Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Strēlnieks gūst 15 punktus uzvarā pār Grieķijas grandu "Olympiacos"

Rolands Eliņš

Strēlnieks gūst 15 punktus uzvarā pār Grieķijas grandu "Olympiacos"
Jānis Strēlnieks
Foto: Imago/Bild.de

ULEB Eirolīgas spēlē Jānis Strēlnieks realizēja četrus tālmetienus no pieciem un ar 15 gūtiem punktiem sekmēja „Brose Baskets” uzvaru izbraukumā pār Grieķijas basketbola milzi „Olympiacos” ar rezultātu 77:72.

Jānis Strēlnieks „Brose Baskets” sastāvā viesojās pie grieķu granda „Olympiacos”, kas „Top 16” fāzi bija iesācis ar divām uzvarām, bet pirmajā turnīra daļā uzvarējis astoņās no desmit spēlēm. Strēlnieks jau pirmajā puslaikā izcēlās ar trim precīziem tālmetieniem un bija paspējis gūt 11 punktus, turklāt arī izdarīt trīs rezultatīvas piespēles. Ar viņu priekšgalā „Brose Baskets” pirmajā puslaikā dominēja un ieguva 13 punktu pārsvaru (39:26), turklāt pirmajā ceturtdaļā ielaida tikai desmit punktus.

Trešās ceturtdaļas gaitā Vācijas komanda ieguva arī 18 punktu pārsvaru, taču „Olympiacos” ar Derila Stroberija palīdzību nedaudz atguvās un pietuvojās līdz mīnus desmit. Pēdējās ceturtdaļas sākumā gan aktīvi aizsardzībā nospēlēja Strēlnieks, tiekot pie pārtvertas bumbas un Bambergas komanda veica izrāvienu 5:0, atgriežot pārsvaru 17 punktu robežās. "Olympiacos" gan nebija teikusi savu pēdējo vārdu un metās sekmīgos uzbrukumos, kuru rezultātā Vasilis Spanulis 12 sekundes pirms beigām panāca 72:74. "Brose Baskets" prata atbildēt ar diviem precīziem soda metieniem, bet Spanulis savu nākamo tālmetienu netrāpīja. Beigās Strēlnieka komanda svinēja uzvaru ar 77:72, kas izvērtās daudz nervozāka nekā to būtu varējis paredzēt otrā puslaika sākumā.

Strēlnieks nospēlēja 30:17 minūtes, kuru laikā guva 15 punktus (1p. 1/1. 2p. 1/3. 3p. 4/5) un izdarīja četras rezultatīvas piespēles. Viņam arī viena atlēkusī bumba, trīs kļūdas un piezīmes, kā arī divas pārtvertas bumbas. Viņš bija otrs rezultatīvākais savā komandā aiz Dariusa Millera (23 punkti) un visos trīs „Top 16” fāzes mačos izcēlies ar vismaz 15 gūtiem punktiem. Iepriekš pret Madridi 16, bet pret „Žalgiri” – 19.

Savukārt Kauņas „Žalgiris” galvenā trenera Šarūna Jasikēviča debijas mačā Eirolīgā izbraukumā piekāpās Madrides „Real” ar 86:92, ciešot savu trešo zaudējumu F grupā. Latvijas saspēles vadītājs Kaspars Vecvagars šai spēlei nebija pieteikts.

Dāvis Bertāns joprojām nebija „Laboral Kutxa” sastāvā spēlei, kas šodien tika aizvadīta pret „Khimki”. Spānijas klubs cieta savu otro zaudējumu trīs spēlēs, piekāpjoties ar 68:76, taču Bertāns pēc spēles beigām sociālajā tīklā „Twitter” paziņoja, ka jau drīzumā atgriezīsies laukumā un nespēj vien sagaidīt nākamo nedēļu. Smagas ceļgala traumas dēļ Bertāns nav spēlējis jau kopš pagājušā gada pavasara.

