Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Čempionāts beidzas ar Norvēģijas triumfu stafetē

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Čempionāts beidzas ar Norvēģijas triumfu stafetē
Ūle Einārs Bjerndālens
Foto: AP

Šodien Pjenčanā ar 4x7.5 kilometru stafeti vīriešiem noslēdzās pasaules čempionāts biatlonā. Zelta medaļu izcīnīja Norvēģijas kvartets - Emils Hegle Svendsens, Larss Bergers, Halvards Hanevolds un Ūle Einārs Bjerndālens. Latvijas izlasei 17. vieta.

Bricim atbalsts minimāls

Edgars Piksons abās šaušanās izmantoja pa vienai rezerves patronai un stafeti Ilmāram Bricim nodeva kā 18., no 15. vietā esošās Krievijas izlases atpaliekot vien septiņas sekundes. Protams, par krievu apsteigšanu sapņot nevarēja, taču vismaz Bricis vakardienas masu starta bronzas medaļnieku Ivanu Čerezovu ātri panāca, un abi reizē un nevainojami veica guļus šaušanu, un šāds sniegums Latviju pacēla līdz 15. vietai tobrīd.

Arī stāvus šaušanu Bricis veica labi un iecēla Latviju augstajā 10. vietā. Ilmārs nodeva stafeti praktiski vienlaicīgi ar Čerezovu, un Gints Rozenbergs savu posmu uzsāka nieka 18 sekundes aiz labāko sešinieka! Bricis savā posmā starp 26 dalībniekiem bija pats ātrākais! Un tīri slēpojuma ziņā (atskaitot šautuvē pavadīto laiku) bija trešais ātrākais, nieka 17 sekundes zaudējot slēpošanas fenomenam Larsam Bergeram. Savukārt no visiem 104 stafeti veikušajiem sportistiem Bricim 3. ātrākais etaps (aiz Bjerndālena un Reša)!

Rozenbergs pirmo šaušanu veica tīri, bija 12. vietā un minimāli zaudēja 9.-11. pozīcijā esošajām Slovēnijai, Baltkrievijai un Krievijai. Stāvus šaušanā daudzas izlases piemkeklēja lielas neveiksmes un Latvijai bija iespējas uzkāpt ļoti, ļotu augstu, taču diemžēl Rozenbergs ar vienu mērķi netika galā un nācās veikt soda apli. Latvija atkrita uz 14. vietu. Savukārt stafete Kristapam Lībietim tika nodota vairs tikai 18. vietā. Lībieša solis bija lēns, taču vismaz šaušana bija laba, un tas beigās Latvijai ļāva izcīnīt 17. vietu.

Krievija, Zviedrija atpaliek, priekšā Čehija, Vācija, Austrija

Ja 1. šaušanā visi šāva labi, un lielā grupa praktiski neizjuka, tad 2. šaušanā savas izlases pievīla krievs Jevgeņijs Ustjugovs, norvēģis Emils Hegle Svendsens un zviedrs Magnuss Junsons - visiem pa soda aplim. Priekšā izvirzījās Vācija Mihaela Reša personā, aiz viņa čehs Mihals Šlesingrs un austrietis Daniels Mezotičs. Rešs kā līderis nodeva stafeti Kristofam Štefanam, viņam pakaļ metās austrietis Simons Eders. Pēc 2. posma guļus šaušanas vadībā uz brīdi izvirzījās Čehija (Zdeneks Viteks), bet turpat bija arī Vācija un Austrija, bet līderiem strauji pietuvojās arī ātrais norvēģis Larss Bergers, kurš guļus šaušanā sašāva 5/5.

Austrija iegūst pārsvaru, norvēģi un vācieši panāk

Svarīga izrādījās 4. šaušana jeb 2. posma stāvus šaušana. Eders kārtējo reizi nodemonstrēja ne tikai fantastisku ātršaušanu, bet arī precizitāti. Pateicoties lielām konkurentu neveiksmēm, Austrija ieguva 46 sekunžu pārsvaru! Bergers sāka labi, aizklāja četrus mērķus, taču ar trim rezerves patronām tā arī nespēja aizvērt vienu nelaimīgo mērķi - soda aplis. Arī čeham Vitekam viens soda aplis, bet vācietim Štefanam liels misēklis ar šauteni un daudz patērēta laika šautuvē. Eders nodeva stafeti masu starta čempionam Dominikam Landertingeram kā pārliecinošs līderis, tiesa, ātrais Bergers tika līdz Halvardam Hanevoldam tikai par 25 sekundēm vēlāk, turpat Čehija. Vācijas (3. posmu veica Arnds Paifers) atpalicība no Austrijas - 37.5 sekundes.

Landertingers (Austrija) turēja vadību, tomēr Paifers (Vācija) un Hanevolds (Norvēģija) pietuvojās līdz padsmit sekunžu atstarpei. Šī atstarpe pēc stāvus šaušanas pavisam izzuda un izveidojās jau vienots līderu trio. Lieliskais slēpotājs Landertingers līdz stafetes nomaiņai tomēr atkal uzkrāja aptuveni 12 sekunžu pārsvaru, tā ka Kristofs Zumans tik un tā startēja kā pirmais. Zumanam pakaļ metās Ūle Einārs Bjerndālens (Norvēģija) un Mihaels Graiss (Vācija).

Ūle izrauj uzvaru Norvēģijai!

Zumans guļus šaušanu veica perfekti un palielināja pārsvaru pār Graisu un Bjerndālenu līdz 19-26 sekundēm. Pēdējā šaušanā Zumans, izmantojis par vienu rezerves patronu vairāk, ļāva pietuvoties Bjerndālenam līdz četrām sekundēm! Drīz vien austrietis un norvēģis bija līdzās. Un beigās labāks izrādījās Bjerndālens - vakar viņu masu startā nokoda austrieši Landertingers un arī tieši Zumans, taču šodien Ūle guva saldu revanšu, kā ātrvilciens aizejot garām austriešu līderim. Norvēģijai zelts! Bjerndālenam tas jau ceturtais zelts šeit Pjenčanā! Austrijai sudrabs, bet Vācijai bronza.

Pasaules čempionāts biatlonā (Pjenčana, Dienvidkoreja)

4x7.5 kilometru stafete vīriešiem

VietaKomandaLaiks (s.a.+r.p.)
1.Norvēģija1:08:04.1 (2+9)
2.Austrija+12.6 (0+7)
3.Vācija+32.7 (0+10)
4.Francija+56.5 (0+4)
5.Ukraina+1:14.7 (0+6)
6.Krievija+1:41.9 (1+10)
7.Itālija+2:09.3 (1+10)
8.Šveice+2:20.3 (0+8)
9.Zviedrija+3:11.3 (2+12)
10.Čehija+3:11.4 (3+10)
11.Bulgārija+3:25.7 (0+6)
12.Slovākija+3:36.1 (1+10)
13.Polija+4:06.2 (0+10)
14.Igaunija+4:11.1 (2+9)
15.Slovēnija+4:13.1 (3+12)
16.Kanāda+5:01.6 (2+13)
17.Latvija+5:06.5 (1+7)
18.Japāna+5:08.2 (2+10)
19.Baltkrievija+5:22.9 (5+12)
20.Kazahstāna+5:26.2 (1+11)
21.ASV+7:02.9 (4+15)
22.Somija+7:29.7 (3+13)
23.Dienvidkoreja+7:48.8 (2+12)
24.Ķīna+10:16.3 (3+16)
25.Lielbritānija+12:03.9 (8+16)
26.Serbija+17:05.1 (6+15)

