.Duncan. Dazhi tikai nespeelee?
Kas sitie visi ir?
Da labi jau labi, skaidrs, ka daudzi nespele dazadu iemeslu pec. Bet, manuprat, lai labak spele tie, kuri reali grib spelet, nevis tadi bez maz vai piespiedu kaartaa.

     [+] [-]

, 2014-09-11 01:18, pirms 11 gadiem
Torins rakstīja: Jonas un Motajūns izfukās ASV zem groziem

Jasaitis, Jankūnas, Seibutis salādēs lādiņus no tālienes
Tomsons un Karijs nezina, kas ir 3 punktu liinija. Deivis un Fariids nav atleetiski. Valanchunam NBA ir 20+10 vai ne? Un ASV nav liidzvertiigu mainju + leishiem saspeles vadiitaaji ir no citas planeetas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 01:25, pirms 11 gadiem
Torins rakstīja: Ja uz laukuma spēlētu papīrs tad Spānija būtu sagrāvusi Franciju.
Nja Diavs ir NBA chempions likumsakariigi Francijas uzvara shodien.

     [+] [-]

, 2014-09-11 01:26, pirms 11 gadiem
Cerams, ka Kuruci un Zoriki skatījās

     [+] [-]

, 2014-09-11 01:28, pirms 11 gadiem
raiversons rakstīja: Kas sitie visi ir?
Da labi jau labi, skaidrs, ka daudzi nespele dazadu iemeslu pec. Bet, manuprat, lai labak spele tie, kuri reali grib spelet, nevis tadi bez maz vai piespiedu kaartaa.
Tie visi ir tādi, kas izliekas, ka ir ļoti veci.
Westbrook - nesapratu iemeslu
Lebrons - pa vecu (viņaprāt)
Kobe - pa vecu (manuprāt )
Durants - pa vecu, lai pēc grūtas sezonas uzspēlētu PČ (jautājums ko līda treniņos vispār)
Entonijs - ^^^ skatīt Lebrons
Pols - ^^^ skatīt Entonijs
PG - zinam traumu... bet varēja spēlēt
LA - pat nezinu kas un ko...
DH12 - bāba
Bošs - ^^^ skatīt Pols
Veids - ^^^ skatīt Kobe
K. Love - "sarežģīta vasara ar jaunu iekārtošanos" ^^^ skatīt Andris Biedriņš
B. Grifins - ārstē traumu
A. Džefersons - ^^^ skatīt LA
L. Stīvensons - diez vai bija pelnījis pat šajā sastāvā, kgan varbūt noderētu ^^^ skatīt K. Love, skatīt AB
Rondo - ņuņņa
J. Smith - neko nezinu
Timijs... a ko Timijam vēl?

     [+] [-]

, 2014-09-11 01:30, pirms 11 gadiem
Labojums par Rondo- vai tad viņu neatsijāja, jo sen bija skaidrs, ka USA vajag PG ar metienu? (šodien redzējām, kas notiek ar PG bez metiena )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 01:36, pirms 11 gadiem
Kas tad ir tās pirmās divas šķiras? Meksikāņu seriāli pie kuriem raud visvairāk, protams ir pirmie. Kas ir otrie?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-11 01:47, pirms 11 gadiem
Tad jau drīzak Tony Romo
Torins rakstīja: Patika Buļa koments

Buļs - ja Spānija grib uzvarēt PČ tad šitas lūzeris(Kasiljass) jādzen laukā no arēnas

     [+] [-]

, 2014-09-11 01:48, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Labojums par Rondo- vai tad viņu neatsijāja, jo sen bija skaidrs, ka USA vajag PG ar metienu? (šodien redzējām, kas notiek ar PG bez metiena )
nē rondo pateica, ka izlasē nekad nespēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 01:57, pirms 11 gadiem
Spāņi ar savu bābiešu fizionomiju un pliku raudāšanu pelnīti dabūja iekšā no franču milžiem. Vislabāk patika kā Fernandess ar savu tēlošanu Žilabalu iesmīdināja. Ja paskatās atkārtojumu, tad var viņu saprast. Čalis redz, ka līdz atlēkušajai bumbai kā līdz Mēnesim, ar pakaļu iebaksta, lai kontats un slaidā izliekumā un meitenīgu brēcienu klūp gar zemi. Ne balerīna, ne klauns. Kkas pa vidu

