Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:367, Did:0, useCase: 3
Autors: Edgars Bērziņš

"Ventspils" piedzīvo pirmo zaudējumu BBL

"Ventspils" piedzīvo pirmo zaudējumu BBL
Štimacs sarunā ar tiesnešiem.
Foto: Margus Ansu, PM/SCANPIX BALTICS

Šodien 1. zaudējumu ''Mastercard'' Baltijas Basketbola līgā (BBL) piedzīvoja BK ''Ventspils'', kas izbraukumā 79:89 atzina Tartu ''Rock'' pārākumu. Mūsējos no zaudējuma neglāba arī Jāņa Strēlnieka 19 gūtie punkti.

Spēle BK ''Ventspils'' iesākās ar aukstu dušu - pēc desmit nospēlētām minūtēm atrašanās iedzinējos ar 14 punktu starpību (10:24). Ja atlikušajā spēles laikā ventspilnieki uzlaboja sniegumu uzbrukumā, tad aizsardzībā un soda metienu realizēšanā joprojām bija problēmas. 4. ceturtdaļas vidusdaļā mūsējiem izdevās pietuvoties līdz mīnus četri (67:71), bet igauņi atbildēja ar pieciem bezatbildes punktiem un, prasmīgi pārvarot ''Ventspils'' presingu, nosargāja uzvaru - 89:79.

Mūsējo labā 19 punktus guva Jānis Strēlnieks, 16 punkti (tālmetieni - 4/4, soda metieni - 4/4) Ingus Bankevica kontā, bet 12 punkti amerikāņu uzbrucējam Rašadam Andersonam. Igaunijas komandai 22 punktus guva un sešas atlēkušās bumbas izcīnīja pašmāju centra spēlētājs Janars Talts.

BK ''Ventspils'' šis bija 1. zaudējums BBL turnīrā šosezon, bet Tartu vienībai šī jau 3. uzvara (kopējā bilance BBL 3-2).

Nākamo spēli ventiņi aizvadīs jau 27. oktobrī, Baltijas līgas ietvaros izbraukumā tiekoties ar ''Liepājas Lauvām''. Mača sākums pulksten 19:30.

BBL regulārais turnīrs. 23. oktobris. Tartu

Rock - Ventspils 89:79 (24:10, 25:25, 20:18, 20:26).
Ventspils: J.Strēlnieks 19, Bankevics 16, Andersons 12, Gulbis 9, Meisons 8 (6 rez.piesp.), Štimacs 8 (10 atl.b.), Kuzminsks 6 (7 atl.b.), Blaus 1, A.Strēlnieks, Bērziņš.

Izmantotie resursi:
"BBL Homepage"


, 2010-10-23 18:44, pirms 14 gadiem
zheel ka taa... malachi ka ciinijaas bet saakums zem katras kritikas

