Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:107, Did:0, useCase: 3

Valters pārceļas uz Itāliju

Andrejs Siliņš

Valters pārceļas uz Itāliju
Sandis Valters
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Atlikušo sezonas daļu līdzšinējais Latvijas basketbola kluba Rīgas ASK kapteinis Sandis Valters pavadīs Itālijas otrās spēcigākās līgas klubā Imolas "Aget", ar ko parakstījis līgumu. Valters uz Itāliju dosies pirmdien, bet pirmā spēle jau otrdienas vakarā.

Jau drīz pēc šīs sezonas sākuma parādījās informācija, ka Rīgas ASK piemeklējušas finansiāla rakstura problēmas, kā rezultātā vispirms no kluba aizgāja cits leģionārs pēc cita, bet atlikušajiem lielo līgumu īpašniekiem tika piedāvāts samazināt algas apmērus. Jau toreiz bija skaidrs, ka Sandis Valters meklēs jaunu darba vietu.

Vienu brīdi aizsargs bija tuvu līguma parakstīšanai ar kādu Ukrainas klubu, taču tas izpalika. Tagad kļuvis zināms, ka Valters noslēdzis līgumu ar Itālijas otrās līgas pastarīti "Ageta" no Imolas pilsētas, kas regulārajā sezonā līdz šim ar iekrātajiem 12 punktiem ir pēdējā vietā turnīra tabulā.

Itālijas otrā līga šogad bijusi un ir plaši pārstāvēta no Latvijas. Sezonu tās jaunpienācējā "Enel" uzsāka uzbrucējs Jānis Porziņģis, kā arī Latvijas pilsoņa pases īpašnieks Trojs Ostlers. Porziņģis klubu pameta, bet vieta nepalika tukša - uz Itāliju devās viens no Latvijas izlases līderiem Kristaps Janičenoks, kurš pievienojās citai otrās līgas pastarītei Venēcijas ''Umana Reyer''. Jācer, ka latviešu pienesums palīdzēs attiecīgajām komandām izkulties no tabulas pēdējām pozīcijām.

Bez Sanda Valtera "Ageta" vienībā spēlē vēl divi citi leģionāri - dāņu masīvais uzbrucējs Nikoli Iversens un amerikānis uzbrucējs Džozefs Banns, kurš mēdzot spēlēt arī centra pozīcijā. Valtera pozīcijā atbrūvojās vieta pēc tam, kad tika atlaists amerikāņu aizsargs Mikals Railijs.

Valters šosezon Rīgas ASK sastāvā vidēji spēlē SEB Baltijas Basketbola līgā (BBL) guva 13.5 punktus, izcīnīja 2.8 atlēkušās bumbas un atdeva 1.5 rezultatīvas piespēles. Savukārt Latvijas Basketbola līgas (LBL) regulārajā sezonā Valteram vidēji 10.4 punkti, 2.4 atlēkušās bumbas un 3.1 rezultatīva piespēle.

Šis būs septītais Sanda klubs profesionāļa karjerā, bet ārzemēs - ceturtais. Iepriekš ārpus Latvijas robežām Valters spēlēja Vācijas Bundeslīgā "TBB Trier" un "TSK Wuerzburg" vienībās, kā arī Ukrainā Marijumpoles "Azovmash" rindās. Tomēr tieši pēc atgriešanās Rīgā Valters pirmo reizi saņēma LBL izslēgšanas spēļu vērtīgākā spēlētāja balvu - 2007. gadā, kad ASK izcīnīja Latvijas čempiontitulu.

 +91 [+] [-]

, 2009-02-01 14:46, pirms 16 gadiem
Otrās līgas?!? Njā, no comment

 +33 [+] [-]

, 2009-02-01 14:46, pirms 16 gadiem
žel

lai viņam tur veicas!

 +34 [+] [-]

, 2009-02-01 14:46, pirms 16 gadiem
Nu ja Valters ir prom tad ASK ir norakstiiti diemzhel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +32 [+] [-]

, 2009-02-01 14:47, pirms 16 gadiem
otrā līga?
viņš nu gan varēja augstākā līmenī spēlēt... !

 +17 [+] [-]

, 2009-02-01 14:47, pirms 16 gadiem
Njaa Good Luck Sandi

 +10 [+] [-]

, 2009-02-01 14:47, pirms 16 gadiem
veiksmi!

 +57 [+] [-]

, 2009-02-01 14:47, pirms 16 gadiem
2.līgā latvieši pieprasīti. NOŽĒLOJAMI!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2009-02-01 14:48, pirms 16 gadiem
Nu bac kads vinam tolks no tas 2. italijas ligas, saprotu Janicenokam nebija vairs izveles, bet Valteram... vareja tak paciest vel lidz sezonas beigam sito algu pakacat status un nakamgad dabut norm ligumu norm liga...

 +18 [+] [-]

, 2009-02-01 14:48, pirms 16 gadiem
man apnik ta Italu otra liiga, limenis nekads bet kaposts nereaals!
Slēpts komentārs: Rich

 +10 [+] [-]

, 2009-02-01 14:49, pirms 16 gadiem
tagad ASK ir jātrod kāds,kurš varēs samest Valtera punktu normu (visticamāk Bertāns)

 +15 [+] [-]

, 2009-02-01 14:49, pirms 16 gadiem
Rich rakstīja: jā.. nauda visu nosaka. kaut kā šaubos, ka 2. līgas klubs maksās diez ko vairāk, nekā ASK.
maksaas tici man ka maksaas, ja ne atd vinsh paliktu ASK!

 +18 [+] [-]

, 2009-02-01 14:50, pirms 16 gadiem
ASK Grimst dziļā bedrē

  +7 [+] [-]

, 2009-02-01 14:50, pirms 16 gadiem
marcuha rakstīja: Nu ja Valters ir prom tad ASK ir norakstiiti diemzhel
Bertanam vairak laiks speelet

  +2 [+] [-]

, 2009-02-01 14:50, pirms 16 gadiem
nu ljoti zheel...godigi sakot ja vinsh butu palicis, uz pievienotu nakamaja gada, kadu 1 - 2 puslidz labu legjionarus, ASK butu ljoti laba komanda.

 +36 [+] [-]

, 2009-02-01 14:51, pirms 16 gadiem
Latvijas super ''zvaizgnes'' augstāk par Itālijas otro līgu nevar tikt, jo svariigāks ir kāposts, pieraduši pie 19 000 EUR mēnesī, tāpēc tagad kaut vai Mongolijā spēlēt!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2009-02-01 14:52, pirms 16 gadiem
DereX rakstīja: Njaa, zheel. Chalim ruup tikai nauda, nekas cits kaa vien nauda...
Bet nu, lai veicas!
ja tev Alfā piedāvātu strādāt par apkopēju ar 200ls algu vai par mazas bodītes vadītāju ar 400ls algu, kuru tu izvēlētos?

