Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:136, Did:0, useCase: 3

Krišjānis Kļaviņš kļūst par SK ''Cēsis'' prezidentu

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Krišjānis Kļaviņš kļūst par SK ''Cēsis'' prezidentu
Krišjānis Kļaviņš
Foto: www.skcesis.lv

24 gadus vecais Krišjānis Kļaviņš, kurš līdz šim pildīja SK ''Cēsis'' tehniskā direktora pienākumus, kļuvis par SK ''Cēsis'' prezidentu, skcesis.lv paziņoja līdzšinējais prezidents un Cēsu pilsētas domas deputāts Jānis Rozenbergs.

SK „Cēsis” sastāvā ietilpst četras sporta spēļu komandas: sieviešu basketbola komanda SK „Cēsis” (LSBL, BWBL, FIBA EuroCup), vīriešu basketbola komanda SK „Cēsis” (LBL otrā divīzija), vīriešu volejbola komanda „Cēsu Alus” (Latvijas virslīga, „Schenker” Baltijas līga), vīriešu florbola komanda „Celtik/Lekrings” („Hipolīzings” florbola virslīga).

„Sākot no 2009.gada 15.janvāra par SK „Cēsis” prezidentu kļūst Krišjānis Kļaviņš. Divarpus gadu laikā Kļaviņš darbā ar SK „Cēsis” sieviešu basketbola komandu pierādījis izcilas menedžera dotības un pacēlis komandu no amatieru vienības statusa līdz Latvijas labākajai vienībai. 2008.gada noslēgumā viņam tika izteikts piedāvājums kļūt par visa kluba prezidentu, ko Kļaviņš pieņēma. Uzskatām, ka viņš ir viens no talantīgākajiem Latvijas sporta menedžeriem ar izteiktām līdera dotībām, spēju pārliecināt cilvēkus, liels Cēsu sporta patriots. Jūtu, ka kluba labā esmu paveicis visu, ko varēju, Kļaviņš ir labākais iespējamais nākamais kluba prezidents,” uzskata J. Rozenbergs.

„Vispirms vēlos pateikties līdzšinējam kluba prezidentam Jānim Rozenbergam par veiksmīgo darbu aizvadītajos gados. SK „Cēsis” ir kļuvis par ļoti spēcīgu spēlētāju Latvijas sportā ar trim komandām Latvijas čempionāta augstākajās līgās un vienu otrajā divīzijā. Analogi ir tikai SK „Rīga” un „Liepājas Metalurgs”, tās ir pilsētas ar daudz lielākām finanšu iespējām, tāpēc SK „Cēsis” paradītais ir ļoti labs rezultāts. Par galveno savu pienākumu uzskatu nodrošināt sekmīgu visu četru komandu startu Latvijas čempionātos un cīņu par visaugstākajām vietām, izņemot vīriešu basketbola komandai. SK „Cēsis” sieviešu basketbola komanda un „Celtik/Lekrings” florbola komandas ir pilnībā gatavas izcīnīt Latvijas čempionu titulus šosezon. Ļoti nopietni pašlaik strādājam, lai vīriešu volejbola klubs „Cēsu Alus” kļūtu par nopietnu pretendentu cīņai par Latvijas volejbola čempionāta medaļām. Tuvākās nedēļas laikā klubs sniegs oficiālu paziņojumu šajā jautājumā. Esmu izvirzījis mērķi Cēsīs tuvāko piecu gadu laikā izveidot laba līmeņa futbola klubu, kas startētu Virslīgas čempionātā. Pašlaik lielākā problēma ir stadiona un kvalitatīvas treniņu bāzes trūkums,” nākotni ieskicē Krišjānis Kļaviņš.

Krišjānim Kļaviņam ir nepabeigta augstākā izglītība Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātē Komunikāciju studiju programmā, viņš absolvējis Priekuļu vidusskolu. Kļaviņš strādājis Latvijas Futbola federācijā par preses sekretāru, kā arī sporta žurnālistu „Radio SWH”, „Radio 3”, „Latvijas Televīzijā”, Cēsu rajona laikrakstā „Druva”.

Izmantotie resursi:
skcesis.lv

  -4 [+] [-]

, 2009-01-15 17:19, pirms 16 gadiem
oooooooooo

 +26 [+] [-]

, 2009-01-15 17:20, pirms 16 gadiem
O zellis Nu tgd deretu mest totalizatoru nost ne Krisjani ?

