Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Bagatskis: "Tālmetieni bija pamatoti, bijām tiem gatavi, tādēļ iemetām"

Bagatskis: "Tālmetieni bija pamatoti, bijām tiem gatavi, tādēļ iemetām"
Ainars Bagatskis
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latvijas basketbola izlases galvenais treneris Ainars Bagatskis pēc pārliecinošās uzvaras pār Melnkalnes komandu Eiropas čempionāta astotdaļfinālā atskatījās uz aizvadīto maču un izteicās arī par ceturtdaļfināla pretinieci Slovēniju.

"Mani šobrīd iepriecina divas lietas. Praktiski visi tālmetieni bija pamatoti, līdz tiem nonācām ar labām izspēlēm. Mēs tiem bijām gatavi, tādēļ arī iemetām," stāsta Bagatskis. "No otras puses mums bija labs balanss. Domāju, ka neviens nevar mums pārmest, ka aizrāvāmies ar trīspunktu metieniem. Mēģinājām spēlēt, tā saukto, drive and kick. Tā vienmēr atradīsim brīvu metienu uz perimetra. Domāju, ka mēs labi izmantojām Melnkalnes izlases aizsardzību. Jau pirms spēles minēju, ka Melnkalnes spēlētāji, jo īpaši, garie spēlētāji, ir lieli, atlētiski un spēcīgi, taču lēni. Plus vēl tas, ka kādu brīdi viņi koncentrējās tikai uz Kristapu Porziņģi, atstājot brīvību groza apakšā Dairim Bertānam un Jānim Timmam."

Uz jautājumu, par cik procentiem šodienas spēlei gatavs bija vīrusa nomocītais Jānis Strēlnieks, Bagatskis atbildēja, ka komandas biedri jau pajokojuši par Jāņa bālo sejas krāsu pēc mača. "Bet bija labi. Jānis izdarīja lielu darba apjomu. Ne tikai apgādāja komandas biedrus ar piespēlēm, bet arī pats rezultatīvi uzbruka."

"Basketbola terminoloģijā ir tāda frāze kā garbage time, taču es to neatzīstu. Uzskatu, ka spēlētājam ir jāmāk nospēlēt labi jebkurā laikā, jo katram ir sava loma komandā. Visu laiku jāspēlē tā, it kā rezultāts uz tablo būtu 0:0," uzsvēra Bagatskis, komentējot arī Kristapa Janičenoka nespēlēšanu jau otro maču pēc kārtas. "Kristaps ir mentāli stiprs spēlētājs un viņa laiks šajā turnīrā vēl pienāks."

"Slovēnijas izlasei, kā jau tas basketbolā ierasts, agresivitāte sākas no mazajiem spēlētājiem. Viņiem ir Dragičs un Dončičs, plus vēl daži pieredzējuši snaiperi. Slovēņu spēles stils ir līdzīgs mūsējam. Viņi spēlē ātru basketbolu, izdarot metienus pie pirmās iespējas, jo īpaši, Dragičs. Tādēļ mums jāatceras, ka pēc metieniem, arī precīziem metieniem ātri jāatgriežas aizsardzībā. Viņiem nedrīkst ļaut ieskrieties. Slovēņi jau pārskrēja pāri frančiem un grieķiem. Tas ir labs uzskates materiāls, no kura izdarīt secinājumus."

  +4 [+] [-]

, 2017-09-10 15:15, pirms 7 gadiem
Bagijs negrib, lai Janičenoks viņu apdzen kopējajā EČ punktu skaitā! Galu galā Kristapam pietrūkt tikai padsmit punktu😄

  -1 [+] [-]

, 2017-09-10 15:21, pirms 7 gadiem
SwaggyS rakstīja: Bagijs negrib, lai Janičenoks viņu apdzen kopējajā EČ punktu skaitā! Galu galā Kristapam pietrūkt tikai padsmit punktu😄
To Tev Bagijs teica, vai pats sasapņoji?
Slēpts komentārs: bārda un sifons

