Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Valeiko: "Diez vai vārdi par talanta trūkumu un viduvējībām pievieno motivāciju"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Valeiko: "Diez vai vārdi par talanta trūkumu un viduvējībām pievieno motivāciju"
Latvijas U18 basketbolisti. Foto: FIBA

Latvijas U18 basketbolisti Eiropas čempionātu Tamperē svētdien pabeidza ar zaudējumu pret turkiem un 12. vietu. Galvenajam trenerim Kristam Pīterniekam asistēja arī pieredzējušais Edmunds Valeiko, kurš pēc čempionāta noslēguma publicējis savas pārdomas par attieksmi pret jaunajiem basketbolistiem.

"Nu ko, šodien beidzās mans lielais ceļojums, ko sauc par Latvijas U18 izlasi, un man ir, ko teikt par šo (nu, jūs droši vien nešaubījāties)," raksta Valeiko. Viņa pārdomas lasāmas pilnā apjomā.

"Pirmkārt, es vēlos pateikties visiem, kas ir atbalstījuši puišus šajā laikā. Basketbola savienība, kas radīja visus apstākļus, vecāki, kuri bija katrā mačā un zaudēja balsi, kliedzot “Latvija, Latvija”. Ticiet man, ne visas komandas var lepoties ar šādu atbalstu čempionāta laikā. Nejaušu vīru grupu, kas bija spēlē pret Itāliju un radīja puišiem gandrīz mājīgu atmosfēru. Un, protams, visam treneru korpusam un atsevišķi galvenajam trenerim Kristam, kurš mani uzaicināja (lai gan, iespējams, viņš vairs nav īpaši priecīgs).

Atsevišķi gribu teikt, ka ir lieliski, ka lielie sporta mediji Latvijā atspoguļo jaunatnes turnīrus, tomēr dažas lietas man lika daudz pārdomāt. Fakts ir tāds, ka daudzi pieaugušie (un ne tikai) cilvēki, kas parasti slēpjas aiz fiktīviem vārdiem, bieži atļaujas ne tikai kritizēt, bet arī lietot vārdus, kas robežojas ar apvainojumu, kas adresēti jauniem puišiem.

Šie puiši vēl ir tālu no profesionāliem spēlētājiem, viņi turpina attīstīties gan laukumā, gan ārpus tā, ne tikai no sportiskā viedokļa, bet arī kā personības. Tajā pašā laikā šī ir mūsdienu paaudze, kas dzimusi interneta laikmetā, un, protams, viņi zina, kur tiek rakstīts par spēlēm. Daudzi no mums ir vecāki bērniem, tāpēc iedomājieties, kā jūtas pusaudzis, kad blakus uzvārdam ir vārdi par talanta trūkumu, viduvējību utt. Diez vai tas viņiem pievieno motivāciju. Jā, daži cilvēki ar šādām lietām tiek galā viegli, bet ne visi.

Kā treneris esmu jau pieradis, ka katrs interneta lietotājs basketbolu saprot labāk par mani un zina, ko es vai kāds cits teica vai neteica komandai minūtes pārtraukumos, kādi tika doti norādījumi. Bet jaunie spēlētāji, kuri basketbola laukumā atdod visu, pat ja daudz kļūdās, nav pelnījuši to, kas par viņiem tiek rakstīts.

Jā, jaunatnes basketbols Latvijā nepiedzīvo tos labākos laikus, bet kad tie ir bijuši ideāli? Basketbola savienība, klubi, skolas pieliek pūles, lai nodrošinātu, ka mums ir maiņa nacionālajai komandai. Jā, tas ne vienmēr izdodas. Tāda ir dzīve, nekas tajā nav viegls vai vienkāršs.

Un visbeidzot, es zinu, ka mans, sauksim šo par "komentāru", ko viens no žurnālistiem no tā izveidoja rakstu, izraisīja rezonansi. Bet gribu vienreiz pateikt, ka esmu gatavs un aizstāvēšu katru spēlētāju, komandas pārstāvi, kurš uzvelk Latvijas izlases kreklu vai spēlē manā komandā un ir pakļauts šausmīgai kritikai, personas aizskarošiem vārdiem. Par problēmām spēlē runāsim ģērbtuvē, un visi saņems ne tikai uzslavas, bet arī daudz kritikas par neizdarīto.