 +18 [+] [-]

, 2009-02-01 14:52, pirms 16 gadiem
DereX rakstīja: Njaa, zheel. Chalim ruup tikai nauda, nekas cits kaa vien nauda...
Bet nu, lai veicas!
ēm, Tu laikam neesi pārāk daudz bijis darba tirgū, lai saprastu, ka nauda tomēr izsaka visu - katram tomēr beigu beigās gribas dzīvot labi - pasaki man, vai Tu nepamestu savu darbu, ja citur piedāvātu, teiksim, 2x vairāk par to pašu, ko dari pašlaik? es (un domāju arī daudzi citi) diezgan droši, ka mauktu uz to otru darbu, jo nu katram gribas dzīvot labi. Protams, žēl, ka viņš pārcēlās, bet nu dzīvot gribās visiem, tā kā nosodīt pašreizējos apstākļos viņu būtu galīgi nevietā

 +15 [+] [-]

, 2009-02-01 14:53, pirms 16 gadiem
Valters jau ir vecs, tāpēc var saprast, ka vēl grib naudiņu papelnīt. Janičenoks gan tā karjerā robu iesita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Maigoniitis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2009-02-01 14:55, pirms 16 gadiem
taa jau ir.. un tad 6dienas vakaraa jaalasa esporta zinjaas, ka visi 4 LV vadoshie klubi pakaash leishiem un estiem.. visi mauc prom!
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-01 14:55, pirms 16 gadiem
Diemžel par nozelu musdienas jau galvenais ir nauda !! parsvara !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 14:59, pirms 16 gadiem
Nu kā var nepietikt ar 6 štukām mēnesī? Nu bļāviens tak šitie Janičenoki un S.Valteri galīgi dalbji Citim alga ir 500 ls mēnesī un paliek pāri, bet čalim 6 štukas. Kas viņam kāds kredīts ir paņemts, kur vajag maksāt 5000 ls mēnesī, bet dziļi šaubos. No ļoti drošiem avotiem varu pateikt, ka pat prezidentam alga ir 2000 ls mēnesī.
Saprastu vēl pirmā līga būtu, tad es īstenībā vēl priecātos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-02-01 15:00, pirms 16 gadiem
Varēs pūst savas troikas citur.... Bet nu ASK būs grūti tagad, diez vai Bertāns sametīs tos 20 punktus (zinot problēmas vinja aizsardzībā)
Slēpts komentārs: Speciaalists
Slēpts komentārs: egils34
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 15:01, pirms 16 gadiem
Rich rakstīja: jā.. nauda visu nosaka. kaut kā šaubos, ka 2. līgas klubs maksās diez ko vairāk, nekā ASK.
nu labaak protams ir ka maksaa nekaa ska gadiijumaa, kur varbuut kaut kad samaksaas, neesat naivi skaa algas kaveejas un loti nopietni , nevis paris nedeljas, protyams jebkursh normaals cilveeka grib sanemt algu par savu darbu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 15:02, pirms 16 gadiem
Nebūtu to māju paņēmis uz kvīti...tagad varētu spēlēt ASK par 20-30%mazāku algu...a tā, pilnīgi saprotu, ka viņa situācijā nauda ir svarīga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:03, pirms 16 gadiem
Nu bet ko var gribēt! Ja tev samazina algu par 13 000 menesi jeb 68% tad aizbrauks jebkurš. Nevar jau tā nolaist sev cenu, nākamgad visi gribēs tikt pa lēto cauri!

  -2 [+] [-]

, 2009-02-01 15:03, pirms 16 gadiem
Alen rakstīja: nu ljoti zheel...godigi sakot ja vinsh butu palicis, uz pievienotu nakamaja gada, kadu 1 - 2 puslidz labu legjionarus, ASK butu ljoti laba komanda.
Tu esi nespeejiigs domaat, vai tieshaam neviens no sheenhofa interviijas nav sapratis, ka visdriizaak taads ask nakamgad ja pastavees spelees 2 liigaa, jo klubam veel buus jamaksaa paraadi par ieprieksheejo sezonu, nevis laiks domaat kaa taisiit jaunus paraadus.

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 15:04, pirms 16 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: Tu tiešām esi stulbs vai arī tikai izliecies? Kāpēc Tu nevarētu to pašu darbu darī pa 3x lielāku summu citur? Kāpēc jāspēlē būtu ASK, ja citur maksā vairāk? KĀPĒC??
Salīdzini līmeņus! Varētu vēl šogad status sakačāt, un nākošsezon spēlēt par vēl lielāku kāpostu Krievijā, Spānijā u.c. šis ierakts cv nozīmē, ka viņš vairs nekad nespēlēs Eiropas top līgās!

  +5 [+] [-]

, 2009-02-01 15:04, pirms 16 gadiem
chakijs23 rakstīja: īblis tas valters
īblis ir tas punķainais pumpainis,kurš internetā slēpjas aiz nika chakijs23 un raksta stulbus komentārus,jo kremt,ka pats neko dzīvē nav sasniedzis

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 15:04, pirms 16 gadiem
Njaa pashvaki,biju domaajis,ka Sanja speelees augstaakaa liimeniii....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2009-02-01 15:07, pirms 16 gadiem
nu jaa... ir peerkamas sievietes... ir arii peerkami viiriesi... retaak - bet ir...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-02-01 15:10, pirms 16 gadiem
Itālijas 2.līga Galvenais, lai apkārt saule un smukas meitenes

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 15:11, pirms 16 gadiem
Cut_Throat rakstīja: nemuldi daudz,Valters nav cits,viņš ir lideris un liderim vajag liels piķis

tagad Šķēlem būs jāiztiek bez karifāna klubā Essential
Vai tad Valters arī Essential apmeklēja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:14, pirms 16 gadiem
Mazliet šoks Ok, pie šiem apstākļiem sezonas vidū otro līgu vēl tā kā varētu saprast, bet pēdējās vietas īpašnieci?! Žēl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:15, pirms 16 gadiem
nav ko teikt

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 15:16, pirms 16 gadiem
Valters malacis,lai vinam veicas!
Savukart Latvijas klubiem laikam bus krahs ;(
Kas bus nakamais?Varbut Skele no Barona?Grafs no ASK?

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:17, pirms 16 gadiem
Naw kruta

  +8 [+] [-]

, 2009-02-01 15:19, pirms 16 gadiem
mož viņam kāds tur atgādinās ka basketbolā ir arī elements caurgājiens, nevis tikai trīspunktnieks!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 15:21, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Salīdzini līmeņus! Varētu vēl šogad status sakačāt, un nākošsezon spēlēt par vēl lielāku kāpostu Krievijā, Spānijā u.c. šis ierakts cv nozīmē, ka viņš vairs nekad nespēlēs Eiropas top līgās!
Nevajag jau arī parspīlēt, ka tu to parasti dari Jurčik_pečo.

  +3 [+] [-]

, 2009-02-01 15:22, pirms 16 gadiem
DereX rakstīja: es jau vinju nenosodu.
Bet, piemeeram tu straadaatu riiga par 5000 menesii, te tev pazvana no Pakistaanas un piesola 6000 menesii, tu baigi gribeetu tur doties uz kkadu tur Pakistaanu vai veel sazin kur, tikai taa tuukstosha deelj?? Un liimenis jau tur 2. liigaa Itaaliijaa ir taads kaa ir...
Bet nu, tas jau ir Valters, ķipa " ZVAIGZNE "...
nu dziļi šaubos, ka tā atšķirība samaksā bija tik niecīga, kā Tu tagad man te saki. Protams, ja pieaugums ir kaut kādi 15%, tad ir jēga padomāt, vai tas ir tā vērts, tiesa, atceries, ka dzīvot Itālijā nav tas pats, kas dzīvot Pakistānā.

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:22, pirms 16 gadiem
normals uzmetiens nu cik ta menesi palikusi bija.....

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 15:23, pirms 16 gadiem
ASK faneļi varētu pateikt vienu lietu - KO VIŅI TAGAD DARĪS AR DZELTENAJIEM KREKLIEM AR DESMITO NUMURU?? būs tik rēcīgi tagad, jo visiem tikai krekli ar Valters uz mugurām

  +3 [+] [-]

, 2009-02-01 15:24, pirms 16 gadiem
Nauda atkal sabojās spēlētāju Domājams, ka BBL un ULEB ir labāks nekā Itālijas 2. līga, diemžēl, bet fakts!