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 15:31, pirms 7 gadiem
norcha 172 rakstīja: To Tev Bagijs teica, vai pats sasapņoji?
To tu vari basket.lv redzēt

  +6 [+] [-]

, 2017-09-10 15:31, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tas tikai pierāda, ka pats Janičenoks nav neko teicis, lai nelaizh laukumā, kā te daudzi saka. Un nekur Bagatskis viņu neizlaidīs vairs...zheel Kristapa. Ziedoja peedejo vasaru izlasei lai iedotu pieci paarejiem uz soliņa. Nozhelojami no Bagija puses. Vareja laut iespeleties tieshi shodien. Ticu, ka tapat ka Blumam ari Krisītim spele aizietu. Nepelnīti. Bet izlase iet uz priekshu taka tehniski nav ko sudzeties, tas tiri tads emocionals aspekts.
Izskatās,ka KJ tev paziņa! Ja tā sāpi saprotu bet visai Latvijai interesē valstsvienības sekmes un ja Janičenoks tur neierakstās tad pats arī vainīgs! Gan jau pats ne bez iemesla būs

  +2 [+] [-]

, 2017-09-10 15:31, pirms 7 gadiem
Ja Bagijam tas rūpētu, tad noņemtu Dairi no spēles, tad, kad viņš pārspēja viņu 3p metienos!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 15:41, pirms 7 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Izskatās,ka KJ tev paziņa! Ja tā sāpi saprotu bet visai Latvijai interesē valstsvienības sekmes un ja Janičenoks tur neierakstās tad pats arī vainīgs! Gan jau pats ne bez iemesla būs
Viņsh man nav nekads rads, bet vienkarshi labs chalis, kas allazh ir pienaacis pie faniem, allazh ir izfirejis kkadas biljetes ja vajag. Vienmer ir devis sevi visu laukumaa, kaa Janiz Blums. Es piekrītu un nesaku ka ir labaks par Timmu, vai ka pelnijis start 5, bet pie +30 chalim nedot iespeju kaut sajust parliecibu, kaut par tiem sviedriem ko gadiem leejis? Nekur neesmu teicis ka vinsh ir kkads lideris shobrid, bet ja laiid grazhuli, skeli laukumaa, tad KJ vieta neatrodas? Bagijam ir zobs uz vinju 100% un bagijs ir kartigs divkosis sakot ka Berzu un Freimi nepanjema jo ja veteranam nevarot iedot minutes, tad neesot jega njemt. A kas tad ir Krisīša gadījumā?? Kkaa neiet kopaa

     [+] [-]

, 2017-09-10 15:51, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Viņsh man nav nekads rads, bet vienkarshi labs chalis, kas allazh ir pienaacis pie faniem, allazh ir izfirejis kkadas biljetes ja vajag. Vienmer ir devis sevi visu laukumaa, kaa Janiz Blums. Es piekrītu un nesaku ka ir labaks par Timmu, vai ka pelnijis start 5, bet pie +30 chalim nedot iespeju kaut sajust parliecibu, kaut par tiem sviedriem ko gadiem leejis? Nekur neesmu teicis ka vinsh ir kkads lideris shobrid, bet ja laiid grazhuli, skeli laukumaa, tad KJ vieta neatrodas? Bagijam ir zobs uz vinju 100% un bagijs ir kartigs divkosis sakot ka Berzu un Freimi nepanjema jo ja veteranam nevarot iedot minutes, tad neesot jega njemt. A kas tad ir Krisīša gadījumā?? Kkaa neiet kopaa
Izskatās, ka baigais treneris esi. Izlasei iet ideāli, bez berza un freimaņa. Beidz čīkstēt un visur vainot bagiju. Ja gribēs izlaidīs KJ laukumā, ja negrib'es nelaidīs. Tāka domāju, ka nekad nebūīs Lv treneris, bet tikai debīls monitora komentētājs, tad labākl savas stulbās idejas paturi pie sevis