Sportistiem un treneriem bieži tiek atņemtas tiesības uz viedokli, jo jūs redzat, kas notiek. Nu, es nekad īsti neesmu bijis pūļa favorīts, tāpēc tagad varu atļauties būt nelietis."

Latvijas U18 basketbolisti grupā piedzīvoja trīs zaudējumus un ieņēma pēdējo vietu, taču Eiropas čempionāta formāts ļauj visām komandām piedalīties izslēgšanas spēlēs. Latviešiem astotdaļfinālā pretī stājās paralēlajā grupā uzvarējusī Slovēnija, kas virsroku ņēma tikai pagarinājumā. Turpinājumā Latvija pieveica horvātus, bet zaudēja Itālijas un Turcijas basketbolistiem, ierindojoties 12. vietā. Kopvērtējumā apsteigta arī Spānija.

     [+] [-]

, 2024-08-05 09:19, pirms 3 mēnešiem
lietas jāsauc īstajos vārdos.. ja censonī nav cīņas spara, degsmes un agresija pieveikt ikvienu, smagā treniņprocesā izkalts fiziskais un meistarība- tad nekas vairāk kā neperspektīvas viduvējības tur nebūs... un nav jāgaida, lai kāds tik dotu (t.sk. finansējumu).. viss ir paša rokās, lai izkaltu sev sapņa ceļu

  -1 [+] [-]

, 2024-08-05 09:44, pirms 3 mēnešiem
Nevajag arī tik ļoti kritizēt spēlētājus. Jo spēlētāji nav vainīgi, ka viņi ar salīdzinoši ļoti sliktu meistarības līmeni ir izlasē. Jo vienkārši labāku nav! Citi ir vēl sliktāki!

Un jāsacenšas pret citu valstu izlasēm, kurās tiešām ir nākamie NBA, Eirolīgas pārstāvji!

Tas Edmunda komentārs ir kā KLIEDZIENS!
Latviešu puiši, ar savu zemo vai vājo meistarību (jo labāku vienkārši nav!!!) un viņi uzņēmās iet un spēlēt pret tām zvaigznēm, kuri ir iesaukti citās komandās! Tā ir nelīdzvērtīga cīņa!
Var kritizēt federāciju, meklēt ceļus, kā uzlabot sistēmu, bet spēlētājus nevar apsaukāt!

  +3 [+] [-]

, 2024-08-05 09:45, pirms 3 mēnešiem
Es , saprotu treneri Valeiko , viņa pienākums ir aizstāvēt savas komandas puišus , BET iedomājaties ja tikai un vienīgi būs pozitīvi komentāri , nekādi neattaisnoju godu un cieņu aizskarošus komentārus , tad zudīs realitātes sajūta. Sava devas kritikas ir nepieciešama un pat vajadzīga , jo būsim godīgi sniegums bij tālu no vēlamā . Cerams , ka puiši saprata ka viņiem ļoti ,ļoti daudz treniņos jāstrādā . Bet LBS un visai basketbola sabiedrībai jādomā kapēc tik slikti startē mūsu nākotne U-20 , U-18 Kur pieļautas kļūdas un ko var lietas labā darīt !

