Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

"Sabres" bez Girgensona piedzīvo astoto zaudējumu deviņās spēlēs

Agris Suveizda

"Sabres" bez Girgensona piedzīvo astoto zaudējumu deviņās spēlēs
Raiens Stentons pret Taileru Enisu
Foto: AFP/Scanpix

Šonakt Nacionālajā hokeja līgā aizvadītas 12 spēles. Bufalo "Sabres" bez savainotā Zemgus Girgensona savā laukumā atzina Vankūveras "Canucks" pārākumu - 0:3. Citā mačā Detroitas "Red Wings" sagādāja pirmo zaudējumu Kolorādo "Avalanche" (4:2).

Pagājušajā spēlē Bufalo "Sabres" bullīšos pieveica Ņujorkas "Islanders" (4:3) un izcīnīja pirmo uzvaru šosezon, taču šonakt "Sabres" atgriezās uz zaudējumu takas. Pirmajā trešdaļā "Canucks" dominēja izdarīto metienu ziņā (19:7), taču teicamais vārtsarga Raiena Millera sniegums ļāva pārtraukumā doties tikai ar vienu vārtu deficītu (0:1). Otrajā trešdaļā pārsvaru dubultoja Breds Ričardsons, bet desmit minūtes līdz pamatlaika beigām Raiens Stentons panāca 3:0. "Sabres" tas bija jau astotais zaudējums deviņos mačos, un Bufalo komanda tikai vienā spēlē ir guvusi vairāk par diviem vārtiem.

"Viss sākās jau no pirmās maiņas. Zinājām, ka "Canucks" ir laba komanda, kas labi kontrolē ripu, un tā to ļoti bieži arī demonstrēja. Nespējām tam neko likt pretī," sacīja "Sabres" uzbrucējs Tomass Vaneks, kuram pie rezultāta 0:2 netika ieskaitīts vārtu guvums. Tikmēr Vankūveras komandas galvenais treneris Džons Tortorella uzteica vārtsargu Roberto Luongo, kurš atvairīja visus 25 metienus: "Nedomāju, ka viņš bija ārkārtīgi aizņemts, bet tā viņam bija sarežģīta spēle un viņš mūs glāba svarīgos brīžos."

Zemgus Girgensons pagājušajā spēlē guva savainojumu pēc ripas trieciena pret seju un laukumā varētu atgriezties nākamajā mačā, kas parīt paredzēta pret Kolorādo "Avalanche". Kolorādo vienība sezonu sāka ar sešām uzvarām pēc kārtas, taču šonakt piedzīvoja pirmo neveiksmi - 2:4 pret Detroitas "Red Wings". "Avalanche" otrajā trešdaļā atspēlēja divu vārtu deficītu (2:2), tomēr noslēdzošajā trešdaļā Jūhans Fransēns un Pāvels Datsjuks guva savus otros vārtus un nodrošināja viesiem uzvaru (4:2).

Fransēns un Dacjuks tika atzīts par spēles pirmajām divām zvaigznēm, bet trešās zvaigznes tituls tika "Avalanche" uzbrucējam Gabrielam Landeskūgam, kurš izdarīja sešus metienus un guva vienus vārtus. Viesiem Jūnass Gustavsons atvairīja 38 no 40 metieniem, bet Semjons Varlamovs tika galā ar 24 no 28 metieniem. Spēles sākumā Koudijs Makleods ļoti asi nospēlēja pret "Rew Wings" aizsargu Niklasu Krūnvalu un tika noraidīts līdz spēles beigām. Krūnvalam esot konstatēts smadzeņu satricinājums. Citā mačā Tims Tomass atvairīja 37 no 40 metieniem, taču ar to nebija gana, lai Floridas "Panthers" uzvarētu Tomasa bijušo komandu Bostonas "Bruins" (2:3).

SpēleRezSpēleRez
Sabres - Canucks0:3Senators - Devils5:2
Islanders - Oilers3:2Lightning - Wild3:1
Flyers - Penguins1:4Blackhawks - Blues2:3 PM
Maple Leafs - Hurricanes2:3Predators - Kings1:2 PM
Panthers - Bruins2:3Stars - Sharks4:3 PM
Canadiens - Blue Jackets5:3Avalanche - Red Wings2:4

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

1 2 53 komentāri

     [+] [-]

, 2013-10-18 09:08, pirms 11 gadiem
Oilers neiet labāk, bet tiem vismaz sastāvs daudz labāks!