  +7 [+] [-]

, 2009-02-01 15:24, pirms 16 gadiem
Te daži rakstīja, ka nauda izšķir visu. Iskanēja tāds salīdzinājums kā izvēle starp strādāt alfā par apkopēju par 200 Ls, vai strādāt par mazas bodītes vadītāju par 400 Ls.

es gan šajā Sanda Valtera gadījumā runājot par samaksu varu teikt citu piemēru. Ja Jums būtu jāizvēlas vai strādāt par juristu par 200 Ls, vai strādāt par apkopēju par 400 Ls. Šajā gadījumā šis salīdzinājums izskatās daudz reālistiskāks, jo savas akcijas viņš ''prestižājā'' itālijas otrajā līgā noteikti necels.

Lai nu ko bet bbl līmenis vienozīmīgi ir augstāks par Itālijas otro līgu. Un ja man būtu jāizvēlas būt par juristu par 200 Ls vai par apkopēju par 400 Ls, tad es vienozīmīgi izvēlētos strādāt par juristu, jo tas ir prestižāk.

Bet es neesmu Sandis Valters un nenosodu viņa rīcību, jo galu galā ne mēs zinām kādas ir viņa finansiālās vajadzības un iespējas nedz arī, ko ASK viņam piedāvāja.

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:25, pirms 16 gadiem
I am basketball rakstīja: Janicenoka variants
Janičenoks teica, ka viņam nebija izvēles un tam daļēji arī var piekrist. bet nu jā, Valteram arī nebija izvēles, jo maksā tikai sešas štukas mēnesī nabadziņam

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 15:26, pirms 16 gadiem
mm otrajā līgā,seko Janičenokam ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:27, pirms 16 gadiem
Viss iet uz to, ka naakamos ??? gadus atkal triumfees BKV. Zheel, protams, ka LBL spraagst, bet taada nu ir taa finansiaalaa situaacija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-02-01 15:29, pirms 16 gadiem
Es nesaprotu, ko visi tā ārdās? Nu un, ka aizgāja uz 2. līgu? Gribat teikt, ka no LBL ir lielākas izredzes tikt spēlēt Krievijā vai Spānijā nekā no 2. itāļu līgas? Domājat, ka klubu menedžeri nesaprot, kāpēc cilvēks ir izvēlējies Itālijas 2. līgu nevis LBL??

Nekādā gadījumā nenosodu Valtera rīcību. Un tie cilveki, kas tur brēc, cik viņš ir pērkams utt, tad, ja jūs vēl ar to neesat savā dzīvē sastapušies, varu pastāstīt, ka visi ir pērkami, tikai atšķirība ir cenā. Nedomāju, ka jūs te kāds būtu baigais Latvijas patriots, ja jums uz galda noliktu 50k LS un teiktu davaj laižam uz Itāliju...

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 15:30, pirms 16 gadiem
Nu kāda jēga no kkāda otrās līgas pēdējās komandas??? Tak bļ a varēji uz ABL iet kapāt..

  -2 [+] [-]

, 2009-02-01 15:31, pirms 16 gadiem
2 līga

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 15:32, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Atšķirība ir tāda ka tu par saviem 250ls vari visu mūžu strādāt, bet viņi tās lielās algas saņem nu maksimāli 20 gadus, tāpēc ari skatās kur vairāk maksā
Tev diezgan liela taisnība. nešaubos, ka Sandis Valters, kuram izglītība drošvien ir tik pat liela kā Biedriņam, pēc karjeras beigām nevarēs atrast nevienu darbu, kur maksās pat tos 250Ls mēnesī.

  +8 [+] [-]

, 2009-02-01 15:33, pirms 16 gadiem
kurmix rakstīja: Lai nu ko bet bbl līmenis vienozīmīgi ir augstāks par Itālijas otro līgu. Un ja man būtu jāizvēlas būt par juristu par 200 Ls vai par apkopēju par 400 Ls, tad es vienozīmīgi izvēlētos strādāt par juristu, jo tas ir prestižāk.
Un jā, ko tev dod tas PRESTIŽŠ? Draugiem un radiem vari pastāstīt, ka esi jurists, jo redz sabiedrības acīs apkopējs ir pilnīgs nulle, ne?

Un ko tu darītu, ja tev būtu jāmaksā 250ls kredīts? Arī izvēlētos strādāt par prestižo juristu un palikt bez mājas, vai tomēr pastrādāt par apkopēju kādu pus gadu, līdz piedāvās kaut ko labāku?

  +2 [+] [-]

, 2009-02-01 15:34, pirms 16 gadiem
eu bet kur kaads avots?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-02-01 15:35, pirms 16 gadiem
kārumiņš rakstīja: ASK faneļi varētu pateikt vienu lietu - KO VIŅI TAGAD DARĪS AR DZELTENAJIEM KREKLIEM AR DESMITO NUMURU?? būs tik rēcīgi tagad, jo visiem tikai krekli ar Valters uz mugurām
Nevajag raudāt, Barona fani vēljoprojām staigā ar Zonberga krekliem. Un galu galā, kas tur slikts, ka staigā ar krekliem, kuru īpašnieki vairs šajā klubā nav. S. Valteru var uzskatīt par jauno laiku ASK Rīga leģendu - bijis šeit no pašiem pirmsākumiem un ir piemiņas vērts. Un ko tu teiksi tiem ļaudīm, kas RD spēlēs ir ar vecajiem Baldera krekliem? Tas arī tev šķiet recīgi?
...

Klauns.

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:38, pirms 16 gadiem
kārumiņš rakstīja: Tev diezgan liela taisnība. nešaubos, ka Sandis Valters, kuram izglītība drošvien ir tik pat liela kā Biedriņam, pēc karjeras beigām nevarēs atrast nevienu darbu, kur maksās pat tos 250Ls mēnesī.
Biedriņam ar izglītību viss ir kārtībā!Viņš vidusskolu pabeidza un augstskolā var mācīties kaut vai 60 gados.Drīzāk Šķēlem būtu jāuztraucas ar savām 8.klasēm...
Un ja tu sportista karjeras laikā neesi visu naudu pa lētām vecenēm notriecis, un galva strādā, vari pats sev kaut kādu biznesu izveidot.

  +4 [+] [-]

, 2009-02-01 15:38, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Nevajag raudāt, Barona fani vēljoprojām staigā ar Zonberga krekliem. Un galu galā, kas tur slikts, ka staigā ar krekliem, kuru īpašnieki vairs šajā klubā nav. S. Valteru var uzskatīt par jauno laiku ASK Rīga leģendu - bijis šeit no pašiem pirmsākumiem un ir piemiņas vērts. Un ko tu teiksi tiem ļaudīm, kas RD spēlēs ir ar vecajiem Baldera krekliem? Tas arī tev šķiet recīgi?
...


Klauns.
jā Krišjāni, uztaisi labāk Daces Cinītes kreklus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:39, pirms 16 gadiem
ForcaJuve88 rakstīja: Biedriņam ar izglītību viss ir kārtībā!Viņš vidusskolu pabeidza un augstskolā var mācīties kaut vai 60 gados.Drīzāk Šķēlem būtu jāuztraucas ar savām 8.klasēm...
Un ja tu sportista karjeras laikā neesi visu naudu pa lētām vecenēm notriecis, un galva strādā, vari pats sev kaut kādu biznesu izveidot.
tātad Biedžam būs švaki biznesu pašam uz savu galvu izveidot

  +3 [+] [-]

, 2009-02-01 15:39, pirms 16 gadiem
Viai tad kāds zin,cik Valters tur saņems? Nu,ne jau 3x vairāk kā ASK,šaubos arī vai šāda līmeņa klubos pat 2x. Viņu jau var saprast-sadzīve normāla,klimats silts-apelsīnu no koka var pats noraut,nevis Sky- ā nopirkt,vīni lēti un labi..Vēl arī paliek iespēja kādam vairāk iekrist acīs...
Lai veicas un paldies par jaukajiem brīžiem,kurus Sandis mums dāvāja ASK!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-02-01 15:41, pirms 16 gadiem
Beidzot vismaz ASK neviens nemetīs garām deviņus 3pt vienā spēlē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-02-01 15:43, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Nu murgs tu salīdzini S.Valteru ar Balderi. Leģenda?????
ASK Rīgas jauno laiku pazīstamākais un uzticamākais spēlētājs. Leģenda varbūt par skaļu teikts, bet tomēr..
Tik pat labi, mēs varētu arī nevilkt Baldera kreklu, jo viņš dēļ savas vēlmes būt funkcionāram, daudzu acīs ir zaudējis vērtību.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 15:45, pirms 16 gadiem
mazliet zheel...

