Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:136, Did:0, useCase: 3
Autors: Māris Noviks

Niedolai 48,5% komandas punktu un sezonas rekords

Niedolai 48,5% komandas punktu un sezonas rekords
Sabīne Niedola: 33 punkti un astoņas bumbas Marburgā
Foto: dbbl.de

Latvijas basketbolistes janvāra trešās nedēļas nogalē sacenšas Eiropas valstu nacionālajos čempionātos. Sabīne Niedola pirmo reizi sezonā guva 33 punktus.

Beļģija

Ainara Zvirgzdiņa trenētās “Castors Braine” basketbolistes (19-0, #1) sestdien savā laukumā sagrāva “Verviers Pepinster” (2-16, #12) ar 113:48 (30:17, 28:12, 32:7, 23:12). Dita Rozenberga vēl netika iekļauta komandas pieteikumā.

Spēka uzbrucēja Anete Šteinberga 16:02 minūtēs guva 17 punktus (2p 6/8, 3p 0/1, 1p 5/6), izcīnīja septiņas atlēkušās bumbas aizsardzībā, izdarīja vienu rezultatīvu piespēli, vienu reizi kļūdījās, pārķēra divas bumbas, izprovocēja trīs piezīmes, ieguva +/- rādītāju 31 un nopelnīja lietderības koeficientu 25.

“Declercq Stortbeton Waregem” (13-5, #4) izbraukumā uzvarēja “Liege Panthers” (8-10, #6) ar 79:59 (24:18, 19:18, 21:6, 15:17). Viešņas sameta vairāk punktu no visām pozīcijām, tai skaitā vairākas reizes izcēlās ātrajos uzbrukumos (8-2).

Ance Aizsila 36:10 minūtēs guva 18 punktus (2p 6/8, 3p 0/4, 1p 6/6), izcīnīja sešas bumbas zem groziem, vienu reizi kļūdījās, pārķēra sešas bumbas, bloķēja vienu metienu, saņēma divas piezīmes, izprovocēja trīs pārkāpumus, ieguva +/- rādītāju 29 un nopelnīja otro labāko lietderības koeficientu 25.

Vācija

Zārluī klubs “TV Saarlouis Royals” (5-10, #9) izbraukumā brāļu Grimmu pilsētā zaudēja “Marburg” (9-6, #5) ar 68:76 (18:24, 19:22, 17:15, 14:15). Viešņas bija pārākas cīņā par atlēkušajām bumbām (44-36, uzbrukumā 15-12), taču iemeta par septiņiem tālmetieniem mazāk (3/13 pret 10/33).

Sabīne Niedola sasniedza sezonas rekordu un sameta 48,5% komandas punktu. Uzbrucējas rēķinā 40 minūtēs 33 punkti (2p 14/23, 3p 0/2, 1p 5/7), astoņas atlēkušās bumbas, viena kļūda, viena pārķerta bumba, viens bloķēts metiens un divas personiskās piezīmes.

Izmantotie resursi:
basketfeminin.com
Damen Basketball Bundesliga - Startseite


Slēpts komentārs: Alpaville
, 2018-01-21 11:42, pirms 7 gadiem
Jūs tak esat debili.
Slēpts komentārs: placis
, 2018-01-21 11:59, pirms 7 gadiem
Tak liekat meitenei mieru! Skatamies paši uz sevi. Bet ja runā par izlasi-nesaprotu,kāpēc neaicina. Taču pasaule pilna ar tādām meičām. Hmm
, 2018-01-21 12:04, pirms 7 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Tāda nelaime var notikt jebkura dzīvē. Tāpēc ir jāpieņem!
Kāda nelaime??
, 2018-01-21 12:28, pirms 7 gadiem
meiča noteikti izlasē jāiespēlē, jo viņa ir lauzēja.. patreiz vienīgā caurgājēja mums ir Šteinberga, pārējās - mīkstās. Spilgti mēs to redzējām nespējnieču TTT izpildījumā izslēgšanas spēlē. Izlases komandā ir jāspēlē pēc iespējas daudzveidīgākam sastāvam, lai variētu spēli atkarībā no pretinieču piedāvātā.. a tā vienveidīgas muļļas nolasa un tad arī rezultāts ne šis ne tas
, 2018-01-21 12:38, pirms 7 gadiem
tak beidzat te huiņu rakstīt par Niedolu.
Paši veči esam vainīgi pie tā
, 2018-01-21 12:40, pirms 7 gadiem
comon88, 12:38, pirms dažām sekundēm, ignorēt, atbildēt
tak beidzat te huiņu rakstīt par Niedolu.
Paši veči esam vainīgi pie tā

Tu uzņemies vainu?!
, 2018-01-21 13:09, pirms 7 gadiem
strops rakstīja: comon88, 12:38, pirms dažām sekundēm, ignorēt, atbildēt
tak beidzat te huiņu rakstīt par Niedolu.
Paši veči esam vainīgi pie tā