Latviešu sniegums

SportistsLaiks (s.a.+r.p.)
I.Bricis16:49.6 (0+1)
E.Piksons18:10.7 (0+2)
K.Lībietis18:35.7 (0+1)
G.Rozenbergs19:34.6 (1+3)

Valstu rangs 2009. pasaules čempionātā (aizvadītas visas disciplīnas)

VietaValstsZSBKopā
1.Norvēģija4138
2.Vācija2428
3.Krievija2136
4.Austrija1203
5.Zviedrija1113
6.Francija1012
7.-8.Slovēnija0101
7.-8.Slovākija0101
9.Horvātija0011

Pēdējo 10 gadu pasaules čempioni stafetē

GadsČempions
2000.Krievija
2001.Francija
2003.Vācija
2004.Vācija
2005.Norvēģija
2007.Krievija
2008.Krievija
2009.Norvēģija

 +57 [+] [-]

, 2009-02-22 13:30, pirms 16 gadiem
Ja vien mums būtu 4 Ilmāri Briči...

 +27 [+] [-]

, 2009-02-22 13:31, pirms 16 gadiem
Bjerndālens ir dzīvā leģenda!!

 +13 [+] [-]

, 2009-02-22 13:31, pirms 16 gadiem
Super. Prieks par Norvēģiju

 +41 [+] [-]

, 2009-02-22 13:31, pirms 16 gadiem
Bricis savaa posmaa bija 1. vietaa .
Atziistami

 +20 [+] [-]

, 2009-02-22 13:31, pirms 16 gadiem
Bricis jau kko laikam bij sataupījis...

 +32 [+] [-]

, 2009-02-22 13:32, pirms 16 gadiem
Varenais un Briesmīgais...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-02-22 13:32, pirms 16 gadiem
jaa tiesaam salds revanss
vakar tik zeel bija Ules, bet sodien zelts

  +4 [+] [-]

, 2009-02-22 13:33, pirms 16 gadiem
ginchar rakstīja: Varenais un Briesmīgais...
monstrs uz sleepeem

 +23 [+] [-]

, 2009-02-22 13:33, pirms 16 gadiem
Atkārtoju to pašu, ko pie iepriekšēja raksta: PALDIES ILMĀRAM! sen nebija redzēta Latvija stafetes 10-niekā!

  +4 [+] [-]

, 2009-02-22 13:34, pirms 16 gadiem
Ko var gribet ja parejie musu slepotaji pec atruma ir attiecigi 20, 21, 23 vieta sava posma. Bricis vnk fenomens. Labi, ka vismaz shaushana bija limeni visiem.

 +13 [+] [-]

, 2009-02-22 13:35, pirms 16 gadiem
Tīra matemātika - ja visi 4 veiktu posmu tieši tik ātri, cik Bricis, tad Latvija būtu pirmā un Norvēģiju apsteigtu par 40 sekundēm

  +8 [+] [-]

, 2009-02-22 13:35, pirms 16 gadiem
Žēl, ka visi nav, kā Briči, bet neko darīt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 13:36, pirms 16 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Tīra matemātika - ja visi 4 veiktu posmu tieši tik ātri, cik Bricis, tad Latvija būtu pirmā un Norvēģiju apsteigtu par 40 sekundēm
sapnot jau varam

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:36, pirms 16 gadiem
Zeel,ka tikai uz beigaam Bricis paraadiija savu labaako formu
Bet taa jau vienmeer
Priex par Norveegjiju
Slēpts komentārs: painkillers

 +14 [+] [-]

, 2009-02-22 13:37, pirms 16 gadiem
Bricim 3 labākais laiks no pilnīgi visiem biatlonistiem šodien. 1-Bjorndalens, 2-Rečs, 3-Bricis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-02-22 13:37, pirms 16 gadiem
laikam divas atzinjas radas saktoties sodien stafeti
1)labi ka norvegi dabuja divus soda apljus ja nee tur parsvars butu tuvu pie minutes
2)kartejo reiz 3LV biatlonisti taa notaupijas ka beigas palikam pat aiz igaunjiem utt...knapi Japanu apsteidzam...dazbrid paliek zel Ilmara
p.s-kad aizies Ilmars kam tad taupisies LV izlase?atpakal celam??

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:37, pirms 16 gadiem
njā, līdz izbraukšanai no 5.šautuves viss bija pašreizējos apstākļos neticami skaisti - 17.5km laikā Latvija līderiem bija tikai 70 sekundes zaudējusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-02-22 13:39, pirms 16 gadiem
Aelita rakstīja: Atkārtoju to pašu, ko pie iepriekšēja raksta: PALDIES ILMĀRAM! sen nebija redzēta Latvija stafetes 10-niekā!
Varētu iebilst pagājušā sezonā mūsējie ja nemaldos 3 reiz bija stafetē 12 vietā/varbūt kļūdos bet nedaudz. Un kaut kad arī 10 uz brīdi parēgojās stafetes laikā. Bet principā tev taisnība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:39, pirms 16 gadiem
Vismaz veči, ja neskaita Rozenbergu šaušanā, izspieda visu ko varēja, kāds minimāls prieciņš vismaz salīdzinot ar dāmu fenominālo startu

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:39, pirms 16 gadiem
veranais un briesmigais uzrauj uzvaru norvegiem

  +5 [+] [-]

, 2009-02-22 13:39, pirms 16 gadiem
var jau būt, ka ar šo izpelnīšos kritiku, bet nu tā īsti ņemot ne visai redzu iemeslu jebkā no valsts atbalstīt latvijas biatlonistus. Izņēmums protams ir Bricis, kas savu atstrādā. Kas attiecas uz pārējiem - nu nespēj ne Piksons ne Lībietis neko parādīt. Nespēja pirms gadiem 4iem un nekas diemžēl nav mainījies, ja neskaita sportistu vecumu. Varbūt ir vērts mēģināt atbalstīt kādus juniorus, kas zin, varbūt tur kāds lietaskoks atrodas.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 13:39, pirms 16 gadiem
...laabi,ka lidz galam un briesmigi neierakas,kada nu bij ta veseliba kuram,tads ari attiecigi uzraditais laiks...sporta vadibai jau nu vajadzetu padomat par biatlona saimniecibas reviziju,citadi izmerdes sportaveidu un tiem berniem,kas pashlaik sakushi treneties,bus jabeidz un jaiet uz ielas vilkt zali un sist lampas...jo pec idejas,musu valsti visu vajag likvidet...

  +6 [+] [-]

, 2009-02-22 13:41, pirms 16 gadiem
Pa posmiem mūsējiem 18, 1, 21 un 16 vieta. /Piksons, Bricis, Rozenbergs un Lībietis/.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 13:42, pirms 16 gadiem
Dots devējam atdodas. Pēc atņemtā zelta sprintā Bjerndālens tomēr uzdāvina Pasaules čempionāta zeltu Bergeram (protams, arī pats Larss šodien piedalījās uzvaras kaldināšanā).