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 09:49, pirms 3 mēnešiem
Pa pa, Valeiko kungs vispār noklīda neceļos.
Šiem konkrētajiem puikām vispār praktiski netika veltīti nekādi komentāri par viduvējībām un talanta trūkums, viņiem šādas problēmas tieši nav. Pēc ilgāka laika ir patiešām izdevies savākt izlasi ar diezgan labiem perspektīviem jauniešiem, kuriem arī ar attieksmi un vēlmi cīnīties viss diezgan labā kārtībā, ir tikai maza nianse, paši treneri īsti netiek līdz jauniešu līmenim.
Un Valeiko kga komentāri tikai apliecina, jo pieaudzis vecis, kurš draudzējas ar smadzenēm, ir pietiekami kritisks par sevis paveikto, redzot, ka no laba jauniešu kolektīva nespēj dabūt pietiekami labu rezultāu, noteikti būtu atturējis rakstīt tik zema līmeņa komentārus. Noteikti labāk būtu pacenties savu nostāju pierādīt ar labu pārliecinošu sniegumu.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 09:51, pirms 3 mēnešiem
juings rakstīja: Es , saprotu treneri Valeiko , viņa pienākums ir aizstāvēt savas komandas puišus , BET iedomājaties ja tikai un vienīgi būs pozitīvi komentāri , nekādi neattaisnoju godu un cieņu aizskarošus komentārus , tad zudīs realitātes sajūta. Sava devas kritikas ir nepieciešama un pat vajadzīga , jo būsim godīgi sniegums bij tālu no vēlamā . Cerams , ka puiši saprata ka viņiem ļoti ,ļoti daudz treniņos jāstrādā . Bet LBS un visai basketbola sabiedrībai jādomā kapēc tik slikti startē mūsu nākotne U-20 , U-18 Kur pieļautas kļūdas un ko var lietas labā darīt !
Ko jūs te visi runājat par puišiem? Puišiem vispār šajā u18 viss bija labākajā kārtībā, te vispār saruna ir par treneru nepietiekamo līmeni.

     [+] [-]

, 2024-08-05 09:54, pirms 3 mēnešiem
Skudriniekss rakstīja: Nevajag arī tik ļoti kritizēt spēlētājus. Jo spēlētāji nav vainīgi, ka viņi ar salīdzinoši ļoti sliktu meistarības līmeni ir izlasē. Jo vienkārši labāku nav! Citi ir vēl sliktāki!

Un jāsacenšas pret citu valstu izlasēm, kurās tiešām ir nākamie NBA, Eirolīgas pārstāvji!

Tas Edmunda komentārs ir kā KLIEDZIENS!
Latviešu puiši, ar savu zemo vai vājo meistarību (jo labāku vienkārši nav!!!) un viņi uzņēmās iet un spēlēt pret tām zvaigznēm, kuri ir iesaukti citās komandās! Tā ir nelīdzvērtīga cīņa!
Var kritizēt federāciju, meklēt ceļus, kā uzlabot sistēmu, bet spēlētājus nevar apsaukāt!
Tak te u18 vispār spēlētājiem neviens neko neteica.
Edmunds vienkārši nevar neko iemācīt un parādīt jaunajiem spēlētājiem, kuri jau u18 ir augstāku meistarības līmeni, kā Edmunds visā savā karjerā

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 10:00, pirms 3 mēnešiem
Skudriniekss rakstīja: Nevajag arī tik ļoti kritizēt spēlētājus. Jo spēlētāji nav vainīgi, ka viņi ar salīdzinoši ļoti sliktu meistarības līmeni ir izlasē. Jo vienkārši labāku nav! Citi ir vēl sliktāki!

Un jāsacenšas pret citu valstu izlasēm, kurās tiešām ir nākamie NBA, Eirolīgas pārstāvji!

Tas Edmunda komentārs ir kā KLIEDZIENS!
Latviešu puiši, ar savu zemo vai vājo meistarību (jo labāku vienkārši nav!!!) un viņi uzņēmās iet un spēlēt pret tām zvaigznēm, kuri ir iesaukti citās komandās! Tā ir nelīdzvērtīga cīņa!
Var kritizēt federāciju, meklēt ceļus, kā uzlabot sistēmu, bet spēlētājus nevar apsaukāt!
Šajā komandā ir kā minimums 4 ļoti talantīgi puikas, arī pārējie liela daļa bija ļoti labi palīgi. Vispār nesaprotu ko piesienas spēlētājiem.
Komanda varēja stabili izcīnīt vairāk uzvaras un dabūt labāku vietu. Puikas pie labāka un nopietnāka treneru darba varēja iegūt daudz superīgāku uzvaru pieredzi. Te vienkārši nevisai paveicies ar treneru komandu

  -1 [+] [-]

