Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:107, Did:0, useCase: 3
Autors: Pēteris Neimanis

"Ventspils" uzvar arī Tartu un spēlēs BBL finālā

"Ventspils" uzvar arī Tartu un spēlēs BBL finālā
Uz grozu dodas Māris Gulbis
Foto: bkventspils.lv

Baltijas Basketbola līgas pusfināla atbildes spēlē BK "Ventspils" basketbolisti viesos ar 76:72 pieveica "TU/Rock" komandu, divu spēļu summā uzvarot ar +29 un otro reizi pēdējo trīs sezonu laikā iekļūstot finālā. Komandas kas nāks pretī tajā, kļūs zināma Lietuvas "Šiauliai" un "Juventus" cīņā.

Komandas vēl nebija nospēlējušas pusotru minūti, kad Robertam Štelmaheram jau bija jāpieprasa minūtes pārtraukums – tik vāji spēli iesāka ventspilnieki. Neprecīzi metieni, kļūda un 0:7. Pēc apspriedes ventspilnieki pamazām uzlaboja savu spēli, vispirms jau sākot ar uzbrukumu, un, galvenais, ka tālāk sāncenšus vairs neatlaida. Ceturtdaļas beigas izvērsās ļoti interesantas. Astoņas sekundes līdz tās beigām Žanis Peiners realizēja divus soda metienus, bet sekundi līdz pārtraukumam veterāns Valmo Krīsa, uzskrienot Dāvim Lejasmieram iežēlināja tiesnešus un tika pie saviem diviem metieniem. Precīzs bija viens, bet arī ventspilniekiem izdevās atbildēt ar metienu, un Peiners pat trāpīja no laukuma centra, taču metiens tika izdarīts mirkli par vēlu – 18:24 pēc desmit minūtēm.

Otrā ceturtdaļa sākās ar Mārtiņa Meiera un Peinera četriem punktiem, bet turpinājās ar tālmetieniem no Janičenoka un atkal Peinera, pēc kuriem tablo jau rādīja 30:30. Diemžēl skriešana tādā tempā radīja robus aizsardzībā, un divas reizes uz tālmetienu līnijas viens palika Tanels Soks, abas reizes arī metienus realizējot. Soks šajā ceturtdaļā trāpīja arī trešo reizi, bet BK "Ventspils” lika pretī Niko Gikasa trīs trāpījumus un divas piespēles (Gulbim tālmetienam, Meieram uz groza apakšu). Neskatoties uz biklo sākumu, pirmo puslaiku savā labā tomēr noslēdza ventspilnieki – 43:41 un +27 divu spēļu summā!

Pirmajā puslaikā "TU/Rock" labi parādīja, ko nozīmē spēlēt mājās, ar 50% precizitāti realizējot tālmetienus un 14 no 25 divpunktniekiem. Ventspilnieki lika pretī agresivitāti un tika pie 14 soda metieniem, no kuriem mērķi sasniedza 11. Turklāt komanda bija pieļāvusi vien divas kļūdas, sāncenšiem piespiežot kļūdīties piecreiz. Tomēr skaidrs, ka lielākās rezerves slēpās aizsardzībā – ielaists 41 puslaikā, kamēr Ventspili igauņi visā mačā guva 49. Otro puslaiku vajadzēja sākt tā, lai mājiniekiem pat nenāktu galvā domas par brīnumainu izglābšanos divu spēļu summā.

Diemžēl šādu plānu īstenot neizdevās, un atkal ātri vien nācās pieprasīt minūtes pārtraukumu. Mājinieki ar Janara Talta un Krīsas pūlēm sameta 11 punktus, uz kuriem ventspilnieki atbildēja tikai ar diviem no Artjoma Butjankovam, un mājiniekiem atkal bija +7. Viesu sauso periodu ar skaitu caurgājienu apturēja Peiners, bet tūlītēja turpinājuma šim veiksmes stāstam nebija. Komandu pa īstam atmodināja Māra Gulbja pieci punkti pēc kārtas, lai gan spēlētāju darbība aizsardzība joprojām laiku pa laikam lika treneriem laukuma malā eksplodēt.

Tomēr pēdējo ceturtdaļu BK "Ventspils” sagaidīja ar +1 (60:59) un ļoti labām izredzēm divu spēļu summā. Ceturtās sākums jau pavisam skaidri lika saprast, ka igauņu šajā BBL finālā nebūs – BK "Ventspils” sāka ar izrāvienu 12:3, panākot jau desmit punktu pārsvaru 72:62. Atlikušajā laikā mājinieki gan prata pietuvoties, taču atņemt uzvaru ventspilnieki neļāva. 76:72, bet divu spēļu summā 150:121, un otro reizi trīs sezonu laikā iekarots BBL fināls.

Finālā pretī nāks lietuviešu "Šiauliai” un "Juventus” divcīņas uzvarētāji. Pirmajā spēlē ar 63:59 pārāki bija Šauļu basketbolisti, tiesa otro spēli 22. martā komandas aizvadīs Utenā.