Arzemniekiem jaasaak piedomaat pie savas speeles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: DoOrDie
, 2010-10-23 18:46, pirms 14 gadiem
Visu cieņu Bankevicam un Strēlniekam - abi kārtīgi kapājās. Bankevica leciens pēc bumbas vispār pērle. Ja nebūtu spēles pirmajās 15 minūtēs savākts -20, iespējams būtu beidzies citādāk. Jebkurā gadijumā, komanda paradija cīņas sparu.
, 2010-10-23 18:47, pirms 14 gadiem
peiļauju, ka Andersonam bija uzdevums beigās mest, jo viņš var trāpīt.
par tiesnešiem - vnk nav vārdu. mājās jāsvilpj katra pretinieka kustība...
, 2010-10-23 18:47, pirms 14 gadiem
Viena lieta skatoties spēli iekrita acīs, un tā būtu, piemēram, man izskatās, ka Ventspils nespēlē kā komanda, vispār neuzmundrina savējo par veiksmīgu epizodi, un otrā galā ielaižot bļauj viens uz otru kā pamatskolas džeki, spēlējot starp skolām. Piemēram, Gulbis, kā viņš lamāja Andersonu, Andersons nāk klāt un atvainojas , saka, nu nekas kļūdījos, bet gulbis dzen viņu prom, tjip , negribu neko dzirdēt.Biš dīvaini tā likās...līdz ar to likumsakarīgs zaudējums.
, 2010-10-23 18:49, pirms 14 gadiem
Neviss Tev izskataas, bet taa arii ir!!!
acidacid rakstīja: Viena lieta skatoties spēli iekrita acīs, un tā būtu, piemēram, man izskatās, ka Ventspils nespēlē kā komanda, vispār neuzmundrina savējo par veiksmīgu epizodi, un otrā galā ielaižot bļauj viens uz otru kā pamatskolas džeki, spēlējot starp skolām. Piemēram, Gulbis, kā viņš lamāja Andersonu, Andersons nāk klāt un atvainojas , saka, nu nekas kļūdījos, bet gulbis dzen viņu prom, tjip , negribu neko dzirdēt.Biš dīvaini tā likās...līdz ar to likumsakarīgs zaudējums.
, 2010-10-23 18:49, pirms 14 gadiem
1. puslaiks galig suudiigs bija
, 2010-10-23 18:52, pirms 14 gadiem
visu iegāza spēles sākums...
, 2010-10-23 18:52, pirms 14 gadiem
Nu pēdējo ceturdaļu noraka tiesneši, pirmo paši Ventspilnieki.
Slēpts komentārs: maris777
, 2010-10-23 18:55, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Ko var gribēt no ventspilniekiem, nekad nav pratuši spēlēt un nekad nepratīs šo spēli. Pie tam pilna komanda ar Mikušveidīgajiem, Stimančam tāds augums, ne bumbu var izcīnīt, ne no groza apakšas iemest. Par tādiem kā Andersons pat neizteikšos.
Veciit tas ka hokji shodien neraada un alinjsh beidzies nenoziime ka citi sporta veidi sucks
, 2010-10-23 18:57, pirms 14 gadiem
Jasaka godigi nak smiekli par šo klubu pgaidam,.. Visu cieņu, bet tik slikts sakums no tada sastava, ...
, 2010-10-23 18:57, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Ko var gribēt no ventspilniekiem, nekad nav pratuši spēlēt un nekad nepratīs šo spēli. Pie tam pilna komanda ar Mikušveidīgajiem, Stimančam tāds augums, ne bumbu var izcīnīt, ne no groza apakšas iemest. Par tādiem kā Andersons pat neizteikšos.
galvenais jau,ka tu māki labi spēlēt
, 2010-10-23 18:58, pirms 14 gadiem
Ko BKV taisās likt pretī Vefam???Komanda izskatās pēc nekā....visi ko sadomājušies, tādi EGO visiem, Štimačs, Gulbis, Andersons! Īpaši smieklīgs izskatās Gulbis, kas ir īsta kļūdu mašīna, bet iedomājies, ka ir NBA līmenī
Komandas gars nav vispār, spēle nekāda! Tik sliktu BKV nav nācies redzēt nekad
, 2010-10-23 19:01, pirms 14 gadiem
Tirgū tak ir brīvi labi spēlētāji Šķēle, Kalve, Bušš, bija Veselovs, tā leiša vietā būtu ideāls...viesspēlētāji tagad atbrīvojas no NBA klubiem...