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:46, pirms 16 gadiem
2ā līga un vēl pēdējā vieta.. njā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 15:51, pirms 16 gadiem
Vai tiešām esat tik labās domās, ka esat pārliecināti, ka tik nestabilu čali kā Sandi no tādas nezināmas valsts kā Latvijas gaidīt gaida vadošajās komandās spēcīgākajās līgās??? Ja maksā pietiekami daudz, ļaus spēlēt cik pašam patīk, un kā, vai nav vienalga kur???

  +2 [+] [-]

, 2009-02-01 15:51, pirms 16 gadiem
Nu redz ir tā, ka tomēr Valteram ASK maksāja ļoti lielu naudu, un tagad pamest klubu tiklīdz ar finansēm grūti..Nu sorry, dēļ 5-10k, kad līdz sezonas beigām tikai 3 mēneši+komanda ir pēdējā vietā...

     [+] [-]

, 2009-02-01 15:56, pirms 16 gadiem
Te diemžēl arī ir redzams mūsu spēlētāju līmenis. Citu izlašu līderi spēlē augsta līmeņa klubos, mūsējie - lielākoties viduvējos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-02-01 16:00, pirms 16 gadiem
zvaigžņu spēlē tas nozīme ka wins nebus? zb . No kristapa Valtera viņš var tikai mācīties kas ir galvenais nauda vai karjera.

     [+] [-]

, 2009-02-01 16:01, pirms 16 gadiem
Colspot rakstīja: Šodien jāsvin!
Kad tu atstiepsi kājas visai pasaulei būs brīvdiena. kā tu tā vispār vari runāt? Labs spēlētājs noraksta savu karjeru.

  +5 [+] [-]

, 2009-02-01 16:03, pirms 16 gadiem
hajduk rakstīja: Te diemžēl arī ir redzams mūsu spēlētāju līmenis. Citu izlašu līderi spēlē augsta līmeņa klubos, mūsējie - lielākoties viduvējos.
nu ja S. Valters ir izlases līderis, nu tad piedod man....
Ja jūs tā ņematies par to savu S.Valteru, tad varat papētīt viņa iepriekšējo ārzemju karjeru
Starpcitu, ASK maksāja neadekvāti augstas algas, to jau minēju jau tad, kad visi slapināja biksēs dzirdot vien šo vārdu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-01 16:08, pirms 16 gadiem
nu beidzot ASK vares spelet komandas speli...
Labi, ka sis prom!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-02-01 16:08, pirms 16 gadiem
kārumiņš rakstīja: ASK faneļi varētu pateikt vienu lietu - KO VIŅI TAGAD DARĪS AR DZELTENAJIEM KREKLIEM AR DESMITO NUMURU?? būs tik rēcīgi tagad, jo visiem tikai krekli ar Valters uz mugurām
Nu ir problēma! Diez ko dara miljoniem cilvēku pasaulē, kuriem ir Šaka "Heat", Jāgra "Penguins" vai Roberto Karlosa "Real" krekli, utml.?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-01 16:10, pirms 16 gadiem
Archerx rakstīja: tagad ask bus jau 5 speletaji palikushi, spēlēs bez mainjam? ziniet, labak netaisiet pazoru un lai ask sledz ciet jobana latvijas valsts dara savu, shitadu pazoru ka kluba paliek jau 5 speletaji, nav jega no vinja vaira
vispār jau 9 bet nu labi ir 7. puiss skaitīt ir jamācās. Gribi lai mēs taisam ciet klubu kad tik daudz ir izspelets? Domā ka Baronam atdosim uzreiz LBL 1vietu? piedot bet jacinas lidz galam. un punkts....

  +3 [+] [-]

, 2009-02-01 16:10, pirms 16 gadiem
suuds, 2.liiga? man nav vaardu... psc kur praats
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-02-01 16:13, pirms 16 gadiem
Archerx rakstīja: Roberts Štelmahers, vītols, 1 normals centrs Grafs, 2 uzbruceji helmanis, kalve! neviena izspeletaja PG, jo valters bija vienigais
no kura laika S.V ir pg?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 16:14, pirms 16 gadiem
Cik negaidīti..

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 16:15, pirms 16 gadiem
Archerx rakstīja: vaita vinsh nav SG/PG? kip izspēlē! vinja uzdevums ir izspelet mainjas un mest 3pt! tas ir SG darbs
Vecīt, tu manāmi neko no basketbola nesaproti.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 16:17, pirms 16 gadiem
gico rakstīja: maksaas tici man ka maksaas, ja ne atd vinsh paliktu ASK!
Es gan domāju, ka ne. Varētu būt, ka summa tāda pati kā piedāvāta ASK (samazinātā). Vienkārši ar to viņš drošivien grib ieriebt ASK.

     [+] [-]

, 2009-02-01 16:18, pirms 16 gadiem
ask jau algu nemaksa,bet paliek parada.ta ka samazinajums ir 100%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-02-01 16:21, pirms 16 gadiem
nelietis nodod savu dzimteni,vinam jau ta liela alga bija,bet ne mantrausim vajag veel!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 16:26, pirms 16 gadiem
Shis ir ljoti liels zaudeejuma taa jau izplucinaatajam latviijas basketbolam! BBL top 6 ask iekljuus, bet par final 4 jaaaizmirst, celjaa uz to vinjiem paari paarbrauks vai nu kalevs vai rock!
LBL domaaju valmieru tagad diezgan pamatoti varam uzskatiit par galveno favoriiti!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-01 16:31, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Ko tur kāds runāja par Janičēnoka līgas un kluba līmeni? Nauda ir nauda un ir vienalga kur spēlēt.
viedi vārdi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 16:40, pirms 16 gadiem
Deportivo rakstīja: Nu ir problēma! Diez ko dara miljoniem cilvēku pasaulē, kuriem ir Šaka "Heat", Jāgra "Penguins" vai Roberto Karlosa "Real" krekli, utml.?!
ok, šajā lietā piekrītu, bet tad nākamais punkts - vai Jāgra "Penguins" un pārējos kreklus turpina pārdot arī pēc tam, kad spēlētājs pārgājis uz citu klubun un vai pilnīgi visiem ir tādi krekli citos klubos? jo ASK citādi krekli nav un Valteru turpinās pārdot kamēr pārdos visus.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 16:44, pirms 16 gadiem
Spēlētāji seko naudai. Tikai tagad sakam saprast, kas līdz šim ir darījies mūsu basketa virtuvē (milzis uz māla kājām). Un nevajag Voltēram pārmest, ka aizgājis Janičenoka pēdās uz Ita2, jo pirmkārt, skaidrs, ka nevienu A1 klubu viņš nav ieinteresējis un galvenais, ka tas līmenis tūlīt tur A2 būs augstāks nekā šeit (ja pat jau šobrīd nav).
Te būs viss jasāk praktiski no sākuma- no spēlētprieka. Beidzot redzēsim mūsējo spēlētāju īsto vērtību- vai būs kādiem ārzemju klubiem vajadzīgi vai tomēr nē.
Slēpts komentārs: Spararats

