Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Video: Bagatskis par Vegasu, Belgradu un Stambulu

Andris Liepa
Andris Liepa
Riodežaneiro sākušās olimpiskās spēles, bet šoreiz tajās vēl jāiztiek bez Latvijas vīru basketbola valstsvienības, jo kvalifikācijas turnīrā Belgradā jūlija sākumā mūsējie zaudēja pusfinālā. Kopš turnīra jau pagājis mēnesis, kas ir pietiekami ilgs laiks, lai, atmetot emocijas, būtu izdarīti secinājumi. Tāpēc Andrejs Siliņš uz sarunu aicināja Latvijas valstsvienības galveno treneri Ainaru Bagatski, lai gandrīz pusotru stundu garā sarunā atcerētos un izvērtētu notikumus Belgradā, pārrunātu sastāva izvēli turnīram, kā arī pieskartos tam, kādi jauni izaicinājumi treneri sagaida gaidāmajā sezonā - pirmoreiz karjerā asistenta darbs, kas jāveic vienā no Eiropas bagātākajiem klubiem Stambulas "Daruššafaka" pie viena no Eiropā atzītākajiem speciālistiem Deivida Blata.

Sarunas ilgums: 83 minūtes
Vērtējums: +24
1 2 52 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2016-08-08 16:34, pirms 8 gadiem
laba intervija

  +6 [+] [-]

, 2016-08-08 16:35, pirms 8 gadiem
Top Latvijas treneris! Cerams,ka paliks arī pie izlases stūres pēc 17' gada čempja!

 +15 [+] [-]

, 2016-08-08 17:19, pirms 8 gadiem
Brīnums - SC neprasa naudu, Wow ! Pat par Gudļevski bija jāmaksā.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-08 17:46, pirms 8 gadiem
vnk_fans rakstīja: laba intervija
16:24 ieliek 83 minūšu garu interviju, 16:34 tu jau paspēj noskatīties?

  -1 [+] [-]

, 2016-08-08 17:51, pirms 8 gadiem
bļāviens-nu rakstīja: 16:24 ieliek 83 minūšu garu interviju, 16:34 tu jau paspēj noskatīties?
Ar 20 minutem nepietiek lai pateiktu kada ir intervija ?

  +3 [+] [-]

, 2016-08-08 17:54, pirms 8 gadiem
vnk_fans rakstīja: Ar 20 minutem nepietiek lai pateiktu kada ir intervija ?
ja tev 10 minušu vieta ir 20 minutes tad skiet esi paligskolu beidzis

  +7 [+] [-]

, 2016-08-08 17:54, pirms 8 gadiem
Veiksmi Latvijai un treneru kolektīvam sasniegt tuvākajos gados augstākus mērķus, šāds treneris ir to pelnījis un viss vēl ir priekšā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-08-08 18:49, pirms 8 gadiem
Mēs esam bagāti-mums ir lielisks basketbola treneris, cerams, ka ievedīs LV nebijušos augstumos

  +9 [+] [-]

, 2016-08-08 18:51, pirms 8 gadiem
Paldies, laba intervija!

Piekrītu katram Bagija vārdam. Ja ir attiecīgie spēlētāji + gribēšana, tad būs arī rezultāts.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-08 18:53, pirms 8 gadiem
Interesanti. Prieks ,ka si intervija ievietota seit , nevis SA+
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-08-08 19:27, pirms 8 gadiem
Laba intervija, prieks, ka mums ir tāda līmeņa treneris

  +4 [+] [-]

, 2016-08-08 21:03, pirms 8 gadiem
nu ko, "šis treneris nekam neder" ... sc.com ekspertu objektīvais novērtējums beidzot Siliņš izdabūja no Aināra visas atbildes, par kurām te lauza šķēpus ekspertu eksperti

