Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3

Autors: Kristiāns Dilāns

Biatlonisti Rūpoldingā sāks priekšpēdējo PK posmu pirms Pekinas OS

Biatlonisti Rūpoldingā sāks priekšpēdējo PK posmu pirms Pekinas OS
Baiba Bendika. Foto: Igor Stančik

Šodien Vācijas pilsētā Rūpoldingā startēs Pasaules kausa biatlonā sestais posms. Kā pirmās sprinta sacensības aizvadīs sievietes, piedaloties trīs latvietēm ar Baibu Bendiku priekšgalā. Sacensību sākums pulksten 15:30, tiešraide kanālā LTV7.

• Rūpoldingas Pasaules kausa posmā tiks aizvadītas sprinta sacīkstes, sieviešu un vīriešu stafete un iedzīšana.

• Kā pirmās šodien sacensības aizvadīs sievietes, sacenšoties septiņarpus kilometru garajā sprintā.

• Šīsdienas sacensībās starp 116 sportistēm būs arī trīs latvietes. Mūsu izlases līdere Baiba Bendika trasē dosies ar 16. numuru, startējot pulksten 15:38. Sanita Buliņa sesto Pasaules kausa posmu uzsāks pusstundu vēlāk 16:09 ar kopējo 78. numuru, bet Sandra Buliņa (#119) dosies trasē 16:24.

• Rīt sprinta sacensības aizvadīs vīrieši, bet piektdien un sestdien tiks aizvadītas attiecīgi sieviešu 4x6 kilometru stafete un vīru 4x7.5 kilometru stafete. Posma noslēgumā, svētdien, paredzēta iedzīšana.

• Šis ir priekšpēdējais Pasaules kausa posms biatlonā pirms Pekinas olimpiskajām spēlēm, kas norisināsies no 5. līdz 19. februārim.

Pasaules kauss biatlonā, sestais posms

DatumsSacensības
12. janvāris 15:307.5km sprints sievietēm (tiešraide LTV7)
13. janvāris 15:3010km sprints vīriešiem (tiešraide LTV7)
14. janvāris 15:304x6km stafete sievietēm
15. janvāris 15:304x7.5km stafete vīriešiem
16. janvāris 13:4510km iedzīšana sievietēm (tiešraide LTV7)
16. janvāris 15:4512.5km iedzīšana vīriešiem

Pasaules kausa biatlonā sezonas kalendārs

Nr.Norises vietaDatums
1.Estešunda (Zviedrija)27.-28. novembris
2.Estešunda (Zviedrija)2.-5. decembris
3.Hohfilcene (Austrija)10.-12. decembris
4.Ansī (Francija)16.-19. decembris
5.Oberhofa (Vācija)6.-9. janvāris
6.Rūpoldinga (Vācija)12.-16. janvāris
7.Antholca (Itālija)20.-23. janvāris
8.Kontiolahti (Somija)3.-6. marts
9.Otepē (Igaunija)10.-13. marts
10.Holmenkollene (Norvēģija)17.-20. marts

, 2022-01-12 09:34, pirms 2 gadiem
Bendidim ap 50 vietu, parejas cerams top100 ieshluks
, 2022-01-12 10:09, pirms 2 gadiem
Veiksmi Baibai, turēsm īkšķus!!
, 2022-01-12 10:19, pirms 2 gadiem
• Šīsdienas sacensībās starp 116 sportistēm būs arī trīs latvietes. Mūsu izlases līdere Baiba Bendika trasē dosies ar 16. numuru, startējot pulksten 15:38. Sanita Buliņa sesto Pasaules kausa posmu uzsāks pusstundu vēlāk 16:09 ar kopējo 78. numuru, bet Sandra Buliņa (#119) dosies trasē 16:24.
Interesanti
Ja piedalās 116 sievietes
Kā buliņa var startēt ar 119 numuru?
, 2022-01-12 10:53, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: • Šīsdienas sacensībās starp 116 sportistēm būs arī trīs latvietes. Mūsu izlases līdere Baiba Bendika trasē dosies ar 16. numuru, startējot pulksten 15:38. Sanita Buliņa sesto Pasaules kausa posmu uzsāks pusstundu vēlāk 16:09 ar kopējo 78. numuru, bet Sandra Buliņa (#119) dosies trasē 16:24.
Interesanti
Ja piedalās 116 sievietes
Kā buliņa var startēt ar 119 numuru?
kopā 112.
Sandrai 109!
https://biathlonresults.com/
, 2022-01-12 11:09, pirms 2 gadiem
chau! ataa rakstīja: Veiksmi Baibai, turēsm īkšķus!!
Jā, bez veiksmes, šķiet, neiztikt.

