Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Klasikā negaidīti triumfē Davidova, Bendika ar piecām kļūdām ārpus "top 50"

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Klasikā negaidīti triumfē Davidova, Bendika ar piecām kļūdām ārpus "top 50"
Marketa Davidova. Foto: Antonio Bat/EPA/Scanpix

Pokļukas trasē Slovēnijā šodien aizvadītajās pasaules čempionāta biatlonā 15 kilometru klasiskās distances sacensībās sievietēm pārsteidzoši zelta medaļu izcīnīja čehiete Marketa Davidova, kura šāva nevainojami. Savukārt Latvijas vadošā biatloniste Baiba Bendika katrā no ugunslīnijām kļūdījās vismaz pa vienai reizei, kopumā pievienojot piecas soda minūtes, kas šajā distancē liedza iekļūt pirmajā piecdesmitniekā, tomēr ļāva iekļūt starp 12,5 kilometru masu starta dalībniecēm.

Ņemot vērā labos laikapstākļus, sportistes šaušanā pieļāva pārsteidzoši daudz kļūdu, tāpēc iespējas izcīnīt augstas vietas pavērās precīzākajām šāvējām. Iespēju nevainojami izmantoja Davidova, kura aizvēra visus 20 mērķus, distanci veicot arī visnotaļ ātrā solī. Savukārt kļūda trešajā ugunslīnijā potenciālo zelta medaļu atņēma zviedrietei Hannai Ēberjai, kamēr austriete Līza Terēsa Hauzere līdz pat pēdējai ugunslīnijai bija šāvusi izcili, tomēr ceturtajā šaušanā viņai divas kļūdas, kas liedza izcīnīt ne tikai zeltu, bet godalgu vispārīgi.

Vienu no dienas lielākajiem pārsteigumiem sagādāja ar 97. numuru startējusī šveiciete Irēne Kaduriša, kura līdz pat pēdējai šaušanai stāvus cīnījās par bronzas medaļu. Šveices sportistei pēdējā ugunslīnijā notrīcēja roka, tādējādi trešo vietu saglabājot norvēģietei Ingrīdai Landmarkai Tandrevoldai, kura vienīgo misēkli pieļāva otrajā šautuvē.

Bendika pēc veiksmīgajiem pirmajiem diviem startiem šajā pasaules čempionātā šodien divas kļūdas pieļāva jau pirmajā šautuvē, atvadoties no cerībām iespraukties pirmajā desmitniekā. Baibai pa vienai kļūdai katrā no nākamajām trim šautuvēm, kas beigās deva 52. pozīciju. Bendika masu startā iekļuva ar 29. numuru. Masu starta dalībnieču kopvērtējumā par punktu no Baibas atpalika un "top 30" noslēdza amerikāniete Sāra Danklī, savukārt trīs pozīcijas zemāk atpalika jau minētā šveiciete Kaduriša.

15 vietas no Bendikas atpalika Sandra Buliņa, kura ugunslīnijās pieļāva trīs kļūdas. Trīs misēkļi arī Annijai Keitai Sabulei, kura finišēja 86. vietā.

Pasaules čempionāts biatlonā, 15 km klasika sievietēm

VBiatlonisteValstsKļūdasLaiks
1.M. DavidovaČehija0+0+0+042:27.7
2.H. ĒberjaZviedrija0+0+1+0+27.9
3.I. L. TandrevoldaNorvēģija0+1+0+0+1:04.0
4.L. T. HauzereAustrija0+0+0+2+1:52.2
5.S. MironovaKrievija0+0+1+1+2:05.8
6.E. GasparinaŠveice1+0+0+1+2:09.6
7.F. ProisaVācija0+1+0+1+2:14.4
8.I. KadurišaŠveice0+0+0+1+2:15.2
9.D. VīrereItālija0+0+1+1+2:20.2
10.J. ŠveigereAustrija0+1+0+0+2:20.8
52.B. BendikaLatvija2+1+1+1+5:27.6
67.S. BuliņaLatvija3+6:53.7
86.A. K. SabuleLatvija3+11:04.4

Finišēja 93 sportistes.

