Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Bertānam punktu rekords, Bagatskim spoža galotne un uzvara

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Bertānam punktu rekords, Bagatskim spoža galotne un uzvara
Dāvis Bertāns: 21 punkts Ņižņijnovgorodā
Foto: euroleague.net

Dāvis Bertāns ceturtdien, 12. martā, guva 21 punktu Eirolīgas izbraukuma spēlē, taču "Baskonia" pēdējās septiņās minūtēs iztērēja astoņu punktu pārsvaru un viesos zaudēja "Nizhny Novgorod" vienībai ar rezultātu 85:89. Pateicoties panākumam, Ainara Bagatska trenētie vīri turpina cīņu par ceturtdaļfinālu.

Ņižņijnovgoroda no jauna bija spiesta spēlēt bez Terensa Kinsija, tādējādi aktīvajai rotācijai sarūkot no deviņiem līdz astoņiem spēlētājiem. Pirmajā puslaikā mazāk produktīvi uzbrukumā bija Ročestijs un Parahovskis, toties Mekelam un Tompkinsam spēle uzbrukumā gāja no rokas. Pateicoties augstajai spēles disciplīnai, mājinieki trīsreiz atspēlēja 7-8 punktu starpību, puslaikā zaudējot vien divus punktus – 41:43.

Latviešu snaiperu duelī ievērojami labāk veicās Dāvim Bertānam. Uzbrucējs pirmajā puslaikā rezultatīvi uzbruka no visām pozīcijām, guva 10 punktus un sekmēja savas komandas atrašanos vadībā. Riharda Kuksika sekmes bija pieticīgas – nepilnās desmit minūtēs neviena metiena, viena atlēkusī bumba un viena personiskā piezīme.

Trešajā ceturtdaļā cīņa ritēja gandrīz punkts punktā, trīs reizes rezultātam esot neizšķirtam (49:49, 53:53, 55:55). Bertāns netrāpīja vairākus tālmetienus, taču pusstundas beigās reabilitējās, no jauna izvirzot savu komandu vadībā. “Baskonia” desmitminūti noslēdza ar 2:10 izrāvienu – 57:65.

Izšķirošās ceturtdaļas sākumā Bertāns guva vēl piecus punktus, septiņas minūtes pirms pamatlaika beigām atjaunojot astoņu punktu pārsvaru – 66:74. Ainara Bagatska, Artūra Štālberga un Oskara Ernšteina vīri nepadevās, nākamajās sešās minūtēs atbildot ar izrāvienu 20:6. Komanda rūpīgāk nospēlēja aizsardzībā un iemeta svarīgus metienus uzbrukumā. Sākoties pēdējai minūtei, Ņižņija jau bija vadībā ar 83:80, bet Parahovskis pievienoja vēl trīs punktus – 86:80. Izskaņā komandas ķērās pie sodu taktikas, taču iznākums nemainījās.

“Baskonia” snaiperis Dāvis Bertāns sasniedza personīgo rezultativitātes rekordu Eirolīgā. Uzbrucējs 33:29 minūtēs guva 21 punktu (2p 2/4, 3p 4/10, 1p 5/5), izcīnīja divas bumbas zem groziem, izdarīja trīs rezultatīvas piespēles (atkārtots rekords), vienu reizi kļūdījās, saņēma trīs personiskās piezīmes, izprovocēja divus pārkāpumus un nopelnīja lietderības koeficientu 16.

Rihards Kuksiks 14:04 minūtēs izdarīja vienu metienu (2p 0/1), izcīnīja vienu atlēkušo bumbu aizsardzībā, saņēma vienu personisko piezīmi, ieguva +/- rādītāju 2 un nopelnīja negatīvu lietderības koeficientu -1.

F grupa, 12. marts, Ņižņijnovgoroda

Nizhny Novgorod – Laboral Kutxa Vitoria 89:85 (19:25, 22:18, 16:22, 32:20)
Ņižņijnovgoroda: Thompkins 22 (10ab), Mekel 20, Rochestie 14 (9ab), Parakhouski 13 (9ab), Baburin 12, Antonov 6, Ivlev 2, Khvostov, Kuksiks, Krivosheev; Savelyev.
Vitorija: Bertāns 21, Causeur 13, James 11, Shengelia 11 (7ab), Begic 11, Adams 10, Iverson 8 (11ab), San Emeterio, Tillie; I. Diop, M. Diop.

F grupas kopvērtējums 12. martā

#KomandaU-Z
1Olympiacos8-1
2Fenerbahce7-2
3CSKA7-2
4Anadolu Efes4-5
---
5Baskonia4-6
6Nizhny Novgorod3-7
7Unicaja2-7
8Milano2-7

Izmantotie resursi:
Turkish Airlines Euroleague - Welcome to...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-03-12 20:57, pirms 10 gadiem
Ai ai Ai
Kučai vēl bija šance

  +4 [+] [-]

, 2015-03-12 20:57, pirms 10 gadiem
Žēl, ka Baskonia zaudēja...Prieks par Dāvja rezultativitāti un nepārsteidza Kuksiks, ka neko nevarēja parādīt tomēr nav tas stabilākais sniegums karjerā bijis

Tā Šēnhofa fanošana par Kuksiku sāka uz nerviem krist - tik kvalitatīvs spēlētājs un tāds snaiperis Kuksiks viņam ir...