  +9 [+] [-]

, 2017-09-10 15:52, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Viņsh man nav nekads rads, bet vienkarshi labs chalis, kas allazh ir pienaacis pie faniem, allazh ir izfirejis kkadas biljetes ja vajag. Vienmer ir devis sevi visu laukumaa, kaa Janiz Blums. Es piekrītu un nesaku ka ir labaks par Timmu, vai ka pelnijis start 5, bet pie +30 chalim nedot iespeju kaut sajust parliecibu, kaut par tiem sviedriem ko gadiem leejis? Nekur neesmu teicis ka vinsh ir kkads lideris shobrid, bet ja laiid grazhuli, skeli laukumaa, tad KJ vieta neatrodas? Bagijam ir zobs uz vinju 100% un bagijs ir kartigs divkosis sakot ka Berzu un Freimi nepanjema jo ja veteranam nevarot iedot minutes, tad neesot jega njemt. A kas tad ir Krisīša gadījumā?? Kkaa neiet kopaa
Nu plānoja Janičenokam dot minūtes. Arī iedeva. Bet neattaisnoja. Vismaz no mana skatu punkta.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-10 15:56, pirms 7 gadiem
Andrejs Silins @AndrejsSilins

Bagatskis: "Janičenoks ir mentāli stiprs spēlētājs. Viņa laiks pienāks."
5m

     [+] [-]

, 2017-09-10 16:05, pirms 7 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: Ja Bagijam tas rūpētu, tad noņemtu Dairi no spēles, tad, kad viņš pārspēja viņu 3p metienos!
Dāvi

  -4 [+] [-]

, 2017-09-10 16:17, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu plānoja Janičenokam dot minūtes. Arī iedeva. Bet neattaisnoja. Vismaz no mana skatu punkta.
Izskatas ka neviens negrib saprast ko es gribu pateikt. Blums sevi attaisnoja pirmajos 4 mačos? Bet viņam deva un deva kamer pieradija kapec ir izlases kapteinis. Un es atkartoju velreiz - tehniski Bagijam nav ko parmest, uzvaras ir un tas ir galvenais, es runaju par emocionalo pusi. Vienmer visas komandaas pie shadiem parsvariem visi censhas lai katrs speletajs gutu punktu. Ta ir un paliek njirgashanaas. Par ko Grazhulis vairak izpelnijies minutes beigas? Nu reali?

  +7 [+] [-]

, 2017-09-10 16:20, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Viņsh man nav nekads rads, bet vienkarshi labs chalis, kas allazh ir pienaacis pie faniem, allazh ir izfirejis kkadas biljetes ja vajag. Vienmer ir devis sevi visu laukumaa, kaa Janiz Blums. Es piekrītu un nesaku ka ir labaks par Timmu, vai ka pelnijis start 5, bet pie +30 chalim nedot iespeju kaut sajust parliecibu, kaut par tiem sviedriem ko gadiem leejis? Nekur neesmu teicis ka vinsh ir kkads lideris shobrid, bet ja laiid grazhuli, skeli laukumaa, tad KJ vieta neatrodas? Bagijam ir zobs uz vinju 100% un bagijs ir kartigs divkosis sakot ka Berzu un Freimi nepanjema jo ja veteranam nevarot iedot minutes, tad neesot jega njemt. A kas tad ir Krisīša gadījumā?? Kkaa neiet kopaa
Interesanti kad viņam tās minūtes bija jādod? Šodienas garbage time laikā 4. cet, vai? Lūk tas būtu pazemojoši. Pēc savas Ahileja traumas KJ sen nav tas pats un, ja būtu vesels Siliņš, tad paliktu mājās. EČ nav vieta kur atdot godu par nopelniem, jāspēlē labākajiem uz konkrēto brīdi.

