Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvija PK priekškvalifikāciju sāk ar 21:0 izrāvienu un sagrāvi pār Rumāniju

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Latvija PK priekškvalifikāciju sāk ar 21:0 izrāvienu un sagrāvi pār Rumāniju
Dairis Bertāns spēlē pret Rumāniju. Foto: Basket.lv

Latvijas basketbola izlase ar pārliecinošu uzvaru uzsākusi 2023. gada Pasaules kausa priekškvalifikācijas D grupas izspēli, ar 108:72 sagraujot Rumānijas valstsvienību. Latvieši dominēja no pirmajām minūtēm, pirmās ceturtdaļas sākumā veicot 21:0 izrāvienu. Grupas otrā spēle paredzēta svētdien plkst. 19:30 pret Baltkrieviju.

# Arī sestajā savstarpējā spēlē Latvija uzvarēja Rumāniju. Šoreiz ar 108:72. Rezultatīvākie Latvijai ar 15 punktiem bija Rihards Lomažs, Dairis Bertāns un Andrejs Gražulis.
# Pamatu uzvarai mājinieki ielika jau pirmo četru minūšu laikā, veicot izrāvienu ar 21:0 un nekļūdoties nevienā no pirmajiem pieciem izmestajiem metieniem (trīs no tiem no tālās distances).
# Dāvis Bertāns savu atgriešanos pēc četru gadu pauzes oficiālā spēlē Latvijas izlases kreklā pabeidza ar 14 punktiem (2p. 1/1, 3p. 3/6, 1p. 3/6), trim atlēkušajām bumbām un vienu rezultatīvu piespēli gandrīz 16 minūšu laikā.
# Ne bieži vienas spēles laikā kāda komanda trīs reizes gūst tālmetienus ar noteikumu pārkāpumu. Šovakar to paveica latvieši. Divas reizes Dairis Bertāns, bet reizi viņa brālis Dāvis Bertāns.
# Priekškvalifikācijas otrā spēle jau svētdien plkst. 19:30 ''Arēnā Rīga'', kad Latvijas izlase pārbaudīs Baltkrievijas spēku.

Latvijas spēļu kalendārs

DatumsLaiksPretinieceRezultāts
07.08.19:30Rumānija108:72
08.08.19:30Baltkrievija
11.08.19:30Rumānija
12.08.19:30Baltkrievija

Lukas Banki oficiālos turnīros pirmā spēle pie Latvijas izlases stūres bija pret FIBA rangā 55. vietā esošo Rumāniju, kuru līdzšinējās piecās savstarpējās cīņās latvieši bija uzvarējuši. Pēdējo reizi pirms 2017. gada Eiropas čempionāta pārbaudes spēlē ar 98:68. Pirms priekškvalifikācijas izlase aizvadīja divas atklātas pārbaudes spēles, uzvarot Šveici un Slovākiju. Izlase sapulcējusies iespējami spēcīgākajā sastāvā, ieskaitot Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) Vašingtonas ''Wizards'' basketbolistu Dāvi Bertānu, viņa brāli Dairi Bertānu un ilggadējo izlases vērtību saspēles vadītāju Jāni Strēlnieku. Pieteikti spēlei netika iespējamie oficiālo spēļu debitanti - Anrijs Miška, Rinalds Mālmanis un Verners Kohs.

Latvijas sākumsastāvs: Zoriks, Dairis Bertāns, Dāvis Bertāns, Čavars, Ate

Sanākušo līdzjutēju iedvesmoti latvieši ķērās pie darba. Dāvis Bertāns jau ar pirmo metienu realizēja savu pirmo tālmetienu pēc četru gadu pārtraukuma Latvijas izlases kreklā, pie tam, ar sodu. No tālmetienu līnijas roka nedrebēja arī viņa brālim Dairim un Artim Atem, kas jau pēc nospēlētas pusotras minūtes deva 12:0. Visi pirmie pieci metieni mājiniekiem bija precīzi, kamēr rumāņi savās pirmajās divās iespējās bija neprecīzi. Viesi aizsardzībā uz maiņām pie blokiem turpināja spēlēt uz riska robežas, ko izmantoja latvieši, Dairim Bertānam esot otrajam basketbolistam, kurš realizē tālmetienu ar izprovocētu pārkāpumu. Tikai ceturtdaļas sestajā minūtē rumāņi, pateicoties naturalizētajam Krisam Ričardsam, spēja gūt pirmos punktus (21:2). Ceturtdaļas otrajā pusē rumāņi centās patraucēt uzbrukuma uzsākšanu, sedzot par visu laukumu, tomēr tas daudz nepalīdzēja. Latvieši ar 75% precizitāti no tālienes pirmajās desmit minūtēs guva 37 punktus, pretī atsevišķu paviršību dēļ ielaižot tikai 16 - pirmās desmit minūtes paiet dominējošā zīmē 37:16.

Lai arī otrās ceturtdaļas ievadā latvieši palielināja savu pārsvaru līdz 23 punktiem, nākamos sešus guva rumāņi. Vienu no tiem pēc klasiski izspēlētas un realizētas ''pick&roll'' sadarbības, ar ko neapmierināts bija galvenais treneris Luka Banki, kurš nekavējoties pieprasīja pirmo minūtes pārtraukumu. Mājiniekiem pasliktinājās arī tālmetienu precizitāte, kā rezultātā otrās ceturtdaļas laikā punkti nāca grūtākā cīņā, taču aktivitāte soda laukumā vainagojās ar Rumānijas piezīmju normas sakrāšanu jau līdz ceturtdaļas vidum. Ceturtdaļas beigās iniciatīva pilnībā piederēja Latvijai - ar ātru basketbolu, izprovocētām pretinieku kļūdām (5:10) un uzvarētu cīņu par atlēkušajām bumbām (28:13) mājinieki, sākot ar Bertāna realizēto tālmetienu, puslaiku noslēdza ar 11:3 izrāvienu un komfortablu +32 - 57:25.

Otrā puslaika sākums, kurā Mārtiņš Meiers un Rihards Lomažs bija nomainījuši Čavaru un Dairi Bertānu sākumsastāvā, uz brīdi atgādināja pirmo ceturtdaļu. Pateicoties Dāvja Bertāna pieciem un Lomaža trim punktiem, mājinieki otro ceturksni sāka ar 8:0 izrāvienu. To apturēja viesu retais precīzais tālmetiens. Latvija gan nebija šajā mačā apturama. Uzbrukumā vairāk iesaistīts tika Klāvs Čavars, kurš izmantoja savu auguma priekšrocību, kamēr aizsardzībā vairākkārtīgi tika bloķēti viesu caurgājieni. Visus atnākušos skatītājus kājās cēla Mareks Mejeris, kurš efektīvi trieca bumbu grozā no augšas pēc Daira Bertāna piespēles. Pirms noslēdzošās ceturtdaļas Latvija bija savu pārsvaru uzaudzējusi līdz +39 - 86:47.

Ceturtā ceturtdaļa bija formalitāte, jo uzvarētājs bija skaidrs. Tomēr latvieši kāju no gāzes pedaļa uzbrukumā nenoņēma. Dairis Bertāns otro reizi cīņā realizēja tālmetienu ar noteikumu pārkāpumu, četru punktu gājienā gan savu uzbrukumu nepārvēršot. Laukumā esošie basketbolisti spēlēja ļoti azartiski un skaisti. Pārtvēra piespēles, trieca bumbu grozā no augšas un dzina izmisumā pretiniekus aizsardzībā visos iespējamos veidos. Luka Banki oficiālo spēļu debiju pie Latvijas stūres iesācis ar pārliecinošu panākumu ar 108:72.

Latvija - Rumānija 108:72 (37:16, 20:9, 29:22, 22:25)
Latvija: Gražulis 15 (4 atl.b), Dairis Bertāns 15 (3p 4/4), Lomažs 15 (3p 3/5), Dāvis Bertāns 14, Meiers 11, Čavars 11 (5 atl.b), Strautiņs 9, Ate 8, Mejeris 6, Kurucs 2 (8 rez.p), Zoriks 2 (10 rez.p)
Rumānija: Tohatans 17, Ričardss 9, Uta 9, Grasu 8, Nikolesku 7, Kate 6, George 4, Girbea 4, Popa 3, Maciuca 2, Dragoste

Latvijas vīriešu valstsvienība

SpēlētājsPoz.Dz.g.AugumsKlubs 2022SpēlesPunkti
Jānis Strēlnieks11989190Žalgiris (LTU)1121031
Kristers Zoriks11998193VEF Rīga755
Dairis Bertāns21989193Real Betis (ESP)1111057
Rihards Lomažs21996190Denizli (TUR)17156
Artūrs Kurucs22000192Baskonia (ESP)436
Artis Ate31989193VEF Rīga2174
Artūrs Strautiņš31998198Reggio Emilia (ITA)69
Verners Kohs3/41997203Liepāja311
Dāvis Bertāns3/41992207Wizards (NBA)41344
Andrejs Gražulis41993202Trieste (ITA)26113
Rinalds Mālmanis41996204Murcia (ESP)33
Mareks Mejeris4/51991207Parma (RUS)88404
Anrijs Miška4/52000208VEF Rīga28
Klāvs Čavars51996205Astoria (POL)731
Mārtiņš Meiers51991208Elan Chalon (FRA)112904

Komandas vadība

PersonaAmats
Luka BankiGalvenais treneris
Jānis GailītisTreneris
Artūrs Visockis-RubenisTreneris
Mārtiņš TīssBrīvprātīgais treneris
Oskars VirsisBrīvprātīgais treneris
Oskars ErnšteinsFiziskās sagatavotības treneris
Mārtiņš PulverisĀrsts
Masimo SimonetaMedicīnas personāla vadītājs
Harijs HanzensFizioterapeits
Eduards VēverisFizioterapeits
Emīls TomsLBS vīriešu izlašu koordinators

 +12 [+] [-]

, 2021-08-07 21:21, pirms 3 gadiem
Diezgan varens pieteikums treneru korpusam. Beidzot var redzēt sistēmu arī aizsardzībā. Džeki noskaņojušies ne pa jokam un krita viss iekšā.

Tik beigās -10. Varēja jau līdz galam ar +50...

  +2 [+] [-]

, 2021-08-07 21:22, pirms 3 gadiem
Ir Banki, ir rezultats!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2021-08-07 21:23, pirms 3 gadiem
Latvija > Slovēnija! Vieni dabuja pa d... no nocenotiem austrāliešiem, otri sagrāva varenos rumāņus.

  +3 [+] [-]

, 2021-08-07 21:24, pirms 3 gadiem
Laba spēle, beigās atslābinājas. Jāturpina tāpat rīt pret belariem

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:25, pirms 3 gadiem
Nu forši, forši.

Autoram: Rezultāts zem bildes norādīts kā Rumānija - Latvija 108:72, rodas iespaids, ka uzvarēja rumāņi.

  +2 [+] [-]

, 2021-08-07 21:25, pirms 3 gadiem
Šādi pret zemniekiem jāspēlē. Varēja redzēt, ka labi sagatavojušies, jācer, ka spēs labi spēli veidot arī ja trīņi nekritīs tik labi

  +4 [+] [-]

, 2021-08-07 21:25, pirms 3 gadiem
spēle pret rumāņu zemniekiem nav mēraukla un rādītājs meistarībā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 21:25, pirms 3 gadiem
Nervi netur lūrēt basi,bet šoreiz ļoti pārliecinoši!Malači!Bianki+

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 21:26, pirms 3 gadiem
Prieks par rezultātu. Laba aizsardzība un augsts 3p % bija visa pamatā, tāpēc arī bija labs izrāviens 1.puslaikā. Otrajā vairāki spēlētāji (Zoriks, Meiers) sāka atslābināties aizsardzībā un beigās vairs nebija tik liela pārsvara. Cienām pretinieku, bet jāiet tālāk un jātrenē sadarbības, lai nākamajos logos viss ietu labāk nekā Štelmaheram!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 21:26, pirms 3 gadiem
Paveicās Čenunam...

  +2 [+] [-]

, 2021-08-07 21:26, pirms 3 gadiem
Regbists rakstīja: spēle pret rumāņu zemniekiem nav mēraukla un rādītājs meistarībā
Kuros laikos un vietā čigāni ir bijuši zemnieki ?!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 21:26, pirms 3 gadiem
Kaut pretinieks ne tas spēcīgākais, tomēr varēja lielu atšķirību redzēt starp iepriekšējo un esošo treneru korpusu. Banki ir jūtams, ka defa treners, daudz tam uzmanības pievērš pārtraukumos. Gailīša pienesums jūtams uzbrukuma izspēlēs.

Pa lielam, daudzi spēlētāji nospēlēja normāli, daži varēja defā labāk. Zoriks izskatījās nosvērtāks kā iepriekšējā izlases cēlienā. Kurucs neizskatās pēc tā, kurš izkaros vietu Eirolīgā kā pg, drīzāk SG. Bet piespēles labas dalīja, tomēr var just, ka trūkst saspēlnieka ožas, teiksim tā.

  +6 [+] [-]

, 2021-08-07 21:26, pirms 3 gadiem
Banki pat pie +20 mūsējos lamāja Ja šādi turpinās, tad ir potenicāls!

  +4 [+] [-]

, 2021-08-07 21:26, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: Nu forši, forši.

