Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

ČL: "Žalgiris" veic "apvērsumu" Viļņā, BATE nospēlē neveiksmīgi pret armēņiem

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

ČL: "Žalgiris" veic "apvērsumu" Viļņā, BATE nospēlē neveiksmīgi pret armēņiem
"Malmö FF" pret Skopjes "Vardar"
Foto: Reuters/Scanpix

Šoavakar UEFA Čempionu līgā tika aizvadītas gandrīz visas atlikušās otrās kvalifikācijas kārtas pirmās spēles.

Aleksejs Rioss no varoņa kļūst par antivaroni Barisavā, maķedoniešu "Vardar" izvirzās vadībā, tomēr uzvaru nenotur, slovēņu "Maribor" mazākumā izrauj uzvaru Mostarā

Kaspars Dubra joprojām ārstē savainojumu, tādēļ nevarēja palīdzēt daudzkārtējai Baltkrievijas čempionei Barisavas BATE cīņā pret visnotaļ necilo Armēnijas "Alashkert". Visas spēles gaitā BATE piederēja izteikts pārsvars, kas vārtu guvumā tika pārvērsts vienreiz - komandas biedra centrējumu 43. minūtē veiksmīgi noslēdza Aleksejs Rioss, panākot 1:0 BATE labā. Tomēr tas pats Rioss kļuva arī par mača antivaroni, kad 78. minūtē BATE vārtsarga atvairītā bumba izcili neveiksmīgi trāpīja pa pieredzējušā baltkrievu spēlētāja ķermeni, ielecot vārtos (1:1). Ar šādu rezultātu spēle arī noslēdzās, solot Barisavas BATE ļoti smagu viesošanos Armēnijā.

Skopjes "Vardar" izturēja milzīgu mājinieces "Malmö FF" spiedienu, 63. minūtē ļoti negaidīti izvirzoties vadībā ar 1:0 (tas arī vienīgais sitiens pa Malmes komandas vārtiem). Mājinieki gan pēc 12 minūtēm spēja rezultātu izlīdzināt, tomēr neko vairāk panākt vairs šajā spēlē neiespēja. Uz karsto Maķedoniju zviedri dosies ar pagalam neizdevīgo 1:1.

Izraēlā vietējā čempione "Hapoel Be'er Sheva" līdz 52. minūtei bija panākusi 2:0 pret Budapeštas "Honvéd", ungāriem atlikušajā reizē gan vienu reizi spējot sarūgtināt mājiniekus un gūt tik ļoti svarīgos vārtus izbraukumā (1:2). Ar tādu pašu rezultātu Bosnijas un Hercegovinas dienvidu pilsētā Mostarā uzvaru svinēja Slovēnijas "Maribor". Jāsaka, ka slovēņiem šoreiz palīdzēja arī krietna deva veiksmes - 11. minūtē Bosnijas čempione "Zrinjski" neizmantoja pendeli (sitiens pa vārtu stabu), kā arī uzvaru "Maribor" komanda izrāva jau tiesneša pieliktā laika ceturtajā minūtē, kad 11 metru soda sitienu realizēja brazīliešu leģionārs Markošs Tavarešs.

Otrajā puslaikā minimālas uzvaras ar 1:0 izrāva arī Tiraspoles "Sheriff" (pret Albānijas "Kukësi") un Kipras APOEL (1:0 pret Luksemburgas "F91 Dudelange".

Viļņas "Žalgiris" apgriež spēli "kājām gaisā", sagādājot svētkus Lietuvā, Ālandu salu komandai neveiksmīga debija Čempionu līgā, "København" otrajā puslaikā norok Slovākijas čempiones cerības

Spēli Lietuvas galvaspilsētā Viļņā daudz aktīvāk un veiksmīgāk uzsāka pēdējos gados Bulgārijā dominējošā komanda Razgradas "Ludogorets" (spēlējusi arī Čempionu līgas grupu turnīrā), kas jau 18. minūtē izvirzījās vadībā ar 1:0. Turpinājumā "Ludogorets" komandas pārsvars pakāpeniski samazinājās, paverot vairākas iespējas izcelties arī mājiniekiem.

Spēles beigās Lietuvas čempione guva divus bezatbildes vārtus - 78. minūtē Togo leģionārs Seržs Njuiadzi no vārtu priekšas izlīdzināja rezultātu, bet jau pēc astoņām minūtēm Mants Kuklis ar pirmo pieskārienu trieca bumbu vārtu tuvējā devītniekā, izraujot mājiniekiem fantastisku uzvaru ar rezultātu 2:1.

