Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"Liepāja" Sportacentrs.com tiešraidē uzņems LU, VEF cīņa par 2. vietu

Agris Suveizda

"Liepāja" Sportacentrs.com tiešraidē uzņems LU, VEF cīņa par 2. vietu
Jānis Timma sestdien ar 19 punktiem palīdzēja VEF uzvarēt "Lokomotiv-Kuban" (89:84)
Foto: Vladislavs Proškins/F64

"Aldara" Latvijas Basketbola līgā šovakar paredzētas divas spēles. Plkst. 19:00 pašreizējā vicečempione VEF izbraukumā tiksies ar "Jūrmalu"/"Fēniksu", savukārt "Liepāja"/"Triobet" plkst. 19:30 uzņems "Latvijas Universitāti". Spēli no Liepājas varēsiet vērot Sportacentrs.com tiešraidē.

VEF regulārajā sezonā aizvada vismazāk maču – tikai desmit -, tādēļ katras spēles cena ir ārkārtīgi vērtīga. Zaudējums Jūrmalā vefiešus turnīra tabulā atmetīs uz trešo pozīciju, savukārt uzvara ļaus spert platu soli pretī otrajai vietai un brīvbiļetei uz pusfinālu. Tiesa, pat uzvaras gadījumā VEF nebūs garantējusi otro pozīciju – ja liepājnieki uzvarēs visās atlikušajās cīņās, ieskaitot maču pret "Ventspili", kurzemnieki tabulā būs augstāk ar 80,6% uzvaru pret 80,0%.

Ja rīdzinieki piedzīvos trešo zaudējumu sezonā, liepājniekiem atlikušajās sešās spēlēs pietiks ar trim uzvarām. Zemāk par trešo pozīciju VEF gan vairs nevar noslīdēt pat teorētiski, jo "Jūrmalas"/"Fēnikss" šobrīd maksimāli iespējamā uzvaru bilance ir 67,7%. Līdz šim VEF šajā sezonā ir atzinusi "Jēkabpils" (86:89) un "Ventspils" (85:90) pārākumu. VEF rindās rezultatīvākais ar vidēji 17,3 punktiem ir Džeralds Robinsons, kurš kādu laiku nav spēlējis savainojuma dēļ. Jūrmalniekiem 13,2 punktus guvis Mārtiņš Laksa.

"Liepāja"/"Triobet" pēdējo četru spēļu laikā zaudējusi gan "Baronam"/LDz (70:83), gan "Jēkabpilij" (73:78). Līdz ar to uzvarēto spēļu īpatsvars no 81,0% (17-4) nokritis līdz 76,0% (19-6), kas savukārt nozīmējis otrās vietas zaudēšanu turnīra tabulā. "Latvijas Universitāte" uzvarējusi divās pēdējās cīņās – 80:76 pār "Jūrmalu"/"Fēniksu" un 70:60 pār "Baronu"/LDz.

Abas komandas savā starpā šajā LBL sezonā tikušās trīs reizes, un allaž pārāki bijuši liepājnieki. Pirmajos divos mačos "Liepāja"/"Triobet" triumfēja pārliecinoši – 86:56, 86:62 - , bet pirms aptuveni mēneša kurzemnieki viesos uzvarēja ar 67:58. Šosezon "Liepājas"/"Triobet" rezultatīvākais spēlētājs ar vidēji 13,9 punktiem ir Mareks Jurevičus, bet Lauris Blaus sakrājis 13,6 punktus un 7,3 atlēkušās bumbas. Studentiem 12,8 punktus guvis Ingars Aizpurs.

VKomandaSUZ%
1.Ventspils1412285.7%
2.VEF97277.8%
3.Liepāja/Triobet2519676.0%
4.Jūrmala/Fēnikss27171063.0%
5.Jēkabpils27151255.6%
6.Barons/LDz26141253.8%
7.Jelgava26111542.3%
8.Valmiera27101737.0%
9.LU2671926.9%
10.Saldus2752218.5%

Izmantotie resursi:
Latvijas Basketbola savienība

1 2 37 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2015-03-18 12:14, pirms 10 gadiem
Liepāja savu otro vietu pasēja jau pēdējā LBL spēlē Jēkabpilī, tā kā jāsāk gatavoties 1/4 finālam.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-18 12:29, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Liepāja savu otro vietu pasēja jau pēdējā LBL spēlē Jēkabpilī, tā kā jāsāk gatavoties 1/4 finālam.
Ja Liepaaja visu uzvar viņi ir otrie. Ja zaudees kaut vienam, tad buus treshie.