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 17:03, pirms 16 gadiem
Kāds tur Valters vilcējs, gandrīz neparko saņēma 19 000, sāka spēlēt kaut cik normāli pēc leģionāru aizbraukšanas, bet vienalga viņš nav tādas naudas vērts spēlētājs viņš tādu naudu saņēma vienkārši tāpēc, ka bija Butauta mīlulis, stipri šaubos, ka 2.līgā viņš saņems to pašu, labi ja kādus 10000 pierādījās tas, ka viņš ir žurka, kura bēg no grimstošā kuģa, tāpat, ka tas leitis R. Butauts, atceraties, kas viņš bija 2005.gadā, kad izveidoja BK RIGA 05, absolūti nekas, pirms tam bija trenējis BK ŠAUĻAI, 2006/2007 gada sezonā, pēc uzvaras par Lietuvas ritas, viņu iecēla par LIETUVAS izlases galveno treneri, un tas viss pateicoties ASK, viņš pacēla savu vārdu, ka treneris un tagad arī aizbēga. KAUNS par viņu, bet viss lielākais KAUNS par S. Valteru tādiem spēlētājiem, ka viņš nav vietas Latvijas izlasē

     [+] [-]

, 2009-02-01 17:12, pirms 16 gadiem
kurmix rakstīja: Te daži rakstīja, ka nauda izšķir visu. Iskanēja tāds salīdzinājums kā izvēle starp strādāt alfā par apkopēju par 200 Ls, vai strādāt par mazas bodītes vadītāju par 400 Ls.

es gan šajā Sanda Valtera gadījumā runājot par samaksu varu teikt citu piemēru. Ja Jums būtu jāizvēlas vai strādāt par juristu par 200 Ls, vai strādāt par apkopēju par 400 Ls. Šajā gadījumā šis salīdzinājums izskatās daudz reālistiskāks, jo savas akcijas viņš ''prestižājā'' itālijas otrajā līgā noteikti necels.

Lai nu ko bet bbl līmenis vienozīmīgi ir augstāks par Itālijas otro līgu. Un ja man būtu jāizvēlas būt par juristu par 200 Ls vai par apkopēju par 400 Ls, tad es vienozīmīgi izvēlētos strādāt par juristu, jo tas ir prestižāk.

Bet es neesmu Sandis Valters un nenosodu viņa rīcību, jo galu galā ne mēs zinām kādas ir viņa finansiālās vajadzības un iespējas nedz arī, ko ASK viņam piedāvāja.
Tev būtu taisnība, ja Valters būtu jauns un perspektīvs nevis jau tomēr lēnām uz karjeras norietu velkošs un pieredzējis - respektīvi - uz vecumdienām par naudu ir jāsāk domāt nevis par karjeras izaugsmi - galu galā viņam šogad 31 gads paliks, kas jau ir Eiropas basketbolā samērā cienījams vecums. Līdz cik tad viņš vēl varēs samērā augstā līmenī uzspēlēt? līdz 35? varbūt, bet tie tad sanāk tikai 5 gadi, kas nav diez ko daudz, turklāt šajā vecumā cilvēks ir tikai knapi pusmūžā, t.i. - par kādu naudu viņš dzīvos atlikušos 35 gadus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 17:14, pirms 16 gadiem
M.Ellis rakstīja: otrā līga?
viņš nu gan varēja augstākā līmenī spēlēt... !
Da savā līmenī beidzot ticis. Nolaidās uz zemes.

  +4 [+] [-]

, 2009-02-01 17:15, pirms 16 gadiem
Da vienkaarshi, neviens normaals klubs ar tik nestabilu speeleetaaju liigumu neparakstiis, taapeec arii tika tikai 2. liigaa.

     [+] [-]

, 2009-02-01 17:19, pirms 16 gadiem
Kā jau es teicu, gan jau Janičenoks būs sarunājis..
Tur silts , maksā, un varbūt ka pamanīs kāds no 1. līgas, jo ar statistiku tur var labi izcelties.

     [+] [-]

, 2009-02-01 17:27, pirms 16 gadiem
kārumiņš rakstīja: ok, šajā lietā piekrītu, bet tad nākamais punkts - vai Jāgra "Penguins" un pārējos kreklus turpina pārdot arī pēc tam, kad spēlētājs pārgājis uz citu klubun un vai pilnīgi visiem ir tādi krekli citos klubos? jo ASK citādi krekli nav un Valteru turpinās pārdot kamēr pārdos visus.
Ko tu uztraucies par tiem krekliem? Kāpēc gan nevarētu turpināt pārdot "Valtera kreklus"...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-02-01 17:35, pirms 16 gadiem
Ko jūs lielākā daļa varat čīkstēt ,pirmkārt, visas normālās komandas tak ir jau nokomplektējušas sastāvus, nav jau Latvija, kur sezonas beigās domā ka vajadzētu darīt kaut ko lietas labā un otrkārt, viņš tak spēlēs tur tikai līdz sezonas beigām, viņš tak nenoslēdz nekādu desmitgades līgumu

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 17:36, pirms 16 gadiem
baigaisi p...is

teica ka riigaa nebija pedejaa speele ... sobrid nez k oask iesaaaks

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 17:42, pirms 16 gadiem
ya33 rakstīja: baigaisi p...is

teica ka riigaa nebija pedejaa speele ... sobrid nez k oask iesaaaks
Vakar biija peedeejaa, ar kalevu biija pirmspeedeejaa!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 17:43, pirms 16 gadiem
RedBully rakstīja: Ko jūs lielākā daļa varat čīkstēt ,pirmkārt, visas normālās komandas tak ir jau nokomplektējušas sastāvus, nav jau Latvija, kur sezonas beigās domā ka vajadzētu darīt kaut ko lietas labā un otrkārt, viņš tak spēlēs tur tikai līdz sezonas beigām, viņš tak nenoslēdz nekādu desmitgades līgumu
Tev jau tagad prieki! Es domaaju, valmiera stabili shogad pacels medaljas, jautaajums tik kaadas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 17:48, pirms 16 gadiem
co-ol-er rakstīja: gaidam banu šim pidaram
Skarbi, taču tiešām žēl, ka neizvēlējās Baronu !

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 17:49, pirms 16 gadiem
Spararats rakstīja: Tev jau tagad prieki! Es domaaju, valmiera stabili shogad pacels medaljas, jautaajums tik kaadas!
Kādi prieki var būt, ja medaļas dabūtu tikai uz to, ka citas komandas sāk izputēt, un Latvijā krītas basketbola līmenis arī līdz ar to??

  -2 [+] [-]

, 2009-02-01 17:57, pirms 16 gadiem
RedBully rakstīja: Kādi prieki var būt, ja medaļas dabūtu tikai uz to, ka citas komandas sāk izputēt, un Latvijā krītas basketbola līmenis arī līdz ar to??
Savaadaak valmierai nebuutu ceriibu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 18:09, pirms 16 gadiem
kurmix rakstīja: Te daži rakstīja, ka nauda izšķir visu. Iskanēja tāds salīdzinājums kā izvēle starp strādāt alfā par apkopēju par 200 Ls, vai strādāt par mazas bodītes vadītāju par 400 Ls.

es gan šajā Sanda Valtera gadījumā runājot par samaksu varu teikt citu piemēru. Ja Jums būtu jāizvēlas vai strādāt par juristu par 200 Ls, vai strādāt par apkopēju par 400 Ls. Šajā gadījumā šis salīdzinājums izskatās daudz reālistiskāks, jo savas akcijas viņš ''prestižājā'' itālijas otrajā līgā noteikti necels.

