Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2978, Did:0, useCase: 3

Miezis: ''Šiem puišiem ir lielas olas. Man tas patīk''

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Miezis: ''Šiem puišiem ir lielas olas. Man tas patīk''
Nauris Miezis un Francis Lācis. Foto: FIBA

Latvijas 3x3 izlases līderis Nauris Miezis pēc kvalificēšanās Parīzes olimpiskajām spēlēm slavēja pārējos komandas biedrus Agni Čavaru, Franci Lāci un Zigmāru Raimo, kā arī pauda prieku par kvalificēšanos nozīmīgajām sacensībām

Šodien vietu Parīzes olimpisko spēļu 3x3 basketbolā nopelnīja olimpiskie čempioni, Latvijas 3x3 izlase, kas pirmajā kvalifikācijā Honkongā nezaudēja nevienā no piecām spēlēm, finālā apspēlējot Austriju.

''Visi, kas mani pazīst, zina, ka man nepatīk zaudēt. Ļoti priecājos, ka uzvarējām. Kad Kārlis Lasmanis guva traumu, visi bijām nedaudz satraukušies, taču šiem puišiem ir lielas olas un man tas patīk,'' savus komandas biedrus pēc ceļazīmes nopelnīšanas slavēja Nauris Miezis. Viņam komandas biedros bija vecais cīņu biedrs Agnis Čavars, kā arī Zigmārs Raimo un Francis Lācis, kuri 3x3 basketbolā iegājuši pēdējo divu gadu laikā.

''Šie puiši trenējās 24 stundas, septiņas dienas nedēļā. Tas bija redzams šodien gan pusfinālā, gan finālā,'' turpinot cildināt komandas biedrus, teica Miezis. Gatavošanās procesā uz brīdi Miezis nebija kopā ar Latvijas izlasi, un intervijā laiku, kā komandai izdevies tikt līdz kvalificēšanās brīdim, detalizēti nestāstīja. ''Interesants stāsts, bet to paturēšu kā noslēpumu.''

''Paldies, Latvija,'' visiem, kuri seko 3x3 basketbolam, noslēgumā teica Miezis. ''Es jūs tiešām mīlu. Šie ir lieliski svētki. Baudām.''

Parīzes olimpisko spēļu 3x3 basketbolā vīriešiem bez Latvijas piedalīsies arī Serbijas, Ķīnas un ASV izlases, bet vēl četras komandas tiks noteiktas nākamajās divās kvalifikācijās Japānā un Ungārijā.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-14 15:12, pirms 7 mēnešiem
Patīk lielas olas , bet ir ar pašu štrumentu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2024-04-14 15:36, pirms 7 mēnešiem
Un dandālis maziņš?

  +1 [+] [-]

, 2024-04-14 15:46, pirms 7 mēnešiem
specs

  +4 [+] [-]

, 2024-04-14 15:47, pirms 7 mēnešiem
Runā, ka lielas olas parasti traucē... Varbūt cietas drīzāk?!

  +4 [+] [-]

, 2024-04-14 16:02, pirms 7 mēnešiem
Skaidrs, ka Miezis šobrīd izsakās ļoti korekti pret džekiem, kuri šīs dienas spēleja kopā ar viņu. Tomēr visiem, kuri skatījās finālspēli ir skaidrs, ka spēles kvalitāte bija diezgan briesmīga. Paveicās, ka austriešiem sākumā nekas nesanāca, bet Čavars iemeta divus no distances, kā arī Miezis bija galvastiesu pārāks par pārējiem. Raimo un Lācis ir, maigi sakot, nepārliecinoši. Lācis vismaz pamanījās gūt punktus, kamēr Raimo nespēj noķert piespēles, savaldīt bumbu, iemest no groza apakšas, turklāt uzreiz pēc tam nenostrādā aizsardzībā, un ļauj savam pretspēlētājam gūt punktus. Ja nespēj palidzēt komandai ar gūtajiem punktiem, tad vismaz aizsardzībā strādā līdz pēdējam, bet ja nav arī tas, tad kā var palīdzēt komandai? Nebrīnos, ka spēles laikā Miezis bija tik dusmīgs uz pārējiem, jo spēle ir tik īsa un dinamiska, ka šeit nevar atslābināties ne mirkli. Ja šie džeki trenējoties 24 stundas dienā, 7 dienas nedēļā, tad vajadzētu apdomāt, vai nevajadzētu trenēties vēl vairāk, vai arī tieši otrādi, jāpaņem kādu dienu brīvu, jo kopējā aina nemaz nav iepriecinoša.

