Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Video: Girgensons nopelna divas rezultatīvas piespēles uzvarā

Egils Broks
Egils Broks
Latviešu uzbrucēja Zemgus Girgensona pārstāvētā Nacionālās hokeja līgas komandas Bufalo „Sabres” spēlē pret Sanhosē "Sharks" no 3:1 izlaida uzvaru pamatlaikā, taču uzvarēja pēcspēles metienos ar 5:4. Girgensons šajā mačā atzīmējās ar divām rezultatīvām piespēlēm.
Vērtējums: +17
1 2 36 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2013-11-06 09:17, pirms 11 gadiem
Malacis!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-11-06 09:30, pirms 11 gadiem
Pirmaja gola girgensona piespeeli kur nesaskatu..

 +14 [+] [-]

, 2013-11-06 09:32, pirms 11 gadiem
Kas tās par piespēlēm, ko pat nevar normāli ieraudzīt? Bet šobrīd galvenais, lai tiek vairāk spēlēt, labi, ka ir 1+4 šobrīd

  +3 [+] [-]

, 2013-11-06 09:35, pirms 11 gadiem
ZG

  +3 [+] [-]

, 2013-11-06 09:52, pirms 11 gadiem
Redz kā ja komandai spēle kaut cik aiziet, tad ZG Arī ir spējīgs ko izdarīt!

 +22 [+] [-]

, 2013-11-06 09:54, pirms 11 gadiem
Pirmajā golā piespēle, jo izsita pretiniekam ripu un otrajā uzvarēja iemetienu. Viss ļoti vienkārši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2013-11-06 10:19, pirms 11 gadiem
Ja verigak neieskatas liekas ka Sharks trenne Tambijevs

  -2 [+] [-]

, 2013-11-06 10:28, pirms 11 gadiem
Jaa pirmajaa golaa- sakuma ir gruti saskatit.
Tomer ja ieskatas, tad Girgensons 3 speletaju ielenkumaa atņem ripu un aiziet uz vaartu priekshu. Sharks speletaji vairs netiek klat pie ripas, talak viena piespele un gols.
Faktiski Girgensons izkartoja Sharks kluudu.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-06 10:29, pirms 11 gadiem
Eksperts_Fox rakstīja: Sumbri plosās, par puiku riktīgs prieks, tā turēt!
Sumbrs ir Eiropas bizons, kas masās ir mazāks pas Amerikas bizonu. Precīzāk tad būtu izteikties, ka tie ir vienkārši vērši.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-06 10:31, pirms 11 gadiem
bēdīgi slavenais Mērglis9 rakstīja: Džekiņš malacis. Lai arī Sabres reāli sūkā, ar savu darbiņu Zemgus būs nopelnījis vietiņu arī labākā komandā. Protams, visam savs laiks
Priekš savas karjeras sākuma Zemgum labāku komandu par šī brīža Sabres ir grūti iedomāties. Nav ko priekšlaicīgi sūtīt viņu uz citu komandu.

  +6 [+] [-]

, 2013-11-06 10:32, pirms 11 gadiem
Mjā, līdz kam ir degradēts jēdziens "piespēle". Amerikāņi vismaz to sauc precīzāk- assist. Vārds "līdzdalība" ir daudz precīzāk, jo Girgensona līdzdalību abos golos nekā vairāk kā par līdzdalību nevar nosaukt. No piespēles tur nav ne smakas.

  +4 [+] [-]

, 2013-11-06 10:34, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Mjā, līdz kam ir degradēts jēdziens "piespēle". Amerikāņi vismaz to sauc precīzāk- assist. Vārds "līdzdalība" ir daudz precīzāk, jo Girgensona līdzdalību abos galos nekā vairāk kā par līdzdalību nevar nosaukt. No piespēles tur nav ne smakas.
Ja vinsh nebutu piedalijies, tad nebutu ari golu.
Manupraat loti pareizas piespeles. Ari melnaa darba daritajiem- ir jasanem piespeeles un punkti.