Tu uzņemies vainu?!
var uzņemties vainu tas čalis drošvien , kas viņu pameta
, 2018-01-21 13:37, pirms 7 gadiem
Edison rakstīja: Homoseksuāls nepiedzimst, par tādu kļūst, ja tiek kaut kad traumēta psihe. Tā ir slimība!
Slimība ir ņemties par Sabīnes izvēli ar ko gulēt.Bet basketboliste laba un izlasē viņai jābūt.
, 2018-01-21 13:41, pirms 7 gadiem
Edison rakstīja: Homoseksuāls nepiedzimst, par tādu kļūst, ja tiek kaut kad traumēta psihe. Tā ir slimība!
Tu esi naturāli neizglītots cilvēks, sen ir pierādīts, ka homoseksuālisms ir izmaiņas šūnas, kas notiek embrija veidošanās procesā...Jūs visi, kuri ap Niedolas privāto dzīvi ņemas, esiet vienkārši garīgi slimi cilvēki, neaudzināti un destruktīvi...Ja jums ir pašiem tik lielas problēmas, ka jālen viņas dzīvē un guļamistabā, tad es teiktu, ka jums laiks tās risināt
, 2018-01-21 13:43, pirms 7 gadiem
strops rakstīja: Ko zinātnieki saka? Cik miljonus mikrobu uzņem Sabīne laizot nēģerietes peteni?Es par veselību interesējos, mani tie punkti neinteresē.
Labāk painteresējies vai pie psihiatra vari tikt vai pie ārsta pārbaudīties vai tajā galvā ir kādas atliekas no smadzenēm
, 2018-01-21 13:44, pirms 7 gadiem
coffijs rakstīja: Slimība ir ņemties par Sabīnes izvēli ar ko gulēt.Bet basketboliste laba un izlasē viņai jābūt.
Nē paldies. Šo sērgu nevajag izlasē ievazāt....lai tas vis paliek pāri okeānam.
, 2018-01-21 13:53, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: neizplati propagandu un melus, durak

2000 gadus tā bija psihiska saslimšana, bet pēkšņi pēc sorosa fonda sarosīšanās un lielas naudas ieguldīšanas tā vairs nav slimība???

