Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:107, Did:0, useCase: 3

"Valmiera" galotnē izsēj septiņu punktu pārsvaru un zaudē Tallinā

Agris Suveizda

"Valmiera" galotnē izsēj septiņu punktu pārsvaru un zaudē Tallinā
Artūrs Bērziņš
Foto: BK Valmiera

Sāpīgu neveiksmi Baltijas Basketbola līgā piedzīvoja "Valmiera"/"Ordo", kas galotnē bija vadībā ar septiņu punktu pārsvaru, tomēr mača izskaņā ar 79:80 atzina Igaunijas komandas Tallinas TLU "Kalev" pārākumu. Rezultatīvākie valmieriešiem bija Mārtiņš Laksa un Artūrs Bērziņš, kuri guva pa 14 punktiem.

Mājinieki sāka ar izrāvienu 8:0, bet valmierieši nekavējoties atbildēja ar savu un pēc Ervīna Jonāta tālmetiena ceturtajā minūtē jau bija priekšā ar 9:8. TLU "Kalev" gan atguva iniciatīvu, līdz pat puslaika beigām praktiski visu laiku atrodoties nelielā vadībā. Starpība gan nepārsniedza piecus punktus, un Tallinas komanda pārtraukumā starp puslaikiem devās ar 42:40.

Vēl otrā puslaika sākumā mājinieki pēc precīza tālmetiena bija vadībā ar trim punktiem (45:42), taču tad valmierieši, galvenokārt pateicoties Dāvja Rozīša un Jāņa Kaufmaņa pūlēm, četrās minūtēs guva 11 punktus pēc kārtas un lauza cīņas gaitu sev par labu (53:45). Pēc trim minūtēm TLU "Kalev" gan atguva vadību (57:56), bet tikai uz īsu brīdi – pēc 30 minūtēm viesiem bija piecu punktu pārsvars (65:60).

Ceturtās ceturtdaļas sākumā valmierieši ieguva arī astoņu punktu pārsvaru (68:60, 72:64), taču mājinieki trīsarpus minūtes līdz pamatlaika beigām atjaunoja neizšķirtu 72:72. Tas valmieriešus beidzot pamodināja, viesi īsā laikā guva septiņus punktus pēc kārtas (79:72), taču TLU "Kalev" atkal nepadevās un 43 sekundes līdz beigām komandas vairs šķīra tikai punkts (79:78). "Valmiera"/"Ordo" pieprasīja minūtes pārtraukumu, bet sekojošais uzbrukums nebija sekmīgs un tā izskaņā tika zaudēta bumba, savukārt 19 sekundes līdz beigām izšķirošo grozu guva Tomass Drounijs - laimīga uzvara TLU "Kalev" (80:79).

Valmierieši Baltijas Basketbola līgā iepriekšējās spēlēs bija pārspējuši "Parnu" (92:69), "Baronu"/LDz (87:75) un "Neveži" (75:62), bet nākamo spēli "Valmiera"/"Ordo" aizvadīs 13. janvārī, kad viesosies pie "baroniem". "Valmieras" un TLU "Kalev" pirmajā savstarpējā spēlē 27. oktobrī uzvarēja vidzemnieki (72:65).

"Triobet" Baltijas Basketbola līga, 5. janvāris

TLU Kalev – Valmiera/Ordo 80:79 (23:19, 19:21, 18:25, 20:14)
TLU Kalev: Milka 27 (8ab), Berhanemeskels 17, Drounijs 11, Sakss 9, Vahters 8, Līvaks 4, Jurtoms 2, Atkinsons 2
Valmiera/Ordo: Bērziņš 14, Laksa 14 (7ab), Kaufmanis 13, Jonāts 12, Rozītis 12 (9ab), Aigars Sķēle 7 (5rp), Iļjins 5, Gabrāns 1, Blaus 1

A grupa

VKomandaSU-ZPunkti
1.Lietkabelis98-1746:639
2.Valmiera/Ordo97-2719:612
3.Avis Rapla75-2505:514
4.TLU Kalev105-5724:765
5.Nevežis93-6675:668
6.Barons/LDz81-7536:635
7.Port of Parnu81-7578:650
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2016-01-05 20:48, pirms 9 gadiem
Kas notiek-spēle tādi pati kā pret Liepāju, murgs i bio! Valmiera kļūst spēcīgāka, rezultāti vājāki!