 +28 [+] [-]

, 2009-01-15 17:21, pirms 16 gadiem
Pēc 10 gadiem šitas vīrels būs prezidents jau kaut kam lielākam.
Ar tādu apņēmību toč kalnus var gāzt!

 +15 [+] [-]

, 2009-01-15 17:21, pirms 16 gadiem
Vari bēgt un mainīt sporta veidus, bet mēs neaizmirsīsim, ko tu izdarīji!

 +13 [+] [-]

, 2009-01-15 17:22, pirms 16 gadiem
Tad jau mēs sagaidīsim daudz visādu interesantu spēļu rezultātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2009-01-15 17:24, pirms 16 gadiem
Sportinsh rakstīja: O zellis Nu tgd deretu mest totalizatoru nost ne Krisjani ?
Njā Krišjānis Kļaviņš jeb Cilvēks Totalizātors

     [+] [-]

, 2009-01-15 17:24, pirms 16 gadiem
nu varēs riktīgi totiņā izvērsties...darba lauks gana liels!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-01-15 17:27, pirms 16 gadiem
gan jau sezonas sākumā bija uzlicis kādā Korejas totā, ka līdz sezonas beigām būs par prezidentu..

     [+] [-]

, 2009-01-15 17:27, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Vari bēgt un mainīt sporta veidus, bet mēs neaizmirsīsim, ko tu izdarīji!
a ko vinjs izdariija???

  +6 [+] [-]

, 2009-01-15 17:27, pirms 16 gadiem
Viņam visu mūžu šito totalizatoru lietu pieminēs

     [+] [-]

, 2009-01-15 17:28, pirms 16 gadiem
nu tik viss notiksies lol

  +9 [+] [-]

, 2009-01-15 17:30, pirms 16 gadiem
var jau smiet un pārmes totalizatoru lietu, bet tas,ka SK Cēsis viņš ir pacēlis daudz augstāk kā tas bijas bija pirms tam, to nevar noliegt! Veiksmi!
Slēpts komentārs: īpatnis

  +2 [+] [-]

, 2009-01-15 17:31, pirms 16 gadiem
Domāju, ka nevajadzetu pārvertet viņu. Ja ta komanda būs laba vismaz divus trīs gadus, tad varēs teikt, oo jā viņs labu darbu ir izdarijis. Bet nu nav jau teikts, ka nakosgad vins spēs savakt tik labu sastavu komandai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-15 17:37, pirms 16 gadiem
Veiksmi jaunajā amatā ... ") Tik nespēlē totilizātorus...

 +15 [+] [-]

, 2009-01-15 17:44, pirms 16 gadiem
lai arī man personīgi Krišjānis kā personība nesipmatizē, tomēr izsities čalis ir... un, kā jau te iepriekš rakstītāji izteicās, tad ar tādām ambīcijām un enerģiskumu man pat bailes iedomāties kas viņš būs pēc gadiem 10-15... jāmet pie malas letiņu skaudība un jāvēl veiksmi Kļaviņam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2009-01-15 17:45, pirms 16 gadiem
sava vecuma normali izsities.

     [+] [-]

, 2009-01-15 17:45, pirms 16 gadiem
"Latvijas labākajai vienībai"
Slēpts komentārs: anjo

  +7 [+] [-]

, 2009-01-15 17:51, pirms 16 gadiem
Malacis......apsveicu

  +6 [+] [-]

, 2009-01-15 17:53, pirms 16 gadiem
pff.. fuj.. kauns par jums.. ka tik kādam kautko noskaust..

  +3 [+] [-]

, 2009-01-15 17:56, pirms 16 gadiem
Njā, skauģu šeit netrūkst.

  -4 [+] [-]

, 2009-01-15 17:56, pirms 16 gadiem
Demakova.... pieļāva stikla būrīša celtniecību ( ap 100milj latu), pieļāva koncertzāles projektēšanas līgumu ( ap 9milj latu un tie nav griesti) šos sūda objektus cels par..... mmmmm ļauj minēt... mmm par tautas naudiņu.... šito cerams ar te dažs labs atcerēsies... lai veicās atminas uzturēšanā

  +7 [+] [-]

, 2009-01-15 17:57, pirms 16 gadiem
Sūds par Kļaviņu.Cēsinieki malači ka ciena un mīl sportu.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-15 17:59, pirms 16 gadiem
ko var peerties par toto, gan jau lielaakaa dala pashi maajas seezh un kuli kasa, kameer dzheks arii kko reaali dara, kaada starpiiba no kurienes nauda naak, investeetat tad tiek labos meerkos. un apspeeleet toto arii nav nekaads lielais kauns cik man zinaams.