  -1 [+] [-]

, 2013-10-18 09:10, pirms 11 gadiem
Vislielākais prieks par Krosbiku

  +7 [+] [-]

, 2013-10-18 09:14, pirms 11 gadiem
Show Must Go On - nez Sabres GM un treneris jau ir iegādājušies vazelīna krājumus. Laikam jau tuvākajā laikā kādam no viņiem tas būs nepieciešams - ja jau nav. Bet izskatās,ka te tas nelīdzēs.

Nabaga Ņičuškins,arī iebuksējis NHĻ. Ka tik atkal steiga nebūs maksājusi padārgi.
Nez,ko drīzumā teiks sapņotājs Grigorenko Kā tur būs ar tiem krievu bērniem un to sapņiem. Jakupovs nabags arī slīd lejup un zaudē akcijas. Bet nu tētis un Igors Larionovs jau visu izskaidroja - KHL tie pat murgos neredz. Tātad būs Ko tik Burmistrovs savulaik neteica - tagad nesmādē.

     [+] [-]

, 2013-10-18 09:16, pirms 11 gadiem
Bobikam gan negāja spēle, bet Nabiks nostāvēja godam

     [+] [-]

, 2013-10-18 09:19, pirms 11 gadiem
Hārdings ar monstrs, Wild šim deva iespēju, ko viņš izmantoja

  +5 [+] [-]

, 2013-10-18 09:21, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Show Must Go On - nez Sabres GM un treneris jau ir iegādājušies vazelīna krājumus. Laikam jau tuvākajā laikā kādam no viņiem tas būs nepieciešams - ja jau nav. Bet izskatās,ka te tas nelīdzēs.

Nabaga Ņičuškins,arī iebuksējis NHĻ. Ka tik atkal steiga nebūs maksājusi padārgi.
Nez,ko drīzumā teiks sapņotājs Grigorenko Kā tur būs ar tiem krievu bērniem un to sapņiem. Jakupovs nabags arī slīd lejup un zaudē akcijas. Bet nu tētis un Igors Larionovs jau visu izskaidroja - KHL tie pat murgos neredz. Tātad būs Ko tik Burmistrovs savulaik neteica - tagad nesmādē.
Vakar Fedotovs intervijā pietiekami skaidri izanalizēja jaunos krievus. Palasi.
Patlaban tiek runāts, ka Jakupovu varētu aizmainīt uz Buffalo pret Vaneku vai Milleru. Ņičuškins lai iet paspēlē dažus gadus AHL, ja tas līgumiski ir iespējams. Ja ne, tad lai sēž, trenējas un gaida.
A vot Grigorenko toč buksē. Runā, ka slinks kā maita.

     [+] [-]

, 2013-10-18 09:22, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Vakar Fedotovs intervijā pietiekami skaidri izanalizēja jaunos krievus. Palasi.
Patlaban tiek runāts, ka Jakupovu varētu aizmainīt uz Buffalo pret Vaneku vai Milleru. Ņičuškins lai iet paspēlē dažus gadus AHL, ja tas līgumiski ir iespējams. Ja ne, tad lai sēž, trenējas un gaida.
A vot Grigorenko toč buksē. Runā, ka slinks kā maita.
Millers būtu labākais variants!

  +2 [+] [-]

, 2013-10-18 09:27, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Vakar Fedotovs intervijā pietiekami skaidri izanalizēja jaunos krievus. Palasi.
Patlaban tiek runāts, ka Jakupovu varētu aizmainīt uz Buffalo pret Vaneku vai Milleru. Ņičuškins lai iet paspēlē dažus gadus AHL, ja tas līgumiski ir iespējams. Ja ne, tad lai sēž, trenējas un gaida.
A vot Grigorenko toč buksē. Runā, ka slinks kā maita.
Neviens no viņiem nebrauca sēdēt fārmā - tīri psiholoģiski. Nu ja vienīgi Jakupovs.
Ņičuškina gadījumā sēdēt fārmā ir pilnīgs Fiasko. Nu un Rafiņš viņu nelutina ar spēles laiku - tā nedaudz viņa attaisnošanai.
Par Grigorenko runājot - tipisks kadrs no Maskavas,kādu ir bijis lērums beidzamā laikā. Avansu,runu daudz,atdeves 0.
100 % viņiem tie aģenti un pašu stulbums visu bojā + avansi un uzslavas pirmslaicīgās. Tas pats Kabanovs,nebrīnīšos,ja pa taisno no fārma tas dosies uz kādu trauku mazgātavu ASV,realizēt citu sapni.
Pret Jakupovu nav nekā,bet gribētos par Larionovu ierēkt,ja viņa brīnumbērnam nāktos doties uz KHL. Palasīt interviju. Piemaksātu par to.

