Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Teides asaras: Tenerifes tornis Šermadini uzlauž VEF aizsardzību

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Teides asaras: Tenerifes tornis Šermadini uzlauž VEF aizsardzību
Giorgijs Šermadini 2021. gada 17. martā. Foto: FIBA

VEF basketbolisti trešdien, 17. martā, izbraukumā zaudēja "Tenerife" ar 64:77. Pretinieku līderis Giorgijs Šermadini 25 punktiem pievienoja deviņas atlēkušās bumbas. Nākamā Čempionu līgas "Top 16" spēle – 24. martā Rīgā pret “Burgos”.

Jāņa Gailīša, Jevgeņija Kosuškina, Dāvja Čodera un Oskara Ernšteina trenētā komanda otro nedēļu pēc kārtas spēlēja bez Aleksandra Madsena un Aigara Šķēles. Somu centra spēlētājam marta sākumā tika reģistrēts pozitīvs PCR tests Burgosā, savukārt latviešu aizsargam līdzīgs iznākums Rīgā. Par astoto spēlētāju rīdzinieku rotācijā kļuva Arnolds Helmanis, bet joprojām nācās iztikt bez Mārča Vītola.

Latvijas basketbola līdzjutējiem labi pazīstamajā “Santiago Martin” arēnā – sieviešu valstsvienība tajā spēlēja 2018. gada Pasaules kausa izcīņā – favorītes lomā bija “Tenerife”. Mājinieku komanda labi izmantoja Madsena prombūtni, centrā sūtot 217 centimetrus garo un 120 kilogramus garo Giorgiju Šermadini. Gruzīnu zvaigzne plosīja VEF groza apakšu, jau pirmajā puslaikā sametot 17 punktus.

Šermadini piesaistīja groza aizstāvju uzmanību, dodot brīvākas rokas Tenerifes snaiperiem. Ārpusē pirmo vijoli spēlēja soms Sasu Salins, līdz pārtraukumam realizējot 4 no 6 trīspunktu metieniem. Koncertam pievienojās urugvajiešu aizsargs ar Itālijas pasi – Bruno Fitipaldo perimetrā izcēlās divreiz. Mājinieki pirmajā ceturtdaļā panāca divciparu pārsvaru (17:28), bet puslaikā atrāviens pieauga līdz 13 punktiem – 33:46.

Trešajā ceturtdaļā laukuma saimnieku precizitāte sāka kristies, tomēr VEF punktus krāja lēni. Divdesmit astotajā minūtē “Tenerife” pārsvars sasniedza 17 punktus – 42:59. Pēc tam rīdzinieku uzbrukums piedzīvoja renesansi. Kaizers trieca bumbu grozā no augšas, bet Pineiro un Kulvietis iemeta pa trīspunktniekam. Trīsdesmit ceturtajā minūtē komandas šķīra tikai astoņi punkti – 57:65. Šermadini atbildēja ar 2+1 gājienu, pēc tam palīdzēja partneriem un ietrieca bumbu grozā no augšas – 74:59. VEF līdz pēdējai sekundei centās atspēlēties, tomēr centienus nedaudz pabojāja Kaizera nesportiskā piezīme.

J grupa, 17. marts, Santiago Martin Arena

Lenovo Tenerife – VEF Rīga 64:77 (28:17, 17:16, 17:14, 14:17)
Tenerife: Šermadini 25 (2p 9/14, 1p 7/8; 9ab, eff 31), Salins 17 (2p 1/3, 3p 5/10), Gerra 7, Sulejmanovičs 7, Fitipaldo 6, Dornekamps 5, Uertas 4, Justa 4, Rodrigess 2 (7ab), Lopess; Diess. Treneris Čuss Vidoreta.
VEF: Pineiro 22 (2p 5/6, 3p 3/4, 1p 3/3; 5ab, 5pp, eff 22), Kaizers 12 (2p 6/10, 3p 0/1; 4ab, 5pp), Olmens 10 (2p 2/5, 3p 2/5; 7rp), Zoriks 8 (6ab, 3rp), Ate 5, Helmanis 4, Kulvietis 3 (7ab), Kohs; Butirins, Krūmiņš. Treneris Jānis Gailītis.
Tiesneši: Tomas Jasevičius (Lietuva), Georgios Poursanidis (Grieķija), Mehmet Sahin (Turcija).

