Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3
Autors: Rihards Olmanis

"Barons/LMT" neaptur bulgāru snaiperus

"Barons/LMT" neaptur bulgāru snaiperus
Mārtiņš Kravčenko pret Hristo Nikolovu
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Šodien Eiropas Kausa izcīņā basketbolā, B apakšgrupā "Arēnā Rīga" savā starp tikās "Barons/LMT" un "Lukoil Academic" vienības. Šoreiz abu komandu duelī pārāki izrādījās bulgāri, revanšējoties par piedzīvoto zaudējumu Sofijā - 88:84.

Eirokausa pirmā apļa trijās spēlēs Latvijas čempionvienības Rīgas "Barons/LMT" basketbolisti izcīnīja vienu uzvaru trijās spēlēs, viesos pārspējot tiešā šā vakara sāncenšus "Lukoil Academic" ar 88:75. Lai nodrošinātu izredzes cīnīties par izkļūšanu no grupas, "Barons/LMT" basketbolistiem uzvara bija ļoti nepieciešama.

Sākumsastāvi

"Barons/LMT" - Gusts, Kravčenko, Šķēle, Aleksanders, Bērziņš
"Lukoil Academic" - Akinss, Stefanovs, Banevs, Stoikovs, Veselinovs

Abpusēji augsta precizitāte, bet "Barons" kļūdās mazāk

Lai arī spēles sākumā vadībā izvirzījās laukuma saimnieki, škita, ka tam notikt vairāk palīdzēja, nevis rīdzenieku aizsardzība, bet viesu neveiklums uzbrukumā. "Lukoil Academic" nespēja gūt punktus no labām pozīcijām, kā arī bieži kļūdījās piespēlēs. Pēc Šķēles caurgājiena un ārā izmestas bumbas, Giedrus Gusts ar precīzu tālmetienu panāca 9:4 spēles piektajā minūtē, bet otrā galā ar trīs punktiem uzreiz atbildēja arī Akinss (pie tam pievienojot arī vienu soda metienu). Precīzo trīs punktu metienu sēriju turpināja Kravčenko, bet septītajā minūtē Aleksandrs panāca jau 16:8, kā rezultātā viesu treneris bija spiests uz laukuma izlaist baroneses - minūtes pārtraukums. Spēles astotajā minūtē Bērziņa slam-dunk un Šķēles divi punkta ļāva panākt jau 10 punktu pārsvaru, bet fani atkal tika ātri apklusināti - jau otro reizi viesi realizē 3+1, panākot 23:17. Ceturtdaļas izskaņā diezgan neveikli nospēlēja viesi un atpūtā komandas devās pie rezultāta 26:19, par labu laukuma saimniekiem.

Tālmetienu lietus uz abiem groziem

Arī otrajā ceturtdaļā turpināja valdīt ātrs basketbols, un pēc Hristova un Nikolova precīzajiem tālmetieniem viesi jau panāca nepatīkamo 28:30. Pēc Muižnieka minūtes pārtraukuma atkal tālmetienu realizē Nikolovs, bet šoreiz ar to pašu atbild arī Kravčenko - 31:33. Ceturtdaļas turpinājumā abas komandas realizēja tālmetienus, rezultāts auga, bet starpība saglabājās. Otrā ceturkšņa izskaņā līdera lomu viesiem uzņēmās pieredzējušais Stoikovs, veiksmīgi noslēdzot trīs viesu uzbrukumus, un atpūtā rīdzinieki ir spiesti doties esot iedzinēju lomā - 43:47. Pēc pirmā puslaika produktīvākie baroni bija ierastie līderi - Aleksanders 12 punkti un 8 atlēkušās bumbas, Gusts un Šķēle pa deviņiem punktiem.

Bulgāri atraujas, snaiperi turpina būt precīzi

Trešo ceturtdaļu ar slam-dunk iesāka Banevs, bet ceturtdaļas otrās minūtes izskaņā Šķēle panāca 49:49. Pēc mirkļa ar precīziem tālmetieniem apmainījās Gusts un Kostovs, bet sestajā minūtē, ar Roudsa pūlēm, beidzot vadību atguva laukuma saimnieki - 56:54. Prieki bija īsi, jo viesi realizēja jau savu 10. tālmetienu šodien, bet trešdaļas astotajā minūtē panāca jau 56:64. Ceturtdaļas izskaņā atkal lielisks ir Stoikovs, un pirms pēdējās desmit-minūtes rezultāta tablo vēsta nepatīkamu 59:67.

Atgūstamies, bet, lai pabeigtu veiksmīgi, pietrūkst spēka.

Ceturtajā ceturdaļā lielisku sniegumu demonstrē komandas kapteinis Armands Šķēle, divreiz triecot bumbu grozā no augšas, tiek panākts jau 65:67, bet viesi atkal ir precīzi no tālās distances - 71:75, kad spēlēt palikušas piecas minūtes. Akinss iemet jau 13. tālmetienu viesiem, bet šoreiz otrā galā atbild Šķēle. Pēc četriem Čārlza Roudsa punktiem, rezultāts jau atkal patīkamāks - 78:78. Tomēr pie piektās piezīmes tiek Giedrus Gusts, kas apgrūtina organizētību uzbrukumā. 25 sekundes līdz spēles beigām viesi panāca 82:85, bet uzbrukumā kļūdās Šķēle, kā rezultātā jau 82:88, un skatītāji sāk pamest savas sēdvietas. Spēles gala rezultāts - 84:88, sāpīgs zaudējums savās mājas sienās.

"Barons/LMT" rindās rezultatīvākais bija Armands Šķēle ar 26 punktiem, viņa kontā arī septiņas atlēkušās bumbas un sešas kļūdas. Jāpiemin arī Aleksandera iespētais - 18 punkti un 14 atlēkušās bumbas. Viesiem vismaz desmit punktus guva pieci spēlētāji, bet rezultatīvākie ar 14 punktiem bija Kostovs un Akinss.

Viesi realizēja 14 no 32 tālmetieniem, kas bija arī galvenais zaudējuma iemesls.

Eiropas Kausa izcīņa basketbolā, B apakšgrupa, 16.decembris

"Barons/LMT" - "Lukoil Academic"
84:88 (26:19, 17:28, 16:20, 25:21)

"Barons/LMT" - Šķēle 26 (7ab, 6k, 5rp), Aleksanders 18 (14ab), Gusts 12 (5rp), Roudss 10, Bērziņš 7, Kravčenko 6, Smits 5, Abernetijs 0.
"Lukoil Academic" - Kostovs 14, Akinss 14, Angelovs 13 (5k), Nikolovs 12, Stoikovs 10 (5rp), Stefanovs 8, Banevs 7, Goldvairs 6, Veselinovs 4.


