Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2801, Did:0, useCase: 3

Beļģija līdz ar beigu signālu šokē Lietuvu

Agris Suveizda

Beļģija līdz ar beigu signālu šokē Lietuvu
Reinalds Seibutis pret Semu Van Rosomu
Foto: AFP/Scanpix

Fantastisku uzvaru "Arēnā Rīga" svinēja Beļģijas basketbola izlase, kas 2015. gada Eiropas čempionāta finālturnīra ietvaros šokēja apakšgrupas favorīti Lietuvu (76:74). Beļģijas uzvaras atslēga bija precīzie tālmetieni - 11 no 26 (42,3%) -, bet izšķirošo grozu spēles pēdējā sekundē guva Mets Lodžeski, kurš precīzi pielaboja atlēkušo bumbu.

Spēles sākumā Beļģija turējās līdzi, panākot gan 6:6, gan 8:8, gan 10:10, tomēr pirmās ceturtdaļas pēdējās trīsarpus minūtēs Lietuvai izdevās veikt atrāvienu un pārtraukumā doties ar 20:12. Nākamajā ceturksnī lietuvieši turpināja kontrolēt cīņas gaitu un Jons Valančūns vēl nepilnas 200 sekundes līdz puslaika beigām panāca 13 punktu pārsvaru (32:19), taču puslaika beigas piederēja Beļģijai – pāris tālmetienu, sekmīga aizsardzība, un Sems Van Rosoms pēdējā minūtē jau atjaunoja neizšķirtu – 35:35.

Otrajā puslaikā cīņa sākās no gala, taču tagad tieši lietuvieši bija tie, kuriem nācās dzīties pakaļ pretiniekiem. Pēc pārtraukuma pirmajās minūtēs saimniekoja Mets Lodžeski, kurš guva komandas pirmos sešus punktus (41:37), pēc tam pa trejacim trāpīja Van Rosoms (44:41) un Žonatans Tabū (47:44), bet Lodžeski ar vēl vienu grozu panāca jau plus pieci (53:48).

Mants Kalnietis tikai ceturtās ceturtdaļas sākumā atguva lietuviešiem vadību (58:57), bet Žans Marks Mvemā nekavējoties atbildēja ar tālmetienu (60:58). Četrus punktus pēc kārtas guva Valančūns (62:60), taču beļģiem pēc atbildes atkal ilgi nebija jāmeklē – Van Rosoms no tālienes, un plus viens beļģiem (63:62). Pēc brīža atkal - Valančūns panāca 68:65, bet Lodžeski no tālās distances atjaunoja līdzsvaru (68:68).

Valančūns, Pauļus Jankūns un Jons Mačulis šķietami panāca izšķirošo izrāvienu (74:68), bet Beļģijas munīcija vēl nebija cauri. Tabū iemeta trīs punktus (71:74), tad lietuvieši uzreiz pazaudēja bumbu pie sava groza un Aksels Ervels ielidināja kārtējo trejaci (74:74). Beļģijai bija pat trīs uzbrukumi, lai izrautu uzvaru, un pēdējais no tiem tika izmantots. Lodžeski līdz ar beigu signālu precīzi pielaboja atlēkušo bumbu. Beļģi jau metās svinēt, taču nācās skatīties video un pēc ilgākas pauzes grozs tika ieskaitīts - fantastiska Beļģijas uzvara ar 76:74!

Lietuva – Beļģija 74:76 (20:12, 15:23, 19:22, 20:19)
Lietuva: Valančūns 25 (12ab), Jankūns 13, Sabonis 10, Kalnietis 7 (13rp), Kuzminsks 7, Mačulis 4, Seibutis 4, Milaknis 2, Lekavičs 2, Kavaļausks
Beļģija: Lodžeski 22, Tabū 16, Van Rosoms 13 (5rp), Ervels 11, Mvemā 10, Bosko 2, Tumbā 2, Serons, Mukubu, Žilē

Piezīme: "Eurobasket 2015" teksta tiešraides režīmā pēdējais grozs tika ieskaitīts Pjēram Antuānam Žilē, taču to guva Lodžeski, tāpēc rakstā atrodamā statistika nedaudz atšķiras no sākotnējiem datiem turnīra mājaslapā.

