Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3
Autors: Ints Megnis

"VEF Rīga" gandrīz atspēlē 17 punktu deficītu, bet zaudē "Astana"

"VEF Rīga" gandrīz atspēlē 17 punktu deficītu, bet zaudē "Astana"
Stīvs Zeks spēlē ar "Astana". Foto: vtb-league.com

Aizvadot drausmīgu pirmā puslaika izskaņu, lielisku trešo ceturtdaļu un pēc tam atkal ne pārāk veiksmīgu ceturto nogriezni, pirmdien "VEF Rīga" komanda VTB Vienotās basketbola līgas spēlē ar rezultātu 71:93 (23:25, 14:29, 25:10, 9:29) savā laukumā piekāpās Kazahstānas vienībai "Astana".

Starta piecinieki
VEF Rīga: Durems, Ate, Gražulis, Mejeris, Zeks
Astana: Klemonss, Jergali, O'Braiens, Hortons, Grosels

Pirmajā ceturtdaļā lielākoties vadībā bija "VEF Rīga", sestajā minūtē Andrejam Gražulim panākot arī 17:11. Nākamās trīs minūtes mājinieki palika bez punktiem un pretinieki panāca izlīdzinājumu, bet pēc pirmās ceturtdaļas "VEF Rīga" jau atradās iedzinējos ar 23:25. Septiņus punktus mājiniekiem jau bija savācis Andris Misters. Vēl trīs minūtes pirms puslaika beigām "VEF Rīga" bija iedzinējos tikai ar 33:35 un minūti vēlāk deficīts bija pieci punkti (37:42), tomēr pēdējās 100 sekundes tika pilnībā izgāztas - vispirms minūti pirms puslaika beigām "VEF Rīga" nokļuva iedzinējos ar 37:47, bet atlikušajā laikā viens slikts uzbrukums sekoja citam, pretinieki par katru kļūdu mājiniekus sodīja un rezultāts kļuva 37:54.

Nostrostēti puslaika pārtraukumā, otro puslaiku "VEF Rīga" sāka ar septiņiem punktiem pēc kārtas, tomēr šajā brīdī aktīvās aizsardzības dēļ Artūrs Ausējs tika pie nesportiskās piezīmes un "Astana" nedaudz atguvās. "VEF Rīga" ļoti labi darbojās aizsardzībā un arī veiksmīgi uzbruka, pēc Ates tālmetiena samazinot deficītu līdz pat 49:56. Vēlāk "VEF Rīga" pietuvojās līdz pat 58:61. Kaut ceturtdaļas beigās trīs soda metienus pēc kārtas iemeta Maikls Dženkinss, Latvijas vienība tāpat turpināja tuvoties un pirms pēdējām desmit minūtēm zaudēja vien ar 62:64.

Ceturtās ceturtdaļas ievadā tika pieļautas pāris taktiskas kļūdas un rīdzinieki zaudēja ar 64:70, turklāt pēc tam Durems nepiedodami kļūdījās aizsardzībā, sekoja nesportiskā piezīme un kopā ielaisti vēl trīs punkti. Kaut Andrejs Gražulis ar tālmetienu atkal samazināja deficītu līdz sešiem punktiem, turpinājumā "Astana" pavisam noslieca kausus savā labā un noveda dueli līdz uzvarai.

Rīdziniekiem pa 15 punktiem iemeta Gražulis un Zeks, kamēr ar desmit punktiem izcēlās Ate. Tikmēr "Astana" sastāvā lielisks bija 23 punktus iemetušais kazahs Aleksandrs Žiguļins.

Šajā mačā "VEF Rīga" rindās Vienotajā līgā debitēja amerikāņu mazie spēlētāji Endrjū Endrjūzs un Beidens Džeksens, iemetot attiecīgi deviņus un četrus punktus.