Pamodiniet kāds BKV vadību..!!!!
Slēpts komentārs: evlak
, 2010-10-23 19:04, pirms 14 gadiem
zeel,
, 2010-10-23 19:06, pirms 14 gadiem
Neko viņi neliks preti Vefam!!! Stimačs pret VEF garo galu viens neko nevar izdaariit! + pret citam komandām, ar 5-6 speletajiem nevinesi. Strelnieks J, Bankevics, Stimacs, Andersons, Vairgogs un tas arī viss!!!
Zaķis protams, bet diemzēl tiesam diemzēl vins nevares palidzet komandai! Tad var secināt ka reāli ir 5 labi speletaji un viss!!!!
, 2010-10-23 19:06, pirms 14 gadiem
puslaiks rakstīja: galvenais jau,ka tu māki labi spēlēt
Man nav labi jāspēlē, jo es par to algu nesaņemu. Bet šie Mikuši gan saņem un no viņiem gaida leģionāru cienīgu spēli.
, 2010-10-23 19:08, pirms 14 gadiem
Šodien nav Ventspils diena, futbolā <<pakāsa>>, basketbolā arī, ,,Rock" parādīja rakstutu
, 2010-10-23 19:09, pirms 14 gadiem
Ceraqms, ka pēc šī zaudējuma vismaz kaut kas komandā tiks mainīts. Sava līmeņa komandām pārlieciņoši zaudējam, vājākās komandas knapi uzvaram. Un pirmais, kas būtu jādara, ir jāatlaiž Andersons, kurš spēlē tikai uz savu statistiku, bet aizsardzībā ir lielākais caurums, kas Ventspilī ir jebkad redzēts... Vai tiešāms Meisons būtu labāks par Bušiņu? Domājat Bušiņš nevarētu savus 5-8 punktus + 3-5 piespēles spēlē atdot? Un vai tiešām Bušiņš ir dārgāks par Adrijas līgas MVP (zinot arī to, ka viņš nav tas lētākais spēlētājs)? Bet ne jau nu pirmo sezonu kluba vadības personīgās antipātijas ir augstākas par sportiskajiem rezultātiem un to, ka komandā visamaz būtu viens spēlētājs, kas ir dzimis Ventsplī... Un Štimaca nespēja āizsardzībā un soda metienu ekstra vājais procents nebūtu par iemeslu, lai iedotu puikam pēdējo ķīniešu brīdinājumu un ja nekas nemainš, tad dzīt prom? Un Kuzminsks? Vispār pagaidām neko nav izdarījis, lai kat ko par viņu spriestu... Gulbis ir ja ne labāks par viņu, tad vismaz vienā līmenī... Profilakses pēc jau nu vajadzētu Andersonu jau pēc atbraukšanas no Taru atlaist, lai pārējie leģionāri sāktu vismaz kaut ko darīt komanadas labā, jo pagaidām spēli un rezultātu taisa tikai latviešu basketbolisti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-23 19:10, pirms 14 gadiem
Bail pat iedomātie, kādi būs rezultāti Eirokausos, kuri, starp citu, sākas jau nākamajā mēnesī. Ar tādu spēli būs stabils 0-6 grupas spēlēs...
, 2010-10-23 19:12, pirms 14 gadiem
smagi, smagi vaig kautko mainiit
Slēpts komentārs: sandriņa_f1_bkv
, 2010-10-23 19:21, pirms 14 gadiem
Skaista aizsardzība, skaista komanda Ja kaut kas tur jāmaina, tad pāris spēlētāji un pimrkārt treneris. Nu nav Brazis augsta līmeņa treneris, visur bijis aplauziens. Tas, ka bija labs spēlētājs, vēl neko nenozīmē. Kas ir aizsardzība - tāds jēdziens Brazim nav. Var jau spiest uz dažiem leģionāriem, Bankevicu, Gulbi, Vairogu un iemest 80 punktus. Var, bet jebkura normāla komanda viņus paņems ar 85:80. Par Tartu to dara. Bet Ventspils jau 33 minūtes no citas pasaules dzīvo - vienudien it kā audzina jaunos (cik izaudzināja?), otru dienu nopērk tikai BBL vidusmēram radīto Štimacu, pāris švakus latviešu un pārīti amerikāņu (nav par viņiem man viedoklis, labi vai slikti, bet MVP Adrijas līgā laikam tāpat nedod) un ies iekarot Eiropu. Da sūdu viņi iekaros. Varbūt skarbi, bet koncepciju BKV darbībā es neesmu redzējis. Un normālu spēli kopš Muižnieka/Zvirgzdiņa laikiem arī nē.
, 2010-10-23 19:24, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: labaak palika, nodirseeji?
kad buus uzvara, tad juus teiksiet preteejo

