Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Valeiko: "Gribētu nodot sveicienus visiem gudrajiem ekspertiem"

Rolands Eliņš

Valeiko: "Gribētu nodot sveicienus visiem gudrajiem ekspertiem"
Edmunds Valeiko
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

"Jēkabpils" galvenais treneris Edmunds Valeiko, kura vadītā komanda šodien ieguva "Aldaris" LBL bronzas medaļas, pēc mača uzsvēra, cik grūti šis panākums nācis, kā arī nekautrējās iemest akmeni kritiķu dārziņā.

„Gribētu, pirmkārt, nodot sveicienus visiem gudrajiem ekspertiem un tāpat atsevišķi Edgaram Buļam, kurš sezonas pirmajā spēlē pret „Valmieru” izteicās, ka šī ir veca komanda un diez vai tā spēs izturēt līdz galam šādā tempā. Tagad viņš varētu atvainoties komandai!" izcīnīto trešo vietu komentēja BK „Jēkabpils” galvenais treneris Edmunds Valeiko.

"Neizsakāms paldies „Jēkabpils” līdzjutējiem, kuri bija kopā ar mums priekos un bēdās! Jēkabpils iedzīvotāji un tie, kas juta līdzi, ir viena liela ģimene. Labās domas materializējas, domāju, ka maz bija cilvēki, kas ticēja, ka mēs to varam panākt. Mēs gājām uz to: darbs, attieksme un cīņa! Sezonā nebija viegli.. ar visām sastāva maiņām ar dažādām gācijām un negācijām, bet beigās izveidojās kolektīvs. Mēs zinājām mērķi, bet par to mēs vairs nerunājām ilgi un dikti, jo visi spēlētāji komandā ir profesionāļi. Katrs ieguldīja savu mazo daļiņu šajā bronzas medaļā. Milzīgs prieks, ka puiši noticēja. Tas bija ļoti grūts ceļš,” noslēdza Valeiko, kurš ieguvis pirmo LBL medaļu galvenā trenera amatā.

Savukārt "Jēkabpils" aizsargs Mikus Sokolovs pēc mača visai kritiski novērtēja savu sniegumu šosezon, taču uzsvēra komandas panākumus: "Sezona nebija tik stabila kā pašam gribētos, jo gāja kā pa viļņiem. Taču visvairāk patika tas, ka play-off atradu savu spēli, varēju palīdzēt komandai. Tas man bija pats svarīgākais! Sajūtas ir neaprakstāmas, jo vinnēt mājās pie pilnām tribīnēm.. skudriņas skrien pāri! Tāpēc ir prieks spēlēt basketbolu un censties. Mēs kopā kā komanda izcīnījām šo bronzu. Viss treneru korpuss, visi, kas bija piesaistīti, medicīna.. viennozīmīgi tas bija komandas darbs!"

Izmantotie resursi:
BKJekabpils.lv

 +16 [+] [-]

, 2015-05-25 23:31, pirms 10 gadiem
Malacis Edmunds
Slēpts komentārs: rezgalis007
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ThePower

  +2 [+] [-]

, 2015-05-26 00:04, pirms 10 gadiem
Valteriņš takš arī viennozīmīgi deva uzvaru Liepājai
Kā arī teica, ka VEFs vinnēs, nu tagad jāgaida prognozes otrā puse

     [+] [-]

, 2015-05-26 00:08, pirms 10 gadiem
Lūšiem tiešām cepuri nost, ja būtu pieticis spēka, varēja arī nolaust Ventiņus, bet teikšu, ka komanda tiešām laba, vienīgi diezgan nestabils sniegums sezonas laikā, lūši tīri playoff komanda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-05-26 00:49, pirms 10 gadiem
Valters savlaicigi aizmuka atvalinajuma,kad atgriezisies tad jau Plau off buss aizmirsts

  +1 [+] [-]