  -2 [+] [-]

, 2013-10-18 09:34, pirms 11 gadiem
Krosbijs jau pa 4 punktiem atrāvies no tuvākā sekotāja iekš top scorers.

Prieks, ka par spīti visām sastāva maiņām, pingvīni joprojām ir spēks

     [+] [-]

, 2013-10-18 09:38, pirms 11 gadiem
Gribētos lai Kučerovam iedod iespēju šosezon kādu spēli NHL aizvadīt.
Bet tur arī jēgas pa lielam nebūs. Vadošajās maiņās neliks,bet 3 - 4 maiņā no viņa jēgas nebūs.
Kā arī uz Marčenko palūrēt iekš Red Wings.

     [+] [-]

, 2013-10-18 09:39, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Neviens no viņiem nebrauca sēdēt fārmā - tīri psiholoģiski. Nu ja vienīgi Jakupovs.
Ņičuškina gadījumā sēdēt fārmā ir pilnīgs Fiasko. Nu un Rafiņš viņu nelutina ar spēles laiku - tā nedaudz viņa attaisnošanai.
Par Grigorenko runājot - tipisks kadrs no Maskavas,kādu ir bijis lērums beidzamā laikā. Avansu,runu daudz,atdeves 0.
100 % viņiem tie aģenti un pašu stulbums visu bojā + avansi un uzslavas pirmslaicīgās. Tas pats Kabanovs,nebrīnīšos,ja pa taisno no fārma tas dosies uz kādu trauku mazgātavu ASV,realizēt citu sapni.
Pret Jakupovu nav nekā,bet gribētos par Larionovu ierēkt,ja viņa brīnumbērnam nāktos doties uz KHL. Palasīt interviju. Piemaksātu par to.
Protams, Ņičuškinam bija izvēle palikt Krievijā, savā Traktorā un spēlēt pret himikiem, metalurgiem un molotiem. Piecās spēlēs cik viņš spējis izdarīt metienus pa vārtiem, veselus divus? Tu domā, ka katrs 18-gadīgais, kas nokļūst NHL uzreiz tā ņem un štepselē iekšā? Pasmejies.
Vaitad Grigorenko nebija no Korejas nostūra, kāds maskavietis...?

  +1 [+] [-]

, 2013-10-18 09:44, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Protams, Ņičuškinam bija izvēle palikt Krievijā, savā Traktorā un spēlēt pret himikiem, metalurgiem un molotiem. Piecās spēlēs cik viņš spējis izdarīt metienus pa vārtiem, veselus divus? Tu domā, ka katrs 18-gadīgais, kas nokļūst NHL uzreiz tā ņem un štepselē iekšā? Pasmejies.
Vaitad Grigorenko nebija no Korejas nostūra, kāds maskavietis...?
Es domāju audzēknis,nevis dzimšanas vietu. Kur tie dzimuši,pats velns kaklu nolauzīs.
Pavisam nesen CSKA bija talantu birums - ko tas deva Rus hokejam ?
Neko. Vismaz pagaidām.
Runājot par Ņičuškinu,tad var tik spekulēt,kur būtu labāk.
Man ir savs redzējums,tev savs. Šajā ziņā. Visu parādīs gala rezultāts un panākumi tajā NHĻ. Ka tik nenākas vēlāk pilnam svētlaimes un prieka spēlēt pret tiem himikiem, metalurgiem.
Saki ko gribi,bet NHL to iespēju nedod mūžīgi. Pa lielam tāda īsta tā ir viena. Ja tajā nespēj sevi pierādīt - tad šances rūk un brūk.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-18 09:45, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Es domāju audzēknis,nevis dzimšanas vietu. Kur tie dzimuši,pats velns kaklu nolauzīs.
Pavisam nesen CSKA bija talantu birums - ko tas deva Rus hokejam ?
Neko. Vismaz pagaidām.
Runājot par Ņičuškinu,tad var tik spekulēt,kur būtu labāk.
Man ir savs redzējums,tev savs. Šajā ziņā.
NHL ir NHL, kāpēc tādam Jakupovam vai Ničuškinam būtu jāgrib braukt uz Novokuzņecku, Ņižņikamsku vai kur tur ellē ratā, ja šie var spēlēt Floridā, Ņujorkā un Losandželosā? Turklāt dzīves kvalitāte štatos ir daudz augstāka