, 2024-08-05 10:09, pirms 3 mēnešiem
juings rakstīja: Es , saprotu treneri Valeiko , viņa pienākums ir aizstāvēt savas komandas puišus , BET iedomājaties ja tikai un vienīgi būs pozitīvi komentāri , nekādi neattaisnoju godu un cieņu aizskarošus komentārus , tad zudīs realitātes sajūta. Sava devas kritikas ir nepieciešama un pat vajadzīga , jo būsim godīgi sniegums bij tālu no vēlamā . Cerams , ka puiši saprata ka viņiem ļoti ,ļoti daudz treniņos jāstrādā . Bet LBS un visai basketbola sabiedrībai jādomā kapēc tik slikti startē mūsu nākotne U-20 , U-18 Kur pieļautas kļūdas un ko var lietas labā darīt !
Ko Tu te pļurksti zābak
Latvija zaudēja TRIM FINĀLISTIEM !!! TRIM !!! SERBIJA,IZRAĒLA,SLOVĒNIJA...
Cik tur ir iedzīvotāju un kādos turnīros viņi piedalās!?
Varbūt paseko cītīgāk ,kur ikdienā spēlē pretinieki un kāds bērnudārza līmenis ir LJBL un ,ko nosacītie līderi dara LIBL komandās!? Atsēž min uz soliņa...

  -1 [+] [-]

, 2024-08-05 10:13, pirms 3 mēnešiem
Visus šīs izlases puišus sagaida spoža nākotne NBA! Valeiko ir izcils treneris, īpaši spēcīgs spēļu galotnēs! Sportacentru lūdzu nobloķēt visus profilus, kuri ir atļāvušies jebkādu kritiku (pirmie sarakstā Wolmar un dinamo...2000)!

Vai šādi der?

     [+] [-]

, 2024-08-05 10:15, pirms 3 mēnešiem
BELAZ rakstīja: Ko Tu te pļurksti zābak
Latvija zaudēja TRIM FINĀLISTIEM !!! TRIM !!! SERBIJA,IZRAĒLA,SLOVĒNIJA...
Cik tur ir iedzīvotāju un kādos turnīros viņi piedalās!?
Varbūt paseko cītīgāk ,kur ikdienā spēlē pretinieki un kāds bērnudārza līmenis ir LJBL un ,ko nosacītie līderi dara LIBL komandās!? Atsēž min uz soliņa...
Serbijā 6,66 miljoni, Izraēlā 9,55 mlj., Slovēnijā 2,11 mlj.. A kas?

     [+] [-]

, 2024-08-05 10:23, pirms 3 mēnešiem
BELAZ rakstīja: Ko Tu te pļurksti zābak
Latvija zaudēja TRIM FINĀLISTIEM !!! TRIM !!! SERBIJA,IZRAĒLA,SLOVĒNIJA...
Cik tur ir iedzīvotāju un kādos turnīros viņi piedalās!?
Varbūt paseko cītīgāk ,kur ikdienā spēlē pretinieki un kāds bērnudārza līmenis ir LJBL un ,ko nosacītie līderi dara LIBL komandās!? Atsēž min uz soliņa...
Hm , visā pasaulē zaudējums tiek uzskatīts par zaudējumu , izņemot Latviju kur TRĪS !!!!!! zaudējumi tiek uzskatīts par gana labu sasniegumu par kuru ir vērts lielīties , es pareizi sapratu ????
Un tāda lūzeru psihaloģija nedrīkst nodot mūsu jaunajiem sportistiem , mans uzskats .

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 10:38, pirms 3 mēnešiem
Skudriniekss rakstīja: Nevajag arī tik ļoti kritizēt spēlētājus. Jo spēlētāji nav vainīgi, ka viņi ar salīdzinoši ļoti sliktu meistarības līmeni ir izlasē. Jo vienkārši labāku nav! Citi ir vēl sliktāki!

Un jāsacenšas pret citu valstu izlasēm, kurās tiešām ir nākamie NBA, Eirolīgas pārstāvji!

