Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

"VEF Rīga" sāk cīņu par Eirolīgu

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

"VEF Rīga" sāk cīņu par Eirolīgu
"VEF Rīga" 2014. gada sezonu atklās Viļņā
Foto: Lietuvos rytas

Basketbola klubs "VEF Rīga" otrdien, 1. oktobrī, plkst. 20:30 Eirolīgas kvalifikācijas turnīra ceturtdaļfinālā Viļņā spēlēs pret laukuma saimniekiem "Lietuvos rytas". Uzvarētāji turpinās cīņu par vienīgo ceļazīmi. Visas spēles varēs bez maksas noskatīties mājas lapā https://secure.livebasketball.tv/re... (nepieciešams reģistrēties).

Izspēles kārtība

Formula ir vienkārša – lai iekļūtu grupu turnīrā, jāuzvar trīs spēlēs pēc kārtas. No astoņām komandām tikai viena beigs sacensības kā uzvarētāja, savukārt pārējās septiņas vienības sezonu turpinās Eiropas kausa izcīņā.

“Lietuvos rytas” un “VEF Rīga” pāra uzvarētāji otrajā kārtā spēlēs pret Itālijas pusfinālistiem “Cimberio Varese” vai Vācijas vicečempioniem “EWE Baskets Oldenburg”. Kaimiņu zarā Čehijas čempioni “Nymburk” sacentīsies pret Ērla Roulenda pārstāvēto Turcijas klubu “Banvit”, savukārt Maskavas apgabala “Khimki” spēlēs pret “Oostende”. Pusfināli notiks 3. oktobrī plkst. 18:00 un 20:30, fināls 4. oktobrī plkst. 20:30.

”Lietuvos rytas” grib sesto reizi spēlēt Eirolīgā

Lietuvas vicečempioniem Eirolīga nav aizliegtais auglis – “avīžnieki” piecas no pēdējām astoņām sezonām aizvadījuši Eiropas spēcīgāko klubu turnīrā, turklāt ar apskaužamu regularitāti spējuši atgriezties elitē.

Pirmo reizi Viļņas klubs Eirolīgai kvalificējās 2005. gadā, trenera Tomo Mahoriča vadībā uzvarot ULEB kausa izcīņā. Panākumam roku pielika latviešu saspēles vadītājs Roberts Štelmahers. Viņa vārds tika iemūžināts Lietuvas basketbola slavas akmenī pie “Siemens” halles ieejas, bet “Lietuvos rytas” basketbolisti kļuva par regulāriem Eirolīgas iemītniekiem.

Otrais mēģinājums, trešā iespēja

"VEF Rīga" Eirolīgas kvalifikācijā sacentīsies otro reizi. Debijas mēģinājumā 2011. gada rudenī Beļģijas pilsētā Šarleruā rīdzinieki pirmajā kārta zaudēja Vācijas klubam "Alba Berlin" - 60:82. Toreiz atlases turnīrā par divām ceļazīmēm sacentās 16 klubi, pamatturnīrā iekļūstot Stambulas "Galatasaray" un "Spirou Basket". Divus gadus agrāk BK "Ventspils" pirmajā kārtā divu spēļu summā atzina "Benetton Treviso" pārākumu (Rīgā 78:73, viesos 76:88).

Kvalifikācijas turnīru uzvarētāji

2009: Orleans (Francija) un Maroussi (Grieķija)
2010: Spirou Basket (Beļģija) un Khimki (Krievija)
2011: Galatasaray (Turcija) un Spirou Basket (Beļģija)
2012: Cantu (Itālija)

VEF visas pārbaudes spēles aizvadīja bez skatītājiem, līdz kvalifikācijas turnīra sākumam cerot pretiniekiem sagādāt pēc iespējas lielāku pārsteigumu. Slepenība jebkurā gadījumā bija tikai daļēja, jo nevienam vērotājam nebija noslēpums, ka pieci vīri bija aizņemti nacionālajās izlasēs. Rīdzinieku komplektācija tika pabeigta tikai 26. septembrī, kad komandai pievienojās Eiropas vicečempions Tomas Delininkaitis un kaujas sastāvā tika aizvadīta vien pēdējā spēle pret Šauļiem.

“Lietuvos rytas” paslēpes nespēlēja, lai gan starpsezonā sastāvu nomainīja par astoņdesmit procentiem. Nopietnākie pastiprinājumi iegūti ārējā līnijā – komandai pievienojies bijušais Melnkalnes valstsvienības saspēles vadītājs Omārs Kuks, 2011. gada Eirolīgas čempions Atēnu “Panathinaikos” sastāvā Milenko Tepičs un divkārtējais Eirolīgas čempions “Olympiacos” sastāvā, uzbrūkošais aizsargs Martins Gecēvičs.

Garā gala cementēšanai uzaicināts grieķu centrs Andreass Gliniadakis, kurš Rīgā viesojies Kazahstānas čempionu “Astana” rindās, un kolumbiešu spēka uzbrucējs Huans Palasios. Pēdējais nepiedalījās Lietuvas līgas atklāšanas spēlē pret Klaipēdas “Neptūnas”, taču galvenais treneris Dirks Bauermans neslēpa, ka daudz svarīgāka būs kolumbieša līdzdalība otrdienas cīņā.

Rīdzinieki uz Lietuvas galvaspilsētu devās bez Kaspara Bērziņa, Ivara Žvīgura un Kristapa Pļavnieka. Pirmā iztrūkums iecirtis robu VEF priekšējā līnijā, tāpēc Latvijas čempioniem jebkurā gadījumā būs jācenšas likt uzsvaru uz ātru un mobilu spēli. Eirolīgas kvalifikācijā kļūdas netiks piedotas, taču pat neveiksmes gadījumā Eirokausu sezona klubam var izvērsties garāka nekā ierasts.

Eirolīgas regulārās sezonas izloze

GrozsA grupaB grupaC grupaD grupa
1FC BarcelonaReal MadridOlympiacosPanathinaikos
2CSKA MoscowAnadolu EfesMontepaschiMaccabi Electra Tel Aviv
3FenerbahceŽalgirisUnicajaCaja Laboral
4BudivelnykBrose BasketsGalatasarayLokomotiv-Kubaņ
5PartizanEA7 Emporio ArmaniStelmet Zielona GoraCrvena Zvezda
6JSF NanterreStrasbourgFC Bayern MunichKval. uzvarētāji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2013-10-01 08:07, pirms 12 gadiem
Piekrītu resnajam putnam, vefiņā valda haoss un tas var būt šķērslis. Bet tik un tā - PAR RĪGU, PAR VEF!
Slēpts komentārs: Hossa43

  +5 [+] [-]

, 2013-10-01 08:39, pirms 12 gadiem
Hossa43 rakstīja: Ar to jau atšķiras kārtīgs klubs no balamutem!!!!Tikai Rīga,Tikai Dinamo!!!!!!
Ej uz skolu un nemuldi.