  +3 [+] [-]

, 2015-03-18 12:37, pirms 10 gadiem
Pat ja Vefs paliks trešie, es viņus uzskatu par galvanajiem favorītiem, bet tas ir tikai mans viedoklis .

  +2 [+] [-]

, 2015-03-18 12:41, pirms 10 gadiem
Šodien par ostu pilsētām! Tas tik būtu kaut kas, VEF uzvar LOKO un pēc 4 dienām zaudētu Jūrmalai?! :-)
Vai Jūrmalas spēli netranslēs, jo basket.lv ir rakstīts, ka best4sport?!

  -1 [+] [-]

, 2015-03-18 12:43, pirms 10 gadiem
Seski sāks spēli 30 min vēlāk un jau pirms 4/4 zinās vai VEF uzvarējis. Ja tā, vai šie sekos Barona piemēram nopelnīt toto? Ja mazuriki zaudē, tad gan riskēt nevajadzētu.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-18 12:44, pirms 10 gadiem
mikusm99 rakstīja: Pat ja Vefs paliks trešie, es viņus uzskatu par galvanajiem favorītiem, bet tas ir tikai mans viedoklis .
Es nesaprotu, kāda ir jēga no komandas LBL kura aizvada 10 spēles, ņemot vērā to, ka tajā pašā laikā pārējās komandas cīnās daudz vairāk spēlēs? Un vēlpietam ar visām savām 10 spēlēm ir 2 pozīcijā. Lai VEF nospēlē pilnu sezonu LBL, tad varēs spriest kuri ir favorīti.

  +3 [+] [-]

, 2015-03-18 12:49, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Šodien par ostu pilsētām! Tas tik būtu kaut kas, VEF uzvar LOKO un pēc 4 dienām zaudētu Jūrmalai?! :-)
Vai Jūrmalas spēli netranslēs, jo basket.lv ir rakstīts, ka best4sport?!
Pēc zoles nāk krišana Ja VEF nāks jau pēc garantētas uzvaras, bet Jūrmala nepārdegs, var kaut kas sanākt.

Par translāciju atkal ir tā, ka kāda vajadzība sportacentram reklamēt bestu tiešraidi?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-18 12:49, pirms 10 gadiem
jaanis#22 rakstīja: Es nesaprotu, kāda ir jēga no komandas LBL kura aizvada 10 spēles, ņemot vērā to, ka tajā pašā laikā pārējās komandas cīnās daudz vairāk spēlēs? Un vēlpietam ar visām savām 10 spēlēm ir 2 pozīcijā. Lai VEF nospēlē pilnu sezonu LBL, tad varēs spriest kuri ir favorīti.
Tu nesaproti, ka ar tām 10 spēlēm ir daudz grūtāk to otro pozīciju iegūt? Nu un BKV jau arī tikai 18 spēles aizvada

Visa tā procentu sistēma ir tikai par labu atlikušajām komandām

  -1 [+] [-]

, 2015-03-18 12:50, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Ja Liepaaja visu uzvar viņi ir otrie. Ja zaudees kaut vienam, tad buus treshie.
Ja nu vienīgi Liepājas priekšpēdējo regulārā čempionāta spēli "pa draugam" kāds nospēlēs tā, kā to darīja pēdējā spēlē pret VEFu, tad ir ļoti labas izredzes uz otro vietu Liepājai, nedaudz aplinkus, bet domu gan jau saprast var.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-18 12:51, pirms 10 gadiem
Par VEF uzvaru! Šodien būs grūta spēle pēc Loko uzvaras, nebrīnīšos ja ies spēle punkts punktā līdz pašām beigām....Šķiet Mazurs šodien varētu to jauno kārtīgāk iespēlēt....Redzēsim, kas šodien darīsies garajā galā un vai kādam brīvdiena nebūs, jābūt aizraujošai spēlei, tikai atkal Best4sport translēs