, 2008-12-16 21:56, pirms 17 gadiem
FIBA un LV čempioni nevar apspēlēt mājās klubu, kam nav divi labi spēlētāji. Smiekli nāk! Varbūt kādu ārzemnieku nopirksim vēl? Varbūt tad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
, 2008-12-16 21:57, pirms 17 gadiem
Malaci !! Yes
Slēpts komentārs: klunja
, 2008-12-16 21:57, pirms 17 gadiem
Nu kāda šķidra spēle un attieksme dažbrīd, tāds arī pelnīts rezultāts!
Brīnos kā uzvarēja Barons bulgārijā! Būtībā eirokausi beigušies baronam!
Slikts vakars, divas zaudes šovakar basī!
, 2008-12-16 21:57, pirms 17 gadiem
diemzzel paassi vien vainiigi,passi noraka speeli
, 2008-12-16 21:57, pirms 17 gadiem
visu cieņu šķēlem par uguņošanu bet tādu kļūdu kādu viņš pieļāva izšķirīgajā uzbrukumā izlases vechiem nevajadzētu pieļaut!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 21:57, pirms 17 gadiem
attieksme, attieksme, attieksme
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 21:57, pirms 17 gadiem
Pilnīgs sviests no Barona puses...
Aizsardzība nekāda...
No groza apakšas nevar iemest...
Paši vien vainīgi...
Slēpts komentārs: meesls
, 2008-12-16 21:57, pirms 17 gadiem
Pāši noraka speli..
, 2008-12-16 21:57, pirms 17 gadiem
Malači Barons. Laba spēle, ja ņem vērā to, kā bulgāriem krita. Malacis Armands, īsts līderis un komandas kapteinis. ASK fani, muti ciet!
, 2008-12-16 21:57, pirms 17 gadiem
gaidiiju uzvaru......sagaidiju......njaa to ko parasti!!
, 2008-12-16 21:57, pirms 17 gadiem
Barons muļķi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 21:57, pirms 17 gadiem
Pelnīti...
, 2008-12-16 21:57, pirms 17 gadiem
Žēl, ka tā zaudēja beigās. Šķēle malacis beigās, bet nu galīgi nepaveicās. Čau Eiropas kauss!
, 2008-12-16 21:57, pirms 17 gadiem
kas notiek??
abernetriju un smitu jaasuuta maajaas...
, 2008-12-16 21:57, pirms 17 gadiem
Baronam decembra algu vietaa vajag iedot zhagarus.
, 2008-12-16 21:58, pirms 17 gadiem
Negribeja vinnet
, 2008-12-16 21:58, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Armands , prieks par to vismaz !
AGA, super, tādi caurgājieni! Nevienam Latvijā un varbūt arī Baltijā tādu nav!
, 2008-12-16 21:58, pirms 17 gadiem
zaudējums Barona stilā!!
pēdējās minūtēs vnk neiet!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 21:58, pirms 17 gadiem
Beigas vienkārši ideāli! Palaiž garam un uzsit sodu, Šķēle pazaudē centrā bumbu un viss! Itkā jau viss bija kārtībā, beigās paņēma uz sevi ( Šķēle ), bet svarīgā brīdī atdeva svarīgus punktus!
, 2008-12-16 21:58, pirms 17 gadiem
Mans Ienākums= 10*3.3= 33LS!!!!
, 2008-12-16 21:58, pirms 17 gadiem
Šķele lēnam atgūstas pēc traumas, viss būs Ok, tie bļāvēji par viņa spēli lai pieveras, nav tik viegli pēc traumas uzreiz ieiet ritmā...viss Ok...bet žēl par zaude'jumu, jācer uz ASK...
, 2008-12-16 21:58, pirms 17 gadiem
nu tagad jaaacer uz Ventspili!!!
, 2008-12-16 21:59, pirms 17 gadiem
arhīvs rakstīja: Barons muļķi
klau, puis, ko tu iedomājies.
, 2008-12-16 21:59, pirms 17 gadiem
Izteikšos vienkārši Armands
, 2008-12-16 21:59, pirms 17 gadiem
Reti komentēju basketbola spēles, bet te ir vietā tikai viens vārds - lupatas.
, 2008-12-16 21:59, pirms 17 gadiem
nožēlojami! kā parasti saka KM: "nūū...es...domāju...visi spēlētāji ir profesionāļi" nekāda cīņasspara
, 2008-12-16 21:59, pirms 17 gadiem
Pa punktiem:
1. Barons vispār nespēlē kā komanda (ar retiem izņēmumiem).
2. Motivācijas nebija.
3. Jocīgā komplektācija atstāj pārāk redzamas pēdas sniegumā.
P.S. Prieks, par bulgāru jauno spēlētāju Kostovu. Hmm, citiem U-20 čempionāta talantiem kaut kā labāk iet ar spēlēšanu, kamēr liela daļo no mūsējiem tusē vai vienkārši nemotivē sevi. Vienīgi Strēlnieks un Bertāns regulāri kaut ko sakarīgu parādā, pārējie...
, 2008-12-16 21:59, pirms 17 gadiem
Krisīc rakstīja: patika kā beigās komentētāji nolika Baronu
bet pamatota kritika!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 22:00, pirms 17 gadiem
Krokodils rakstīja: Armands , prieks par to vismaz !
par to ka atdeva bumbu beigaas ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 22:01, pirms 17 gadiem
Galvenais ka 1./4 komentētāji taica ka te jau problēmām nevajadzētu vairs būt un uzvarētājs ir noskaidrots
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 22:01, pirms 17 gadiem
meesls rakstīja: nevajag jau parspilet..
nuuuuu, ok apvienotaa ASV un Lietuvas izlase ....
Tev shjjiet ok ? - Šķēle, Kravčenko, Bērziņš ? tas ir arii viss... paareejie divi latvieshi ... Tāds Kārkls Haralds vai Zeidaks ir pamatīti tālu no normālas spēlēšanas.. taa kaa tos neskaitu.
, 2008-12-16 22:01, pirms 17 gadiem
hajduk rakstīja: Pa punktiem:

P.S. Prieks, par bulgāru jauno spēlētāju Kostovu. Hmm, citiem U-20 čempionāta talantiem kaut kā labāk iet ar spēlēšanu, kamēr liela daļo no mūsējiem tusē vai vienkārši nemotivē sevi. Vienīgi Strēlnieks un Bertāns regulāri kaut ko sakarīgu parādā, pārējie...
manuprāt arī kuksiks bērziņš virsis šogad arī rāda labu sniegumu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 22:01, pirms 17 gadiem
skipijs25 rakstīja: par to ka atdeva bumbu beigaas ?
Tev nesaprast basketbola spēli !
, 2008-12-16 22:01, pirms 17 gadiem
Muižnieku un amerikāņus patriekt ar sūdainu mietu!
, 2008-12-16 22:01, pirms 17 gadiem
šķēle uztaisija spēli bumbu nevar noturēt
, 2008-12-16 22:01, pirms 17 gadiem
mazāk tusēt vajag, tad arī rezultāts būs savādāks. galvās pietrūkst nedaudz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: orlis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 22:01, pirms 17 gadiem
interesanti ko ta krauklis teiks kurš vakar bija kopā tusiņā ar kravčiku????
, 2008-12-16 22:01, pirms 17 gadiem
spaineta rakstīja: Klau čali, būsi par švaku bļāvis un es tāpat abas Rīgas komandas nespēj uzvarēt
zinu, ka esi priecīgs, ka ASK zaudēja tieši tāpat kā es, ka barons zaudēja
Es jau nepriecājos, ka ASK zaudēja, man žēl ka Barons zaudēja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 22:02, pirms 17 gadiem
basketbolists rakstīja: Galvenais ka 1./4 komentētāji taica ka te jau problēmām nevajadzētu vairs būt un uzvarētājs ir noskaidrots
Vēlreiz pārliecinos, ka šai komandai ir milzīgas iespējas, bet kaut kas galvās izmainās un čušš, zaudē kaut kādiem nūģiem. Kad noskaņojums komandai ir OK, pretinieku galvas ripo!
, 2008-12-16 22:02, pirms 17 gadiem
manupraat pret shkjeeli bija sods..un arii pats shkjeele uzsita sodu jau pirms tam, bet neiedeva...
, 2008-12-16 22:02, pirms 17 gadiem
Es "apbrinoju" ask fanus. Shodien pat ask zaudeja. Vai tai topika bija barons fani,kuri izsmeja ask?vismaz pirmajas lappuses? Kauns!(pats neesmu ne par vienu no shiim komandam)
, 2008-12-16 22:02, pirms 17 gadiem
Izskatījās, ka apzināti atdota spēle... Pavērojāt, cik Baroni mīksti cīnījās pret pretinieku blokiem? Un tās nepārtrauktās tizlās kļūdas, it īpaši galotnē. Sižets jau pateicīgs - bulgāri speciāli atstāj 2 spēlētājus mājās, koeficients totalizatoros iet uz augšu un var izdarīt likmītes. Nenāktu par ļaunu izmeklēt šito farsu. Jo izskatījās, ka tikai tiesneši un skatītāji nenojauta, ka iznākums jau ir noteikt pirms spēles
, 2008-12-16 22:03, pirms 17 gadiem
Man jau gan liekas, ka nevis bulgariem krita, bet pasiem nekrita un ljava, lai bulgariem krit!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 22:03, pirms 17 gadiem
atceros, kā Muižnieks ielika Šķēli izlasē par saspēles vadītāju - smiekls uznāca.
, 2008-12-16 22:03, pirms 17 gadiem
41ers rakstīja: IDIOTS Tu esi!!!!
Tu nu gan gailis esi! Dievs dod tev tik gudram kā man kādreiz kļūt!
, 2008-12-16 22:03, pirms 17 gadiem
labi ka negaju uz speli un labi ka nav man tv,butu velti laiks izterets.
baronam jamaina attieksme
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 22:04, pirms 17 gadiem
aaa, nu kur var redzēt online LTV 7 ? Gribu par AB paskatīties
, 2008-12-16 22:04, pirms 17 gadiem
sinTizators-sēmušku rakstīja: manuprāt arī kuksiks bērziņš virsis šogad arī rāda labu sniegumu!!!
Jā, sorry, piemirsu par Kuksiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 22:04, pirms 17 gadiem
Šķiet spēlētāji uz laukuma mēģināja beigt sev biksēs....
viņi uz laukuma nebij izgājuši sēņot?
komandas mikroklimats ir pilnīgā dirsaaaaaa.......
, 2008-12-16 22:04, pirms 17 gadiem
gattiss rakstīja: Es "apbrinoju" ask fanus. Shodien pat ask zaudeja. Vai tai topika bija barons fani,kuri izsmeja ask?vismaz pirmajas lappuses? Kauns!(pats neesmu ne par vienu no shiim komandam)
malacis, vaig tiem sīkajiem gaiļiem pateikt, lai nebojā barona fanu garīgo.
, 2008-12-16 22:05, pirms 17 gadiem
Vienkārši neticami! Tas, ko laukumā darīja Armands Šķēle (vismaz otrajā puslaikā), nav prātam aptverams. Caurgājiens, pustālais ar pretestību, trīnītis, pāris reizes no augšas, pārtverta bumba un izcila piespēle Neša stilā Es vienkārši neticu, ka LV var spēlēt labāks Šķēles pozīcijas spēlētājs
Štrunts par zaudējumu, jo Armands ir atpakaļ - vēl labāks, vēl ātrāks, vēl efektīvāks

Skaisti jau pievilkām otrajā puslaikā, bet galotne bez Gusta vairs nebija galotne. Bija iespējas, bet varēja jau visu nokārtot ātrāk. Arī veiksme pretiniekiem smaidīja praktiski visu spēli, jo tie daudzie "truļi" un neticamie 2p. ar sodu nav prātam aptverami.
Grupa bija ļoti spēcīga, tāpēc diez vai kāds arī cerēja uz izkļūšanu no tās. Labi, ka viesos uzvarējām "Lukoil", bet mājās nedaudz pietrūka. Nekas, būs jaunas spēles un arī uzvaras
Sekmes!
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 22:05, pirms 17 gadiem
žēl,žēl,žēl
, 2008-12-16 22:05, pirms 17 gadiem
Amatieru līgā veči sirsnīgāk spēlē nekā šitie barona labi paēdušie profiņi velkās pa laukumu,Lai gan ko var gribēt ja treneris pats ir pilnīgs flegma,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 22:06, pirms 17 gadiem
Vajag vel kadus chetrus Legionaaarusss
, 2008-12-16 22:06, pirms 17 gadiem
Mans ieteikums Zonnem.
Atstāt spēlētājiem kaut kādu minimālu pamatalgu a pārējo lai nopelna ar darbu laukumā.. Savādāk šitā nenoskaņošanās spēlei un pilnīgi pofigistiskā attieksme reāli sāk kaitināt...
Ja būtu tā var būt sāktu spēlēt..
A kas tagad.. Līgums kabatā un pilnīgs po.. Vinnē vai zaudē tāpat savu naudiņu saņem..
Un tie amerikāņi neskaitot Aleksanderu būtu jāpatriec ar sūdainu koku...
Nu šitā jeb kurš no rīdzenes mierīgi var nospēlēt un pat krietni labāk..

P.S
Kad Muižnieks beigs ņirgāties par Zeidaku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 22:08, pirms 17 gadiem
krilav rakstīja: Mans ieteikums Zonnem.
Atstāt spēlētājiem kaut kādu minimālu pamatalgu a pārējo lai nopelna ar darbu laukumā.
Mani arī pārsteidza, ka vairākiem Barona spēlētājiem algas izmaksātas avansā uz priekšu. Es domāju, zūd motivācija spēlētājiem. Tā vēl varētu darīt ūber augsta līmeņa līgā, bet ne Latvijā. Garām tas.
, 2008-12-16 22:08, pirms 17 gadiem
Es Juuutu Visaaam latvieshu Komandaaam liiidzi lai ariii kaaaa tur buuutu zaude uzvarrrr, un cik negeru komanda, bet tie kam nav ko dariiit te viss laik tik sava starpaa dirshas kam tas ir vajadziiigs ko !!! no ta komandai labaaak paliiiks. domaaju ka neee!!! Takaaa laudis. Beidziet
Slēpts komentārs: Hose Girtinho
, 2008-12-16 22:08, pirms 17 gadiem
Lukoil Academic '' nu baroni,mēs jums dodam iespēju šovakar uzvarēt!"
Barons atbild " da nu,negribam!" un piekāst treneri,kluba vadību un līdzjūtējus,un tv skatītājus.
Kārli! ja nevari savākt,nolikt pie vietas šitos stārus,tad nav ko mocīties,ej prom!
, 2008-12-16 22:09, pirms 17 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vienkārši neticami! Tas, ko laukumā darīja Armands Šķēle (vismaz otrajā puslaikā), nav prātam aptverams. Caurgājiens, pustālais ar pretestību, trīnītis, pāris reizes no augšas, pārtverta bumba un izcila piespēle Neša stilā Es vienkārši neticu, ka LV var spēlēt labāks Šķēles pozīcijas spēlētājs
Štrunts par zaudējumu, jo Armands ir atpakaļ - vēl labāks, vēl ātrāks, vēl efektīvāks