Vakarā jāatceras pārbaudīt, vai tiešām leiši tādi loši ka nevienā savā TV kanālā nerādīs spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-10-01 08:49, pirms 12 gadiem
Par godu, par cieņu par Latviju!

  -1 [+] [-]

, 2013-10-01 08:53, pirms 12 gadiem
Kaut kas līdzīgs Rīgas ASK situācijai viņu pēdējā sezonā! Kad arī bija tikai 5 spēlētāji, kas var rambāt, pārējie novākti tikai ķeksīša pēc. Šobrīd arī algas VEFā ir smieklīgas, pagaidām nevar piedāvāt normāliem ārzemju leģionāriem līgumus. Tikai pa kādai kripatai savākt citiem nederīgos spēlētājus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2013-10-01 08:58, pirms 12 gadiem
your_ufo rakstīja: Strēlnieks spēlē pie Bagatska Ukrainā
Strēlnieks arī spēlē VEFā!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-01 09:00, pirms 12 gadiem
resnais putns rakstīja: Skan draudīgi
bet, ja nopietni. nekas tur visticamāk nebūs. šobrīd klubā valda pilnīgs haoss. Sākot jau ar to, ka sākumā izziņo, ka pirmā mājas spēle būs grandioza pret CSKA! pēc nedēļas tomēr ieliek Cmoki Minsk būs pirmā mājas spēle...Spēlē kaut kādā neizprotamā klusumā.. Līdzjutēji pat nezin, kas notiek, kas tur spēlē, kas nespēlē... paši nezin, kas spēlēs, ar ko lauzīs līgumus, ar ko nelauzīs. Sportando.net jau ziņo, ka Lavals ir pateicis, ka tiek lauzts līgums ar VEF, jo trenerus neapmierina viņa motivācija, attieksme un bla bla bla...
Bērzs jau arī praktiski nav. Nu ko rambāsim ar Iļinu un Arču Bērziņu. Kas to būtu domājis, ka VEF groza apakša nokritīsies līdz tādam līmenim.
Tālāk - viens saspēlnieks, kam laikam būs jāiztur terminatora grafikā šī sezona, jo aizstājēja, zinot Butautu nav. Tāpat neticu, ka Butauts laidīs jaunos, nu neticu, ka dos pilnvērtīgi sevi pierādīt. tāpat dzīs Jahoviču, nogurušo Janičenoku un melnos abus, kā arī Delininkaiti un Strēlnieku. Atkal būs ierastā 7 cilvēku rotācija...
Nu neko, skatīsimies. cerību nav lielu, salīdzinājumā ar šo pašu laiku pērn, ja būtu startējuši. Bet nu, lai jau izdodas parādīt kaut kādu cīņu.
Atgādini man ja es kļūdos, bet pie Butauta gan 18 gadīgais Bertāns, gan 17 gadīgais Freimanis savulaik dabūja saviem gadiem pieklājīgu spēles laiku. Tas ka pēc tam, kad Freimanis sāka kost un uz treniņu atnāca šmigā viņu atsēdināja dziļa rezervē, jā taisnība, bet tas iespējams, čalim lika šo to pārvērtēt.
Arī pagājušā gadā sezonas beigās, Pasečņiks VEF rindās spēlēja daudz vairāk, nekā sudraba U-20 līderis Gražulis V-pilī.

  +3 [+] [-]

, 2013-10-01 09:29, pirms 12 gadiem
Kas ar Gani Lawal?

  +4 [+] [-]

, 2013-10-01 10:02, pirms 12 gadiem
Edgars rakstīja: Atgādini man ja es kļūdos, bet pie Butauta gan 18 gadīgais Bertāns, gan 17 gadīgais Freimanis savulaik dabūja saviem gadiem pieklājīgu spēles laiku. Tas ka pēc tam, kad Freimanis sāka kost un uz treniņu atnāca šmigā viņu atsēdināja dziļa rezervē, jā taisnība, bet tas iespējams, čalim lika šo to pārvērtēt.
Arī pagājušā gadā sezonas beigās, Pasečņiks VEF rindās spēlēja daudz vairāk, nekā sudraba U-20 līderis Gražulis V-pilī.
Varuu atgādināt:
Bertāns pie Butauta sāka spēlēt ar regulāru spēles laiku tikai tad, kad traumu dēļ nebija ko laist laukumā.
Pasečņiks uz laukuma dabūja kaut cik normālu spēles laiku bezcerīgi zaudētās spēlēs un pret LBL komandām.

  +7 [+] [-]

, 2013-10-01 10:08, pirms 12 gadiem
Edgars rakstīja: Atgādini man ja es kļūdos, bet pie Butauta gan 18 gadīgais Bertāns, gan 17 gadīgais Freimanis savulaik dabūja saviem gadiem pieklājīgu spēles laiku. Tas ka pēc tam, kad Freimanis sāka kost un uz treniņu atnāca šmigā viņu atsēdināja dziļa rezervē, jā taisnība, bet tas iespējams, čalim lika šo to pārvērtēt.
Arī pagājušā gadā sezonas beigās, Pasečņiks VEF rindās spēlēja daudz vairāk, nekā sudraba U-20 līderis Gražulis V-pilī.
Atgādinašu! Tad kad SKA sāka iet pa grunti, daudzi paņema vagu, tāpēc Butautam nebija citu variantu, ka spēlet ar bezmaksas spēlētājiem.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-01 10:18, pirms 12 gadiem
Dzīvajā te varēs skatīties.

Transliacija gyvai internetu / „Lietuvos ryto“...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-01 10:25, pirms 12 gadiem
Edgars rakstīja: Atgādini man ja es kļūdos, bet pie Butauta gan 18 gadīgais Bertāns, gan 17 gadīgais Freimanis savulaik dabūja saviem gadiem pieklājīgu spēles laiku. Tas ka pēc tam, kad Freimanis sāka kost un uz treniņu atnāca šmigā viņu atsēdināja dziļa rezervē, jā taisnība, bet tas iespējams, čalim lika šo to pārvērtēt.
Arī pagājušā gadā sezonas beigās, Pasečņiks VEF rindās spēlēja daudz vairāk, nekā sudraba U-20 līderis Gražulis V-pilī.
Kā jau Shmidzis raksta, tad pie Butauta jaunie var spēlēt tikai tad, ja nav kam citam vienkārši spēlēt kā tas bija Bertāna gadījumā, kad ASK uz dažām spēlēm pat bija škiet 6 vai 7 vīru sastāvā.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-01 10:37, pirms 12 gadiem
"Lietuviešu žurnālisti apmulsinājuši vienu no Viļņas kluba jaunpienācējiem - Omāru Kuku, lūdzot novērtēt rītdienas pretiniekus. «VEF? Kāds VEF? Neko par tādu neesmu dzirdējis,»

     [+] [-]

, 2013-10-01 10:37, pirms 12 gadiem
Pēc tik noslēpumaina sezonas sākuma ir grūti spriest par komandas spēku, tā kā šoreiz viss rādās pārāk lielā miglā tīts.

