Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Video: Diskusija: Basketbols – vide, kur veidojas personības

Kristaps Driķis
Piektdien, 5. februārī, Swedbank LJBL Talantu nedēļas ietvaros Olimpiskajā sporta centrā Rīgā notika diskusija „Basketbols – vide, kur veidojas personības”, debatēs piedaloties sportistiem, vecākiem, treneriem, pašvaldību, sporta skolu, IZM, LBS un Valsts policijas pārstāvjiem.
Vērtējums: +6

  +7 [+] [-]

, 2010-02-06 10:15, pirms 15 gadiem
Njā, mūsu basketbola vidē ir izveidojušās labas personības...

     [+] [-]

, 2010-02-06 11:23, pirms 15 gadiem
ekonomiskā situācija nevar nebūt pamats. ja tev nav kedu, tad tu nevaru skriet pa laukumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-02-06 11:45, pirms 15 gadiem
Izbesīja kā tā sieviete zaļajā žaketē runāja. UZ urrā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-06 13:27, pirms 15 gadiem
Murgs, kāds taču par to visu ir samaksājis....

     [+] [-]

, 2010-02-06 13:31, pirms 15 gadiem
Kāda velna pēc ir jādiskutē par pašsaprotamām lietām? Ja cilvēks nespēj iegūt, vismaz, 4 kādā no mācību priekšmetiem, tad ir jāsāk domāt vai šī persona vispār ir domātspējīga. Neviens no priekšmetiem nav tik "superspecializēts". Visi pamatskolas, vidusskolas mācību priekšmeti ir tendēti nevis uz specialitātes īpatnībām, bet gan prāta, loģiskās domāšanas attīstību. Cilvēki smīkņā par vakarskolām, palīgskolām, bet kur tad likt šos "sportistus"? Ja nevar sekmīgi mācīties, tad ko viņš var izdomāt laukumā?

  -1 [+] [-]

, 2010-02-06 13:58, pirms 15 gadiem
noskatījos tikai sākumu, bet galīgi nepiekrītu par to sekmību un nesekmību. Kautkā arī neiet kopā gudrība skolā un uz laukuma, divas pavisam dažādas lietas. Cilvēks var būt pēdējais cirvis fizikā vai matemātikā, bet tas nenozīmē, ka viņš uzreiz būs stulbs uz laukuma, tāpāt arī apgrieztā variantā.
Bet nu liela problēma jau arī tā nav, lai dabūtu 4 skolā nav īpaši jāpiepūla smadzenes, gan jau ka visi labākie tāpat spēlēs.

     [+] [-]

, 2010-02-06 14:18, pirms 15 gadiem
Dude88 rakstīja: noskatījos tikai sākumu, bet galīgi nepiekrītu par to sekmību un nesekmību. Kautkā arī neiet kopā gudrība skolā un uz laukuma, divas pavisam dažādas lietas. Cilvēks var būt pēdējais cirvis fizikā vai matemātikā, bet tas nenozīmē, ka viņš uzreiz būs stulbs uz laukuma, tāpāt arī apgrieztā variantā.
Bet nu liela problēma jau arī tā nav, lai dabūtu 4 skolā nav īpaši jāpiepūla smadzenes, gan jau ka visi labākie tāpat spēlēs.
viens piemērs Kaspars, kurš tagad spēlē spānijas otrajā līgā!
ar izglītotu cilvēku nekas tāds nenotiktu kā ar viņu!

paklausies pēcspēles intervijas, viņš nevar pat teikumu sakarīgu salikt kopā par to kas notika spēlē utt

Bērziņš ir liels talants basketbolā, bet kādēļ viņam nav izdevies realizēt sevi pilnībā? tieši šo iemesli dēļ!

Protams ir izņēmumi- Andris, kurš spēlē otrpus okeānam, viņam talants bij tik liels un darbaspējas, ka viņš izkūlās, bet šādu talantu ir maz

tajā pašā NBA - Mutombo, Novickis, Olaidžuvans utt - viņi visi ir nenormāli gudri un erudīti

ir pāris lieliski baksetbolisti bez smadzenēm, bet viņi ir lieliski dēļ savām atlētiskajām īpašībām un no tā izrietošajām sekām...

