Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Latvijai sāpīga izstāšanās Eiropas čempionāta ceturtdaļfinālā

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Latvijai sāpīga izstāšanās Eiropas čempionāta ceturtdaļfinālā
Kristaps Porziņģis
Foto: FIBA

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība otrdien, 12. septembrī, Stambulā zaudēja Slovēnijai ar 97:103 un veiksmīgākajā Eiropas čempionātā pēc neatkarības atjaunošanas tomēr neiekļuva labāko četriniekā.

Kristaps Porziņģis pārspēja Kaspara Kambalas rekordu gūto punktu skaita ziņā vienā finālturnīrā, septiņās spēlēs sametot 165 punktus. Kambala 2001. gada septembrī Ankarā un Stambulā septiņās cīņās guva 133 punktus, vidēji spēlē tiekot pie 19,0 punktiem.

Liepājnieks atkārtoja Kārļa Muižnieka rekordu, spēli pabeidzot ar 34 punktiem. Tik daudz neviens nebija sametis 24 vasaras – valstsvienības bijušais galvenais treneris guva 34 punktus 1993. gada 27. jūnija spēlē pret Spāniju.

Starta piecinieki

Slovēnija: Dragičs, Dončičs, Čančars, Rendolfs, Vidmars
Latvija: Strēlnieks, Dairis Bertāns, Timma, Šmits, Porziņģis

Pirmajās minūtēs komandas demonstrēja izcilu precizitāti, 200 sekunžu laikā sametot 20 punktus. Slovēņi realizēja pirmos četrus metienus pēc kārtas. Latvijai pirmos tālmetienus trāpīja Rolands Šmits un Jānis Timma, savukārt Jānis Strēlnieks pēc bumbas pārķeršanas izkārtoja divus vieglus punktus Timmam – 10:10. Sarkanbaltsarkanie, pateicoties sāncenšu kļūdām, biežāk tika pie atkārtotiem uzbrukumiem, taču nākamo četru minūšu laikā bija precīzi tikai divreiz – tālmetiens Dairim Bertānam, otrais divpunktu guvums Kristapam Porziņģim. Slovēņi tikmēr groza apakšā apgādāja centra spēlētāju Gasperu Vidmeru un turpināja mest ar fantastisku precizitāti – 15:25.

Brīdi vēlāk tiesneši Timmam nosvilpa nesportisko piezīmi. Dragičs realizēja abus brīvmetienus, bet bumbas kontroli pabeidza ar tālmetienu – 15:30. Nākamajā minūtē piecus punktus izdevās atspēlēt – slovēņi sasniedza komandas piezīmju normu, turklāt Dāvis Bertāns iemeta pirmo trīspunktnieku – 20:30. Ceturtdaļas izskaņā pretinieki nekļūdīgi izpildīja brīvmetienus, bet Dairis Bertāns divreiz raidīja bumbu grozā no perimetra. Tiesneši ieskaitīja tikai pirmo mēģinājumu, norādot, ka otrajā reizē metiens izdarīts pēc svilpes – 23:34. Slovēņi pirmajās 10 minūtēs iemeta 9 no 12 metieniem no spēles (75%), kā arī 11 no 13 brīvmetieniem.

Pretinieki otro ceturtdaļu sāka bez trīs līderiem. Sākums latviešiem nebija labs – Prepeliča tālmetiens atjaunoja +13 Slovēnijai (25:38), taču 12. minūtē lielisks soda laukumā bija Kristaps Porziņģis. Liepājnieks divos uzbrukumos pēc kārtas izprovocēja piezīmes un guva punktus no spēles, pirmajā mēģinājumā trāpot arī soda metienu – 30:38. Sodi turpināja krāties arī latviešiem – 14. minūtē Dairim Bertānam bija trīs pārkāpumi, Porziņģim, Timmam un Strēlniekam pa diviem. Komanda turpināja spiedienu soda laukumā, pēc Porziņģa sērijas divreiz pietuvojoties četru punktu attālumā – 36:40 un 38:42. Uzreiz pēc tam spēka uzbrucējam tika nosvilpta trešā piezīme.