Pasaules čempionāta kalendārs

DienaLaiksNotikumsZeltsSudrabsBronza
10.02.16:00Jauktā stafete (V+S)NorvēģijaAustrijaZviedrija
12.02.15:3010 km sprints vīriešiemM.PonsiluomaS.DestjēE.Žaklēns
13.02.15:307.5 km sprints sievietēmT. EkhofaA.Ševaljē-BušēH.Sola
14.02.14:1512.5 km iedzīšana vīriešiemE.ŽaklēnsS.SāmuelsonsJ. T. Bē
14.02.16:3010 km iedzīšana sievietēmT. EkhofaL. HauzereA. Ševaljē-Bušē
16.02.13:0515 km individuālā distance sievietēmM. DavidovaH. ĒberjaI. Tandrevolda
17.02.15:3020 km individuālā distance vīriešiem
18.02.16:15Jauktā pāru stafete (V+S)
20.02.12:454x6 km stafete sievietēm
20.02.16:004x7.5 km stafete vīriešiem
21.02.13:3012.5 km masu starts sievietēm
21.02.16:1515 km masu starts vīriešiem

Izmantotie avoti:
https://ibu.blob.core.windows.net/d...

  +6 [+] [-]

, 2021-02-16 14:50, pirms 4 gadiem
Komentāros raksta ka tiek

  +6 [+] [-]

, 2021-02-16 14:51, pirms 4 gadiem
Bendika tika masu startā! Informāciju vajadzētu pārbaudīt, pirms publicē rakstu!

  +2 [+] [-]

, 2021-02-16 14:53, pirms 4 gadiem
Kreipāns un Upenieks ar teica ka netiek

  +4 [+] [-]

, 2021-02-16 14:54, pirms 4 gadiem
Jebogu,tulīt visi vadošie sporta portāli dēļ.Kreipāna un Upenieka uzrakstīs ,ka Baiba netiek masu startā😂

  +1 [+] [-]

, 2021-02-16 14:54, pirms 4 gadiem
januseks88 rakstīja: Kreipāns un Upenieks ar teica ka netiek
Tu tiešām tici profesionāliem sporta komentētājiem un žurnālistiem, nevis interneta komentātājiem?

  +3 [+] [-]

, 2021-02-16 14:54, pirms 4 gadiem
kas tad nu? atkal nemākam rēķināt?

  +5 [+] [-]

, 2021-02-16 14:54, pirms 4 gadiem
Tika taču Baiba!

Mēs, trīs dīvāna eksperti taču rēķinājām līdzi!

  +3 [+] [-]

, 2021-02-16 14:55, pirms 4 gadiem
Ārprāc, tiešām nevar pārbaudīt info?

  +3 [+] [-]

, 2021-02-16 14:55, pirms 4 gadiem
skribents tas tak Kārlis jau biatlonu ekspertē!

  +1 [+] [-]

, 2021-02-16 14:56, pirms 4 gadiem
Atkal šaušana..

  +1 [+] [-]

, 2021-02-16 14:56, pirms 4 gadiem
Kā tad īsti ir ?🤔

  +6 [+] [-]

, 2021-02-16 14:56, pirms 4 gadiem
Nepietiek, ka Kreipans ar Upenieku izblamejas, vel atrodas einuki, kuri raksta rakstus neparbaudot info, ko tad mums saka oficiala biatlona majas lapa, Bendika masu starta saraksta. Laikam par 50 centu rakstu neko vairak nevar gribet.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-16 14:57, pirms 4 gadiem
Profesionāli komentētāji un žurnālisti tad kļūdas?

