Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Nikolato: "Esam uz pareizā ceļa, tabulā mums bija jābūt augstāk"

Agris Suveizda

Nikolato: "Esam uz pareizā ceļa, tabulā mums bija jābūt augstāk"
Paolo Nikolato. Foto: LFF

Pirmo gadu pie Latvijas vīriešu futbola izlases stūres noslēdzis itāļu speciālists Paolo Nikolato, kura vadībā valstsvienība visus četrus punktus ieguva pret Fēru salām un pēc zaudējuma Armēnijai (1:2) palika pēdējā vietā apakšgrupā. Izlases liktenis vēl būs atkarīgs no citām grupām, taču Latviju visdrīzāk gaida neizkrišanas pārspēles 2026. gada martā.

"Sajūtas ir divējādas. No vienas puses – ir vilšanās, man tiešām ir žēl puišu, jo viņi gribēja, viņi centās un šajā Nāciju līgā ir spēlējuši diezgan labi. No otras puses – man ir gandarījums par šiem jaunajiem spēlētājiem, jo viņiem ir pareiza attieksme, viņi spēlē pareizi un ir auguši," žurnālistiem sacīja Nikolato.

"Esam radījuši daudz vārtu gūšanas situāciju, bet mums klājas grūti ar to realizāciju. Mums ir jāpiestrādā tieši pie beigu stadijas – ja spējam radīt iespējas, tad mums tās ir jāpārvērš vārtu guvumos. Mūsu pretinieki iespējas rada mazāk, bet gūst vairāk vārtu. Kopumā komanda kopš marta ir augusi – audzis gan spēles saturs, gan arī paši spēlētāji.

Savas sastāva izvēles un rotācijas neesmu nožēlojis, jo ir jādod iespēja augt jaunajiem spēlētājiem. Kopš marta esam piesaistījuši kādus 4-5 jaunos spēlētājus, kuriem tā bija laba iespēja izaugsmei, un viņi ir parādījuši ļoti labu sniegumu.

Vārtsarga izvēle? Matrevicu izvēlos tādēļ, ka viņš ir ļoti labs vārtsargs. Klubu lēmumus cienu, bet tie ir klubu lēmumi – mūsu izlasei Matrevics ir ļoti labs vārtsargs. Protams, ka viņš ir pieļāvis arī kļūdas, bet kurš no mums gan nekad nav kļūdījies?! Ja pēc katras kļūdas būtu jāmaina vārtsargs, tad mums vajadzētu 20 vārtsargus.

Tikko jau spēlētājiem teicu, ka darbs ar viņiem man dod gandarījumu. Ar maksimālu atdevi strādāšu pie tā, lai viņi kļūtu labāki. Esmu pārliecināts – ja uzlabosim spēlētājus, tad uzlabosies arī izlases spēle. Mēs noteikti esam uz pareizā ceļa. Spēlējam labu un kvalitatīvu futbolu, bet tas, kas mums ir jāuzlabo, ir laukuma pirmā un pēdējā trešdaļa. Citādi esam uz pareizā ceļa. Esmu pārliecināts, ka gala tabulā neesam tur, kur mums vajadzētu būt. Mums vajadzēja būt augstāk, bet situāciju tabulā arī krietni izmainīja Fēru salu uzvara Armēnijā."

1 2 41 komentārs

  +8 [+] [-]

, 2024-11-17 20:11, pirms 4 dienām
tāds interesants traktējums
no otras puses, ko viņam citu teikt
no sērijas- spēlējām neparasti, bet zaudējām kā parasti

  +4 [+] [-]

, 2024-11-17 20:15, pirms 4 dienām
Vienmēr pēc tumsas nāk gaisma, pēc nakts nāk diena.
Novēlu, lai izdodas sava spēle !

  -3 [+] [-]

, 2024-11-17 20:16, pirms 4 dienām
Spēlējam labu un kvalitatīvu futbolu.....

Ja spēlētāji nevar atdot vairāk par 2-3 piespēlēm, tad par kādu kvalitatīvu futbolu viņš runā?

Turpmāk viņu vajadzētu saukt par Rautakallio Nr.2, jo tam arī komanda baigi labi spēlēja, bet tikai zaudējumi krājās viens pēc otra.