Visnotaļ komfortablu uzvaru Ālandu salās pret vietējo "IFK Mariehamn" guva Varšavas "Legia" - 3:0. Dānijas "København" uzvarēt izdevās sarežģītākā veidā - Slovākijas čempione "MŠK Žilina" pēc pirmā puslaika atradās vadībā ar 1:0, tomēr 61. minūtē palika mazākumā, atlikušajā laikā slovāku aizsardzībai pilnībā sabrūkot (1:3).

Atzīmēšanas vērti ir arī neizšķirti starp īru "Dundalk" un Tronheimas "Rosenborg", kā arī starp Islandes "Fimleikafélag Hafnarfjarðar" un Fēru salu "Víkingur Gøta" (abi ar rezultātu 1:1).

UEFA Čempionu līgas otrā kvalifikācijas kārta

Pāris1. sp.2. sp.Summā
Qarabağ (Azerbaidžāna) - Samtredia (Gruzija)5:018.07.
Hibernians Paola (Malta) - Red Bull Salzburg (Austrija)0:319.07.
Partizan Beograd (Serbija) - Budućnost Podgorica (Melnkalne)2:018.07.
Rijeka (Horvātija) - The New Saints (Velsa)2:018.07.
Spartaks Jūrmala (Latvija) - Astana (Kazahstāna)0:118.07.
MŠK Žilina (Slovākija) - København (Dānija)1:319.07.
Hapoel Be'er Sheva (Izraēla) - Honvéd Budapest (Ungārija)2:119.07.
Malmö Fotbollförening (Zviedrija) - Vardar Skopje (Maķedonija)1:118.07.
Sheriff Tiraspol (Moldova) - Kukësi (Albānija)1:019.07.
HŠK Zrinjski Mostar (Bosnija un Hercegovina) - Maribor (Slovēnija)1:219.07.
BATE Barysaw (Baltkrievija) - Alashkert (Armēnija)1:118.07.
Dundalk (Īrija) - Rosenborg Ballklub (Norvēģija)1:119.07.
APOEL (Kipra) - F91 Dudelange (Luksemburga)1:019.07.
Žalgiris Vilnius (Lietuva) - Ludogorets Razgrad (Bulgārija)2:119.07.
Fimleikafélag Hafnarfjarðar (Islande) - Víkingur Gøta (Fēru salas)1:118.07.
Linfield (Ziemeļīrija) - Celtic (Skotija)14.07.19.07.
IFK Mariehamn (Somija) - Legia Warszawa (Polija)0:319.07.

Izmantotie resursi:
The official website for European football –...

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 22:28, pirms 7 gadiem
Pirmos "Maribor" vārtus guva Luka Zahovičs, kurš ir slovēņu futbola leģendas Zlatko Zahoviča dēls.

  +6 [+] [-]

, 2017-07-12 22:59, pirms 7 gadiem
Lietuvas klubu bilance šosezon EK: 4 uzvaras, 1 neizšķirts, 2 zaudējumi,
Latvijas klubu bilance šosezon EK: 1 uzvara, 1 neizšķirts, 5 zaudējumi.

Cerams, rīt Liepāja pabojās šo bilanci lietuviešiem

  +3 [+] [-]

, 2017-07-12 23:03, pirms 7 gadiem
leiši rāda kā jāspēle futbols pret divām klasēm lielāku klubu un man mēģināja ieskaidrot komentos,kad es teicu,ka šie tikai sit bumbu prom pēc iespējas tālāk(spartaks),ka ko gan citu darīt pret 2 klasēm augstāku klubu,lūdzu atbilde jums,latvijas klubi ir smirdīga caureja un cerams,ka šis sports pēc gadiem 10 būs zemāks par šahu latvijā! neliels atgādinājums

  +6 [+] [-]

, 2017-07-12 23:09, pirms 7 gadiem
ZALGIRIS - LUDOGORETS 2-1 --> https://www.youtube.com/watch?v=46t...

  +9 [+] [-]

, 2017-07-12 23:13, pirms 7 gadiem
rronijs rakstīja: ZALGIRIS - LUDOGORETS 2-1 --> https://www.youtube.com/watch?v=46tX990aF7o
Kas par atmosfēru stadionā, un tas viss valstī , kur reliģija ir basketbols...
Slēpts komentārs: hanters

  +1 [+] [-]

, 2017-07-12 23:29, pirms 7 gadiem
Delfi.lt raksta, ka šis stadions Žalgira spēlēs bija piepildīts pirmos reizi kopš 2015.gada.

