Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

"Warriors" uzņems Orlando "Magic"

Šonakt spēli Nacionālajā Basketbola Asociācijā aizvadīs Andris Biedriņš un viņa pārstāvētais klubs Goldensteitas "Warriors", kuram pretī stāsies Orlando "Magic".

Orlando basketbolisti šajā NBA sezonā izcīnījuši 21 uzvaru un piedzīvojuši tikai 14 zaudējumus, kas ir visai pozitīva bilance. Vēl nesen "Magic" piedzīvoja četru zaudējumu sēriju, tomēr tad savā laukumā izcīnīja četras uzvaras pēc kārtas.

Laba bilance šobrīd ir arī Goldensteitas klubam (18-18), kas izcīnījis uzvaras aizvadītajās sešās māju spēlēs pēc kārtas un pēdējo zaudējumu piedzīvojis tikai 2. decembrī, kad tikās ar Milvokī. Arī šonakt "Warriors" spēli aizvadīs savu skatītāju priekšā.

Ieskatoties statistikā, Goldensteitas pārstāvji ieguvuši uzvaras četrpadsmit no deviņpadsmit spēlēm savā laukumā un vidēji vienā sametuši 109,3 punktus. Lielisks pēdējā spēlē pret Fīniksas "Suns" bija Andris Biedriņš, kurš savāca 17 atlēkušās bumbas. Viņa komanda gan zaudēja ar 105:128.

Izmantotie resursi:
www.nba.com
1 2 38 komentāri

     [+] [-]

, 2007-01-10 17:04, pirms 18 gadiem
Iepriekšējais mačs pret Orlano AB bija ļoti slikts. Domāju viņš būs motivācijas pilns revanšēties, turklāt spēle notiks mājās.

     [+] [-]

, 2007-01-10 17:12, pirms 18 gadiem
a cikos peec LV laika saakas?

     [+] [-]

, 2007-01-10 17:12, pirms 18 gadiem
jaauzvar....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-10 17:19, pirms 18 gadiem
Cerams, ka pret Miličiču uzspēlēs

     [+] [-]

, 2007-01-10 17:19, pirms 18 gadiem
nu double double vajadzeetu savaakt!

     [+] [-]

, 2007-01-10 17:21, pirms 18 gadiem
japacenshas uzvaret , bet neies viegli.....

     [+] [-]

, 2007-01-10 17:27, pirms 18 gadiem
Shii speele, manupraat buus interesanta ar to , ka aci pret aci tiekas divi viena ampluaa un vecuma centri. sheit es nerunaaju par Milichichu, kursh pagaidaam ir tikai izceelies ar pirmo drafta Nr, bet gan 85 gadaa dzimusho Dwight Howard, shis dzhekinsh ir stabils atleekusho bumbu liideris un uzbrukt arii maak. Es domaaju, ka shitaa speelee paraadiis , kas ir kas. Redzeesim kursh tad ir talantiigs,bet kursh tikai par taadu tiek ziimeets. Biedram nebuus viegli, kautgan augumaa abi vienaadi, bet melnim lielaaki muskuli )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-10 17:29, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis edza87
a cikos peec LV laika saakas?


5.30

     [+] [-]

, 2007-01-10 17:33, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis magix
Shii speele, manupraat buus interesanta ar to , ka aci pret aci tiekas divi viena ampluaa un vecuma centri. sheit es nerunaaju par Milichichu, kursh pagaidaam ir tikai izceelies ar pirmo drafta Nr, bet gan 85 gadaa dzimusho Dwight Howard, shis dzhekinsh ir stabils atleekusho bumbu liideris un uzbrukt arii maak. Es domaaju, ka shitaa speelee paraadiis , kas ir kas. Redzeesim kursh tad ir talantiigs,bet kursh tikai par taadu tiek ziimeets. Biedram nebuus viegli, kautgan augumaa abi vienaadi, bet melnim lielaaki muskuli )