Autoram: Rezultāts zem bildes norādīts kā Rumānija - Latvija 108:72, rodas iespaids, ka uzvarēja rumāņi.
paldies par vērīgumu, labots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:28, pirms 3 gadiem
NeHumanZ rakstīja: Kuros laikos un vietā čigāni ir bijuši zemnieki ?!
ha, ha, pareizi teikts, vēl zemaki par zemniekiem

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 21:28, pirms 3 gadiem
cits ,skatàms basketbols,bumbavisu laiku kustībà,pldies ,ka nav bumbas pàrturétàja Šķēles...
Laikam puišus iespaidojis zelta zēnu cīņas spars Tokijà,...
Tā turpināt,galvenais ,ka visi cīnàs un nav savstarpēju pàrmetumu..

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:28, pirms 3 gadiem
Brisbena2032 rakstīja: Arena atkal uz rinki mala tas debilas gacho un mika dukura dziesmas?
nu mums taču vajadzēja izdukurēt čigānus tomēŗ ...
Slēpts komentārs: cobham
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:29, pirms 3 gadiem
Laba spēle! Bija prieks skatīties! Svarīgi rīt nospēlēt tāpat kā šodien.

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:30, pirms 3 gadiem
Skaista spēle! Malači!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 21:30, pirms 3 gadiem
Brisbena2032 rakstīja: Nopietni jus kko spriezhat pec shiem amatieriem?
A kur shkele,silins?
Shitie zaudētu arī 3x3 basketbolistiem

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 21:30, pirms 3 gadiem
norden rakstīja: cits ,skatàms basketbols,bumbavisu laiku kustībà,pldies ,ka nav bumbas pàrturétàja Šķēles...
Laikam puišus iespaidojis zelta zēnu cīņas spars Tokijà,...
Tā turpināt,galvenais ,ka visi cīnàs un nav savstarpēju pàrmetumu..
piekriitu par bumbas hronisko pārturētāju ŠĶELI. PALDIES Dievam, ka tas žiperis, pēdiņasz, nav

  +3 [+] [-]

, 2021-08-07 21:30, pirms 3 gadiem
Viegla uzvara, beigās jau truļus sameta Rumāņi un pat pamanījās 4/4 uzvarēt...

  +3 [+] [-]

, 2021-08-07 21:30, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Bija žēl skatīties uz sašpricētiem līdzjūtējiem...
nu tu esi dzīvs dēļ špricēm, ja nezināji to, bet kopumā, tu spried kā pojobaks ar zemu IQ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-08-07 21:33, pirms 3 gadiem
Brisbena2032 rakstīja: Reksis jau slave mazo chiburashku
Te jau katrā sporta veidā ir savs reksis

  +3 [+] [-]

, 2021-08-07 21:33, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kaut pretinieks ne tas spēcīgākais, tomēr varēja lielu atšķirību redzēt starp iepriekšējo un esošo treneru korpusu. Banki ir jūtams, ka defa treners, daudz tam uzmanības pievērš pārtraukumos. Gailīša pienesums jūtams uzbrukuma izspēlēs.

Pa lielam, daudzi spēlētāji nospēlēja normāli, daži varēja defā labāk. Zoriks izskatījās nosvērtāks kā iepriekšējā izlases cēlienā. Kurucs neizskatās pēc tā, kurš izkaros vietu Eirolīgā kā pg, drīzāk SG. Bet piespēles labas dalīja, tomēr var just, ka trūkst saspēlnieka ožas, teiksim tā.
Šis nu nebija tas līmenis, kur varētu spriest par uzbrukuma kvalitāti. Es teiktu, ka galvenais uzsvars un pozitīvais akcents šajā spēlē bija pareiza noskaņošanās. Ar to lielākoties viss bija labi. Ja runājam par pašu basketbola kvalitāti, tā uzbrukumā bija vidēji zema. Nekā labāka par Vecvagara vai Štelmahera līmeni es neredzēju. Bija tikai izteikts individuālais pārsvars praktiski ikvienā spēlētāja pozīcijā.

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:34, pirms 3 gadiem
Brisbena2032 rakstīja: Bakja speles?
Par centru

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:35, pirms 3 gadiem
Brisbena2032 rakstīja: Bakja speles?
Lukašs jau hokeja lielmeistars, bet, ja vajag, aizies un saliks visu pa plauktiņiem!

  +3 [+] [-]

, 2021-08-07 21:35, pirms 3 gadiem
norden rakstīja: cits ,skatàms basketbols,bumbavisu laiku kustībà,pldies ,ka nav bumbas pàrturétàja Šķēles...
Laikam puišus iespaidojis zelta zēnu cīņas spars Tokijà,...
Tā turpināt,galvenais ,ka visi cīnàs un nav savstarpēju pàrmetumu..
Skatāms, jo sen nav nācies spēlēt ar tik ļoti zemāka līmeņa pretiniekiem)

  +5 [+] [-]

, 2021-08-07 21:36, pirms 3 gadiem
Vajag biežāk spēlēt ar Rumāniju, jo tad rodas iespaids ka mūsējie labi spēlē.

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:36, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Šis nu nebija tas līmenis, kur varētu spriest par uzbrukuma kvalitāti. Es teiktu, ka galvenais uzsvars un pozitīvais akcents šajā spēlē bija pareiza noskaņošanās. Ar to lielākoties viss bija labi. Ja runājam par pašu basketbola kvalitāti, tā uzbrukumā bija vidēji zema. Nekā labāka par Vecvagara vai Štelmahera līmeni es neredzēju. Bija tikai izteikts individuālais pārsvars praktiski ikvienā spēlētāja pozīcijā.
Sūdīgi skatījies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2021-08-07 21:37, pirms 3 gadiem
Atceros kā te daudzi nodirs...sa D.Bertānu pēc pārbaudes spēles ar Slovākiju kur vienkārši nekrita bumba grozā 0/8, bet tieši svarīgā spēlē Dāvim 50% precizitāte no tālmetienu līnijas.
Man prieks, ka D.Bertāns aizbāza jums mutes ciet!!!

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:37, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Šis nu nebija tas līmenis, kur varētu spriest par uzbrukuma kvalitāti. Es teiktu, ka galvenais uzsvars un pozitīvais akcents šajā spēlē bija pareiza noskaņošanās. Ar to lielākoties viss bija labi. Ja runājam par pašu basketbola kvalitāti, tā uzbrukumā bija vidēji zema. Nekā labāka par Vecvagara vai Štelmahera līmeni es neredzēju. Bija tikai izteikts individuālais pārsvars praktiski ikvienā spēlētāja pozīcijā.
es neteiktu gan, jo bumba diezgan labi kustējās un spēlētāji mazāk improvizēja ar savām darbībām, kā tas bija pie abiem taviem nosauktajiem. Es jorpojām neesmu par Banki pārliecināts, bet te bija basis savādāks, kā iepriekš, īpaši defa shēmās

  +6 [+] [-]

, 2021-08-07 21:37, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Bija žēl skatīties uz sašpricētiem līdzjūtējiem...
adevāti cilvēki, uz ko tu ceri? visi ārsti arī sašpricēti, kurš tev palīdzēs, kad apendecīts iekaisīs? griezīsi pats ar noasinātu akmeni? un dezinficēsi ar memory wateri?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:39, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: nevajag pārspīlēt. Tie paši bulgāri nav galvas tiesu labāki par rumāņiem

+40 pēc 1/2, bet nav galvas tiesu pārāki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-08-07 21:39, pirms 3 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Sūdīgi skatījies.
Skatījos tieši tāpat, kā iepriekš, gana kritiski. Komandai bija laba enerģija, tas patika, laba atdeve. Tas labi. Bumbas kustība bija, bet pret nopietniem pretiniekiem tas vairs neietu cauri tik viegli un skaisti, kā šodien. Bet priekš iesildīšanās ir ok.

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:39, pirms 3 gadiem
adrock rakstīja: adevāti cilvēki, uz ko tu ceri? visi ārsti arī sašpricēti, kurš tev palīdzēs, kad apendecīts iekaisīs? griezīsi pats ar noasinātu akmeni? un dezinficēsi ar memory wateri?
būs jāvēršas pie nešpricētajiem nepilngadīgajiem praktikantiem

  +3 [+] [-]

, 2021-08-07 21:39, pirms 3 gadiem
Zoriks nākamajā spēlē varētu visu spēli pasēdēt uz soliņa un paskatīties, kā ir jānotur koncentrācija aizsardzībā visas spēles garumā. Lai Kurucs spēlē. Strautiņš patīkams pārsteigumus. Visā visumā laba bumbas kustība un kapiņš aizsardzībā. Cerams, ka Šķēle šo spēli skatījās un mācījās.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 21:40, pirms 3 gadiem
baigais prieks,Rumaniju basiti vinneja!!!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-07 21:41, pirms 3 gadiem
Maikl rakstīja: baigais prieks,Rumaniju basiti vinneja!!!
Tu būtu tikai priecīgs, ja zaudētu?

  -1 [+] [-]

, 2021-08-07 21:41, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Skatījos tieši tāpat, kā iepriekš, gana kritiski. Komandai bija laba enerģija, tas patika, laba atdeve. Tas labi. Bumbas kustība bija, bet pret nopietniem pretiniekiem tas vairs neietu cauri tik viegli un skaisti, kā šodien. Bet priekš iesildīšanās ir ok.
Vecvagaram nebija pat neviena kombinācija priekš 3pt. TU man te nestāsti pasakas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-08-07 21:44, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: es neteiktu gan, jo bumba diezgan labi kustējās un spēlētāji mazāk improvizēja ar savām darbībām, kā tas bija pie abiem taviem nosauktajiem. Es jorpojām neesmu par Banki pārliecināts, bet te bija basis savādāks, kā iepriekš, īpaši defa shēmās
Nu attieksme defā bija ok. Kā jau es iepriekš izteicos, komanda iznāca ar labu enerģijas līmeni, ar pareizu attieksmi. Uzskatīsim, ka tas ir trenera nopelns. Bumbas kustība kā tāda bija, bet neteiktu, ka baigi laba. Ar tik zemu pretestības līmeni to pat īsti nevar novērtēt. Zinu, Tev patīk paslavēt Gailīti, kā treneri, bet es savukārt uzskatu, ka viņš ir laba viduvējība.

  +2 [+] [-]

, 2021-08-07 21:44, pirms 3 gadiem
Brisbena2032 rakstīja: Kad vel preti bija tadi amatieri kaa shie?
Es atceros, kad spēlējām vēl pret kautkādiem bulgāriem, laikam zemnieki bija

  +4 [+] [-]

, 2021-08-07 21:45, pirms 3 gadiem
Kāpēc šitā nevarēja sagraut kruīzā Bulgārus un tikt uz EČ???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 21:46, pirms 3 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Vecvagaram nebija pat neviena kombinācija priekš 3pt. TU man te nestāsti pasakas.
Vari uzskatīt, kā Tev ērtāk un labāk. Ir tak vienalga

  -1 [+] [-]

, 2021-08-07 21:46, pirms 3 gadiem
Laba viduvējība ir jāuztver kā kompliments vai apvainojums?

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 21:46, pirms 3 gadiem
Šādam rezultātam bija jābūt pret bulgāru zemniekiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-07 21:46, pirms 3 gadiem
muaythai rakstīja: Kāpēc šitā nevarēja sagraut kruīzā Bulgārus un tikt uz EČ???
Jo sastāvs bija pavisam cits? ))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:51, pirms 3 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: A kas bija cits, izņemot Dāvi?
Čavars, Gražulis laikam, ne? Kurucs vēl

  -1 [+] [-]

, 2021-08-07 21:51, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Jo sastāvs bija pavisam cits? ))
A kas bija cits, izņemot Dāvi?

  +2 [+] [-]

, 2021-08-07 21:52, pirms 3 gadiem
Pats labākais šajā spēlē bija Gražuļa gājiens no truļa ar danku un Mejera alejups.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 21:52, pirms 3 gadiem
Vot spāņi 2020. gadā spēlēja ar rumāņiem un rezultāts 94-41, tas bez NBA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:54, pirms 3 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: A kas bija cits, izņemot Dāvi?
Ha, nu Tu laid, te bija diezgan labs sagatavošanās laiks, praktiski pieejams izlases pamatpiecinieka kodols ar labāko tuvāko rezervju piešprici.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:54, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Čavars, Gražulis laikam, ne? Kurucs vēl
Jā, visi 3 game changer. Eirolīgas spēlētāji malā sēž un uzpīpē.

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:55, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu attieksme defā bija ok. Kā jau es iepriekš izteicos, komanda iznāca ar labu enerģijas līmeni, ar pareizu attieksmi. Uzskatīsim, ka tas ir trenera nopelns. Bumbas kustība kā tāda bija, bet neteiktu, ka baigi laba. Ar tik zemu pretestības līmeni to pat īsti nevar novērtēt. Zinu, Tev patīk paslavēt Gailīti, kā treneri, bet es savukārt uzskatu, ka viņš ir laba viduvējība.
nav tādas labas viduvējības, ir vai nu labs, vai vidējš, ja viņš ir labāks, kā vidējs, tad viņš ir labs. Es jau vairāk izsakos par viņu tieši tāpat kā Tu. Viņš ir diezgan progresējis, to noliegt nevar, tieši mentāli viņa progress ir visvairāk jūtams. Protams, viņam ir mīnusi, bet es domāju, ka viņam ir iespējams tikt kādā diezga augsta līmeņa komandā kā galvenajam. Galvenais Latvijā neaizsēdēties

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:56, pirms 3 gadiem
Brisbena2032 rakstīja: Var kkur pillo speli pret Zemniekiem atrast? Reali gribu po kaifu noskatit velreiz,taa bija laba komedija
šiten, tik angļi komentē
https://www.youtube.com/watch?v=HZz...