BBL pusfināls, 17. marts

TU/Rock - Ventspils 72:76 (24:18, 17:25, 18:17, 13:16)
TU/Rock: Talts 20 (10ab), Krīsa 14, Soks 11 (5rp), Toome 8, Pečukevičs 5, Petrukonis 5, Kurbass 3, Eihfuss 2, Doroņins 2, Suts 2, Meisters
Ventspils: Meiers 15, Peiners 11, Gulbis 11, Ate 10, Janičenoks 7, Gikass 6, Gants 5, Butjankovs 5, Lejasmeiers 4, Vairogs 1, Gražulis 1, Kanbergs

Spēles statistika

TU/Rock#Ventspils
19/40 (48%)2p.20/41 (48%)
9/22 (41%)3p.7/16(44%)
7/11 (64%)1p.15/22 (68%)
36 (8)AB (uzbr.)33 (6)
17RP17
2PB7
2Bloki6
22Piezīmes18
10Kļūdas5

BBL pusfināla kalendārs

KomandasPirmā spēleOtrā spēle
Ventspils – TU/Rock74:4972:79
Šiauliai – Juventus73:6922.03. 18:30

Izmantotie resursi:
Baltic Basketball League


, 2015-03-17 20:09, pirms 10 gadiem
This is the real deal
, 2015-03-17 20:13, pirms 10 gadiem
Paredzama uzvara, visā visumā garlaicīga spēle, protams tāpat apsveicu BKV fanus
, 2015-03-17 20:13, pirms 10 gadiem
Malači,tagad tik jāgaida pretinieks un jāņem fināls!
, 2015-03-17 20:16, pirms 10 gadiem
Super, ka tika finālā. Ja finālā pretī stāsies Juventus, tad Ventspils uzvarēs, ja Šauļi, tad grūtāk būs.
, 2015-03-17 20:17, pirms 10 gadiem
BBL finaalaa jaabuut pilnai hallei, gluzhi kaa pirms 2 gadiem, kad BKV kljuva par BBL cempioniem
, 2015-03-17 20:24, pirms 10 gadiem
Tagad deretu Sauliem atriebties par pagajoso sezonu!!
, 2015-03-17 20:24, pirms 10 gadiem
Un jaatved tas baltijas kauss atpakal uz Ventspili
, 2015-03-17 20:29, pirms 10 gadiem
Prieks gan par uzvaru šovakar, gan par tikšanu finālā! Vismaz igauņus vēl pagaidām basketā spējam nokost
, 2015-03-17 20:29, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: BBL finaalaa jaabuut pilnai hallei, gluzhi kaa pirms 2 gadiem, kad BKV kljuva par BBL cempioniem
kāda sistēma finālā? 1 spēle random vietā vai 2 spēļu summa?
, 2015-03-17 20:30, pirms 10 gadiem
skatījos tai watch saraustītajā 3. strīmā, intrigas nebija- par interesantu LBL finale !
, 2015-03-17 20:30, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: kāda sistēma finālā? 1 spēle random vietā vai 2 spēļu summa?
divu speelu summa noteikts uzvaretaaju
, 2015-03-17 20:30, pirms 10 gadiem
galvenais pirmo speli normaali nospeleet
, 2015-03-17 20:32, pirms 10 gadiem
Itka jau super ka tikam finala!! bet nu taa spele vel krietni ir jauzlabo, sija spele daudz reizes likas ka nav komunikacija starp museejiem..
, 2015-03-17 20:33, pirms 10 gadiem
un citreiz kadam Peineram vajadzetu uz sevim uznemties speeli, jo taa komandas spele citreiz nekam neder.. nu tas man viedoklis
, 2015-03-17 20:35, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: Itka jau super ka tikam finala!! bet nu taa spele vel krietni ir jauzlabo, sija spele daudz reizes likas ka nav komunikacija starp museejiem..
Šo spēli tak var droši neuztvert par mērauklu kādam sniegumam šajā brīdī. Spēli, raujot ar +25, nopietni aizvadīt nav iespējams.
, 2015-03-17 20:36, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: un citreiz kadam Peineram vajadzetu uz sevim uznemties speeli, jo taa komandas spele citreiz nekam neder.. nu tas man viedoklis
Tas nav iespējams pie Štelmahera.
, 2015-03-17 20:36, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: un citreiz kadam Peineram vajadzetu uz sevim uznemties speeli, jo taa komandas spele citreiz nekam neder.. nu tas man viedoklis
tāda ir tā sistēma, var tikai to, ko Štelmahers atļauj, atceros spēles sākumā, kad Gkikas sev izkārtoja un uzmeta pustālo Štelmahers par to viņu lamāja, kamēr pie citiem treneriem viņam neaizrādīto par to
, 2015-03-17 20:40, pirms 10 gadiem
Malači! Tagad par zeltu!
, 2015-03-17 20:40, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Tas nav iespējams pie Štelmahera.
nu stulbi ka taa, liekas tas Stelmahers parspilee nedaudz ar savu stingro sisteemu
, 2015-03-17 20:41, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Šo spēli tak var droši neuztvert par mērauklu kādam sniegumam šajā brīdī. Spēli, raujot ar +25, nopietni aizvadīt nav iespējams.
nu jaa, tas tiesa.. bet nu vispar kops izstajaamies eirokausa, vairs nav tas speles uzbrukuma.. varbut Cetmena faktors.
, 2015-03-17 20:41, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: nu stulbi ka taa, liekas tas Stelmahers parspilee nedaudz ar savu stingro sisteemu
ne par velti līderi komandu pamat katru gadu
, 2015-03-17 20:42, pirms 10 gadiem
Ventspils: Meiers 15, Peienrs 11,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-17 20:47, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: ne par velti līderi komandu pamat katru gadu
nu ta nu gan nav. vnk lideriem citur piedava daudz vairakas naudas
, 2015-03-17 20:48, pirms 10 gadiem
Jāņem tituls, citu variantu nav. ☺
, 2015-03-17 20:48, pirms 10 gadiem
kristaps212409 rakstīja: VEF LBL 2015 Champion!!!!
dziivosim redzeesim, Es lieku uz Ventspili 7 speles
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs
, 2015-03-17 20:54, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: mēs tak katrs uz savu liekam, es uz VEF protams 4-1 vai 4-2, VEF ir pārspēks gandrīz katrā pozīcijā, izņemot centra, tur vienādi un abiem 4nr. nav diez ko labi
nekads jums tur parspeks nav, ja nu vienigi Timma un Robinsons..
, 2015-03-17 20:55, pirms 10 gadiem
nezinu ka jums bet si gada finals nu protams ja BKV un vefs tiks, bus loti aizraujoss. bus sivaaka cina , neka tas bija pagajoso sezonu, kad BKV bez pretestibas pacela kausu
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs
, 2015-03-17 20:58, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: nezinu ka jums bet si gada finals nu protams ja BKV un vefs tiks, bus loti aizraujoss. bus sivaaka cina , neka tas bija pagajoso sezonu, kad BKV bez pretestibas pacela kausu
Pacēla jau pamatoti, bija spēcīgākie finālā
, 2015-03-17 20:59, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: nu ta nu gan nav. vnk lideriem citur piedava daudz vairakas naudas
Tas ir tas, ko Tev stāsta draugi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-17 21:03, pirms 10 gadiem
weedsmoker rakstīja: Ne vefs ne ventspils vel nav iekljuvushi LBL finala,idioti
loģiski padomā, kurš izsitīs? Vienīgā, kas ko var izdarīt ir Liepāja, bet nervus pakutināt Jēkabpils, esi reālists, šosezon nekas nemainīsies
, 2015-03-17 21:08, pirms 10 gadiem
ventini malaci stabili iekluva bbl finala.

