Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:367, Did:0, useCase: 3
Autors: Edgars Bērziņš

"Ventspils" zaudē Beļģijā, "Final Four" iet secen

"Ventspils" zaudē Beļģijā, "Final Four" iet secen
Foto: fibaeurope.com

Šodien FIBA Izaicinājuma kausa izcīņas ceturtdaļfināla izšķirošajā spēlē Beļģijā zaudējumu piedzīvoja BK ''Ventspils'', ar rezultātu 63:70 atzina ''Telenet'' vienības pārākumu. Šodien piedzīvotā neveiksme liedza ventspilniekiem iekļūt turnīra četru labāko komandu skaitā.

Sākumsastāvs

Ventspils: J.Strēlnieks, Efedžuku, Andersons, Bērziņš, Hanters.

Maču ventspilnieki uzsāka samērā vāji - ar problēmām uzbrukumu noslēguma fāzē saskārās teju ikviens laukumā nākušais ventspilnieks. Atskaitot Artūru Bērziņu [16 minūtēs viņam 10 gūti punkti]. Lielā mērā tieši pateicoties latviešu uzbrucēja pūlēm [pārliecinošas darbības uzbrukumā un aktivitāte aizsardzībā], mūsējiem pēc katastrofālās 1. ceturtdaļas (9:18) līdz lielajam pārtraukumam izdevās atjaunot līdzsvaru uz tablo - 28:31.

2. puslaikā spriedze laukumā pieauga, un katla malām ūdens šļācās pāri jau 3. ceturtdaļas vidū, kad pēc Brendona Hantera uzbrukuma piezīmes saķērās pretējo pušu amerikāņi. Minētais incidents ventspilniekiem nepalīdzēja - neveiksmes uzbrukumā turpinājās visa 2. puslaika garumā, līdz 4. ceturtdaļas sākumā beļģu pārsvars sasniedza 13 punktus (54:41). Trīs minūtes līdz mača beigām ventiņi aizsardzībā ieslēdza 5. pārnesumu, tomēr salauzt mača gaitu neizdevās - 63:70.

Kurzemes kluba sastāvā rezultatīvākais ar 16 punktiem un septiņām atlēkušajām bumbām bija amerikānis Brendons Hanters, kuram arī sešas kļūdas un trīs no astoņiem realizētiem soda metieniem. Pa 12 punktiem mūsējo labā guva Artūrs Bērziņš un Vejinmi Efedžuku.

Pēc šodienas spēles kļuva zināmas visas FIBA Izaicinājuma kausa izcīņas ''Final Four'' dalībnieces. Tās būs ''Krka'' (Slovēnija), Sanktpēterburgas ''Spartak'' (Krievija), Krasnodaras ''Lokomotiv'' (Krievija) un BK ''Ventspils'' pāridarītāja - ''Telenet''.

FIBA Izaicinājuma kauss. 30. marts. Ostende

Telenet - Ventspils 70:63 (18:9, 13:19, 17:11, 22:24).
Ventspils: Hanters 16, Bērziņš 12, Efedžuku 12, J.Strēlnieks 10, Andersons 10, Vairogs 2, Kuzminsks 1, Gulbis.

Izmantotie resursi:
FIBA Europe


, 2011-03-30 23:19, pirms 14 gadiem
Žēl ļoti.
, 2011-03-30 23:20, pirms 14 gadiem
Hunters.. 100x nostaigāja..
, 2011-03-30 23:20, pirms 14 gadiem
Nav žēl ,spelē kā auni
, 2011-03-30 23:21, pirms 14 gadiem
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaks, mori visu sabojaaja, jaaaatļi
Slēpts komentārs: valdinjshh
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:21, pirms 14 gadiem
Bet tiešraide šoreiz bija augstā līmenī, paldies Sportacentrs un BKV par translāciju!!!
, 2011-03-30 23:21, pirms 14 gadiem
Viena no pedejam epizodem kur Mičels izcinija bumbu uzbrukuma liecienajavisu par so spele Vent. izpildijumā

3. cet . drausmiga uzbrukuma

Ceru ka Hantera ši ir pedejā sezona Ventspili !

Veikmsi Ventiņiem Kauņa !
, 2011-03-30 23:22, pirms 14 gadiem
Sorry,bet NA*** jāņem līdzi Artūrs Strēlnieks kurš ir labākais aizsardzības spēlētājs un jālaiž laukumā kkāda 0 kā Vairogs?? Tas pats attiecās uz Kuzminsku laišanu laukumā ar Blau? Tiešām pilnīgs bezsakars,bija pelnījuši zaudēt ar tādu kļūdainu spēli...
, 2011-03-30 23:22, pirms 14 gadiem
nu pamuļķi!
, 2011-03-30 23:22, pirms 14 gadiem
nebija gatavi uzvarai
, 2011-03-30 23:22, pirms 14 gadiem
Mājas spēles joprojām ir Ventspils jājamzirdziņš... Tiko kā spēle citur... Laikam Ventspili ir speciāli pielāgoti grozi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:23, pirms 14 gadiem
FunSet rakstīja: Viena no pedejam epizodem kur Mičels izcinija bumbu uzbrukuma liecienajavisu par so spele Vent. izpildijumā

3. cet . drausmiga uzbrukuma

Ceru ka Hantera ši ir pedejā sezona Ventspili !

