Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Murgs pie Volgas. "VEF Rīga" zaudē Ņižņijnovgorodā

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Murgs pie Volgas. "VEF Rīga" zaudē Ņižņijnovgorodā
Foto: vtb-league.com

Basketbola klubs "VEF Rīga" (bilance 2-3) sestdien, 12. novembrī, VTB Vienotās līgas A grupas izbraukuma spēlē Krievijā, pirmajā puslaikā ielaižot 69 punktus, ar rezultātu 88:102 (25:35, 18:34, 23:11, 20:22) zaudēja "Nizhny Novgorod" komandai (2-3). Nākamā spēle VTB līgā paredzēta 25. novembrī, kad Rīgā viesosies Kijevas "Budivelnik", bet otrdien, 15. novembrī, vefieši Eiropas kausa spēlē uzņems Saloniku "PAOK" klubu no Grieķijas.

Volgas krastos Latvijas čempioni ieradās 11 spēlētāju sastāvā, taču pirms spēles saslima “VEF Rīga” kapteinis Kristaps Janičenoks. Tādējādi vefieši palika bez vieglajiem uzbrucējiem un cīņai bija pieejami tikai desmit vīri. Pretinieku starta piecniekā laukumā devās bijušais rīdzinieku centra spēlētājs, Krievijas valstsvienības kandidāts Ivans Ņeļubovs. Spēle notika Ņižņijnovgorodas ledus arēnā.

Sākumsa

Nizhny Novgorod: Protičs, Pauničs, Paņins, Antonovs, Ņeļubovs
VEF Rīga: Perry, Bertāns, Valters, K. Bērziņš, Sims

Kortnijs Simss atklāja spēles rezultātu “VEF Rīga” labā, bet turpmākajās minūtēs pārmaiņus vadībā atradās abas komandas. Pēc Ņemanjas tālmetiena mājinieki ieguva sešu punktu pārsvaru 8:14. Gan Ņižņijnovgoroda, gan Rīga labi spēlēja uzbrukumā, taču ar metienu realizāciju labāk veicās Zorana Lukiča vīriem. Ņeļubovam precīzi noslēdzot kārtējo uzbrukumu, vefieši savā grozā sešās minūtēs bija ielaiduši jau 20 punktus. Līdz ceturtdaļas beigām nekas nemainījās, deficītam pieaugot līdz desmit punktiem 25:35.

Arī nākamajās sešās minūtēs Ņižņijnovgorodas basketbolisti sameta visu, ko varēja, pēc 16 nospēlētām minūtēm nonākot vadībā ar 36:59. Pretinieki iemeta 9 no 12 pirmajiem tālmetieniem, tai skaitā Pauničs 3/5, Igņerskis 2/3, Protičs 2/2, Brēmers un Jakovenko 1/1. Puslaikā mīnus divdesmit četri 45:69.

Trešajā ceturtdaļā Ņižņijnovgorodas basketbolistu precizitāte strauji kritās. Desmitminūtes vidū vefieši īstenoja 13:2 izrāvienu, kurā ar tālmetienu un četriem soda metieniem atzīmējās Dairis Bertāns. Pēc 25 nospēlētām minūtēm starpība sadeldēta uz pusi 61:73, taču pirms pēdējās ceturtdaļas Ņižņijnovgoroda joprojām bija priekšā ar divpadsmit punktiem 68:80.

Simsa divpunktu metiens samazināja starpību līdz desmit punktiem, bet mājiniekiem bija padomā atbildes trieciens. Jakovenko un Igņerska bumbas triecieni grozā no augšas komplektā ar Pauniča tālmetienu atjaunoja plus septiņpadsmit Ņižņijnovgorodai 70:87. Šo deficītu atspēlēt vairs neizdevās.

Trīsdesmit sestajā minūtē, ātrajā uzbrukumā pēc Miledža piespēles triecot bumbu grozā no augšas (77:92), neveiksmīgi piezemējās Dairis Bertāns. Pusminūti pagulējis uz parketa, aizsargs spēja piecelties un atstāja laukumu. Trīsdesmit astotajā minūtē Ņižņijnovgorodas basketbolisti pārsniedza simts gūto punktu robežu un drīz varēja svinēt otro panākumu piecās spēlēs.