Paldies Aināram par atbildēm, manās acīs viņa akcijas tikai cēlās - lai izdodas nākamais cikls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-08 21:12, pirms 8 gadiem
par spīti visām iepriekšējām zaudēm man ne brīdi nelikās, ka Bagatskis ir slikts treneris. Jā ir brīži, kad liekas, ka varēja vai vajadzēja kaut ko savādāk, bet tās ir tikai detaļas, nianses. UN tādi jautājumi vienmēr rodas,kad ir sāpīgas zaudes. Es nezinu, ar ko un kā skatās tie, kuri uzskata, ka Bagatskis ir slikts. IR acīmredzama virzība uz augšu par spīti visai ierobežotam spēlētāju resusam. Man tas liekas ļoti pozitīvi. Intervija tikai apstiprināja to, ka Bagatskis ir inteliģents, gudrs, domājošs treneris, kurš šobrīd būtu pieskaitāms ne tikai, kā Top 1 Latvijas līmenī, es viņu liktu pirmajā pieciniekā eiropā.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-08 21:30, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: par spīti visām iepriekšējām zaudēm man ne brīdi nelikās, ka Bagatskis ir slikts treneris. Jā ir brīži, kad liekas, ka varēja vai vajadzēja kaut ko savādāk, bet tās ir tikai detaļas, nianses. UN tādi jautājumi vienmēr rodas,kad ir sāpīgas zaudes. Es nezinu, ar ko un kā skatās tie, kuri uzskata, ka Bagatskis ir slikts. IR acīmredzama virzība uz augšu par spīti visai ierobežotam spēlētāju resusam. Man tas liekas ļoti pozitīvi. Intervija tikai apstiprināja to, ka Bagatskis ir inteliģents, gudrs, domājošs treneris, kurš šobrīd būtu pieskaitāms ne tikai, kā Top 1 Latvijas līmenī, es viņu liktu pirmajā pieciniekā eiropā.
daudziem joprojām kremt, ka izmeta Ādolfu ar Kambi

  +4 [+] [-]

, 2016-08-08 21:59, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: daudziem joprojām kremt, ka izmeta Ādolfu ar Kambi
viņus jau neviens nekur nemeta, viņi paši izmetās. Ar savu uzvedību, attieksmi. Redz, Armands, K Bērziņš it kā arī bija pie sliktajiem, bet ar savu attieksmi un gribēšanu būt izlasē tika uz čempi, būtu ticis arī šogad, ja nebūtu trauma. Interesanti, kur un kā skatās tie, kuri to neredz?

  -1 [+] [-]

, 2016-08-09 00:00, pirms 8 gadiem
Bagijs vienmēr ir bijis labs muldētājs un skaists runātājs! vienmēr ir atruna visam, kas pašam nav izdevies. Tomēr fakts paliek fakts 6 gadu laikā nekas diži jau nav sasniegts, itikai runas , ka nu mēs tik augsim, cik jau gadus...bet pec viena, diviem cikliem jau liela dalja beigs spelet izlasee, un tad atkal runaas ka mums jaaug un taa vienmer... ir nolietas tik daudz galotnes pirmajā Bagija chempii Lietuvaa, kur mes visas speles nolejaam galotnee un 0:5 turniraa, ok tad saprotu teksts ka.mums.jaaug janobriest iederas, bet diemžēl tas turpinajaas lidz shodienai visus shos gadus. BELJGIJA kad izskiras liels liktenis, toreiz potencialais pasaules chempis, talak knapaa izliishana pretiigaunjiem no -16 maajaas, vienigais ko uzteikt uzvaru pret sloveniju, kas sen jau nav taa slovenija kas agrak. Talak divas izgashanas pret griekjiju un chehiem par tikshanu uz rio kvali. Talak dabonam pie.veiksmes kvalifikaciju un tur atkal izskirosais macshs un mees atkal esam pilnigi sasaistiti un nekas speles gaitaa netiek mainits, nav plana b, tiek ladeti tikai troikas 3/26, bez.komentariem. pec tam protams ierastaas skaistaas runas. Apnicis

  -1 [+] [-]