Veikmsi Ventiņiem Kauņa !
Nu protams ka Hanters būs tikai šo sezonu...
, 2011-03-30 23:23, pirms 14 gadiem
Nu žēl, tagad kārtīgi jānokapā BBL un LBL.
, 2011-03-30 23:23, pirms 14 gadiem
Visi ir OK, Zaudēja, jā ļoti žēl, bet uzskatu ka šogad pats svarīgākais vēl ir prekšā!!BBL final4 , kur katrā ziņā būsim augstāk par VEF un protams pēc tam LBL tituls atgriezīsies mājās!
, 2011-03-30 23:23, pirms 14 gadiem
Žēl... bet paldies komandai par sezonu Eiropā! Vēl jau priekšā BBL un LBL! Mēs vēl redzēsim, kā ventiņi var!!!
, 2011-03-30 23:23, pirms 14 gadiem
Amoks
, 2011-03-30 23:24, pirms 14 gadiem
parak individuali,parak daudz kludas,parak daudz dotas otras iespejas pretiniekam un protams atkal zuadets grozs.BKV ir parak daudz pie kaa japiestraada un pie kaa japiedoma...spele ar 4 arzemniekiem vienlaikus ir vnk brismiga ja vienigi individuali tiek galaa tad kaut kas sanak.Ar sitadu speli pret Zalgiri bus -30 ja ne trakaak.Hantera tehniskaa un pectam reakcija kad nomainija bija nedaudz necieniga pret "treneri"
, 2011-03-30 23:24, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: kauns pa visu seju! kā var zaudēt Beļģu amatieriem? Beļģu koktēlniekiem? Beļģu plantāciju strādniekiem? Profesionāls klubs zaudē Beļģu strādniekiem!
Valmiera pat būtu uzvarējuši tos amatierus.
eu diži aptēstais indivīd, paskaidro man savu pirmo komentu ko iekopeeju un pēdējo.. atbildi man lūdzu ja esi fans tad līdz galam nevis nodirs pie pirmās neveiksmes, ja jau esi tik aptēsts tad atdzīsti ka man taisnība!
, 2011-03-30 23:25, pirms 14 gadiem
Seawolf rakstīja: Mājas spēles joprojām ir Ventspils jājamzirdziņš... Tiko kā spēle citur... Laikam Ventspili ir speciāli pielāgoti grozi
NU kā Denver Nuggets kurš ir mans otrs mīļākais klusb aiz BKV !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:26, pirms 14 gadiem
Nu tomēr neizdosies bkventspils atkārtot BARONS panākumu šajā turnīrā!
, 2011-03-30 23:26, pirms 14 gadiem
Slikti spēlēja!!!
Pelnīti zaudēja....diemžēl!
, 2011-03-30 23:26, pirms 14 gadiem
ruudias87 rakstīja: Visi ir OK, Zaudēja, jā ļoti žēl, bet uzskatu ka šogad pats svarīgākais vēl ir prekšā!!BBL final4 , kur katrā ziņā būsim augstāk par VEF un protams pēc tam LBL tituls atgriezīsies mājās!
ar sadu speli BKV paveiksies ja VEFu nedabus 1/2 lbl tad vares pa 3so vietu sisties.Vari jau ceret un nez ko rakstit bet pedejas 5-6 speles ir loti labi paradijusas BKV vajas vietas...un sliktakais ir tas ka neviena no problematiskajaam lietam pa lielam nav sakartots..tapec neticu ka BBL un LBL BKV tiks augstaak par VEF
, 2011-03-30 23:26, pirms 14 gadiem
DoOrDie rakstīja: NU kā Denver Nuggets kurš ir mans otrs mīļākais klusb aiz BKV !
tavs nuggets papisiis KD un Co 4-0
, 2011-03-30 23:26, pirms 14 gadiem
Man tads jautājums, vai ventiņu melņiem tiek maksātas algas, vai partikas taloni izsniegti?
, 2011-03-30 23:27, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: kauns pa visu seju! kā var zaudēt Beļģu amatieriem? Beļģu koktēlniekiem? Beļģu plantāciju strādniekiem? Profesionāls klubs zaudē Beļģu strādniekiem!
Valmiera pat būtu uzvarējuši tos amatierus.
tu esi tipisks vefa fans. kartejais aptaureetais lo*s. kaa tev patik, kaa tu nofeiloji ar saviem komentiem pirms speles un speles beigu daljaa? anapauris aizejat nomirt jus vefeli. BKV tapat ir latvijas tituletakais un stiprakais klubs!
, 2011-03-30 23:28, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: kauns pa visu seju! kā var zaudēt Beļģu amatieriem? Beļģu koktēlniekiem? Beļģu plantāciju strādniekiem? Profesionāls klubs zaudē Beļģu strādniekiem!
Valmiera pat būtu uzvarējuši tos amatierus.
Ev visu zinoshais Atskaties cik beļģu spēlētāji shodien devaar laukumaa un tad dir*
, 2011-03-30 23:28, pirms 14 gadiem
Vajag Zaķi ierindā!
, 2011-03-30 23:28, pirms 14 gadiem
zidlers rakstīja: tavs nuggets papisiis KD un Co 4-0
Nuggets un BKV būs čempioni savās līgas...
, 2011-03-30 23:28, pirms 14 gadiem
Ja uzbrukums tik nabadzīgs ka nevar apspēlēt šāda līmeņa klubu - tad trenerim ir jānoliek kārtis galdā un uz neredzeešanos.
Arī BBL būs izgāšanās ar tādu tizlu spēli zem groziem .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:29, pirms 14 gadiem
Lūk, arī rezultāts, ja Lembergs ar Boitmani mēģina paši piedalīties komandas komplektācijā un komandas vadīšanā.
, 2011-03-30 23:29, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Tagad ir skaidrs, kas sagaida BKV:

1) Izgāšanās Eirokausos, kauns zaudēt plantāciju strādniekiem, kas ikdienā ravē tomātus un mēslo gurķus!
2) Izgāšanās BBL- varētu būt -40 pret Žalgiri, pret LRytas - 45;
3) LBL- 6 tā vieta! vienīgi Zemgali knapi uzvarēs,sērijā 4:3.
man liekas ka tu baigai lols!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:30, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: tu esi tipisks vefa fans. kartejais aptaureetais lo*s. kaa tev patik, kaa tu nofeiloji ar saviem komentiem pirms speles un speles beigu daljaa? anapauris aizejat nomirt jus vefeli. BKV tapat ir latvijas tituletakais un stiprakais klubs!
reiz bija citi tituleti un stipri klubi LV....kas ar tiem notika visiem ir zinaams.Broceni,ASK(vecais un mazliet atjaunotais) utt visi kaut kur pasejas ar laiku.Tas ka tu esi virsotnee sodien neozimee ka busi rit.Pagajuso sezon jau BKV nedaudz izblamejas..so sezon palikusi 2 turniri un ne vienaa to tiem vinji nav galvenie favoriti(patik tas vai nee bet to parada gan pedejas 3 speles ar VEF un Lietuvas klubi komentarus neprasa)
, 2011-03-30 23:30, pirms 14 gadiem
man V-pils sogad patika lidz nomainijas Brazis... lidz tam bridim bija kkadas shemas utt... nenjema vienu melni pec otra... un sodien primitiva statistika FG legionariem 13-33 un 11 kludas... vietejiem calim... FG 8-18 un 3 kludas
, 2011-03-30 23:30, pirms 14 gadiem
ruudias87 rakstīja: Visi ir OK, Zaudēja, jā ļoti žēl, bet uzskatu ka šogad pats svarīgākais vēl ir prekšā!!BBL final4 , kur katrā ziņā būsim augstāk par VEF un protams pēc tam LBL tituls atgriezīsies mājās!
Nākamreiz, kad sapņi aizver acis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:31, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Tagad ir skaidrs, kas sagaida BKV:

1) Izgāšanās Eirokausos, kauns zaudēt plantāciju strādniekiem, kas ikdienā ravē tomātus un mēslo gurķus!
2) Izgāšanās BBL- varētu būt -40 pret Žalgiri, pret LRytas - 45;
3) LBL- 6 tā vieta! vienīgi Zemgali knapi uzvarēs,sērijā 4:3.
Nu VEFs kkadiem čehiem pagruuda ULEB kausaa. kauns vispar. chehi ir hokejisti nevis basketbolisti. kaa taa vareja? aviizhniekiem ari ar -30 stabili pagruudiis un LBL apstasies pret Valmieru.
, 2011-03-30 23:31, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: ar sadu speli BKV paveiksies ja VEFu nedabus 1/2 lbl tad vares pa 3so vietu sisties.Vari jau ceret un nez ko rakstit bet pedejas 5-6 speles ir loti labi paradijusas BKV vajas vietas...un sliktakais ir tas ka neviena no problematiskajaam lietam pa lielam nav sakartots..tapec neticu ka BBL un LBL BKV tiks augstaak par VEF
Varbūt ka komandai ir ļoti liela fiziska slodze uzlika un tagad rāpjas no tās ārā!
, 2011-03-30 23:31, pirms 14 gadiem
edgaritto rakstīja: Ev visu zinoshais Atskaties cik beļģu spēlētāji shodien devaar laukumaa un tad dir*
Kāda starpība kas tiem beļģiem tur bija laukumā - ventiņu spēle bija kā izdi.sta jāņoga. Gan uzbrukumā gan aizsardzībā.
Par savu novadnieku Bērziņu ar neko labu pateikt nevaru- tak sāc skatīties uz grozu un apdraudēt to, savādāk nosēdēsi tādā pusamatieru klubā kā Ventspils, kas normālu treneri vairs nevar atļauties.
, 2011-03-30 23:32, pirms 14 gadiem
Kāpēc A.Strēlnieku un Blauu nelaiž laukumā? Viņi taču ir labi spēlētāji, turklāt Strēlnieks sevi vairākas reizes ir pierādījis kā lielisku cīnītāju.
, 2011-03-30 23:33, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: Nu VEFs kkadiem čehiem pagruuda ULEB kausaa. kauns vispar. chehi ir hokejisti nevis basketbolisti. kaa taa vareja? aviizhniekiem ari ar -30 stabili pagruudiis un LBL apstasies pret Valmieru.
tu esi tads pats idiots ka SKAgoal vai ka vinu sauc
, 2011-03-30 23:33, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Tagad ir skaidrs, kas sagaida BKV:

1) Izgāšanās Eirokausos, kauns zaudēt plantāciju strādniekiem, kas ikdienā ravē tomātus un mēslo gurķus!
2) Izgāšanās BBL- varētu būt -40 pret Žalgiri, pret LRytas - 45;
3) LBL- 6 tā vieta! vienīgi Zemgali knapi uzvarēs,sērijā 4:3.
1) izpildīts mērķis - nepalikt apakšgrupā bez uzvarām:
2) izpildīts mērķis - esam BBL Final 4
3) LBL zemāk nenokritīsim!
Vācieti - ar 1.maiju Merkele Tevi gaida!
, 2011-03-30 23:33, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Cerams ar šo būs gana, lai BKV faneļi beigtu celt sapņu pilis par LBL un BBL! Cik reizes jau apdedzinās, bet tpt skrien ar pieri sienā.
Un kad tu beigsi celt savas sapņu pilis, savos sapņos?!Nevajag pašam skriet siena ar savu cieto, kad slapjie sapņi!
, 2011-03-30 23:34, pirms 14 gadiem
Jerumy rakstīja: Kāpēc A.Strēlnieku un Blauu nelaiž laukumā? Viņi taču ir labi spēlētāji, turklāt Strēlnieks sevi vairākas reizes ir pierādījis kā lielisku cīnītāju.
tas arī man nesaprotams ko tur malā A Strelnieku
, 2011-03-30 23:34, pirms 14 gadiem
ruudias87 rakstīja: Varbūt ka komandai ir ļoti liela fiziska slodze uzlika un tagad rāpjas no tās ārā!
varbut,es jau neko nesaku bet diez vai fizisko liek pirms tik nozimigam spelem un nejau fiziski netiek lidz-individuali parak spele+groza apaksaa nav zinja....fiziski svaki BKV izskatijas pirmajaa no pedejam 3m spelem ar VEF tur es visu saprotu...bet parejas 2?faktiski pret Belgiem lai ari uzvareja majas tapat izseja parsvaru speles beigas un uzvareja pagarinajuma.Tatad kaut kas nav komandas spele,shemas,sistema un mikroklimataa...nedomaju ka fiziskais ir pie vainas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:34, pirms 14 gadiem
Slikta spēle Venstpils izpildījumā, īstenība nebija nekādi varianti... pieci leģionāri, bet spēle nekāda, final 4 tāpat nebūtu ko darīt!!
, 2011-03-30 23:34, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: Nu VEFs kkadiem čehiem pagruuda ULEB kausaa. kauns vispar. chehi ir hokejisti nevis basketbolisti. kaa taa vareja? aviizhniekiem ari ar -30 stabili pagruudiis un LBL apstasies pret Valmieru.
: tie kkadi Cehi ir diezgan specigi, un viniem kkads Melnis EFE nebij vajadzigs un labi redzems kapec nebij ja kas tie CEHI ADRIJAS liga rada raksturu
, 2011-03-30 23:34, pirms 14 gadiem
= nav izteikta līdera
= treneris bez harizmas
= vadības stils ar izteiktu baiļu sajūtu
= it kā sīkumiņi,bet lielajai uzvarai NEPIETIEK
, 2011-03-30 23:35, pirms 14 gadiem
ruudias87 rakstīja: Visi ir OK, Zaudēja, jā ļoti žēl, bet uzskatu ka šogad pats svarīgākais vēl ir prekšā!!BBL final4 , kur katrā ziņā būsim augstāk par VEF un protams pēc tam LBL tituls atgriezīsies mājās!
Galiigi peldi jau? Lbl nespiid jums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:36, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: varbut,es jau neko nesaku bet diez vai fizisko liek pirms tik nozimigam spelem un nejau fiziski netiek lidz-individuali parak spele+groza apaksaa nav zinja....fiziski svaki BKV izskatijas pirmajaa no pedejam 3m spelem ar VEF tur es visu saprotu...bet parejas 2?faktiski pret Belgiem lai ari uzvareja majas tapat izseja parsvaru speles beigas un uzvareja pagarinajuma.Tatad kaut kas nav komandas spele,shemas,sistema un mikroklimataa...nedomaju ka fiziskais ir pie vainas
Fiziskā slodze jau varbut bija janvārī. un tā kā pats emsu sportists, tad zinu cik ilgu laiku vajag, lai 100% no viņas izkāptu un butu 100% labākajā kondīcijā un šajā gadījumā tam vajadzētu notikt nākam sestdien
, 2011-03-30 23:37, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Cerams ar šo būs gana, lai BKV faneļi beigtu celt sapņu pilis par LBL un BBL! Cik reizes jau apdedzinās, bet tpt skrien ar pieri sienā.
Tu kaut ko jauc. Vispār VEF faneļi ceļ sapņu pilis, skrien ar pieri sienā un saka tā: ''VEFiņš labākais klubs Latvijā. Pat labāks nekā tie lauķi BKV''
Es teiktu, ka VEF ir labākais klubs Rīgā, nevis Latvijā, jo Latvijā labākais klubs (tas nekas ka šodien pakāsa, jo zaudēt ar jāmāk un vismaz būs vairāk spēka atlikušajiem turnīriem) tomēr ir BKV. Pat labāks nekā tava ''Nēģeru fabrika''
, 2011-03-30 23:37, pirms 14 gadiem
Eu, lielie speciālisti, izstrādājiet pa visiem spēles plānu uz laižat ciemos pie Aivara! Savādāk žēl, ka tādi talanti iet postā....
, 2011-03-30 23:39, pirms 14 gadiem
fake/ironija rakstīja: : tie kkadi Cehi ir diezgan specigi, un viniem kkads Melnis EFE nebij vajadzigs un labi redzems kapec nebij ja kas tie CEHI ADRIJAS liga rada raksturu
izbijushu taksistu un skolotaju apvienojums. man par to speeli bija neraals kauns tadiem amatieriem zaudeet.