J grupas kalendārs

DienaSpēleRezultāts
02.03.2021Burgos – VEF76:75
03.03.2021Igokea – Tenerife62:82
09.03.2021VEF – Igokea75:91
Burgos – Tenerife101:79
17.03.2021Tenerife – VEF77:64
23.03.2021Tenerife – Igokea-
24.03.2021VEF – Burgos-
30.03.2021Igokea – Burgos-
31.03.2021VEF – Tenerife-
01.04.2021Burgos – Igokea-
06.04.2021Tenerife – Burgos-
Igokea – VEF-

J grupa 17. martā

#KomandaU-Z+/-
1Tenerife2-1+11
2Burgos2-0+23
----
3Igokea1-1-4
4VEF0-3-30
1 2 41 komentārs

  +4 [+] [-]

, 2021-03-17 22:42, pirms 3 gadiem
Teides asaras? wtf? Pareizi, Noviks.

Žēl, ka VEF sezonu noraka korona.

Leitis ar Helmani vienkārši traģiski, tiešām nebija, ko labāku vismaz leiša vietā paņemt?

Visu cieņu par cīņu laukumā. Retā sezona, kad tik tiešām visus uzteikt var. Jā, rezultāta nav, bet visi atstrādā savas minūtes.

  +6 [+] [-]

, 2021-03-17 22:44, pirms 3 gadiem
Nospeleja sava limeni, sapigakais pat nav par coronu (ar Skeli un somu iespejams butu 1 uzvara un saja spele -10) , bet tas, ka ar 2 specigiem papildinajumiem reali vareja cinities par iziesanu no grupas, jo sistema strada labi, bet iegaz speletaju meistariba.

     [+] [-]

, 2021-03-17 22:47, pirms 3 gadiem
Njaaa, ļoti žēl, ka Covids un traumas sezonas svarīgākajā posmā atņēma iespēju sasniegt sen nebijušus rezultātus Eiropas turnīros. Pirms nedēļas nācās spēlēt uzreiz nedēļu bez treniņiem un pašizolacijas bez Šķēles un Madsena un Vītola. Šoreiz varēja just, ka treniņi ir bijuši, tomēr Madsena zem groza un Šķēles bumbas kontrole ļoti pietrūka. Puikas cīnījās cik nu varēja. Bet nu ja komanda paliek bez lielākā spēka grozā apakšā, bez radošā Šķēles un vismaz viena mazā, kas var driblēt Vītola, nu nereāli. Vispār brīnums, ka te nebija - 40, jo Tenerife itin nemaz neizskatījās, ka iznākusi uz pastaigu, visu spēli kausēja VEFu ar zonas presingu, kas pilnībā noslogoja un atņēma spēkus Zorikam un Almanam. Metienus jau arī Salins salika slimus. Lielisks spēlētājs, lai cik grūti to atzīt. Ja nu tiešām žēl, ka neizdevas pacīnīties un pilnu sastāvu, jo nu Helmanis un Kulvietis, nu tie drīzāk ir ielāpi, ne palīgi. Nekas, cerams uz Burgos būs atpakaļ Šķēle, cerams formā un Madsens. Aiziet VEFiņ!

  -1 [+] [-]

, 2021-03-17 22:50, pirms 3 gadiem
Nu... gruzīns iemeta dažus pirmos grozus. Es teiktu, ka truļi tur izšķīra daudz vairāk - tenerifes špīleri met un iemet. Mūsu komandā vienīgie, kas spēlē, ir 3 leģionāri. Letiņpuikas mīksti - kā Ate, tā Kohs un pārējie. Brīvu metienu taču bija cik uziet - atšķirībā no Tenerifes, VEF nespēja tos iemest. Brīvus metienus! Tas arī viss.

  +4 [+] [-]

, 2021-03-17 22:50, pirms 3 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Njaaa, ļoti žēl, ka Covids un traumas sezonas svarīgākajā posmā atņēma iespēju sasniegt sen nebijušus rezultātus Eiropas turnīros. Pirms nedēļas nācās spēlēt uzreiz nedēļu bez treniņiem un pašizolacijas bez Šķēles un Madsena un Vītola. Šoreiz varēja just, ka treniņi ir bijuši, tomēr Madsena zem groza un Šķēles bumbas kontrole ļoti pietrūka. Puikas cīnījās cik nu varēja. Bet nu ja komanda paliek bez lielākā spēka grozā apakšā, bez radošā Šķēles un vismaz viena mazā, kas var driblēt Vītola, nu nereāli. Vispār brīnums, ka te nebija - 40, jo Tenerife itin nemaz neizskatījās, ka iznākusi uz pastaigu, visu spēli kausēja VEFu ar zonas presingu, kas pilnībā noslogoja un atņēma spēkus Zorikam un Almanam. Metienus jau arī Salins salika slimus. Lielisks spēlētājs, lai cik grūti to atzīt. Ja nu tiešām žēl, ka neizdevas pacīnīties un pilnu sastāvu, jo nu Helmanis un Kulvietis, nu tie drīzāk ir ielāpi, ne palīgi. Nekas, cerams uz Burgos būs atpakaļ Šķēle, cerams formā un Madsens. Aiziet VEFiņ!
Par visu piekrītu, izņemto "Šķēles bumbas kontroli"