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 02:08, pirms 11 gadiem
Jā, kas par maču! Man it kā bija vienalga, kas vinnēs, bet nu bija tik aizraujošs, ka aizrāvos ar to arī pats. Franči nekādu super-labo spēli līdz šim stabili nebija rādījuši, bet... Spāņi laikam bija padomājuši, ka "gan jau mēs iemetīsim tāpat, cik vajadzēs", bet šodien nekrita, savukārt franči parādīja, kur vēži ziemo! Proti - nedrīkst nenovērtēt nevienu pretinieku un uz katru spēli jāiet ar pilnu jaudu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-11 03:48, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: LA-BOS antifans, 01:36

viens nadals vai alonso ir daudz popularaki par 3 spanu basketbola izlasem. par spanu futbolistiem nemaz nerunasim, ta ir cita galaktika
Aha... viens pats tenisists vai F1 draiveris ir krutāks par nacionālo sportu.

Kur tu dzīvo?

Tad jau Gulbis arī krutāks un par viņu raud vairāk kā par mūsu hokeja/basketbola izlasi.

Smiekli nāk.

Paaudzies pirms runā glupības.

Ok pievienosim spāņu futbolu pēc meksikāņu seriāliem. Paskaties vispār par ko bija runa, pirms borzī. Šodien ALO brauca? Nadals spēlēja? Seriāli gan gāja.

     [+] [-]

, 2014-09-11 03:49, pirms 11 gadiem
Pat NBA.com šim ESP zāģim veltījuši rakstu

  -1 [+] [-]

, 2014-09-11 06:46, pirms 11 gadiem
Novik nevis franči,bet francūži,man kolēģis sauc Francis,ja atnāk vēl viens,tad sanāk ,ka Franči,bet šajā gadījumā francūži

     [+] [-]

, 2014-09-11 07:07, pirms 11 gadiem
coldasice rakstīja: Novik nevis franči,bet francūži,man kolēģis sauc Francis,ja atnāk vēl viens,tad sanāk ,ka Franči,bet šajā gadījumā francūži
Palasi, ka vienā vietā ir tā, otrā tā Man ir pazīstams viens Polis uzvārdā. Divi būtu Poļi. Vai poļi tad jāsauc par poliešiem?

     [+] [-]

, 2014-09-11 07:35, pirms 11 gadiem
Kolē apspēlēja spāni vienos vārtos. Principā izlašu līmenī šobrīd labākais Eiropas treneris. Protams, jāpievienojas tiem, kas saka, ka līdz ar to jautājums par zeltu tagad ir noņemts. Spāņi bija vienīgie, kas pēc komplektācijas varētu stāties pretim ASV.

     [+] [-]

, 2014-09-11 07:37, pirms 11 gadiem
coldasice rakstīja: Novik nevis franči,bet francūži,man kolēģis sauc Francis,ja atnāk vēl viens,tad sanāk ,ka Franči,bet šajā gadījumā francūži
ja kas, tad "francūži" ir ienācies latviešu valodā padomju laikā pa tiešo no krievu valodas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-11 07:59, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: LA-BOS antifans, 03:48

spanija basketbols tiek uztverts apmeram ta pat ka latvija volebola izlase. tas ir 3 skiras pasakums. neviens par tadu ne raud ne jut lidzi. ja netici tad aizbrauc un parliecinies. un nerasksti jelus tekstus tipa pauadzis ja tu losit nezini ne kas es esmu ne cik man gadu
Spānijā baskets ir komandu sports Nr.2 pēc futbola Punkts. Ielās pie ekrāniem spāņus var izdzīt tikai futbols un Alonso cerības uz F1 titulu, kas sen nav bijis. Arī par šo nebūtu vērts strīdēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-09-11 08:20, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: xZ, 07:59,

