Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Canadiens" uzvaras vārtu autors: "Gudļevskis ir īsts cīnītājs"

Rolands Eliņš

"Canadiens" uzvaras vārtu autors: "Gudļevskis ir īsts cīnītājs"
Kristers Gudļevskis
Foto:AP/Scanpix

Savu otro NHL „play-off” spēli šonakt aizvadīja latviešu vārtsargs Kristers Gudļevskis, tiesa, arī viņa lieliskā spēle pēc iznākšanas uz maiņu nespēja paglābt „Lightning” no zaudējuma Monreālas „Canadiens”. Pēc mača „Canadiens” hokejisti gan latviešu vārtsargu uzslavēja.

„Viņš ir ļoti labs vārtsargs,” par Kristeru Gudļevski izteicās Monreālas vārtsargs Kerijs Praiss, kura komanda sērijā uzvarēja ar 4:0. „Viņš pāris reizes atvairīja ļoti sarežģītus metienus, bet mēs bijām „izsalkuši’ un atradām veidu, kā vienu ripu viņa vārtos iedabūt. „Lightning” spēlēja izmisīgi, devās uzbrukumā lielos ātrumos.”

Praisam, starp citu, šī nav pirmā iepazīšanās ar Gudļevski – Praiss bija Kanādas izlases vārtos ceturtdaļfināla mačā pret Latviju, kad Gudļevskis un mūsu izlase teju sagādāja pēdējo gadu lielāko pārsteigumu hokejā. Toreiz Gudļevskis atvairīja 55 zvaigžņotās Kanādas metienus, taču beigās Latvija tomēr piekāpās ar 1:2.

Taču Gudļevska sniegumu šonakt novērtēja arī uzvaras vārtu autors Makss Pačoretī: „(Ja „Lightning” uzvarētu,) tas būtu bijis ļoti skaists stāsts. Gudļevskis ir īsts cīnītājs un šīs sezonas laikā panācis ļoti daudz. Mans darbs bija parūpēties, lai šis stāsts nepiepildītos un lai Gudļevska ienākšana spēlē nemainītu sērijas rezultātu.”

Par nožēlu Tampabejas līdzjutējiem Pačoretī savu darbu paveica labi, pamatlaika pēdējā minūtē gūstot uzvaras vārtus (4:3). „Lightning” pirmo reizi savā vēsturē „play-off” sērijā zaudēja ar 0:4, taču tās galvenais treneris Džons Kūpers pesimismā nekrīt: „Šis ir bijis pārejas gads, kas izvērtās visai neticamā veidā. Liekas, ka mēs sūtījām laukumā 12 izslēgšanas spēļu debitantus. Esmu drošs, ka tas ir vēl kas nedzirdēts. Gribējām nokļūt līdz "play-off" un to izdarījām, paldies līdzjutējiem, kas atbalstīja!”

Liela loma šo pēdējo vārtus zaudējumā bija arī debitantam Sedrikam Paketam, kurš nopelnīja noraidījumu teju visatbildīgākajā brīdī – 58. minūtē pie rezultāta 3:3. Kūpers gan brīdināja, lai neviens 20 gadus vecajam uzbrucējam šo pārkāpumu pārāk nepārmet: „Tikko kā iegāju mūsu ģērbtuvēs, piegāju pie Sedrika un teicu, lai nenolaiž galvu. Nabaga puika bija laukumā divu izšķirošo vārtu zaudējuma mirklī, taču viņš bija pirmais, kuru ģērbtuvē apsveicu ar spēli, jo Pakets nospēlēja lieliski. Neviens mūsu komandā viņam neko nepārmet.”

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League
CBC.ca - Canadian News Sports Entertainment...

Slēpts komentārs: Simply_the_BEAST
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 09:57, pirms 11 gadiem
Ar laiku, ar laiku!

  +5 [+] [-]

, 2014-04-23 09:57, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Tas, ka Gudļevskis ir cīnītājs, kurš strādā un ņemas, kā saka, tas ir tāpat skaidrs, BET - pašlaik viņš ir nestabils.

Faktiski, ja mēs reunājam NHL kontekstā, agrāk tāds bija labi zināmais Telkvists, kurš varēja viens pats uzvarēt jebkuru komandu, tai pat laikā ielaist tādas "neobligātās" ripas, ka bail.

Gudļevskis varbūt tās neobligātās ij nelaiž, taču nav tā, ka viņš visas ķeramās ar noķertu. Cerams, ka pagaidām.
Piekrītu, tomēr nevar ar Kristeram ko pārmest, šī ir viņa pirmā sezona profesionālajā hokejā, vēl pērn viņš bija junioru komandā, turklāt ne jau CHL vai USHL, bet gan MHL.
Arī viņa uzturēšanās ECHL bija tīri simboliska, principā lēciens no MHL uz AHL pirmā vārtsarga posteni ar sezonas noslēgumu NHL.
Vienkārši fenomenāli.
Mani vairāk uztrauc otrās sezonas sindroms, Šosezon Gudijs ir uzcēlis ārkārtīgi augstu latiņu, licis par sevi runāt visā hokeja pasaulē, nākamā sezona viņam būs ļoti, ļoti grūta, noturēt šo latiņu būs praktiski neiespējami. Bet tā arī parādīs, vai mums aug NHL zvaigzne, vai vienkārši labs AHL/Eiropas līmeņa vārtsargs.