D grupa

VKomandaSUZPunktiP
1.Beļģija321227:2075
2.Lietuva321211:1935
3.Čehija220158:1214
4.Latvija211127:1353
5.Ukraina202132:1472
6.Igaunija202112:1642

 +26 [+] [-]

, 2015-09-07 17:20, pirms 10 gadiem
Vai kādam vēl ir jautājumi par beļģu spējām?

  -1 [+] [-]

, 2015-09-07 17:20, pirms 10 gadiem
mums nemaz tas , ja kas, nav izdeviiigi.......moins

  +6 [+] [-]

, 2015-09-07 17:21, pirms 10 gadiem
Lojeski monstrs!

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 17:21, pirms 10 gadiem
pēdējo grozu guva Lojeskis

  +8 [+] [-]

, 2015-09-07 17:22, pirms 10 gadiem
Zvaigzne Kalnietis noraka uzvaru ar savu steigu.

 +34 [+] [-]

, 2015-09-07 17:22, pirms 10 gadiem
Jauzvar atlikušās spēles Latvijai, nevis jādomā par to,kas ir un kas nav izdevīgi,cik var paļauties uz pretinieku veiksmēm/neveiksmēm.

 +11 [+] [-]

, 2015-09-07 17:22, pirms 10 gadiem
Tagad mums visi jaanem, un peec iespeejas vairaak punktu jaaiemet!

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 17:22, pirms 10 gadiem
kas par spēli! :O

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:22, pirms 10 gadiem
Man ar likaas, ka Lojevski guva peedeejo grozu!

  +3 [+] [-]

, 2015-09-07 17:23, pirms 10 gadiem
kalnietis noraka

 +20 [+] [-]

, 2015-09-07 17:23, pirms 10 gadiem
Regbists rakstīja: mums nemaz tas , ja kas, nav izdeviiigi.......moins
jauzvar savas spēlēs un nav nekas jārēķina! Letiņu mentalitāte!

  +8 [+] [-]

, 2015-09-07 17:23, pirms 10 gadiem
Šīs spēles rezultāts apliecina: ka lai uzvarētu LIETUVU nevajag NBA spīdekļus, šogad Lietuva ir stipri vājāka nekā "kādam šķiet" un lai izcīnītu "lielas uzvaras" vajag ticēt sev un spēlēt ar sirdi!
Latvija arī var!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2015-09-07 17:25, pirms 10 gadiem
Gribētu redzēt leišu fanu sejas! Droši vien staigā kā dieva nepieņemti

  +3 [+] [-]

, 2015-09-07 17:25, pirms 10 gadiem
sodien obligati jauzvar cehi citadi var but pakalaaaaaaa

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 17:25, pirms 10 gadiem
sk8bordists rakstīja: Tagad mums visi jaanem, un peec iespeejas vairaak punktu jaaiemet!
kaads sakars ? ja uzvareesim visus ar 100pts starpiibu..un ar belgiju un lietuvu daliisim 1-3 vietu grupaa... citas speeles nenjem veera... galvenais, ka savstarpeeji ar shiim komandaam... belgijai ir -9... mums -8..

punkts.

( ar nosacījumu ja muuseejie nenolazho kko )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 17:26, pirms 10 gadiem
Vai tas ir no svara šajā EUROSBASKET2015, ja visiem beigās vienādas uzvaras 1-1, tad LIT +17, LAT - 8, BEL -9?

protams, protams, vēl jāuzvar visi savi atlikušie pretinieki...

 +13 [+] [-]

, 2015-09-07 17:26, pirms 10 gadiem
Sāniņš rakstīja: Gribētu redzēt leišu fanu sejas! Droši vien staigā kā dieva nepieņemti
Rimii pilns ar leišiem , pārsvarā pie šmigas!

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:26, pirms 10 gadiem
tagad visus ar pēc iespējas lielāku punktu starpību, ka tik beigās nesanāk skaitīt punktus par vietu grupā!

  +5 [+] [-]

, 2015-09-07 17:26, pirms 10 gadiem
Mums veel igauni un ukraini jaauzvar nemaz nerunaajot par cehiem sodien.viss ir pasu rokaas.varam grupaa buut pirmie varam piektie...

  +5 [+] [-]

, 2015-09-07 17:26, pirms 10 gadiem
Es gan redzēju, ka visu noraka jaunais leitis un tikai tad sekoja Kalnietis...

