Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:136, Did:0, useCase: 3

Beļģija atspēlējas no -10 un pirmo reizi triumfē Eiropas čempionātā

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Beļģija atspēlējas no -10 un pirmo reizi triumfē Eiropas čempionātā
Emma Mēsemana un Žulī Vanlū 2023. gada 25. jūnijā. Foto: FIBA

Beļģijas sieviešu basketbola valstsvienība svētdien, 25. jūnijā, Ļubļanā uzvarēja Spāniju ar 64:58 un pirmo reizi vēsturē triumfēja Eiropas čempionātā. Emma Mēsemana nopelnīja vērtīgākās spēlētājas balvu.

Stožices arēnā svētdien strādāja vairāki latvieši. Andris Aunkrogers tiesāja bronzas spēli starp Franciju un Ungāriju. Zane Jurjāne ir FIBA sacensību menedžere, savukārt Matīss Spaile veido turnīra video sižetus.

Beļģija trenera Filipa Mestdaga vadībā 2017. gadā Prāgā un 2021. gadā Valensijā izcīnīja bronzas medaļas. Šovasar flāmu un valoņu zemju pārstāves uzvarēja visās spēlēs, tostarp “play-off” cīņās Ļubļanā pārspēja čempioni Serbiju, daudzkārtējo finālisti Franciju un tradicionālo favorīti Spāniju.

Turnīra simboliskajā pieciniekā tika iekļautas trīs Beļģijas zvaigznes – aizsardzes Žulī Alemāna un Žulī Vanlū, kā arī spēka uzbrucēja Emma Mēsemana. Viņām pievienojās Spānijas rekordiste Alba Torensa un Francijas superzvaigzne Sandrine Gruda.

Starta piecinieki

Spānija: Casorla, Casas, Torrens, Carrera, Gil
Beļģija: Allemand, Vanloo, Delaere, Meesseman, Linskens

Spānijai pirmajā puslaikā izdevās paveikt lietas, kuras Telavivā un Ļubļanā nespēja neviena komanda. “La Roja” izjauca Beļģijas bumbas kustību, liedzot mazajām spēlētājām nogādāt bumbu centriem un otrādi. Flāmu un valoņu zemju pārstāvēm 20 minūtēs septiņas piespēles un 13 kļūdas.

Beļģijas līdere Emma Mēsemana sameta astoņus no pirmajiem 10 komandas punktiem. Spēka uzbrucējai citādi nebija pārāk veiksmīgs puslaiks – viņas piespēles vairākas reizes nesasniedza adresātu. Neierasti, taču pārtraukumā Emma devās ar nulli piespēļu ailē un četrām kļūdām.

Spānijai pa to laiku spožas minūtes aizvadīja Kerala Kasas. Aizsardze palīdzēja organizēt uzbrukumu, kā arī uzbruka ar augstu precizitāti. Reikela Karera precīzi pabeidza uzbrukumus groza tuvumā, palīdzot atpūtā doties ar septiņu punktu pārsvaru – 25:32.

Četrkārtējā Eiropas čempione saglabāja iniciatīvu arī trešajā ceturtdaļā. Beļģija ilgi nespēja uzķert ritmu uzbrukumā, pirmā sasniedza komandas normu, turklāt 30 minūšu laikā punktus guva tikai četras spēlētājas – Alemāna, Mēsemana, Linskens un Vanlū.

Trešās ceturtdaļas beigās Beļģijas garajām spēlētājām bija pa trīs piezīmēm, bet Spānijas pārsvars sasniedza 10 punktu atzīmi – 38:48. Alemāna glāba situāciju, ar diviem agresīviem garāmgājieniem, tostarp 2+1 gājienu, samazinot starpību uz pusi – 43:48.

Linskens tālmetiens 33. minūtes sākumā sadeldēja deficītu līdz četriem punktiem – 48:52. Alemāna un Vanlū nākamajos uzbrukumos neizmantoja iespējas samazināt starpību līdz minimumam, taču arī Spānijas šķēps bija zaudējis asumu.