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:56, pirms 3 gadiem
Brisbena2032 rakstīja: Gan jau rit ar talciniekiem pamocisies! Tur nesaksies spele ar aciti azote
Rīt jācinās ar kolhoza bāzes klubu

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:56, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Laba viduvējība ir jāuztver kā kompliments vai apvainojums?
Tas ir kaut kas pa vidu)) atkarībā no tā, kāds ir paša noskaņojums mirklī, kad izlasi, attiecīgi var pavilkt uz leju vai augšu)

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:56, pirms 3 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Jā, visi 3 game changer. Eirolīgas spēlētāji malā sēž un uzpīpē.
Kurucs ir Eirolīgas spēlētājs. Gražulis labi Itālijā sevi parāda, nu par Čavaru piekrītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:59, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kurucs ir Eirolīgas spēlētājs. Gražulis labi Itālijā sevi parāda, nu par Čavaru piekrītu
Labs joks. Nē nu tu dod. Manis pēc viņš NBA uz beņķa var sēdēt, tas viņu nepadara par spēlētāju, kas var izmainīt spēles gaitu.

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:59, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: nav tādas labas viduvējības, ir vai nu labs, vai vidējš, ja viņš ir labāks, kā vidējs, tad viņš ir labs. Es jau vairāk izsakos par viņu tieši tāpat kā Tu. Viņš ir diezgan progresējis, to noliegt nevar, tieši mentāli viņa progress ir visvairāk jūtams. Protams, viņam ir mīnusi, bet es domāju, ka viņam ir iespējams tikt kādā diezga augsta līmeņa komandā kā galvenajam. Galvenais Latvijā neaizsēdēties
Nu nē, man liekas, ka laba viduvējība ir ideāls apzīmējums, viņam ir labas darba spējas, centība, attieksme. Tas noteikti ir viņa pluss. Bet viņam nav tik labs spēles redzējums, kā teiksim, Bagatskim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-07 21:59, pirms 3 gadiem
Prieks par uzvaru! Malači, bet beigās pārāk atslāba! Un bez Strēlnieka iztika! Pret Baltkrieviem vajag koncentrēties vēl vairāk!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-07 22:00, pirms 3 gadiem
Nē, tad man jāsaka. Banki nav paveicies ar sastāvu, jo neatbrauca uz izlasi Andžejs, Kurucs, Timma, Siliņš un Sķēle. Un Strēlniekam trauma.

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:00, pirms 3 gadiem
Brisbena2032 rakstīja: Krasava bus uz beigam un tiem ot jatin!
Overtaimi bija 1. spēlē, šī ir izšķirošā, kur pakāsa pēdējā ceturtdaļā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:01, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kurucs ir Eirolīgas spēlētājs. Gražulis labi Itālijā sevi parāda, nu par Čavaru piekrītu
Tehniski, laikam jā, bet praktiski, tomēr nav gan. Es tagad saprotu, kāpēc Kurucs nav sapelnījis tās savas minūtes un punktus pagaidām. Pie tik liela spēles laika un trenera uzticības tomēr varēja redzēt pietiekami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:02, pirms 3 gadiem
Vēl joprojām ir kauna sajūta,ka izlase ir nonākusi tik zemu,un jāspēlē ar tik vājiem pretiniekiem...

  +2 [+] [-]

, 2021-08-07 22:04, pirms 3 gadiem
Cik bieži mēs uzvaram tos, KURUS JĀUZVAR, un vēl svarīgāk TĀ, KĀ TAS BŪTU JĀIZDARA? Bet dažiem tā pat nav labi... Laikam tāpēc, ka pie +46(!!!) un pāris minūtēm uz tablo rumāņi neko garām neaizmeta vairs

  -2 [+] [-]

, 2021-08-07 22:04, pirms 3 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Nē, tad man jāsaka. Banki nav paveicies ar sastāvu, jo neatbrauca uz izlasi Andžejs, Kurucs, Timma, Siliņš un Sķēle. Un Strēlniekam trauma.
To varētu teikt, ja mums būtu jāspēlē nopietnā turnīrā pret nopietni ar labiem spēlētājiem nopakotiem pretiniekiem. Šobrīd var teikt, ka Banki ir ļoti paveicies, jo uz soliņa sēdēja Janka Strēlnieks, kurš pēc idejas, ja dibens sāktu pamatīgi iesvilt, noteikti būtu gatavs iznākt uz laukuma.

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:04, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu nē, man liekas, ka laba viduvējība ir ideāls apzīmējums, viņam ir labas darba spējas, centība, attieksme. Tas noteikti ir viņa pluss. Bet viņam nav tik labs spēles redzējums, kā teiksim, Bagatskim.
Kāds bija Bagatskim redzējums? Pirmkārt, grūti jau salīdzināt, jo tomēr abi nav trenējuši vienā līmenī. Lai gan abiem ir diezgan kopīgi tas, ka abi uzlec augstāk par savu sēžamvietu ar klubu, vismaz agrāk Bagijs to daŗīa. Otra atsķirība, kas uzreiz nāk prātā, ir tas, ka Gailītis vairāk savu vainu atzīst.

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:06, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: To varētu teikt, ja mums būtu jāspēlē nopietnā turnīrā pret nopietni ar labiem spēlētājiem nopakotiem pretiniekiem. Šobrīd var teikt, ka Banki ir ļoti paveicies, jo uz soliņa sēdēja Janka Strēlnieks, kurš pēc idejas, ja dibens sāktu pamatīgi iesvilt, noteikti būtu gatavs iznākt uz laukuma.
tik liela ietekme Strēlniekam nebūtu. Kā Gailītis izteicās, Strēlnieks nav gatavs demonstrēt savu labāko sniegumu un ir lēnāks dēļ veselības

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:06, pirms 3 gadiem
ingars31 rakstīja: Vēl joprojām ir kauna sajūta,ka izlase ir nonākusi tik zemu,un jāspēlē ar tik vājiem pretiniekiem...
Ziemeļmaķedonija ir spēlējusi 1/2 Eč un spēlē turpat!
Melnkalne spēlēja Pč un spēlē turpat!
Neesam vienīgie, kas sad.... eč kvalifikāciju!

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:06, pirms 3 gadiem
ogreskijs rakstīja: Cik bieži mēs uzvaram tos, KURUS JĀUZVAR, un vēl svarīgāk TĀ, KĀ TAS BŪTU JĀIZDARA? Bet dažiem tā pat nav labi... Laikam tāpēc, ka pie +46(!!!) un pāris minūtēm uz tablo rumāņi neko garām neaizmeta vairs
Komentārs pilnīgi nevietā, jo ar uzvaras novērtēšanu pa lielam viss labākajā kārtībā.

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:07, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tehniski, laikam jā, bet praktiski, tomēr nav gan. Es tagad saprotu, kāpēc Kurucs nav sapelnījis tās savas minūtes un punktus pagaidām. Pie tik liela spēles laika un trenera uzticības tomēr varēja redzēt pietiekami.
Eirolīgā, vismaz sezonā, tika vairāk uzspēlēt kā ACB un es šaubos, ka treneris turēs savu vārdu, redzot, kas ir Baskus papildinājis, ja vien Kurucu beidzot beigs dzīt pa pg, jo no tās pozīcijas viņš netiks pie 10 min spēlē Eirolīgā

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:10, pirms 3 gadiem
Autor sis nu pavisam noteikti nav Kriss Richards, kurs speleja VEFA un Liepaja. Vizuali pavisam cits speletajs! Sis ir Patrix RIchard! Puikam par speli uzslavas, baigie malaci!

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:10, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: Viegla uzvara, beigās jau truļus sameta Rumāņi un pat pamanījās 4/4 uzvarēt...
Tur jau tā lieta! Pēc trim dienām viss var sagriezties citādi!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 22:11, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāds bija Bagatskim redzējums? Pirmkārt, grūti jau salīdzināt, jo tomēr abi nav trenējuši vienā līmenī. Lai gan abiem ir diezgan kopīgi tas, ka abi uzlec augstāk par savu sēžamvietu ar klubu, vismaz agrāk Bagijs to daŗīa. Otra atsķirība, kas uzreiz nāk prātā, ir tas, ka Gailītis vairāk savu vainu atzīst.
Es nezinu, kādu basketbolu Tu skaties, bet ja patinam filmu, Latvijas izlases uzbrukums bija vislabākais un visskatāmākais Bagatska laikā, tik ļoti, ka par to tika īpaši runāts, uzsvērts, taisīti apskati un video. Pie Bagatska kustējās gan bumba, gan visa komanda kopumā. Protams, te arī viss ir procesā, bet es neteiktu, ka spēles rokraksts uzbrukumā ir ļoti labs.

  +2 [+] [-]

, 2021-08-07 22:14, pirms 3 gadiem
Par Šķēli ir tā, ka kapā labi, bet pārāk uzņemas pēdējo brīžu metienus, kurus nespēj iemest. Norok spēles galotnē. Starp citu, kāds var pateikt kur Peiners?

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 22:14, pirms 3 gadiem
Ambrē rakstīja: Atceros kā te daudzi nodirs...sa D.Bertānu pēc pārbaudes spēles ar Slovākiju kur vienkārši nekrita bumba grozā 0/8, bet tieši svarīgā spēlē Dāvim 50% precizitāte no tālmetienu līnijas.
Man prieks, ka D.Bertāns aizbāza jums mutes ciet!!!
Sodien nebija svariga spele, ja sodien vinam butu 0-10, vienalga uzvara.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 22:14, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Es nezinu, kādu basketbolu Tu skaties, bet ja patinam filmu, Latvijas izlases uzbrukums bija vislabākais un visskatāmākais Bagatska laikā, tik ļoti, ka par to tika īpaši runāts, uzsvērts, taisīti apskati un video. Pie Bagatska kustējās gan bumba, gan visa komanda kopumā. Protams, te arī viss ir procesā, bet es neteiktu, ka spēles rokraksts uzbrukumā ir ļoti labs.
Banki tikai vienu speli ka izlases galvenais specialists aizvadijis! Par átru ar kadu salidzinat!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 22:15, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: tik liela ietekme Strēlniekam nebūtu. Kā Gailītis izteicās, Strēlnieks nav gatavs demonstrēt savu labāko sniegumu un ir lēnāks dēļ veselības
Lūk, tad mums ir gaidāmas ziepes tiklīdz aizkļūsim līdz kaut cik nopietnajiem pretiniekiem. Sevišķi, ja Strēlnieks būs nepieejams dēļ Eirolīgas, bet cita tiešām laba viņa vietas izpildītāja mums pagaidām naaaavv

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 22:17, pirms 3 gadiem
Ja bulgari zemnieki, tad rumani kas?
Kada ir vislielaka starpiba Latvijas izlasei no 1992.g.?

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:17, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Es nezinu, kādu basketbolu Tu skaties, bet ja patinam filmu, Latvijas izlases uzbrukums bija vislabākais un visskatāmākais Bagatska laikā, tik ļoti, ka par to tika īpaši runāts, uzsvērts, taisīti apskati un video. Pie Bagatska kustējās gan bumba, gan visa komanda kopumā. Protams, te arī viss ir procesā, bet es neteiktu, ka spēles rokraksts uzbrukumā ir ļoti labs.
To es ļoti labi zinu. Bet to mēs varētu salidzināt, tad, ja Gailītis tur pat būtu un vadītu visu uzbrukumu. Es saku, ka ir jūtama viņa klātbūtne, bet es neuzskatu, ka viņš komandē uzbrukumu, absolūti nē. Man ir dziļa aizdoma, ka esošais rokraksts iet uz to, ka tiks dzīti visi spēlētāji, defā liels presings pie jebkura spēlētāja + uzbrukumā valdīs skriešana ar diezgan lielu akcentu uz ātru pāreju. Domāju, ka par lēnīgo basketbolu varam beidzot aizmirst

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 22:18, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Lūk, tad mums ir gaidāmas ziepes tiklīdz aizkļūsim līdz kaut cik nopietnajiem pretiniekiem. Sevišķi, ja Strēlnieks būs nepieejams dēļ Eirolīgas, bet cita tiešām laba viņa vietas izpildītāja mums pagaidām naaaavv
Bulgāri jau bija tie nopietnie

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 22:18, pirms 3 gadiem
dinamoRIGA2000 rakstīja: Banki tikai vienu speli ka izlases galvenais specialists aizvadijis! Par átru ar kadu salidzinat!
Tas tiesa, vajag gan lielāku spēļu skaitu, gan nopietnākus pretiniekus, lai varētu ko nopietni izteikt.
Jāpriecājas par pārliecinošu uzvaru, vajag atgūties pēc tik ieilguša un zema kritiena.

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:19, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Bulgāri jau bija tie nopietnie
Lūk, arī še es varu tikai piekrist.))