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 13:43, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Bricis un trīs bezjēdzīgi kabači
Ļoti primitīvs spriedums-Lībietis atbilstoši savām spējām, Piksonam normāli ātrums pietrūka. Ja zaudējam uzvārētājiem 5 minūtes tas nav slikti šajā stadijā. būtu Briča vietā cits zaudētu kaut kur 7 minūtes tas pagaidām ir mūsu līmenis. Kas pozitīvs apdzinām baltkrievus , somus.

  +2 [+] [-]

, 2009-02-22 13:46, pirms 16 gadiem
Norvēģi labākie , lai Ūle Eināram 5 zelti Vankūverā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-02-22 13:49, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Norvēģi labākie , lai Ūle Eināram 5 zelti Vankūverā!
labak lai izdoma kadu jaunu disciplinu un ieliek mix stafeti tad varbut 7

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:50, pirms 16 gadiem
rainmaker rakstīja: labak lai izdoma kadu jaunu disciplinu un ieliek mix stafeti tad varbut 7
Būtu kau ok !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:51, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Norvēģi labākie , lai Ūle Eināram 5 zelti Vankūverā!
manis pec lai tiek visi 4 un viens sudrabs, ja viens zelts bricim ...
tik zeel, bija, ka bricis nedabuja bronzuieprieksejas speles ... kaa bija pelnijis ... tagad elts Vankuvera

  +4 [+] [-]

, 2009-02-22 13:51, pirms 16 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Tīra matemātika - ja visi 4 veiktu posmu tieši tik ātri, cik Bricis, tad Latvija būtu pirmā un Norvēģiju apsteigtu par 40 sekundēm
a ja Norvēģijai būtu 4 Bjornādeleni!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-22 13:52, pirms 16 gadiem
Nav nemaz tik slikti!

Rozenbergs vienigais nolohoja, Libietis savā līmeni, ja Rozenbergs butu sašāvis, būtu 10-niekā..

  +3 [+] [-]

, 2009-02-22 13:52, pirms 16 gadiem
Edmunds Novickis rakstīja: Tīra matemātika - ja visi 4 veiktu posmu tieši tik ātri, cik Bricis, tad Latvija būtu pirmā un Norvēģiju apsteigtu par 40 sekundēm
Tīra matemātika - ja visi 4 veiktu posmu tieši tik ātri, cik Bjerndālens, tad norvēģi finišā iekurtu ugunskuru un gaidītu otro vietu.
Nejauc sportu ar matemātiku.

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:52, pirms 16 gadiem
Bjornis zvērs

 +10 [+] [-]

, 2009-02-22 13:53, pirms 16 gadiem
Gaidu Maļuhinu lai beidzot parāda jaunajiem, kas ir biatlons Piksons atzīstami noslēpoja

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:54, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: Primitīvs, bet patiess. Lībietis-atbilstoši savām spējām? Kāda jēga trenēties ja pēdējo gadu laikā tās spējas nav pieaugušas? Ja nav talanta nu ta nav un viss
Tad tu uzskati ja nav labas vietas tad ar sportu jābeidz nodarboties. Priecājos par katru sportistu lai trenējās-neatliek laika muļķībām ir cerības uz ;labāku rezultātu. Ja izlase kopumā Piksons un Lībietis nezaudē 2 minūtes līderim savā posmā tas nav slikti. Kāpēc lai met mieru lai trenējās- es sekoju līdzi jebkuram ja sitās 80 tajām vietām tad ceru ka drīz būs 60 tās utt. Pilsons iedzīšanā bija 58 vietā -normāli utt. Nav jābeidz biatlons jo domāju ka arī Tu neteiksi ka 40 nieks un punkti Lībietim, Piksonam ir neiespējami.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 13:56, pirms 16 gadiem
Dudikovs rakstīja: Tīra matemātika - ja visi 4 veiktu posmu tieši tik ātri, cik Bjerndālens, tad norvēģi finišā iekurtu ugunskuru un gaidītu otro vietu.
Nejauc sportu ar matemātiku.
vo vo pilnigi piekritu un vinji jau butu katrs pa trim kausiem alus izderusi un sasliku uzcepusi!

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:59, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Tad tu uzskati ja nav labas vietas tad ar sportu jābeidz nodarboties. Priecājos par katru sportistu lai trenējās-neatliek laika muļķībām ir cerības uz ;labāku rezultātu. Ja izlase kopumā Piksons un Lībietis nezaudē 2 minūtes līderim savā posmā tas nav slikti. Kāpēc lai met mieru lai trenējās- es sekoju līdzi jebkuram ja sitās 80 tajām vietām tad ceru ka drīz būs 60 tās utt. Pilsons iedzīšanā bija 58 vietā -normāli utt. Nav jābeidz biatlons jo domāju ka arī Tu neteiksi ka 40 nieks un punkti Lībietim, Piksonam ir neiespējami.
tu visu saki pareizi bet runajot par Piksona 58 vietu un neiziesanu uz starta...kur tur ir sportiskais gars?taupijas stafetei....pff es butu priecigaks ja vinjs no 58 butu pakapies uz 45 nevis par sito vietu stafete un atrunam ka mes uz startu neejam jo jataupas stafetei...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-22 13:59, pirms 16 gadiem
Tad kad izlasē būs visiem biatlonistiem veltīta vienāda uzmanība tad mums būs 4 Briči,bet kad tagad viss ir Bricim un pārejiem kā sanāk tad arī rezultāds ir attiecīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-02-22 14:03, pirms 16 gadiem
Žēl būs kad Bjorndālens beigs startēt , viņš ir liekams vienā plauktiņā ar Mihaelu Šumaheru, Maiklu Džordanu, Pelē, Taigeru Vudsu, Veinu Grecki, žēl ka visi kādreiz aiziet no lielā sporta

     [+] [-]

, 2009-02-22 14:03, pirms 16 gadiem
biatlonists rakstīja: Tad kad izlasē būs visiem biatlonistiem veltīta vienāda uzmanība tad mums būs 4 Briči,bet kad tagad viss ir Bricim un pārejiem kā sanāk tad arī rezultāds ir attiecīgs.
tad , kad vini nopelnis tadu uzmanibu ka Bricis , tad tadu ari sanems

  +7 [+] [-]

, 2009-02-22 14:04, pirms 16 gadiem
Piksona neiziešanu uz startu esmu aprakstījis jau daudz kur. RS ļoti to nosodu neatbalstu un uzskatu ka tā rīkoties nedrīkst. Tas ir daudz sliktāk par mūsu dāmu stafeti vai Pleikšņa 118 vietu. Vēl otrs milzīgs kauna traips Latvijai ir jauktā stafete un taupīšanās. Toes nekad neatzīstu.
es cenšos nenosodīt sportistus ja tie iet startē piedalās kaut arī ne īpaši veiksmīgi. es atbalstu visus sportistus kuri startē kaut arī par pēdējām vietām-vēlos mūsu kalnu slēpotājus , vēlos distanču slēpotājus kaut arī beigās bet lai dara.
KAUNS MŪSU IZLASEI PAR JAUKTO STAFETI UN PIKSONA IEDZĪŠANU.