, 2016-08-09 00:13, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Bagijs vienmēr ir bijis labs muldētājs un skaists runātājs! vienmēr ir atruna visam, kas pašam nav izdevies. Tomēr fakts paliek fakts 6 gadu laikā nekas diži jau nav sasniegts, itikai runas , ka nu mēs tik augsim, cik jau gadus...bet pec viena, diviem cikliem jau liela dalja beigs spelet izlasee, un tad atkal runaas ka mums jaaug un taa vienmer... ir nolietas tik daudz galotnes pirmajā Bagija chempii Lietuvaa, kur mes visas speles nolejaam galotnee un 0:5 turniraa, ok tad saprotu teksts ka.mums.jaaug janobriest iederas, bet diemžēl tas turpinajaas lidz shodienai visus shos gadus. BELJGIJA kad izskiras liels liktenis, toreiz potencialais pasaules chempis, talak knapaa izliishana pretiigaunjiem no -16 maajaas, vienigais ko uzteikt uzvaru pret sloveniju, kas sen jau nav taa slovenija kas agrak. Talak divas izgashanas pret griekjiju un chehiem par tikshanu uz rio kvali. Talak dabonam pie.veiksmes kvalifikaciju un tur atkal izskirosais macshs un mees atkal esam pilnigi sasaistiti un nekas speles gaitaa netiek mainits, nav plana b, tiek ladeti tikai troikas 3/26, bez.komentariem. pec tam protams ierastaas skaistaas runas. Apnicis
Nākamais eč būs izšķirošs bagijam, būs vai nebūs pč.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-09 00:15, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Bagijs vienmēr ir bijis labs muldētājs un skaists runātājs! vienmēr ir atruna visam, kas pašam nav izdevies. Tomēr fakts paliek fakts 6 gadu laikā nekas diži jau nav sasniegts, itikai runas , ka nu mēs tik augsim, cik jau gadus...bet pec viena, diviem cikliem jau liela dalja beigs spelet izlasee, un tad atkal runaas ka mums jaaug un taa vienmer... ir nolietas tik daudz galotnes pirmajā Bagija chempii Lietuvaa, kur mes visas speles nolejaam galotnee un 0:5 turniraa, ok tad saprotu teksts ka.mums.jaaug janobriest iederas, bet diemžēl tas turpinajaas lidz shodienai visus shos gadus. BELJGIJA kad izskiras liels liktenis, toreiz potencialais pasaules chempis, talak knapaa izliishana pretiigaunjiem no -16 maajaas, vienigais ko uzteikt uzvaru pret sloveniju, kas sen jau nav taa slovenija kas agrak. Talak divas izgashanas pret griekjiju un chehiem par tikshanu uz rio kvali. Talak dabonam pie.veiksmes kvalifikaciju un tur atkal izskirosais macshs un mees atkal esam pilnigi sasaistiti un nekas speles gaitaa netiek mainits, nav plana b, tiek ladeti tikai troikas 3/26, bez.komentariem. pec tam protams ierastaas skaistaas runas. Apnicis
ui draugs, ko nu skrien ar pieri sienā savā nepatikā pret Bagatski. Tā tava neveiksmju uzskaitīšana ir pilnīgi atrauta no konteksta, realitātes, dažādu apstākļu kopuma. Labo neredz, vobšem pilnīgi šaurs, tendenciozs skatījums. Un, ja saki, ka Bagijs vienmēr ir bijis labs muldētājs un skaists runātājs, tad tādi kā tu - vienkārši muldētājs. Labāk klausos viņu

     [+] [-]

, 2016-08-09 00:16, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Nākamais eč būs izšķirošs bagijam, būs vai nebūs pč.
Tikai problēma tāda, ka uz PK būs kvalifikācijas turnīrs, nebūs nekādas tikšanas uz to caur Eiropas čempi.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-09 03:13, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Bagijs vienmēr ir bijis labs muldētājs un skaists runātājs! vienmēr ir atruna visam, kas pašam nav izdevies. Tomēr fakts paliek fakts 6 gadu laikā nekas diži jau nav sasniegts, itikai runas , ka nu mēs tik augsim, cik jau gadus...bet pec viena, diviem cikliem jau liela dalja beigs spelet izlasee, un tad atkal runaas ka mums jaaug un taa vienmer... ir nolietas tik daudz galotnes pirmajā Bagija chempii Lietuvaa, kur mes visas speles nolejaam galotnee un 0:5 turniraa, ok tad saprotu teksts ka.mums.jaaug janobriest iederas, bet diemžēl tas turpinajaas lidz shodienai visus shos gadus. BELJGIJA kad izskiras liels liktenis, toreiz potencialais pasaules chempis, talak knapaa izliishana pretiigaunjiem no -16 maajaas, vienigais ko uzteikt uzvaru pret sloveniju, kas sen jau nav taa slovenija kas agrak. Talak divas izgashanas pret griekjiju un chehiem par tikshanu uz rio kvali. Talak dabonam pie.veiksmes kvalifikaciju un tur atkal izskirosais macshs un mees atkal esam pilnigi sasaistiti un nekas speles gaitaa netiek mainits, nav plana b, tiek ladeti tikai troikas 3/26, bez.komentariem. pec tam protams ierastaas skaistaas runas. Apnicis
uzražo tu, ārkārtīgi gudrs būdams jaunus labus, eirolīgas līmeņa spēlētājus, kuri māk un nebaidās vilkt komandu izšķirošajos momentos, un tad vari sākt muldēt par to, kas tiek vai netiek sasniegts. ar tiem resursiem, kas mums šobrīd ir mēs esam tikuši augstāk, kā būtu pelnījuši. un tas ir Bagatska, kā arī spēlētāju nopelns