Skaisti jau pievilkām otrajā puslaikā, bet galotne bez Gusta vairs nebija galotne. Bija iespējas, bet varēja jau visu nokārtot ātrāk. Arī veiksme pretiniekiem smaidīja praktiski visu spēli, jo tie daudzie "truļi" un neticamie 2p. ar sodu nav prātam aptverami.
Grupa bija ļoti spēcīga, tāpēc diez vai kāds arī cerēja uz izkļūšanu no tās. Labi, ka viesos uzvarējām "Lukoil", bet mājās nedaudz pietrūka. Nekas, būs jaunas spēles un arī uzvaras
Sekmes!
kaifošu tad kad tas viss būs notUrīgs.. te es domāju sniegumu...visi šie te caurgājieni piespēles utt. katru spēli jau viņš nespēlēs tā kā šodien tas nu ir skaidrs!!!
, 2008-12-16 22:09, pirms 17 gadiem
prasaas kaadu trennera mainju, Muizhnieks netiek galaa
, 2008-12-16 22:09, pirms 17 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vienkārši neticami! Tas, ko laukumā darīja Armands Šķēle (vismaz otrajā puslaikā), nav prātam aptverams. Caurgājiens, pustālais ar pretestību, trīnītis, pāris reizes no augšas, pārtverta bumba un izcila piespēle Neša stilā Es vienkārši neticu, ka LV var spēlēt labāks Šķēles pozīcijas spēlētājs
Štrunts par zaudējumu, jo Armands ir atpakaļ - vēl labāks, vēl ātrāks, vēl efektīvāks

Skaisti jau pievilkām otrajā puslaikā, bet galotne bez Gusta vairs nebija galotne. Bija iespējas, bet varēja jau visu nokārtot ātrāk. Arī veiksme pretiniekiem smaidīja praktiski visu spēli, jo tie daudzie "truļi" un neticamie 2p. ar sodu nav prātam aptverami.
Grupa bija ļoti spēcīga, tāpēc diez vai kāds arī cerēja uz izkļūšanu no tās. Labi, ka viesos uzvarējām "Lukoil", bet mājās nedaudz pietrūka. Nekas, būs jaunas spēles un arī uzvaras
Sekmes!
Hose susur, a kurš beigās arī noraka spēli???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 22:10, pirms 17 gadiem
Žēl, bet pelnīts zaudējums.
Pirmā spēle kādu 2 vai 3 gadu laikā, kuru klātienē neesmu noskatījies līdz galam. vienkārši nebaudāms basketbols. Nudien ir jāsāk kaut kādas sankcijas - vai pret Muižnieku, vai pret komandu, bet nu tā turpināties nudien nevar.
Par sākuma kļūdām un Aleksandera danku bez danka tagad nudien pat runāt negribas, jo salīdzinot ar 2o un 3o ceturtdaļu tas viss būtu tikai ziediņi.
1. Baronam kā ēst nepieciešams sakarīgs saspēles vadītājs, ko 1ajā ceturtdaļā Šķēle izkārtoja partneriem, tas bija, līdz ko viņš bija malā sākās galīgas auzas. Pilns ar leģionāriem, bet kāda jēga? Diez kāds paskaitīja cik metienu no groza apakšas šodien iemeta Barons ar pirmo reizi? Tā statistika ir vienkārši traģiska. Šādi varbūt var spēlēt pret Ķeizarmežu, bet ne jau Ulebā. Likās, ka pēc Ventspils grābekļa vajadzētu nākt apskaidrībai, bet laikam sitiens ar kātu bija tik stiprs, ka apstulbumā vajadzēja mēģināt uzkāpt vēlreiz. Apsveicu - izdevās!
Vienīgais, ko šodien kaut drusku var paslavēt bija Šķēle. protams sāpīga bija pēdējā kļūda, bet nu vismaz kāds uzņēmās (un patiesībā visnotaļ veiksmīgi) iniciatīvu uz sevi, bet 1 nav karotājs. Pārējai komandai - negribas teikt, ka ar koku pa muguru, bet ja sods būtu agrais treniņš no rīta, tad attiecībā pret to kā spēlēts, trenēties būtu jāsāk jau šovakar.
Viennozīmīgi kauns, ka Latvijas Čempioni (un tieši tā Baronu piesaka) rāda tādu spēli.
, 2008-12-16 22:11, pirms 17 gadiem
Pasaules gals? Tālu līdz tam!
, 2008-12-16 22:11, pirms 17 gadiem
orlis rakstīja: Hose susur, a kurš beigās arī noraka spēli???
Un ko lietderīgu laukumā šodien esi izdarījis Tu?
Bet nu kopumā piekrītu.. Sākumā uztaisīja un beigās diemžēl arī noraka spēli..
, 2008-12-16 22:12, pirms 17 gadiem
Nezinu, kā citiem, bet Abernatijs, Rouzs un Aleksanders ir par bargu naudu jāpārdod Lietuvas SŪDUVAI. Lai taisa sūdus tur!
, 2008-12-16 22:12, pirms 17 gadiem
sinTizators-sēmušku rakstīja: kaifošu tad kad tas viss būs notUrīgs.. te es domāju sniegumu...visi šie te caurgājieni piespēles utt. katru spēli jau viņš nespēlēs tā kā šodien tas nu ir skaidrs!!!
Par Armandu vai nesatraukties. Jāsatraucas ir par dažu labu leģionāru. "Baronam" ir milzīgs potenciāls, tikai Muižniekam jāatrod visi nezināmie vienādojumā, lai rīdzinieki spētu šo potenciālu arī pilnībā realizēt.
"Barons" ir LV spēcīgākais klubs un man prieks par to
, 2008-12-16 22:13, pirms 17 gadiem
krilav rakstīja: Mans ieteikums Zonnem.
Un tie amerikāņi neskaitot Aleksanderu būtu jāpatriec ar sūdainu koku...
Nu šitā jeb kurš no rīdzenes mierīgi var nospēlēt un pat krietni labāk..