  +3 [+] [-]

, 2013-10-01 10:46, pirms 12 gadiem
Vienu vārdu sakot, VEF pagaidam viens liels "?" Ar nepacietību gaidu vakaru

  +2 [+] [-]

, 2013-10-01 10:51, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: "Lietuviešu žurnālisti apmulsinājuši vienu no Viļņas kluba jaunpienācējiem - Omāru Kuku, lūdzot novērtēt rītdienas pretiniekus. «VEF? Kāds VEF? Neko par tādu neesmu dzirdējis,»
Varu derēt, ka tas niga nezina arī daudzus Eirolīgas klubus. Nav rādītājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-10-01 11:26, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: Jā, Brauns un Lavals ir nederigi, tad jau Ventspils vispār pat kripatas nevāc bet kkādas pabiras Šodien VEFiņš ņems, stabili. Ja paskatās kādas komandas pretī, tad nu tas nav nekas īpašs.
Kāds sakars as Ventspili? BKV, cik zinu, nepiedalās EL kvalifikācijā.
Un apgalvojums, ka šodien VEF ņems stabili neiztur kritiku, drīzāk tas būs patīkams pārsteigums, ja VEF šodien paņems.

     [+] [-]

, 2013-10-01 11:29, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: Jā, Brauns un Lavals ir nederigi, tad jau Ventspils vispār pat kripatas nevāc bet kkādas pabiras Šodien VEFiņš ņems, stabili. Ja paskatās kādas komandas pretī, tad nu tas nav nekas īpašs.
Beidz reiz heitot Ventspili, tas ka hute nevar noplūdināt naudu klubā, jaaiztiek ir ar to kas ir.. VEF paņems LRY bet talāk tādi muskuļoti klubi, bez Bērza nonāksim gaļas mašīnā, diemžēl. Ceru ka kļūdos

  +3 [+] [-]

, 2013-10-01 11:34, pirms 12 gadiem
Ricky#9 rakstīja: Beidz reiz heitot Ventspili, tas ka hute nevar noplūdināt naudu klubā, jaaiztiek ir ar to kas ir.. VEF paņems LRY bet talāk tādi muskuļoti klubi, bez Bērza nonāksim gaļas mašīnā, diemžēl. Ceru ka kļūdos
Kuras ir tās spēlētāju pozīcijas, kurās VEF ir pārāks par LRY?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-01 11:40, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kuras ir tās spēlētāju pozīcijas, kurās VEF ir pārāks par LRY?
Labs jautājums. Ar garo galu ir ka ir. 1.-3. pozīcijas ir vēl labas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-01 11:46, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: Tad lai Ventspils fani beidz heitot VEFu un apzinās, ka šogad arii LBL nespīd paņemt VEFu.
Nezinu, tas ir miets ar abiem galiem. Tu esi viens no tiem lielākajiem "zarasam" kas heito
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-01 12:11, pirms 12 gadiem
Spēli rādīs pa
Lietuvos Rytas TV
Astra4A 4.8°E 12245V DVB-S MPEG-2 27500 3/4 Videoguard Viasat

  +1 [+] [-]

, 2013-10-01 12:27, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: Es tikai saku kā būs, ķipa kāds šogad varēss nodariit pāri VEFam? nu ar LBL domaats, ja Ventspils pat BBL nevar paņemt, kur piedalās galiigi nekadi klubi un rādija nesakariigu sniegumu.
Vispār jau BKV ir vēljoprojām BBL čempioni .

Un VEFs , līdz ar Roulenda, Bertāna, Kavaļauska, Zavacka, Bērza zaudēšanu ir kļuvuši vājāki, kā pagājušogad – jaunpienācēji neatsver zaudējumus...

  +3 [+] [-]

, 2013-10-01 12:29, pirms 12 gadiem
your_ufo rakstīja: Strēlnieks spēlē pie Bagatska Ukrainā
cik muļķīgi ir uz tik garu argumentu atbildēt ar vienu mazu faktiņu un to pašu galīgi aplamu.

  -3 [+] [-]

, 2013-10-01 12:34, pirms 12 gadiem
Ja man šajā sezonā būs jāizvēlas starp VEF vai Dinamo, tad noteikti izvēlēšos Dinamo. Vienk nespēju fanot par klubu, kurā lielu lomu spēlē tādi meistari kā Strēlnieks A un Bērziņš A
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-01 12:56, pirms 12 gadiem
Nu par Lavalu tā noteikti ir pīlīte pretinieka maldināšanai. 100%, ka nekādu problēmu tur nav.

  -2 [+] [-]

, 2013-10-01 13:15, pirms 12 gadiem
Šodien es vefam neredzu variantus,ka viņi varētu uzvarēt Lietuvos Rytas, jo Lietuvos Rytas ir divus līmeņus labāks klubs nekā VEF Rīga

  +2 [+] [-]

, 2013-10-01 13:22, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: Bertānu aizvietos Bērziņš. garajā galā iztrūkst Kavaļauskas un Bērzs pat vēl nav prom. leitis leiša vietā, Lavals, Bērziņš atspēkos Kavaļu un Brauns nav tālu no Roulenda. Es domāju ir bik sliktāk, bet ne daudz un LBL tas neko nemainiis. VTB mož 1 vietu zemāk buus bet nu tas tā.
LBL vispār cīņa sākas tikai finālā, tas vēl tālu. Vairāk VEFa kontekstā es biju domājis par VTB un Eirokausu sezonu. Saki, ko gribi, ar pagājušās sezonas sastāvu šodien pret LRY varētu mierīgi cīnīties un uzvarēt, tad ar šābrīža sastvāvu es īpašu neredzu iespēju, kā varētu uzvarēt LRY.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-01 13:34, pirms 12 gadiem
krissis rakstīja: Šodien es vefam neredzu variantus,ka viņi varētu uzvarēt Lietuvos Rytas, jo Lietuvos Rytas ir divus līmeņus labāks klubs nekā VEF Rīga
Ja pat rytas neko nezin par vef, tad labi, ka sc lietotājs miskastnieks krissis spēj salīdzināt. Smiekli nāk par ekspertiem te. Vef šī būs sezonas spēle, viņi visu starpsezonu ir gatavojušies šim mačam. Beidziet smirdēt. Diemžēl basketā mums palicis 1 nopietns klubs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-10-01 14:13, pirms 12 gadiem
Mums apmēram vienā pozīcija ir līdzīgs sastāvs,ka Lrytas tas ir SF tur būs cīņa riktīga,bet parējas pozīcijas Vefam bez variantiem Lietuvos Rytas viss ir labāks pēc sastāva un spēletājiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-01 14:21, pirms 12 gadiem
Šodien spēli rādīs pa Lattelecom TV 113 kanāls

     [+] [-]

, 2013-10-01 14:23, pirms 12 gadiem
ainars_m rakstīja: Šodien spēli rādīs pa Lattelecom TV 113 kanāls
Tiešām? Avots?

