Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Krievija pieveic QMJHL izlasi un uzvar “Subway Super series”

Juris Miņins
Juris Miņins

Krievija pieveic QMJHL izlasi un uzvar “Subway Super series”
Krievijas izlase ar kausu
Foto: theqmjhl.ca

Ar Krievijas U-20 izlases uzvaru noslēdzās šī gada “Subway Super series”. Sērijas pēdējā mačā krievu jaunie hokejisti ar 3:2 pārspēja QMJHL spēlējošo kanādiešu izlasi, bet sērijā kopumā uzvarēja ar 4:2.

Supersērija starp Krievijas U-20 izlasi un Kanādas hokeja līgās spēlējošo kanādiešu izlasēm notiek jau 13. reizi, taču šī uzvara krieviem ir tikai trešā. Pirms tam viņi savu pārākumu parādīja 2010. un 2012. gadā.

Aizvadītās nakts spēlē Krievijas jaunie hokejisti, lai arī atkal tika “nomētāti”, pirmajos divos periodos prata gūt trīs vārtus un pirms pēdējām 20 minūtēm atradās vadībā ar 3:0. QMJHL spēlētāji gan mēģināja atgūt zaudēto, kas viņiem gandrīz arī izdevās, taču gandrīz ir gandrīz, tāpēc mačs noslēdzās ar rezultātu 3:2 par labu viesiem.
Vārtus Krievijas izlases labā guva Ivans Fiščenko, Vladimirs Brjuhvins un Vjačeslavs Leščenko, bet kvebekiešiem izcēlās Nikolā Melošs un Antonijs Deluka.

Par turnīra rezultatīvāko spēlētāju kļuva jau pieminētais Fiščenko, kurš sešos mačos guva vienus vārtus, bet atdeva trīs rezultatīvas piespēles. Savukār no Kanādas hokejistiem rezultatīvākais bija Džošs Ho-Sans, kurš piedalījās tikai vienā spēlē, taču guva vārtus un divreiz asistēja saviem komandas biedriem.

Savukāt par labāko vārtsargu var saukt Zakariju Fukālu no QMJHL, kurš atvairīja 40 no 41 metieniem, uzstādot augstāko atvairīto metienu procentu turnīrā – 97.6. Tomēr, jāsaka, ka visi CHL komandu vārtsargi aizvadīja pa vienam mačam, kamēr Krievijas vārtu vīriem bija jāspēlē vairāk, tāpēc Igora Šestjorkina piecos mačos vidēji spēlē ielaistie 1.58 vārti un atvairītie 94.9% metienu ir gana labs rādītājs.

”Subway Super Series” 2014. gada spēļu rezultāti

UzvarētājsZaudētājsRezultāts
KrievijaWHL3:2 (SO; 4:3)
KrievijaWHL3:2
KrievijaOHL4:0
OHLKrievija5:1
QMJHLKrievija3:1
KrievijaQMJHL3:2

Izmantotie resursi:
Subway Super Series

1 2 36 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2014-11-21 10:10, pirms 10 gadiem
Tagad JPČ - U 20 tā pat jānospēlē. Tagad vairs Can nevar uzskatīt par spēcīgāko uz papīra izlasi. Zviedri tagad ir absolūtais favorīts.
Tad trīs komandas ASV,Can,Rus + Suomi nedaudz zemāk.
Slēpts komentārs: svomalraH
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-21 10:39, pirms 10 gadiem
Piqué rakstīja: svomalraH, 10:1

Vaja un neefektiva ir ta kanadiesu skola, jauno speletaju ressurs ir milzigs 518,008, bet krievi vai zviedri ta pat ir labaki. Visefektivaka ir zviedriem sobrid jurioru ir 41,521, bet vini patstavigi razo zvaigznes un nem medalas
Bet bija laiki, kad zviedriem ar zvaigznēm gāja krietni labāk.