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:19, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Lūk, tad mums ir gaidāmas ziepes tiklīdz aizkļūsim līdz kaut cik nopietnajiem pretiniekiem. Sevišķi, ja Strēlnieks būs nepieejams dēļ Eirolīgas, bet cita tiešām laba viņa vietas izpildītāja mums pagaidām naaaavv
tur es bonusu redzu, ka pie Gailīša Zoriks ir, jo izskatās, ka viņš tur būs pg, jo komplektācija pašlaik ir ar izteiktu vienu melni pg otrs tur pašlaik Zoriks ir

  -1 [+] [-]

, 2021-08-07 22:20, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tas tiesa, vajag gan lielāku spēļu skaitu, gan nopietnākus pretiniekus, lai varētu ko nopietni izteikt.
Jāpriecājas par pārliecinošu uzvaru, vajag atgūties pēc tik ieilguša un zema kritiena.
man nav ticības, ka Banki tik līdz augstvērtīgam rezultātam, respektīvi, labai vietai PČ

  -1 [+] [-]

, 2021-08-07 22:21, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Lūk, arī še es varu tikai piekrist.))
Tāpēc jau arī visi naturalizē PG/SG, it īpaši PG, jo ir grūti pašiem izaudzināt!
Pat tādai valstij kā Krievijai vajadzēja naturalizēt amerikāni!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 22:22, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: To es ļoti labi zinu. Bet to mēs varētu salidzināt, tad, ja Gailītis tur pat būtu un vadītu visu uzbrukumu. Es saku, ka ir jūtama viņa klātbūtne, bet es neuzskatu, ka viņš komandē uzbrukumu, absolūti nē. Man ir dziļa aizdoma, ka esošais rokraksts iet uz to, ka tiks dzīti visi spēlētāji, defā liels presings pie jebkura spēlētāja + uzbrukumā valdīs skriešana ar diezgan lielu akcentu uz ātru pāreju. Domāju, ka par lēnīgo basketbolu varam beidzot aizmirst
Ok, mums nekad arī lēnīgs basketbols nav derējis. Ar to viss ir ok. Ir tikai viens neliels bet, pavisam neliels, jo ātram skrienošam basim vajag diezgan labus tehniskus izpildītājus.

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:23, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: tur es bonusu redzu, ka pie Gailīša Zoriks ir, jo izskatās, ka viņš tur būs pg, jo komplektācija pašlaik ir ar izteiktu vienu melni pg otrs tur pašlaik Zoriks ir
Zoriks bus labs, bet sobrid vel par zalu lieliem maciem ka pamata PG. Domaju, ka Novembri un Februari PK kvalifikacijas speles naksies ar Dairi pa pamata PG maukt

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:23, pirms 3 gadiem
Tātad iemest varam ļoti zolidi vienigi spriedzē nevaram kad vajag

  +2 [+] [-]

, 2021-08-07 22:27, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: man nav ticības, ka Banki tik līdz augstvērtīgam rezultātam, respektīvi, labai vietai PČ
Protams. Jo tev ir ticība tikai jaunpupam un vińa dollāriem! Yo

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:28, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ok, mums nekad arī lēnīgs basketbols nav derējis. Ar to viss ir ok. Ir tikai viens neliels bet, pavisam neliels, jo ātram skrienošam basim vajag diezgan labus tehniskus izpildītājus.
tur gan es nepiekritīšu, jo ja skatāmies uz Galīša vadītajām komandām, kad viņš nedzina naglas savā zārkā ar to lēno basketbolu, tad viņa komandas nereti apspēlēja spēcīgakas komandas ar to, ka brutāli vienkārši noskrēja tās. Tā kā es esmu vismaz optimistiski uz to noskaņot, ka esošais sastāvs ir spējīgs to atkārto + kas ir svarīgi, tad mums ir labi PF, kuri spēj arī realizēt tās epizodes

  -1 [+] [-]

, 2021-08-07 22:28, pirms 3 gadiem
Runajot par legendaro Zemnieku speli, paskatieties kaadu kiegeli pie 62-60 uzmeta timma

  -1 [+] [-]

, 2021-08-07 22:29, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: tur es bonusu redzu, ka pie Gailīša Zoriks ir, jo izskatās, ka viņš tur būs pg, jo komplektācija pašlaik ir ar izteiktu vienu melni pg otrs tur pašlaik Zoriks ir
Es pieļauju, ka no Zorika var izveidoties tīri labs PG. Tas būtu ļoti pat labi skatoties šībrīža izlases kontekstā. Jo mums starp tridcāra slieksni pārkāpušo Strēlnieku un Žagaru, kurš lai arī ir megatalants, tomēr reāli raugoties, pa lielam nerealizēts, nekā cita ari nav. Starp citu, iedomājies, cik ilgs laiks ir pagājis un nav neviena jauna pieaugušo basi gatava spēlēt saspēlnieka? Lūk, te Zorika pirmais veiksmīgais gads VEfā ir uzskatāms par ļoti pozitīvu lietu.

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:30, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Runajot par legendaro Zemnieku speli, paskatieties kaadu kiegeli pie 62-60 uzmeta timma
huli, tas tu?

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:30, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Runajot par legendaro Zemnieku speli, paskatieties kaadu kiegeli pie 62-60 uzmeta timma
Garām stīpai
tagad ar nikiem iesi atpakaļ pagātnē?

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:33, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: tur gan es nepiekritīšu, jo ja skatāmies uz Galīša vadītajām komandām, kad viņš nedzina naglas savā zārkā ar to lēno basketbolu, tad viņa komandas nereti apspēlēja spēcīgakas komandas ar to, ka brutāli vienkārši noskrēja tās. Tā kā es esmu vismaz optimistiski uz to noskaņot, ka esošais sastāvs ir spējīgs to atkārto + kas ir svarīgi, tad mums ir labi PF, kuri spēj arī realizēt tās epizodes
Jā, pie laba sastāva mums ir tīri ok aizsargu, uzbrucēju un PF pozīcijās, klupšana var sanākt uz tā, ja tiem citiem, kas aiz Strēlnieka nepietiks pieredze un kvalitāte pret cienījamākiem pretiniekiem

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:33, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: huli, tas tu?
Nē, tas tak tu pats!

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:36, pirms 3 gadiem
Lietuvieši no Utenas pirms neilga brīža uzvarēja Hamburgas 3x3 Challenger turnīrā, finālā apspēlējot serbu Liman, kurā bija arī olimpieši.

  -2 [+] [-]

, 2021-08-07 22:36, pirms 3 gadiem
NeHumanZ rakstīja: nu mums taču vajadzēja izdukurēt čigānus tomēŗ ...
Gacho ir labākas lv dziesmas ambali

  -1 [+] [-]

, 2021-08-07 22:37, pirms 3 gadiem
Kims Čenuns rakstīja: Gacho ir labākas lv dziesmas ambali
Nu nezinu. Man jau labāk patīk kā gobzems dzied un dejo

  -1 [+] [-]

, 2021-08-07 22:37, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Lietuvieši no Utenas pirms neilga brīža uzvarēja Hamburgas 3x3 Challenger turnīrā, finālā apspēlējot serbu Liman, kurā bija arī olimpieši.
Cerams ka nākamajās os lietuva izskolos mūsu amatierus

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:38, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nu nezinu. Man jau labāk patīk kā gobzems dzied un dejo
Messi uz PSG, fantastika ne?

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:38, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: tur gan es nepiekritīšu, jo ja skatāmies uz Galīša vadītajām komandām, kad viņš nedzina naglas savā zārkā ar to lēno basketbolu, tad viņa komandas nereti apspēlēja spēcīgakas komandas ar to, ka brutāli vienkārši noskrēja tās. Tā kā es esmu vismaz optimistiski uz to noskaņot, ka esošais sastāvs ir spējīgs to atkārto + kas ir svarīgi, tad mums ir labi PF, kuri spēj arī realizēt tās epizodes
Gailītis dzina naglas ar to, ka viņam aiz plāna B(pretinieka noskriešana), nav vairs cita plāna. Ja pretī ir komanda, kā tās, uz kuram iekrita Gailītis pēdējā sezonā, tad jau ir jābūt trenera kabatā plānam uz pāreju vēl vienu plauktu augstāk, bet tas viņam pagaidām nav. Tur gan viņam arī trūktu izpildītāji, jo nav jēgas izmētāt izspēles uz brīviem truļiem, ja divi galvenie komandas mazie ir ļoti knapi tieši šajā elementā.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-07 22:38, pirms 3 gadiem
Francijas futbola čempionāta granda Parīzes “Saint-Germain” (PSG) īpašnieka Tamima bin Hamada Al-Tani brālis Halifa bin Hamads Al-Tani savas sociālās vietnes “Twitter” publikācijā atklājis, ka klubs jau ir panācis vienošanos par līgumu ar bijušo “Barcelona” uzbrucēju Lionelu Mesi.

  +2 [+] [-]

, 2021-08-07 22:39, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: Garām stīpai
tagad ar nikiem iesi atpakaļ pagātnē?
Jap,es cereju ka soks izzinos 2036 speles bet nekaa!!! Nu lidz 1896 ir diezgan ko iet

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:39, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Es pieļauju, ka no Zorika var izveidoties tīri labs PG. Tas būtu ļoti pat labi skatoties šībrīža izlases kontekstā. Jo mums starp tridcāra slieksni pārkāpušo Strēlnieku un Žagaru, kurš lai arī ir megatalants, tomēr reāli raugoties, pa lielam nerealizēts, nekā cita ari nav. Starp citu, iedomājies, cik ilgs laiks ir pagājis un nav neviena jauna pieaugušo basi gatava spēlēt saspēlnieka? Lūk, te Zorika pirmais veiksmīgais gads VEfā ir uzskatāms par ļoti pozitīvu lietu.
Varu tikai piekrist. Lai gan mani interesē, kas notiks ar Krūmiņu. Ir redzams, ka čalim labs potenciāls kā PG ir. Un ja tik tiešām Zoriks būs otris pg, tad atkal Krūminš tiks mazāk izmantots. Lai gan varbūt kļūdos un Gailītis reizē izmantos divus pg

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:39, pirms 3 gadiem
PSG šogad ČL uzvarētāji

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:39, pirms 3 gadiem
Kims Čenuns rakstīja: Messi uz PSG, fantastika ne?
Fra līga vispār p0h… Kaut vai 10 Messi tur spēlę un 15 Ronaldi

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:40, pirms 3 gadiem
Mbappe - Messi - Neymar

Gg

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:40, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Fra līga vispār p0h… Kaut vai 10 Messi tur spēlę un 15 Ronaldi
Bet čempionu līga gg

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:41, pirms 3 gadiem
Gribēju viņu redzēt City bet nekas

  -1 [+] [-]

, 2021-08-07 22:41, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Jap,es cereju ka soks izzinos 2036 speles bet nekaa!!! Nu lidz 1896 ir diezgan ko iet
Leģenda ir atgriezusies

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:41, pirms 3 gadiem
Kims Čenuns rakstīja: Mbappe - Messi - Neymar

Gg
Vārtos Geilords un papi.. čl 1/4 finālā un visi raud

  -1 [+] [-]

, 2021-08-07 22:42, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Jap,es cereju ka soks izzinos 2036 speles bet nekaa!!! Nu lidz 1896 ir diezgan ko iet
Palaizamies?

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:42, pirms 3 gadiem
Tak psg neko nepacels! Messi ari nu jau ir missi

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:43, pirms 3 gadiem
Skele vnk laabs

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:43, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Gailītis dzina naglas ar to, ka viņam aiz plāna B(pretinieka noskriešana), nav vairs cita plāna. Ja pretī ir komanda, kā tās, uz kuram iekrita Gailītis pēdējā sezonā, tad jau ir jābūt trenera kabatā plānam uz pāreju vēl vienu plauktu augstāk, bet tas viņam pagaidām nav. Tur gan viņam arī trūktu izpildītāji, jo nav jēgas izmētāt izspēles uz brīviem truļiem, ja divi galvenie komandas mazie ir ļoti knapi tieši šajā elementā.
tur jau īsti nebija viņa vaina, bet apstākļu sakritība. Pirmajā otrā apļa spēlē redzējām, ka viņa komanda bija spējīga cīnīties, bet pilnā sastāvā. Pēc tam jau bija pārslodzes utt. No vienas puses, jā varēja arī ČL šķirot spēles. Lai gan viņa komanda nopeldēja arī vienu spēli, kur pats arī atzina. Tur spēlēja daudzi faktori, arī Gailīša, bet ne plānu ziņā.

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:43, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Tak psg neko nepacels! Messi ari nu jau ir missi
Atceros kad barsa uztaisīja comebacku pret psg un kartigi šos izskoloja

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 22:43, pirms 3 gadiem
Šī gan nebūtu tā komanda pret kuru spriest par sagatavošanās līmeni, bet protams var redzēt kāda atšķirība ir, kad komandai ir bijis laiks gatavoties šīm spēlēm (pat ar pārbaudes spēlēm pret citām izlasēm), nevis samest viena katlā čaļi pret izlasēm, kurām ir viens kodols praktiski bez NBA vai Eirolīgas spēlētājiem.

Pat pie Vecvagara, kad bija spēles vasaras logā, izlase pārliecinoši paņēma uzvaras viesos pret Zviedriju un Ukrainu.

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:43, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: tur jau īsti nebija viņa vaina, bet apstākļu sakritība. Pirmajā otrā apļa spēlē redzējām, ka viņa komanda bija spējīga cīnīties, bet pilnā sastāvā. Pēc tam jau bija pārslodzes utt. No vienas puses, jā varēja arī ČL šķirot spēles. Lai gan viņa komanda nopeldēja arī vienu spēli, kur pats arī atzina. Tur spēlēja daudzi faktori, arī Gailīša, bet ne plānu ziņā.
Pamēramies ar gailīšiem?