     [+] [-]

, 2013-10-01 14:26, pirms 12 gadiem
uzvarētājs tiek noskaidrots vienā spēlē?

     [+] [-]

, 2013-10-01 14:28, pirms 12 gadiem
Avatars rakstīja: Tiešām? Avots?
https://twitter.com/JurisGulbis

     [+] [-]

, 2013-10-01 14:36, pirms 12 gadiem
kurš ir 113 kanāls? man vnk neuzrādas tie cipari

     [+] [-]

, 2013-10-01 14:37, pirms 12 gadiem
bebitis rakstīja: kurš ir 113 kanāls? man vnk neuzrādas tie cipari
gan jau, ka pieslēgs, kad sāks rādīt. Tā ir bijis ar citiem raidījumiem

     [+] [-]

, 2013-10-01 14:42, pirms 12 gadiem
ainars_m rakstīja: gan jau, ka pieslēgs, kad sāks rādīt. Tā ir bijis ar citiem raidījumiem
Paldies!

     [+] [-]

, 2013-10-01 14:42, pirms 12 gadiem
krissis rakstīja: Mums apmēram vienā pozīcija ir līdzīgs sastāvs,ka Lrytas tas ir SF tur būs cīņa riktīga,bet parējas pozīcijas Vefam bez variantiem Lietuvos Rytas viss ir labāks pēc sastāva un spēletājiem
Neviena pozīcijā nav ievērojams pārsvars. Žēl, ka Bērzs nav. Tas varētu izrādīties izšķiroši.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-01 14:43, pirms 12 gadiem
resnais putns rakstīja: Skan draudīgi
bet, ja nopietni. nekas tur visticamāk nebūs. šobrīd klubā valda pilnīgs haoss. Sākot jau ar to, ka sākumā izziņo, ka pirmā mājas spēle būs grandioza pret CSKA! pēc nedēļas tomēr ieliek Cmoki Minsk būs pirmā mājas spēle...Spēlē kaut kādā neizprotamā klusumā.. Līdzjutēji pat nezin, kas notiek, kas tur spēlē, kas nespēlē... paši nezin, kas spēlēs, ar ko lauzīs līgumus, ar ko nelauzīs. Sportando.net jau ziņo, ka Lavals ir pateicis, ka tiek lauzts līgums ar VEF, jo trenerus neapmierina viņa motivācija, attieksme un bla bla bla...
Bērzs jau arī praktiski nav. Nu ko rambāsim ar Iļinu un Arču Bērziņu. Kas to būtu domājis, ka VEF groza apakša nokritīsies līdz tādam līmenim.
Tālāk - viens saspēlnieks, kam laikam būs jāiztur terminatora grafikā šī sezona, jo aizstājēja, zinot Butautu nav. Tāpat neticu, ka Butauts laidīs jaunos, nu neticu, ka dos pilnvērtīgi sevi pierādīt. tāpat dzīs Jahoviču, nogurušo Janičenoku un melnos abus, kā arī Delininkaiti un Strēlnieku. Atkal būs ierastā 7 cilvēku rotācija...
Nu neko, skatīsimies. cerību nav lielu, salīdzinājumā ar šo pašu laiku pērn, ja būtu startējuši. Bet nu, lai jau izdodas parādīt kaut kādu cīņu.
Jajauta- kada sakara tas ir HAOSS VEF, ja liga izdoma, ka majas spele tomer bus pret Cmokiem...? Kada veida tas ir VEF haoss, ja klubs izdoma aizvadit parbaudes speles slepti no konkurentiem, lai labak sagatavotos tapat gandriz neizpildamam uzdevumam un kada veida haoss ir kaut kadas baumu lapeles raksts par vienu speletaju??

Tas, ka Berzs nebus protams ir struntigi, bet tur nabaga zvaigznes saelpojies Kaspars pats vien vainigs.

Neesmu VEF fans, bet visu to, kas notiek pasniegt ka k-kadu haosu kluba manuprat ir kkaa mulkigi

  -1 [+] [-]

, 2013-10-01 14:45, pirms 12 gadiem
Bez Bērza Vefam vispār nau neviena garā kas var kaut ko izdarīt , takā kvalifikācija cik ātri sāksies tik beigsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-01 18:28, pirms 12 gadiem
Nu ko, jāņem tie leiši.
Izskatās, ka rādīs arī Lattelekom interneta tv spēli, jo šodien parādījies kanālu sadaļā jauns kanāls, lattelekom.tv. ekrānā Vef foto un teksts - eirolīgas kvalifikācijas spēle VEF : Rytas 20.30.
Lai veicās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-10-01 20:01, pirms 12 gadiem
por bralukiem Lietuvu kuri samals balelinus Letinus sarauj Lietuva

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:05, pirms 12 gadiem
janis.jst rakstīja: Tiešraide arī: Tava bezmaksas televīzija - TVid.us

20:30 VEF Rīga : Lietuvos rytas

sadaļa sporta kanāli ---> VEF Rīga Online
vai sadaļa online sporta video
Parasti tas Tv.us nereali lago.. ;D

Japaskatās!

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:25, pirms 12 gadiem

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:31, pirms 12 gadiem

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:33, pirms 12 gadiem
lattelecom tv nevar raksta ka man atļauts skatīities? izredzētajam jābūt lai skatitos?

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:33, pirms 12 gadiem
bebitis rakstīja: lattelecom tv nevar raksta ka man atļauts skatīities? izredzētajam jābūt lai skatitos?
Lattelecom TV tiešraide internetā — Interneta...

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:34, pirms 12 gadiem
o tomēr aizgāja

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:34, pirms 12 gadiem
mjā groza apakšā Pašečņiks un Artūrs Bērziņš...

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:34, pirms 12 gadiem
Lawal jau ir atpakaļ ASV..

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:35, pirms 12 gadiem
kas tas par sastāvu? jau padodas?

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:36, pirms 12 gadiem
pidriķis rakstīja: Kas ar Gani Lawal?
Atpakaļ ASV

  +1 [+] [-]

, 2013-10-01 20:36, pirms 12 gadiem
Kā to Andžeju drāž...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:43, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: Kāds teica, ka Pasečņiks un Bērziņš sēdēs rezervē? neizskatās!
nu jā, jo abi starta peicinieka garie lidinās mākoņos un tiks izmesti no komandas.