Kaa jau ieprieksh teicu, tad riktiga Beržerona tipa speletajs. Playoff bus loti noderigs speletajs un pirmais "Playoff" jau bus OS.

  -3 [+] [-]

, 2013-11-06 10:36, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Ja vinsh nebutu piedalijies, tad nebutu ari golu.
Par to es neko neteicu. Es par piespēlēm runāju. Arī šī raksta virsrakstā teikts "piespēles", lai gan tas neatbilst ne pēc būtības, ne arī tā, kā to sauc paši amerikāņi un kanādieši- assist.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-06 10:42, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Par to es neko neteicu. Es par piespēlēm runāju. Arī šī raksta virsrakstā teikts "piespēles", lai gan tas neatbilst ne pēc būtības, ne arī tā, kā to sauc paši amerikāņi un kanādieši- assist.
Es ar to pašu saku... piespēles te grūti saskatīt. Palīdzēšanas gūt vārtus.

     [+] [-]

, 2013-11-06 10:43, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Par to es neko neteicu. Es par piespēlēm runāju. Arī šī raksta virsrakstā teikts "piespēles", lai gan tas neatbilst ne pēc būtības, ne arī tā, kā to sauc paši amerikāņi un kanādieši- assist.
Vispaar piekriitu par sho hokeja terminu.

Guva 2 vartus un lidzdarbojas vēl 2 vaartu guvumos. No sakuma butu gruti pierast, bet ar laiku aizietu.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-06 10:45, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Par to es neko neteicu. Es par piespēlēm runāju. Arī šī raksta virsrakstā teikts "piespēles", lai gan tas neatbilst ne pēc būtības, ne arī tā, kā to sauc paši amerikāņi un kanādieši- assist.
Bet tehniski to tik un tā pārbauda kā piespēles. Vienalga cik apzinātas vai neapzinātas. Piemēram, "līdzdarboties" vārtu guvumā var arī, aizsedzot vārtusargam skatu, bet, ja nepieskāries ripai, tad punktu nav. Tā ka pareizi tomēr ir "piespēles".

  +2 [+] [-]

, 2013-11-06 10:49, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Mjā, līdz kam ir degradēts jēdziens "piespēle". Amerikāņi vismaz to sauc precīzāk- assist. Vārds "līdzdalība" ir daudz precīzāk, jo Girgensona līdzdalību abos golos nekā vairāk kā par līdzdalību nevar nosaukt. No piespēles tur nav ne smakas.
Nu, bet piespēle paliek piespēle. Ja Tu esi viens no diviem, kas pieskaras ripai un nākamais iemet vārtus, tātad esi bijis rezultatīvs. Un kāda starpība vai izsit ripu, vai smuki iedot uz tālu zilo līniju - ieguldījums ir tāds pats.

Neredzu vispār jēgu te cepties. Malacis, Girgensons.

     [+] [-]

, 2013-11-06 10:50, pirms 11 gadiem
Ziile rakstīja: Es ar to pašu saku... piespēles te grūti saskatīt. Palīdzēšanas gūt vārtus.
Un kā tu nosauktu, piemēram, vārtu guvumu, ja pretinieks iemet savos vārtos un Tev ieskaita piespēli? Čaļi, piespēle paliek piespēle. Tev vispār nav ko diskutēt.

Citreiz grūtāk ir izsists ripu, nekā iedot kādam viens uz vienu piespēli.

     [+] [-]

, 2013-11-06 10:51, pirms 11 gadiem
aigarstarvids rakstīja: Ja verigak neieskatas liekas ka Sharks trenne Tambijevs

     [+] [-]

, 2013-11-06 10:58, pirms 11 gadiem
yoPCix rakstīja: Bet tehniski to tik un tā pārbauda kā piespēles. Vienalga cik apzinātas vai neapzinātas. Piemēram, "līdzdarboties" vārtu guvumā var arī, aizsedzot vārtusargam skatu, bet, ja nepieskāries ripai, tad punktu nav. Tā ka pareizi tomēr ir "piespēles".
Šeit tu kļūdies vai nezini. NHL var dot assist arī, ja tu aizsedz skatu, traucē vārtsargam (ripai nepieskaries).
Tāpat bieži ir gadījumi, kad otrā piespēle ir metiens pa vārtiem, kur atsisto kāds savāc, iedod pasu un tiek gūti vārti.
Vai tad tās ir piespēles?