  +1 [+] [-]

, 2015-03-18 12:58, pirms 10 gadiem
Par to spēļu skaitu VEFam ir daudz runāts un taisnība ir kaut kur pa vidu, jo spēlējot VTB un Eirokausos spēļu skaits tiešām ir liels un vēl tie trakie pārbraucieni: skaidrs, ka spēlēt LBL vairāk maču īsti nevar kaut arī es esmu par vienādu spēļu skaitu visām komandām!
LKL, piemēram, visi "lielie grandi" spēlē vienādu skaitu, kur Žalgirim ir 4, Neptunas 5 un L.Rytas 4 "zāģi" un pie tam daudz spēļu ar grandu piedalīšanos ir beigušīes ar dažu punktu starpību. Intriga ir liela! VEF noteikti spēlējot vairāk spēļu neizspruktu no vēl dažiem zaudējumiem, esmu drošs!

     [+] [-]

, 2015-03-18 13:04, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Par to spēļu skaitu VEFam ir daudz runāts un taisnība ir kaut kur pa vidu, jo spēlējot VTB un Eirokausos spēļu skaits tiešām ir liels un vēl tie trakie pārbraucieni: skaidrs, ka spēlēt LBL vairāk maču īsti nevar kaut arī es esmu par vienādu spēļu skaitu visām komandām!
LKL, piemēram, visi "lielie grandi" spēlē vienādu skaitu, kur Žalgirim ir 4, Neptunas 5 un L.Rytas 4 "zāģi" un pie tam daudz spēļu ar grandu piedalīšanos ir beigušīes ar dažu punktu starpību. Intriga ir liela! VEF noteikti spēlējot vairāk spēļu neizspruktu no vēl dažiem zaudējumiem, esmu drošs!
Var daļēji piekrist, bet tad otra arēna vajadzīga ir, jo aizvadīt LBL regulārās sezonas spēles ārēnā ir nevajadzīgi un pārāk dārgi (pēc baumām spriežot VEF 1 spēle arēnā ap 10 000 eur izmaksā)....Tas viss ir diezgan komplicēti, lai paplašinātu LBL (vairāk apļu = palielināt komandu skaitu = PO no 8 komandām)

P.s. LKL tomēr ir spēcīgāka līga nekā LBL tur var atļauties startēt tikai uleb
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-18 13:20, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: P.s. LKL tomēr ir spēcīgāka līga nekā LBL tur var atļauties startēt tikai uleb
Neesi sev pajautājis, kāpēc tā? Ok, viņiem ir 3 ULEB klubi, bet runa ir par vidējo līmeni. Vēl pirms dažiem gadiem tas bija stipri līdzīgs mūsējiem, bet nu laikam jau leiši atkal ir priekšā. Šosezon LBL pozitīvas pārmaiņas - Liepāja, Barons bruņojas, Jūrmala turpina vilkt, Valmiera bruņojas, bet nezina, ko ar to visu pasākt, Jēkabpils turās. Taču LBS turpina izpatikt klubu interesēm, nevis domā par čempionāta kopbildi. Jo LBS un LBL bosu labklājība ļoti atkarīga no kāda kluba bosiem. Un neviens nav spējīgs sist dūri galdā un teikt, ka jādara ir tā, kā labāk Nac.čempim nevis klubiem. Vēl pirms pāris sezonām pat bija kauns vai bailes no VEF soda naudas piedzīt par reglamenta pārkāpumiem...