Lai nu ko bet bbl līmenis vienozīmīgi ir augstāks par Itālijas otro līgu. Un ja man būtu jāizvēlas būt par juristu par 200 Ls vai par apkopēju par 400 Ls, tad es vienozīmīgi izvēlētos strādāt par juristu, jo tas ir prestižāk.

Bet es neesmu Sandis Valters un nenosodu viņa rīcību, jo galu galā ne mēs zinām kādas ir viņa finansiālās vajadzības un iespējas nedz arī, ko ASK viņam piedāvāja.
Juristi tik maz saņem?

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 18:13, pirms 16 gadiem
Esmu vīlies Valterā
Jā, ja būtu tiešām labs piedāvājums, bet otrā itālijas līga... nu common. naudai laikam ir vara... Un varēja jau līdz sezonas beigām ASK palikt!
ASK gan tagad atbrīvojas savi 6000 mēnesī! Noteikti vajag apstiprinajumu, jo kas tad spēlēs! sešatā ar junioriem enpavilks, nu Jahovičs vēl pavasarī!
Lai nu kā, bet paldies Valčam par laiku klubā, pietrūks viņš visiem, ne tikai Helmanim.
';

  +2 [+] [-]

, 2009-02-01 18:17, pirms 16 gadiem
Izlases kontekstā protams žēl, jo kādi viņi atbrauks (Janičenoks,Valters) ilgu laiku nebūs spēlējuši pret stiprām komandām.

Tas, ka Valters būs prom es teicu pirms mēneša un dabūju normāli ar virtuālajiem akmeņiem . Tagad saku, ka ASK komandu atstās vēl divi - Grafs(90%) un Štelmahers(70%), varbūt vēl kāds, tas būs atkarīgs cik ilgi klubs nemaksās parādus spēlētajiem. Par laicīgu algas samaksu un pastiprināšanos te pat runa neiet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-01 18:19, pirms 16 gadiem
Nu šogad Valmiera var nospēlēt melnā zirdziņa lomu.

     [+] [-]

, 2009-02-01 18:20, pirms 16 gadiem
Vēl prātā palicis tas kā S.Valters Sporta Studijā teica, ka par viņu interese ir no Eirolīgas kluba.... Man toreiz pirmais jautājums bija, vai tas klubs nav Rīgas ASK?
Laikam ka bija arī

  -2 [+] [-]

, 2009-02-01 18:21, pirms 16 gadiem
ak dievs pedeja vieta Valteram jaspele vismaz Maskavas ''Dynamo''

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 18:28, pirms 16 gadiem
kas tas WSP pa sudu latvieshiem jaspele eiroliga klubos ka : Lottomica Montepachi Barcelona M.Real Prokom trelf M.Dynamo CSKA Kyev

  +5 [+] [-]

, 2009-02-01 18:29, pirms 16 gadiem
skype rakstīja: ak dievs pedeja vieta Valteram jaspele vismaz Maskavas ''Dynamo''
Nu no visā negatīvā ir viens pozitīvs punkts - viņi (Kambis, Telefons un Valters) tagad sagādās sev superīgu statistiku un nākamsezon var reāli cerēt uz kādu labu piedāvajumu, pieļauju arī no eirolīgas.

  +2 [+] [-]

, 2009-02-01 18:33, pirms 16 gadiem
Banzai rakstīja: Esmu vīlies Valterā
Jā, ja būtu tiešām labs piedāvājums, bet otrā itālijas līga... nu common. naudai laikam ir vara... Un varēja jau līdz sezonas beigām ASK palikt!
ASK gan tagad atbrīvojas savi 6000 mēnesī! Noteikti vajag apstiprinajumu, jo kas tad spēlēs! sešatā ar junioriem enpavilks, nu Jahovičs vēl pavasarī!
Lai nu kā, bet paldies Valčam par laiku klubā, pietrūks viņš visiem, ne tikai Helmanim.
Ļoti pareiza izvēle no Valtera puses. Ja darba devējs, lai cik tas mīļš būtu, ir faktiski bankrotējis, tad nav pie viņa jāsēž par kapeikām un jāiet tur, kur maksā. Kaut Itālijas otrā līga - nauda tur ir laba, atlikušos mēnešus nospēlēs un vasarā meklēs jaunu komandu un jaunu līgumu, kas visticamāk būs augstāka līmeņa kā Ita-2.
No ASK pašlaik apstiprinājums ir tikai tāds, ka nav baigi daudz izredžu pabeigt arī šo sezonu. Jo nauda nav vispār - ne domes, ne armijas, ne Parex, nekāda. Var tikai iepirkt krāsas un zīmēt Tāpēc nebūs brīnums, ja drīz aizies arī Grafs un Kalve - tas ir vienīgais variants, kā nepiečakarēt džekus. Sezonu var pabeigt arī ASK/Juniors - tā ir tā komanda, kas ASK vārdu nesīs nākamgad. Ja vispār nesīs.

     [+] [-]

, 2009-02-01 18:38, pirms 16 gadiem
ir starpiiba vai tu pedejo 4menesus sanjem 6x4-24tk eur vai italija,labi atputies,uztaisot statistiku 105tk eiro nenosodama riciba,bet ukraina bija labaks variants

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 18:38, pirms 16 gadiem
Pirmkārt,
katram cilvēkam ir izvēles brīviba

2. nav vairs S.Valteram vairs divdesmit

3. un PROTAMS NAUDA IR SVARĪGA
neticu vai tu mīnusu licēj strādāsi par 2 reizes mazālu algu nekā šobrīd saņem.

     [+] [-]

, 2009-02-01 18:48, pirms 16 gadiem
Zilupes Gagarins rakstīja: nenosodama riciba,bet ukraina bija labaks variants
Ukraiņiem gribēšana bija lielāka par varēšanu. Tik, cik prasīja SV, Himik samaksāt nevarēja, viņiem pašiem tur ir diezgan lielas problēmas un tāpēc arī nekas tur nenotika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-02-01 19:13, pirms 16 gadiem
žēl gan.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 19:16, pirms 16 gadiem
un ko ta fani darīs ar saviem dzeltenajiem krekliem kurus rotā N 10 un uzraksts valters ?????
vai reklamēsiet itālijas 2līgas spēlētāju ????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-02-01 19:19, pirms 16 gadiem
jbk rakstīja: Ļoti pareiza izvēle no Valtera puses. Ja darba devējs, lai cik tas mīļš būtu, ir faktiski bankrotējis, tad nav pie viņa jāsēž par kapeikām un jāiet tur, kur maksā. Kaut Itālijas otrā līga - nauda tur ir laba, atlikušos mēnešus nospēlēs un vasarā meklēs jaunu komandu un jaunu līgumu, kas visticamāk būs augstāka līmeņa kā Ita-2.
No ASK pašlaik apstiprinājums ir tikai tāds, ka nav baigi daudz izredžu pabeigt arī šo sezonu. Jo nauda nav vispār - ne domes, ne armijas, ne Parex, nekāda. Var tikai iepirkt krāsas un zīmēt Tāpēc nebūs brīnums, ja drīz aizies arī Grafs un Kalve - tas ir vienīgais variants, kā nepiečakarēt džekus. Sezonu var pabeigt arī ASK/Juniors - tā ir tā komanda, kas ASK vārdu nesīs nākamgad. Ja vispār nesīs.
būtu labāk patriekuši Klinsonu un viņa algu pielikuši klāt valteram.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 19:50, pirms 16 gadiem
Spararats, 17:57, pirms 2 stundām, citēt

RedBully rakstīja: Kādi prieki var būt, ja medaļas dabūtu tikai uz to, ka citas komandas sāk izputēt, un Latvijā krītas basketbola līmenis arī līdz ar to??