Šī ir pēdējā nedēļa pirms izlašu pārtraukuma un "VEF Rīga" gaidāmas vēl divas ļoti grūtas spēles - ceturtdien Tallinā Latvijas-Igaunijas līgas mačā jāspēlē pret "Kalev/Cramo", bet svētdien Saratovā būs Vienotās līgas spēle pret "Avtodor".

VEF Rīga - Astana 71:93 (23:25, 14:29, 25:10, 9:29)
VEF Rīga: Zeks 15, Gražulis 15, Ate 10, Misters 9, Endrjūzs 9, Durems 6, Džeksens 4, Mejeris 3, Ausējs 0, Stumbris 0, Janičenoks 0, Čavars 0
Astana: Žiguļins 23, Grosels 18, Dženkinss 14, O'Braiens 11, Hortons 11, Klemonss 10, Jergali 3, Marčuks 3, Bažins 0, Ščerbaks 0, Murzagalijevs 0, Gavrilovs 0

VTB līga, kopvērtējums

VKomandaU-Z%
1.CSKA8-0100.0%
2.Khimki8-0100.0%
3.Unics6-185.7%
4.Zenit4-266.7%
5.Lokomotiv-Kuban4-357.1%
6.Astana4-357.1%
7.Kalev/Cramo3-537.5%
8.Enisejy3-537.5%
9.Avtodor2-433.3%
10.Zielona Gora2-433.3%
11.Nizhny Novgorod2-528.6%
12.Parma2-528.6%
13.Tsmoki1-614.3%
14.VEF1-712.5%