P.S
Kad Muižnieks beigs ņirgāties par Zeidaku?
Muižniekam ir latviešu sindroms. Muļļa, kurš neuzticas latviešu spēlētājiem. Tik daudzus noraka būdams Ventspils trenera amatā, tagad turpina - Baronā.
Protams problēma arī vadībā, ja nav skata nākotnē, strādā vienai sezonai, tad redzam šo rezultātu.
, 2008-12-16 22:14, pirms 17 gadiem
orlis rakstīja: Hose susur, a kurš beigās arī noraka spēli???
Viena kļūda. Armanda vietā bija jābūt Gustam, tikai viņš vairs nebija pieejams. Bet tieši Šķēle nospēlēja kā Dievs tas kungs un deva Rīgai cerību
, 2008-12-16 22:17, pirms 17 gadiem
Es te mazliet atkārtošos,un teikšu kamēr Barons auklēsies ar tiem Superstāriem, spēles nebūs!
, 2008-12-16 22:19, pirms 17 gadiem
Nu cik var?ko jus te gribat pieraadiit,cik "shauras" pieriites jums ir? Var jau fanot,bet tapeec nav jaateelo idiotus un jaalien komenteet par to komandu kura ,kaa izskataas,dazhiem ir lielaakaa ienaidniece uz pasaules un izraisa riebumu...Vnk pakluseejat ja neko par balons iesuukaa un dazhaada "liimenja"uzbraucieniem nejeedzat pateikt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 22:21, pirms 17 gadiem
Labi! Beidzam māžoties un sekojam BKV gaitām
, 2008-12-16 22:23, pirms 17 gadiem
PuLVeris, precīzi pateikts. Muižnieks ir bezcera treneris. Ja vēl spēlējot pie Krauliņa viņš reizēm parādīja sakarīgu spēli, tad kā treneris viņš vnk suxxx. Nu salīdziniet kaut vai ar Ventspili tagad - džeki cīnās, acis deg. Barona treneris staigā gar laukumu, vaikstās, bet aizmirst paņemt pārtraukumu lai sariktētu spēli (vai varbūt nezin ko tur darīt?). Lai vai kā, Baronam prasās pēc stingrās rokas, nevis nūģīša Muižnieka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 22:28, pirms 17 gadiem
FORHEROES rakstīja: Bļje, visi nav ASK, kas var atļauties TIK daudz latviešus
p.s. nu, lūdzu atceries sezonas sākumu!
Beidz cepties mazais!! nu zaudē barons ar visiem saviem amerikāņiem!! es vnk nesaprotu, kāds tolks ņemt maziņu amerikāni (tods), kurš neko jēdzīgu nevar izdarīt, ja tepat latvijā var atrast normālāku jauno, kas lādēs un spēlēs 2reiz labāk!! plus vēl šito, atļaušos pateikt, melno ķēmu (izņemot alexandra) spēli vispār nekomentēt! kur menedžerim ir acis paņemot tādus ārzemniekus, kad vietējie letiņi viņus pārspēj tehnikā, gudrībā un atdevē!!
FORHEROES un nevajag te naudu iesaistīt!! tikai vēl pasaki, ka tie amerikāņi par pliku paldies spēlē.. un vietējie letiņi, kuri (atkārtošos) nav sliktāki par ārzemniekiem prasīs lielāku summu par melņiem!! da labi, maza Tev laikam sajēga no basketbola!!
, 2008-12-16 22:28, pirms 17 gadiem
.
, 2008-12-16 22:28, pirms 17 gadiem
adidzis rakstīja: PuLVeris, precīzi pateikts. Muižnieks ir bezcera treneris. Ja vēl spēlējot pie Krauliņa viņš reizēm parādīja sakarīgu spēli, tad kā treneris viņš vnk suxxx. Nu salīdziniet kaut vai ar Ventspili tagad - džeki cīnās, acis deg. Barona treneris staigā gar laukumu, vaikstās, bet aizmirst paņemt pārtraukumu lai sariktētu spēli (vai varbūt nezin ko tur darīt?). Lai vai kā, Baronam prasās pēc stingrās rokas, nevis nūģīša Muižnieka.
Nu, labi, labi. Pēc tā, cik daudz trenerim acis deg, ko viņš laukuma malā dara vai nedara nevar pateikt, cik labs treneris viņš ir. Galvenais arguments ir panākumi, un pagaidām panākumi ir - Latvijas čempiontituls, FIBA kauss. Kādi būs komandas panākumi šosezon? To mēs vēl redzēsim.
, 2008-12-16 22:29, pirms 17 gadiem
Labs. 3 speles un jau 2 zaudes. atliek cereet uz ventspili.
, 2008-12-16 22:29, pirms 17 gadiem
teevainis rakstīja: ASV izlase ar diviem leģionāriem (latviešiem) diemžēl zaudēja.
tu kludies 3,5 latviesiem
Slēpts komentārs: Prospekts
, 2008-12-16 22:31, pirms 17 gadiem
eddybear rakstīja: Beidz cepties mazais!! nu zaudē barons ar visiem saviem amerikāņiem!! es vnk nesaprotu, kāds tolks ņemt maziņu amerikāni (tods), kurš neko jēdzīgu nevar izdarīt, ja tepat latvijā var atrast normālāku jauno, kas lādēs un spēlēs 2reiz labāk!! plus vēl šito, atļaušos pateikt, melno ķēmu (izņemot alexandra) spēli vispār nekomentēt! kur menedžerim ir acis paņemot tādus ārzemniekus, kad vietējie letiņi viņus pārspēj tehnikā, gudrībā un atdevē!!
FORHEROES un nevajag te naudu iesaistīt!! tikai vēl pasaki, ka tie amerikāņi par pliku paldies spēlē.. un vietējie letiņi, kuri (atkārtošos) nav sliktāki par ārzemniekiem prasīs lielāku summu par melņiem!! da labi, maza Tev laikam sajēga no basketbola!!
jaunie vismaz censas spele ar pilnu atdevi bet legionari(alexanders nee) vnk metaa
, 2008-12-16 22:31, pirms 17 gadiem
eddybear rakstīja: Beidz cepties mazais!! nu zaudē barons ar visiem saviem amerikāņiem!! es vnk nesaprotu, kāds tolks ņemt maziņu amerikāni (tods), kurš neko jēdzīgu nevar izdarīt, ja tepat latvijā var atrast normālāku jauno, kas lādēs un spēlēs 2reiz labāk!! plus vēl šito, atļaušos pateikt, melno ķēmu (izņemot alexandra) spēli vispār nekomentēt! kur menedžerim ir acis paņemot tādus ārzemniekus, kad vietējie letiņi viņus pārspēj tehnikā, gudrībā un atdevē!!
FORHEROES un nevajag te naudu iesaistīt!! tikai vēl pasaki, ka tie amerikāņi par pliku paldies spēlē.. un vietējie letiņi, kuri (atkārtošos) nav sliktāki par ārzemniekiem prasīs lielāku summu par melņiem!! da labi, maza Tev laikam sajēga no basketbola!!
Kā jau tev teica, visi nevar spēlēt ar letiņiem vien. Vot pēc LBL sezonas beigām varēsim skaidri zināt, vai Barona stratēģija attiecībā uz leģionāriem bija pareiza. Es, piemēram, domāju, ka Barons ar leģionāriem var izbāst ASK ar vairāk latviešiem.
, 2008-12-16 22:31, pirms 17 gadiem
Sakiet ko gribiet visi Barons nolicēji,bet Barons šodien spēlēja labi,bet Lukoilam krita viss, kas varēja iekrist... Gandrīz puse no kopējā punktu skaita gūti no 3pt līnijas - veiksme šodien viennozīmīgi nebija ar Baronu,bet ar Lukoil... Žēl...
, 2008-12-16 22:35, pirms 17 gadiem
Jā veiksmes pietrūka... Varbūt tiešām labāk bez Armanda??? Vsmaz uzvaras bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 22:38, pirms 17 gadiem
bonis2 rakstīja: Kā jau tev teica, visi nevar spēlēt ar letiņiem vien. Vot pēc LBL sezonas beigām varēsim skaidri zināt, vai Barona stratēģija attiecībā uz leģionāriem bija pareiza. Es, piemēram, domāju, ka Barons ar leģionāriem var izbāst ASK ar vairāk latviešiem.
interesanti, bet ko tad tgd dara Ventspils?? Un nemaksā ventspilij tie latvieši miljonus!! un mans posts nebija domāts tieši uz ASK, es runāju vispār par latviešiem!! kas Baronam liedza pirms sezonas savākt normālus latviešus?
Ventspils vnk malači. kā jau iepriekš bija rakstīts, Barons ar ASK dodas iekarot Eiropu, Venstpils pievērsies vairāk jauno basketbolistu audzināšanai!! un re kā sanāk, Ventspils ar jaunajiem izbāž Baronu ar ārzemniekiem!!
, 2008-12-16 22:38, pirms 17 gadiem
Bardax rakstīja: Sakiet ko gribiet visi Barons nolicēji,bet Barons šodien spēlēja labi,bet Lukoilam krita viss, kas varēja iekrist... Gandrīz puse no kopējā punktu skaita gūti no 3pt līnijas - veiksme šodien viennozīmīgi nebija ar Baronu,bet ar Lukoil... Žēl...
Tu laikam skatījies citu spēli...
Es arī esmu par Barons bet nu šodien nekā labu neredzēju.. Pašā sākumā bija labi.. Tad ieslēdza lielo po... Un beigās mēģināja sasmelt izlieto ūdeni...
Pasaki kas tieši tur ir labs???
Vienīgais kas šodien bija labs tā bija Armanda spēle..
, 2008-12-16 22:41, pirms 17 gadiem
eddybear rakstīja: interesanti, bet ko tad tgd dara Ventspils?? Un nemaksā ventspilij tie latvieši miljonus!! un mans posts nebija domāts tieši uz ASK, es runāju vispār par latviešiem!! kas Baronam liedza pirms sezonas savākt normālus latviešus?
Ventspils vnk malači. kā jau iepriekš bija rakstīts, Barons ar ASK dodas iekarot Eiropu, Venstpils pievērsies vairāk jauno basketbolistu audzināšanai!! un re kā sanāk, Ventspils ar jaunajiem izbāž Baronu ar ārzemniekiem!!
Ok, ja runājam tieši par Ventspili, tad mana pārliecība ir, ka Ventspils meistarības ziņā tomēr atpaliek no Rīgas lielā divnieka. Jā, Barons 3x jau ir zaudējis Vpilij, tas tāpēc, ka Vpils rāda stabilu spēli, bet tas ir arī viss. Barons un iespējams arī ASK daudz var pielikt spēles ziņā un uz Play Off noteikti arī pieliks, bet Vpilij kur pielikt daudz nav. Tāpēc uzskatu, ka var labi nospēlēt ar 2 leģionāriem, bet nevar iegūt Latvijas zeltu.
, 2008-12-16 22:42, pirms 17 gadiem
Jebal Baronus ar visām baronesēm,tā zaudēt ir vairāk kā bezatbildīgi,ceru ka saindēsies ar alkaholu Bērzs un Šķēle.Priduraki ne basketbolisti.........
, 2008-12-16 22:48, pirms 17 gadiem
Muižnieks 25 sek pirms beigām nevar paņemt minūti lai parādītu kombināciju kā izlīdzināt rezultātu? klauns.......
, 2008-12-16 22:48, pirms 17 gadiem
bonis2 - nu jā, protams, sezonas beigās būs labāk redzams, kā strādājis treneris. Lai nu kā, bet šajā sezonā vismaz viens tituls jau ir garām. Lai veicas Baronam, bet ar šo treneri es neko lielu nesagaidu.
, 2008-12-16 22:48, pirms 17 gadiem
Ko no alkashiem var gribeet?!