Kolēģi pēc Birkentāla labajiem startiem iepriekšējā posmā aktualizēja jautājumu par viņa iespējām nopelnīt olimpisko ceļazīmi. Un tiešām - tāda iespēja ir visai reāla. Šobrīd "wild card" rangā viņš ir 13. vietā, bet ceļazīmes tiks desmit pirmajiem. Uzreiz gan piebildīšu, ka man nav īstas skaidrības, cik trimestrus IBU vērtēs. Nolikumā ir rakstīts, ka skatīsies IBU kvalifikācijas punktu rangu 16. janvārī. Šosezon covid dēļ šajā rangā skaita četru trimestru rezultātus, nevis trīs. Otrs moments - https://biathlonresults.com/ lapā publicētais rangs ietver arī 2020./2021. gada pirmo trimestri, kurš sanāk jau kā piektais trimestris (sezonā ir trīs trimestri) un it ka būtu jāskaita ārā. Ja tā, tad varbūt kādam konkurentam zudīs labi punkti un pasliktināsies reitings, bet Birkentālu tas neskars, jo savus punktus viņš guvis šosezon. Trešais moments - šķiet, ka olimpisko spēļu aspektā naturalizētajiem sportistiem ir stingrāki noteikumi, bet tabulā virs Birkentāla ir trīs naturalizētie krievi, kas pārstāv Moldovu un Rumāniju. Varbūt tas var atbrīvot kādu vietu, lai gan šaubos (Lapšins, kā zināms, jau sen ir īsts korejietis ).

Tātad, provizoriskais rangs:

1 Lapshin KOR 39,99
2 Usov MDA 44,02
3 Makarov MDA 50,85
4 Wright NZL 51,95
5 Zakhna EST 52,13
6 Coltea ROU 54,87
7 Guzik POL 58,53
8 Mukhin KAZ 58,65
9 Kireyev KAZ 59,48
10 Ermits EST 63,29
-------------------
11 Shamaev ROU 67,04
12 Crnkovic CRO 68,55
13 Birkentāls LAT 69,77
14 Rastic SRB 72,59
15 Nedza-Kubiniec POL 72,63

Lai apsteigtu šobrīd 10. vietā esošo igauni Ērmitu, Birkentālam kādā no atlikušajiem diviem IBU kausa startiem (šodien 15 km īsā individuālā distance plkst. 15:00 un piektdien sprints) ir jāsasniedz līdzīgu rezultātu iepriekšējā posmā iespētajam - sprinta gadījuma tas ir ap 30. vietu un ne tālāk kā apmēram 1:25 aiz uzvarētāja. Varbūt mazliet labāk, jo šoreiz izskatās vājāks dalībnieku sastāvs, attiecīgi, zemāki punkti.