Tas Edmunda komentārs ir kā KLIEDZIENS!
Latviešu puiši, ar savu zemo vai vājo meistarību (jo labāku vienkārši nav!!!) un viņi uzņēmās iet un spēlēt pret tām zvaigznēm, kuri ir iesaukti citās komandās! Tā ir nelīdzvērtīga cīņa!
Var kritizēt federāciju, meklēt ceļus, kā uzlabot sistēmu, bet spēlētājus nevar apsaukāt!
Meistarību var kompensēt ar cīņassparu. Tas izlasei trūka. Un par cīņasspara trūkumu var kritizēt. Ja tu negribi spēlēt izlasē - nespēlē. Nav spiesta lieta. Turklāt pamatā kritika visur tiek trenerim nevis puišiem.

     [+] [-]

, 2024-08-05 10:41, pirms 3 mēnešiem
juings rakstīja: Hm , visā pasaulē zaudējums tiek uzskatīts par zaudējumu , izņemot Latviju kur TRĪS !!!!!! zaudējumi tiek uzskatīts par gana labu sasniegumu par kuru ir vērts lielīties , es pareizi sapratu ????
Un tāda lūzeru psihaloģija nedrīkst nodot mūsu jaunajiem sportistiem , mans uzskats .
Lai padarītu ainu glītāku, skatoties spēles, praktiski visās latviešu puikas spēja garākus vai īsākus posmus atrasties vadībā, bet, sazin kāpēc, pretinieku treneriem ņemot minūtes pārtraukumus un veicot spēlētāju maiņas izdevās spēles gaitu verst sev par labu, bet mūsējiem visos gadījumos pasliktinājās. Sasodīts! Sakritība?

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 10:43, pirms 3 mēnešiem
Pirātu Karalis rakstīja: Meistarību var kompensēt ar cīņassparu. Tas izlasei trūka. Un par cīņasspara trūkumu var kritizēt. Ja tu negribi spēlēt izlasē - nespēlē. Nav spiesta lieta. Turklāt pamatā kritika visur tiek trenerim nevis puišiem.
Te puikām ar meistarību un cîņassparu viss bija diezgan labā kārtībā. Vairāk jautājums, kāds ir trenera ieguldījums uzvaras sasniegšanā

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 11:17, pirms 3 mēnešiem
Valeiko diezin vai vajag komunicēt ar mēdijiem jebkādā veidā. Tas Edmundam nesanāk, kā arī trenera ārodā būtu kur pielikt. Un kur nu vēl savs pašnovērtējums. Pazemību un darba vairāk trener. Ko arī novēlu.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 11:50, pirms 3 mēnešiem
knaible rakstīja: Valeiko diezin vai vajag komunicēt ar mēdijiem jebkādā veidā. Tas Edmundam nesanāk, kā arī trenera ārodā būtu kur pielikt. Un kur nu vēl savs pašnovērtējums. Pazemību un darba vairāk trener. Ko arī novēlu.
Vai vajag tādu zema intelekta onkuli vispār laist pie perspektīvākajiem jauniešiem? Ko viņš var iemācīt, parādīt labu piemēru vai pastāstīt?

     [+] [-]

, 2024-08-05 12:13, pirms 3 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Vai vajag tādu zema intelekta onkuli vispār laist pie perspektīvākajiem jauniešiem? Ko viņš var iemācīt, parādīt labu piemēru vai pastāstīt?
U-20 izlases treneris Bagatskis, nekam nederīgs, nekompetents , es arī neesmu augstās domās par viņu , treneris . Valeiko, tad tas vispār kur vēl sliktāku var atrast , nav ideāls piekrītu . Pirms gada Dāvis Čoders tas pats pilnīgs nulle , pret jebkuru treneri var būt pretenziju neviens nav ideāls ! Ja , kas tad Banki šogad ar pieaugušo izlasi ar aplažojās , ko nu ?! Viņu nevar nosaukt par nejēgu , iesācēju utt. Visur treneri vainīgi un nekur spēlētāji ? Man liekas tā nevar būt . Ja jau vis tik slikti nekompetenti utt. , tad varbūt tev jābeidz šeit komentēt un jāķeras pie lietas , parādi klasi , parādi kā pareizi jātrenē un jāvada spēlē !