Nu baac veciit tu te gan saliidzinaaji Biedrinju ar Howardu protams liela cienja Biedram nu bet liidz Howarda limeenim Biedram veel ir uj cik taalu takaa ;D nevajag te runaat par to kursh ir labaaks tas man lieaks ir aciimredzams un skaidrs jau sen
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-10 17:46, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis RUBEN

Citāts:

Publicējis magix
Shii speele, manupraat buus interesanta ar to , ka aci pret aci tiekas divi viena ampluaa un vecuma centri. sheit es nerunaaju par Milichichu, kursh pagaidaam ir tikai izceelies ar pirmo drafta Nr, bet gan 85 gadaa dzimusho Dwight Howard, shis dzhekinsh ir stabils atleekusho bumbu liideris un uzbrukt arii maak. Es domaaju, ka shitaa speelee paraadiis , kas ir kas. Redzeesim kursh tad ir talantiigs,bet kursh tikai par taadu tiek ziimeets. Biedram nebuus viegli, kautgan augumaa abi vienaadi, bet melnim lielaaki muskuli




Nu baac veciit tu te gan saliidzinaaji Biedrinju ar Howardu protams liela cienja Biedram nu bet liidz Howarda limeenim Biedram veel ir uj cik taalu takaa ;D nevajag te runaat par to kursh ir labaaks tas man lieaks ir aciimredzams un skaidrs jau sen



Ja jau Mr Nelson saka, ka Biedrs ir labaakais centrs, kaads jebkad vinam ir bijis, tad nemaz tik skaidrs viss nav. Ja Biedrs tieshaam grib buut pamanaams un noveerteets netikai sportiskajaa zinaa, bet arii financiaali, tad shitaadaas speelees sevi ir jaaadot pa visiem 100%. Es domaaju, ka lielie duuzhi -Menedzheri shos duelus atceraas, shaadas speeles nosaka speeleetaaja patieso veertiibu. Ja Biedrs grib nopelniit pirmo multimilionu liigumu,tad agentiem uz rokaam ir jaabuut pietiekami daudz shaadiem dueliem, un nejau zaudeetiem, jo zaudeet nedriikst . Man patika kaa Biedrs nospeeleeja pret austraalieti. Tieshi shie dueli interesee iipashniekus.

     [+] [-]

, 2007-01-10 18:01, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis magix

Citāts:

Publicējis RUBEN

Citāts:

Publicējis magix
Shii speele, manupraat buus interesanta ar to , ka aci pret aci tiekas divi viena ampluaa un vecuma centri. sheit es nerunaaju par Milichichu, kursh pagaidaam ir tikai izceelies ar pirmo drafta Nr, bet gan 85 gadaa dzimusho Dwight Howard, shis dzhekinsh ir stabils atleekusho bumbu liideris un uzbrukt arii maak. Es domaaju, ka shitaa speelee paraadiis , kas ir kas. Redzeesim kursh tad ir talantiigs,bet kursh tikai par taadu tiek ziimeets. Biedram nebuus viegli, kautgan augumaa abi vienaadi, bet melnim lielaaki muskuli )




Nu baac veciit tu te gan saliidzinaaji Biedrinju ar Howardu protams liela cienja Biedram nu bet liidz Howarda limeenim Biedram veel ir uj cik taalu takaa ;D nevajag te runaat par to kursh ir labaaks tas man lieaks ir aciimredzams un skaidrs jau sen



Ja jau Mr Nelson saka, ka Biedrs ir labaakais centrs, kaads jebkad vinam ir bijis, tad nemaz tik skaidrs viss nav. Ja Biedrs tieshaam grib buut pamanaams un noveerteets netikai sportiskajaa zinaa, bet arii financiaali, tad shitaadaas speelees sevi ir jaaadot pa visiem 100%. Es domaaju, ka lielie duuzhi -Menedzheri shos duelus atceraas, shaadas speeles nosaka speeleetaaja patieso veertiibu. Ja Biedrs grib nopelniit pirmo multimilionu liigumu,tad agentiem uz rokaam ir jaabuut pietiekami daudz shaadiem dueliem, un nejau zaudeetiem, jo zaudeet nedriikst . Man patika kaa Biedrs nospeeleeja pret austraalieti. Tieshi shie dueli interesee iipashniekus.