, 2015-05-26 01:35, pirms 10 gadiem
ThePower rakstīja: Ui, šitas nav smuki.. Būtu labāk priecājies, ka padarījis labu darbu ar "veco" komandu, nevis noliktu "ekspertus", jo zināma taisnība ekspertiem jau bija un BKJ uztaisīja mazo pārsteigumu.
Edmundam Valeiko ir pilnīga taisnība. Visi šie stāsti par "veco komandu" un BK Jēkabpils "fizisko nevarību", turklāt jau divas sezonas pēc kārtas, izsauc, maigi sakot, neizpratni. Ja cilvēki uzņemas ekspertu lomu, tad vajadzētu vismaz iedziļināties jautājumā. Sākumā tas varbūt vienkārši izsauca smaidu, bet vēlāk jau sāka patiesi kaitināt. Komanda sezonai fiziski bija sagatavota lieliski. Cik spēles arī regulārajā sezonā tika pārlauztas 4.ceturtdaļā, kad tā saucamās "jaunās komandas" vienkārši nevarēja tikt vairs līdzi mūsu spēlētājiem. Play off vairākas uzvaras izcīnītas tieši pagarinājumā... bet "eksperti" tikai skaita spēlētājus uz soliņa. Būtu kaut vai salīdzinājumam paskatījušies NBA, kur Play off spēlēs tā pati Cavaliers izmanto tādu pašu 8 spēlētāju rotāciju. Nu tas tā... Bet vislielāko smaidu izsauca ekspertu komentāri par Jēkabpils "zonas aizsardzības fenomenu". Dažs labs komentētājs pat nebija īsti pamanījis, ka tieši viņa trenēto komandu Jēkabpils sezonā apspēlēja tieši izmantojot zonas aizsardzību. Laikam tas pats Edgars Buļs, ja nemaldos, komentēja spēli pret VEF. Nu tad paskatieties vēlreiz kaut vai šo vienu spēli un pavērojiet tā, svaigu aci, kā BK Jēkabpils šosezon apspēlēja VEF! Bet nu ... vienā gan Buļam ir taisnība - basketbols ir foršs!

 +10 [+] [-]

, 2015-05-26 06:11, pirms 10 gadiem
Kurš un kāpēc ir iecēlis Buļu eksperta statusā?
Skaidroju - pēc aptuvenās definīcijas eksperts ir cilvēks, kas kādā konkrētā nozarē ir guvis labus un atzīstamus panākumus, lieliski orientējas sava darba specifikā un nozarē ir nostrādājis vismaz gadus piecpadsmit, divdesmit. Kurš no šiem parametriem atbilst Buļam?
Protams, ja ierēķina to laiku, kad slamstīgais muldoņa trenējas bērnu sporta skolā, tad jau var sludināt par "ekspertu", bet tas ir pagalam smieklīgi. Un, ja runā par basīša komentētājiem, tad Madars Bergmanis ir vismaz trīs pakāpes pārāks, nosvērts, zinošs un ļoti profesionāls. Buļa veidotajās reportāžās vismaz vienu trešdaļa ir tukša murmulēšana, ķiķināšana un patruli jociņi, par kuriem smejas vien paši komentētāji. Spēli Buļs saprot, tikai buldurē kā neizcepts ziemassvētku tītars. Par ekspertu viņš kļūs tad, kad iegūs tiesības nēsāt garās bikses un bārdā parādīsies daži sirmi mati. Varbūt.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-26 07:22, pirms 10 gadiem
Varéja vienkārši mēli parādīt vai arī garu degunu? Kādēļ šāda muldēšana?

  +3 [+] [-]

, 2015-05-26 08:21, pirms 10 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Kurš un kāpēc ir iecēlis Buļu eksperta statusā?
Skaidroju - pēc aptuvenās definīcijas eksperts ir cilvēks, kas kādā konkrētā nozarē ir guvis labus un atzīstamus panākumus, lieliski orientējas sava darba specifikā un nozarē ir nostrādājis vismaz gadus piecpadsmit, divdesmit. Kurš no šiem parametriem atbilst Buļam?
Protams, ja ierēķina to laiku, kad slamstīgais muldoņa trenējas bērnu sporta skolā, tad jau var sludināt par "ekspertu", bet tas ir pagalam smieklīgi. Un, ja runā par basīša komentētājiem, tad Madars Bergmanis ir vismaz trīs pakāpes pārāks, nosvērts, zinošs un ļoti profesionāls. Buļa veidotajās reportāžās vismaz vienu trešdaļa ir tukša murmulēšana, ķiķināšana un patruli jociņi, par kuriem smejas vien paši komentētāji. Spēli Buļs saprot, tikai buldurē kā neizcepts ziemassvētku tītars. Par ekspertu viņš kļūs tad, kad iegūs tiesības nēsāt garās bikses un bārdā parādīsies daži sirmi mati. Varbūt.
Man nepatīk kā Buļs komentē spēles, bet tomēr jāatzīst, ka džeks mēģina... Taisa šovus, intervijas utt. Vairāk šovmens, nekā analītisks žurnālists.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-26 08:38, pirms 10 gadiem
Vispirms jau jāsaprot,ka jebkura eksperta analīze vai viedoklis ir un paliek tikai teorētisks,ja izpildās vairāki nosacījumi. Tāpēc arī sports ir interesants,ka 100% neko paredzēt nevar. Muļķīgāk ir tieši brukt virsū tiem,kuri domāja un analizēja,ka piem. šajā sērijā uzvarēs Liepāja. Iznākums varēja būt uz abām pusēm. Tāpēc jau,ka kāds domāja,ka Liepāja uzvarēs,nav uzreiz muļķis un otrādi. Ja ir kaut kur tāds gudrinieks,kas visu var pateikt pirms spēles,lūdzu iepazīstiniet. Man būtu totalizatora sadarbības piedāvājums.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-26 08:48, pirms 10 gadiem
ThePower rakstīja: Ui, šitas nav smuki.. Būtu labāk priecājies, ka padarījis labu darbu ar "veco" komandu, nevis noliktu "ekspertus", jo zināma taisnība ekspertiem jau bija un BKJ uztaisīja mazo pārsteigumu.
dzīves mācība, ja nezini ko runā, tad aiz*is muti