  +6 [+] [-]

, 2017-09-10 16:22, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Izskatas ka neviens negrib saprast ko es gribu pateikt. Blums sevi attaisnoja pirmajos 4 mačos? Bet viņam deva un deva kamer pieradija kapec ir izlases kapteinis. Un es atkartoju velreiz - tehniski Bagijam nav ko parmest, uzvaras ir un tas ir galvenais, es runaju par emocionalo pusi. Vienmer visas komandaas pie shadiem parsvariem visi censhas lai katrs speletajs gutu punktu. Ta ir un paliek njirgashanaas. Par ko Grazhulis vairak izpelnijies minutes beigas? Nu reali?
Blūmam ir fiziskais. Janičenoks izskatās nosēdies un noteikti tāds arī ir. Ja būs nepieciešamība, tad nešaubos, ka uzlaidīs.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-10 16:28, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Izskatas ka neviens negrib saprast ko es gribu pateikt. Blums sevi attaisnoja pirmajos 4 mačos? Bet viņam deva un deva kamer pieradija kapec ir izlases kapteinis. Un es atkartoju velreiz - tehniski Bagijam nav ko parmest, uzvaras ir un tas ir galvenais, es runaju par emocionalo pusi. Vienmer visas komandaas pie shadiem parsvariem visi censhas lai katrs speletajs gutu punktu. Ta ir un paliek njirgashanaas. Par ko Grazhulis vairak izpelnijies minutes beigas? Nu reali?
Blūms sēdētu blakus Janičenokam šodien, ja pret turkiem nebūtu sev pirmajā atvēlētajā minūtē sažarījis zilos truļus. End of story.

Nu par beigu tekstu piekrītu, ka pie +30 laiž visus.

     [+] [-]

, 2017-09-10 16:29, pirms 7 gadiem
xZ rakstīja: Interesanti kad viņam tās minūtes bija jādod? Šodienas garbage time laikā 4. cet, vai? Lūk tas būtu pazemojoši. Pēc savas Ahileja traumas KJ sen nav tas pats un, ja būtu vesels Siliņš, tad paliktu mājās. EČ nav vieta kur atdot godu par nopelniem, jāspēlē labākajiem uz konkrēto brīdi.
Es tieši to gribēju minēt savā iepriekšējā komentā, ka no otras puses tas varētu pat izskatīties pazemojoši, ja tagad iedotu tās minūtes.

  -3 [+] [-]

, 2017-09-10 16:34, pirms 7 gadiem
Kā tur paliek ar Bagatska teikto, par to, ka ja viņš nevar iedot spēles laiku pieredzējušiem, tad labāk ņem jaunos? (tas Freimaņa un Bērza atskaitīšanas kontekstā). Kārtējo reizi pierāda, ka vārdi nesaskan ar darbiem. Bagatskis vienmēr ir bijis un izskatās, ka būs mīzējs un raksturā vājš, lai pateiktu taisnību, nevis tukši aplinkus d*rst.

''Kristapa laiks turnīrā vēl pienāks'' - hahaah, kad? 1/4 pret Solvēniju pēkšņi dos spēles laikam, pēc tam, kad cik tur tās spēles pēc kārtas jau nez minūtēm, kad pat pie +32 šodien nevarēja uzlaist.

     [+] [-]

, 2017-09-10 16:36, pirms 7 gadiem
Protams, par neko citu nepārmetu Bagatskim - uzvaras nāk. Vienkārši, beidzot varētu beigt liekuļot un nosaukt lietas īstajos vārdos!

  -2 [+] [-]

, 2017-09-10 16:46, pirms 7 gadiem
zigiiz rakstīja: Kā tur paliek ar Bagatska teikto, par to, ka ja viņš nevar iedot spēles laiku pieredzējušiem, tad labāk ņem jaunos? (tas Freimaņa un Bērza atskaitīšanas kontekstā). Kārtējo reizi pierāda, ka vārdi nesaskan ar darbiem. Bagatskis vienmēr ir bijis un izskatās, ka būs mīzējs un raksturā vājš, lai pateiktu taisnību, nevis tukši aplinkus d*rst.