Turam īkšķus arī par Birkentālu!
, 2022-01-12 11:26, pirms 2 gadiem
Vēl jau ir iespēja, ka kāda no valstīm, kas ir top 20, atteiksies no kvotām, jo ir stingrāki iekšējās atlases kritēriji. Pirmēram, ieprieksējās OS somi neņēma pilnu komandu. Tad arī kvotas tiks papildinātas pēc IBU kvalifikācijas punktu listes.
Par trimestriem... šis trimestris vēl nebūs noslēdzies, tāpēc, domāju, ņems iepriekšējos 4 plus daļu šī.
, 2022-01-12 11:35, pirms 2 gadiem
M.R.L. rakstīja: Vēl jau ir iespēja, ka kāda no valstīm, kas ir top 20, atteiksies no kvotām, jo ir stingrāki iekšējās atlases kritēriji. Pirmēram, ieprieksējās OS somi neņēma pilnu komandu. Tad arī kvotas tiks papildinātas pēc IBU kvalifikācijas punktu listes.
Par trimestriem... šis trimestris vēl nebūs noslēdzies, tāpēc, domāju, ņems iepriekšējos 4 plus daļu šī.
Nu jā, pastāv arī tāda varbūtība.

Pēc IBU atbildes e-pasta (tas gan bija iepriekšējā sezonā) atbildes, sapratu, ka šo pustrimestri skaitīs kā pilnu trimestri. Respektīvi, olimpiskajā atlasē vērtēs 3,5 trimestrus.
, 2022-01-12 11:46, pirms 2 gadiem
Cerams, ka Upenieks šodien neatgriezīses kā komentētājs! Sākumā nopriecājos, ka jau tik agri no rīta biatlona raksts, bet pats raksts pilnīgākā haltūra, ka tik ātrāk uzskribelēt kaut ko. Eh, bija Novicka un Vētras laiki...
, 2022-01-12 11:56, pirms 2 gadiem
Nūjotāji ne biatlonisti!
, 2022-01-12 12:26, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cerams, ka Upenieks šodien neatgriezīses kā komentētājs! Sākumā nopriecājos, ka jau tik agri no rīta biatlona raksts, bet pats raksts pilnīgākā haltūra, ka tik ātrāk uzskribelēt kaut ko. Eh, bija Novicka un Vētras laiki...
Pirms paris gadiem pie katra raksta bija visadas tabulas, globusi utt.. kas tos rakstija?
Tagad visi no buozhee slaista macas, uzskribele 3 teikumus, iemet 1 mini tabulinu un raksts gatavs
, 2022-01-12 12:42, pirms 2 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Jā, bez veiksmes, šķiet, neiztikt.

Kolēģi pēc Birkentāla labajiem startiem iepriekšējā posmā aktualizēja jautājumu par viņa iespējām nopelnīt olimpisko ceļazīmi. Un tiešām - tāda iespēja ir visai reāla. Šobrīd "wild card" rangā viņš ir 13. vietā, bet ceļazīmes tiks desmit pirmajiem. Uzreiz gan piebildīšu, ka man nav īstas skaidrības, cik trimestrus IBU vērtēs. Nolikumā ir rakstīts, ka skatīsies IBU kvalifikācijas punktu rangu 16. janvārī. Šosezon covid dēļ šajā rangā skaita četru trimestru rezultātus, nevis trīs. Otrs moments - https://biathlonresults.com/ lapā publicētais rangs ietver arī 2020./2021. gada pirmo trimestri, kurš sanāk jau kā piektais trimestris (sezonā ir trīs trimestri) un it ka būtu jāskaita ārā. Ja tā, tad varbūt kādam konkurentam zudīs labi punkti un pasliktināsies reitings, bet Birkentālu tas neskars, jo savus punktus viņš guvis šosezon. Trešais moments - šķiet, ka olimpisko spēļu aspektā naturalizētajiem sportistiem ir stingrāki noteikumi, bet tabulā virs Birkentāla ir trīs naturalizētie krievi, kas pārstāv Moldovu un Rumāniju. Varbūt tas var atbrīvot kādu vietu, lai gan šaubos (Lapšins, kā zināms, jau sen ir īsts korejietis ).