Piekrītu, turklāt ir daži objektīvi apstākļi, kāpēc Hovards šobrīb ir labāks, bet nejau talantīgāks.
1) Hovards ir afroamerikānis-fiziski spēcīgs un atlētisks jau no agras jaunības.
2) Hovardam uzticējās jau no paša sākuma, kamēr Biedriņam izčakarēja pirmās divas sezonas. Ja tā nebūtu noticis, Biedriņš šobrīd daudz neatpaliktu.

Par talantu runājot, es teiktu, ka tieši Biedriņš ir tas talantīgais. Hovards ir vienkārši kārtējais melnis, kamēr Biedriņš neticami atlētisks ziemeļeiropietis ar lielisku spēles izjūtu.

     [+] [-]

, 2007-01-10 18:01, pirms 18 gadiem
double double cerams ka dabus

     [+] [-]

, 2007-01-10 18:02, pirms 18 gadiem
kaadas domas par totalizatoru uz sho speeli, abas komandas sametiis vairaak par 205 punktiem??

     [+] [-]

, 2007-01-10 18:02, pirms 18 gadiem
ir jaapanjem un AB jaagust Double-Double!!!

     [+] [-]

, 2007-01-10 18:27, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis kino

Citāts:

Publicējis magix

Citāts:

Publicējis RUBEN

Citāts:

Publicējis magix
Shii speele, manupraat buus interesanta ar to , ka aci pret aci tiekas divi viena ampluaa un vecuma centri. sheit es nerunaaju par Milichichu, kursh pagaidaam ir tikai izceelies ar pirmo drafta Nr, bet gan 85 gadaa dzimusho Dwight Howard, shis dzhekinsh ir stabils atleekusho bumbu liideris un uzbrukt arii maak. Es domaaju, ka shitaa speelee paraadiis , kas ir kas. Redzeesim kursh tad ir talantiigs,bet kursh tikai par taadu tiek ziimeets. Biedram nebuus viegli, kautgan augumaa abi vienaadi, bet melnim lielaaki muskuli




Nu baac veciit tu te gan saliidzinaaji Biedrinju ar Howardu protams liela cienja Biedram nu bet liidz Howarda limeenim Biedram veel ir uj cik taalu takaa ;D nevajag te runaat par to kursh ir labaaks tas man lieaks ir aciimredzams un skaidrs jau sen



Ja jau Mr Nelson saka, ka Biedrs ir labaakais centrs, kaads jebkad vinam ir bijis, tad nemaz tik skaidrs viss nav. Ja Biedrs tieshaam grib buut pamanaams un noveerteets netikai sportiskajaa zinaa, bet arii financiaali, tad shitaadaas speelees sevi ir jaaadot pa visiem 100%. Es domaaju, ka lielie duuzhi -Menedzheri shos duelus atceraas, shaadas speeles nosaka speeleetaaja patieso veertiibu. Ja Biedrs grib nopelniit pirmo multimilionu liigumu,tad agentiem uz rokaam ir jaabuut pietiekami daudz shaadiem dueliem, un nejau zaudeetiem, jo zaudeet nedriikst . Man patika kaa Biedrs nospeeleeja pret austraalieti. Tieshi shie dueli interesee iipashniekus.



Piekrītu, turklāt ir daži objektīvi apstākļi, kāpēc Hovards šobrīb ir labāks, bet nejau talantīgāks.
1) Hovards ir afroamerikānis-fiziski spēcīgs un atlētisks jau no agras jaunības.
2) Hovardam uzticējās jau no paša sākuma, kamēr Biedriņam izčakarēja pirmās divas sezonas. Ja tā nebūtu noticis, Biedriņš šobrīd daudz neatpaliktu.

Par talantu runājot, es teiktu, ka tieši Biedriņš ir tas talantīgais. Hovards ir vienkārši kārtējais melnis, kamēr Biedriņš neticami atlētisks ziemeļeiropietis ar lielisku spēles izjūtu.