  +7 [+] [-]

, 2009-02-22 14:06, pirms 16 gadiem
Viss taču ir tik skaidrs! Pat neskatoties uz milzīgo uzcītību treniņos, uzkrāto kilometru bagāžu un citiem līdzīgiem argumentiem, Piksonu, Lībiešu, Rozenbergu maksimālais iespēju līmenis ir tikai iekļūšana punktos, tajos posmos, kurus izlaiž citu valstu līderi. Un viss!
Vai tam ir jātērē valsts un sponsoru nauda?
Ja vēlas braukt, tad lai brauc, bet tikai paši par savu naudu! Jo tas pats Bricis un Maļuhins par elites sportistiem kļuva braucot mikroautobusos, ēdot uz plītiņas sildītus konservus un slēpes pērkot paši par savu naudu! Vēlāk- jā tad jau nāca gan ATOMIC gan FISHER veči klāt un piedāvāja savas slēpes gandrīz par velti un arī uz sacensībām varēja atļauties braukt nevis sagrabējušā žigulī, bet gan lidot ar lidmašīnu!
Tāpēc- kamēr tepat Latvijā, Prikuļos, alīksnē vai Madonā, neparādīsies kāds jaunais, kas ir klasi pārāks, pārējos nekur vest nav jēgas! Vienkārši nav jēgas! Ne uz pasaules kausa ne Eiropas kausa posmiem! Ja grib- lūdzu, lai brauc, bet par saviem līdzekļiem! Izlasē atstāt Brici un Madaru, tos, kas vēl junioru vecumā, protams, arī atbalstīt, bet pārējos- prom! Lai trenējas paši, lai pierāda, ka spēj.
Nevajag palikt citiem un pašiem sev par apsmieklu! Un nevajag salīdzināt, ka lūk, ķīnieši, japāņi un igauņi arī līdzi ņem ne tikai medaļu kandidātus- tieši tā! Viņi visi sen jau mums garām, tieši tāpēc, ka naudiņu ieguldīja jaunās paaudzes sagatavošanā, nevis bezcerīgu enkuru ārzemju tūrisma braucuenien un šopinga tūrēm.
Atvainojiet, ka tik sāpīgi, bet priecāties par 17 vietu nu nekādīgi nespēju!

     [+] [-]

, 2009-02-22 14:07, pirms 16 gadiem
Runājot par jaunajiem,puiši gatavojas Pasaules čempim abeigās pasaka nav naudas un nebrauc.Puišiem zūd motivācija vispār trenēties,tad jau lai (zālīti) smēķē būs valstij ko vairāk ārstēt.

     [+] [-]

, 2009-02-22 14:09, pirms 16 gadiem
Nederīgi.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 14:11, pirms 16 gadiem
Ko var visu laiku "cepties". Šī ir Latvijas reālā vieta, skatoties pēc biatlonistu rezultātiem šajā sezonā.
Igauņiem tak 4 sportisti šogad ir "ieslēpojuši punktos". Mums priekšā ir tikai bulgāri (tik tiešām pārsteigums), kam tur nevajadzēja būt, bet aiz mums palika Baltkrievija un ASV, kas varēja būt vēl priekšā.
Vismaz vīriem ir taktiski pareizi sastādīts sastāvs - divi pieredzējušākie un noturīgākie sākumā iegūst maksimāli augstu vietu, bet nākamie divi cenšas turēt līdz, cik nu tas ir viņu spēkos. Vakar dāmām treneris taktiski kļūdījās pirmajā posmā sūtot mazāk pieredzējušo Glāzeri, kura vienkārši sadega - masu startā tak viņa ne reizi nav startējusi, neesmu pārliecināts, ka arī stafetē pirmajā posmā kaut reizi startējusi, parasti bija Krūmiņa vai Līduma.

  -3 [+] [-]

, 2009-02-22 14:11, pirms 16 gadiem
Es te papētīju rez. tabulu...hmmm...pārsteidza tomēr, ka Baltkrievija aiz mums un Somija. Tas nav nemaz tik slikti, vai ne? ...nu jā, būtu gribējies apsteigt igauņus, bet...
Vai es pareizi esmu iedomājusies, ka no mūsējiem ar vismazāko pieredzi bija Rozenbergs?
Slēpts komentārs: Aelita

     [+] [-]

, 2009-02-22 14:14, pirms 16 gadiem
un tas beigās Latvijai ļāva izcīnīt 17. vietu.
Smieklīgi
Bet Bricis malacis

  +3 [+] [-]

, 2009-02-22 14:38, pirms 16 gadiem
15. Slovēnija +4:13.1 (3+12)
16. Kanāda +5:01.6 (2+13)
17. Latvija +5:06.5 (1+7)

Ātrums fantastisks 3 koka gabaliem...

     [+] [-]

, 2009-02-22 14:46, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Nav nemaz tik slikti!

Rozenbergs vienigais nolohoja, Libietis savā līmeni, ja Rozenbergs butu sašāvis, būtu 10-niekā..
Sapņo 10-nieka nebūtu iebraukuši. parēķini pats 25 sec vins noraka.

     [+] [-]

, 2009-02-22 14:46, pirms 16 gadiem
Ilmārs paradīja sevi, malacis!
Pārējie vēl zaļi

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 14:47, pirms 16 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Viss taču ir tik skaidrs! Pat neskatoties uz milzīgo uzcītību treniņos, uzkrāto kilometru bagāžu un citiem līdzīgiem argumentiem, Piksonu, Lībiešu, Rozenbergu maksimālais iespēju līmenis ir tikai iekļūšana punktos, tajos posmos, kurus izlaiž citu valstu līderi. Un viss!
Vai tam ir jātērē valsts un sponsoru nauda?
Ja vēlas braukt, tad lai brauc, bet tikai paši par savu naudu! Jo tas pats Bricis un Maļuhins par elites sportistiem kļuva braucot mikroautobusos, ēdot uz plītiņas sildītus konservus un slēpes pērkot paši par savu naudu! Vēlāk- jā tad jau nāca gan ATOMIC gan FISHER veči klāt un piedāvāja savas slēpes gandrīz par velti un arī uz sacensībām varēja atļauties braukt nevis sagrabējušā žigulī, bet gan lidot ar lidmašīnu!
Tāpēc- kamēr tepat Latvijā, Prikuļos, alīksnē vai Madonā, neparādīsies kāds jaunais, kas ir klasi pārāks, pārējos nekur vest nav jēgas! Vienkārši nav jēgas! Ne uz pasaules kausa ne Eiropas kausa posmiem! Ja grib- lūdzu, lai brauc, bet par saviem līdzekļiem! Izlasē atstāt Brici un Madaru, tos, kas vēl junioru vecumā, protams, arī atbalstīt, bet pārējos- prom! Lai trenējas paši, lai pierāda, ka spēj.
Nevajag palikt citiem un pašiem sev par apsmieklu! Un nevajag salīdzināt, ka lūk, ķīnieši, japāņi un igauņi arī līdzi ņem ne tikai medaļu kandidātus- tieši tā! Viņi visi sen jau mums garām, tieši tāpēc, ka naudiņu ieguldīja jaunās paaudzes sagatavošanā, nevis bezcerīgu enkuru ārzemju tūrisma braucuenien un šopinga tūrēm.
Atvainojiet, ka tik sāpīgi, bet priecāties par 17 vietu nu nekādīgi nespēju!
Bet iekļūt punktos arī ir patīkami. es spēju priecāties arī par sīkumiem. Par 17 vietu nepriecājos. Priecājos ka Rozenbergs 1 šautuvē sašāva visus 5 mērķus, priecājos par Brici, aiz mums ir Somija Baltkrievija un ASV. /šodien/.
Ir jādod valsts nauda sportam.
Ja izlase zaudē līderiem 5 minūtes tas nav slikti protams ka tas nav arī labi.
Man prieks ka mūsējie startē. Gribētos ka distanču slēpotāji piedalītos bet sabiedrības spiediens bija milzīgs par mūsu ,,gliemežiem,, . Lai brauc kaut par pēdējēm vietām bet lai būtu=vienīgais arguments kas ļauj spriest vai ir jēga ir centība, ja cenšas viss kārtībā.

