Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Merzļikins pret Bļugera "Penguins" debitēs Nacionālajā hokeja līgā

Rolands Eliņš

Merzļikins pret Bļugera "Penguins" debitēs Nacionālajā hokeja līgā
Elvis Merzļikins. Foto Columbus Blue Jackets

Šonakt 2:00 spēles sāksies trim latviešu hokejistiem NHL. Zemgus Girgensons un Bufalo „Sabres” uzņems Ņūdžersijas „Devils”, kamēr Kolumbusas „Blue Jackets” spēkosies ar Teodora Bļugera pārstāvēto „Penguins”. Stundu pirms mača galvenais treneris Džons Tortorella apstiprināja, ka spēli vārtos sāks Elvis Merzļikins, kuram tā būs debija Nacionālajā hokeja līgā.

Vakardien „Blue Jackets” vārtos stājās soms Jonass Korpisalo, kurš pret Toronto atvairīja 25 metienus no 29 un kopā ar komandu pieredzēja zaudējumu 1:4. Elvis Merzļikins palika rezervē, taču treneri ir nolēmuši šajās spēlēs rotēt vārtsargu un dot iespēju arī Latvijas pirmajam numuram. Merzļikins savu iespēju debitēt NHL gaidījis krietnu laiku, turklāt viņš izvēlējās neiet ceļu pa Ziemeļamerikas zemākajām līgām, bet gan spēlēt augstā līmenī Šveicē un doties uz NHL pa taisno no turienes. Pirmssezonas pārbaudes spēlēs Elvim neizdevās tikt pie uzvaras, turklāt jārēķinās arī ar to, ka „Blue Jackets” šosezon netiek pieskaitīta pie „play-off” kandidātēm.

Šosezon „Blue Jackets” ar abiem vārtsargiem rēķinās kā spēlētājiem, kuri sezonas garumā dalīs vietu vārtos, un šāds plāns tika apstiprināts jau pavasarī, kad tika noslēgts pirmais līgums ar Merzļikinu. Kluba vadība vasarā plānus nemainīja un jaunu vārtsargu brīvo aģentu vidū nemeklēja.

„Zināt to, ka klubs nevienu citu vārtsargu nepiesaistīja, tas liek justies ļoti labi,” Kolumbusas medijiem teica Korpisalo. „Tas parāda, ka klubs uzticas gan man, gan Elvim. Protams, mums šī uzticība jāattaisno un jāparāda, ka viņi nekļūdījās.”

Kolumbusas galvenais treneris Džons Tortorella neslēpj, ka situācija viņam ir unikāla: „Skaidrs, ka parasti komandā ir viens pirmais numurs. Mums nav. Mums ir tāda situācija, ka Korpisalo ir nospēlējis dažas ļoti labas spēles NHL, taču ne īpaši daudz, un mums ir arī jaunais puisis uzreiz aiz viņa. Komandā nav vārtsarga ar īstu NHL pamatvārtsarga pieredzi, taču tā tagad ir daļa no mūsu komandas situācijas.”

Merzļikins debiju NHL piedzīvos pret Teodoru Bļugeru un „Penguins” superzvaigznēm. Pitsburga sezonu sāka neveiksmīgi, zaudējot Bufalo ar 1:3, taču šī spēle tāpat bija īpaša Bļugeram, kurš pirmoreiz NHL sezonu sācis lielajā komandā.

„Protams, ka ir nedaudz citādi, kad sāku sezonu kopā ar komandu,” sacīja Bļugers. „Ļoti labi, ka uzreiz pēc treniņnometnes varu piedalīties NHL mačos. Man tāpēc būs vairāk iespēju pierādīt sevi.”

Pirmajā spēlē pret Bufalo Bļugers nespēlēja daudz un uzvarēja septiņos no 13 iemetieniem, par ko pats gan nebija apmierināts: „Uzvarēju ap 50% iemetienu. Nav īpaši lieliski. Pāris reizes sanāca uzvarēt vairākos pēc kārtas, bet tad atkal vairākos pēc kārtas zaudēju.” Jāpiemin, ka Bļugeram iemetienos visvairāk pretim stājās Bufalo zvaigzne Džeks Aikels, pret kuru viņam palika 3-3 bilance.