  +5 [+] [-]

, 2021-02-16 14:58, pirms 4 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: Tu tiešām tici profesionāliem sporta komentētājiem un žurnālistiem, nevis interneta komentātājiem?
Kreipāns ir pēdējais, kuram var ticēt par aktuāliem notikumiem.

     [+] [-]

, 2021-02-16 14:58, pirms 4 gadiem
Kreipāns un Upenieks laikam reikinaja pec 25+5 formulas, nevis pec 15+15

LV translacijas neskatos jau gadus 7

  +2 [+] [-]

, 2021-02-16 14:59, pirms 4 gadiem
januseks88 rakstīja: Profesionāli komentētāji un žurnālisti tad kļūdas?
Es atvainojos, bet vai Latvijā tādi vispār ir?

  +1 [+] [-]

, 2021-02-16 15:00, pirms 4 gadiem
Kaiševa, Beskona ilgu laiku bija priekšā, bet pēc 90-tajiem numuriem tomēr aiz!

  +4 [+] [-]

, 2021-02-16 15:00, pirms 4 gadiem
Bendika sāka lēni, bet pēc tam ieskrējās. Bet šaušana tomēr nav atgriezusies. Iespējams, ka Baibai vēl trīs starti - pāru stafete, sieviešu stafete un masu starts.

Buliņa un Sabule izspieda gandrīz maksimumu, un viņu startu vērtēju pozitīvi. Ja Buliņa sakārtos šaušanu un starpsezonā pirms olimpiskā gada drusku pieliks slēpošanas ātrumā, viņai var pat rasties iespēja pacīnīties par olimpisko ceļazīmi.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-16 15:02, pirms 4 gadiem
Baibu laikam apsteidza Mironova, Kanādiete, Hoiniša, E Gasparina . Un kas vēl?😂

  -1 [+] [-]

, 2021-02-16 15:03, pirms 4 gadiem
Joprojām nevar saprast kam taisnība

  +1 [+] [-]

, 2021-02-16 15:03, pirms 4 gadiem
rediss77 rakstīja: Nepietiek, ka Kreipans ar Upenieku izblamejas, vel atrodas einuki, kuri raksta rakstus neparbaudot info, ko tad mums saka oficiala biatlona majas lapa, Bendika masu starta saraksta. Laikam par 50 centu rakstu neko vairak nevar gribet.
IBU lapā tā ir situācija pirms šodienas mačiem. Bendika tika kā 29.

  +7 [+] [-]

, 2021-02-16 15:03, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Bendika sāka lēni, bet pēc tam ieskrējās. Bet šaušana tomēr nav atgriezusies. Iespējams, ka Baibai vēl trīs starti - pāru stafete, sieviešu stafete un masu starts.

Buliņa un Sabule izspieda gandrīz maksimumu, un viņu startu vērtēju pozitīvi. Ja Buliņa sakārtos šaušanu un starpsezonā pirms olimpiskā gada drusku pieliks slēpošanas ātrumā, viņai var pat rasties iespēja pacīnīties par olimpisko ceļazīmi.
Pilnīgi piekrītu! Jāatceras, ka Buliņai ir tikai 19 gadi! Bendika pirmo reizi TOP 60 tika tikai 23 gados, ja pareizi atceros! Tā kā potenciāls noteikti ir

  -4 [+] [-]

, 2021-02-16 15:04, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Es atvainojos, bet vai Latvijā tādi vispār ir?
Ja ņem pēc teorijas, tad LV ir gana daudz profesionālu žurnālistu. Vienīgi datorkrēslā pirdēji ir izvirzījuši teoriju, ka viņi ir vienīgie, kuri nekad un nekur nekļūdās.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-16 15:05, pirms 4 gadiem
Hm autors pamainīja virsrakstu 😄

  +5 [+] [-]

, 2021-02-16 15:05, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja ņem pēc teorijas, tad LV ir gana daudz profesionālu žurnālistu. Vienīgi datorkrēslā pirdēji ir izvirzījuši teoriju, ka viņi ir vienīgie, kuri nekad un nekur nekļūdās.
Tieši tāpēc viņi ir profesionāli un mēs neesam! Viņiem vajadzētu zināt, ka nedrīkst runāt to, ko nav pārbaudījuši!