  +3 [+] [-]

, 2009-02-22 15:13, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Žēl būs kad Bjorndālens beigs startēt , viņš ir liekams vienā plauktiņā ar Mihaelu Šumaheru, Maiklu Džordanu, Pelē, Taigeru Vudsu, Veinu Grecki, žēl ka visi kādreiz aiziet no lielā sporta
bet priecajies ka tu lielako dalu no siem fenomeniem esi redzejis darbiba
p.s-pie siem var pielik ari Rossi un Lebu kaa ari dazus tenisistus

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 15:31, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Piksona neiziešanu uz startu esmu aprakstījis jau daudz kur. RS ļoti to nosodu neatbalstu un uzskatu ka tā rīkoties nedrīkst. Tas ir daudz sliktāk par mūsu dāmu stafeti vai Pleikšņa 118 vietu. Vēl otrs milzīgs kauna traips Latvijai ir jauktā stafete un taupīšanās. Toes nekad neatzīstu.
es cenšos nenosodīt sportistus ja tie iet startē piedalās kaut arī ne īpaši veiksmīgi. es atbalstu visus sportistus kuri startē kaut arī par pēdējām vietām-vēlos mūsu kalnu slēpotājus , vēlos distanču slēpotājus kaut arī beigās bet lai dara.
KAUNS MŪSU IZLASEI PAR JAUKTO STAFETI UN PIKSONA IEDZĪŠANU.
Pilnīgi piekrītu! Atbildība par to visu jāuzņemas treneriem!

     [+] [-]

, 2009-02-22 15:34, pirms 16 gadiem
Bricis malacis!
pārējiem vajag vēl attīstīties un krāt pieredzi, lai būtu labāki rezultāti.

     [+] [-]

, 2009-02-22 15:36, pirms 16 gadiem
ilmars bija lielisks zheel ka indvidualajas distancees neveicaas

     [+] [-]

, 2009-02-22 15:37, pirms 16 gadiem
ja nebuutu vairs brica tad muuseejie apsteigtu varbuuut kaadas 2 valstis...

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 16:09, pirms 16 gadiem
Paldies Ilmāram, baigais malacis... gribas jau ceret ka Oļegs nakošgad būs apmēram tik pat labs kā Ilmārs, bet nu cerības mazas, ja ta būtu kas zin kā vēl viss izvērtīsies Kanādā, lai veicas mūsu džekiem un meitenēm. Ceram Ilmārs vēl sezonas beigu PK posmos citiem paradīs kur vēži ziemo

  -4 [+] [-]

, 2009-02-22 16:13, pirms 16 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Viss taču ir tik skaidrs! Pat neskatoties uz milzīgo uzcītību treniņos, uzkrāto kilometru bagāžu un citiem līdzīgiem argumentiem, Piksonu, Lībiešu, Rozenbergu maksimālais iespēju līmenis ir tikai iekļūšana punktos, tajos posmos, kurus izlaiž citu valstu līderi. Un viss!
Vai tam ir jātērē valsts un sponsoru nauda?
Ja vēlas braukt, tad lai brauc, bet tikai paši par savu naudu! Jo tas pats Bricis un Maļuhins par elites sportistiem kļuva braucot mikroautobusos, ēdot uz plītiņas sildītus konservus un slēpes pērkot paši par savu naudu! Vēlāk- jā tad jau nāca gan ATOMIC gan FISHER veči klāt un piedāvāja savas slēpes gandrīz par velti un arī uz sacensībām varēja atļauties braukt nevis sagrabējušā žigulī, bet gan lidot ar lidmašīnu!
Tāpēc- kamēr tepat Latvijā, Prikuļos, alīksnē vai Madonā, neparādīsies kāds jaunais, kas ir klasi pārāks, pārējos nekur vest nav jēgas! Vienkārši nav jēgas! Ne uz pasaules kausa ne Eiropas kausa posmiem! Ja grib- lūdzu, lai brauc, bet par saviem līdzekļiem! Izlasē atstāt Brici un Madaru, tos, kas vēl junioru vecumā, protams, arī atbalstīt, bet pārējos- prom! Lai trenējas paši, lai pierāda, ka spēj.
Nevajag palikt citiem un pašiem sev par apsmieklu! Un nevajag salīdzināt, ka lūk, ķīnieši, japāņi un igauņi arī līdzi ņem ne tikai medaļu kandidātus- tieši tā! Viņi visi sen jau mums garām, tieši tāpēc, ka naudiņu ieguldīja jaunās paaudzes sagatavošanā, nevis bezcerīgu enkuru ārzemju tūrisma braucuenien un šopinga tūrēm.
Atvainojiet, ka tik sāpīgi, bet priecāties par 17 vietu nu nekādīgi nespēju!
Redz, cik Tu pareizi pateici! Es ierosinu samazināt finansējumu arī Latv ijas hokejam, vīriešu basketbolam, futbolam. Koroče visās sporta spelēm. Atstājam naudu Miņinam un Prokopčikai. OK? Vai to tu loh gribēji pateikt. Da kad vilkšu Tev ar maseni pa jaicu, ta vairs negribēsi te gudro tēlot. Jampampiņš!
Starp citu Lībietis ir ļoti piestrādājis pie Latvijai tik ļoti lielās problēmas - '|Saušanas. Lībietis šogad šauj VNK ideāli. Jāpanāk temps un būs mums otrs bricis, pat labāks kā Bricis.

  +3 [+] [-]

, 2009-02-22 16:26, pirms 16 gadiem
...ko nu vairs,ta jau ir vesture...
...tik gribetos,lai bedzot biatlona federacija tiek ieviesta kartiba un ,ka tiek izbeigta iluzija par neaizstajamo treneri n-to gadu garuma,kursh nekad ne pie ka nav vainigs,kuram luk janopelna pencija,tapec parejie tiek vienkarshi patriekti no darba,jo maisas Rabinovicham pa kajam...kaut gan tagad jau tas pashas naudas nebus un pencija ar sanaks diezgan knapa...

     [+] [-]

, 2009-02-22 16:32, pirms 16 gadiem
Bricis lieliskā formā, Ūle vispār monstrs, es neticēju, ka viņš izraus uzvaru, bet austrietis viņam palīdzēja! Interesanta gonka bija!