, 2018-11-19 21:24, pirms 6 gadiem
kā var tik nestabili spēlēt? Un tās kļūdas, muļķīgas spēlētāju kļūdas....Jaunie leģionāri pagaidām redzami krīt ārā no saspēles, bet tas bija gaidāms
, 2018-11-19 21:24, pirms 6 gadiem
ieslēdzu,skatos 64:67, aizeju prom, atnāku pēc brīža, jau 68:87!! VNK WOW augstākā meistarklase
, 2018-11-19 21:25, pirms 6 gadiem
Tādā ziņā stabili. Stabili nabagi!!!
, 2018-11-19 21:25, pirms 6 gadiem
īstenībā skaisti. Izvālē vefu savu pustukso tribīņu priekšā ar 22 punktu starpību un ielaižot gandrīz 100...skatītaji malači, pameta zāli jau krietni pirms beigām....
reksim jau būs ko attaisnot to lēkājošo pirdienu zāles malā. Ja viņu atlaistu, viņš varētu lbl 5 līgu varbūt trennēt....nožēlojami
, 2018-11-19 21:26, pirms 6 gadiem
markkomartins rakstīja: īstenībā skaisti. Izvālē vefu savu pustukso tribīņu priekšā ar 22 punktu starpību un ielaižot gandrīz 100...skatītaji malači, pameta zāli jau krietni pirms beigām....
reksim jau būs ko attaisnot to lēkājošo pirdienu zāles malā. Ja viņu atlaistu, viņš varētu lbl 5 līgu varbūt trennēt....nožēlojami
nu ko Tu čīkste te, nepatīk, neskaties un nenāc kvekšķēt šeit, to es nekādi nespeju saprast. Un ko atlaistu? Gailīti? Viņš pieļauj muļķīgas kļūdas vai spēlētāji? Viņam iet viņu vietā spēlēt? Vai piespēles dot garajiem, nevis pretiniekam rokās?
, 2018-11-19 21:26, pirms 6 gadiem
jā atspēlē 17 bet ierij ar 22... kas ar to janičenoku. pilnīgs ārprats. ja nav tad nav, ko tur mocīt viņu...
, 2018-11-19 21:26, pirms 6 gadiem
Švaka spēle tur tik Gražulis ,Zacks ,Ate daudzmas var spelēt +Durhems un Misters piepalīdz.Jaunie leģi var redzēt ka nav gatavi vēl un Meijerim pazues bijušas vairakas ka ar nav vel formā.Slikti ka nosēdies ir pamatīgi Ausējs un balasts ir Janičenoks, Stumbris, Čavars no kuriem pienesums minimāls.Jācer ka tāds periods ir bet velāk būs labak bet drīz jāsspēlē pret Kalev un Avtodor laika saspēlei nav.
, 2018-11-19 21:27, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: nu ko Tu čīkste te, nepatīk, neskaties un nenāc kvekšķēt šeit, to es nekādi nespeju saprast.
eu durik. mans viedoklis, ko gribu to rakstu....
, 2018-11-19 21:27, pirms 6 gadiem
markkomartins rakstīja: īstenībā skaisti. Izvālē vefu savu pustukso tribīņu priekšā ar 22 punktu starpību un ielaižot gandrīz 100...skatītaji malači, pameta zāli jau krietni pirms beigām....
reksim jau būs ko attaisnot to lēkājošo pirdienu zāles malā. Ja viņu atlaistu, viņš varētu lbl 5 līgu varbūt trennēt....nožēlojami
100 skatītāji bija tribīnēs?
, 2018-11-19 21:28, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 100 skatītāji bija tribīnēs?
ja pavelk uz augšu, tad jā... nabagmāja.
, 2018-11-19 21:29, pirms 6 gadiem
markkomartins rakstīja: ja pavelk uz augšu, tad jā... nabagmāja.
tev acumērs diezgan slikts, tur stabili tam simtam pāri, diezgan pāri
, 2018-11-19 21:30, pirms 6 gadiem
Tie leģi kurus ņem ir pavisam švaki, tik daudz zaudētu bumbu ārprātā.. Ate ar Ausēju nosēdušies, vēl Gražulis kaut ko mēģina, tas arī viss..
, 2018-11-19 21:30, pirms 6 gadiem
markkomartins rakstīja: eu durik. mans viedoklis, ko gribu to rakstu....
Dīvains cilvēks, nepatīk, bet skatās un vēl komentē
, 2018-11-19 21:31, pirms 6 gadiem
Cit tur trūka uzvarai nieka 19 punkti gandrīz
, 2018-11-19 21:31, pirms 6 gadiem
jeepis59 rakstīja: Tie leģi kurus ņem ir pavisam švaki, tik daudz zaudētu bumbu ārprātā.. Ate ar Ausēju nosēdušies, vēl Gražulis kaut ko mēģina, tas arī viss..
Loģiski, ka viņi pašlaik nebūs iespēlējušies, it īpaši Andrews, kurš ir pēc ilgas pauzes.....Mani māc jautājums, jūs domājat, ka tie spēlētāji ir Eirolīgas līmeņa, ka nu nāks un metīs padsmit punktus spēlē un būs mististiski saspēlējušies?
, 2018-11-19 21:32, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: tev acumērs diezgan slikts, tur stabili tam simtam pāri, diezgan pāri
un tev Tas apmierina. Rīgas klubs ar senām tradīcijām. 3 auni bungas dauza, 6 karsejas pa laukumu lēkā, un pusotrs simts tribīnēs.... wow vefam un jaunupupam
, 2018-11-19 21:32, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Dīvains cilvēks, nepatīk, bet skatās un vēl komentē
Tev jau arī nepatīk ČL, bet skaties, tāpēc liec cilveku mierā.
, 2018-11-19 21:33, pirms 6 gadiem
Kalevam jau 3 vinnes in VTB
, 2018-11-19 21:33, pirms 6 gadiem
markkomartins rakstīja: un tev Tas apmierina. Rīgas klubs ar senām tradīcijām. 3 auni bungas dauza, 6 karsejas pa laukumu lēkā, un pusotrs simts tribīnēs.... wow vefam un jaunupupam
Pat vairāk kā pusotrs simts, nepārspīlē....Un paskaties kopējo tendenci, ka basketbolam, klubu līmenī, tie skatītāji krīt.