Mūsu gadījumā uz 2 miljoniem iedzīvotāju un pārdesmit tūkst . basketbolistiem šādu cilvēku ,kuri varētu būt dzīvē cirvji, bet laukumā sasniegt virsotnes ir viens pa 50 gadiem un tie varētu atļauties nemācīties utt

pārējiem diemžēl bez normālas attieksmes ārpus laukuma nekas nesanāks arī laukumā!

tas kā tu uzvedies laukumā lielā mērā ir atkarīgs no tā kā uzvedies ārpus!

VV dēli, Bērziņš utt - visi lieliski basketbolisti, bet kādēļ tomēr kaut kas pietrūkst?
tā ir disciplīna utt
neviens neapšaba viņu ieguldīto darbu utt, bet, lai īstenotu savu potenciālu nepieciešama disciplīna un ne tikai basketbola laukumā

  +1 [+] [-]

, 2010-02-06 14:45, pirms 15 gadiem
Viss ir ļoti jauki un apsveicami, kas tika spriests šajā diskusijā, BET. Kāpēc tikai tagad ir šāda akcija sākusies? daudzus gadus faktiski tas bija atstāts pašplūsmā un tagad pēkšņi nākusi apgaismība. Nākamais jautājums vai Latvijā tie resursi ir tik lieli, lai varētu atļauties kādu tiešām labu spēlētāju jauniešu izlasē neņemt uz Eiropas čempionātu? Domāju, ka katrs gadījums ir jāizskata individuāli.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-06 14:58, pirms 15 gadiem
kosharka rakstīja: Viss ir ļoti jauki un apsveicami, kas tika spriests šajā diskusijā, BET. Kāpēc tikai tagad ir šāda akcija sākusies?
nu kautkad jau jasāk, un labāk vēlu nekā nekad..

  +3 [+] [-]

, 2010-02-06 14:58, pirms 15 gadiem
basketbolisti ir tādas personības, kurām nav smadzeņu un visiem viņī besī. Ir teiciens '' Jo garāks kāts jo lielāks cirvis '', pilnībā atbilst basketbolistiem

     [+] [-]

, 2010-02-06 15:56, pirms 15 gadiem
zanis-pleve rakstīja: Kāda velna pēc ir jādiskutē par pašsaprotamām lietām? Ja cilvēks nespēj iegūt, vismaz, 4 kādā no mācību priekšmetiem, tad ir jāsāk domāt vai šī persona vispār ir domātspējīga. Neviens no priekšmetiem nav tik "superspecializēts". Visi pamatskolas, vidusskolas mācību priekšmeti ir tendēti nevis uz specialitātes īpatnībām, bet gan prāta, loģiskās domāšanas attīstību. Cilvēki smīkņā par vakarskolām, palīgskolām, bet kur tad likt šos "sportistus"? Ja nevar sekmīgi mācīties, tad ko viņš var izdomāt laukumā?
Visi nevar būt ķīmiķi , fiziķi un matemātiķi. Un tici man ,daudzās skolās nevar dabūt to 4 + šo visu apies.

     [+] [-]

, 2010-02-06 17:35, pirms 15 gadiem
kastanis rakstīja: viens piemērs Kaspars, kurš tagad spēlē spānijas otrajā līgā!
ar izglītotu cilvēku nekas tāds nenotiktu kā ar viņu!

paklausies pēcspēles intervijas, viņš nevar pat teikumu sakarīgu salikt kopā par to kas notika spēlē utt

Bērziņš ir liels talants basketbolā, bet kādēļ viņam nav izdevies realizēt sevi pilnībā? tieši šo iemesli dēļ!

Protams ir izņēmumi- Andris, kurš spēlē otrpus okeānam, viņam talants bij tik liels un darbaspējas, ka viņš izkūlās, bet šādu talantu ir maz

tajā pašā NBA - Mutombo, Novickis, Olaidžuvans utt - viņi visi ir nenormāli gudri un erudīti

ir pāris lieliski baksetbolisti bez smadzenēm, bet viņi ir lieliski dēļ savām atlētiskajām īpašībām un no tā izrietošajām sekām...