 +10 [+] [-]

, 2016-01-05 20:48, pirms 9 gadiem
Holandietis rullē,tā turpināt...

  -1 [+] [-]

, 2016-01-05 20:49, pirms 9 gadiem
Īsti grieķu dzejnieka Pindara (zināms arī kā Pindaross) sekotāji

https://en.wikipedia.org/wiki/Pindar

  +8 [+] [-]

, 2016-01-05 20:51, pirms 9 gadiem
Ko tad tā PROFESORA vadībā var citu sagaidīt. Domāju kad pret U-16 spēlētu ar +50 galotnē zaudētu,ja ir tik izcils treneris.
Gremdē tik mūsu komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2016-01-05 20:52, pirms 9 gadiem
Āzis par dārznieku!!!!

  +4 [+] [-]

, 2016-01-05 20:53, pirms 9 gadiem
nu droši, ka trešā zaudētā spēle būs lūzuma punkts un tad Melderis tiks atlaists

  +3 [+] [-]

, 2016-01-05 20:53, pirms 9 gadiem
Es atvainojos, bet Valmiera kā kārtīgi bambāļi beigas pasēja.. Šausmas!

  +7 [+] [-]

, 2016-01-05 20:54, pirms 9 gadiem
Martin Berzin, triec vienreiz rata Gati Melderi!!! Ja vins vel puslidz jedz novadit pirmas tris ceturtdalas, tad galotnu izgasana Melderis ir vienkarsi fenomenals! Speli normali vada Gabrans, komanda plusos, vins nem Buku mala un liek vadit saspeli Skelem... Nu, nebija Aigaram to sodien jadara! Partureja bumbu regulari, tiesi tapec ari beigas sanaca komandai bez punktiem, kaut kadi samuhliti metieni... Jaaa, mani turpina parsteigt Rozitis ar nespeju trapit groza no 120 procentu pozicijam. TRENERI VAJAG Valmierai /ORDO, tas sobrid ir komandas Ahileja papedis!

  +1 [+] [-]

, 2016-01-05 20:56, pirms 9 gadiem
Laikam Blauss vēl nespēlēja?

  +2 [+] [-]

, 2016-01-05 20:57, pirms 9 gadiem
Smieties vai raudāt?
Man ir ieteikums: vajag vēl kādu LV spēlētāju piepirkt! Vēlams dārgāku un gan jau ka kādu dienu būs arī uzvaras!

     [+] [-]

, 2016-01-05 20:59, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Valmieras vadībai ir iespēja vēl uz Štelmaheru, ja jau Mazuru palaida, nu neatstājiet Melderi
Viens lūzers (zaudētājs) tikt nomainīts pret tādu pašu? Kāds ponts?

  +2 [+] [-]

, 2016-01-05 20:59, pirms 9 gadiem
medwescaki rakstīja: Laikam Blauss vēl nespēlēja?
Spēlēja visas 3 minūtes: 1p., 2 AB.

  +9 [+] [-]

, 2016-01-05 21:00, pirms 9 gadiem
tá zaudét uzvarétu spéli var tikai amp'li
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-01-05 21:03, pirms 9 gadiem
Angrybird, te ir jaraud! Bezspecigas dusmas par to, ka kluba vadiba izgaz tik labi saktu sezonu... Visa Latvija rada ar pirkstu uz mums, smejas, bet musu komanda trenera Meldera vadiba piedzivo vienu zaudejumu vinneta maca pec otra. Laikam jau par prieku ORDO, jo ne man, ne citiem Valmieras basketbola ilggadigiem faniem tos skaistos zaudejumus nevajag.