  -3 [+] [-]

, 2024-11-17 20:23, pirms 4 dienām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Spēlējam labu un kvalitatīvu futbolu.....

Ja spēlētāji nevar atdot vairāk par 2-3 piespēlēm, tad par kādu kvalitatīvu futbolu viņš runā?

Turpmāk viņu vajadzētu saukt par Rautakallio Nr.2, jo tam arī komanda baigi labi spēlēja, bet tikai zaudējumi krājās viens pēc otra.
Tu raksti pilnīgas muķības! Izlases treneris nevar iemācīt atdot precīzu piespēli. Un viņam tas arī nav jādara. Ja spēlētājs nevar atdot tad nevar un labāku mums nav!

  +1 [+] [-]

, 2024-11-17 20:27, pirms 4 dienām
Boston United rakstīja: Tu raksti pilnīgas muķības! Izlases treneris nevar iemācīt atdot precīzu piespēli. Un viņam tas arī nav jādara. Ja spēlētājs nevar atdot tad nevar un labāku mums nav!
Šodienas spēles taktiskais risinājums parādīja, ko mums nozīmēja savulaik Māris Verpakovskis.

     [+] [-]

, 2024-11-17 20:46, pirms 4 dienām
Čalis pie stūres tikai deviņus mēnešus. Jādod laiku.

Kādi mači paredzēti nākamsezon? Jā, jā, zinu, ka pavasarī pārspēles.

     [+] [-]

, 2024-11-17 20:48, pirms 4 dienām
Boston United rakstīja: Tu raksti pilnīgas muķības! Izlases treneris nevar iemācīt atdot precīzu piespēli. Un viņam tas arī nav jādara. Ja spēlētājs nevar atdot tad nevar un labāku mums nav!
Tad kāda jēga bija mainīt LV izlases trenerus?
Jā, es piekrītu, ka izlases trenerim nav jāmāca spēlētājiem kā pareizi iedot piespēles, bet....izlases trenerim ir, pirmkārt, atrast spēlētājus, kuri var pareizi atdot piespēles, un, otrkārt, pareizi tos izvietot laukumā. Ja izlases treneris to nespēj, tad mums ir tas kas mums ir.

     [+] [-]

, 2024-11-17 20:52, pirms 4 dienām
Man patīk tas ko redzu laukumā - jā rezultāts uz tablo neiepriecina, bet vismaz neesam iespiedušies savā laukuma pusē un atdevuši spēli ar rezultātu 0:5, kā tas bija pret Horvātiju! Ceru, ka Paolo Nikolato paliks par LV izlases treneri un palīdzēs mums uzlabot rezultātu. Lielākās problēmas ir nevis ar taktiku, vai spēles zīmējumu, bet gan akūtu spēlētāju trūkumu konkrētās pozīcijās - un šogad bija lielas problēmas priekšējā līnijā! Dario Šits ir kā svaigs gaiss sasmakušā istabā!

  -1 [+] [-]

, 2024-11-17 21:01, pirms 4 dienām
Spēle bija aizraujoša, man patika, gan jau...

  +4 [+] [-]

, 2024-11-17 21:02, pirms 4 dienām
..es saprastu,ja mēs būtu 4.vietā aiz ....Grieķijas,Norvēģijas,Velsas,tad es saprastu trenera teikto...Kazakēviča,Ankipāna runas stils...nožēlojami,ka treneris ar pēdejo vietu ir lepns,kad esam aiz Fēru salas pastniekiem...normālā valstī itālis jau būtu brīvs...

  +5 [+] [-]

, 2024-11-17 21:35, pirms 4 dienām
Damokla_zobens_23 rakstīja: Kādi mači paredzēti nākamsezon? Jā, jā, zinu, ka pavasarī pārspēles.
Neko tu nezini. Pārspēles (C/D) ir 2026. gadā, nevis nākamsezon. Nākamsezon ir Pasaules kausa kvalifikācija.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-17 21:36, pirms 4 dienām
Neredzeju nevienu speli,nevaru spriest..

