Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:138, Did:0, useCase: 3

Martinam Dukuram sliktākais čempionāts karjerā, Tomass septītais

Toms Jēkabs Bērziņš
Toms Jēkabs Bērziņš

Martinam Dukuram sliktākais čempionāts karjerā, Tomass septītais
Tomass Dukurs. Foto: imago images/Arvid Müller/Scanpix.ee

Noslēdzies pasaules čempionāts skeletonā Altenbergas trasē Vācijā. Šī gada PK ieguvējs Martins Dukurs ceturtajā braucienā atkal rupji kļūdijās un nokrita līdz 16. pozīcijai, kamēr Tomass Dukurs saglabāja septīto pozīciju. Uzvaru otro gadu pēc kārtas izcīnīja vācu skeletonists Kristofers Grotērs.

Martins Dukurs aizvadījis savu neveiksmīgāko pasaules čempionātu karjerā. Desmitkārtējais pasaules kausa ieguvējs un seškārtējais pasaules čempions piedalījies visos pasaules čempionātos kopš 2007. gada, līdz šim vien vienu reizi paliekot ārpus sešinieka - 2009. gadā Leikplesidā, kur palika 11. vieta. Ja neskaita diskvalifikāciju 2018. gadā Sanktmoricā, tad pirmo reizi kopš 2008.-2009. gada Martins sacensībās neiekļuva labāko desmitniekā.

Tomass Dukurs pirmo reizi karjerā pasaules čempionātā ieņēmis augstāku pozīciju par brāli. Vienu reizi ieņēmis trešo pozīciju, šoreiz Tomasam piektais labākais starts pasaules čempionātos. Vecākais brālis visus braucienus nobrauca stabili, visos četros iekļūstot labāko desmitniekā.

Ceturtais brauciens

Martins trasē devās kā astotais, taču brauciens daudz neatšķīrās no iepriekšējiem. Joprojām grūtības sagādāja ceturtā un piektā virāža, taču šoreiz Martins kļūdu pieļāva arī lejā, jau atkal gandrīz krītot. Braucienā Dukuram 17. laiks, summā noslīdot uz 16. pozīciju. Četru braucienu summā no uzvarētāja Martins atpalika par četrām sekundēm un 38 simtdaļām.

Tomass startu uzstūma labāk kā trešajā braucienā (5,14), tomēr arī viņš nespēja izbraukt labi piekto virāžu. Braucienā Tomasam desmitais laiks, kamēr līdz labāko sešiniekam šoreiz pietrūka nieka 0,11 sekundes četru braucienu summā, kamēr no Grotnera Tomasam + 2,82.

Izšķirošie notikumi sākās ar Aleksandra Gasnera braucienu - vācu skeletonists veica lielisku braucienu, uzrādot trešo labāko laiku braucienā. Turpinājumā ne Keizingers, ne Rukosijevs Gasneru apsteigt nespēja, otro reizi pēc kārtas Gasneram izcīnot trešo vietu čempionātā. Pirms pēdējā brauciena Gasners no medaļām atpalika par 0,44 sekundēm.

Tretjakovs atkārtoja labāko startu - 4.95, tomēr brauciens nebija tik spožs. Līderis Grotērs atkal zaudēja startā Tretjakovam, tomēr braucienu atkal veica tīrāk, 13 simtdaļu deficītu startā pārvēršot par septiņu sekundes simtdaļu pārsvaru braucienā, summā apsteidzot tuvāko sekotāju ar 0,28 sekundēm.

Pasaules čempionāts skeletonā, pēc ceturtā brauciena

VSportistsValsts1. br.2. br.3. br.4. br.Kopā
1.K. GrotērsVācija56.7456.6256.3656.593.46.31
2.A. TretjakovsKrievija56.5856.7256.6356.66+0.28
3.A. GasnersVācija56.9557.0156.8456.71+1.20
4.F. KeizingersVācija56.6556.6957.0257.38+1.43
5.J. RukosijevsKrievija57.0456.7556.8957.11+1.48
6.Ņ. TregubovsKrievija57.2456.9757.2957.52+2.71
7.T. DukursLatvija57.0357.3457.3457.42+2.82
16.M. DukursLatvija57.4357.7057.6557.91+4.38