Nu baac ;D labi es saprotu Biedrs ir muuseejais bet nu nepadariisim tak vinju par kkaadu superzvaigzni :/ varbuut laiks jau vinju salidzinaat ar Oniilu vai Amari ? nu tak beidzat... Howards kaartejais melnis ?? Nu tak beidz tapaar karteejie melni bija ar Jordans un co ? Nu un runaajot par Biedru jaa spelees izjuuta protams ir laba atleetiskuma ar netruukst bet nu ar metineu ir taakaa ir... speekaa spelee protams ka vinsh nespeej tureet liizd daudziem tam pasham Howradam ( piemeeram ) bet nu juus laikam teiksiet aatrums un speeles izjuut to aizstaaj nu kameer veel ar Biedru diezgan nereekinaas vinsh metiis savus briiivos metienu zem groeziem a kad saaks ar vinju rekinaaties ko tad dariiis jo talaaak no groza Biedrs nav biistams... nu es nezinu kaa sanaaks vai laus veel ilgi Biedram mest... bet nu var jau buut ka Biedrs buuus 2 Wallace kas nemet bet vaac atleekushaas un Blokee vairaak sliecos uz to D: nu protams nesaliidzinot shos abus vnk paredzot Biedra speeles stilu

     [+] [-]

, 2007-01-10 18:39, pirms 18 gadiem
Riebjas,ko jus te varat gudri [cenzēts]...,kurs labaaks,kurs specigaks....[cenzēts] aizej un pamegjini savakt tas 17 bumbas kautvai pret to pasa Sixer pastariti?apdirsisies...riebjas te gudri [cenzēts]... apkart...Andza ir tu kur vinjs ira un vinjs to attaisno...ar savu darbu ir panacis..aizveriet mutes vienu reizi te...

     [+] [-]

, 2007-01-10 18:39, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis RUBEN

Citāts:

Publicējis kino

Citāts:

Publicējis magix

Citāts:

Publicējis RUBEN

Citāts:

Publicējis magix
Shii speele, manupraat buus interesanta ar to , ka aci pret aci tiekas divi viena ampluaa un vecuma centri. sheit es nerunaaju par Milichichu, kursh pagaidaam ir tikai izceelies ar pirmo drafta Nr, bet gan 85 gadaa dzimusho Dwight Howard, shis dzhekinsh ir stabils atleekusho bumbu liideris un uzbrukt arii maak. Es domaaju, ka shitaa speelee paraadiis , kas ir kas. Redzeesim kursh tad ir talantiigs,bet kursh tikai par taadu tiek ziimeets. Biedram nebuus viegli, kautgan augumaa abi vienaadi, bet melnim lielaaki muskuli )




Nu baac veciit tu te gan saliidzinaaji Biedrinju ar Howardu protams liela cienja Biedram nu bet liidz Howarda limeenim Biedram veel ir uj cik taalu takaa ;D nevajag te runaat par to kursh ir labaaks tas man lieaks ir aciimredzams un skaidrs jau sen



Ja jau Mr Nelson saka, ka Biedrs ir labaakais centrs, kaads jebkad vinam ir bijis, tad nemaz tik skaidrs viss nav. Ja Biedrs tieshaam grib buut pamanaams un noveerteets netikai sportiskajaa zinaa, bet arii financiaali, tad shitaadaas speelees sevi ir jaaadot pa visiem 100%. Es domaaju, ka lielie duuzhi -Menedzheri shos duelus atceraas, shaadas speeles nosaka speeleetaaja patieso veertiibu. Ja Biedrs grib nopelniit pirmo multimilionu liigumu,tad agentiem uz rokaam ir jaabuut pietiekami daudz shaadiem dueliem, un nejau zaudeetiem, jo zaudeet nedriikst . Man patika kaa Biedrs nospeeleeja pret austraalieti. Tieshi shie dueli interesee iipashniekus.