     [+] [-]

, 2014-04-23 09:59, pirms 11 gadiem
Pakets nospēlēja lieliski. Neviens mūsu komandā viņam neko nepārmet.

Varbūt trenera klātbūtnē arī nepārmeta :d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 10:23, pirms 11 gadiem
Interesanti, ko tā Tampa darīs ar saviem vārtsargiem - Bishops paliek par Nr.1, tas jau nu gan ir skaidrs (Senators baigi iegrābās, atdodot viņu Tampai, vajadzēja citus savus vārtsargus atdot, bet Bishop paturēt). Tālāk ir Lindback, īstenībā pavājš 2.nr, tad vēl Gudis un Vasiļevskis (kurš domājams pa AHL negribēs sisties par tām kapeikām).

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 10:31, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Piekrītu, tomēr nevar ar Kristeram ko pārmest, šī ir viņa pirmā sezona profesionālajā hokejā, vēl pērn viņš bija junioru komandā, turklāt ne jau CHL vai USHL, bet gan MHL.
Arī viņa uzturēšanās ECHL bija tīri simboliska, principā lēciens no MHL uz AHL pirmā vārtsarga posteni ar sezonas noslēgumu NHL.
Vienkārši fenomenāli.
Mani vairāk uztrauc otrās sezonas sindroms, Šosezon Gudijs ir uzcēlis ārkārtīgi augstu latiņu, licis par sevi runāt visā hokeja pasaulē, nākamā sezona viņam būs ļoti, ļoti grūta, noturēt šo latiņu būs praktiski neiespējami. Bet tā arī parādīs, vai mums aug NHL zvaigzne, vai vienkārši labs AHL/Eiropas līmeņa vārtsargs.
Nu tas nav pārmetums, drīzāk novērojums uz priekšdienām, kas jālabo.

Par to augsto latiņu... īstenībā es neredzu pagaidām nekādu latiņu. Normāls AHL vārtsargs, kurš mēģina iekļūt NHL. Viņš vienkārši epizodiski spēlē tā kā viņam būtu jāspēlē esot NHL.

  +4 [+] [-]

, 2014-04-23 10:40, pirms 11 gadiem
DidzisLV rakstīja: Interesanti, ko tā Tampa darīs ar saviem vārtsargiem - Bishops paliek par Nr.1, tas jau nu gan ir skaidrs (Senators baigi iegrābās, atdodot viņu Tampai, vajadzēja citus savus vārtsargus atdot, bet Bishop paturēt). Tālāk ir Lindback, īstenībā pavājš 2.nr, tad vēl Gudis un Vasiļevskis (kurš domājams pa AHL negribēs sisties par tām kapeikām).
Ko Senators iegrābās? Andersons ir TOP vārtsargs, Lēners - potenciālais komandas nākotnes vārtsargs.

Bišops pirms tam bija parasts AHL vārtsargs ar nedaudziem izsaukumiem uz NHL.

Un - vajadzēja citu vārtsargu atdot... Jā, Aizermans prasīja "Nu iedodiet man kādu vārtsardziņu, kura nav žēl..." Tavuprāt, tā tas notiek, ja?

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 10:49, pirms 11 gadiem
Palasīju SA interviju ar Kristeru. Galva viņam ir vietā. Ja turpinās iet pēc tādas pašas līknes uz augšu un nesaķers kādu zvaigžņu slimību, visam būtu jābūt OK.
playthegame rakstīja: Piekrītu, tomēr nevar ar Kristeram ko pārmest, šī ir viņa pirmā sezona profesionālajā hokejā, vēl pērn viņš bija junioru komandā, turklāt ne jau CHL vai USHL, bet gan MHL.
Arī viņa uzturēšanās ECHL bija tīri simboliska, principā lēciens no MHL uz AHL pirmā vārtsarga posteni ar sezonas noslēgumu NHL.
Vienkārši fenomenāli.
Mani vairāk uztrauc otrās sezonas sindroms, Šosezon Gudijs ir uzcēlis ārkārtīgi augstu latiņu, licis par sevi runāt visā hokeja pasaulē, nākamā sezona viņam būs ļoti, ļoti grūta, noturēt šo latiņu būs praktiski neiespējami. Bet tā arī parādīs, vai mums aug NHL zvaigzne, vai vienkārši labs AHL/Eiropas līmeņa vārtsargs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 11:46, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Tas, ka Gudļevskis ir cīnītājs, kurš strādā un ņemas, kā saka, tas ir tāpat skaidrs, BET - pašlaik viņš ir nestabils.

Faktiski, ja mēs reunājam NHL kontekstā, agrāk tāds bija labi zināmais Telkvists, kurš varēja viens pats uzvarēt jebkuru komandu, tai pat laikā ielaist tādas "neobligātās" ripas, ka bail.