Protams, ka mani tas neapmierina, bet vismaz tagad pat reklāmas parādās, kas jau ir vismaz kaut kas, nekā pliks tvīts vai posts
, 2018-11-19 21:34, pirms 6 gadiem
Nožēlojama spēle. Jālaiž Gailītis prom, kā treneris viņš nekam neder. Arī sastāva komplektācija galīgi garām.
Tiešām kāds VEF sistēmā cerēja, ka Ausējs un Stumbris vilks šo līmeni? Arī leģionāri ir zem katras kritikas (izņemot varbūt Zeku).
Ja cienijami grib spēlēt (ne tikai eksistēt) iekš VTB, tad sastāva komplektācijai jāpieiet daudz nopietnāk un ar lielāku atbildību. Nevis nemt leģus kuri knapi pabeiguši universitāti vai kapājušies pa ļoti zemām līgām. Arī vietējos kadrus varēja tomērr labākus salasīt

Nožēlojami
, 2018-11-19 21:34, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Loģiski, ka viņi pašlaik nebūs iespēlējušies, it īpaši Andrews, kurš ir pēc ilgas pauzes.....Mani māc jautājums, jūs domājat, ka tie spēlētāji ir Eirolīgas līmeņa, ka nu nāks un metīs padsmit punktus spēlē un būs mististiski saspēlējušies?
Paši vainīgi par to nesaspēlēšanos, ja neprot normālus spēlētajus laikā atrast, t.i., uz sezonas sākumu.
, 2018-11-19 21:35, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev jau arī nepatīk ČL, bet skaties, tāpēc liec cilveku mierā.
Mani interesē BKV, tāpēc es skatos....VTB jau arī, bez VEF, es vairāk īsti nekam nesekoju, tik cik palasu par mūsējo rezultātiem un tvitterī redzu, nekad neesmu speciāli meklējis vai skatījies spēles
, 2018-11-19 21:35, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Paši vainīgi par to nesaspēlēšanos ja neprot normālus spēlētajus laikā atrast, t.i., uz sezonas sākumu.
da kam Tu to skaidro. redzēsi, vēl jau kādus trīs pamainīs...
, 2018-11-19 21:36, pirms 6 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Nožēlojama spēle. Jālaiž Gailītis prom, kā treneris viņš nekam neder. Arī sastāva komplektācija galīgi garām.
Tiešām kāds VEF sistēmā cerēja, ka Ausējs un Stumbris vilks šo līmeni? Arī leģionāri ir zem katras kritikas (izņemot varbūt Zeku).
Ja cienijami grib spēlēt (ne tikai eksistēt) iekš VTB, tad sastāva komplektācijai jāpieiet daudz nopietnāk un ar lielāku atbildību. Nevis nemt leģus kuri knapi pabeiguši universitāti vai kapājušies pa ļoti zemām līgām. Arī vietējos kadrus varēja tomērr labākus salasīt

Nožēlojami
Un tagad nosauc tos vietējos spēlētājus, kuri labāki? Ja esi palaidis garām, mums tas resurss ir nabadzīgs
, 2018-11-19 21:37, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Paši vainīgi par to nesaspēlēšanos, ja neprot normālus spēlētajus laikā atrast, t.i., uz sezonas sākumu.
Nepaveicās ar atlasi, ne pirmais, ne pēdējais klubs, es reāli nesaprotu tā piesaukšanu....VEF ir mazbudžeta klubs, kam vienmēr ir jāmin ar spēlētājiem, reizēm uzmin, kā ar Krusu, Robinsonu utt. reizēm nē
, 2018-11-19 21:40, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nepaveicās ar atlasi, ne pirmais, ne pēdējais klubs, es reāli nesaprotu tā piesaukšanu....VEF ir mazbudžeta klubs, kam vienmēr ir jāmin ar spēlētājiem, reizēm uzmin, kā ar Krusu, Robinsonu utt. reizēm nē
A varbūt klubs vnk varētu strādāt nopietnāk?
, 2018-11-19 21:41, pirms 6 gadiem
Jamals rakstīja: Cit tur trūka uzvarai nieka 19 punkti gandrīz
Laba ironija! Muļķīgs virsraksts un vēl ne "pārāk veiksmīgu pēdējo ceturtdaļu"! Katastrofālu!
, 2018-11-19 21:42, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: A varbūt klubs vnk varētu strādāt nopietnāk?
Nopietnāka strādāšana dos lielāku algu budžetu? Budžets ir tāds kā ir un, pa lielam, ieberzās jau tikai ar Council, ka viņš bija nabags no epizožu lasīšanas un trojkām, kas vispār bija šausmas....Lūks, jau no paša sākuma bija 50/50 risks, jo nekad nevar zināt, ka būs spējīgs iejusites un izpildīt to, ko prasa. Piemēri te pat tālu nav jāmeklē, tajā pašā vefā, bija Robinsons, ar kuru izvilka pilno lozi un tad frades sezonā bija tāds spēlētājs Spīdijs, ja tādu atceries, kurš neko citu, kā skriet, nemācēja.