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:46, pirms 12 gadiem
mja traki ar to Pašečniku...

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:46, pirms 12 gadiem
Bet jājautā kāds tad tas Lavals ir bijis, ja viņu izmeta no komandas pirms šāda turnīra?

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:47, pirms 12 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Bet jājautā kāds tad tas Lavals ir bijis, ja viņu izmeta no komandas pirms šāda turnīra?
Nu glups viņš bija... Kombinacijas nevar iegaumēt... āfrikas basketbola līmenis.

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:48, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Nu glups viņš bija... Kombinacijas nevar iegaumēt... āfrikas basketbola līmenis.
nu paga, tad jau muti palaidis. Par tādām lietām nemet ārā uzriez no komandas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:49, pirms 12 gadiem
kaut kā pirmās 10 minūtes džeki ir noturējušies, lai izdodās vēl 30

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:49, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Nu glups viņš bija... Kombinacijas nevar iegaumēt... āfrikas basketbola līmenis.
kā Latgalē saka ''glups kei teļa pups?"

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:50, pirms 12 gadiem
Būs smagi. Bet patīk, ka jau 1.cet laukumā redzu Bērziņu. Tā turpināt Butaut!

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:55, pirms 12 gadiem
Kas ar to Lavalu, kāpēc viņš nav?

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:57, pirms 12 gadiem
man tas links neraada, kur skataties?

  +1 [+] [-]

, 2013-10-01 20:57, pirms 12 gadiem
Valents rakstīja: man tas links neraada, kur skataties?
Lattelecom TV tiešraide internetā — Interneta...

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:57, pirms 12 gadiem
Mļeģ, Bērziņ, apēd putru! Viens air ball un divi konkrēti īsie! Besī, kad viņš met pa grozu...

     [+] [-]

, 2013-10-01 20:59, pirms 12 gadiem
Janičenoks, kā vilka izlasi, tā vef. VECIS!

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:00, pirms 12 gadiem
Krisīts turpina spridzināt, cepuri nost!

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:00, pirms 12 gadiem
Kurš tur no rytas faniem čempī teica, ka Janičenoks ir viduvējība? Ka tik nesanāk labs aplauziens

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:01, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: http://www.lattelecom.tv/tiesraide/vefriga_lv
Paldies

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:01, pirms 12 gadiem
Kads var live score aizdot?

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:03, pirms 12 gadiem
Zb tas Pašečniks. 100% nav gatavības.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:03, pirms 12 gadiem
BUTAUT, LAID IĻINU, NEVIS PASEČŅIKU!

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:03, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: kā Latgalē saka ''glups kei teļa pups?"
ķip Latgalē visi runā ar latgaliešu akcentu? - NĒ tā nav.

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:04, pirms 12 gadiem
-8 un izskatās sapnīts izsapņots, bez centriem uz kvalifikāciju nebrauc nopietni klubi...

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:04, pirms 12 gadiem
nja...bez centriem te nebus nekada arsana diemzel

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:04, pirms 12 gadiem
Ko tur puiku mocīt, nu nav viņš gatavs vēl.

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:05, pirms 12 gadiem
Kada starpiba uzvar vai zaude, komanda spele taka miskaste, rytas nav diez ko labaki, tikai paris pieredzejusaki speletaji vairak. Centra pozicija vispar 0 limeni.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-01 21:06, pirms 12 gadiem
Žēl Pasečņika - aizsardzībā visi tiek garām, bumbas pie sava groza nevar savākt... bet nu 18 gados iemests Eirolīgas atlasē, grūti ko pārmest.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:06, pirms 12 gadiem
kas tas par idinu tur,kuru vislaik filme tribines pie katras situacijas??? vietejais Kolja vai Kalvitis,kurs iedevis operatoram kabatasnaudu?

  +2 [+] [-]

, 2013-10-01 21:08, pirms 12 gadiem
Katrā ziņā nav nopietni uz tādu turnīru aizbraukt bez kārtīga centra.. kam jābūt tādam, lai Lavals netiktu paņemts vai lauzts līgumums ar viņu?

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:08, pirms 12 gadiem
3pt -nieki vēl tur mūsu galvu virs ūdens

  +4 [+] [-]

, 2013-10-01 21:09, pirms 12 gadiem
Pagajusa gada Vef jau ar padsmit punktiem limetu ara avizniekus.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:09, pirms 12 gadiem
Būba rakstīja: Žēl Pasečņika - aizsardzībā visi tiek garām, bumbas pie sava groza nevar savākt... bet nu 18 gados iemests Eirolīgas atlasē, grūti ko pārmest.
Wow, iemests 2pt.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:09, pirms 12 gadiem
Nu neticu, ka Lavals būtu sliktāks kā Iļins vai Pasečņiks. Pieļauju, ka Iļinam un A.Bērziņam vnk ir mandrāža, bet tpt līmeni nevelk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:10, pirms 12 gadiem
Kkad reāli tas viss lūzīs Vefam, Pašečņikam jau 3 pieziimes..

  +3 [+] [-]

, 2013-10-01 21:10, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nu neticu, ka Lavals būtu sliktāks kā Iļins vai Pasečņiks. Pieļauju, ka Iļinam un A.Bērziņam vnk ir mandrāža, bet tpt līmeni nevelk.
da kad Berzins Vpili ir bijis normals?!?!?! lazojis un lazojis macu macos,nesaprotu,ko Vefiesi vina saskatija!!!

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:10, pirms 12 gadiem
rediss77 rakstīja: Pagajusa gada Vef jau ar padsmit punktiem limetu ara avizniekus.
Tur tev jāpiekrīt...

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:12, pirms 12 gadiem
Brauns ari pagaidam liekas vnk drausmigs individualists
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:13, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: kada pozicija tam otrajam melnajam? kkads Danielsa lidziigs?
ja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:14, pirms 12 gadiem
Radzinsh rakstīja: Brauns ari pagaidam liekas vnk drausmigs individualists
Ko tu tur murgo, tas, ka VEF garie nespēj izmantot lieliskas piespēles, tad nekas cits neatliek. Spēlētājs ļoti labs.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:15, pirms 12 gadiem
Njaa pagaajusho gad mums bija laba eiropas liimenja komanda, shogad nav!

Shaubos vai VEF pat venstpili ar taadu baru puisheljiem var panjemt, bet Ventspils zaudē pat igaunjiem. Kaut kas ar LV basketbolu nav riktiigi ja jaunieshi mochii labi, bet peec tam chusshh.

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:15, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ko tu tur murgo, tas, ka VEF garie nespēj izmantot lieliskas piespēles, tad nekas cits neatliek. Spēlētājs ļoti labs.
cik piespeles tu tiesi esi saskaitijis???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-10-01 21:16, pirms 12 gadiem
aichels rakstīja: Njaa pagaajusho gad mums bija laba eiropas liimenja komanda, shogad nav!