     [+] [-]

, 2013-11-06 11:02, pirms 11 gadiem
No NHL noteikumiem:

78.3 Crediting Assists - When a player scores a goal, an “assist” shall be credited to the player or players taking part in the play immediately preceding the goal, but no more than two assists can be given on any goal. Each “assist” shall count one point in the player’s record. Only one point can be credited to any one player on a goal.

avots: Official Rules - Rule 78: Goals - NHL.com - Rules

Nekas nav teikts par pieskaršanos ripai, piespēlēšanu. Tikai par līdzdalību.

     [+] [-]

, 2013-11-06 11:35, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: No NHL noteikumiem:

78.3 Crediting Assists - When a player scores a goal, an “assist” shall be credited to the player or players taking part in the play immediately preceding the goal, but no more than two assists can be given on any goal. Each “assist” shall count one point in the player’s record. Only one point can be credited to any one player on a goal.

avots: Official Rules - Rule 78: Goals - NHL.com - Rules

Nekas nav teikts par pieskaršanos ripai, piespēlēšanu. Tikai par līdzdalību.
Paldies, šo nezināju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-06 12:16, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: No NHL noteikumiem:

78.3 Crediting Assists - When a player scores a goal, an “assist” shall be credited to the player or players taking part in the play immediately preceding the goal, but no more than two assists can be given on any goal. Each “assist” shall count one point in the player’s record. Only one point can be credited to any one player on a goal.

avots: Official Rules - Rule 78: Goals - NHL.com - Rules

Nekas nav teikts par pieskaršanos ripai, piespēlēšanu. Tikai par līdzdalību.
Nu ko Tu **** Ir noteikumi, un ir interpretācija jeb tas, kā tie darbojas realitātē.
Official Rules - Rule 33: Official Scorer -... Un kas tas tāds?
An assist is awarded to the player or players (maximum two) who touches the puck prior to the goal scorer, provided no defender plays or possesses the puck in between.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-06 12:22, pirms 11 gadiem
marko_polo rakstīja: Un kā tu nosauktu, piemēram, vārtu guvumu, ja pretinieks iemet savos vārtos un Tev ieskaita piespēli?
Ja pretinieks iemet savos vārtos, kādam pie tam ieskaita arī golu.

     [+] [-]

, 2013-11-06 12:23, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Tāpat bieži ir gadījumi, kad otrā piespēle ir metiens pa vārtiem, kur atsisto kāds savāc, iedod pasu un tiek gūti vārti.
Vai tad tās ir piespēles?
Bieži arī pirmā piespēle ir metiens, kad atlēkušo kāds savāc un uzreiz gūst vārtus.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-06 13:08, pirms 11 gadiem
Tas, ko šajos video vislabāk var redzēt, ka vorotčikam ir pārāk līkas kājas- visi goli kājstarpē! Un Girgensons vienmēr ir pirmais, kurš ierauga vārtu guvumu un apsveic metēju!

  +3 [+] [-]

, 2013-11-06 15:17, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Vispaar piekriitu par sho hokeja terminu.