Slovēņu rindās iespēlējās Dončičs, pēc sekmīgām darbībām abos laukuma galos divreiz atjaunojot sāncenšiem plus septiņi – 39:46 un 41:48. Viņa kolēģiem tik labi nekrita un latvieši to izmantoja. Dāvis Bertāns realizēja divus tālmetienus pēc kārtas, turklāt otrajā piegājienā viņa sedzējs pārkāpa noteikumus – 48:49! Sešdesmit astoņas sekundes pirms pamatlaika beigām Dončičs saņēma tehnisko piezīmi. Dairis Bertāns iemeta divus no trijiem brīvmetieniem, bet bumbas kontrole beidzās ar Jāņa Timmas ielaušanos soda laukumā – 52:49. Slovēņi pussimta robežu sasniedza atbildes uzbrukumā, bet Jāņa Blūma un Lukas Dončiča sarīkotajā tālmetienu duelī pārāks bija Latvijas kapteinis – 55:51.

106 punkti – tik iespaidīgs bija komandu guvums pirmajā puslaikā. Latvieši realizēja 20 no 34 metieniem no spēles (59%), tai skaitā iemeta 8 no 15 tālmetieniem (53%) un šajā turnīrā netipiski tikai 7 no 10 brīvmetieniem. Slovēnija atbildēja ar 14/25 no spēles (56%) un 6/12 tālmetienos (50%), kā arī izmantoja 17 no 21 soda metiena. “Trīs zvaigznēm” palīdzēja labā spēles disciplīna (kļūdas 5-8), vairākas veiksmīgas epizodes aizsardzībā (pārķertās bumbas 4-1) un līderu sniegums. Kristaps Porziņģis sameta 16 punktus, brāļi Dairis un Dāvis Bertāni pievienoja pa desmit punktiem katrs. Dragičs izcēlās ar 15 punktiem, Dončičam, Rendolfam un Prepeličam katram pa deviņiem.

Trešās ceturtdaļas pirmajās trīsarpus minūtēs latvieši neguva ne punkta, kamēr pretinieki sameta vienpadsmit. Rendolfs ar četriem punktiem pēc kārtas izlīdzināja rezultātu (55:55), Dragičs izvirzīja slovēņus vadībā, Čančars bija precīzs no trīspunktu līnijas, bet Dončičs tuvāk grozam – 55:62. Vēl viena nelāga ziņa – Jānis Strēlnieks kļuva par ceturto Latvijas spēlētāju ar trīs piezīmēm. Otrā puslaika rēķinu atklāja Kristaps Porziņģis, taču aizsardzībā pats palaida garām pretinieku – 57:64. Brīdi vēlāk Dragičs ar tālmetienu atjaunoja Slovēnijai divciparu pārsvaru – 57:67.

Ceturtdaļas vidū Šmits ietrieca bumbu grozā no augšas un realizēja arī soda metienu, bet Dairis Bertāns aizsardzībā sarūpēja trešo pārkāpumu Dragičam – 60:67. Diemžēl nākamajā epizodē aizsardzībā, lecot pēc bumbas, ceturtā piezīme tika nosvilpta Porziņģim. Astoņus minūšu laikā latvieši guva tikai divus grozus no spēles, turklāt abus ar dankiem. Divdesmit devītajā minūtē bēdīgo tendenci pārtrauca Žanis Peiners un starpība saruka līdz pieciem punktiem – 64:69. Pusstundas beigās veiksmīgāki bija sāncenši, pēc Dončiča tālmetiena un Vidmara danka atjaunojot plus divpadsmit – 64:76. Pusstundas izskaņā neatlaidīgais Rolands Šmits izcīnīja atlēkušo bumbu uzbrukumā un guva otrās iespējas punktus – 66:76.