Shaubos vai VEF pat venstpili ar taadu baru puisheljiem var panjemt, bet Ventspils zaudē pat igaunjiem. Kaut kas ar LV basketbolu nav riktiigi ja jaunieshi mochii labi, bet peec tam chusshh.
mums ir loti labi attistita klubu sistema... un es soreiz domaju ne sporta...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:17, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Tur tev jāpiekrīt...
+1
Bet tā ir pirmā nopietnā spēle šosezon, turklāt ļoti svarīga un nozīmīga. Butautam pirmāmkārtām nevajadzēja laist Pasečniku starta pieciniekā, tas ir tāpat kā samalt gaļu gaļas mašīnā, džekam tomēr tikai 18 gadi un turklāt vēl pret tādu tefteli kā grieķis. Ceru uz otro puslaiku..

  +4 [+] [-]

, 2013-10-01 21:17, pirms 12 gadiem
aichels rakstīja: Njaa pagaajusho gad mums bija laba eiropas liimenja komanda, shogad nav!

Shaubos vai VEF pat venstpili ar taadu baru puisheljiem var panjemt, bet Ventspils zaudē pat igaunjiem. Kaut kas ar LV basketbolu nav riktiigi ja jaunieshi mochii labi, bet peec tam chusshh.
Kas tev par problēmām?
Pagajušogad VEFam bija ļoti laba sezona, ok Ventspils zaudēja Gazmjazam, bet nu par VEFu jāsaka - cepuri nost.

Šogad pat nav nospelēta viena spēle un jau noliec klubu. Tač skaidrs, ka sameklēs kādu labu centru un būs labāks skats.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:17, pirms 12 gadiem
Viens no nigeriem nedaudz Dveinam Veidam peec sejas liidziigs

  -1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:18, pirms 12 gadiem
Ar pustālajiem metieniem kaut kas negaidīts, 33% realizācija. Šādi būs grūti uzvarēt.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:20, pirms 12 gadiem
davai, ticam džekiem! Visi cīnās, nu nav mums to garo, tā sanācis! Bērziņš sadomājies, Jamaika izrādījās tups, nu ko padarīsi!

Jāsaņemās otrajā puslaikā! Jāmet truļi un caurgājieni, caurgājieni un atkal truļi!

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:20, pirms 12 gadiem
KaraLis rakstīja: +1
Bet tā ir pirmā nopietnā spēle šosezon, turklāt ļoti svarīga un nozīmīga. Butautam pirmāmkārtām nevajadzēja laist Pasečniku starta pieciniekā, tas ir tāpat kā samalt gaļu gaļas mašīnā, džekam tomēr tikai 18 gadi un turklāt vēl pret tādu tefteli kā grieķis. Ceru uz otro puslaiku..
A tev ir cits variants ko laist vietā? Centrā?

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:20, pirms 12 gadiem
Kaads rezultaats?

  +2 [+] [-]

, 2013-10-01 21:21, pirms 12 gadiem
Sis VEF sastaavs ir diez gan smiekliigs...Pagajusa gada kaujas modelis butu piesmejis sito Rytas sastavu!

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:21, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Kas tev par problēmām?
Pagajušogad VEFam bija ļoti laba sezona, ok Ventspils zaudēja Gazmjazam, bet nu par VEFu jāsaka - cepuri nost.

Šogad pat nav nospelēta viena spēle un jau noliec klubu. Tač skaidrs, ka sameklēs kādu labu centru un būs labāks skats.
Problema jau ta ka klubs vismaz izsakas ka grib iet uz augsu utt, pec logikas tad varetu domat ka meginas pacinities par eiroligu, ja negrib pasi tad tas ir cits jautajums, tacu rytas, oldenburga, un tad 1 spele pret loti stipru komandu kur var ari paveikties. Noperk centru un pirms pirmas-vienas no svarigakajam spelem secina ka neder, really ??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:22, pirms 12 gadiem
Stiflerss rakstīja: Kaads rezultaats?
google

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:22, pirms 12 gadiem
Radzinsh rakstīja: cik piespeles tu tiesi esi saskaitijis???
Kamēr kāds garais ir laukumā, savas 5-6 sanāca. Divi P&R uz Iļinu, 3 piespēles uz brīvu A.Bērziņu, kur neviens brīvs metiens nebija pat tuvu. Divi 3p un viens pustālais. Ganjau vēl kkāds moments, ko neatceros. Bet Tu nemuldi, ka individuālists, šādā spēlē, kur mums trūkst garo, mazajiem ir jāspēlē vairāk uz sevi. Pēc vienas spēles spriedīs te gudrelis par to, kāds spēlētājs.

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:22, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: google
Es no tel

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:23, pirms 12 gadiem
Veiksmi, pa simts gramiem paartraukumaa un bus zbis

  -2 [+] [-]

, 2013-10-01 21:23, pirms 12 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Sis VEF sastaavs ir diez gan smiekliigs...Pagajusa gada kaujas modelis butu piesmejis sito Rytas sastavu!
Nav zvanīts, ka būtu piesmējis, rytas sastāvs ir ļoti pieklājīgs, jauns un jau pieredzējis, viņiem vajadzētu tikt grupu turnīrā, top16 Eirolīgā reāli sasniedzams mērķis.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:23, pirms 12 gadiem
lai ari,cik loti negribas nolikt un samierinaties,bet Vefins ar tadu attieksmi(sastavs) samierinas ar VTB ligu

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:23, pirms 12 gadiem
aichels rakstīja: Njaa pagaajusho gad mums bija laba eiropas liimenja komanda, shogad nav!

Shaubos vai VEF pat venstpili ar taadu baru puisheljiem var panjemt, bet Ventspils zaudē pat igaunjiem. Kaut kas ar LV basketbolu nav riktiigi ja jaunieshi mochii labi, bet peec tam chusshh.
Nav konkurences un jaunajiem nav uz ko skatities...
Kāpēc Itālijai bija tāda krīze, jo itāļu labakie beidza spelet un Itālijas klubos tik arzemnieki dzivo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:24, pirms 12 gadiem
Stiflerss rakstīja: Es no tel
+8 Rytas

  +4 [+] [-]

, 2013-10-01 21:24, pirms 12 gadiem
Artūrs Bērziņš-kas tādu dzelzi vispār laiž uz laukuma?Nu pilnīgs losis tak ir

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:25, pirms 12 gadiem
[quote one_man_show]
Kamēr kāds garais ir laukumā, savas 5-6 sanāca. Divi P&R uz Iļinu, 3 piespēles uz brīvu A.Bērziņu, kur neviens brīvs metiens nebija pat tuvu. Divi 3p un viens pustālais. Ganjau vēl kkāds moments, ko neatceros. Bet Tu nemuldi, ka individuālists, šādā spēlē, kur mums trūkst garo, mazajiem ir jāspēlē vairāk uz sevi. Pēc vienas spēles spriedīs te gudrelis par to, kāds spēlētājs.
[/quot
pirmkart atradis kam piespelet-Berzinam...sorry tam ir problemas ar koordinaciju...otrkart rakstu "pagaidam liekas" ta ka nepuksti!