Piekrītu, turklāt ir daži objektīvi apstākļi, kāpēc Hovards šobrīb ir labāks, bet nejau talantīgāks.
1) Hovards ir afroamerikānis-fiziski spēcīgs un atlētisks jau no agras jaunības.
2) Hovardam uzticējās jau no paša sākuma, kamēr Biedriņam izčakarēja pirmās divas sezonas. Ja tā nebūtu noticis, Biedriņš šobrīd daudz neatpaliktu.

Par talantu runājot, es teiktu, ka tieši Biedriņš ir tas talantīgais. Hovards ir vienkārši kārtējais melnis, kamēr Biedriņš neticami atlētisks ziemeļeiropietis ar lielisku spēles izjūtu.



Nu baac ;D labi es saprotu Biedrs ir muuseejais bet nu nepadariisim tak vinju par kkaadu superzvaigzni :/ varbuut laiks jau vinju salidzinaat ar Oniilu vai Amari ? nu tak beidzat... Howards kaartejais melnis ?? Nu tak beidz tapaar karteejie melni bija ar Jordans un co ? Nu un runaajot par Biedru jaa spelees izjuuta protams ir laba atleetiskuma ar netruukst bet nu ar metineu ir taakaa ir... speekaa spelee protams ka vinsh nespeej tureet liizd daudziem tam pasham Howradam ( piemeeram ) bet nu juus laikam teiksiet aatrums un speeles izjuut to aizstaaj nu kameer veel ar Biedru diezgan nereekinaas vinsh metiis savus briiivos metienu zem groeziem a kad saaks ar vinju rekinaaties ko tad dariiis jo talaaak no groza Biedrs nav biistams... nu es nezinu kaa sanaaks vai laus veel ilgi Biedram mest... bet nu var jau buut ka Biedrs buuus 2 Wallace kas nemet bet vaac atleekushaas un Blokee vairaak sliecos uz to D: nu protams nesaliidzinot shos abus vnk paredzot Biedra speeles stilu


vinu jau sedz kartigi, komandas daudzas gatavojas tiesi ab

     [+] [-]

, 2007-01-10 18:53, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis RUBEN

Citāts:

Publicējis kino

Citāts:

Publicējis magix

Citāts:

Publicējis RUBEN

Citāts:

Publicējis magix
Shii speele, manupraat buus interesanta ar to , ka aci pret aci tiekas divi viena ampluaa un vecuma centri. sheit es nerunaaju par Milichichu, kursh pagaidaam ir tikai izceelies ar pirmo drafta Nr, bet gan 85 gadaa dzimusho Dwight Howard, shis dzhekinsh ir stabils atleekusho bumbu liideris un uzbrukt arii maak. Es domaaju, ka shitaa speelee paraadiis , kas ir kas. Redzeesim kursh tad ir talantiigs,bet kursh tikai par taadu tiek ziimeets. Biedram nebuus viegli, kautgan augumaa abi vienaadi, bet melnim lielaaki muskuli




Nu baac veciit tu te gan saliidzinaaji Biedrinju ar Howardu protams liela cienja Biedram nu bet liidz Howarda limeenim Biedram veel ir uj cik taalu takaa ;D nevajag te runaat par to kursh ir labaaks tas man lieaks ir aciimredzams un skaidrs jau sen



Ja jau Mr Nelson saka, ka Biedrs ir labaakais centrs, kaads jebkad vinam ir bijis, tad nemaz tik skaidrs viss nav. Ja Biedrs tieshaam grib buut pamanaams un noveerteets netikai sportiskajaa zinaa, bet arii financiaali, tad shitaadaas speelees sevi ir jaaadot pa visiem 100%. Es domaaju, ka lielie duuzhi -Menedzheri shos duelus atceraas, shaadas speeles nosaka speeleetaaja patieso veertiibu. Ja Biedrs grib nopelniit pirmo multimilionu liigumu,tad agentiem uz rokaam ir jaabuut pietiekami daudz shaadiem dueliem, un nejau zaudeetiem, jo zaudeet nedriikst . Man patika kaa Biedrs nospeeleeja pret austraalieti. Tieshi shie dueli interesee iipashniekus.