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:44, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Tak psg neko nepacels! Messi ari nu jau ir missi
Ekspert, ka tev OS Latvijas sniegums? Lielākie pārsteigumi vai kuriem vajadzēja parādīt labu turnīru, bet beigās noraka?

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:46, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Ekspert, ka tev OS Latvijas sniegums? Lielākie pārsteigumi vai kuriem vajadzēja parādīt labu turnīru, bet beigās noraka?
Pa lielam kaa planots, 33 visi paredzeja bleki un kkada ceriba ka kaads uz aklo izcels. Viss objektivi un savas vietas. 3 jau butu perebors, 2 kocenes gan ok!

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:48, pirms 3 gadiem
Es ta sodien paskatijos to sudaino 5cinu, tur reali uzliec kkadu skrejeju uz trases un vinsh ezz pacels, tie flopi skrien 2m lenak kaa izbrakets 3km skrejejs, vnk jaiemacas ar zirgu jaat un peldet

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:49, pirms 3 gadiem
Tie lazerishi ar kaa berniem
Kipa 9sek ahujenna sausana, 12 sek slikta,tos jau uz 20m atgut var

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:50, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Pa lielam kaa planots, 33 visi paredzeja bleki un kkada ceriba ka kaads uz aklo izcels. Viss objektivi un savas vietas. 3 jau butu perebors, 2 kocenes gan ok!
2 koka medaļas gan mani neapmierina, jo abiem pludmales volejbola pāriem bija lieliska iespēja sevi pierādīt Latvijas sporta sabiedrībai. Ja abi pāri paceltu jebkādas medaļas, tad pludmales volejbola/volejbola būtu liels pieplūdums kā 2012. gada tikai vēl lielāks.

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:50, pirms 3 gadiem
Buļbašs tak nav basketbolists! Viegls treniņš. Nez, Baķjaņa šos arī piedraudējis sapūdēt kazemātos?

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:50, pirms 3 gadiem
Cik 33 pacaniem premijas izmaksas? Gan jau katrs pa kadam 150 pakam kaa min dabus

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:50, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Tie lazerishi ar kaa berniem
Kipa 9sek ahujenna sausana, 12 sek slikta,tos jau uz 20m atgut var
Man gan patīk pieccīņa. Vienīgais nākotne zirga jāšanas vieta varētu ielikt autoralliju vai motokrosu.

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:51, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Buļbašs tak nav basketbolists! Viegls treniņš.
Slava, Gin4a!

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:51, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Buļbašs tak nav basketbolists! Viegls treniņš.
Zemnieku gens!

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:51, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Man gan patīk pieccīņa. Vienīgais nākotne zirga jāšanas vieta varētu ielikt autoralliju vai motokrosu.
Bmx fristailu

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:52, pirms 3 gadiem
Zhel ka tlt rio beigsies

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:53, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Man gan patīk pieccīņa. Vienīgais nākotne zirga jāšanas vieta varētu ielikt autoralliju vai motokrosu.
šķīvīša mētāšana, frīsbijs, ir kādreiz olimpiskajās spēlēs bijis?

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:54, pirms 3 gadiem
Vatletika beidzas viss?

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:55, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Vatletika beidzas viss?
šķiet rīt tik sievietēm basketa fināls un tad noslēgums

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:56, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: šķīvīša mētāšana, frīsbijs, ir kādreiz olimpiskajās spēlēs bijis?
Novusu vasarā un skijoringu ziemā! Lielās varas kamēr sapratīs ap ko štelle grozās, tikmēr mums pārlīs medaļu lietus un sniedziņš!

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:57, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Vatletika beidzas viss?
Maratons večiem.

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:58, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: šķiet rīt tik sievietēm basketa fināls un tad noslēgums
Sieviešu voleja un handbola fināli un spēles par 3.vietu.

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:58, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: šķiet rīt tik sievietēm basketa fināls un tad noslēgums
Maratons lkm saksies ar!

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:58, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Novusu vasarā un skijoringu ziemā! Lielās varas kamēr sapratīs ap ko štelle grozās, tikmēr mums pārlīs medaļu lietus un sniedziņš!
Varu tev zelta lietutińu uztaisīt

     [+] [-]

, 2021-08-07 22:58, pirms 3 gadiem
Treks man liekas ari rit vel! Vsp rimenis baigais treka profs izradas,no kurienes tada interese vinam? Zin dreebi

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:01, pirms 3 gadiem
Udenspolo vel

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:01, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Bmx fristailu
tas nebūtu reāli

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:01, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: šķīvīša mētāšana, frīsbijs, ir kādreiz olimpiskajās spēlēs bijis?
nav ne jausmas, bet tehnikuma sacensības ir

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:01, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Varu tev zelta lietutińu uztaisīt
Vērsies pie LGBT. Šamiem arī Olimpiāde tagad esot.

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:02, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: tur jau īsti nebija viņa vaina, bet apstākļu sakritība. Pirmajā otrā apļa spēlē redzējām, ka viņa komanda bija spējīga cīnīties, bet pilnā sastāvā. Pēc tam jau bija pārslodzes utt. No vienas puses, jā varēja arī ČL šķirot spēles. Lai gan viņa komanda nopeldēja arī vienu spēli, kur pats arī atzina. Tur spēlēja daudzi faktori, arī Gailīša, bet ne plānu ziņā.
Ir ir viņam robs spēles plānošanas ziņā. Viņš var iekustināt komandu lai labi skrien, labi dalās ar bumbu, bet vēl ir tas cits nākamais līmenis, kur ir svarīgi, kā dalās ar bumbu. Pie kādiem spēlētājiem un kurās vietās tieši, kā arī spēja ieslēgt to opciju, ja pirmais piegājiens nenostrādā, katrs zina, ko jādara tālāk. Tajā līmenī no Latvijas treneriem ir tikai Bagatskis

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:02, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Treks man liekas ari rit vel! Vsp rimenis baigais treka profs izradas,no kurienes tada interese vinam? Zin dreebi
Rīmenis pie vietējiem riteņbraucējiem zināšanas ieguvis

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:02, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Novusu vasarā un skijoringu ziemā! Lielās varas kamēr sapratīs ap ko štelle grozās, tikmēr mums pārlīs medaļu lietus un sniedziņš!
Novuss vsp normāla spēle, un esmu saticies ar dažiem labiem latvju špīleriem
medaļas mums būtu! ja ir citas spēles uz galda, tad kāpēc ne šis?

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:03, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Zhel ka tlt rio beigsies
zikas vīruss bija baigi bīstams, ne?

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:03, pirms 3 gadiem
Rīt Čeburašku laidīs Japānas debesīs? Viņiem baigi populārs! Nevaru tempā atrast japānisko kļičku. Suvenīru bodēs bija, ka biezs!

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:06, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: Novuss vsp normāla spēle, un esmu saticies ar dažiem labiem latvju špīleriem
medaļas mums būtu! ja ir citas spēles uz galda, tad kāpēc ne šis?
novuss bija mana mīļāka starpbrīža spēle uz naudu kļuvu diezgan ietekmīgs un bīstams šajā spēle varēju meitenem uzsaukt kompleksas pusdienas

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:06, pirms 3 gadiem
Ka pirmajas olimpiades izsekoja maratonistiem lidzi?

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:07, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: novuss bija mana mīļāka starpbrīža spēle uz naudu kļuvu diezgan ietekmīgs un bīstams šajā spēle varēju meitenem uzsaukt kompleksas pusdienas
Gribetu pildit papriku tagad!!! Taadu asu un negantu

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:07, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ir ir viņam robs spēles plānošanas ziņā. Viņš var iekustināt komandu lai labi skrien, labi dalās ar bumbu, bet vēl ir tas cits nākamais līmenis, kur ir svarīgi, kā dalās ar bumbu. Pie kādiem spēlētājiem un kurās vietās tieši, kā arī spēja ieslēgt to opciju, ja pirmais piegājiens nenostrādā, katrs zina, ko jādara tālāk. Tajā līmenī no Latvijas treneriem ir tikai Bagatskis
Tikai daļēji piekrist tam varu, jo tur bija arī atkarīgs no spēlētāju iespējas ātri noreaģēt, lai gan uz sezonas beigām jau palika arī tas labāk. Lai gan pēc minūtes pātraukumiem, izšķirošajos brīžos, ir grūti pateikt viņa pieeju, jo vienā spēlē ir viena izspēle, kas iziet, citā viņš padod trīs izspēles, ja viena cauri neiet, tad ir rezerve. Lūk to es īsti neizpratu.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 23:08, pirms 3 gadiem
Skatoties Zemnieku machu ieraksta,nesaprotu ko timma vel brauc uz vasaras liigu, kads nba

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:08, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Skatoties Zemnieku machu ieraksta,nesaprotu ko timma vel brauc uz vasaras liigu, kads nba
viņam bija tikai 18-19 gadi. nereāls džeks!!!

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:09, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Skatoties Zemnieku machu ieraksta,nesaprotu ko timma vel brauc uz vasaras liigu, kads nba
es, kad mācījos 5. klase, tad skatījos sporta zāle, ka Timma spēleja baigais monstrs tajā laika.

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:10, pirms 3 gadiem
Nez nākotnē ziņas taisīs no instagram bildēm?

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:10, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Nez nākotnē ziņas taisīs no instagram bildēm?
zb, instagrams. labāk patīk izlasīt garu rakstu ar autora pārdomam.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 23:11, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: es, kad mācījos 5. klase, tad skatījos sporta zāle, ka Timma spēleja baigais monstrs tajā laika.
Latviesu lebis bet nu leens,dribls sudigs un cauruma ari vairs nevar ar pirmo trapit

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:11, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Nez nākotnē ziņas taisīs no instagram bildēm?
Viss atkarīgs no tā, kādi būs nākotnes žurnālisti

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:11, pirms 3 gadiem
Rīt var kādu KGB buļbašu naturalizēt? Flešskors neliek koefu uz LAT

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:12, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Skatoties Zemnieku machu ieraksta,nesaprotu ko timma vel brauc uz vasaras liigu, kads nba
Money vajag! NBA visus pārmaksā!
Tādam Nerlenam Noelam Dallasa deva 70miljonus, bet nepaņēma un beigās dabūjis kopā 10mlj

  -1 [+] [-]

, 2021-08-07 23:12, pirms 3 gadiem
kas te notika ? driblētājiem vajag kvali lai tiktu uz kvali?

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:12, pirms 3 gadiem
Kur zhagars,kur jakovichs,silins,peineris, kur lezonne?

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:13, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Latviesu lebis bet nu leens,dribls sudigs un cauruma ari vairs nevar ar pirmo trapit
patīk Timmas enerģija, bet nu jānovēl džekam visu labāko vismaz laba meitene pie sāniem ir, sīkais ir, mersis ir un nba tikai jātiek

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:13, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Money vajag! NBA visus pārmaksā!
Tādam Nerlenam Noelam Dallasa deva 70miljonus, bet nepaņēma un beigās dabūjis kopā 10mlj
Noels totals busts,tak tur lielaka dala taa shaika ir parmaksati!

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:13, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Noels totals busts,tak tur lielaka dala taa shaika ir parmaksati!
Uz LBL

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:13, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: patīk Timmas enerģija, bet nu jānovēl džekam visu labāko vismaz laba meitene pie sāniem ir, sīkais ir, mersis ir un nba tikai jātiek
Cik tai slaavu shlurai piekabes bij?

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:14, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Kur zhagars,kur jakovichs,silins,peineris, kur lezonne?
LeZonne beidzis karjeru, bet džeks 2012. gada piedalījas Džordana campa. Vismaz kaut kur tika un forši, ka ir tik labs tētis

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:14, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Noels totals busts,tak tur lielaka dala taa shaika ir parmaksati!
Chandler Parsons nogrāba 100mlj un visai dzīvei sapelnījis, bet lielākā daļa LV iedzīvotāju tādu kadru vispār nezin
Sejā toč nepazītu

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:14, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: LeZonne beidzis karjeru, bet džeks 2012. gada piedalījas Džordana campa. Vismaz kaut kur tika un forši, ka ir tik labs tētis
Tahad ginama bus savs lezonne varda buncis

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:16, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Tahad ginama bus savs lezonne varda buncis
kad mums nebija vienu brīdi nba kadri, atceries bija diskusija par Chase Budinger nba spēlētāju, ka viņš varētu LV izlasi pārstāvēt?

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:16, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Chandler Parsons nogrāba 100mlj un visai dzīvei sapelnījis, bet lielākā daļa LV iedzīvotāju tādu kadru vispār nezin
Sejā toč nepazītu
Taadu stulbu negeru netrukst kuri pie drafta izhaipoti, nospele kadu normalu sezonu in iedod ligumu lielo. Cik tas niklika sanems no fra, to nabagu pat ertels pogaa ara bet shis kad fakings speleja nyk bija keponu milulis, vorkuta teica shis busot zvaigzne kamer pelmenis 5p rezervists

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 23:16, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: kas te notika ? driblētājiem vajag kvali lai tiktu uz kvali?
4 grupas, katrā pirmie 2 no trijiem tiek uz īsto kvaleni

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 23:16, pirms 3 gadiem
Krāslavā basis vēl cieņā? Timma tak no piļsātas pi upis.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 23:17, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Krāslavā basis vēl cieņā? Timma tak no piļsātas pi upis.
Krāslavā mīl basi.