Labi, ka mēs nekad neuzzināsim, ko Miezis teiktu intervijā, ja beigās tomēr austrieši mūs uzveiktu. Tad Raimo nenoķertās bumbas, neiemestie metieni un slinkošana aizsardzībā vēl ilgi grauztu.

  +3 [+] [-]

, 2024-04-14 16:10, pirms 7 mēnešiem
Flaying rakstīja: Skaidrs, ka Miezis šobrīd izsakās ļoti korekti pret džekiem, kuri šīs dienas spēleja kopā ar viņu. Tomēr visiem, kuri skatījās finālspēli ir skaidrs, ka spēles kvalitāte bija diezgan briesmīga. Paveicās, ka austriešiem sākumā nekas nesanāca, bet Čavars iemeta divus no distances, kā arī Miezis bija galvastiesu pārāks par pārējiem. Raimo un Lācis ir, maigi sakot, nepārliecinoši. Lācis vismaz pamanījās gūt punktus, kamēr Raimo nespēj noķert piespēles, savaldīt bumbu, iemest no groza apakšas, turklāt uzreiz pēc tam nenostrādā aizsardzībā, un ļauj savam pretspēlētājam gūt punktus. Ja nespēj palidzēt komandai ar gūtajiem punktiem, tad vismaz aizsardzībā strādā līdz pēdējam, bet ja nav arī tas, tad kā var palīdzēt komandai? Nebrīnos, ka spēles laikā Miezis bija tik dusmīgs uz pārējiem, jo spēle ir tik īsa un dinamiska, ka šeit nevar atslābināties ne mirkli. Ja šie džeki trenējoties 24 stundas dienā, 7 dienas nedēļā, tad vajadzētu apdomāt, vai nevajadzētu trenēties vēl vairāk, vai arī tieši otrādi, jāpaņem kādu dienu brīvu, jo kopējā aina nemaz nav iepriecinoša.

Labi, ka mēs nekad neuzzināsim, ko Miezis teiktu intervijā, ja beigās tomēr austrieši mūs uzveiktu. Tad Raimo nenoķertās bumbas, neiemestie metieni un slinkošana aizsardzībā vēl ilgi grauztu.
Pilnīgu piekrītu, nevar mest garām no groza apakšas!

  +4 [+] [-]

, 2024-04-14 16:13, pirms 7 mēnešiem
Olas ta’ lielas, bet pipuki tāpat drebēja…

  +1 [+] [-]

, 2024-04-14 16:16, pirms 7 mēnešiem
Flaying rakstīja: Skaidrs, ka Miezis šobrīd izsakās ļoti korekti pret džekiem, kuri šīs dienas spēleja kopā ar viņu. Tomēr visiem, kuri skatījās finālspēli ir skaidrs, ka spēles kvalitāte bija diezgan briesmīga. Paveicās, ka austriešiem sākumā nekas nesanāca, bet Čavars iemeta divus no distances, kā arī Miezis bija galvastiesu pārāks par pārējiem. Raimo un Lācis ir, maigi sakot, nepārliecinoši. Lācis vismaz pamanījās gūt punktus, kamēr Raimo nespēj noķert piespēles, savaldīt bumbu, iemest no groza apakšas, turklāt uzreiz pēc tam nenostrādā aizsardzībā, un ļauj savam pretspēlētājam gūt punktus. Ja nespēj palidzēt komandai ar gūtajiem punktiem, tad vismaz aizsardzībā strādā līdz pēdējam, bet ja nav arī tas, tad kā var palīdzēt komandai? Nebrīnos, ka spēles laikā Miezis bija tik dusmīgs uz pārējiem, jo spēle ir tik īsa un dinamiska, ka šeit nevar atslābināties ne mirkli. Ja šie džeki trenējoties 24 stundas dienā, 7 dienas nedēļā, tad vajadzētu apdomāt, vai nevajadzētu trenēties vēl vairāk, vai arī tieši otrādi, jāpaņem kādu dienu brīvu, jo kopējā aina nemaz nav iepriecinoša.