kada nozime kurs numurs runa ir par to kaa spanija tas tiek uztvert. vai tad tu raudi kad lv volebola izlase pakalsusi, vai varbut smejies? tapec nevajag rakstit ka spanija kaut kas raud
Nu nav Spānijā baskets salīdzinoši Latvijas pašreizējā voleja popularitātes līmenī. Kā jau teicu, liels sports ar lielu naudu, pasaules līmeņa stāriem un Nr. 2 valstī. Bet es jau sen par tādām lietām neraudu - tā kā neesmu pareizs adresāts Bet tomēr domāju, ka šonakt Spānijā neviena vien asara tribīnēs un ģērbtuvēs arī nobira. Nevajag apzināti pazemināt šī sporta lomu, ja pat tas Tev nav pašam tuvākais.

     [+] [-]

, 2014-09-11 08:29, pirms 11 gadiem
Tas tak bija skaidrs ka nebūs sapņu fināls.. cik pasaule nav gaidījusi šādus sapņu finālus, bet sagaida tādus ļoooti reti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 08:38, pirms 11 gadiem
Bukmeikers un Ģenerālis - prognožu karaļi!

It sevišķi izceļas Bukmeikers, kurš tādu cukuru lēja gan par Spāniju gan Grieķiju bet līdz ar zemi tika nolikta gan Turcija, gan Serbija!!

Tikai Buks aizmirsa ka ĪSTĀS spēles sākas play off ne grupu turnīrā!

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 08:42, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: LA-BOS antifans, 03:48

spanija basketbols tiek uztverts apmeram ta pat ka latvija volebola izlase. tas ir 3 skiras pasakums. neviens par tadu ne raud ne jut lidzi. ja netici tad aizbrauc un parliecinies. un nerasksti jelus tekstus tipa pauadzis ja tu losit nezini ne kas es esmu ne cik man gadu
To tu iestāsti Spānijas basketbola līgai, kas pozicionē sevi par krutāko Eiropā.

Un tik pasaki, ka tu nesekoji līdzi Šmēdiņam/Pļaviņam?

Spānijā baskets viennozīmīgi ir otrais sporta veids.... tikai piemirsi vienu lietu- futbola čempis tur šogad nebija!!! Basīša čempis ar potenciālā čempiona piedalīšanos gan IR. (pie reizes atgādini, kā šogad veicās ESP futbolā?!?! )

Un tev teikšu paaudzies, cik gribēšu, ja rakstīsi neadekvātus komentus. Tev vajadzētu palasīt mediju ažiotāžu ap šo zaudējumu, Navarro izteikumus pēc zaudējuma utt.

     [+] [-]

, 2014-09-11 08:43, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: xZ, 08:20

spanij basketbols cilvekiem neinterese. to niecigo interesi uztura tikai dazi zinami speletaji piemeram vecakais gazols kurs speleja ar braenu, bet tas driz aizies pensija un tas basketbols vispar pazudis no spaijas kartes
Reals un Barcelona arī tūlīt pazudīs no kartes....... ai, ai...

     [+] [-]

, 2014-09-11 08:45, pirms 11 gadiem
pica9

Labs jautājums- cik mums raud par Štromberga ne-1 vietām tagad????

Tu to mēģini pateikt par Alonso. Sen nevienam spānijā tāds ne-is

     [+] [-]

, 2014-09-11 08:51, pirms 11 gadiem
Vispār, ja Alonso ir nacionālais sports, tad jau Nitišs vispār ir LV nacionālā sporta (rallijkrosa) karalis. Hokejs un basketbols nobāl aiz Nitiša, jo viņš ir top3.

/neliels sarkasmiņš

     [+] [-]

, 2014-09-11 08:59, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: LA-BOS antifans, 03:48

spanija basketbols tiek uztverts apmeram ta pat ka latvija volebola izlase. tas ir 3 skiras pasakums. neviens par tadu ne raud ne jut lidzi. ja netici tad aizbrauc un parliecinies. un nerasksti jelus tekstus tipa pauadzis ja tu losit nezini ne kas es esmu ne cik man gadu
nosaucot cilveeku par lositi tu jau vien paradi ka maks 4 klasiite macies

     [+] [-]

, 2014-09-11 09:00, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: pica9

Labs jautājums- cik mums raud par Štromberga ne-1 vietām tagad????