DA BL* SHITIE MOSHKA NAV SPEECIIGI?! gandriiz katru gadu uleba spelee. jau mineju to, lai uzmetat aci uz speletaju CV. nu serbu izlasees un eiroliigas nespelee slikti speletaji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:39, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: gaidu,kad Valdis Valters izteiks savu verdiktu,noteikti,ka piekritīs man un nosodīs tādu spēli, bez rakstura!
Vefam pret Beļģiem būtu +25;
Lauvām +12
Baronam +8
Valmierai +13
Tici man VEFam pret beļģiem būtu -20
, 2011-03-30 23:40, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Vefam tad bija traumētie daudz, un komanda nebija saspēlējusies. Čehiem zaudēt nebija labi, bet tas bija norakstāms uz noguruma fona, jo spēlē VTB,BBL, LBL, Eirokausos, ir grūti, - tev pašam jāatzīst, bet zaudēt Beļģu pastniekiem, tas ir kauns.
Bla bla bla...
, 2011-03-30 23:40, pirms 14 gadiem
Šis jau bija Final Four augstāk pār savu d!rsu neuzlēksi
, 2011-03-30 23:40, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: izbijushu taksistu un skolotaju apvienojums. man par to speeli bija neraals kauns tadiem amatieriem zaudeet.

DA BL* SHITIE MOSHKA NAV SPEECIIGI?! gandriiz katru gadu uleba spelee. jau mineju to, lai uzmetat aci uz speletaju CV. nu serbu izlasees un eiroliigas nespelee slikti speletaji.
kas ir specigaks ULEB vai CHALING? un Adrijas liga vai Belgijas liga?
, 2011-03-30 23:41, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Kas ir kož acīs? Varēji jau kautko pats izdomāt, nevis pateikt PATS TĀDS! ;D Es atšķirībā no jums neceļu pilis, bet skatos reali!

VEF uzvar 2 spēles ar 20+, BKV fani - Ventiņi tpt būs čempioni.
BKV zaudē Beļģiem 3šās šķiras turnīrā - VEF zaudēja kkādiem tur Čehiem! Tik žēl, ka līmenis, Čehiem ir 3x augstāks nekā tiem pašiem Beļģiem! Sweet Dreams!
Ej gulēt sīkais. Rīt tev uz skolu jāiet.
, 2011-03-30 23:41, pirms 14 gadiem
ruudias87 rakstīja: Fiziskā slodze jau varbut bija janvārī. un tā kā pats emsu sportists, tad zinu cik ilgu laiku vajag, lai 100% no viņas izkāptu un butu 100% labākajā kondīcijā un šajā gadījumā tam vajadzētu notikt nākam sestdien
ir labi fanot un ticet kadai komandai bet nu nevajag jau pedejas nedelas norakstit un tad peksni ceret ka vel pec nedelas viss bus tip top...vai smagu zagju gadijuma(nenovelu un nesaku ka tadi bus) tu parcelsi to bedres rapsanos vel uz nedelu??
, 2011-03-30 23:41, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Kas ir kož acīs? Varēji jau kautko pats izdomāt, nevis pateikt PATS TĀDS! ;D Es atšķirībā no jums neceļu pilis, bet skatos reali!

VEF uzvar 2 spēles ar 20+, BKV fani - Ventiņi tpt būs čempioni.
BKV zaudē Beļģiem 3šās šķiras turnīrā - VEF zaudēja kkādiem tur Čehiem! Tik žēl, ka līmenis, Čehiem ir 3x augstāks nekā tiem pašiem Beļģiem! Sweet Dreams!
chehu virieshu basketa izlase ir nozhelojama. belgju izlase ir 10x stipraka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:42, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Tici man VEFam pret beļģiem būtu -20
pffff ka tik ne arī, tak atver acis BKV spēlē nožēlojami, nav nekādas komandas spēles tik puļī katrs pa sevi un viss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:43, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Vefam tad bija traumētie daudz, un komanda nebija saspēlējusies. Čehiem zaudēt nebija labi, bet tas bija norakstāms uz noguruma fona, jo spēlē VTB,BBL, LBL, Eirokausos, ir grūti, - tev pašam jāatzīst, bet zaudēt Beļģu pastniekiem, tas ir kauns.
Man ar vairāk simpatizē VEF, bet nu tu jau šauj pār strīpu. Šis Telenet ir uzvarējis 11 no 15 spēlēm FIBA Eurochallenge šosezon, turklāt uzvarējis arī tādas cienījamas komandas kā Zadar, Lokomotiv - Kubaņ (viena no Krievijas Top komandām) un Nancy (3.v. Francijā šobrīd). Protams, šis klubs nebūt nav neuzvarams, bet viņi spēlē kā KOMANDA, atšķirībā no BKV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:43, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: tu esi tipisks vefa fans. kartejais aptaureetais lo*s. kaa tev patik, kaa tu nofeiloji ar saviem komentiem pirms speles un speles beigu daljaa? anapauris aizejat nomirt jus vefeli. BKV tapat ir latvijas tituletakais un stiprakais klubs!
čau bubba!! Paldies par laipnajiem vārdiem!!Es taču jau pēc pēdējā kāsiena VEFam tevi brīdināju par gaidāmajām nepatikšanām Beļģijā.Saudzē nervus un laikus briesti kāsienam LBL(nezinu gan pagaidām pusfinālā vai finālā),guli mierīgi,laikus dzer nervu zāles,citādi tavi domu gājieni galīgi brauc auzās,visu gaišu līdz nākošajam zāģim!!
, 2011-03-30 23:43, pirms 14 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: pffff ka tik ne arī, tak atver acis BKV spēlē nožēlojami, nav nekādas komandas spēles tik puļī katrs pa sevi un viss
nav ko nemt 10.skiras morus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:43, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nu jau nu jau, par nēģeriem nerunā, tā jau tagad kādu laiku ir BKV vājā vieta.