  -4 [+] [-]

, 2015-09-07 17:27, pirms 10 gadiem
uzliku uz Belģiem, bet nu pašam joprojām liekas ka pēdējais metiens nebija jāskaita!

  +3 [+] [-]

, 2015-09-07 17:27, pirms 10 gadiem
Tagad tik par somiju jājūt līdzi. skaista spēle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 17:28, pirms 10 gadiem
Tas tik padara mūsu grupu vēl interesantāku. Ukraiņi nepaveicās pret lietuviešiem, mēs bezcerīgi zaudējām, beļģi izpurina lietuviešus.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-07 17:28, pirms 10 gadiem
Daņila Fokss rakstīja: un tam sīkajam valterēnam mazāk būtu jāblato ar savām stulbajām prognozēm twoterī .būtu labāk ar sirdi un dvēseli izrādijis interesi palīdzēt Latvijai ,nevis gudri spadīt tastatūru..
Viss jau notiek , kaa vins paredzējis

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 17:29, pirms 10 gadiem
Jauzvar cehi un jagrauj esti ar ukrainu, tad vares kauko rēķināt

  +3 [+] [-]

, 2015-09-07 17:29, pirms 10 gadiem
Cik leišiem paveicās pret ukraiņiem, tik nepaveicās šodien pret beļģiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 17:30, pirms 10 gadiem
Ja to ko izdarīja Kalnietis pēdējās sekundēs izdarītu kāds mūsējais, tad viņu te visi komentētāji apēstu. Reāli bezjēdzīgs metiens 2-4sek par ātru. Neticu ka tas bija trenera norādījums - mest tik ātri un cerēt uz bumbu uzbrukumā ja būs garām...

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 17:31, pirms 10 gadiem
Daņila Fokss rakstīja: besī leišu paraža dzert- 7 purni pie galda un viena čarka uz visiem un pa apli tik laiž,šiem tā pieņemts jebkuros svētkos ,ciest nevaru šito viņu rituālu
kā var vienu čarku dzert uz visiem!?

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 17:31, pirms 10 gadiem
Kalnietis nolaida podā vakardienas uzvaru

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 17:31, pirms 10 gadiem
nu tik būs interesanti, te vēl normāls kapiņš par pirmo vietu grupā būs

  +7 [+] [-]

, 2015-09-07 17:32, pirms 10 gadiem
1 rakstīja: Ja Lietuva un Beļģija vairs nevienam nezaudēs, tad Latvija labākajā gadījumā paliks 3.vietā.
latvija 2..... ja nezaudees

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 17:32, pirms 10 gadiem
Cilvēki, ko Jūs varat rēķināt? Ir tikai nospēlētas trīs spēles turnīra tabulā situācija var visādi pagriezties. Latvijai vispirms jāuzvar Čehija un tad sāksim kaut ko kalkulēt. Tas apliecina, ka mūsdienu modernajā basketbolā jebkura Eiropas izlase var sagādāt grūtības lielajām izlasēm, tas liecina par Eiropas basketbola augšupeju. Piemēram, daudzi pirms turnīra piesmēja Islandes izlasi, taču šī komanda nospēlēja divas ļoti zolīdas spēles pret Eiropas vadošajām izlasēm. Un arī tādām izlasēm spēlē Spānijas ACB līgas spēlētāji. Mēs varam grupā palikt otrie, bet arī piektie. Nav mums šogad tāds sastāvs, lai varētu teikt, ka nākamās trīs spēlēs izcīnīsim visas uzvaras.

  -3 [+] [-]

, 2015-09-07 17:33, pirms 10 gadiem
anglis rakstīja: tagad visus ar pēc iespējas lielāku punktu starpību, ka tik beigās nesanāk skaitīt punktus par vietu grupā!
jēga skaitīt un cerēt uz pārējiem? ja netiek paši no grupas, tālāk mums nav ko darīt - semifinals vienkārši piesmies.

  +3 [+] [-]

, 2015-09-07 17:33, pirms 10 gadiem
bsrudais rakstīja: latvija 2..... ja nezaudees
Tik tiešām, Tev ir taisnība. Savstarpējās spēlēs LTU +17, LAT -8, BEL -9.