     [+] [-]

, 2014-11-21 10:55, pirms 10 gadiem
archy0 rakstīja: Bet bija laiki, kad zviedriem ar zvaigznēm gāja krietni labāk.
Es arī tev piekrītu. Tagad tāda kaluma zvaigžņu kā Forsbergs,Sundins,Lidstrēms,Zeterbergs nav. Tagad viņi ņem ar kvantumu,nevis kvalitāti.
Bet cik var noprast skatoties uz pagātni,tad nevienai izlasei nav tāda hokeja konvejera,kurš ražotu nonstopā. Katrai izlasei ir kāpumi un kritumi.
Tieši junioros.Domāju ka visai drīz Zviedri atkal atkritīs uz kādu stagnācijas brītiņu. Iespējams pat medaļās netiekot.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-21 11:08, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Es arī tev piekrītu. Tagad tāda kaluma zvaigžņu kā Forsbergs,Sundins,Lidstrēms,Zeterbergs nav. Tagad viņi ņem ar kvantumu,nevis kvalitāti.
Bet cik var noprast skatoties uz pagātni,tad nevienai izlasei nav tāda hokeja konvejera,kurš ražotu nonstopā. Katrai izlasei ir kāpumi un kritumi.
Tieši junioros.Domāju ka visai drīz Zviedri atkal atkritīs uz kādu stagnācijas brītiņu. Iespējams pat medaļās netiekot.
Nu... teiksim tā, tagad pasakot vārdu Forsbergs vai Lidstrēms, liekas - O, baigie monstri! Līdz ar to salīdzināt ar U-25 spēlētājiem, kas varētu būt mūsdienu jauno spēlētāju grupa, salīdzināt nav īsti korekti.

Tai pašā laikā ir F.Forsbergs, E.Karlsons, A.Burakovskis, E.Lindholms, O.Ekmans-Larsons utt. nav nemaz tik švaki tie zviedri. Vai viņi būs HoF materiāls? Nu... kāds no viņiem noteikti būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-21 11:15, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu... teiksim tā, tagad pasakot vārdu Forsbergs vai Lidstrēms, liekas - O, baigie monstri! Līdz ar to salīdzināt ar U-25 spēlētājiem, kas varētu būt mūsdienu jauno spēlētāju grupa, salīdzināt nav īsti korekti.

Tai pašā laikā ir F.Forsbergs, E.Karlsons, A.Burakovskis, E.Lindholms, O.Ekmans-Larsons utt. nav nemaz tik švaki tie zviedri. Vai viņi būs HoF materiāls? Nu... kāds no viņiem noteikti būs.
Bekstroms ar tik nedaudz vecāks par šo grupiņu.

Lidstrēms visas savas Norisa trofejas savāca jau pēc 30 gadu sliekšņa. Visas!

Tas tā, drīzāk Harļikam komentārs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-21 11:19, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu... teiksim tā, tagad pasakot vārdu Forsbergs vai Lidstrēms, liekas - O, baigie monstri! Līdz ar to salīdzināt ar U-25 spēlētājiem, kas varētu būt mūsdienu jauno spēlētāju grupa, salīdzināt nav īsti korekti.

Tai pašā laikā ir F.Forsbergs, E.Karlsons, A.Burakovskis, E.Lindholms, O.Ekmans-Larsons utt. nav nemaz tik švaki tie zviedri. Vai viņi būs HoF materiāls? Nu... kāds no viņiem noteikti būs.
Tur līdzini kā gribi,nav tādu,pagaidām.Bet daļēji tev piekrītu.
Spicākie Zviedri tagad ir Bekstrēms un Karlsons.
Protams ja Zeterbergu atmet pie tā laika zvaigznēm.

     [+] [-]

, 2014-11-21 11:23, pirms 10 gadiem
kino rakstīja: Bekstroms ar tik nedaudz vecāks par šo grupiņu.

Lidstrēms visas savas Norisa trofejas savāca jau pēc 30 gadu sliekšņa. Visas!

Tas tā, drīzāk Harļikam komentārs.
Eliteprospects.com - Peter Forsberg

Lūk tev statistika,palūko kā iesāka savas Pro gaitas Forsbergs.
Tā kā mūsdienās Ovie,Malkins,Krozbis. Turot savu latiņu un nenolaižot to.
Bail iedomāties kāda būtu viņa statistika,ja ne tā laika biežās traumas.

Tāpat Sundins

Eliteprospects.com - Mats Sundin

Un pēc tās zelta paaudzes,Zviedriem arī ilgu laiku bija stagnācija.
Paliekot JPČ U 20 pat bez medaļām.

Can arī bija laiks,kad tie tikai zeltu ņēma. Vēl pavisam nesen.
Un tagad jau gadus 5/6 zelta nav.