     [+] [-]

, 2024-08-05 12:24, pirms 3 mēnešiem
juings rakstīja: U-20 izlases treneris Bagatskis, nekam nederīgs, nekompetents , es arī neesmu augstās domās par viņu , treneris . Valeiko, tad tas vispār kur vēl sliktāku var atrast , nav ideāls piekrītu . Pirms gada Dāvis Čoders tas pats pilnīgs nulle , pret jebkuru treneri var būt pretenziju neviens nav ideāls ! Ja , kas tad Banki šogad ar pieaugušo izlasi ar aplažojās , ko nu ?! Viņu nevar nosaukt par nejēgu , iesācēju utt. Visur treneri vainīgi un nekur spēlētāji ? Man liekas tā nevar būt . Ja jau vis tik slikti nekompetenti utt. , tad varbūt tev jābeidz šeit komentēt un jāķeras pie lietas , parādi klasi , parādi kā pareizi jātrenē un jāvada spēlē !
Nu Tu sajauci riktīgu putru. Es teiktu, ja šiem puikām būtu Bagatskis, Viscoskis-Rubenis, vai kāds cits labāka līmeņa treneris, visticamāk, būtu vairāk uzvaras. Pēdējos gados 5-6 jauniešu komandas ir bijušas tik bālas talanta ziņā, ka laikam jau sākam pierast pie tā, ka jaunieši nevelk.
Bet šie izskatās pēc tādiem, kas diezgan labi var pavilkt, bet nu tur trenera ieguldījums ar mazliet prasās
Veids kā viņi visās spēlēs zaudēja velk uz to, ka treneru komanda īsti nespēja rast veidu, bija ļoti jocīgas galotnes un spēlētāju virknējumi, pēc kuriem rodas daudz jautājumu.

     [+] [-]

, 2024-08-05 12:27, pirms 3 mēnešiem
juings rakstīja: U-20 izlases treneris Bagatskis, nekam nederīgs, nekompetents , es arī neesmu augstās domās par viņu , treneris . Valeiko, tad tas vispār kur vēl sliktāku var atrast , nav ideāls piekrītu . Pirms gada Dāvis Čoders tas pats pilnīgs nulle , pret jebkuru treneri var būt pretenziju neviens nav ideāls ! Ja , kas tad Banki šogad ar pieaugušo izlasi ar aplažojās , ko nu ?! Viņu nevar nosaukt par nejēgu , iesācēju utt. Visur treneri vainīgi un nekur spēlētāji ? Man liekas tā nevar būt . Ja jau vis tik slikti nekompetenti utt. , tad varbūt tev jābeidz šeit komentēt un jāķeras pie lietas , parādi klasi , parādi kā pareizi jātrenē un jāvada spēlē !
Saukt Bagatski par nekam nederīgu un nekompetentu, nu tas tā, vairāk norāda uz personīgu nepatiku, kura nav balstīta uz faktiem, sevišķi, ja ņem vērā Bagatska iepriekš paveikto.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 12:31, pirms 3 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Saukt Bagatski par nekam nederīgu un nekompetentu, nu tas tā, vairāk norāda uz personīgu nepatiku, kura nav balstīta uz faktiem, sevišķi, ja ņem vērā Bagatska iepriekš paveikto.
Pilnīgi vienalga, kā paveicis. Viņš izgāzās ar u20. Nespēja pielāgoties jauniešiem. Tu vispār te pēdējais varēji runāt, jo konstanti to ignorē.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 12:31, pirms 3 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Nu Tu sajauci riktīgu putru. Es teiktu, ja šiem puikām būtu Bagatskis, Viscoskis-Rubenis, vai kāds cits labāka līmeņa treneris, visticamāk, būtu vairāk uzvaras. Pēdējos gados 5-6 jauniešu komandas ir bijušas tik bālas talanta ziņā, ka laikam jau sākam pierast pie tā, ka jaunieši nevelk.
Bet šie izskatās pēc tādiem, kas diezgan labi var pavilkt, bet nu tur trenera ieguldījums ar mazliet prasās
Veids kā viņi visās spēlēs zaudēja velk uz to, ka treneru komanda īsti nespēja rast veidu, bija ļoti jocīgas galotnes un spēlētāju virknējumi, pēc kuriem rodas daudz jautājumu.
Bagatski nevar ar jauniešiem laist. Viņš nespēj pielāgoties