par homīšiem kļūst tie, kam neveicas ar pretējo dzimumu, bet var taču arī ar dzīvniekiem pamēģināt, ne?
par to jau sods būtu , ja ar dzivniekiem.
, 2018-01-21 13:56, pirms 7 gadiem
Man nav ekas pret meiteņu mīlestību😂
Bet nu anglijas futola izlases vārtusargs un laikam vēl 1 no komandas tas ir reāli pretīgi 😂
Kapec si meitene netiek izlasē???
, 2018-01-21 13:57, pirms 7 gadiem
Cik viņas sievai pts šajā spēlē? Abas ir vienā komandā laikam
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2018-01-21 14:05, pirms 7 gadiem
burkans21 rakstīja: Nē paldies. Šo sērgu nevajag izlasē ievazāt....lai tas vis paliek pāri okeānam.
Kāda sērga? Jūs izliekaties par stul.biem vai tādi esiet? Ja tā, tad man tiešām žēl, ka tādi indivīdi ir vēl mūsu sabiedrībā, lai gan to redzot un salīdzinot ar attīstītākām valstīm, tad nav jābrīnās, ka esam tur, kur esam...Viena liela neaudzinātība, nekas vairāk
, 2018-01-21 14:14, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāda sērga? Jūs izliekaties par stul.biem vai tādi esiet? Ja tā, tad man tiešām žēl, ka tādi indivīdi ir vēl mūsu sabiedrībā, lai gan to redzot un salīdzinot ar attīstītākām valstīm, tad nav jābrīnās, ka esam tur, kur esam...Viena liela neaudzinātība, nekas vairāk
Tevi ari ar elektrību vajag ārstēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ritvars_lerme_1524489964338087
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-21 14:50, pirms 7 gadiem
Tad jau Latvijā ir daudz idioti gan kultūras pasaulē, gan arī parlamentā! Es neatbalsti, ka daži idioti lieto rupjus vārdus šajā sakarā, bet cilvekam ir tiesības domā tā kā vins grib, es pats esmu dzīvojis vairākus gadus šajās Rietumeiropas valstis, kur šis iet uz urra!
Real Rebel rakstīja: i.diots naturāli esi, tu savu nemācīto un acīmredzami greizo viedokli balsti uz viedokli, kurš jau sen ir pierādīts kā nepatiess...Bet nu jā, to grūti pieņemt, jo bioloģiskie procesi kā tādi tev ir tumša bilde...Es brīnos kā vēl saproti, cik ir 1+1...Tas ir, ja saproti un kalkulators nav jāņem palīgā
, 2018-01-21 14:59, pirms 7 gadiem
Te kādam tas baigi kaut ko maina, ja viņa neguļ ar vīrieti? Nesaprotu
, 2018-01-21 15:02, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: par homīšiem kļūst tie, kam neveicas ar pretējo dzimumu
pēc tavas plānprātīgā loģikas sanāk, ka piemēram visi garīgi slimie ir geji. sanāk ka tu arī esi gejs jo esi pilnīgi debīls un neviena normāla sievete nevēlas ar tādiem
, 2018-01-21 15:04, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: https://infoagentura.wordpress.com/2015/02/12/par-homoseksualismu-biologijas-doktora-skatijuma/
Vēl vecāku nevarēji iekopēt ākst?
, 2018-01-21 15:05, pirms 7 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Te kādam tas baigi kaut ko maina, ja viņa neguļ ar vīrieti? Nesaprotu
Saproti, tev ir iemācīta cieņa un tevi īpaši viņas personīgā dzīve neuztrauc, bet ir cilvēki, kuriem nav elementārākās lietas iemācītas mazotnē + mazs intelekts = neizglītots cilvēks ar tieksmi līst citu cilvēku guļamistabās
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2018-01-21 15:09, pirms 7 gadiem
Jigsaw rakstīja: Psihiski slimus izlasē lūdzu nevajag. Nezinu, kādam cirvim jābūt, lai gribētu, lai tādi cilvēki pārstāv mūsu valsts godu
Ir pārstāvējuši un noteikti pārstāvēs.
, 2018-01-21 15:16, pirms 7 gadiem
Bet par ko es runāju, es jau teicu, ka tas nav atbalstāmi lietot rupjus vārdus un aizskarot cilvēkus, bet es neuzskatu, ka būtu neizglītots, jo domāju savādāk kā Tu! Un to pašu es varētu teikt par pretējo pusi, lai nesauc cilvēkus par tumsonām un neizglītotiem, tikai tādēļ, ka viņi domā savādāk! Es pats personīgi pazīstu vienu sportisti, kurai bija attiecibas ar vīriešiem līdz 30g vecumam, bet šķiet pēdējās attiecibas vīrietis viņu riktīgi salauza un viņa tagad satiekas ar sievietēm!
Real Rebel rakstīja: pie sevis, publiski paužot tās aprobežojas ar likuma un ētikas normām + cilvēkiem nav tiesību līst citu cilvēku guļamistabās bez iemesla un vēl viņus kaut kādā mērā noniecināt, tas tikai parāda viņu mentālo nabadzību
, 2018-01-21 15:25, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: ir gan tiesības līst citu guļamistabās ja tur notiek vispārpieņemtu normu pārkāpums pat likuma pārkāpums
viņas guļamistabā nekas tāds nenotiek, nevajag jaukt ar savu aprobežotību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-21 15:28, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Bet par ko es runāju, es jau teicu, ka tas nav atbalstāmi lietot rupjus vārdus un aizskarot cilvēkus, bet es neuzskatu, ka būtu neizglītots, jo domāju savādāk kā Tu! Un to pašu es varētu teikt par pretējo pusi, lai nesauc cilvēkus par tumsonām un neizglītotiem, tikai tādēļ, ka viņi domā savādāk! Es pats personīgi pazīstu vienu sportisti, kurai bija attiecibas ar vīriešiem līdz 30g vecumam, bet šķiet pēdējās attiecibas vīrietis viņu riktīgi salauza un viņa tagad satiekas ar sievietēm!
Savukārt es uzskatu, ka man ir tiesības komunicēt tādā pašā veido pret konkrētām personām tā, kā tās atļaujas izteikties par citiem cilvēkiem, noniecināt tos vai jel kā aizskart...Tas ir vienkārši, ja viņš izturēsies necienīgi pret citiem, atļausies viņus aizskart viņu orientācijas, ādas krāsas, reliģijas utt. dēļ, es iestāšos par viņiem, jo tā ir necienīga izturēšanās un es tam cilvēkam ar to pašu atbildēšu, jo rīkojoties tā, viņš parāda, ka nav cieņas vērts.
, 2018-01-21 15:30, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: ja niedolu(speciāli ar mazo burtu) aicinās uz izlasi, es oficiālu boikotēšu izlasi un aicināšu to darīt arī citus(man twitterī ir daudz sekotāju)
Un twitter lietotājiem ir vienalga par tevi vari boikotēt, tā tikai parādīsi savu niecīgo attīstību un tālāk tik pierādīsi, ko es saku