  -2 [+] [-]

, 2015-09-07 17:34, pirms 10 gadiem
ehh, ja vien Latvija nebūtu vakar zaudējusi ar tik lielu punktu starpību, tad tgd beļģi būtu pasnieguši labu dāvanu Latvijai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:37, pirms 10 gadiem
lol pusgadu par velu https://twitter.com/sportando/statu...

kas tiem cirvjiem videoatkartojuma nav? Timmas 3pt ari tak neskatijas?

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:39, pirms 10 gadiem
Respekts beļģiem, izdarija to ko vakar nespējām mēs.

  -3 [+] [-]

, 2015-09-07 17:40, pirms 10 gadiem
Belģi normali nūplūsiejās i gudri nūspieluoja, Leiši posi vin ir vaineiģi dīmžal, jū suoka skrīt i kai soka dristuot, kod tys nabeja vādzeigs...
Jaunais leišu saspielnīks i Kalnietis pādejūs 2 leišu uzbrukumūs ari nūroka Lītuvas izlasi..

Nu niko sports ir sports, godos vysaiži, bet tagat vyss ir atkareigs nu pošas Latvejas izlasys, nav kū skateitīs kai cytu spieluoj ir juouzvar posim i mīrs..

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:41, pirms 10 gadiem
kas par galotni tgd arī somijas- krievijas spēlē
šodienas spēles līdz šim ir bijušas izcilas
mūsējiem jāturpina

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 17:41, pirms 10 gadiem
mani vairāk šokēja tas, kāpēc Kalnietis izmeta 5 sek par ātru.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 17:41, pirms 10 gadiem
tik tuvu....9 reiz noskatijos un nesapratu vai bij jāskaita. Liekas, ka nē...bet nuuuu 50:50

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:42, pirms 10 gadiem
"Ar 3punktniekiem tādu komandu kā Lietuva neuzvarēt" - 90% komentētāju.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 17:42, pirms 10 gadiem
RayAllen rakstīja: ehh, ja vien Latvija nebūtu vakar zaudējusi ar tik lielu punktu starpību, tad tgd beļģi būtu pasnieguši labu dāvanu Latvijai!
Par kādu dāvanu Tu runā? Lai līdz dāvanai nokļūtu mums būtu jāuzvar trīs spēles pēc kārtas.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 17:42, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: tik tuvu....9 reiz noskatijos un nesapratu vai bij jāskaita. Liekas, ka nē...bet nuuuu 50:50
bija jāskaita!

  +5 [+] [-]

, 2015-09-07 17:43, pirms 10 gadiem
Tikmēr Krievijai 3.zaudējums...

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 17:43, pirms 10 gadiem
Somi uzvilka krievus
vahaha

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 17:44, pirms 10 gadiem
ev nu vēl vienu zaudi un Krievi stabili ārā!

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:45, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: ev nu vēl vienu zaudi un Krievi stabili ārā!
krievi jau ir araa,francus diezvai panems!....kaut ari var ari panemt

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 17:45, pirms 10 gadiem
Strīdīgs tas pēdējais metiens..
https://www.youtube.com/watch?v=OSE...

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:45, pirms 10 gadiem
latviju uz pirmo vietu grupaa!

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 17:45, pirms 10 gadiem
Te jau stopkadrs
https://www.youtube.com/watch?v=ph6...

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 17:46, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: ev nu vēl vienu zaudi un Krievi stabili ārā!
Viņi jau ir ārā! Frančus viņiem neuzvilkt nekādi

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 17:46, pirms 10 gadiem
Somi varoņi!

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 17:48, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Cilvēki, ko Jūs varat rēķināt? Ir tikai nospēlētas trīs spēles turnīra tabulā situācija var visādi pagriezties. Latvijai vispirms jāuzvar Čehija un tad sāksim kaut ko kalkulēt. Tas apliecina, ka mūsdienu modernajā basketbolā jebkura Eiropas izlase var sagādāt grūtības lielajām izlasēm, tas liecina par Eiropas basketbola augšupeju. Piemēram, daudzi pirms turnīra piesmēja Islandes izlasi, taču šī komanda nospēlēja divas ļoti zolīdas spēles pret Eiropas vadošajām izlasēm. Un arī tādām izlasēm spēlē Spānijas ACB līgas spēlētāji. Mēs varam grupā palikt otrie, bet arī piektie. Nav mums šogad tāds sastāvs, lai varētu teikt, ka nākamās trīs spēlēs izcīnīsim visas uzvaras.
Eiropas basketbola līmenis paaugstinājies,radušās vairāk konkurētspējīgu izlašu,pateicoties naturalizētajiem melnajiem spēlētājiem.
Tas arī primārais,no kā iziet viss pārējais.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 17:49, pirms 10 gadiem
Somi piesita krievus