  -4 [+] [-]

, 2009-01-15 18:08, pirms 16 gadiem
man jautājums:ar ko īsti beidzās KK kukuļņemšanas lieta?
Slēpts komentārs: AbiDabu

  +3 [+] [-]

, 2009-01-15 18:22, pirms 16 gadiem
celms rakstīja: un apspeeleet toto arii nav nekaads lielais kauns cik man zinaams.
Ja, to darot, kraapjas, tad ir gan.

  +6 [+] [-]

, 2009-01-15 18:32, pirms 16 gadiem
Valdis Bērziņš uzrakti lidz galan ja reiz saki vinjs ir ari komentejis futbola cempionatu LTV7, utt.
Slēpts komentārs: varonis

  -1 [+] [-]

, 2009-01-15 18:43, pirms 16 gadiem
Ko var kasīties ap to totalizātoru???? Ne viņš naudu jums atņēmis, ne tur kādam kaut ko izdarījis. Lielākajai daļai komentētāju būtu tāda iespēja arī uzpirktu, lai tik piķis. Viņš vismaz ar to piķi kaut ko lietderīgu dara.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-15 18:46, pirms 16 gadiem
AbiDabu rakstīja: Kur tāds p.idars šitā var izsisties!!??!!
tev to pid..r ar caļa smadzenem nesaprast. drači talak pie kompja. tenu redz tos gurkus,kam tik pat gadu ka klavinam ,bet vairak par kulacinaā paturesanu nav dzive izdarijusi. un tad ir tada skaudiba tiem. tikai aklais un sitie ''mikstie'' ,kas te sed un abdirs ,neredz ka cesis tik sakartotas lietas sporta. man ir dzili d...ā tas ka vins speleja vai vel spele,bet jums tada KK nav.vins daudz ko panaks,lai dzekam veicas. es brinos kur jus esiet tik aprobezoti ! ir te protams dzeki kas raksta un priecajas par cesu sporta attistibu. tiem kas te sez bez smadzenem novelu ta- ejiet runajiet rezultatus ari jus ,uzperkat speles un bus ok ! bet zel,jus jau saprotat ka tur vajadzigas smadzenes,kuru diezel seit daudziem nav,bet perfekti parvalda sava dzimumlocekla valodu , ha-ha ! lai tik KK SPELE VAIRAK TOTO,VARBUT VEL HOKEJA KOMANDU NOORGANIZES. lai veicas jums un KK toto !! es zinaju ,ka jus man piekritisiet !! CESIS !

  +4 [+] [-]

, 2009-01-15 18:46, pirms 16 gadiem
varonis rakstīja: kur ta vinsh ir izsities? ko vinsh ir izdarījis? par kādu naudu? vina menedzera spējas ir redzamas sk cēsis sponsoru paketē - Cēsu rajons, Cēsu pilsēta un viena smieklīga igauņu celtniecības kompānija. kuram idiotam klavinsh grib iestāstīt, ka vinsh no šīm kompānijām ir piesaistījis naudu? te reāli smird pēc skalošanas, jautājums - cil ilgi būs jāgaida, kad vinju pieķers? indriksons diezgan fiksi puiku iesēdināja pamperā, pagaidīsim līdz pavasarim, kad vajadzēs rakstīt VID atskaites. ko šis ģēnijs deklarēs.
ne jau pirmo gadu, vinjam tas jaadara

  -3 [+] [-]

, 2009-01-15 18:49, pirms 16 gadiem
Makabi rakstīja: Ko var kasīties ap to totalizātoru???? Ne viņš naudu jums atņēmis, ne tur kādam kaut ko izdarījis. Lielākajai daļai komentētāju būtu tāda iespēja arī uzpirktu, lai tik piķis. Viņš vismaz ar to piķi kaut ko lietderīgu dara.

tu ir totals cirvis !

radinieks, draugs ?

  -2 [+] [-]

, 2009-01-15 18:57, pirms 16 gadiem
varonis rakstīja: kur ta vinsh ir izsities? ko vinsh ir izdarījis? par kādu naudu? vina menedzera spējas ir redzamas sk cēsis sponsoru paketē - Cēsu rajons, Cēsu pilsēta un viena smieklīga igauņu celtniecības kompānija. kuram idiotam klavinsh grib iestāstīt, ka vinsh no šīm kompānijām ir piesaistījis naudu? te reāli smird pēc skalošanas, jautājums - cil ilgi būs jāgaida, kad vinju pieķers? indriksons diezgan fiksi puiku iesēdināja pamperā, pagaidīsim līdz pavasarim, kad vajadzēs rakstīt VID atskaites. ko šis ģēnijs deklarēs.
euuuuuuu...nezinaju ka tu pat teikumu vari izveidot ! tu planpratin doma ,ka igauni un parejie sponsori naudu pasi atveda un atstaja sporta zale uz palodzes.ha-ha! cik tu esi apdalits,man zel tevis. turies un turpini ar kulacinu. tas tev izdodas labak.