ULEB Eirolīgas Top16, 3. kārta

DatumsLaiksGrupaSpēleRezultāts
14.01.19:00F grupaCSKA - Barcelona93:82
14.01.21:00E grupaFenerbahce Ulker - Lokomotiv Kuban85:79
14.01.21:15E grupaPanathinaikos - Crvenza Zvezda63:74
14.01.21:45E grupaUnicaja - Cedevita90:67
15.01.19:00F grupaKhimki - Laboral Kutxa76:68
15.01.20:00E grupaAnadolu Efes - Daruššafaka84:71
15.01.21:45F grupaReal - Žalgiris92:86
15.01.21:45F grupaOlympiacos - Brose Baskets72:77

F grupas kopvērtējums

V.KomandaU-ZPunkti
1.Brose Baskets2-1+35
2.CSKA2-1+23
3.Olympiacos2-1+13
4.Real Madrid2-1-5
5.Khimki2-1-7
6.Laboral Kutxa1-2+7
7.Barcelona1-2-6
8.Žalgiris0-3-60

Izmantotie resursi:
Turkish Airlines Euroleague - Welcome to...

     [+] [-]

, 2016-01-15 23:46, pirms 9 gadiem
Žalgirim beidzot sakarīgs sniegums.
Biju domājis, ka atkal sagrāve bus, bet ir ok

  -1 [+] [-]

, 2016-01-15 23:47, pirms 9 gadiem
Pec tresas 4daļas jau berzéju rokas par laimestu. Še tev. Pedejâ ceturtdaļá saríko ugunosanu un samet 60 punktus. Unikums.

  +8 [+] [-]

, 2016-01-15 23:47, pirms 9 gadiem
Sasodīts, kas par sniegumu no Streļaka 1 halfā. Manuprāt viņš bija viens no galvenajiem lauzējiem.. Ļoti traka galotne, taču tomēr noturēja. Brose ir melnais zirdziņš ar ļoti labi sabalansētu sastāvu, kur katrs zin savu uzdevumu/lomu, un protams, treneris.. Ceru, ka viņi tiks TOP8 fāzē. Streļaks dzīvnieks!

  +5 [+] [-]

, 2016-01-15 23:48, pirms 9 gadiem
Fantastisks koeficients uz Brose Baskets bija - 4.30.

  -1 [+] [-]

, 2016-01-15 23:49, pirms 9 gadiem
studentinsh rakstīja: Pec tresas 4daļas jau berzéju rokas par laimestu. Še tev. Pedejâ ceturtdaļá saríko ugunosanu un samet 60 punktus. Unikums.
Real vnk ākstijās, kad vajadzēja tad uzspieda savu spēli.. Man atkal noplauka, ka OLY +5.5 izvilka..

  -1 [+] [-]

, 2016-01-16 00:00, pirms 9 gadiem
Manuprāt Brose ļoti labs treneris, kurš ir izveidojis lielisku komandu, visi var savu potenciālu realizēt+Jānim tiešām būtu labi izmēģināt spēkus vasaras līgā, jo gana labs viņš ir

  +4 [+] [-]

, 2016-01-16 00:05, pirms 9 gadiem
cobham rakstīja: Manuprāt Brose ļoti labs treneris, kurš ir izveidojis lielisku komandu, visi var savu potenciālu realizēt+Jānim tiešām būtu labi izmēģināt spēkus vasaras līgā, jo gana labs viņš ir
Viņš ir tāds pats kā Kalderons, es atvainos, bet NBA tāds nafig nav vajadzīgs, lai kā mēs to gribētu.. Es piekrītu, ka Bertāniem, varbūt vēl tur būtu ko darīt, jo viņu spēles stili ir savādāki..
Jāveido spēcīga karjera vadošajos klubos Eirolīgā!

     [+] [-]

, 2016-01-16 00:18, pirms 9 gadiem
cobham rakstīja: Manuprāt Brose ļoti labs treneris, kurš ir izveidojis lielisku komandu, visi var savu potenciālu realizēt+Jānim tiešām būtu labi izmēģināt spēkus vasaras līgā, jo gana labs viņš ir
Strēlnieks pats teica, ka nekad nespēlēs vasaras līgā. Šķiet viņš teica kaut ko arī par pilnīgi citu spēles stilu. Lai gan es Strēlnieku noteikti vērtēju augstāk nekā Dairi Bertānu. Bertāns ir vairāk tāds "skrien un met" spēlētājs.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-16 00:25, pirms 9 gadiem
zanessa rakstīja: Strēlnieks pats teica, ka nekad nespēlēs vasaras līgā. Šķiet viņš teica kaut ko arī par pilnīgi citu spēles stilu. Lai gan es Strēlnieku noteikti vērtēju augstāk nekā Dairi Bertānu. Bertāns ir vairāk tāds "skrien un met" spēlētājs.
Tu nevari salīdzināt 2 dažādu pozīciju, stila spēlētājus. Tas pats Timma un Bertāns pie nākošajiem līgumiem spēlēs Eirolīgā..