  +1 [+] [-]

, 2024-11-17 21:45, pirms 4 dienām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tad kāda jēga bija mainīt LV izlases trenerus?
Jā, es piekrītu, ka izlases trenerim nav jāmāca spēlētājiem kā pareizi iedot piespēles, bet....izlases trenerim ir, pirmkārt, atrast spēlētājus, kuri var pareizi atdot piespēles, un, otrkārt, pareizi tos izvietot laukumā. Ja izlases treneris to nespēj, tad mums ir tas kas mums ir.
Kur tad lai viņš viņus atrod ja viņu nav? Visi ar koka kājām,

     [+] [-]

, 2024-11-17 22:02, pirms 4 dienām
Boston United rakstīja: Kur tad lai viņš viņus atrod ja viņu nav? Visi ar koka kājām,
Ja nav, tad lai tā arī godīgi pasaka, bet nevis lai pūš pīlītes preses konferencēs.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-17 22:10, pirms 4 dienām
Putins tā saka, ka viss Ukrainā iet pēc plāna!!! Skaidrs, vēl viens dilērijuma varā...

  +1 [+] [-]

, 2024-11-17 22:21, pirms 4 dienām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ja nav, tad lai tā arī godīgi pasaka, bet nevis lai pūš pīlītes preses konferencēs.
dzert vajag mazaak, gjeenij
..

     [+] [-]

, 2024-11-17 22:29, pirms 4 dienām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Spēlējam labu un kvalitatīvu futbolu.....

Ja spēlētāji nevar atdot vairāk par 2-3 piespēlēm, tad par kādu kvalitatīvu futbolu viņš runā?

Turpmāk viņu vajadzētu saukt par Rautakallio Nr.2, jo tam arī komanda baigi labi spēlēja, bet tikai zaudējumi krājās viens pēc otra.
tu i no paped ikrits , laukji...

     [+] [-]

, 2024-11-17 22:34, pirms 4 dienām
Šajā ciklā sanāca noskatīties tikai 2 spēles. Pret Fēru salām mājas, kur bija briesmīgs sniegums, un šī spēle, kas patīkami pārsteidza, lai ko te arī glory hunteri un Ļašenko/Kazakēviča pielūdzēji neteiktu. Protams ilgtermiņā ir jāņem punkti arī pret nedaudz augstāka līmeņa komandām, lai teiktu, ka rezultāts tiek sasniegts. Daudzi te vnk nesaprot, ka tuvāko gadu laikā vnk nav pamata pieprasīt uzvaras kaut vai pret tiem pašiem armēņiem. Ja vien nenāks talantīgāka un starptautiski konkurētspējīgāka paaudze, tad vēl daudzus gadus tā arī kursēsim starp C un D līgu. Bet tas nav iemesls, lai neatbalstītu savējos, kas brauc brīvprātīgi uz izlasi un dara ko var un māk.

  -1 [+] [-]

, 2024-11-17 22:52, pirms 4 dienām
Ambrē rakstīja: Man patīk tas ko redzu laukumā - jā rezultāts uz tablo neiepriecina, bet vismaz neesam iespiedušies savā laukuma pusē un atdevuši spēli ar rezultātu 0:5, kā tas bija pret Horvātiju! Ceru, ka Paolo Nikolato paliks par LV izlases treneri un palīdzēs mums uzlabot rezultātu. Lielākās problēmas ir nevis ar taktiku, vai spēles zīmējumu, bet gan akūtu spēlētāju trūkumu konkrētās pozīcijās - un šogad bija lielas problēmas priekšējā līnijā! Dario Šits ir kā svaigs gaiss sasmakušā istabā!
Starp citu, Daiņa vadītā izlase pirms gada uzvarēja Armēniju ar 2:0.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-17 23:12, pirms 4 dienām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Spēlējam labu un kvalitatīvu futbolu.....

Ja spēlētāji nevar atdot vairāk par 2-3 piespēlēm, tad par kādu kvalitatīvu futbolu viņš runā?