tapat turet ari tur un zelts bus musu!!!!!
, 2015-03-17 21:11, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: mēs tak katrs uz savu liekam, es uz VEF protams 4-1 vai 4-2, VEF ir pārspēks gandrīz katrā pozīcijā, izņemot centra, tur vienādi un abiem 4nr. nav diez ko labi
atkal tas iiblis te ar savu muzhigo jefu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-17 21:17, pirms 10 gadiem
Rakstā Žaņa uzvārds sastopams trīs variantos: Peiners, Peinars un Peienrs
, 2015-03-17 21:18, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: saspēles vadītāji labāki, otrie numuri labāki un trešie arī, bet nu pietiks par to
lauerijs ir katastrofa jefiniem. jakovics - ventpils izireta leimana limeni,
otrie numuri vafelem ir traumeti taka isti tur pat nav speletaju, taka gruti salidzinat ja nemam arturs strelnieks pret janicenoku tad laikam tomer 99,9999% liktu ka janicenoks labaks.
treshie numuri - jau pagajushogad barnijs paradija ka ir labaks par timmu, pie ta ari paliekam. ceturtie numuri - butjankovs plus gulbi es teiktu ka izskatas labak neka slotaskats arturs berzins plus laikam mejeris. grants plus meiers >>>>labaki par zaki+bambu.(ja kadam ta neliekas tad meiers jau 18 gadu vecuma izkonkureja jau samera pieredzejusho zaki plus grants pagajushoseznon ari zaki beigas izkonkureja).
respektivi 4:1 ventspils laba ja pashi nelaidis luni.
, 2015-03-17 21:19, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Kanbergs atnāca uz BKV un pazuda! Jelgavā vismaz minūtes dabūja, varbūt vajadzēja iet uz Baronu?

Bet kopumā BKV malači, cīnās , vismaz sētas turnīrā kaut ko vinnēs, kāds prieks būs faniem!
kanbergs nu nav tas kurs baigi vareja ceret uz minutem laukuma. ventpili jau spelejis ne vienu vien gadu.
, 2015-03-17 21:20, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Kanbergs atnāca uz BKV un pazuda! Jelgavā vismaz minūtes dabūja, varbūt vajadzēja iet uz Baronu?

Bet kopumā BKV malači, cīnās , vismaz sētas turnīrā kaut ko vinnēs, kāds prieks būs faniem!
runajot par jefinjiem tad ka jau jefinji pat sava urlu musarturnira ierij konstanti katra spele un neko nesasniedz ka parasti
, 2015-03-17 21:25, pirms 10 gadiem
valdemaars rakstīja: lauerijs ir katastrofa jefiniem. jakovics - ventpils izireta leimana limeni,
otrie numuri vafelem ir traumeti taka isti tur pat nav speletaju, taka gruti salidzinat ja nemam arturs strelnieks pret janicenoku tad laikam tomer 99,9999% liktu ka janicenoks labaks.
treshie numuri - jau pagajushogad barnijs paradija ka ir labaks par timmu, pie ta ari paliekam. ceturtie numuri - butjankovs plus gulbi es teiktu ka izskatas labak neka slotaskats arturs berzins plus laikam mejeris. grants plus meiers >>>>labaki par zaki+bambu.(ja kadam ta neliekas tad meiers jau 18 gadu vecuma izkonkureja jau samera pieredzejusho zaki plus grants pagajushoseznon ari zaki beigas izkonkureja).
respektivi 4:1 ventspils laba ja pashi nelaidis luni.
Tu vispār saviem murgiem tici?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-17 21:32, pirms 10 gadiem
valdemaars rakstīja: runajot par jefinjiem tad ka jau jefinji pat sava urlu musarturnira ierij konstanti katra spele un neko nesasniedz ka parasti
Peedeejaa speelee ierija LOKOMOTIV un VEF ciinaas par iekluusanu 8niekaa, nevis kaa, piemeram, Cmoki, kuri zaudee visiem peec kartas un uz neko nepretendee.
Un iemacies pieturzimes lietot - izskataas, ka skolaa esi pelniijis 2niekus latv. valodas stundaas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-17 21:36, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: es zinu, ko viņš var un kādas minūtes spēlējis, es zinu vairāk nekā Tu! Kanbergs ir nenovērtēts spēlētājs, kas Jelgavā pierādīja savu lietderību, turklāt, cik gan laikā, kad viņš bija Jelgavā nopietns tas klubs bija ir uz jautājuma zīmes.