Labi, ka mēs nekad neuzzināsim, ko Miezis teiktu intervijā, ja beigās tomēr austrieši mūs uzveiktu. Tad Raimo nenoķertās bumbas, neiemestie metieni un slinkošana aizsardzībā vēl ilgi grauztu.
Viispār jau austriešiem šeit nebija variantu, beigas nolažoja, bet kam negadās pēc tāda pārsvara.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-14 16:22, pirms 7 mēnešiem
striker rakstīja: Viispār jau austriešiem šeit nebija variantu, beigas nolažoja, bet kam negadās pēc tāda pārsvara.
Es Tev piekrītu, jo austrieši izskatījās diezgan briesmīgi, vismaz sākumā. Vairāk vēlējos norādīt uz to, ka 3 x 3 baskets ir ļoti dinamisks, un spēle pārāk īsa, lai varētu pieļaut atslābuma mirkļus. Iztēlosimies sliktāko variatnu - Raimo aizmet garām no apakšas, austrieši notur divas aizsardzības, un iemet divus metienus no distances. Rezultāts ir neizšķirts, turklāt vēl esam īsā laika posmā zaudējuši pārsvaru, un dabūjuši pa muti. Saprotu, ka sportā, it īpaši, pie liela pārsvara tā reizēm gadās, taču tur arī ir tā starpība starp uzvarētājiem un zaudētājiem. Šoreiz paveicās, ka austrieši bija visai nevarīgi, bet nedomāju, ka motivēti un labi sagatavoti serbi piedotu šādas vaļības.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-14 16:24, pirms 7 mēnešiem
Čaļi malači! Bet jau rīt jāsāk gatavošanos olimpiādei.

Jānoskaidro, vai visi ir gatavi spēlēt. Ja kāds ampelmanis negrib, tad jāpasaka paldies, un jāturpina tiem, kas grib spēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-14 16:32, pirms 7 mēnešiem
Flaying rakstīja: Es Tev piekrītu, jo austrieši izskatījās diezgan briesmīgi, vismaz sākumā. Vairāk vēlējos norādīt uz to, ka 3 x 3 baskets ir ļoti dinamisks, un spēle pārāk īsa, lai varētu pieļaut atslābuma mirkļus. Iztēlosimies sliktāko variatnu - Raimo aizmet garām no apakšas, austrieši notur divas aizsardzības, un iemet divus metienus no distances. Rezultāts ir neizšķirts, turklāt vēl esam īsā laika posmā zaudējuši pārsvaru, un dabūjuši pa muti. Saprotu, ka sportā, it īpaši, pie liela pārsvara tā reizēm gadās, taču tur arī ir tā starpība starp uzvarētājiem un zaudētājiem. Šoreiz paveicās, ka austrieši bija visai nevarīgi, bet nedomāju, ka motivēti un labi sagatavoti serbi piedotu šādas vaļības.
Sastāvs jau arī nebūs šis, Lasmanis būs klāt, kas nost-ne es lemju .
Pret NETH bija īstais fināls, tur veiksme stāvēja klāt, pret SRB ja spēlēsim, tad jau ar citu sastāvu.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-14 16:37, pirms 7 mēnešiem
....bet tev Miezi ir olas???...kādu laiku atpakaļ mētājies ar vārdiem par OS boikotu...atslegas vārds ir vai tu esi vecis un turēsi vārdu...

     [+] [-]

, 2024-04-14 16:39, pirms 7 mēnešiem
cesinieks777 rakstīja: ....bet tev Miezi ir olas???...kādu laiku atpakaļ mētājies ar vārdiem par OS boikotu...atslegas vārds ir vai tu esi vecis un turēsi vārdu...
Nosapņoju, ka tauta ļoti vēlas, lai mūsējie spēlētu OS. Tauta ir jāklausa !

     [+] [-]

, 2024-04-14 17:12, pirms 7 mēnešiem
Pēc uzvarētas spēles nevajadzīgas kritizētāju emocijas :-) Kritizētājiem vērtīgi būtu paskatīt statistiku. Komanda nospēlēja kā komanda. Katrs savu darbu padarīja. Latvija iemeta 6 1PT no 14, 3 1PT Raimo rēķinā. Vēl Raimo 6 REB no LV 23 un Lācis finālspēles rezultatīvākais - 7 PT.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-14 17:48, pirms 7 mēnešiem
Atklāti sakot, šim turnīram bija švaks sastāvs, vienīgie bīstamie pretinieki - neķerlandieši. Ar šādu spēli pret beļģiem un leišiem būtu kāviens, ļoti grūti klātos arī pret frančiem, vāciešiem, poļiem un japoškieniem arīdzan. Skaidrs, ka viens pats Miezis visas uzvaras izraut nespēs, jāiet pie altāra svecītes spraust, lai Lasmanis atgriežas ierindā un Lācis pielabo spēles izpratni. Negribas jau kādam speciāli braukt virsū (ticu, ka trenējās kā traki), bet Raimo šādā veidolā OS būs pilnīgs caurums. Tur būs pavisam citi ātrumi gan bumbai, gan ķermeņiem, Raimo vismaz šogad līdz tādam līmenim neaizsniegsies. Lācim viss vēl priekšā, dabūs pieredzi, varētu sanākt labs 3X3 špīleris.