Ņižņijnovgoroda: Protičs 20, Igņerskis 18, Pauničs 18, Ņeļubovs 13, Jakovenko 13, Antonovs 7, Paņins 7 (5pp), Brēmers 6, Saveļjevs (5pp), Baranovs, Pustohvars, Stepaņenkovs. Galvenais treneris Zorans Lukičs
VEF Rīga: Sims 24 (2p 8/11, 1p 8/13; 11ab), Bertāns 19 (2p 3/8, 3p 2/4, 1p 7/7; 3ab, 2rp), Valters 14 (2p 1/3, 3p 2/7, 1p 6/6; 5rp, 6kļ.), Perry 12 (2p 4/7, 3p 0/2, 1p 4/4), K. Bērziņš 7 (4ab, 5pp), Millage 7 (4ab, 5kļ.), Kavaļausks 5, Cain (7ab); Kaufmanis, J. Bērziņš. Galvenais treneris Ramūns Butauts

Statistika. ŅIŽŅIJNOVGORODA 102, RĪGA 88

Metieni no spēles: 38/68 vs 26/60
2p: 27/45 vs 22/44
3p: 11/23 vs 4/16
1p: 15/19 vs 32/39
AB: 31 (9/22) vs 31 (8/23)
RP: 20 vs 11
Kļ.: 16 vs 17
PB: 8 vs 6
BM: 4 vs 4
Personiskās piezīmes: 31 vs 20

Izmantotie resursi:
Главная | Единая Лига ВТБ

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-11-12 18:59, pirms 13 gadiem
ar šādu aizsardzību uz neko lielu nav ko cerēt! galīga nabadzība

  -2 [+] [-]

, 2011-11-12 19:00, pirms 13 gadiem
Atdeve aizsardzībā ir zem katras kritikas 69 punkti ielaisti pēc pirmās puses???!!!!. Pietrūka SF un Kristaps. 8,5M, bet šādi nedrīkst zaudēt.
Domāju ir pienācis laiks Jaunupam uztaisīt sapulcīti stigrākai sarunai, bet Periju vajag sūtīt nafig.
Millige ar Valteru 11 kļūdas... Kurtinaitis viņus būtu nozilinājis par šitādu attieksmi
Ar šādu attieksmi pret grieķiem pirmajā eiropas spēlē ies grūti.
Gribu redzēt, ko VEF parādīs 18.novembrī. Zem +15 būs izgāšanās

  -2 [+] [-]

, 2011-11-12 19:01, pirms 13 gadiem
malachi, ko veel var teikt, es tik labu speeli no VEF puses negaidiiju

 +22 [+] [-]

, 2011-11-12 19:01, pirms 13 gadiem
Kāpēc kaut vai uz beigām nevarēja uzlaist J. Bērziņu vai Kaufmani laukumā, nevis kkādu SV, kurš vispār negrib spēlēt un bumbu nevar noturēt rokās.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-12 19:01, pirms 13 gadiem
Iemest var jebkurš, bet lai spēlētu labi aizsardzībā ir daudz jāstrādā treniņos, izskatās, ka mūsu „tusētāji” pārāk neiespringst treniņos.
Un vajag nevis psihologu komandā, bet ar mietu pa muguru, pēc tādām spēlēm!!!!

MURGS NEVIS SPĒLE!

  +6 [+] [-]

, 2011-11-12 19:02, pirms 13 gadiem
Melnā nāve tāds šķidrs kakao šodien. Kam tāds basketbols vajadzīgs? Paralēli gāja Rytas- Pieno Žvaigzdes , tur varēja redzēt pašatdevi līdz pēdējai sekundei. A kas šeit? Novgorodieši vienkārši izņirgājās par Latvijas lepnumu.

  -2 [+] [-]

, 2011-11-12 19:02, pirms 13 gadiem
Cerams ,ka no šīs spēles daudz ko mācīsimies,veiksmi vef turpmāk!

p.s Tie komentētāji man atgādina ufo ar fredi no swh ,abi divi zirgojas!