Turpmāk viņu vajadzētu saukt par Rautakallio Nr.2, jo tam arī komanda baigi labi spēlēja, bet tikai zaudējumi krājās viens pēc otra.
Nevajag pieminēt neko kam saistība ar to pretīgi riebīgo ģinamku

  -2 [+] [-]

, 2024-11-17 23:14, pirms 4 dienām
izraadaas viss ir labi,zaudam bet priecaajamies par kautkaadu izaugsmi,kuras principa naw ,lai taa dizotos ,un daziem gudriniekiem teiksu ka arii izlasee treninos jaapilnveido piespeelu prasme ,un ja speelee taws izredzeetais spiileris newaram to izpildiit sorry maini nost ,sportaa vienmeer izdziivo tikai labaakais un stipraakais!

  +1 [+] [-]

, 2024-11-18 00:27, pirms 4 dienām
Ja stūra sitieni ir laikam 0: 9,tad laikam nav ko 'ņaudēt, ap treneri tā var apvīties loha/ tulk.,nelgas oreols, jo nespēlē slikti, bet vislaik NEveicās ?...

  +1 [+] [-]

, 2024-11-18 00:55, pirms 4 dienām
otins rakstīja: Starp citu, Daiņa vadītā izlase pirms gada uzvarēja Armēniju ar 2:0.
Un cieta sagrāvi pret Horvātiju 0:5. Daiņa vadībā visas tās uzvaras praktiski bija gūtas D līgā pret Lihtenšteinu, San Marino, Gibraltāru utt. Pie mazajiem spēlētāju resursiem nedrīkst nostādīt izlasi situācijā, kad savu personisko ambīciju dēļ daži spēlētāji, kas labi aizvada sezonu netiek saukti uz izlasi, jo spēlētājs sejā spēj pateikt to ko domā! Daiņa vadībā mēs spēlējām veretikālo futbolu - nekādas kripatiņas vēlēšanās pieturēt bumbu, vai veidot saspēli. Dainis arī baidijās iesaistīt jaunos spēlētājus - tāpēc bieži redzējām spēles kur pirmās maiņas veic jau teju 85 min., un kad žurnālisti uzdod šos nepatīkamos jautājumus, tad atbilde ir tik strupa un neapmierināta, ka liek saprast, ka viss kārtībā, bet nav kam spēlēt. Dainis veidoja izlasi vismaz astoņus gadus, jo vadīja U-21 izlasi utt., jo viņš bija tas caur kuru iet tie spēlētāji, kas šodien spēlē izlasē. Es šaubos, vai Dainis būtu izsaucis uz izlasi Dario Šitu pēc tam kā viņš aizgāja projām no U-21, jo tas ir spēlētājs, kas trenerim sejā pateiks visu ko domā un tādi Dainim nepatīk!

     [+] [-]

, 2024-11-18 08:08, pirms 3 dienām
Ambrē rakstīja: Un cieta sagrāvi pret Horvātiju 0:5. Daiņa vadībā visas tās uzvaras praktiski bija gūtas D līgā pret Lihtenšteinu, San Marino, Gibraltāru utt. Pie mazajiem spēlētāju resursiem nedrīkst nostādīt izlasi situācijā, kad savu personisko ambīciju dēļ daži spēlētāji, kas labi aizvada sezonu netiek saukti uz izlasi, jo spēlētājs sejā spēj pateikt to ko domā! Daiņa vadībā mēs spēlējām veretikālo futbolu - nekādas kripatiņas vēlēšanās pieturēt bumbu, vai veidot saspēli. Dainis arī baidijās iesaistīt jaunos spēlētājus - tāpēc bieži redzējām spēles kur pirmās maiņas veic jau teju 85 min., un kad žurnālisti uzdod šos nepatīkamos jautājumus, tad atbilde ir tik strupa un neapmierināta, ka liek saprast, ka viss kārtībā, bet nav kam spēlēt. Dainis veidoja izlasi vismaz astoņus gadus, jo vadīja U-21 izlasi utt., jo viņš bija tas caur kuru iet tie spēlētāji, kas šodien spēlē izlasē. Es šaubos, vai Dainis būtu izsaucis uz izlasi Dario Šitu pēc tam kā viņš aizgāja projām no U-21, jo tas ir spēlētājs, kas trenerim sejā pateiks visu ko domā un tādi Dainim nepatīk!
Horvātija ir pasaules top komanda (tagad FIFA rangā 12. vietā, bet Latvija 137.). Kuri tad bija tie labie futbolisti, kurus Dainis nesauca uz izlasi? Dainim bija svarīga disciplīna un labs komandas mikroklimats, tāpēc viņš arī neizsauca dzērājus un lielībniekus.

https://inside.fifa.com/fifa-world-...