  +4 [+] [-]

, 2009-02-22 16:33, pirms 16 gadiem
martini1 rakstīja: Redz, cik Tu pareizi pateici! Es ierosinu samazināt finansējumu arī Latv ijas hokejam, vīriešu basketbolam, futbolam. Koroče visās sporta spelēm. Atstājam naudu Miņinam un Prokopčikai. OK? Vai to tu loh gribēji pateikt. Da kad vilkšu Tev ar maseni pa jaicu, ta vairs negribēsi te gudro tēlot. Jampampiņš!
Starp citu Lībietis ir ļoti piestrādājis pie Latvijai tik ļoti lielās problēmas - '|Saušanas. Lībietis šogad šauj VNK ideāli. Jāpanāk temps un būs mums otrs bricis, pat labāks kā Bricis.
Pilnībā visam Tev piekrītu. Nosodu lamāšanos. Bet šaušanā mūsējie šogad ir jūtami pielikuši kopumā.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 16:46, pirms 16 gadiem
...ceresim,ka ari viri spes sakartot domas savas galvinas pareiza virziena un izdarot pareizos secinajumus,ari pashi notices tam,ka var...
...ari mes lidzjuteji ar labam domam meginasim lidzet Jums,jo ta gribas,lai tomer OS Kanada,maza Latvija,kuru uz kartes var nosegt ar kapeiku,iekoz kadam no lielajiem grandiem...oi,ka gribas...

     [+] [-]

, 2009-02-22 17:01, pirms 16 gadiem
vecuvecais rakstīja: ...ceresim,ka ari viri spes sakartot domas savas galvinas pareiza virziena un izdarot pareizos secinajumus,ari pashi notices tam,ka var...
...ari mes lidzjuteji ar labam domam meginasim lidzet Jums,jo ta gribas,lai tomer OS Kanada,maza Latvija,kuru uz kartes var nosegt ar kapeiku,iekoz kadam no lielajiem grandiem...oi,ka gribas...
Pievienojos Tavam teiktajam! Cerēsim!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-22 17:05, pirms 16 gadiem
Lai nu kā, bet liekas, ka mūsu jaunie strauji noveco, bet Bricis kļūst ar vien jaunāks...

     [+] [-]

, 2009-02-22 17:47, pirms 16 gadiem
Muuseejiem jaamaacaas sleepot, iznjemot Brici...
Kas notiks peec Vankuuveras, kad Bricis beigs karjeru?
Calji sauj labi, bet ar sleeposanu gan ir d....

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 18:06, pirms 16 gadiem
Bricis, shajam chempim bija perfekti sagatavojies, vnk MONSTRS, tikai individuaalajaas pieviila shaushana, stafetee, komanda

     [+] [-]

, 2009-02-22 18:06, pirms 16 gadiem
martini1 rakstīja: Redz, cik Tu pareizi pateici! Es ierosinu samazināt finansējumu arī Latv ijas hokejam, vīriešu basketbolam, futbolam. Koroče visās sporta spelēm. Atstājam naudu Miņinam un Prokopčikai. OK? Vai to tu loh gribēji pateikt. Da kad vilkšu Tev ar maseni pa jaicu, ta vairs negribēsi te gudro tēlot. Jampampiņš!
Starp citu Lībietis ir ļoti piestrādājis pie Latvijai tik ļoti lielās problēmas - '|Saušanas. Lībietis šogad šauj VNK ideāli. Jāpanāk temps un būs mums otrs bricis, pat labāks kā Bricis.
tu pats saproti ko tu tur uzrakstiji..?ej izguli dzerumu.. jus paklausieties libietis sauj ideali,tad ka lai nosauc vadoso biatlonistu sausanu,ja lib sauj ideali...ja lib butu jasauj tik atri,ka to dara vadošie,tad tava ideala sausana butu pakaļa. ar savu leno sausanu(bet labo) un vislenako slepojumu trase vins un citi brici panaks braucot ar sniega moci vienigi.
sitie vislenakie slepotaji latvijas vēsture ir japiespiez beigt nirgaties par biatlonu. lai brauc rajonu mačos.
tempam bija jau sen jabut,ja butu apzina ,ka tu gribi kaut ko sasniegt.jabut smagiem treniniem.
tiesam ,izguli dzerumu...labaks par brici,braucot no70.-....vietam. es neatceros vai bricis ir bijis regulari tajas vietas kad vinam bija ap 20 gadu?

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 18:37, pirms 16 gadiem
Prieks par Brici

  +2 [+] [-]

, 2009-02-22 18:48, pirms 16 gadiem
Cik veci ir Piksons,Rozenbergs un Lībietis?Bricis vienkārši lielisks-žēl,ka individuāli neveicās!Nu ,ja tiešām Maļuhins atgrieztos uz olimpiādi-tad tomēr domāju,ka labāk par kādu no jaunajiem noslēpotu!Bet esmu patiesi sašutis,ka tika nolemts nestartēt jauktajā stafetē-un Līdumai tur būtu jābūt-tāpat jau dāmu stafetē galīga aplaušanās iznāca...

  -3 [+] [-]

, 2009-02-22 19:00, pirms 16 gadiem
Tad nu tā, visiem personāžiem "gudriniekiem". Ja jūs kaut nedaudz būtu painteresējušies par to kas notiek LV Biatlonā, varbūt savus diezgan trulos spriedelējumus mestu pie malas!

Diemžēl, un tā ir patiesība, finansējumus saņem tikai divi sportisti, viena sieviešu komandas dalībniece un viens vīriešu komandas dalībnieks.... pieļauju domu, ka tik truli jūs neesat, lai neuzminētu kuri divi tie ir.... Visi pārējie ir absolūtā amatieru statusā, kuri paši pelna naudu, paši par savu naudu trenējas, un paši par savu naudu aizbrauca uz Koreju... Iespējams, ka kādas ar sameklēja kādus sponsorus, bet tam jau pa lielam nav nekādas nozīmes.... Neviens no TOP sportistiem nav spiests piestrādāt, lai nopelnītu iztiku, viņi visi ir profesionāļi, bet mūsējie absolūti amatieri, kuri es kā uzsveru, izņemot divus, tur ir par savu, vai pašu sagādātu sponsoru naudu....
Katrā no lielajām komandām, katram sēlētājam pie pakaļas ir kāds šaušanas, fiziskās sagatavošanas un vēl sazin kāds trenneris, ieskaitot psihologu.... Mums viens nabaga Urbanovičš, pluss vēl viens fizioterapeits un labi ja kāds trennera palīgs ņemas pa visām frontēm....
Jebkurā lielajā sportā, rezultāts ir ļoti stipri atkarīgs no ieguldītajām cilvēkstundām, atlases iespējām + ieguldītās naudas.... Ka jums liekas vai viens LV trenneris + daži palīgi ir spējīgi ieguldīt tikpat cik pārdesmit cilvēku komanda, Vācijai, Norvēģijai, Krievijai, un vēl daudzām citām biatlona izlasēm, ieskaitot to pašu Igauniju, kuriem trenneru korpuss ir stipri lielāks par mūsējo......
Ja par to pašu šaušanu runājam, normālā situācijā, tiek izanalizēts katrs, šaušanas trenniņā, šāviens, trāpīts vai nē.... Mums labi ka ir kāds kurš norāda kā pareizi ir jāpieliek plinte pie pleca....
Kā jums liekas, vai Bricis aiz savas mazās pieredzes šauj vidēji par 20 sekundēm lēnāk, kā visi līderi ? Atbilde ir nē, jo tai laikā kad vēl padomju skolā, viņam tika ielikti pamati, tas šaušanas ātrums bija pasaules līmenī, tahgad jau džeki šauj par 15-25 sekundēm ātrāk nekā vidēji tajā laikā, tamdēļ ka ir jaunās tehnoloģijas kuras nav pieejamas mums.........
Par slēpošanu es vispār nerunāšu, tai laikā kad būtu jāpavada augstkalnēs slēpojot, mūsējie labi ja dabon kādu trenniņu tepat alūksnē, ja ir paveicies ar sniegu....