Savaadaak valmierai nebuutu ceriibu!

Man liekas ka drūmi jācer ir uz to lai Tev stāvētu pamuļķi

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 19:52, pirms 16 gadiem
maikas ar n 10 var iebazt tur kur vajag

     [+] [-]

, 2009-02-01 19:52, pirms 16 gadiem
Archerx rakstīja: braukt prom no latvijas tas ir tikai normali, nemot vera lielo krizi! italija ir sakartota valsts ar plasham atistibas iespejam, gan sporta gan vsp dzive
auuuu auuuuuu,negaudo ,laidies prom ,neviens Tevi te netur

     [+] [-]

, 2009-02-01 19:53, pirms 16 gadiem
Archerx rakstīja: es ar butu braucis prom ja butu valtera vieta! dzivot shaja valsti kur viss tik ljoti izpis.., sports iet pa burbuli, katru dienu gaidi un skaties ka tev algu nomazina vnk zb saprotu valteru! + ask vairs nav tas ask ar butautu un visiem lideriem tatad komanda ir vāja
žēl ka Tu neesi Valters

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 19:54, pirms 16 gadiem
Archerx rakstīja: italijas 2 liga ir 10x stipraka par latvijas 1 + labi treninju apstaklji un alga!
Futbola ja, bet ne jau basketbola.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-01 19:57, pirms 16 gadiem
un mēs liekam vainu z izlases treneriem? ko gribat ja potenciālie līderi spēlē Itālijas 2.līgā un pa nakts klubiem
Sandim liels solis atpakaļ 2.līga un pēdējā vieta kauns par tewi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 20:26, pirms 16 gadiem
baigi zheel.. man ljoti patika, ka vinjsh speeleeja ASK, sanja bija ASK seja; ASK vairs nekad nebuus tas ASK, kas bija..
liels paldies sanjam par taam neatkaartojamajaam emocijaam!!
vienalga, kur sanja speelee, galvenais, LAI VINJAM VEICAAS!!
mees par tevi SANJA, TURIES!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-02-01 20:30, pirms 16 gadiem
Man patika portala diena komentars, ka Kalnietis intervijā esot teicis , ka palikšot līdz sezonas beigām, neskatoties uz problēmām ar piķi.Butauts, Valters, naudas nav tik daudz cik bija-čau.Butauts tagad sēž mājās un gaida LT spēles,protams, jo pie ASK stūres labi sapelnīja, savukārt Valters uz ITA 2 līgu, wau kāds līmenis.Un tur arī ir tā lieta, ja Tev ir svarīga tikai nauda, tad protams, uzreiz prom, taču ja Tu esi komandas kapteinis, pie tam vietējais čalis, nu tad sorry, man kā komandas fanam nav saprotama aiziešana uz ITA 2 līgu, un nevajag stāstīt par labo līmeni, kas augstāks par LBL, tad jau Porziņģis un Ostlers ir megazvaigznes...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-02-01 20:47, pirms 16 gadiem
nu vareeja jau uz baronu naakt!nedomaaju,ka taas itaalu 2.ligas liimenis ur diez ko augstaaks par bbl,lbl!!!kaut gan man vinss isti nepatika tomeer zeel ka aiziet speelet zemaa limeniii

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 20:48, pirms 16 gadiem
Vēl tikai Šķēles tur trūkst... tpfu,tpfu,tpfu

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 20:55, pirms 16 gadiem
ti čo dumjš paliec vai tak nebrauc prom

  +3 [+] [-]

, 2009-02-01 20:59, pirms 16 gadiem
M.Ellis rakstīja: otrā līga?
viņš nu gan varēja augstākā līmenī spēlēt... !
Nē, tas ir viņa patiesais līmenis.

     [+] [-]

, 2009-02-01 21:01, pirms 16 gadiem
Skumīgi... Tagad ASK būs grūti..

P.S veco e-sportu atpakaļ.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 21:06, pirms 16 gadiem
psc, otraa liga! kas ukraina vai krievija nevareja??? zheel ka potenciaalie liideri uz eč ieksh lv izlases speles slikta liimenii it iipashi jau zheel apr janichenoku, kaads staars valters buus 2. liiga paskatiisimies

  +2 [+] [-]

, 2009-02-01 21:09, pirms 16 gadiem
co-ol-er rakstīja: saņemat tač sevi rokā ASK fani.. sportisti sporto (drīzāk strādā), lai nopelnītu, nevis, lai paspēlētu tādā ASK pie 1-3k ''pilnām'' tribīnēm. Saņas lēmumu pilnībā saprotu, tāpat kā Janičenoka, jo domāju, ka viņi labāk zin, kur viņiem būs labāk.
Spēlētājs labs utt. bet nedomāju, ka pārāk ilgi pa ārzemēm blandīsies. Gan jau pēc pāris sezonām būs atpakaļ ''in da LV''
pilnigi pareizi, varbuut fanu prieksha vinji apseelee uz juutam, ka galvenais pretinieks utt, ja barons butu devis labu anudu ari barona butu spelejis ka 2 pirksti... necerat ka speletaji tur kkadi ah*jenie patrioti, kapec ta valters tgd nepabeidza sezonu??? vo buutu ja butu pie sencha vai barona aizgaajis, kas pa dirshanos buutu, bet shitais balamute jau nekad nav paticis, vairak bez muldeshanas un zilo laishanas nekoa ri nemak!

  -3 [+] [-]

, 2009-02-01 21:10, pirms 16 gadiem
Esmu vienkārši debesīs Beidzot SV pamet Latviju. Labi, ka piedzīvoju šo mirkli Man viņš nekad nav paticis un ceru, ka arī izlasē viņš vairs nespēlēs
Tagad arī spēku samēri LV klubos sāk izlīdzināties ASK tagad izskatās jau daudz simpātiskāks, jo tur pārsvarā ir palikuši goda vīri

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 21:14, pirms 16 gadiem
kārumiņš rakstīja: ASK faneļi varētu pateikt vienu lietu - KO VIŅI TAGAD DARĪS AR DZELTENAJIEM KREKLIEM AR DESMITO NUMURU?? būs tik rēcīgi tagad, jo visiem tikai krekli ar Valters uz mugurām
dinaars varees uz muguras kara trofeju vilkt

  +2 [+] [-]

, 2009-02-01 21:45, pirms 16 gadiem
bUUTU LABAAK PALICIS Ask liidz sezonas beigaam un piecietis mazaaku atalgijumu, nevis dzinies peec naudas uz kaut kaadu itaalijas 2. liigu

     [+] [-]

, 2009-02-01 22:04, pirms 16 gadiem
šobrīd itāļu satelītkanāls Rai Sport piu rāda tiešradi kur spēlē Janičenoks.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 22:06, pirms 16 gadiem
Tas jau bija gaidāms un kā rādās mūsu spēlētāju līmenim šī līga laikam atbilst vislabāk,

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 22:10, pirms 16 gadiem
ASK bez Valtera? Kā auto bez šofera, kā pīrāgi bez gaļas, kā roka bez cimda, kā dators bez monitora

  -3 [+] [-]

, 2009-02-01 22:11, pirms 16 gadiem
vinsh apkauno Valteru vaardu!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-02-01 22:18, pirms 16 gadiem
loriits rakstīja: Latvijas super ''zvaizgnes'' augstāk par Itālijas otro līgu nevar tikt, jo svariigāks ir kāposts, pieraduši pie 19 000 EUR mēnesī, tāpēc tagad kaut vai Mongolijā spēlēt!!!
latvieshu superzvaigznes nevar, bet vissu norakstiitais Bushkevics var, un speelee 1majaa liigaa

  +2 [+] [-]

, 2009-02-01 22:21, pirms 16 gadiem
nesaprotu, nafig Valters tiek nolikts? Man arī viņš nekad nav paticis, bet nafig viņam kkur lauzties par 2x mazāku algu, ja var normāli un par labu atalgojumu uzkapāt? Naz cik no jums izvēlētos mazāku naudu, lai tikai tiktu augstākā līmenī?