  +3 [+] [-]

, 2015-05-26 08:48, pirms 10 gadiem
Patīk šitie smilškastes gājieni un pagalmu rēķinu kārotšana tā kā 5 gadīgs puika sevi parādīja Valeiko kungs!

Nevienam nav aizliegts ne prognozēt ne diskutēt par to ko viņš domā kā būs vai kā nebūs!

NBA ekspertiem ar n-to gadu stāžu jau sen tad būtu jānoiet no skatuves dēļ savām prognozēm!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-26 08:50, pirms 10 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Kurš un kāpēc ir iecēlis Buļu eksperta statusā?
Skaidroju - pēc aptuvenās definīcijas eksperts ir cilvēks, kas kādā konkrētā nozarē ir guvis labus un atzīstamus panākumus, lieliski orientējas sava darba specifikā un nozarē ir nostrādājis vismaz gadus piecpadsmit, divdesmit. Kurš no šiem parametriem atbilst Buļam?
Protams, ja ierēķina to laiku, kad slamstīgais muldoņa trenējas bērnu sporta skolā, tad jau var sludināt par "ekspertu", bet tas ir pagalam smieklīgi. Un, ja runā par basīša komentētājiem, tad Madars Bergmanis ir vismaz trīs pakāpes pārāks, nosvērts, zinošs un ļoti profesionāls. Buļa veidotajās reportāžās vismaz vienu trešdaļa ir tukša murmulēšana, ķiķināšana un patruli jociņi, par kuriem smejas vien paši komentētāji. Spēli Buļs saprot, tikai buldurē kā neizcepts ziemassvētku tītars. Par ekspertu viņš kļūs tad, kad iegūs tiesības nēsāt garās bikses un bārdā parādīsies daži sirmi mati. Varbūt.
Arī šovmeņiem ir sava vieta! Mums vnk nav pierasts, ka komentētāji joko, bļaustās, pavelk uz zobu, kamēr, piemēram, Amerikā ir lērums tāda stila sporta komentētāju. Jābūt gan tāda tipa, kā Bergmanis, gan Buļs. Cita lieta, ka ausīs griežas Buļa anglicismi, kas patiešām nokaitina, tomēr viņam vajadzētu par to padomāt.

     [+] [-]