 +12 [+] [-]

, 2016-01-05 21:04, pirms 9 gadiem
pirms atlaižot Zvirgzdu, jĀdomā ko ņemt vietā vai jau END of season?!..

  +4 [+] [-]

, 2016-01-05 21:04, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Melderis nestāv ne tuvu nedz Štelmaheram, nedz Mazuram....
Gan jau ka Štelmahers būtu jēdzīgāks. Bet vai vajag sasteigt? Ir vēl Valeiko ar. Kaut kur.

  -1 [+] [-]

, 2016-01-05 21:05, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Melderis nestāv ne tuvu nedz Štelmaheram, nedz Mazuram....
Ko tādu Štelmahers ir paveicis savā trenera karjerā, ka viņu var nosaukt par labāku par Melderi? Tad jau Valeiko labāk jāmeklē.

  +6 [+] [-]

, 2016-01-05 21:05, pirms 9 gadiem
Te nav jegas runat, kurs stav kuram blakus... Aksioma ir ta, ka bez Valmieras Gatis Melderis varetu trenet varbut vel Rujiena, un tas jau ir skumji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2016-01-05 21:08, pirms 9 gadiem
Ļoti simpātisks sastāvs Valmierai šosezon, daudz varēja sasniegt, žēl, ka visu tā izgāza ar ar treneri...

  +9 [+] [-]

, 2016-01-05 21:09, pirms 9 gadiem
wolmar rakstīja: Te nav jegas runat, kurs stav kuram blakus... Aksioma ir ta, ka bez Valmieras Gatis Melderis varetu trenet varbut vel Rujiena, un tas jau ir skumji.
Vispār tev taisnība, ja Melderi ieliktu tirgū nez cik klubi viņu gribētu? Drošvien būtu jāstājas bezdarbniekos

  -3 [+] [-]

, 2016-01-05 21:10, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Štelmahers ir daudz pieredzējušāks un Lietuvā labi darbojās, lai gan karjera pie BKV stūres ir jāvērtē ar mīnuss zīmu...

Pašlaik galvenais ir nomainīt treneri, jo nu Melderis gāzīs podus un ne tajā labākajā nozīmē
Kas tieši Lietuvā bija labs? Tāpat kā ar BKV - visur izdarīts minimums, pat mazāk. Atsevišķas uzvaras neraksturo treneri.

  -2 [+] [-]

, 2016-01-05 21:11, pirms 9 gadiem
serkocins rakstīja: Vispār tev taisnība, ja Melderi ieliktu tirgū nez cik klubi viņu gribētu? Drošvien būtu jāstājas bezdarbniekos
Easy - viņš būtu tieši tur pat, kur Štelmahers.

  +7 [+] [-]

, 2016-01-05 21:11, pirms 9 gadiem
Nu, vismaz LBL virsligas pieprasijumu pec vina noteikti nebutu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-05 21:18, pirms 9 gadiem
Tallinai super spele padevusies .. skatitajiem noteikti patika .

  +2 [+] [-]

, 2016-01-05 21:24, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Arī fakts, bet nu tomēr būtu starpība ar Štelmaheru pie stūres
Valmiera bieži atlaiž trenerus. Kura vieta tad derētu Štelmaheram LBL kopā ar Ordo?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-05 21:29, pirms 9 gadiem
Rai4a rakstīja: Tallinai super spele padevusies .. skatitajiem noteikti patika .
tur diezko daudz skatitaju nebija, vismaz cik vareja noprast no tā ko rādija delfi.ee

     [+] [-]

, 2016-01-05 21:29, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Pašlaik skatoties, tad objektīvi tā būtu bronza...
Kur Zvirgzdiņu varētu ielikt? Vai lai trenē lielo izlasi. Štelmahers liekas ar to trenē. Nez, kas būtu, varbūt Mazuram vajag kādu palīgu? Vienam jau viņam būtu grūti Vitā.