Tu to mēģini pateikt par Alonso. Sen nevienam spānijā tāds ne-is
Lielajā sacensībās (PČ, PK) kad Mārim neizdodas aizsniegties lidz pjedestālam vai arī pie vainas ir tāda neveiksme kāda bija pēdējā PČ tad jā, raudāt gan negribas, bet skrobe ir ļooti liela!

Katrai nācijai ir savi varoņi par ko tā pārdzīvo un dzīvo līdz!

     [+] [-]

, 2014-09-11 09:05, pirms 11 gadiem
sandis444444 rakstīja: Lielajā sacensībās (PČ, PK) kad Mārim neizdodas aizsniegties lidz pjedestālam vai arī pie vainas ir tāda neveiksme kāda bija pēdējā PČ tad jā, raudāt gan negribas, bet skrobe ir ļooti liela!


Katrai nācijai ir savi varoņi par ko tā pārdzīvo un dzīvo līdz!
Nu nesen jau kaut ko vinnēja, cik sapratu. Sevišķi jau nesekoju līdzi, bet OS noteikti visiem braucieniem un kvalifikācijām.

Bet ne par to bija stāsts- stāsts par nacionālajiem sporta veidiem (kur gan BMX pat varētu iepīt ), bet ne jau ziņot, ka Alonso formulā ir nacionālais sporta veids
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-11 09:22, pirms 11 gadiem
[quote pica9]
LA-BOS antifans, 08:42

spanu liga nepozicione sevi ka krutako ligu eiropa, ta vienkarsi ir krutaka liga eiropa jo visur citur eiropa par to basketbolu ir vel daudz zemaka interese neka spanija. tas ir interesants tikai dazam pundurvalstim. spanu prese par basketbolu gandriz neko neraksta. varbut mazliet tikai tagad kad uzgaja cempis kurs notiek spanija. ja tas nenotiktu spanija tad spanu izlase tiktu atspogulota tik pat daudz ka latvija volebola izlase. saku velreiz, pensija tulit aizies gazols un vel dazi kadri un par to basketbolu spanija vispar neviens neko nezinas. kas attiecas par plaviniem un smediniem tad lv tie varetu interese varbut kadiem parssimts cilvekiem.

Atbalstu šādu viedokli!+no manis!

     [+] [-]

, 2014-09-11 09:26, pirms 11 gadiem
Grizzly rakstīja: Tas pajolis nopietni tā teica??? Cirvis galīgs?
Un joprojām strādā, kā komentētājs...

     [+] [-]

, 2014-09-11 09:29, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: LA-BOS antifans, 08:42

spanu liga nepozicione sevi ka krutako ligu eiropa, ta vienkarsi ir krutaka liga eiropa jo visur citur eiropa par to basketbolu ir vel daudz zemaka interese neka spanija. tas ir interesants tikai dazam pundurvalstim. spanu prese par basketbolu gandriz neko neraksta. varbut mazliet tikai tagad kad uzgaja cempis kurs notiek spanija. ja tas nenotiktu spanija tad spanu izlase tiktu atspogulota tik pat daudz ka latvija volebola izlase. saku velreiz, pensija tulit aizies gazols un vel dazi kadri un par to basketbolu spanija vispar neviens neko nezinas. kas attiecas par plaviniem un smediniem tad lv tie varetu interese varbut kadiem parssimts cilvekiem.
Nu ja, Turcijas, Grieķijas, Itālijas līgas jau nav ko pieminēt. Izņemot Itāliju no manis minētajām, tas gandrīz nav nacionālais sporta veids?