Tātad, provizoriskais rangs:

1 Lapshin KOR 39,99
2 Usov MDA 44,02
3 Makarov MDA 50,85
4 Wright NZL 51,95
5 Zakhna EST 52,13
6 Coltea ROU 54,87
7 Guzik POL 58,53
8 Mukhin KAZ 58,65
9 Kireyev KAZ 59,48
10 Ermits EST 63,29
-------------------
11 Shamaev ROU 67,04
12 Crnkovic CRO 68,55
13 Birkentāls LAT 69,77
14 Rastic SRB 72,59
15 Nedza-Kubiniec POL 72,63

Lai apsteigtu šobrīd 10. vietā esošo igauni Ērmitu, Birkentālam kādā no atlikušajiem diviem IBU kausa startiem (šodien 15 km īsā individuālā distance plkst. 15:00 un piektdien sprints) ir jāsasniedz līdzīgu rezultātu iepriekšējā posmā iespētajam - sprinta gadījuma tas ir ap 30. vietu un ne tālāk kā apmēram 1:25 aiz uzvarētāja. Varbūt mazliet labāk, jo šoreiz izskatās vājāks dalībnieku sastāvs, attiecīgi, zemāki punkti.

Turam īkšķus arī par Birkentālu!
a cik ļoti mums ir vajadzīgs vēl viens biatlonists iekš OS šobrīd?? Principā pietiek ar 1 večīem šogad...
, 2022-01-12 13:10, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: a cik ļoti mums ir vajadzīgs vēl viens biatlonists iekš OS šobrīd?? Principā pietiek ar 1 večīem šogad...
Šobrīd jau Latvija nav nevienas kvotas... Te gan viens mūsu biedrs izteica pieņēmumu, ka, kamēr Rastorgujevam vēl nav gala spriedums, viņš saglabā vietu ranga TOP 3, un viņa kvotu varēs izmantot kāds cits.
, 2022-01-12 13:12, pirms 2 gadiem
Rujienas_Klondzha rakstīja: Pirms paris gadiem pie katra raksta bija visadas tabulas, globusi utt.. kas tos rakstija?
Tagad visi no buozhee slaista macas, uzskribele 3 teikumus, iemet 1 mini tabulinu un raksts gatavs
Principā jau pietiek arī ar šādu preview rakstu. Pamatinformācija ir un kalpo arī ka platforma komentāriem. Protams, ideāli būtu, ja uzreiz uzrakstītu arī par vīru sastāvu un abām stafetēm. Citādi informācija ir tāda, ka Bendika pēc šodienas starta brauc uz treniņnometni, Sabule ir apslimusi, un Latvijai atkal nav dāmu stafetes komandas.
, 2022-01-12 13:14, pirms 2 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Principā jau pietiek arī ar šādu preview rakstu. Pamatinformācija ir un kalpo arī ka platforma komentāriem. Protams, ideāli būtu, ja uzreiz uzrakstītu arī par vīru sastāvu un abām stafetēm. Citādi informācija ir tāda, ka Bendika pēc šodienas starta brauc uz treniņnometni, Sabule ir apslimusi, un Latvijai atkal nav dāmu stafetes komandas.
pietiktu ar virsrakstu, ka ir tāds biatlons šodien
, 2022-01-12 13:26, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: a cik ļoti mums ir vajadzīgs vēl viens biatlonists iekš OS šobrīd?? Principā pietiek ar 1 večīem šogad...