Mūsu gadījumā uz 2 miljoniem iedzīvotāju un pārdesmit tūkst . basketbolistiem šādu cilvēku ,kuri varētu būt dzīvē cirvji, bet laukumā sasniegt virsotnes ir viens pa 50 gadiem un tie varētu atļauties nemācīties utt

pārējiem diemžēl bez normālas attieksmes ārpus laukuma nekas nesanāks arī laukumā!

tas kā tu uzvedies laukumā lielā mērā ir atkarīgs no tā kā uzvedies ārpus!

VV dēli, Bērziņš utt - visi lieliski basketbolisti, bet kādēļ tomēr kaut kas pietrūkst?
tā ir disciplīna utt
neviens neapšaba viņu ieguldīto darbu utt, bet, lai īstenotu savu potenciālu nepieciešama disciplīna un ne tikai basketbola laukumā
';

  -1 [+] [-]

, 2010-02-06 18:05, pirms 15 gadiem
kandzha rakstīja: basketbolisti ir tādas personības, kurām nav smadzeņu un visiem viņī besī. Ir teiciens '' Jo garāks kāts jo lielāks cirvis '', pilnībā atbilst basketbolistiem
p..dinš esi tu!!!

     [+] [-]

, 2010-02-06 23:40, pirms 15 gadiem
normala diskusija...daukam var piekrist,kautkam nee...bet lieta jau ir cita???
vai siii runaasana buus darbos???viss jau ir skaisti...bet vai sajaa valstii kaads arii soliito izpilda???

     [+] [-]

, 2010-02-06 23:44, pirms 15 gadiem
zanis-pleve rakstīja: Kāda velna pēc ir jādiskutē par pašsaprotamām lietām? Ja cilvēks nespēj iegūt, vismaz, 4 kādā no mācību priekšmetiem, tad ir jāsāk domāt vai šī persona vispār ir domātspējīga. Neviens no priekšmetiem nav tik "superspecializēts". Visi pamatskolas, vidusskolas mācību priekšmeti ir tendēti nevis uz specialitātes īpatnībām, bet gan prāta, loģiskās domāšanas attīstību. Cilvēki smīkņā par vakarskolām, palīgskolām, bet kur tad likt šos "sportistus"? Ja nevar sekmīgi mācīties, tad ko viņš var izdomāt laukumā?
stulbs tu esi...ne jau sportists ir stulbs...diemzaal lielaakoties sie smagie beerni,kas slikti maacaas,naak no nelabeeliigaam gjimeneem,kur neviens vinjus nepieskata,nemaaca neko,neraada piemeeru,gluzi preteeji,bet sports tam bernam ir vieta kur glaabties...

domaaju nevienam bernam ,kuram ir kaartiigi vecaaki,normaals treneris,nav problemas dabuut sos 4 iekus....bet daudziem sadas dziives nav...un tas ka vinjs sportaa ir labs,bet skolaa slikts,nav diagnoze "sportists" bet gan sekas,ko dzive vinjam piespeeleejusi....vai nav piespeelejusi....ne pavelti,labaakie sportisti,pasaulee,ir naakusi no bezceriigaam gimeneem,nabadziibas un utt...bet stulbi jau vinji nav....

     [+] [-]

, 2010-02-07 20:26, pirms 15 gadiem
Vai tik šis nav smieklīgākais jautājums, jeb ritēna izgudrošana no jauna.
ASV pat vidusskolas komandē nevar spēlēt, ja nav sekmīgas atzīmes.
Par NCAA vai NAIA nerunājot.
Tātad, sportistam nemaz netikt līdz izlases līmenim, jo viņš jau nevar spēlēt bērnībā ar zemām atzīmēm.
Protams, šāda sistēma norok spēlētājus. Pēdējais spilgtais piemērs ir Lenijs Kuks, kurš bija bezgala talantīgs, bet dēļ atzīmēm tika izslēgts no skolas un viss ar to beidzās.
Tātad, ja amerikā šāda sistēma strādā 50 un vairāk gadus, tad tas strādā. Gan jau ka tagad liels spiediens būs jāiztur skolotājiem, bet ar laiku, un tam nevajadzētu būt daudziem gadiem, tas viss strādās.