 +13 [+] [-]

, 2015-03-12 20:58, pirms 10 gadiem
jordans99 rakstīja: Jaagaida statistika. Ko Kuksiks sametis ir.
Neko

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 21:09, pirms 10 gadiem
Man jāskaita pa visu tekstu cik Bertāns sametis ? Tik grūti uzrakstīt ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 21:27, pirms 10 gadiem
Bagijs atgriezies uz uzvaru takas

  +6 [+] [-]

, 2015-03-12 21:40, pirms 10 gadiem
Laboral tie saspēles vadītāji ir vnk unikums, skatos un brīnos kur tādi ēzeļi ir izrauti, cmon, tomēr Eirolīgas komanda, nevar kādu sakarīgāku aizsargu dabūt.
Dāvim ar steigu jādomā ko darīt ar tehniku, jātrenē spēle ar muguru pret grozu vai kko citu, bet nu tak tāds, 208 cm garš kuilis tak nevar visu laiku trīties ap 3pt līniju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 22:04, pirms 10 gadiem
KaraLis rakstīja: Laboral tie saspēles vadītāji ir vnk unikums, skatos un brīnos kur tādi ēzeļi ir izrauti, cmon, tomēr Eirolīgas komanda, nevar kādu sakarīgāku aizsargu dabūt.
Dāvim ar steigu jādomā ko darīt ar tehniku, jātrenē spēle ar muguru pret grozu vai kko citu, bet nu tak tāds, 208 cm garš kuilis tak nevar visu laiku trīties ap 3pt līniju.
Sakarīgie jau prom aizgāja, būtu tagad Hertels būtu cita spēlē, lai gan jāsaka, ka tai komandai vajag tādus saspēles vadītājus, tikai treneriem jāstrādā pie basketbola izprašanas utt.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 22:12, pirms 10 gadiem
Laboral paši saprot, ka šī bija lieliska iespēja tikt TOP16?

  +5 [+] [-]

, 2015-03-12 22:28, pirms 10 gadiem
un kurš gudrinieks solīja metēju dueli ?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 23:15, pirms 10 gadiem
asinsdesa rakstīja: Laboral paši saprot, ka šī bija lieliska iespēja tikt TOP16?
Lieliska iespēja tikt tur kur jau ir tikuši?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 23:51, pirms 10 gadiem
AlexUSA rakstīja: "Latviešu snaiperu duelī ievērojami labāk veicās Dāvim Bertānam" - kas tás par auzám? Ja Kuksiks spélé basketbolu, tad vinsh automátiski ir snaiperis? Novik, tu esi kaut ko saédies... Palikt bez punktiem, snaiperim?! Ej nokaunies, Novik!
Nu Novika un dažu citu prāt Kuksiks skaitās snaiperis, tika nekas, ka puse izlases met tāpat kā viņš un Bērzs varētu pat labāk trīņus izpildīt

  +1 [+] [-]

, 2015-03-13 00:07, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Nu Novika un dažu citu prāt Kuksiks skaitās snaiperis, tika nekas, ka puse izlases met tāpat kā viņš un Bērzs varētu pat labāk trīņus izpildīt
musu izlasee vienmer visi bijusi snaiperi
un, manuprat, Kuksiks ir snaiperis, lai cik smiekligi tas neizklausiitos. jo, par aizsardzibu, vins neveretu lepoties..
p.s. sorry par komatiem

  +1 [+] [-]

, 2015-03-13 00:09, pirms 10 gadiem
KrishO rakstīja: musu izlasee vienmer visi bijusi snaiperi
un, manuprat, Kuksiks ir snaiperis, lai cik smiekligi tas neizklausiitos. jo par aizsardzibu vins neveretu lepoties..
tagad nedaudz velk uz snaipera pusi, atceroes, ka pirmajā gadā eiropā praktiski trīņus varēja jau no ieņemtas pozīcijas tikai iemest, tagad nedaudz jau no izskriešanas šo to iemet

  -1 [+] [-]

, 2015-03-13 00:13, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: tagad nedaudz velk uz snaipera pusi, atceroes, ka pirmajā gadā eiropā praktiski trīņus varēja jau no ieņemtas pozīcijas tikai iemest, tagad nedaudz jau no izskriešanas šo to iemet
Nu nevajadzetu- kaa daudzi te komentaros dara- norakstiit!!!!