Vairāki leišu komentētāji raksta, ka Šernas laikam uz bulgāriem bija totjikā uzlicis, ka neiesita vārtus no fantastiskas situācijas un vēl sarkano norāva spēles beigās Kopumā, protams, tiek slavēta Žalgira spēle

     [+] [-]

, 2017-07-12 23:29, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Lietuvas klubu bilance šosezon EK: 4 uzvaras, 1 neizšķirts, 2 zaudējumi,
Latvijas klubu bilance šosezon EK: 1 uzvara, 1 neizšķirts, 5 zaudējumi.

Cerams, rīt Liepāja pabojās šo bilanci lietuviešiem
man ir lielas aizdomas, ka vienam pašam Žalgirim budžets ir 3 mūsu vadošo klubu budžetu summu. Viņiem tur stabilitāte, var salīdzināt ar FKV, kad viņi tika grupu turnīrā.

 +11 [+] [-]

, 2017-07-12 23:49, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kas par atmosfēru stadionā, un tas viss valstī , kur reliģija ir basketbols...
Neaizmirsti, ka Žalgiris 80. gadu beigās PSRS čempī izcīnija bronzu, un vel pāris gadus bija diez gan augstu pie tam ar vietējo spēlētāju resursu, tā kā arī futbola tradīcijas viņiem ir spēcīgas.

  +6 [+] [-]

, 2017-07-12 23:58, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Delfi.lt raksta, ka šis stadions Žalgira spēlēs bija piepildīts pirmos reizi kopš 2015.gada.

Vairāki leišu komentētāji raksta, ka Šernas laikam uz bulgāriem bija totjikā uzlicis, ka neiesita vārtus no fantastiskas situācijas un vēl sarkano norāva spēles beigās Kopumā, protams, tiek slavēta Žalgira spēle
Un te vēl reizēm atrodas kāds, kurš paziņo, ka Lietuvā ir tikai basketbols...

  +5 [+] [-]

, 2017-07-13 00:02, pirms 7 gadiem
Edgars rakstīja: Neaizmirsti, ka Žalgiris 80. gadu beigās PSRS čempī izcīnija bronzu, un vel pāris gadus bija diez gan augstu pie tam ar vietējo spēlētāju resursu, tā kā arī futbola tradīcijas viņiem ir spēcīgas.
Manuprāt, vairāki lietuvieši pavīdēja PSRS olimpiskajās izlasēs... Atceros laikus 90. gadu pašās beigās, kad ar skaudību skaitīju, cik viņu izlasē ir Krievijas, Vācijas līgu spēlētāji, un FIFA rangā vieta ap 40-50 Ja nemaldos, Krievijas "Sport-Ekspress" pat sastādīja leišu izlasi no Krievijā spēlējošajiem... Tas bišk pirms lielajām naudām, kad leģionāri bija pārsvārā no Gruzijas, Lietuvas, Ukrainas.

     [+] [-]

, 2017-07-13 09:34, pirms 7 gadiem
Leiši saņēma labu mantojumu no padumjās sabrukuma, 80to beigās psrs čempī Žalgiris izcēla bronzu. Bet tas bija sen, izlase 90tajos neko neparādīja un futenes buma nebija. Lietuvā futbols ir populārāks kā Latvijā, arī mums bija potenciāls, bet kamēr tas būs tik rusificēts, tas būs viens no... Vienubrīd bijām viņiem priekšā, bet LFF pēdējo gadu sūrā darba rezultātā, futbols ir norauts podā un izskatās ka ilgi tur paliks

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 09:35, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Manuprāt, vairāki lietuvieši pavīdēja PSRS olimpiskajās izlasēs... Atceros laikus 90. gadu pašās beigās, kad ar skaudību skaitīju, cik viņu izlasē ir Krievijas, Vācijas līgu spēlētāji, un FIFA rangā vieta ap 40-50 Ja nemaldos, Krievijas "Sport-Ekspress" pat sastādīja leišu izlasi no Krievijā spēlējošajiem... Tas bišk pirms lielajām naudām, kad leģionāri bija pārsvārā no Gruzijas, Lietuvas, Ukrainas.
Divus es no galvas atceros - Ivanauskas, Narbekovas