     [+] [-]

, 2011-11-12 19:03, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Melnā nāve tāds šķidrs kakao šodien. Kam tāds basketbols vajadzīgs? Paralēli gāja Rytas- Pieno Žvaigzdes , tur varēja redzēt pašatdevi līdz pēdējai sekundei. A kas šeit? Novgorodieši vienkārši izņirgājās par Latvijas lepnumu.
Tad ej un taisi sava tīņu istabā pieno zvaigznes!!

 +10 [+] [-]

, 2011-11-12 19:03, pirms 13 gadiem
Gribēju paskatīties skaistu spēli.Nu,kas tur vispār notika? Kā var pamanīties ielaist 69 punktus puslaikā?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-12 19:03, pirms 13 gadiem
odekalons rakstīja: Kāpēc kaut vai uz beigām nevarēja uzlaist J. Bērziņu vai Kaufmani laukumā, nevis kkādu SV, kurš vispār negrib spēlēt un bumbu nevar noturēt rokās.
Jā es arī gribētu, lai piemēram noviks, beidz rakstīt kaut kādus sūdu virsrakstus, bet palūdz uz interviju treneri un paprasa: kāpeč nelaiž jaunos, kāpēc nav aizsardzības, kāpēc Bērzs laiž muļķi jau cik spēles pēc kārtas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-12 19:03, pirms 13 gadiem
Buļš ar ģēnijs. Tie komentāri iespārda.. Ja VEF grib tikt play-off VTB, tad šādas komandas jāuzvar.. Kādas komandas? Tādas kurām budžeta iespējas, spēlētāju līmenis un arī atbalsts ir lielāks? Par ko viņš ņirgājas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-11-12 19:05, pirms 13 gadiem
Mjaa, puslaikā NN lādē 3nīšus no sāna, bet Butauts spītīgi to ignorē, nemainot aizsardzību. Un tā nav pirmā reize, kad treneris ignorē spēli, bet spītīgi turas pie savas iestrādes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-12 19:06, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Eu, bet VEF vs Valmiera ar bija saspringts mačs! Lieliska spēle, tāda pati, kā LR pret Pieniem. Tad tu teici, ka tas ir zems līmenis. Vecīt, nav pretrunas?
Lai no ko bet Rytas- Žvaigzdes spēlē nevarēja novērot zemu līmeni, tas vienkārši ir augstais LKL līmenis, šogad līga ir stiprāka kā pērn, to apgalvo vienlīdz visi kaimiņzemes basketa zinātāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-12 19:07, pirms 13 gadiem
Piedodiet VEF fani, bet jūsu komandu pazemoja šodien.. tādi danki pāri spēlētājiem sen nebija redzēti.. un komanda kas to izpildīja nebija nekāda TOP vai Eirolīgas līmeņa par kādiem jūs sevi gribiet uzskatīt..
Secinājums- tas pats vien Ventspils līmenis vien ir..un aizsardzība 0
Bij doma aiziet otrdien uz arēnu Eirokausus paskatīties, bet bail pat domāt kā grieķi mūs izvaros, kuriem defs ir vēl augstākā līmenī..

  +3 [+] [-]

