Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:352, Did:0, useCase: 3

Černovs asi kritizē EČ spēļu kalendāra veidotājus

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

Černovs asi kritizē EČ spēļu kalendāra veidotājus
Sergejs Černovs.
Foto: ITAR TASS

Krievijas Basketbola federācijas prezidents Sergejs Černovs uzskata, ka Krievijas sieviešu basketbola izlases sniegumu aizvadītajā Eiropas čempionātā ietekmējis neprofesionāli sastādītais turnīra kalendārs.

''Pirmkārt, mēs izpildījām galveno uzdevumu – iekļūt Eiropas čempionāta finālā un kvalificēties nākamā gada pasaules čempionātam. Protams, vienmēr var nospēlēt labāk, taču padomājiet paši – izslēgšanas spēlēs tikāmies ar divām ļoti spēcīgām komandām Latviju un Spāniju. Un uzreiz trešajā dienā pēc kārtas mums jāsacenšas finālā. Ļoti muļķīgs spēļu grafiks, sportā ar kaut ko tādu sastopos pirmo reizi,'' sašutumu neslēpa RBF prezidents Sergejs Černovs.

''Izšķirošās cīņas norisinās cita pēc citas. Nu, vai tad nav stulbi?'' vaicā Černovs. ''Es kā ''FIBA Europe'' pārstāvis šajā jautājumā ļoti skarbi aizstāvēšu savu pozīciju un ceru, ka nekas tāds turpmākajā laikā neatkārtosies.''

''Finālisti bija vienādos apstākļos? Tā vis nebija, jo francūzietēm tomēr bija ilgāks laiks, lai atvilktu elpu. Uz nevienu ļaunu prātu neturu, mēs paši finālā neparādījām savu labāko sniegumu, tomēr tā sastādīt kalendāru ir nepareizi. Nedomāju, ka tas tika darīts ar nolūku ieriebt Krievijai. Tas vienkārši norāda uz kalendāra sastādītāju neprofesionalitāti,'' skarbs savos izteikumos bija RBF prezidents.

Izmantotie resursi:
news.sportbox.ru

1 2 38 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Tinkijs Vinkijs

 +21 [+] [-]

, 2009-06-21 20:31, pirms 15 gadiem
Nu Latvija pēc speles ar Krieviju nakamaja diena pa dienu speleja pret Italiju, kurai bija 1 diena atputas

 +15 [+] [-]

, 2009-06-21 20:32, pirms 15 gadiem
Nu, bet ir tak vinjam taisniiba! Peedeejaas speelees bija dramatiskas kvalitaaates basketbols, un tas viss noguruma deelj! Var jau speeleet kaut triis machus dienaa (visiem apstaaklji vienadi etc.), bet, ja buutu padomaats arii par skaistu speeli prieksh skatiitaajiem, tad varbuut tomeer iestieptu to chempi nedaudz ilgaak.

 +12 [+] [-]

, 2009-06-21 20:37, pirms 15 gadiem
Vismaz pirms fināla varēja iedot brīvu dienu.

  +5 [+] [-]

, 2009-06-21 20:40, pirms 15 gadiem
jaa nu vinjaam vieniigajaam bija tads kalendaars. tas protams

  +2 [+] [-]

, 2009-06-21 20:40, pirms 15 gadiem
Ja loti liels nogurums ir meitenem,tape jau nav tik kvalitativa spele.

  +9 [+] [-]

, 2009-06-21 20:42, pirms 15 gadiem
Kas sastādija kalendāru FIBA vai Latvieši?

  +4 [+] [-]

, 2009-06-21 20:43, pirms 15 gadiem
Bet ari Francijai bija tiesi tapat

  +2 [+] [-]

, 2009-06-21 20:47, pirms 15 gadiem
krīze ļautiņi!! jo ātrāk viss beidzas, jo lētāk

  +5 [+] [-]

, 2009-06-21 20:51, pirms 15 gadiem
lashara rakstīja: Kas sastādija kalendāru FIBA vai Latvieši?
man skiet, ka latviesi sastadija kalendaru, bet tas dienu skaits cik dienās cempim jabeidzas, gan ir dots no fiba puses.. bet mosh es kluudos..