     [+] [-]

, 2015-03-18 13:28, pirms 10 gadiem
onkols rakstīja: Neesi sev pajautājis, kāpēc tā? Ok, viņiem ir 3 ULEB klubi, bet runa ir par vidējo līmeni. Vēl pirms dažiem gadiem tas bija stipri līdzīgs mūsējiem, bet nu laikam jau leiši atkal ir priekšā. Šosezon LBL pozitīvas pārmaiņas - Liepāja, Barons bruņojas, Jūrmala turpina vilkt, Valmiera bruņojas, bet nezina, ko ar to visu pasākt, Jēkabpils turās. Taču LBS turpina izpatikt klubu interesēm, nevis domā par čempionāta kopbildi. Jo LBS un LBL bosu labklājība ļoti atkarīga no kāda kluba bosiem. Un neviens nav spējīgs sist dūri galdā un teikt, ka jādara ir tā, kā labāk Nac.čempim nevis klubiem. Vēl pirms pāris sezonām pat bija kauns vai bailes no VEF soda naudas piedzīt par reglamenta pārkāpumiem...
LBL nav bijis tuvu LKL jau labu laiku un kāpēc tikai VEF piemini, LBL abiem top klubiem izpatīk, ir jābeidz tikai VEF šajā sakarā piesaukt....Un kas bruņojas? Jā savā starpā viņi sitas, bet ar to ir par maz, lai varētu ar BKV un VEF spraigu sezonu aizvadīt, kas vēl ir svarīgi, tad to klubu ir par maz, kuri sitās par PO, šogad kaut šķita būs laba LBL sezona, tad pa lielam priekš manis kopumā nebija, visas tās dīvainās zaudes utt. Lai varētu abi mūsu klubi spēlēt pilnu čempionātu vēl daudz darba ir jādara...Otra puse ir tā, ka ar šādu nacionālā čempionāta līmeni būs grūtāk BKV un VEF piesaistīt leģionārus, vajag gan BBL (tikai žēl, ka nav nekā labāka) un vtb.....Ir LBL jādomā zemāko klubu līmeņa celšana, piemēram, Saldus utt. Ir jāceļ viss LBL līmenis, lai varētu visas komands pilnu čempionātu aizvadīt, pašlaik nav jēgas BKV un VEF spēlēt ar Saldu, Jelgavu un vēl dažu komanda vairāk kā 1 - 2 spēles

  +2 [+] [-]

, 2015-03-18 13:34, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: LBL nav bijis tuvu LKL jau labu laiku un kāpēc tikai VEF piemini, LBL abiem top klubiem izpatīk, ir jābeidz tikai VEF šajā sakarā piesaukt....Un kas bruņojas? Jā savā starpā viņi sitas, bet ar to ir par maz, lai varētu ar BKV un VEF spraigu sezonu aizvadīt, kas vēl ir svarīgi, tad to klubu ir par maz, kuri sitās par PO, šogad kaut šķita būs laba LBL sezona, tad pa lielam priekš manis kopumā nebija, visas tās dīvainās zaudes utt. Lai varētu abi mūsu klubi spēlēt pilnu čempionātu vēl daudz darba ir jādara...Otra puse ir tā, ka ar šādu nacionālā čempionāta līmeni būs grūtāk BKV un VEF piesaistīt leģionārus, vajag gan BBL (tikai žēl, ka nav nekā labāka) un vtb.....Ir LBL jādomā zemāko klubu līmeņa celšana, piemēram, Saldus utt. Ir jāceļ viss LBL līmenis, lai varētu visas komands pilnu čempionātu aizvadīt, pašlaik nav jēgas BKV un VEF spēlēt ar Saldu, Jelgavu un vēl dažu komanda vairāk kā 1 - 2 spēles
Paga, Tu piemini, ka spēlējot LBL vairāk apļu būs grūtāk piesaistīt labu leģionāru?! Nosauc kaut vienu, kurš pēdējos gados ir ieradies LV ar spēcīgu CV?! Kurš? Neviens. Cita lieta, ka uz "vietējo" fona izceļas te viens te otrs, bet ne jau kāds Eirolīgas vai NBA vecis te būtu kāju spēris. Arguments muļķīgs.
Bet vēlreiz par LKL, leišu vadība lika visiem spēlēt vienādu skaitu spēļu un viss. LBL neliek, bet pakļaujas dažu klubu iegribai, tur tā visa sāls!
P.S. Jelgavu VEFs uzvarēja tikai ar +6, ja kas!