, 2011-11-12 19:07, pirms 13 gadiem
No pretiniekiem Pauničš iekrita acīs, vienkārši izņirgājās par VEF ar saviem dankiem. Tāda slāvu nekaunība Radulova stilā, prieks.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-12 19:08, pirms 13 gadiem
ceturtajā trešdaļā pie -10 domāju ir cerības,trīs kļūdas un es izslēdzu televizoru tiešām murgs.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-12 19:08, pirms 13 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: uz kastrāciju komandu
tad jau labaak uz donoriem, vismaz kkaadu naudu atguus no taa ko iztereeja uz vinjiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-11-12 19:10, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: LKL līmenis ir labs, bet nu nevajag viņu celt augstu. Vidējs līmenis. Un dieva dēļ nesalīdzini ar Latviju.
Ar ko tad man salīdzināt. Starp citu man patīk abas kaimiņvalstis pielīdzināt Latvijai da jebkādā jomā. Var redzēt to graujošo atšķirību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-11-12 19:10, pirms 13 gadiem
Bet mani sāk uztraukt Sims, nedaudz padaudz kačā savu statistiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-12 19:11, pirms 13 gadiem
pirmais puslaiks fail. bet nu 3shais bija normals plus minus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-12 19:12, pirms 13 gadiem
Galvenais,ka Buļam vakar bija personīgā disciplīna.Bet kas par daudz tas par skādi-nabadziņš pavisam nogribējies izklausījās,par savām karsējmeitenēm nevarēja beigt runāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-12 19:12, pirms 13 gadiem
динамо кепка rakstīja: vefelis nav nekads latvijas lepnums
tikai riga, tikai dinamo
Pardon, negribēju aizvainot Dinamo kepkas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-11-12 19:14, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Izbeidz, izņirgājās par LKL līderi Žalgiri pāris dienas iepriekš. Šādu zaudējumu VEF bija pelnījis, dēļ tā, ka uzvara pār Žalgiri uzdzina pārāk lielu pāšpārliecinātību.
Žalgiris sastāvs šobrīd piedzīvo psiholoģisku krīzi + ir jauns treneris. Pret Brose baskets jau varēja redzēt pozitīvas vēsmas. Domāju, ka atbildes spēlē Žalgiris arēnā no Vefeļa paliks pāri slapja vieta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-11-12 19:16, pirms 13 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: ASK Rīgai bija neslikts budžets! A ko viņi sasniedza? Raksturīgo-NEKO!
Vecīt bet klubu budžetu attiecība jau nemainījās. ASk bija 4 miljoni, bet žalgirim 12
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-12 19:17, pirms 13 gadiem
phKRIII rakstīja: Vef atgādina KHL komandu 'Ska' pirms pāris sezonām,
tipa komandā baigie naži savakti bet komandas ķīmija nekāda.
vēlviens kurš neizrot vtb apmērus, tur visiem ir daudz lielāki budžeti, apsties, kas velk tās komandas, nejau krievi

  +4 [+] [-]

, 2011-11-12 19:18, pirms 13 gadiem
Saldais ēdiens Žēl, ka nespēlēju totjikā, lai gan tā pat nekādu prātīgo summu VEF spēlēs nevar izcelt. Nevis "melnā nāve", bet gan buboņu mēris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-12 19:22, pirms 13 gadiem
Atlaist Butautu,Miledžu,Perriju....kas tā par aizsarzību?jēga no tā Miledža,Perrija,vinu spēli labi nokapā,bet pēc tam 5 nez kā,cik viņiem rezūltatīvu piespēļu?un tie saucas saspēlnieki.No kaufmaņa i to lielāka jēga būtu.Da un ko uz laukuma dara Valters ar sešām kļūdām,jā nu sameta viņš tos savus punktus,bet cik viņš atveda?
Bērzs piezīmju mašīna.Nu nevar komanda savākties,vajag cilvēku,kurš varēs viņus savākt,reāli Butautam tas nesanāk,uzvaram dažas spēles,bet ielaižam nu nereāli daudz punktu...kam mums vajag to uzvaru pār žalgiri,ja pārējās spēles pat kauns skatīties,da tajā pašā LBL Vefs mokās,tik daudz kļūdu,stūlbu metienu,individuālu darbību...

  +4 [+] [-]

, 2011-11-12 19:22, pirms 13 gadiem
šausmas...paskatījos 1. puslaiku....k/ko tik pretīgu sen nebiju redzējis jebkurā sporta veidā....69 punkti ielaisti puslaikā....tur vēl ir k/kas piebilstams?
te vispār nedrīkst būt nekādu atmazku, ka pretiniekiem krita....aizsardzība totāla nulle!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-12 19:23, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Izbeidz smīdināt, pret PAOK būs pavisam cita atdeve, varu garantēt par 500%.
tad kas tas par Eirolīgas klubu, kurš šķiro spēles?.. garantēt tu vari tikai sev pilnas bikses..