     [+] [-]

, 2024-08-05 12:38, pirms 3 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Pilnīgi vienalga, kā paveicis. Viņš izgāzās ar u20. Nespēja pielāgoties jauniešiem. Tu vispār te pēdējais varēji runāt, jo konstanti to ignorē.
Es tak neņemšu nopietni Tavu muldēšanu, Tev tak Pinnis un Meiers, Gromovs ir labāki, talantīgāki un mūžam perspektīvāki par Pasečniku

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 12:42, pirms 3 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Bagatski nevar ar jauniešiem laist. Viņš nespēj pielāgoties
Mēs tagad tā arī nezināsim, vai Bagatskim būtu sanācis labs rezultāts ar tik labiem jaunajiem čaļiem, bet tas nebija galvenais manā domā. Pamatdoma jau bija tajā, ka ar tik meistarīgiem talantīgajiem jaunajiem būtu noderējis treneris, kurš jau kautko nopietnu sasniedzis un darījis. Es tak ne velti pieminēju arī Visocki. Noteikti vēl kāds cits ar būtu labāk sapratis, ko ar šiem jauniešiem darīt.

     [+] [-]

, 2024-08-05 12:43, pirms 3 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Pilnīgi vienalga, kā paveicis. Viņš izgāzās ar u20. Nespēja pielāgoties jauniešiem. Tu vispār te pēdējais varēji runāt, jo konstanti to ignorē.
Tur nebija kam pielāgoties. Tur tieši ideāli būtu derējis Valeiko pie tiem u20

  -1 [+] [-]

, 2024-08-05 13:42, pirms 3 mēnešiem
juings rakstīja: Hm , visā pasaulē zaudējums tiek uzskatīts par zaudējumu , izņemot Latviju kur TRĪS !!!!!! zaudējumi tiek uzskatīts par gana labu sasniegumu par kuru ir vērts lielīties , es pareizi sapratu ????
Un tāda lūzeru psihaloģija nedrīkst nodot mūsu jaunajiem sportistiem , mans uzskats .
Protams protams Tu jau esi tas ,kas visus uztrenējis utt. ,neesi gadījumā sporta guru? Tikai nezin kāpēc katru gadu maijā visi priecājas par hokejistu saglabāto vietu A grupā ...

  +2 [+] [-]

, 2024-08-05 13:45, pirms 3 mēnešiem
Treneriem jāsāk trenēt U16 un tad ar to pašu vecumu iet līdz U20 jau puiši zināmi un par to vecumu būs pilnīgāks info nekā iemest pie uzreiz U20 nē tu zini vājības ne plusus ko var katru gadu jau zināt kā to nosalīpēt

  +1 [+] [-]

, 2024-08-05 13:55, pirms 3 mēnešiem
BELAZ rakstīja: Protams protams Tu jau esi tas ,kas visus uztrenējis utt. ,neesi gadījumā sporta guru? Tikai nezin kāpēc katru gadu maijā visi priecājas par hokejistu saglabāto vietu A grupā ...
Ņemot vērā, ka praktiski visās spēlēs mūsu puikas spēja atrasties vadībā, ilgāku vai īsāku laika posmu, bet spēja, turklāt, praktiski bija 4 čaļi, kuri visai vienmērīgi katrs meta punktus, piemēram, ar Izraēlu līdz pat 3/4, bet beigās sanāk visās spēlēs sanāk zaudēt, kā tā? Tātad, pretinieku treneri spēj adaptēties situācijai un atrast risinājumu, iedot varbūt kādam spēlētājam precīzākus uzdevumus, liek vairāk mūsējos provocēt utt.
Savukārt, mums laukumā sāka nākt virknējumi, kur ir visai skaidri redzams, ka netiks pilnībā izmantots uzbrukuma potenciāls.
Vismaz vienā spēlē laukimā 3-4 minūtes līdz beigām, pie -10-12 laukumā tika uzlaists sastāvs, kādu varētu laist pie -30
Tad minūti pirmā beigām treneris laikam sāk saprast, ka tas ir nenopietni un laiž atpakaļ laukumā normālu sastāvu.