Flāmu un valoņu zemju pārstāves divas reizes samazināja starpību līdz diviem punktiem – 50:52 un 52:54. Trīsdesmit sestās minūtes beigās Emma Mēsemana iemeta frontālo tālmetienu, izvirzot Beļģiju vadībā – 55:54!

Spānijas visu laiku rezultatīvākā spēlētāja Eiropas čempionātos – Alba Torensa – trīs minūtes pirms pamatlaika beigām atjaunoja “La Roja” minimālu vadību – 55:56. Spānietes tuvojās komandas piezīmju normai, bet Mēsemana iemeta vienu no diviem brīvmetieniem – 56:56.

Rašida Mezjanes komanda divas reizes izturēja aizsardzībā, bet Kjara Linskens iemeta no groza apakšas – 58:56. Spānietes ilgu laiku nevarēja paņemt bumbu pie sava groza, kamēr Mēsemanas un Alemānas tālmetieni izgriezās no tīkla vai atsitās pret stīpu.

Dienvidnieces pārkāpa noteikumus un Mēsemana realizēja abus brīvmetienus – 60:56. Nākamajā aizsardzībā Alemāna pārķēra bumbu, taču Beļģijai neizdevās sekmīgi pabeigt uzbrukumu. Vēl pēc 40 sekundēm “kaķi” kļūdījās bumbas kontrolē.

Spānijai palika pēdējais pilnais uzbrukums – tablo rādīja 28,6 sekundes. “La Roja” ātri kļūdījās un Karera bija spiesta pārkāpt noteikumus. Mēsemana 20,4 sekundes pirms pamatlaika beigām trāpīja abus brīvmetienus – 62:56.

Eiropas 39. meistarsacīkšu fināls, 25. jūnijs, Stožice

Spānija – Beļģija 58:64 (17:13, 15:12, 16:18, 10:21)
Spānija: Casas 14, Carrera 12 (7ab), Ginzo 10, Torrens 8, Rodriguez 7, Gil 4, Cazorla 3, Ouvina, Dominguez, Quevedo; Conde, Pendande. Treneris Miguel Mendez.
Beļģija: Meesseman 24 (2p 7/15, 3p 1/3, 1p 7/10; 8ab, 5pb), Linskens 18 (2p 3/6, 3p 1/1, 1p 9/9; 15ab, eff 32), Vanloo 13 (2p 1/1, 3p 2/6, 1p 5/5), Allemand 9 (8rp), Delaere, Mununga, Resimont, Becky Massey, Mbaka; Billie Massey, Geldof, Ramette. Treneris Rachid Meziane.
Tiesneši: Maj Kazuko Forsberg (Dānija), Wojciech Liszka (Polija), Lorenzo Baldini (Itālija).
Komisāre Patrycja Anna Gulak-Lipka.

Kalendārs

Pirmdiena, 19. jūnijs, “play-in” Telavivā
Melnkalne – Itālija 63:49
Čehija – Grieķija 79:76

Otrdiena, 20. jūnijs, “play-in” Ļubļanā
Vācija – Slovākija 79:69
Serbija – Lielbritānija 66:60

Trešdiena, 21. jūnijs, brīvdiena
Četras labākās komandas no Telavivas trenēsies Ļubļanā.

Ceturtdiena, 22. jūnijs
(32) Ungārija – Čehija 62:61
(30) Beļģija – Serbija 93:53
(31) Francija – Melnkalne 89:46
(29) Spānija – Vācija 67:42

Piektdiena, 23. jūnijs
Brīvdiena un iespēja trenēties.

Sestdiena, 24. jūnijs
Vācija – Čehija 71:69P
Serbija – Melnkalne 63:58
Spānija – Ungārija 64:57
Beļģija – Francija 67:63

Svētdiena, 25. jūnijs
Vācija – Serbija 62:78
Ungārija – Francija 68:82
Spānija – Beļģija 58:64

     [+] [-]

, 2023-06-25 22:53, pirms gada
Beļģijas vīriešu futbola "zelta paaudze" tā arī nespēja nevienu lielo trofeju izcīnīt... ko nespēja vīri, to iespēja Beļģijas sieviešu basketbola zelta paaudze! Pelnīts tituls, pārspējot visus, kas šajā EČ nāca pretī.