Ja pārliecinošas uzvaras + uzvara izbraukumā pret Ventspili, tev neliekas pietiekams iemesls, lai VEF pieskaitītu kā galvenos pretendentus cīņā par titulu, tad turpini sapņot.
Es nesapņoju, es skatos uz dzīvi reāli. Un tanī spēlē taviem varoņiem PAVEICĀS. VEFs ir pretendents, labākajā gadījumā, uz bronzu.
, 2011-03-30 23:44, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Kas ir kož acīs? Varēji jau kautko pats izdomāt, nevis pateikt PATS TĀDS! ;D Es atšķirībā no jums neceļu pilis, bet skatos reali!

VEF uzvar 2 spēles ar 20+, BKV fani - Ventiņi tpt būs čempioni.
BKV zaudē Beļģiem 3šās šķiras turnīrā - VEF zaudēja kkādiem tur Čehiem! Tik žēl, ka līmenis, Čehiem ir 3x augstāks nekā tiem pašiem Beļģiem! Sweet Dreams!
Tu te neruna par visiem.. + klau ko man ka BKV fanam teikt ? "aj , zinat bkv šogad lbl bus bronza un bbl 4tā vieta? " protams ka nē.... Ir jābut oprimistam... Un tpc. es saku ka LBL būs 1ma vieta un BBL 3šā
, 2011-03-30 23:44, pirms 14 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: pffff ka tik ne arī, tak atver acis BKV spēlē nožēlojami, nav nekādas komandas spēles tik puļī katrs pa sevi un viss
VEFS spelee ljoti stabili ne? tikai sezonas gaitaa ierija gan no jusu pashu noliktajiem 'delfiiniem', zemgaleem un visadam citaam amatieru vieniibaam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:45, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: chehu virieshu basketa izlase ir nozhelojama. belgju izlase ir 10x stipraka.
FIBA Ranking for Men | FIBA.COM
, 2011-03-30 23:45, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: chehu virieshu basketa izlase ir nozhelojama. belgju izlase ir 10x stipraka.
kads sakars izlasem? runa iet par konkretiem klubiem... vakar CAJA LABORAL(SPA) zaudeja MAKABI(ISR) bet Spanu izlase ta4 specigaka
, 2011-03-30 23:45, pirms 14 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: pffff ka tik ne arī, tak atver acis BKV spēlē nožēlojami, nav nekādas komandas spēles tik puļī katrs pa sevi un viss
Pats atver acis. Melnajiem beļģiem viss krita iekšā.
, 2011-03-30 23:46, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Tu kaut ko jauc. Vispār VEF faneļi ceļ sapņu pilis, skrien ar pieri sienā un saka tā: ''VEFiņš labākais klubs Latvijā. Pat labāks nekā tie lauķi BKV''
Es teiktu, ka VEF ir labākais klubs Rīgā, nevis Latvijā, jo Latvijā labākais klubs (tas nekas ka šodien pakāsa, jo zaudēt ar jāmāk un vismaz būs vairāk spēka atlikušajiem turnīriem) tomēr ir BKV. Pat labāks nekā tava ''Nēģeru fabrika''
"Nēģeru fabrika" ? Vai neesi iedomājies, ka šis apzīmējums no LV klubiem vislabāk Ventspilij piestāv. Šodien pat tā laida galotnē 4melnos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:47, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: VEFS spelee ljoti stabili ne? tikai sezonas gaitaa ierija gan no jusu pashu noliktajiem 'delfiiniem', zemgaleem un visadam citaam amatieru vieniibaam.
V-pils ari ierija no delfiniem un taa regulari no VEfa bet ne par to ir sis stasts man nekas nebija pret V-pili pirms tur saka spelet individuali un nemaz tik meisterigi melnisi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:48, pirms 14 gadiem
ar ko domaa, kluba vadiba, ka ņem kaut kadus morus amatierus,
nba ir pieejami daudzi briivie agenti, ne nem 10.šķiras lupatas
, 2011-03-30 23:48, pirms 14 gadiem
pagrieziens rakstīja: pilnīgs āčkāriks ! BKV eurocup pat tuvuma nevienu uzvaru nebūtu izcīnijuši!
Paklau, BKV spēlēja Eurochallenge nevis Eurocup turnīrā.
, 2011-03-30 23:48, pirms 14 gadiem
Katrā ziņā pierādās tas ka Latvija ir pilna ar Di....iem, kuri mak tik nolikt citus. NU kā jau tautai kas dzīvo zem krievu tupeles!Bet katrs komandas fans par savu komandu būs līdz pašām beigām un vienmēr cels to pašā virsotnē. Un tad jau pēc nedēļas BBL turnīra un pavasara beigās LBL turnīrā redzēsim kas bus kas un kurš būs kurš!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:48, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: chehu virieshu basketa izlase ir nozhelojama. belgju izlase ir 10x stipraka.
jaa veciit te nu tu izgaazies kaa veca seeta. Nosauc kaadu beļģu speeleetaaju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:49, pirms 14 gadiem
fake/ironija rakstīja: kads sakars izlasem? runa iet par konkretiem klubiem... vakar CAJA LABORAL(SPA) zaudeja MAKABI(ISR) bet Spanu izlase ta4 specigaka
ne belgji, ne chehi nav nekadas basketbola valstis( iznjemot chehiem baabas), atshkiriba no tevis pieminetajiem spaanjiem un izraeeljiem.
buusim godiigi es neticu, ka Nymburk shitos viegli panjemtu ( ja panjemtu). Faktiski Nymburk ir vienigais vidusmera chehu klubs, parejie ir vel zemaaki, kamer Belgjiem ir pat Eiroliigas komanda, kura nav pat mums.
, 2011-03-30 23:50, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: ne belgji, ne chehi nav nekadas basketbola valstis( iznjemot chehiem baabas), atshkiriba no tevis pieminetajiem spaanjiem un izraeeljiem.
buusim godiigi es neticu, ka Nymburk shitos viegli panjemtu ( ja panjemtu). Faktiski Nymburk ir vienigais vidusmera chehu klubs, parejie ir vel zemaaki, kamer Belgjiem ir pat Eiroliigas komanda, kura nav pat mums.
Nymburg ir specigs klubs... vienigais kurs to noliedz esi tu
, 2011-03-30 23:51, pirms 14 gadiem
coach rakstīja: "Nēģeru fabrika" ? Vai neesi iedomājies, ka šis apzīmējums no LV klubiem vislabāk Ventspilij piestāv. Šodien pat tā laida galotnē 4melnos...
''Nēģeru fabrika'' ir atvasināts no ''talantu fabrika'', ko savulaik teicis VEF ''dievs'' Valdis Valters..... Tā kā ''Nēģeru fabrika'' un BKV ir divas dažādas lietas.
, 2011-03-30 23:51, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: VEFS spelee ljoti stabili ne? tikai sezonas gaitaa ierija gan no jusu pashu noliktajiem 'delfiiniem', zemgaleem un visadam citaam amatieru vieniibaam.