Latvieši trešajā ceturtdaļā netrāpīja nevienu no 10 tālmetieniem. Izšķirošās desmitminūtes sākums sagādāja jaunas sāpes. Rendolfs iemeta tālmetienu (66:79), savukārt Dairis Bertāns saņēma tehnisko piezīmi. Šajā brīdī uzsmaidīja veiksme – Dragičs netrāpīja brīvmetienu, bumbas kontrole beidzās ar Rendolfa kļūdu. Latvijai neizdevās uzbrukums – Vidmars nobloķēja Peineru – tomēr nākamajā piegājienā ieilgušo komandas klusēšanu perimetrā pārtrauca Dāvis Bertāns – 69:79. Trīsdesmit trešajā minūtē sekoja tehniskā piezīme Slovēnijas soliņam. Kristaps Porziņģis iemeta trīs brīvmetienus, savukārt bumbas kontrole vainagojās ar Dāvja Bertāna tālmetienu. Seši punkti vienā uzbrukumā – 75:79! Nedaudz vēlāk izdevās samazināt starpību līdz diviem punktiem (79:81), taču slovēņu vājuma mirklis bija garām. Luka Dončičs aukstasinīgi realizēja pāris metienus, atjaunojot pretiniekiem plus seši – 85:91.

Divas minūtes un 43 sekundes Kristaps Porziņģis ar diviem punktiem dzēsa trešdaļu starpības – 87:91. Liepājnieks turpināja izcelties uzbrukumā, 100 sekundes pirms pamatlaika beigām ar tālmetienu samazinot starpību līdz minimumam – 92:93. Pretējā pusē Muričs realizēja abus brīvmetienus – 92:95. Dāvim Bertānam uzbrukumā neizdevās ietriekt no augšas un sākās 40. minūte. Muričs izcīnīja atlēkušo bumbu pie Latvijas groza, Dragičs guva otrās iespējas punktus, tādējādi 30 sekundes pirms finālsvilpes plus pieci slovēņiem – 92:97. Kristaps Porziņģis groza apakšā apspēlēja Rendolfu – 94:97.

Pretējā pusē jauns noteikumu pārkāpums un divi precīzi brīvmetieni Dončičam – 94:99. Porziņģa tālmetiens atsitās pret stīpu un bumba krita atpakaļ laukumā. Jauns pārkāpums 12,1 sekundi pirms ceturtās ceturtdaļas beigām, jauna iespēja Dončičam un cīņa faktiski bija galā – 94:101. Dāvim Bertānam pietika ar 4,4 sekundēm, lai trāpītu tālmetienu, taču tā bija pēdējā sekmīgā Latvijas epizode spēlē – 97:101. Izcēlās asumi, zem groza saķērās Porziņģis un Rendolfs. Tiesneši ilgi apspriedās, piespriežot abpusējas tehniskās piezīmes. Laukumu ar pieciem pārkāpumiem atstāja Dāvis Bertāns un Kristaps Porziņģis.

Ceturtdaļfināls, 12. septembris, Sinan Erdem arena

Slovēnija – Latvija 103:97 (34:23, 17:32, 25:11, 27:31)
Slovēnija: Dončičs 27 (2p 3/3, 3p 4/11, 1p 9/10; 9ab, eff 29), Dragičs 26 (2p 7/10, 3p 2/5, 1p 6/7; 6ab, 8rp, eff 28), Rendolfs 16 (9ab, 5pp), Vidmars 9 (6ab, 5pp), Muričs 4, Čančars 3, Blažičs 1, Nikoličs, Dimecs, Zagoracs; Rebecs.
Latvija: Porziņģis 34 (2p 11/14, 3p 1/7, 1p 9/11; 6ab, 5pp, eff 29), Dāvis Bertāns 23 (2p 2/4, 3p 6/14, 1p 1/1; 5pp, eff 17), Dairis Bertāns 12 (2p 2/5, 3p 2/3, 1p 2/3; 6rp, 5pp, eff 17), Šmits 10, Timma 9 (4rp), Strēlnieks 4 (7ab, 9rp, 5pp), Blūms 3, Peiners 2, Gražulis; Janičenoks, Šķēle, Meiers.
Tiesneši: Roberto Vazquez (Puertoriko), Saverio Lanzarini (Itālija), Leandro Lezcano (Argentīna).
Komisārs: Robert Bald (Lielbritānija).