  +1 [+] [-]

, 2021-03-17 22:51, pirms 3 gadiem
Nebiju jau cerējis ka VEF tiks laukā no grupas, tomēr pirmā spēle Burgosā deva cerību par iespēju tikt laukā

  -1 [+] [-]

, 2021-03-17 22:52, pirms 3 gadiem
rediss77 rakstīja: Nospeleja sava limeni, sapigakais pat nav par coronu (ar Skeli un somu iespejams butu 1 uzvara un saja spele -10) , bet tas, ka ar 2 specigiem papildinajumiem reali vareja cinities par iziesanu no grupas, jo sistema strada labi, bet iegaz speletaju meistariba.
ar trīs iztrūkstošajiem spēlētājiem, stabili 2 uzvaras būtu grupā un domāju, ka Rīgā būtu kādam spāņu klubam jākrīt

     [+] [-]

, 2021-03-17 22:53, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Teides asaras? wtf? Pareizi, Noviks.

Žēl, ka VEF sezonu noraka korona.

Leitis ar Helmani vienkārši traģiski, tiešām nebija, ko labāku vismaz leiša vietā paņemt?

Visu cieņu par cīņu laukumā. Retā sezona, kad tik tiešām visus uzteikt var. Jā, rezultāta nav, bet visi atstrādā savas minūtes.
Ir jabut pilnigam idiotam, lai domatu, ka butu uzvaras pret igoke 70% spele vai pret ACB top 4 komandu. Bet vef faniem tas ir raksturigi izdomat neesosus aizbildinajumus un dzivot iedomu pasaule. Kad pavasari Kalev pagrudis ko tad teiksi? Korona? Korona nelauj vef spelet aizsardziba? Vai korona taisa 20 kludas spele?

  -3 [+] [-]

, 2021-03-17 22:56, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Ir jabut pilnigam idiotam, lai domatu, ka butu uzvaras pret igoke 70% spele vai pret ACB top 4 komandu. Bet vef faniem tas ir raksturigi izdomat neesosus aizbildinajumus un dzivot iedomu pasaule. Kad pavasari Kalev pagrudis ko tad teiksi? Korona? Korona nelauj vef spelet aizsardziba? Vai korona taisa 20 kludas spele?
jau pirmais apgalvojums par igokea parāda, ka no basketbola tu neko nezini, konkrēti apaļa 0.....Nē, tik tiešām, tava nespēja loģiski domāt ir vienkārši satriecoša. Es nebrīnīšos, ka dzīvē tikpat nejēdzīgs esi.

Bet nu tas heits no tevis ir tik parodisks. Es smejos, ka katru reizi par to

  +3 [+] [-]

, 2021-03-17 22:58, pirms 3 gadiem
Tagad cerams otro kārtu labāk nosspēlēs kad būs pilnā sastāvā un ar cerību ka nebūs 0-6.Viss atkarīgs kādā formā būs Šķēle un Madsens jo nav pāris nedēļas bijuši ar komandu

  +1 [+] [-]

, 2021-03-17 22:59, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: jau pirmais apgalvojums par igokea parāda, ka no basketbola tu neko nezini, konkrēti apaļa 0
Korona? Sapratu.... tikai interesanti, ka teici vef vareja but jau 2 uzvaras ar Armandu un Madsenu, bet nepimineji, ka armands nocakareja speles beigas Burgosa....varbut vinam jau covid bija spele pret Bulgariju? Divain. Turpini dzivot iedomu pasaule. Tev kads maksa lai tu rakstitu pilnigas glupibas vai ari tu vienkarsi esi tups?