     [+] [-]

, 2014-11-21 11:28, pirms 10 gadiem
kino rakstīja: Bekstroms ar tik nedaudz vecāks par šo grupiņu.

Lidstrēms visas savas Norisa trofejas savāca jau pēc 30 gadu sliekšņa. Visas!

Tas tā, drīzāk Harļikam komentārs.
Jā un tas pats Lidstrēms karjeru kā iesāka,tā pabeidza līmenī.

Eliteprospects.com - Nicklas Lidström

  -1 [+] [-]

, 2014-11-21 11:33, pirms 10 gadiem
Jā un Kino,nākamā paaudze Krieviem grasās būt atkal ļoti daudzsološa.
Tur jau tiek minēti kadri Kovie,Malkina līmeņa. Tā kā Can iespējams nāksies vēl nedaudz pagaidīt,ar visu Makdeividu ierindā.
Kaut laikam jau Makdeividam nenāksies ar tiem spēlēt. Jo tie ir jaunāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-21 11:41, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Jā un Kino,nākamā paaudze Krieviem grasās būt atkal ļoti daudzsološa.
Tur jau tiek minēti kadri Kovie,Malkina līmeņa. Tā kā Can iespējams nāksies vēl nedaudz pagaidīt,ar visu Makdeividu ierindā.
Kaut laikam jau Makdeividam nenāksies ar tiem spēlēt. Jo tie ir jaunāki.
Nē, Makdeivids jau sen būs NHL.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-21 11:43, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Es arī tev piekrītu. Tagad tāda kaluma zvaigžņu kā Forsbergs,Sundins,Lidstrēms,Zeterbergs nav. Tagad viņi ņem ar kvantumu,nevis kvalitāti.
Bet cik var noprast skatoties uz pagātni,tad nevienai izlasei nav tāda hokeja konvejera,kurš ražotu nonstopā. Katrai izlasei ir kāpumi un kritumi.
Tieši junioros.Domāju ka visai drīz Zviedri atkal atkritīs uz kādu stagnācijas brītiņu. Iespējams pat medaļās netiekot.
Tas jau ir kaut kāds zvaigžņu kults. Tolaik panākumus izlasei nodrošināja tas, ka bija dažas zvaigznes, kuras komandu pacēla, bet tagad uzvares nes tas, ka izlase viscauri ir spēcīgi nokomplektēta.

     [+] [-]

, 2014-11-21 11:47, pirms 10 gadiem
kino rakstīja: Tas jau ir kaut kāds zvaigžņu kults. Tolaik panākumus izlasei nodrošināja tas, ka bija dažas zvaigznes, kuras komandu pacēla, bet tagad uzvares nes tas, ka izlase viscauri ir spēcīgi nokomplektēta.
Tieši par to es arī runāju. Zviedriem tagad ir milzīgas rezerves.
Ja tiem nebūs kāda spēlētāja,vietā nāks tāds pats.
Ja Krievam nebūs Ovie,Kovie,Malkina,var minēt trīs reizes.
Bet nu nav tagad Zviedriem tādu riktīgu NHL zvaigžņu,kādas bija Forsbergs,Sundins,Lidstrēms.
Toreiz Zviedriem bez viņiem arī būtu bijis dimbā.

     [+] [-]

, 2014-11-21 11:56, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Tieši par to es arī runāju. Zviedriem tagad ir milzīgas rezerves.
Ja tiem nebūs kāda spēlētāja,vietā nāks tāds pats.
Ja Krievam nebūs Ovie,Kovie,Malkina,var minēt trīs reizes.
Bet nu nav tagad Zviedriem tādu riktīgu NHL zvaigžņu,kādas bija Forsbergs,Sundins,Lidstrēms.
Toreiz Zviedriem bez viņiem arī būtu bijis dimbā.
Kā to ņem. Nedomāju, ka Karlsons tagad būtu švakāks kā Lidstrēms tajā vecumā un Bekstroms ir +/- vienā līmenī ar Sundinu. Cita lieta, ka viens jau ir karjeru beigusi leģenda, kamēr otram vēl ne tuvu pat nav 30.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-11-21 11:59, pirms 10 gadiem
Piqué rakstīja: Eiropas neefektivakas skolas - Vacija, Sveice, Francija, Japana, Austrija.
Japāna ir Eiropā ? Tas ir kas jauns

  +5 [+] [-]

, 2014-11-21 12:00, pirms 10 gadiem
Piqué rakstīja: Eiropas neefektivakas skolas - Vacija, Sveice, Francija, Japana, Austrija.
Nez cik efektīvā skolā pats esi gājis/ej, ja Japānu esi sazīmējis Eiropā.