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:17, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: kad mums nebija vienu brīdi nba kadri, atceries bija diskusija par Chase Budinger nba spēlētāju, ka viņš varētu LV izlasi pārstāvēt?
kkas bija taads!

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:17, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Taadu stulbu negeru netrukst kuri pie drafta izhaipoti, nospele kadu normalu sezonu in iedod ligumu lielo. Cik tas niklika sanems no fra, to nabagu pat ertels pogaa ara bet shis kad fakings speleja nyk bija keponu milulis, vorkuta teica shis busot zvaigzne kamer pelmenis 5p rezervists
Chandler Parsons jau ir tīrs baltais

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:17, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: 4 grupas, katrā pirmie 2 no trijiem tiek uz īsto kvaleni
jopc, es bij domājis ka spārdītāji ir krituši zemāk par zemi. izrādās baskets ar

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:18, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: kkas bija taads!
džeks pēc tam uz pludmales volejbolu pārgāja. varēja pārstāvēt lv izlasi un spēlēt kopā ar volejbola profiem

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:18, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tikai daļēji piekrist tam varu, jo tur bija arī atkarīgs no spēlētāju iespējas ātri noreaģēt, lai gan uz sezonas beigām jau palika arī tas labāk. Lai gan pēc minūtes pātraukumiem, izšķirošajos brīžos, ir grūti pateikt viņa pieeju, jo vienā spēlē ir viena izspēle, kas iziet, citā viņš padod trīs izspēles, ja viena cauri neiet, tad ir rezerve. Lūk to es īsti neizpratu.
Nu var jau pilnīgi vai daļēji nepiekrist acīmredzamam faktam)
Rezerve, ko apgūt Gailītim lai tiktu tajā plauktā, kur atrodas Bagatskis ir kosmiski liela. Un jāsāk būtu vienmēr ar šī fakta apzināšanos un spēju atzīt un atpazīt. Jo tad parādās iespēja augt un pilnveidoties

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:18, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Chandler Parsons jau ir tīrs baltais
Es runaju par ligu kopaa, ab ari taja negeru shaika bazhams

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:18, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: jopc, es bij domājis ka spārdītāji ir krituši zemāk par zemi. izrādās baskets ar
Nav kas saspēli vada!

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:19, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Nav kas saspēli vada!
Zoriks varētu pārņemt nākotne. Labs prospekts.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 23:20, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Nav kas saspēli vada!
Kadi tik te nav bijusi,jakovici,zagari,blondie greki,lomazs,skele,tagad zoriks. Bet reali visi flopi,klibs strelkis labaks!

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:20, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Zoriks varētu pārņemt nākotne. Labs prospekts.
Nav jau viņam vairs 18, lai sauktu par prospektu
Viens jau dabūja lielo līgumu šajā laikā

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:22, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Nav jau viņam vairs 18, lai sauktu par prospektu
Viens jau dabūja lielo līgumu šajā laikā
Nu potenciāls ir es vēl dzīvoju atmiņas no 2014. gadā U16 čempionāta, kas notika Rīga

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:22, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Nav jau viņam vairs 18, lai sauktu par prospektu
Viens jau dabūja lielo līgumu šajā laikā
Mūžīgi perspektīvais!

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:23, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Nav kas saspēli vada!
Valeiko, Buškevics?

  -1 [+] [-]

, 2021-08-07 23:23, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: Mūžīgi perspektīvais!
Te jau sak kaa hokeja,25 gados spele spanu otraja liga bet jauns un perspektivs

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:24, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Valeiko, Buškevics?
Nav pat tāds līmenis
Ar Valeiko, Buškevicu bulgārus būtu apspēlējuši!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 23:24, pirms 3 gadiem
Timma izdomaja peksni nba,cik vinam 30 jau?

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 23:25, pirms 3 gadiem
Mosh vel zaki izlase panemam
Vai policistu selakovu

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 23:25, pirms 3 gadiem
Kuri LV basketbolisti bijuši NBA līmenim, bet nav tikuši ? Raitis Grāfs varētu būt viens no listes sarakstem, ko vēl varētu pievienot? Kambala, Valteri, vecais Šķēle?

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:26, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Mosh vel zaki izlase panemam
Vai policistu selakovu
Džekiem normāls fizuha

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 23:28, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Kuri LV basketbolisti bijuši NBA līmenim, bet nav tikuši ? Raitis Grāfs varētu būt viens no listes sarakstem, ko vēl varētu pievienot? Kambala, Valteri, vecais Šķēle?
Kristapens varbut, kambis noteikti jaa,bet nu tam citas prioritates bij. Skele nekad,klasisks jurosteps,nba vinsh ieritu 5 blokus spele un 8 kludas

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:29, pirms 3 gadiem
Kads tas grafs speleja? Kko pa miglu aceros

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:29, pirms 3 gadiem
Tad jau drizak skirmants ar parasto trenina metienu
Vai zakis ar loti fizikaalo speli

  +2 [+] [-]

, 2021-08-07 23:30, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Kristapens varbut, kambis noteikti jaa,bet nu tam citas prioritates bij. Skele nekad,klasisks jurosteps,nba vinsh ieritu 5 blokus spele un 8 kludas
Ja pat Eirolīgā netika, tad ko tur vēl NBA
Garos jau ņem, jo vienkārši nav tik daudz garu cilvēku, bet mazie ir pilna pasaule!

  +2 [+] [-]

, 2021-08-07 23:31, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Ja pat Eirolīgā netika, tad ko tur vēl NBA
Vins par leenu un tie vina caurgajieni nba dzunglos pazustu!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 23:31, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Kads tas grafs speleja? Kko pa miglu aceros
Eiropas čempī viņš bija labākais centrs, kad es tikai piedzimu 13,5 pts un 10 rebi vidēji spēlē

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:31, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Kristapens varbut, kambis noteikti jaa,bet nu tam citas prioritates bij. Skele nekad,klasisks jurosteps,nba vinsh ieritu 5 blokus spele un 8 kludas
LV Aiversons Šķēle

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 23:34, pirms 3 gadiem
Skatos grafs atri basiti pameta!

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:35, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Skatos grafs atri basiti pameta!
Tomēr augstākā izglītība tika iegūta ASV un strādā laba darba LV.

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:36, pirms 3 gadiem
Pavels veselovs ari likas perspektivs bet pazuda

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:37, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Tomēr augstākā izglītība tika iegūta ASV un strādā laba darba LV.
Nu ja bet treknajos gados figureeja pa lv izlasi un tik atri meta mieru!

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:39, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Nu ja bet treknajos gados figureeja pa lv izlasi un tik atri meta mieru!
Cilvēks atrod nodarbi un saprot, ka ar basketbolu nevar nopelnīt tik pat daudz kā darba, tāpēc lemj par labu beigt basketbola karjeru.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-07 23:39, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Skatos grafs atri basiti pameta!
es viņu no junioriem vairāk atceros un vēl atmiņā palikusi specifiska seja, tāds vientiesīgais puiks

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:41, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Cilvēks atrod nodarbi un saprot, ka ar basketbolu nevar nopelnīt tik pat daudz kā darba, tāpēc lemj par labu beigt basketbola karjeru.
Tani laika tak barons,ask un ventini labi pikoja!

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:43, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Tani laika tak barons,ask un ventini labi pikoja!
Labi piķoja, bet pro - sports ir traumatisks un jābūt ļoti emocionālam izturīgam. Cits labāk izvēlās strādāt mierīgu darbu un saņemt naudu.

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:44, pirms 3 gadiem
Nereali vsp ir tas ka paskatoties veco gvardi, chaliem 35,38, kadam 40 BET basketa nav jau 10 gadus stabili kamer tads lebis joprojam bliezh nba bet skola spele os

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 23:45, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār nereāli sponsori bijuši 2000-tajos: Naftas truba, Brocēnu komplekss, LMT
Kāpēc spēles nerāda kā vecajos laikos? Kad biju sīks skatījos pa LNT un ar lielu prieku skatījos spēles. Man nevajadzēja multenes. Galvenais, lai basis un F1 iet.

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:46, pirms 3 gadiem
Vispār nereāli sponsori bijuši 2000-tajos: Naftas truba, Brocēnu komplekss, LMT
Bieži nācās braukt no Brocēniem uz Rīgu, tad parasti bija jāvēlkās aiz cementa
Tajos laikos nekā īpaši jaudīga nebija, lai viegli apdzītu

  +1 [+] [-]

, 2021-08-07 23:46, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Nereali vsp ir tas ka paskatoties veco gvardi, chaliem 35,38, kadam 40 BET basketa nav jau 10 gadus stabili kamer tads lebis joprojam bliezh nba bet skola spele os
LeBrons saņem ļoti milzīgu naudu, tāpēc viņš turpina to darīt. Nodrošinājis naudu vairākam paaudzem labu dzīvi.

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:46, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Kāpēc spēles nerāda kā vecajos laikos? Kad biju sīks skatījos pa LNT un ar lielu prieku skatījos spēles. Man nevajadzēja multenes. Galvenais, lai basis un F1 iet.
Tani laika vismaz f1 bij nopoetnas sacenes,tgd jefinu un zhiidu saiets!

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:47, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: LeBrons saņem ļoti milzīgu naudu, tāpēc viņš turpina to darīt. Nodrošinājis naudu vairākam paaudzem labu dzīvi.
Ab ari pelnija milzu piki!

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:49, pirms 3 gadiem
Ar OS beigām, tad arī beigsies mana komentēšana sportacentrā

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:50, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Tani laika vismaz f1 bij nopoetnas sacenes,tgd jefinu un zhiidu saiets!
Es reāli piecgadīgs uz Sony mazo televizora skatījos un baudīju reāli sacensības. Es pierakstīju klade braucējus un nopietni sekoju līdzi. Vajadzētu atgriezties pie vecajām saknem, jo tad bija tiešam interese sekot.

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:51, pirms 3 gadiem
Rio2016 rakstīja: Ab ari pelnija milzu piki!
AB arī nodrošinājis labu dzīvi un Baltezera mierīgi dzīvo. Aiziet uz kazino paspēlēt, dzer un patusējas.

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:51, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Ar OS beigām, tad arī beigsies mana komentēšana sportacentrā
Kāpēc? Tavi komentāri ir ar domu un interesanti lasīt.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-07 23:55, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Kuri LV basketbolisti bijuši NBA līmenim, bet nav tikuši ? Raitis Grāfs varētu būt viens no listes sarakstem, ko vēl varētu pievienot? Kambala, Valteri, vecais Šķēle?
Kamdēl visiem tk īsa atmiņa ! Kambi bija 3-4 komandas NBA momentā gatavas ņēmt par minimālo piķi , lai ši ssevi pierādītu ! Bet Eiropa šim momenta ieškieba kontraktu kas 4-5 reizes lielāku piķi uz rokas un šis izlēma nemklēt laimi , bet slaukt tepat un vietas kamēr ir ko slaukt - tik elementāri viss tas bija !

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:56, pirms 3 gadiem
NeHumanZ rakstīja: Kamdēl visiem tk īsa atmiņa ! Kambi bija 3-4 komandas NBA momentā gatavas ņēmt par minimālo piķi , lai ši ssevi pierādītu ! Bet Eiropa šim momenta ieškieba kontraktu kas 4-5 reizes lielāku piķi uz rokas un šis izlēma nemklēt laimi , bet slaukt tepat un vietas kamēr ir ko slaukt - tik elementāri viss tas bija !
Piedod, es vienkārši esmu jauna paaudze un man ir jāuzzina vairāk info par spēlētājiem. Būtu 40 gadīgs kuilis, tad jau zinātu šo inside info.

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:57, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: es viņu no junioriem vairāk atceros un vēl atmiņā palikusi specifiska seja, tāds vientiesīgais puiks
nu Kambis Turcijā visus mūsu špīlerus uz liso pašrocīgi noskuja, bet vientiesīgais puikiņš bij vienīgais kas nepakļāvās 'zeka' Kambja rokai !

     [+] [-]

, 2021-08-07 23:58, pirms 3 gadiem
NeHumanZ rakstīja: Kamdēl visiem tk īsa atmiņa ! Kambi bija 3-4 komandas NBA momentā gatavas ņēmt par minimālo piķi , lai ši ssevi pierādītu ! Bet Eiropa šim momenta ieškieba kontraktu kas 4-5 reizes lielāku piķi uz rokas un šis izlēma nemklēt laimi , bet slaukt tepat un vietas kamēr ir ko slaukt - tik elementāri viss tas bija !
reti ēdu biezpienu, neatceros

     [+] [-]

, 2021-08-08 00:04, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Ja pat Eirolīgā netika, tad ko tur vēl NBA
Garos jau ņem, jo vienkārši nav tik daudz garu cilvēku, bet mazie ir pilna pasaule!
Nu Šķēles netikšana augstākā līmenī ir skaidrojama ar vairākām lietām, viņam iztrūka labs stabils metiens no distances, mest labāk viņš sāka uz karjeras norieta brīdi, tad vēl tas apstāklis, ka latviešu spēlētāji vispār ar grūtībām tika aicināti uz nopietniem klubiem, plus vēl Armanda slavenā cīņa pašam ar sevi, kas laikam paņēma visai daudz viņa spēka veselības un enerģijas.