  +3 [+] [-]

, 2021-03-17 22:59, pirms 3 gadiem
Kāpēc Gailītis minūtes pārtraukumos, kā iepriekšējā eirokausa spēlē, nekliedza f**k you bļeģ? Uzreiz būtu cita spēle.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-17 23:01, pirms 3 gadiem
dvielis rakstīja: Kāpēc Gailītis minūtes pārtraukumos, kā iepriekšējā eirokausa spēlē, nekliedza f**k you bļeģ? Uzreiz būtu cita spēle.
Vins sakliedza uz Kaizeru, tad sis uznaca laukuma un guva 6 punktus pec kartas. Laikam jau kautkads speks taja kliegsana tur slepjas?

  +3 [+] [-]

, 2021-03-17 23:02, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: ar trīs iztrūkstošajiem spēlētājiem, stabili 2 uzvaras būtu grupā un domāju, ka Rīgā būtu kādam spāņu klubam jākrīt
Ir ka ir, un isais solins iesita sapigi, otrajai kartai vajadzeja klat 2 labus speletajus,ja bija kaut kadas ambicijas. Vienu trekno un vienu aatro.

  -3 [+] [-]

, 2021-03-17 23:03, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Ir jabut pilnigam idiotam, lai domatu, ka butu uzvaras pret igoke 70% spele vai pret ACB top 4 komandu. Bet vef faniem tas ir raksturigi izdomat neesosus aizbildinajumus un dzivot iedomu pasaule. Kad pavasari Kalev pagrudis ko tad teiksi? Korona? Korona nelauj vef spelet aizsardziba? Vai korona taisa 20 kludas spele?
Ienāca "neitrālais" vef heiteris🙈😄😄😄 iedomu pasaule būs tāda, ka VEFs ar četriem spēlētājiem pāries pāri gan Ventspilij, gan Kalevam, bet tici man, nevienam VEF fanam šī dīķa sporta spēles šobrīd neinteresē, jo rezultāts tur tāpat ir skaidrs. Eksperts 😄

  -3 [+] [-]

, 2021-03-17 23:03, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Korona? Sapratu.... tikai interesanti, ka teici vef vareja but jau 2 uzvaras ar Armandu un Madsenu, bet nepimineji, ka armands nocakareja speles beigas Burgosa....varbut vinam jau covid bija spele pret Bulgariju? Divain. Turpini dzivot iedomu pasaule. Tev kads maksa lai tu rakstitu pilnigas glupibas vai ari tu vienkarsi esi tups?
Pirmkārt, to raksta cilvēks, kuram neskaitāmas reizes ir teikuši, ka spēlē AIGARS!!!!TU esi tupa zoss?

Otrs, 2 uzvaras grupā, bija domāts, ka sezonas beigās, jo ja nepamanīji, tad Igokea pat novājinātu VEF, ar 1 treniņu dienu, knapi uzvarēja....Lai gan pieļauju, ka neredzēji to, ka spēlētāji nebija jaunās shēmas līdz gala apguvuši un izmainītās izspēles, ne tā?

  -3 [+] [-]

, 2021-03-17 23:04, pirms 3 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Ienāca "neitrālais" vef heiteris🙈😄😄😄 iedomu pasaule būs tāda, ka VEFs ar četriem spēlētājiem pāries pāri gan Ventspilij, gan Kalevam, bet tici man, nevienam VEF fanam šī dīķa sporta spēles šobrīd neinteresē, jo rezultāts tur tāpat ir skaidrs. Eksperts 😄
"ar 4 speletajiem paries pari Kalev, tici man". Deram jaunu Audi a8?

  +2 [+] [-]

, 2021-03-17 23:06, pirms 3 gadiem
Bišķi jāpielabo. Tas čalis, Širmoviks, nevar vienlaicīgi būt 217 garš un 120 garš. Reiz bijām uz hokeju Ļubļanā, tur dabūjām smuku turnīra bukletu. Augums-višina, svars-teža! Visu mūžu tagad atceros, kaut naktī pamodini!

  -2 [+] [-]

, 2021-03-17 23:06, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: "ar 4 speletajiem paries pari Kalev, tici man". Deram jaunu Audi a8?
pirms deri, atceries, ka Štelmahers, taktiski, zaud vienos vārtos Gailītim.

  -2 [+] [-]

, 2021-03-17 23:06, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: ja nepamanīji, tad Igokea pat novājinātu VEF, ar 1 treniņu dienu, knapi uzvarēja....
Es laikam lasit nemaku. Kuru speli tu skatijies? to kur vini 3/4 bija vadiba un uzvareja ar +15 iemetot 91 punktu?

  -1 [+] [-]

, 2021-03-17 23:07, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pirmkārt, to raksta cilvēks, kuram neskaitāmas reizes ir teikuši, ka spēlē AIGARS!!!!TU esi tupa zoss?