Tak viss or normaali, kaada attieksme pret sportu, taads rezultaats
, 2008-12-16 22:50, pirms 17 gadiem
ASK fani, pietaisiet savas sejas vienreiz, barons jau juus divreiz vinneja shosezon, pashi shodien zaudeejaat..
, 2008-12-16 22:52, pirms 17 gadiem
krilav rakstīja: Tu laikam skatījies citu spēli...
Es arī esmu par Barons bet nu šodien nekā labu neredzēju.. Pašā sākumā bija labi.. Tad ieslēdza lielo po... Un beigās mēģināja sasmelt izlieto ūdeni...
Pasaki kas tieši tur ir labs???
Vienīgais kas šodien bija labs tā bija Armanda spēle..
Nē, vecīt! Biju arēnā un redzēju klātienē spēli! Barons darīja, ko varēja,bet pretinieki vnk iznīcināja ar savu apskaužamo precizitāti no trīspunktlīnijas...
, 2008-12-16 22:54, pirms 17 gadiem
bonis2 rakstīja: Ok, ja runājam tieši par Ventspili, tad mana pārliecība ir, ka Ventspils meistarības ziņā tomēr atpaliek no Rīgas lielā divnieka. Jā, Barons 3x jau ir zaudējis Vpilij, tas tāpēc, ka Vpils rāda stabilu spēli, bet tas ir arī viss. Barons un iespējams arī ASK daudz var pielikt spēles ziņā un uz Play Off noteikti arī pieliks, bet Vpilij kur pielikt daudz nav. Tāpēc uzskatu, ka var labi nospēlēt ar 2 leģionāriem, bet nevar iegūt Latvijas zeltu.
sava daļa taisnības arī Tev ir bet noliegt nevar vienu, ventspils ir kļuvis par spēku, kas atnesīs jaunas vēsmas Latvijas basketbolā un liks panervozēt Rīgas 2niekam!! un ja ne šogad, tad nākošgad točna Latvijas izlasei būs par pāris labiem kandidātiem vairāk!!
, 2008-12-16 22:54, pirms 17 gadiem
piedodiet visi barons fani bet sodien tocna izlikas ka dzeki ta ir vakar ietusejusi ka sodien knapi bumbu roka vareja noturet!!! fui viniem pa sadu speli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 22:56, pirms 17 gadiem
-Pitonsxxl- toties cik oriģināli bija paņemt minūtes pārtraukumu, kad līdz beigām bija 10 sekundes un -6! Es jau gatavojos skatīt brīnumu, kad Muižnieks izlaiž laukumā Maiklu Džordanu, nu vai vismaz R. Allenu... Labs jobs, trainer Charlezzz...
, 2008-12-16 22:57, pirms 17 gadiem
Bardax rakstīja: Nē, vecīt! Biju arēnā un redzēju klātienē spēli! Barons darīja, ko varēja,bet pretinieki vnk iznīcināja ar savu apskaužamo precizitāti no trīspunktlīnijas...
2. ceturtdaļu arī skatījies?
Par beigām neko nesaku.. Tiešām darīja ko varēja..
Tur vairāk vaina jāuzņemas Muižniekam jo turēja četrus amerikāņus laukumā + Šķēle.. A tas nu tiešām parādīja cik nevarīgi tie amīši tomēr ir.. (Aleksanderu neaiztieku)
Tam mazajam saspēlniekam vispār algu vajag atņemt.. Ne spēli normāla vada ne iemet kaut ko..
, 2008-12-16 22:57, pirms 17 gadiem
Agrāk nebiju manījis, bet patika Baronam formas, smukas, jo nebija tās daudzās reklāmas visās malās!
, 2008-12-16 22:58, pirms 17 gadiem
Buļs aicina Ivanovski uz izlasi Bibim un tam otram sīcim bikses būs pilnas aiz laimes, gaidam spama viļņus katrā basketbola rakstā Tagad laikam vispār būs jāatslēdz visi komentāri basketbola sadaļā, tur tos murgus tikai dzērumā varēs uzskatīt par smieklīgiem
, 2008-12-16 23:00, pirms 17 gadiem
Absoluuti vienaldziiga un nebaudaama speele no Barons/LMT puses,izskataas,ka vinjiem viss ir vienalga un ir atnaakushi tikai pambumboties uz speeli,to jau vareeja maniit ieprieksheejaa speelee pret BK Ventspils
, 2008-12-16 23:01, pirms 17 gadiem
Andromeeds rakstīja: Buļs aicina Ivanovski uz izlasi Bibim un tam otram sīcim bikses būs pilnas aiz laimes, gaidam spama viļņus katrā basketbola rakstā Tagad laikam vispār būs jāatslēdz visi komentāri basketbola sadaļā, tur tos murgus tikai dzērumā varēs uzskatīt par smieklīgiem
Uz otro izlasiTas jau bija gaidaams,ka vinsh taa teiks,ne jau nu ies noliks Ivanovski visas Latvijas priekshaa,manupraat vinsh domaa kaut ko citu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 23:04, pirms 17 gadiem
MeGaPiiLe rakstīja: ASK fani, pietaisiet savas sejas vienreiz, barons jau juus divreiz vinneja shosezon, pashi shodien zaudeejaat..
Bērniņ, attopies. Izlasi manu postu (3ā lapa) un ja vien skatījies, tad Tu nu nekādi nevarēsi nepiekrist, ja vien tev iestājoties fanklubā neizdūra acis.
Nav runa par to, ka ASK zaudēja, runa ir par to, ka jau kuro spēli komanda rāda galīgi nekādu sniegumu. Pastaigājas pa laukumu ar galīgu pohuismu (rupji, bet fakts). Par to, ka tur nav nekādas komandas ķīmijas, jo katrs no leģionāriem velk deķi uz savu pusi (ar ko atšķīrās pagājušajā gadā, jo bija tādi spēlētāji kā Vaikulis, Hlebovickis, Adomaitis (tagad trauma), kas nebija izteikti savas statistikas vācēji, vairāk līderu atbalstītāji un melnā darba darītāji). Nu nebūs viņi ar šādu spēli Čempioni, vnk nesanāks.
, 2008-12-16 23:04, pirms 17 gadiem
Tieši tā,man vienalga kas spēlē esmu par Latviešiem,vai tur ASK,Barons,Ventspils vai Vefs galvenais jau ir spēle un tās kvalitāte,bet ja tu esi paurī stulbs un domā ka viss jau ir vinēts pēc pirmās ceturdaļas,tad esi pelnījis tomātus sejā.Un mazāk dzert vaig ,tad arī varēs nospēlēt normāl......F*ck tik naud var pa*ist uz viņiem
, 2008-12-16 23:05, pirms 17 gadiem
ka Lukoils meta truljus.... vnk!!!!!!!!
, 2008-12-16 23:05, pirms 17 gadiem
bimbambols rakstīja: Vai kadam vel ir jautajumi pa BBL??Un par Ivanovska lietderibu izlasei???
Neieteiktu čurāt biksēs pirms laika. Kaut kā nav dzirdēts ka Buļs būtu apstiprināts par izlases galveno trenneri..
Jo cik man zināms uz izlasi aicina trenneris nevis (visticamāk) ex izlases direktors...