Kam rausta, ko raksta spāņu prese? Ja pasaule runā, ka spāņu basketbols producē vienu no lielākajiem cipariem NBA spēlētāju? Viņi būs top5 ilgi... ar to domāju IIIIIILGI. Bet nu labi- ja jau tu saki, ka par Londonu neko nerakstīja Spānijā, tad ticēšu tev. (vairāk gan nē)

Gazols(pat diez vai), Navarro, Reijes(kas pat nespēlēja vakar) aizies pensijā. Pārējie visi 5 gadus jaunāki. Ibio.... pat Dirks grib 38 gados spēlēt izlasē. Šo diskusiju par aiziešanu atliekam pēc 3 gadiem

     [+] [-]

, 2014-09-11 09:44, pirms 11 gadiem
Onslovs rakstīja: Un joprojām strādā, kā komentētājs...
Pasaki, ka nav lūzers? (šogad)

https://www.youtube.com/watch?v=N1V...

Pie reizes pierādījums Spānijas nr.1 sportam

     [+] [-]

, 2014-09-11 09:46, pirms 11 gadiem
Fak, pirmā PO spēle, ko neredzu un tā pati vislielākā konfekte... Neticēju, ka spāņi pret FRA paklups, pieļāvu domu, ka varētu zaudēt serbiem ar nosacījumu Teodosičam aiziet metiens...

Šobrīd divējādas sajūtas, prieks par spāņu zāģi ,bet no otras puses bēda, ka nebūs ESP-ASV finals, kur spāņi ierītu ~-30.
Šobrīd TOP4 man liekas, ka būs:
1. ASV (bez variantiem)
2. Serbija (gribētos FRA, bet bez Noa vai Pārkera neticu ka spēs pusfinālā uzveikt serbus)
3. Francija (ceru, ka kļūdīšos un tā būs Lietuva)
4. Lietuva (nepārliecina īsais gals)

     [+] [-]

, 2014-09-11 09:51, pirms 11 gadiem
Uz nākamo čempi gaidu, ka spāņus (jo nebūs vairs 2.vietā reitingā) ielozēs vienā zarā ar ASV

     [+] [-]

, 2014-09-11 09:55, pirms 11 gadiem
Reaalais rakstīja: Fak, pirmā PO spēle, ko neredzu un tā pati vislielākā konfekte... Neticēju, ka spāņi pret FRA paklups, pieļāvu domu, ka varētu zaudēt serbiem ar nosacījumu Teodosičam aiziet metiens...

Šobrīd divējādas sajūtas, prieks par spāņu zāģi ,bet no otras puses bēda, ka nebūs ESP-ASV finals, kur spāņi ierītu ~-30.
Šobrīd TOP4 man liekas, ka būs:
1. ASV (bez variantiem)
2. Serbija (gribētos FRA, bet bez Noa vai Pārkera neticu ka spēs pusfinālā uzveikt serbus)
3. Francija (ceru, ka kļūdīšos un tā būs Lietuva)
4. Lietuva (nepārliecina īsais gals)
Nu par to -30 finālā varētu padiskutēt pret ESP

Redzi, neviens arī nedomāja, ka bez Noā(kas laikam tikai vienā čempī tikai bijis) un Pārkera tomēr ESP uzvilka. Kpc lai neuzvilktu serbus? Bet tagad no palikušajām komandām tomēr dotu lielākas izredzes kaut ko rādīt pret ASV tieši serbiem.

Visa beigās jāsaka- you never know

Un ceru, ka kļūdies par 3. vietu.... negribu LTU medaļas. Ja būs pret serbiem, tad lai jau tiek

     [+] [-]

, 2014-09-11 09:56, pirms 11 gadiem
Reaalais rakstīja: Uz nākamo čempi gaidu, ka spāņus (jo nebūs vairs 2.vietā reitingā) ielozēs vienā zarā ar ASV
Domā nebūs 2.? Kas tad? FRA? Neesmu baigi pētījis reitingus bet man likās, ka USA/ESP galvas tiesu pārāki par visiem.