     [+] [-]

, 2015-03-18 13:37, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: LBL nav bijis tuvu LKL jau labu laiku un kāpēc tikai VEF piemini, LBL abiem top klubiem izpatīk, ir jābeidz tikai VEF šajā sakarā piesaukt....Un kas bruņojas? Jā savā starpā viņi sitas, bet ar to ir par maz, lai varētu ar BKV un VEF spraigu sezonu aizvadīt, kas vēl ir svarīgi, tad to klubu ir par maz, kuri sitās par PO, šogad kaut šķita būs laba LBL sezona, tad pa lielam priekš manis kopumā nebija, visas tās dīvainās zaudes utt. Lai varētu abi mūsu klubi spēlēt pilnu čempionātu vēl daudz darba ir jādara...Otra puse ir tā, ka ar šādu nacionālā čempionāta līmeni būs grūtāk BKV un VEF piesaistīt leģionārus, vajag gan BBL (tikai žēl, ka nav nekā labāka) un vtb.....Ir LBL jādomā zemāko klubu līmeņa celšana, piemēram, Saldus utt. Ir jāceļ viss LBL līmenis, lai varētu visas komands pilnu čempionātu aizvadīt, pašlaik nav jēgas BKV un VEF spēlēt ar Saldu, Jelgavu un vēl dažu komanda vairāk kā 1 - 2 spēles
Kāpēc jābeidz piesaukt to, kas notiek? Ko tādu citi klubi dara? Spēlē to, ko liek un viss. Cik zinu, BKV arī bija varianti ar vienu apli, bet no tā atteicās. Kas vainas bija Liepājas un VEF mačam? Kāpēc vismaz 2x sezonā tādus nevarētu gribēt redzēt? Un Valmierā kā VEF gāja? Un kāpēc domā, ka kāds nevarētu iekost VEF un BKV, ja būtu vairāk iespēju?
Par to, ka pleiofi ar 6 komandām ir parodija, gan piekrītu. Un tas ari tikai liecina to, ka mums čempim nav kārtīgas vadības. Lai ko arī sludinātu LBS un līga

     [+] [-]

, 2015-03-18 13:41, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Paga, Tu piemini, ka spēlējot LBL vairāk apļu būs grūtāk piesaistīt labu leģionāru?! Nosauc kaut vienu, kurš pēdējos gados ir ieradies LV ar spēcīgu CV?! Kurš? Neviens. Cita lieta, ka uz "vietējo" fona izceļas te viens te otrs, bet ne jau kāds Eirolīgas vai NBA vecis te būtu kāju spēris. Arguments muļķīgs.
Bet vēlreiz par LKL, leišu vadība lika visiem spēlēt vienādu skaitu spēļu un viss. LBL neliek, bet pakļaujas dažu klubu iegribai, tur tā visa sāls!
P.S. Jelgavu VEFs uzvarēja tikai ar +6, ja kas!
Paskaties labāk, ja nemaldos sezonas pirmā spēle +25 un pirmajā spēlē BKV ar + 6 uzvarēja

Nav runa par spēcīgiem leģionāriem, bet tiešo konkurenci starp klubiem par kādu spēlētāju

  +1 [+] [-]

, 2015-03-18 13:42, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Paga, Tu piemini, ka spēlējot LBL vairāk apļu būs grūtāk piesaistīt labu leģionāru?! Nosauc kaut vienu, kurš pēdējos gados ir ieradies LV ar spēcīgu CV?! Kurš? Neviens. Cita lieta, ka uz "vietējo" fona izceļas te viens te otrs, bet ne jau kāds Eirolīgas vai NBA vecis te būtu kāju spēris. Arguments muļķīgs.
Bingo!