     [+] [-]

, 2021-08-08 00:04, pirms 3 gadiem
GRafs bija labs, bet viņā vienmēr cauri sita kaut kāds mīkstmiesīgums ... Ja gribi bū TOP pašā spicē tad tev ir jāsadedzina visi tilti un ar visu nekaunību spēku un visiem līdzekļiem jāizcīna sava viet zem TOP saulītes un miljonu kontraktiem ...
Ja vienmēr skatīsies atpakaļ un mēģināsi sevi maksimāli ērtu atkāpšanās ceļu izgudrot gadījuma ka tik ja kas nenotiek ... Tad beigsies viss kā beidzās Grafam ... Mūsdienās protams ir daudz advancētākas apdrošināšanas shēmas lai sportists nepaliek pie sasitas siles kaut kādas nopietnas traumas gadījumā , b et tikt līdz augstam līemnim kad tas viss patiesi tā arī notieks - līdz tam ir ļoti daudz pašriski visvisādi un liel varbūtība ka viss beigsies sūdīgi ,,,

  +1 [+] [-]

, 2021-08-08 00:06, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu Šķēles netikšana augstākā līmenī ir skaidrojama ar vairākām lietām, viņam iztrūka labs stabils metiens no distances, mest labāk viņš sāka uz karjeras norieta brīdi, tad vēl tas apstāklis, ka latviešu spēlētāji vispār ar grūtībām tika aicināti uz nopietniem klubiem, plus vēl Armanda slavenā cīņa pašam ar sevi, kas laikam paņēma visai daudz viņa spēka veselības un enerģijas.
Ka staigaja pa naktsklubiem un ņēma priekšā (cerams ne pakaļā ) nepilngadīgas, kur pat pēc likuma panta viņu varēja smuki iesēdināt - to tagad saucam 'cīņu pašam ar sevi' ?!

     [+] [-]

, 2021-08-08 00:09, pirms 3 gadiem
Basketbols>Ģinamu Rigu!

     [+] [-]

, 2021-08-08 00:10, pirms 3 gadiem
NeHumanZ rakstīja: GRafs bija labs, bet viņā vienmēr cauri sita kaut kāds mīkstmiesīgums ... Ja gribi bū TOP pašā spicē tad tev ir jāsadedzina visi tilti un ar visu nekaunību spēku un visiem līdzekļiem jāizcīna sava viet zem TOP saulītes un miljonu kontraktiem ...
Ja vienmēr skatīsies atpakaļ un mēģināsi sevi maksimāli ērtu atkāpšanās ceļu izgudrot gadījuma ka tik ja kas nenotiek ... Tad beigsies viss kā beidzās Grafam ... Mūsdienās protams ir daudz advancētākas apdrošināšanas shēmas lai sportists nepaliek pie sasitas siles kaut kādas nopietnas traumas gadījumā , b et tikt līdz augstam līemnim kad tas viss patiesi tā arī notieks - līdz tam ir ļoti daudz pašriski visvisādi un liel varbūtība ka viss beigsies sūdīgi ,,,
Nu Grafam būtu noderējis Kambja vai kaut vai Porzinģa raksturs, visādi citādi viņš bija diezgan labs, pietiekami prasmīgs, kustīgs, ar labāku metienu par to pašu Kambalu, bet nu tik mierīgs mierīgs un laikam arī pasīvs, līdz ar to, tur tajā vietā, kur visi sit danko un grūstās, tādam cilvēkam ilgi atrasties ir grūti

     [+] [-]

, 2021-08-08 00:11, pirms 3 gadiem
NeHumanZ rakstīja: Ka staigaja pa naktsklubiem un ņēma priekšā (cerams ne pakaļā ) nepilngadīgas, kur pat pēc likuma panta viņu varēja smuki iesēdināt - to tagad saucam 'cīņu pašam ar sevi' ?!
Nu vēl to mēdz saukt par cīņu ar iekšējiem dēmoniem. Cik nu kuram ir iztēles

     [+] [-]

, 2021-08-08 00:14, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu Grafam būtu noderējis Kambja vai kaut vai Porzinģa raksturs, visādi citādi viņš bija diezgan labs, pietiekami prasmīgs, kustīgs, ar labāku metienu par to pašu Kambalu, bet nu tik mierīgs mierīgs un laikam arī pasīvs, līdz ar to, tur tajā vietā, kur visi sit danko un grūstās, tādam cilvēkam ilgi atrasties ir grūti
Ja Mr.Pieklājīgais Mr.Pareizais !
Man līdz kapa malai stāvēs acu priekšā tā spēle Turcijā kur izšķirošajos mirkļos 'badass' vai latviskojot 'sliktāpakaļa' Kambis skaidri parādīja - tik iedodat man bumbu un vis lasieties tālāk no manis lai izslēgtu kaut kādu dubultu segšanu principā ! viens pret vienu es izpakaļosu jebkuru leiti kas man nāks priekšā un iedomāsies ka mani varēs nosegt !

  +1 [+] [-]

, 2021-08-08 00:16, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Zoriks varētu pārņemt nākotne. Labs prospekts.
Prospekts ir 17-19 gadi, bet ar Zoriku gada divu laikā noteikti viss taps skaidrs. Dotības viņam ir. Talanta kā saspēlniekam vairāk ir Žagaram, bet Zorikam jau ir vesels gads pieaugušajā basketbolā diezgan labā līmenī, ar diezgan sakarīgu sniegumu. Tas ir liels pluss viņam. Viņš diezgan labi vilka jauniešu līmenī, jau tad izskatījās gatavāks gudrāks nosvērtāks, arī pārliecinātāks par saviem vienaudžiem.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-08 00:16, pirms 3 gadiem
Esmu pretīgs

     [+] [-]

, 2021-08-08 00:17, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu var jau pilnīgi vai daļēji nepiekrist acīmredzamam faktam)
Rezerve, ko apgūt Gailītim lai tiktu tajā plauktā, kur atrodas Bagatskis ir kosmiski liela. Un jāsāk būtu vienmēr ar šī fakta apzināšanos un spēju atzīt un atpazīt. Jo tad parādās iespēja augt un pilnveidoties
nepārspīlē, Bagatskis ar visām savām kļūdām, sen vairs nav tālu. Bagatskim liels mīnuss bija tas, ka viņš īsti neprata defā nolikt kā vajag un ar gŗūtībām mainīja savus uzstādījumus. Protams problēmas radīja viņa mūžīgā vēlme tik ļoti paļauties uz trīņiem

     [+] [-]

, 2021-08-08 00:18, pirms 3 gadiem
NeHumanZ rakstīja: Ja Mr.Pieklājīgais Mr.Pareizais !
Man līdz kapa malai stāvēs acu priekšā tā spēle Turcijā kur izšķirošajos mirkļos 'badass' vai latviskojot 'sliktāpakaļa' Kambis skaidri parādīja - tik iedodat man bumbu un vis lasieties tālāk no manis lai izslēgtu kaut kādu dubultu segšanu principā ! viens pret vienu es izpakaļosu jebkuru leiti kas man nāks priekšā un iedomāsies ka mani varēs nosegt !
Jā, bet vienlaikus tas arī bija viņa liels trūkums))

     [+] [-]

, 2021-08-08 00:20, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Jā, bet vienlaikus tas arī bija viņa liels trūkums))
Nesaprotu, paskaidro kādā sakarā basīša izpratnē tas bija viņa trūkums ?!

     [+] [-]

, 2021-08-08 00:20, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Prospekts ir 17-19 gadi, bet ar Zoriku gada divu laikā noteikti viss taps skaidrs. Dotības viņam ir. Talanta kā saspēlniekam vairāk ir Žagaram, bet Zorikam jau ir vesels gads pieaugušajā basketbolā diezgan labā līmenī, ar diezgan sakarīgu sniegumu. Tas ir liels pluss viņam. Viņš diezgan labi vilka jauniešu līmenī, jau tad izskatījās gatavāks gudrāks nosvērtāks, arī pārliecinātāks par saviem vienaudžiem.
Nav, kādas ziņas, kur Žagars varētu spēlēt? Savādāk pēdējie divi gadi diezgan škrobīgi, kur netika pie spēlēšanās. Vajadzētu jau attīstīt savas prasmes, jo 21 gads un vēl atceros, ka viņš pirms 3 gadiem U18 čempī labu turnīru aizvadīja.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-08 00:21, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: nepārspīlē, Bagatskis ar visām savām kļūdām, sen vairs nav tālu
Nav nav. ( es patiesi ceru, ka Tu joko?) jo fakti runā paši par sevi. Ja paņemam hronoloģiski, par atskaites punktu ņemot pašu tapšanas mirkli par basketbola treneri, tad tajā punktā, kur Gailītis mīcās pa siltumnīcu VEfā, Bagatskis aizveda savu Ukrainas komandu līdz Eirolīgai? Nu tā, aptuveni plus mīnus

  +1 [+] [-]

, 2021-08-08 00:22, pirms 3 gadiem
NeHumanZ rakstīja: Nesaprotu, paskaidro kādā sakarā basīša izpratnē tas bija viņa trūkums ?!
Nu uzvar tomēr komanda, vismaz latviešu basketbola apcirkņos un līmeņos

     [+] [-]

, 2021-08-08 00:22, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Nav, kādas ziņas, kur Žagars varētu spēlēt? Savādāk pēdējie divi gadi diezgan škrobīgi, kur netika pie spēlēšanās. Vajadzētu jau attīstīt savas prasmes, jo 21 gads un vēl atceros, ka viņš pirms 3 gadiem U18 čempī labu turnīru aizvadīja.
Baumo, ka uz Vāciju varētu

     [+] [-]

, 2021-08-08 00:22, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Nav, kādas ziņas, kur Žagars varētu spēlēt? Savādāk pēdējie divi gadi diezgan škrobīgi, kur netika pie spēlēšanās. Vajadzētu jau attīstīt savas prasmes, jo 21 gads un vēl atceros, ka viņš pirms 3 gadiem U18 čempī labu turnīru aizvadīja.
Mjā, skaidri atceros ka NBA Drafta prognozēs šis uzreiz pēc ta čempja pa TOP vietām gozējās ....

     [+] [-]

, 2021-08-08 00:25, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nav nav. ( es patiesi ceru, ka Tu joko?) jo fakti runā paši par sevi. Ja paņemam hronoloģiski, par atskaites punktu ņemot pašu tapšanas mirkli par basketbola treneri, tad tajā punktā, kur Gailītis mīcās pa siltumnīcu VEfā, Bagatskis aizveda savu Ukrainas komandu līdz Eirolīgai? Nu tā, aptuveni plus mīnus
Piekrītu ! Lai arī Bagijs nav konfekte tomēr Gailītis Bagija priekšā var tik vien kā noraustīt savu 'gailīti' !

     [+] [-]

, 2021-08-08 00:29, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nav nav. ( es patiesi ceru, ka Tu joko?) jo fakti runā paši par sevi. Ja paņemam hronoloģiski, par atskaites punktu ņemot pašu tapšanas mirkli par basketbola treneri, tad tajā punktā, kur Gailītis mīcās pa siltumnīcu VEfā, Bagatskis aizveda savu Ukrainas komandu līdz Eirolīgai? Nu tā, aptuveni plus mīnus
Nevar neko tā ņemt. Tas ir dziļi subjektīvs skatījums. Tapat subjektīvi ir psriest, ka katrs treneris attīstās utt.

Mēs arī subjektīvi skatāmies uz diviem dažādiem treneriem. Bagijs bija augstāk, bet nu sen vairs tāds nav. Tāpat viņu pieeja atšķirās. Jā, Gailītis atpaliek no viņa, bet neuzskatu, ka tik liela starpība ir. Tā protams pastāv, bet ne kosmiska. Pats galvenais, Gailītis praktiski cenšas izsist rezultātu no ne kā, kamēr viņam nebūs normāls sastāvs, tikmēr salīdzināt un spriest par to starpību ir grūti

  +1 [+] [-]

, 2021-08-08 00:32, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: nepārspīlē, Bagatskis ar visām savām kļūdām, sen vairs nav tālu. Bagatskim liels mīnuss bija tas, ka viņš īsti neprata defā nolikt kā vajag un ar gŗūtībām mainīja savus uzstādījumus. Protams problēmas radīja viņa mūžīgā vēlme tik ļoti paļauties uz trīņiem
Tu skrien auzās pārmetot Bagatskim aizraušanos ar trīņiem. Tavs viedoklis arī izskaidro, kāpēc Tev liekas, ka Gailītis atrodas netālu no Bagatska. Tas iespaids ir no tā, ka Tu nespēj satvert nianses un smalkas atšķirības. Pirmkārt, Bagatska aizraušanās ar trīņiem ir izteikti loģiska un pamatota, jo pie viņa visu laiku bija sekmīgas izspēles uz pilnīgi brīviem metieniem, kur tālāk bija tikai metēja vaina. Otrkārt, bija kaudze daudz citu gājienu un izspēļu, pikenrolu utt, kur katrs darīja to, kas viņam sanāk. Jo mums arī nav kaudze spēlētāju, kuri ir individuāli spēcīgi un spējīgi uz agresīvu kontakt spēli. Jo Tev kādu laiku pasen atpakaļ likās, ka Štelmahers būs izcils nākamais izlases treneris, bet tagad jau mēs esam gudri un zinām, kas iznāk, ja spēlētājiem liek darīt to, kas viņiem īsti nesanāk. Jā, vienīgais, kur varu piekrist, Bagatskis nebija defa fanāts, bet kopumā uzbrukuma sekmes to kompensēja

     [+] [-]

, 2021-08-08 00:33, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nevar neko tā ņemt. Tas ir dziļi subjektīvs skatījums. Tapat subjektīvi ir psriest, ka katrs treneris attīstās utt.