  +4 [+] [-]

, 2009-01-15 18:59, pirms 16 gadiem
Apsveicu KK

  +2 [+] [-]

, 2009-01-15 18:59, pirms 16 gadiem
gadas rakstīja: tu ir totals cirvis !

radinieks, draugs ?
nee es vienkārši saprotu ko KK ir izdarījis.

     [+] [-]

, 2009-01-15 19:07, pirms 16 gadiem
Lieliski.

  +6 [+] [-]

, 2009-01-15 19:24, pirms 16 gadiem
LG97187 rakstīja: Viņam visu mūžu šito totalizatoru lietu pieminēs
Tāpat kā Zatleram par vēstuli... tāda nu ir tā dzīve --> nežēlīga...

  -2 [+] [-]

, 2009-01-15 20:05, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: euuuuuuu...nezinaju ka tu pat teikumu vari izveidot ! tu planpratin doma ,ka igauni un parejie sponsori naudu pasi atveda un atstaja sporta zale uz palodzes.ha-ha! cik tu esi apdalits,man zel tevis. turies un turpini ar kulacinu. tas tev izdodas labak.
nē, es to tieši saku, ka neviens to naudu neveda un neved, jo tā naudiņa ir ļoti, ļoti tīra - mazgāta ar ariel. bet kk vienmēr būs nopuņķojies šmurgulis ar totalizatora biļetīti rokās, lai ko viņš arī darītu. tici, mēs visi redzēsim kk īsto seju un tā būs jau otrā sērija viņa biogrāfijā. kas attiecass un teikumiem un kulakā sišanu - redzu, ka tu nemāki ne vienu, ne otru. jo trūkst skrūves.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-15 20:28, pirms 16 gadiem
Sportinsh rakstīja: O zellis Nu tgd deretu mest totalizatoru nost ne Krisjani ?
Kur tad naudiņš radīsies priekš kluba darbības? Bet vispār MALACIS - tā turpināt

  +4 [+] [-]

, 2009-01-15 20:33, pirms 16 gadiem
Tā vien šķiet, ka Kļaviņa nelabvēļi ir neveiksmīgi totalizatora spēlmaņi, kuriem smagi kremt, ka nav izdevies pacelt. Vecīši vai tad Krišjānis tur vainīgs?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-15 20:35, pirms 16 gadiem
varonis rakstīja: nē, es to tieši saku, ka neviens to naudu neveda un neved, jo tā naudiņa ir ļoti, ļoti tīra - mazgāta ar ariel. bet kk vienmēr būs nopuņķojies šmurgulis ar totalizatora biļetīti rokās, lai ko viņš arī darītu. tici, mēs visi redzēsim kk īsto seju un tā būs jau otrā sērija viņa biogrāfijā. kas attiecass un teikumiem un kulakā sišanu - redzu, ka tu nemāki ne vienu, ne otru. jo trūkst skrūves.
tev zel ka KK taisa naudu? ej dari tu to pasu,perc speles un visu parejo ,kas tur jadara. tev sirdsapzina nelauj,ne,,,,rs,ja zinatu ka jadara tad daritu.. negaudo. pareizais. nu ta ari pasaki ,ka skauz ka dzeks taisa lietas. galvenais ka sportam ta nauda ir novirzita,

  +1 [+] [-]

, 2009-01-15 20:43, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Lieliski.
priecājies?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-15 20:44, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: tev zel ka KK taisa naudu? ej dari tu to pasu,perc speles un visu parejo ,kas tur jadara. tev sirdsapzina nelauj,ne,,,,rs,ja zinatu ka jadara tad daritu.. negaudo. pareizais. nu ta ari pasaki ,ka skauz ka dzeks taisa lietas.
Paldies, es labaak eju straadaat taalaak savu godiigo darbu. Arii tur nopelnu PIETIEKAMI daudz un nav jaabaidaas ne no droshiibas iestaadeem, ne no taa, ka kaads "biznesa" partneris vienaa briidii nospriediis, ka es zinu par daudz.
Pats ej un uzpeerc speeles. Jeb varbuut tu patiesiibaa esi KK un to jau dari?