, 2008-12-16 23:07, pirms 17 gadiem
and116 rakstīja: ka Lukoils meta truljus.... vnk!!!!!!!!
Nu kā ļauj tā arī met..
, 2008-12-16 23:09, pirms 17 gadiem
bimbambols rakstīja: Vai kadam vel ir jautajumi pa BBL??Un par Ivanovska lietderibu izlasei???
Ahahahaha, mazais sen jau gultā jābūt, vispār kādreiz spēcīgā reibumā vajadzēs ar tevīm padiskutēt, varētu sanākt varen jestrs vakars
, 2008-12-16 23:09, pirms 17 gadiem
krauklis rakstīja: Hose....beidzot tu arī kaut ko sakarīgu pateici!Piekrīti....Armands bij labs,bet pēdējā uzzbrukumā tik vienkāršā situācijā nedrīkstēja kļūdīties!
par pēdējo uzbrukumu piekrītu, tomēr viņa ieguldījums spēlē bija milzīgs. Tā pat taču neticēju, ka "Baroni" tiks ārā no tik spēcīgas grupas. Kad tad kādam LV klubam ir bijusi tik spēcīga grupa? Pat neatceros.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 23:11, pirms 17 gadiem
Ja Skele nemainis attieksmi, tad Barons bus vina labakais klubs. Mainitu attieksmi un domashanu sen speletu Eiroliga.
, 2008-12-16 23:12, pirms 17 gadiem
sinTizators-sēmušku rakstīja: kaifošu tad kad tas viss būs notUrīgs.. te es domāju sniegumu...visi šie te caurgājieni piespēles utt. katru spēli jau viņš nespēlēs tā kā šodien tas nu ir skaidrs!!!
visas spēles arī ASK kapteinis nevelk-viņš gan vairāk nevelk nekā velk.
, 2008-12-16 23:14, pirms 17 gadiem
flipsider rakstīja: Ja Skele nemainis attieksmi, tad Barons bus vina labakais klubs. Mainitu attieksmi un domashanu sen speletu Eiroliga.
Viennozīmīgi piekrītu.. Bet nu domāju ka viņa vilciens uz eirolīgu arī varētu būt jau aizgājis.. Diemžēl..
Bet nu cerams ka vēl uzspēlēs tiešām augstā līmenī un augstā klubā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 23:17, pirms 17 gadiem
Linky rakstīja: Bērniņ, attopies. Izlasi manu postu (3ā lapa) un ja vien skatījies, tad Tu nu nekādi nevarēsi nepiekrist, ja vien tev iestājoties fanklubā neizdūra acis.
Nav runa par to, ka ASK zaudēja, runa ir par to, ka jau kuro spēli komanda rāda galīgi nekādu sniegumu. Pastaigājas pa laukumu ar galīgu pohuismu (rupji, bet fakts). Par to, ka tur nav nekādas komandas ķīmijas, jo katrs no leģionāriem velk deķi uz savu pusi (ar ko atšķīrās pagājušajā gadā, jo bija tādi spēlētāji kā Vaikulis, Hlebovickis, Adomaitis (tagad trauma), kas nebija izteikti savas statistikas vācēji, vairāk līderu atbalstītāji un melnā darba darītāji). Nu nebūs viņi ar šādu spēli Čempioni, vnk nesanāks.
vienkārši perfekti pateikts!!!
, 2008-12-16 23:23, pirms 17 gadiem
kas fiba cempioni nevar ulebaa no grupas izkluut
, 2008-12-16 23:27, pirms 17 gadiem
Arvis{1989} rakstīja: kas fiba cempioni nevar ulebaa no grupas izkluut
Nu ja pretiniekos ir divi Eiroligas cienigi klubi, tad pec dabas likumiem skatoties, neizklushana no grupas nav jauzskata par parsteigumu.
, 2008-12-16 23:28, pirms 17 gadiem
Arvis{1989} rakstīja: kas fiba cempioni nevar ulebaa no grupas izkluut
Es gan teiktu ka no Barons grupas arī Žalgirim būtu pagrūti izkļūt...
, 2008-12-16 23:28, pirms 17 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Zel Barona. Tomer jaatzist,ka ta pazemot savus lidzjutejus ar savu attieksmi pret speli viniem nav tiesibu. Jo ipasi, pelnot tadu naudu.
Nu ko apsveicu.. Beidzot esi ierakstījis arī jēdzīgu komentāru..
Tā turpināt...
, 2008-12-16 23:29, pirms 17 gadiem
..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-16 23:33, pirms 17 gadiem
krilav rakstīja: 2. ceturtdaļu arī skatījies?
Par beigām neko nesaku.. Tiešām darīja ko varēja..
Tur vairāk vaina jāuzņemas Muižniekam jo turēja četrus amerikāņus laukumā + Šķēle.. A tas nu tiešām parādīja cik nevarīgi tie amīši tomēr ir.. (Aleksanderu neaiztieku)
Tam mazajam saspēlniekam vispār algu vajag atņemt.. Ne spēli normāla vada ne iemet kaut ko..
Jā,skatījos visu spēli un nepametu arēnu arī tad, kad jau lielākā daļa devās mājās!!! Pret Abernetija spēli,protams,ir iebildumi un Gusts begās noteikti pietrūka... Kravčenko noteikti vajadzēja labāk nospēlēt - gandrīz ilgākais spēles laiks komandā,bet punktu ziņā artavas nebija...
, 2008-12-16 23:36, pirms 17 gadiem
Bardax rakstīja: Jā,skatījos visu spēli un nepametu arēnu arī tad, kad jau lielākā daļa devās mājās!!! Pret Abernetija spēli,protams,ir iebildumi un Gusts begās noteikti pietrūka... Kravčenko noteikti vajadzēja labāk nospēlēt - gandrīz ilgākais spēles laiks komandā,bet punktu ziņā artavas nebija...
Nu re ta jau kopumā līdzīgi domājam..
, 2008-12-16 23:39, pirms 17 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Es atkal teiktu ta- ja Kazanas vai Dinamo vieta butu Tartu Rock, vini ietu ara no sitas grupas. Barons ir vienkarsi nozelojams.
A Tu pats saproti ko uzrakstīji?
, 2008-12-16 23:52, pirms 17 gadiem
Skeele... kas pa speli cetrutajaa 4daljaa labaak nevar veleeties visur biji ,bet visas speles kljuuda arii tava ipshumaa
, 2008-12-17 00:03, pirms 17 gadiem
trupac rakstīja: Baronam decembra algu vietaa vajag iedot zhagarus.
..iedot aiz vaiga
, 2008-12-17 00:08, pirms 17 gadiem
Andromeeds rakstīja: Buļs aicina Ivanovski uz izlasi Bibim un tam otram sīcim bikses būs pilnas aiz laimes, gaidam spama viļņus katrā basketbola rakstā Tagad laikam vispār būs jāatslēdz visi komentāri basketbola sadaļā, tur tos murgus tikai dzērumā varēs uzskatīt par smieklīgiem
Buļs teica par otro izlasi. Janka varēs uzkapāt kopā ar Bergmani, Ansonu, Berķi utt