  +8 [+] [-]

, 2016-01-05 21:29, pirms 9 gadiem
Nebija jābūt gaišreģim, lai paredzētu Valmieras nespēku ar Melderi pie stūres

  +3 [+] [-]

, 2016-01-05 21:31, pirms 9 gadiem
wolmar rakstīja: Angrybird, te ir jaraud! Bezspecigas dusmas par to, ka kluba vadiba izgaz tik labi saktu sezonu... Visa Latvija rada ar pirkstu uz mums, smejas, bet musu komanda trenera Meldera vadiba piedzivo vienu zaudejumu vinneta maca pec otra. Laikam jau par prieku ORDO, jo ne man, ne citiem Valmieras basketbola ilggadigiem faniem tos skaistos zaudejumus nevajag.
Vecozēn, nav vairs 90tie! Mūsdienu basīti +7 un 2 min līdz spēles beigām nav uzvarēts mačs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-01-05 21:35, pirms 9 gadiem
Vispār sāpīgi.
Faktiski vajadzēja noturēt spēli līdz uzvarai, bet kas iznāca, tas iznāca. :0

Negribētos, lai sezonas rezultāts būtu atkal zemāks (varbūt pat stipri zemāks) kā potenciālās sastāva iespējas, taču šobrīd ir tendence, ka uz to ejam...

     [+] [-]

, 2016-01-05 21:35, pirms 9 gadiem
Liela latviešu treneru izvēle jau nav sezonas vidū... viens , divi un praktiski viss !!!
Jāņem treneris ārzemnieks varbūt ieviesīs jaunas vēsmas .

     [+] [-]

, 2016-01-05 21:36, pirms 9 gadiem
Uij, vajadzeeja sho speeli panjemt, bet ne jau Melderis tur kaadus suudus sataisiija. Tur pashi speeleetaaji un galotnee pret Kaufamani tiiru sodu neiedeve.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-01-05 21:40, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Frade
Noteikti labāks par Melderi ....
Sāku domāt .... Kurš no pēdējo gadu LBL treneriem varētu Melderim atņemt titulu sliktākais .
NAV variantu !!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2016-01-05 21:47, pirms 9 gadiem
Vai tad nebija tā ka Valmierai šoreiz tieši pietrūka veiksmes pašās beigās? Man jau paliek Meldera žēl, visur vaino tikai treneri,nav jau nekāda sagrāve, tikai 1 punkts!

  +2 [+] [-]

, 2016-01-05 21:52, pirms 9 gadiem
Tas igauņu sastāvs nav nemaz tik švaks, četri leģionāri (divi amīši, kanādietis un leitis, kurš pagājušajā sezonā Lietuvas līgā Prienas sastāvā vidēji meta 12 punktus). Kāpēc visi iedomājas, ka nu tik Valmiera graus igauņus viņu mājas zālē Tallinā?? Aigars Šķēle pec traumas, tāpat arī Rozītis, kuriem pirmā spēle. Aigaram vispār pēc ilgāka laika. Blaus vispār cik saprotu šodien komandai pievienojās un tāpēc 3 minūtes. Vēl nespēlēja Armands Šķēle........Nevajag te dramatizēt basketbola eksperti. Spēli neredzēju, tāpēc nevaru komentēt Meldera darbību.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-05 21:56, pirms 9 gadiem
Prieks, ka Rozītis Dāvis atgriezies. Varbūt pēc Blausa pievienošanās beidzot sāks spēlēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-05 22:00, pirms 9 gadiem
Zebras_svitra rakstīja: Tas igauņu sastāvs nav nemaz tik švaks, četri leģionāri (divi amīši, kanādietis un leitis, kurš pagājušajā sezonā Lietuvas līgā Prienas sastāvā vidēji meta 12 punktus). Kāpēc visi iedomājas, ka nu tik Valmiera graus igauņus viņu mājas zālē Tallinā?? Aigars Šķēle pec traumas, tāpat arī Rozītis, kuriem pirmā spēle. Aigaram vispār pēc ilgāka laika. Blaus vispār cik saprotu šodien komandai pievienojās un tāpēc 3 minūtes. Vēl nespēlēja Armands Šķēle........Nevajag te dramatizēt basketbola eksperti. Spēli neredzēju, tāpēc nevaru komentēt Meldera darbību.
Kaut kur jāpiekrīt. Igaunijā pie viņu trīs vietējiem tiesnešiem nekad nav bijis viegli spēlēt un mājās viņi parasti labi griež. Intereses pēc paskatījos iepriekšējo sezonu rezultātus pret to pašu TLU Kalev..... Piemēram, Krūmiņ Vara vadībā pirms divām sezonām 2013/2014.gadā nozāģēts bez variantiem... -22 56pret78....