     [+] [-]

, 2009-01-15 20:48, pirms 16 gadiem
jā tik jauns un jau tāda amatā tiešām pēc gadiem 10 varbūt būs kāda vēl lielakā amatā, bet tikai VARBŪT

  -1 [+] [-]

, 2009-01-15 20:50, pirms 16 gadiem
sandris1 rakstīja: kādam paņēma mutē 100%
Tu esi 100% tipisks Chelsea fans, nu tipiskāk nemēdz būt

     [+] [-]

, 2009-01-15 20:51, pirms 16 gadiem
Juri$$$ rakstīja: priecājies?
Bet protams Krišjānis talantīgs. Ar darbu ticis tālu. Tomēr pietrūkst Kļaviņa komentētās spēles.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-15 20:52, pirms 16 gadiem
Normaalaa valstii cilveeki, kas shaadi sashmuceejushies vai pat tikai nopietnas aizdomas par taadaam lietaam (KK jau arii neviens oficiaali apsuudzeejis nav), buutu uz visu atlikusho muuzhu prom no publikas aciim. Bet ja paskataas uz Saeimu un valdiibu 20 gadu garumaa, tad skaidrs, ka shii nav normaala valsts, un ko tad var gribeet.

     [+] [-]

, 2009-01-15 20:58, pirms 16 gadiem
pajautāsim Kļaviņa jaunskungam , kapēc izmeta no futbola federācijas, kā ar futbola spēļu tiesāšanu? sveiciens no ekonomijas policijas!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-15 20:59, pirms 16 gadiem
Ķencis rakstīja: Paldies, es labaak eju straadaat taalaak savu godiigo darbu. Arii tur nopelnu PIETIEKAMI daudz un nav jaabaidaas ne no droshiibas iestaadeem, ne no taa, ka kaads "biznesa" partneris vienaa briidii nospriediis, ka es zinu par daudz.
Pats ej un uzpeerc speeles. Jeb varbuut tu patiesiibaa esi KK un to jau dari?
kenci es tradaju ,tu strada un klavins strada.jeb tu varbut doma ka vins spele? tad vins sen butu no sporta aprites ara ! par prezidentu vinu neieveletu. tas ir tik vnk saprast.neesmu es kk,es vnk fanoju par savu pilsetu un sportu. sikiem stimuls treneties florbola,voleja basiti,slepo daudzi,skeitborda vasins diezgan labi eiropa brauc. cesis krizes nav un nebus,jo KK pasaka kur un cik likt. lai dzivo TOTO !!!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-15 21:02, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Bet protams Krišjānis talantīgs. Ar darbu ticis tālu. Tomēr pietrūkst Kļaviņa komentētās spēles.
Pareizi, sevi vajag nedaudz paslavēt!

     [+] [-]

, 2009-01-15 21:06, pirms 16 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Pareizi, sevi vajag nedaudz paslavēt!
Kurš tev teica, ka zhanis vimba ir kk? Varbūt es esmu kk?
Prieks, ka čalis māk strādāt, nevis kā te lielākā daļa, tikai d...st.

     [+] [-]

, 2009-01-15 21:10, pirms 16 gadiem
Ķencis rakstīja: Paldies, es labaak eju straadaat taalaak savu godiigo darbu. Arii tur nopelnu PIETIEKAMI daudz un nav jaabaidaas ne no droshiibas iestaadeem, ne no taa, ka kaads "biznesa" partneris vienaa briidii nospriediis, ka es zinu par daudz.
Pats ej un uzpeerc speeles. Jeb varbuut tu patiesiibaa esi KK un to jau dari?
tas vnk ir vinja darbs, samaksaa 10000 un arii speelee aazijas toto un vareesi graabt lielo pikji un tad tas buus tavs darbs

  +1 [+] [-]