  +1 [+] [-]

, 2021-02-16 15:06, pirms 4 gadiem
Lūk, šim es tagad piekrītu:
"Savukārt Latvijas vadošā biatloniste Baiba Bendika katrā no ugunslīnijām kļūdījās vismaz pa vienai reizei, kopumā pievienojot piecas soda minūtes, kas šajā distancē liedza iekļūt pirmajā piecdesmitniekā, tomēr ļāva iekļūt starp 12,5 kilometru masu starta dalībniecēm."

  +1 [+] [-]

, 2021-02-16 15:06, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: IBU lapā tā ir situācija pirms šodienas mačiem. Bendika tika kā 29.
Kada starpiba kura bridi, uz kada avota tad raksts taisits ?

  +4 [+] [-]

, 2021-02-16 15:07, pirms 4 gadiem
januseks88 rakstīja: Hm autors pamainīja virsrakstu 😄
Saprata ,ka bija baigais Fail no Kreipāna un Upenieka😅
Četras acis nevār kārtīgi pārbaudīt informāciju pirms muld kaut ko tiešajā ēterā

     [+] [-]

, 2021-02-16 15:08, pirms 4 gadiem
januseks88 rakstīja: Kā tad īsti ir ?🤔
šobrīd provizoriskajā sarakstā ar 25to numuru, bet tur izskatās šodienas starts nav vēl ierēķināts. Liela varbūtība, ka ir kas apsteidz, bet tik sīki neesmu pētījis.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-16 15:10, pirms 4 gadiem
Tieši tā vēl nav ierēķināts

  +3 [+] [-]

, 2021-02-16 15:10, pirms 4 gadiem
NorchaN rakstīja: šobrīd provizoriskajā sarakstā ar 25to numuru, bet tur izskatās šodienas starts nav vēl ierēķināts. Liela varbūtība, ka ir kas apsteidz, bet tik sīki neesmu pētījis.
4 tikai aizgāja garām pēc šodienas

  +2 [+] [-]

, 2021-02-16 15:10, pirms 4 gadiem
Iespaids, ka rakstu SC rakstījis robots, nekādas reakcijas uz cepšanos komentētāju vidū nav paredzētas. Tad kāpēc vajadzīgi komentāri?

  +5 [+] [-]

, 2021-02-16 15:11, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Saprata ,ka bija baigais Fail no Kreipāna un Upenieka😅
Četras acis nevār kārtīgi pārbaudīt informāciju pirms muld kaut ko tiešajā ēterā
Tur bija baigā on-line rēķināšana, paralēli komentēšanai to nebija iespējams izdarīt, būtu vajadzīgs vēl viens cilvēks. Bet tas gan, ka viņiem nevajadzēja teikt, ka netika, jo šis apgalvojums bija balstīts tikai uz sajūtām.

     [+] [-]

, 2021-02-16 15:11, pirms 4 gadiem
LSM un Sportaziņas tā konkrēti ar nav pateikuši vai Baiba būs masu startā vai nebūs😅

  +1 [+] [-]

, 2021-02-16 15:12, pirms 4 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: 4 tikai aizgāja garām pēc šodienas
tad viss bumbās. autors ar jau nolaboja rakstu

  +1 [+] [-]

, 2021-02-16 15:12, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: LSM un Sportaziņas tā konkrēti ar nav pateikuši vai Baiba būs masu startā vai nebūs😅
Sportazinas.com taču pilns bijušo ex-SC autoru.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-16 15:13, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Tur bija baigā on-line rēķināšana, paralēli komentēšanai to nebija iespējams izdarīt, būtu vajadzīgs vēl viens cilvēks. Bet tas gan, ka viņiem nevajadzēja teikt, ka netika, jo šis apgalvojums bija balstīts tikai uz sajūtām.
Kā tu domā online rēķnāšana? Ķipa galvā vai arī ir kāda mājaslapa ,kas tiešsaitē aprēķina visus provizoriskos punktus?