  -2 [+] [-]

, 2009-02-01 22:25, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: šobrīd itāļu satelītkanāls Rai Sport piu rāda tiešradi kur spēlē Janičenoks.
iemet linku

     [+] [-]

, 2009-02-01 22:25, pirms 16 gadiem
KarlizL rakstīja: nesaprotu, nafig Valters tiek nolikts? Man arī viņš nekad nav paticis, bet nafig viņam kkur lauzties par 2x mazāku algu, ja var normāli un par labu atalgojumu uzkapāt? Naz cik no jums izvēlētos mazāku naudu, lai tikai tiktu augstākā līmenī?
Es buutu ar mieru speeleet NBA par velti ..... tikai deelj ieraksta CV

  +1 [+] [-]

, 2009-02-01 22:32, pirms 16 gadiem
Hmm slikti. Ir kādas baumas, kas varētu būt vietā?

     [+] [-]

, 2009-02-01 22:39, pirms 16 gadiem
Spararats rakstīja: Vakar biija peedeejaa, ar kalevu biija pirmspeedeejaa!
RIIIGA!!!!!!! pec speles pateica ka shii nav vinja pedejaa spelee RIIIGAAA!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-01 23:05, pirms 16 gadiem
ya33 rakstīja: RIIIGA!!!!!!! pec speles pateica ka shii nav vinja pedejaa spelee RIIIGAAA!!!!
droshvien tu nepareizi saprati!

     [+] [-]

, 2009-02-01 23:13, pirms 16 gadiem
nožēlojami!!!

  -4 [+] [-]

, 2009-02-01 23:28, pirms 16 gadiem
Ko lai saka? Skumji... Es vairāk priecātos, ja varētu šeit lasīt, ka A. Šķēle pārcēlies uz kādu zema līmeņa klubu, kurš gatavs maksāt neadekvātu naudas summu par naktsklubos atstāto talantu... Nenoliegšu, esmu par ASK, tagad gan, laikam, jāsaka- reiz biju... Ja viens spēlētājs (tas, kurš vēl joprojām domā, ka spēlē tik labi, lai par to viņam arī labi maksātu) aizvāktu savu, aiz nekā nedarīšanas uzaudzēto vēderu, tad es vēl padomātu... bet tagad, es "pārvācos uz citiem ūdeņiem"- siltākiem !

  -3 [+] [-]

, 2009-02-01 23:43, pirms 16 gadiem
Gas rakstīja: Vēl tikai Šķēles tur trūkst... tpfu,tpfu,tpfu
Prieksh taaaada limenja Skeele paraak slikti met sodinjus

  -1 [+] [-]

, 2009-02-01 23:45, pirms 16 gadiem
Patiesībā, izskatās, ka ASK būs spiesti atteikties no līdzdalības turnīros nepietiekamā spēlētāju skaita dēļ... Jūs teiksiet, neesmu fans, ja vienkārši "uzmetu" komandu... Tā jau ir Jūsu problēma. Kā jau teicu iepriekš, es turpmāk peldēšu "siltākos ūdeņos" un Jūs patraucēšu tikai dažreiz...

     [+] [-]

, 2009-02-02 00:13, pirms 16 gadiem
zebrucis rakstīja: Ko lai saka? Skumji... Es vairāk priecātos, ja varētu šeit lasīt, ka A. Šķēle pārcēlies uz kādu zema līmeņa klubu, kurš gatavs maksāt neadekvātu naudas summu par naktsklubos atstāto talantu... Nenoliegšu, esmu par ASK, tagad gan, laikam, jāsaka- reiz biju... Ja viens spēlētājs (tas, kurš vēl joprojām domā, ka spēlē tik labi, lai par to viņam arī labi maksātu) aizvāktu savu, aiz nekā nedarīšanas uzaudzēto vēderu, tad es vēl padomātu... bet tagad, es "pārvācos uz citiem ūdeņiem"- siltākiem !
Peldi tik peldi, tici man ne Baronam, Ventspilij vai Valmierai nekāda kaifa nebūs uzvarēt LBL bez kārtīgas cīņas, tas būs tas pats, kas hoķī Latvijas čempī, lokālie fani varēs fanot par Ogri un LM.

     [+] [-]

, 2009-02-02 00:24, pirms 16 gadiem
henry20 rakstīja: iemet linku
Tiem kuriem ir pieejama satelīttelevīzija un galviņa ir uzlikta uz Hotbird pavadoņa ir jāmeklē sporta kanāls Rai Sport piu 11805 Mhz (v) 27500 2/3, šajā kanālā bieži rāda 2 līgas spēles

  +1 [+] [-]

, 2009-02-02 00:43, pirms 16 gadiem
zebrucis rakstīja: Patiesībā, izskatās, ka ASK būs spiesti atteikties no līdzdalības turnīros nepietiekamā spēlētāju skaita dēļ... Jūs teiksiet, neesmu fans, ja vienkārši "uzmetu" komandu... Tā jau ir Jūsu problēma. Kā jau teicu iepriekš, es turpmāk peldēšu "siltākos ūdeņos" un Jūs patraucēšu tikai dažreiz...
It kā kādam tas interesētu ko tu tagad darīsi.. smadzene

  +3 [+] [-]

, 2009-02-02 05:54, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Skarbi, taču tiešām žēl, ka neizvēlējās Baronu !
Ak jeezinj, nah Baronam taads raceejs vajadziigs buutu?

  +1 [+] [-]

, 2009-02-02 05:55, pirms 16 gadiem
Archerx rakstīja: italijas 2 liga ir 10x stipraka par latvijas 1 + labi treninju apstaklji un alga!
tad, kaapeec paaris pirmaas liigas klubi zaudee latvijas klubiem? Gribi teikt, ka 2.Itālijas līga ir stiprāka par viņu 1.Līgu?

  -1 [+] [-]

, 2009-02-02 09:23, pirms 16 gadiem
pats liela puika.krīzes rezultātā LV basketbols tagad ir zemā līmeni,tapat arī spēlētāju algas,tā kā nav ko tur brīnīties

     [+] [-]

, 2009-02-02 09:59, pirms 16 gadiem
Pārcelties uz Itāliju ir Sanda lēmums, tomēr ja komandas kapteinis pirmais pamet kuģi, tā ir zināma nodevība pret komandas biedriem (Vītols, Helmanis, Grafs, Mažutis), kuri spēlē par mazāku naudu bet dod varbūt pat lielāku ieguldījumu komandā! Tā ir zināma attieksme pret līdzjutējiem, kas atbalsta komandu varbūt pat vēl vairāk kā laikā ar leģionāriem! Ne vienmēr cilvēka vienīgais dzinulis ir nauda, bet ja tā ir tad Sandis Valters manās acīs ir nožēlojams!

     [+] [-]

, 2009-02-02 10:28, pirms 16 gadiem
Zheel protams. Veiksmi Sandim Itaalijaa!
Bet tagad pa tiem Sanda 6000 varees ko citu vietaa panjmet, par to nav shaubu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-02 11:12, pirms 16 gadiem
pīļuks

  -1 [+] [-]

, 2009-02-02 17:03, pirms 16 gadiem
Valters tāds špīlerītis vien ir....