  +8 [+] [-]

, 2016-01-16 00:38, pirms 9 gadiem
bertāns un strēlnieks tiešām ir ļoti atšķirīgi spēlētāji, nav jēgas un nav pat īsti pareizi salīdzināt. abi ir ļoti lieliski, talantīgi, tomēr spēles gudrības ziņā strēlnieks ir vērtējams augstāk. viņš tiešām ir tuvāk kalderonam, kurš ir izteikts saspēles vadītajs un tikai tad - metējs. un nevajag teikt, ka kalderons ir slikts PG, viņš vairs nav nekāds reaktīvais, tas tiesa, bet ir gudrs un pieredzējis un visu viņš ļoti labi redz. par spēlēšanu nba strēlnieks izteicās ar tādu atrunu, ka atkarīgs no komandas. viņš varētu un gribētu spēlēt tādā komanda, kā SAS, domāju, tas saistīts ar komandas spēles stilu, kur nav izteikts "skrien un met"

  +4 [+] [-]

, 2016-01-16 00:50, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: bertāns un strēlnieks tiešām ir ļoti atšķirīgi spēlētāji, nav jēgas un nav pat īsti pareizi salīdzināt. abi ir ļoti lieliski, talantīgi, tomēr spēles gudrības ziņā strēlnieks ir vērtējams augstāk. viņš tiešām ir tuvāk kalderonam, kurš ir izteikts saspēles vadītajs un tikai tad - metējs. un nevajag teikt, ka kalderons ir slikts PG, viņš vairs nav nekāds reaktīvais, tas tiesa, bet ir gudrs un pieredzējis un visu viņš ļoti labi redz. par spēlēšanu nba strēlnieks izteicās ar tādu atrunu, ka atkarīgs no komandas. viņš varētu un gribētu spēlēt tādā komanda, kā SAS, domāju, tas saistīts ar komandas spēles stilu, kur nav izteikts "skrien un met"
Un, kas ir labākais, Strēlniekam vēl ir laiks augt, atcerēsimies, ka labākās spēles, teiksim, tam pašām Raimondam Migliniekam bija ap un drusku pāri 30. Domāju, ka saspēlniekam zināmu gadu nasta nāk par labu, pieļauju, ka Strēlnieks savu top formu sasniegs tuvāko 2-3 gadu laikā. Iedomājamies uz mirkli, ko izlasei dotu šāds Strēlnieks, ar Porziņģi, kurš apviļājies NBA, brāļiem Bertāniem un Timmu labākajos gados...

     [+] [-]