Protams, ir jautājums, vai vispār vajag riskēt ar tiem pēc koledžas jauniešiem. Varēja BKV ceļu iet, bet tur arī izskatās, ka Bīns prom varētu doties. Vietējie spēlētāji arī ir tādi, kādi viņi ir. Noteikti, ka Gailītis ar savu treneru korpusu kaut kur pieļāva kļūdas komplektācijā, es teiktu, ka nevajadzēja sastāva veidošanu balstīt uz vietējiem, bet uzreiz kādus 4-5 leģus, nopietni.
, 2018-11-19 21:47, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un tagad nosauc tos vietējos spēlētājus, kuri labāki? Ja esi palaidis garām, mums tas resurss ir nabadzīgs
Varēja "mēģināt" salasīt.
Lomažs, Šķēle
Bērzu vajadzēja paturēt

Protams, ka resurs ir nabadzīgs, bet tāpēc jau nevajag vākt kuru katru letiņu, tikai lai VTB paspēlētu un izgāztos. Un ja par leģiem, tad neticu, ka nevarēja ko labāku atrast jau vasarā.

Sāktu laicīgi runāt, tad varēja jau nu toč nocopēt Lomažu arī varbūt Šķēli pierunātu
, 2018-11-19 21:47, pirms 6 gadiem
Ja ņemt 4-5 leģus tad vajadzēja Kalev ceļu iet kur spēlē arī daži eiropieši kuriem nav speles stils uz statistikas lasīšanu līdzīgi kā pagājšgad Labuckas.
, 2018-11-19 21:47, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nopietnāka strādāšana dos lielāku algu budžetu? Budžets ir tāds kā ir un, pa lielam, ieberzās jau tikai ar Council, ka viņš bija nabags no epizožu lasīšanas un trojkām, kas vispār bija šausmas....Lūks, jau no paša sākuma bija 50/50 risks, jo nekad nevar zināt, ka būs spējīgs iejusites un izpildīt to, ko prasa. Piemēri te pat tālu nav jāmeklē, tajā pašā vefā, bija Robinsons, ar kuru izvilka pilno lozi un tad frades sezonā bija tāds spēlētājs Spīdijs, ja tādu atceries, kurš neko citu, kā skriet, nemācēja
Piekrītu markko.martins, jo domāju, ka būs vēl jauni spēlētāji un tie, kuri pametīs VEF šosezon. Tu atkal varēsi čīkstēt par nesaspēlēšanos. Stumbrim vispār spēlēšana VTB ir kā debesu dāvana.
, 2018-11-19 21:48, pirms 6 gadiem
Man personīgi VEF sastāvā nepatīk, ka nav spēlētāja, kurš vēlas uzvarēt, respektīvi, iet pāri visiem, lai tikai tā uzvara būtu. To pareizi būtu nosaukt par uzvarētāju psiholoģiju. Tādai ir jābūt līderim, lai spētu pārējo sastāvu sev pacelt, pagaidām neredzu nevienā spēlētājā to, atskaitot divus jaunos leģus, par agru spriest par viņiem.
, 2018-11-19 21:49, pirms 6 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Varēja "mēģināt" salasīt.
Lomažs, Šķēle
Bērzu vajadzēja paturēt

Protams, ka resurs ir nabadzīgs, bet tāpēc jau nevajag vākt kuru katru letiņu, tikai lai VTB paspēlētu un izgāztos. Un ja par leģiem, tad neticu, ka nevarēja ko labāku atrast jau vasarā.