Statistika. Slovēnija 103, Latvija 97

Metieni no spēles: 30/59 vs 35/75
2p: 19/31 vs 23/39
3p: 11/28 vs 12/36
1p: 32/39 vs 15/18
AB: 41 (9/32) vs 28 (9/19)
RP: 17 vs 24
Kļ.: 13 vs 9
PB: 3 vs 5
BM: 5 vs 1
Personiskās piezīmes: 29 vs 32
Starta piecinieki: 81 vs 69
Rezerves: 22 vs 28

Izslēgšanas spēļu kalendārs

DienaLaiksSpēleRezultāts
09.0915:15Vācija – Francija (61)84:81
10.0918:45Spānija – Turcija (62)73:56
09.0912:30Slovēnija – Ukraina (63)79:55
10.0912:30Latvija – Melnkalne (64)100:68
12.0918:45Vācija – Spānija (69)72:84
12.0921:30Slovēnija – Latvija (70)103:97
13.0918:45Grieķija – Krievija (71)-
13.0921:30Itālija – Serbija (72)-
14.0921:30Spānija – Slovēnija (73)-

     [+] [-]

, 2017-09-13 01:26, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Nejauc potenciālu ar reālu šobrīd esošo sniegumu!
nu Pasečņika gadījumā tur nav īsti ko jaukt, viņš varētu spēlēt apmēram Šmita līmenī jau tagad izlasē. Par citiem jā, Kuruci vispār pašlaik man ir tumša bilde, Vecvagaru traumas dēļ tik atceros kā pirms 2 gadiem viņš raustījās bik laukumā uz tām dažām minūtēm... bet nu Peiners bija tāds pats, un Timma ar diezgan bezsakarīgs tā, ka džeki tomēr progresē ar pa gadiem.

     [+] [-]

, 2017-09-13 01:26, pirms 7 gadiem
hugosovskis rakstīja: vēl pagājušajā eiropas čempī, cik atceros, itin bieži spēlēja. da labi, kā ir, tā ir un savādāk nebūs, man vnk liekas jocīgi, ka bagijs neuzlaida meieru. mieriņš
man jau arī tas loģiski nešķiet, labi saprotams, ka bija uz poda jāsēž

     [+] [-]

, 2017-09-13 01:26, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Lielāka daļa ir starp 1. un 2. ešalonu, pa lielam, tas, kas ir vajadzīgs sastāvam
Ko nozīmē starp? PSRS laika izglītības sistēmas 4- vai 3+.

     [+] [-]

, 2017-09-13 01:27, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Atvaino, ne jau es viņu neizmantoju šajā čempī!!!
Bet Tu saki, ka viņš ir zema līmeņa

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 01:27, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Varu derēt, ka medaļas sāki gribēt pēc uzvaras pār turkiem? Es gan, un domāju 70% par nekādām medaļām nedomāja. Nebija pienācis laiks. Aizdarīsim problemātiskās pozīcijas, palielināsim sastāva dziļumu, un tad būs arī medaļas.
Kāda jēga braukt uz čempi un necīnīties par medaļām? Normāli Baltiem būtu divas medaļas, kas šogad bija ļoti reāli, jo daudzas komandas neatbrauca stiprākajos sastāvos. Arī šo spēli varējām uzvarēt, tik vajadzēja būt gudrākiem par pretiniekiem. Tiesāšana vispār čau, bet to varēja izmantot. Tapēc jau treneris ar ir, bet...

     [+] [-]

, 2017-09-13 01:27, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Ko nozīmē starp? PSRS laika izglītības sistēmas 4- vai 3+.
Tas pats Anžejs ar Mejeri, nav īsti pirmais ešalons un tai pat laikā arī otrais nav

     [+] [-]

, 2017-09-13 01:28, pirms 7 gadiem
ogreskijs rakstīja: Nee, bet izdarit secinajumus vajag par atslegas momentiem speles. Bagijs nav sudigs kopuma, speletajiem Ari skiet vins patik, lauj improvizer utt.,Ari tas speles, kuras skietami bija jauzvar tika diezgan drosi uzvaretas,bet 50/50 speles abas diemzel tika zaudetas..
50/50 bija arī ar turkiem un krieviem un nevajag izlikties, ka nebija... Krieviem ir visi Eirolīgas vai NBA kadri, un viņi līdz spēlei ar mums bija labākā komanda grupā (kas zin, no grupas būs arī labākā komanda čempī mož). Turkiem arī tas sastāvs nebija nemaz vājš un viņiem tik reāli nenoveicās ar grupu... un Spānija 1/8 finālā pret ko viņi 36 minūtes labi turējās pretī.
Turki zaudēja serbiem un krieviem ar dažiem punktiem arī sīvās cīņās, mums ar viegli negāja.