„Viņa darba ētika ir neticama,” par Bļugeru izteicās Girgensons. „Viņš ir kārtīgs darbavīrs un lielisks spēlētājs. Bļugers ļoti labi spēlē aizsardzībā, labi darbojas iemetienos un aizsardzībā. Viņš ir laba līmeņa vispusējs spēlētājs.” Savukārt „Penguins” galvenais treneris Maiks Salivans norādīja, ka cenšas izmantot Bļugera tā, lai radītu maksimāli pozitīvu efektu komandai: „Bļugera maiņu centos sūtīt laukumā pret pretinieku pirmo maiņu. Viņiem arī sanāca iet laukumā tad, kad iemetiens ir mūsu zonā, kas nostāda viņus neparocīgā pozīcijā, taču tāda nu ir loma, ko šiem puišiem jāuzņemas komandas labā.”

Girgensons un „Sabres” savu otro sezonas spēli arī sāks 2:00 pēc Latvijas. Viņiem tā būs pirmā spēle savā laukumā, un uzņemta tiks „Devils” vienība, kas vakar pamanījās izlaist no rokām pārsvaru 4:0 pret „Jets”. Ņūdžersijas komandā ar vārtu guvumu debitēja Ņikita Gusevs, pagājušās KHL sezonas rezultatīvākais spēlētājs, bet divus vārtus iemeta Bleiks Koulmens.

Girgensonam būs pamatīgi jāpacenšas, lai šonakt rastos tikpat laba iespēja gūt vārtus kā pret Pitsburgu, kad viņš mazākumā izrāvās viens pret vārtsargu, taču ripu vārtos tomēr neiedabūja. Girgensons jaunā galvenā trenera Ralfa Krīgera vadībā principā spēlēja kā iepriekš – ceturtajā maiņā un kā viens no galvenajiem mazākuma likvidētājiem.

NHL spēles šonakt

KomandasSākums
Sabres-Devils2:00
Panthers-Lightning2:00
Senators-Rangers2:00
Penguins-Blue Jackets2:00
Maple Leafs – Canadiens2:00
Capitals-Hurricanes2:00
Predators-Red Wings3:00
Blues-Stars3:00
Coyotes-Bruins4:00
Avalanche-Wild4:00
Ducks-Sharks5:00
Flames-Canucks5:00
Oilers-Kings5:00

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...
https://www.msn.com/en-us/sports/nh...
https://triblive.com/sports/teddy-b...

1 2 3 4 139 komentāri

  -2 [+] [-]

, 2019-10-05 14:53, pirms 5 gadiem
Jābūt jaudīgam mačam!

  -4 [+] [-]

, 2019-10-05 15:04, pirms 5 gadiem
Esmu pilniba parliecinats, ka shodien notiks Merzlikina debija. Jo pirmo speli izgaza tieshi vartusargs. Komanda pagaidam nav pirma numura, ta, ka gaidu Elvja debiju NHL. Un vel Teddijs, shonakt bus loti aktivs, jo zin Elvja vargas vietas.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-05 15:10, pirms 5 gadiem
Tedijam divi vārti
Elvim 35 atvairītie no 37

  +2 [+] [-]

, 2019-10-05 15:24, pirms 5 gadiem
erred rakstīja: Tedijam divi vārti
Elvim 35 atvairītie no 37
Butu skaisti

  -3 [+] [-]

, 2019-10-05 15:25, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Esmu pilniba parliecinats, ka shodien notiks Merzlikina debija. Jo pirmo speli izgaza tieshi vartusargs. Komanda pagaidam nav pirma numura, ta, ka gaidu Elvja debiju NHL. Un vel Teddijs, shonakt bus loti aktivs, jo zin Elvja vargas vietas.
Nu sāksim ar to, ka Korpisalo nav vainojams nevienā ielaistajā ripā. Jā, nepavilka, bet arī neizgāzās!

Blue Jackets mača preview tieši Korpisalo norādīts kā starta vārtsargs! Bet cerams, ka tomēr Elvim sanāks debitēt jau šonakt

  +2 [+] [-]

, 2019-10-05 15:36, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu sāksim ar to, ka Korpisalo nav vainojams nevienā ielaistajā ripā. Jā, nepavilka, bet arī neizgāzās!

Blue Jackets mača preview tieši Korpisalo norādīts kā starta vārtsargs! Bet cerams, ka tomēr Elvim sanāks debitēt jau šonakt
skaties te labāk, nekā NHL preview, ja gribi precīzi zināt, kas būs vārtos un vai tam ir apstiprinājums , gandrīz live režīmā tiek labota info un visas izmaiņas:
https://www.dailyfaceoff.com/starti...

  -1 [+] [-]

, 2019-10-05 15:49, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu sāksim ar to, ka Korpisalo nav vainojams nevienā ielaistajā ripā. Jā, nepavilka, bet arī neizgāzās!