aciimredezot, paslaik muusu komandai kas pietrūkst, bet es ticu un zinu, ka viss buus kaartiibaa un tas pats vefs dabuus pa pakalu
Basketbolu saprotoša un ar galvu domājoša kluba vadība jums pietrukst. Un ne jau tikai dēļ šīs vienas spēles, gadus četrus jau pietrūkst. Džeki kādi ir, tādi ir - viņi iet un laukumā cīnās. Cits jautājums, vai viņiem būtu jābūt BKV un vai viņiem ir jāsaņem tāda alga vai drīzāk jāiet strādāt lielveikalā kā Kalvem....
, 2010-10-23 19:26, pirms 14 gadiem
jbk rakstīja: Skaista aizsardzība, skaista komanda Ja kaut kas tur jāmaina, tad pāris spēlētāji un pimrkārt treneris. Nu nav Brazis augsta līmeņa treneris, visur bijis aplauziens. Tas, ka bija labs spēlētājs, vēl neko nenozīmē. Kas ir aizsardzība - tāds jēdziens Brazim nav. Var jau spiest uz dažiem leģionāriem, Bankevicu, Gulbi, Vairogu un iemest 80 punktus. Var, bet jebkura normāla komanda viņus paņems ar 85:80. Par Tartu to dara. Bet Ventspils jau 33 minūtes no citas pasaules dzīvo - vienudien it kā audzina jaunos (cik izaudzināja?), otru dienu nopērk tikai BBL vidusmēram radīto Štimacu, pāris švakus latviešu un pārīti amerikāņu (nav par viņiem man viedoklis, labi vai slikti, bet MVP Adrijas līgā laikam tāpat nedod) un ies iekarot Eiropu. Da sūdu viņi iekaros. Varbūt skarbi, bet koncepciju BKV darbībā es neesmu redzējis. Un normālu spēli kopš Muižnieka/Zvirgzdiņa laikiem arī nē.
VEF arii taksh teica ka audzinaas latvieshu jaunos talantus, bet nopirka legjionaarus... Tas taa ka BKV ir 3x mazaaks budzets. Vef vismaz uztaisiija junioru komandu kur (neskaitot tos 3 -4 no lielaa vef ) speelee jaunie
, 2010-10-23 19:28, pirms 14 gadiem
ventiš rakstīja: Bail pat iedomātie, kādi būs rezultāti Eirokausos, kuri, starp citu, sākas jau nākamajā mēnesī. Ar tādu spēli būs stabils 0-6 grupas spēlēs...
Pilnībā piekr;ītu,komandā kaut kas jāmaina. Varbūt pat treneris, šitais leitis kaut kā nepārliecina. Nu tas tā, tikai mans redzējums. SARAUJ VENTSPILS!!!
, 2010-10-23 19:29, pirms 14 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: labaak palika, nodirseeji?
kad buus uzvara, tad juus teiksiet preteejo

aciimredezot, paslaik muusu komandai kas pietruukst, bet es ticu un zinu, ka viss buus kaartiibaa un tas pats vefs dabuus pa pakalu
Sandriņ, ir objektīva kritika un neobjektīva... Šoreiz, runājot pat komandas leģionāriem, tā ir objektīva... Diemžēl... Ja Tu domā savādāk, tad tas nozīmē, ka labākajā gadījumā esi redzējusi varbūt pāris BKV šīssezonas spēles (pats esmu redzējis visas kuras rādītas pa TV un pilnīgi visas mājas spēles, lai varētu tomēr kaut k spriest par komandas izredzēm)... Un arī es ceru, ka komanda sāks spēlēt un būs vēl daudz lielu un skaļu uzvaru, bet nu ne jau ar tagadējo spēli un visiem tagadējiem leģionāriem!
, 2010-10-23 19:33, pirms 14 gadiem
Suudiigi,uzskatu,ka komandai ir nepiecieshamas paarmainjas!
, 2010-10-23 19:34, pirms 14 gadiem
Kāpēc nevar atgriezt piem. tos vecos kas mums bija pagāso sezonu? Piemēram kautvai Šķēle,uz beigām viņš labi spēlēja. BkV trūkst tas gars,kas uzmundrina,tur jau nav tos basktbolistu vaina,bet gan trenera Braža vaina.
, 2010-10-23 19:36, pirms 14 gadiem
edza1234567 rakstīja: VEF arii taksh teica ka audzinaas latvieshu jaunos talantus, bet nopirka legjionaarus... Tas taa ka BKV ir 3x mazaaks budzets. Vef vismaz uztaisiija junioru komandu kur (neskaitot tos 3 -4 no lielaa vef ) speelee jaunie
Nu te nevajag skatīties uz to, ko un kā dara VEF. Par viņiem ir atsevišks stāsts, bet par viņiem te nav runa. Runa ir par BKV koncepciju, kura katru sezonu mainās pāris reizes. Par neproduktīvo internātu, par jaunatnes treneru problēmām un par loģiskas basketbola domāšanas trūkumu kluba vadībā. Par naudu visu nopirkt nevar, bet izveidot pašiem - tā Lemberga kunga virsvadībā ir diezgan liela problēma.
, 2010-10-23 19:44, pirms 14 gadiem
Meisons-nav metējs-paskataties viņa karjeras statistiku.
Andersons-metējs kuram ja krīt tad labi, ja nē tad nē.
Štimacs-Cenšas, bet ir samērā lēns. Sodiņi galīgi garām.
Kuzminskas-pat nezinu....
Brazis-arī nevaru neko daudz pateikt, tikai to ka kamēr Brazis trenēs komandu BKV spēlēs skrien un met basketbolu.