Un nelieciet man Mīnusus, viss ko rakstu ir Patiesība! BKV ir mazs klubs, kam jāpriecās par to,kā tas viss ir un mazajam BKV fanam jāpriecājas, ka ir tāds klubs. Mīnuss ir : TALANTU , JAUNO talantu attīstība NAV!
runajot par kanbergu vinji kopa ar jani strelnieku un oskaru virsi bija ventpisl augstskolas vilceji un gan virsis gan kanbergs bija un ir labi basketbolisti bet ne eiropas kausa limenim. prieksh lbl ir pat loti ok.
, 2015-03-17 21:38, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Tas ir tas, ko Tev stāsta draugi?
Lembergs to teica!
, 2015-03-17 21:41, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: es zinu, ko viņš var un kādas minūtes spēlējis, es zinu vairāk nekā Tu! Kanbergs ir nenovērtēts spēlētājs, kas Jelgavā pierādīja savu lietderību, turklāt, cik gan laikā, kad viņš bija Jelgavā nopietns tas klubs bija ir uz jautājuma zīmes.

Un nelieciet man Mīnusus, viss ko rakstu ir Patiesība! BKV ir mazs klubs, kam jāpriecās par to,kā tas viss ir un mazajam BKV fanam jāpriecājas, ka ir tāds klubs. Mīnuss ir : TALANTU , JAUNO talantu attīstība NAV!
Kaa tad nav, paskaties cik Ventspils nav izaudzinaajusi labus lv basketbolistus
, 2015-03-17 21:41, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Peedeejaa speelee ierija LOKOMOTIV un VEF ciinaas par iekluusanu 8niekaa, nevis kaa, piemeram, Cmoki, kuri zaudee visiem peec kartas un uz neko nepretendee.
Un iemacies pieturzimes lietot - izskataas, ka skolaa esi pelniijis 2niekus latv. valodas stundaas.
pedeja spele spele kur lokomotive pec saspringtas eiropas kausu speles gribeja atputinat visu sastavu un speelja ar 10% jaudu un pedejas 5 minutes tikai pateicoties pec kartas iepuljitiem 4 ziliem trinjiem pret deli vefs par paris punktiem vinneja, atradushi par ko lielities
paskatisimies kas bus ja atkal ieklus loti gaiditaja 8 vieta sava konference
ieris atkal no himkiem ar kadiem 30 punktiem maca astodalfinala
vefs vtb liga ir ka saldus lbl. komanda bez jegas un logikas un strategijas. kaut gan saldum jasaka ka logika un jega ir daudzreiz vairak saskatama.
, 2015-03-17 21:55, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: Lembergs to teica!
oi, Lembergs ne to vien stāsta
, 2015-03-17 21:56, pirms 10 gadiem
valdemaars rakstīja: pedeja spele spele kur lokomotive pec saspringtas eiropas kausu speles gribeja atputinat visu sastavu un speelja ar 10% jaudu un pedejas 5 minutes tikai pateicoties pec kartas iepuljitiem 4 ziliem trinjiem pret deli vefs par paris punktiem vinneja, atradushi par ko lielities
paskatisimies kas bus ja atkal ieklus loti gaiditaja 8 vieta sava konference
ieris atkal no himkiem ar kadiem 30 punktiem maca astodalfinala
vefs vtb liga ir ka saldus lbl. komanda bez jegas un logikas un strategijas. kaut gan saldum jasaka ka logika un jega ir daudzreiz vairak saskatama.
Ja jau VEF ir kaa Saldus, tikai VTB liigaa, kaapeec tad vinji nav peedeejaa vietaa VTB, bet ciinaas par iekluusanu izslegsanas speelees? Te nu nonaci pats ar sevi pretrunaas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-17 22:11, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: oi, Lembergs ne to vien stāsta
Ventspils gribeja Timmu ar Zaki paturet, bet vefs viniem piesolija par 30% vairaak algas
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs
, 2015-03-17 22:16, pirms 10 gadiem
Tagad jāņem BBL kauss un LBL zelts, tad sezonu varēs uzskatīt par daudzmaz izdevušos, lai arī nedaudz škrobe, ka netika EK no grupas ārā...

LBL finālā, ja VEFs vispār tiks paredzu 4-1, 4-2 BKV labā, kā nekā sastāvs daudz labāks.
, 2015-03-17 22:17, pirms 10 gadiem
bubba rakstīja: Tagad jāņem BBL kauss un LBL zelts, tad sezonu varēs uzskatīt par daudzmaz izdevušos, lai arī nedaudz škrobe, ka netika EK no grupas ārā...

LBL finālā, ja VEFs vispār tiks paredzu 4-1, 4-2 BKV labā, kā nekā sastāvs daudz labāks.
tas par to sastāvu labs joks

Bet ja nopietni, kas tavuprāt patraucēja EK? Tomēr vienlīdzīgāka grupa
, 2015-03-17 22:20, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: piemērus nosauc? Pinete ?
oij veciit tad man visu dienu vajadzeetu uzskaitiit, bet nu Strelnieks,Blums,Zakis,Meiers to pasu Timmu un A.Berzinu, A. Strelnieku un t.t.t
Slēpts komentārs: Kā Tev iet, Bērziņ?
, 2015-03-17 22:22, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: nav tik daudz, cik dzirdēts, tad Zaķa cipars īpaši lielāks nav par BKV piesolīto
bet nu lielaks bija, un tpc aizskreeja prom
, 2015-03-17 22:23, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: tas par to sastāvu labs joks

Bet ja nopietni, kas tavuprāt patraucēja EK? Tomēr vienlīdzīgāka grupa
Pietrūka gudrs treneris spēles izskaņā. Vairākas EK spēles tika zaudētas pēdējā ceturtdaļā ar muļķīgām maiņām un taktisko putrojumu... Tas arī izsķīra BKV likteni.