, 2009-01-15 21:32, pirms 16 gadiem
Dudikovs rakstīja: Kurš tev teica, ka zhanis vimba ir kk? Varbūt es esmu kk?
Prieks, ka čalis māk strādāt, nevis kā te lielākā daļa, tikai d...st.
neviens man neteica es zinu!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-15 21:38, pirms 16 gadiem
Nu izlasot tos visus negatīvos murgus jau tāds ierēciens uznāk,taču visi mēsli jau smird,tā nu tas dziīvē ir sagadījies.Tā jau arī šie komentētāji,kam tas intelekts vispār ir gaužām zems grib izlekt ar savām negācijām.
Nu iedomājaties,ka neviens,kas no Jums uzliktu totalizātorā un vinnētu,to kāpostu nevienam neatdotu,sažurkotu jau sev.Par to jau vien viņam būtu jādod Lāčplēša ordeni.Savā laikā jau Indriksons viņu ieskaitīja totalizātora krustēva lomā,taču nekas tālāk nenotika,jo viss lēnām izčabēja un tā arī noklusa.Tukša runāšana,jo tāds cilvēks kā viņš jau nu noteikti pakapāja tālāk,bet ....
Jā, viņš ir jauns,bet viņš ir pierādījis, ko var sasniegt cilvēks kam ir lielas velmes, priecēt Cēsu iedzīvotājus ar to,ka viņiem ir komanda,kas piedalās
Eiropas kausos, un ne slikti.Domāju ka mēs vēl redzēsim uz ko viņš ir spējīgs.
Nu un tie viņa grauzēji jau lēnām atmirst pēc maniem novērojumiem,ir kļuvis dauz mazāk.Laikam visi devušies tur Čiekurkalnā pie ūdenstorņa,pāri tramvaja sliedēm,tur nav slikti,tāds klusums.
Kļaviņa k-gs,lai Jums veicas!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-15 21:49, pirms 16 gadiem
kenci paldies. rit izlidoju uz afriku. pec pusgada cesis bus hokeja komanda ar karli skrastinu sastava(kurs starp citu vasara dzivo savas vecteva majas dzerbene).,cipulis, tretjaks un krosbijs. lai dzivo toto ! cesis ar sogad toto ir atzits par popularako sporta veidu . ta luk apdalitie... ha-ha

  +3 [+] [-]

, 2009-01-15 21:52, pirms 16 gadiem
kaut es vinja vecumaa buutu kko sasniedzis!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-15 22:59, pirms 16 gadiem
varonis rakstīja: kur ta vinsh ir izsities? ko vinsh ir izdarījis? par kādu naudu? vina menedzera spējas ir redzamas sk cēsis sponsoru paketē - Cēsu rajons, Cēsu pilsēta un viena smieklīga igauņu celtniecības kompānija. kuram idiotam klavinsh grib iestāstīt, ka vinsh no šīm kompānijām ir piesaistījis naudu? te reāli smird pēc skalošanas, jautājums - cil ilgi būs jāgaida, kad vinju pieķers? indriksons diezgan fiksi puiku iesēdināja pamperā, pagaidīsim līdz pavasarim, kad vajadzēs rakstīt VID atskaites. ko šis ģēnijs deklarēs.
pilnīgi piekrītu. Visi sportā krīzes dēļ velk jostas, tik cēsis turpina pirkt un pirkt, bez tam bez sponsoriem, pat ieejas maksa netiek prasīta...tātad nauda nāk no ārzemēm un ne jau viņu dod tēvocis džordžs no štatiem...secinājumi?

apbrīnojami, ka mūsdienu jaunatne apbrīno žuļikus...

  +3 [+] [-]

, 2009-01-15 23:10, pirms 16 gadiem
Ja tas dzeks iegulda vinneto pikki,tad cepuri nost.Lai visu laiku butu labos plusos toto,tas ir kaut kas,lai tikai pikka pietiktu.Vispar malacis,dzekam vismaz ir kaut kads meerkkis un vinss ir labs.

     [+] [-]

, 2009-01-15 23:15, pirms 16 gadiem
Forma rakstīja: pilnīgi piekrītu. Visi sportā krīzes dēļ velk jostas, tik cēsis turpina pirkt un pirkt, bez tam bez sponsoriem, pat ieejas maksa netiek prasīta...tātad nauda nāk no ārzemēm un ne jau viņu dod tēvocis džordžs no štatiem...secinājumi?

apbrīnojami, ka mūsdienu jaunatne apbrīno žuļikus...
varbut tu stagnat domaji,ka ta ir cesu budžeta nauda? skaidrs ka nē ! mums cesis ir sava profesionala toto komanda,kas spele toto,sirojam un zogam citos rajonos,nodarbojamies ar spirta un kontrobandas cigaresu tirzniecibu,kas ir cesis legalizeta,uzperkam zagtas mantas un pardodam dargak. no ta plaukst un zeļ sports ! ārprāc,ar ko tu forma doma? varbut tu neesi ieverojis,bet tev tacu ir galva uz pleciem. ar to jadoma,ja tur ieksa ir pelekas draudzenes... no kura gadsimta tu esi? lai tev veicas.