Protams gribētos jau lai tiek atlaisti Andersons,Štimacs,Kuzminskas. Vietā gribētos jau bijušos BKV leģionārus. Centrs-Akingbala, Spēka uzbrucējs-Kārters un piem. kā Mazo uzbrucēju Lovu
, 2010-10-23 20:03, pirms 14 gadiem
Uzsita asini iekš TV redzētais, nevaru nomierināties
Nu kas ir Ventspils - ne galvaspilsēta, ne pasaules naba, ja nebūtu hūte, tur nebūtu nekā. Tātad divi varianti. 1 - visu nopērkam; 2 - ieliekam naudu sistēmā un izaudzinam sev spēlētāju materiālu. Pašlaik nav ne viens, ne otrs.
Lai tāda komanda tur būtu populāra, ar vietējiem jāstrādā. Nav Buškevics nekāds dievs, bet noderīgs būtu. Jā, daudz prasa, bet par diviem pārbaudītiem amīšiem tikpat viesnīcās/aviobiļetēs/try out algās tiek samaksāts. Iznākums - savu spēlētaju nav, savas publikas nav.
Ir Ļaksa, uzticaties, dodiet iespēju - tak ventiš. Daudz prasa? Visādiem amīšu banāniem maksāt varam. Vai spēlē labāk? Šaubos.
Re ku nāk jaunie. Čoders, Apsītis bija u-18 un nebija tie sliktākie, nāk Leimanis no u-16, ir bijuši arī 92, 93 gadi (nu, piemēram, Viļumovs, Pāže bija Ventspilī, bet tas tikai piemērs, nevis dogma, ka viņi ir spēlētāji). Dodiet iespēju, dodiet spēles laiku ne tikai augstskolā, izaudziniet 2-3 savus spēlētājus. izlases līmenī! Nāks vietējie skatītāji, un ja zaudēs ar vietējiem - ok, tādi esam. Mana prognoze - noraks, kā visus iepriekšejos vietējos talantu asniņus.
Tagad - pērk leišus, serbus, amerikāņus, ne-vietējos caurbirušus letiņus (ir izņēmumi - šitā birka nav visiem), tukšas tribīnes, dažas uzvaras, tikpat zaudējumi, trešie (šogad otrie, nu varbūt pirmie - ko tas maina?) LBL, trešie Baltijā, tukša uzspēlēsana Eiropā.
Kam tas ir intersanti? Un tie 1.5-2 miljoni eiro pa sezonu iztērēti - KĀDA TAM ŠOBRĪD IR JĒGA?
, 2010-10-23 20:08, pirms 14 gadiem
man liekaas ka treneris taads pasuudiigs,

njaa piekriitu kapeec BKV nevar panemt kaadu Skeli, Buskevicu?