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 17:50, pirms 10 gadiem
gangrel rakstīja: Te jau stopkadrs
https://www.youtube.com/watch?v=ph69-EIloRM
par velu.
';

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:51, pirms 10 gadiem
gangrel rakstīja: Strīdīgs tas pēdējais metiens..
https://www.youtube.com/watch?v=OSEKOzZpHVU
0:59 sekundē jāpabaskstās mazliet - var noķert mirkli, kad pirksti ir jau pieskārušies bumbai, bet sarkanais signāls vairogā vēl nedeg.

     [+] [-]

, 2015-09-07 17:52, pirms 10 gadiem
striker rakstīja: Eiropas basketbola līmenis paaugstinājies,radušās vairāk konkurētspējīgu izlašu,pateicoties naturalizētajiem melnajiem spēlētājiem.
Tas arī primārais,no kā iziet viss pārējais.
Netirs... Ja melnie sastādītu 70% no komandas, tad jā! Un... Beļgiem tie nav naturalizētie, bet jau pāris gadsimtus tur dzīvojuši. Tāpat France utt.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 17:54, pirms 10 gadiem
striker rakstīja: Eiropas basketbola līmenis paaugstinājies,radušās vairāk konkurētspējīgu izlašu,pateicoties naturalizētajiem melnajiem spēlētājiem.
Tas arī primārais,no kā iziet viss pārējais.
Es atkals saku, ka 24 formāts attaisanojas ceļ līmeni
vairāk valstīm ir vērts censties

to arī futens saprata
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-07 18:04, pirms 10 gadiem
Beļģi parādīja, kā ar īsāku sastāvu var uzvarēt garās komandas... kaut gan, ja mūsējiem ar šādu vai labāku precizitāti būtu krituši trejači, kas zina, kā vēl spēle būtu beigusies...

     [+] [-]

, 2015-09-07 18:07, pirms 10 gadiem
miesnieka nedarbi hauzenē rakstīja: Somi varoņi!
Somiem galīgi nav sirds. FIBA Europe - Live Statistics
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 18:09, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Netirs... Ja melnie sastādītu 70% no komandas, tad jā! Un... Beļgiem tie nav naturalizētie, bet jau pāris gadsimtus tur dzīvojuši. Tāpat France utt.
Apskaties,kas spelēja Bel,Neth,Zeiropas izlasēs gadus desmit atpakļ.

  -2 [+] [-]

, 2015-09-07 18:12, pirms 10 gadiem
sensācija? nē. pārsteigums? jā. tagad tikai interesanti kā izveidosies situācija tabulā, ka tik nesanāk rēķināt punktus un kost elkoņos par lielo rezervistu laiku vakar .. bet beļģi jau neko super neparādīja - viņiem labi krita metienu, mums vakar nekrita. Lietuvai šī izlase pavāja bez Valančuna - viduvējība (ok bet ar raksturu)

     [+] [-]

, 2015-09-07 18:12, pirms 10 gadiem
sindroms rakstīja: 0:59 sekundē jāpabaskstās mazliet - var noķert mirkli, kad pirksti ir jau pieskārušies bumbai, bet sarkanais signāls vairogā vēl nedeg.
Jaautājums ļoti strīdīgs.Vēreiz pēc lēmuma pieņemšanas,patinot filmu atpakaļ-bumba izmesta nedaudz pēc signāla..