1. Flag of USA USA USA 940.0
2. Flag of Spain Spain ESP 885.0
3. Flag of Argentina Argentina ARG 490.0
4. Flag of Lithuania Lithuania LTU 432.0 +1
5. Flag of Greece Greece GRE 376.0 -1
6. Flag of Russia Russia RUS 353.0

  -1 [+] [-]

, 2014-09-11 09:58, pirms 11 gadiem
Ai,ai, ai, kāds kauns, kāda izgāšanāš - drausmas, šis laikam ir spāņu murgs, kautkas ļoti līdzīgs, kas notika pirms laiciņa ar lietuviešiem, kad EČ notika Lietuvā... nesanāca pilnīgi nekas ! Diemžēl - nekas nesanāca tieši supersvarīgā spēlē... apsveicu amerikāņu 3. izlasi ar PČ zeltu !! Eh, tiešām žēl !

     [+] [-]

, 2014-09-11 10:06, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu nesen jau kaut ko vinnēja, cik sapratu. Sevišķi jau nesekoju līdzi, bet OS noteikti visiem braucieniem un kvalifikācijām.

Bet ne par to bija stāsts- stāsts par nacionālajiem sporta veidiem (kur gan BMX pat varētu iepīt ), bet ne jau ziņot, ka Alonso formulā ir nacionālais sporta veids
Nu tehniskie sporta veidi Spānija ir ļooti lielā cieņā un to nevar noliegt!

Tāpat Spānijā ļoloti populāra ir riteņbraukšana!

     [+] [-]

, 2014-09-11 10:09, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu par to -30 finālā varētu padiskutēt pret ESP

Redzi, neviens arī nedomāja, ka bez Noā(kas laikam tikai vienā čempī tikai bijis) un Pārkera tomēr ESP uzvilka. Kpc lai neuzvilktu serbus? Bet tagad no palikušajām komandām tomēr dotu lielākas izredzes kaut ko rādīt pret ASV tieši serbiem.

Visa beigās jāsaka- you never know

Un ceru, ka kļūdies par 3. vietu.... negribu LTU medaļas. Ja būs pret serbiem, tad lai jau tiek
Nu labi, ja objektīvi pieietu ESP-USA finālam tad koeficents 2 būtu uz -14 spāņiem, jo mājās pret ASV vilktu pēc iespējas garākus uzbrukumus un censtos līdz pēdējām minūtēm pēc iespējas tuvāk turēties, lai var beigās samest zilos trīnīšus.

Un 3.vietu es atvēlu FRA neviss LTU, bet tomēr būtu labāk Lietuva, lai pēc tam kādā pārbaudes spēlē Letiņi samizo PČ 3.vietas ieguvējus.

     [+] [-]

, 2014-09-11 10:11, pirms 11 gadiem
T.G.H. rakstīja: Ai,ai, ai, kāds kauns, kāda izgāšanāš - drausmas, šis laikam ir spāņu murgs, kautkas ļoti līdzīgs, kas notika pirms laiciņa ar lietuviešiem, kad EČ notika Lietuvā... nesanāca pilnīgi nekas ! Diemžēl - nekas nesanāca tieši supersvarīgā spēlē... apsveicu amerikāņu 3. izlasi ar PČ zeltu !! Eh, tiešām žēl !
Nosauc, lūdzu, tad 2.izlasi?

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 10:14, pirms 11 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nu tehniskie sporta veidi Spānija ir ļooti lielā cieņā un to nevar noliegt!

Tāpat Spānijā ļoloti populāra ir riteņbraukšana!
Spāņiem otrais populārākais sporta veids ir basketbols un BASTA.

Tikpat labi var teikt LV, ka nacionālais sporta veids ir maratons.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-11 10:28, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Domā nebūs 2.? Kas tad? FRA? Neesmu baigi pētījis reitingus bet man likās, ka USA/ESP galvas tiesu pārāki par visiem.


1. Flag of USA USA USA 940.0
2. Flag of Spain Spain ESP 885.0
3. Flag of Argentina Argentina ARG 490.0
4. Flag of Lithuania Lithuania LTU 432.0 +1
5. Flag of Greece Greece GRE 376.0 -1
6. Flag of Russia Russia RUS 353.0
Man liekas ar ka FRA vai LTU būtu jāiet garām, tomēr pēdējā eiropas un pasaules čempionātā ir priekšā Spānijai.