Tagad atliek izpildīt minimālo uzdevumu, BBL un LBL zelts. Ja tas arī tiks izdarīts, vienalga sezonu vērtēšu kā neitrālu , ne izdevušos.
, 2015-03-17 22:24, pirms 10 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Esmu 110% pārliecināts, ka Timmam šajā karjeras posmā nauda ir pilnīgi pie kājas, galvenais bija tikt uz komandu, kur var izpausties. BKV viņš drošvien paliktu tikai par pus citronu.
Zaķim 30% vairāk? Vairāk par ko? Par sviestmaizi? Nevaru iedomāties, ka VEF pēkšņi būtu gatavi maksāt vairāk tikai, lai dabūtu nepārliecinošu latvieti komandā.
palasi - Lembergs: "VEF piedāvāja Timmam par 30% lielāku...
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs
, 2015-03-17 22:26, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Man kaut kā šķiet, ka EK pievīla Bārnīsa piesaistīšana, kā tev liekas?
es tur piekritiisu, biju gaidiijis no Barnisa lidera statusu komandaa, bet nu nekaa .. svaki calis speleeja eirokausos, pat atceros tgd ka vins divas speles sapisa galotnee
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs
Slēpts komentārs: Kā Tev iet, Bērziņ?
, 2015-03-17 22:27, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Zaķa gadījumā man vairāk šķiet, ka viņš vēlējās vidi pamainīt, jo nu domāju, ka maksimumu BKV jau bija sasniedzis
vrb sajuta ka Grants vinu izkonkureeja un aiztinaas prom
, 2015-03-17 22:27, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: es tur piekritiisu, biju gaidiijis no Barnisa lidera statusu komandaa, bet nu nekaa .. svaki calis speleeja eirokausos, pat atceros tgd ka vins divas speles sapisa galotnee
Cik atceros jā, EK vispār blāvs bija, lai gan vajadzēja, lai pavelk
, 2015-03-17 22:28, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: piemērus nosauc? Pinete ?
tiri ta jautajums, tu reali ari ta izskaties ka bilde?