  -3 [+] [-]

, 2016-08-09 08:35, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Bagijs vienmēr ir bijis labs muldētājs un skaists runātājs! vienmēr ir atruna visam, kas pašam nav izdevies. Tomēr fakts paliek fakts 6 gadu laikā nekas diži jau nav sasniegts, itikai runas , ka nu mēs tik augsim, cik jau gadus...bet pec viena, diviem cikliem jau liela dalja beigs spelet izlasee, un tad atkal runaas ka mums jaaug un taa vienmer... ir nolietas tik daudz galotnes pirmajā Bagija chempii Lietuvaa, kur mes visas speles nolejaam galotnee un 0:5 turniraa, ok tad saprotu teksts ka.mums.jaaug janobriest iederas, bet diemžēl tas turpinajaas lidz shodienai visus shos gadus. BELJGIJA kad izskiras liels liktenis, toreiz potencialais pasaules chempis, talak knapaa izliishana pretiigaunjiem no -16 maajaas, vienigais ko uzteikt uzvaru pret sloveniju, kas sen jau nav taa slovenija kas agrak. Talak divas izgashanas pret griekjiju un chehiem par tikshanu uz rio kvali. Talak dabonam pie.veiksmes kvalifikaciju un tur atkal izskirosais macshs un mees atkal esam pilnigi sasaistiti un nekas speles gaitaa netiek mainits, nav plana b, tiek ladeti tikai troikas 3/26, bez.komentariem. pec tam protams ierastaas skaistaas runas. Apnicis
Paņem 2011. gada sastāvu un iečeko, no kuriem klubiem tie spēlētāji nāk! Visa komndas uzbūve sākās no sākuma, paņemti jaunie no LBL, kas piecu gadu laikā ir izauguši līdz Eirolīgas un pat NBA (Dāvis Bertāns) līmenim. Izaugsme notiek pakāpeniski. Sāumā visiem tika zaudēts (pretinieki arī bija ne tie vājākie - Serbija, Francija...), tagad, ja visi būs ierindā, vajadzētu pacīnīties par pusfinālu.

     [+] [-]

, 2016-08-09 09:19, pirms 8 gadiem
Varbūt ar klubiem, kur ir izvēle spēlētāju pirkšanā Bagatskis ir labs, bet ar izlasi pagaidām nekas nav sasniegts. Ja vienreiz kaut ko vērā ņemamu sasniegsim, tad var slavēt, bet ar avansu slavas dziesmām pagaidīsim! Jebkurš cits latvijas treneris nebūtu izlasi novadījis sliktāk, vai labāk tas ir jautājums? Tos gadījumus , kad ir izlaista uzvara pat nav vērts vēl pieminēt un atkārtoties.

     [+] [-]

, 2016-08-09 09:23, pirms 8 gadiem
Bagatskis nevienu izlases spēlētāju nav uzražojis, vienīgi Kaspars Bērziņš kādu brīdi Krievijā pie viņa spēlēja.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-09 10:12, pirms 8 gadiem
Aizsardzība jau ir izaugusi ar Bertānu un Strēlnieku, tagad ar Timmu un Siliņu. Tāpēc tā arī ir tiešām Eiropas top līmenī.

Kur jautājums kā izmantos Porziņģi? Jo šobrīd arī jaunajam trenerim pēc čempionāta numur1 jautājums kā izmantos Porziņģi un Bertānu jaunāko. Jo tie būs spēlētāji, kas šādās Poertoriko spēlēs arī vilks un kam būs jāpavelk komanda, kad nekas uzbrukumā neiet.

     [+] [-]

, 2016-08-09 10:27, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tikai problēma tāda, ka uz PK būs kvalifikācijas turnīrs, nebūs nekādas tikšanas uz to caur Eiropas čempi.
Nezināju, ka tā būs šogad, pat eč uzvarētāji netiks uzreiz? Un Turcija ar Wild card kā parasti!