     [+] [-]

, 2011-11-12 19:25, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nemanīju tavus komentārus pēc Žalgira spēles. Ā gloooorijs atvaino nekompitentais nāpsli
Protams, neredzēji, jo spēli neskatījos Man jau patrāpās tikai tās "labākās" VEF spēles Tas pats, kā toreiz pirms pāris gadiem aizgāju uz "ASK" spēli pret "Žalgiris"...un nebiju vīlies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-11-12 19:25, pirms 13 gadiem
Melni vīri cīņā gāja, bikses nedaudz piečurāja....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-12 19:26, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Vecīt bet klubu budžetu attiecība jau nemainījās. ASk bija 4 miljoni, bet žalgirim 12
Žalgiris budžets ir viens liels noslēpums un tā ir bijis visos laikos. Pat tagad ir grūti pateikt cik no savas kabatas Romanovs liek kluba kasē.

     [+] [-]

, 2011-11-12 19:27, pirms 13 gadiem
Tieši tā,Murgs....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-11-12 19:30, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Saldais ēdiens Žēl, ka nespēlēju totjikā, lai gan tā pat nekādu prātīgo summu VEF spēlēs nevar izcelt. Nevis "melnā nāve", bet gan buboņu mēris.
Izcelt var, jaliek tik overs,ko ari daru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-12 19:34, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Žalgiris budžets ir viens liels noslēpums un tā ir bijis visos laikos. Pat tagad ir grūti pateikt cik no savas kabatas Romanovs liek kluba kasē.
Pirmkārt neviens nevienam klubam neliek no savas kabatas, bet gan no saviem uzņēmumiem, kur strādā krievi, kuri dzīvo miskastē, bet viņš peln miljardos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-11-12 19:39, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Vari likt uz ASK visu virsū, man tas klubs riebās dēļ savas mētāšanās ar naudu. Un vispār nekompitences.

Tev nesaprast, neko no basketbola. Tieši kāpēc man patīk VEF, dēļ reklāmas, mārketinga. Beidzot kāds klubs ir ar augstiem mērķiem, kas Latvijai ir ļoti neraksturīgi. Klubs dara visu, bet ar darbiem nav tik labi okey. Bet, lai kļūtu par kautko ir jābūt mērķim. Latviešu mentalitātei laikam tas nav pa prātam.
Man pret VEF antipātijas ir galvenokārt fanu dēļ, jo mani kretinē tas vecais ASK fanu klubs, kurš tagad pārmeties pie VEF. Vēl vairāk man besī tikai Butauts un Sandis Valters (atšķirībā no sava brāļa). Ok, par mērķiem piekrītu. ASK bija mērķis "zīmēties", bet VEF vismaz vēlas kaut ko sasniegt. Ar to varēšanu gan ir kā ir, jo uzskatu, ka Butauts ir solis atpakaļ šī kluba attīstībā. Varbūt tiešām budžets par īsu, bet uzskatu, ka VEF vajag patiešām labu treneri, tad arī būs progress un visas pārējās lietas.

     [+] [-]

, 2011-11-12 19:40, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Pirmkārt neviens nevienam klubam neliek no savas kabatas, bet gan no saviem uzņēmumiem, kur strādā krievi, kuri dzīvo miskastē, bet viņš peln miljardos
Nuu, ne gluži, Romanova rezidence ir Lietuva, kā arī viņam pieder lielākā lietuvas banka Ukio bankas, šaubos vai tur strādā krievi kuri dzīvo miskastē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-12 19:48, pirms 13 gadiem
odekalons rakstīja: Kāpēc kaut vai uz beigām nevarēja uzlaist J. Bērziņu vai Kaufmani laukumā, nevis kkādu SV, kurš vispār negrib spēlēt un bumbu nevar noturēt rokās.
Piekrītu par visiem 100%, vienozīmīgi + par tādu domu gājienu, kā man un noteikti daudzu citu...

  +2 [+] [-]

, 2011-11-12 19:48, pirms 13 gadiem
a pašam gan jau uz pakaļas kaut kas tamlīdzīgs> : D Andris Vētra - mūsu bieds un brīdinātājs. es esmu pārbijies līdz nāvei!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-11-12 19:54, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Komentārs par kuru es tev, ja varētu ieliktu +10.
Pateici īsti manas domas. Par SV man bēda maza, tik, ja viņš spētu kontrolēt sava žarītāja tempu, tad varbūt ilgtermiņā tas nāktu par labu.