Un Garais gals mums vsp nav, Stimacs parasti kautko bakstaas pie groza un neiemet
, 2010-10-23 20:10, pirms 14 gadiem
bet Andersons man patiik, vinjam baigi labi kriit
Slēpts komentārs: cobe
, 2010-10-23 20:18, pirms 14 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: bet Andersons man patiik, vinjam baigi labi kriit
Iesaku pavērot viņs spēli aizsardzībā. Precīzāk, nebūs ko vērot, jo tādas nav...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-23 20:28, pirms 14 gadiem
ventiš rakstīja: Sandriņ, ir objektīva kritika un neobjektīva... Šoreiz, runājot pat komandas leģionāriem, tā ir objektīva... Diemžēl... Ja Tu domā savādāk, tad tas nozīmē, ka labākajā gadījumā esi redzējusi varbūt pāris BKV šīssezonas spēles (pats esmu redzējis visas kuras rādītas pa TV un pilnīgi visas mājas spēles, lai varētu tomēr kaut k spriest par komandas izredzēm)... Un arī es ceru, ka komanda sāks spēlēt un būs vēl daudz lielu un skaļu uzvaru, bet nu ne jau ar tagadējo spēli un visiem tagadējiem leģionāriem!
par aarzemju speeleetaajiem es neesmu sajuusmaa, bet nevar jau visu gribeet.
Slēpts komentārs: evlak
, 2010-10-23 20:49, pirms 14 gadiem
kur tad Vairogs???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-23 20:55, pirms 14 gadiem
kapec ventspils gandriz nekad neliek trenera komentarus pec spelem?
Gribetos zinat kas trenerim sakams
, 2010-10-23 20:59, pirms 14 gadiem
evlak rakstīja: Zel ka pie mums ir tadi neizdevusies sportisti kas mak tikai ap.irst un dzive neko nav sasniegusi un nesasniegs.Ka saka tauta- auns ari afrika ir auns.tas atiecas uz JBK .Pagajoso gadu bez Strelnieka ar Kalvi un Businu ventisi nomazgaja Zalgiri ar Butautu pie stures,neskatoties uz zida lemberga nicinoso atieksmi pret Kalvi.Ari 2010 gada labako reitingu topa calis ir otraja vieta apsteidzot Bertanu,Strelnieku,Zaki!Tas nav mans viedoklis bet visas Latvijas .Un spriezot pec spelem sogad un skatoties uz sastavu ventiniem zalgiri vairs neuzvaret ilgi un dikti.Uzskatu ka bija kluda ka atlaida Kalvi!Cali vienkarsi nodeva komanda un vina bijusais treneris Endzelis.Bet nu lai DIEVS stav viniem klat!Kas netic maniem vardiem lai attaisa video arhivu ventspils majas lapa un paskatas.-ja un jbk-lai iet par asinizatoru-tas vinam vairak piestaves.
Asenizatora vietu atstāšu tev (pirmkārt, iemācies šo vārdu pareizi latviski uzrakstīt - auns tu tāds)....
par ko piekrītu, to uzvaru pār Žalgiri (kādā sastāvā un kādi bija, tam tagad nav nozīme) V-pils varēs ilgi izgaršot. Piekrītu, ka Kalves atbilde uz Lemberga vāvuļojumiem (tie bija ņe po ģēļu) bija laukumā un pietiekami iepaidīga. Par to, vai Endzelis piekāsa vai nē, nezinu, klāt viņu sarunās nebiju. Un šajā gadījumāKalve bija tikai kā piemērs - nekā personiska.
Ja pa Ernestu Kalvi (vai varbūt evlak ir tieši tā pati persona???), tad kā potenciāls spēlētajam ir ļoti augsts. Sūdīgi, ka traumas lauza karjeru. Un vēl sūdīgāk, ka karjeras izšķirošajos brīžos vienmēr bijis ļoti sūdīgā fiziskajā kondīcijā. Tā nu daļēji gan paša vaina. Bet basketbolistam Ernestam Kalvem novēlu visu to labāko (ja kas, personiski pazīstams), sakost zobus, pašancēt pie formas un domāju, ka viņš pie sava līguma vēl tiks.