  -1 [+] [-]

, 2015-03-18 13:45, pirms 10 gadiem
onkols rakstīja: Kāpēc jābeidz piesaukt to, kas notiek? Ko tādu citi klubi dara? Spēlē to, ko liek un viss. Cik zinu, BKV arī bija varianti ar vienu apli, bet no tā atteicās. Kas vainas bija Liepājas un VEF mačam? Kāpēc vismaz 2x sezonā tādus nevarētu gribēt redzēt? Un Valmierā kā VEF gāja? Un kāpēc domā, ka kāds nevarētu iekost VEF un BKV, ja būtu vairāk iespēju?
Par to, ka pleiofi ar 6 komandām ir parodija, gan piekrītu. Un tas ari tikai liecina to, ka mums čempim nav kārtīgas vadības. Lai ko arī sludinātu LBS un līga
Sākšu ar PO, tur var aizmirst par 8 PO komandu skaitu kamēr LBL nepaceļ apakšējo komandu līmeni vai piesaista 2 jaunas komandas, jo pašlaik ja būtu 8 komandas, tad nobumbotu vairāk kā pussezonu un uz beigām tikai pastiprinātos, kas mazinātu interesi par regulāro sezonu...

BKV nevarēj spēlēt vienu apli dēļ mazā spēļu skaita sezonā pašlaik, ja būtu iekļuvuši VTB iepriekš, tad arī vienu apli spēlētu....Pašlaik izskatās, ka BKV uz to pusi arī iet...

Prasi kāpēc nevarētu iekost? Atbilde ir pavisam vienkārša - abiem klubiem izņemot EK, LBL būtu vienīgais turnīrs un visticamāk abi ietu uz perfektu bilanci sezonā un uz katru spēli koncentrētos, pie pašreizējā komandu sastāva pirmās divas vietas būtu zināmas sezonas sākumā jau, tikai tā kārtība nebūtu zināma...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-18 13:55, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Par to spēļu skaitu VEFam ir daudz runāts un taisnība ir kaut kur pa vidu, jo spēlējot VTB un Eirokausos spēļu skaits tiešām ir liels un vēl tie trakie pārbraucieni: skaidrs, ka spēlēt LBL vairāk maču īsti nevar kaut arī es esmu par vienādu spēļu skaitu visām komandām!
LKL, piemēram, visi "lielie grandi" spēlē vienādu skaitu, kur Žalgirim ir 4, Neptunas 5 un L.Rytas 4 "zāģi" un pie tam daudz spēļu ar grandu piedalīšanos ir beigušīes ar dažu punktu starpību. Intriga ir liela! VEF noteikti spēlējot vairāk spēļu neizspruktu no vēl dažiem zaudējumiem, esmu drošs!
Tur jau tā lieta. Vieglāk ir koncentrēties uz tām 10 spēlēm, nekā pēc pārbraucieniem savākties uz katru otro, trešo. Bet ja tā objektīvi ņemam, tad gan VEFs, gan Ventspils ir izmētājis savus spēlētājus praktiski pa visām LBL komandām un tad sūkstās, ka redz šiem slodze par lielu. Tie Žalgira, Rytas zaudējumi ir tieši uz šā rēķina, ka dod iespējas spēlēt rezervēm, nevis mauc ar 10 spēlētājiem trīs turnīrus no vietas. Protams, ka slodzes būs. Vienīgi žēl Jūrmalas, jo ja tur paņem nost no Ventspils "aiztapinātos" spēlētājus, būtu Saldus līmenis. Tas pats attiecas uz VEF, tur vairāk malā sēž, nevis spēlē, kaut gan pie vienāda LBL spēļu skaita VEF rotācijā varētu izmantot visus, jo īpaši pret Saldus, LU un šosezon Valmieru. Tur Kurucs, Bonis, Pasečņiks, Šķēle un vēl daži Jelgavas mazie nazīši varētu nesties uz nebēdu. Bet protams, tādā gadījumā, pēc VEF vadoņu domām, tiktu apdraudēta garantētā vieta pusfinālā.