  -1 [+] [-]

, 2013-10-18 09:47, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: NHL ir NHL, kāpēc tādam Jakupovam vai Ničuškinam būtu jāgrib braukt uz Novokuzņecku, Ņižņikamsku vai kur tur ellē ratā, ja šie var spēlēt Floridā, Ņujorkā un Losandželosā? Turklāt dzīves kvalitāte štatos ir daudz augstāka
Tu pats savu jautājumu saprati ? Es nē. Ja tas bija kārtējais spams,tad skaidrs,ieskaitīts. Ko tu nesēdi saulainajā Floridā ? Tīri klimatiski tā tomēr nav drēgnā Baltija. Par dzīves līmeni tu arī esi lietas kursā

  +2 [+] [-]

, 2013-10-18 09:50, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Es domāju audzēknis,nevis dzimšanas vietu. Kur tie dzimuši,pats velns kaklu nolauzīs.
Pavisam nesen CSKA bija talantu birums - ko tas deva Rus hokejam ?
Neko. Vismaz pagaidām.
Runājot par Ņičuškinu,tad var tik spekulēt,kur būtu labāk.
Man ir savs redzējums,tev savs. Šajā ziņā. Visu parādīs gala rezultāts un panākumi tajā NHĻ. Ka tik nenākas vēlāk pilnam svētlaimes un prieka spēlēt pret tiem himikiem, metalurgiem.
Saki ko gribi,bet NHL to iespēju nedod mūžīgi. Pa lielam tāda īsta tā ir viena. Ja tajā nespēj sevi pierādīt - tad šances rūk un brūk.
Attiecībā par jaunajiem krievu hokejistiem man nav redzējuma, pareizāk sakot, man ir pilnīgi vienalga, kur viņi spēlē. Kaut Austrālijā vai Magadanā, tā ir viņu darīšana.
Skaidrs, ka nedos mūžīgi, konkurence ir milzīga. Krievs NHL ir tāpēc, lai mestu iekšā, - tēlaini izsakoties. Ja viņš to nedara, tad atpakaļ uz savu Krieviju.

  +3 [+] [-]

, 2013-10-18 09:50, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu pats savu jautājumu saprati ? Es nē. Ja tas bija kārtējais spams,tad skaidrs,ieskaitīts. Ko tu nesēdi saulainajā Floridā ? Tīri klimatiski tā tomēr nav drēgnā Baltija. Par dzīves līmeni tu arī esi lietas kursā
Ko es nesēžu? Es jau nerunāju par klimatiskajiem apstākļiem, bet civilizāciju kā tādu vispār . Rekur tev skaista bilde no Kuzņas , var izbaudīt svaigo gaisu
';

  +1 [+] [-]

, 2013-10-18 09:52, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Attiecībā par jaunajiem krievu hokejistiem man nav redzējuma, pareizāk sakot, man ir pilnīgi vienalga, kur viņi spēlē. Kaut Austrālijā vai Magadanā, tā ir viņu darīšana.
Skaidrs, ka nedos mūžīgi, konkurence ir milzīga. Krievs NHL ir tāpēc, lai mestu iekšā, - tēlaini izsakoties. Ja viņš to nedara, tad atpakaļ uz savu Krieviju.
Tieši tā. Tādu čekeru ledus grauzēju pat grūti nosaukt. Laikam Kuļomins vienīgais. To pietiek Krievijā bet uz tiem nav pieprasījuma NHL,jo savu ir ar atliektiem galiem + tie ir labāki un pašaizliedzīgāki.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-18 09:53, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: Attiecībā par jaunajiem krievu hokejistiem man nav redzējuma, pareizāk sakot, man ir pilnīgi vienalga, kur viņi spēlē. Kaut Austrālijā vai Magadanā, tā ir viņu darīšana.
Skaidrs, ka nedos mūžīgi, konkurence ir milzīga. Krievs NHL ir tāpēc, lai mestu iekšā, - tēlaini izsakoties. Ja viņš to nedara, tad atpakaļ uz savu Krieviju.
A aizsardzībā nav jāspēlē? Ovečkinam no visiem top 10 ir vienīgajam negatīvs lietderības koeficients -5