     [+] [-]

, 2017-09-13 01:29, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: nu Pasečņika gadījumā tur nav īsti ko jaukt, viņš varētu spēlēt apmēram Šmita līmenī jau tagad izlasē. Par citiem jā, Kuruci vispār pašlaik man ir tumša bilde, Vecvagaru traumas dēļ tik atceros kā pirms 2 gadiem viņš raustījās bik laukumā uz tām dažām minūtēm... bet nu Peiners bija tāds pats, un Timma ar diezgan bezsakarīgs tā, ka džeki tomēr progresē ar pa gadiem.
No visiem Tevis piesauktajiem, tikai Timma atsevišķās spēlēs ir rezultāta taisītājs.

     [+] [-]

, 2017-09-13 01:29, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bet Tu saki, ka viņš ir zema līmeņa
Un vēlreiz atkārtošos. Meieris ir zema līmeņa centrs!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 01:29, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bērzu Rendolfs būtu apēdis bez sāls, pat ja Bērzs būtu visu sezonu spēlējis
Ko nu par Bērzu, bet Meieru uz dažām minūtēm varēja uzlaist, KP mazāk piezimes savāktu.

     [+] [-]

, 2017-09-13 01:30, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Un vēlreiz atkārtošos. Meieris ir zema līmeņa centrs!
Pamato, es loģiski liku pretī viņa spēli pret labiem centriem, tāpēc es vēlētos dzirdēt pamatojumu

     [+] [-]

, 2017-09-13 01:31, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas pats Anžejs ar Mejeri, nav īsti pirmais ešalons un tai pat laikā arī otrais nav
Manā izpratne, ja nav pirmais, tad ir otrais, utt., trešais, ceturtais ...

     [+] [-]

, 2017-09-13 01:32, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Manā izpratne, ja nav pirmais, tad ir otrais, utt., trešais, ceturtais ...
Tad mums visticamāk izpratne atšķirās, kas ir otrais ešalons, es tur vairāk pieskaiti Šķēli ar Gražuli

     [+] [-]

, 2017-09-13 01:33, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Varu derēt, ka medaļas sāki gribēt pēc uzvaras pār turkiem? Es gan, un domāju 70% par nekādām medaļām nedomāja. Nebija pienācis laiks. Aizdarīsim problemātiskās pozīcijas, palielināsim sastāva dziļumu, un tad būs arī medaļas.
Diez vai varēs palielināt to dziļumu, vienmēr kāds nevarēs kaut kāda iemesla dēļ.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 01:35, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pamato, es loģiski liku pretī viņa spēli pret labiem centriem, tāpēc es vēlētos dzirdēt pamatojumu
Labi. Tad iztirzāsim Meiera fiziskos parametrus un spēles prasmes.

Priekš klasiska centra, viņām augums ir par mazu. Muskuļu masa varēja būt bišķi lielāka.

Spēle postā gandrīz nekāda. Piespēlēs ļoti liels kļūdu skaits. Metiena pēc apspēles nav, jo nav pašas apspēles. Vienīgais, kas viņam ir - darbības kustībā. Bet tās ir atkarīgas no partnera. Vai mācēs labi iespēlēt bumbu.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 01:36, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tad mums visticamāk izpratne atšķirās, kas ir otrais ešalons, es tur vairāk pieskaiti Šķēli ar Gražuli
Tie manuprāt ir kā minimums 3., ja ne 4. ešelons.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 01:37, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: 50/50 bija arī ar turkiem un krieviem un nevajag izlikties, ka nebija... Krieviem ir visi Eirolīgas vai NBA kadri, un viņi līdz spēlei ar mums bija labākā komanda grupā (kas zin, no grupas būs arī labākā komanda čempī mož). Turkiem arī tas sastāvs nebija nemaz vājš un viņiem tik reāli nenoveicās ar grupu... un Spānija 1/8 finālā pret ko viņi 36 minūtes labi turējās pretī.
Turki zaudēja serbiem un krieviem ar dažiem punktiem arī sīvās cīņās, mums ar viegli negāja.
Nu varbut Ari ar turkiem un krieviem bija 50/50 speles. Bet Pret Serbiem un Sloveniem divi lidziga stila zaudejumi, kur emocijam dota vala un atlauti palieli periodiski izravieni, bez laicigiem minutes patraukumiem,bez iepejam sevi meginat paradit kadam rezervistam,kur pretinieks met 40 sodus bet mes 3x mazak pie vienlidzigaa bardaka un tiesnesu bezprigela laukumaa utt. Isak sakot tas pats grabeklis 2x. To Ari gribeju pateikt.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 01:37, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Labi. Tad iztirzāsim Meiera fiziskos parametrus un spēles prasmes.