  +4 [+] [-]

, 2013-10-01 21:26, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Nav zvanīts, ka būtu piesmējis, rytas sastāvs ir ļoti pieklājīgs, jauns un jau pieredzējis, viņiem vajadzētu tikt grupu turnīrā, top16 Eirolīgā reāli sasniedzams mērķis.
Ar šo sastāvu Rytas ne tuvu netiks TOP16.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:27, pirms 12 gadiem
Radzinsh rakstīja: pirmkart atradis kam piespelet-Berzinam...sorry tam ir problemas ar koordinaciju...otrkart rakstu "pagaidam liekas" ta ka nepuksti!
Jā, atradis, viņam nav jāšķiro kāds kurš spēlētājs. Tas tik vēl trūka. Ja brīvs, tad jādod. Tā kā nepuksti un skaties, mož sāksi kko saprast.

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:29, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Ar šo sastāvu Rytas ne tuvu netiks TOP16.
Tu kļūdies, viņiem ir lielisks pg, ir labs garais gals, plastisks bet reizē arī garš un atlētisks, ir labi perimetra spēlētāji, ir varianti, noteikti.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:29, pirms 12 gadiem
tikko pieslēdzos! paskaidrojiet kpc laukumā ir kaut kāds Iļjins tik svarīgā spēlē?

  -2 [+] [-]

, 2013-10-01 21:30, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Jā, atradis, viņam nav jāšķiro kāds kurš spēlētājs. Tas tik vēl trūka. Ja brīvs, tad jādod. Tā kā nepuksti un skaties, mož sāksi kko saprast.
nu tu jau te runa ta,it ka speletu zvaigznu aleja pirmo reizi kopa un nav jaskiro ko dari un kam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:30, pirms 12 gadiem
gico rakstīja: tikko pieslēdzos! paskaidrojiet kpc laukumā ir kaut kāds Iļjins tik svarīgā spēlē?
tapec,ka citu nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:33, pirms 12 gadiem
kautkur var redzeet. Raksta pieliktajaa linkaa neiet?????

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:33, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: a kas tad?!
LBL līmenis Eurokausu līmenī skan sūdīgi, lai neteiktu vairāk

  +3 [+] [-]

, 2013-10-01 21:33, pirms 12 gadiem
Zheel Janichenoka ka vinjam taadaa amatieru komandaa jaaspeelee.

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:33, pirms 12 gadiem
elvels rakstīja: Nu es biju domājis Berjozu un Lavalu..
Bērzs jau tāpat nevar spēlēt.

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:33, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu kļūdies, viņiem ir lielisks pg, ir labs garais gals, plastisks bet reizē arī garš un atlētisks, ir labi perimetra spēlētāji, ir varianti, noteikti.
Izskatās, ka dēļ tieši Lavala nespēlēšanas, VEF nav variantu vispār, tad nu ceru, ka Rytas tiks Eirolīgā, un saku uzreiz - ar šo pašu sastāvu max 2 uzvaras pirmajā raundā.

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:33, pirms 12 gadiem
lukaz23 rakstīja: Te tāpat viss skaidrs Khimki vinnēs šo turnīru
Cerams, ka nē!

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:34, pirms 12 gadiem
Oh boy! Basketbols ir ļoti saistošs sportaveids, kas ļoti piemērots heteroseksuāliem baltajiem vīriešiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-10-01 21:34, pirms 12 gadiem
Radzinsh rakstīja: nu tu jau te runa ta,it ka speletu zvaigznu aleja pirmo reizi kopa un nav jaskiro ko dari un kam
Visi zin, ka Bērziņš A. var iemest no distances, kāpēc nedot? Vai kāds viņam galvā ielīst var, ka viņam rokas trīcēs? Nestāsti te nu muļķības.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:34, pirms 12 gadiem
-15... esam brīvi.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:35, pirms 12 gadiem
gico rakstīja: tikko pieslēdzos! paskaidrojiet kpc laukumā ir kaut kāds Iļjins tik svarīgā spēlē?
Nav kas spēlē...

Bērzs un Lavals out. 2 galvenie garie playeri.

Tur jau tā lieta, ka tādas problēmas jau pašā sezonas sākumā.

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:35, pirms 12 gadiem
Treneris Butauts - smieklīgs vārdu savienojums.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-01 21:35, pirms 12 gadiem
Vefiesi malaci,bet diemzel del kluba attieksmes un rezultata piesledzos futbola cempionligai,Pīīīs!

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:35, pirms 12 gadiem
lukaz23 rakstīja: Kas tad domā ,ka Viļņa kaut ko liks pretī ?
Kāpēc ne? Himkiem sastāvs vairs nav tik spēcīgs kā pērn, budžets ar paplūkāts, Rytas ir varianti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:36, pirms 12 gadiem
lukaz23 rakstīja: Paga ,bet Vef spēles Eurocup šosezon?
nu izskatās, ka jā. Diemžēl ar normālu sastāvu Eirolīgā būtu šance tikt.

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:37, pirms 12 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: nu izskatās, ka jā. Diemžēl ar normālu sastāvu Eirolīgā būtu šance tikt.
Ar pagajuša gada spēli, varētu kapāt eirolīgā, dažu labu komandu vietā.

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:38, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Nav kas spēlē...

Bērzs un Lavals out. 2 galvenie garie playeri.

Tur jau tā lieta, ka tādas problēmas jau pašā sezonas sākumā.
aizmirsi piebilst,ka mulljas kluba vadiba nerekinas ar to,ka Berzu vini ir zaudejusi

  -1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:38, pirms 12 gadiem
Vajag Paseč-MAN laist laukumā, visus zem groza izdr**īs un ceļazīme uz Eirolīgu kabata!

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:39, pirms 12 gadiem
Tragiski tas viss ir, viss ieprieksejais darbs miskaste, viss jabuve no jauna, kada no ta vispar jega, atkal 2 gadus kko darit rutnat par kkadam eiroligam lai pec tam visu nolaistu poda, dazreiz tomer ir verts samaksat vairak lai noturetu kadu spletaju.

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:39, pirms 12 gadiem
Radzinsh rakstīja: aizmirsi piebilst,ka mulljas kluba vadiba nerekinas ar to,ka Berzu vini ir zaudejusi
Jaunups jau vairakas reizes esot teicis, ka ar viņu nerēķinās, bet tāpat vien nelaidīs prom.