  +2 [+] [-]

, 2021-02-16 15:13, pirms 4 gadiem
Neviens pat nepieminēja, kas ieguva mazo kristāla globusu

     [+] [-]

, 2021-02-16 15:14, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Kā tu domā online rēķnāšana? Ķipa galvā vai arī ir kāda mājaslapa ,kas tiešsaitē aprēķina visus provizoriskos punktus?

  +3 [+] [-]

, 2021-02-16 15:14, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sportazinas.com taču pilns bijušo ex-SC autoru.
Nav jau brīnums ,ka tur viss iet leju. Agrāk.bija cerīgs portāls, bet tagad kaut kāda pļeca vien ir

  +1 [+] [-]

, 2021-02-16 15:16, pirms 4 gadiem
Ja šaus tāpat lielas jēgas no tās iekļūšanas nebūs!

  +1 [+] [-]

, 2021-02-16 15:19, pirms 4 gadiem
CaptainCrazy rakstīja: Neviens pat nepieminēja, kas ieguva mazo kristāla globusu
Es sākumā aizmirsu, ka 1 sliktākais rezultāts 15 km netiek skaitīts, nesapratu, kāpēc Dorai vienāds punktu skaits ar Hauzeri, tad man beidzot pieleca.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-16 15:19, pirms 4 gadiem
nezinu gan vai tiks, cik punktu polietei?

  -2 [+] [-]

, 2021-02-16 15:20, pirms 4 gadiem
Nekas, ka viens neveiksmīgs starts Baibai. Kopumā PČ var rēķināt individuāli ar + zīmi. Priecē, ka Buliņa spēj cīnīties par cienīgu rezultātu priekš 19 gadus jaunas sportistes.
Nesaprotu, kādēļ Sabuli sūtīja uz PČ. Viņa atpaliek ar vienādu kļūdu skaitu no 4 gadus jaunākās Buliņas par 4 minūtēm. Domāju, ka junioru vecuma grupā arī viņa dzīvotos pa tabulas lejasgalu. Cerams, ka viņa no biatlona federācijas nesaņem ne centa, jo rezultāti ir briesmīgi. Teiktu, ka viņa ir vēl zemākā plauktā liekama par Slotiņu.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-16 15:21, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Kā tu domā online rēķnāšana? Ķipa galvā vai arī ir kāda mājaslapa ,kas tiešsaitē aprēķina visus provizoriskos punktus?
Ar zīmuli uz papīra lapas vai ekselī.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-16 15:22, pirms 4 gadiem
re nu rakstīja: nezinu gan vai tiks, cik punktu polietei?
Bendiku apsteidza Hojniša, Elīza Gasparina, Lundere un Mironova.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-16 15:22, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Nekas, ka viens neveiksmīgs starts Baibai. Kopumā PČ var rēķināt individuāli ar + zīmi. Priecē, ka Buliņa spēj cīnīties par cienīgu rezultātu priekš 19 gadus jaunas sportistes.
Nesaprotu, kādēļ Sabuli sūtīja uz PČ. Viņa atpaliek ar vienādu kļūdu skaitu no 4 gadus jaunākās Buliņas par 4 minūtēm. Domāju, ka junioru vecuma grupā arī viņa dzīvotos pa tabulas lejasgalu. Cerams, ka viņa no biatlona federācijas nesaņem ne centa, jo rezultāti ir briesmīgi. Teiktu, ka viņa ir vēl zemākā plauktā liekama par Slotiņu.
Sabule piedalās konkursā Miss biathlon

  +2 [+] [-]

, 2021-02-16 15:27, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Bendiku apsteidza Hojniša, Elīza Gasparina, Lundere un Mironova.
pats neskaitīju, bet paļaujos uz komentāru sadaļas ekspertiem ka viss ok un Bendika startēs masu startā!