     [+] [-]

, 2024-08-05 16:24, pirms 3 mēnešiem
juings rakstīja: U-20 izlases treneris Bagatskis, nekam nederīgs, nekompetents , es arī neesmu augstās domās par viņu , treneris . Valeiko, tad tas vispār kur vēl sliktāku var atrast , nav ideāls piekrītu . Pirms gada Dāvis Čoders tas pats pilnīgs nulle , pret jebkuru treneri var būt pretenziju neviens nav ideāls ! Ja , kas tad Banki šogad ar pieaugušo izlasi ar aplažojās , ko nu ?! Viņu nevar nosaukt par nejēgu , iesācēju utt. Visur treneri vainīgi un nekur spēlētāji ? Man liekas tā nevar būt . Ja jau vis tik slikti nekompetenti utt. , tad varbūt tev jābeidz šeit komentēt un jāķeras pie lietas , parādi klasi , parādi kā pareizi jātrenē un jāvada spēlē !
Par rezultātu atbildīgs TRENERIS!!! Par trenera ielikšanu, sagatavošanas procesu LBS !!!

     [+] [-]

, 2024-08-05 16:29, pirms 3 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Nu Tu sajauci riktīgu putru. Es teiktu, ja šiem puikām būtu Bagatskis, Viscoskis-Rubenis, vai kāds cits labāka līmeņa treneris, visticamāk, būtu vairāk uzvaras. Pēdējos gados 5-6 jauniešu komandas ir bijušas tik bālas talanta ziņā, ka laikam jau sākam pierast pie tā, ka jaunieši nevelk.
Bet šie izskatās pēc tādiem, kas diezgan labi var pavilkt, bet nu tur trenera ieguldījums ar mazliet prasās
Veids kā viņi visās spēlēs zaudēja velk uz to, ka treneru komanda īsti nespēja rast veidu, bija ļoti jocīgas galotnes un spēlētāju virknējumi, pēc kuriem rodas daudz jautājumu.
Ko visur bāz to Bagatski, radinieks vai? Ko Bagatskis, kā treneris ir sasniedzis (kā spēlētājs ar Saboni ideāli pret Macabi nospēlēja, bet...) Piektā vieta EČ ar Porziņģi, izgāšanās! Cik finālturnīros vispār nevienu vinni nedabūja? Kādus turnīrus virs vietējā līmeņa vinnējis?

     [+] [-]

, 2024-08-05 20:29, pirms 3 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Tur nebija kam pielāgoties. Tur tieši ideāli būtu derējis Valeiko pie tiem u20
Lūk tipisms stulbums no tavas puses. Bagatskis pat spēles stilu visu čempi nemainīja un Tu dēļ viņa kļūdas par visiem uzreiz izspried. Bagatskis nespēja atrast kopēju valodu ar sastāvu, viņa stils neder jauniešiem

     [+] [-]

, 2024-08-05 22:16, pirms 3 mēnešiem
balts rakstīja: Ko visur bāz to Bagatski, radinieks vai? Ko Bagatskis, kā treneris ir sasniedzis (kā spēlētājs ar Saboni ideāli pret Macabi nospēlēja, bet...) Piektā vieta EČ ar Porziņģi, izgāšanās! Cik finālturnīros vispār nevienu vinni nedabūja? Kādus turnīrus virs vietējā līmeņa vinnējis?
Viss elementāri, Bagatskis pēc sava CV un sasniegumiem ir uz doto brīdi labākais vīriešu basketbola treneris.neviens cits īsti pat tuvu neko nav sasniedzis, nav nekur tik augstā līmenī darbojies vai trenējis. Tev pat nav ko nolikt pretī.

     [+] [-]

, 2024-08-05 22:17, pirms 3 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Lūk tipisms stulbums no tavas puses. Bagatskis pat spēles stilu visu čempi nemainīja un Tu dēļ viņa kļūdas par visiem uzreiz izspried. Bagatskis nespēja atrast kopēju valodu ar sastāvu, viņa stils neder jauniešiem
Eu, nu beidz tak dzert, tur pat nebija sastāva kam piemēroties. Tur neviens no tiem puikām nav un nebūs basketbolists. Maksimumālie griesti LBL