     [+] [-]

, 2023-06-25 23:01, pirms gada
vai G. Vētra vēl nav atkāpies ? Vai varbūt viņš ir izmetis savu treneru baru ?

  +1 [+] [-]

, 2023-06-25 23:11, pirms gada
Paldies Dieviņam tiesneši pārstāja vilkt Spāniju, un ļāva godīgā cīņā noskaidrot turnīra labāko komandu. 4 beļģietēm jāceļ piemineklis

  +1 [+] [-]

, 2023-06-25 23:17, pirms gada
Prieks par Beļģijas uzvaru. Patīkami arī redzet, ka čempionu titulu var izcīnīt ar 4 izcilām basketbolistēm.

     [+] [-]

, 2023-06-25 23:19, pirms gada
Beļģija man tiešām pārsteidza tiešām skatāms basketbols un skaista spēle no viņam

     [+] [-]

, 2023-06-25 23:32, pirms gada
Nu skaisti, Spānijas dominance beigusies,kaut vienu reizi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-06-25 23:43, pirms gada
Naruto94 rakstīja: Šie tiesneši ceturtajā ceturtdaļā pavilka Beļģietes. Viņi par netikai biežāk fouloja Spānietes, nekā Beļģietes, bet arī par katru Spānijas foulu deva Beļģietēm mest soda metienus, bet Spānietēm nedeva mest soda metienus par Belģiešu fouliem. Līdz ceturtajai ceturtdaļai mačš bija tiesāts taisnīgi.
Spēli neredzēju, bet kā tev ar noteikumiem? Zini kad tiem mesti sm un kad nē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2023-06-25 23:54, pirms gada
Naruto94 rakstīja: Tātad Tu uzskati, ka Tas bija godīgi, ka tikai Beļģietes varēja mest soda metienus par katru pretinieču noteikumu pārkāpumu un ka Spānietes nevarēja?
Mīļais cilvēk, visi sodi tika mesti atbilstoši basketbola noteikumiem. Jautājums par to, kad tiesneši sodus nosvilpa un kad nē, ir pavisam kas cits. Taču arī šajā sakarā neko kriminālu neredzēju. Ja bija kādas kļūdas, tad tās bija uz abām pusēm. Bija, piemēram, situācija, kur Vanloo tika noslipts pārkāpums. Piekrītu Gulbim, kas TV teica, ka tur soda nebija. Noteikti bija arī kādas epizodes, kad tiesneši kļūdījās uz otru pusi. Taču tas neizšķīra mača likteni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-06-26 00:01, pirms gada
spānites tehniskas un meistarīgas, bet vairāk individuālas/ beļģietes atlētiskas un ar kombinācijām saspēlē un 1 superzvaigzni

  +1 [+] [-]