     [+] [-]

, 2024-11-18 09:17, pirms 3 dienām
Var jau te liet mēslus, bet taisnība viņam ir - vakardienas zaudējums bija nepelnīts, pāris dienas iepriekš pret Maķedoniju arī drīzāk neizšķirts būtu loģiski. Mājās pret viņiem arī bija ļoti labi, tur gan grūtāk sapņot par rezultātu, ja ielaižam trīs un iesitam nulli. Pret Fērām viesos gan bija bēdu ieleja, bet, tur visi mokās, tādā ziņā dabūjām to pašu, ko maķedonieši un armēņi. Kopumā, ja atceras to bezpalīdzību, kas bija gadu iepriekš pēc spēles ar Horvātiju... gaisā lēkt no prieka iemesla nav, bet cerība parādās.

  +4 [+] [-]

, 2024-11-18 09:29, pirms 3 dienām
Ja spēlētāju kvalitāte ir zema, tad ir 2 scenāriji - gaidīt, kad Latvijas futbola sistēma dos labākus vai naturalizēt ārzemniekus. Ja gribam latvisku izlasi, tad esam pacietīgi un gaidam sistēmas augļus. Nikolato ar savu taktiku izveido ļoti labas iespējas gūt vārtus, bet jāgaida to meistaru, kas beidzot tās izmantos.

  +2 [+] [-]

, 2024-11-18 10:11, pirms 3 dienām
Cerība ir ka vismaz vēl kāds ies uz ārzemju komandām? Varētu Matrevics kur varētu ar viņu strādāt lai novērstu vājības . Balodis , Vapne ? Lai neskatās uz lielajām līgām bet pamēģina piemēram Beļgiju ,Zviedriju ,Ungāriju,Austriju kas arī labas līgas ir un tur var mēģināt iet tālāk kad sevi pierāda.

  -3 [+] [-]

, 2024-11-18 11:15, pirms 3 dienām
Šī Nikolato dziesma jau apnikusi, lai tikai noturētos pie skanīgā amata un lielās naudas.
Esot progress, tikai pirms gada Daiņa vadībā Latvija uzvarēja Armēniju ar 2:0... vakar pēc lielā progresa zaudēja mājās ar 1:2
Laikam visu lielo ''progresu'' izsaka stūra sitienu attiecība, 0:9, par labu Armēnijai.

     [+] [-]

, 2024-11-18 11:42, pirms 3 dienām
no sākuma biju skeptisks par Nikolato, kaut kas nepatika, nebija ticības .. bet jāsaka, ka šobrīd attieksmi esmu mainījis .. un pilnībā piekrītu tam, ko viņš teica šajā intervijā ..tiekoties līdzīga līmeņa pretiniekiem visu izšķir ''sīkumi'', atsevišķi momenti, viena kļūda aizsardzībā, viena momenta realizācija uzbrukumā .. mūsu izlase bija konkurētspējīga, neviens nebūtu pārsteigts, ja izdotos sakrāt vairāk punktu .. tas arī liecina par panākto līmeni .. agrāk jebkādas cerības pazuda jau spēļu sākumos, redzot kā izlase atsitas un ielaiž vārtus .. šobrīd mēs spēlējam līdzīgi ar visiem pretiniekiem un izveidojam tik pat momentu kā pretinieki, bet ir pievīlusi realizācija .. un pie tā izlases treneris nav vainīgs

     [+] [-]