bimbambols jau teica, ka Ivanovskis būs stabils pamatsastāva spēlētājs PIRMAJĀ izlasē Apdirsās čalis
, 2008-12-17 00:26, pirms 17 gadiem
samss rakstīja: FIBA un LV čempioni nevar apspēlēt mājās klubu, kam nav divi labi spēlētāji. Smiekli nāk! Varbūt kādu ārzemnieku nopirksim vēl? Varbūt tad
zheel ka ask ne tik var!
, 2008-12-17 00:36, pirms 17 gadiem
Amm, tik reāli neforšas beigas...
Armands gan spēles varonas gan tas,kurš beigās uzvaru noraka...
Nu nav labi,ko teikt. Jāceļas un jāsoļo tālāk...
, 2008-12-17 01:09, pirms 17 gadiem
teevainis rakstīja: ASV izlase ar diviem leģionāriem (latviešiem) diemžēl zaudēja.
Labi teikts Vispār jauns rekords 5 (!!!) leģionāri un 3 (!!!) savējie..
, 2008-12-17 03:28, pirms 17 gadiem
Tam Abernetijam gadijumaa paarbaudes laiks naw beidzies???
, 2008-12-17 08:16, pirms 17 gadiem
be, vini vareja no ta ULEB atteikties, nu kada jeega tur spelet, ja var uzvareet tikai tad kad Kravchikam iet...te pat negribas komenteet viesspeletaju lietderiibu, jo komenteet nav ko, tadus metienus ka Smits zharija, Zeidaks varetu mest daudz labaak...+ precizaak
, 2008-12-17 08:21, pirms 17 gadiem
Anorex rakstīja: be, vini vareja no ta ULEB atteikties, nu kada jeega tur spelet, ja var uzvareet tikai tad kad Kravchikam iet...te pat negribas komenteet viesspeletaju lietderiibu, jo komenteet nav ko, tadus metienus ka Smits zharija, Zeidaks varetu mest daudz labaak...+ precizaak
Smits ir Barona Sandis Valters - ja krīt, tad krīt, ja nekrīt, tik un tā spītīgi turpina mest no tālienes un rakt spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-17 09:13, pirms 17 gadiem
skelem bernoskiiga kljuuda.
, 2008-12-17 09:19, pirms 17 gadiem
Redzetu ko paraditu SKA,ja baronu nevar vinnet jau 4 reizes pec kartas
Gudrie SKA faneli,ar dzelteno slimibu saslimusie debiliki
, 2008-12-17 10:05, pirms 17 gadiem
Ha ha ha!
Barons vakar kārtējo reizi izcēlās.
Piedāvāju pusi no Barona budžeta novirzīt ratiņbaksetbolam, vai vienkārši labdarībai, jo tāds basketbols, kādu rāda BK Barons nah nevienam nav vajadzīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-17 10:24, pirms 17 gadiem
Josiks rakstīja: Ha ha ha!
Barons vakar kārtējo reizi izcēlās.
Piedāvāju pusi no Barona budžeta novirzīt ratiņbaksetbolam, vai vienkārši labdarībai, jo tāds basketbols, kādu rāda BK Barons nah nevienam nav vajadzīgs.
Tev nav vajadzīgs, tad ej un fano par savu komandu, kura tev patīk. Ir pietiekami cilvēku, kam patīk Barons un viņi spēlē šādu cilvēku dēļ.
, 2008-12-17 10:34, pirms 17 gadiem
Tur jau nebija ko apturet, speleja ka lohi... daudziem vispar bija pofigisma izteksme seja visu speles laiku... izskatas, ka Barons vnk bija laukuma, tikai tapec, ka tur ir jabut, nevis jaspele un jacinas, nekadas motivacijas, atdeves, pilniigi neka... to pat par basketbolu nevar nosaukt... ja vel met garam no groza apaksas regulari, vispar psc... Muziniekam ari bija pofig... suuds ne basketbols...
, 2008-12-17 11:31, pirms 17 gadiem
Nu jā.Nav ko teikt.Šķēle&Co turpina savu "fantastisko" ceļu
, 2008-12-17 15:05, pirms 17 gadiem
Eirokausi Baronam praktiski ir beigušies...