     [+] [-]

, 2013-10-18 09:55, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Show Must Go On - nez Sabres GM un treneris jau ir iegādājušies vazelīna krājumus. Laikam jau tuvākajā laikā kādam no viņiem tas būs nepieciešams - ja jau nav. Bet izskatās,ka te tas nelīdzēs.
Tu kaut ko vairāk gaidīji no Sabres?
Drīzāk pārsteidz kuro sezonu Oilers
Flyers vispār buksē, treneris nomests, gaidu Holmgrēna skalpu
Baumo, ka GM būs vīrs, ar ko sākās mana NHL fanošana par k/ādu konkrētu komandu!
p.s. šodien neaizmirsti Hockey - Scoresway - Results, fixtures, tables...
Slēpts komentārs: svomalraH

  +2 [+] [-]

, 2013-10-18 09:57, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Noteikti ka drēgnajā LV tā civilizācija ir vienā līmenī ar ASV. Pretēji man nav saprotams,kāpēc neesi tur. Laikam tāpēc,ka viss ko tu dari ir tiršana bezjēgā. Ja tu domā,ka ar savu šo troļļošanu baigi izcelies,tad varu droši tev teikt,maldies. Tevi vairs kā nopietnu hokeja fanu nav iespējams uztvert,jo tāds tu neesi.
Ko tu kasies, es tev uzskaitu loģiskus faktus, tu man sāc braukt virsū par to, ka neatrodos Floridā. Loģika?

  -3 [+] [-]

, 2013-10-18 09:59, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Ko tu kasies, es tev uzskaitu loģiskus faktus, tu man sāc braukt virsū par to, ka neatrodos Floridā. Loģika?
Tieši tā,kur loģika. Te naglai uz galvas. Neizliecies āpsi. Ja tu runā par tiem dzīves līmeņiem kā tādiem.
ASV ne tikai hokeju var spēlēt. Tu taču par dzīves līmeņiem uz saldo dzīvi runā ? Jo pa tavam jādzīvo kur tas līmenis ir labāks,kāpēc tad neesi līmenī ? Vai tu tik citiem iesaki.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-18 10:00, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: A aizsardzībā nav jāspēlē? Ovečkinam no visiem top 10 ir vienīgajam negatīvs lietderības koeficients -5
Par to neiet runa. Aizsardzībā ir jāspēlē VISIEM, neatkarīgi no etniskās piederības, vecuma, vietas un statusa komandā utt.
Lieta tāda, ka krievi bieži vien to nesaprot. Tāpēc arī nabagi jūtas reizēm abižoti.
( iepriekšējā spēlē pie Kelehena vārtiem Aita atkal tā drusku fonā paslidinājās.... )

     [+] [-]

, 2013-10-18 10:02, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Tu kaut ko vairāk gaidīji no Sabres?
Drīzāk pārsteidz kuro sezonu Oilers
Flyers vispār buksē, treneris nomests, gaidu Holmgrēna skalpu
Baumo, ka GM būs vīrs, ar ko sākās mana NHL fanošana par k/ādu konkrētu komandu!
p.s. šodien neaizmirsti http://www.scoresway.com/?sport=hockey&page=match&id=137814
...Tu taču nerunā par Ronu Hekstālu, vai ne ???

Īstenībā drusku pietrūkst šādas kolorītas personības uz ledus...

     [+] [-]

, 2013-10-18 10:03, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Tu kaut ko vairāk gaidīji no Sabres?
Drīzāk pārsteidz kuro sezonu Oilers
Flyers vispār buksē, treneris nomests, gaidu Holmgrēna skalpu
Baumo, ka GM būs vīrs, ar ko sākās mana NHL fanošana par k/ādu konkrētu komandu!
p.s. šodien neaizmirsti http://www.scoresway.com/?sport=hockey&page=match&id=137814
Nu godīgi sakot gaidīju vairāk. Te jau iet uz bezcerības pusi.
Laikam NHL pirmo reizi ko tādu redzu. Cik nu redzu,ja to tā var nosaukt.
Nu ok savulaik Penguins,Capitals,Islanders bija tuvu šim līmenim.

     [+] [-]

, 2013-10-18 10:05, pirms 11 gadiem
Leflērs rakstīja: ...Tu taču nerunā par Ronu Hekstālu, vai ne ???