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 20:56, pirms 15 gadiem
Prātīgāk būtu ja sestdien vakarā spēlētu par 7. un 5.vietu, bet svētdien par 3. un 1.

Bet laikam, jau tur ir kkādas FIBA noteiktas prasības kad jāspēlē un tāds variants nebija iespējams.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 21:05, pirms 15 gadiem
veciit, ir jaamaak zaudeet.!! :p

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 21:05, pirms 15 gadiem
Tāda līmeņa spēlētājām šādam grafikam nevajadzētu sagādāt grūtības.

     [+] [-]

, 2009-06-21 21:12, pirms 15 gadiem
piekrītu viņam, jo tad mūsējas būtu viņas miltos sarāvušas.

  +5 [+] [-]

, 2009-06-21 21:13, pirms 15 gadiem
Vot kjeems,krievs paliek krievs,pirmkaart pasjiem vajadzeeju grupu turniiraa uzvareet,otrkaart,spaanija atpuutaas dienu,bet vai taapeec uzvareeja krieviju?Taa kaa veciit ne tur taa probleema,francija bija labaakas,tik vienkaarsji

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 21:15, pirms 15 gadiem
es arī domāju, kad, ja Krievija būtu uzvarējusi, tad nez vai viņš te tā teiktu, bet tās jau tikai manas domas. nebijs jau vienīgaa komanda, kam nebija tik lielas atpūtas.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-21 21:15, pirms 15 gadiem
Russian Pride

  -1 [+] [-]

, 2009-06-21 21:31, pirms 15 gadiem
Demar's rakstīja: Prātīgāk būtu ja sestdien vakarā spēlētu par 7. un 5.vietu, bet svētdien par 3. un 1.
Normālās valstīs tā arī notiktu.Nu nekad nav tā bijis,ka 1/4,1/2 un fināls jāaizvada 3 dienās. Bet ja fināli būtu 7dien,tad Kehrim jāmaksā vēl viena īres diena. Ar to arī viss ir izskaidrojams.

  +5 [+] [-]

, 2009-06-21 21:34, pirms 15 gadiem
Krievi mekle ataisnojumus savam fiasko!
P.S - Cik tipiski!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-21 21:37, pirms 15 gadiem
pilniibaa piekriitu. Ilgi nevareeju noticeet, ka finaalspeele nav sveetdienaa.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-21 22:01, pirms 15 gadiem
elisondo_OO_ rakstīja: Krievi mekle ataisnojumus savam fiasko!
P.S - Cik tipiski!
kā vienmēr.............un visur...... ,,,, nabadziņus apbižo=======

     [+] [-]

, 2009-06-21 22:03, pirms 15 gadiem
Labvēlis rakstīja: Normālās valstīs tā arī notiktu.Nu nekad nav tā bijis,ka 1/4,1/2 un fināls jāaizvada 3 dienās. Bet ja fināli būtu 7dien,tad Kehrim jāmaksā vēl viena īres diena. Ar to arī viss ir izskaidrojams.
bet reāli tā jau arī ir, ka viena diena izmaksā diezgan daudz. Vienā no jaunatnes čempjiem bija 7 spēles 8dienās.

     [+] [-]

, 2009-06-21 22:55, pirms 15 gadiem
pilnīgi piekrītu arī mūsu pašu meitenēm nepietika spēka un vajag tač mazliet atpūtas dot tās tomēr ir sievietes

  +2 [+] [-]

, 2009-06-21 22:58, pirms 15 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-06-22 01:43, pirms 15 gadiem
Protams, vienmēr var nospēlēt labāk, taču padomājiet paši – izslēgšanas spēlēs tikāmies ar divām ļoti spēcīgām komandām Latviju un Spāniju. Un uzreiz trešajā dienā pēc kārtas mums jāsacenšas finālā. Ļoti muļķīgs spēļu grafiks, sportā ar kaut ko tādu sastopos pirmo reizi

...