Mani vispār smīdina šitie: man ir daudz twitter sekotāju, instagram sekotāju utt. tik tas neko nenozīmē
, 2018-01-21 15:33, pirms 7 gadiem
Pilnībā piekrītu! Es neatbalstu šo attiecību veidu modeli un ceru, ka Pūces ierosinājumi mainīt likumu nerealizēsies!
Real Rebel rakstīja: Savukārt es uzskatu, ka man ir tiesības komunicēt tādā pašā veido pret konkrētām personām tā, kā tās atļaujas izteikties par citiem cilvēkiem, noniecināt tos vai jel kā aizskart...Tas ir vienkārši, ja viņš izturēsies necienīgi pret citiem, atļausies viņus aizskart viņu orientācijas, ādas krāsas, reliģijas utt. dēļ, es iestāšos par viņiem, jo tā ir necienīga izturēšanās un es tam cilvēkam ar to pašu atbildēšu, jo rīkojoties tā, viņš parāda, ka nav cieņas vērts.
, 2018-01-21 15:34, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Pilnībā piekrītu! Es neatbalstu šo attiecību veidu modeli un ceru, ka Pūces ierosinājumi mainīt likumu nerealizēsies!
Kuri tieši?
, 2018-01-21 16:30, pirms 7 gadiem
Cilvēkam ir vienmēr jārīkojas tā, kā tas gribētu lai visi un nākamās paaudzes rīkotos! Ta ir maksima!
Tikai bizness, neka personīga, bet Cilveki nedzīvo sev bet Sabiedrībai un ta viņiem ir jāizturas un jādzīvo, ja nē, tad jārēķinās ar sekām!
, 2018-01-21 16:30, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Savukārt es uzskatu, ka man ir tiesības komunicēt tādā pašā veido pret konkrētām personām tā, kā tās atļaujas izteikties par citiem cilvēkiem, noniecināt tos vai jel kā aizskart...Tas ir vienkārši, ja viņš izturēsies necienīgi pret citiem, atļausies viņus aizskart viņu orientācijas, ādas krāsas, reliģijas utt. dēļ, es iestāšos par viņiem, jo tā ir necienīga izturēšanās un es tam cilvēkam ar to pašu atbildēšu, jo rīkojoties tā, viņš parāda, ka nav cieņas vērts.
Tātad ja citi uzvedās kā cūkas ,tad Jūs uzskatat ka attiecībā pret viņiem varat uzvesties kā cūka ?
, 2018-01-21 16:32, pirms 7 gadiem
Nevienu neinteresē ko Homoseksuāļi Grib vai Negrib, bet - vai tas ir Viņu Pienakums sabiedrības priekšā?!
, 2018-01-21 16:34, pirms 7 gadiem
SteveDavis rakstīja: Tātad ja citi uzvedās kā cūkas ,tad Jūs uzskatat ka attiecībā pret viņiem varat uzvesties kā cūka ?
nevis kā cūkas, bet gan necienīgi un bez jebkāda respekta, ir svītra, kurai es nekad nepārkāpšu. Piemēram, man kolēģis lielijās kā krāpis sievu savā kārtējā plosta laikā, es taču neiešu to pašu darīt, es vienkārši no tā brīža necienīju viņu kā vīrieti un attiecīgi mana izturēšanās mainījās. Es esmu iemācīts, ka vīrietim ir jābūt savām pamatvērtībām.
, 2018-01-21 16:34, pirms 7 gadiem
>Real Rebel Cilvēkiem nepatīk, ka citi "negrēko"tāpat kā viņi..
Un viena priča: iet 2 mūki pa ceļu, priekšā upe un meitene krastā, kura lūdz pārnest pāri. Viens mūks paņem meiteni un pārnes pāri upei. Mūki iet tālāk, taču otrā dienā otrais mūks neiztur un saka pirmajam: kā tu varēji, mēs esam apsolījuši nepieskārties sievietēm?! Uz ko otrs mierīgi atbildēja: zini brāli, es viņu atstāju, kad pārnesu pāri upei, bet redzu, ka tu vēl tur esi šobrīd..
Vienmēr būs homofobi, ksenofobi un citi ha, ierobežoti ļaudis attīstībā, kuriem nav ne mazākās sajēgas par realitāti un kā cilvēks "uzbūvēts". Kenam Vilberam ir AQAL karte kur katrs var sevi atrast evolūcijas kartē.
, 2018-01-21 16:48, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: nevis kā cūkas, bet gan necienīgi un bez jebkāda respekta, ir svītra, kurai es nekad nepārkāpšu. Piemēram, man kolēģis lielijās kā krāpis sievu savā kārtējā plosta laikā, es taču neiešu to pašu darīt, es vienkārši no tā brīža necienīju viņu kā vīrieti un attiecīgi mana izturēšanās mainījās. Es esmu iemācīts, ka vīrietim ir jābūt savām pamatvērtībām.
Skaidrs .Paldies par viedokli !!!
, 2018-01-21 17:03, pirms 7 gadiem
bac.22 rakstīja: >Real Rebel Cilvēkiem nepatīk, ka citi "negrēko"tāpat kā viņi..
Un viena priča: iet 2 mūki pa ceļu, priekšā upe un meitene krastā, kura lūdz pārnest pāri. Viens mūks paņem meiteni un pārnes pāri upei. Mūki iet tālāk, taču otrā dienā otrais mūks neiztur un saka pirmajam: kā tu varēji, mēs esam apsolījuši nepieskārties sievietēm?! Uz ko otrs mierīgi atbildēja: zini brāli, es viņu atstāju, kad pārnesu pāri upei, bet redzu, ka tu vēl tur esi šobrīd..
Vienmēr būs homofobi, ksenofobi un citi ha, ierobežoti ļaudis attīstībā, kuriem nav ne mazākās sajēgas par realitāti un kā cilvēks "uzbūvēts". Kenam Vilberam ir AQAL karte kur katrs var sevi atrast evolūcijas kartē.
Jā, bet Mūki lūk kā dzīvoja celibātā, tā turpināja dzīvot, bet Citādi Orientētie nespēj atturēties no aplamas dzimumdzīves prakses!
, 2018-01-21 17:06, pirms 7 gadiem
Ja kāds ir Citādi Orientēts - tas neprecās un tam nav dzimumdzīves un pecnācēju - tā man iemacīja bernibā
, 2018-01-21 17:16, pirms 7 gadiem
oxa rakstīja: Ja kāds ir Citādi Orientēts - tas neprecās un tam nav dzimumdzīves un pecnācēju - tā man iemacīja bernibā
tātad tev nekas nav iemācīts
, 2018-01-21 17:49, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: tātad tev nekas nav iemācīts
Vai aŗi ir mācīts savādāk kā Jūs )))Pārmest to ir diezgan dīvaini .Sanāk cītāda orentācija ir labi. Citāds domāšanas stils un veids ir slikti un nepareizi .
, 2018-01-21 17:56, pirms 7 gadiem
SteveDavis rakstīja: Vai aŗi ir mācīts savādāk kā Jūs )))Pārmest to ir diezgan dīvaini .Sanāk cītāda orentācija ir labi. Citāds domāšanas stils un veids ir slikti un nepareizi .
Tā nav mana pozīcija, mana pozīcija, ir kā jāciena un jārespektē viņi, jo tā ir viņu privātā dzīve...Kas saistās ar mācīšanu, tad es vairāk esmu mācīts (neskatoties uz manu vecumu) pretēji padomju audzināšanai...Protams, ka katrs ir mācīts savādāk, taču cieņa būtu jebkurā gadījumā jāizrāda un kā minimums nebūtu viņu guļamistabā un dzīvē jājaucas
, 2018-01-21 18:15, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tā nav mana pozīcija, mana pozīcija, ir kā jāciena un jārespektē viņi, jo tā ir viņu privātā dzīve...Kas saistās ar mācīšanu, tad es vairāk esmu mācīts (neskatoties uz manu vecumu) pretēji padomju audzināšanai...Protams, ka katrs ir mācīts savādāk, taču cieņa būtu jebkurā gadījumā jāizrāda un kā minimums nebūtu viņu guļamistabā un dzīvē jājaucas
Šajā konkrētajā es piekrītu Jūsu viedoklim par šo jautajumu .Taču nevaru piekrist par -taču cieņa būtu jebkurā gadījumā jāizrāda un kā minimums nebūtu viņu guļamistabā un dzīvē jājaucas