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 10:12, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Leiši saņēma labu mantojumu no padumjās sabrukuma, 80to beigās psrs čempī Žalgiris izcēla bronzu. Bet tas bija sen, izlase 90tajos neko neparādīja un futenes buma nebija. Lietuvā futbols ir populārāks kā Latvijā, arī mums bija potenciāls, bet kamēr tas būs tik rusificēts, tas būs viens no... Vienubrīd bijām viņiem priekšā, bet LFF pēdējo gadu sūrā darba rezultātā, futbols ir norauts podā un izskatās ka ilgi tur paliks
Nezinu, kad mēs bijām lietuviešiem priekšā. Viņiem ir vismaz daži tehniski spēlētāji, kuri dažreiz var apvest pretinieka aizsargus un uzreiz rodas bīstamas situācijas, mūsējie pat autus nevar veikli izmest, met vienmēr tur, kur ir klāt pretinieks un bumbu tālāk jāsit ar galvu uz labu laimi, galvenā saspēle musējiem vārtsrgs-centra aizsargs-vārtsargs un spēcīgi uz priekšu ar cerību, ka pretinieka aizsargs netrāpīs, kā bija pret Turciju tai gadā, kad mūsējie tika uz PČ.

     [+] [-]

, 2017-07-13 10:33, pirms 7 gadiem
Redzam kādā pakaļā ir norauts Latvijas futbols. Tādi "sit-skrien" stila spēlmaņi vien mums ir palikuši. Un nav jau arī iemesla gaidīt neko labāku, kamēr pat Latvijas "nacionālajam" futbola stadionam pirms izlases spēles jāstiķē kkādas mahinācijas ar kreditoriem, lai saskrūvē beņķus uz spēli, lai varētu izlase nospēlēt savā valstī. Šitādi stāsti dzirdēti tikai Āfrikas pēdējās valstīs, un tagad arī Latvijā.

     [+] [-]

, 2017-07-13 10:34, pirms 7 gadiem
janijs56 rakstīja: Nezinu, kad mēs bijām lietuviešiem priekšā. Viņiem ir vismaz daži tehniski spēlētāji, kuri dažreiz var apvest pretinieka aizsargus un uzreiz rodas bīstamas situācijas, mūsējie pat autus nevar veikli izmest, met vienmēr tur, kur ir klāt pretinieks un bumbu tālāk jāsit ar galvu uz labu laimi, galvenā saspēle musējiem vārtsrgs-centra aizsargs-vārtsargs un spēcīgi uz priekšu ar cerību, ka pretinieka aizsargs netrāpīs, kā bija pret Turciju tai gadā, kad mūsējie tika uz PČ.
Nu, 2000. gadu pašu sākumā varbūt arī bijām drusku priekšā... Skonto viennozīmīgi bija visas Baltijas flagmanis, Pahara līmeņa spēlētāju īsti viņiem nebija, atceros, ka jaunieši biežāk apspēlēja leišus. neteikšu, ka spēles pret Turciju bija tik sliktas! Atceros, ka biju pārsteigts, cik labi turējāmies pret viņiem.

     [+] [-]

, 2017-07-13 10:46, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, 2000. gadu pašu sākumā varbūt arī bijām drusku priekšā... Skonto viennozīmīgi bija visas Baltijas flagmanis, Pahara līmeņa spēlētāju īsti viņiem nebija, atceros, ka jaunieši biežāk apspēlēja leišus. neteikšu, ka spēles pret Turciju bija tik sliktas! Atceros, ka biju pārsteigts, cik labi turējāmies pret viņiem.
Protams Tev taisnība, bet par skatītājiem- Tu raksti turējās, es gribu redzēt spēli-, kur uzbrukumi veļas no vieniem vārtiem uz otriem un atpakaļ.Nev visu spēli atsisties, un gaidīt 2-3 reizes, kad nokļūs līdz sitienam Lai zaudē, bet lai parāda skaistu spēli, nevis visu laiku atsitas. Starp citu liepājnieki pēdējā spēlē šo to parādīja.