     [+] [-]

, 2016-08-09 14:29, pirms 8 gadiem
Bagatskis nav slikts treneris, tomēr viņa spēju griesti ir LV izlases 8 vieta. Lai sasniegtu ko vairāk, vajag jaunu izlases vadītāju, visdrīzākais, ārzemnieku. Arī šajā intervijā bija redzams Bagijs visā savā krāšņumā - cilvēks bez paškritikas! Viss labi, viss pareizi, tikai - rezultāta nav! Manuprāt, arī ar 12 NBA večiem Bagatska vadībā komanda zaudētu Puertoriko vai Beļģijai vai jebkam citam IZŠĶIROŠO spēli! Aizsardzība ir noteikti palikusi labāka, par to nav strīdu, cita lieta, ka arī vidēji spēļu rezultāti no 103:100 ir pārgājuši uz 76:70, un vidēji VISAS komandas ielaiž pa pakāpi mazāk punktu. Starpība ir ciparos aiz komata, un , ja 1 vieta ielaiž 73.5 , tad 8 vieta - 79.8 .... Cerams, Bagatskis daudz ko mācīsies aiz Blata muguras, jo Blats patiešām ir izcīnījis lielas uzvaras. Bagatskis tomēr manās acīs ir viduvējs treneris, jo apjūk kritiskās situācijās , ja spēle neievirzās tādā gultnē , kā bija plānots. Tas bija redzams ar to pašu Puertoriko spēli, kad beigās izlaida Šķēli Strēlnieka vietā, kurš bija izcili vājš visu turnīru, un tikai tad saprata, ka vajadzēja to darīt jau agrāk. Bet ne jau sīkumos ir būtība! Pa lielam, nav nevienas lielas uzvaras, bet ir zaudējumi izšķirošajās spēlēs - pret beļģiem 2013 g., pret grieķiem 2015 g. (par 5 vietu, kad bija vadībā ar +20), pret Puertoriko 2016 g. ... tas norāda uz likumsakarību. Un lielas daļas komentētāju sajūsma norāda tikai un vienīgi uz nespēju ieraudzīt aiz kokiem mežu! Mēs esam viduvējības, un vēlamies tādus redzēt arī visus pārējos! Tādēļ mums ir viduvējs parlaments, normāls čalis (bez angļu valodas zināšanām) - premjers, bija labs sastiksmes ministrs - Šlesers, foršs džeks basketbola treneris, jo nav jau tak slikti!

     [+] [-]

, 2016-08-09 15:48, pirms 8 gadiem
bļāviens-nu rakstīja: 16:24 ieliek 83 minūšu garu interviju, 16:34 tu jau paspēj noskatīties?
Viņš video atver 10 tabos un katrā tabā uzliek citu laiku. Sanāk ietaupīt vairāk par stundu.

     [+] [-]

, 2016-08-09 15:53, pirms 8 gadiem
Calvin rakstīja: Bagatskis nav slikts treneris, tomēr viņa spēju griesti ir LV izlases 8 vieta. Lai sasniegtu ko vairāk, vajag jaunu izlases vadītāju, visdrīzākais, ārzemnieku. Arī šajā intervijā bija redzams Bagijs visā savā krāšņumā - cilvēks bez paškritikas! Viss labi, viss pareizi, tikai - rezultāta nav! Manuprāt, arī ar 12 NBA večiem Bagatska vadībā komanda zaudētu Puertoriko vai Beļģijai vai jebkam citam IZŠĶIROŠO spēli! Aizsardzība ir noteikti palikusi labāka, par to nav strīdu, cita lieta, ka arī vidēji spēļu rezultāti no 103:100 ir pārgājuši uz 76:70, un vidēji VISAS komandas ielaiž pa pakāpi mazāk punktu. Starpība ir ciparos aiz komata, un , ja 1 vieta ielaiž 73.5 , tad 8 vieta - 79.8 .... Cerams, Bagatskis daudz ko mācīsies aiz Blata muguras, jo Blats patiešām ir izcīnījis lielas uzvaras. Bagatskis tomēr manās acīs ir viduvējs treneris, jo apjūk kritiskās situācijās , ja spēle neievirzās tādā gultnē , kā bija plānots. Tas bija redzams ar to pašu Puertoriko spēli, kad beigās izlaida Šķēli Strēlnieka vietā, kurš bija izcili vājš visu turnīru, un tikai tad saprata, ka vajadzēja to darīt jau agrāk. Bet ne jau sīkumos ir būtība! Pa lielam, nav nevienas lielas uzvaras, bet ir zaudējumi izšķirošajās spēlēs - pret beļģiem 2013 g., pret grieķiem 2015 g. (par 5 vietu, kad bija vadībā ar +20), pret Puertoriko 2016 g. ... tas norāda uz likumsakarību. Un lielas daļas komentētāju sajūsma norāda tikai un vienīgi uz nespēju ieraudzīt aiz kokiem mežu! Mēs esam viduvējības, un vēlamies tādus redzēt arī visus pārējos! Tādēļ mums ir viduvējs parlaments, normāls čalis (bez angļu valodas zināšanām) - premjers, bija labs sastiksmes ministrs - Šlesers, foršs džeks basketbola treneris, jo nav jau tak slikti!
Ar Kemzuru netikām ārā no grupas! Ar AB un Kambi, viņš ļāva dzert!