  +2 [+] [-]

, 2021-02-16 15:28, pirms 4 gadiem
DATACENTER Baiba ir masu startā.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-16 15:29, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: pats neskaitīju, bet paļaujos uz komentāru sadaļas ekspertiem ka viss ok un Bendika startēs masu startā!
Droši!

  +2 [+] [-]

, 2021-02-16 15:29, pirms 4 gadiem
Prieks, ka Baiba tomēr tika masu startā. Lai gan par šodienas startu neko īsti labu teikt nevar, jāaizmirst un jāmet sliktās domas prom. Malacis arī autors, izlaboja sākotnējo tekstu, bet komentētāji laikam patiešām salaida kaut ko sviestā, nepareizu formulu paņēma vai ne līdz galam izrēķināja. Bet nu štrunts par to, galvenais, ka Baiba tika pie vēl vienas iespējas.

  +5 [+] [-]

, 2021-02-16 15:30, pirms 4 gadiem
januseks88 rakstīja: DATACENTER Baiba ir masu startā.
Aha, te oficiālais protokols: https://ibu.blob.core.windows.net/d...

  +3 [+] [-]

, 2021-02-16 15:31, pirms 4 gadiem
Bet LT7 televīzijas komentētāji un SC autors izgāzās, pasludinot ka Baiba netika masu startā.

  +4 [+] [-]

, 2021-02-16 15:32, pirms 4 gadiem
Skatos, ka ir varianti dāmu nāciju kausā apsteigt Lietuvu un nākamsezon tikt pie trim kvotām. Ja ir tāds mērķis, tad ļoti svarīgi būtu pieteikt stafeti. Var pat Bendiku nemocīt un likt 4. posmā.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-16 15:33, pirms 4 gadiem
Nespēja izsekot sacīkstei un rezultātiem ir iemesls, kādēļ jau 3 sezonas biatlonu LTV7 vairs neskatos, tā vietā izvēlos Eurosport, kam tostarp bildes kvalitāte labāka

  +2 [+] [-]

, 2021-02-16 15:37, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Nekas, ka viens neveiksmīgs starts Baibai. Kopumā PČ var rēķināt individuāli ar + zīmi. Priecē, ka Buliņa spēj cīnīties par cienīgu rezultātu priekš 19 gadus jaunas sportistes.
Nesaprotu, kādēļ Sabuli sūtīja uz PČ. Viņa atpaliek ar vienādu kļūdu skaitu no 4 gadus jaunākās Buliņas par 4 minūtēm. Domāju, ka junioru vecuma grupā arī viņa dzīvotos pa tabulas lejasgalu. Cerams, ka viņa no biatlona federācijas nesaņem ne centa, jo rezultāti ir briesmīgi. Teiktu, ka viņa ir vēl zemākā plauktā liekama par Slotiņu.
Īstenībā, ja skatāmies ar vēsu prātu, sprinta 26. vieta nav ļoti labs rezultāts. Un arī šaušanas procents PČ ir tikai 73,3 %. Bet Bendikai būs vēl divas iespējas teicamo fizisko formu pārvērst tiešām labā rezultātā.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-16 15:37, pirms 4 gadiem
safitho rakstīja: Nespēja izsekot sacīkstei un rezultātiem ir iemesls, kādēļ jau 3 sezonas biatlonu LTV7 vairs neskatos, tā vietā izvēlos Eurosport, kam tostarp bildes kvalitāte labāka
pilnīgi manas domas!