     [+] [-]

, 2015-03-18 13:57, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Tur jau tā lieta. Vieglāk ir koncentrēties uz tām 10 spēlēm, nekā pēc pārbraucieniem savākties uz katru otro, trešo. Bet ja tā objektīvi ņemam, tad gan VEFs, gan Ventspils ir izmētājis savus spēlētājus praktiski pa visām LBL komandām un tad sūkstās, ka redz šiem slodze par lielu. Tie Žalgira, Rytas zaudējumi ir tieši uz šā rēķina, ka dod iespējas spēlēt rezervēm, nevis mauc ar 10 spēlētājiem trīs turnīrus no vietas. Protams, ka slodzes būs. Vienīgi žēl Jūrmalas, jo ja tur paņem nost no Ventspils "aiztapinātos" spēlētājus, būtu Saldus līmenis. Tas pats attiecas uz VEF, tur vairāk malā sēž, nevis spēlē, kaut gan pie vienāda LBL spēļu skaita VEF rotācijā varētu izmantot visus, jo īpaši pret Saldus, LU un šosezon Valmieru. Tur Kurucs, Bonis, Pasečņiks, Šķēle un vēl daži Jelgavas mazie nazīši varētu nesties uz nebēdu. Bet protams, tādā gadījumā, pēc VEF vadoņu domām, tiktu apdraudēta garantētā vieta pusfinālā.
Nu bet Tu saproti, ka Tu tikko uzrakstīji, ka minimums divām komandām krasi līmenis pazeminātos un prakstiski jau būtu zināmi PO dalībnieki, vismaz šādā veidā BKV un VEF palīdz citām komandām to līmeni uzturēt un nekrist ārā - Tavai minētajai Jūrmalai un šīs sezonas pārsteigumam Jelgavai un kpc tikai atkal VEF piesauc? Tiktu apdraudēta arī garantētā BKV vieta pusfinālā, esam lūdzu objektīvi, jo BKV un VEF ir priviliģēto statusā LBL

  -1 [+] [-]

, 2015-03-18 14:04, pirms 10 gadiem
Visi te runā par spēļu skaitu, jauno iesaistīšanu LBL sezonā ja visas spēles spēlētu utt., tad lūdzu sev godīgi atbildies, kāda būtu interese par vajāku LBL un jau pirms sezonas zināmiem +/- PO dalībniekiem??

Kas tieši saistās ar jaunajiem, tad viņi tāpat diez ko daudz netiktu spēlēt ne BKV ne VEF rindās, jo pamatrotācijas spēlētājiem būtu nepieciešama prakse pēc EK un reizēm EK laikā + budžeta palielināšana būtu nepieciešama vai mazāk leģionāru piesaistīšana un tā vismaz kādu laiku samazinātos komandu iespējas EK
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-03-18 14:12, pirms 10 gadiem
jordans99 rakstīja: Vef redzees uzvarees nee. Kaut gan liekas, ka jaa.
Ļoti labs komentārs! :-)

  +1 [+] [-]

, 2015-03-18 14:59, pirms 10 gadiem
Avatars rakstīja: Ļoti labs komentārs! :-)
izsmeļošs

     [+] [-]

, 2015-03-18 15:27, pirms 10 gadiem
Arnis atkal tiesās Ata komandas spēli?

     [+] [-]

, 2015-03-18 15:27, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Par VEF uzvaru! Šodien būs grūta spēle pēc Loko uzvaras, nebrīnīšos ja ies spēle punkts punktā līdz pašām beigām....Šķiet Mazurs šodien varētu to jauno kārtīgāk iespēlēt....Redzēsim, kas šodien darīsies garajā galā un vai kādam brīvdiena nebūs, jābūt aizraujošai spēlei, tikai atkal Best4sport translēs
Hariss baigi sakarīgi izskatījās spēlē pret Loko!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-03-18 15:46, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: VEF SPEELE NETA BUUS REDZAMA?
Jā, DelfiTV

     [+] [-]

, 2015-03-18 18:43, pirms 10 gadiem
VEF var būt grūtības ar noskaņošanos uz maču, ja tam tiks pāri, problēmu nebūs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-18 18:49, pirms 10 gadiem
gagelis84 rakstīja: Vai tad tiesham nav nevienas bezmaksas translaacijas netaa???
LBL video tiešraides - DELFI lūdzu, tas šķiet LV teritorijā tikai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-18 19:16, pirms 10 gadiem
es atvainojos protams, bet labāk tiešraide patika no Bauskas nevis tagad no Taurenīša
1 2 37 komentāri