Un par Butautu jāpiekrīt, pamazām sāk izkristalizēties, kāpēc Kurtinaitim ir ULEB Kauss, kamēr Butautam nav nekā. Un aizsardzība - njā.
Butauts vienkārši nav aizsardzības speciālists...vai arī vienkārši vēlas uzreiz uzlēkt augstāk par savu sēžamvietu. Viņam jāsaprot, ka šāda līmeņa klubam pamatā jābūt dzelžainai aizsardzībai. Kad tā būs, tad arī viss ies uz augšu. Es biju laimīgs, kad atnāca Kurtinaitis, bet Butauts izjauca visas manas ilūzijas par VEF atdzimšanu. Vajag jaunu plānu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-12 19:59, pirms 13 gadiem
Spēli pirmkārt jau zaudēja treneru štābs. Nenoskaņoja komandu, atļāva izvērsties ļoti labi zināmam spēlētājam, bet visneizprotamākais, protams, bija pārtraukumu netaisīšana un spēles nesakārtošana pēc brīvajiem metieniem, kurus pretinieki meta vienu pēc otra. Izskatījās, ka lielākajai daļai pilnīgi vienalga, trenerus ieskaitot. Butautas, pretēji ierastajam, svētā mierā vēroja spēli itkā viss būtu kārtībā. Visu par spēli izteica tā viena epizode, kad garais leitis nesavāca vieglu atlecošo un uzsita piezīmi princeses stilā, kur veiksmes dēļ nebija 2+1. Keins un Bertāns bija vienīgie, kas spēlēja. Butautas spēles antizvaigzne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-12 20:07, pirms 13 gadiem
karotajs28 rakstīja: Man vnk ir smieklīgi skatīties,kur neliederīgi aizplūst nauda,ir sporta veidi kur vairāk vajag naudu!
nebūs mums vairs basketbols,aizmirstat,nav mums tādas skolas un tik liela nauda,lai sagatavotu spēlētājus.
Bērnu domāšana ir laikam tev,jo pats nezini,kas laikam ir sports un profesionāls sports un rezultāts!
Privātie paši izvēlas ko sponsorēt. Neba jau Valsts naudu VEF tērē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-11-12 20:11, pirms 13 gadiem
na*** tas cirvis Butauts beigaas neuzlaida laukuimā abus Jāņus laukumā?
taču beigās bija viss skaidrs ka zaudēs,
jēga ta vsp ņemt jaunos. ka visu laiku deldē solu un kasa olas, un tiek tik laukumā pret vājām komandām,

viņiem tacu vaig parlieciibu un pieredzi ari pret stiprajaam komandaam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-11-12 20:12, pirms 13 gadiem
ja pareizi sapratu , tad pirms kaut kāda laika Valdim Valteram tika palūgts uzrakstīt rakstu par Kristapa labo spēli Eirolīgā (ķipa cik tad Tev ir to dēlu ar ko palielīties utt. motivēja A.Puče) , un raksts bija tīri neko,jo Kristaps to ar savu labo spēli bija nopelnījis.Bet nu ir pienācis laiks paskatīties patiesībai acīs Sančo sakarā. Kapēc viņš vēl joprojām ir sastāvā ,ja VV prāt ,tur daži citi nav pelnījuši atrasties dažādu iemeslu pēc. Lai ģenerālis pakomentē 1.cet epizodi kas drūmi iedūra sirdī un vēl vairāk s..isa jau sa..sto, kad Sančo traucoties ātrajā uzbrukumā pamanījās uzšaut nesagatavotu trīni savā stilā pie -6... kurš vēl tā atļautos,un starp citu , tieši ar to idijotisko darbību sākās tas pazemojums.
Var jau teikt ka 3 cet. atspēlēja punktus,bet to taču mēs saprotam ka uz pretinieka atslābuma rēķina,jomajo.
Nekas personīgi,bet Sančam ir jākar botas uz nagliņas..jāprotas,bēdīgs skats laukumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-12 20:16, pirms 13 gadiem
karotajs28 rakstīja: Tu vispār saproti kas ir Vastu attīstība,nauda izaugsme,ieguldīšana..
?
Kas ir bijis ir bijis,bet vai būs?
nebūs!!!
Mums nav tāda nauda,lai uztaisītu konkurētspējīgu komandu Eiropā...
Un kur nu cilvēku skaits,starp 1,9mij iedzīvotājiem kuri palikuši
Kur tu sapņo?
Sapņi beigušies
Sākusies reālā dzīve
Atopies
Dinamo tka atrada naudu un uztaisīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-11-12 20:18, pirms 13 gadiem
Valters atkal var plūterī izpausties.. viņam katra VEF neveiksme ir orgasma vietā. Es nesaprotu, bija labsbumbotājs, bet palasot viņa atvēmumus, rodas jautajums, vai viņam viss ok galvā??