Tev nav apnicis vienu un to pašu noburkšķēt pie katra raksta, kur kāds pacenšas aprēķināt kvotas? Ja Tev ir vienalga, cik mūsējo startēs, tas nenozīmē, ka visiem tā ir, tāpēc beidz vienreiz burkšķēt, ok? Damokla zobena komentārus vispār ir ļoti interesanti palasīt, tie tiešām ir noderīgi.
, 2022-01-12 14:04, pirms 2 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Principā jau pietiek arī ar šādu preview rakstu. Pamatinformācija ir un kalpo arī ka platforma komentāriem. Protams, ideāli būtu, ja uzreiz uzrakstītu arī par vīru sastāvu un abām stafetēm. Citādi informācija ir tāda, ka Bendika pēc šodienas starta brauc uz treniņnometni, Sabule ir apslimusi, un Latvijai atkal nav dāmu stafetes komandas.
priekš kam Latvijai stafetes komandu dāmām??? Takš mums nav 4 dalībnieču, kas daudz maz cienīgi varētu nostartēt!!! Jēga piedalīties bez izredzēm finišēt??
, 2022-01-12 14:08, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev nav apnicis vienu un to pašu noburkšķēt pie katra raksta, kur kāds pacenšas aprēķināt kvotas? Ja Tev ir vienalga, cik mūsējo startēs, tas nenozīmē, ka visiem tā ir, tāpēc beidz vienreiz burkšķēt, ok? Damokla zobena komentārus vispār ir ļoti interesanti palasīt, tie tiešām ir noderīgi.
Nē nav apnicis! Ir apnicis, ka daži te baigi kaut ko rēķina, ja mums šobrīd nav to biatlonistu, kas cienīgi varētu nostartēt šadā līmenī! Baigā jēga vest n-tos biatlonistus, slēpotājus, kalnu slēpotājus, ja nav līmeņa! Reprezentācijai pa vienam slēpotājam, biatlonistam kalnu slēpotājam un basta! Būs (ja būs) līmenis, sūtīsim vairāk!
, 2022-01-12 15:18, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Nē nav apnicis! Ir apnicis, ka daži te baigi kaut ko rēķina, ja mums šobrīd nav to biatlonistu, kas cienīgi varētu nostartēt šadā līmenī! Baigā jēga vest n-tos biatlonistus, slēpotājus, kalnu slēpotājus, ja nav līmeņa! Reprezentācijai pa vienam slēpotājam, biatlonistam kalnu slēpotājam un basta! Būs (ja būs) līmenis, sūtīsim vairāk!
Jau pati tikšana uz OS spēlēm ir jāvērtē kā sasniegums, jo atlases kritērijus nav tik viegli izpildīt. Dalība OS sportistu var pamudināt trenēties cītīgāk un izvirzīt augstākus mērķus, bet sporta veidam tā ir lielāka publicitāte, kas var pamudināt jauniešus nodarboties ar šo sporta veidu.
, 2022-01-12 15:26, pirms 2 gadiem
Abrags rakstīja: Nē nav apnicis! Ir apnicis, ka daži te baigi kaut ko rēķina, ja mums šobrīd nav to biatlonistu, kas cienīgi varētu nostartēt šadā līmenī! Baigā jēga vest n-tos biatlonistus, slēpotājus, kalnu slēpotājus, ja nav līmeņa! Reprezentācijai pa vienam slēpotājam, biatlonistam kalnu slēpotājam un basta! Būs (ja būs) līmenis, sūtīsim vairāk!
Nu re, tad jau arī Tev ir jātur īkšķus par Birkentālu - jo viņš būs vienīgais Latvijas vīru biatlona pārstāvis un pildīs reprezantācijas uzdevumu!