  +2 [+] [-]

, 2021-02-16 15:42, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Īstenībā, ja skatāmies ar vēsu prātu, sprinta 26. vieta nav ļoti labs rezultāts. Un arī šaušanas procents PČ ir tikai 73,3 %. Bet Bendikai būs vēl divas iespējas teicamo fizisko formu pārvērst tiešām labā rezultātā.
Nevar teikt arī, ka šis ir slikts PČ kopumā. Šaušana iegāž, bet formā ir uzņemta laba un divi no trim startiem ir OK. Protams arī nav tas ko pati un citi gaidīja, bet nav arī slikti.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-16 15:44, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Nekas, ka viens neveiksmīgs starts Baibai. Kopumā PČ var rēķināt individuāli ar + zīmi. Priecē, ka Buliņa spēj cīnīties par cienīgu rezultātu priekš 19 gadus jaunas sportistes.
Nesaprotu, kādēļ Sabuli sūtīja uz PČ. Viņa atpaliek ar vienādu kļūdu skaitu no 4 gadus jaunākās Buliņas par 4 minūtēm. Domāju, ka junioru vecuma grupā arī viņa dzīvotos pa tabulas lejasgalu. Cerams, ka viņa no biatlona federācijas nesaņem ne centa, jo rezultāti ir briesmīgi. Teiktu, ka viņa ir vēl zemākā plauktā liekama par Slotiņu.
Protams, Sabules slēpošānas ātrums ir ļoti lēns. Lai nu kā, bet viņa šobrīd ir trešā labākā Latvijas biatloniste. Sanitas Buliņas māsa Sandra nedaudz ātrāk slēpo, bet ļoti slikti šauj. Pūce diemžēl jau otro sezonu ar tendenci uz regresu. Golubevai, šķiet, trūkst pilnvērtīgu treniņapstākļu un šosezon tikai viens starptautiskais starts. Matvijenko šosezon nestartē. PČ Latvijai ir trīs kvotas, tāpēc tikai loģiski, ka Sabule ir pieteikta un startē.

     [+] [-]

, 2021-02-16 15:56, pirms 4 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Protams, Sabules slēpošānas ātrums ir ļoti lēns. Lai nu kā, bet viņa šobrīd ir trešā labākā Latvijas biatloniste. Sanitas Buliņas māsa Sandra nedaudz ātrāk slēpo, bet ļoti slikti šauj. Pūce diemžēl jau otro sezonu ar tendenci uz regresu. Golubevai, šķiet, trūkst pilnvērtīgu treniņapstākļu un šosezon tikai viens starptautiskais starts. Matvijenko šosezon nestartē. PČ Latvijai ir trīs kvotas, tāpēc tikai loģiski, ka Sabule ir pieteikta un startē.
To jau arī saprotu, bet, ja ir trešā ir tāda līmeņa sportiste, tad varbūt federācijai labāk vajadzētu ietaupīt naudu un nesūtīt uz PČ. Traģikomiski skatīties uz šādu sniegumu un tas nerada nekādu labo tēlu Latvijai. Tas skaistuma tops ir jauka atzinība, bet mēs biatlonu primāri tomēr uzskatām par sportu un tajā ir galvenais rezultāts, kurš nerada kauna sajūtu.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-16 16:25, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Sabule piedalās konkursā Miss biathlon
bildes ir pieejamas? man vajag izpētei

  +1 [+] [-]

, 2021-02-16 16:44, pirms 4 gadiem
chemist_dk rakstīja: bildes ir pieejamas? man vajag izpētei
jā, kāds vārds viņai? tālāk jau ar googli

  +2 [+] [-]

, 2021-02-16 17:15, pirms 4 gadiem
Apbrīnojami, ka mūsdienās kāds vēl biatlonu skatās LTV 7 briesmīgajā attēla kvalitātē un patiesi nopietni tic Kreipānam.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-16 17:24, pirms 4 gadiem
Davidovai ir tāda maza, smuka pakaļiņa...un varat nepārmest man, ka skatos dāmu biatlonu no sex viedokļa....ja, kas tad, tad ņemamā vislabāk ir Sola....uhhh

  +1 [+] [-]

, 2021-02-16 17:27, pirms 4 gadiem
Kā ir - cik saprotu, tad šogad kopējā ieskaitē ņems ārā 4 sliktākos rezultātus un tā paziņos lielā globusa uzvarētāju. Bet kā ir ar mazajiem kristāla globusiem - tur arī kaut ko rēķina, vai neko, kā noslēdzas, tā noslēdzas?

  +1 [+] [-]

, 2021-02-16 17:30, pirms 4 gadiem
Fun fact: individuālās distances kopvērtējumā Liena, un Tandervolde pārspēja Ekhofu un Roiselandu

  +1 [+] [-]

, 2021-02-16 17:45, pirms 4 gadiem
Rīt Andrejs startēs 97., piektais no beigām. Laikam, masu startam esot nodrošinātam, nolemts spēlēt pokeru un cerēt uz laikapstākļu priekšrocībām, jo visi līderi ir pirmajās grupās.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-16 18:22, pirms 4 gadiem
dumbris rakstīja: Rīt Andrejs startēs 97., piektais no beigām. Laikam, masu startam esot nodrošinātam, nolemts spēlēt pokeru un cerēt uz laikapstākļu priekšrocībām, jo visi līderi ir pirmajās grupās.
dīvains lēmums, bet mūsu dāmas tuvojas Lietuvietēm nāciju rangā, ja apsteidz tad nākamgad PK jau laikam mums 3 starta vietas.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-16 18:34, pirms 4 gadiem
kasagrande rakstīja: Apbrīnojami, ka mūsdienās kāds vēl biatlonu skatās LTV 7 briesmīgajā attēla kvalitātē un patiesi nopietni tic Kreipānam.
Kreipanam virs gultas vovana gīmetne

     [+] [-]

, 2021-02-16 19:33, pirms 4 gadiem
Šautu pa nullēm, būtu otrā

  +1 [+] [-]

, 2021-02-16 19:55, pirms 4 gadiem
lettonian rakstīja: Šautu pa nullēm, būtu otrā
Sašautu to, kas bija pirmā, vispār būtu pirmā

     [+] [-]

, 2021-02-16 20:02, pirms 4 gadiem
Ko cepjās tika vai netika 😀😀😀 kko dzirdēju pec EČ ka te arī tēmē uz medaļu, tik skaļi jaunkundzei nevajadzēja runāt... ja tiek tajā masu startā lai jau izšauj...

     [+] [-]

, 2021-02-16 20:04, pirms 4 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Sašautu to, kas bija pirmā, vispār būtu pirmā
tev ir šautene un paliki otrā?

     [+] [-]

, 2021-02-16 20:33, pirms 4 gadiem
badža rakstīja: Ko cepjās tika vai netika 😀😀😀 kko dzirdēju pec EČ ka te arī tēmē uz medaļu, tik skaļi jaunkundzei nevajadzēja runāt... ja tiek tajā masu startā lai jau izšauj...
Formu jau ir uzņēmusi labu un viņai ar Buliņu rezultātos ir vērojama dinamika abos virzienos.
"Visstabilākā" ir Sabule savā slēpošanas "ātrumā". Ja kāda šajā PČ sevi parāda no sliktākās puses, tad tā ir viņa.
Bendikai un Buliņai nav daudz ko pārmest.

     [+] [-]

, 2021-02-16 20:51, pirms 4 gadiem
zata rakstīja: Kā ir - cik saprotu, tad šogad kopējā ieskaitē ņems ārā 4 sliktākos rezultātus un tā paziņos lielā globusa uzvarētāju. Bet kā ir ar mazajiem kristāla globusiem - tur arī kaut ko rēķina, vai neko, kā noslēdzas, tā noslēdzas?
Mazo globusu ieskaitē arī rēķina. Klasikā ņem nost 1 sliktāko rezultātu. Te ir sīkāk: https://www.realbiathlon.com/blog/i...