     [+] [-]

, 2014-11-21 12:04, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Par Bekstrēmu var tev piekrist. Spēlētājs,kurš NHL nez kāpēc nav novērtēts pēc nopelniem.
Man šķiet, ka iemesli ir skaidri-tuvās attiecības ar Ovečkinu. Kur viņš beidzas un kur sākas Ovečkins.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-21 12:04, pirms 10 gadiem
kino rakstīja: Kā to ņem. Nedomāju, ka Karlsons tagad būtu švakāks kā Lidstrēms tajā vecumā un Bekstroms ir +/- vienā līmenī ar Sundinu. Cita lieta, ka viens jau ir karjeru beigusi leģenda, kamēr otram vēl ne tuvu pat nav 30.
Par Bekstrēmu var tev piekrist. Spēlētājs,kurš NHL nez kāpēc nav novērtēts pēc nopelniem.
Mani atkal besis rauj Caps treneris besī. Pagājušajās sezonas beigās iepriekšejais treneris deva spēlēt Kuzjam,tam viss lēnām sāka iet.
Tagad jaunais hvz,ko no viņa grib. Par čekari pārveidot.
Dikti gudrs esot,bet komanda atkal žopā.Bez izmaiņām.

     [+] [-]

, 2014-11-21 12:05, pirms 10 gadiem
kino rakstīja: Man šķiet, ka iemesli ir skaidri-tuvās attiecības ar Ovečkinu. Kur viņš beidzas un kur sākas Ovečkins.
Nesapratu tavu domu gājienu.

     [+] [-]

, 2014-11-21 12:06, pirms 10 gadiem
Piqué rakstīja: svomalraH, 11:59

Sakuma gribeju uzkaiti pasaules ligas jo Japanai ta pat ir neefektiva skola, bet nepamaniju ka Japanu neiznemu no saraksta
Labs humors sanāca.

     [+] [-]

, 2014-11-21 12:15, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Nesapratu tavu domu gājienu.
Nu viņš no sākta gala spēlē kopā ar vienu no līgas jaudīgākajiem uzbrucējiem, tāpēc arī zināma nenovērtēšana parādas.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-21 13:37, pirms 10 gadiem
Lai NHL klubu skauti apskatītos prospektus no Krievijas, viņiem turp nemaz nav jābrauc. Krievi hokejistus atrādīt atbrauc paši. Tā arī ir vienīgā jēga šai ''supersērijai''

     [+] [-]

, 2014-11-21 14:04, pirms 10 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Lai NHL klubu skauti apskatītos prospektus no Krievijas, viņiem turp nemaz nav jābrauc. Krievi hokejistus atrādīt atbrauc paši. Tā arī ir vienīgā jēga šai ''supersērijai''
Labi ka visi turnīri,ieskaitot IIHF nav pakļauti šim procesam
Noteikti ka tam pasākumam ir lielāka jēga,kā tavam komentāram.
Slēpts komentārs: Eduards Ozols

  +2 [+] [-]

, 2014-11-21 14:33, pirms 10 gadiem
dueto rakstīja: O.Ekmans Larsons manliekas nav zviedrs,bet gan dānis.
Viņam tas būtu lieks pārsteigums

  +3 [+] [-]

, 2014-11-21 14:56, pirms 10 gadiem
dueto rakstīja: O.Ekmans Larsons manliekas nav zviedrs,bet gan dānis.
Nesaki tikai to nevienam, viņš ir ļoti labi iefiltrējies Zviedrijā - dzimis, audzis, hokeju iemācījies spēlēt, pārstāvējis Zviedrijas izlasi sākot no U-16 vecuma grupas, līdz šogad Olimpiādē ar zviedriem nopelnīja sudrabu, bet kopā izlasē 84 mačus aizvadījis (visu vecumu turnīros).

Ja kāds uzzinās, ka viņš ir dānis, iedomājies kāds skandāls būs...

     [+] [-]

, 2014-11-21 17:00, pirms 10 gadiem
Sērija pakāsta stulbajiem krieviem ,ļoti žēl.
1 2 36 komentāri