''Kristapa laiks turnīrā vēl pienāks'' - hahaah, kad? 1/4 pret Solvēniju pēkšņi dos spēles laikam, pēc tam, kad cik tur tās spēles pēc kārtas jau nez minūtēm, kad pat pie +32 šodien nevarēja uzlaist.
Beidzot kāds kuram nav problemas ar atmiņu un ir speja ko analizet. Atkartoju velreiz, viss ir labi, rezultats ir un tas ir galvenais tomer shie nesmukumi paliek. Krisītis nav nekads 15. Speletajs kuru panjemt uz chempi ekskursijaa, ta jau toch kkadu Karli vareja njemt lai leekaa par katru punktu malaa. Bet panjemt 34 gadigu veteranu, lai padotu pieci. Ta uzreiz butu izskaidrojis situaciju un nenjemis. Domaju Janich butu priecigaks ta, neka tgd lejot sviedrus un uz kko cerot, bet beigas pat nenovelkot iesildīšanaas formu. Tas jau tas nesmukakais.

  +5 [+] [-]

, 2017-09-10 17:03, pirms 7 gadiem
zigiiz un bārda/sifons-

čaļi, jūs esat klasiskie čīkstētāji. Krisītim iespēja bija, bet diemžēl viņam šai turnīrā neaizgāja. Aizgāja Blūmam un, protams, ka tagad laiž viņu. Es ne mirkli nešaubos,ka tik pa labi būtu aizgājis Krisītim un tad viņš arī spēlētu. Domāju,ka visi zin,ka Krisītis ir labs spēlējs, bet nu ne jau izlaižot viņu garbage laikā tādējādi viņam tiktu izrādīta cieņa. Un galu galā, ko tas pierādītu? Tāpat skaidrs,ka nākamajā spēlē ir jālaiž Blūms, jo vinam ir iekritis divās spēlēs pēc kārtas ļoti svarīgos brīžos.

Un par atmiņu- man jāatzīst sava kļūda un jāsaka- ļoti labi,ka paņēma Gražuli, viņš tiešām iederas komandā. Uz soliņa sēdošs Freimanis vai Bērzs nebūtu labāki- tikai palielinātos šo jautājumu skaits- kāpēc nelaida vienu, kapēc otru. Tā vietā tagad lasu no spēlētājiem labas atsauksmes par veterānu doto pieredzi un esmu 100% pārliecināts,ka Janičenoks tāpat ģērbtuvēs ir čalis kurā klausās.
Prieks par treneri un izlasi! Tagad, lai pietiek spēka Slovenijas apēšanai

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 17:04, pirms 7 gadiem
Ko Jūs nesaprotat? Bagatskis ņēma Janičenoku ar domu, ka šis spēs gūt punktus savā atvēlētajā laikā, bet viņš izskatījās nožēlojami! Ar Blūmu auklējās, jo viņš kapā aizsardzībā un spēj atdot piespēli.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-10 17:21, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Izskatas ka neviens negrib saprast ko es gribu pateikt. Blums sevi attaisnoja pirmajos 4 mačos? Bet viņam deva un deva kamer pieradija kapec ir izlases kapteinis. Un es atkartoju velreiz - tehniski Bagijam nav ko parmest, uzvaras ir un tas ir galvenais, es runaju par emocionalo pusi. Vienmer visas komandaas pie shadiem parsvariem visi censhas lai katrs speletajs gutu punktu. Ta ir un paliek njirgashanaas. Par ko Grazhulis vairak izpelnijies minutes beigas? Nu reali?
Varbuut vienkaarshi paskaties kaa Janichenoks speelee un tad sapratiisi kaapeec vinjs netiek laukumaa un visticamaak shai chempii arii vairs netiks. Pret Lielbritaaniju 9min laika vinjam +/- bija -24. Nav nekaads nosleepums, ka vinjs shai izlasee ir vissliktaakais speletajs uz doto bridi. Ja tu salidzini ar Bluumu un prasi kaapeec vinjam tika dota iespeeja, tad paskaties kaadaa formaa ir Bluums un kaada Janichenoks. Bluumam varbuut vienkaarshi nekrita un izdarija daudz zilos metienus garaam pirmajaas speeles, bet totoes vismaz aizsardziibaa kapleejaas labi un uzbrukumaa vismaz kaadu piespeeli vareeja atdot.
Manupraat, Janichenokam vispaar jaabuut prieciigam, ka vinjs ir izlasee. Ja vinjs nebutu ilgus gadus bijis liideris un nevareetu dot savu pieredzi izlasei, tad vinjs paliktu maajaas stabili.