, 2023-06-26 00:04, pirms gada
Naruto94 rakstīja: Tu esi idiots. Tiesnešiem ir jādod mest soda metienus vienādi uz abām pusēm par vienu un to pašu pārkāpumu. Viņi 4. ceturtdaļā deva mest soda metienus tikai Beļģietēm un šāda tiesāšana ir kļūdaina un negodīga attiecībā pret Spānietēm.
Tu vienkārši nezini basketbola noteikumus. Aizej iestudē tos un tad te kaut ko runā. Tas arī viss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-06-26 00:44, pirms gada
Naruto94 rakstīja: Tu pats nezini basketbola noteikumus. Un Tu proti tikai iesmirdēt savas muļķības. Visiem noteikumiem ir jābūt piemērotiem vienādi uz visām pusēm. Un noteikumos tas ir rakstīts, ka tiesnešiem vienādi jāfolo komandas un vienādi jādod mest soda metienus. Viņi nedrīkst izlemt kura komanda metīs soda metienus par to un to pārkāpumu. Viņiem ir vienādi un pēc noteikumiem jāfolo un jādod mest soda metienus. Viņi to nedarīja 4. ceturtdaļā. Viņi par katru Spāniešu pārkāpumu Beļģietēm deva mest soda metienus, bet Spānietēm par Belģiešu pārkāpumiem nedeva mest soda metienus. Šāda tiesāšana nav atbilstoša noteikumiem, jo noteikumos, Tu ākst un durak, ir rakstīts, ka ja Tiesneši par noteiktu pretinieku pārkāpumu dod mest soda metienus vienai komandai, tad viņiem ir par pretinieku pārkāpumu jādod mest soda metienus arī otrai komandai. Mačam ir jābūt tiesātam vienādi uz abām pusēm. Kā tiesneši piemēro noteikumus vienai komandai, tieši tāpat viņiem ir jāpiemēro noteikumi arī otrai komandai.
Tu esi smieklīgs. Beļģijai vēl nebija piezīmju norma, kad viņas parkāpa noteikumus, par kuriem, tavuprāt, netika doti soda metieni, kamēr spānietes jau bija sakrājušas 4 piezīmes. Turklāt beļģietes ļoti gudri spēlēja. Kamēr nebija piezīmju norma 4.cet., viņas pākāpa noteikumus pirms metienu fāzes, lai tiesnešiem nebūtu iespēja pekasīties. Paskaties atkārtojumu. Tur viss ir kārtībā. Varu iedomāties, kādu haju saceltu spānietes, ja tiesneši neiedotu mest sodus par piezīmi metiena fāzē vai ko tamlīdzīgu. Tas mūsdienās pat sētas mačos nav iespējams, kur nu vēl Eiropas čempionātā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-06-26 00:55, pirms gada
Naruto94 rakstīja: Tu pats esi smieklīgs. Parādi, tu idiot un klaun man kurā vietā noteikumos tas ir rakstīts, ka tiesneši drīkst piešķirt soda metienus uz vienu pusi?
Nav jēgas ar tevi runāt. Pats droši vien esi tas, par ko sauc citus. Iemācies komunicēt un neapsaukājies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-06-26 01:10, pirms gada
Naruto94 rakstīja: Es apsaukāju tikai tos kuri to ir pelnījuši. Un Tu esi viens no tiem. Tu esi klauns. Ja Tu uzskati, ka tiesneši drīkst nevienādi piešķirt soda metienus, tad Tu esi klauns un duraks. Tu man neko nevari pierādīt un Tu uzreiz mūc prom, jo Tu saproti, ka man ir taisnība.
Ej ārstējies. Komentārā iepriekš es visu uzrakstīju par to. Izlasi varbūt vispirms. Ja māki lasīt un analizēt, tad tur visam jābūt viegli saprotamam. Varbūt arī kaut kādus noteikumus esi lasījis, bet tādā gadījumā jākonstatē, ka tu neizproti pašu spēli vai arī neuzmanīgi seko līdzi. Attiecībā uz soda metienu izpildi pilnīgi viss bija kārtībā!! Vairāk ar tevi nekomunicēšu. Arlabunakti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-06-26 01:30, pirms gada
Naruto94 rakstīja: Ja Tu nespēj saprast To, ka soda metienus tiesnešiem ir jāpiešķir vienādi uz abām pusēm, tad Tu esi stulbs un debīls. Ja Tu uzskati, ka dot tikai Beļģietēm mest soda metienus par katru Spāniešu pārkāpumu neatkarīgi no situācijas, bet Spānietēm nedot mest soda metienus par Belģiešu pārkāpumiem neatkarīgi no situācijas ir godīgi, tad Tu esi pavisam stulbs.
Paldies. Vismaz uzjautrināji...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-06-26 07:26, pirms gada
[quote naruto94]
Piekritīšu ka ceturtajā ceturtdaļā tiesneši nedeva spānietēm diezgan atklātus sodus bet beļģietes meta sodus par katru pieskārienu. Kaut gan biju par beļģietēm bet tas beigās bija negodīgi no tiesnešu puses.