es uzskatu ka VEF šo sezonu ir izgāzusi, LBL vēl nekas nav zaudēts un BBL vismaz pa 3 vietu var cīnīties, bet es nebrecu ka mana komanda ir čempions utt. Uzskatu ka zaudējumi nāca par labu lai nesāk dzīvot par mākoņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:51, pirms 14 gadiem
ama-tieris rakstīja: jaa veciit te nu tu izgaazies kaa veca seeta. Nosauc kaadu beļģu speeleetaaju
tas pats Van den Shpiigels, kas spele shaja Oostende vieniiba. izbijushais CSKA speletajs. pietiks tev dau.niit?
, 2011-03-30 23:52, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Atceries savu komentāru, kad no Žalgira ierīsiet ar -40. Atceries.
Labāk atceries manu dūri kad tev šus degunu pec +40 siteniem pa degunu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:52, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: kādi nu ir tie spēki tādi ir. neesam jau basketbola lielvalsts
ari Lietuvaa letnijus izuksees visi kam nemetaas, mudaki tie kas cer izkluut no grupas
, 2011-03-30 23:53, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Pats atver acis. Melnajiem beļģiem viss krita iekšā.
ak dievs, tik pat truli es varu pateikt ka ULEB visas speles VEFU nema priekšā ka nemetās jo visiem krita, tas nav ataisnojums.... Tātad ir 2 varianti sedz labāk vai iemet vairāk
, 2011-03-30 23:53, pirms 14 gadiem
ama-tieris rakstīja: jaa veciit te nu tu izgaazies kaa veca seeta. Nosauc kaadu beļģu speeleetaaju
ir, ir viņiem dažs labs Eirolīgas spēlētājs, NBA ar
, 2011-03-30 23:53, pirms 14 gadiem
funkyz rakstīja: ir, ir viņiem dažs labs Eirolīgas spēlētājs, NBA ar
Pārkers ?
, 2011-03-30 23:53, pirms 14 gadiem
pagrieziens rakstīja: Tu man te tādus jaunumus stāsti ta kas es nezinu! Tu esi ļoti gudrs !
Nu tad kādā herņā tu pieminēji Eurocup turnīru, ja šeit tiek runāts par Eurochallenge?
, 2011-03-30 23:53, pirms 14 gadiem
Katrā ziņā vajadzētu uzrīkot fanu kautiņu BKV pret VEF!!!esmu 100% ka sasitīsim Vefiešus, ka FKVentspils sasita ML un Skonto!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:53, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Tad jau jāsaka, ka nēģeru kopienas centrs ir BKV! ;D
tu vel neesi aizgajis gulet siikpirdi? beidz te BKV lapa smirdinat gaisu ar savu dibenlaizhu klubinju.
, 2011-03-30 23:54, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Tad jau jāsaka, ka nēģeru kopienas centrs ir BKV! ;D
BKV ir BKV nevis nēģeru kopienas centrs
, 2011-03-30 23:55, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: BKV ir BKV nevis nēģeru kopienas centrs
BKV ir 10.šķiras moru un tizleņu komanda, kad bus normali legionari tad bus ari rezultati
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:55, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Neturi spriedzi?! Bikses pilnas, jāsāk izmantot varoņstāsti. Iebāz savu dūri dir** tāpat neko tu ar viņu neizdarīsi loh!
Esi pārliecināts?Zini ir teiciens nesaki hop, kamēr nēsi pārlēcis!Tas ka netā baigais varonis esi, nenozīmē ka tāds esi dzīvē!UZ acīm noteikti brilles un sēd pie mammas datora UN kāda spriedz??Pats jau pārsvīdis esi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:55, pirms 14 gadiem
ruudias87 rakstīja: Katrā ziņā vajadzētu uzrīkot fanu kautiņu BKV pret VEF!!!esmu 100% ka sasitīsim Vefiešus, ka FKVentspils sasita ML un Skonto!
Davai brauc šurp rīt gaidu tevi adresi iedot vai uzminēsi kur mitinos ?
, 2011-03-30 23:55, pirms 14 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: ak dievs, tik pat truli es varu pateikt ka ULEB visas speles VEFU nema priekšā ka nemetās jo visiem krita, tas nav ataisnojums.... Tātad ir 2 varianti sedz labāk vai iemet vairāk
Man labāk patīk 1. variants, kaut gan 2. variants ar nav peļams
, 2011-03-30 23:55, pirms 14 gadiem
personīgi man visvairāk nepatika tas moments,ka Letiņu komadā laukumā atrodas visi 5 leģionāri!!!!!!!!!!!!!!!4 melnie un leitis!!!!!!!
tas ir vāks uz poda un brūnais virsū!
, 2011-03-30 23:56, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Cik grūti būt BKV fanam ...
sac palikt nozhelojams ej prom un netaisi sev kaunu. tu esi faktiski pedejais kursh te vel kko izmisigi censhas ie*irst, parejie saprata, ka ir AUNI, bet tev tas vel nepielec?
, 2011-03-30 23:57, pirms 14 gadiem
Mister_Positive rakstīja: BKV ir 10.šķiras moru un tizleņu komanda, kad bus normali legionari tad bus ari rezultati
Par moriem es tev piekrītu, bet tizleņi spēlē tikai VEFā.
, 2011-03-30 23:57, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: sac palikt nozhelojams ej prom un netaisi sev kaunu. tu esi faktiski pedejais kursh te vel kko izmisigi censhas ie*irst, parejie saprata, ka ir AUNI, bet tev tas vel nepielec?
Cepumu paka tev no manis!
, 2011-03-30 23:57, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: sac palikt nozhelojams ej prom un netaisi sev kaunu. tu esi faktiski pedejais kursh te vel kko izmisigi censhas ie*irst, parejie saprata, ka ir AUNI, bet tev tas vel nepielec?
tu pavisam godigi doma ka sitas belkju klubs bija loti specigs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:57, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Par moriem es tev piekrītu, bet tizleņi spēlē tikai VEFā.
tizleni un mori te domats sinonims, par VEFU labak nerunaat, 0 ir 0, VTB liigaa pedeja vieta, pazoors, pat 50%uzvaru nespeej iegut
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:58, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: sac palikt nozhelojams ej prom un netaisi sev kaunu. tu esi faktiski pedejais kursh te vel kko izmisigi censhas ie*irst, parejie saprata, ka ir AUNI, bet tev tas vel nepielec?