     [+] [-]

, 2016-01-05 22:02, pirms 9 gadiem
Zebras_svitra rakstīja: Tas igauņu sastāvs nav nemaz tik švaks, četri leģionāri (divi amīši, kanādietis un leitis, kurš pagājušajā sezonā Lietuvas līgā Prienas sastāvā vidēji meta 12 punktus). Kāpēc visi iedomājas, ka nu tik Valmiera graus igauņus viņu mājas zālē Tallinā?? Aigars Šķēle pec traumas, tāpat arī Rozītis, kuriem pirmā spēle. Aigaram vispār pēc ilgāka laika. Blaus vispār cik saprotu šodien komandai pievienojās un tāpēc 3 minūtes. Vēl nespēlēja Armands Šķēle........Nevajag te dramatizēt basketbola eksperti. Spēli neredzēju, tāpēc nevaru komentēt Meldera darbību.
nu tad vajadzeja paskatities un tad te gudri di..t.... bija +7 2min lidz beigam, un uzbrukuma pilniga impotence... tā arī 2 min laikā neviena normala metiena nebija!

  +3 [+] [-]

, 2016-01-05 22:02, pirms 9 gadiem
Atceroties nesenos notikumus, sanāk tā - Melderim vēl viens zāģis un aiziet pa Zvirgzdiņa pēdām?!?!?

  -4 [+] [-]

, 2016-01-05 22:03, pirms 9 gadiem
Cerams, ka Melderis nelasa šos komentus. Spiediens jātur pamatīgs un būs interesanti paskatīties vai pietiks spēka tam tikt pāri. Un par Fradi jau nu sliktāks nav...

  -3 [+] [-]

, 2016-01-05 22:07, pirms 9 gadiem
anglis rakstīja: nu tad vajadzeja paskatities un tad te gudri di..t.... bija +7 2min lidz beigam, un uzbrukuma pilniga impotence... tā arī 2 min laikā neviena normala metiena nebija!
Ej, draudziņ, 2 minūtes un 7 punkti mūsdienu basītī nav nekas.. Paveicās estiņiem.

  -2 [+] [-]

, 2016-01-05 22:21, pirms 9 gadiem
Kurtiins rakstīja: Uij, vajadzeeja sho speeli panjemt, bet ne jau Melderis tur kaadus suudus sataisiija. Tur pashi speeleetaaji un galotnee pret Kaufamani tiiru sodu neiedeve.
Negribās ticēt, ka Kauču nogāza bez soda! Būtu sods vai 2 punkti un arī Melderis būtu labs! Visi priecātos!

  +3 [+] [-]

, 2016-01-05 22:22, pirms 9 gadiem
serjoga1973 rakstīja: Ej, draudziņ, 2 minūtes un 7 punkti mūsdienu basītī nav nekas.. Paveicās estiņiem.
te es vairāk domāju nevis to 7 punktu parsvaru, bet gan to, ka pēdējo 2 minūšu laikā nebija NEVIENA normala uzbrukuma! un tā jau nu ir vistiešākā trenera vaina!

  +2 [+] [-]

, 2016-01-05 22:43, pirms 9 gadiem
bizbizmarite rakstīja: Cerams, ka Melderis nelasa šos komentus. Spiediens jātur pamatīgs un būs interesanti paskatīties vai pietiks spēka tam tikt pāri. Un par Fradi jau nu sliktāks nav...
trenerim derētu pasēdēt kvalifikācijas kursos, patrenēt kādu, piem., leišu virslīgas komandu un tad jau gaidītam un sakarīgākajam atgrieztos mīļotā Valmierā ar zināmu garantiju un perspektīvu

  +3 [+] [-]

, 2016-01-05 22:55, pirms 9 gadiem
Ar šādu sastāvu jau nu vajadzētu tāda līmeņa klubiem ''braukt'' pāri. Jāmeklē, kur ir vaina. Jākļūst labākiem. Savādāk skumji skatīties, ka tik lielu naudu iegulda spēlētājos, bet gaidītā rezultāta nav.