Sāktu laicīgi runāt, tad varēja jau nu toč nocopēt Lomažu arī varbūt Šķēli pierunātu
Paldies Dievam, ka Lomažs palika BKV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-11-19 21:50, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Piekrītu markko.martins, jo domāju, ka būs vēl jauni spēlētāji un tie, kuri pametīs VEF šosezon. Tu atkal varēsi čīkstēt par nesaspēlēšanos. Stumbrim vispār spēlēšana VTB ir kā debesu dāvana.
Nečīkstēju, norādīju tikai to, ka no viņiem nebija nekas nopietns šodien sagaidāms un izskatās, ka garajā galā, kāds nāks klāt, bet ļoti šaubos, ka atlaists kāds tiks.

Stumbrim jā, bet es saprotu, ka viņam praktiski nav paredzētes minūtes tur, tikai LAT - EST līgā
, 2018-11-19 21:51, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: nu ko Tu čīkste te, nepatīk, neskaties un nenāc kvekšķēt šeit, to es nekādi nespeju saprast. Un ko atlaistu? Gailīti? Viņš pieļauj muļķīgas kļūdas vai spēlētāji? Viņam iet viņu vietā spēlēt? Vai piespēles dot garajiem, nevis pretiniekam rokās?
Tad jau ņemot vērā pussauso baranku VTBtabļicā, un kā saki treneris piespēles nedod, varbūt naudas taupīšanas nolūkos tevi ielikt par treneri?
Nez jebkurš NBA treneris būtu atlaists, izņemot tankojošās komandas!
, 2018-11-19 21:51, pirms 6 gadiem
petjka_neimanitis_100866384245432 rakstīja: Gods un slava Lembergu Aivariņam! Būtu jums arī Rīgā tāds saimnieks, ļoti iespējams būtu arī Eirolīgas klubs. Kā arī paņemtu štatā tādu GM kā mūsu Pepeļņicu, tas stabili jums sakomplektētu Eirolīgas līmeņa sastāvu par pus cenu.

p.s. Alus cičos ir spēks. Priecājos, ka arī sektora jefiņi aktīvi komentē pie naidnieka VEF un VTB rakstiem.
Tev arī jauku vakaru.
, 2018-11-19 21:51, pirms 6 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Varēja "mēģināt" salasīt.
Lomažs, Šķēle
Bērzu vajadzēja paturēt

Protams, ka resurs ir nabadzīgs, bet tāpēc jau nevajag vākt kuru katru letiņu, tikai lai VTB paspēlētu un izgāztos. Un ja par leģiem, tad neticu, ka nevarēja ko labāku atrast jau vasarā.

Sāktu laicīgi runāt, tad varēja jau nu toč nocopēt Lomažu arī varbūt Šķēli pierunātu
Lomažs atkrīt, Šķēle atkal pārāk dārgs....Bērzu vienīgais, ka varēja paturēt un par kapteini likt
, 2018-11-19 21:52, pirms 6 gadiem
Un Gailītis lv titulu ir zaudējis gan Valmierai, gan Ventspilij.
Manuprāt nākamsezon vajag jaunu treneri un startēt Eiropā!
, 2018-11-19 21:52, pirms 6 gadiem
Vafelēm vismaz stabilitāte čekistu bankas līgā - pakāš visiem.
, 2018-11-19 21:54, pirms 6 gadiem
valjero rakstīja: Un Gailītis lv titulu ir zaudējis gan Valmierai, gan Ventspilij.
Manuprāt nākamsezon vajag jaunu treneri un startēt Eiropā!
Domā ka Eiropā mazāk zaudēs?
, 2018-11-19 21:54, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nečīkstēju, norādīju tikai to, ka no viņiem nebija nekas nopietns šodien sagaidāms un izskatās, ka garajā galā, kāds nāks klāt, bet ļoti šaubos, ka atlaists kāds tiks.