, 2016-01-16 01:08, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Un, kas ir labākais, Strēlniekam vēl ir laiks augt, atcerēsimies, ka labākās spēles, teiksim, tam pašām Raimondam Migliniekam bija ap un drusku pāri 30. Domāju, ka saspēlniekam zināmu gadu nasta nāk par labu, pieļauju, ka Strēlnieks savu top formu sasniegs tuvāko 2-3 gadu laikā. Iedomājamies uz mirkli, ko izlasei dotu šāds Strēlnieks, ar Porziņģi, kurš apviļājies NBA, brāļiem Bertāniem un Timmu labākajos gados...
Tikko saliku tov visu kopā PG Streļaks SG Dairis SF Timma PF Dāvis un pa C PORZĒ!!!! VNK KILLEEEEMMM, tik sick izskatītos..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-16 01:20, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tikai no vienas puses, jo Dāvis Bertāns neies pa PF, viņu tur noraks....Zem groza vajag spēcīgu spēlētāju nevis PF, kurš miesasbūves un spēka ziņā ir SF....Drīzāk lai ar Timmu ir uz maiņām, jo tad tā pozīcija būs spēcīgāka
Skatoties no pretinieka. Tik cik viņu zem groza čakarētu, tik viņš viņus uz 3pt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-16 01:42, pirms 9 gadiem
jā, Dāvis Bertāns, tā tomēr ir liela liela jautājumzīme. visu laiku tiek no viņā gaidīts izcils sniegums, tikšana NBA, bet visu laiku iejaucas traumas, turklāt smagas. Viņam ir izcils talants, tomēr metienos nav izteiktas "snaipera stabilitātes", ne tā, kā tam pašam Bagijam uz kuru varēja visai droši spēlēt un paļauties, es nezinu, neesmu tik daudz redzējis spēles ar viņu, cik vinš ir noderīgs brīžos, kad viņam pārāk nekrīt trakie truļli? teiksim, šobrīd mēs redzam, ka KP ir ļoti noderīgs pat tad, kad nekrīt, jo viņš labi atstrādā aizsardzībā. kā ir ar Dāvi Bertānu, es gan nezin. ir Siliņš, kurš ir izteikts komandas spēlētājs un kā es saprotu, visai labs, nepiekāpīgs aizsardzībā, Jebkurā gadījumā, ļoti gribētos sagaidīt mirkli, kad mēs ieraugam laukumā, daudzmaz visus mūsu labākos, bez traumām, formā. ļoti gribas redzēt, kas šiem puikām ir pa spēkam. uz papīra mums šobrīd lielisku spēlētāju netrūkst, kā ir dzīvē pagaidām nezinam.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-16 09:32, pirms 9 gadiem
Bertāni, Strēlnieks un KP. Ar tādu peicinieku mierīgi var tikt uz Rio.

     [+] [-]

, 2016-01-16 10:15, pirms 9 gadiem
Ha, Daņila. Kurš tagad ir pakis?

     [+] [-]

, 2016-01-16 10:56, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: jā, Dāvis Bertāns, tā tomēr ir liela liela jautājumzīme. visu laiku tiek no viņā gaidīts izcils sniegums, tikšana NBA, bet visu laiku iejaucas traumas, turklāt smagas. Viņam ir izcils talants, tomēr metienos nav izteiktas "snaipera stabilitātes", ne tā, kā tam pašam Bagijam uz kuru varēja visai droši spēlēt un paļauties, es nezinu, neesmu tik daudz redzējis spēles ar viņu, cik vinš ir noderīgs brīžos, kad viņam pārāk nekrīt trakie truļli? teiksim, šobrīd mēs redzam, ka KP ir ļoti noderīgs pat tad, kad nekrīt, jo viņš labi atstrādā aizsardzībā. kā ir ar Dāvi Bertānu, es gan nezin. ir Siliņš, kurš ir izteikts komandas spēlētājs un kā es saprotu, visai labs, nepiekāpīgs aizsardzībā, Jebkurā gadījumā, ļoti gribētos sagaidīt mirkli, kad mēs ieraugam laukumā, daudzmaz visus mūsu labākos, bez traumām, formā. ļoti gribas redzēt, kas šiem puikām ir pa spēkam. uz papīra mums šobrīd lielisku spēlētāju netrūkst, kā ir dzīvē pagaidām nezinam.
Bagis izlasē nemaz tik spožs un stabils nebija. Un vispār piedēvēt viņam ļoti lielu stabilitāti nevajadzētu, pārsvarā nedaudz izšāva apmēram katrā trešajā, ceturtajā spēlē. Un pārsvarā klubā. Izlases spēleš bieži rezultatīvākais spēlētājs laukumā bija kāds cits - Robčiks Štelmahers, Uvis Helmanis utt.