Guva 2 vartus un lidzdarbojas vēl 2 vaartu guvumos. No sakuma butu gruti pierast, bet ar laiku aizietu.
Ak dievs, gadiem šāda sistēma ir bijusi hokejā un cik spēlētāji šādā un vēl tizlākā (nesaistītākā) veidā ir guvuši kaudzēm punktus... Tad kad Z arī tiek pie šādiem lētajiem punktiem, tad Latvijā sāks pārskatīt visu hokeja terminoloģiju. Biš muļķīgi. Ok nenogāza nekādus kalnus šovakar Zemgus, bet prieks, ka arī viņam uzspīd veiksme, jo to viņš ir nopelnījis ar aktīvu darbību, turklāt izlaižot tikai vienu spēli pēc tam, kad nācās sašūt seju, atšķirībā no viena cita latvieša okeāna tajā pusē, kuram potītei tagad jāiziet pilna rehabilitācija pussezonas garumā... Pagaidām Z ir vadībā ar 5:0 pret Andrīti punktos!

     [+] [-]

, 2013-11-06 15:36, pirms 11 gadiem
Ziile rakstīja: Kas tās par piespēlēm, ko pat nevar normāli ieraudzīt? Bet šobrīd galvenais, lai tiek vairāk spēlēt, labi, ka ir 1+4 šobrīd
Nu Tu dod. Pirmajā epizodē ok - pretiniekam izsista ripa, kura varbūt ar veiksmes palīdzību nonāca tieši pie komandas biedra, bet otrā epizode - uzvarēts iemetiens... kur nu vēl pārliecinošāk?

     [+] [-]

, 2013-11-06 15:46, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Šeit tu kļūdies vai nezini. NHL var dot assist arī, ja tu aizsedz skatu, traucē vārtsargam (ripai nepieskaries).
Tāpat bieži ir gadījumi, kad otrā piespēle ir metiens pa vārtiem, kur atsisto kāds savāc, iedod pasu un tiek gūti vārti.
Vai tad tās ir piespēles?
Pareizi. KHL un NHL hokejā acīmredzot ir pilnīgi dažādi traktējumi. KHL ir piespēles, jo tās IR piespēles, nevis asistēšana (kas, kā Tu sacīji, var ietvert plašāku darbību loku nekā tikai piespēles: atvairītu metienu, vārtsarga redzamības aizsegšanu utt.), kamēr NHL ir spēkā krietni plašāku nozīmi ietverošā "assist". Tātad viss kārtībā - Latvijā mums ir piespēles, amerikā ir "assist". Kāda problēma? Vai tad kāds Girgensonam ņem šeit punktus nost par to, ka nebija piespēles? Tieši otrādāk - virsrakstā pat uzraksta, ka bija piespēle (un piespēle ir viens no elementiem, ko sauc par "assist"), kas ir saprotami vietējam lasītājam.
Mierīgāk, mierīgāk - tie visi ir dzīves sīkumi.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-06 17:51, pirms 11 gadiem
LeBrons#6 rakstīja: Ziginieka vienīgais talants ir atrasties uz laukuma kad kāds cits gūst vārtus un cerēt, ka arī šamam iedos pasu.
tavs vienīgais talants ir atrasties sportacentrā.com un hokeja sadaļās vienmēr izcelties ar pretēju viedokli nekā vairākumam, kas pārsvarā ir negatīvs un bez nekāda pamatojuma.. pofig vai tas ir par Girgensonu, vai par Daugaviņu, vai RD, vai hokeja infrastruktūras attīstīšanu Āfrikas valstīs priekš āfrikāņu bērniem. Tak vienkārši dīvainis tu esi kaut kāds.

     [+] [-]

, 2013-11-06 19:22, pirms 11 gadiem
Martini12 rakstīja: tavs vienīgais talants ir atrasties sportacentrā.com un hokeja sadaļās vienmēr izcelties ar pretēju viedokli nekā vairākumam, kas pārsvarā ir negatīvs un bez nekāda pamatojuma.. pofig vai tas ir par Girgensonu, vai par Daugaviņu, vai RD, vai hokeja infrastruktūras attīstīšanu Āfrikas valstīs priekš āfrikāņu bērniem. Tak vienkārši dīvainis tu esi kaut kāds.
Vai saprātīgāk nav nospiest ignore un viss?
1 2 36 komentāri