Nekas nevienam nav jadara obligati . Nekāda obligātā minimuma kas jaievēro arī nav . Viss ir atkarīgs tikai no cilvēka
, 2018-01-21 18:30, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tā nav mana pozīcija, mana pozīcija, ir kā jāciena un jārespektē viņi, jo tā ir viņu privātā dzīve...Kas saistās ar mācīšanu, tad es vairāk esmu mācīts (neskatoties uz manu vecumu) pretēji padomju audzināšanai...Protams, ka katrs ir mācīts savādāk, taču cieņa būtu jebkurā gadījumā jāizrāda un kā minimums nebūtu viņu guļamistabā un dzīvē jājaucas
Jaciena un Jarespekte - ir tikai tas, ko cilvēki dara Sabiedrības Kopēja labuma dēļ!
Privātā dzīve kas nav Sabiedrības interesēs - nav jāciena! Parasti ta ir Izlaidība, kas ved pie visas Sabiedrības degradācijas!
, 2018-01-21 18:32, pirms 7 gadiem
Visa Sabiedrība - Kopuma - virzās uz Ideālo Pasauli, Komunismu, Paradīzi; tāpēc - ikvienam ir jātiecas uz Pilnveidošanos - un par to es cilvēkus cienu!
Ja cilvēki tiecas uz degradāciju - preteji sabiedŗības un manām interesēm - par to nav jāciena! Tie ir noziedznieki!
, 2018-01-21 18:51, pirms 7 gadiem
SteveDavis rakstīja: Šajā konkrētajā es piekrītu Jūsu viedoklim par šo jautajumu .Taču nevaru piekrist par -taču cieņa būtu jebkurā gadījumā jāizrāda un kā minimums nebūtu viņu guļamistabā un dzīvē jājaucas