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:40, pirms 12 gadiem
rediss77 rakstīja: Tragiski tas viss ir, viss ieprieksejais darbs miskaste, viss jabuve no jauna, kada no ta vispar jega, atkal 2 gadus kko darit rutnat par kkadam eiroligam lai pec tam visu nolaistu poda, dazreiz tomer ir verts samaksat vairak lai noturetu kadu spletaju.
Iedo Naudu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:40, pirms 12 gadiem
rediss77 rakstīja: Tragiski tas viss ir, viss ieprieksejais darbs miskaste, viss jabuve no jauna, kada no ta vispar jega, atkal 2 gadus kko darit rutnat par kkadam eiroligam lai pec tam visu nolaistu poda, dazreiz tomer ir verts samaksat vairak lai noturetu kadu spletaju.
un ar pagājušā gada sastāvu būtu varianti...?
Nesmīdini....

Vajag jaunu treneri un lielāku budžetu vai attīstīt savējos jaunos un 2-3 gadus pagaidīt (bet tas arī ar jaunu treneri)....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:42, pirms 12 gadiem
Kārtējais akmens VEF dārzā, pirms sezonas klusē kā partizāni, rezultātā fani nezina, kas spēlē, kas nespēlē, un beigās izrādās, ka Lavals nav, un tieši pirms tāda turnīra... bez garajiem nav un nebūs aršana, Pašečņiku masē ka nemetas, labi Iļjins vēl aizsardzībā var kaut ko. Bērzs praktiski arī nav, jo nu ja viņš arī paliks, tad viņam motivācija būs 0, pašlaik diezgan liels bardaks.

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:42, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: un ar pagājušā gada sastāvu būtu varianti...?
Nesmīdini....

Vajag jaunu treneri un lielāku budžetu vai attīstīt savējos jaunos un 2-3 gadus pagaidīt (bet tas arī ar jaunu treneri)....
Tu jau pats sevi smidini, ne jau naudas problema te ir, palasi cik VEF bija gatavs Roulandam maksat, un cik par Lawal samaksaja.

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:44, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: un ar pagājušā gada sastāvu būtu varianti...?
Nesmīdini....

Vajag jaunu treneri un lielāku budžetu vai attīstīt savējos jaunos un 2-3 gadus pagaidīt (bet tas arī ar jaunu treneri)....
Kādus jaunos? Visi jaunie kā saniedz normālu līmeni - brauc prom uz spānijām, adrijām, itālijām utt.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:44, pirms 12 gadiem
tikai - 10 :d

  -1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:44, pirms 12 gadiem
yeah rakstīja: Kārtējais akmens VEF dārzā, pirms sezonas klusē kā partizāni, rezultātā fani nezina, kas spēlē, kas nespēlē, un beigās izrādās, ka Lavals nav, un tieši pirms tāda turnīra... bez garajiem nav un nebūs aršana, Pašečņiku masē ka nemetas, labi Iļjins vēl aizsardzībā var kaut ko. Bērzs praktiski arī nav, jo nu ja viņš arī paliks, tad viņam motivācija būs 0, pašlaik diezgan liels bardaks.
Nekas, Paseč-MAN vēl atdzims kā pēniss no tiem pelniem un sāks masēt pretī, šie nobīsies, ka čalis gomosesāls un pados tik ceļu- pāris metieni grozā, jau -6 un tad Janičenoks noraus maiku un kā draugiem profilā pirms 5 gadiem pliks izkapās vinni...

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:52, pirms 12 gadiem
Brauns individuālists.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:52, pirms 12 gadiem
nu ko basi lt-lv 2:0
atliek ceret uz otro uzvaru futene

  +1 [+] [-]

, 2013-10-01 21:54, pirms 12 gadiem
Tagad vismaz ir skaidrs ka kasiens uniksam ar -40 nebija nejausiba

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:55, pirms 12 gadiem
gico rakstīja: tikko pieslēdzos! paskaidrojiet kpc laukumā ir kaut kāds Iļjins tik svarīgā spēlē?
vins var iedankot ar muti

     [+] [-]

, 2013-10-01 21:59, pirms 12 gadiem
Diezgan labs REZULTĀTS skatoties, ka VEFa labākais centrs ir Andžejs.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-01 22:00, pirms 12 gadiem
rediss77 rakstīja: Tagad vismaz ir skaidrs ka kasiens uniksam ar -40 nebija nejausiba
Par ko Tu runā?

     [+] [-]

, 2013-10-01 22:00, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Par ko Tu runā?
par to pašu

     [+] [-]

, 2013-10-01 22:02, pirms 12 gadiem
bebitis rakstīja: par to pašu
Kāds Unics, palaidu garām lkm.

     [+] [-]

, 2013-10-01 22:03, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Kāds Unics, palaidu garām lkm.
Nesen parbaudes spele pec ht bija -50, ft -40.

     [+] [-]

, 2013-10-01 22:03, pirms 12 gadiem
rediss77 rakstīja: Nesen parbaudes spele pec ht bija -50, ft -40.
Zalgiri uzvarēja... ; )

     [+] [-]

, 2013-10-01 22:04, pirms 12 gadiem
Palacio uz Spartaku!

     [+] [-]

, 2013-10-01 22:04, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: Zalgiri uzvarēja... ; )
Protams, ja Brown ari sodien iemestu 35 ari iespejams uzvaretu

  +1 [+] [-]

, 2013-10-01 22:05, pirms 12 gadiem
Bērziņ, tas kurš A, nu Tu vari besīt, goda vārds!

     [+] [-]

, 2013-10-01 22:05, pirms 12 gadiem
Kāpēc Broouns nav laukumā???

     [+] [-]

, 2013-10-01 22:07, pirms 12 gadiem
Zaagis

     [+] [-]

, 2013-10-01 22:09, pirms 12 gadiem
Delininkaitis ir laaaabs.

Nē nu, pofig par šito spēli un eirolīgu, jāmeklē labs centrs un būs cerīga sezona.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-01 22:09, pirms 12 gadiem
Zel pat ka pievilka, vares teikt ka cienigi nospeleja , lai gan neka cieniga seit nebija, 2 miskastes satikas, majas spelejot varbut pat varetu vinnet.

     [+] [-]

, 2013-10-01 22:13, pirms 12 gadiem
haļava iekrita, un beigas

     [+] [-]

, 2013-10-01 22:13, pirms 12 gadiem
rediss77 rakstīja: Zel pat ka pievilka, vares teikt ka cienigi nospeleja , lai gan neka cieniga seit nebija, 2 miskastes satikas, majas spelejot varbut pat varetu vinnet.
Nu cmooon, kā varēja būt savādāks rezultāts. Iļjins un Pašečniks nevelk līmeni. Kādi vēl ir centri? Nav.