     [+] [-]

, 2023-06-26 09:39, pirms gada
ero rakstīja: [quote naruto94]
Piekritīšu ka ceturtajā ceturtdaļā tiesneši nedeva spānietēm diezgan atklātus sodus bet beļģietes meta sodus par katru pieskārienu. Kaut gan biju par beļģietēm bet tas beigās bija negodīgi no tiesnešu puses.
Pirmas 3 ceturtdalas gan tiesaja uz vienu pusi par labu SPA

     [+] [-]

, 2023-06-26 09:41, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Nav jēgas ar tevi runāt. Pats droši vien esi tas, par ko sauc citus. Iemācies komunicēt un neapsaukājies.
Ko Tu ar vinu cinies? Foresta Gampa neaudzinata versija

     [+] [-]

, 2023-06-26 09:43, pirms gada
Naruto94 rakstīja: Tu tikai pierādi to ka Tu esi idiots. Parādi man, Tu klaun kurā vietā noteikumos tas ir rakstīts, ka Tiesneši drīkst uz vienu pusi par pārkāpumiem dot mest soda metienus.
Vēlreiz iekomentēšu. Prmām kārtām, tu nemāki sakarīgi izteikt domas. Reizēm vispār nevar saprast tavus tekstus. Otrkārt, par tiem pārkāpumiem, kas tika nosvilpti, soda metieni tika mesti korekti, nebija tādas situācijas, ka tiesneši pirms piezīmju normas sasniegšanas nedotu soda metienus par pārkāpumu metienā vai kas tāds. Treškārt, ja saki, ka 4.cet. tiesneši tiesāja par labu beļģietēm, tad ir gribu tev atgādināt, ka basketbols ir kontakta sporta veids. Ne katrs kontakts nozīmē pārkāpumu, un te jau ir jautājums, vai tu māki niansēti lasīt spēli, vai tu māki interpretēt situācijas? Komentāra sadaļā visu šo cilāt ir bezjēdzīgi. Tad ir jaņem atkārtojums un jāskatās katra epizode detalizēti. Es daudz skatos basketbolu un varu pilnīgi droši teikt, ka šeit nebija nekā tik īpaši krimināla. Ir bijušas spēles, kur tiešām diskutējami tiesnešu lēmumi pēdējā minūtē kaut ko izsķir. Te tā nebija. Nevis tiesneši kaut ko vilka, bet Beļģija mača galotnē salauza Spānijas komandas mehānismu un pelnīti uzvarēja. Ceturtkārt, ja esi tāds ģēnijs, tad ej pats tiesāt, nevis pie visiem rakstiem komentē, cik tiesneši ir stulbi. Tu to jau dari regulāri teju pēc katras spēles, ko esi noskatījies. Normāliem portāla lasītājiem tavi komentāri sen apnikuši.

     [+] [-]

, 2023-06-26 09:44, pirms gada
Murlāpsis rakstīja: Ko Tu ar vinu cinies? Foresta Gampa neaudzinata versija
Tur tev taisnība.

     [+] [-]