Īstenībā drusku pietrūkst šādas kolorītas personības uz ledus...
Runāju gan
Piegriezies man Holmgrēns ar saviem pirkumiem, treidiem un pārbūvēm

     [+] [-]

, 2013-10-18 10:05, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Tu kaut ko vairāk gaidīji no Sabres?
Drīzāk pārsteidz kuro sezonu Oilers
Flyers vispār buksē, treneris nomests, gaidu Holmgrēna skalpu
Baumo, ka GM būs vīrs, ar ko sākās mana NHL fanošana par k/ādu konkrētu komandu!
p.s. šodien neaizmirsti http://www.scoresway.com/?sport=hockey&page=match&id=137814
Es redzu maiņu- Hemskis + kaut kas dodas uz Buffalo pret Vaneku, Hemskim beidzas viņa mega līgums a Vaneks ir tieši tas , kas vajadzīgs Oilers- superzvaigzne uz ledus, kādas viņiem nav.

  +1 [+] [-]

, 2013-10-18 10:09, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu godīgi sakot gaidīju vairāk. Te jau iet uz bezcerības pusi.
Laikam NHL pirmo reizi ko tādu redzu. Cik nu redzu,ja to tā var nosaukt.
Nu ok savulaik Penguins,Capitals,Islanders bija tuvu šim līmenim.
Kāda bezcerība? Sabres nav smēluši pirmos drafta pikus n-tos gadus.
Oilers turpinās smelt, tik jēgas nekadās. Tur bezcerība.
Sabres aizmainīs Vaneku, pārkārtos maiņas un atradīs spēli. Pārāk uzkrītoši daudz dod spēlēt Vanekam, hokejistam kurš paziņojis, ka nākotni ar Sabres nesaista. Jo drīzāk aizmainīs jo labāk. Vārtsargu līnija ļoti laba Sabres.
Tāpat Grigorenko jāsūta prom, pietiek auklēties!

  -1 [+] [-]

, 2013-10-18 10:12, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Kāda bezcerība? Sabres nav smēluši pirmos drafta pikus n-tos gadus.
Oilers turpinās smelt, tik jēgas nekadās. Tur bezcerība.
Sabres aizmainīs Vaneku, pārkārtos maiņas un atradīs spēli. Pārāk uzkrītoši daudz dod spēlēt Vanekam, hokejistam kurš paziņojis, ka nākotni ar Sabres nesaista. Jo drīzāk aizmainīs jo labāk. Vārtsargu līnija ļoti laba Sabres.
Tāpat Grigorenko jāsūta prom, pietiek auklēties!
Girgensonu ar uz farmu aizsutit

     [+] [-]

, 2013-10-18 10:13, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Es redzu maiņu- Hemskis + kaut kas dodas uz Buffalo pret Vaneku, Hemskim beidzas viņa mega līgums a Vaneks ir tieši tas , kas vajadzīgs Oilers- superzvaigzne uz ledus, kādas viņiem nav.
Domā tikai Oilers stāv rindā uz Vaneku?
Vaneku par superzvaigzni nosaukt
Otrās maiņas spēlētājs top komandās(play-off) būtu, ne uz ko vairāk viņš nevelk.

     [+] [-]

, 2013-10-18 10:16, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Kāda bezcerība? Sabres nav smēluši pirmos drafta pikus n-tos gadus.
Oilers turpinās smelt, tik jēgas nekadās. Tur bezcerība.
Sabres aizmainīs Vaneku, pārkārtos maiņas un atradīs spēli. Pārāk uzkrītoši daudz dod spēlēt Vanekam, hokejistam kurš paziņojis, ka nākotni ar Sabres nesaista. Jo drīzāk aizmainīs jo labāk. Vārtsargu līnija ļoti laba Sabres.
Tāpat Grigorenko jāsūta prom, pietiek auklēties!
Bet kā tad krievu bērnu sapņi par NHL ? Reku Krokodīls arī saka,ka Rus bērniem labāk ASV. Floridās,Losandželosās,Ņujorkās utt.
Tagad lidmašīnas un visu labumu vietā piepirstie autobusi un ilgās stundas ceļā ? Tagad AHL slepkavas stitīs tos pa bortiem un mīcīs. Nē,tie maigie radījumi nav tam radīti.