  -2 [+] [-]

, 2011-11-12 20:21, pirms 13 gadiem
-2 rakstīja: Pamēģini turpmāk valsts vārdu rakstīt ar lielo burtu, īspimpa
latvija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-12 21:18, pirms 13 gadiem
Pat VV atzīst, ka
ValdisValters
Ventspils stāsts šajā sezonā izskatās vēl drūmaks,bet par to jau rakstā pirms derbija 18.10.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-11-12 21:57, pirms 13 gadiem
VEF fani naciet labak uz RD spelem arena riga, tautas vairak un sniegums labaks. Ar tadu speli no VEF aizbegs pedeji fani, kuri salasas arena labi ja 2 tukstoshi.

     [+] [-]

, 2011-11-12 22:38, pirms 13 gadiem
Nu ar šādu attieksmi un spēli ir naivi cerēt sagaidīt vairāk skatītāju nākamajās spēlēs Arēnā. Klauni. Atliek vienreiz saņemties un apspēlēt Žalgiri lai uz nākamo spēli ierastos jau kā bez 5 minūtēm NBA veči. Āksti.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-12 22:40, pirms 13 gadiem
vnk...WTF?!?!?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-12 22:45, pirms 13 gadiem
shausmas, lai neteiktu vairaak!

     [+] [-]

, 2011-11-12 22:56, pirms 13 gadiem
CIK Bertans bija labs pret zhalgiri, tik šodien gāza podus, sasteigtas piespeeles, daudz kļūdu, .... Perija pienesumu kkā newienaa spēlē neesmu redzējis (neskaitot LBL), Sandis vēlreiz pierādīja, ka tikai LBL var sevi parādīt, bet kad pretī bish nopietnāks pretinieks, tā čiks vien ir, 6 kļ. vienam pasham - tas tk eredzeejusham spēlētājam nav piedodami... noskaņošanās nebija vispĀR, taa tik vien prasiijās Znaroku un nikno Rimu, lai kārtīgi noper ar vārdiem, lai kko saktu dariit laukumaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-11-12 23:40, pirms 13 gadiem
Kā teiktu Domu lasītājs - Delfīnu līgas klubs vnk šodien izņirgājās par visvareno VEF

  +2 [+] [-]

, 2011-11-12 23:42, pirms 13 gadiem
Nožēlojami...

  +1 [+] [-]

, 2011-11-13 02:57, pirms 13 gadiem
gggg rakstīja: Cerams ,ka no šīs spēles daudz ko mācīsimies,veiksmi vef turpmāk!

p.s Tie komentētāji man atgādina ufo ar fredi no swh ,abi divi zirgojas!
Ne ne, dzeki no swh vel ir adekvati, sitie turpreti ir uz visu galvu slimi, itseviski Buls, tadu sviestu dzen.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-11-13 16:31, pirms 13 gadiem
swimpis2 rakstīja: Nu. kur palika tā ''superkomanda", par kuru rakstīja "Pēc kārtējās uzvaras uz Ņižņijnovgorodu" ????
70 pt vienā puslaikā ielaist - tas ir jāmāk
Noņem no sava nika burtus sw, un pieliec P : D