Blue Jackets mača preview tieši Korpisalo norādīts kā starta vārtsargs! Bet cerams, ka tomēr Elvim sanāks debitēt jau šonakt
Pamatvartusargs nav zinams lidz speles sakumam. Bet vartusargiem citi raditaji neka uzbrucejiem vai aizsargiem. Labi vartusargi nem nenemamas ripas. Un starp citu, ja to nezini. No vartusarga sadarbibas ar aizsargiem ir atkarigs, lai nerastos shadi nenemamie momenti. Saku tev , ka aizsargs, kas profesionali nav spelejis, bet amatieru limeni gan. Aizsargs piesedz vienu malu, bet vartusargs pieskata ortu malu.

     [+] [-]

, 2019-10-05 15:54, pirms 5 gadiem
Ne jau Gudlevskis Dinamo bija slikts vartusargs. Nu bet ja vinam nebija sadarbibas ar aizsargiem , tad daudz ielaida. Gribas shovakar redzet ko Elvis spes. Un ir man loti lielas aizdomas, ka shodien saksies vina liela kerjera NHL

     [+] [-]

, 2019-10-05 16:21, pirms 5 gadiem
Lai Elvim izdodas!

     [+] [-]

, 2019-10-05 16:29, pirms 5 gadiem
alex_da_silva_817787708613488 rakstīja: Ne jau Gudlevskis Dinamo bija slikts vartusargs. Nu bet ja vinam nebija sadarbibas ar aizsargiem , tad daudz ielaida. Gribas shovakar redzet ko Elvis spes. Un ir man loti lielas aizdomas, ka shodien saksies vina liela kerjera NHL
Gudļeviskis augsta līmeņa hokejā IR SLIKTS VĀRTSARGS!

To pierāda viņa statistika AHL, KHL un izlašu mačos - no 2013. gada (ap 250 aizvadītās spēles), t.i., sešus gadus, viņš vidēji spēlē atvaira nedaudz virs 90% metienu un ielaiž ap 2.75 vārtiem vidēji spēlē. Tie nav rādītāji, kas raksturotu labu vārtsargu un nav jau arī tā, ka viņam visu laiku "aizsardzība slikta", kā par to murgoja gan AHL laikā, gan tagad.

Neatkarīgi no komandas, Gudļevskis spēlē vienā un tajā pašā līmenī. Tas arī ir vislabākais rādītājs.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-05 16:43, pirms 5 gadiem
Fullback rakstīja: Gudļeviskis augsta līmeņa hokejā IR SLIKTS VĀRTSARGS!

To pierāda viņa statistika AHL, KHL un izlašu mačos - no 2013. gada (ap 250 aizvadītās spēles), t.i., sešus gadus, viņš vidēji spēlē atvaira nedaudz virs 90% metienu un ielaiž ap 2.75 vārtiem vidēji spēlē. Tie nav rādītāji, kas raksturotu labu vārtsargu un nav jau arī tā, ka viņam visu laiku "aizsardzība slikta", kā par to murgoja gan AHL laikā, gan tagad.

Neatkarīgi no komandas, Gudļevskis spēlē vienā un tajā pašā līmenī. Tas arī ir vislabākais rādītājs.
Normāli rādītāji normālam vārtusargam, diemžēl pietrūkst stabilitātes tāpēc pārāk ilgi nenoturas vienā komandā.

Tavi secinājumi no iekopētās statistikas gan ir tīrākie murgi.

Apskaties, lūdzu, Irbes NHL statistiku un pasaki, ka viņš bija sliktāks vārtusargs par Gudļevski, jo procenti un vidējie ielaistie vārti ir mazāki:

89.9%, 2.83

     [+] [-]

, 2019-10-05 16:48, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Nu sāksim ar to, ka Korpisalo nav vainojams nevienā ielaistajā ripā. Jā, nepavilka, bet arī neizgāzās!

Blue Jackets mača preview tieši Korpisalo norādīts kā starta vārtsargs! Bet cerams, ka tomēr Elvim sanāks debitēt jau šonakt
Vārtsargs nav vainojams ielaistajos vārtos Izklausās pēc tipiskas politiķu muldēšanas. Ja viņš sēdētu pie rezervistiem, protams, ka nav vainīgs.

     [+] [-]

, 2019-10-05 16:57, pirms 5 gadiem
Didziz rakstīja: Normāli rādītāji normālam vārtusargam, diemžēl pietrūkst stabilitātes tāpēc pārāk ilgi nenoturas vienā komandā.

Tavi secinājumi no iekopētās statistikas gan ir tīrākie murgi.

Apskaties, lūdzu, Irbes NHL statistiku un pasaki, ka viņš bija sliktāks vārtusargs par Gudļevski, jo procenti un vidējie ielaistie vārti ir mazāki:

89.9%, 2.83
Nē, manu mazo draudziņ, murgus tiražē tu un tādi kā tu.

Piedāvāt salīdzināt ar Irbi var tikai cilvēks, kurš hokejā neko nejēdz, un zini kāpēc, tāpēc, ka hokejs ko spēlēja Irbes laikā un tas, ko spēlē pašlaik ir absolūti atšķirīgs.

Pierādījumus vēl gribi? Paskaties kādi karjeras cipari ir Edam Belfūram, kurš divas reizes dabūja Vezinu - pat 91% metienu nav atairījis. Gudļevska līmenis, ja?

Pašlaik, kopš 05./06. sezonas, kad hokeja noteikumi tika pamatīgi izmainīti, Vezinas balvu ieguvējiem KĀ MINIMUMS ir 92% atvairīto metienu un 2.20 vārti vidēji spēlē. Tikai Rīne un Vasiļevskis divās pēdējās sezonās ir vidēji ielaiduši vairāk vārtus, bet tāpat tas ir zem 2.40 vārtiem vidēji.

Spēles noteikumi ir mainījušies (kur var spēlēt vārtsargs, kā var veidot uzbrukumus, kas ir un kas nav 2 minūšu sods utt.), ir mainījies ekipējums, t.i., vienkārši palicis lielāks, ir uzlabojusies vārtsargu spēles tehnika.

Salīdzināt Irbi ar Gudļevski var tikai īpaši apdāvināti personāži asas "gudrības" lēkmes laikā.

Kāpēc nesalīdzini Makdeividu ar Grecki? Sanāks, ka pašlaik NHL vispār ir kaut kāds bērnudārzs, bet agrāk, jā, tad spēlēja... tik patiesībā viss būtu pilnīgi pretēji.

  -1 [+] [-]

, 2019-10-05 17:04, pirms 5 gadiem
Uz šo brīdi NHL "labs vārtsargs" (priekš grūtgalvīšiem - komandas pirmais numurs, kurš var pavilkt spēli, nevis ir velkams pats) ir tāds, kas ķer virs 91.0% ripas, vidēji ielaižot mazāk kā 2.50 golus spēlē.
KHL tie cipari ir vēl iespaidīgāki - virs 92% un ap 2.0 vārti vidēji spēlē.

Tās nav nekādas fantāzijas, bet gan pēdējo sezonu abu līgu labāko (TOP-10~20) vārtsargu rādītāji.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-05 17:11, pirms 5 gadiem
Fullback rakstīja: Uz šo brīdi NHL "labs vārtsargs" (priekš grūtgalvīšiem - komandas pirmais numurs, kurš var pavilkt spēli, nevis ir velkams pats) ir tāds, kas ķer virs 91.0% ripas, vidēji ielaižot mazāk kā 2.50 golus spēlē.
KHL tie cipari ir vēl iespaidīgāki - virs 92% un ap 2.0 vārti vidēji spēlē.

Tās nav nekādas fantāzijas, bet gan pēdējo sezonu abu līgu labāko (TOP-10~20) vārtsargu rādītāji.
Sadod viņiem visiem riktīgi, taisnība ir ar Tevi!!

     [+] [-]

, 2019-10-05 17:26, pirms 5 gadiem
neputns rakstīja: Sadod viņiem visiem riktīgi, taisnība ir ar Tevi!!
vienā gan nepiekrītu, ka Gudļevskis ir slikts vārtsargs...
normāls 2 numurs jebkurā TOP līgā(izņemot NHL) , kurš vajadzības gadījumā(traumu, nevelk pirmais) var uzņemties arī pirmā numura lomu...
savukārt , izlases sakarā ieteiktu paskatīties iepriekšējos divus čempjus, kas aiz Merzļikina bija otrais vārtos un cik/kā spēlēja...
tagad ļoti iespējams, ka "caurums" Gudis vairs nebūs PČ un būs interesanti paskatīties, kas pavasarī notiks. Ceru, ka tā laime pienāks, par ko daudzi runā heitojot Gudi un mums izlasē , beidzot nebūs neviena "cauruma"...

  -1 [+] [-]

, 2019-10-05 17:49, pirms 5 gadiem
Fullback rakstīja: Nē, manu mazo draudziņ, murgus tiražē tu un tādi kā tu.

Piedāvāt salīdzināt ar Irbi var tikai cilvēks, kurš hokejā neko nejēdz, un zini kāpēc, tāpēc, ka hokejs ko spēlēja Irbes laikā un tas, ko spēlē pašlaik ir absolūti atšķirīgs.

Pierādījumus vēl gribi? Paskaties kādi karjeras cipari ir Edam Belfūram, kurš divas reizes dabūja Vezinu - pat 91% metienu nav atairījis. Gudļevska līmenis, ja?

Pašlaik, kopš 05./06. sezonas, kad hokeja noteikumi tika pamatīgi izmainīti, Vezinas balvu ieguvējiem KĀ MINIMUMS ir 92% atvairīto metienu un 2.20 vārti vidēji spēlē. Tikai Rīne un Vasiļevskis divās pēdējās sezonās ir vidēji ielaiduši vairāk vārtus, bet tāpat tas ir zem 2.40 vārtiem vidēji.

Spēles noteikumi ir mainījušies (kur var spēlēt vārtsargs, kā var veidot uzbrukumus, kas ir un kas nav 2 minūšu sods utt.), ir mainījies ekipējums, t.i., vienkārši palicis lielāks, ir uzlabojusies vārtsargu spēles tehnika.

Salīdzināt Irbi ar Gudļevski var tikai īpaši apdāvināti personāži asas "gudrības" lēkmes laikā.

Kāpēc nesalīdzini Makdeividu ar Grecki? Sanāks, ka pašlaik NHL vispār ir kaut kāds bērnudārzs, bet agrāk, jā, tad spēlēja... tik patiesībā viss būtu pilnīgi pretēji.
Arī Irbes laikā bija vārtusargi, kas spēlēja virs 92%, bet tas nenozīmē, ka Irbe automātiski bija sliktāks.

Uzrakstīji palagu, bet galīgi ne par tēmu, jo ar Irbi nesalīdzināju, bet ar piemēru norādīju, ka vadīties pēc plikas statistikas ir muļķīgi kā tu to dari.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-05 18:50, pirms 5 gadiem
Didziz rakstīja: Arī Irbes laikā bija vārtusargi, kas spēlēja virs 92%, bet tas nenozīmē, ka Irbe automātiski bija sliktāks.

Uzrakstīji palagu, bet galīgi ne par tēmu, jo ar Irbi nesalīdzināju, bet ar piemēru norādīju, ka vadīties pēc plikas statistikas ir muļķīgi kā tu to dari.
Nesalīdzinātāj, nāksies tevi kā mazu aptaisījušos kaķēnu ar purnu peļķē mērcēt. Citāts no tava penterējuma:

"Apskaties, lūdzu, Irbes NHL statistiku un pasaki, ka viņš bija sliktāks vārtusargs par Gudļevski, jo procenti un vidējie ielaistie vārti ir mazāki"

Viens sliktāks/labāks par otru - kas tas ir, ja ne salīdzinājums?

Irbes laikā vārtsargi virs 92% bija tie, kas tagad ir vai tūdaļ būs visās iespējamajās Slavas zālēs. Ja gribam būt pavisam tieši - tas bija Dominiks Hašeks, kurš VIENĪGAIS spēja tādā līmenī spēlēt gadu no gada, Pārējiem bija problēmas pat 92% sasniegt (itkā sīkums, bet desmitgades griezumā - liela atšķirība). Savukārt citās sezonās Vezinas saņēma vārtsargi, kas pat 91% metienu nebija atvairījuši.

Tā kā tev patīk cipari, tad vēl viena tāda interesanta lieta - Patrika Ruā NHL karjeras vidējie rādītāji ir tādi, ka tagad viņu pat ar tādu caurkrituši minorlīgu spēlētāju kā Gudļevski salīdzinot, viņš izskatīsies pavisam bēdīgi.

Muļķīgas ir divas lietas, pirmkārt, nesaprotot kontekstu mēģināt manipulēt ar datiem un, otrkārt, izdomāt visādas atrunas par to, ka statistika melo, ka aizsardzība nepalīdz utt. Gudļevskis SEŠUS GADUS, četrās dažādās komandās (2 AHL, 1 KHL un 1 izlasē) uzrāda ļoti viduvējus ciparus. Tas ir kas? Visi ir pret Gudļevski? Vai, tomēr, tas arī ir viņa līmenis, t.i., līmenis, kas TOP līgās viņam neļauj būt par pirmo numuru un arī par labu dublieri nez vai.

     [+] [-]

, 2019-10-05 18:57, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: vienā gan nepiekrītu, ka Gudļevskis ir slikts vārtsargs...
normāls 2 numurs jebkurā TOP līgā(izņemot NHL) , kurš vajadzības gadījumā(traumu, nevelk pirmais) var uzņemties arī pirmā numura lomu...
savukārt , izlases sakarā ieteiktu paskatīties iepriekšējos divus čempjus, kas aiz Merzļikina bija otrais vārtos un cik/kā spēlēja...
tagad ļoti iespējams, ka "caurums" Gudis vairs nebūs PČ un būs interesanti paskatīties, kas pavasarī notiks. Ceru, ka tā laime pienāks, par ko daudzi runā heitojot Gudi un mums izlasē , beidzot nebūs neviena "cauruma"...
Būt otrajam numuram īstermiņā, pāris spēlēm, jā, būt otrajam numuram, kuram ir jānospēlē 25% sezonas - tikai ļoti stiprās komandās.

Izlases kontekstā - pats labi zini, ka Gudļevskis, pie labākā izkārtojuma, nav otrais un, manuprāt, arī trešais numurs nav (Merzļikins-Kalniņš-Punnenovs ir pirmie trīs un tad var būt jebkurš no kvarteta trio Kivlenieks-Gudļevskis-Mitens).
Ir brīži, kad viņš spēlē labi, tāpēc viņš noder atsevišķās spēlēs, taču viss turnīrs ar viņu vārtos ir ļoti liels izaicinājums.

  -2 [+] [-]

, 2019-10-05 19:45, pirms 5 gadiem
Fullback rakstīja: Nesalīdzinātāj, nāksies tevi kā mazu aptaisījušos kaķēnu ar purnu peļķē mērcēt. Citāts no tava penterējuma:

"Apskaties, lūdzu, Irbes NHL statistiku un pasaki, ka viņš bija sliktāks vārtusargs par Gudļevski, jo procenti un vidējie ielaistie vārti ir mazāki"

Viens sliktāks/labāks par otru - kas tas ir, ja ne salīdzinājums?

Irbes laikā vārtsargi virs 92% bija tie, kas tagad ir vai tūdaļ būs visās iespējamajās Slavas zālēs. Ja gribam būt pavisam tieši - tas bija Dominiks Hašeks, kurš VIENĪGAIS spēja tādā līmenī spēlēt gadu no gada, Pārējiem bija problēmas pat 92% sasniegt (itkā sīkums, bet desmitgades griezumā - liela atšķirība). Savukārt citās sezonās Vezinas saņēma vārtsargi, kas pat 91% metienu nebija atvairījuši.

Tā kā tev patīk cipari, tad vēl viena tāda interesanta lieta - Patrika Ruā NHL karjeras vidējie rādītāji ir tādi, ka tagad viņu pat ar tādu caurkrituši minorlīgu spēlētāju kā Gudļevski salīdzinot, viņš izskatīsies pavisam bēdīgi.

Muļķīgas ir divas lietas, pirmkārt, nesaprotot kontekstu mēģināt manipulēt ar datiem un, otrkārt, izdomāt visādas atrunas par to, ka statistika melo, ka aizsardzība nepalīdz utt. Gudļevskis SEŠUS GADUS, četrās dažādās komandās (2 AHL, 1 KHL un 1 izlasē) uzrāda ļoti viduvējus ciparus. Tas ir kas? Visi ir pret Gudļevski? Vai, tomēr, tas arī ir viņa līmenis, t.i., līmenis, kas TOP līgās viņam neļauj būt par pirmo numuru un arī par labu dublieri nez vai.
Lūdzu, nejauc "ciparus" ar "skaitļiem", ļoti kaitinoši, kad cilvēki neatšķir un lieto nepareizi.

"Muļķīgas ir divas lietas, pirmkārt, nesaprotot kontekstu mēģināt manipulēt ar datiem"

Tieši tā, salikt kopā izlases, AHL un KHL statistiku un tikai pēc tās vadoties teikt, ka Gudļevskis ir slikts vārtusargs ir manipulēšana ar datiem.

Pēc AHL un izlases Gudļevskis tika pie iespējas nonākt NHL, tātad statistika šajā gadījumā ir diezgan maznozīmīga.

Nenostiprināšanās NHL parāda, ka Gudļevskis nav NHL līmeņa vārtusargs, bet izkrišana no Dinamo - te īsti skaidrības man nav, jo pārējo Dinamo vārtusargu sniegums izskatās krietni vēl sliktāks.

Bet tā domāju vidējs KHL līmeņa vārtusargs viņš ir.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-05 20:03, pirms 5 gadiem
Didziz rakstīja: Lūdzu, nejauc "ciparus" ar "skaitļiem", ļoti kaitinoši, kad cilvēki neatšķir un lieto nepareizi.

"Muļķīgas ir divas lietas, pirmkārt, nesaprotot kontekstu mēģināt manipulēt ar datiem"

Tieši tā, salikt kopā izlases, AHL un KHL statistiku un tikai pēc tās vadoties teikt, ka Gudļevskis ir slikts vārtusargs ir manipulēšana ar datiem.

Pēc AHL un izlases Gudļevskis tika pie iespējas nonākt NHL, tātad statistika šajā gadījumā ir diezgan maznozīmīga.

Nenostiprināšanās NHL parāda, ka Gudļevskis nav NHL līmeņa vārtusargs, bet izkrišana no Dinamo - te īsti skaidrības man nav, jo pārējo Dinamo vārtusargu sniegums izskatās krietni vēl sliktāks.

Bet tā domāju vidējs KHL līmeņa vārtusargs viņš ir.
Jā, pie*isties pie ciparu un skaitļu lietojuma šajā gadījumā ir tik būtiski, ka vispār maina visu!

KONTEKSTS - ja vārtsargs AHL, KHL un izlasē spēlē teju ar vienādiem rādītājiem (ja netici, vari sarēķināt, AHL un KHL rādītāji ir tuvu identiskiem), tad tos VAR un VAJAG apvienot, jo tie parāda TENDENCI.

Gudļevskim iespējas nonākt NHL nebija NEKAD, ja runāsim godīgi. Viņš tika izsaukts uz NHL, jo traumās bija iedzīvojušies pamatsastāva ripu ķērāji un arī - viņš nebija pirmā TBL komandas izvēle. Arī ilgtermiņā viņam priekšā bija Vasiļevskis.

Tieši tāpēc, ka viņš spēlēja viduvēji AHL, ko statistika UZSKATĀMI parāda, viņš netika pie teikšanas NHL. Uzreiz paredzot nākamās muļķības - nē, Aizermans un kas tur vēl tolaik bija Tampā, neskatījās statistiku un nevilka ar pirkstu "O, šis labs!" Viņi redzēja SPĒLI, bet statistika to tikai koncentrētā un rezumējošā veidā parāda.

Dinamo viņu atlaida, jo viņš nav vārtsargs, kurš vilks spēli, bet, lai paņemtu tādu, kurš vilks, vajag naudu. Cita lieta, ka RD ir lohi, kuri vispirms par pirmo numuru paņem viduvējo Gudļevski, bet pēc tam kā glābēju pasauc nespēlējušo un norietošo Salāku. Taču tās ir RD menedžmenta problēmas, kas nekā neietekmē Gudļevski.

KHL ir ļoti dažādi vārtsargi, tas pats Tretjaks-juniors arī skaitās KHL vārtsargs. Kā labas komandas laba vārtsarga dublieris - varbūt, pagājušsezon labi sildīja beņķi aiz Biļalova.

  -2 [+] [-]

, 2019-10-05 20:27, pirms 5 gadiem
Fullback rakstīja: Jā, pie*isties pie ciparu un skaitļu lietojuma šajā gadījumā ir tik būtiski, ka vispār maina visu!

KONTEKSTS - ja vārtsargs AHL, KHL un izlasē spēlē teju ar vienādiem rādītājiem (ja netici, vari sarēķināt, AHL un KHL rādītāji ir tuvu identiskiem), tad tos VAR un VAJAG apvienot, jo tie parāda TENDENCI.

Gudļevskim iespējas nonākt NHL nebija NEKAD, ja runāsim godīgi. Viņš tika izsaukts uz NHL, jo traumās bija iedzīvojušies pamatsastāva ripu ķērāji un arī - viņš nebija pirmā TBL komandas izvēle. Arī ilgtermiņā viņam priekšā bija Vasiļevskis.

Tieši tāpēc, ka viņš spēlēja viduvēji AHL, ko statistika UZSKATĀMI parāda, viņš netika pie teikšanas NHL. Uzreiz paredzot nākamās muļķības - nē, Aizermans un kas tur vēl tolaik bija Tampā, neskatījās statistiku un nevilka ar pirkstu "O, šis labs!" Viņi redzēja SPĒLI, bet statistika to tikai koncentrētā un rezumējošā veidā parāda.