atver acis un paskaties cik venptils bijusho speltaju spele lbl.
un ventspils ir latvijas mazpilseta ar reali 2 nu max 3 vidusskolam no kurienes var nemt speletajus.
, labi lai tev nav jacakarejas uzskatishu ta uz apmeram - saksim ar muzhigi otrajiem valsts naudas teretajiem - vef - no speletajiem - timma, strelenieks, berzins, zakis, ari kohs.
no treneriem kosushkins. - 6 purni.
no liepajas - jurevicus, blauss, liemanis. / helmanis. - 4 purni.
no jurmalas - jonats, gromovs, ozols, pinete, coders, jeromanovs, laksa, no treneriem vecvagars - 8 purni.
jekabpils - veselovs, shtelmahers, virsis, sokolovs un valeiko. - 5 purni
barons - cipruss, mateo kedzo delj speleshanas ventspili ir zinams un pats galvanovskis, ja maz tikai tagad 3 purni.nesen vel bija kalve.
jelgava - tikai lomazs - viens bet kartigs purns
valmiera ari tikai apsitis palicis.
un vel daudz dazadi pa visu pasauli peras.
, 2015-03-17 22:28, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: vrb sajuta ka Grants vinu izkonkureeja un aiztinaas prom
Tā jau arī bija, tagad nevar salīdzināt kā pērn spēlēja, vēl atceros, ka finālā dažās epizodes Pasečņiks viņu apspēlēja
, 2015-03-17 22:29, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Cik atceros jā, EK vispār blāvs bija, lai gan vajadzēja, lai pavelk
calim nedaudz sakaapa un luk rezultaats.. vai arii vnk nebija gatavs uzkapt uz tadu limeni..
, 2015-03-17 22:30, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Man kaut kā šķiet, ka EK pievīla Bārnīsa piesaistīšana, kā tev liekas?
Jau citos rakstos par BKV esmu minējis, ka BKV ar Bārniju ir iegrābušies. Turklāt vēl arī nākamsezon viņš būs...
EK līmeni nevilka vispār. Sasteigti metieni, kļūdaini lēmumi, šausmas..
Tad jau labāk varēja paturēt M.Laksu , kam vismaz ir stabils metiens no distances un ir tendēts spēlēt komandas spēli.
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs
, 2015-03-17 22:31, pirms 10 gadiem
bubba rakstīja: Jau citos rakstos par BKV esmu minējis, ka BKV ar Bārniju ir iegrābušies. Turklāt vēl arī nākamsezon viņš būs...
EK līmeni nevilka vispār. Sasteigti metieni, kļūdaini lēmumi, šausmas..
Tad jau labāk varēja paturēt M.Laksu , kam vismaz ir stabils metiens no distances un ir tendēts spēlēt komandas spēli.
Tas gan, Laksa būtu noderīgāks, laikam pirmajā spēlē pret somiem Bārnīss ar visiem strīdējās gan treneri,gan komandas biedriem vai tā bija spēle pret VEF, neatceros
, 2015-03-17 22:32, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Drīzāk otrais variants, tomēr no LBL un BBL uzreiz uz EK uzlēkt ļoti grūti izdarīt
noteikti! Barnisa vieta butu panemusi kadu kartigu atletisku melni, vai ari kadu Freimani meginajusi piesaistiit.
, 2015-03-17 22:35, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: noteikti! Barnisa vieta butu panemusi kadu kartigu atletisku melni, vai ari kadu Freimani meginajusi piesaistiit.
Freimani jā, ja kā Kalev spēlētu, tad viennozīmīgi vilktu EK, tik Šķiet Bārnīss nebija 4 nr.
, 2015-03-17 22:36, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Cik atceros jā, EK vispār blāvs bija, lai gan vajadzēja, lai pavelk
nu vins speleja savu speli, vairak vajadzeja laut inmprovizet, tad varbut labak ari butu, bet reali nu nebija jau tas sastavs lai ipashi cinitos par baigam vietam eiropas kausa nu labi ka no grupas vareja izklut tas nu mierigi bija, pashi nocakarejas. plus es no pasha sakuma teicu ka vajadzeja vel vienu nigeru no sakuma kas mestu punktus. cetmens viens nepavilka komanda ari daudz kludas visuma taisija. tas ari ietekmeja rezultatu. un nebija stabilu meteju ka ari saspele samera vienveidiga.
, 2015-03-17 22:36, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tas gan, Laksa būtu noderīgāks, laikam pirmajā spēlē pret somiem Bārnīss ar visiem strīdējās gan treneri,gan komandas biedriem vai tā bija spēle pret VEF, neatceros
Tad Barniss ir tas nemiera celajs komanda?
, 2015-03-17 22:38, pirms 10 gadiem
jo nesen dzirdeju ka Ventspili mikro klimats ir loti sabojats del kada speletaaja ..
, 2015-03-17 22:38, pirms 10 gadiem
kops izstasanas no eirokausa
, 2015-03-17 22:39, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: Tad Barniss ir tas nemiera celajs komanda?
Nē, vienkārši bija tādas interesantas epizodes, tagad jau vairs nav tādas
, 2015-03-17 22:39, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Freimani jā, ja kā Kalev spēlētu, tad viennozīmīgi vilktu EK, tik Šķiet Bārnīss nebija 4 nr.
BKV īstu 4.nr nav nu jau kādus pāris gadus. Tur tiek regulāri likti trešie numuri.
, 2015-03-17 22:39, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: calim nedaudz sakaapa un luk rezultaats.. vai arii vnk nebija gatavs uzkapt uz tadu limeni..
kaut kas notika ar metienu, man liekas dzeks ir no tiem kam vajag laut spelt ar bumbu tad butu labak, ne visi var spelet labi bez bumbas un iemest tikai tad kad nu iedod bumbu. jekabpili timmu apsleleja konkreti. tagad var redzet ka fiziski ir labaks, bet nelauj jau spelet un vins nav tads izreikts snaiperis un komanda pec idejas vinja pozicija ir super snaiperis gulbis taka jarada kaut kas cits man liekas lidz galam nav izdomats vel un saprasts kas isti ir laukuma jadara.
, 2015-03-17 22:40, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Nē, vienkārši bija tādas interesantas epizodes, tagad jau vairs nav tādas
jaa vins paris speles tiesam jociigi speleja, it seviski uz beigam,. gan jau vnk no tizluma un nespejas pavilkt to limeni.
, 2015-03-17 22:40, pirms 10 gadiem
valdemaars rakstīja: kaut kas notika ar metienu, man liekas dzeks ir no tiem kam vajag laut spelt ar bumbu tad butu labak, ne visi var spelet labi bez bumbas un iemest tikai tad kad nu iedod bumbu. jekabpili timmu apsleleja konkreti. tagad var redzet ka fiziski ir labaks, bet nelauj jau spelet un vins nav tads izreikts snaiperis un komanda pec idejas vinja pozicija ir super snaiperis gulbis taka jarada kaut kas cits man liekas lidz galam nav izdomats vel un saprasts kas isti ir laukuma jadara.
jaa pagajoso gadu Barnis tiesam bija labaks par Timmu, vrb tiesam pie vainas Stelmis ka Barniss tik sudigi nokapaaja..
, 2015-03-17 22:41, pirms 10 gadiem