Gudļevskis varbūt tās neobligātās ij nelaiž, taču nav tā, ka viņš visas ķeramās ar noķertu. Cerams, ka pagaidām.
Jā.. tavs mājas eksperta viedoklis ir daudz nozīmīgāks par NHL ilggadēju vārtsargu treneru viedokli.

Tev vajadzētu uzrakstīt Tampa Bay vēstuli.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 11:58, pirms 11 gadiem
Reaktors2 rakstīja: Jā.. tavs mājas eksperta viedoklis ir daudz nozīmīgāks par NHL ilggadēju vārtsargu treneru viedokli.

Tev vajadzētu uzrakstīt Tampa Bay vēstuli.
Tavuprāt, Tampabejā neviens nezina to ko es rakstīju un domā, ka Kristers ir supermens?

     [+] [-]

, 2014-04-23 12:07, pirms 11 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Tas, ka Gudļevskis ir cīnītājs, kurš strādā un ņemas, kā saka, tas ir tāpat skaidrs, BET - pašlaik viņš ir nestabils.

Faktiski, ja mēs reunājam NHL kontekstā, agrāk tāds bija labi zināmais Telkvists, kurš varēja viens pats uzvarēt jebkuru komandu, tai pat laikā ielaist tādas "neobligātās" ripas, ka bail.

Gudļevskis varbūt tās neobligātās ij nelaiž, taču nav tā, ka viņš visas ķeramās ar noķertu. Cerams, ka pagaidām.
šo klišeju droši vien tagad visu mūžu vazāsi sev līdzi kā baigo aksiomu

     [+] [-]

, 2014-04-23 12:12, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: šo klišeju droši vien tagad visu mūžu vazāsi sev līdzi kā baigo aksiomu
Nē, tiklīdz Kristers sāks spēlēt bez ievērojamiem kritumiem, tā izdomāšu kaut ko citu.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 12:22, pirms 11 gadiem
Tipiski latviski,nevis priecājamies par to kas ir,bet gudri filozofejam.Gudijs pats labi zina ko darīt un kā darīt.Visas iespējas līdz šim ir izmantojis un neba jau tampa ir vienīgā komanda NHL kurai viņam kkas jāpierādā.Džeks smagi šancē un tas vienmēr atmaksājas.Būs mums stabils NHL vārtsargs,būs...

     [+] [-]

, 2014-04-23 12:43, pirms 11 gadiem
Gudijs ir izturejis eksamenu Nakamsezon NHL pamatsastava jabut

Un veiksmi PC

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 13:46, pirms 11 gadiem
Arsenich rakstīja: Gudijs ir izturejis eksamenu Nakamsezon NHL pamatsastava jabut

Un veiksmi PC
Būšu ļoti priecīgs, ja Gudļevskis būs kā 2. vārtusargs nākamsezon, bet objektīvi spriežot, būs AHL 1. vārtusargs ar pāris spēlēm NHL. (Tas pie noteikuma ,ka Vasiļevskis paliek KHL)

     [+] [-]

, 2014-04-23 15:05, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Būšu ļoti priecīgs, ja Gudļevskis būs kā 2. vārtusargs nākamsezon, bet objektīvi spriežot, būs AHL 1. vārtusargs ar pāris spēlēm NHL. (Tas pie noteikuma ,ka Vasiļevskis paliek KHL)
Nesmīdini, vasiļevska līmenis ir MHL,trolli ....Un ārpus kolhoza viņam nav ko meklēt ..!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 15:07, pirms 11 gadiem
Otrajaa speles pusē Tampai neatlika nekas cits ka risket un veltit visu uzbrukumam !!! ja salidzina lindbeka momentus un gudlevska tad lindbeks nevienu neizcela-savukrt gudlevskis vairakas epizodes izvilka !!! Tas pedejais gols---->aizsargs atlava iebakstit gudlevskim ripu starp kajam....žel ka gudlevskim nelava nevienu pilnu speli play-offā aizvadit !!! Nekas,Minska tevi gaida

     [+] [-]

, 2014-04-23 15:45, pirms 11 gadiem
žirga88 rakstīja: Nesmīdini, vasiļevska līmenis ir MHL,trolli ....Un ārpus kolhoza viņam nav ko meklēt ..!!!!!
Protams, čalis 1.vārtusargs Ufai 19.gados un viņa līmenis ir MHL. Tavs līmenis ir bērnudārzs kepka.

     [+] [-]

, 2014-04-23 17:11, pirms 11 gadiem
Kāds redzēja to pārkāpumu minūti pirms mača beigām?
Žēl, ka tādi tiesneši ir NHL

     [+] [-]

, 2014-04-23 19:48, pirms 11 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Protams, čalis 1.vārtusargs Ufai 19.gados un viņa līmenis ir MHL. Tavs līmenis ir bērnudārzs kepka.
Bērndārzniekus liec mierā, reizēm ārkārtīgi patiesi un loģiski.