, 2015-05-26 09:34, pirms 10 gadiem
batijs rakstīja: Vispirms jau jāsaprot,ka jebkura eksperta analīze vai viedoklis ir un paliek tikai teorētisks,ja izpildās vairāki nosacījumi. Tāpēc arī sports ir interesants,ka 100% neko paredzēt nevar. Muļķīgāk ir tieši brukt virsū tiem,kuri domāja un analizēja,ka piem. šajā sērijā uzvarēs Liepāja. Iznākums varēja būt uz abām pusēm. Tāpēc jau,ka kāds domāja,ka Liepāja uzvarēs,nav uzreiz muļķis un otrādi. Ja ir kaut kur tāds gudrinieks,kas visu var pateikt pirms spēles,lūdzu iepazīstiniet. Man būtu totalizatora sadarbības piedāvājums.
Es piekrītu par analītiku, bet runa ir mazliet par ko citu. Analītikai tomēr ir kaut kā jāpamatojas uz faktiem. Tomēr kaut kā jocīgi ir klausīties, ka 25-27 gadu vecumā tavas komandas spēlētāji ir gandrīz jau vai Latvijas basketbola veterāni un gandrīz vai pirms katras spēles galvenais jautājums ir - "vai pietiks spēka". Tam pašam Andrejam Šeļakovam šobrīd ir tikai 26 gadi. Virsis, Sokolovs, Štelmahers, Dušelis, Burvels ir vēl jaunāki. Bet ne jau tas ir tas būtiskākais, kāds ir ieraksts pasē. Svarīgākais ir tas, ka komanda bija teicami fiziski sagatavota sezonai, ko tā arī neviens negribēja pamanīt, tāpēc es šīs mūsu trenera emocijas pilnīgi saprotu. Play off mēs "salūzām" tikai vienā spēlē. Tā bija 5.spēle pret Ventspili. Bet arī šeit izdarīsim atrunu, jo patiešām meistarīgā Ventspils komanda uz to brīdi sezonā bija aizvadījusi aptuveni par 20 spēlēm mazāk, un sērijā bija jāspēlē katru otro dienu. Diemžēl arī par šo ļoti interesanto faktu kaut kā iztrūkst analītiskas diskusijas.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-26 09:37, pirms 10 gadiem
Par ko tāda cepšanās?Pasaulē ir tūkstošiem ekspertu,kas kaut ko prognozē,bet bieži vien tas ir galīgā pa..k..ļā.No kā dzīvotu totiņi,ja viss būtu tik vienkārši?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-26 09:50, pirms 10 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Kurš un kāpēc ir iecēlis Buļu eksperta statusā?
Skaidroju - pēc aptuvenās definīcijas eksperts ir cilvēks, kas kādā konkrētā nozarē ir guvis labus un atzīstamus panākumus, lieliski orientējas sava darba specifikā un nozarē ir nostrādājis vismaz gadus piecpadsmit, divdesmit. Kurš no šiem parametriem atbilst Buļam?
Protams, ja ierēķina to laiku, kad slamstīgais muldoņa trenējas bērnu sporta skolā, tad jau var sludināt par "ekspertu", bet tas ir pagalam smieklīgi. Un, ja runā par basīša komentētājiem, tad Madars Bergmanis ir vismaz trīs pakāpes pārāks, nosvērts, zinošs un ļoti profesionāls. Buļa veidotajās reportāžās vismaz vienu trešdaļa ir tukša murmulēšana, ķiķināšana un patruli jociņi, par kuriem smejas vien paši komentētāji. Spēli Buļs saprot, tikai buldurē kā neizcepts ziemassvētku tītars. Par ekspertu viņš kļūs tad, kad iegūs tiesības nēsāt garās bikses un bārdā parādīsies daži sirmi mati. Varbūt.
Definīcija: "Eksperts- Persona, kas ir kompetenta specifiskā jomā, pamatojoties uz zināšanām, kas iegūtas izglītības vai personiskās pieredzes ceļā."
Nevajag pašam izdomāt definīcijas ar "sirmu matu" piesaukšanu!

Es piekrītu, ka lielākā daļa "Ekspertu" ir "personīgās pieredzes ceļā pie TV sēžot iegūtas" un viņu viedoklis ir tikai spriedelējumi nevis analītiski secinājumi. Taču, kur tad mums ir tie ĪSTIE speciālisti, kuros būtu jāieklausās un kas nekad nekļūdās?
Tā kā paldies Buļam, Siliņam, Bergmanim un citiem žurnālistiem, kas mīl basketbolu, runā par to, uzklausa viedokļus un komentē spēles! Buļs var patikt vai nepatikt, bet vienaldzīgu viņš nevienu neatstāj un tas jau ir lieliski! Un nevajag jau arī nolikt tos mūsu žurnālistus- viņi starp citu ir basketbolā dziļi, cenšas analizēt spēles situācijas, spēlētājus, viņu lēmumus. Tādā ceļā arī viņi mācās, jo neviens par super žurnālistu nepiedzimst.
Cienīsim tos, kas dara! Un gaidam no Buļa atvainošanās komentāru Jēkabpils virzienā. Kļūdas taču vajag atdzīt! Vai ne? ;-)

  +1 [+] [-]

, 2015-05-26 10:06, pirms 10 gadiem
Buļs nav nekāds eksperts..

  +1 [+] [-]

, 2015-05-26 11:11, pirms 10 gadiem
Buļa viedokli tak vispār nav vērts ņemt vērā, pilnīgs muldoņa. Ar uzvaru jau viss pateikts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-26 21:51, pirms 10 gadiem
Buļš ir zvaigzne, šovmens, dīva, eksperts un spilgts debesu spīdeklis
Ja viņa nebūtu - mēs dabūtu TOļiku