Piekrītu, ka jaunās slēpotajas un tā, kurai piešķirs kvotu kalnu slēpošanā būs rezultātu tabulas pašā apakšgalā. Bet viņas ir labākās Latvijā savās disciplīnās, turklāt gados jaunas, un varbūt ir cerības uz nākotnes panākumiem.
, 2022-01-12 15:59, pirms 2 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nu re, tad jau arī Tev ir jātur īkšķus par Birkentālu - jo viņš būs vienīgais Latvijas vīru biatlona pārstāvis un pildīs reprezantācijas uzdevumu!

Piekrītu, ka jaunās slēpotajas un tā, kurai piešķirs kvotu kalnu slēpošanā būs rezultātu tabulas pašā apakšgalā. Bet viņas ir labākās Latvijā savās disciplīnās, turklāt gados jaunas, un varbūt ir cerības uz nākotnes panākumiem.
diemžēl Birkentāls šodien nepiedalās... Vīruss? Personīgi es būtu priecīgs, ja tieši Birkentāls būtu tas vienīgais no LV večiem, kas piedalās OS....
, 2022-01-12 17:15, pirms 2 gadiem
otins rakstīja: Jau pati tikšana uz OS spēlēm ir jāvērtē kā sasniegums, jo atlases kritērijus nav tik viegli izpildīt. Dalība OS sportistu var pamudināt trenēties cītīgāk un izvirzīt augstākus mērķus, bet sporta veidam tā ir lielāka publicitāte, kas var pamudināt jauniešus nodarboties ar šo sporta veidu.
Tajā pašā laikā ir tādi, kas nosporto OS un met mieru.. Tas pats Muižnieks kaut vai. Un "būsts" ko dod tas, ka kāds tika uz OS ir nosacīts. Nu tika, piemēram, meitene vasarā uz stenda šaušanu - visi tagad grib būt baigie šāvēji? Silovs cik OS jau piedalījies, vai tāpēc mums halles lūst un plīst no šortrkistiem un ātrslidotājiem? Par biatlonu vispār paklusēšu.. Pat medaļas negarantē pieplūdumu sportam. Protams, viss super ja puisis vai meitene tiek uz OS, godam nocīnās, bet nevajag domāt, ka tikai fakts, ka kāds tika uz OS, automātā to sporta veidu pataisīs stipri populārāku...
, 2022-01-12 18:44, pirms 2 gadiem
Eduards Ozols rakstīja: Tajā pašā laikā ir tādi, kas nosporto OS un met mieru.. Tas pats Muižnieks kaut vai. Un "būsts" ko dod tas, ka kāds tika uz OS ir nosacīts. Nu tika, piemēram, meitene vasarā uz stenda šaušanu - visi tagad grib būt baigie šāvēji? Silovs cik OS jau piedalījies, vai tāpēc mums halles lūst un plīst no šortrkistiem un ātrslidotājiem? Par biatlonu vispār paklusēšu.. Pat medaļas negarantē pieplūdumu sportam. Protams, viss super ja puisis vai meitene tiek uz OS, godam nocīnās, bet nevajag domāt, ka tikai fakts, ka kāds tika uz OS, automātā to sporta veidu pataisīs stipri populārāku...
Jā, gadījumi ir visādi, bet es esmu par to, lai visi normatīvus izpildījušie aizbrauktu uz OS. Tas ir pasaulē lielākais sporta sarīkojums, kas notiek reti. Tie ir svētki, ko sportisti, kas daudz trenējušies un no daudz kā savā dzīvē atteikušies, ir pelnījuši.
Annešs Besebergs. Foto: imago/Sammy Minkoff/Scanpix
8

Bijušajam IBU prezidentam piespriež trīs gadus cietumā par korupciju

LETA--AP. Bijušajam Starptautiskās Biatlona savienības (IBU) prezidentam Annešam Besebergam piektdien Norvēģijā tika piespriests trīs gadu cietumsods par korupciju un Krievijas aizstāvēšanu dopinga pārkāpumos.
Andrejs Rastorgujevs. Foto: Petr Slavik
15

Rastorgujevs masu startā devītais, sezonas kopvērtējumā ieņem 17. vietu

Pasaules kausa sezona biatlonā noslēgusies ar pārliecinošu Juhannesa Tinjesa Bē uzvaru sacīkstēs ar kopēju startu. Latvijas vadošais biatlonists Andrejs Rastorgujevs ar trīs kļūdām šaušanā spēja izcīnīt devīto vietu.
Līsa Vitoci apskauj Lū Žanmonno. Foto: AFP/Scanpix
6

Žanmonno izcīna pirmo uzvaru masu startā, kļūdas neliedz Vitoci triumfu kopvērtējumā

Sieviešu biatlona sezonai pasaules kausā punkts tika pielikts ar sacensībām ar kopējo startu. Gleznainajā Kenmoras trasē par uzvarētāju sezonas pēdējā startā kļuva francūziete Lū Žanmonno, kura pacēlās uz otro vietu kopvērtējumā un ieguva Mazo kristāla globusu. Savukārt sezonas kopvērtējuma uzvarētāja Līsa Vitoci masu startā ar pieciem soda apļiem bija 21. vietas ieguvēja.