Stumbrim jā, bet es saprotu, ka viņam praktiski nav paredzētes minūtes tur, tikai LAT - EST līgā
LAT-EST līgas svarīgākajos mačos tāpat Stumbris tupēs uz sola, tikpat labi viņa vietā varēja kādu U-izlašu spēlētāju ņemt. Nedomāju, ka VEF būtu zaudētājs tādā gadījumā.
, 2018-11-19 21:54, pirms 6 gadiem
valjero rakstīja: Tad jau ņemot vērā pussauso baranku VTBtabļicā, un kā saki treneris piespēles nedod, varbūt naudas taupīšanas nolūkos tevi ielikt par treneri?
Nez jebkurš NBA treneris būtu atlaists, izņemot tankojošās komandas!
Tu nopietni pieļauj to, ka atlaižot Gailīti pēkšņi kaut kas nopietni sastāvā mainītos un spēlētaji beigtu kļūdīties? Protams, ka trenera jautājums visticamāk tur tagad arī paceļas, lai gan vēsture vēsta, ka gaidīs pārtraukumu gan jau....

Es vienkārši neredzu jēgu mainīt treneri mainīšanas pēc. Jā, islaicīgs uzlabojums gan jau būtu, piekrītu.
, 2018-11-19 21:55, pirms 6 gadiem
Labas trešās ceturtdaļas pēdējās minūtes un turpinājumā... pilnīgs murgs. Kad Gailītis sataisīs normālu sastāvu? Ar šitiem afrikāņu talantiem aiz dīķa pilnas lidostas, zeperi dīdās uz koferiem un gaida zvanu no Jaunupa... Ākstu bars! VEFs ir kā caurstaigājama sēta, kurai visi šitie lētie "talanti" iet cauri un nekādu sauso atlikumu neatstāj... Šī sezona ir viens vienīgs kauns kādreiz cienījamam klubam, vēl briesmīgāka ir tikai Latvijas valsts izlase futbolā...
, 2018-11-19 21:56, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: LAT-EST līgas svarīgākajos mačos tāpat Stumbris tupēs uz sola, tikpat labi viņa vietā varēja kādu U-izlašu spēlētāju ņemt. Nedomāju, ka VEF būtu zaudētājs tādā gadījumā.
Es personīgi būtu vēlējies redzēt jo Jēkabpils vienu jauno kadru. Mani negatīvi pagaidām Hāzners pārsteidz, vai nav gatavs vai kas, jo Lat-Est līgā, izskatās vismaz man, ka viņam dos diezgan spēlēt, bet līdz šim tikai vidējs sniegums
, 2018-11-19 21:58, pirms 6 gadiem
Es būtu šokā, ja pēkšņi Muižnieks pārņemtu komandas grožus
, 2018-11-19 22:04, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es būtu šokā, ja pēkšņi Muižnieks pārņemtu komandas grožus
Kāda mārrutka pēc?! Kaža, nudien, nav mazohists, kuram baudu sagādā šaušana sev kājā...
, 2018-11-19 22:07, pirms 6 gadiem
Ka valters teica-kamer tāds pi...rs ka jaunups būs pie komandas stūres nekas nemainīsies.
, 2018-11-19 22:07, pirms 6 gadiem
VEF varetu spelet vidusskolas sporta zale, un vel tad butu tuksas vietas palikusas tribines.
, 2018-11-19 22:15, pirms 6 gadiem
wolmar rakstīja: Kāda mārrutka pēc?! Kaža, nudien, nav mazohists, kuram baudu sagādā šaušana sev kājā...
Tātad domā, ka Muižnieks atteiktos trenēt profesionālu klubu, kas spēlē labā līmenī, ja viņam protams piedāvātu? Lai kā jūs, kā arī es pats, nenorādītu uz tiem trūkumiem, kas tur ir, tas nemainīs pamatlietas - profesionāls klubs, laba bāze, labs spēļu līmenis, vadība nejaucas trenera lietās. Tas, ko mēs te runājam, ir tikai lirika. Būsim reāli.