     [+] [-]

, 2024-04-14 17:52, pirms 7 mēnešiem
rodens rakstīja: Pēc uzvarētas spēles nevajadzīgas kritizētāju emocijas :-) Kritizētājiem vērtīgi būtu paskatīt statistiku. Komanda nospēlēja kā komanda. Katrs savu darbu padarīja. Latvija iemeta 6 1PT no 14, 3 1PT Raimo rēķinā. Vēl Raimo 6 REB no LV 23 un Lācis finālspēles rezultatīvākais - 7 PT.
Būsim godīgi, Raimo pagadām krīt ārā, pavājš dribls, neprecīzi metieni no labām pozīcijām, lēns defā.

  -2 [+] [-]

, 2024-04-14 23:25, pirms 7 mēnešiem
striker rakstīja: Nosapņoju, ka tauta ļoti vēlas, lai mūsējie spēlētu OS. Tauta ir jāklausa !
...es atkal sapnī redzēju,ka tauta saka,ka jātur vārds...

     [+] [-]

, 2024-04-15 11:46, pirms 7 mēnešiem
cik tas pamulkjis tas olas piemines , lai tacu vina vecene tas olas novertee vai vinam ir vai nav ?!

  +1 [+] [-]

, 2024-04-15 13:44, pirms 7 mēnešiem
Visu cieņu, taču Raimo neizskatās pēc strītbolista. Nav strītbolam nepieciešamo īpašību/kvalitāšu - uzbrukumā: asa dribla, spēja mazā telpā žigli apspēlēt 1:1, ātra metiena pēc dribla, spēja realizēt trakus metienus. Aizsardzībā: ātruma kājās un spēja ātri noreaģēt pie vairākām sedzamo maiņām, kā arī, problēma nosegt mazāku pretinieku. Jā, puika cīnās, iet ar gaļu visur iekšā, taču gribēšana krietni pārspēj varēšanu.
Nav jau smuki tā teikt, bet Zeļļiem LBL viņš patreiz būtu daudz noderīgāks, nekā 3:3 izlasei.
Lācis - kopumā visai labi iederas - ārā nekrīt.

     [+] [-]

, 2024-04-15 15:06, pirms 7 mēnešiem
Flaying rakstīja: Skaidrs, ka Miezis šobrīd izsakās ļoti korekti pret džekiem, kuri šīs dienas spēleja kopā ar viņu. Tomēr visiem, kuri skatījās finālspēli ir skaidrs, ka spēles kvalitāte bija diezgan briesmīga. Paveicās, ka austriešiem sākumā nekas nesanāca, bet Čavars iemeta divus no distances, kā arī Miezis bija galvastiesu pārāks par pārējiem. Raimo un Lācis ir, maigi sakot, nepārliecinoši. Lācis vismaz pamanījās gūt punktus, kamēr Raimo nespēj noķert piespēles, savaldīt bumbu, iemest no groza apakšas, turklāt uzreiz pēc tam nenostrādā aizsardzībā, un ļauj savam pretspēlētājam gūt punktus. Ja nespēj palidzēt komandai ar gūtajiem punktiem, tad vismaz aizsardzībā strādā līdz pēdējam, bet ja nav arī tas, tad kā var palīdzēt komandai? Nebrīnos, ka spēles laikā Miezis bija tik dusmīgs uz pārējiem, jo spēle ir tik īsa un dinamiska, ka šeit nevar atslābināties ne mirkli. Ja šie džeki trenējoties 24 stundas dienā, 7 dienas nedēļā, tad vajadzētu apdomāt, vai nevajadzētu trenēties vēl vairāk, vai arī tieši otrādi, jāpaņem kādu dienu brīvu, jo kopējā aina nemaz nav iepriecinoša.

Labi, ka mēs nekad neuzzināsim, ko Miezis teiktu intervijā, ja beigās tomēr austrieši mūs uzveiktu. Tad Raimo nenoķertās bumbas, neiemestie metieni un slinkošana aizsardzībā vēl ilgi grauztu.
nu ar Austriju galīgi nebija atslēgas spēle, bet gan pret holandiešiem. Visi sūdi bija pret holandiešiem. Austrija nebija pat tuvumā uzvarai.

     [+] [-]

, 2024-04-15 16:08, pirms 7 mēnešiem
Olas mērīsim pēc tā, kā puikas turēs skaļi izkliegtos solījumus...