valdemaars rakstīja: kaut kas notika ar metienu, man liekas dzeks ir no tiem kam vajag laut spelt ar bumbu tad butu labak, ne visi var spelet labi bez bumbas un iemest tikai tad kad nu iedod bumbu. jekabpili timmu apsleleja konkreti. tagad var redzet ka fiziski ir labaks, bet nelauj jau spelet un vins nav tads izreikts snaiperis un komanda pec idejas vinja pozicija ir super snaiperis gulbis taka jarada kaut kas cits man liekas lidz galam nav izdomats vel un saprasts kas isti ir laukuma jadara.
cik nu supersnaiperis... tāds pats kā Bārnijs, caurums aizsardzībā un garām-puļītājs uzbrukumā..
, 2015-03-17 22:42, pirms 10 gadiem
bubba rakstīja: Jau citos rakstos par BKV esmu minējis, ka BKV ar Bārniju ir iegrābušies. Turklāt vēl arī nākamsezon viņš būs...
EK līmeni nevilka vispār. Sasteigti metieni, kļūdaini lēmumi, šausmas..
Tad jau labāk varēja paturēt M.Laksu , kam vismaz ir stabils metiens no distances un ir tendēts spēlēt komandas spēli.
barniss ir simtreiz labaks induviduali par laksu, ja metiena zinja vinji ir lidzigi. barnijam man liekas nav isti atrasta vinja vieta komanda, bet kad vinja nav uzskatami var redzet ka ir pilnigs pzdc. respektivi vins labi arbojas ari bez bumbas bet principa vins ir speltajs kam jataisa rezultats bet vins ir ielikts tipa kaut kada bezjedziga poza no kuras nav iespejams izcelties.
, 2015-03-17 22:43, pirms 10 gadiem
Stelmaheram tiesam vajadzetu paris speletajiem atlaut spelet uz sevim tapat ka dazi to dara vefinaa
, 2015-03-17 22:44, pirms 10 gadiem
valdemaars rakstīja: barniss ir simtreiz labaks induviduali par laksu, ja metiena zinja vinji ir lidzigi. barnijam man liekas nav isti atrasta vinja vieta komanda, bet kad vinja nav uzskatami var redzet ka ir pilnigs pzdc. respektivi vins labi arbojas ari bez bumbas bet principa vins ir speltajs kam jataisa rezultats bet vins ir ielikts tipa kaut kada bezjedziga poza no kuras nav iespejams izcelties.
Varbūt tev taisnība. Pieļauju, ka šis Štelmahera 50 punktu aizsardzības basketbols ne visiem spēlētājiem ir parocīgs
, 2015-03-17 22:47, pirms 10 gadiem
bubba rakstīja: Varbūt tev taisnība. Pieļauju, ka šis Štelmahera 50 punktu aizsardzības basketbols ne visiem spēlētājiem ir parocīgs
varētu tā būt, jo tomēr tas stils ir specifisks....Ja nākotnē Štelmahers spēs pacelt uzbrukumu, tad kļūs labāks treneris
, 2015-03-17 22:50, pirms 10 gadiem
bubba rakstīja: cik nu supersnaiperis... tāds pats kā Bārnijs, caurums aizsardzībā un garām-puļītājs uzbrukumā..
es teiktu ka ja butu izspeles uz vinju normalas tad reuzltats butu. lieta tada ka vins jau dara vairak to ko nevajag neka to ko vajadzetu.
precizitate no trinja ir ok, es te nerunaju tipa kad iedo bumbu un shis ai neko darit padrible un no vienas kajas kustiba mauc pa stipu, tas nekam neder.
barnijam atkal jadod spelet ar bumbu lai jut speli, tad kaut kas bus, ja tipa spele ka tagad kad izmanto ka speka uzbruceju aizsargu tad jegas nav. vinja trumpis ir spele posta apspeleshana ar seju pret grozu.
, 2015-03-17 22:54, pirms 10 gadiem
valdemaars rakstīja: es teiktu ka ja butu izspeles uz vinju normalas tad reuzltats butu. lieta tada ka vins jau dara vairak to ko nevajag neka to ko vajadzetu.
precizitate no trinja ir ok, es te nerunaju tipa kad iedo bumbu un shis ai neko darit padrible un no vienas kajas kustiba mauc pa stipu, tas nekam neder.
barnijam atkal jadod spelet ar bumbu lai jut speli, tad kaut kas bus, ja tipa spele ka tagad kad izmanto ka speka uzbruceju aizsargu tad jegas nav. vinja trumpis ir spele posta apspeleshana ar seju pret grozu.
Cik daudz EK redzēji, ka to izmantotu?
, 2015-03-17 22:58, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: Stelmaheram tiesam vajadzetu paris speletajiem atlaut spelet uz sevim tapat ka dazi to dara vefinaa
nu vefins nav raditajs ka vajadzetu
rezultati saka pretejo.
bet nu tas ka piemeram gulbi vajadzetu izmantot ka trispunktu meteju, barnisu ka speletaju posta izdevigos dulejos un apslelejot ar seju pret aizsargu tas ir fakts. ari ne grants ne meieris vispar netiek jedzigi izmantoti.
peineram ari nav atrasta vieta. gikas ir labs saspelnieks bet ari kaut ka bukse. artis ate pedeja laika spele ka es nezinu kaut kads skolnieks. vairogam jaspele caurgajienos bet nevis jamet tupi zilais parashutins beigas bet jaiet korpusa aizsargam un jamet pectam kad aizsargs uzsitis sodu. uz janicenoku iz jaizspele uz trini.
pustalais metiens sogad nav ka suga ventpilij vai nu pulji trini vai iet uz apakshu.
es teikshu ta fiziski komanda ir gatava lielam lietam, bet vajag morali to ari saprast. tagad tieks pselets liela mera tipa no serijas ja ir redzams ka vares nospiest pretinieku tad uzvaram beigas ja ir lidzigi tad jaskatas ka sakritis. neko lielu izskatas ka neviens nav gatavs vinnet kaut gan butu visas iespejas to izdarit.
, 2015-03-17 23:01, pirms 10 gadiem
valdemaars rakstīja: nu vefins nav raditajs ka vajadzetu
rezultati saka pretejo.
bet nu tas ka piemeram gulbi vajadzetu izmantot ka trispunktu meteju, barnisu ka speletaju posta izdevigos dulejos un apslelejot ar seju pret aizsargu tas ir fakts. ari ne grants ne meieris vispar netiek jedzigi izmantoti.
peineram ari nav atrasta vieta. gikas ir labs saspelnieks bet ari kaut ka bukse. artis ate pedeja laika spele ka es nezinu kaut kads skolnieks. vairogam jaspele caurgajienos bet nevis jamet tupi zilais parashutins beigas bet jaiet korpusa aizsargam un jamet pectam kad aizsargs uzsitis sodu. uz janicenoku iz jaizspele uz trini.
pustalais metiens sogad nav ka suga ventpilij vai nu pulji trini vai iet uz apakshu.
es teikshu ta fiziski komanda ir gatava lielam lietam, bet vajag morali to ari saprast. tagad tieks pselets liela mera tipa no serijas ja ir redzams ka vares nospiest pretinieku tad uzvaram beigas ja ir lidzigi tad jaskatas ka sakritis. neko lielu izskatas ka neviens nav gatavs vinnet kaut gan butu visas iespejas to izdarit.
pilniiba piekriitu tavam teiktajam!!
, 2015-03-17 23:02, pirms 10 gadiem
komanda ir laba, bet ttaa netiek jedzigi izmantota, varbut pie cita trenera tas izdotos?
, 2015-03-17 23:15, pirms 10 gadiem
Uz finalu vajadzetu tribines piepildit un kauss jadabu atpakal uz Ventspili
, 2015-03-17 23:16, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: komanda ir laba, bet ttaa netiek jedzigi izmantota, varbut pie cita trenera tas izdotos?
Pie Muiznieka butu tiri ok
, 2015-03-17 23:35, pirms 10 gadiem
valdemaars rakstīja: ventini malaci stabili iekluva bbl finala.