smieklīgs tu esi, pēc Vefa zāģa izgāzās ka veca sēta bet tāpat kaut ko mētā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-30 23:58, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: tas pats Van den Shpiigels, kas spele shaja Oostende vieniiba. izbijushais CSKA speletajs. pietiks tev dau.niit?
Dau..niit izlašu līmenī un vispār basketbola attīstības līmenī čehi ir galvastiesu pārāki par beļģiem, es saprotu ka tev gribaas attaisnot tava Mīļā kluba tizlo spēli, bet mani tas nepārliecina - ar steigu jāmaina jums treneris un čupa pēlētaaju.
Tas pats Bērziņš - talantiigs - bet ko Ventspilii iemācījies? perimetra piespeeles daliit ???
, 2011-03-30 23:58, pirms 14 gadiem
Mister_Positive rakstīja: Pārkers ?
Mbenga, pirms laiciņa Hervells
, 2011-03-30 23:59, pirms 14 gadiem
ruudias87 rakstīja: Katrā ziņā vajadzētu uzrīkot fanu kautiņu BKV pret VEF!!!esmu 100% ka sasitīsim Vefiešus, ka FKVentspils sasita ML un Skonto!
Laba ideja. Tikai kur? Ventspilī, Rīgā vai manā hometaunā Kuldīgā?
, 2011-03-30 23:59, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: PUis, atgādināšu, ka Ventspils pagāšsezon tiem čehiem padir.sa pa 25 punkti gan izbraukumā, gan savās mājās Tiešām, tagad nokaunies
par ko nokauneeties? ar Miku Sokolovu un Kristapu Kanbergu ierindaa + vel kkadiem jaunajiem.
, 2011-03-31 00:00, pirms 14 gadiem
funkyz rakstīja: Mbenga, pirms laiciņa Hervells
viens dvieļu pienesejs, otrs traumatisks, baigie staari
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-31 00:02, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: par ko nokauneeties? ar Miku Sokolovu un Kristapu Kanbergu ierindaa + vel kkadiem jaunajiem.
taapat kaa VEF ar Laksu un Medisu
, 2011-03-31 00:02, pirms 14 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: Davai brauc šurp rīt gaidu tevi adresi iedot vai uzminēsi kur mitinos ?
Ev nu ko jūs uzreiz tā ? pats esmu caur draugiem gajis uz VEF mājas spēles.... Un kas tu fanu sektora sēž ? Vieni sīkie... Bet uzreiz saku tā... Kulaks neko neizsaka...
, 2011-03-31 00:02, pirms 14 gadiem
Mister_Positive rakstīja: viens dvieļu pienesejs, otrs traumatisks, baigie staari
nu mums ir tikai viens traumatisks dvieļu pienesējs
, 2011-03-31 00:02, pirms 14 gadiem
pagrieziens rakstīja: Tu pasties uz savu nēģeru komandu ! Kā var tik tizli nostaigāt ! Tu lkm pilnīģs ačkāriks esi ka neredzi ko tavi tizleņi dara uz laukuma
Jā, bija par daudz nostaigāts, bet tik un tā palieku pie sava, ka beļģiem krita iekšā un ka īstie tizleņi spēlē VEFā.
, 2011-03-31 00:03, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: par ko nokauneeties? ar Miku Sokolovu un Kristapu Kanbergu ierindaa + vel kkadiem jaunajiem.
man liekas ka venspils paliktu visur pēdējie tāpat domātu ka viņi ir čempioni, tu gadījumā neesi ar sandriņu rados, vienā siena gubā taisīti ?
, 2011-03-31 00:03, pirms 14 gadiem
funkyz rakstīja: nu mums ir tikai viens traumatisks dvieļu pienesējs
es gar zemi::
: psc: top1 gada posts 2011:
, 2011-03-31 00:03, pirms 14 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: smieklīgs tu esi, pēc Vefa zāģa izgāzās ka veca sēta bet tāpat kaut ko mētā
nu es jau bumbu grozaa nemetu. komandai negaaja un tas ari viss. bet vispar b*e, jus esat tagad KRUTIE +2 OT ir tiesham liels sasniegums, klubam , kursh BKV uzskata par peramajiem zeeniem. nekas pavasarii, ja jus tiksiet finalaa, apdirsisiet pakaljkaajas taa smagi. visgardaak smejas tas, kursh smejas pedejais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-31 00:05, pirms 14 gadiem
Sveiciens VEF ''bērnudārzam'' un visiem BKV faniem par šo kompāniju. Es eju gulēt. Miegs nāk.
, 2011-03-31 00:05, pirms 14 gadiem
DoOrDie rakstīja: Ev nu ko jūs uzreiz tā ? pats esmu caur draugiem gajis uz VEF mājas spēles.... Un kas tu fanu sektora sēž ? Vieni sīkie... Bet uzreiz saku tā... Kulaks neko neizsaka...
es jau to nopietni nerunāju, tas jau caur humoru, tādas lietas man šķiet nav normāli risināt.
un visa šī tagad krāniņu staipīšana ir pupu mizas jo mums sports iet pa burbuli tāpat kā šī valsts
, 2011-03-31 00:06, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: nu es jau bumbu grozaa nemetu. komandai negaaja un tas ari viss. bet vispar b*e, jus esat tagad KRUTIE +2 OT ir tiesham liels sasniegums, klubam , kursh BKV uzskata par peramajiem zeeniem. nekas pavasarii, ja jus tiksiet finalaa, apdirsisiet pakaljkaajas taa smagi. visgardaak smejas tas, kursh smejas pedejais
žēl ka tu vēl ilgi nesmiesies, varbūt pārej uz citu sporta veidu par ko fanot lielāka iespēja kļūt laimīgam
, 2011-03-31 00:07, pirms 14 gadiem
DoOrDie rakstīja: Ej durst ar saviem beļģiem.. Tur visu leģionāri izdarīja....
Man jau patiak situācija, kad Janka bija laukumā ar 4 melniem palīgiem
, 2011-03-31 00:07, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Sveiciens VEF ''bērnudārzam'' un visiem BKV faniem par šo kompāniju. Es eju gulēt. Miegs nāk.
me too. lai mazie heiteri papriecajas par zaudejumu un riit ir speejiigi ar mammitem aiziet uz skolinju.
, 2011-03-31 00:07, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Laba ideja. Tikai kur? Ventspilī, Rīgā vai manā hometaunā Kuldīgā?
kauties gan nevajag - neesam jau tupi urlas.
Bet striidi kursh klubs ir labaaks - tas ir normaali - vismaz kaada intriga chempii
, 2011-03-31 00:08, pirms 14 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: es jau to nopietni nerunāju, tas jau caur humoru, tādas lietas man šķiet nav normāli risināt.
un visa šī tagad krāniņu staipīšana ir pupu mizas jo mums sports iet pa burbuli tāpat kā šī valsts
bet protams.. Neesam jau k-kādi tur ta teikt "idioti" kas doma ka tikai dūrei spēks.. (+1 tev) !
, 2011-03-31 00:09, pirms 14 gadiem
bubba rakstīja: me too. lai mazie heiteri papriecajas par zaudejumu un riit ir speejiigi ar mammitem aiziet uz skolinju.