Piedalījās 33 sportisti

PČ Altenbergā kalendārs

DatumsLaiksSacensības
6.02.11:00Divnieki (1. un 2. brauciens)
7.02.15:30Divnieki (3. un 4. brauciens)
11.02.10:00Dāmu skeletons (1. un 2. brauciens)
11.02.14:00Vīru skeletons (1. un 2. brauciens)
12.02.10:00Dāmu skeletons (3. un 4. brauciens)
12.02.14:00Vīru skeletons (3. un 4. brauciens)
13.02.16:45Četrinieki (1. un 2. brauciens)
14.02.16:00Četrinieki (3. un 4. brauciens)

Iepriekšējo piecu PČ medaļnieki skeletonā

GadsTrase1. vieta2. vieta3. vieta
2020.AltenbergaK. Grotērs (Vācija)A. Jungks (Vācija)A. Gasners (Vācija)
2019.VistleraM. Dukurs (Latvija)N. Tregubovs (Krievija)S. Juns (Dienvidkoreja)
2017.KēnigszēM. Dukurs (Latvija)A. Jungks (Vācija)N. Tregubovs (Krievija)
2016.ĪglsaM. Dukurs (Latvija)A. Tretjakovs (Krievija)/S. Juns (Dienvidkoreja)-
2015.VinterbergaM. Dukurs (Latvija)A. Tretjakovs (Krievija)T. Dukurs (Latvija)

Izmantotie resursi:
https://www.ibsf.org/en/

     [+] [-]

, 2021-02-12 20:45, pirms 3 gadiem
joniks rakstīja: Čau visiem! Rakstu reti,bet visiem Martina nolicējiem iesaku ieklausīties.Arī BJORNDĀLENS ir finišējis 40-tajās vietās,vācieši piedzīvojuši kritienus bobslejā,austrieši un šveicieši piedzīvojuši fiasko kalnu slēpošanā utt..Cienījamie tautieši,pirms kādu tiešām izcilu personību zākāt:1)izlasiet viņa sasniegumu sarakstu,2)padomājiet,cik skaļi viņš ir nesis LATVIJAS VĀRDU PASAULĒ,3)ko katrs no Jums nolicējiem ir sasniedzis!
Top10 sportists, bet lejasgala(2010-2020)- ārvalstu līdzjūtēju piesaistes ziņā! Ir salīdzinoši pazīstams OS ietvaros, jo piedalījies 4 OS un izcīnījis 2 medaļas!

     [+] [-]

, 2021-02-12 20:47, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Cilvēki jau visu vērtē pēc pieejamās informācijas! Nav informācijas, tad uzticas pirmajam informācijas devējam, pārbauda vai arī pats cenšas tikt pie informācijas!
ideālā pasaulē.
Realitātē diemžēl tā nenotiek. Cilvēki ir pārāk glupi un slinki. (arī es un arī Tu).

     [+] [-]

, 2021-02-12 20:48, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: ... bet lejasgala(2010-2020)- ārvalstu līdzjūtēju piesaistes ziņā! ...
beidz te atkal šito tuftu-demagoģiju dzīt... Piesaistes seksperts, ibio!

     [+] [-]

, 2021-02-12 20:52, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: beidz te atkal šito tuftu-demagoģiju dzīt... Piesaistes seksperts, ibio!
Tā nav demagoģija, bet pieeja informācijai?
Jums tāda informācija ir?

     [+] [-]

, 2021-02-12 20:54, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Tā nav demagoģija, bet pieeja informācijai?
Jums tāda informācija ir?
manipulācija ar informāciju = demagoģija.

p.s. beidzu ar Tevi bezjēdzīgo diskusiju. Brīnums, ka nevienā brīdī wikipediju nepiesauci...

  +1 [+] [-]

, 2021-02-12 20:58, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Top10 sportists, bet lejasgala(2010-2020)- ārvalstu līdzjūtēju piesaistes ziņā! Ir salīdzinoši pazīstams OS ietvaros, jo piedalījies 4 OS un izcīnījis 2 medaļas!
bet vienreiz atbildi...kā var piesaistīt līdzjutējus,ja pasaule ziņo,reklamē tikai par 10 sporta veiiem cik tas prestižs,kādi tur LIELI pasākumi,sportisti,viss tik šausmīgi nozīmīgi?

bet tev jau liekas,ka tā futbola,baša,tenisa popularitāte rodas un turpinās tā vienkārši no zila gaisa,vai ne

  +1 [+] [-]

, 2021-02-12 20:58, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Top10 sportists, bet lejasgala(2010-2020)- ārvalstu līdzjūtēju piesaistes ziņā! Ir salīdzinoši pazīstams OS ietvaros, jo piedalījies 4 OS un izcīnījis 2 medaļas!
Martins Dukurs (dzimis 1984. gada 31. martā Rīgā) ir latviešu skeletonists. Divu olimpisko spēļu sudraba medaļu ieguvējs, deviņkārtējs pasaules kausa izcīņas uzvarētājs, kā arī seškārtējs pasaules (2011, 2012, 2015, 2016, 2017, 2019) un vienpadsmitkārtējs[1] Eiropas čempions. Par sasniegumiem olimpiskajās spēlēs piešķirts Triju Zvaigžņu ordenis.

     [+] [-]

, 2021-02-12 20:59, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: bet vienreiz atbildi...kā var piesaistīt līdzjutējus,ja pasaule ziņo,reklamē tikai par 10 sporta veiiem cik tas prestižs,kādi tur LIELI pasākumi,sportisti,viss tik šausmīgi nozīmīgi?

bet tev jau liekas,ka tā futbola,baša,tenisa popularitāte rodas un turpinās tā vienkārši no zila gaisa,vai ne
Jāsāk braukt kailiem, tad uzreiz piesaistīs

     [+] [-]

, 2021-02-12 21:01, pirms 3 gadiem
Gudri dir..t, nav malku cirst! Visi šitie kritiķi un nolicēji, aizbrauciet uz Altenbergu un paši izbrauciet to 3., 4. un 5.virāžu! Grūta trase un pat mājinieki, ieskaitot Grotēru, to neizbrauca perfekti!
Martinam un arī Tomasam tagad būs sportiskais "naids" un Pekinā viss būs ok!

     [+] [-]

, 2021-02-12 21:02, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Top10 sportists, bet lejasgala(2010-2020)- ārvalstu līdzjūtēju piesaistes ziņā! Ir salīdzinoši pazīstams OS ietvaros, jo piedalījies 4 OS un izcīnījis 2 medaļas!
Lejasgals?Vai tik neesi 17-kārtējs pagasta čempions litrabolā?Nokaunies!!!

  -1 [+] [-]

, 2021-02-12 21:03, pirms 3 gadiem
Del_Narciso rakstīja: Gudri dir..t, nav malku cirst! Visi šitie kritiķi un nolicēji, aizbrauciet uz Altenbergu un paši izbrauciet to 3., 4. un 5.virāžu! Grūta trase un pat mājinieki, ieskaitot Grotēru, to neizbrauca perfekti!
Martinam un arī Tomasam tagad būs sportiskais "naids" un Pekinā viss būs ok!
Viņi no visiem tur ir braukuši visvairāk!
Kā tad pēkšņi citi var labāk izbraukt?

     [+] [-]

, 2021-02-12 21:04, pirms 3 gadiem
joniks rakstīja: Lejasgals?Vai tik neesi 17-kārtējs pagasta čempions litrabolā?Nokaunies!!!
Neesmu vainīgs, ka lielās valstis labāk skatās futbolu, basketbolu, hokeju, tenisu, handbolu!
Sakiet to viņiem, ne man

  -1 [+] [-]

, 2021-02-12 21:07, pirms 3 gadiem
Es arī gribētu, ka skeletonā pelnītu miljonus un kāds latvietis brauktu pa priekšu, bet rindās uz atlasēm stāvētu tūkstoši, ne daži!

Skeletonā ieviestu kādu laika limitu, kur ja neizbrauc trasi, tad vairs vispār nedrīksti startēt, tad varbūt tas ko mainītu!

     [+] [-]

, 2021-02-12 21:19, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Pekinas trases on-board no dāmu starta: https://www.youtube.com/watch?v=CpQ...
Saite norauta.

     [+] [-]

, 2021-02-12 21:21, pirms 3 gadiem
joniks rakstīja: Čau visiem! Rakstu reti,bet visiem Martina nolicējiem iesaku ieklausīties.Arī BJORNDĀLENS ir finišējis 40-tajās vietās,vācieši piedzīvojuši kritienus bobslejā,austrieši un šveicieši piedzīvojuši fiasko kalnu slēpošanā utt..Cienījamie tautieši,pirms kādu tiešām izcilu personību zākāt:1)izlasiet viņa sasniegumu sarakstu,2)padomājiet,cik skaļi viņš ir nesis LATVIJAS VĀRDU PASAULĒ,3)ko katrs no Jums nolicējiem ir sasniedzis!
40.vieta biatlona no vairāk nekā 100 dalibniekiem ir labāks sasniegums nekā izcīna 16 .vieta skeletonā....

     [+] [-]

, 2021-02-12 21:26, pirms 3 gadiem
comon88 rakstīja: 40.vieta biatlona no vairāk nekā 100 dalibniekiem ir labāks sasniegums nekā izcīna 16 .vieta skeletonā....
Piekrītu,bet runa ir par sasniegumiem kopumā.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-12 21:27, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja handbolisti panāks to, ka komandu sporta veidu pārstāvji saņem finansējumu no valsts par startēšanu augsta līmeņa LV vai ārzemju klubos, tad lūdzu, man nav žēl.
Pēc Bocmaņa loģikas vadoties, uz valsts finansiālo atbalstu ir tiesīgi visi tie, kuri prot labāk makaronus uz ausīm karināt, nevis PATIESI to būtu pelnījuši?

     [+] [-]

, 2021-02-12 21:28, pirms 3 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Saite norauta.
Ir vēl 5 min garš video youtube LUGE lapā ,kur trasi izmēģināja braucēji

     [+] [-]

, 2021-02-12 21:32, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Pēc Bocmaņa loģikas vadoties, uz valsts finansiālo atbalstu ir tiesīgi visi tie, kuri prot labāk makaronus uz ausīm karināt, nevis PATIESI to būtu pelnījuši?
Klusētāji vienmēr ir pēdējie! Tie, kas bļauj pa vidu, bet tie, kas vēl makaronus karina+ bļauj(pirmie)- tā tas ir ar ES, valsts finansējumu vienmēr bijis!(konkrēti par atbalstu kādā jomā)!
Bļāvējiem protams jābūt pieklājīgiem, jo neviens negrib saņemt negācijas!

     [+] [-]

, 2021-02-12 21:35, pirms 3 gadiem
joniks rakstīja: Piekrītu,bet runa ir par sasniegumiem kopumā.
Sasniegumi ir izcili ,bet nu ir jāsaprot ,ka Martins saņems krietnu kritiku par šo PČ. Pagātnē sasniegumi bija izcili, bet cilvēkiem intresē tikai tagadne

     [+] [-]

, 2021-02-12 21:43, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Klusētāji vienmēr ir pēdējie! Tie, kas bļauj pa vidu, bet tie, kas vēl makaronus karina+ bļauj(pirmie)- tā tas ir ar ES, valsts finansējumu vienmēr bijis!(konkrēti par atbalstu kādā jomā)!
Bļāvējiem protams jābūt pieklājīgiem, jo neviens negrib saņemt negācijas!
Značit Hokeja federācijai, piemēram, vajag piesaistīt kādu balamuti, kuram ir mēle bez kauliem un pāris desmit ļimaki Hokejam tiks atvēlēti!
Uzreiz varu pieteikt savu kandidatūru!
Atgriežoties pie Ivara pērlēm, tas ir pipec, ar šādu te pieeju dzīvi dzīvot
Sanāk tā, ka galvenais kritērijs panākumos ir nevis lietas būtība, bet gan spēja kaut ko kaut kam tur pasniegt Un šitāds te tips man vēl kaut ko uzdrīkstas pārmest sakarā ar manu morāli, ētiku un sociopātiju

  -2 [+] [-]

, 2021-02-12 23:07, pirms 3 gadiem
joniks rakstīja: 2)padomājiet,cik skaļi viņš ir nesis LATVIJAS VĀRDU PASAULĒ
Par šo pastāsti sīkāk. Kurš viņu vispār zina ārpus LV?

     [+] [-]

, 2021-02-12 23:14, pirms 3 gadiem
xoweag rakstīja: Sanāk tā, ka galvenais kritērijs panākumos ir nevis lietas būtība, bet gan spēja kaut ko kaut kam tur pasniegt
Neiedziļinos, kādā tieši sakarā tu to saki, bet vispār jau tieši tā ļoti bieži arī notiek, diemžēl.

     [+] [-]

, 2021-02-12 23:22, pirms 3 gadiem
Ice, spečuks, neapšaubu, bet neatbildēji uz manu komentu

  +1 [+] [-]

, 2021-02-13 08:28, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Par šo pastāsti sīkāk. Kurš viņu vispār zina ārpus LV?
Tu tāds galīgi stulbs!!!!!

     [+] [-]

, 2021-02-13 11:54, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Par šo pastāsti sīkāk. Kurš viņu vispār zina ārpus LV?
Visi ārzemnieki, kuri piedalās un skatās skeletona sacensības. Tādu ir daudz, vairāki miljoni. Kāpēc tu mēģini noniecināt vienu no labākajiem Latvijas sportistiem?