     [+] [-]

, 2009-01-15 23:21, pirms 16 gadiem
Forma;Ģēnijam.
Nu tas K.k.ir viens apbrīnojams ''puika'',visiem piķis beidzies,bet šim nekā.TTT piķis bija tajā Rīgas bankā,kā nu tur viņu sauc to banku ,neatceros, bet K.K.visu nēsā kabatā un tur tā starpība,ka viņam tā nauda ir,izrādās nekur nav pazudusi.Pārējiem,tu,tūūūūūū! Labāk zīle rokā,nekā mednis kokā!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-15 23:23, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: varbut tu stagnat domaji,ka ta ir cesu budžeta nauda? skaidrs ka nē ! mums cesis ir sava profesionala toto komanda,kas spele toto,sirojam un zogam citos rajonos,nodarbojamies ar spirta un kontrobandas cigaresu tirzniecibu,kas ir cesis legalizeta,uzperkam zagtas mantas un pardodam dargak. no ta plaukst un zeļ sports ! ārprāc,ar ko tu forma doma? varbut tu neesi ieverojis,bet tev tacu ir galva uz pleciem. ar to jadoma,ja tur ieksa ir pelekas draudzenes... no kura gadsimta tu esi? lai tev veicas.
ja tev galva ir uz pleciem un esi spējīgs domāt, tad varbūt paskaidrosi no kurienes nāk nauda cēsu sieviešu basketbola komandai? Jeb tas ir nenormāls noslēpums, par kura atklāšanu ripos daudzas galvas?

  -1 [+] [-]

, 2009-01-15 23:44, pirms 16 gadiem
ieej ludzu SK CESIS.LV. tur viss ir redzams. milie cilveki,ka jus varat iedomaties,ka kads suta naudu cesim no arzemem,vai ari daudzi uzskata ka KK tik spele toto uz sarunatiem rezultatiem. nu sviests. nu vajag atzit ,ka KK ir sakari,gali ari sporta aprindas. sponsori dod naudu ,jo komanda speleja eiropas kausu ceturtdalfinala !!! kura no latvijas vel spelejusi ceturtdalfinala? musu milules ir visforsakas ,tapec ari naudu dod. par skaistumu tacu ir jamaksa? vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-16 00:49, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: ieej ludzu SK CESIS.LV. tur viss ir redzams. milie cilveki,ka jus varat iedomaties,ka kads suta naudu cesim no arzemem,vai ari daudzi uzskata ka KK tik spele toto uz sarunatiem rezultatiem. nu sviests. nu vajag atzit ,ka KK ir sakari,gali ari sporta aprindas. sponsori dod naudu ,jo komanda speleja eiropas kausu ceturtdalfinala !!! kura no latvijas vel spelejusi ceturtdalfinala? musu milules ir visforsakas ,tapec ari naudu dod. par skaistumu tacu ir jamaksa? vai ne?
ja nemaldos gan ka nespeleja 1/4finala, bet gan 1/8 finala ja ne pat 1/16 finalaa...

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 01:26, pirms 16 gadiem
Emocijas valda šajās diskusijās (kaut gan tā viņas grūti nosaukt). Tikai un vienīgi personīga nepatika, kāds sens aizvainojums liek dažiem rakstīt brīnumlietas. Varbūt absolūts aklums, kuru izraisījis totāls fanātisms par kādu sev mīļu komandu, kura šķiet barojās no ļoti jaukiem un superkristāltīriem sponsoriem (a la Parex hihi).... Skaudība, ka savā miestā nav iespējas aiziet palūrēt un kādu normālu sporta spēli (na haļavu) un nākas cīnīties ar lattelekom interneta pieslēgumu. Tiem kas noliek un māk tikai četru burtu (pareizāk divu) kombināciju - TOTO, sanākiet kopā, deliģējiet pārstāvi un sūtat uz Cēsim kaunināt Latvijas basletbola leģendas (aktīvās vēl aizvien, bet jau leģendas) Aināru Zvirgzdiņu un Ievu Tāri, jo pēc visa spriežot arī viņi būs tie, kas kāsīs sarunātās spēles. Varbūt Jūsu delegāts atgriezīsies pārsteigts, cik daudz cilvēku nāk uz spēlēm un aiziet pēc tam mājās ar labām emocījām (ak vientieši ne?). Varbūt pašiem sagribēsies atbraukt plašāk pārstāvētā komandā un arī ķert labās emocijas. Varat pajautāt cēsiniekiem, vai kāds ir palicis nabagāks dēļ sieviešu basketbola komandas... Bet visvieglākais, palikt mājās un turpināt piketēt pie datoriem.

     [+] [-]

, 2009-01-16 02:00, pirms 16 gadiem
Cilveeki, kursh pelna iztiku ar nelikumiibaam, taapat kaa cilveeki, kas, Latvijaa daudzus gadus dziivodami, nejeedz valsts valodu iemaaciities, un liidziigi tipaazhi manu cienju nekad neieguus. Runaaju tikai par konkreeto cilveeku, nevis vinja naudu, darbiibas jomu, doto labumu kaut kam konkreetam utt.

Varbuut atziniigi noveerteeshu kaadu konkreetu labu iipashiibu (apsviediibu, izgliitotiibu, darbaspeejas, raksturu,...), kaa arii jau mineeto ieguldiijumu apkaart notiekoshajaa, bet tas arii viss.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 09:37, pirms 16 gadiem
gribētu zināt kā SK "Cēsis" izskaidros VID Ievas Tāres līgumu, kurā viņa saņem minimālo algu???? Bet līgumā kas ir arī aģentam (respektīvi starptautiskajā) ir pavisam cita summa, nevis to kuru iespējams uzrādīs LR VID!!!! tā kā iespējams diezgan liela nodokļu summa aiziet gar LR Valsts kasi!!! Neesmu pārliecināts ka tā ir, bet....nav dūmu bez uguns (pa velti jau kuluāros nerunā)!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-16 09:41, pirms 16 gadiem
tas cesinieks7 pēc totāla zīdaiņa izskatās. Sēdi savā čuhņā un nejauc te gaisu ar smieklīgiem tekstiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 11:09, pirms 16 gadiem
DžonsMakleins rakstīja: gribētu zināt kā SK "Cēsis" izskaidros VID Ievas Tāres līgumu, kurā viņa saņem minimālo algu???? Bet līgumā kas ir arī aģentam (respektīvi starptautiskajā) ir pavisam cita summa, nevis to kuru iespējams uzrādīs LR VID!!!! tā kā iespējams diezgan liela nodokļu summa aiziet gar LR Valsts kasi!!! Neesmu pārliecināts ka tā ir, bet....nav dūmu bez uguns (pa velti jau kuluāros nerunā)!
Runājot par VID uz šo valsti. Esmu maksājis nodokļus visu mūžu, kamēr apkārt (tirdzniecībā) "melnā nauda" grozījās desmitiem tūkstošu. Lai jau, bet pats galvenais, pēc 12 darba gadiem (nav liels stāžs un tomēr) man valsts tagad lāga negrib bezdarbnieka pabalstu maksāt.... vienīgo reizi savā mūžā man derētu pabalsts no valsts, bet šamējā žmiedzās, tad, atvainojos par rupjību, kakova h*ja es maksāju visus šos gadus???!!! Nu nevajag tagad piesiet cilvēkam visus iespējamos noziegumus, man tāda sajūta, ka gribat iznīcināt pēdējos pāris klubus, kas vēl eksistē. Ja Tu Mclein esi tāds detektīvs, nu aizej Lūdzu pačeko 100 vīriņu biznesu, pameklē Lursoft, kādi biznesi viņiem ir un palūri viņu nodokļu atskaites. Tie puikas visu noraksta uz izdevumiem, pat sūda burgeri McDonalda. Tie kopā nodokļos samaksā daudz mazāk nekā augstskolas matemātikas pasniedzējs. Garās murgainās runas īsais saturs - labāk kopistiski palīdzēsim katrs savam miesta sportam, jo tāpati izslavētā valsts jau sen pametusi to novārtā. PEACE.

     [+] [-]

, 2009-01-16 18:02, pirms 16 gadiem
DžonsMakleins rakstīja: gribētu zināt kā SK "Cēsis" izskaidros VID Ievas Tāres līgumu, kurā viņa saņem minimālo algu???? Bet līgumā kas ir arī aģentam (respektīvi starptautiskajā) ir pavisam cita summa, nevis to kuru iespējams uzrādīs LR VID!!!! tā kā iespējams diezgan liela nodokļu summa aiziet gar LR Valsts kasi!!! Neesmu pārliecināts ka tā ir, bet....nav dūmu bez uguns (pa velti jau kuluāros nerunā)!
Eu tu pajolinj. pirmkaart kur tu raavi taadu info. otrkaart esi dzirdeejis ka likumu var apiet likumiigi?? beidz lupiit citu kabataas, tavaa neviens neluur. tu noteikti biji tas kas pa saeimu meta ar akmeni.