, 2018-11-19 22:18, pirms 6 gadiem
Kur tu te saredzi "kas spēlē labā līmenī"? Laikam taču abi vērojam vienu un to pašu komandu... Ir sakarīgas epizodes, ir daži normāli spēlētāji komandā, kas regulāri rāda sakarīgu un rezultatīvu spēli. Un tas arī viss. Viss pārējais ir pilnīgs sviests.
, 2018-11-19 22:23, pirms 6 gadiem
wolmar rakstīja: Kur tu te saredzi "kas spēlē labā līmenī"? Laikam taču abi vērojam vienu un to pašu komandu... Ir sakarīgas epizodes, ir daži normāli spēlētāji komandā, kas regulāri rāda sakarīgu un rezultatīvu spēli. Un tas arī viss. Viss pārējais ir pilnīgs sviests.
Redzi, mēs domājas divas dažādas lietas, Tu par spēlētajiem, bet es tīri par Lat-Est un VTB....Tas bīja tīri turnīru ziņā domāts. Katram trenerim ir savs redzējums un nereti pēc to maiņām arī spēlētaji pamainās.
, 2018-11-19 22:25, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Redzi, mēs domājas divas dažādas lietas, Tu par spēlētajiem, bet es tīri par Lat-Est un VTB....Tas bīja tīri turnīru ziņā domāts. Katram trenerim ir savs redzējums un nereti pēc to maiņām arī spēlētaji pamainās.
Tā ir taisnība, ka Janičenoks pusi algas dod Jaunupam?
, 2018-11-19 22:26, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tā ir taisnība, ka Janičenoks pusi algas dod Jaunupam?
kas tas par murgu?
, 2018-11-19 22:28, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: kas tas par murgu?
Stumbrim vispār alga ir?
, 2018-11-19 22:30, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Stumbrim vispār alga ir?
kā, lai es to zinu
ps. pacenties pacelt savu līmeni, pagaidām troļļu ziņā atpaliec kādus pāris gadu
, 2018-11-19 22:41, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: kā, lai es to zinu
ps. pacenties pacelt savu līmeni, pagaidām troļļu ziņā atpaliec kādus pāris gadu
Par trolli netaisos pārvērsties.
, 2018-11-19 22:47, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Par trolli netaisos pārvērsties.
aha, aha
, 2018-11-19 22:57, pirms 6 gadiem
Mejerim un Ausējam pagaidām par izlasi vajadzētu aizmirst to viens nosēdies bet otrs ja labi 50-60% gatavs spēlēt.
, 2018-11-19 23:13, pirms 6 gadiem
Nav jēgas mainīt spēlētājus kā cimdus, tas neko nedod. Te nepieciešama trenera maiņa, svaigs skats uz spēli!
, 2018-11-19 23:43, pirms 6 gadiem
Tie,kas paklausīja,var droši iet prom no darba- vēlviena alga
, 2018-11-20 07:02, pirms 6 gadiem
Ar katru gadu arvien švakāk vtb līgā. Būs otrs Dinamo. Ja nevar nopirkt labus leğus nav ko spēlēt tanī līgā. Mazohisms.
, 2018-11-20 07:15, pirms 6 gadiem
Mejeris protams vēl nav formā. Ausējs nav slikts. Jautājumus izraisa leğu izvēle. Ventspils ar mazāku budžetu tradicionāli priekšā vefam. Neredzu arī kurā vietā Vefam ir superuzbrukums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja