Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:138, Did:0, useCase: 3
Autors: Krišs Upenieks

Dukuri uz pjedestāla Kēnigszē, PK tituls diskvalifikācijas dēļ iet secen

Dukuri uz pjedestāla Kēnigszē, PK tituls diskvalifikācijas dēļ iet secen
Tomass Dukurs
Foto: Viesturs Lācis/bobslejs.lv

Vācijas pilsētā Kēnigszē šodien aizvadīts pēdējais Pasaules kausa skeletonā 8. posms. Martins Dukurs pēdējā posmā pirms olimpiskajām spēlēm ieguva otro vietu, bet Tomass ieguva trešo pozīciju. Martinam gan neizdevās iegūt kopvērtējuma zeltu, jo IBSF Martinam atņēma Sanktmoricā iegūtos 200 punktus.

Pasaules kausa pēdējā posmā Kēnigszē nestartē kopvērtējuma līderis Dienvidkorejas sportists Sunbins Juns, kurš šobrīd jau atrodas dzimtenē, kur gatavojas Phjončhanas olimpiskajām spēlēm. Tādā veidā Juns parādījis, ka Pasaules kausa kopvērtējuma tituls viņu neinteresē. Martinam Kēnigszē jāiegūst vismaz 13. vieta, kas ļaus garantēt devīto PK titulu pēc kārtas.

Dāmu sacensību laikā spēcīgi sniga, kā rezultātā organizatori pārcēla braucienus uz vēlāku laiku, pēc vīru startiem. Martinam Dukuram bija tikai 12. starta numurs, un šajā laikā nedaudz spēcīgāk sāka snigt. Martins bija otrs labākais startā, pret tā brīža līderi Akselu Jungku lielāko trases daļu esot vadībā, taču trases otrajā daļā latvietis sāka zaudēt pārsvaru un pēc pirmā brauciena bija dalītā pirmajā vietā - 51.05 sekundes.

Tomass Dukurs trasē devās ar devīto starta numuru un aizvadīja lielisku trases otro daļu, pēc pirmā brauciena uzrādot dalītu trešo labāko laiku ar krievu Ņikitu Tregubovu - tikai 12 sekundes simtdaļas aiz Martina un Jungka. Tikai vienu simtdaļu no pirmā četrinieka bija Kristofers Grothers, kas sola ļoti interesantu otro braucienu.

Īsi pirms otrā brauciena IBSF paziņoja, ka Martinam ir piešķirta diskvalifikācija Sanktmoricas posmā par neatbilstošām slidām. Šveicē Dukurs bija ieguvis trešo vietu un 200 punktus, kā rezultātā pēc šī IBSF lēmuma kļuva skaidrs, ka kopvērtējumā Martins vairs uzvarēt nevar, un par PK ieguvēju kļūst korejietis Sunbins Juns.

Tomass otrajā braucienā uzrādīja identisku starta laiku (4.71) un parādīja lielisku sniegumu trasē, piektajā vietā esošo Grotheru apsteidzot par iespaidīgām 27 sekundes simtdaļām, tādā veidā arī nopietni piesakoties uz medaļām. Tregubovs lielāko trases daļu biju priekšā Tomasam, bet Tomasa teicamā trases otrā daļa latvietim ļāva apsteigt krievu par divām simtdaļām un pēdējā PK posmā pirms olimpiādes iegūt medaļu!

Arī Martins startā uzrādīja tādu pašu laiku kā pirmajā braucienā (4.62). Trasē Martins brauca pa nedaudz citādākām trajektorijām kā Tomass, taču finišā bija ātrāks par 21 simtdaļu. Jungks uzrādīja fantastisku progresu startā (4.57), pēc tam trasē bija ļoti līdzīga cīņa, tomēr finišā Jungks par divām simtdaļām ātrāks.

PK skeletonā, 8. posms, Kēnigsze

VSportistsValsts1. brauciens2. brauciensLaiks
1.A.JungksVācija51.0550.561:41.61
2.M.DukursLatvija51.0550.58+0.02
3.T.DukursLatvija51.1750.67+0.23
4.Ņ.TregubovsKrievija51.1750.69+0.25
5.K.GrothersVācija51.1850.93+0.50
6.A.GasnersVācija51.2550.95+0.59
7.A.TretjakovsKrievija51.2750.95+0.61
8.M.GugenbergsAustrija51.7251.19+1.30

Sacensībās piedalījās 27 sportisti


, 2018-01-19 13:38, pirms 8 gadiem
Sunbins tikmēr lepnā Seulas restorānā ieēd garšīgi pagatavotu suni.
, 2018-01-19 13:39, pirms 8 gadiem
Cik smieklīgi bija, ka Rīmenis visu laiku stresoja, vai sacensības notiks. Tāpat šis Martinam būs pirmais no visiem viņa iegūtajiem PK, kura sezonā viņš nebija spēcīgākais skeletonists...
Slēpts komentārs: D-Mob
, 2018-01-19 13:54, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik smieklīgi bija, ka Rīmenis visu laiku stresoja, vai sacensības notiks. Tāpat šis Martinam būs pirmais no visiem viņa iegūtajiem PK, kura sezonā viņš nebija spēcīgākais skeletonists...
un vēl murgo,ka Japānai kā no Āzijas kontinenta vēl varot piešķirt wild card...

viņš taču ir totāls āpsis
, 2018-01-19 13:58, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik smieklīgi bija, ka Rīmenis visu laiku stresoja, vai sacensības notiks. Tāpat šis Martinam būs pirmais no visiem viņa iegūtajiem PK, kura sezonā viņš nebija spēcīgākais skeletonists...
Un ko viņam tagad darīt? Raudāt vai? Ar varu taču to korejieti neieliksi trasē!
, 2018-01-19 13:59, pirms 8 gadiem
D-Mob rakstīja: Nedomāju, ka žirī saulē, drīzāk brauc trasē cik vien var, kā Tretjakovs Sočos
Beidz, Tretjakovs kopā ar Zubkovu sālītās voblas ēda, un muti ar sālsūdeni skaloja, ne pa trasi mācījās braukt Sočos!
, 2018-01-19 14:00, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: un vēl murgo,ka Japānai kā no Āzijas kontinenta vēl varot piešķirt wild card...

viņš taču ir totāls āpsis
Nožēlojami, ka SC komentētāji (piemēram, Tu un Damokla Zobens) labāk pārzina OS kvalifikācijas noteikumus. Rīmenis laikam ar tiem nav nemaz iepazinies...
, 2018-01-19 14:01, pirms 8 gadiem
aizermans rakstīja: Un ko viņam tagad darīt? Raudāt vai? Ar varu taču to korejieti neieliksi trasē!
Neiespringt par iespējamo sacensību atcelšanu.
Slēpts komentārs: D-Mob
, 2018-01-19 14:07, pirms 8 gadiem
Šķiet, ka sen nav bijis, kad ir tik blīvi rezultāti - pirmais septītnieks 0,22 sekundēs. Brāļu dubultuzvara būs skaists sezonas noslēgums.

Ko tur TV runāja par iespējamo Martina diskvalifikāciju laikam Sanktmoricā (trešā vieta)?! Kaut kas neesot bijis ar slidām. Tā federācija taču ir pilnīgi jocīga! Ja lēmumu par DQ pieņems jau pēc šodienas starta, tad tas būs absolūts farss.

Pa to laiku Netlaus Eiropas kausa posmā Insbrukā šodien 8. vietā (tika aizvadīts tikai viens brauciens). Debitants, Elvis Veinbergs, kuram tikai janvāra sākumā palika 15 gadi, augstajā 14. vietā 33 sportistu konkurencē. Dāmām Tērauda 16., bet Zunte 17. (arī tikai viens brauciens ieskaitē).
, 2018-01-19 14:07, pirms 8 gadiem
ja Norvēģis paliks TOP 15 , Norvēģijas olimpiskā komiteja šim atļaus doties uz OS un pārstāvēt valsti.
Kādiem 5 skeletonistiem kā minimums šīs būs pēdējas PK sancensības skeletonā
, 2018-01-19 14:07, pirms 8 gadiem
aizermans rakstīja: Un ko viņam tagad darīt? Raudāt vai? Ar varu taču to korejieti neieliksi trasē!
Izlaist posmu .Lai korejietis vinnē PK .Tad viņš izvēlēsies pirmais , Un krāpties ar trasi nebūs iespējams ,jo Martins paņems vietu blakus
, 2018-01-19 14:09, pirms 8 gadiem
un Austriešiem tikai Gudiju vīru sacensības OS pārstāvēs , A.Auers nebūs OS
, 2018-01-19 14:10, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: ja Norvēģis paliks TOP 15 , Norvēģijas olimpiskā komiteja šim atļaus doties uz OS un pārstāvēt valsti.
Kādiem 5 skeletonistiem kā minimums šīs būs pēdējas PK sancensības skeletonā
bet izraēlis jau priecājas
https://twitter.com/IsraelSkeleton/...
, 2018-01-19 14:14, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Šķiet, ka sen nav bijis, kad ir tik blīvi rezultāti - pirmais septītnieks 0,22 sekundēs. Brāļu dubultuzvara būs skaists sezonas noslēgums.

Ko tur TV runāja par iespējamo Martina diskvalifikāciju laikam Sanktmoricā (trešā vieta)?! Kaut kas neesot bijis ar slidām. Tā federācija taču ir pilnīgi jocīga! Ja lēmumu par DQ pieņems jau pēc šodienas starta, tad tas būs absolūts farss.

Pa to laiku Netlaus Eiropas kausa posmā Insbrukā šodien 8. vietā (tika aizvadīts tikai viens brauciens). Debitants, Elvis Veinbergs, kuram tikai janvāra sākumā palika 15 gadi, augstajā 14. vietā 33 sportistu konkurencē. Dāmām Tērauda 16., bet Zunte 17. (arī tikai viens brauciens ieskaitē).
Arī dzirdēju, pa vēlu ieslēdzu biš... Ķip par to, ka pirms slidu pārbaudes sanācis pār gumiju pārbraukt?
, 2018-01-19 14:15, pirms 8 gadiem
SteveDavis rakstīja: Izlaist posmu .Lai korejietis vinnē PK .Tad viņš izvēlēsies pirmais , Un krāpties ar trasi nebūs iespējams ,jo Martins paņems vietu blakus
Rēcīgais..
, 2018-01-19 14:16, pirms 8 gadiem
Un Šveicietis Auderest nebūs OS , jo neizpildija Šveices normatīvus
, 2018-01-19 14:17, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: Un Šveicietis Auderest nebūs OS , jo neizpildija normatīvus
a kur par austrieti lasīji?
, 2018-01-19 14:17, pirms 8 gadiem
Te ir IBSF provizoriskais olimpiešu saraksts vīriešiem skeletonā:
ibsf.org

Šodien gan vajadzēja jau būt galējam sarakstam, bet vēl nav.
Ja pareizi saprotu, tad Itālija, Rumānija un arī Ukraina jau ir atteikušās no savas vietas. Japāņiem garantētas divas vietas. Bet vispār tā atlases sistēma ir absurda, jo, piemēram, sievietēm šveiciete Gilardoni rangā ir priekšā Krievijas, ASV un Nīderlandes otrajam numuram, taču viņai vieta uz olimpiādi nepienākas, jo nolikumā rakstīts, ka četrām valstīm jābūt divām vietām. Pat, ja tā otra sportiste rangā būtu, piemēram, tikai 40. pozīcijā. Tiesa, Gilardoni laikam tiks, jo (ja nekļūdos) attiekusies ir Beļģija, un nav zināms, vai brauks abas holandietes.
, 2018-01-19 14:17, pirms 8 gadiem
Dukuram paldies jāsaka korejietim par dāvanu,kura gan vēl jāiegūst...Pasaules kauss...
, 2018-01-19 14:19, pirms 8 gadiem
IBSF ir cirks, diskābeli par slidām iedot tik savlaicīgi.. Malači!
, 2018-01-19 14:20, pirms 8 gadiem
Ha ha ha ha ha.
, 2018-01-19 14:21, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: a kur par austrieti lasīji?
viņu federācijas mājaslapā
, 2018-01-19 14:22, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Te ir IBSF provizoriskais olimpiešu saraksts vīriešiem skeletonā:
ibsf.org

Šodien gan vajadzēja jau būt galējam sarakstam, bet vēl nav.
Ja pareizi saprotu, tad Itālija, Rumānija un arī Ukraina jau ir atteikušās no savas vietas. Japāņiem garantētas divas vietas. Bet vispār tā atlases sistēma ir absurda, jo, piemēram, sievietēm šveiciete Gilardoni rangā ir priekšā Krievijas, ASV un Nīderlandes otrajam numuram, taču viņai vieta uz olimpiādi nepienākas, jo nolikumā rakstīts, ka četrām valstīm jābūt divām vietām. Pat, ja tā otra sportiste rangā būtu, piemēram, tikai 40. pozīcijā. Tiesa, Gilardoni laikam tiks, jo (ja nekļūdos) attiekusies ir Beļģija, un nav zināms, vai brauks abas holandietes.
Gilardino būs
, 2018-01-19 14:22, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: Un Šveicietis Auderest nebūs OS , jo neizpildija Šveices normatīvus
Audersets jau oficiāli bija ārpus saraksta, jo nemaz netika pietiekami augstu rangā. Bet Auers gan bija kvalificējies kā Austrijas otrais numurs. Izskatās, ka uz olimpiādi, izmantojot atbrīvotās vietas, tiks arī francūzis, luksemburgietis, jamaikietis un varbūt pat īrs.
, 2018-01-19 14:22, pirms 8 gadiem
savlaiciigs leemums prieks par Martinu lai saapiigaak skeletons nav sports
, 2018-01-19 14:23, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: apsveicu ar uzvaru kopvērtējumā
nav uzvaras kopvērtējumā
, 2018-01-19 14:24, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Audersets jau oficiāli bija ārpus saraksta, jo nemaz netika pietiekami augstu rangā. Bet Auers gan bija kvalificējies kā Austrijas otrais numurs. Izskatās, ka uz olimpiādi, izmantojot atbrīvotās vietas, tiks arī francūzis, luksemburgietis, jamaikietis un varbūt pat īrs.
Eksotika.
, 2018-01-19 14:24, pirms 8 gadiem
Hm, izskatās, ka IBSF veic genocīdu pret latviešiem. Auklējas ar krieviem un Soču olimpiskajām medaļām, nedēļu pēc notikuma, nākamā posma braucienu starplaikā pieņem lēmumu par Martina DQ Sanktmoricas posmā!!!! Āksti.

Pērn nebija kaut kas līdzīgs ar Tomasa DQ? Arī nočakarējas nezcik dienas.
, 2018-01-19 14:25, pirms 8 gadiem
labāk jāsagaida oficiālais saraksts
https://en.wikipedia.org/wiki/Skele... TE RAKSTĪTS NORVĒĢI ATTEICĀS , BET PA YOUTUBE KANĀLU TEICA ,KA PĒC ŠĪM SACENSĪBĀM NORVĒĢI IZLEMS VAI SŪTĪS UZ VAI NĒ
, 2018-01-19 14:26, pirms 8 gadiem
Snakez rakstīja: nav uzvaras kopvērtējumā
Urā!
, 2018-01-19 14:26, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Hm, izskatās, ka IBSF veic genocīdu pret latviešiem. Auklējas ar krieviem un Soču olimpiskajām medaļām, nedēļu pēc notikuma, nākamā posma braucienu starplaikā pieņem lēmumu par Martina DQ Sanktmoricas posmā!!!! Āksti.

Pērn nebija kaut kas līdzīgs ar Tomasa DQ? Arī nočakarējas nezcik dienas.
Krievi normāli iepiķojuši, visiem tak patīk naudiņa!
, 2018-01-19 14:27, pirms 8 gadiem
D-Mob rakstīja: Krievi normāli iepiķojuši, visiem tak patīk naudiņa!
Krievi ir IBSF galvenais sponsors. Tas arī ir skaidrojums tam, kādēļ notiek auklēšanās ar krieviem.
, 2018-01-19 14:27, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: Gilardino būs
beļģiete vismaz savā IG raksta,ka ir tikusi..
, 2018-01-19 14:28, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Krievi ir IBSF galvenais sponsors. Tas arī ir skaidrojums tam, kādēļ notiek auklēšanās ar krieviem.
Nu ja, iepiķojuši vairāk nekā parasti par Dukura DSQ
, 2018-01-19 14:28, pirms 8 gadiem
Liekas ka korejietis to zināja, tāpēc nebrauca pēdējo posmu!
, 2018-01-19 14:28, pirms 8 gadiem
Alpaville rakstīja: Liekas ka korejietis to zināja, tāpēc nebrauca pēdējo posmu!
ne tak
, 2018-01-19 14:29, pirms 8 gadiem
Rimeniitis tik raud tagad tieshajaa translaacijaa cik visi negodiigi - es varu iedomaaties ko Dainiitis teiks, ka skoletona mafiju diskvalificeeja
, 2018-01-19 14:29, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: labāk jāsagaida oficiālais saraksts
https://en.wikipedia.org/wiki/Skele... TE RAKSTĪTS NORVĒĢI ATTEICĀS , BET PA YOUTUBE KANĀLU TEICA ,KA PĒC ŠĪM SACENSĪBĀM NORVĒĢI IZLEMS VAI SŪTĪS UZ VAI NĒ
Pēc nolikuma nacionālajām federācijām jau līdz 16. janvārim bija jāiesniedz savi lēmumi.
, 2018-01-19 14:30, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Pēc nolikuma nacionālajām federācijām jau līdz 16. janvārim bija jāiesniedz savi lēmumi.
nop,līdz šodienai
, 2018-01-19 14:32, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: nop,līdz šodienai
Jā, tiešām, tā ir raksīts mājaslapā. Nu tad arī šajā jautājumā tur ir haoss, jo galvenajā nolikumā minēts 16. janvāris.

olimpiyatkomitesi.org.tr
, 2018-01-19 14:33, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: beļģiete vismaz savā IG raksta,ka ir tikusi..
Jā un Šveiciete arī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-19 14:38, pirms 8 gadiem
ah Norvēģis apkrita faktiski
, 2018-01-19 14:43, pirms 8 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: dukuri šmaucas ar sliecēm bet vainīgi atkal krievi?
kāpēc šmaukties, ja pietika tikai ar finišu, lai uzvarētu kopvērtējumā ?
padomā ar savu aprobežoto smadzeni
, 2018-01-19 14:51, pirms 8 gadiem
Kurš diskvalificēts vai šmaucās? par ko ir augšējie komentāri?
, 2018-01-19 14:52, pirms 8 gadiem
Tomass pēc kārtējo titula!
Slēpts komentārs: barclay7
, 2018-01-19 14:55, pirms 8 gadiem
Sunbins apēstajam sunim tikmēr uzdzer šampanieti.
, 2018-01-19 14:55, pirms 8 gadiem
barclay7 rakstīja: Tad kad šmaucās, neviens nezināja, ka korejietis mauks uz mājām. No malas, ja neņem vērā, ka tie ir latvieši, nenormāli smieklīgi izskatās tā Dukuru ņemšanās ap krieviem, A paši dabūt dsq. Novēlu viņiem, par savam lielajām mutēm, palikt vispār bez medaļām OS. Liekulim, kas gadu desmitiem ir ņēmis naudu no krieviem, brāļojies un bučojies, ir jāsaņem sods.
Bet neviens tak nav diskvalificēts, skatos abi brauc un mājaslapā arī rāda abus rezultātus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-19 14:58, pirms 8 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: vācietis apbrauc dukurus, vai tik tas ar nelieto dopingu?
Paskaties, kur Trekjakovs? Drīz pie amatieriem ar visu dopingu varēs braukt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-19 15:03, pirms 8 gadiem
barclay7 rakstīja: Tad kad šmaucās, neviens nezināja, ka korejietis mauks uz mājām. No malas, ja neņem vērā, ka tie ir latvieši, nenormāli smieklīgi izskatās tā Dukuru ņemšanās ap krieviem, A paši dabūt dsq. Novēlu viņiem, par savam lielajām mutēm, palikt vispār bez medaļām OS. Liekulim, kas gadu desmitiem ir ņēmis naudu no krieviem, brāļojies un bučojies, ir jāsaņem sods.
Dukuru tēvs jau vainīgs. Dēliem vajadzēja pabakstīt tēvu lai mazāk muld.
Citādi tagad tiešām smiekligi.
, 2018-01-19 15:05, pirms 8 gadiem
ibsf šosezon galīgi sasmērējis savu uzspodrināto tēlu pēdējos gados.
Sniega sacensības sieviešu skeletonā , sliktie strādnieki Altenbergā , nedēļu pēc posma beigām iedod DNF , Tadvēl tā trīs cilvēku komitēja ,kas pieņēma neizprotamu lēmumu.
, 2018-01-19 15:06, pirms 8 gadiem
jaabuut diezgan stulbam lai atbalstiitu sobriid vaaciesus un krievus! kad Martins pirms 3-5 sezonam lika visiem ieksaa, taa ka visa vaacija-krievija ar muteem valaa skatijaas, tad baigi visi prieciigi bija! personiigi es ticu, kaa latvietis, ka Dukuru teevs runaa pa teemu un ceru, ka Martins panems un uzvilks uz desas OS gan korejieti gan vaaciju!
, 2018-01-19 15:07, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Tomass pēc kārtējo titula!
Martins nesavtīgs?
, 2018-01-19 15:08, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Dukuru tēvs jau vainīgs. Dēliem vajadzēja pabakstīt tēvu lai mazāk muld.
Citādi tagad tiešām smiekligi.
man ar nepatīk tā lielā čikstēšana no viņa puses , tad trasē gropa nav laba, tad stāvoklis , tad vēl pa Korejiešiem kaut ko muldēja , tāds pats kā EKmanis ,kas par Vāciešiem bobos nīdēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-19 15:09, pirms 8 gadiem
Tik daudz prokrievu dalbajobu te komentāros, sajūta, ka Savickis no 20 kontiem reizē bliež
, 2018-01-19 15:09, pirms 8 gadiem
sobriid jaa ir izveidots jauns produkts vaardaa Juns, bet es neesmu paarliecinaats, ka vins kaa Martins varees maukt 6-7 sezonas pa pirmo divnieku. ar to arii Martins ir skeletona karalis, ka vins nebrauca 1-2 sezonas par triinieku, bet gan brauc joprojaam jau sezonu 7-8
, 2018-01-19 15:10, pirms 8 gadiem
Iespējams, ka šis bija Tomasa pēdējais pasaules kausa posms karjerā, tāpēc trīstik patīkami kāpt uz pjedestāla. Un arī sezonas kopvērtējumā Tomasam bronza.

Jā, bija Martinam kļūdiņa pašās beigās, tur arī palika tās simtdaļas. Bet šoreiz piekrītu Dukura seniora teiktajam par milzīgo spiedienu, kas šobrīd uzlikts Martinam. Jāizvēdina galvu un jāgatavojas olimpiādei.

Šķiet, ka vadošais četrinieks korejā varētu būt Juns, Martins, Jungks un Tregubovs, bet ceru, ka cīņā par medaļām iesaistīsies arī Tomass.
, 2018-01-19 15:11, pirms 8 gadiem
Olimpiādes zelts tagad ir galvenais, malacis, ka startēja, jo ja neesi sacensību apritē, tas var iespaidot.
, 2018-01-19 15:11, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: man ar nepatīk tā lielā čikstēšana no viņa puses , tad trasē gropa nav laba, tad stāvoklis , tad vēl pa Korejiešiem kaut ko muldēja , tāds pats kā EKmanis ,kas par Vāciešiem bobos nīdēja
Tēvs jau nesaprot dēlus, kam tie visi izteikumi pēc tam jāklausās.
Jautājumā par krieviem Dukuram vispār bija jāpaliek neitrālam. Tā muldēt var kompānijā nevis presē.
, 2018-01-19 15:12, pirms 8 gadiem
Jūs padomājiet, cik gudram jābūt cilvēkam, lai šļūktu ar galvu pa priekšu lejā pa reni.
, 2018-01-19 15:12, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Iespējams, ka šis bija Tomasa pēdējais pasaules kausa posms karjerā, tāpēc trīstik patīkami kāpt uz pjedestāla. Un arī sezonas kopvērtējumā Tomasam bronza.

Jā, bija Martinam kļūdiņa pašās beigās, tur arī palika tās simtdaļas. Bet šoreiz piekrītu Dukura seniora teiktajam par milzīgo spiedienu, kas šobrīd uzlikts Martinam. Jāizvēdina galvu un jāgatavojas olimpiādei.

Šķiet, ka vadošais četrinieks korejā varētu būt Juns, Martins, Jungks un Tregubovs, bet ceru, ka cīņā par medaļām iesaistīsies arī Tomass.
neaizmirsti Kimu
, 2018-01-19 15:16, pirms 8 gadiem
Franko rakstīja: Jūs padomājiet, cik gudram jābūt cilvēkam, lai šļūktu ar galvu pa priekšu lejā pa reni.
ir Red bull sacensības diving sportā , kur no klints lēc ūdenī
, 2018-01-19 15:16, pirms 8 gadiem
katraa zinaa bobslejaa lidz medalai ir taalaak, tas ir skaidrs
, 2018-01-19 15:18, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: neaizmirsti Kimu
Jā, varbūt arī viņš.

Netlaus IBSF rangā šobrīd ir 30. vietā. Principā tikai liela neveiksme pasaules junioru čempionātā pēc nedēļas Sanktmoricā viņam var liegt vietu TOP 30. Tas nozīmē, ka, visticamāk, Latvija nākamgad pasaules kausa posmos varēs pietiekt trīs sportistus. Mans cerību sastāvs - Martins, Netlaus, Šteinbergs. Nē, nu Tomass arī var palikt un turpināt startēt.
, 2018-01-19 15:24, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Iespējams, ka šis bija Tomasa pēdējais pasaules kausa posms karjerā, tāpēc trīstik patīkami kāpt uz pjedestāla. Un arī sezonas kopvērtējumā Tomasam bronza.

Jā, bija Martinam kļūdiņa pašās beigās, tur arī palika tās simtdaļas. Bet šoreiz piekrītu Dukura seniora teiktajam par milzīgo spiedienu, kas šobrīd uzlikts Martinam. Jāizvēdina galvu un jāgatavojas olimpiādei.

Šķiet, ka vadošais četrinieks korejā varētu būt Juns, Martins, Jungks un Tregubovs, bet ceru, ka cīņā par medaļām iesaistīsies arī Tomass.
No tēva spiediens?
Manuprāt, no pēdējām 3 OS tagad mazākais spiediens - gslvdnais favorīts un mājās milzīgs spiediens: Juns.
Martins taču alltime leģendārs sportists - tiešām jāsatraucas?
, 2018-01-19 15:25, pirms 8 gadiem
D-Mob rakstīja: Nedomāju, ka žirī saulē, drīzāk brauc trasē cik vien var, kā Tretjakovs Sočos
Tretjakovs Sočos pa to laiku programmēja laika mašīnu un dzēra Molotova kokteiļus.
, 2018-01-19 15:34, pirms 8 gadiem
Būba rakstīja: Tik daudz prokrievu dalbajobu te komentāros, sajūta, ka Savickis no 20 kontiem reizē bliež
Savickis ir uzzinājis, kas tas tāds - skeletons un kas Dukuri. Un bliež riktīgi, ka serveris jau kūp.
, 2018-01-19 15:37, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: No tēva spiediens?
Manuprāt, no pēdējām 3 OS tagad mazākais spiediens - gslvdnais favorīts un mājās milzīgs spiediens: Juns.
Martins taču alltime leģendārs sportists - tiešām jāsatraucas?
Spiediens nebutu tad, ja butu 2 zelta medalas OS jau. Tagad spiediens milzigs, Jo pedeja iespeja iegut zeltu un velpietam saprot ka vairs nevelk to limeni, tapec jacer uz pretinieku kludam. Un redz ka pat nepietiek, ja galvenais konkurents nebrauc - tapat tik sudrabs un vel palika bez 1.vietas PK.
Slēpts komentārs: Jigsaw
, 2018-01-19 16:01, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: No tēva spiediens?
Manuprāt, no pēdējām 3 OS tagad mazākais spiediens - gslvdnais favorīts un mājās milzīgs spiediens: Juns.
Martins taču alltime leģendārs sportists - tiešām jāsatraucas?
Spiediens šodien par situāciju ar DQ Sanktmoricā un spiediens dēļ IBSF spēlītēm ar Krievijas DQ un Soču olimpiskajām medaļām.
, 2018-01-19 16:02, pirms 8 gadiem
diskvalificēja tak Sanktmoricas rezultātus...
, 2018-01-19 16:06, pirms 8 gadiem
Vairāk kā pārliecināts ka korejietis visu zināja un tāpēc vienā mierā devās uz mājām!
, 2018-01-19 16:15, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: No tēva spiediens?
Manuprāt, no pēdējām 3 OS tagad mazākais spiediens - gslvdnais favorīts un mājās milzīgs spiediens: Juns.
Martins taču alltime leģendārs sportists - tiešām jāsatraucas?
Joprojām godīgā ceļā nav OS zeltu dabūjis, loģiski ka spiediens
, 2018-01-19 16:17, pirms 8 gadiem
Kas par farsu iedot diskābeli nedēļu pēc sacenēm??
, 2018-01-19 16:17, pirms 8 gadiem
Kas par farsu iedot diskābeli nedēļu pēc sacenēm??
, 2018-01-19 16:17, pirms 8 gadiem
Kas par farsu iedot diskābeli nedēļu pēc sacenēm??
, 2018-01-19 16:18, pirms 8 gadiem
Alpaville rakstīja: Vairāk kā pārliecināts ka korejietis visu zināja un tāpēc vienā mierā devās uz mājām!
Korejietis šķiet jau pirms sezonas bija paziņojis, ka pēdējā posmā nepiedalīsies.
Slēpts komentārs: zaxx
, 2018-01-19 16:19, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tēvs jau nesaprot dēlus, kam tie visi izteikumi pēc tam jāklausās.
Jautājumā par krieviem Dukuram vispār bija jāpaliek neitrālam. Tā muldēt var kompānijā nevis presē.
Dainis neko tik briesmīgu par krieviem un sacensību organizēšanu nekad nav runājis, kā te daži iztaisa. Arī citos sporta veidos ir sportisti un treneri, kas sevi pozicionē kā taisnības cīnītājus. Te drīzāk jārunā par to, ka bagātām lielvalstīm kā Krievijai vai Vācijai tas, ka viņiem pa vidu maisās (no viņu viedokļa) maza nabagvalsts un vēl nekautrējas runāt, ko domā, kož kaulā īpaši sāpīgi. Līdzīga attieksme nāk arī no prokrieviski noskaņotajiem pašmāju interneta komentētājiem, kuru naids pret katru, kas uzdrošinās "lekties" un "amerikāņu pavadā" iestāties pret Krievijas interesēm, ir vienkārši unikāls.
, 2018-01-19 16:33, pirms 8 gadiem
Es saprotu ka cilvēks var uzskatīt kā viņš grib .Es pilnīgi labi saprotu cilvēkus kas uzskata Dukurtēva komentārus par korektiem un adekvātiem .Manis starp šiem cilvēkiem nav .Es nedomāju ka ar to mans viedoklis ir sliktāks vai labāks . Nevajag tikai cilvēkus ar šādu viedokli ,saukt par Kremliniem vai kā savādāk .Vienkārši dažreiz nepatika pret cilvēka izteikumiem ir saistīta tikai ar šiem izteikumiem
, 2018-01-19 16:36, pirms 8 gadiem
vilibalds rakstīja: Savickis ir uzzinājis, kas tas tāds - skeletons un kas Dukuri. Un bliež riktīgi, ka serveris jau kūp.
Nedomāju viņš kā īsts čekists atzīst tikai zelta medaļas ieguvējus
нет другой медали кроме золотой
Ir ši kunga moto
Slēpts komentārs: strops
, 2018-01-19 16:39, pirms 8 gadiem
Diezgan dīvains tas līmenis starptautiskajai federācijai. Nākošās sacensības jau sākušās, cilvēki cīnās par starptautiskās federācijas prestižāko balvu - pasaules kausu, un te pēkšņi kāds atjēdzas, ka pirms nedēļas redz vienam tur nebij kkas riktīgi. Tāds pagalma puiku līmenis, kur divi draugi spēlējas pekšņi viens atceras - bet pag, tu tač man toreiz kad mēs pie Jāņa bijām teici, ka iedosi konči, bet neiedevi...es ar tevi vairs nedraudzējos.
, 2018-01-19 16:42, pirms 8 gadiem
nu ko tagad teiks , blēži
, 2018-01-19 16:44, pirms 8 gadiem
zaxx rakstīja: Kas par farsu iedot diskābeli nedēļu pēc sacenēm??
A ja olimpisko rezultatu anule pec 4gadiem ?
, 2018-01-19 16:44, pirms 8 gadiem
Šis sporta veids paliek par cirkus izrādi. Tur no sportiskā ir palicis pavisam maz.
, 2018-01-19 16:44, pirms 8 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: A ja olimpisko rezultatu anule pec 4gadiem ?
redz, cilvēkam dubultie standarti, kad runa par LV sportistiem
, 2018-01-19 16:45, pirms 8 gadiem
" Diskvalifikāviha ir piespriesta, jo sportists pēc finiša netīšām nobraucis pa gumijām un līdz ar to uz sliecēm bija salipušas gumijas atliekas. "
, 2018-01-19 16:46, pirms 8 gadiem
Tomasam pērn DSQ piešķīra pat 2 nedēļas pēc sacenēm
, 2018-01-19 16:49, pirms 8 gadiem
asusasus rakstīja: redz, cilvēkam dubultie standarti, kad runa par LV sportistiem
Ja viņiem nepatika kas ar slidām, tad tas bija zināms jau uzreiz. Savukārt ar Dopingu vajadzēja veikt izmeklēšanu, kuru visiem zināmu iemeslu dēļ uzreiz nevarēja sākt. Bet pasistajiem vates galvām grūti saprast. Sāls laikam atstāj neārstējamus smadzeņu darbību traucējumus!
, 2018-01-19 17:19, pirms 8 gadiem
Tik smieklīgi lasīt prokrieviskos komentārus un dīvānā pirdēju ekspertu viedokļus - ne paši zināt, kas tur notiek, neko. Tikai gudri vāraties par to, ko nezinat. Smieklīgi.
, 2018-01-19 17:49, pirms 8 gadiem
Zelta nav bet vismaz divas medaļas.
, 2018-01-19 17:57, pirms 8 gadiem
Nu nepatīk urlām, ka Dukuri visus šmorē pēc kārtas un aizsūtija krievelēnus ellē ar paredzētajām sacensībām Sočos, tāpēc IBSF atstrādā urlu naudiņu meklējot formālus, nevis pēc būtības, iemeslus, lai apstādinātu Dukurus
, 2018-01-19 18:22, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Diezgan dīvains tas līmenis starptautiskajai federācijai. Nākošās sacensības jau sākušās, cilvēki cīnās par starptautiskās federācijas prestižāko balvu - pasaules kausu, un te pēkšņi kāds atjēdzas, ka pirms nedēļas redz vienam tur nebij kkas riktīgi. Tāds pagalma puiku līmenis, kur divi draugi spēlējas pekšņi viens atceras - bet pag, tu tač man toreiz kad mēs pie Jāņa bijām teici, ka iedosi konči, bet neiedevi...es ar tevi vairs nedraudzējos.
IBSF sevi pēdējā laikā padara par apsmiekliem, Krievu diskābeļu atcelšana, sacensības notiek sniegotos apstākļos un tagad vēl šis farss
Slēpts komentārs: asusasus
, 2018-01-19 18:40, pirms 8 gadiem
Galvenais,lai šie olimpiādē no mums atšujas(IBSF jeb krievi jeb krievu nauda). Es kaut kā neatceros,ka piemēram biatlona federācija kādu DQ par inventāru pēc nedēļas kad notiek jau cits posms. Iedomājos biatlonists ieslēpo šautuvē,gatavojas šaut un te pa visu arēnu sāk maurot,ka tev medaļa ir atņemta un nozagts zelts PK kopvērtējumā. Interesanti kā justos šis biatlonists? Un šķiet IBSF nemaz netaisās atzīt Martinu par Soču Olimpisko čempionu. Vnk viņi ir nožēlojami. Lai viņi visi kas ir iesasistīti šajā afērā aizrītos ar krievu naudu.
, 2018-01-19 18:44, pirms 8 gadiem
Gan jau, ka labs rezultāts divas medaļas.
, 2018-01-19 19:01, pirms 8 gadiem
Kāds redzēja to,kā krievi smaidīja pēc finiša jau? Itkā neko nedabūja,bet bija baigi priecīgi.Droši man Martinu ierēca.
, 2018-01-19 19:01, pirms 8 gadiem
IBSF mēģina simpatizēt krieviem, kā vien spēj. Ferriani grib no sevis mafijas bosu tēlot, bet nesanāks. Lai patēlo kādu laiku, bet jebkurš neīstā vietā ielīdis karalēns no sava troņa tiek gāzts. It sevišķi, ja tas ir prastas maukumājas, par kādu ir pārtapusi IBSF, suteners.
, 2018-01-19 19:15, pirms 8 gadiem
M rakstīja: Sunbins tikmēr lepnā Seulas restorānā ieēd garšīgi pagatavotu suni.
Pasaules vareno plānos ir Korejas apvienošana, tādēļ Dukurs var vēl pagaidīt....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-19 20:03, pirms 8 gadiem
Uzvaru PK kopvērtējumā veinmēr dažādos sporta veidos vērtēju visaugstāk no sportiskā viedokļa. Vienā dienā var noveikties, uztaisōt superformu labākie un uzvarēt PČ vai OS, bet PK nevar paņemt vienā dienā. PK uzvarētājs ir labākais sportists šajā sporta veidā tajā sezonā, jo tas ir stabilitātes rādītājs. Tādēļ ļoti augstu vērtēju 8 Dukura uzvaras PK kopvērtējumā. ļoti gribējās devīto, jo var būt pēc tam būtu ākis lūpā un Martinam sagribētos desmito.
Bet ir arī kas pozitīvs. Šodien divas medaļas PK posmā un tas nav maz . Cita lieta ka Dukuri mūs ir izlutinājuši, bet es joprojām jebkuru medaļu vērtēju kā lielu sasniegumu. T.Dukurs iegūst trešo vietu PK kopvērtējumā.
Ja šosezon uzvara PK nav lemta , varbūt lemta ir kāda cita uzvara. Laiks rādīs bet Martins noteikti nav favorīts. Lai arī kā visi cer medaļa OS ir medaļa un tā paliek uz mūžu sportistam , valstij. Arī sudrabs un bronza OS ir izcilssasniegums kas nu jau Dukuru sakarā mums nešķiet, jo tur gribam ko vairāk.
Grūti ieskaidrot kanādiešu hokejistiem, ka arī sudrabs vai bronza OS ir sasniegums. Īpāsi jau šai Kanādas izlasei ,kurā hokejistiem tā prakstiski ir vienīgā iespēja OS tikt pie medaļas (es ceru, ka pēc 4 gadiem NHL būs olimpiādē).
Grūti ieskaidrot M.Furkadam ka arī bronza ir laba, grūti ieksidrot Vācijas izlasei bobslejā ka bronza ir laba utt.
Bet ar laiku negatīvās emocijas zūd un medaļa ir medaļa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-19 20:19, pirms 8 gadiem
Kurš tur iepriekš asi kritizēja IBSF? Lūk atbilde!
, 2018-01-19 20:33, pirms 8 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: tu esi duraks, ka nesaproti, ka PK tiek izmantoti tikai priekš treniņiem un eksperimentiem? PK ir zem čempionātiem un OS

lai izslēgtu nejaušības faktoru, čempjos un OS ir 4 braucieni, agrāk bija tikai divi.
Profesionālam sportistam svarīgākais ir stabilitāte un PK visspilgtāk to parāda. Bieži gadījuma sportisti uzvar PČ (vidēja līmeņa sportists paņem zeltu un turpina būt vidējs turpmāk). Arī OS uzvar bieži gadījuma sportists. Piemēram Vincent Jay biatlonā kļuva par OS 10 km sprintā. PK labākā sezona - 11 vieta , otra labākā 20.vieta.PČ ne reizi netika desmitniekā. Šādus piemērus PC'un OS var atrast daudz. Bet PK kopvērtējumā gadījuma sportistu uzvaras būs grūti atrast (praktiski nevar, tādēļ ka tas parāda spēku sezonas garumā)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2018-01-19 20:59, pirms 8 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: starp citu, man jau sen bija aizdomas, ka viņi šmaucas ar sliecēm.
tehnika viņiem vienmēr slīdēja ātrāk, neskatoties uz vājajiem braucieniem .
jā,jā sliktie braucieni
pat nevienu braucienu nekad neēsi drošvien redzējis.
un tikai Dukuru tēvs runā sliktu par citiemm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: fans54
, 2018-01-19 23:32, pirms 8 gadiem
fans54 rakstīja: Pelnīta diskvalifikācija par šmaukšanos, kas nebūt nav pirmā. Kauns vecajam un Martinam par meģināšanu atņemt Soču zeltu krievam!
Fiksi atpakaļ tajā caurumā, no kura esi izlīdis, kretīn! Ignorēts.
, 2018-01-20 00:44, pirms 8 gadiem
Tobogana federati iedod Martinam izšķirošo atriebības devu!
Raudiet meitas, raudiet puiši, Martinam būs jaapēd trase!!!
, 2018-01-20 00:54, pirms 8 gadiem
killo2000 rakstīja: Diezgan dīvains tas līmenis starptautiskajai federācijai. Nākošās sacensības jau sākušās, cilvēki cīnās par starptautiskās federācijas prestižāko balvu - pasaules kausu, un te pēkšņi kāds atjēdzas, ka pirms nedēļas redz vienam tur nebij kkas riktīgi. Tāds pagalma puiku līmenis, kur divi draugi spēlējas pekšņi viens atceras - bet pag, tu tač man toreiz kad mēs pie Jāņa bijām teici, ka iedosi konči, bet neiedevi...es ar tevi vairs nedraudzējos.
Kolhozs...
Kapēc - tapēc, ka pasaulē tik 200 sportistu (tik, cik Latvijā svarcēlāju)
, 2018-01-20 01:24, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Uzvaru PK kopvērtējumā veinmēr dažādos sporta veidos vērtēju visaugstāk no sportiskā viedokļa. Vienā dienā var noveikties, uztaisōt superformu labākie un uzvarēt PČ vai OS, bet PK nevar paņemt vienā dienā. PK uzvarētājs ir labākais sportists šajā sporta veidā tajā sezonā, jo tas ir stabilitātes rādītājs. Tādēļ ļoti augstu vērtēju 8 Dukura uzvaras PK kopvērtējumā. ļoti gribējās devīto, jo var būt pēc tam būtu ākis lūpā un Martinam sagribētos desmito.
Bet ir arī kas pozitīvs. Šodien divas medaļas PK posmā un tas nav maz . Cita lieta ka Dukuri mūs ir izlutinājuši, bet es joprojām jebkuru medaļu vērtēju kā lielu sasniegumu. T.Dukurs iegūst trešo vietu PK kopvērtējumā.
Ja šosezon uzvara PK nav lemta , varbūt lemta ir kāda cita uzvara. Laiks rādīs bet Martins noteikti nav favorīts. Lai arī kā visi cer medaļa OS ir medaļa un tā paliek uz mūžu sportistam , valstij. Arī sudrabs un bronza OS ir izcilssasniegums kas nu jau Dukuru sakarā mums nešķiet, jo tur gribam ko vairāk.
Grūti ieskaidrot kanādiešu hokejistiem, ka arī sudrabs vai bronza OS ir sasniegums. Īpāsi jau šai Kanādas izlasei ,kurā hokejistiem tā prakstiski ir vienīgā iespēja OS tikt pie medaļas (es ceru, ka pēc 4 gadiem NHL būs olimpiādē).
Grūti ieskaidrot M.Furkadam ka arī bronza ir laba, grūti ieksidrot Vācijas izlasei bobslejā ka bronza ir laba utt.
Bet ar laiku negatīvās emocijas zūd un medaļa ir medaļa.
Tev ir zinām taisnīb.
Bet tā beidzs, kad galvenais konkurents nepiedalās, lai uzvarētu top maču.
Tādā gadienā PK stabilitāt var aprakt, jo taisnīb nenoskaidrot.