Otrs, 2 uzvaras grupā, bija domāts, ka sezonas beigās, jo ja nepamanīji, tad Igokea pat novājinātu VEF, ar 1 treniņu dienu, knapi uzvarēja....Lai gan pieļauju, ka neredzēji to, ka spēlētāji nebija jaunās shēmas līdz gala apguvuši un izmainītās izspēles, ne tā?
+16 nav knapi

  -1 [+] [-]

, 2021-03-17 23:07, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: pirms deri, atceries, ka Štelmahers, taktiski, zaud vienos vārtos Gailītim.
Regularas speles vtb pret Eiroligas/Eirokausu komandam. Kur vef trenesies? Pret Valmiera/Glass?

     [+] [-]

, 2021-03-17 23:07, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Es laikam lasit nemaku. Kuru speli tu skatijies? to kur vini 3/4 bija vadiba un uzvareja ar +15 iemetot 91 punktu?
nedaudz pārspīlēju ar vārdu knapi, bet kopumā viņi absolūti nekā neparādīja un tas pret komandu, kas bija vienu dienu trenējusies un ar izmainītām izspēlēm, dēļ iztrūkumiem sastāvā

     [+] [-]

, 2021-03-17 23:08, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Korona? Sapratu.... tikai interesanti, ka teici vef vareja but jau 2 uzvaras ar Armandu un Madsenu, bet nepimineji, ka armands nocakareja speles beigas Burgosa....varbut vinam jau covid bija spele pret Bulgariju? Divain. Turpini dzivot iedomu pasaule. Tev kads maksa lai tu rakstitu pilnigas glupibas vai ari tu vienkarsi esi tups?
Armands🙈🙈🙈 tu esi vienkārši izcils basketbola apskatnieks, guru, virtuozs🙈😄 Pilnigs zābaks 😄 Armands viņam😄Moš vēl Sandis Valters 😄

  -1 [+] [-]

, 2021-03-17 23:09, pirms 3 gadiem
loook ploik! rakstīja: +16 nav knapi
piekrītu, bet spēlēs bija redzams, ka Igokea absolūti nekā neparādīja, tik cik diviem spēlētājiem vairāk trīņi uzkrita kā parasti + labāku precizitāti, nekā vidēji. Uz tā jau izveidojās tas +16

  +3 [+] [-]

, 2021-03-17 23:12, pirms 3 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Armands🙈🙈🙈 tu esi vienkārši izcils basketbola apskatnieks, guru, virtuozs🙈😄 Pilnigs zābaks 😄 Armands viņam😄Moš vēl Sandis Valters 😄
viņam to stabili ir kādas 20+ reizes teikuši....Tas izsaka visu par tā cilvēka prāta spējām

  -1 [+] [-]

, 2021-03-17 23:12, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: nedaudz pārspīlēju ar vārdu knapi, bet kopumā viņi absolūti nekā neparādīja
Cmoooon, es saprotu, ka esi hardcore fans un turpinasi stastit ka korona visu izpostija utt, bet tev ir jaatzist - pret Igokea variantu nebija, ar tadu precizitati ka vini meta tur nebutu ne Skele, ne Madsens glabejs. Beidz liegties un atzisti, ka par so speli tu kapitali kludies, jo variantu tur nebija nevienu bridi. 60-70% realizetie, tur pat nebija tads iztrukums pec Madsena ka sodien. Ja Burgos savaks 8 virus uz nakamnedelu, tad gan VEF uzvares, bet tas ari viss.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-17 23:14, pirms 3 gadiem
Ventspils pāris palikušajiem faniem jau vairs nekas cits neatliek kā nākt un likt mīnusiņus komentāriem un paheitot, jo saprot, ka laukumā jau pretestību vairs nespēj izrādīt🤝 malači malači puikas, vismaz kaut kā ir jāmēģina sev prieciņu gūt😇

  +2 [+] [-]

, 2021-03-17 23:15, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: piekrītu, bet spēlēs bija redzams, ka Igokea absolūti nekā neparādīja, tik cik diviem spēlētājiem vairāk trīņi uzkrita kā parasti + labāku precizitāti, nekā vidēji. Uz tā jau izveidojās tas +16
Viņi arī tādi over achievers ar salīdzinoši mazu budžetu šosezon, līdzīgi kā VEF. Izskatās pēc mājas komandas, tāpēc domāju, ka pilnos sastāvos uzvaras dalītu uz pusēm.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-17 23:17, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Cmoooon, es saprotu, ka esi hardcore fans un turpinasi stastit ka korona visu izpostija utt, bet tev ir jaatzist - pret Igokea variantu nebija, ar tadu precizitati ka vini meta tur nebutu ne Skele, ne Madsens glabejs. Beidz liegties un atzisti, ka par so speli tu kapitali kludies, jo variantu tur nebija nevienu bridi. 60-70% realizetie, tur pat nebija tads iztrukums pec Madsena ka sodien. Ja Burgos savaks 8 virus uz nakamnedelu, tad gan VEF uzvares, bet tas ari viss.
Tu tik tiešām esi pamuļķis?