tapat turet ari tur un zelts bus musu!!!!!
piekrītu
, 2015-03-18 07:31, pirms 10 gadiem
Atšķirībā no pagāšsezonas mūs gaida 1 no interesentākiem un kvalitatīviem LBL finale + BBL finale un drīzāk arī VTB P/O
, 2015-03-18 07:43, pirms 10 gadiem
bet valdemāram jāiet sporta žurnālistikā, izdevuma pirmie metieni pat varētu būt pieprasīti, jo tādas pērles no autora īpašā redzes leņķa bieži negadās novērot, galvenais- neapkakāties uzreiz pēc 1 naveiksmes/ galvu- augstāk
, 2015-03-18 10:03, pirms 10 gadiem
valdemaars rakstīja: tiri ta jautajums, tu reali ari ta izskaties ka bilde?

atver acis un paskaties cik venptils bijusho speltaju spele lbl.
un ventspils ir latvijas mazpilseta ar reali 2 nu max 3 vidusskolam no kurienes var nemt speletajus.
, labi lai tev nav jacakarejas uzskatishu ta uz apmeram - saksim ar muzhigi otrajiem valsts naudas teretajiem - vef - no speletajiem - timma, strelenieks, berzins, zakis, ari kohs.
no treneriem kosushkins. - 6 purni.
no liepajas - jurevicus, blauss, liemanis. / helmanis. - 4 purni.
no jurmalas - jonats, gromovs, ozols, pinete, coders, jeromanovs, laksa, no treneriem vecvagars - 8 purni.
jekabpils - veselovs, shtelmahers, virsis, sokolovs un valeiko. - 5 purni
barons - cipruss, mateo kedzo delj speleshanas ventspili ir zinams un pats galvanovskis, ja maz tikai tagad 3 purni.nesen vel bija kalve.
jelgava - tikai lomazs - viens bet kartigs purns
valmiera ari tikai apsitis palicis.
un vel daudz dazadi pa visu pasauli peras.
Ha ha ha! Jurevičus un Ventspils, Valeiko un Ventspils, Timma un Ventspils utt? Tu ko? Jurevičus uz ventspili aizgāja, kad bija 23 gadus vecs (tāpat kā Ate šogad). Tad izrādās, ka viņu izaudzināja Ventspils? Smieklīgi. Timma profesionāli sāka spēlēt Baronā (1/2 sezona) un pirmo pilno - Liepājā! Vecvagars vai tik nenospēlēja Skonto (Bročos) un tad uz saviem 25 gadiem bija BKV? izaudzināt nozīmē to, ka spēlētājs Jaunatnē tiek gatavots "lielai" komandai, tad aizvada savas 2 sezonas pirmajā komandā, top par līderi un tad ir sasniedzis, teiksim, Eiropas klubu & LV izlases līmeni. Viss pārējais ir tikai "profesionāls" līgums ar klubu un tā izpilde. Nekāda audzināšana. Nemāni sevi!
Reāli BKV izaudzināja Zaķi, Buškevicu, J.Strēlnieku, A.Gražuli, I.Gromovu. Pārējie (kā Kanbergs) skaitījās BKV bet tikai skaitījās, bet reāli tika īrēti uz citiem klubiem, kur tad arī izauga!
Par BKV uzvaru - pelnīti un prieks, ka finālā atkal būs letiņi!
, 2015-03-18 10:05, pirms 10 gadiem
bubba rakstīja: BKV īstu 4.nr nav nu jau kādus pāris gadus. Tur tiek regulāri likti trešie numuri.
Kas ir A.Gražulis!? Izteikts 4.Nr, kurš, diemžēl, spēlēt netiek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-03-18 10:07, pirms 10 gadiem
valdemaars rakstīja: tiri ta jautajums, tu reali ari ta izskaties ka bilde?

atver acis un paskaties cik venptils bijusho speltaju spele lbl.
un ventspils ir latvijas mazpilseta ar reali 2 nu max 3 vidusskolam no kurienes var nemt speletajus.
, labi lai tev nav jacakarejas uzskatishu ta uz apmeram - saksim ar muzhigi otrajiem valsts naudas teretajiem - vef - no speletajiem - timma, strelenieks, berzins, zakis, ari kohs.
no treneriem kosushkins. - 6 purni.
no liepajas - jurevicus, blauss, liemanis. / helmanis. - 4 purni.
no jurmalas - jonats, gromovs, ozols, pinete, coders, jeromanovs, laksa, no treneriem vecvagars - 8 purni.
jekabpils - veselovs, shtelmahers, virsis, sokolovs un valeiko. - 5 purni
barons - cipruss, mateo kedzo delj speleshanas ventspili ir zinams un pats galvanovskis, ja maz tikai tagad 3 purni.nesen vel bija kalve.
jelgava - tikai lomazs - viens bet kartigs purns
valmiera ari tikai apsitis palicis.
un vel daudz dazadi pa visu pasauli peras.
Jā, šis labs tiešām... no pilsētas čempja jau ar varēji pielikt kādu

Man vispār sanāk tikai Buškevics, kuru nemaz nenosauci, ātrumā liekas vienīgais, kas no Vpils ir ticis līdz Eirolīgai
Nu un vēl varbūt Māris Ļaksa - tiesa gan es tā arī līdz šai dienai neesmu sapratis, vai piefiksējis - kurā mirklī viņš pazuda???

Pārējie tajā "listē" ir LBL prospekti

Teiksim vēl vairāk - Vpils pat pēc 20 gadu pastāvēšanas nav izaudzinājusi tik daudz pat laba LBL līmeņa prospektu kā savulaik to sezonās astoņās izdarīja Gulbenes Buki

Čaaaau