Nezinu vai kopējā rangā ņem U izlases.. bet tās ar frančiem ir bijušas ok.

     [+] [-]

, 2014-09-11 10:50, pirms 11 gadiem
Galvenais ka visi Spāniju bija jau ielikuši pusfinālā ar serbiem, par finālu pat nerunājot! Eksperti ibio

     [+] [-]

, 2014-09-11 11:06, pirms 11 gadiem
tas ir vnk reciigi cik komentarus varetu atrast kur lielie eksperti- katra raksta komentetaji un visa zinataji bija jau par finalu murgojusi, ka vini redz jau sen prognozejusi usa esp.... gadu atpakal jau prognozejusi tadu finalu....

     [+] [-]

, 2014-09-11 11:31, pirms 11 gadiem
pica9 rakstīja: LA-BOS antifans, 08:42

spanu liga nepozicione sevi ka krutako ligu eiropa, ta vienkarsi ir krutaka liga eiropa jo visur citur eiropa par to basketbolu ir vel daudz zemaka interese neka spanija. tas ir interesants tikai dazam pundurvalstim. spanu prese par basketbolu gandriz neko neraksta. varbut mazliet tikai tagad kad uzgaja cempis kurs notiek spanija. ja tas nenotiktu spanija tad spanu izlase tiktu atspogulota tik pat daudz ka latvija volebola izlase. saku velreiz, pensija tulit aizies gazols un vel dazi kadri un par to basketbolu spanija vispar neviens neko nezinas. kas attiecas par plaviniem un smediniem tad lv tie varetu interese varbut kadiem parssimts cilvekiem.
nezinu, kurā Spānijas nostūrī Tu dzīvo, bet šodienas spāņu lielā prese ir pilna par Spānijas zaudējumu:

Mundial baloncesto 2014: España se despide a la...
EL MUNDO - Diario online lķder de información...

Tā kā vienkārši izbeidz..irst

     [+] [-]

, 2014-09-11 12:40, pirms 11 gadiem
nu kāda iespēja???
Tad jau Serbi uz finālu?
un ASV arī finālā koefs būs 1.01 hahah

     [+] [-]

, 2014-09-11 17:15, pirms 11 gadiem
Reaalais rakstīja: Man liekas ar ka FRA vai LTU būtu jāiet garām, tomēr pēdējā eiropas un pasaules čempionātā ir priekšā Spānijai.

Nezinu vai kopējā rangā ņem U izlases.. bet tās ar frančiem ir bijušas ok.
Hoķa čempja laikā lasīju, kā veido reitingu.

Ņem laikam vienu olimpisko ciklu un tur ir 4 PČ. Ja pienāk cikla 4. gads, tad 1. gadu ņem par 25% vērā, otro par 50%, trešo par 75% (cipari no galvas izzīsti šajā piemērā). Un pagaidām vismaz FRA pat nebija manis minētajā sarakstā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 18:12, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Hoķa čempja laikā lasīju, kā veido reitingu.

Ņem laikam vienu olimpisko ciklu un tur ir 4 PČ. Ja pienāk cikla 4. gads, tad 1. gadu ņem par 25% vērā, otro par 50%, trešo par 75% (cipari no galvas izzīsti šajā piemērā). Un pagaidām vismaz FRA pat nebija manis minētajā sarakstā...
Par FIBA atradu, ka 2 olimpiskie cikli (Pēdējās 2 olimpiādes, 2 pasaules čempji un 4 Eiropas čempji), tāpēc ar tik daudz Spāņiem ir to punktu, bet nu pēc šī čempja 200 punkti būs nost, jo pirmpsēdējo čempi uzvarēja un dabūja max. 250 punktus. Ja lietuvieši paņemtu pirmo vietu, tad tur pat būtu jāskaita vai pa pāris punktiem neapsteidz, franči gan nevar apsteigt.