Priekš klasiska centra, viņām augums ir par mazu. Muskuļu masa varēja būt bišķi lielāka.

Spēle postā gandrīz nekāda. Piespēlēs ļoti liels kļūdu skaits. Metiena pēc apspēles nav, jo nav pašas apspēles. Vienīgais, kas viņam ir - darbības kustībā. Bet tās ir atkarīgas no partnera. Vai mācēs labi iespēlēt bumbu.
Klasiskam centram augums pārsvarā bija ap 2.05, tā kā es neteiktu, ka viņš ir par mazu...

Postā viņam ir normāla spēle, kāpēc saki, ka nekāda, pie tam, var arī ar neērto roku iemest (saku tikai to, ko redzēju sezonā), apspēles gan nav, bet ir labs pustālais, praktiski līdz trīņa līnījai, sezonā neslikts procents bija

     [+] [-]

, 2017-09-13 01:38, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Tie manuprāt ir kā minimums 3., ja ne 4. ešelons.
nu ja skatāmies pēc tavas mērauklas, tad jā manis nosauktie ir otrais ešalons

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 01:40, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Klasiskam centram augums pārsvarā bija ap 2.05, tā kā es neteiktu, ka viņš ir par mazu...

Postā viņam ir spēlē, kāpēc saki, ka nekāda, pie tam, var arī ar neērto roku iemest (saku tikai to, ko redzēju sezonā), apspēles gan nav, bet ir labs pustālais, praktiski līdz trīņa līnījai, sezonā neslikts procents bija
Augums klasiskiem centriem ir sākot no 210 cm, bez apaviem.

Gribas pajautāt, ko Tu uzskati par spēli postā, ja nav apspēles?

     [+] [-]

, 2017-09-13 01:41, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: nu ja skatāmies pēc tavas mērauklas, tad jā manis nosauktie ir otrais ešalons
Tāpēc jau šajos portāliņos starp līdzjutējiem notiek kašķēšanās, jo nav vienotu kritēriju, definējumu.

Skatupunkts un redzeslauks!

     [+] [-]

, 2017-09-13 01:42, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Augums klasiskiem centriem ir sākot no 210 cm, bez apaviem.

Gribas pajautāt, ko Tu uzskati par spēli postā, ja nav apspēles?
iestumt var, var arī izlīst, pārsvarā pēc stumdīšanās viņš āķa metienu izmanto vai arī apgriezienu (tas skatoties, no kuras puses apspēlē)...par apspēli es domāju spēlēšanu ar seju pret grozu

     [+] [-]

, 2017-09-13 01:48, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: iestumt var, var arī izlīst, pārsvarā pēc stumdīšanās viņš āķa metienu izmanto vai arī apgriezienu (tas skatoties, no kuras puses apspēlē)...par apspēli es domāju spēlēšanu ar seju pret grozu
Postā, tā ir spēle groza tuvumā un spēle groza tuvumā ar muguru pret grozu. Kā aizsardzībā, tā uzbrukumā. Meiers iestumt var sev līdzvērtīgos, t.i., nedacentrus. Gribu redzēt, kā viņš Marjanoviču vai to pašu Mozgovu iestums.

Centrs ir bīstams, ja kā reizi ir spiediens groza apakšā un māka apspēlēt un galvenais pēc apspēlēšanas iemest grozā. Tāpēc, piemēram, Timma kā 3. numurs ir labs, jo var ar spēku nospēlēt kā klasisks centrs pret savu pretspēlētāju. LV viss baskets centru trūkuma dēļ spēlē pa perimetru ar pikenroliem un pārskrējieniem.