Nekas nevienam nav jadara obligati . Nekāda obligātā minimuma kas jaievēro arī nav . Viss ir atkarīgs tikai no cilvēka
Ja cilvēks nespēj cienīt otru cilvēku, tad tas ir ceļš uz degradāciju, nekas diemžēl vairāk un tā ir liela problēma mūsu sabiedrība - cieņas trūkums, tolerances trūkums....Piemēram, es vairāk cienīšu homoseksuālu cilvēku, kurš lielāko dzīves daļu būs nodzīvojies ar vienu partneri, nekā to cilvēku, kurš uztaisot bērnu, meklē nākamo sievieti...Man kopumā nepatīk tā domā, kas tiek kultivēta cilvēkos, ka neskaitāmas reizes precējies utt. būs tikumīgāks kā homoseksuālis (tas protams nav uz visiem attiecināts)
, 2018-01-21 18:58, pirms 7 gadiem
Dzimumattiecības - ir paredzetas tikai laulībā, un tikai vairošanās pienākumam; tas ir ideāls uz kuru visi tiecas, un tos kuri tiecas - tos es cienu!
Pārejie - pēc iespējas tiecas uz so ideālu, kurs precās vai sadzīvo daudzas reizes - viņi vismaz to nesludina par Ideālu, visi saprot - tie ir garā un miesā vargi, nespējīgi cilvēki;
Bet Homoseksuāli?! - tā neesot ne iedzimta slimība, ne izlaidība....
, 2018-01-21 19:00, pirms 7 gadiem
Izlaīdība - ir vienmēr izlaidība, gan izlaidīgiem hetero, un pilnīgi visiem praktizējosiem homo! Tas nav Ideāls uz ko tiekties! Sabiedrībai tas nav jāatbalsta!
Cilvēkus - es cienu par Sasniegumiem!
, 2018-01-21 19:26, pirms 7 gadiem
>Ox izskaidro kas ir cilvēks ? Un izskaiddro kas ir tas kas redz, zinot to, ka informācija no radzenes pa sinopsēm elektrisko impulsu veidā tiek kodēta vaļā smadzeņu centrā kas atrodas aizmugurējā daļā ? Un kur tas atrodas ?
Ja atvērtu Tavu folderi zemapziņas, oi kādi tarakāni līstu ārā..
Nav te neviens tik tīrs, lai kādam varētu "braukt" virsū, ja vienīgi 5 gadus nebūsi meditējis alā, bet tad toch būs vienalga homo kāds vai nehomo, par maz mums te homo sapienu vienīgais.. un ego par daudz vairumam.. Mnogo ambicij, malo amunicij..
, 2018-01-21 19:36, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ja cilvēks nespēj cienīt otru cilvēku, tad tas ir ceļš uz degradāciju, nekas diemžēl vairāk un tā ir liela problēma mūsu sabiedrība - cieņas trūkums, tolerances trūkums....Piemēram, es vairāk cienīšu homoseksuālu cilvēku, kurš lielāko dzīves daļu būs nodzīvojies ar vienu partneri, nekā to cilvēku, kurš uztaisot bērnu, meklē nākamo sievieti...Man kopumā nepatīk tā domā, kas tiek kultivēta cilvēkos, ka neskaitāmas reizes precējies utt. būs tikumīgāks kā homoseksuālis (tas protams nav uz visiem attiecināts)
Cieņa nav nekas vairāk kā cita viedokļa forma .Un nespēja cienīt arī ir viedokļa forma . Problēma ir tā ka jebkurai viedokļa formai ir tiesibas uz eksestenci . Degradācija šajā gadijumā būtu šo formu aizliegšana .Ir jabūt iespējai domāt par visu ,un izteikties par visu . Pat viss briesmīgākajos veidos .
, 2018-01-21 19:47, pirms 7 gadiem
Kopš zināma laika man Niedolas varējums ir pilnīgi vienaldzīgs. Lai kaut viena pati visu grozā samet!
, 2018-01-21 19:54, pirms 7 gadiem
>Steve, teorētiski arī kuģis Pavilostā varētu būt kuģis..
Filozofiski mēs varam aizirsties protams tālu, bet mēs saprotam, Rebels gribēja pateikt. Parasti visiem fobistiem, it sevišķi tiem tiem kas ir pret veģetārismu ir ļoti agresīvs tas viedoklis, kurā cilvēks pats pazadē cilvēcisko cieņu. Cieņa, tāpat kā līdzjūtība vai mīlestība ir iekšēja substance, tur nav ego piemēslojuma.
, 2018-01-21 20:08, pirms 7 gadiem
bac.22 rakstīja: >Ox izskaidro kas ir cilvēks ? Un izskaiddro kas ir tas kas redz, zinot to, ka informācija no radzenes pa sinopsēm elektrisko impulsu veidā tiek kodēta vaļā smadzeņu centrā kas atrodas aizmugurējā daļā ? Un kur tas atrodas ?
Ja atvērtu Tavu folderi zemapziņas, oi kādi tarakāni līstu ārā..
Nav te neviens tik tīrs, lai kādam varētu "braukt" virsū, ja vienīgi 5 gadus nebūsi meditējis alā, bet tad toch būs vienalga homo kāds vai nehomo, par maz mums te homo sapienu vienīgais.. un ego par daudz vairumam.. Mnogo ambicij, malo amunicij..