     [+] [-]

, 2017-07-13 10:59, pirms 7 gadiem
janijs56 rakstīja: Protams Tev taisnība, bet par skatītājiem- Tu raksti turējās, es gribu redzēt spēli-, kur uzbrukumi veļas no vieniem vārtiem uz otriem un atpakaļ.Nev visu spēli atsisties, un gaidīt 2-3 reizes, kad nokļūs līdz sitienam Lai zaudē, bet lai parāda skaistu spēli, nevis visu laiku atsitas. Starp citu liepājnieki pēdējā spēlē šo to parādīja.
Neesi naivs Kad mums viss pamatsastāvs (vai kaut vai 7 gab. no tā)spēlēs top līgās, tad tā arī vālēsim pret Turciju. Brīnumi nenotiek. Tie var notikt 1 spēlē no 30, ne biežāk... Ja pavērojam visas izlases, kuras uzlekušas augstāk par dibenu, tā spēle ir ļoti līdzīga - no aizsardzības, un tikai.

     [+] [-]

, 2017-07-13 11:07, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, 2000. gadu pašu sākumā varbūt arī bijām drusku priekšā... Skonto viennozīmīgi bija visas Baltijas flagmanis, Pahara līmeņa spēlētāju īsti viņiem nebija, atceros, ka jaunieši biežāk apspēlēja leišus. neteikšu, ka spēles pret Turciju bija tik sliktas! Atceros, ka biju pārsteigts, cik labi turējāmies pret viņiem.
Nevarētu teikt, ka leišiem nebija špīleru šeit kaut vai divi, kas Seria A spēlēja Tomas Danilevičius – Livorno – 2004–05, 2006–07, 2009–10
Marius Stankevičius – Brescia, Sampdoria, Lazio – 2001–05, 2008–10, 2011–13
tad vēl vairāki Krievijas čempī tas pats skontietis Dedura, taču Pahara un Verpakovska kalibra nebija, tas tiesa.

     [+] [-]

, 2017-07-13 11:14, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Neesi naivs Kad mums viss pamatsastāvs (vai kaut vai 7 gab. no tā)spēlēs top līgās, tad tā arī vālēsim pret Turciju. Brīnumi nenotiek. Tie var notikt 1 spēlē no 30, ne biežāk... Ja pavērojam visas izlases, kuras uzlekušas augstāk par dibenu, tā spēle ir ļoti līdzīga - no aizsardzības, un tikai.
Sāksim ar to, ka Turcijas brīnumam par pamatu, bija iespēlēta aizsardzība un vidējā līnija, kura kā pareizi norādīji, bija apgrozījušies nopietnās līgās un ilgstoši spēlējuši kopā gan Skonto, gan izlasē + 3 ļoti ātri un tehniski uzbrucēji Štolcers, Pahars un Verpis.

     [+] [-]

, 2017-07-13 11:14, pirms 7 gadiem
Edgars rakstīja: Nevarētu teikt, ka leišiem nebija špīleru šeit kaut vai divi, kas Seria A spēlēja Tomas Danilevičius – Livorno – 2004–05, 2006–07, 2009–10
Marius Stankevičius – Brescia, Sampdoria, Lazio – 2001–05, 2008–10, 2011–13
tad vēl vairāki Krievijas čempī tas pats skontietis Dedura, taču Pahara un Verpakovska kalibra nebija, tas tiesa.
Atceros vēl Žutautu iekš "Panathinaikos" un Jankausku iekš "Porto" (turklāt ne epizodiski)! Ja tā, joka pēc, uztaisa Baltijas izlasi kkur 2003. gada ietvaros... Es laikam daudz nepārspīlēšu teikdams, ka sanāktu riktīgi trekns Eiropas tīms, kkur Čehijas izlases līmenis! Ja salīdzinām, kas mums ir tagad, pa 3 valstīm kopā... citādi kā futenes krīzi to nenosaukt.

     [+] [-]

, 2017-07-13 12:21, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Neesi naivs Kad mums viss pamatsastāvs (vai kaut vai 7 gab. no tā)spēlēs top līgās, tad tā arī vālēsim pret Turciju. Brīnumi nenotiek. Tie var notikt 1 spēlē no 30, ne biežāk... Ja pavērojam visas izlases, kuras uzlekušas augstāk par dibenu, tā spēle ir ļoti līdzīga - no aizsardzības, un tikai.
Piekrītu, bet man kā skatītājam nav interesanti skatīties spēli uz vieniem vārtiem. Tad labāk skatos basketbolu un hokeju, kur lai arī mūsējie zaudē, bet dažreiz iespiež čehus vai zviedrus uz dažām minūtēm zonā. Ja hokeja visu laiku taisītu pārmetienus, vai basketbolā visu laiku atdotu bumbu pretiniekiem, un mēģinātu noturēt aizsardzību, lai atkal atdotu pretiniekiem, lai tie uzbrūk...