     [+] [-]

, 2017-09-13 01:50, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Postā, tā ir spēle groza tuvumā un spēle groza tuvumā ar muguru pret grozu. Kā aizsardzībā, tā uzbrukumā. Iestumt var sev līdzvērtīgos, t.i., nedacentrus. Gribu redzēt, kā viņš Marjanoviču vai to pašu Mozgovu iestums.

Centrs ir bīstams, ja kā reizi ir spiediens groza apakšā un māka apspēlēt un galvenais pēc apspēlēšanas iemest grozā. Tāpēc, piemēram, Timma kā 3. numurs ir labs, jo var ar spēku nospēlēt kā centrs pret savu pretspēlētāju. LV viss baskets centru trūkuma dēļ spēlē pa perimetru ar pikenroliem un pārskrējieniem.
pilnībā tev piekrītu, bet grūti teikt kā būtu, teiksim pret to pašu Mozgovu viņam nebija problēma nostāvēt postā

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 01:53, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: pilnībā tev piekrītu, bet grūti teikt kā būtu, teiksim pret to pašu Mozgovu viņam nebija problēma nostāvēt postā
Kamēr svaigs. Kas būtu, ja būtu jāspēlē 25. minūtes. Noskrējies, izlecies, izgrūstījies, ar piezīmju bagāžu? Tāpēc saku vēlreiz, kā caurumu aizlāps, bezizejas dēļ, Meieris der izlasei. Kā pamatcentrs - garām.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 02:06, pirms 7 gadiem
Viņiem iekrita pāris zilie trīnīši,taču mums tieši otrādi-2 bik pa vēlu....beigās sanāca,ka tas arī izšķīra spēles rezultātu...vienalga čaļi malači!tagad jau viegli teikt,ka Aināram vajdzēja pārsteigt slovēņus,sākumā izlaižot otro piecinieku

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 02:08, pirms 7 gadiem
Ko jūs ar tiem centriem?
Melnkalnei 3, kas daudz spēlē postā, bet rezultātā zaudēja ar -32!
Augsta līmeņa aizsargi izšķir spēles, ne spēle postā!

     [+] [-]

, 2017-09-13 02:10, pirms 7 gadiem
Slovēņiem vienmēr bijis izcils garais gals, bet nekad netika līdz medaļām!
Šobrīd ir divi izcili mazie un cīnās par medaļām!

     [+] [-]

, 2017-09-13 02:12, pirms 7 gadiem
Lietuvieša komentārs !,slovenui,, randolfui likus 7 sek.turejo buti nesprtine prazanga... 2017-09-13 00:21 IP: 84.46.250.164 Buvo minus 4 taskai...dvi baudos ir latviu ataka turejo buti... Broliukus latvius teisejai patvarke...
7 sek līdz beigām, kad 3 iemetām, melnajam bija nesportiskā, 2 metieni un mūsu bumba. Vajadzēja Porziņģim gudrākam būt, neatbildēt, bet parādīt pārkāpumu...

  -3 [+] [-]

, 2017-09-13 02:38, pirms 7 gadiem
Šoreiz slovēņiem paveicās...tur bija daži momenti,taču pa lielam tiesāšana bija ok!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-09-13 07:04, pirms 7 gadiem
Paldies čaļiem par spēli. Bet manuprāt šo spēli zaudēja Bagatskis. Visu turnīru viņš peldēja, skrienot spēles laikā pēc palīdzības pie palīgiem. Izbrauca uz spēlētāju individuālo meistarību. Nu labi, varbūt pret Krieviju kaut kur noriskēja, bet tas ir viens moments. Bet kopumā Bagijs spēles laikā ļoti vājš. Pilnīga impotence saspringtās galotnēs. Cerams LV būs normāls-gudrs treneris. Bagatskis sevi ir izsmēlis.

     [+] [-]

, 2017-09-13 07:41, pirms 7 gadiem
Kā var 4jā turēt laukumā Žani, kuram trīc kājas, a Timma sēž uz soliņa??????? Kārtējais Aināra brīnums!!!