Piekrītu, turklāt ir daži objektīvi apstākļi, kāpēc Hovards šobrīb ir labāks, bet nejau talantīgāks.
1) Hovards ir afroamerikānis-fiziski spēcīgs un atlētisks jau no agras jaunības.
2) Hovardam uzticējās jau no paša sākuma, kamēr Biedriņam izčakarēja pirmās divas sezonas. Ja tā nebūtu noticis, Biedriņš šobrīd daudz neatpaliktu.

Par talantu runājot, es teiktu, ka tieši Biedriņš ir tas talantīgais. Hovards ir vienkārši kārtējais melnis, kamēr Biedriņš neticami atlētisks ziemeļeiropietis ar lielisku spēles izjūtu.



Nu baac ;D labi es saprotu Biedrs ir muuseejais bet nu nepadariisim tak vinju par kkaadu superzvaigzni :/ varbuut laiks jau vinju salidzinaat ar Oniilu vai Amari ? nu tak beidzat... Howards kaartejais melnis ?? Nu tak beidz tapaar karteejie melni bija ar Jordans un co ? Nu un runaajot par Biedru jaa spelees izjuuta protams ir laba atleetiskuma ar netruukst bet nu ar metineu ir taakaa ir... speekaa spelee protams ka vinsh nespeej tureet liizd daudziem tam pasham Howradam ( piemeeram ) bet nu juus laikam teiksiet aatrums un speeles izjuut to aizstaaj nu kameer veel ar Biedru diezgan nereekinaas vinsh metiis savus briiivos metienu zem groeziem a kad saaks ar vinju rekinaaties ko tad dariiis jo talaaak no groza Biedrs nav biistams... nu es nezinu kaa sanaaks vai laus veel ilgi Biedram mest... bet nu var jau buut ka Biedrs buuus 2 Wallace kas nemet bet vaac atleekushaas un Blokee vairaak sliecos uz to D: nu protams nesaliidzinot shos abus vnk paredzot Biedra speeles stilu



Ja vairak interesētos, tad zinātu, ka tagad AB mērķis ir strādāt pie pustālā metiena(kļūt bīstamākam uzbrukumā) un ar esošo lomu viņš vēl nav gatavs samierināties. Atceramies, ka pēc pagajušās sezonas viņš teica, ka strādās pie sodiņiem-šosezon viņš sodiņus met divreiz precīzāk. Biedriņš dara, ko runā. Arī par Novicki visi sākumā smējās. Gan AB gan Novickim ir fantastiskas darbaspējas un ļoti neparasts domāšanas veids. Vienkārši AB nepaveicās ar treneri pirmajās divās sezonās, tāpēc tagad pamatīgi jāiedzen.

     [+] [-]

, 2007-01-10 19:05, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis kino

Citāts:

Publicējis RUBEN

Citāts:

Publicējis kino

Citāts:

Publicējis magix

Citāts:

Publicējis RUBEN

Citāts:

Publicējis magix
Shii speele, manupraat buus interesanta ar to , ka aci pret aci tiekas divi viena ampluaa un vecuma centri. sheit es nerunaaju par Milichichu, kursh pagaidaam ir tikai izceelies ar pirmo drafta Nr, bet gan 85 gadaa dzimusho Dwight Howard, shis dzhekinsh ir stabils atleekusho bumbu liideris un uzbrukt arii maak. Es domaaju, ka shitaa speelee paraadiis , kas ir kas. Redzeesim kursh tad ir talantiigs,bet kursh tikai par taadu tiek ziimeets. Biedram nebuus viegli, kautgan augumaa abi vienaadi, bet melnim lielaaki muskuli )




Nu baac veciit tu te gan saliidzinaaji Biedrinju ar Howardu protams liela cienja Biedram nu bet liidz Howarda limeenim Biedram veel ir uj cik taalu takaa ;D nevajag te runaat par to kursh ir labaaks tas man lieaks ir aciimredzams un skaidrs jau sen