VEF nedēļu netrenējās, iztrūka 4 spēlētāji, mainījas defa un uzbrukuma izspēles.....Tas viss spēlē bija redzams un tieši tāpēc jau nebija variantu. Kā teicu, esi absolūta nulle tajā, jo neredzi, kā tas viss veidojas....Pret Igokea pēkšņi VEF parādījās "slazdi" defā, kas iepriekš tā nebija spēlēti un to izraisīja Madsena un Helmaņa trūkums utt.

Tāpat tev der iemācīties to, ka 2 spēlētāju esība maina ļoti daudz, it īpaši, ja tie ir no līderiem

  +1 [+] [-]

, 2021-03-17 23:19, pirms 3 gadiem
loook ploik! rakstīja: Viņi arī tādi over achievers ar salīdzinoši mazu budžetu šosezon, līdzīgi kā VEF. Izskatās pēc mājas komandas, tāpēc domāju, ka pilnos sastāvos uzvaras dalītu uz pusēm.
Es pieļauju tādu varbūtību. Es vienkārši spriežu pēc pirmās spēles pret Burgos, kur VEF ļoti labi darbojās....Ja būsim max sastāvā uz spēli pret Burgos, domāju, ka to paņemsim izbraukumā....Teiksim šī spēle jau pavisam savādāka izskatījās no VEF snieguma, es būtu labāk vēlējies, ka Tenerifes spēle būtu tad bijusi un Burgos tagad

  -2 [+] [-]

, 2021-03-17 23:20, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu tik tiešām esi pamuļķis?

VEF nedēļu netrenējās, iztrūka 4 spēlētāji, mainījas defa un uzbrukuma izspēles.....Tas viss spēlē bija redzams un tieši tāpēc jau nebija variantu. Kā teicu, esi absolūta nulle tajā, jo neredzi, kā tas viss veidojas....Pret Igokea pēkšņi VEF parādījās "slazdi" defā, kas iepriekš tā nebija spēlēti un to izraisīja Madsena un Helmaņa trūkums utt.

Tāpat tev der iemācīties to, ka 2 spēlētāju esība maina ļoti daudz, it īpaši, ja tie ir no līderiem
Tu tiesam rezervistu Armandu nosauci par lideri? Par pamulkiem runajot - laigs beigt, tu sac izdomat lietas, kuras nevari pieradit, jo tadu vienkarsi nav.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-17 23:22, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Tu tiesam rezervistu Armandu nosauci par lideri? Par pamulkiem runajot - laigs beigt, tu sac izdomat lietas, kuras nevari pieradit, jo tadu vienkarsi nav.
Pilnīgs mudaks🙈

  +3 [+] [-]

, 2021-03-17 23:22, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Tu tiesam rezervistu Armandu nosauci par lideri? Par pamulkiem runajot - laigs beigt, tu sac izdomat lietas, kuras nevari pieradit, jo tadu vienkarsi nav.
Njā, tāds nabags esi. Protams VEF nesēdēja bez treniņiem 5 dienas, protams AIGARS nav viens no līderiem, protams nemainījās spēles plāns Gailītim un izspēles utt......Tas vien pierāda, ka tev basketbols sastāv no plikiem skaitļiem un neko nejēdz tālāk par ekrānu. Tu tik tiešām esi viens liela pajobaks basketbolā

  +2 [+] [-]

, 2021-03-17 23:25, pirms 3 gadiem
Diemžēl bez normāla centra VEFam eiropā maz izredžu. Gan Šermadīnī, gan vecais Burusis drātē Kaizeru vienos vārtos. Vai tiešām tas leitis bija vajadzīgs? Un vēl tieši tad, kad to visvairāk vajag, Almans izskatās kā gaisu izlaidis. Izskatās, ka vismaz viena uzvara jau būs panākums šajā grupā.
1 2 41 komentārs