  +7 [+] [-]

, 2017-09-10 17:39, pirms 7 gadiem
Viss ir vienkārši - Timmas backup ir Žanis un Janičs. Ja Žanim spēle neaizietu un Kristapam aizietu, spēlētu viņš. Taču Žanis spēlē labi, turklāt abos galos, kamēr Janičs var būt labs tikai uzbrukumā.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 17:40, pirms 7 gadiem
Ja sastāvs dod uzvaras tad kāpēc kaut ko mainīt? Tāpēc Janičēnoks sēž malā.

     [+] [-]

, 2017-09-10 17:41, pirms 7 gadiem
Es Podriks 26. Podrika Juniora 25. dēls
sākot ar 18.09 datumu uzsākšu pakāpenisku Sportacentra attīrīšanu.
zem manas slotas vilcieniem, kā pirmie kritīs autisti un retardi ar krievisku piesitienu.
Plānojams ap Ziemassvētkiem. tiks uzsākta pakāpeniska HMB biroja likvidācija.
Jau iepriekš atvainojos par nepatīkajiem tekstiem, esiet saprotoši!

     [+] [-]

, 2017-09-10 17:47, pirms 7 gadiem
Podriks rakstīja: Es Podriks 26. Podrika Juniora 25. dēls
sākot ar 18.09 datumu uzsākšu pakāpenisku Sportacentra attīrīšanu.
zem manas slotas vilcieniem, kā pirmie kritīs autisti un retardi ar krievisku piesitienu.
Plānojams ap Ziemassvētkiem. tiks uzsākta pakāpeniska HMB biroja likvidācija.
Jau iepriekš atvainojos par nepatīkajiem tekstiem, esiet saprotoši!
VEikSMI cĪņĀ aR RETaRdiem

     [+] [-]

, 2017-09-10 17:52, pirms 7 gadiem
Labāk pasakiet man kur internetā var nopirkt kreklu ar uzrakstu "Mūsu zeme-Latvija" ar fonā kokiem.

     [+] [-]

, 2017-09-10 17:58, pirms 7 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Labāk pasakiet man kur internetā var nopirkt kreklu ar uzrakstu "Mūsu zeme-Latvija" ar fonā kokiem.
Krekli Patriotiem - Veikals
apskaties varbūt, tur kas ir

  +1 [+] [-]

, 2017-09-10 18:12, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Viņsh man nav nekads rads, bet vienkarshi labs chalis, kas allazh ir pienaacis pie faniem, allazh ir izfirejis kkadas biljetes ja vajag. Vienmer ir devis sevi visu laukumaa, kaa Janiz Blums. Es piekrītu un nesaku ka ir labaks par Timmu, vai ka pelnijis start 5, bet pie +30 chalim nedot iespeju kaut sajust parliecibu, kaut par tiem sviedriem ko gadiem leejis? Nekur neesmu teicis ka vinsh ir kkads lideris shobrid, bet ja laiid grazhuli, skeli laukumaa, tad KJ vieta neatrodas? Bagijam ir zobs uz vinju 100% un bagijs ir kartigs divkosis sakot ka Berzu un Freimi nepanjema jo ja veteranam nevarot iedot minutes, tad neesot jega njemt. A kas tad ir Krisīša gadījumā?? Kkaa neiet kopaa
Tie nav tādi veterāni kas mierīgi sēdēs uz soliņa, ja netiks uz laukuma un uzlabos mikroklimatu, bet Kristaps tāds ir.

     [+] [-]

, 2017-09-10 19:14, pirms 7 gadiem
Podriks rakstīja: Krekli Patriotiem - Veikals
apskaties varbūt, tur kas ir
Nē, es vispaŗ nevaru basket.lv atrast, info par fanu atribūtiku Šnepelis galīgi brauc auzās marketingā.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-11 06:23, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Viņsh man nav nekads rads, bet vienkarshi labs chalis, kas allazh ir pienaacis pie faniem, allazh ir izfirejis kkadas biljetes ja vajag. Vienmer ir devis sevi visu laukumaa, kaa Janiz Blums. Es piekrītu un nesaku ka ir labaks par Timmu, vai ka pelnijis start 5, bet pie +30 chalim nedot iespeju kaut sajust parliecibu, kaut par tiem sviedriem ko gadiem leejis? Nekur neesmu teicis ka vinsh ir kkads lideris shobrid, bet ja laiid grazhuli, skeli laukumaa, tad KJ vieta neatrodas? Bagijam ir zobs uz vinju 100% un bagijs ir kartigs divkosis sakot ka Berzu un Freimi nepanjema jo ja veteranam nevarot iedot minutes, tad neesot jega njemt. A kas tad ir Krisīša gadījumā?? Kkaa neiet kopaa
Tavs cepiens nevietā!
Grupu turnīra pirmajās spēlēs Janičenoks pēc laukumā pavadītajām minūtēm un rotācijas kārtības bija aptuveni 8-9 spēlētājs. Savas iespējas viņš neizmantoja, tāpēc šobrīd lai spēlē citi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-11 11:09, pirms 7 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Labāk pasakiet man kur internetā var nopirkt kreklu ar uzrakstu "Mūsu zeme-Latvija" ar fonā kokiem.
internetā nezinu, bet ir fanu atribūtikas veikals pie Brīvības pieminekļa, kur tagad var iegādāties.

FOTO: Basketbola fanu atribūtikas veikals Mūsu...

  +2 [+] [-]

, 2017-09-11 12:12, pirms 7 gadiem
zigiiz rakstīja: Kā tur paliek ar Bagatska teikto, par to, ka ja viņš nevar iedot spēles laiku pieredzējušiem, tad labāk ņem jaunos? (tas Freimaņa un Bērza atskaitīšanas kontekstā). Kārtējo reizi pierāda, ka vārdi nesaskan ar darbiem. Bagatskis vienmēr ir bijis un izskatās, ka būs mīzējs un raksturā vājš, lai pateiktu taisnību, nevis tukši aplinkus d*rst.

''Kristapa laiks turnīrā vēl pienāks'' - hahaah, kad? 1/4 pret Solvēniju pēkšņi dos spēles laikam, pēc tam, kad cik tur tās spēles pēc kārtas jau nez minūtēm, kad pat pie +32 šodien nevarēja uzlaist.
Tas mīzējs ir savācis dūrē kolektīvu, kas iekļuvis Top8.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-11 16:48, pirms 7 gadiem
Ai, tak beidzat par Krisīti. Tīri pieredzes dēļ paņemts. Noteikti ārpus laukuma noderīgāks nekā laukumā. Kā jau te teica, ka viņš reāli sakarīgs džeks. Bērzs, kurš maz tiktu laukumā, noteikti būtu kaitīgs ārpus laukuma. Labāk tad Kristapu paņemt. Gan jau vēl dabūs iespēju atbildīgā brīdī, ja tāds pienāks. Viņam roka netrīcēs.
Ja jau būtu ar Bagiju sliktas attiecības, tad nemaz nebūtu ņemts uz čempi. Abi ar Blūmu kā fāteri pārējiem.