Es esmu meditējis un lūdzies vienatnē lielako dzīves daļu, Tarakāni vai ne tarakani - bet man ir 42 gadi, esmu normali orientēts, diemžel - neprecēts - un man nekad ne ar vienu nekas tāds nav bijis.... Tapēc - lai vai kādi tarakani - cilvēkam jāiemācās sevi disciplinēt un neko aizliegtu nedarīt, tad pamazām tarakāni atkapjas, nobīstas un pazūd... Un par to var cilvēkus cienīt...
, 2018-01-21 20:16, pirms 7 gadiem
p.s. Es esmu arī veģetārietis kopš kāda 1997 gada.... Tā ir līdzcietība pret dzīvajam būtnem, kuras visas tiecas uz Absolūtu Svētumu.....Bet tas neattiecas uz Netikumīga dzīvesveida atbalstīsanu - es cienīsu ja Homoseksualis dzīvos celibāta, un tieksies uz pilnveidošanos un svētu, tīru dzīvi!
, 2018-01-21 20:16, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Kopš zināma laika man Niedolas varējums ir pilnīgi vienaldzīgs. Lai kaut viena pati visu grozā samet!
Tiešām smagi slims esi.
, 2018-01-21 20:41, pirms 7 gadiem
Ox, esi normāls čalis, bet meditācijas arī vēl neko nedod, tas ir sūtru un tantru līmenis, kur obedi(apsolījumi) prevelē par dabisko stāvokli. Un nav jau "diemžēl", cilvēks kas nevar būt viens, nebūs nekad "divatā", bez tam vienatne dod laiku pašizpratnei, ar bērniem un pulciņu rutīnu, meditācijām un retrītiem laiks sanāk mazāk. No sirds, dod Dievs Tev satikt īsto skolotāju savā ceļā, tāds bingo ir viens no miljona, katrā sistēmā ir tik daudz sviesta, kā Tu noteikti zini..
Vienkārši esmu ļoti uzmanīgs ar "skabargas"meklēšanu otra acī, tur ir tik daudz "indes..
, 2018-01-21 20:51, pirms 7 gadiem
bac.22 rakstīja: >Steve, teorētiski arī kuģis Pavilostā varētu būt kuģis..
Filozofiski mēs varam aizirsties protams tālu, bet mēs saprotam, Rebels gribēja pateikt. Parasti visiem fobistiem, it sevišķi tiem tiem kas ir pret veģetārismu ir ļoti agresīvs tas viedoklis, kurā cilvēks pats pazadē cilvēcisko cieņu. Cieņa, tāpat kā līdzjūtība vai mīlestība ir iekšēja substance, tur nav ego piemēslojuma.
Es uzskatu ka izdomāt un domāt var par pilnīgi visu .Cieņu mīlestību līdzjūtibu ieskaitot . Pilnīgi iespejams ka kļūdos .Vienīgais ko ar visām šīm ziņām gribēju pateikt ir tas ka -Visi varianti ir varianti ,un tas ir jāpieņem ! Vai arī nav jāpieņem )))))
, 2018-01-21 20:52, pirms 7 gadiem
bac.22 rakstīja: Ox, esi normāls čalis, bet meditācijas arī vēl neko nedod, tas ir sūtru un tantru līmenis, kur obedi(apsolījumi) prevelē par dabisko stāvokli. Un nav jau "diemžēl", cilvēks kas nevar būt viens, nebūs nekad "divatā", bez tam vienatne dod laiku pašizpratnei, ar bērniem un pulciņu rutīnu, meditācijām un retrītiem laiks sanāk mazāk. No sirds, dod Dievs Tev satikt īsto skolotāju savā ceļā, tāds bingo ir viens no miljona, katrā sistēmā ir tik daudz sviesta, kā Tu noteikti zini..
Vienkārši esmu ļoti uzmanīgs ar "skabargas"meklēšanu otra acī, tur ir tik daudz "indes..
Ar gadiem cilvēks paliek radikālāks - jaunība daudz esmu praktizejis gan Budismu, gan Hinduismu, gan filosofiju studējis - un jaunība cilvēks doma - nu, pamazām cilvēki sāks mainīties uz labo pusi, kaut ko apjēgt....Nē, viss paliek aizvien sliktak pasaulē, ja cilvēkiem ar mietu nedod - tas nesaprot.... Pēdejā laika aizvien vairak pievēršos Islamam - stingras minimums 5 lūgšanas diena, stingri likumi - ko drīkst un ko nedrīkst, un ja vainīgs - lai atbild pēc Šariata likumiem! - ar maigošanos tālu netiksim...
, 2018-01-21 21:18, pirms 7 gadiem
>Ox, Pasaule ir pasaule tikai koncepcija, jātiek ar sevi vispirms galā.. Paskaties, ja ir laiks un vēlme no Advaitas Mahariši, N.Maharadžu, Dzogčenā ir lieli skolotāji, ej pāri prātam. Starp citu, ir vienai meitenei te lv tāds labs saits: NEKAS NAV NOTICIS norāda uz šīs, ikdienā..., ir arī Adyashanti labs. Pasaule, precīzāk šī civilizācija ir mazattīstīta un agresīva un ir uz pašiznīcināšanās kraujas arī bez mūsu spriedelējumiem.. Lielie jautājumi ir par brīvo gribu un kam ir visa šī kosmiskā drāma, šie jautājumi jāripina, ne kurš kuru.. peace!
, 2018-01-21 21:29, pirms 7 gadiem