Ja jau Mr Nelson saka, ka Biedrs ir labaakais centrs, kaads jebkad vinam ir bijis, tad nemaz tik skaidrs viss nav. Ja Biedrs tieshaam grib buut pamanaams un noveerteets netikai sportiskajaa zinaa, bet arii financiaali, tad shitaadaas speelees sevi ir jaaadot pa visiem 100%. Es domaaju, ka lielie duuzhi -Menedzheri shos duelus atceraas, shaadas speeles nosaka speeleetaaja patieso veertiibu. Ja Biedrs grib nopelniit pirmo multimilionu liigumu,tad agentiem uz rokaam ir jaabuut pietiekami daudz shaadiem dueliem, un nejau zaudeetiem, jo zaudeet nedriikst . Man patika kaa Biedrs nospeeleeja pret austraalieti. Tieshi shie dueli interesee iipashniekus.



Piekrītu, turklāt ir daži objektīvi apstākļi, kāpēc Hovards šobrīb ir labāks, bet nejau talantīgāks.
1) Hovards ir afroamerikānis-fiziski spēcīgs un atlētisks jau no agras jaunības.
2) Hovardam uzticējās jau no paša sākuma, kamēr Biedriņam izčakarēja pirmās divas sezonas. Ja tā nebūtu noticis, Biedriņš šobrīd daudz neatpaliktu.

Par talantu runājot, es teiktu, ka tieši Biedriņš ir tas talantīgais. Hovards ir vienkārši kārtējais melnis, kamēr Biedriņš neticami atlētisks ziemeļeiropietis ar lielisku spēles izjūtu.



Nu baac ;D labi es saprotu Biedrs ir muuseejais bet nu nepadariisim tak vinju par kkaadu superzvaigzni :/ varbuut laiks jau vinju salidzinaat ar Oniilu vai Amari ? nu tak beidzat... Howards kaartejais melnis ?? Nu tak beidz tapaar karteejie melni bija ar Jordans un co ? Nu un runaajot par Biedru jaa spelees izjuuta protams ir laba atleetiskuma ar netruukst bet nu ar metineu ir taakaa ir... speekaa spelee protams ka vinsh nespeej tureet liizd daudziem tam pasham Howradam ( piemeeram ) bet nu juus laikam teiksiet aatrums un speeles izjuut to aizstaaj nu kameer veel ar Biedru diezgan nereekinaas vinsh metiis savus briiivos metienu zem groeziem a kad saaks ar vinju rekinaaties ko tad dariiis jo talaaak no groza Biedrs nav biistams... nu es nezinu kaa sanaaks vai laus veel ilgi Biedram mest... bet nu var jau buut ka Biedrs buuus 2 Wallace kas nemet bet vaac atleekushaas un Blokee vairaak sliecos uz to D: nu protams nesaliidzinot shos abus vnk paredzot Biedra speeles stilu



Ja vairak interesētos, tad zinātu, ka tagad AB mērķis ir strādāt pie pustālā metiena(kļūt bīstamākam uzbrukumā) un ar esošo lomu viņš vēl nav gatavs samierināties. Atceramies, ka pēc pagajušās sezonas viņš teica, ka strādās pie sodiņiem-šosezon viņš sodiņus met divreiz precīzāk. Biedriņš dara, ko runā. Arī par Novicki visi sākumā smējās. Gan AB gan Novickim ir fantastiskas darbaspējas un ļoti neparasts domāšanas veids. Vienkārši AB nepaveicās ar treneri pirmajās divās sezonās, tāpēc tagad pamatīgi jāiedzen.



Nu jaa bet nu diezvai ka visu ko Biedrinsh gribees vinja izdosies protams gribas cereet ka taa buus nu bet sodinji ir viena lieta bet metieni no speeeles otra.. un redzot cik gruuti vinjam gaaja ar tiem sodinjieme diezvai ar tiem pustalaajiem no spelees vinja kkas labs sanaaks.. Un runaajot par Novicki tieshaam nezinu bet vaitad vinjam situaacija ar metienu bija tik pat drausmiiga ka Biedrinjam ?