, 2023-06-26 10:19, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Vēlreiz iekomentēšu. Prmām kārtām, tu nemāki sakarīgi izteikt domas. Reizēm vispār nevar saprast tavus tekstus. Otrkārt, par tiem pārkāpumiem, kas tika nosvilpti, soda metieni tika mesti korekti, nebija tādas situācijas, ka tiesneši pirms piezīmju normas sasniegšanas nedotu soda metienus par pārkāpumu metienā vai kas tāds. Treškārt, ja saki, ka 4.cet. tiesneši tiesāja par labu beļģietēm, tad ir gribu tev atgādināt, ka basketbols ir kontakta sporta veids. Ne katrs kontakts nozīmē pārkāpumu, un te jau ir jautājums, vai tu māki niansēti lasīt spēli, vai tu māki interpretēt situācijas? Komentāra sadaļā visu šo cilāt ir bezjēdzīgi. Tad ir jaņem atkārtojums un jāskatās katra epizode detalizēti. Es daudz skatos basketbolu un varu pilnīgi droši teikt, ka šeit nebija nekā tik īpaši krimināla. Ir bijušas spēles, kur tiešām diskutējami tiesnešu lēmumi pēdējā minūtē kaut ko izsķir. Te tā nebija. Nevis tiesneši kaut ko vilka, bet Beļģija mača galotnē salauza Spānijas komandas mehānismu un pelnīti uzvarēja. Ceturtkārt, ja esi tāds ģēnijs, tad ej pats tiesāt, nevis pie visiem rakstiem komentē, cik tiesneši ir stulbi. Tu to jau dari regulāri teju pēc katras spēles, ko esi noskatījies. Normāliem portāla lasītājiem tavi komentāri sen apnikuši.
Tu gan esi stulbs un debīls. Kā Tu nesaproti to, ka par pārkāpumiem tiesnešiem ir jādod soda metieni vienādi uz abām pusēm. Šeit tas 4. ceturtdaļā netika darīts. Ja Tu uzskati, ka tiesneši drīkst tikai vienai komandai dot mest soda metienus par pretinieku pārkāpumiem, tad Tu esi neizmērojami stulbs un debīls.

     [+] [-]

, 2023-06-26 10:24, pirms gada
krokodilumednieks,
Man jāsmejas kā tu ar to naruto te cīnies
Visticamāk neesi pamanijis, bet viņš šeit jau diezgan ilgu laiku komentē tikai un vienīgi par tiesnešu darbībām dažādos sporta veidos, vienmēr raksta pilnīgu absurdu.
Varbūt no paša nesanāca nekāds sporta tiesnesis un tagad tik vien var kā bļaustīties, ka visur negodīgi tiesā.

     [+] [-]

, 2023-06-26 10:44, pirms gada
Batman rakstīja: krokodilumednieks,
Man jāsmejas kā tu ar to naruto te cīnies
Visticamāk neesi pamanijis, bet viņš šeit jau diezgan ilgu laiku komentē tikai un vienīgi par tiesnešu darbībām dažādos sporta veidos, vienmēr raksta pilnīgu absurdu.
Varbūt no paša nesanāca nekāds sporta tiesnesis un tagad tik vien var kā bļaustīties, ka visur negodīgi tiesā.
Tur pat šķiet cilvēkam ir kkāda problēma ar putniem vai meijām un gribas kasīties kasīšanās pēc. Bet bija smieklīgi palasīt ka mednieks ar viņu cīnas

     [+] [-]

, 2023-06-26 11:18, pirms gada
Batman rakstīja: krokodilumednieks,
Man jāsmejas kā tu ar to naruto te cīnies
Visticamāk neesi pamanijis, bet viņš šeit jau diezgan ilgu laiku komentē tikai un vienīgi par tiesnešu darbībām dažādos sporta veidos, vienmēr raksta pilnīgu absurdu.
Varbūt no paša nesanāca nekāds sporta tiesnesis un tagad tik vien var kā bļaustīties, ka visur negodīgi tiesā.
Tu pats raksti absurdu. Tu esi idiots, kurš nespēj saprast to ka tiesnešiem noteikumi ir jāpiemēro vienādi uz abām pusēm. Tu esi apkaunojums visai sporta pasaulei. Man atšķirībā no Tevis pietiek smadzeņu lai saprastu to, ka tiesneši ne vienmēr ir taisnīgi. Tu esi tik stulbs un debīls, ka Tev visur rēgojas taisnīgi tiesneši. Tev pat visnegodprātīgākā tiesāšana šķiet taisnīga. Tagad Tu saproti cik stulbs Tu esi?