     [+] [-]

, 2016-08-09 20:32, pirms 8 gadiem
Paga, paga, Bagij, tad aģents Kalnītis bez konsultācijas Tev atkatu apsolīja par Bertānu vacāko?

Vecīt, Tu nemāki melot, jūties brīvāk!

     [+] [-]

, 2016-08-09 20:48, pirms 8 gadiem
SportaPrincese rakstīja: Paga, paga, Bagij, tad aģents Kalnītis bez konsultācijas Tev atkatu apsolīja par Bertānu vacāko?

Vecīt, Tu nemāki melot, jūties brīvāk!
Vecīt, Bertāns neatbilst tās komandas līmenim? Vecīt, viņš nepavilka arī Bērzu, kādu labu laik uatpakaļ Kambalu?

Es vispār brīnos par to vēstuli, jo Bagijs Kambalu pavilka un deva iespēju ar Enesej Krievijā.

     [+] [-]

, 2016-08-09 21:14, pirms 8 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Vecīt, Bertāns neatbilst tās komandas līmenim? Vecīt, viņš nepavilka arī Bērzu, kādu labu laik uatpakaļ Kambalu?

Es vispār brīnos par to vēstuli, jo Bagijs Kambalu pavilka un deva iespēju ar Enesej Krievijā.
Vecīt, runā par tēmu! Vecīt, problēma ir tajā, ka saņem atkatu. Treneris saņem savu algu, nevis no aģenta atkatu savā un sava dēla kontā. Ā, pareizi, Kalnītim ir māksātnespējas process, viņš no konta nevar izmaksāt... Tas aiziet čajos!

  -1 [+] [-]

, 2016-08-09 21:53, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Bagijs vienmēr ir bijis labs muldētājs un skaists runātājs! vienmēr ir atruna visam, kas pašam nav izdevies. Tomēr fakts paliek fakts 6 gadu laikā nekas diži jau nav sasniegts, itikai runas , ka nu mēs tik augsim, cik jau gadus...bet pec viena, diviem cikliem jau liela dalja beigs spelet izlasee, un tad atkal runaas ka mums jaaug un taa vienmer... ir nolietas tik daudz galotnes pirmajā Bagija chempii Lietuvaa, kur mes visas speles nolejaam galotnee un 0:5 turniraa, ok tad saprotu teksts ka.mums.jaaug janobriest iederas, bet diemžēl tas turpinajaas lidz shodienai visus shos gadus. BELJGIJA kad izskiras liels liktenis, toreiz potencialais pasaules chempis, talak knapaa izliishana pretiigaunjiem no -16 maajaas, vienigais ko uzteikt uzvaru pret sloveniju, kas sen jau nav taa slovenija kas agrak. Talak divas izgashanas pret griekjiju un chehiem par tikshanu uz rio kvali. Talak dabonam pie.veiksmes kvalifikaciju un tur atkal izskirosais macshs un mees atkal esam pilnigi sasaistiti un nekas speles gaitaa netiek mainits, nav plana b, tiek ladeti tikai troikas 3/26, bez.komentariem. pec tam protams ierastaas skaistaas runas. Apnicis
Pilnīgi piekrītu. Daiļmuldētājs, kas lej medu, jo zina, ka tas ir tas, ko vēlas dzirdēt vidējais, ar zemu pašvērtējumu apveltītais šīs valsts iedzīvotājs. It kā 3 NBA veču neesamība attaisnotu briesmīgās kļūdas, ko pieļauj treneris. Lai izdodas, Bagatski! Varbūt problēma, ka 3punktiniekus par maz metam. Ja jau mūsu izlasei vidēji ir 5/27, moš jāmet kādi 50 - 60 truļi pa spēli un tad gan jau "iekritīs" un arī USA uzvilksim. Turpini, Bagij!
1 2 52 komentāri