     [+] [-]

, 2015-03-13 00:16, pirms 10 gadiem
KrishO rakstīja: Nu nevajadzetu- kaa daudzi te komentaros dara- norakstiit!!!!
es jau nenorakstu, bet vienkārši tracina, ka viņu ceļ debesīs bez jebkāda pamatojums, īpaši, ka EL tiek tikai Bagatska pēc

  +1 [+] [-]

, 2015-03-13 09:31, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Nu Novika un dažu citu prāt Kuksiks skaitās snaiperis, tika nekas, ka puse izlases met tāpat kā viņš un Bērzs varētu pat labāk trīņus izpildīt
Nu nu. Tas ir OK, ka var nepatikt kāds spēlētājs, bet nu pilnīgi jau objektivitāti nedrīkst pazaudēt. Kuksikam tehniski ir viens no labākajiem metieniem Latvijā (tieši pēc izpildījuma tehnikas). Piesaukt Bērzu te būtu lieki. Bērza metiens ir gandrīz bez trajektorijas. Tā var mest, ja spēlē ārā liela vēja laikā . Arī nav dzirdēts, ka Kuksim 3p statos jebkad ir bijis 1/9 vai tur 3/no ašpadsmit kā Dāvim. Viņam ir citas problēmas, viņš ir apvēlies un kļuvis lēnāks. Un par Dāvi runājot, ar tādu spēli viņš pie Popa nekad netiks. Viņš taču pats jau pirms gadiem diviem intervijās teica, ka Spurs likuši pilnveidot spēli ar muguru pret grozu. Kur tā viņam ir? Un kas ir viņa pozīcijas spēlētājs Spurs? ak jā: Leonards

     [+] [-]

, 2015-03-13 09:35, pirms 10 gadiem
Spēles galotne lieliska: emocijas, intriga un spēle kā uz nažiem. Tikai par video attēla kvalitāti gan tīrās šausmas: gan attēls neass, gan operatori normālus atkārtojumus nevar parādīt jo visu nokavējuši, utt. Skaidrs ka Putinijā TV translāciju nodrošina MOSFIĻM uz SVEMA lentēm, jo skatoties pēc stundas spēli no Barselonas viss bija tip top! :-)

     [+] [-]

, 2015-03-13 09:41, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Nu nu. Tas ir OK, ka var nepatikt kāds spēlētājs, bet nu pilnīgi jau objektivitāti nedrīkst pazaudēt. Kuksikam tehniski ir viens no labākajiem metieniem Latvijā (tieši pēc izpildījuma tehnikas). Piesaukt Bērzu te būtu lieki. Bērza metiens ir gandrīz bez trajektorijas. Tā var mest, ja spēlē ārā liela vēja laikā . Arī nav dzirdēts, ka Kuksim 3p statos jebkad ir bijis 1/9 vai tur 3/no ašpadsmit kā Dāvim. Viņam ir citas problēmas, viņš ir apvēlies un kļuvis lēnāks. Un par Dāvi runājot, ar tādu spēli viņš pie Popa nekad netiks. Viņš taču pats jau pirms gadiem diviem intervijās teica, ka Spurs likuši pilnveidot spēli ar muguru pret grozu. Kur tā viņam ir? Un kas ir viņa pozīcijas spēlētājs Spurs? ak jā: Leonards
Piekrītu, ka tik slikts jau nu Kuksiks nav, lai viņu "blamētu", bet noteikti, ka palicis stipri savādāks spēlētājs, kā savulaik U18 izlasē (2006.gads), kad Daugavas SN lauza grozus ar lieliskiem dankiem un trakiem caurgājieniem...
Bet 1/8 no 3p. ir gadījies šosezon http://basket.lv/lbl1/show-game?game_id=2971963&season_id=89649#mbt:63-400$t&0=1 :-)

  +2 [+] [-]

, 2015-03-13 10:33, pirms 10 gadiem
xZ rakstīja: Nu nu. Tas ir OK, ka var nepatikt kāds spēlētājs, bet nu pilnīgi jau objektivitāti nedrīkst pazaudēt. Kuksikam tehniski ir viens no labākajiem metieniem Latvijā (tieši pēc izpildījuma tehnikas). Piesaukt Bērzu te būtu lieki. Bērza metiens ir gandrīz bez trajektorijas. Tā var mest, ja spēlē ārā liela vēja laikā . Arī nav dzirdēts, ka Kuksim 3p statos jebkad ir bijis 1/9 vai tur 3/no ašpadsmit kā Dāvim. Viņam ir citas problēmas, viņš ir apvēlies un kļuvis lēnāks. Un par Dāvi runājot, ar tādu spēli viņš pie Popa nekad netiks. Viņš taču pats jau pirms gadiem diviem intervijās teica, ka Spurs likuši pilnveidot spēli ar muguru pret grozu. Kur tā viņam ir? Un kas ir viņa pozīcijas spēlētājs Spurs? ak jā: Leonards
Tīri tehnikas ziņā jā piekrītu, ka Kuksikam ir labs metiens, bet tāds snaiperis kā Šēnhofs viņu pataisīja jau nu nav....Es nekādi nenolieku Kuksiku vienkārši saku, ka pēc precīziem metieniem viņš nav ne ar ko labāks kā puse izlases....Par Dāvi pilnīgi piekrītu, ka viņam nav spēles ar muguru un Baskonia laikā arī nebūs, jo viņu tajā neiespēlē....

  +1 [+] [-]

, 2015-03-13 10:53, pirms 10 gadiem
Arī caurgājieni saasinot spēli, Dāvim ir pazuduši. Tik vien kā trīspunktnieki ja uzkrīt, bet ja nē, tad nav citu argumentu.