ierunājās cilvēks kas darbu nav redzējis
, 2011-03-31 00:09, pirms 14 gadiem
Teikšu tā... STOP! PIETIEK STRĪDĒTIES Tas tāpat neko nedos...
, 2011-03-31 00:09, pirms 14 gadiem
bija bez jāņa,kuzminsks
Domu_Lasītājs rakstīja: Man jau patiak situācija, kad Janka bija laukumā ar 4 melniem palīgiem
, 2011-03-31 00:10, pirms 14 gadiem
URĀ BASKETBOLAM! Pie BKV kluba ziņas ir vairāk komentāru nekā pie hokeja valstvienības raksta.

HIP HIP URĀ, lai zeļ un plaukst basketbols!!!!!!!!!
, 2011-03-31 00:11, pirms 14 gadiem
ama-tieris rakstīja: kauties gan nevajag - neesam jau tupi urlas.
Bet striidi kursh klubs ir labaaks - tas ir normaali - vismaz kaada intriga chempii
Nu es saprotu strīdēšanos, bet te jau ir nolikšana.. Viens klubs tiek celts debesīs un otrs rakts zemē(tas ir vienalga no kuras puses skatās) un tas jau nav tas....
, 2011-03-31 00:12, pirms 14 gadiem
DoOrDie rakstīja: Teikšu tā... STOP! PIETIEK STRĪDĒTIES Tas tāpat neko nedos...
OK
, 2011-03-31 00:13, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Man jau patiak situācija, kad Janka bija laukumā ar 4 melniem palīgiem
Nu bet padomā.... 5 vai 9 leģionāri...
, 2011-03-31 00:13, pirms 14 gadiem
Tieši tā, iestājamies par basketbolu.
Vef sastāvs sezonas sākumā biaj katastrofa, tad tagad vismaz ir stabilitātes, bet BKV ir sagrābušies kaut kādus individuālsitus un visus laiž laukumā. Bet nu ceram uz latviešu klubu panākumime BBL
, 2011-03-31 00:13, pirms 14 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: OK
NU bet ta jau ir... KO mēs fani varam padarīt ? pilnīgi neko...Ne jau mēs ejam laukuma un cīnamies...
, 2011-03-31 00:14, pirms 14 gadiem
DoOrDie rakstīja: Nu bet padomā.... 5 vai 9 leģionāri...
Taisnība lembis nesaprastu kādēļ nevar laist visus 9 laukumā, bet par to kadu citu reizi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-31 00:18, pirms 14 gadiem
DoOrDie rakstīja: NU bet ta jau ir... KO mēs fani varam padarīt ? pilnīgi neko...Ne jau mēs ejam laukuma un cīnamies...
protams ka neko

no tā mums dzīvē nekas nemainās, kaut mana komanda zaudē visiem pēc kārtas, tas tagad nenozīmē ka man tagad japakarās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-31 00:20, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Taisnība lembis nesaprastu kādēļ nevar laist visus 9 laukumā, bet par to kadu citu reizi
Nu lai jau tā būtu...
, 2011-03-31 00:20, pirms 14 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: protams ka neko

no tā mums dzīvē nekas nemainās, kaut mana komanda zaudē visiem pēc kārtas, tas tagad nenozīmē ka man tagad japakarās
Nu tu runā pilnīgi pareizi
, 2011-03-31 00:25, pirms 14 gadiem
ruudias87 rakstīja: Visi ir OK, Zaudēja, jā ļoti žēl, bet uzskatu ka šogad pats svarīgākais vēl ir prekšā!!BBL final4 , kur katrā ziņā būsim augstāk par VEF un protams pēc tam LBL tituls atgriezīsies mājās!
un pašam smiekli nāk, vai nē?
, 2011-03-31 06:14, pirms 14 gadiem
milzīgs akmens komandas vadības dārziņā.

sezonu komanda sāka normāli, a šie bez vajadzības nomaina treneri, sapērk moru baru un ļauj moriem bez latviešu palīdzības izšķirt sērijas iznākumu par labu pretiniekam
, 2011-03-31 08:13, pirms 14 gadiem
Vspils nav ne uz ko spējīgi!
Atkārtošos, bet šogad nav uzvarēts neviens sakarīgs klubs sezonas otrajā pusē!
VEFam kuru arī varētu ņemt par mērauklu - zaudēts pēdējās 3x!
Vienīgi mājās Ostendi pagarinājumā uzvilka!
Sezona draud par izgāšanos, ja Baltijā paliekam 4 un LV 2trie - jo VEF šobrīd ir līmeni labāks!
, 2011-03-31 08:34, pirms 14 gadiem
Ventspils spēlēja pilnīgi neskatāmi, un tās briesmīgās kļūdas!!! Man liekas, jo vairāk to melno laukumā, jo sliktāka spēle, īpaši aizsardzībā. Domāju, ka ar mūsu pašu puiši nebūtu nospēlējuši sliktāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-31 10:31, pirms 14 gadiem
Tāds iznākums jau bija gaidāms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-31 12:18, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu Kubaņu gan ieliki nevietā, ne tuvu nav kkāda top komanda krievijā Tur top komandas ir Himki, Unics, CSKA, MAskavas Dinamo, Maskavas apgabala dinamo, Spartak.
Klau, ja nezini, tad nerunā muļķības Paskaties tabulu un pasaki, kuram no mums taisnība
Russian Basketball, Teams, Scores, Stats, News,...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-03-31 13:28, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu cmoon, paskatījos jā, bet nu veci, tas ir tas pats kas LBL tabula šobrīd ! 2. vietā ir Valmiera, 3. Liepāja, VEF ir 5.tie. Tas nenozīmē, ka Valmiera kaut tuvu būtu spēcīgāka par VEF Rīga. Tas tā salīdzinājumam. Es piekrītu , aplauzos, bet ne līdz galam, domāju tā ir šāda situācija, kā teicu. reāli skaidrs ir, ka Maskavas Dinamo ir spēcīgāka kmanda, viennozīmīgi, vienīgi viņiem tagad finansiālas problēmas, tāpēc droši vien spēlē uz pofigismu un ir tik zemu. Ceru, ka saprati. Jo objektīvi, CSKA, HIMKI, UNICS, Dinamo, SPartak, ir pārāki, nu ir!
Mēs runājam par tagadni un pašlaik tādi Triumf un Maskavas Dinamo ir krietni vājāki par Lokomotiv. Un VEFa vietu LBL salīdzināt ar, piemēram, Maskavas Dinamo vietu ir bezjēdzīgi: VEF, ja spēlētu ar spēcīgāko sastāvu jau no sezonas sākuma, esmu pārliecināts, ka būtu priekšā gan VAL, gan LL, gan BAR, bet Dinamo visu sezonu ir vāji. Agrāk, kad bija nauda, protams, viņi spēlēja gan RUS finālā, gan 1/4 Eirolīgā, gan uzvara ULEB Cup, bet tā ir vēsture.
, 2011-03-31 18:14, pirms 14 gadiem
baigi zeel bet jacer ka nakamgad panemsim stabili !
go bkv!