bac.22 rakstīja: >Ox, Pasaule ir pasaule tikai koncepcija, jātiek ar sevi vispirms galā.. Paskaties, ja ir laiks un vēlme no Advaitas Mahariši, N.Maharadžu, Dzogčenā ir lieli skolotāji, ej pāri prātam. Starp citu, ir vienai meitenei te lv tāds labs saits: NEKAS NAV NOTICIS norāda uz šīs, ikdienā..., ir arī Adyashanti labs. Pasaule, precīzāk šī civilizācija ir mazattīstīta un agresīva un ir uz pašiznīcināšanās kraujas arī bez mūsu spriedelējumiem.. Lielie jautājumi ir par brīvo gribu un kam ir visa šī kosmiskā drāma, šie jautājumi jāripina, ne kurš kuru.. peace!
Ar mani vienmer viss bijis +/- OK, bērnībā - es biju kluss, godīgs, labs puisītis - un skola mani dauzīja un atņema mantas visi mežoņi kam nebija slinkums; Mēs augam lai izveidotu Komunismu; un - lai nākošām paaudzem nebūtu jāpiedzīvo pasaules ļaunumi;
Jā, jāsāk ar sevi, jārāda piemērs pasaulei - bet - ar Garīgumu nodarbojas lai pārveidotu Pasauli - lai ļaunie un izlaidīgie izbeigtos, un labie un godpratīgie uzvarētu!
Pasauli pārveido 2 veidos - vai nu ar Reliģiju / ideoloģiju, vai nu ar AK-47
, 2018-01-21 21:45, pirms 7 gadiem
>Ox, ne viens, ne otrs Pasauli nekad nav pārveidojis un nepārveidos! Ceļš pie paša, tā klusā, godīgā, labā puisīša ir visgrūtākais, un tikai tam ir nozīme. Saitus te neļauj rakstīt, paskaties nekasnavnoticis.lv Atrod sevī to kluso puiku un Tu iemantosi Pasauli.. Savukārt ārējā pasaule vienmēr te ņemsies, nekad nekas nebeigsies, ej pāri prātam..
, 2018-01-21 21:48, pirms 7 gadiem
bac.22 rakstīja: >Ox, ne viens, ne otrs Pasauli nekad nav pārveidojis un nepārveidos! Ceļš pie paša, tā klusā, godīgā, labā puisīša ir visgrūtākais, un tikai tam ir nozīme. Saitus te neļauj rakstīt, paskaties nekasnavnoticis.lv Atrod sevī to kluso puiku un Tu iemantosi Pasauli.. Savukārt ārējā pasaule vienmēr te ņemsies, nekad nekas nebeigsies, ej pāri prātam..
Vai nu labie uzvarēs, ar Dieva palīdzību, vai nu mirsim ar tīru sirdsapziņu - ka esam darījuši visu labako ko varējuši! To es jaunība sev sapratu un vienmēr pieturos!
Ja kadam nav tīra sirdsapziņa - par to būs alga agrak vai vēlak!
, 2018-01-21 21:51, pirms 7 gadiem
Kas iemantos šo, grēku apsēsto pasauli, tie pazaudēs mūžību, tīru sirdsapziņu pazaudēs! Dievu pazaudēs!
Es cīnīšos līdz beidzamam, un cerams mani ticības un domu braļi un masas cīnīsies, un tas ies plašumā, un nakamās paaudzes cīnīsies un uzvarēs!
, 2018-01-21 22:01, pirms 7 gadiem
Ox, jau Blaumanis savulaik precīzi teica: "saki kas ir laime un teikšu, ka tu melo."
Kamēr cilvēki redzēs tikai ārējo Pasauli, nebūs tās laimes ne brāļiem ne māsām, ne tagad, ne nākotnē, par to ir runa. Un līdzjūtība ir pirmais solis atveseļošanās virzienā.
, 2018-01-21 22:05, pirms 7 gadiem
Līdzcietība - ir svarīga - tas nozīmē - Tavām pasaulīgam ciešanām un nepilnībām - ir Izeja, ir Glābiņš - Svets dzīvesveids!
Ja tu neseko Svētam dzīvesveidam, tu sevi pasludini par bandītu!
, 2018-01-21 22:08, pirms 7 gadiem
bac.22 rakstīja: Ox, jau Blaumanis savulaik precīzi teica: "saki kas ir laime un teikšu, ka tu melo."
Kamēr cilvēki redzēs tikai ārējo Pasauli, nebūs tās laimes ne brāļiem ne māsām, ne tagad, ne nākotnē, par to ir runa. Un līdzjūtība ir pirmais solis atveseļošanās virzienā.
Abas, Abas, gan iekšējā gan arējā, kas iekšā tas arā! Bet daudziem jāsak ar areju disciplīnu, un tad nonaks pie iekšējas!vvv
, 2018-01-21 22:11, pirms 7 gadiem
Celibats dzīvesveids, minimums 5 lūgšanas dienā un atturēšanās no grēkiem un netīrības, gan domās iekšeji, gan arēji, un tad pamazām atnāks sajēga iekšienē!
, 2018-01-21 22:24, pirms 7 gadiem
Ox, ir arī citi Ceļi.. Kalna virsotni var sasniegt no 360 grādiem! Un neviens neprevelē pār citu!
, 2018-01-21 22:25, pirms 7 gadiem
Kurš kuru uzvarēs!
kad - nav svarīgi, bet līdz Uzvarai!
Netikumīgo dzimta iznīks, tikumīgie uzvarēs!
, 2018-01-21 22:37, pirms 7 gadiem
Ox, vai AK-47 ir kaut kas tikumisks ? Tikumīgie ar naidu sevī ? Bez līdzjūtības nav uzvaras, pat teorētiski. Labi. peace. Mieru sirdī!!!
, 2018-01-22 08:00, pirms 7 gadiem
Niedolai ir jabut LV izlase!!!