Godīgi sakot,diez vai tās maiņas ko līdzēs,vismaz šosezon. Bet kas zina,varbūt tev taisnība. Oilers sevišķi nesekoju līdzi,neinteresē tā komanda pilnībā. Cik nu nesen nācās lasīt,ka Jakups sastāvā netiek.
Tas Jakups arī pie d....,cik gribu lai Larionovs aptiršās. Ļoti,ļoti to vēlos.
Pret pašu Naīlu nav nekā. Tā kā nedaudz pretrunas sanāk

     [+] [-]

, 2013-10-18 10:18, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Es redzu maiņu- Hemskis + kaut kas dodas uz Buffalo pret Vaneku, Hemskim beidzas viņa mega līgums a Vaneks ir tieši tas , kas vajadzīgs Oilers- superzvaigzne uz ledus, kādas viņiem nav.
tas ka Oileriem nav zvaigznu tacu ir sarkasms, vai ne?

Krozbiks atkal saak speeleet...liekas ka vinam viss tik viegli padodas, piedalas katros komandas vartos + cik partneri vina piespeles neizmanto...uz sodienu labakais uzbrucejs mana skatijumaa...

Oveckam tads speles stils, punktu vienmer bus daudz, bet lietderibas koeficents taads ir ,ka ir..pleeshaas, izpilda suliigus speeka panemienus, iemet 3 vartus vienados sastavos, bet lietderiba -1 , tas ir Oveckins tapec ari vinu miil

man sak likties ,ka Hitlijs driz balanses uz NHL/AHL robezas...nu nekaa no agrakas superzvaigznes nav palicis...

Buffalo viss iet peec plaana Girgensons neko nepalaida garam zeel skatities uz to komandu pagaidam...

     [+] [-]

, 2013-10-18 10:18, pirms 11 gadiem
svomalraH rakstīja: Godīgi sakot,diez vai tās maiņas ko līdzēs,vismaz šosezon. Bet kas zina,varbūt tev taisnība.
Godīgi sakot man tas Sabres pie vienas kājas, bet ja hokejists Vaneks negrib spēlēt Sabres- tad viņš jāsūta projām. Ja Grigorenko nesanāk(negrib vai neprot) spēlēt- tad viņš to sēžot rezervē vai 4 maiņā neiemācīsies-arī jāsūta prom. Tik bremzē laikam ar to, ka šis AHL nevar spēlēt.

     [+] [-]

, 2013-10-18 10:24, pirms 11 gadiem
zaipis rakstīja: Godīgi sakot man tas Sabres pie vienas kājas, bet ja hokejists Vaneks negrib spēlēt Sabres- tad viņš jāsūta projām. Ja Grigorenko nesanāk(negrib vai neprot) spēlēt- tad viņš to sēžot rezervē vai 4 maiņā neiemācīsies-arī jāsūta prom. Tik bremzē laikam ar to, ka šis AHL nevar spēlēt.
Tā arī ir kā saki. CSKA un Sergejs Fjodorovs viņu gaida ar boršča katlu un rupjmaizi (ķieģelīti),graņonijs ar ceilona melno tēju un austiņa saldajā,iespējams pat eklērs .
Sapņo spēlēt NHL,bet nākas spēlēt KHL. Grūts tiem krievu bērniem liktenis. Mājas nemīl,bet svešienē nespēj iedzīvoties,tā arī nākas starp pasaulēm puspakārtā stāvoklī karāties. Kā aņukā par mērkaķi,kad dievs zvērus nostāda un liek izvēlēties puses,sakot ka skaistie pa labi,bet gudrie pa kreisi lai sastājās.

     [+] [-]

, 2013-10-18 10:24, pirms 11 gadiem
ogreskijs rakstīja: tas ka Oileriem nav zvaigznu tacu ir sarkasms, vai ne?

Krozbiks atkal saak speeleet...liekas ka vinam viss tik viegli padodas, piedalas katros komandas vartos + cik partneri vina piespeles neizmanto...uz sodienu labakais uzbrucejs mana skatijumaa...

Oveckam tads speles stils, punktu vienmer bus daudz, bet lietderibas koeficents taads ir ,ka ir..pleeshaas, izpilda suliigus speeka panemienus, iemet 3 vartus vienados sastavos, bet lietderiba -1 , tas ir Oveckins tapec ari vinu miil

man sak likties ,ka Hitlijs driz balanses uz NHL/AHL robezas...nu nekaa no agrakas superzvaigznes nav palicis...

Buffalo viss iet peec plaana Girgensons neko nepalaida garam zeel skatities uz to komandu pagaidam...
Hītliju uz Medveščak
1 2 53 komentāri