     [+] [-]

, 2016-01-16 11:12, pirms 9 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Bagis izlasē nemaz tik spožs un stabils nebija. Un vispār piedēvēt viņam ļoti lielu stabilitāti nevajadzētu, pārsvarā nedaudz izšāva apmēram katrā trešajā, ceturtajā spēlē. Un pārsvarā klubā. Izlases spēleš bieži rezultatīvākais spēlētājs laukumā bija kāds cits - Robčiks Štelmahers, Uvis Helmanis utt.
Jāsaprot, ka tā laika izlase bija zemākā līmenī, tomēr Bagijs caurmērā bija rezultatīvākais, parasti rezultatīvāks par Helmani un Štelmaheru, vismaz 90. gados. Atceros 97. gada atlasi, kad nereti piļīja 30 un vairāk aču pretiniekiem grozā. Būtu tik pāris cm pie auguma, labāka spēle aizsardzībā... Trīnis viņam bija kolosāli atstrādāts, trīņu kombains. Un ekselenta darba ētika. Tikt Žalgirī 38 gados ir jāmāk!

     [+] [-]

, 2016-01-16 11:15, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tikai no vienas puses, jo Dāvis Bertāns neies pa PF, viņu tur noraks....Zem groza vajag spēcīgu spēlētāju nevis PF, kurš miesasbūves un spēka ziņā ir SF....Drīzāk lai ar Timmu ir uz maiņām, jo tad tā pozīcija būs spēcīgāka
Dāvim tomēr ir 2.07 vai 2.08! Un daži kg un pieredze nāks klāt. Jau atlasē Dāvis ļoooti palīdzēja PF pozīcijā, tiesa, pretinieks bija ekstraklases. Ja Dāvim būtu tikai trīnis, Laboral uz viņu negaidītu...

     [+] [-]

, 2016-01-16 18:40, pirms 9 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Bagis izlasē nemaz tik spožs un stabils nebija. Un vispār piedēvēt viņam ļoti lielu stabilitāti nevajadzētu, pārsvarā nedaudz izšāva apmēram katrā trešajā, ceturtajā spēlē. Un pārsvarā klubā. Izlases spēleš bieži rezultatīvākais spēlētājs laukumā bija kāds cits - Robčiks Štelmahers, Uvis Helmanis utt.
es par bagiju daļēji varētu gan piekrist, gan nepiekrist. No izteiktajiem šūteriem, Bagijs viegli ieliek visiem, aiz viņa seko Janičenoks. Bet kā labāko es sauktu R. Štelmaheru tajā posmā pirms viņu nomocija traumas, kad viņš bija nereāli labs uzbrukumā, jo varēja gan aiziet uz grozu, gan iemest.

     [+] [-]

, 2016-01-16 18:42, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Jāsaprot, ka tā laika izlase bija zemākā līmenī, tomēr Bagijs caurmērā bija rezultatīvākais, parasti rezultatīvāks par Helmani un Štelmaheru, vismaz 90. gados. Atceros 97. gada atlasi, kad nereti piļīja 30 un vairāk aču pretiniekiem grozā. Būtu tik pāris cm pie auguma, labāka spēle aizsardzībā... Trīnis viņam bija kolosāli atstrādāts, trīņu kombains. Un ekselenta darba ētika. Tikt Žalgirī 38 gados ir jāmāk!
lūk, es tieši par to pašu, Bagijs, lai arī nebija gluži ideāls, bet uzbrukumā bija reāli pārāks, pat ar visiem viņa trūkumiem.

     [+] [-]

, 2016-01-16 18:47, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Jāsaprot, ka tā laika izlase bija zemākā līmenī, tomēr Bagijs caurmērā bija rezultatīvākais, parasti rezultatīvāks par Helmani un Štelmaheru, vismaz 90. gados. Atceros 97. gada atlasi, kad nereti piļīja 30 un vairāk aču pretiniekiem grozā. Būtu tik pāris cm pie auguma, labāka spēle aizsardzībā... Trīnis viņam bija kolosāli atstrādāts, trīņu kombains. Un ekselenta darba ētika. Tikt Žalgirī 38 gados ir jāmāk!
es īsti nepiekrītui, par to, ka izlase bija "zemākā līmenī". 90 vidus un beigu izlase bija visai specīga, jāņem vērā, ka tolaik eiropas top izlases bija nereāli spēcīgas, pilnas ar superstāriem, bodiragām, džordževičiem, sabonis, marčuļonis. bija nereāla konkurence,
vispār, bagijs intervijā pats atzina, ka par vēlu saprata, ka daudzām lietām bija vajadzīga cita pieeja, nopietnāka.