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 18:16, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Šīs spēles rezultāts apliecina: ka lai uzvarētu LIETUVU nevajag NBA spīdekļus, šogad Lietuva ir stipri vājāka nekā "kādam šķiet" un lai izcīnītu "lielas uzvaras" vajag ticēt sev un spēlēt ar sirdi!
Latvija arī var!
Tieši manas domas. Nekas no Lietuvas nav - uzbrukums nekāds un arī aizsardzībā nespīd. Vienkārši mūsējiem vakar bija melnā diena ar metienu precizitāti, kas ļāva leišiem uzvarēt. Pie normālas precizitātes būtu kapiņš līdz beigām un tad jau redzētu. Garais gals - tur es piekrītu Valančūns, Jankūns arī Močulis ir stipri iespaidīgāk par mūsējiem. Mazie - uzskatu, ka mūsējie ir tālu priekšā, jo viņiem bez Kalnieša, kurš ar virs nav tas, kas pirms traumas - nekā nav. Vēljoprojām škrobe pr vakardienas uzbrukumu, bt galvenais, lai šodien paņem, jo atlikušie divi ir švakāki pretinieki. Nenovērtēt, protams, nevar ne ukraiņus, ne igauņus, tomēr, ja grib kaut ko nopietnu sasniegt, šie ir jāņem ar vismaz 10.

Par lielu Latviju! ... un čehu kāsienu šodien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 18:23, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Cilvēki, ko Jūs varat rēķināt? Ir tikai nospēlētas trīs spēles turnīra tabulā situācija var visādi pagriezties. Latvijai vispirms jāuzvar Čehija un tad sāksim kaut ko kalkulēt. Tas apliecina, ka mūsdienu modernajā basketbolā jebkura Eiropas izlase var sagādāt grūtības lielajām izlasēm, tas liecina par Eiropas basketbola augšupeju. Piemēram, daudzi pirms turnīra piesmēja Islandes izlasi, taču šī komanda nospēlēja divas ļoti zolīdas spēles pret Eiropas vadošajām izlasēm. Un arī tādām izlasēm spēlē Spānijas ACB līgas spēlētāji. Mēs varam grupā palikt otrie, bet arī piektie. Nav mums šogad tāds sastāvs, lai varētu teikt, ka nākamās trīs spēlēs izcīnīsim visas uzvaras.
Ŗēķinātāji
Endomondo paaudze
soļu skaitītāji

Slinķis skaita darba - vēsta paruna : )

  -2 [+] [-]

, 2015-09-07 18:24, pirms 10 gadiem
AnimalZ rakstīja: Tieši manas domas. Nekas no Lietuvas nav - uzbrukums nekāds un arī aizsardzībā nespīd. Vienkārši mūsējiem vakar bija melnā diena ar metienu precizitāti, kas ļāva leišiem uzvarēt. Pie normālas precizitātes būtu kapiņš līdz beigām un tad jau redzētu. Garais gals - tur es piekrītu Valančūns, Jankūns arī Močulis ir stipri iespaidīgāk par mūsējiem. Mazie - uzskatu, ka mūsējie ir tālu priekšā, jo viņiem bez Kalnieša, kurš ar virs nav tas, kas pirms traumas - nekā nav. Vēljoprojām škrobe pr vakardienas uzbrukumu, bt galvenais, lai šodien paņem, jo atlikušie divi ir švakāki pretinieki. Nenovērtēt, protams, nevar ne ukraiņus, ne igauņus, tomēr, ja grib kaut ko nopietnu sasniegt, šie ir jāņem ar vismaz 10.

Par lielu Latviju! ... un čehu kāsienu šodien
Kurš mums ir labāks par Seibuti vai Kalnieti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-09-07 18:55, pirms 10 gadiem
Prieks ka ubagas aplauzās!

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 19:19, pirms 10 gadiem
Ļoti slikts iznākums ,kas pilnīgi nav izdevīgs Latvijai ,jo uzvarot čehus mēs praktiski būtu otrie grupā ,ja leiši būtu uzvarējuši ,bet tagad varam palikt trešie.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 19:19, pirms 10 gadiem
Ļoti slikts iznākums ,kas pilnīgi nav izdevīgs Latvijai ,jo uzvarot čehus mēs praktiski būtu otrie grupā ,ja leiši būtu uzvarējuši ,bet tagad varam palikt trešie.