Ai nu labi... bet es jau tāpat saprotu, ka jums visiem liekas, ka pietiek tik ar apņemšanos un vēlmi, nevis apstākļiem ieguldīto laiku, naudu un selektīvo darbu, kas LV ir ļoti zemā līmenī....

     [+] [-]

, 2009-02-22 19:01, pirms 16 gadiem
labakais irbe always rakstīja: Sapņo 10-nieka nebūtu iebraukuši. parēķini pats 25 sec vins noraka.
kadas 25 sek?! soda aplis vien rozenbergam ir 30 sek + 3 rez. patronas ari kkadas 30 sek, kopā minūte, pat vairak!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 19:04, pirms 16 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Viss taču ir tik skaidrs! Pat neskatoties uz milzīgo uzcītību treniņos, uzkrāto kilometru bagāžu un citiem līdzīgiem argumentiem, Piksonu, Lībiešu, Rozenbergu maksimālais iespēju līmenis ir tikai iekļūšana punktos, tajos posmos, kurus izlaiž citu valstu līderi. Un viss!
Vai tam ir jātērē valsts un sponsoru nauda?
Ja vēlas braukt, tad lai brauc, bet tikai paši par savu naudu! Jo tas pats Bricis un Maļuhins par elites sportistiem kļuva braucot mikroautobusos, ēdot uz plītiņas sildītus konservus un slēpes pērkot paši par savu naudu! Vēlāk- jā tad jau nāca gan ATOMIC gan FISHER veči klāt un piedāvāja savas slēpes gandrīz par velti un arī uz sacensībām varēja atļauties braukt nevis sagrabējušā žigulī, bet gan lidot ar lidmašīnu!
Tāpēc- kamēr tepat Latvijā, Prikuļos, alīksnē vai Madonā, neparādīsies kāds jaunais, kas ir klasi pārāks, pārējos nekur vest nav jēgas! Vienkārši nav jēgas! Ne uz pasaules kausa ne Eiropas kausa posmiem! Ja grib- lūdzu, lai brauc, bet par saviem līdzekļiem! Izlasē atstāt Brici un Madaru, tos, kas vēl junioru vecumā, protams, arī atbalstīt, bet pārējos- prom! Lai trenējas paši, lai pierāda, ka spēj.
Nevajag palikt citiem un pašiem sev par apsmieklu! Un nevajag salīdzināt, ka lūk, ķīnieši, japāņi un igauņi arī līdzi ņem ne tikai medaļu kandidātus- tieši tā! Viņi visi sen jau mums garām, tieši tāpēc, ka naudiņu ieguldīja jaunās paaudzes sagatavošanā, nevis bezcerīgu enkuru ārzemju tūrisma braucuenien un šopinga tūrēm.
Atvainojiet, ka tik sāpīgi, bet priecāties par 17 vietu nu nekādīgi nespēju!
Labāk ej un komentē futbolu, no tā tu moš vairāk sajēdz..... Tad jau ņemam nost futbolam ar naudu.... Sasniegts nav pilnīgi nekas, ja neskaita vienu nejaušu iekļūšanu Eiropas čempī..... Kulšanās ap 80 vietu pasaules rangā, ir ļoti atzīstams rezultāts....

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 19:15, pirms 16 gadiem
RIO75 rakstīja: Labāk ej un komentē futbolu, no tā tu moš vairāk sajēdz..... Tad jau ņemam nost futbolam ar naudu.... Sasniegts nav pilnīgi nekas, ja neskaita vienu nejaušu iekļūšanu Eiropas čempī..... Kulšanās ap 80 vietu pasaules rangā, ir ļoti atzīstams rezultāts....
Piekrītu!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-22 19:16, pirms 16 gadiem
RIO75 rakstīja: Labāk ej un komentē futbolu, no tā tu moš vairāk sajēdz..... Tad jau ņemam nost futbolam ar naudu.... Sasniegts nav pilnīgi nekas, ja neskaita vienu nejaušu iekļūšanu Eiropas čempī..... Kulšanās ap 80 vietu pasaules rangā, ir ļoti atzīstams rezultāts....
nu parasti citos sporta veidos ja ir izgāšanās, tad tiek pamainīts treneru satāvs , a kas te notiek,tak ar biatlonu dirsai līdziigi jau pie mums ir nu jau kādus trīs gadus....izmaiņas ...kā saka,karš ir cilvēces progress...ar steigu jāmaina treneri../revolūciju biatlonā.....

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 19:18, pirms 16 gadiem
RIO75, nu cik es atminos, pēc Briča, Maļuhina un co sasniegumiem starptautiskajā apritē jaunajai paaudzei tika radīti tīri pieņemami priekšnosacījumu un apstākļi, lai trenētos, piedalītos mačos un nomainītu iepriekšējo paaudzi. Tikai puikiem ar tie spēciņiem un motivāciju bija kā bija, un, līdz ar rezultātu stagnēšanu, strauji tika piegriezts arī finansiālais skābeklis. Te izskaidrojums varētu būt meklējams J. Nākuma komentārā Sporta studijā - viņa paaudzei, lai tiktu PSRS izlasēs (jebkura līmeņa) bija nežēlīga atlase starp 15 brālīgo republiku censoņiem + motivācija. Acīmredzot, startēt ar domu, ka "man tikai jāpagaida, kad aizies Maļuhins vai Nākums, un tad es viņa vietā braukšu stafetē" gan ar motivāciju, gan līdz ar to arī ar rezultātiem ir tā pašvakāk... Nepretendēju uz eksperta viedokli, tīri mans subjektīvs viedoklis...

A šeit var iesmiet par mūsu Soču olimpiādes slēpotāju komandu, kas mērķtiecīgi gatavojas cīāni par olimpiskajām medaļām

diena.lv

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 19:21, pirms 16 gadiem
Man jau liekas, ka viena no lielākajām problēmām ir tā, ka neviens jau īsti neko no biatlonistiem neprasa ne PČ, ne PK. Ja būtu arī kkādi uzstādījumi, piemēram, "Biatlonist, ja neieslēposi 40niekā posmā, tad uz nākamo posmu vari necerēt tikt". A kas tagad- Aizbrauc, paskatās pasauli, paslēpo, dažbrīt varbūt mēģina sevi piespiest "uzskriet" atrāk un 5 min šauj pa mērkjiem un priecājas, ka visus ir sašāvis. Protams to labo arī var panākt ar kkādiem bonusiem, par vietām, vai tml. Šeit es nerunāju par Brici. Viņš jau LV biatlonā ir pietiekami izdārījis, lai varētu ar kādreiz "pasačkot". Bet nu nākotne ,pagaidām, gan tāda drūma.