Mēs arī subjektīvi skatāmies uz diviem dažādiem treneriem. Bagijs bija augstāk, bet nu sen vairs tāds nav. Tāpat viņu pieeja atšķirās. Jā, Gailītis atpaliek no viņa, bet neuzskatu, ka tik liela starpība ir. Tā protams pastāv, bet ne kosmiska. Pats galvenais, Gailītis praktiski cenšas izsist rezultātu no ne kā, kamēr viņam nebūs normāls sastāvs, tikmēr salīdzināt un spriest par to starpību ir grūti
Kamdēļ Gailītis sēž un rausta savu 'gailīti'visu mūžu VEFā ?! Vai viņam netiek izteikti ikārdinosi piedavājumi no ārzemēm ? Vai varbūt viņš baidās to pieņemt un viņu viss apmierina kā viņam te uz vietas VEFā klājas ?! Vai tomēr ta nav mazdūšība un profesionālā nespēja - aizbraukt un apliecināt sevi kaut kur nekomfortblā vidē kur jāsāk viss praktiski no nulles ?!

  +1 [+] [-]

, 2021-08-08 00:35, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nevar neko tā ņemt. Tas ir dziļi subjektīvs skatījums. Tapat subjektīvi ir psriest, ka katrs treneris attīstās utt.

Mēs arī subjektīvi skatāmies uz diviem dažādiem treneriem. Bagijs bija augstāk, bet nu sen vairs tāds nav. Tāpat viņu pieeja atšķirās. Jā, Gailītis atpaliek no viņa, bet neuzskatu, ka tik liela starpība ir. Tā protams pastāv, bet ne kosmiska. Pats galvenais, Gailītis praktiski cenšas izsist rezultātu no ne kā, kamēr viņam nebūs normāls sastāvs, tikmēr salīdzināt un spriest par to starpību ir grūti
Nu cik ilgi Tu akstīsies? Sen vairs tāds nav? Ja? Labi, viņam bija grūtības, kritumi un kāpumi, bet Gailītis iespējams nekad netiks pie iespējas baudīt tādus kritumus un kāpumus tajā līmenī, kur to darīja un joprojām turpina darīt Bagatskis. Jebšu es kļūdos un tas ir Gailītis, kurš aizveda Ukrainas izlasi caur atlasi uz čempionātu?

     [+] [-]

, 2021-08-08 00:42, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Baumo, ka uz Vāciju varētu
Arī nav slikts variants attīstīt prasmes tā kā savulaik Strēlnieks.

     [+] [-]

, 2021-08-08 00:42, pirms 3 gadiem
NeHumanZ rakstīja: Mjā, skaidri atceros ka NBA Drafta prognozēs šis uzreiz pēc ta čempja pa TOP vietām gozējās ....
Viņš gribēja attīstīt sevi Eiropa vēl kādu sezonu, bet vai tad nebija labāk uzreiz pieteikties draftam? Labāk nodraftēt zemāk, bet sevi pierādīt.

     [+] [-]

, 2021-08-08 00:44, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nevar neko tā ņemt. Tas ir dziļi subjektīvs skatījums. Tapat subjektīvi ir psriest, ka katrs treneris attīstās utt.

Mēs arī subjektīvi skatāmies uz diviem dažādiem treneriem. Bagijs bija augstāk, bet nu sen vairs tāds nav. Tāpat viņu pieeja atšķirās. Jā, Gailītis atpaliek no viņa, bet neuzskatu, ka tik liela starpība ir. Tā protams pastāv, bet ne kosmiska. Pats galvenais, Gailītis praktiski cenšas izsist rezultātu no ne kā, kamēr viņam nebūs normāls sastāvs, tikmēr salīdzināt un spriest par to starpību ir grūti
No nekā, Gailītis? No nekā, viņam arī pamatā sanāk nekas. Bija labs gads ar veiksmi leģionāros, par ko liecina, ka visi uzreiz veidi naski tika izķerti. Kopumā, pārsteigums par Vef pēdējā gadā bija visvairāk attiecināms tieši uz veiksmi leģionāros, nevis ar megakruto taktisko Gailīša izaugsmi

     [+] [-]

, 2021-08-08 00:46, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Arī nav slikts variants attīstīt prasmes tā kā savulaik Strēlnieks.
Strēlnieks gan savas prasmes neattīstīja Vācijā, tas posms viņam bija Ventspilī un Ukrainā

     [+] [-]

, 2021-08-08 01:44, pirms 3 gadiem
Kims Čenuns rakstīja: Atceros kad barsa uztaisīja comebacku pret psg un kartigi šos izskoloja
Ne jau Barsa, bet tiesnesis...

     [+] [-]

, 2021-08-08 09:04, pirms 3 gadiem
What's up Romania!

  -1 [+] [-]

, 2021-08-08 09:14, pirms 3 gadiem
Malači vīri. Es tikai pasmaidu par rakstīto: "iespējami labākajā sastāvā". Var jau filozofēt par to, ka ja nu kāds netika, tad acīmredzot tas tomēr ir UZ ŠO BRĪDI iespējami labākais sastāvs, bet citādāk... kur tad Šmits, kur Rodions?
Un par tiem, kas ir sastāvā: Meiers gan ir lempis - nekas nav mainījies. Čavars un Gražulis - daudz labāki! Meiers ir lēns un vienmēr nobijies - es tiešām nesaprotu, kāpēc viņu spiež tajā izlasē iekšā.

  +1 [+] [-]

, 2021-08-08 09:17, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: nav tādas labas viduvējības, ir vai nu labs, vai vidējš, ja viņš ir labāks, kā vidējs, tad viņš ir labs. Es jau vairāk izsakos par viņu tieši tāpat kā Tu. Viņš ir diezgan progresējis, to noliegt nevar, tieši mentāli viņa progress ir visvairāk jūtams. Protams, viņam ir mīnusi, bet es domāju, ka viņam ir iespējams tikt kādā diezga augsta līmeņa komandā kā galvenajam. Galvenais Latvijā neaizsēdēties
Mentāli?

"You are out, f***uu b****ģ!" /Gailītis/

     [+] [-]

, 2021-08-08 09:33, pirms 3 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Zoriks nākamajā spēlē varētu visu spēli pasēdēt uz soliņa un paskatīties, kā ir jānotur koncentrācija aizsardzībā visas spēles garumā. Lai Kurucs spēlē. Strautiņš patīkams pārsteigumus. Visā visumā laba bumbas kustība un kapiņš aizsardzībā. Cerams, ka Šķēle šo spēli skatījās un mācījās.
Jā, par Šķēli pat piemirsās. Es, godīgi sakot, nedomāju, ka viņam būtu jābūt izlasē. Čalis hroniski pārtur bumbu un tas ne tikai nokauj spēles tempu, bet pretinieka aizsardzībai vispār ir kā dāvana - viens driblējas. Var atpūsties.

     [+] [-]

, 2021-08-08 09:35, pirms 3 gadiem
Ivijis rakstīja: Mentāli?
"You are out, f***uu b****ģ!" /Gailītis/
Jā, es piekrītu - treneris nevar būt labs, ja viņš neprot uz laukumā notiekošo skatīties "no malas". Gailītis uzvārās un tieši kritiskās situācijās nespēj (pat sevi) kontrolēt - kur nu vēl spēli, komandu. Jāmācās.

     [+] [-]

, 2021-08-08 09:39, pirms 3 gadiem
Ivijis rakstīja: Mentāli?

"You are out, f***uu b****ģ!" /Gailītis/
un? Tas ir tieši tas, ko es saku. VIņš zina, kad to pielietot. Tā mēdz darīt visi augstas klases treneri. Šeit jau ir tas, ka agrāk viņš lamājās gandrīz uz katra soļa, bet tagad viņš to izmantoja kāmotivatoru un ja atceries spēli, tas iedarbojās. Netici, paskaties tādus trenerus kā Obradoviču, Jasikeviču, Ivanoviču. Problēma jau tā Gailītim bija, ka bezjēgā iepriekš lamājās, tagad vairs tas nenotiek.

     [+] [-]

, 2021-08-08 09:41, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Strēlnieks gan savas prasmes neattīstīja Vācijā, tas posms viņam bija Ventspilī un Ukrainā
Daļēji tikai piekrist var, jo viņš "atvērās" vairāk pie Trinkjerī, kurš viņu izmantoja kā kombo aizsargu un nevis kā pamata PG. Ja atceries tās spēles, tad zini, ka tur bija labāki pg

  +1 [+] [-]

, 2021-08-08 11:32, pirms 3 gadiem
Limpompo rakstīja: Malači vīri. Es tikai pasmaidu par rakstīto: "iespējami labākajā sastāvā". Var jau filozofēt par to, ka ja nu kāds netika, tad acīmredzot tas tomēr ir UZ ŠO BRĪDI iespējami labākais sastāvs, bet citādāk... kur tad Šmits, kur Rodions?
Un par tiem, kas ir sastāvā: Meiers gan ir lempis - nekas nav mainījies. Čavars un Gražulis - daudz labāki! Meiers ir lēns un vienmēr nobijies - es tiešām nesaprotu, kāpēc viņu spiež tajā izlasē iekšā.
Janis Berzins ir labi restartejis karjeru, aizvadijis teicamu sezonu VTB liga un nakamsezon jau speles ACB. Vinu noteikti nevar aizmirst izlases sakara uz logiem novembri un februari

  +1 [+] [-]

, 2021-08-08 11:33, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Daļēji tikai piekrist var, jo viņš "atvērās" vairāk pie Trinkjerī, kurš viņu izmantoja kā kombo aizsargu un nevis kā pamata PG. Ja atceries tās spēles, tad zini, ka tur bija labāki pg
Vins jau bija atveries pie Bagija, pirms dosanas uz Bambergu Eiroliga jau meta videji pari pa 10pts. Daudz specigu variantu vinam bija pirms dosanas uz Bambergu

  +1 [+] [-]

, 2021-08-08 13:22, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Daļēji tikai piekrist var, jo viņš "atvērās" vairāk pie Trinkjerī, kurš viņu izmantoja kā kombo aizsargu un nevis kā pamata PG. Ja atceries tās spēles, tad zini, ka tur bija labāki pg
Ja raugās no skatpunkta, ka mēs redzam un uztveram Strēlnieku tieši kā saspēles vadītāju, tad viņa atvēršanās pie trinkjēri kā kombo aizsargam vienlaikus arī nozīmēja aizvēršanos saspēlnieka ziņā, tas arī ir tas, kas notika ar Jāni visus nākamajos klubos, arvien mazāk saspēlnieks, arvien vairāk kombo aizsargs, spot up šūteris kā Dairis. Vai tas ir baigā izaugsme saspēles vadītājam? Tāpēc es teiktu, ka tieši tur, kur līmenis un atbildība bija gana augstas, kur pie tam arī izdevās sevi pierādīt un nostiprināties tieši kā saspēlniekam, tad tā bija Ukraina.

     [+] [-]

, 2021-08-08 14:01, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ja raugās no skatpunkta, ka mēs redzam un uztveram Strēlnieku tieši kā saspēles vadītāju, tad viņa atvēršanās pie trinkjēri kā kombo aizsargam vienlaikus arī nozīmēja aizvēršanos saspēlnieka ziņā, tas arī ir tas, kas notika ar Jāni visus nākamajos klubos, arvien mazāk saspēlnieks, arvien vairāk kombo aizsargs, spot up šūteris kā Dairis. Vai tas ir baigā izaugsme saspēles vadītājam? Tāpēc es teiktu, ka tieši tur, kur līmenis un atbildība bija gana augstas, kur pie tam arī izdevās sevi pierādīt un nostiprināties tieši kā saspēlniekam, tad tā bija Ukraina.
Nezinu par kādu aizvēršanos runā!
Eurobasket 2017- 6,3 piespēles
World cup qualifier- 6,8 piespēles!

     [+] [-]

, 2021-08-08 16:09, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Nezinu par kādu aizvēršanos runā!
Eurobasket 2017- 6,3 piespēles
World cup qualifier- 6,8 piespēles!
Iespaids, ko atstāj nespēlēšana par saspēlnieku, būtu jāskatās ilgtermiņā. Pēc 2017 ir kāds karjeras posms sekojis, kur Strēlnieks ir ilgstoši un sekmīgi spēlējis tieši kā saspēles vadītājs? Nē nav. Vai Tu tiešām uzskati, ka spēlētājs ilgstoši darbojoties daudz ierobežotākās lomā top labāks?
Labi, mēs tagad gaidam un ceram uz Žalgiri. Redzēsim un cerēsim uz labāku posmu

     [+] [-]

, 2021-08-08 19:17, pirms 3 gadiem
Protams, spēle pārliecinoša, bet nedaudz māc bažas, kas notiks īstajā kvalifikācijā, kad tāds Dāvis un citi labākie atkal nevarēs palīdzēt? Ar šādu sastāvu Latvijai ceļazīme uz finālturnīru būtu rokā, bet tāds sastāvs sezonas gaitā nebūs.