     [+] [-]

, 2015-09-07 19:49, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Ļoti slikts iznākums ,kas pilnīgi nav izdevīgs Latvijai ,jo uzvarot čehus mēs praktiski būtu otrie grupā ,ja leiši būtu uzvarējuši ,bet tagad varam palikt trešie.
Jāuzvar savas spēles un būsim otrie.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-07 20:23, pirms 10 gadiem
Daņila Fokss rakstīja: izstatāstišu- piemēram sež pie galda un dzimeni svin,viens ielej un padod nākamajam pulksten virzienā izdzert čarku,tad kad tas izdzer ,lej atkal nākamajam dzert un tā tā buteļuka ceļo pa apli.
KREMBĻA TROLLI NEVAJAG MULDĒT!!!Glāze nekur neceļo, katram ir sava! Nekas neiet pa apli KREMBĻA TROLLI! Tas, kas saka tostu var uzsaukt jebkuram ( kam sava glāze, ne kā tavā Tambovā). Kam uzsaukts, tas saka tostu un var nākošajam uzsaukt!

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 20:37, pirms 10 gadiem
sindroms rakstīja: 0:59 sekundē jāpabaskstās mazliet - var noķert mirkli, kad pirksti ir jau pieskārušies bumbai, bet sarkanais signāls vairogā vēl nedeg.
SEN DEG! STOP KADRU SKATIES! ARĪ VAR REDZET, KA 00 SEN !

     [+] [-]

, 2015-09-07 20:38, pirms 10 gadiem
rabbitmilk rakstīja: Jāuzvar savas spēles un būsim otrie.
Ja beļgi uzvarēs čehus, tad visticamāk paliksim trešie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-07 20:43, pirms 10 gadiem
Daņila Fokss rakstīja: besī leišu paraža dzert- 7 purni pie galda un viena čarka uz visiem un pa apli tik laiž,šiem tā pieņemts jebkuros svētkos ,ciest nevaru šito viņu rituālu
Toč krembļa trollis, kur tādi ķēmi te sabraukuši?

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 20:45, pirms 10 gadiem
Rolands Rivdiķis rakstīja: Nez, skatījos vairākas reizes to momentu un katru reizi man likās, ka ieskaitīt nevajadzēja. Paskataties paši - EuroBasket 2015 Lithuania - Belgium | Referee...

Un kādas ir jūsu domas?
Zināms, ka nevajadzeja, skaidri redzams, bet noraka jau paši ar.

     [+] [-]

, 2015-09-07 20:46, pirms 10 gadiem
TalibanTorn rakstīja: Jauzvar atlikušās spēles Latvijai, nevis jādomā par to,kas ir un kas nav izdevīgi,cik var paļauties uz pretinieku veiksmēm/neveiksmēm.
Ukrainu var arī sanākt neuzvarēt,jo viņi ir spēcīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-09-07 21:49, pirms 10 gadiem
Malači! Piezemēs bik zaļos...
Leiši nu nepārliecina... varēja būt zāģis pret UKR, ok, mūs vinnēja, un nu zāģis Bel.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-07 22:35, pirms 10 gadiem
kaa jau teicu no tiem leisiem nekass tur iipash nav.. nesaprotu kaa mes viniem vareejam pagruust ar -20..

     [+] [-]

, 2015-09-07 22:56, pirms 10 gadiem
He he...interesanti..man nez kāpēc šķiet;- ja mēs būtu uzvarējuši leišus, tad šodien rezultāti būtu diametriāli pretēji ...mēs eiforijā pēc uzvaras pār leišiem pagrūstu čehiem...savukārt leiši, ja būtu mums zaudējuši, tad šodien noteikti vinnētu beļģus...

     [+] [-]

, 2015-09-07 22:58, pirms 10 gadiem
sandris rakstīja: Cilvēki, ko Jūs varat rēķināt? Ir tikai nospēlētas trīs spēles turnīra tabulā situācija var visādi pagriezties. Latvijai vispirms jāuzvar Čehija un tad sāksim kaut ko kalkulēt. Tas apliecina, ka mūsdienu modernajā basketbolā jebkura Eiropas izlase var sagādāt grūtības lielajām izlasēm, tas liecina par Eiropas basketbola augšupeju. Piemēram, daudzi pirms turnīra piesmēja Islandes izlasi, taču šī komanda nospēlēja divas ļoti zolīdas spēles pret Eiropas vadošajām izlasēm. Un arī tādām izlasēm spēlē Spānijas ACB līgas spēlētāji. Mēs varam grupā palikt otrie, bet arī piektie. Nav mums šogad tāds sastāvs, lai varētu teikt, ka nākamās trīs spēlēs izcīnīsim visas uzvaras.
Čehi vinnēti, vari sākt kalkulēt