     [+] [-]

, 2009-02-22 19:25, pirms 16 gadiem
Runčuks rakstīja: RIO75, nu cik es atminos, pēc Briča, Maļuhina un co sasniegumiem starptautiskajā apritē jaunajai paaudzei tika radīti tīri pieņemami priekšnosacījumu un apstākļi, lai trenētos, piedalītos mačos un nomainītu iepriekšējo paaudzi. Tikai puikiem ar tie spēciņiem un motivāciju bija kā bija, un, līdz ar rezultātu stagnēšanu, strauji tika piegriezts arī finansiālais skābeklis. Te izskaidrojums varētu būt meklējams J. Nākuma komentārā Sporta studijā - viņa paaudzei, lai tiktu PSRS izlasēs (jebkura līmeņa) bija nežēlīga atlase starp 15 brālīgo republiku censoņiem + motivācija. Acīmredzot, startēt ar domu, ka "man tikai jāpagaida, kad aizies Maļuhins vai Nākums, un tad es viņa vietā braukšu stafetē" gan ar motivāciju, gan līdz ar to arī ar rezultātiem ir tā pašvakāk... Nepretendēju uz eksperta viedokli, tīri mans subjektīvs viedoklis...

A šeit var iesmiet par mūsu Soču olimpiādes slēpotāju komandu, kas mērķtiecīgi gatavojas cīāni par olimpiskajām medaļām

http://www.diena.lv/lat/sports/ziemasssports/sleposana/latvijas-slepotaji-nesasniedz-finisu-pasaules-cempionata-30-km-distance
Pieņemami pēc Lv standartiem, vai pēc pasaules standartiem.... Pielietojot jaunākās tehnoloģijas, vai šaujot'mājas apstākļos.... Maksājot olimpiskās komandas stipnedijas, kuras ir diezgan smieklīgas, vai nodrošinot pilnvērtīgus apstākļus trenniņu procesam visa gada garumā ?
Un tā ar nenokomentēji manis teikto par Briča šaušanas ātrumu, salīdzinot ar pasaules vadošajiem sportistiem... te ar tev būs viena no atbildēm... Ja kautvai viss LV četrinieks, šautu tikpat ātri ka'citas komandas, un kautvai tikpat precīzi kā līdz šim, tad varētu atrēķināt 1 minūti un 20 sekundes no tā laika... rezultāts jau izskatās stipri labāks.. vai ne tā ? Un es joprojām nerunāju par mūsu sportistu iespējām, slēpošanas trenniņos, un par sporta psihologu esamību, vai neesamību mūsu izlasē..... un tā vēl varētu turpināt un turpināt...

     [+] [-]

, 2009-02-22 19:27, pirms 16 gadiem
Ui es atvainojos, nevis 1 minūti un 20 sekundes, bet sanāk aptuveni visas 2 minūtes, jo ir takš katram divas šautuves

  +1 [+] [-]

, 2009-02-22 19:29, pirms 16 gadiem
edzaa rakstīja: Man jau liekas, ka viena no lielākajām problēmām ir tā, ka neviens jau īsti neko no biatlonistiem neprasa ne PČ, ne PK. Ja būtu arī kkādi uzstādījumi, piemēram, "Biatlonist, ja neieslēposi 40niekā posmā, tad uz nākamo posmu vari necerēt tikt". A kas tagad- Aizbrauc, paskatās pasauli, paslēpo, dažbrīt varbūt mēģina sevi piespiest "uzskriet" atrāk un 5 min šauj pa mērkjiem un priecājas, ka visus ir sašāvis. Protams to labo arī var panākt ar kkādiem bonusiem, par vietām, vai tml. Šeit es nerunāju par Brici. Viņš jau LV biatlonā ir pietiekami izdārījis, lai varētu ar kādreiz "pasačkot". Bet nu nākotne ,pagaidām, gan tāda drūma.
Ko tu vispār vari prasīt no amatieriem, kuri to dara par savu naudu ?

Tev kāds prasa cik tu ātri noskrien pa mežu savus rīta skrējiena 3 km ?

     [+] [-]

, 2009-02-22 19:55, pirms 16 gadiem
cesinieks7 rakstīja: tu pats saproti ko tu tur uzrakstiji..?ej izguli dzerumu.. jus paklausieties libietis sauj ideali,tad ka lai nosauc vadoso biatlonistu sausanu,ja lib sauj ideali...ja lib butu jasauj tik atri,ka to dara vadošie,tad tava ideala sausana butu pakaļa. ar savu leno sausanu(bet labo) un vislenako slepojumu trase vins un citi brici panaks braucot ar sniega moci vienigi.
sitie vislenakie slepotaji latvijas vēsture ir japiespiez beigt nirgaties par biatlonu. lai brauc rajonu mačos.
tempam bija jau sen jabut,ja butu apzina ,ka tu gribi kaut ko sasniegt.jabut smagiem treniniem.
tiesam ,izguli dzerumu...labaks par brici,braucot no70.-....vietam. es neatceros vai bricis ir bijis regulari tajas vietas kad vinam bija ap 20 gadu?
Es neesu pillā, un gulēt vēl netaisos, bet ja visādi jampampiņi liek priekšā noņemt tās kapeikas kas biatlonamn tiek dotas, un Tu Cēsiniek tam visam piekrīti, tad vari palikt pie sava! Es paliweku pie savējā! Lib, kā tu tur viņu nosauci šogad šauj daudz labāk nekā pērn, un te nu es nekļūdos. Tun tas salīdzinājums par šaušanu bija pret Lib, nevis pret lielajiem puļītājiem! Iaskatās, ka mums te vēl viens biatlona norējējs uzradies.

     [+] [-]

, 2009-02-22 22:18, pirms 16 gadiem
Ilmārs kā labākajos laikos. Jācer, ka labākie laiki turpināsies tāpat kā Sikoram. Bet pārējie... hmm. Piksons vēl kaut cik...

     [+] [-]

, 2009-02-22 22:20, pirms 16 gadiem
...cienijamie biatlona eksperti,parvariet savu slinkumu un ielukojaties IBU majaslapa,vestures sadala un tur ari atradisiet kads bija Bricis,Nakums un citi censoni attiecigaja vecuma gadus 15 atpakal,gan PK,gan PC un tad nebus jasridas un jabarsta apvainojumi,jo tad tachu bij zale zalaka un debesis zilakas,vai ne...
...un vispar kur tadus akstus salasija,tie tak ir pedejie slaisti,dzeraji un luzeri...tad uz nakosiem machiem gan sutisim kartigus dzekus,kas nav tadi nikuli,ka shie,bet ienem augstas vietas ari tados elitaros sporta veidos,ka vienrocigaja meshana,klimpereshana un kabatas biljarda...jo kas tas biatlons ir, salidzinajuma pret shiem,figna...vai ne...

     [+] [-]

, 2009-02-22 23:20, pirms 16 gadiem
salagas, Bricis maladecs

     [+] [-]

, 2009-03-11 12:36, pirms 16 gadiem
Bjerndālens!!!!!!!!!!!!

ja vinš trasee!! tad tas pat kaa braients uz laukuma!!!

     [+] [-]

, 2009-03-11 22:02, pirms 16 gadiem
Būs labi. Nākamgad atpakaļ Bērziņu un Dumbri un atkal varēs cerēt uz 10nieku. Novēlu abiem pēc iespējas ātrāku atveseļošanos!!!