  +5 [+] [-]

, 2016-01-05 23:32, pirms 9 gadiem
Otrā zaude pēc kārtas. Vai tik Melderi nav jau jāatlaiž?
Protams, ja paliks vēl turpmāk pie komandas stūres, tad jau laikam kluba makā neatrodas līdzekļi labam trenerim.
Zvirgzdiņu izskatās, nevarēja pavilkt, Melderis noteikti sanāk pa lēto.

Un kas no tā visa sanāk? Iedod labu komandu, protams, ne pilnākajā sastāvā dotajā brīdī, trenerim, kas noraka jau iepriekšējo sezonu. Un tagad ceram ka viņš būs uzlabojis savu meistarību vai kaut ko mācījies un licis aiz auss no Zvirgzdiņa skolas. Nu nebūs..
Melderis nav domāts LBL, nevar pavilkt tāda līmeņa spēļu galotnes, kur vajag pareizo fīču. Juniorus skolot vai amatieru līgā čaļus audzināt.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-06 06:03, pirms 9 gadiem
Jau vakar šeit par Valmieras problēmām iztērzēju krustām šķērsām. Un liekas, ka nekļūdījos ne mirkli. Varu ieteikt, kur vēl var dabūt labus latviešu spēlētājus, ja vajag.

  +5 [+] [-]

, 2016-01-06 07:33, pirms 9 gadiem
Man jau šķiet, ka ilgstošā ļurkāšanās (arī iepriekšējās sezonās) norāda uz kluba vadības problēmām. Nav vīzijas / mērķu ilgtermiņā. Grābstīšanās jau kuro sezonu. Ar Krūmiņu ar tā dīvaini bija. Melderis tiek stutēts visos veidos, jo savējais. Rūjienas mafija. Nav tikai skaidrs, kā ORDO un Valmiera to nemana.

  +3 [+] [-]

, 2016-01-06 08:21, pirms 9 gadiem
Ekologs rakstīja: Man jau šķiet, ka ilgstošā ļurkāšanās (arī iepriekšējās sezonās) norāda uz kluba vadības problēmām. Nav vīzijas / mērķu ilgtermiņā. Grābstīšanās jau kuro sezonu. Ar Krūmiņu ar tā dīvaini bija. Melderis tiek stutēts visos veidos, jo savējais. Rūjienas mafija. Nav tikai skaidrs, kā ORDO un Valmiera to nemana.
Manuprāt šeit iederas teiciens: roka roku mazgā!

     [+] [-]

, 2016-01-06 15:45, pirms 9 gadiem
Vel par tiem 7 punktiem un 2 minutem. Nu, nebija jau vairs Valmierai normalu uzbrukumu! Lai ari Skelem maca 5RP, tiesi beigas vins praktiski katra uzbrukuma viens pats bumbojas un regulari partureja bumbu, tapec nebija nevienam jdzigu metienu, tikai kaut kadi groza virziena burtiski pedejas sekundes. Plus vel pie sava groza vispirms viens pilnigi brivs calis, kurs iemeta no grozapaksas, ka ari divi amisa Dronija caurgajieni pc kartas, kur vismaz sodu gaita vajadzeja uzsist! Melderi jalama par to, ka vins tapat ka Liepaja tiesi galotne panema mala Gabranu, kurs, manuprat, ir labaks variants saspeles vadisanai tados brizos. Pirmkart, pieredze, otrkart, pats var iemest, treskart, Skelem vakar bija pirmais macs pec ilgaka laika, tapec Aigars vel bija talu no optimalas kondicijas.