     [+] [-]

, 2007-01-10 19:13, pirms 18 gadiem
RUBEN lasot tevi, var noprast, ka vēli Biedriņam sliktu, jo nemaz nepieļauj viņa progresu tā, it ka tas vispār būtu neiespējams. Nekāda uzticība vai vienkārši ticība. Vai sakot, ka viņam nekas nesanāks un ka viņš ir nekas, tu dari labu? Nedomāju viss.

     [+] [-]

, 2007-01-10 19:16, pirms 18 gadiem
Andrs speles maksimums 10-25 minutes. lielako dalju speles foils.. jo pret smagu howardu biedrinjam nav ko darit..

     [+] [-]

, 2007-01-10 19:16, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis kino
RUBEN lasot tevi, var noprast, ka vēli Biedriņam sliktu, jo nemaz nepieļauj viņa progresu tā, it ka tas vispār būtu neiespējams. Nekāda uzticība vai vienkārši ticība. Vai sakot, ka viņam nekas nesanāks un ka viņš ir nekas, tu dari labu? Nedomāju viss.



Nee saproti es vnk gribu nolaist visus uz zemes vnk visi taa runaa par Biedru un saliidzina vinju ar taadiem speeleetajiem kuri ir par galvas tiesu paaraaki.. un par tiem prgresiem es vnk runaaju nu nevar vnsh prgreseet visur un vislaik.. taas ir manas domas ka tik labi vinjam ar tiem pustalaajiem neies es vnk runaaju kaa domaaju un Biedram neko sliktu nenoveel vnk skatos uz realitaati kaada taa ir..

     [+] [-]

, 2007-01-10 19:29, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis RUBEN

Citāts:

Publicējis kino
RUBEN lasot tevi, var noprast, ka vēli Biedriņam sliktu, jo nemaz nepieļauj viņa progresu tā, it ka tas vispār būtu neiespējams. Nekāda uzticība vai vienkārši ticība. Vai sakot, ka viņam nekas nesanāks un ka viņš ir nekas, tu dari labu? Nedomāju viss.



Nee saproti es vnk gribu nolaist visus uz zemes vnk visi taa runaa par Biedru un saliidzina vinju ar taadiem speeleetajiem kuri ir par galvas tiesu paaraaki.. un par tiem prgresiem es vnk runaaju nu nevar vnsh prgreseet visur un vislaik.. taas ir manas domas ka tik labi vinjam ar tiem pustalaajiem neies es vnk runaaju kaa domaaju un Biedram neko sliktu nenoveel vnk skatos uz realitaati kaada taa ir..



Bet kāpēc tu uzskati, ka realitāte ir tas sliktākais scenārijs. Par viņu pat NBA spečuki runā kā par nākotnes top 10 centru NBA. Bet tu te noliec visas viņa izredzes progresēt. Šādā vecumā vēl ir liela telpa, kur izvērsties. Viņam jau nav 26 vai vēl vairāk. Pat Novickis, kuram jau tuvojas 30, nav vēl sasniedzis savu maksimumu. Tā vismaz uzskata.

     [+] [-]

, 2007-01-10 19:34, pirms 18 gadiem
lunji juus esat..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-10 19:42, pirms 18 gadiem
blatg, beidziet te tos palagus kopēt

     [+] [-]

, 2007-01-10 19:52, pirms 18 gadiem
ir jaanem...AB izsleegs kirilenko no speeles!! un viss buus OK ...

     [+] [-]

, 2007-01-10 19:53, pirms 18 gadiem
jauzvar!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-01-10 20:11, pirms 18 gadiem
Runājot par Kirilenko-viņš šosezon izcili atpelna tos savus 12 limonus.

     [+] [-]

, 2007-01-10 22:13, pirms 18 gadiem
Uzvaŗēš Weriors!!!

     [+] [-]

, 2007-01-10 23:08, pirms 18 gadiem
-> Kino

Kas tas ir tas neparastais domāšanas veids, kas piemīt Novickim un Biedriņam?
1 2 38 komentāri