, 2010-10-23 21:08, pirms 14 gadiem
nezinu. kaut gan Bankevics punktu ziņā labi nokapājis, neredzu viņam vietu BKV sistēmā. Tas pats ar Kuzminski un Gulbi. Tiesnešu darbības arī dažkārt bija nesaprotamas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-23 21:45, pirms 14 gadiem
Tiesāja kā jau Igaunijā, bet arī "Ventspils" basketbolisti nākamo algu diez vai ir pelnījuši.
, 2010-10-23 21:53, pirms 14 gadiem
jbk rakstīja: Asenizatora vietu atstāšu tev (pirmkārt, iemācies šo vārdu pareizi latviski uzrakstīt - auns tu tāds)....
par ko piekrītu, to uzvaru pār Žalgiri (kādā sastāvā un kādi bija, tam tagad nav nozīme) V-pils varēs ilgi izgaršot. Piekrītu, ka Kalves atbilde uz Lemberga vāvuļojumiem (tie bija ņe po ģēļu) bija laukumā un pietiekami iepaidīga. Par to, vai Endzelis piekāsa vai nē, nezinu, klāt viņu sarunās nebiju. Un šajā gadījumāKalve bija tikai kā piemērs - nekā personiska.
Ja pa Ernestu Kalvi (vai varbūt evlak ir tieši tā pati persona???), tad kā potenciāls spēlētajam ir ļoti augsts. Sūdīgi, ka traumas lauza karjeru. Un vēl sūdīgāk, ka karjeras izšķirošajos brīžos vienmēr bijis ļoti sūdīgā fiziskajā kondīcijā. Tā nu daļēji gan paša vaina. Bet basketbolistam Ernestam Kalvem novēlu visu to labāko (ja kas, personiski pazīstams), sakost zobus, pašancēt pie formas un domāju, ka viņš pie sava līguma vēl tiks.
Par to vai esmu viena un ta pati persona tu maldies.Pazistu Ernestu sen un sekoju vina gaitam.Puika daudz darijis Latvijas varda nessana eiropa.Loti nepatik tadi aksti ka zidu slepkava[pedejais vacietis],resnais putns ar sauro pieri,un tu ar izteicienu ka vins strada lielveikala!To ka ta nav patiesiba es tocna zinu,bet interesanti kam in izdevigi cali ta ap irst.Tas nav vienkarsi tapat. te ir zemteksts...Domaju....!
, 2010-10-23 22:26, pirms 14 gadiem
evlak rakstīja: Par to vai esmu viena un ta pati persona tu maldies.Pazistu Ernestu sen un sekoju vina gaitam.Puika daudz darijis Latvijas varda nessana eiropa.Loti nepatik tadi aksti ka zidu slepkava[pedejais vacietis],resnais putns ar sauro pieri,un tu ar izteicienu ka vins strada lielveikala!To ka ta nav patiesiba es tocna zinu,bet interesanti kam in izdevigi cali ta ap irst.Tas nav vienkarsi tapat. te ir zemteksts...Domaju....!
Nu aptirst es nevienu spēlētāju negribu - katrs iet laukumā un spēlē kā māk. Vienam sanāk labāk, citam sliktāk, bet pie tā, ka daudzi no viņiem īsti nevienam klubam nav vajadzīgi, drīzāk vainīga ir jaunatnes basketbolistu sagatavošanas sistēma kā viņi paši. Kā teicu - nekā personiska ne pret Kalvi, ne citiem špīleriem - tas vienkārši bija piemērs.
Bet nu reizēm vienam otram knapi viduvējam pašmāju klubu špīlerim šķiet, ka viņš ir megazvaigzne un tiem nu gan ragu nolīdzināšanai epitetus nevajag taupīt. Manuprāt, daži tādi ir arī pašreizējā BKV sastāvā (uzreiz piebilde - šī piebilde nav par EK )
, 2010-10-23 23:50, pirms 14 gadiem
Eirokausos buus smagi, ja sitaa turpinaas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-25 11:57, pirms 14 gadiem
Andersonam kaut cik straada uzbrukums,bet aizsardziiba vinsh ir 0.