Dinamo viņu atlaida, jo viņš nav vārtsargs, kurš vilks spēli, bet, lai paņemtu tādu, kurš vilks, vajag naudu. Cita lieta, ka RD ir lohi, kuri vispirms par pirmo numuru paņem viduvējo Gudļevski, bet pēc tam kā glābēju pasauc nespēlējušo un norietošo Salāku. Taču tās ir RD menedžmenta problēmas, kas nekā neietekmē Gudļevski.

KHL ir ļoti dažādi vārtsargi, tas pats Tretjaks-juniors arī skaitās KHL vārtsargs. Kā labas komandas laba vārtsarga dublieris - varbūt, pagājušsezon labi sildīja beņķi aiz Biļalova.
Nevar vilkt kopā, jo ir dažādi spēles stili šajās līgās, utt.
Tas pats, ko tu man stāstīji par Irbes piemēru tikai šoreiz attiecināms uz tevi.

pat 10. vietas % KHL ir augstāks nekā AHL pirmajai vietai.

90% AHL ir krietni labāk nekā 90% KHL.

Kas gan noved pie jautājuma kāpēc KHL šis procents nav uzlabojies, lai gan pēc nokļūšanas NHL treniņos un pāris reizes uzspēlējot šķiet nav bijis redzams progress Gudļevska sniegumā.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-05 20:35, pirms 5 gadiem
Didziz rakstīja: Nevar vilkt kopā, jo ir dažādi spēles stili šajās līgās, utt.
Tas pats, ko tu man stāstīji par Irbes piemēru tikai šoreiz attiecināms uz tevi.

pat 10. vietas % KHL ir augstāks nekā AHL pirmajai vietai.

90% AHL ir krietni labāk nekā 90% KHL.

Kas gan noved pie jautājuma kāpēc KHL šis procents nav uzlabojies, lai gan pēc nokļūšanas NHL treniņos un pāris reizes uzspēlējot šķiet nav bijis redzams progress Gudļevska sniegumā.
Mēs runājam par šiem datiem kā TENDENCĒM, nevis salīdzinām to absolūtās vērtībās.

Ja tomēr gribas salīdzināt absolūtos skaitļus, tad tu pats tikko pateici, ka Gudļevska karjera slīd aizvien dziļākā pakaļā, kas, atgādināšu (bet necitēšu), ir pretrunā ar to, ko sludināji sarakstes sākumā.

  -2 [+] [-]

, 2019-10-05 22:50, pirms 5 gadiem
Cikos uzzinās kas stāv kastē? Ceru ka ne Elviss jo būs sagrāve pret Pingviniem

  -2 [+] [-]

, 2019-10-05 22:51, pirms 5 gadiem
Da ar Elvi Dinamo vārtos tāpat būtu zāģis pēc zaģa

  -2 [+] [-]

, 2019-10-05 22:52, pirms 5 gadiem
Doma sekojoša ka GK nav vienīgais glābējs.. Ja, uzbrucēji nemet iekšā nevar uzvarēt spēli

     [+] [-]

, 2019-10-05 23:24, pirms 5 gadiem
sebis rakstīja: Cikos uzzinās kas stāv kastē? Ceru ka ne Elviss jo būs sagrāve pret Pingviniem
Pēc stundas, šorīt Kolumbusai nebija rīta treniņš un treneris noteikti ar medijiem runājot pateiks kas būs vārtos.

     [+] [-]

, 2019-10-06 00:25, pirms 5 gadiem
Kads uzzināja? Ir vērts gaidīt?

     [+] [-]

, 2019-10-06 00:50, pirms 5 gadiem
salming18 rakstīja: Kads uzzināja? Ir vērts gaidīt?
Elvim debija šonakt!!! Woooho

     [+] [-]

, 2019-10-06 01:00, pirms 5 gadiem
CBJ twitteri ielika Korpisalo vartos. Tremeris teica, ka Elvis lol

     [+] [-]

, 2019-10-06 01:07, pirms 5 gadiem
Gara nakts šonakt ! 😎

     [+] [-]

, 2019-10-06 01:08, pirms 5 gadiem
Ble setanta sport nerāda.

     [+] [-]

, 2019-10-06 01:28, pirms 5 gadiem
kur lai skatās?

     [+] [-]

, 2019-10-06 01:36, pirms 5 gadiem

     [+] [-]

, 2019-10-06 01:37, pirms 5 gadiem
HD kvalitātes streams ir kādam pieejams?
1 2 3 4 139 komentāri