, 2024-11-18 12:31, pirms 3 dienām
Opaps rakstīja: no sākuma biju skeptisks par Nikolato, kaut kas nepatika, nebija ticības .. bet jāsaka, ka šobrīd attieksmi esmu mainījis .. un pilnībā piekrītu tam, ko viņš teica šajā intervijā ..tiekoties līdzīga līmeņa pretiniekiem visu izšķir ''sīkumi'', atsevišķi momenti, viena kļūda aizsardzībā, viena momenta realizācija uzbrukumā .. mūsu izlase bija konkurētspējīga, neviens nebūtu pārsteigts, ja izdotos sakrāt vairāk punktu .. tas arī liecina par panākto līmeni .. agrāk jebkādas cerības pazuda jau spēļu sākumos, redzot kā izlase atsitas un ielaiž vārtus .. šobrīd mēs spēlējam līdzīgi ar visiem pretiniekiem un izveidojam tik pat momentu kā pretinieki, bet ir pievīlusi realizācija .. un pie tā izlases treneris nav vainīgs
Jā, un lielākoties šīe sīkumi ir par sliktu mūsu izlasei!😁
Nē, šie izlases treneri ne pie kā nav vainīgi, un pēc zaudētām spēlēm līdzjutējiem jāapsēžas viņiem blakus, jāpatur viņu rociņas, un jāpasaka viņiem daudz mierinošus vārdiņus.

     [+] [-]

, 2024-11-18 13:10, pirms 3 dienām
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, un lielākoties šīe sīkumi ir par sliktu mūsu izlasei!😁
Nē, šie izlases treneri ne pie kā nav vainīgi, un pēc zaudētām spēlēm līdzjutējiem jāapsēžas viņiem blakus, jāpatur viņu rociņas, un jāpasaka viņiem daudz mierinošus vārdiņus.
Smieklīgi šitos komentarus lasīt.Kazakēviča laikos mums armēņi bija obligāti uzvarams pretinieks.pat uzvarot kurus,treneris tik un tā tika patriekts.tagad gan armēņiem noticis izrāviens futbolā-viņi ir kļuvuši mums par līdzvērtīgiem pretiniekiem🤣

  +1 [+] [-]

, 2024-11-18 13:43, pirms 3 dienām
55555555 rakstīja: Smieklīgi šitos komentarus lasīt.Kazakēviča laikos mums armēņi bija obligāti uzvarams pretinieks.pat uzvarot kurus,treneris tik un tā tika patriekts.tagad gan armēņiem noticis izrāviens futbolā-viņi ir kļuvuši mums par līdzvērtīgiem pretiniekiem🤣
Diemžēl, bet joprojām vienai lielai mūsu sabiedrības daļai ir ļoti izteikti saglabājies latviešu baura sindroms u.t.i., ka vietējos trenerus lamā un visādi noniecina, bet tiko izlasi vada kāds ārzemju treneris, neatkarīgi no tā kvalifikācijas, tie tiek iecelti gandrīz vai Indijas svētās govs kārtā. Nekāda pelšana un lamāšana no latviešu bauru puses netiek pat pieļauta.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-18 13:48, pirms 3 dienām
Latvis rakstīja: Šī Nikolato dziesma jau apnikusi, lai tikai noturētos pie skanīgā amata un lielās naudas.
Esot progress, tikai pirms gada Daiņa vadībā Latvija uzvarēja Armēniju ar 2:0... vakar pēc lielā progresa zaudēja mājās ar 1:2
Laikam visu lielo ''progresu'' izsaka stūra sitienu attiecība, 0:9, par labu Armēnijai.
Vakar Latvijas izlase mērķī izdarīja tikai 2 sitienus. Intereses pēc apskatījos, ka tajā spēlē pret Horvātiju (0:5) mērķī bija 3 sitieni. Kāda jēga no aktīva uzbrukuma futbola, ja uzbrukumi beidzas bez sitiena pa vārtiem.

     [+] [-]

, 2024-11-18 18:04, pirms 3 dienām
Dainim bija vektors, itālim ceļš kā samurajam. Bet virziens ?

     [+] [-]

, 2024-11-18 18:13, pirms 3 dienām
Latvijai tuvakos gadus 10, nekāda cita taktika par autobusu neder un nederēs. Rekur Šits paradijies, protams, nebūs Verpakovskis 2 un aizsargi ari vairs nav tik labi, nemaz nerunajot par vārtsargu, kur mati pēdējie krīt ārā katru reizi, kad bumba ir pie viņa. Tā kā Eiropas čempis tik drīz nespid, bet labaki rezultati gan varetu buut. Skatities speles, gan nebūtu tik interesanti. Godigi sakot spele pret Armeniju bija viena no aizraujošākajam pēdejos gados
1 2 41 komentārs