Sorry, bet tāds kalendārs ir bijis vienmēr. Katrā EČ tā ir bijis, bet šis laikam to nav pamanījis. Pašas nejēdza nospēlēt un meklē debīlus attaisnojumus. Vienkārši d*unis, lai neteiktu vairāk. Sorry, varbūt skan asi, bet pēc tādiem izteikumiem viņš tāds vienkārši ir. Pilnīgs āksts, lai neteiktu vairāk. Pašam sevi vajadzētu pakritizēt, ka SISTĒMAS KRIEVIJĀ NAV un NEBŪS. Tāda sajūta, ka pie krieviem tur visi ir āksti, sākot ar Černovu un beidzot ar Kalmanoviču, Tihoņeko un citiem krabjiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-22 12:07, pirms 15 gadiem
AlexUSA rakstīja: Jaa, un taada neizpratne - ja Černovs buutu no piem. Australijas, vai vinja teikto tikpat naski apdi..tu? Vai tad vinsh pateica ko nepareizu? Vai tad nebuutu baudaamaaks basketbols, ja komandas buutu pienaaciigi atpuutushaas? Lasot komentus, liekas, ka vienai daljai ir taadas paplaanas pieriites - ka tik vareetu pagruust zhuulti, ja pretii ir krievs. Vai tad Černovs ir viens no Krievijas politikjiem, kuri bojaa attieciibas ar kaiminjvalstiim? Vai tad Latvijas politikji ir labaaki? Varbuut aarpolitikaa jaa, bet, ko vinji ir izdariijushi ar savu tautu? Varbuut to zhuulti buutu veerts pgriezt uz pareizo pusi un... visiem - latvieshiem, krieviem, ukrainjiem, leishiem, baltkrieviem, igaunjiem, liiviem, chigaaniem, ebrejiem, checheniem un visiem citiem valstiski domaajoshajiem?!
Tu NESAPROTI, ka tāds kalendārs ir BIJIS VIENMĒR? Te nav runa par to vai viņš ir krievs vai nav, bet gan par to, ka tāda tendence ir bijusi pēdējos 6 čempionātos kā minimums! Un galu galā, tieši krievu lielās mutes mūs visvairāk mūs pārsteidz ar saviem stulbajiem izteikumiem (Tihoņeko, Černovs, Kalmanovičs). Ko vien ir vērts Tarakanova izteikums pēc vīru pārbaudes spēlēm - ka, redz, Arēnas grīda esot bijusi par cietu. Saproti, pēc viņu izteikumiem, kuri bieži nav glaimojoši vai vispār normāli, savādāku attieksmi arī nevajadzētu gaidīt. Krievi vienkārši ir tādi kādi viņi ir un viņus tā arī uztver.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-22 13:31, pirms 15 gadiem
Nu jā, kalendārs tāds sūdīgs bija, pie labāka kalendāra Latvija būtu izcīnījusi vietu pasaules čempī Bet nu visur meklēt sazvērestību pret krieviju tas tā kā bērnišķīgi, sorry vecais nesaprotu, kā tu esi tik augstā amatā, ja izteikšanās maniere ved uz Žirinovska pusi

     [+] [-]

, 2009-06-22 13:37, pirms 15 gadiem
Pludins rakstīja: В России опубликован список главных, по мнению жителей, "врагов" этой страны. Латвия заняла высокое четвертое место - 35% россиян считают ее недружелюбной и опасной страной. Хуже Латвии оказались лишь Грузия (62% считают врагом), США (45%) и Украина (41%).

Соседние Литва и Эстония занимают в списке стран-недоброжелателей пятое и шестое место соответственно. Главными друзьями россияне считают Белоруссию, Казахстан и Китай, сообщает Архперспектива.
Аналитический Центр Юрия Левады провел репрезентативный опрос 1600 россиян в 128 населенных пунктах 46 регионов страны. Статистическая погрешность не превышает 3,4%.

Как уже писал NovoNews, значительное число жителей Латвии также считают Россию угрозой независимости нашей страны. В августе 2008 года 35% населения заявило, что Россия – агрессор, которого Латвийскому государству следует опасаться. Против такого убеждения высказались 52% жителей, однако полностью уверенных в своем ответе было лишь 23%.
Ko, lai saka statistika atspoguļo tikai to, kā masu mēdiji zombē cilvēkus, mēģinot radīt viņiem iespaidu, cik slikta ir kāda ārvalsts...
Un Latvijā Krieviju uzskata par ārējo draudu, jo pavisam nesen Krievija agresīvi ieņēma Latviju un nežēlīgi iznīcināja tūkstošiem iedzīvotāju, nešķirojot ne dzimumu, ne vecumu...
1 2 38 komentāri