     [+] [-]

, 2023-06-26 11:21, pirms gada
NorchaN rakstīja: Tur pat šķiet cilvēkam ir kkāda problēma ar putniem vai meijām un gribas kasīties kasīšanās pēc. Bet bija smieklīgi palasīt ka mednieks ar viņu cīnas
Man lasot Tavus debīlismus smiekli nāk. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Tu arī viens no tiem aklajiem idiotiem, kuri patiesību neredz. Tev jau visi tiesneši ir taisnīgi.

     [+] [-]

, 2023-06-26 16:29, pirms gada
Palasiju to naruto komentus, nu tas ir viens liels cirvis!!!

     [+] [-]

, 2023-06-27 01:59, pirms gada
crushader rakstīja: Palasiju to naruto komentus, nu tas ir viens liels cirvis!!!
Pats Tu esi liels cirvis. Tiesnešiem ir vienādi uz abām pusēm jāpiemēro noteikumi un abas komandas vienādi jāsoda par noteikumu pārkāpumiem. Viņi nedrīkst atšķirīgi uz abām pusēm piemērot noteikumus un atšķirīgi sodīt abas komandas par noteikumu pārkāpumiem. Ja viņi vienai komandai iedeva mest soda metienus par pretinieku noteikumu pārkāpumiem tad viņiem arī otrai komandai ir jādod mest soda metienus par pretinieku noteikumu pārkāpumiem. Tas arī ir viss. Beidz būt stulbs āksts un atzīsti ka man ir taisnība. Šīs spēles 4. ceturtdaļā abas komandas bija ļoti nevienādi sodītas par noteikumu pārkāpumiem. Šitie idioti ne tiesneši Beļģietēm vienmēr deva mest soda metienus par Spāniešu noteikumu pārkāpumiem, bet Spānietēm viņi nedeva mest soda metienus par Belģiešu noteikumu pārkāpumiem. Tā ir nevienlīdzīga tiesāšana un nevienāda komandu sodīšana.

     [+] [-]

, 2023-06-27 12:18, pirms gada
Naruto294 rakstīja: Pats Tu esi liels cirvis. Tiesnešiem ir vienādi uz abām pusēm jāpiemēro noteikumi un abas komandas vienādi jāsoda par noteikumu pārkāpumiem. Viņi nedrīkst atšķirīgi uz abām pusēm piemērot noteikumus un atšķirīgi sodīt abas komandas par noteikumu pārkāpumiem. Ja viņi vienai komandai iedeva mest soda metienus par pretinieku noteikumu pārkāpumiem tad viņiem arī otrai komandai ir jādod mest soda metienus par pretinieku noteikumu pārkāpumiem. Tas arī ir viss. Beidz būt stulbs āksts un atzīsti ka man ir taisnība. Šīs spēles 4. ceturtdaļā abas komandas bija ļoti nevienādi sodītas par noteikumu pārkāpumiem. Šitie idioti ne tiesneši Beļģietēm vienmēr deva mest soda metienus par Spāniešu noteikumu pārkāpumiem, bet Spānietēm viņi nedeva mest soda metienus par Belģiešu noteikumu pārkāpumiem. Tā ir nevienlīdzīga tiesāšana un nevienāda komandu sodīšana.
Tu katru reizi druka no jauna, vai ari kope?

     [+] [-]

, 2023-06-28 00:22, pirms gada
Murlāpsis rakstīja: Tu katru reizi druka no jauna, vai ari kope?
Nu Tu gan esi debīls un kritiski stulbs. Tas, ka Tu uzskati, ka tiesneši drīkst nevienādi sodīt komandas par noteikumu pārkāpumiem skaidri parāda to, ka Tu esi nelabojami stulbs un debīls.

     [+] [-]

, 2023-06-28 00:26, pirms gada
Murlāpsis rakstīja: Tu katru reizi druka no jauna, vai ari kope?
Arī tas, ka Tavuprāt soda metienu došana par pretinieku pārkāpumiem tikai uz vienu pusi nav nevienāda komandu sodīšana par noteikumu pārkāpumiem arī tikai parāda to, ka Tu esi pavisam stulbs un ka Tu no sporta neko nesaproti un proti tikai troļļot.